субота, 17. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Жељко Комшић: Цепање БиХ сигурно води у рат

Kоментари (57) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 17 август 2013 12:20
профил х
до `цепања` и рата је дошло, када су се они, који су се превише ослањали на подршку натоваца, исламских земаља, Ватикана итд. дрзнули да прекрше Устав на штету Срба ?! А ове `попевке` и `севдалинке` говоре, да се онаква политика још одржава, а морала би да се мења ?!
Препоруке:
86
4
2 субота, 17 август 2013 12:22
синиша
Али, ако погледамо искуства са Блиског истока рат сигурно ништа не решава. И после рата у БиХ би се опет преговарало. Зар није после рата 1992.95 дошло до преговора.

Дакле и са раатом и без рата опет ће се преговарати о свему па и о тој опцији.

Међутим мене највише занима за кога ће Комшић да навија ако дође до рата између Срба и Бошњака, обзиром да је он Хрват. За кога ће Хрвати навијати ако Срби и Бошњаци зарате?
Препоруке:
37
6
3 субота, 17 август 2013 12:32
Јагош
О Кусти је лепо све речено овде: http://akademskikrug.rs/kad-pametan-zacuti/
Препоруке:
24
1
4 субота, 17 август 2013 12:35
Игор
У рат сигурно води покушај одузимања надлежности и укидање Републике Српске!
Препоруке:
53
1
5 субота, 17 август 2013 12:40
Марко
Да су муслимани паметни поделили би Босну са Србима и мирна Босна. Овако, и Срби и муслимани служе Кроасанима за поткусуривање.
Препоруке:
54
2
6 субота, 17 август 2013 12:50
хм
Па и цепање СФРЈ је водило у рат, па вам то господо тада није сметало.
Препоруке:
75
1
7 субота, 17 август 2013 12:56
@синиша
Немој имати дилеме за кога ће Хрвати навијати. Па они више мрзе Србе и Републику Српску него што воле Хрвате из БиХ. Због тога су спремни да жртвују своје људе само како би се и у РС извршила унитаризација. Све ти говори Месићева изјава да ће у случају проглашења независности РС одмах послати војску у Брчко!
Препоруке:
54
2
8 субота, 17 август 2013 13:01
Nenad
Uvrezeni vjerski i nacionalni antagonizam, prikrivena ( u doba kommunista ) ili otvorena nacionalna segregacija i razliciti drzavotvorni interesi cine od BiH realno nemogucu drzavu. Komsic upravo predstavlja tu nemogucnost. Slazem se da rata nece biti ( nema kriticne domace i inostrane mase ),ali dugacak je i 21. vijek. Potezi i izjave oko Kusturicinog filma, te odluke " skladnog" sefa drzave, samo su mali pokazatelj velike BH hipokrizije. Bosnjaci, Srbi i Hrvati su se do sada u Parlamentarnoj Skupstini definitivno slozili oko 2 stvari : da je voda mokra i da je zemlja okrugla. Ostale stvari cekaju usaglasavanje stavova. Mazda ce da bude konsenzusa ?
Препоруке:
30
1
9 субота, 17 август 2013 13:03
Stanić Milan
Gosp. Komšić sa svojom zajapurenom nacionalističkom svešću ostao je u 1991.kada su jurišnici SDA i HDZ-a vezivali zastave,formirali paravojne falange, pripremajući narode BiH na krvoproliće.Sarajevska intelektualna baruština nikako ne može shvatiti, da se u izmešanim nacionalnim etnosom ne može upravljati sa državom, kao što je to činio njegov otac i kvazikomunistički aparatčici.U multikonfesionalnoj zajednici pristup problemima je moguć samo na način, u koliko se prema svakom odnosimo sa dužnim poštovanjem-poštujući različitosti.Godinama,preko "Kruga 99"sarajevski političari uz pomoć NATO ambasadora pišu pravila za Srbe,a izuzetke ostavljaju za Bošnjake - muslimane i ovakve Hrvate za koga nije glasalo ni 5% hrvatskog puka.Kakav je efekat?Sarajevo je za Banjaluku postalo"daleko inostranstvo", a bogami i za hrvatski deo Mostara,sa razlikom,da moraju trpiti plodove velikohrvatske sebične politike kad su ih Vašingotnskim sporazumom na silu"švajsali"sa Muslimanima.
Препоруке:
30
3
10 субота, 17 август 2013 13:05
alkar@sinisa
ako bude rata da niko neće navijat i bit po strani-HRVATI SU VIŠE VEZANI ZA BOŠNJAKE I GARANTIRAN DA BI SE PRIKLJUČILI NJIMA-jer srbi su stalni remetilački faktor ne samo u bosni-srpsko pitanje mora biti riješeno milom ili silom-ili suradnja i mir i dobrosusjedski odnosi sa nacionalnim pravima u cjelovitoj građanskoj i demokratskoj bosni ili će se bosna krojit bez srba koji će put pod noge pa u srbiju kao i krajišnici iz hrvatske.tako bi van i bilo 95.da nas i muslimane nisu zaustavili amerikanci i dans bi vas u bosni bilo manje nego u hrvatskoj.niste vi svjesni toga scenarija,ne vidite ga od velikosrbijaskog sljepila-neko će van vratit srebrenicu kad tad-rs je lako djeljiva napola-zapadni dio od brčkog pa na zapad je u totalnom okruzenju i pao bi za dan dva,istočni uz dinu bi zbog blizine srbije bio tezi za čišćenje ali ni to nije problem-ni rs ni srbija nemaju respektabilnu ni vojnu ni logističku, a da o političkoj snazi ne govorimo.nato,hrvati i bošnjaci protiv srba.sve je jasno!
Препоруке:
3
68
11 субота, 17 август 2013 13:09
Dragan
Ovaj se izgleda na neke izbore sprema.
Препоруке:
25
1
12 субота, 17 август 2013 13:11
Србин Обични
Многима је промакло да су и Жељко Комшић и Изетбеговић, сваки из свог разлога, заправо започели кампању за сопствене реизборе.

Комшић је оснивач нове партије тзв. Demokratske fronte, за коју су мале шансе да ће прећи ценсус, а да ће добити неку подршку БХ Хрвата - још мање. Због тога се Комшић уствари бори за гласове БХ-муслимана тзв. Bošnjaka, уз помоћ којих је и био изабрана за "представника Хрвата" у предсједништву БиХ. Његова тактика и прича је дакле да подилази Муслиманима. Наравно, то што је Комшић усто и комад будале не олакшава ситуацију - напротив. Уз то Комшић је рецидив рата "Златни љиљан", цвијеће бошњачког народа.
опет крвавих руку до лактију; Изетбеговић Бакир је био бабин син од повјерења, учествовао је у свим крвавим радњама и злочинима али се о томе не прича пуно, вјероватно да се Газда не наљути. И он бије своју битку са Тихићем око СДА, било би му зорно да Комшић буде сада већи муслиман или Бошњак од њега.

Све у свему обадвојица су талог.....
Препоруке:
33
1
13 субота, 17 август 2013 13:28
Страдија
А шта кажу натовци,споро то нешто иде придруживање хуманитарној организацији?!
Препоруке:
20
0
14 субота, 17 август 2013 13:32
Niko@alkar
Ako dodje do ponavljanja istorije povijesti sto nije nemoguce, te ako sadasnja Rep. Hrvatska odigra ulogu NDH (razdaljina nije nepremostiva), a Angloamerikanci ulogu Wermachta ( i ta je razlika savladiva ) onda je Vasa prognoza tacna. Ali, to onda otvara nove teme i dileme ?
Препоруке:
33
1
15 субота, 17 август 2013 13:34
Aloizije
..jeste,da znas,u pravu si.Cuo sam i ja za tu pricu.Da nije Klinton licno molio Tudjmana da zaustavi rvate,oni bi preko Beograda pravo u Staljingrad,da se osvete rusima za 'onu' bitku.
Препоруке:
37
0
16 субота, 17 август 2013 13:47
Манда
Главни проблем у БиХ сте ви Комшићу и ваш колега из Председништва Изетбеговић. Зашто? Због тога што, као и ваши претходници од краја осамдесетих па надаље, својим поступцима негирате да постоји још један народ-Срби. Знам ја да би вама срцу драго било када би сви Срби из РС били протерани преко Дрине јер то је, Боже мој, "реметилачки фактор". То се види из вашег покушаја да мимо Небојше Радмановића као члана Председништва БиХ саботирате сарадњу ОС БиХ са Емиром Кустурицом. Нешто ми је то познато, ономад '92 кад сте одржали реферндум за независност мимо учешћа Срба па након тога почео рат. Ви, као и ваши предходници, свесно гурате БиХ у распад јер због ваших поступака Републици Српској не остављате другог избора но да изађе из те БиХ.
Препоруке:
28
1
17 субота, 17 август 2013 13:48
Risto
B&H je projekat etno inženjera iz Vatikana. Vatikan je od etničkog sroskog prostora na Balkanu napravio mržnju kakvu svet nije video. Po sistemu zavadi pa vladaj. Od Srba je stvorio: 1.) Srbe katolike tzv. Hrvate i Hrvarsku 2.) Od Srba poturčenih muslimana tzv. Bošnjake i tz.B&H ( Čitaj: Zna se da su katolici pisali Kuran i podturili ga Arapima radi ubijanja a zarad pljačke. Zna se da su katolički generali okupljali turska plemena u Maloj Aziji Seldžuke i Osmanlije i navodili ih na Srbe). Vatikan nam 2000 godina gazi po kostima....,
Препоруке:
24
2
18 субота, 17 август 2013 13:59
синиша @ alkar & Нико
А чиме мислите да ухитите господина Искендера? Да га ви нећете лично примити на груди?
А шта ћете са Госпођом Булавом?

Ако ту улогу прихвати било неки нови вермахт, било неки стари вермахт, исто питање важи и за њих.
Са чиме ће их дочекати?

Мој предлог је са колачима. Само се бојим да ни господин Искендер ни Госпођа Булава не маре за ваше колаче.

Ипак је најбоље да легнете и правите се мртви. Почните одмах да тренирате.
Препоруке:
36
2
19 субота, 17 август 2013 14:00
alkar@niko
vi ste o tome tribali mislit devedesetih kad smo mogli uz ustupke svi mirno zivit u konfederaciji koju smo van nudili mi i slovenci a vi naoruzani i spremni za rat za veliku srbiju glatko odbili sigurni u sebe i svoj plan.PROŠLA SU VRIMENA VERMAHTA I NDH-tili ili ne tili suradnja i mir nemaju alternative-RATOM SE SRPSKO PITANJE RIJEŠIT NEMOZE-dokazano devedesetih.sta nam ostaje?umanjivanje nacionalfasističkih ustasko-vehabijsko-četničko-velikoalbanskih snaga i ideja ....pacificiranje i smirivanje tenzija i umanjivanje posljedica mrznje iz devedsetih i ranije.negdi moramo počet prihvatat druge i drukčije i rezultate na terenu,tim više sta se sve mijenja na bolje ako smo svi u eu,nema granica,opet svi zajedno,nato garantira mir a eu rad i napredak,naravno uz očuvanje posebnih srpskih veza sa rusijom,ili bošnjka s turskom ali sve u dobroj namjeri i očuvanju nacionalnog i vjersko-kulturnog identiteta i poštivanja drugih i drukčijih.u protivnom ćeranje nam ne gine.a srbi su slabiji!kontate?
Препоруке:
4
33
20 субота, 17 август 2013 14:15
на три!
Ви сте спрдачина од председништва али и од државе.
Ко је мислио да одцепи парче државе(отприлике)није нормалан..
А како ви отцеписте парче од Југе па то више не важи?
Не почиње историја од вас,хвала богу,фаљен исус,алах је велики.
Па се и не завршава са вама(алаха,бога,исуса ти).
Препоруке:
23
1
21 субота, 17 август 2013 14:46
АМИР ЧАМЏИЋ
Колико се сјећам Алија Изетбеговић је највише приговорао “комунистичкој Југославији” на недостатак толеранције за слободу увјерења, па не разумјем да ту своју “толерантност према слободи увјерења” није пренијео и на сина Бакира, јер да јесте Кустурица не би био окарактерисан тако гнусним еитетом “издајника” како га је Бакир неправедно окарактерисао?
“У књизи коју је 1987. издао Босански институт (касније Бошњачки институт) о Сарајевском процесу (1983.) Алији Изетбеговићу, Џемалу Латицу и осталима из њихове групе, на страницама 271 и 272 налази се цијело писмо/петиција којега су чланови "Српске академије наука и уметности" (САНУ) упутили Предсједништвима СФРЈ и СР БиХ. Писмо (насловљено "Представка") се састоји од двије странице текста у којем Академици САНУ-а траже хитно помиловање (ослобађање из затвора) свих осуђених на Сарајевском процесу 1983 (па и Алије Изетбеговића).Толико о САНУ........
Препоруке:
38
3
22 субота, 17 август 2013 15:06
Јоваиша
У "БиХ" је свима јасно да Комшић није хрватски члан председништва него бошњачки а да Хрвати свог члана немају. Хратима у "БиХ" Срби неправе проблеме него типови попут Комшића који се лажно представљају.

Што се рата тиче обичном народу је више свега доста и нема шансе да поново избије.

Свима је јасно да је "БиХ" тешко болестан пацијент који вегетира тако што је прикључен на апарате и мислим да је дошло вријеме да се ти апарати искључе односно да народи "БиХ" сами изаберу шта хоће а не да то раде тамо неки душебрижници попут Комшића.
Препоруке:
21
3
23 субота, 17 август 2013 15:18
Niko@alkar
Razvoj domoljubne faze 91-95:
1. Franjo kaze : " sve za Hrvatsku, Hrvatsku nizasta" !
2. Omiljena Hrvatsku glazba: " danke Deutchland "
3. HDZ kaze : "granica je Drina"
4. Drina pocinje da tece oko Knina,
5. Hrvatska Bosnu prva priznala i druga napala,,
6. Ameriko nasa mila,............
Препоруке:
21
1
24 субота, 17 август 2013 15:24
EA
Hajde bre sta se ceka ?! Podelite vec jednom tu vestacku tvorevinu BIH ! Ko to ima pravo da odredjuje kvalitet i kvantitet prava naroda na samoopredeljenje,pa i Srpskog u BIH. Pa zar se ratovalo da bi se opet nasilno zivelo zajedno ?! Toga ima samo u Bosni ?! Kakav je to kvalitet zivota ,ziveti sa spoznajom da je puno umrlih na sve tri strane i opet zajedno,zasto,zbog cega i radi cega.Ceka li se povratak Turske na velika vrata i onda zaboravite na RS i njeno odvajanje ima da cekate,za jos jedno 500 godina !
Препоруке:
15
1
25 субота, 17 август 2013 15:25
alkar@sinisa
meni se čini da vi zaboravljate tri stvari,veoma bitne pri diljenju tih vaših kolača.prvo-devedsetih ste vi imali sve te bulave i iskendere,ne doslovno,ali prema nasim puščicama su se itekako doimali,pa nista ne napraviste osim stete samim sebi.drugo-nato ima obranu od takvih kolača.treće-kad je to rusija ratovala za vas,osin pri oslobađanju bg u 2.ratu a i to samo ztao jer su imali svoj interes da nebi u jugu upali saveznici koji bi vratili kralja a ne komunizam.sta ovo sve govori-UZDATE SE U TUĐEG RASNOG KONJA ZA TRKU JER VASE KLJUSE NIJE NI ZA STAT NA NOGAMA .pa samo mi susjedi ako se ujedinimo mozemo vas potaracat u dva dana.SAMO SE VI ĆERAJTE,PAZITE DA NE IŠĆERATE VUKA...ALBANCI,BOŠNJACI,HRVATI PROTIV VAS-vidite li vi tu ikakve sanse za vas-tim više sta se pokazalo da je srbima dosta rata-vidilo se u manjkavoj desetpostotnoj mobilizaciji devedesetih kad ste morali praznit zatvore i naoruzavat kriminalce za ratne ciljeve jer je mlada i pametna srbija otisla u minhensku brigadu.
Препоруке:
4
29
26 субота, 17 август 2013 15:42
jojo
Koliko polemike oko Komšićevog laprdanja, osobe koja nikoga ne prestavlja u BiH.
Препоруке:
17
2
27 субота, 17 август 2013 15:55
Самуило простачина
Где си био кад је постојала Југа.С тим ставом би напипао Хаг.Овако те ухватио втаг па можеш да мислиш одостраг.Ајде болан не булазни.Плашиш мечку решетом,
Препоруке:
13
0
28 субота, 17 август 2013 16:08
синиша @ alkar
Кад говорите о деведесетим и "агресији" Србије на Хрватску да ли је то исто што и "балван револуција".

Ја нисам измислио то име "балван револуција" кад су Срби по личким селима препречили сеоске путеве да им не би упадали хрватски полицајци у куће и палили их као што су покушали у Боровом Селу.

Дакле, поред свег тог наоружања и војне армаде, поред свих тих војних планова, Срби нашли да изврше "агресију" на Хрватску тако што су балванима препречили сеоске путеве. "Алкаре" тих година се распао Совјетски Савез, распала се и СФРЈ, распала се и ЈНА и сви официри су се раздружили, хрватски а хрватску страну, а српски на српску. Све оружје је подељено из слкадишта у Хрватској Хрватској итд. ЈНА из Хрватске није донела ни једну пушку. Све су остале Хрватској. Можда су неку отели и крајишки Срби, вероватно јесу, али огромну већину нису.

Нису Срби били спремни него су Хрвати "вавик" спремни. Али ето Срби су се некако заштитили, а нешто су и вратили. Има још да се враћа.
Препоруке:
23
2
29 субота, 17 август 2013 16:22
Суворов
Комшић се не пита ни са властитим гаћама...
Препоруке:
10
0
30 субота, 17 август 2013 16:25
A zašto?
Je onda Hrvatska priznala Kosovo?
Препоруке:
9
0
31 субота, 17 август 2013 16:56
Зоран Ракић
@Алкар
Немам ништа против да се нама врати Сребреница, под условом да се прво вама врати Јасеновац, за који никада нисте одговарали.Што се тиче ратовања, врхунац храбрости Хрвата ,Бошњака и Албанаца је био да масакрирају незаштићене делове српског народа,док су главнини народа биле везане руке,било окупациом или озбиљним претњама читавог запада,онда када наш савезник Русија није могла да нам помогне.Али,како се прилике у свету мењају,у неком будућем рату бићемо 1 на 1 ( или боље речено 1 на 3, што се своди на исто ) па ћемо онда видети исход.Иначе,да ми нисмо били заустављени '91. ви не бисте ни били у ситуацији да се приближите Бања Луци '95.Више нема Аустроугарске,Трећег Рајха, запад је прошао свој зенит,мислите мало о томе.
Препоруке:
21
1
32 субота, 17 август 2013 16:58
graf von spee
Pa bujrum vise,
dignite specijalnu iz BL i preuzmite stanicu policije u Brckom,
cisto da i to vidimo...:)
Препоруке:
4
9
33 субота, 17 август 2013 18:06
синиша @ graf von spee
А зашто баш да преузмемо полицијску станицу у Брчком?
Зашто не полицијску станицу на Козјој Ћуприји или Башчаршији из правца Пала?
Последњи пут смо морали много снага да одвојимо и на Зворник и на Фочу и на Горажде и Сребреницу и тиме је српски удар на станицу у Козјој Ћуприји био знатно ослабњен. Сада нема више ништа између Козје Ћуприје и Дрине где би морали да држимо војску и да смо развучени од Сарајева.
Кад бих се ја питао прво бих ударио на Сарајево, а у Брчком бих вама препустио први потез и за случај да Хрватска нападне Брчко, одмах би гранатирао Загреб, али не кобајаги него одистински.

Историја нас је научила да кад Срби одистински туку, никада нису одговарали, а кад туку кобајаги и овлаш јесу увек. Дакле, ако Срби неће да их еко оптужи за ратне злочине само треба да истински распале. За то се не одговара. Одговара се за безвезно прашење по брдима.
Препоруке:
20
1
34 субота, 17 август 2013 18:32
alkar@rakić
minoirizirate srebrenicu i likujete nad sudbinon "turaka" i to dozivljavate kao junačko srpsko djelo.ima jedna stvar koju vi nikako nemozete pojmit-JASENOVAC JA ZA SVE HRVATE SRAMOTA I SVI GA MI(99%)OSUĐUJEMO A VI SREBRENICU UMANJUJETE I MINORIZIRATE U SVAKOJ PRILICI. a jednu stvar zaboravljate-jasenovac se desio od manjeg dijela hrvatskog naroda,većina je bila u partizanima ili pasivna ili izbjegla i u nekom drugom civilizacijskom miljeu kada je bilo lako ubit i to bez griznje savjesti,bez prisustva medija i crvenog kriza,NASUPROT TOMU SREBERNICA JE BILA NA TV-DIREKTAN PRIJENOS,KRAJEM 20.VIJEKA KAD SU sVE DRZAVE IMALE ZAKONE O ZABRANI MUČENJA ZIVOTINJA VI STE BESRAMNO I MUČKI UBILI 8 000 MUSLIMANA KAO OD ŠALE.EJ,DANAS U AMERICI DA NEKO UBIJE DEDESET LJUDI ZGRAZA SE CILI SVIT.mozda vi nemate pojam o čemu ja pričan-oću reć da je u rimsko doba bilo lakše ubit milion ljudi,nego u jasenovcu sto iljada a da je strasnije kad se na danasnjem civilizacijskom nivou desi srebrenica.
Препоруке:
6
19
35 субота, 17 август 2013 18:39
Стефан Митров Љубиша
Знајући да политичари у овим такозваним "државама" насталим из СФРЈ немају своју главу, већ само језик који се одријеши на команду са запада, треба бити мудар и упоран. Повијати се пред НАТО-ом колико се год то може, а притискати бившу браћу гдје год се и кад год се може. То што се они, попут овог АЛКАРА нешто "дувају" само значи да хоће да буду јачи него што су и да нас се итекако плаше. Али, да не буде забуне, не боје се они од наше војне силе, коју сад објективно немамо, таман колико ни они, већ се боје истине која свакога дана навире и по шавовима пробија оклоп лажи који је стављен још 1945. године. Боје се да ће свијет коначно видјети и сазнати ко су и шта су били, а и шта су данас, наша "браћа" хрвати и хрватско цвијеће. А кад истина коначно изађе на видјело тада падају пројекти свих лажних држава на Балкану. Отуда потиче толика мржња према нама, јер смо ми једини прави свједоци звјерстава која леже у суштини и темељу данашње хрватске државе и нације.
Препоруке:
16
1
36 субота, 17 август 2013 19:07
Милан
Ови су вечито били уз Турке, Аусто-Угаре, Немце, Американце. Само чекају да се нека белосветска покора огњем и мачем обруши на наш слободарски народ, па да дођу после битке и њушкају шта може да се дрпи. С ким ми то причамо, ало бре!??
Препоруке:
17
0
37 субота, 17 август 2013 19:16
Игор @ усташком фанатику алкару
1.У НДХ је почињен најбруталнији масакр у историји човечанства, над којим су се чак згражавали и немачки и италијански фашисти!
2.О томе колико је Јасеновац "за све Хрвате срамота" говори и чињеница да његови главни идеолози, попут Милета Будака, имају своје улице, тргове и споменике широм Хрватске! Најпопуларнији певач у Хрватској Томпсон има песму у којој се поноси Јасеновцем и Старом Градишком као "кућом Максових месара".
3. Нећете умањити фашистички карактер ваше нације ако пласирате фалисфикат и митологију звану "Сребреница". Напротив, то само показује о каквом се степену усташтва ради, када игнорушући све чињенице покушавате да стрељање неколико стотина Орићевих ратника, који су претходно убили 3000 српских цивила у Подрињу представите као "геноцид над 8000 муслимана".
4. Хрватска је земља са највећом фашистичком традицијом на свету, нација која је настала и која и дан данас почива на болесној мржњи према српском народу, а ваши коментари на НСПМ-у су још једна потврда тога.
Препоруке:
39
0
38 субота, 17 август 2013 20:11
RATko
Verovali ili ne: Četnički koreni Željko Komšić-a

http://www.pressonline.rs/info/politika/87151/verovali-ili-ne-cetnicki-koreni-zlatnog-ljiljana.html

Inace svaka cast tom Cetnickom potomku,odigrao je dobro ...a Muslimani oni pametniji shvacaju i TEK ce da shvate ulogu ZK.

Zahvaljujuci ZK mrznja/nepoverenje hrvata i muslimana
su do nebesa i zadugo ce tako biti.Sto se tice rata ..ako ga i budne,cisto sumnjam...muslimani bi ovaj put tako nastradali da bi popili na sotine novih Srebrenica.

ps
Sada KONACNO i Srbi imaju svoju debelu zaledjinu tj.Rusiju koja ojacava svakoga dana u svakom pogledu
i koja Americi samarcinu po zasluzi pljusne.Dodiku mozemo da zahvalimo na fenomenalnim odnosima RS s Rusijom Putinovom.
Препоруке:
10
0
39 субота, 17 август 2013 20:12
АМИР ЧАМЏИЋ
Алкар, молим те немој молим те о Америци и муслиманима и о неком "америчком згражавању" на масовна убиства људи.Видимо ми сви "на очи" шта Американац ради по муслиманком свијету и једно вријеме у вријеме оне будале Буша млађег (од 2001.године), готово "читав муслимански свијет етикетирао како је етикетирао".Бога ти немој о "америчким људским правима", јер "видимо америчку демократију и људска права" на Гвантаману, у Ираку, посебно у затвору "Абу Греиб",Афганистану, видимо како хињски подржавају војни удар у Египту, видимо и Сирију "како гори а нафтом долијева пламен онај ко долијева", видимо.Е сад Сребреница.Злочин јесте и срамота али злочине су чинили и Нијемци над другим народима па су поново заједно у Европској унији, па зашто не би Срби и муслимани (или Бошњаци) не би могли заједно.Зар нам неко "ко биковима" цијели живот мора махати "црвеном крвавом Сребреницом"?Нисмо ми "бикови" да нам то неко ради?Доста је више да се "бикови међусобно боду роговима" а да "публика навија"...
Препоруке:
12
2
40 субота, 17 август 2013 20:14
Svetozar
ovaj alkar je dosadan kao stenica
mnogo je dosadan
covjece ne smaraj
Препоруке:
9
1
41 субота, 17 август 2013 20:40
:))
Zar nalazite za potrebno da odgovarate profesionalnim komentatorima alkar, malkar i slicna tevabija.
Svako ona ko je bio u ratu i ko je vojno obrazovan, zna da njihovim glupostim ni oni sami u sebi iskreno ne veruju. Pricati o ratu, je prosto toliko smesno za svakoga ko je bio u njemu. Heheh
Raspada se sssr, sfrj, JNA u potpunom haosu, izdajnicki oficiri predaju kasarne, vojska spremljena za spoljnu agresiju upada u gradjanski rat, masovna deserterstva i sve. I ta i takva vojska za vrlo kratko vreme se preformira, postaje srpska i mlati na njihovom terenu ustasko-muslimanske trupe.Da, na njihovom terenu, jer su srpske oblasti oslobodjenje za maltene tri meseca.
O vojnickoj sposobnosti time je sve receno.
S time sto u Bosni ni tenk ide svuda, ni avioni nisu smeli leteti masovno. Cak na tom terenu ni artiljerija nije svemoguca. A imali su (pogotovo hrvati) ogromno snabdevanje sa strane i strasnu obavestajnu pomoc.
Ko je ko,kao vojnik i ratnik, celom realnom Svetu JASNO JE.
Препоруке:
8
1
42 субота, 17 август 2013 20:43
Republika Srpska Cetina Vojvoda Djuic
Za sada gradimo Republiku Srpsku I cuvamo je kao oci u glavu jer Srbi Republike Srpske I Srpske Krajne smatraju da je najveca Bastilja Srpstva. Republika Srpaska ima Dejtomom pravo da gradi svoje Srpstvo I cuva svoju djecu da nebi bilo Jasenovca ,Kozare ,Bratunca itd a ti Komsicu ratni mrzitelj Srba ne pozivaj na rat jer svat Srbi Republike Srbske ne idu nikuda to su od pamtivjeka jos od Boga Serbona I Boginje Serbone. Komsicu cuvaj svoj narod Hrvatski I narod tvoje supruge Bosnjack pa vidi da zive zajedno sa Srbima u miru a ne prijeti ratom nije to ljepo vidi kao se nas Vladika Grigorije I Afilohije mole za mir onkud tebi da pozivas na rat. Srbi nece rat a I ako se R Srpska otcepi to je volja njenog Naroda Muslimani I Hrvati imace prava kako je to u EU kao sto Srbi imaju u Hrvatskoj.No dobro sto nas ti podsjeti da se cuvamo Jasenovca I da 1 ljepog dana kao Njemci zivimo u 1 drzavi njemci su to ostvarili nakon 50 god dace Bog da I Srbi ostvare I Jasenovca I Kozare ne bude vise nikada.
Препоруке:
6
1
43 субота, 17 август 2013 20:47
:)))))
O izjavama ovog kepeca i pre svega fizicki iskompleksiranog ne znam kako da ga nazovem, a uz to i otpadnika od svoga naroda (hrvatskog) bespredmetno je trositi reci.

U pravu je za jednu stvar. Rata ce biti, ali 10 puta strasnijeg nego sto je bio. Sanse da oni zapocnu uz zapadnu podrsku genocidni rat sa jakom podrskom su nikakve, sto znaci sledeci rat pocecemo Mi.
Kockice se tako rede. RS ima i te kako funkcije, poverenje naroda, izvesnu zastitu iz Sveta i moze izdrzati i sacuvati funkcije i odlike (teritoriju, vlast, bitne poluge vlasti, bezbednost, privrednu odrzivost, svoje drzavljanstvo i sve sto je cini drzavom)
Kriza i raspad zapadnog kapital sistema nece dozvoliti njihove zelje, mogu jedino da laju. Laju zato sto znaju da sledeceg puta Srbi (ukljucujuci Srbe iz Srbije) ce biti svesni da je taj rat i NJIHOV RAT.
Posle prezivele Okupacije Srbije od 5.oktobra 2000 , Srbi ce osvesceni i gnevni, ZUBIMA KIDATI OKOLNE...
Kretanja na globalnom i lokalnom planu ukazuju na to
Препоруке:
11
1
44 субота, 17 август 2013 20:56
:)))))))))))))))))))
Koliko su jadni i bedni vidi se i po ovome.
Ova kvislinska, okupatorska propala VS (takozvanaVojska Srbije)je mnooogo jaca i bolja od njihovih ,,armija,, Pa taj njihov gazda je i njihove drzave, a pogotovo vojske rasturio do koske.
Po broju, formaciji, vojnom obrazovanju, kvalitetu ljudstva, namenskoj industriji, sluzbi bezbednosti i sl. ova vojska sadasnja srpska je sila za njihove kvazi-armije. Cudno ?
I meni, ali ima to svoje zasto. Cika Globa ne investira u njih jer zna da su neupotrebljivi. Od rvata i muslimana mozes jedva napraviti dobrog koljaca, ali vojnika (ako nema bas izrazen srpski genotip, a takvi su malo) Nikada. Zato sluze kao komordzije u NATO. Nit su drzavotvorni, nit ce osim prirepka (zavisna teritorija) nesto drugo nekada biti.
Stiglo je da su od njih bolji i srpski pederi i zene (koji su sada glavna masa Vojske Srbije) Hehe

Sta ce tek biti kad se sretnu sa pravom Srbskom Vojskom?
Nista, glumice ,,bracu,, bezati i plakati, na borbu istinsku i ne pomisljaju
Препоруке:
9
1
45 субота, 17 август 2013 21:12
Ja ne BIH u BiH :)
Koliko je ovaj prculjak normalan i koliko je na Zemlji, vidi se i po tome sto se o ,,buducnosti,, takozvane BiH vec daju nagovestaji po svetskim ozbiljnim analitickim studijama i casopisima. I ovo sto ih navlace na ,,islamizam,, je deo scenarija.
Na njihovu zalost, nit velika kolonija nemacka, jos manje privremena tvorevina (kojoj vec kroje kapu) turska, se ne pitaju ama bas nista u vezi uredjenja Balkana.
NEKO drugi je rezirao i ovo dosada, i ono sto ide. Dali je to London City, dali neko jos bolje prikriven, malo je bitno.
Bitno je da je taj Cika Neko, nas stari ,,saveznik,, koji nas je kostao miliona zivota, ali nam je nakraju davao ,,bonu,,. U vidu ratne pobede. Davao Nama jer smo drzavotvorni i ratnicki narod. Nikad taj Cika ne nisti do kraja, ima on mnogo dalje planove. Uskoro cemo mu zatrebati...
Zato cesto pominjanje Rata i neka dernjava: Mi smo ,,borci,,

Imacete prilike uskoro da se pokazete, bez brige :)))
Ali ce ovaj put biti mnooogo vece krvi...:)
Препоруке:
5
3
46 субота, 17 август 2013 22:49
graf von spee
Nazalost ne prolaze mi komentari od strane administratora,
Vecina misljenja ovih 'nabrijanih srpskih vitezova' mjerljiva je jedino najvecim od ona tri prsta koje vole da pokazuju...:)
Vase je legitimno pravo da mislite da ste heroji i pozivate se na obraz i herojstvo. Tamo gdje se na obraz pozivaju - najmanje ga ima.
Lupate po tastaturama, a zenama nesmijete trece dijete napraviti :)
Vi bojevom municijom smijete samo po zarobljenicima i opsjednutim enklavama, a manevarsku koristite u bracnim posteljama te vam se topi bioloska supstanca.
Za razliku od vasih bradonja, ovi nasi postovaoci ZZ Topa nemaju manje od troje djece...:)
NIKAD, za vijek vijekova necete biti jaki kao sto ste bili sto ce svi buduci sukobi pokazati!!!
Vase je pravo da mislite da ste opasni.
Boga molim samo da se ne budemo drzali zenevske konvencije kao sto ste je vi postovali '92.
Kako sam bio u ovom ratu tek sad sumnjam u sve one mitove o herojstvu otadjbinaca...JADNO!!!
Препоруке:
5
9
47 субота, 17 август 2013 23:20
Miki@alkar
Ne moze se prizeljkivati "mir,ravnopravnost i suradnja" koji po vama nemaju alternativu i nekakav pakt Hrvata i Bosnjaka protiv Srba.Ili ipak mogu,kao sto je to ucinjeno 91-e,kada je parlament SR BiH doneo Deklaraciju o suverenosti RBiH,pogadjate bez saglasnosti jednog konstitutivnog naroda.Zato je i nastala Republika Srpska,a ne zbog velike Srbije.Prema tome,kada pominjete opcije ili-ili,imajte na umu jednu poslovicu koja kaze "Narodu se na silu sve moze uzeti,ali mu se na silu nista ne moze dati".To znaci da je opet moguce vezivanje zastava u BiH,ali nikada vise pod izgovorom "gradjanske,multietnicke,hiljadugodisnje i demokratske BiH".Bar ne kad su Srbi u pitanju,koji su,podsecam,nacinili ogroman ustupak prihvatanjem Kutiljerovog plana(prihvatio ga je i Milosevic),jer im je garantovao ravnopravnost i,zamislite,ni pribliznu autonomiju,kao onu,koja je priznata u Dejtonu!
Препоруке:
7
1
48 недеља, 18 август 2013 00:41
Др. Лаза Лазаревић
за ово што се представља као халкар
Штовани ваша дојагноза није за занемаривање и нудим вам несебично моју стручну помоћ.
Осим тога молим вас за пристзанак да неке од ваших текстова објавимо у "Психијатријском гласнику" влика би штета било изгубити такве школске примере.

Као прву помоћ предажемам да седите на обали и дуго гледате пучину, чини ми се да ускоро нећете имати такву прилику.
Адио.
Препоруке:
8
3
49 недеља, 18 август 2013 02:59
сусједић
Како се каже сусјед на босанском(бошњачком)?
Па сусјед.
А како се каже то исто на српском?
Па комшија(знате оно:комшија како крава"?)
Препоруке:
4
1
50 недеља, 18 август 2013 04:34
Graf fon Shpeeeeee :))
Da si imao svoga grofa ehh, ali deda ti je bio konjusar kod tog istog. Inace nemacka bojna krstarica Graf shpee je potopljena jos 1939, jedan od najmanje uspesnih plovnih sastava treceg Rajha. Trebao si staviti nick Bizmark:))
Na tvoju zalost i grof Shpe i Bizmark su jasno govorili o svom Sorabskom-srpskom poreklu. Nemci pisu to, ja ne hehe
Za bojevu municiju ne sekiraj se, imamo mnogo vise dece od vas, to sto vidis po Srbiji, smanjuje se broj madjara, bugara, hrvata, vlaha i raznih mesanaca. Srbi pravi imaju veci prirast od vas, ali se radi stimulacije i homogenizacije Naroda dize lazna halabuka. Srpski prirast je jedan od najvecih u Evropi posle muslimana i Iraca
Mi smo od 1918 pod tudjom vlascu sa malim periodima Slobode, sto znaci slabi. Sto god da dodje bolje, za nas je uspeh :) I ovo sto imamo je mnogo
Neces zenevsku konvenciju? vi ste je kao postovlai nekad, pokatoliceni srbi i konvencije, dve nespojive stvari :)
Ali ne sekiraj se, nijednu konvenciju necemo postovati :))
Препоруке:
2
4
51 недеља, 18 август 2013 13:00
ALKAR@REPUBLIKA CETINA VOJVODA ĐUJIĆ
oćete opet gradit jedinstvenu srpsku drzavu kao dvedesetih kad ste etnički očistili krajinu,150 000 protjeranih-drzava se tako ne pravi.ndh van je dokaz da se na tuđoj krvi nista nemore sagradit.žugate na oluju a zaboravljate da ste rAdili zločine po krajini,ubili 1561 civila,druge protjerali i sve im konfiscirali.a sta se đujića tiče,sluzi li van na čast da je njegova četnička dinarska divizija bila u trećoj zoni odgovornosti,u koju jer spada i jasenovac,i nikad im nije palo na pamet rasturit logor i spasit srbe koje su ustase klale nemilice.pitajte se zasto.ja znan.pitajte se sluzi li mu na čast učestvovanje četničkog odreda u ubijanju 1800 civila hrvata u sinjsko-omiškoj krajini 44.g.sluzi li mu na čast sta je 45.uteka,ka i ante pavelić i kukavički ostavio svoju vojsku na nemilost partizanima i svi su pobijeni na blajburgu,oko 5o00.sluzi li mu na čast sta je kukavički iz američke fotelje srbova dok su prave patriote gulile zatvore i progone.RAZMISLITE,DA LI JE SVAK PRAVI PATRIOTA?
Препоруке:
4
4
52 недеља, 18 август 2013 13:11
alkar@dr laza lazarević
poštovanje moj šjor,neman nista protiv vase dijagnoze i načina liječenja,ovih dana iden na plažu i poslusaću vas-gledaću dugO, dugo u daljinu i mozda shvatin kako je dobrIca ćosić lagao o srbima koji večito lažu,ili da razumem jovana raškovića kad vas je proglasio ludin narodon.mozda mi more šapne esenciju vaseg bizantinskog mentaliteta.A STA SE BOSNE TIČE-nikome nije do rata -ALI DOK SE SVE TRI ZASTAVE NE UVEZU U DEMOKRATSKU I GRAĐANSKU BOSNU A NE NACIONALNE TOROVE I VASU TEZNJU ZA PRIPAJANJU SRBIJI IMAT ĆETE DVI ZASTAVE PROTIV VASE- A ONDA ZBOGON RS.vi stvarno robujetE mitu o vasoj vojnoj snazi.vi se samo inatite i hrabrite.NADAM SE MIRNOJ I ULJUĐENOJ BOSNI,BEZ OBZIRA NA PROSLOST I RAZLIKE,KOMPROMIS I MIR JE JEDINO RJESENJE U SUPROTNOM VAS SRBA U BOSNI NEĆE BIT NITI NA NIVOU STATISTIČKE GRESKE I BIĆE MI IZNIMNO DRAGO RADI TOGA-.JER VI JEDNOSTAVNO IMATE TAJ HAJDUČKI INAT U STILU-JA NEĆU KAKO VI OĆETE JER JA NEĆU NI KAKO JA OĆU!nisan za krv ali igrate se junaka.a junaci niste.dokazano
Препоруке:
5
4
53 недеља, 18 август 2013 13:14
Турас
По мишљењу (сумњам да је само његово) Комшића ми смо Срби значи будале јер дозвољавамо да нам одцепљују покрајине,прекрајају границе,својатају србске територије које су добиле неке републике у Брозово време(цела Македонија) и да не набрајам све тековине тзв. НОБа. Питам се да ли је овај господин свестан да вређа најбројнији и једини државотворни народ на Балкану-Србе- чији је он највероватнији изрод .То ради овај"мудри"политикант јер зна да му поданици који су у Србији на власти одобравају овакву њима заједничку политику.
Препоруке:
4
2
54 недеља, 18 август 2013 14:01
alkar@turas
a otkad je makedonija vasa prćija?dobili ste je kao i kosovo,vojvodinu,sta ratom sta prevarom i posrbljivanjem(vojvodinu ste očistili od 500 000 folksdojčera i naselili u nekoliko navrata stotinama tisuća srba s kosova i iz bosne).AKO VI KAZETE DA JE VASE STA STE RATON STEKLI ONDA VRIDI I DA NIJE VASE STA STE RATON IZGUBILI.logično.izgubili ste krajinu,kosovo,bosnu,crnu goru,makedoniju(doduse mirnin puten).po vasim postulatima pravo na makedoniju ima grčka,bugarska ,bizant,turska prije vas.na kraju krajeva sta makedonija nebi bila makedonska i samostalna.čemu svojatanje krajine,bosne?po vama bi prvi vlasnici imali prednost na te teritorije-avari,iliri,rimljani,franci,bizant,mlečani,turci pa tek onda mi ili vi.obolili ste od velikosrbijansko-bizantinske-deretićeve dvoličnosti.
Препоруке:
3
5
55 недеља, 18 август 2013 14:03
Турас
Људи као алкар су безобразни јер свесно покушавају да убеде друге на НСПМ у "повјесне"(не)чињенице да створе "дојам" србске агресивне политике на Балкану. Алкар сам зна да пише неистине које су данас политика запада да би се оправдало бомбардовање и растурање Србије које је захваљујући србским издајницима спроводљиво, али нама србима јасно .Акцептирамо стварност јер другачије за сада није могуће.
Препоруке:
4
1
56 недеља, 18 август 2013 14:45
ALKAR@TURAS
pa dobro,kazite mi-čija je bila makedonija?SRPSKA ODUVIK ILI GRČKA,RIMSKA,BUGARSKA,TURSKA PRIJE VAS?ako je nekad bila tuđa a neko vrime vasa,kako ste vi dosli do nje?krađom i ratom,nepriznavajući makedonce kao narod i naciju.to se zove fasizam.ZASTO NEDATE MAKEDONIJ ZA PRAVO DA SE FORMIRA KAO DRZAVA I NACIJA,PA NISTE NI VI ODUVIK NA TOM PODRUČJU,DOELILI STE,INFILTRIRALI SE,POSRBILI SVE OKO SEBE,ZAUZELI TUĐU ZEMLJU I ....sad je to srbija i niko ne pravi problem.jedini vi pravite probleme,kao da je makedonija i crna gora ili bosna vasa već 1oo ooo milona godian pa imate tapiju na nju.kad ćete svatit da se stvari kroz povijest minjau i da civilizacijski dosezi donose nove stvari koje smo duzni prihvaćat.ali vi ste još uvik u ranom kamenom dobu po mentalitetu.toljagon po glavi i kuća je moja!
Препоруке:
2
5
57 уторак, 20 август 2013 13:16
petar
Zanimljivo je da se Alkar ukljucuje u sve diskusije o odnosu Srba sa drugima a da nijednu ne zavrsi do kraja. Dovedes ga do krajnjih konsekvenci njegovih stavova i on onda kad nema kud opet pocne da peva Franjove istorijske pesmice. Samo jos jednog tipa slicnog njemu sam nasao na internetu, slicnog po ogromnom nerazumevanju problema o kojima je rec. Citajte na linku http://www.differentia-nis.org/analitika/bakirov-mac-sa-dve-ostriceZa Alkara mogu i da razumem, tesko mu je da prihvati da narod kome pripada ...... pa mu je lakse da se usresredi na to da saucestvuje u orkestriranoj kampanji protiv Srba, ali mi ovaj tip nije jasan. Razumem da neko gresi, njemu se da objasniti da je pogresio, ali ovo je nerazumevanje kolosalnih razmera. Morate biti ili emotivno vezani za te zablude, kao sto je Komsic, ili da vas neko placa da tako mislite i pisete, druge nema
Препоруке:
1
3

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер