Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đorđe Vukadinović: Vraćanje Karadžiću optužnice za genocid je politička odluka usmerena ka ukidanju Srpske

Komentari (51) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 11 jul 2013 21:47
Beograđanin
Potpuno tačna ocena g. Vukadinovića. Mučno je večeras bilo gledati vesti B92, u kojima su se sukcesivno ređale vesti i raznim srpskim zločinima i 'zločinima', kao da su svi bili baš to, i kao da niko drugi nije uradio ništa. I kao da je to bilo juče, a ne pre više od dve decenije.

Potpunio jasno se vidi organizovana kampanja satanizacije. Jadno je što i naši ljudi učestvuju u ovoj šaradi, i na vlastitu štetu. I na kraju da budem sasvim jasan: ne negiram niti odobravam ja ni jedan stvarni zločin, pa ni srpski, alsmatram deje ovoliko naduvava samo srpskih zločini srivanjzločina svih srugih, poseb zločina Zapada, zločin po sebi, sa takođe zločinačkim ciljevima Zločin se ravo odvija prenaim očima, i bazira sena ovih hipertfofiranim iiskrivljenim istinama.
Preporuke:
118
7
2 četvrtak, 11 jul 2013 21:48
Drinko Končarević
Moram da ponovim, Haški tribunal je cirkus od suda. Sad ovako, sad onako, zavisno od potrebe. Ako političarima treba, krivi ste a može i obratno. Najjadnije i najsmešnije su sudije koji sude po političkoj volji moćnika. Prljaju pravo, gube lični integritet. Kad ovom dodamo da rade tj. prodaju se za novac, onda je jasno da pravde nema. Ponekad mi se čini da liče na ove naše Srbe što hrle na prijeme u stranim ambasadama jer je sve badava. Ipak, jednog dana stići će im račun ... nema badava.
Preporuke:
100
5
3 četvrtak, 11 jul 2013 22:10
Slobodan
Mi smo kao i moj komšija kad je pokrao kukuruz.Kad su ga tužili pita sudija jesi li ti stvarno pokrao kukuruz.Druže sudija sve da sam ga pokrao ne bi priznao,a kamoli kad nisam - odgovori on.
Preporuke:
54
6
4 četvrtak, 11 jul 2013 22:14
Stanić Milan
Ne, jednom nego stotinu puta sam ponovio,da je svaki sud u biti politički sud,jer zakoni po kojima sudi je ništa drugo nego pravni izraz političke volje klase na vlasti.Zašto bi Haški tribunal bio nešto drugo?Glavnu opasnost od urušavanja RS vidim u činjenici što je došlo do ogromnog raslojavanja u samom društvu, gde se politička klasa formirala kao ekskluzivni klub iza koje stoji krupni kapital nastao koruptivnim radnjama,ratnim profiterstvom,urnisanjem privrede i nedopustivo lošim standardom.
Homogena društva ne pucaju tako lako.Kako će penzioner sa 160 KM podržati praznu priču g. premijerke o nekakvom el'doradu kad je svaki dan gore i kad zahvata sve segmente društva?
Preporuke:
21
43
5 četvrtak, 11 jul 2013 22:27
Oprez
Zapadnjačka gamad se preračunala. Mogu da manipulišu koliko hoće ali njihova realna moć se topi i nemaju više realnih mogućnosti da pritisnu Srbe. Naš kukavičluk je njihov najverniji saveznik!
Preporuke:
93
5
6 četvrtak, 11 jul 2013 22:43
Drug
Ne, jednom nego stotinu puta sam ponovio,da je svaki sud u biti politički sud,jer zakoni po kojima sudi je ništa drugo nego pravni izraz političke volje klase na vlasti.Zašto bi Haški tribunal bio nešto drugo?


Jel ovo marksizam za drugi razred gimnazije?
Preporuke:
61
11
7 četvrtak, 11 jul 2013 23:21
MR
To je tako očigledno da nije potreban nikakav komentar. Sve je upereno protiv Srba i Srbije, bilo gde da se nalaze, naročito od 1991. godine na ovamo. Obama je čak u govoru prilikom primanja Nobelove Nagrade za mir (!) rekao da je bombardovanje Srbije bilo ispravno.
Preporuke:
66
3
8 četvrtak, 11 jul 2013 23:24
@Oprez
Treba biti oprezniji u oceni. Mislim da je smešna tvrdnja da zapad više nema moći da pritisne Srbe. Na našu veliku žalost, ima je, i te kako. Od kud ovako proizvoljne, naivne tvrdnje? Od toga nam neće biti bolje.
Preporuke:
51
6
9 četvrtak, 11 jul 2013 23:43
Oprez odgovor
Treba biti oprezniji u oceni. Mislim da je smešna tvrdnja da zapad više nema moći da pritisne Srbe. Na našu veliku žalost, ima je, i te kako. Od kud ovako proizvoljne, naivne tvrdnje?


Naravn da ima moći da nas pritisne ali je ta njihova moć pre posledica naše slabosti i što ne reći nesposobnosti nego njihovih realnih mogućnosti. Petnaest godina je prošo od prethodne agresije i mi smo za to vreme uljuljkani u sopstvenoj glupsti uništili vojsku, rasprodali privredu, ništa novo narpravili nismo i sada normalno da može da nas pritiska ko kako hoće jer ne možemo da isplaćujemo penzije i plate. I posle izmišljamo da su nas svi pritisli a ne vidi se da smo sami sebe najviše zeznuli. Da li smo mi kupili za zadnjih petnaest godina bilo kakav ozbiljan odbrambeni sistem? Da li smo stekli nekog strateškog partnera? Jel za sve to kriv Zapad?
Preporuke:
52
2
10 četvrtak, 11 jul 2013 23:45
Sten
@Stanić Milan
A kada se ukine Republika Srpska penzioneru sa 160 KM ce biti bolje, a tek ako predje na islam.
Preporuke:
74
2
11 petak, 12 jul 2013 00:27
Komnen Kolja Seratlić
Nažalost, sve je tužno, providno i sinhronizovano. Obilježavaju godišnjice, a istog dana sude Radovanu.E, Radovane, Rašo, iz jednog smo mjesta i kraja, gorovitog Durmitora. Prije neki dan ućeraše jednu zemlju u EU, a ta zemlja je vjekovima pravila krvave bahanalije i tri genocida.Kažnjavaju te samo zato što si branio srbstvo i srbsku nejač.
"Noć je pusta u carskoj dvorani
mračan presto, tajanstven ko bajka.
A dok vetar zviždi na poljani -
Boga moli Jugovića Majka.

Kamen ćuti i nebesa muče,
a sotona samo iz prikrajka
sa smehom joj pruža pakla ključe -
Boga moli Jugovića Majka.

Davno snahe pod umorom pale,
vetrova sa nebom goni hajka,
zvezde trnu što su svu noć sjale -
Boga moli Jugovića Majka.

Sakrivena od svetine, kleči,
stid je da se sa gomilom vajka,
sama, hladna, bez suza, bez reči -
Boga moli Jugovića Majka". Milutin Bojić
Preporuke:
25
0
12 petak, 12 jul 2013 00:47
Srbin iz Srpske
Ajde pogodite koja je bila prva vijest večeras u glavnom dnevniku BN-televizije? Da su pametna televizija to bi bila sedma vijest i trajala bi najduže dva minuta.
Preporuke:
28
0
13 petak, 12 jul 2013 00:48
brisel
Republika srpska će biti ukinuta sigurno samo je pitanje kada.
Preporuke:
3
45
14 petak, 12 jul 2013 01:36
Peter RV
Opet mislim, bili bi mnogo spokojniji da se Dodik usudio da sprovede onaj njegov referendum, koji bi danas, bio glavni adut za sigurnost RS-a.
RS je stvorena tvrdoglavom borbom, sto su i njeni neprijatelji priznali (u Dejtonu),Referendum (ciji bi se rezultat mogao primijenit po volji) bi im mogao predstavljat upozorenje da Srbi tamo nijesu 'omeksali'.
Srbija, sa njenom ekstremnom slaboscu,mora da daje neprijateljima utisak truleza duha. Ko moze da povuce nadolje RS, za moj racun, nije sudbina Karadzica nego sama Srbija, koja daje opasne znake srpske degeneracije.
Preporuke:
31
0
15 petak, 12 jul 2013 03:11
Sabko
Broj ubijenih civila Bošnjaka sa poznatim imenima i prezimenima u općinama:

Srebrenica 5233, Prijedor 3515, Bratunac 2076,
Zvornik 2017, Vlasenica 1641, Foča 1513.
Sanski Most 927, Kljuc 620.

Da li je nihovo istrebljenje bilo u cilju stvaranja ili ukidanja republike Srpske?

Zasto je broj ubijenih srpskih civila 8 puta manji od broja bosnjackih iako je jednak broj Srba ostao pod kontrolom ABiH kao i Bosnjaka pod srpskom kontrolom ?

Koliko od 4178 ubijenih srpskih civila u BiH je stradalo od Karadzicevih granata i snajpera?
Preporuke:
5
56
16 petak, 12 jul 2013 04:46
Stefan Mitrov Ljubiša
Imao sam priliku da jednom sarađujem sa jednim ne tako poznatim rediteljem na scenariju za jedan dokumentarac o sasvim običnim ljudima i njihovim čudnim sudbinama. Kada sam mu rekao da scenario poprilično odstupa od realne istine koju opisuje on mi je rekao: "Stvarnost i istina ne postoje, mi traba da stvorimo stvarnost, to jest istinu." U početku sam mislio da se to odnosi na umjetnički stav o životu, ali sam posle uvidio da to nema nikakve veze sa umjetnošću. Upravo ta teza o proizvodnji istine se mnogo puta potvrdila u opštem napadu zapada na Srbe. Sad se otišlo i korak dalje, zapad je u ratu protiv Srba napravio i "vremeplov", pa se sad, kao u filmu "Terminator" vraća u prošlost da proizvede i neku prethodnu stvarnost kroz pokretne slike. "Vremeplov" neće ići samo u '95. godinu već i mnogo dalje u istoriju, a najviše će se zadržati 1914. godini. Efekti "vremeplova" za proizvodnju i preradu istine su očigledni u zapadnom svijetu već odavno...
Preporuke:
36
0
17 petak, 12 jul 2013 04:57
Stefan Mitrov Ljubiša
Međutim, zapanjujuće je koliko "vremeplov" ostavlja traga među nama, Srbima. Novoproizvedena istina o nama se među nama samima prima bolje nego što su konstruktori "vremeplova" mogli i da sanjaju. Naš običan čovjek bez ikakve cenzure prihvata novu istinu o nama, o tome kako smo zločinci, kako smo agresori, hegemonisti koji otimaju tuđe, a na kraju i da smo krivi za početak Prvog svjetskog rata, koji je opet doveo do Drugog svjetskog rata. I tako se, valjda nesvjesno, ugađa našoj jadnoj megalomanskoj predstavi o sebi, kad već nijesmo mogli biti najbolji, daj da budemo najgori u svijetu. A rat protiv Srba nije ništa drugo nego najsloženiji i najduži filmski projekat u istoriji kinematografije. Ljudi moji, sve je to jedan veliki film u kome su njegovi autori proučavali neslućene mogućnosti nove "industrije stvarnosti", kao što su Ameri proučavali mogućnosti atomske bombe u Hirošimi i Nagasakiju.
Preporuke:
30
0
18 petak, 12 jul 2013 05:08
Stefan Mitrov Ljubiša
Krajnji cilj tog projekta da se mi u potpunosti okrenemo protiv sebe i sopstvene prošlosti, a samim tim da se odreknemo i svih prava koja smo samim postojanjem sticali. Time bismo pred licem istorije "izbijelili" crni obraz našim brojnim koljačima od ovih današnjih do onih prastarih. Ko ne vjeruje neka se samo sjeti iznošenja optužnice protiv Slobodana Miloševića. Njegovo hapšenje i suđenje je trebalo da bude individualizacija krivice za ratove u bivšoj SFRJ, a optužnica počinje stanjem na ovom našem prostoru još iz vremena Austrougarske. To je, u stvari, početak filma - Austrougarska analiza srpskog pitanja, nema tu više ni pomena o Miloševiću, već samo o Srbima kao o kolektivitetu. I onda se nižu slike filma u kojima su posebno važne scene kada mi činimo zločine koji se uopšte nijesu dogodili, a onda se te scene pojačavaju time što moramo da se pravdamo da nijesmo učinili nešto što se nije ni zbilo. Komplikovano, ali efektno, zar ne?..
Preporuke:
30
0
19 petak, 12 jul 2013 05:19
Stefan Mitrov Ljubiša
A, vjerujte, braćo moja, sve je manje ili više uspjela montaža. Markale, Račak i Srebrenica - tri ključne scene dokaza srpskog zločinstva. Nema veze što svako normalan zna da se prve dvije nikada nijesu dogodile, mi moramo da dokazujemo da nijesmo za njih krivi. A u Srebrenici već posebno majstorstvo autora. Pored statičke scene izmišljenog zločina trebaloje napraviti dinamičke scene pravog zločina. E tu onda nastupa Mladić koji kaže: "Pravac Potočari!" Tu nastupaju momci u maskirnim uniformama koji pucaju u potiljak nekim civilima, a ne postoji nijedan dokaz da se tako nešto dešava u Srebrenici i niko se ne pita zašto bi neko to snimao da bi ostavio dokaz o sopstvenom zločinu. Tu onda nastupaju hiljade mrtvačkih sanduka koji se sahranjuju u Srebrenici, a niko se ne pita koliko je ta srebrenica prije rata imala stanovnika i otkud to da danas posle toliko pobijenih i protjeranih Bošnjaci opet u gradu Srebrenici imaju većinu stanovništva...
Preporuke:
28
0
20 petak, 12 jul 2013 05:47
Stefan Mitrov Ljubiša
I sve tako, što nelogičnije i nenormalnije to efektnije i produktivnije u proizvodnji stvarnosti i istine. A onda se zapitajmo kakve smo filmove mi snimali. Da li nam je palo na pamet da snimimo film o Principu i njegovoj žrtvi? Ili možda o Tesli i njegovoj porodici poklanoj u Jasenovcu? Da nije bilo pregalaštva Milovana Vitezovića i serije Vuk Karadžić ne bismo na ekranu vidjeli ni Karađorđa ni Miloša. O Njegošu da i ne govorim. Da nije bilo Miloša Žutića Kosovski boj bi nam bio primjer loše glume. Film o srpskim junacima u Prvom svjetskom ratu nam se svodi na ašikovanje bogalja nesposobnih za vojsku sa ženama vojnika poslatih na front. Od svake naše žrtve nam je bitnije da prikažemo intrige na dvoru Drage Mašin i probleme između srpskog i hrvatskog fudbalskog saveza pred odlazak u Montevideo. Kad ovo sagledamo moramo priznati; VIŠE OD POLA LAŽI O NAMA SMO SAMI NAKALEMILI! Mada, dok nas ima ima i nade. BORIMO SE PRVO SA LAŽIMA U SEBI PA ONDA SA OSTALIMA!
Preporuke:
29
0
21 petak, 12 jul 2013 07:05
ćutanje je zlato
Naš vrli predsednik se zdušno borio da dokaže da su Srbi najgori,samim činom ,izvinjenja,prenemaganja,traženjem pomilovanja stavljena je tačka na bilo kakve netačne informacije o Srebrenici.Profesor Vukadinović bez greške i vrlo hrabro ,zadire čak i u ispravnost rada Hačkog suda.Svaka Vama čast!Srbiji trebaju ljudi kao Vi.
Preporuke:
26
0
22 petak, 12 jul 2013 07:42
@Oprez odgovor
Opet proizvoljno i naivano obrazlozenje tvrdnje da zapad nema snage da pritiska Srbiju. Znaci, da nismo unistili vojsku, kako kazes, niko nam nista ne bi mogao. Opet bismo pobedili NATO kao 1999.
Preporuke:
2
21
23 petak, 12 jul 2013 07:49
Poštovalac NSPM
Komentar na mestu koji jasno potvrđuje činjenicu da je na sceni ne teorija zavere nego otvorena agresija na sve srpsko. Pogledajte kako genocid nad Srbima u Hrvatskoj eskalira, nije im dovonjno što su proterali '95. 300000 Srba već i ono malo što je ostalo hapse juče u Trpinji pa ne samo jednog nego pola ulice izgleda da im je kocentracija Srba u toj ulici preko njihovih normativa i moraju da ih sklone u zatvor. Sa ovakvom Hrvatskom treba Srbi da žive, budalaština u njih nema časti ni malo, a gori od njih su samo ovi naši izdajnici, štetočine i vancage u državnom vrhu. Živela Srbija.
Preporuke:
29
1
24 petak, 12 jul 2013 08:01
Beli Orao
""Beograđan
Potpuno tačna ocena g. Vukadinovića. Mučno je večeras bilo gledati vesti B92, u kojima su se sukcesivno ređale vesti i raznim srpskim zločinima i 'zločinima', kao da su svi bili baš to, i kao da niko drugi nije uradio ništa. I kao da je to bilo juče, a ne pre više od dve decenije.


A zamisli šta će tek da bude kad Veran Matić zameni Tijanića? Kako kaže naš prost seljački narod,
pa od blata ćemo da ga pravimo, mislim Tijanića.
Preporuke:
28
1
25 petak, 12 jul 2013 08:04
@@oprez
Ja mislim da je tačno da zapad u ovom trenutku nema dovoljno moći da pritisne Srbe, ali ima i više nego dovoljno moći da pritisne Vučića, Nikolića i Dačića i naravno veliki deo ostale političke scene.
Preporuke:
27
0
26 petak, 12 jul 2013 08:33
Lav
Bošnjaci vrše viktimizaciju svojih žrtava uz scenski performans gde god je moguće , setite se samo u Sarajevu nekoliko hiljada praznih stolica ili memorijalni centar u Potočarima. Srbi nisu sagradili memorijalni centar u okolini Srebrnice za skoro 3500 ubijenih uglavnom civila , ali scenska percepcija 3,5 hiljade krstova na jednom mestu bi dojmila medije i mogla se eksploatisati, to Srbi nikada nisu radili.U Potočarima nikada nisu rekli poginulo u borbama toliko naših boraca , prirodnom smrću umrlo , strijeano zarobenika itd. naravno cilj koji ste naveli g-dine Vukadinoviću nije samo proglasiti srpski narod genocidnim i ukinuti RS , jer ona se ne može ukinuti bez ratnih sukoba, dakle projektantima novog rata nad "genocidnim" biće sve dozvoljeno. Projektanti samo jedno zaboravljaju i to najvažnije , od Jasenovca, Srbe više niko ne može prevariti niti na prevaru povesti u klaonicu, par pari refertur.
Preporuke:
28
0
27 petak, 12 jul 2013 08:42
Somborac
Jasna je namera, nije ni prikrivena.
A od akcija aktuelne vlasti u Srbiji se vidi da je i to na spisku za izvrsenje.

Pitanje za Srbe ( i g. Vukadinovica)je:
zasto i Srpske majke ne idu u Hag da protestuju, sve sa slikama ubijenih? Da im se pridruze i oni sa Kosova sto su nestali u "zutoj kuci".
Zar ne mogu patriote, Dodik, da skupe toliko para i pomognu da se organizuje par autobusa?
Treba platiti i lobiste, da prikazu da je bio gradjanski rat, da su u "okruzenom" Sarajevu preko 5000 Srba odveli i ubili.

Mi smo onemocali, nedovoljno patriote, i to se uveliko koristi. Najvise oni strani placenici infiltrirani u domace medije i policiju.
Preporuke:
25
0
28 petak, 12 jul 2013 09:07
prosti su na B92
Naš narod nije ni prost ni seljački ,oni su najzdravije tkivo Srbije samo su malobrojni u odnosu na ove "građane"koji uništavaju sve što je srpsko,mogli ste reći" narodna izreka"
Preporuke:
17
0
29 petak, 12 jul 2013 09:09
Konobar
Juče je i Ketrin Ešton rekla da se u Srebrenici desio genocid, tako da Mile više ne računa na crnu trojku iz Beograda, Ketrin je zakon u Srbiji. Od sutra za RS sve ide u pravcu Sporazuma za rasformiranje paralelnih srpskih struktura i formiranje Policije i Sudova države BiH na celoj njenoj teritoriji. Na nas braćo "pravoslavni Bosanci" ne računajte, jer Srbiju više niko ne može skrenuti sa evropskog puta. Tako je poručio master Tomislav četnički vojvoda sa Romanije, veliki srpski patriota, čovek od reči i domaćin iz Karađorđeve Šumadije. More, držite se braće Rusa, a ove ne primajte više preko Drine. Ima i tamo skrivenih agenata od uticaja što kaže Pukovnik Jevtović.
Preporuke:
25
1
30 petak, 12 jul 2013 09:18
...
neko će reći nema zavere!IMA i te kako ima! Sve se radi po planu i sistematično!I sve na datumima kako bi dobilo na značaju!Haški sud je dobio novi nalog od Amerike i EU:RS mora biti ukinuta a narod poništen ili rasteran!
Preporuke:
23
0
31 petak, 12 jul 2013 09:27
Stanić Milan
Stanić M.- Drug
Poštovani gosp.da znate,što ne znate onda bi došli do saznanja da je "mnogo lakše razabrati zabludu,nego otkriti istinu.Zabluda leži na površini i s njom će mo lako izaći na kraj.Istina počiva u dubini.Tragati za njom nije svačija stvar",pa tako ni Vaša.Svi odnosi u jednom društvu su klasni odnosi.Moj Marksizam nije iz 2. razreda gimnazije(pošto sam pohađao od 1.- 8-mog),nego način života i ideološkog opredeljenja.Da malo bolje poznate društvene odnose onda bi došli do istog ili sličnog saznanja kao ja, s tim da mnogo bolje poznam (ne)prilike u RS od Vas.Nemojte spočitavati ljudima Vašim glupim sarkazmom,jer samo ljudi koji ne znaju kud idu dižu se visoko.
Preporuke:
6
9
32 petak, 12 jul 2013 11:13
Prvo skoci pa reci hop
Po slovu Dejtona, unutrašnje uređenje Bosne i Hercegovine se može samo izmijeniti u Parlamentu Bosne i Hercegovine po predviđenoj proceduri izmjene Ustava BiH.

Utvrđivanje karaktera Republike Srpske u periodu 92-95 nema za posljedicu ukidanje današnje RS. To svima treba biti jasno. Pogotovo što se u Hagu utvrđuje individualna odgovornost. O odgovornosti države ne možemo govoriti, jer RS nikad nije bila država, već paradržava u međunarodno-pravnom smislu, a danas je samo jedna administrativna jedinica-entitet u sastavu države BiH. Na drugoj strani, sam taj Haški tribunal je zaključio u svojim presudama da VRS nije bila kriminalna organizacija, iako je činila zločine, pa i genocid.
Preporuke:
4
15
33 petak, 12 jul 2013 11:57
Komnen Kolja Seratlić
Stefan Mitrov Ljubiša
Dragi gospodine i prijatelju, molim Vas napišite jedan tekst, odnosno od ovih osvrta imate bajkovit tekst. Bog Vam je dao da dobro pišete, zato Vas još jednom molim - pišite. To je jedini način da svijet shvati da Srbi nisu to što im se godinama pripisuje.Neko je (zna se i ko i kada) donio odluku da se Srbe satanizuje. Pravi neprijatelji Srba su Srbi. Da nije tih opasnih neprijatelja, strani zlikovci i lutajući cirkuzanti ne bi mogli realizovati svoje zavjereničke ideje. Srbija se mora riješiti domaćega zla i nakota.
Preporuke:
13
1
34 petak, 12 jul 2013 12:14
s.p.Lajković
Srbi u RS ne smeju više da čekaju već treba da se pod hitno otcepe od ostatka BiH.Taj proces mora da počne odmah a svako odlaganje dovešće na kraju i do ukidanja RS.
Preporuke:
11
1
35 petak, 12 jul 2013 13:32
Stefan Mitrov Ljubiša
Komnen Kolja Seratlić,
Uvaženi gospodine i brate Srbine, po Vašem prezimenu rekao bih da ste iz Drobnjaka, to jest da smo zemljaci. Ako nekad posjećujete zavičaj, možda se i upoznamo. Drago mi je da Vam se dopada moj komentar, ali i Vi i ja bismo voljeli da nema razloga se tako piše. Baveći se dramom i saarađujući sa nekim ljudima iz filmske umjetnosti, saznao sam da se sa par efektih scena i nekoliko dodatnih montaža može napraviti čitav novi izmišljeni život. Sjetimo se samo bombardovanja Libije, svakog dana smo gledali neke tamnopute ljude koji navodno iz Tripolija ili nekog drugog grada Libije, ili negdje u sred pustinje, pozivaju Ameriku da bombarduje Gadafija i njegov zločinački režim. Čovjek koji ne misli puno odmah pomisli: "Bože, šta li im taj Gadafi radi kad ovako zovu zapad da ih bombarduje." A niko ne misli da to može biti snimljeno bilo gdje, možda u sred Kalifornije, u Holivudu...
Preporuke:
17
0
36 petak, 12 jul 2013 13:44
Stefan Mitrov Ljubiša
Amerikanci su takvo medijsko oružje koristili i kad su nas bombardovali. Pojavi se kao neki uplakani brko i iza njega njegova žena povezana crnom maramom i navodno iz nekog šumadijskog sela mole Klintona da sruši Miloševića i da nam donese demokratiju i mir. Ameri su se možda i popeli na mjesec, ali ga nijesu mogli svijetu prodati dok sve to nijesu snimili u Holivudu, najvećoj industriji "stvarnosti" na svijetu. Danas su našli vrhunski teren i sjajne aktere za univerzalne negativce, to jest Srbe. Rat u bivšoj Jugoslaviji je postao najduži i najprodavaniji film u istoriji, samo toga mi nijesmo svjesni, jer se nalazimo u samom filmu, kao u nekom velikom šou programu. Naše je da to shvatimo i da se borimo, ali da bi se borili, moramo prije svega poraditi na sopstvenom znanju, na kulturi svijesti i na tome da maknemo sa grbače ove silne mediokritete i zapadne čankolize. Za to je potrebna nacinalna strategija na svakom planu. Dugo je i teško, ali vrijedi boriti se. PREGAOCU BOG DAJE MAHOVE!
Preporuke:
13
0
37 petak, 12 jul 2013 14:51
Problem treba - rešavati.
Neko ovde reče: "Najveći neprijatelji Srba su Srbi". Ja ne volim ulaziti dublje u problem, jer se to u ovakvim komentarima ne može, osim u deset nastavaka, a to ljudi ne vole čitati. Zato to još nisam rekao. Ako nisu baš najveći, a ono gotovo da su najveći problem.Samo, nama nije dovoljno znati da je to tako. Treba videti zašto je tako i šta na tome uraditi, a to je, opet nažalost, na granici mogućeg, jer je to jedan opasan i djavolski težak problem za rešavati. Zato je sve što se dogadja velik stres za nas i zato su i prognoze dogadjaja loše. Bez panike, ali - vrlo su loše. Nešto treba hitno raditi, ali su sumanuti kriminalci izvana, koji Srbe osudjuju i degradiraju kroz onu ludu izjavu o "verovanju Srba u teorije zavere", uhvatili glavne konce po Srbiji i čvrsto drže upravljač, naročito "izbore", kojima oni, kroz laži u kampanjama i manipulacije, zapravo kontrolišu velik broj zemalja. Evo za sada toliko.
Preporuke:
11
0
38 petak, 12 jul 2013 15:46
SPOMENICA BRATSTVA
Najozbiljnije pitanje za Đorđa Vukadinovia.
Kako neko misli (ako misli?) ukinuti Republiku Srpsku i da li je to uopšte moguće ukoliko se tome protivi srpski narod?
Pitanje, na koji način bi to neko učinio, ako bi činio?
Koliko mi je poznato srpski politički predstavnici participiraju u vlasti, parlemantima (jedino ako srpski političari pristanu na ukidanje, a što je teško zamislivo?).
Drugi načini su oni najgori o kojima ne treba ni misliti?
Ili Međunarodna konferencija posvećena "ukidanju Republike Srpske" a što je teško zamislivo, jer je Međunarodnim sporazumom i potvrđeno njeno postojanje (u Dejtonu i Parizu).
E sad pitanje genocida, ima smisla prema međunarodnom pravu ako se zaista to sudskim presudama utvrdi, ali ima li volje da neko krene u tako opasnu avanturu?
Preporuke:
5
0
39 petak, 12 jul 2013 15:49
Gordana
Skoro da se nismo iznenadili odlukom kvazi - suda.
Sreca sto i tamo postoje casni ljudi koji neizdrzase i progovorise o kasapljenju sopstvene profesije. Nedavno danski sudija , hvala mu zbog casti i postenja. Medjutim mnogo znacajnije je IZDVOJENO MISLJENJE gospodje sudije Nyambe u predmetu Z. Tolimira.
To misljenje jednog casnog sudije treba da posluzi kao osnova odbrane svim optuzenim za genocid i zlocin u Srebrenici.To je azbuka pravog pravnog i sudiskog analiziranja predmeta. Ova casna zena ce uci u istoeiju sudstva.

Sto se tice Republike Srpske , plasi me najvise stav Srbije u odlucujucem trenutku. Nesumljam da ce nasa trojka odraditi sve po naredjenju, ali se bojim da se i mi sami ne angazujemo isto toliko zdusno kao i za Kosovo.
Na mnogo niske grane smo spali!
Preporuke:
12
1
40 petak, 12 jul 2013 15:56
Mitar
RS mogu unistiti samo Srbi iz RS. Braco, pamet u glavu.
Preporuke:
10
1
41 petak, 12 jul 2013 16:00
@ spomenica bratstva
na koji način?! uvek postoji srpski način, a najbolje ga je primeniti na samim srbima, možda bi im se to svidelo...
Preporuke:
7
0
42 petak, 12 jul 2013 16:08
Ivan Aleksić
@Spomenica bratstva

Kako? Pa - lako. Počnu da pljuju Beograd kako štiti "genocidnu tvorevinu", Beograd pristane na reviziju Dejtona i gotovo.

Pa pogledajte samo šta je Briselskim sporazumom urađeno kosovskim Srbima.
Preporuke:
11
0
43 petak, 12 jul 2013 16:28
SPOMENICA BRATSTVA
Ivan Aleksić
@Spomenica bratstva

Kako? Pa - lako. Počnu da pljuju Beograd kako štiti "genocidnu tvorevinu", Beograd pristane na reviziju Dejtona i gotovo.

Pa pogledajte samo šta je Briselskim sporazumom urađeno kosovskim Srbima.

Mislim da poređenje ne stoji, jer nije ista situacija.Opet se vraćam na efektivnu vlast, ko efektivno držo vlast na terenu (opštine i dr.).Za vlast ti je potrebno da možeš narediti policiji i vojsci da intervenišu i da imaš narod koji će poštovati tvoju vlast.Znači bez vojske i policije nema efektivne vlasti.E sad jedino da tuđa vojna čizma pođe da gazi, kao što se desilo na Kosmetu, samo čija?Ko ima tu moć?Ako je ima?
Preporuke:
1
1
44 petak, 12 jul 2013 16:39
SPOMENICA BRATSTVA
Lično smatram da Zapad nema interes da u BiH nešto mijenja i da Zapadu odgovara baš ovakva situacija, kada kontroliše sve tri političke strane, na način da ih je sve doveo u političku "pat poziciju", kada niko više nema vizije koje i kako da vuče slijedeće poteze a i ne usuđuje se da bilo šta povuče, jer su svi svjesni da svaki pogrešan potez može da znači "mat", a ipak prije nego što dođemo do "mata", moramo zaigrati novu igru, ponovo postrojiti šahovske figure na "šahovskoj tabli" i onda igrati.Pat je nerješiva situacija izuzev da neko svjesno krene u avanturu da deblokira pat sa velikom rizikom da dobije mat", da bude "matiran".Znači ima li ko "petlje" da "deblokira pat" poziciju?
Preporuke:
1
1
45 petak, 12 jul 2013 16:47
Peter RV
@ Konobar
Katrin Ashton je zakon ,i u BiH-u, i RS-u. Zaboravili ste epizodu kad je Dodik podvio rep sa njegovim 'referendumom'- onda, kad mu je ova natrljala usi?
Srbi nemaju vodjstva- obezglavljeni su na svakom sektoru.
Preporuke:
3
1
46 petak, 12 jul 2013 17:00
Peter RV
@Stefan Mitrov Ljubiša
Odlicna komunikacija sa porukom koja bi Srbima trebala da otvori oci o prirodi njihovog neprijatelja.
Bravo jos jedamput.
Preporuke:
5
0
47 petak, 12 jul 2013 17:02
SPOMENICA BRATSTVA
Peter RV
@ Konobar
Katrin Ashton je zakon ,i u BiH-u, i RS-u. Zaboravili ste epizodu kad je Dodik podvio rep sa njegovim 'referendumom'- onda, kad mu je ova natrljala usi?
Srbi nemaju vodjstva- obezglavljeni su na svakom sektoru.

Koji ti vrag kukakaš i širiš bolesni defetizam po portalu.Ima ko da vodi Srbe, ako nemaš ideju ja ti dajem primjer da bi Srbe jako dobro politički vodio Đorđe Vukadinović ili Slobodan Antonić.Eto moj prijedlog da čitaoci NSPM-a potpišu peticiju da njih dvojica nastupe kao nezavisni kandidati za vođe srpskog naroda i da svi mi koji možemo glasati a non stop visimo na NSPM izaberemo njih dvojicu za vođe...
Preporuke:
2
1
48 petak, 12 jul 2013 17:33
Samuilo prostačina
To je to.I šta sad?Da molimo Angelu da nas primi pod svoje koporanče,ili da bežimo iz ovih kandži glavom bez obzira?Da li je put da na sve pritiske pristanemo , jer nam boljeg rešenja,kako to naiši politički poltroni misle,nema ili okrenuti ćurak naopakao, pa Turčinu stati nogom za vrat.Dok traje nek laje.Da li smo mi energiju otpora izgubili, ovako izdeljeni i pokarabašeni i uplašeni(potpresednik nam se nešto stalno zaprepašćuje i ima podršku glasačkog tela, kažu ako ne lažu)pa više ne vidimo nijednu alternativu,ili ima načina da se izolujemo da uteknemo iz EU orbite,da se okrenemo sebi i svima u svetu koji hoće i kojima nešto od nas treba, pa da opljunemo u špake i napravimo od ove zemlje raj,a ne gorenjske fabrike, ne hrvatska tetošenja dok nam hapse narod po selima kao u doba Pavelića a tapšu nas po ramenu, kao samo se šalimo a mi znamo da bi nas pojeli za doručak ako im padnemo šaka.Možemo li se praviti ludi i čekati da poslednjeg među nama stave na ražanj,ili ići protiv i praviti svoj raj
Preporuke:
4
0
49 petak, 12 jul 2013 17:48
Visarion
Komentari su uglavnom veoma dobri.Oni koji nabrajaju izginule Muslimane treba da znaju najpre koliko su oni sami pobili svoje da bi okrivili Srbe.Taj muslimanski džihad,to samo žrtvovanje mora da izađe na čistac.Sud koji nije procesuirao one što su na Markalu pobili svoje da bi okrivili Srbe, nema pravo da govori u ime pravde.Stjepan Mitrov Ljubiša je to veoma tačno i dokumentomj uočio.Laž danas vlada svetom.I ako lažemo , spašćemo se.Ako tragamo za istinom u džehenem ćemo.I mi ne smemeo u to društvo.To da prave fabrike za laži i da mogu dok trepneš da oljagaku bilo koji narod i isprazne svoje prebukirane vojne magacine s bombama, to je zla kob ovoga sveta.Svako ko se tome suprostavi, radiće u ime ove planete.Svako ko to odobrava ili tetoši ili sluša, radi protivu sopstveneslobode.Neka Hravati koji su na lažima napravili istoriju i od oluje koja je bila istrebljenje Srba svoj oslobodilački rat i ovi od Srebrnice svoj bastion protivu nas idu tim putem laži i obmana.Mi ostejemo uz istinu i p
Preporuke:
5
1
50 petak, 12 jul 2013 19:22
M.
1. Mitar ovde kaže kako samo Srbi iz Srpske mogu uništiti Srpsku. Nije tako Mitre. Srbija je tu jako važna, pa sada, kada su oni spolja uspeli u Srbiji pohvatati konce preko ovih nameštenika, Srbima u Srpskoj crno se piše. I to je vrlo ozbiljna stvar! Srbija je u Daytonu bila ključna, i ostaje tako. Ona je sa-potpisnica. A tako je i zbog još dosta drugih razloga. Protiv Srba je zaista na otvorenoj sceni razbuktali medjunarodni nacizam! Ne kažem da su u njega uključene sve zemlje, ali je on razmahan po svetu. Zato sve montaže idu protiv Srba i preko Haga i inače. A Srbi ćute kao oduzeti.

Ko tera taj postupak? Inicijator je, naravno, Nemačka , čija je politika danas podjednako nacistična kao što je bila i 1941, a i pre 1941. Sve drugo su bajke. A SAD im pomažu zbog nekih svojih interesa. Ni same SAD nisu bez averzije protiv Srba, iako njihova averzija dolazi iz nekih drugih razloga.
Preporuke:
2
0
51 petak, 12 jul 2013 19:23
M.
2. Nekidan sam čitao o sportu u nekim Londonskim novinama. Našli su Nemačku teniserku (Lisicki, koja je inače Slavenskog porekla) kako plače u toku meča, pa je novinar to komentarisao, i tada rekao kako to ipak, po sećanju citiram: "nije bio sasvim znak Istočne Evrope, jer je bilo prilike videti i mnoge Zapadne tenisere kako plaču". Pa je tamo navodio neke primere. To govori da on ipak uvreženo smatra da su ti nervni izlivi, inače, karakteristika Istočnoevropskih naroda, a to su najviše Slaveni. Ne samo da on to smatra, nego to javno deli, i vidi se da je on svestan da je dovoljno da to samo kratko naznači jer njegova publika to "već zna"! To opet govori kako se tamo u privatnim usmenim razgovorima dele narodi i da Slaveni tamo dobijaju neka "specijalna" mesta. Deljenje naroda je otrovno, ali mi moramo spomenuti ovakve slučajeve, jer badava mi ne volimo deliti narode kad to drugi čine, već mnogim decenijama! Ako o tome ćutimo, to je kao da sami sebi stežemo omču.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner