петак, 16. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђорђе Вукадиновић: Враћање Караџићу оптужнице за геноцид је политичка одлука усмерена ка укидању Српске

Kоментари (51) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 11 јул 2013 21:47
Београђанин
Потпуно тачна оцена г. Вукадиновића. Мучно је вечерас било гледати вести Б92, у којима су се сукцесивно ређале вести и разним српским злочинима и 'злочинима', као да су сви били баш то, и као да нико други није урадио ништа. И као да је то било јуче, а не пре више од две деценије.

Потпунио јасно се види организована кампања сатанизације. Јадно је што и наши људи учествују у овој шаради, и на властиту штету. И на крају да будем сасвим јасан: не негирам нити одобравам ја ни један стварни злочин, па ни српски, алсматрам деје оволико надувава само српских злочини сривањзлочина свих сругих, посеб злочина Запада, злочин по себи, са такође злочиначким циљевима Злочин се раво одвија пренаим очима, и базира сена ових хипертфофираним иискривљеним истинама.
Препоруке:
118
7
2 четвртак, 11 јул 2013 21:48
Дринко Кончаревић
Морам да поновим, Хашки трибунал је циркус од суда. Сад овако, сад онако, зависно од потребе. Ако политичарима треба, криви сте а може и обратно. Најјадније и најсмешније су судије који суде по политичкој вољи моћника. Прљају право, губе лични интегритет. Кад овом додамо да раде тј. продају се за новац, онда је јасно да правде нема. Понекад ми се чини да личе на ове наше Србе што хрле на пријеме у страним амбасадама јер је све бадава. Ипак, једног дана стићи ће им рачун ... нема бадава.
Препоруке:
100
5
3 четвртак, 11 јул 2013 22:10
Slobodan
Mi smo kao i moj komšija kad je pokrao kukuruz.Kad su ga tužili pita sudija jesi li ti stvarno pokrao kukuruz.Druže sudija sve da sam ga pokrao ne bi priznao,a kamoli kad nisam - odgovori on.
Препоруке:
54
6
4 четвртак, 11 јул 2013 22:14
Stanić Milan
Ne, jednom nego stotinu puta sam ponovio,da je svaki sud u biti politički sud,jer zakoni po kojima sudi je ništa drugo nego pravni izraz političke volje klase na vlasti.Zašto bi Haški tribunal bio nešto drugo?Glavnu opasnost od urušavanja RS vidim u činjenici što je došlo do ogromnog raslojavanja u samom društvu, gde se politička klasa formirala kao ekskluzivni klub iza koje stoji krupni kapital nastao koruptivnim radnjama,ratnim profiterstvom,urnisanjem privrede i nedopustivo lošim standardom.
Homogena društva ne pucaju tako lako.Kako će penzioner sa 160 KM podržati praznu priču g. premijerke o nekakvom el'doradu kad je svaki dan gore i kad zahvata sve segmente društva?
Препоруке:
21
43
5 четвртак, 11 јул 2013 22:27
Oprez
Zapadnjačka gamad se preračunala. Mogu da manipulišu koliko hoće ali njihova realna moć se topi i nemaju više realnih mogućnosti da pritisnu Srbe. Naš kukavičluk je njihov najverniji saveznik!
Препоруке:
93
5
6 четвртак, 11 јул 2013 22:43
Друг
Ne, jednom nego stotinu puta sam ponovio,da je svaki sud u biti politički sud,jer zakoni po kojima sudi je ništa drugo nego pravni izraz političke volje klase na vlasti.Zašto bi Haški tribunal bio nešto drugo?


Јел ово марксизам за други разред гимназије?
Препоруке:
61
11
7 четвртак, 11 јул 2013 23:21
МР
То је тако очигледно да није потребан никакав коментар. Све је уперено против Срба и Србије, било где да се налазе, нарочито од 1991. године на овамо. Обама је чак у говору приликом примања Нобелове Награде за мир (!) рекао да је бомбардовање Србије било исправно.
Препоруке:
66
3
8 четвртак, 11 јул 2013 23:24
@Oprez
Treba biti oprezniji u oceni. Mislim da je smešna tvrdnja da zapad više nema moći da pritisne Srbe. Na našu veliku žalost, ima je, i te kako. Od kud ovako proizvoljne, naivne tvrdnje? Od toga nam neće biti bolje.
Препоруке:
51
6
9 четвртак, 11 јул 2013 23:43
Опрез одговор
Treba biti oprezniji u oceni. Mislim da je smešna tvrdnja da zapad više nema moći da pritisne Srbe. Na našu veliku žalost, ima je, i te kako. Od kud ovako proizvoljne, naivne tvrdnje?


Наравн да има моћи да нас притисне али је та њихова моћ пре последица наше слабости и што не рећи неспособности него њихових реалних могућности. Петнаест година је прошо од претходне агресије и ми смо за то време уљуљкани у сопственој глупсти уништили војску, распродали привреду, ништа ново нарправили нисмо и сада нормално да може да нас притиска ко како хоће јер не можемо да исплаћујемо пензије и плате. И после измишљамо да су нас сви притисли а не види се да смо сами себе највише зезнули. Да ли смо ми купили за задњих петнаест година било какав озбиљан одбрамбени систем? Да ли смо стекли неког стратешког партнера? Јел за све то крив Запад?
Препоруке:
52
2
10 четвртак, 11 јул 2013 23:45
Sten
@Stanić Milan
A kada se ukine Republika Srpska penzioneru sa 160 KM ce biti bolje, a tek ako predje na islam.
Препоруке:
74
2
11 петак, 12 јул 2013 00:27
Комнен Коља Сератлић
Нажалост, све је тужно, провидно и синхронизовано. Обиљежавају годишњице, а истог дана суде Радовану.Е, Радоване, Рашо, из једног смо мјеста и краја, горовитог Дурмитора. Прије неки дан ућераше једну земљу у ЕУ, а та земља је вјековима правила крваве баханалије и три геноцида.Кажњавају те само зато што си бранио србство и србску нејач.
"Ноћ је пуста у царској дворани
мрачан престо, тајанствен ко бајка.
А док ветар звижди на пољани -
Бога моли Југовића Мајка.

Камен ћути и небеса муче,
а сотона само из прикрајка
са смехом јој пружа пакла кључе -
Бога моли Југовића Мајка.

Давно снахе под умором пале,
ветрова са небом гони хајка,
звезде трну што су сву ноћ сјале -
Бога моли Југовића Мајка.

Сакривена од светине, клечи,
стид је да се са гомилом вајка,
сама, хладна, без суза, без речи -
Бога моли Југовића Мајка". Милутин Бојић
Препоруке:
25
0
12 петак, 12 јул 2013 00:47
Србин из Српске
Ајде погодите која је била прва вијест вечерас у главном дневнику БН-телевизије? Да су паметна телевизија то би била седма вијест и трајала би најдуже два минута.
Препоруке:
28
0
13 петак, 12 јул 2013 00:48
brisel
Republika srpska će biti ukinuta sigurno samo je pitanje kada.
Препоруке:
3
45
14 петак, 12 јул 2013 01:36
Peter RV
Opet mislim, bili bi mnogo spokojniji da se Dodik usudio da sprovede onaj njegov referendum, koji bi danas, bio glavni adut za sigurnost RS-a.
RS je stvorena tvrdoglavom borbom, sto su i njeni neprijatelji priznali (u Dejtonu),Referendum (ciji bi se rezultat mogao primijenit po volji) bi im mogao predstavljat upozorenje da Srbi tamo nijesu 'omeksali'.
Srbija, sa njenom ekstremnom slaboscu,mora da daje neprijateljima utisak truleza duha. Ko moze da povuce nadolje RS, za moj racun, nije sudbina Karadzica nego sama Srbija, koja daje opasne znake srpske degeneracije.
Препоруке:
31
0
15 петак, 12 јул 2013 03:11
Sabko
Broj ubijenih civila Bošnjaka sa poznatim imenima i prezimenima u općinama:

Srebrenica 5233, Prijedor 3515, Bratunac 2076,
Zvornik 2017, Vlasenica 1641, Foča 1513.
Sanski Most 927, Kljuc 620.

Da li je nihovo istrebljenje bilo u cilju stvaranja ili ukidanja republike Srpske?

Zasto je broj ubijenih srpskih civila 8 puta manji od broja bosnjackih iako je jednak broj Srba ostao pod kontrolom ABiH kao i Bosnjaka pod srpskom kontrolom ?

Koliko od 4178 ubijenih srpskih civila u BiH je stradalo od Karadzicevih granata i snajpera?
Препоруке:
5
56
16 петак, 12 јул 2013 04:46
Стефан Митров Љубиша
Имао сам прилику да једном сарађујем са једним не тако познатим редитељем на сценарију за један документарац о сасвим обичним људима и њиховим чудним судбинама. Када сам му рекао да сценарио поприлично одступа од реалне истине коју описује он ми је рекао: "Стварност и истина не постоје, ми траба да створимо стварност, то јест истину." У почетку сам мислио да се то односи на умјетнички став о животу, али сам после увидио да то нема никакве везе са умјетношћу. Управо та теза о производњи истине се много пута потврдила у општем нападу запада на Србе. Сад се отишло и корак даље, запад је у рату против Срба направио и "времеплов", па се сад, као у филму "Терминатор" враћа у прошлост да произведе и неку претходну стварност кроз покретне слике. "Времеплов" неће ићи само у '95. годину већ и много даље у историју, а највише ће се задржати 1914. години. Ефекти "времеплова" за производњу и прераду истине су очигледни у западном свијету већ одавно...
Препоруке:
36
0
17 петак, 12 јул 2013 04:57
Стефан Митров Љубиша
Међутим, запањујуће је колико "времеплов" оставља трага међу нама, Србима. Новопроизведена истина о нама се међу нама самима прима боље него што су конструктори "времеплова" могли и да сањају. Наш обичан човјек без икакве цензуре прихвата нову истину о нама, о томе како смо злочинци, како смо агресори, хегемонисти који отимају туђе, а на крају и да смо криви за почетак Првог свјетског рата, који је опет довео до Другог свјетског рата. И тако се, ваљда несвјесно, угађа нашој јадној мегаломанској представи о себи, кад већ нијесмо могли бити најбољи, дај да будемо најгори у свијету. А рат против Срба није ништа друго него најсложенији и најдужи филмски пројекат у историји кинематографије. Људи моји, све је то један велики филм у коме су његови аутори проучавали неслућене могућности нове "индустрије стварности", као што су Амери проучавали могућности атомске бомбе у Хирошими и Нагасакију.
Препоруке:
30
0
18 петак, 12 јул 2013 05:08
Стефан Митров Љубиша
Крајњи циљ тог пројекта да се ми у потпуности окренемо против себе и сопствене прошлости, а самим тим да се одрекнемо и свих права која смо самим постојањем стицали. Тиме бисмо пред лицем историје "избијелили" црни образ нашим бројним кољачима од ових данашњих до оних прастарих. Ко не вјерује нека се само сјети изношења оптужнице против Слободана Милошевића. Његово хапшење и суђење је требало да буде индивидуализација кривице за ратове у бившој СФРЈ, а оптужница почиње стањем на овом нашем простору још из времена Аустроугарске. То је, у ствари, почетак филма - Аустроугарска анализа српског питања, нема ту више ни помена о Милошевићу, већ само о Србима као о колективитету. И онда се нижу слике филма у којима су посебно важне сцене када ми чинимо злочине који се уопште нијесу догодили, а онда се те сцене појачавају тиме што морамо да се правдамо да нијесмо учинили нешто што се није ни збило. Компликовано, али ефектно, зар не?..
Препоруке:
30
0
19 петак, 12 јул 2013 05:19
Стефан Митров Љубиша
А, вјерујте, браћо моја, све је мање или више успјела монтажа. Маркале, Рачак и Сребреница - три кључне сцене доказа српског злочинства. Нема везе што свако нормалан зна да се прве двије никада нијесу догодиле, ми морамо да доказујемо да нијесмо за њих криви. А у Сребреници већ посебно мајсторство аутора. Поред статичке сцене измишљеног злочина требалоје направити динамичке сцене правог злочина. Е ту онда наступа Младић који каже: "Правац Поточари!" Ту наступају момци у маскирним униформама који пуцају у потиљак неким цивилима, а не постоји ниједан доказ да се тако нешто дешава у Сребреници и нико се не пита зашто би неко то снимао да би оставио доказ о сопственом злочину. Ту онда наступају хиљаде мртвачких сандука који се сахрањују у Сребреници, а нико се не пита колико је та сребреница прије рата имала становника и откуд то да данас после толико побијених и протјераних Бошњаци опет у граду Сребреници имају већину становништва...
Препоруке:
28
0
20 петак, 12 јул 2013 05:47
Стефан Митров Љубиша
И све тако, што нелогичније и ненормалније то ефектније и продуктивније у производњи стварности и истине. А онда се запитајмо какве смо филмове ми снимали. Да ли нам је пало на памет да снимимо филм о Принципу и његовој жртви? Или можда о Тесли и његовој породици покланој у Јасеновцу? Да није било прегалаштва Милована Витезовића и серије Вук Караџић не бисмо на екрану видјели ни Карађорђа ни Милоша. О Његошу да и не говорим. Да није било Милоша Жутића Косовски бој би нам био примјер лоше глуме. Филм о српским јунацима у Првом свјетском рату нам се своди на ашиковање богаља неспособних за војску са женама војника послатих на фронт. Од сваке наше жртве нам је битније да прикажемо интриге на двору Драге Машин и проблеме између српског и хрватског фудбалског савеза пред одлазак у Монтевидео. Кад ово сагледамо морамо признати; ВИШЕ ОД ПОЛА ЛАЖИ О НАМА СМО САМИ НАКАЛЕМИЛИ! Мада, док нас има има и наде. БОРИМО СЕ ПРВО СА ЛАЖИМА У СЕБИ ПА ОНДА СА ОСТАЛИМА!
Препоруке:
29
0
21 петак, 12 јул 2013 07:05
ćutanje je zlato
Naš vrli predsednik se zdušno borio da dokaže da su Srbi najgori,samim činom ,izvinjenja,prenemaganja,traženjem pomilovanja stavljena je tačka na bilo kakve netačne informacije o Srebrenici.Profesor Vukadinović bez greške i vrlo hrabro ,zadire čak i u ispravnost rada Hačkog suda.Svaka Vama čast!Srbiji trebaju ljudi kao Vi.
Препоруке:
26
0
22 петак, 12 јул 2013 07:42
@Oprez odgovor
Opet proizvoljno i naivano obrazlozenje tvrdnje da zapad nema snage da pritiska Srbiju. Znaci, da nismo unistili vojsku, kako kazes, niko nam nista ne bi mogao. Opet bismo pobedili NATO kao 1999.
Препоруке:
2
21
23 петак, 12 јул 2013 07:49
Поштовалац НСПМ
Коментар на месту који јасно потврђује чињеницу да је на сцени не теорија завере него отворена агресија на све српско. Погледајте како геноцид над Србима у Хрватској ескалира, није им довоњно што су протерали '95. 300000 Срба већ и оно мало што је остало хапсе јуче у Трпињи па не само једног него пола улице изгледа да им је коцентрација Срба у тој улици преко њихових норматива и морају да их склоне у затвор. Са оваквом Хрватском треба Срби да живе, будалаштина у њих нема части ни мало, а гори од њих су само ови наши издајници, штеточине и ванцаге у државном врху. Живела Србија.
Препоруке:
29
1
24 петак, 12 јул 2013 08:01
Бели Орао
""Београђан
Потпуно тачна оцена г. Вукадиновића. Мучно је вечерас било гледати вести Б92, у којима су се сукцесивно ређале вести и разним српским злочинима и 'злочинима', као да су сви били баш то, и као да нико други није урадио ништа. И као да је то било јуче, а не пре више од две деценије.


А замисли шта ће тек да буде кад Веран Матић замени Тијанића? Како каже наш прост сељачки народ,
па од блата ћемо да га правимо, мислим Тијанића.
Препоруке:
28
1
25 петак, 12 јул 2013 08:04
@@oprez
Ja mislim da je tačno da zapad u ovom trenutku nema dovoljno moći da pritisne Srbe, ali ima i više nego dovoljno moći da pritisne Vučića, Nikolića i Dačića i naravno veliki deo ostale političke scene.
Препоруке:
27
0
26 петак, 12 јул 2013 08:33
Лав
Бошњаци врше виктимизацију својих жртава уз сценски перформанс где год је могуће , сетите се само у Сарајеву неколико хиљада празних столица или меморијални центар у Поточарима. Срби нису саградили меморијални центар у околини Сребрнице за скоро 3500 убијених углавном цивила , али сценска перцепција 3,5 хиљаде крстова на једном месту би дојмила медије и могла се експлоатисати, то Срби никада нису радили.У Поточарима никада нису рекли погинуло у борбама толико наших бораца , природном смрћу умрло , стријеано заробеника итд. наравно циљ који сте навели г-дине Вукадиновићу није само прогласити српски народ геноцидним и укинути РС , јер она се не може укинути без ратних сукоба, дакле пројектантима новог рата над "геноцидним" биће све дозвољено. Пројектанти само једно заборављају и то најважније , од Јасеновца, Србе више нико не може преварити нити на превару повести у клаоницу, пар пари рефертур.
Препоруке:
28
0
27 петак, 12 јул 2013 08:42
Somborac
Jasna je namera, nije ni prikrivena.
A od akcija aktuelne vlasti u Srbiji se vidi da je i to na spisku za izvrsenje.

Pitanje za Srbe ( i g. Vukadinovica)je:
zasto i Srpske majke ne idu u Hag da protestuju, sve sa slikama ubijenih? Da im se pridruze i oni sa Kosova sto su nestali u "zutoj kuci".
Zar ne mogu patriote, Dodik, da skupe toliko para i pomognu da se organizuje par autobusa?
Treba platiti i lobiste, da prikazu da je bio gradjanski rat, da su u "okruzenom" Sarajevu preko 5000 Srba odveli i ubili.

Mi smo onemocali, nedovoljno patriote, i to se uveliko koristi. Najvise oni strani placenici infiltrirani u domace medije i policiju.
Препоруке:
25
0
28 петак, 12 јул 2013 09:07
prosti su na B92
Naš narod nije ni prost ni seljački ,oni su najzdravije tkivo Srbije samo su malobrojni u odnosu na ove "građane"koji uništavaju sve što je srpsko,mogli ste reći" narodna izreka"
Препоруке:
17
0
29 петак, 12 јул 2013 09:09
Konobar
Juče je i Ketrin Ešton rekla da se u Srebrenici desio genocid, tako da Mile više ne računa na crnu trojku iz Beograda, Ketrin je zakon u Srbiji. Od sutra za RS sve ide u pravcu Sporazuma za rasformiranje paralelnih srpskih struktura i formiranje Policije i Sudova države BiH na celoj njenoj teritoriji. Na nas braćo "pravoslavni Bosanci" ne računajte, jer Srbiju više niko ne može skrenuti sa evropskog puta. Tako je poručio master Tomislav četnički vojvoda sa Romanije, veliki srpski patriota, čovek od reči i domaćin iz Karađorđeve Šumadije. More, držite se braće Rusa, a ove ne primajte više preko Drine. Ima i tamo skrivenih agenata od uticaja što kaže Pukovnik Jevtović.
Препоруке:
25
1
30 петак, 12 јул 2013 09:18
...
неко ће рећи нема завере!ИМА и те како има! Све се ради по плану и систематично!И све на датумима како би добило на значају!Хашки суд је добио нови налог од Америке и ЕУ:РС мора бити укинута а народ поништен или растеран!
Препоруке:
23
0
31 петак, 12 јул 2013 09:27
Stanić Milan
Stanić M.- Drug
Poštovani gosp.da znate,što ne znate onda bi došli do saznanja da je "mnogo lakše razabrati zabludu,nego otkriti istinu.Zabluda leži na površini i s njom će mo lako izaći na kraj.Istina počiva u dubini.Tragati za njom nije svačija stvar",pa tako ni Vaša.Svi odnosi u jednom društvu su klasni odnosi.Moj Marksizam nije iz 2. razreda gimnazije(pošto sam pohađao od 1.- 8-mog),nego način života i ideološkog opredeljenja.Da malo bolje poznate društvene odnose onda bi došli do istog ili sličnog saznanja kao ja, s tim da mnogo bolje poznam (ne)prilike u RS od Vas.Nemojte spočitavati ljudima Vašim glupim sarkazmom,jer samo ljudi koji ne znaju kud idu dižu se visoko.
Препоруке:
6
9
32 петак, 12 јул 2013 11:13
Prvo skoci pa reci hop
Po slovu Dejtona, unutrašnje uređenje Bosne i Hercegovine se može samo izmijeniti u Parlamentu Bosne i Hercegovine po predviđenoj proceduri izmjene Ustava BiH.

Utvrđivanje karaktera Republike Srpske u periodu 92-95 nema za posljedicu ukidanje današnje RS. To svima treba biti jasno. Pogotovo što se u Hagu utvrđuje individualna odgovornost. O odgovornosti države ne možemo govoriti, jer RS nikad nije bila država, već paradržava u međunarodno-pravnom smislu, a danas je samo jedna administrativna jedinica-entitet u sastavu države BiH. Na drugoj strani, sam taj Haški tribunal je zaključio u svojim presudama da VRS nije bila kriminalna organizacija, iako je činila zločine, pa i genocid.
Препоруке:
4
15
33 петак, 12 јул 2013 11:57
Комнен Коља Сератлић
Стефан Митров Љубиша
Драги господине и пријатељу, молим Вас напишите један текст, односно од ових осврта имате бајковит текст. Бог Вам је дао да добро пишете, зато Вас још једном молим - пишите. То је једини начин да свијет схвати да Срби нису то што им се годинама приписује.Неко је (зна се и ко и када) донио одлуку да се Србе сатанизује. Прави непријатељи Срба су Срби. Да није тих опасних непријатеља, страни зликовци и лутајући циркузанти не би могли реализовати своје завјереничке идеје. Србија се мора ријешити домаћега зла и накота.
Препоруке:
13
1
34 петак, 12 јул 2013 12:14
s.p.Lajković
Srbi u RS ne smeju više da čekaju već treba da se pod hitno otcepe od ostatka BiH.Taj proces mora da počne odmah a svako odlaganje dovešće na kraju i do ukidanja RS.
Препоруке:
11
1
35 петак, 12 јул 2013 13:32
Стефан Митров Љубиша
Комнен Коља Сератлић,
Уважени господине и брате Србине, по Вашем презимену рекао бих да сте из Дробњака, то јест да смо земљаци. Ако некад посјећујете завичај, можда се и упознамо. Драго ми је да Вам се допада мој коментар, али и Ви и ја бисмо вољели да нема разлога се тако пише. Бавећи се драмом и саарађујући са неким људима из филмске умјетности, сазнао сам да се са пар ефектих сцена и неколико додатних монтажа може направити читав нови измишљени живот. Сјетимо се само бомбардовања Либије, сваког дана смо гледали неке тамнопуте људе који наводно из Триполија или неког другог града Либије, или негдје у сред пустиње, позивају Америку да бомбардује Гадафија и његов злочиначки режим. Човјек који не мисли пуно одмах помисли: "Боже, шта ли им тај Гадафи ради кад овако зову запад да их бомбардује." А нико не мисли да то може бити снимљено било гдје, можда у сред Калифорније, у Холивуду...
Препоруке:
17
0
36 петак, 12 јул 2013 13:44
Стефан Митров Љубиша
Американци су такво медијско оружје користили и кад су нас бомбардовали. Појави се као неки уплакани брко и иза њега његова жена повезана црном марамом и наводно из неког шумадијског села моле Клинтона да сруши Милошевића и да нам донесе демократију и мир. Амери су се можда и попели на мјесец, али га нијесу могли свијету продати док све то нијесу снимили у Холивуду, највећој индустрији "стварности" на свијету. Данас су нашли врхунски терен и сјајне актере за универзалне негативце, то јест Србе. Рат у бившој Југославији је постао најдужи и најпродаванији филм у историји, само тога ми нијесмо свјесни, јер се налазимо у самом филму, као у неком великом шоу програму. Наше је да то схватимо и да се боримо, али да би се борили, морамо прије свега порадити на сопственом знању, на култури свијести и на томе да макнемо са грбаче ове силне медиокритете и западне чанколизе. За то је потребна нацинална стратегија на сваком плану. Дуго је и тешко, али вриједи борити се. ПРЕГАОЦУ БОГ ДАЈЕ МАХОВЕ!
Препоруке:
13
0
37 петак, 12 јул 2013 14:51
Problem treba - rešavati.
Neko ovde reče: "Najveći neprijatelji Srba su Srbi". Ja ne volim ulaziti dublje u problem, jer se to u ovakvim komentarima ne može, osim u deset nastavaka, a to ljudi ne vole čitati. Zato to još nisam rekao. Ako nisu baš najveći, a ono gotovo da su najveći problem.Samo, nama nije dovoljno znati da je to tako. Treba videti zašto je tako i šta na tome uraditi, a to je, opet nažalost, na granici mogućeg, jer je to jedan opasan i djavolski težak problem za rešavati. Zato je sve što se dogadja velik stres za nas i zato su i prognoze dogadjaja loše. Bez panike, ali - vrlo su loše. Nešto treba hitno raditi, ali su sumanuti kriminalci izvana, koji Srbe osudjuju i degradiraju kroz onu ludu izjavu o "verovanju Srba u teorije zavere", uhvatili glavne konce po Srbiji i čvrsto drže upravljač, naročito "izbore", kojima oni, kroz laži u kampanjama i manipulacije, zapravo kontrolišu velik broj zemalja. Evo za sada toliko.
Препоруке:
11
0
38 петак, 12 јул 2013 15:46
СПОМЕНИЦА БРАТСТВА
Најозбиљније питање за Ђорђа Вукадиновиа.
Како неко мисли (ако мисли?) укинути Републику Српску и да ли је то уопште могуће уколико се томе противи српски народ?
Питање, на који начин би то неко учинио, ако би чинио?
Колико ми је познато српски политички представници партиципирају у власти, парлемантима (једино ако српски политичари пристану на укидање, а што је тешко замисливо?).
Други начини су они најгори о којима не треба ни мислити?
Или Међународна конференција посвећена "укидању Републике Српске" а што је тешко замисливо, јер је Међународним споразумом и потврђено њено постојање (у Дејтону и Паризу).
Е сад питање геноцида, има смисла према међународном праву ако се заиста то судским пресудама утврди, али има ли воље да неко крене у тако опасну авантуру?
Препоруке:
5
0
39 петак, 12 јул 2013 15:49
Gordana
Skoro da se nismo iznenadili odlukom kvazi - suda.
Sreca sto i tamo postoje casni ljudi koji neizdrzase i progovorise o kasapljenju sopstvene profesije. Nedavno danski sudija , hvala mu zbog casti i postenja. Medjutim mnogo znacajnije je IZDVOJENO MISLJENJE gospodje sudije Nyambe u predmetu Z. Tolimira.
To misljenje jednog casnog sudije treba da posluzi kao osnova odbrane svim optuzenim za genocid i zlocin u Srebrenici.To je azbuka pravog pravnog i sudiskog analiziranja predmeta. Ova casna zena ce uci u istoeiju sudstva.

Sto se tice Republike Srpske , plasi me najvise stav Srbije u odlucujucem trenutku. Nesumljam da ce nasa trojka odraditi sve po naredjenju, ali se bojim da se i mi sami ne angazujemo isto toliko zdusno kao i za Kosovo.
Na mnogo niske grane smo spali!
Препоруке:
12
1
40 петак, 12 јул 2013 15:56
Mitar
RS mogu unistiti samo Srbi iz RS. Braco, pamet u glavu.
Препоруке:
10
1
41 петак, 12 јул 2013 16:00
@ spomenica bratstva
na koji način?! uvek postoji srpski način, a najbolje ga je primeniti na samim srbima, možda bi im se to svidelo...
Препоруке:
7
0
42 петак, 12 јул 2013 16:08
Ivan Aleksić
@Spomenica bratstva

Kako? Pa - lako. Počnu da pljuju Beograd kako štiti "genocidnu tvorevinu", Beograd pristane na reviziju Dejtona i gotovo.

Pa pogledajte samo šta je Briselskim sporazumom urađeno kosovskim Srbima.
Препоруке:
11
0
43 петак, 12 јул 2013 16:28
СПОМЕНИЦА БРАТСТВА
Ivan Aleksić
@Spomenica bratstva

Kako? Pa - lako. Počnu da pljuju Beograd kako štiti "genocidnu tvorevinu", Beograd pristane na reviziju Dejtona i gotovo.

Pa pogledajte samo šta je Briselskim sporazumom urađeno kosovskim Srbima.

Мислим да поређење не стоји, јер није иста ситуација.Опет се враћам на ефективну власт, ко ефективно држо власт на терену (општине и др.).За власт ти је потребно да можеш наредити полицији и војсци да интервенишу и да имаш народ који ће поштовати твоју власт.Значи без војске и полиције нема ефективне власти.Е сад једино да туђа војна чизма пође да гази, као што се десило на Космету, само чија?Ко има ту моћ?Ако је има?
Препоруке:
1
1
44 петак, 12 јул 2013 16:39
СПОМЕНИЦА БРАТСТВА
Лично сматрам да Запад нема интерес да у БиХ нешто мијења и да Западу одговара баш оваква ситуација, када контролише све три политичке стране, на начин да их је све довео у политичку "пат позицију", када нико више нема визије које и како да вуче слиједеће потезе а и не усуђује се да било шта повуче, јер су сви свјесни да сваки погрешан потез може да значи "мат", а ипак прије него што дођемо до "мата", морамо заиграти нову игру, поново постројити шаховске фигуре на "шаховској табли" и онда играти.Пат је нерјешива ситуација изузев да неко свјесно крене у авантуру да деблокира пат са великом ризиком да добије мат", да буде "матиран".Значи има ли ко "петље" да "деблокира пат" позицију?
Препоруке:
1
1
45 петак, 12 јул 2013 16:47
Peter RV
@ Konobar
Katrin Ashton je zakon ,i u BiH-u, i RS-u. Zaboravili ste epizodu kad je Dodik podvio rep sa njegovim 'referendumom'- onda, kad mu je ova natrljala usi?
Srbi nemaju vodjstva- obezglavljeni su na svakom sektoru.
Препоруке:
3
1
46 петак, 12 јул 2013 17:00
Peter RV
@Стефан Митров Љубиша
Odlicna komunikacija sa porukom koja bi Srbima trebala da otvori oci o prirodi njihovog neprijatelja.
Bravo jos jedamput.
Препоруке:
5
0
47 петак, 12 јул 2013 17:02
СПОМЕНИЦА БРАТСТВА
Peter RV
@ Konobar
Katrin Ashton je zakon ,i u BiH-u, i RS-u. Zaboravili ste epizodu kad je Dodik podvio rep sa njegovim 'referendumom'- onda, kad mu je ova natrljala usi?
Srbi nemaju vodjstva- obezglavljeni su na svakom sektoru.

Који ти враг кукакаш и шириш болесни дефетизам по порталу.Има ко да води Србе, ако немаш идеју ја ти дајем примјер да би Србе јако добро политички водио Ђорђе Вукадиновић или Слободан Антонић.Ето мој приједлог да читаоци НСПМ-а потпишу петицију да њих двојица наступе као независни кандидати за вође српског народа и да сви ми који можемо гласати а нон стоп висимо на НСПМ изаберемо њих двојицу за вође...
Препоруке:
2
1
48 петак, 12 јул 2013 17:33
Самуило простачина
То је то.И шта сад?Да молимо Ангелу да нас прими под своје копоранче,или да бежимо из ових канџи главом без обзира?Да ли је пут да на све притиске пристанемо , јер нам бољег решења,како то наиши политички полтрони мисле,нема или окренути ћурак наопакао, па Турчину стати ногом за врат.Док траје нек лаје.Да ли смо ми енергију отпора изгубили, овако издељени и покарабашени и уплашени(потпреседник нам се нешто стално запрепашћује и има подршку гласачког тела, кажу ако не лажу)па више не видимо ниједну алтернативу,или има начина да се изолујемо да утекнемо из ЕУ орбите,да се окренемо себи и свима у свету који хоће и којима нешто од нас треба, па да опљунемо у шпаке и направимо од ове земље рај,а не горењске фабрике, не хрватска тетошења док нам хапсе народ по селима као у доба Павелића а тапшу нас по рамену, као само се шалимо а ми знамо да би нас појели за доручак ако им паднемо шака.Можемо ли се правити луди и чекати да последњег међу нама ставе на ражањ,или ићи против и правити свој рај
Препоруке:
4
0
49 петак, 12 јул 2013 17:48
Висарион
Коментари су углавном веома добри.Они који набрајају изгинуле Муслимане треба да знају најпре колико су они сами побили своје да би окривили Србе.Тај муслимански џихад,то само жртвовање мора да изађе на чистац.Суд који није процесуирао оне што су на Маркалу побили своје да би окривили Србе, нема право да говори у име правде.Стјепан Митров Љубиша је то веома тачно и документомј уочио.Лаж данас влада светом.И ако лажемо , спашћемо се.Ако трагамо за истином у џехенем ћемо.И ми не смемео у то друштво.То да праве фабрике за лажи и да могу док трепнеш да ољагаку било који народ и испразне своје пребукиране војне магацине с бомбама, то је зла коб овога света.Свако ко се томе супростави, радиће у име ове планете.Свако ко то одобрава или тетоши или слуша, ради противу сопственеслободе.Нека Хравати који су на лажима направили историју и од олује која је била истребљење Срба свој ослободилачки рат и ови од Сребрнице свој бастион противу нас иду тим путем лажи и обмана.Ми остејемо уз истину и п
Препоруке:
5
1
50 петак, 12 јул 2013 19:22
M.
1. Mitar ovde kaže kako samo Srbi iz Srpske mogu uništiti Srpsku. Nije tako Mitre. Srbija je tu jako važna, pa sada, kada su oni spolja uspeli u Srbiji pohvatati konce preko ovih nameštenika, Srbima u Srpskoj crno se piše. I to je vrlo ozbiljna stvar! Srbija je u Daytonu bila ključna, i ostaje tako. Ona je sa-potpisnica. A tako je i zbog još dosta drugih razloga. Protiv Srba je zaista na otvorenoj sceni razbuktali medjunarodni nacizam! Ne kažem da su u njega uključene sve zemlje, ali je on razmahan po svetu. Zato sve montaže idu protiv Srba i preko Haga i inače. A Srbi ćute kao oduzeti.

Ko tera taj postupak? Inicijator je, naravno, Nemačka , čija je politika danas podjednako nacistična kao što je bila i 1941, a i pre 1941. Sve drugo su bajke. A SAD im pomažu zbog nekih svojih interesa. Ni same SAD nisu bez averzije protiv Srba, iako njihova averzija dolazi iz nekih drugih razloga.
Препоруке:
2
0
51 петак, 12 јул 2013 19:23
M.
2. Nekidan sam čitao o sportu u nekim Londonskim novinama. Našli su Nemačku teniserku (Lisicki, koja je inače Slavenskog porekla) kako plače u toku meča, pa je novinar to komentarisao, i tada rekao kako to ipak, po sećanju citiram: "nije bio sasvim znak Istočne Evrope, jer je bilo prilike videti i mnoge Zapadne tenisere kako plaču". Pa je tamo navodio neke primere. To govori da on ipak uvreženo smatra da su ti nervni izlivi, inače, karakteristika Istočnoevropskih naroda, a to su najviše Slaveni. Ne samo da on to smatra, nego to javno deli, i vidi se da je on svestan da je dovoljno da to samo kratko naznači jer njegova publika to "već zna"! To opet govori kako se tamo u privatnim usmenim razgovorima dele narodi i da Slaveni tamo dobijaju neka "specijalna" mesta. Deljenje naroda je otrovno, ali mi moramo spomenuti ovakve slučajeve, jer badava mi ne volimo deliti narode kad to drugi čine, već mnogim decenijama! Ako o tome ćutimo, to je kao da sami sebi stežemo omču.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер