петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

САО Косово и Метохија

Kоментари (67) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 08 јул 2013 10:25
...
зато ја пишем да нам је потреба "Млада Србија" а пре свега један ГАВРИЛО али њега нема, чак су му и стопу залили...
Препоруке:
41
6
2 понедељак, 08 јул 2013 10:41
Да ли је Скупштина АП КиМ неуставна
Очекивано, другосрбијашки медији су се из својих разлога придружили нападу на "авантуристе који дестабилизују цео регион", а већина коментатора патриотских гласила догађај је поздравила егзалтираним подврискивањем. Међутим, као неко ко памти дуже од просечне српске кокошке, морам да подсетим на пар ситница...


па нису само другосрбијански. Ево баш данас режимска "Политика" преко насловне стране доноси "чланак":

"Да ли је Скупштина АП КиМ неуставна"

увијено и подл одрађују задатак !!!

нешто нисам приметио наслове супротног типа, досад.


"Новости" су далеко објективније, мада имају ваљда и они неку "квоту".
Препоруке:
46
2
3 понедељак, 08 јул 2013 11:01
Martovska kalkulacija.
Kad su ono bili martovski nemiri na Kosovu, koliko je Srba tada izbeglo i raseljeno?

Kazu ima sada 200,000 Srba na Kosovu, oko 50,000 na Severu. Kazu da je pre martovskih pogroma bilo vise od 300,000 Srba na Kosovu.

Tek sad vidim koliko je to vazan potez bio za Siptare. Tako u Hrvatskoj tako na Kosovu sad: svesti Srbe ispod 10% populacije ako moze ispod 5% idealno i posao zavrsen.
Препоруке:
33
3
4 понедељак, 08 јул 2013 11:14
брм
"зато ја пишем да нам је потреба "Млада Србија" а пре свега један ГАВРИЛО али њега нема, чак су му и стопу залили..."
сетила га се једино Биљана Србљановић.. е моји патриЈОте - кад су Пешићка и Србљановићка државотворније и веће патриоте од вас ..
покајте се копањем канала
Препоруке:
12
32
5 понедељак, 08 јул 2013 11:18
влкс
Нису Срби у већем броју 17. марта протерани са Косова. То је пре свега имало карактер премештања становништва унутар Косова. Од 1999. године процене су да је број Срба на КиМ 130-150 хиљада, а на северу 50-60 хиљада. Пре 1999. године је Срба на Косову било око 250.000.
Препоруке:
20
5
6 понедељак, 08 јул 2013 11:29
Стефан Митров Љубиша
Напредак једног народа зависи од племенитости његове елите. Народ је такав какав је, њега не можемо нанови градити ни бирати. Али, елиту можемо промијенити. Али елита се не бира на изборима као што то мисле овдашњи еврочанколизи и политиканти. Елита се постаје истрајним радом, учењем, знањем и прије свега добром намјером и чињењем у корист свога народа, ДАКЛЕ ПЛЕМЕНИТОШЋУ!!! Елита се не бира, она се намеће, а онда бива препозната и подржана од народа. Као још у пећинској заједници кад је најбољи ловац постајао вођа племена. Али, то што је био најбољи ловац не би му помогло да своју ловину није дијелио са осталима. Ту је наш проблем. Србе на свим нивоима воде и представљају најгори међу нама. Наш проблем није у лошим политичарима, дипломатама и економистима. Наш проблем је у томе што су на нашем челу ЛОШИ ЉУДИ!!! Да бисмо нешто постигли морамо, прије свега схватити да нам се као избор углавном нуде ништаробе, рђе и сваковрсни ниткови...
Препоруке:
46
0
7 понедељак, 08 јул 2013 11:43
Стефан Митров Љубиша
Кад препознамо и презремо фукару онда ћемо, ваљда, наћи некога коме је бар мало више стало до Срба на Косову и Метохији него до пољупца у оба образа са онако "лијепом" Ештонком. А што се тиче Срба на Косову и Метохији, треба да схватимо да је крајњи циљ Шиптара да их побију и протјерају и потпуно им је свеједно да ли је то у оквиру бриселског споразума или у оквиру неког другог договора са западом. Њих на Косову и Метохији може да задржи и сачува једино њихова слога и подршка неке велике силе, али, авај, и подршка државе Србије, која је саму себе суспендовала и одлучила да има што мање суверенитета над собом. Ипак, ситуација са Србима на КиМ има сличности, али и много разлика у односу на Србе у Крајини. Просто, међународно право другачије третира ове двије ситуације, јер је Хрватска 92. призната и примљена у УН, а Косово није и србија има механизам да то потраје бесконачно дуго. Међутим, србијанске власти су све урадиле да изгубе и ту последњу шансу за правно очување суверенитета.
Препоруке:
36
0
8 понедељак, 08 јул 2013 11:45
...@ понедељак, 08 јул 2013 11:29 Стефан Митров Љубиша
како су решавали проблеме у пећинској заједници!?
Препоруке:
1
20
9 понедељак, 08 јул 2013 11:48
брм
"У Утиску недеље, шампањац ће отворити Весна Пешић и Ненад Прокић"
netačno, likovaли би patriJOte jer e se "obistinila" њihova prognoza, kao što su likovali nad svakim ubijenim Srbinom za vreme rata u Hrvastkoj preko režimskih medija.. срећом овај "сценарио" се неће десити... јер противник није глуп (ко неки).. Срба на кОсову одавно има колико у једној београској улици, а држава припада становништву државе.. осим ако не желите да се вратимо у средњи век.. ако желите, што се онда буните против ЕУ и наднационалног капитала?..
а Срба данас нема на Косову јер су 50 година пратили смернице Добрице Ћосића и сличних... уљукивање у историјском праву (праву племића на посед) и сличне средњовековне бајке.. исте смернице неће одједном преокренути ситуацију. ..
Косово би било српско кад би тамо Срби поново постали већина становништва - никако друкчије.. е па патријОте селите се, тамо су гајбе 10 пчута јефтиније него у Београду
Препоруке:
2
35
10 понедељак, 08 јул 2013 12:05
брм
план повратка косова у србију:
продаш гајбу у београду - 60-100 000 евра
преселиш се у митровицу, купиш кућерину за 5-10 000, остане ти 50-90 000 за бизнис..
исто учине сви са којима си митингашио да не даш косово - 2000 људи..
2000 пута 60= 120 000 000 евра инвестиција у митровицу..
онда запослите сиромашне албанце као јефтину радну снагу..и условите знањем говорног језика, српског ..
после и њихову децу.. послеИ ЊИХОВА ДЕЦА ВИШЕ НЕ ГОВОРЕ АЛБАНСКИ, ТЈ ПОСТАНУ СРБИ.. ето шта можете лако да учините вас шачица дверјана..
Препоруке:
18
33
11 понедељак, 08 јул 2013 12:17
Veritas Triumphus
clanak je super, ideja je odlicna...ali sprovesti je u delo...i to u danasnja vremena...ne znam, ali ko to uradi, vrhunski je organizator, ja naravno sve to podrzavam.

i jos nesto, ovaj @brm ili kako vec, ako mu dajete minuse, opet mu dajete paznju, je l to je i cilj veoma neobrazovane licnosti, ukoliko prodjete pored njega i ne ocenite ga uopste....je l pazite, i minus zasluzuje da dobije minus, njegovi komentari, nemaju smisao, prazni su, dakle, njemu je i minus hrana...jer zamislite nekog ko dolazi na nspm da bi pricao price o nekom ko sledi cosica 50 god, zamislite koliki je to pacenik, dakle, ostaviti ga da bude pacenik, a njegova psihologija ce postati jos destruktivnija po njega samog, ako niko na njega ne obraca paznju...a nemojte ni da ga zalite, naprotiv, motivisite njegovu samodestrukciju ignorisanjem!
Препоруке:
28
3
12 понедељак, 08 јул 2013 12:29
брм
"zamislite nekog ko dolazi na nspm da bi pricao price o nekom ko sledi cosica 50 god, zamislite koliki je to pacenik,"
има ту истине.. али некад давно овај сајт је био најузорније место где су се сукобљавали врло различити ставови... без увреда и позива на љутогеноцид.. док нисте дошли ви талибани ..
но ја по навици наставио да посећујем нспм све надајућ се да ће поново да буде онај стари...
ево поново су овде Павков и Радмиловићка, нешто се ипак креће на боље
Препоруке:
9
14
13 понедељак, 08 јул 2013 12:33
брм
Veritas Triumphus
нисам ја brm већ брм, немој да вређаш национална осећања браће талибана
Препоруке:
7
14
14 понедељак, 08 јул 2013 13:04
Срђа @ брм
продаш гајбу у београду - 60-100 000 евра
преселиш се у митровицу, купиш кућерину за 5-10 000, остане ти 50-90 000 за бизнис..
исто учине сви са којима си митингашио да не даш косово - 2000 људи..
2000 пута 60= 120 000 000 евра инвестиција у митровицу..


Да не причам о антисрбској врхушци која обстаје деценијама овде... али је вероватно највећи проблем поимање цене.

Мислим ако се на тржишту појави 100 станова, неће им цена бити иста као када је било 10, просто је понуда већа а са тражњом - повећа се и цена расте, те нит' би се станови продали по тој цени, нити куће купиле по тој цени.

Можда је то економска прича, али требало се нешто научити од "браће" Шиптара у току СФРЈ окупације... Они су само од првог човека села куповали по изразито високој цени (уз уцене и претње, па и убијање деце) а затим је цела падала толико да је последњи продавао свој иметак по врло, врло ниској цени и тако је медијана за све куће била чак и нижа од очекивајуће 1/2
Препоруке:
26
0
15 понедељак, 08 јул 2013 13:07
Срђа @ брм
2/2

Дакле, укупна свота коју су трошили на некретнине је била много нижа од оне која би била потребна јер се додатно улагало насиље - а насиље је било могуће јер се охрабривало од управе (покрајинске) и зато што је сфрј била генерално управа противна владавини права (бољшевичка творевина), то беше држава насиља и банди.
Препоруке:
31
0
16 понедељак, 08 јул 2013 13:13
Нимбус
ево поново су овде Павков и Радмиловићка, нешто се ипак креће на боље

Само још да се ауторским текстовимаукључите ти и Тамара Калитерна, па би "ово" почело да личи на нешто. НСПМ би био скоро као "Преврат", само ускраћен за илустрације сојки који су вам заштитни знак.
А напис?
Па, молио бих "апстракт", може и сажетак, чега се то водник досетио после двадесет година?
Зашто ауторово сажето досећање може да буде од помоћи више од смушеног и "безобалног" да не кажем "флуидног" текста, који пружа широке могућности за коментаторско пардање ?
Па, ето, и зато што сам на пример ја, зато што сам упозоравао на чињенично стање истом аргументацијом, пре двадесет година проглашаван за "издајника", а сад за "патриЈоту".
...
А колико пута сам цензурисан због помињања Аписа, не знам. то је прешло у мит.
Препоруке:
20
1
17 понедељак, 08 јул 2013 13:17
Slavomir Srpski
Ovde je potrebno dati jasniji pregled: SAO Krajine u 91 su napravljene kao NOVE institucije koje nisu postojale u SFRJ, dok se Skupstina AP KIM samo ostvaruje u vec postojecim Ustavnim okvirima Srbije. Dakle to NISU nove institucije vec samo realizacija neceg sto Ustav vec predvidja (kao i AP Vojvodina na primer). Dakle dve potpuno drugacije stvari. Ustvari Srbi na KIM su ovim izbegli gresku koja je stvorena u Krajinama, da se stvaraju nove institucije PRE zavrstekta formalnog razgranicenja u SFRJ. Sa druge strane RSK je zatim ostala i bez SFRJ kada je Slobo Zabljackim Ustavom 27.4.92 nju sveo na samo SCG, ostavivsi tako i RSK i RS IZVAN te Jugoslavije, i time priznajuci i HR i BIH sto daje zeleno svetlo u OUN da te nove drzave vec u maju 92 budu uclanjene u OUN.

Dakle i formalno i sustinski, KIM je u boljem polozaju i jos uvek u ustavnom sastavu Srbije, i formlno kao AP KIM. Tako da je osnivanje Skupstine samo realizacija tih ustanova vec predvidjenih postojecim Ustavom.
Препоруке:
33
0
18 понедељак, 08 јул 2013 13:21
Anka Krajina
@ брм
а Срба данас нема на Косову... уљукивање у историјском праву (праву племића на посед) и сличне средњовековне бајке...

Da je Hrvatska sledila vašu logiku, broj Hrvata u RSK, ne bi nikad došlo ni do Bljeska ni do Oluje.
A došlo je. Valjda zato jer se CRO uljuljkivala u srednjovekovnim bajkama uz snažnu podršku NATO a onda iz srednjeg veka direktno u EU.

Razmislite, koliko je vaša teza ispravna.

Ono, o čemu Pavkov piše, je dijametralno suprotno.
Nedostatak strategije i taktike u odbrani nacionalnih interesa.
Gde je ta granična crta, koja se ne sme preći?
Za ove iz vladajuće elite, ta crta je njihov bančni račun i fotelja. Sve ostalo, bujrum, ko voli nek izvoli!
Препоруке:
23
0
19 понедељак, 08 јул 2013 13:26
брм
укратко - доста лапрдања урадите нешто, покажите својим примером..ми издајници ћемо за вама авангардом витезовима
Препоруке:
3
21
20 понедељак, 08 јул 2013 13:40
Дринко Кончаревић
брм,
Од кога да на Косову и Метохији купим кућу за неких пет до десет хиљада евра? Од Србина? У том случају један је дошао а други отишао. Бројно стање Срба остаје исто. Да купим од албанаца? Они не би продали чак ни станове које су отели са малом количином новаца. Вероватно знате да је отето, проклето. Према томе, морамо сачекати неки други тренутак са методом која је повољнија. Ваш предлог је практично у овом тренутку не изводљив. А тек прописи мајке Србије о пословању "мала предузећа, велике шансе", утопија. Према томе што год садашњи Срби на Косову И Метохији ураде за своје трајање, ми као народ морамо подржати. Демократски гледано, не гласајмо за проевропски блок. Не подржавајмо њихове активности које блокирају Србе на Косову и Метохији. Тражимо да народни посланици у регионима које представљају одрже трибине са народом, наравно ако имају петљу. А ако немају, као што је то случај са "ћутолозима" у Скупштини, кажимо им: не требате нам, ванредни избори.
Препоруке:
30
1
21 понедељак, 08 јул 2013 13:51
Срђа @ брм
А има ли уопште циља?

Стратегија, тактика, политика... а шта је уопште циљ?

Издајничкој касти је циљ доживотна 'платица' у €У бирократији без да одговарају икоме а шта је циљ Србије и народа јој?
Препоруке:
26
0
22 понедељак, 08 јул 2013 13:58
брм
"Da je Hrvatska sledila vašu logiku, broj Hrvata u RSK, ne bi nikad došlo ni do Bljeska ni do Oluje.
A došlo je. Valjda zato jer se CRO uljuljkivala u srednjovekovnim bajkama uz snažnu podršku NATO a onda iz srednjeg veka direktno u EU. "
Anka задивљујуће је како никакве поуке нисте извукли из сопственог страдања.. Хрватска је управо следила "моју" логику - јер да се уљукивала средњевековним бајкама, тј да јој није било јасно да мора да има своје становнипштво на својој територији ТАДА не би билоо Олује,.. да су се хрвастки умови уљукивали у "правним аргументима" и праведности ко Ћосићаврамовперазићевци... о томе пише Павков, кога такође накарадно схавтае..
укратко Хрвати су "бацили у ропотарницу историје" идипотске и "неучинковите" усташке методе, , прекопирали од србијанаца концепт наоружаног народа из 1. светског рата, батали историјско у корист природног права, чији су свертски ионири србијанкси политичари 19. века - и победили..
Препоруке:
0
21
23 понедељак, 08 јул 2013 13:58
Свечар
"Али, да бисмо уопште дошли у ситуацију да ова и многа још озбиљнија питања кренемо да поставимо, најпре је потребно да се организујемо и умрежимо; а да би нам неко и поверовао, прво мора да зна с ким има посла. Дакле, не са интернет "никовима" већ са конкретним људима који имају име, презиме, професију и чин (ако је реч о бившим војницима), који имају храброст да стану пред саговорнике и преузму одговорности за своје речи и дела."


"Коћекога", овде "Надимак"...

Најбоље је да, прво, људе који су ти били на кућној Слави прогласиш "издајницима", за сваки случај. После ћемо лако са се пувамо чиновима и заслугама.

Са тобом је лако "умрежити" се, а још лакше размрежити, сведок сам. А нисам једини.

Што ово пишем овако јавно? Па, да ти се "одужим" за јавну увреду, истом мером.

Жив био. Збогом, "умрежени".
Препоруке:
2
8
24 понедељак, 08 јул 2013 14:03
брм
"Од Србина? У том случају један је дошао а други отишао."
погрешна вам је рачуница. купите од Србина који се давно угњездио у Београду - у том случају један је дошао на место неког ко је давно отишао, па би стање било ко пре одласка тих београдских директора са Косова (због који црногорске већ правимо од блата) ..
нисам сигуран да данашњи Албанац не би продао ..мало сте преспавали 20 година естрадизације и неолиберализације младих албанаца7ки.. нису то оне што рађају дванесторо, већ оне што носе краће сукње и од црногорки
Препоруке:
3
15
25 понедељак, 08 јул 2013 14:30
Modesty Hope
Verujem uz dobru nameru, tekst je na trenutke tako defetističan, da ga je teško i čitati. Prilike su drastično različite od onih iz 90-tih godina. Kosmet i Hrvatska i pravno legalno dve različite priče, mada se izdajnici i spinom obrađeni bezumnici ubiše da nam pokažu i dokažu sličnost. Da jeste isto ne bi Kosmet 'obrađivali' 14 godina i ne bi im trebala saglasnost Srbije, ako im i ona može pomoći. Što se komentatora tiče?- većina izgleda voli da se valja u blatu. Deo rešenja sam iznosila, ali džaba slepom.
Препоруке:
24
0
26 понедељак, 08 јул 2013 15:07
ГЕЈ 18 ПЛУС +
понедељак, 08 јул 2013 12:17
Veritas Triumphus

....i jos nesto, ovaj @brm ili kako vec, ako mu dajete minuse, opet mu dajete paznju, je l to je i cilj veoma neobrazovane licnosti, ukoliko prodjete pored njega i ne ocenite ga uopste....je l pazite, i minus zasluzuje da dobije minus, njegovi komentari, nemaju smisao, prazni su, dakle, njemu je i minus hrana...


ето дадох му и ја минуску, да не буде гладан и несрећан
Препоруке:
9
1
27 понедељак, 08 јул 2013 15:17
Anka Krajina
@ брм

Olako ste doneli zaključak da nisam ništa naučila iz događanja 1991-95.
Projekat SAO KiM je osuđen na propast u startu. Lično ga tumačim kao uzaludan krik u pustinji.
Što nipošto ne potvrđuje vašu tezu da:
Косово би било српско кад би тамо Срби поново постали већина становништва - никако друкчије..

Danas su prostori nekadašnje Krajine više-manje prazni, manji deo (boljih kuća) naseljen izbeglicama iz Bosne.
Dakle, nije demografski faktor taj, koji presudno utiče na vlasništvo nad teritorijem.
To je ono šta ja u vašim tvrdnjama osporavam.

Na iseljavanje Srba sa Kosova uticali su brojni faktori ne samo međunacionalna netrpeljivost i ratni sukob 1999., premda je taj bio odlučujući.
Tim više jer mu je kumovala tkz. "međunarodna zajednica" a znamo i zašto.
Препоруке:
16
2
28 понедељак, 08 јул 2013 15:28
Петар Петровић
Вртимо се у круг Драгославе! Национални дух, то "заједничко" представља само потенцијал, могућност да се препозна и негује заједнички дух, историја, језик, вера и сл. То "заједничко" које би ви да неки народ "спонатно" препозна, прихвати и гради се "кује" као што мајстор прави сечиво мача или као што вајар клеше камен, ваја глину-сталним притиском, ударцима, стварањем екстремних ситуација у којима се дух проба, челичи, ствара прилика да делујемо, мислимо и говоримо "заједно"! Хтели ми то да признамо, каћжемо, Срби су у стању перманентног ратног сукоба у којима им животи висе о концу. Већ 20 година српске власти успешно НЕГУЈУ атмосферу у којој Срби те једноставне чињенице немогу да јасно виде и препознају. Пажња нам се преусмерава, критични догађаји обесмишљавају, национални циљеви негирају и релативизују. Потребно је сабити расплинути дух, ескалирати сукоб, створити екстремну ситуацију у којој се јасно виде кукавичлук, лаж, издаја и површност. Једноставно је, само нема мајстора.
Препоруке:
17
0
29 понедељак, 08 јул 2013 15:32
Branko
Ljudi, za pocetak predlazem peticiju za zabranu e-novina. Pa zar je moguce da onako nesto postoji, a da je legalno, otvoreni govor mrznje, patoloski rekao bih, pa to ni u sred rata nisam mogao da procitam od nasih neprijatelja. Tako nesto je izgleda moguce samo u Srbiji, Odite na te stranice i pokusajte da pricitate bilo koji clanak, a da ne osetite mucninu.
Препоруке:
19
0
30 понедељак, 08 јул 2013 15:55
пегепет
Вест дана је да се Вулину смешка фотеља министра одбране. Па, неће ваљда садашњи директор оне канцеларије, нека је и у оставци, дозволити да војска гледа погром? Шалу на страну, слажем се са сценаријем, мада очекујем закићеније слике са терена, доста крви и још више збегова на Копаонику. Али, све ће почети укидањем "финансијске подршке" Србима са севера косова. То је неминовност, ништа тамо не може ни почети, а ни завршити се без активног учешћа владе Србије. А колико знам, "превратници" подржавају управо ту владу.

Из летимично прегледаних коментара закључујем да су те, као и обично, пречули. Иако још нису стигли до круга двојке, па не морам да журим у одбрану наврат нанос(далеко је Бразил), евидентирај - Велимир Вук Јовановић, десетар(адресу имаш), са сликом Вуковара и 50 еврића у шлајпику, чека наређење.
Препоруке:
18
0
31 понедељак, 08 јул 2013 16:20
Veritas Triumphus
@brm

Pazi, nato je isterao srbe iz hrvatske, nisu hrvati...u sta se ti uljuljkujes ili ne, to je tvoja stvar, jer, da se ne uljuljkujemo u srednjovekovni...sta god, kako bi znali ko smo, kako ti zna sda gresimo ako ne gledas u proslost...ali ok, mi talibani, eto gledamo kako prica...valjda gradjanin ili sta vec :)...ovde si dolazio kazes....jer se nesto menja, naravno, ovde se cuje istina, ali ima i onih sa kompleksima, iskreno, to si ti, ali ok, to meni ne smeta, zar sa kojim nastupas govori da smo mi (talibani) u pravu...jer, sta je lose sa talibanima...oni se samo bore za svoju zemlju...pokupio si izraz patrij)te sa b92 i nama ih prodajes kao tvoj produkt, valjda da ne provalimo komplekse...ili sta...sve u svemu, sa kim si, takav si...sa talibanima si i ti taliban, zar ne, mozda je bolje reci gradjanski taliban, to je neka blaza varijanta talibana ili sta...ali, i dalje vazi za tebe, neka glava ostane iskljucena, neka b92 misli za tebe. :)
Препоруке:
10
0
32 понедељак, 08 јул 2013 17:15
фристајло
Је ли могуће да је данашњим Србима сопствена гузица испред, а не иза свега?

Јесте.
Тако смо и дошли довде.
Сад чекамо да им се горепоменута врати на анатомијом предвиђено место, а глава врати на своје, и почне да поново мисли.
Е, тада ће доћи до "умрежења".
Док то не видим- ја остајем под "ником".
И остајем ништа.
Препоруке:
13
2
33 понедељак, 08 јул 2013 17:18
Idris
@Brm
A Vi biste uzoriti, da razmenjujete mišljenje, ali Vam se gade talibani? Oni sa "Dvogleda" Vam se ne gade, vidim, presvetli, da Vas i tamo ima? Kod talibana prolazite, talibani tamo ne prolaze. U Kalikovskoj napuhanosti, vi biste da nas zasenite svojim učinkovitim weltschauung-om? Beogradski tetrapak-fakin odrastao na šuvaricama... sa Krležom i Sartrom pod miškom. U kojoj to beogradskoj ulici ima Srba koliko i na Kosovu i Metohiji? U Vašoj nema. Dalje? A dok se kanite napuhati, enjoy yourself: http://www.youtube.com/watch?v=JRc_jFt6cJo
Buldožer - Novo Vrijeme
Препоруке:
11
1
34 понедељак, 08 јул 2013 18:21
Свевлад
Прво, осврћући се на уводне успомене из 90-тих: сматрам да је Слободан Милошевић своју судбину (да умре у затвору) поштено заслужио превасходно због судбине славонских и крајишких Срба које војно није бранио а могао је (Западна Славонија у два чина: октобар/новембар 1991. и мај 1995.; Крајина у ширем смислу, август-новембар 1995.). Једино жалим што ту судбину није дочекао у неком српском затвору, а сматрам да је ту судбину из потпуно истих разлога са њиме требало да подели и читав његов политички и војни врх (ови који су сада на власти су за мене њихов директни наставак - и стваран и духовни).

Друго, камо среће да су оружане снаге СРЈ (ВЈ и полиција) у повлачењу са КиМ присилно евакуисале све Србе у покрајини у току оних 11 дана док је то било могуће (9-20 јуна 1999.). Било би више избеглица у Србији изван КиМ, али би сви били поштеђени небројених ужаса које су дочекали од јуна 1999. на овамо (и који и даље трају), а до сада би се у новим местима становања највероватније већ снашли.
Препоруке:
11
8
35 понедељак, 08 јул 2013 18:34
rajkom
Је ли могуће да они који годинама примају војне пензије не могу да одвоје 50-ак евра за долазак у Београд и позивање варалица на одговорност?

На основу овог става закључујем да и аутор прима војну пензију. Е сад не знам да ли би и он требало да одвоји 50-ак евра за долазак у Београд, или је већ у Београду. Али, за његову информацију, у Београду има више оних који примају војну пензију него оних којима би требао трошак да у Београд дођу. Елита примаоца војних пензија, а то су они који су на рамену носили храстову гранчицу, је у Београду. А како рече бивши министар одбране има их преко седам стотина, а не верујем да их ван Београда има више од броја прста на две руке. Па сад кад ови поведу и остали који су већ у Београду и који, и без личног трошка позову варалице на одговорност, ваљда ће им се онда придружити и ''они који годинама примају војне пензије уз издвајање 50-ак евра за долазак у Београд’’.
Препоруке:
10
2
36 понедељак, 08 јул 2013 18:55
Стефан Митров Љубиша
брм,
Не волим да се спорим ни са једним братом Србином око наше заједничке муке, али морам да признам да није лијепо говорити да је Косово шиптарско само зато што они чине сад огромну већину становништва. Могу и ја на силу да уђем у нечији стан, да побијем његове власнике и да ту населим своју породицу, али правно то никако не може бити моја својина. Таква је ситуација и на Косову и Метохији. Садашња демографска слика је производ сваковрсног насиља којег се сви мање више сјећамо. Дакле, сваки Србин који тако нешто зна не смије да каже да је Косово шиптарско. Такође, непримјерено је и ружно рећи да Срби имају средњовјековну логику. Да смо ми имали ту логику, можда не би задржали Косово, али не би ни остало ни много Шиптара да се данас њиме башкаре. Ако ми имамо средњовјековну логику каква ли је тек онда логика Шиптара који скоро читав вијек прогоне, убијају, пљачкају, силују, муче, ваде органе живим људима..?
Препоруке:
15
1
37 понедељак, 08 јул 2013 19:04
Стефан Митров Љубиша
брм,
Све у свему, колико год то глупо звучало модерним "еуропљанима", за нас ће почети бољи дани кад схватимо да нам са запада не долази НИЈЕДАН, понављам НИЈЕДАН, пријатељ. Част појединим слободним умовима, Срби на западу немају, нити су имали никога ко им је бар добро помислио, а некмоли урадио. Кад то схватимо тек онда ћемо моћи да размишљамо о стратегијама и тактикама. Нема стратегије у рату у коме нећеш да знаш ко ти је непријатељ. То је лако видјети и закључити, али није лако прихватити. Међутим, тако је и тако ће бити све док ми желимо да будемо оно што јесмо. кад се одрекнемо себе, као поједини наши политичари, онда ће нестати и наших непријатеља, јер ће нестати и нас. Мени је, ипак, милије да ме има и да постојим са толиким непријатељима, него да ме нема а да су све око мене ти такозвани европски пријатељи. Избор је на нама. Ја вјерујем да ћемо, ипак, изабрати постојање колико год тешко било.
Препоруке:
19
0
38 понедељак, 08 јул 2013 19:13
брм
pokupio si izraz patrij)te sa b92
а неее пријатељу, израз "срБски патриЈОте" је мој изум.. први је почео да га користи Антонић коју гопдину касније, у полемици са талибанима са видовдана, а после се проширило.. за Б92 не знам, нисам толико докон да и то читам
Препоруке:
1
9
39 понедељак, 08 јул 2013 19:34
брм
"сваки Србин који тако нешто зна не смије да каже да је Косово шиптарско."
не него треба да се лаже и замајава ко остављена ружна супруга!! нема Срба = није Србија - кад буде Срба биће опет Србија - све остало је лицемерје вас гуслара тастатура ..
да су тако мислили наши дедови (ко ви, нојеви) балкансих ратова ен би било само би гуслали по београдском пашалуку ... акција, доста је вашег лапрдања
Препоруке:
6
10
40 уторак, 09 јул 2013 00:32
Arbanos
Ko o čem srbin o teritoriji.
Препоруке:
0
7
41 уторак, 09 јул 2013 07:40
драгослав павков
Извините поштовани коментатори, али због чега се већина вас јавља да би се свађала са брмом уместо да коментарише текст? Да ли је реч о томе да ставови изнети у тексту не заслужују осврт, или је свађа са неким "осведоченим" издајником ипак мање захтевна од тражења одговора на питање како помоћи сународницима на Косову и Метохији.

Ја предложих умрежавање и окупљање и бих исмејан од неколицине познаника којима ћу посветити посебан коментар; можда они имају бољу идеју, али је канда чувају као врхунску тајну да би сутра могли да је уновче...
А ви остали? Хоће ли свесрпско пљување брма помоћи Србима са "севера"? Мислим, немам ништа (ефикасно) против само - аргументујте ако није проблем.
Препоруке:
9
0
42 уторак, 09 јул 2013 10:03
брм
"Хоће ли свесрпско пљување брма помоћи Србима са "севера"?"
svako расветљавање и рашчишћавање ће помоћи.. евидентно је да пљувачи немају одговор на два основна питања : како мислите да Косово постане(остане) српско ако тамо нема Срба и
- шта ћете ви ЛИЧНО учинити/предлложити да тамо буде Срба, тј. остане српско?
ја дадох врло конкретан и баналан предлог, само један (није пљувач) га је размотрио..
ако неко не-да-Косово, онда нек га лично не-да, навијачки слогани су за утакмице
Препоруке:
2
0
43 уторак, 09 јул 2013 10:06
брм
Стефан Митров Љубиша
а ко су нам пријатељи са истока? Igor Panarin? Газпромњефт (они што нам испоручују три пута скупљи гас за домаћинства него што је у "окупираној" Румунији)?
пусти ти пријатеље и непријатеље, ми сам треба да средимо своју кућу
Препоруке:
4
1
44 уторак, 09 јул 2013 10:25
брм
Arbanos
"Ko o čem srbin o teritoriji"
а Албанац о царству небеском
Препоруке:
5
0
45 уторак, 09 јул 2013 12:38
Slavomir Srpski, @Svevlad
Прво, осврћући се на уводне успомене из 90-тих: сматрам да је Слободан Милошевић своју судбину (да умре у затвору) поштено заслужио превасходно због судбине славонских и крајишких Срба које војно није бранио а могао је..

Tacno, 95 je mogao (kako je obecavao) ali NIJE MORAO,jer po Zabljackom Ustavu 27.4.92 on je srozao SFRJ da ostane bez teritorije praveci SRJ gde su samo Srbija i CG bile u sastavu.Dakle po Ustavu te SRJ on nije morao da vodi rat da bi branio Srbe izvan SRJ.Tu je sva pravna fotka,kao i razlog zasto je vec aprila 92 te rbe u RSK i RS ostavio izvan njegove Jugoslavije,dakle da se sami bore sa HR i BIH.

Tako nesto je bilo moguce da je Dacic promenu Ustav Srbije izbacivsi KIM iz njega,pre kraja juna, pa bi ovo stvaranje Skupstine AP KIM bilo izvan teritorije drzave Srbije.Ali na srecu tako nije, pa je Srbija DUZNA po Ustavu da brani Srbe na KIM, a Skupstina AP KIM je legalna institucija po Ustavu. Eto zasto je danas situacija Srba na KIM mnogo bolja nego u RSK/RS.
Препоруке:
5
0
46 уторак, 09 јул 2013 16:10
сељак беземљаш
& Драгослав Павков
Живојин Павловић, (не новинар кога су комунисти убили 1941 у У жицу због књиге БИЛАНС СОВЈЕТСКОГ ТЕРМИДОРА), већ режисер, у есеју О ОДВРАТНОМ Просвета Београд 1982 пише:

"Дебели слојеви заборава испуњавају људску свест, само жељена сећања исплутавају кроз растреситу магму подсвести.....Ако (истине) човековој самодовољности
иду у прилог "лепе" су. У супротном, он их не жели ,он их упорно потискује контролом разума."

Е па шта ми то "одвратно" потискујемо.

Прво једна причица. ИСТИНИТА
Почетком седамдесетих,радник ("прави комуниста" говорило се за такве јер су се стварно држали прокламованих правила) да се у једном делу фабрике
"мува" у раду са приватницима. Одем са њим до генералног директора. Гледа нас генерални, и пита.
ИМАТЕ ЛИ ВИ 51% ПОСТО РАДНИКА ИЗА СЕБЕ АКО БИ КРЕНУЛИ ДА "СРЕДИМО НЕВАЉАЛЕ". АКО НЕМАТЕ ИДИТЕ И РАДИТЕ НА ТОМЕ И ЗОВИТЕ МЕ КАДА ПРЕЂЕТЕ 50% БИЋЕ МИ ЗАДОВОЉСТВО ДА УЧЕСТВУЈЕМ наставак
Препоруке:
9
0
47 уторак, 09 јул 2013 16:37
сељак беземљаш
наставак
Немој бити нестрпљив. Није поента у томе да ти "правиш" тих 51% и да онда ја или други дођемо.

Суштина је да је демократија у социјализну из јавног живота пребачена у фабрике. Није то била грешка.
То је била задња одбрана да комунизам опстане још коју годину а после и дан или сат да се сахране са почастима.
Створиле су се огромне групе нерадника и полурадника.
Свако је ту био саучесник.Не зато што је хтео.
И што се ишло више у хијерархији то је било горе.
Како је човек могао да буде директор, ако није могао да фабрику води на економским принципима. На шта је личио економиста у тој збрци.Или правник.
Или банка и банкар који даје кредите, који ће бити обезвређени, и којима ће се зидати нови погони фабрике- краве која пије млеко.
А тек интелектуалци. Није проблем што је докторирао и дипломирао на самоуправљању и делегатском систему.
Невоља је у томе што је прихватано да не "чачка" дакле само брбљање, оданост режиму. наставак
Препоруке:
10
1
48 уторак, 09 јул 2013 17:05
сељак беземљаш
наставак
Створено је у већини друштво полурадника, полуинтелектуалаца. Горе од ленчуга.
На многим фотографијама виде се масовне инфантилне гримасе. Најчешће врста смеха. О страховима и несигурности одраслог човека који неза ништа да ради да не причам.
То је створило огромну масу, која је чврсто повезана са влашћу. Нужно јер не може у себи да нађе снагу.
Та маса псује, прети али воли своју власт.То јој је ТАТА. То је онај однос о чеду које су створили па је о чуда чедо створило њих.
Пара нема па нема. Маса се због тога свремена на време нагне на другу страну и уздигне друге.
И то је тој мој пријатељу Драгославе Павков.
Не кажем ја да су сви. Не кажем да су са НСПМа.

Ред је да се каже, нешто о решењу.
Када једног лепог јунског дана будемо имали поштену малу матуру,после које ће сви који падну (око 70 до 80%) отићи на занате. А остали на науке. Почеће опоравак.
Ако разни мангупи не повуку инфантилну масу у "револуцију".
Препоруке:
13
1
49 уторак, 09 јул 2013 18:09
doda
Kosovo je otishlo u nepovrat a vi josh pishete pa pishete.Jedino od svega shto je rekao ovaj autor clanka je to daako se ne budete drzhali dalje od Kosova,sledi vam albanski tajfun,sve ostalo je cista propaganda.Kasno si se ukljucio gosp.
Препоруке:
1
7
50 уторак, 09 јул 2013 18:26
Banana republic
Аналогија са САО Крајином је потпуно погрешна, јер косметски Срби не ратују ни са ким, већ потпуно мирно и ненасилно бране своја људска и демократска права. У Крајини се водио рат између војске Крајине и ХВ, док тога овде нема. Такође, овде власти Србије признају сепаратизам на својој територији и потпомажу га, док власти Хрватске никад нису признале Крајину. Србија је ушла у УН са Косметом, као њеним делом и тако је призната. Једино што има везе са Крајином је ситуација где званични Београд отуђује Србе и препушта их уништењу, како у Крајини, тако и на Космету.
Препоруке:
3
3
51 уторак, 09 јул 2013 18:45
Велизар М.
Ово је сјајан и веома важан текст и веома сам зачуђен што нема више коментара. А и од ових постојећих пола је некакво околишање и заобилажење теме. И питао сам се "зашто?". И мислим да коментара нема јер је текст толико болно тачан и конкретан и толико јасним језиком написан да једноставно нема места ни за какво врдање. Или има воље и памети или нема. Или радимо или се разилазимо. А задатак је веома тежак. Ово је ситуација када се иступа корак напред испред строја. То се обично и деси, и често и не мањка добровољаца, зна и цео строј да иступи али увек постоји неко оклевање на почетку. Е тако тумачим ову тишину, с надом и оптимизмом па макар и претераним.
Препоруке:
5
0
52 уторак, 09 јул 2013 18:48
Велизар М. @Драгослав Павков
Сун Цу је одличан и за почетак и за средину и за крај. И свуда се његове расправе могу применити ако се схвата довољно широко. А умрежавање је реч коју дуго чекам. Хајде да одмах дам и мали допринос, препоручујем рад Марка Грановетера, "Снага слабих веза" (Granovetter, The Strength of Weak Ties). Можда нема баш очигледну употребну вредност али је инспиративан. То je за мезе док се не повежемо. И хајде сад да успоставимо систем комуникације.
Препоруке:
2
0
53 уторак, 09 јул 2013 19:13
драгослав павков
Велизаре хвала на препоруци литературе. Како видим - већ нас је четворица овдашњих у некој врсти "мреже". Ради остварења контакта као најкомфорније решење предлажем Фејсбук; потребно је само пар минута за отварање налога (може и под псеудонимом) а оно што људе углавном одбија од тог медија (објаве пријатеља које затрпавају И-мејл адресу) се лако могу решити у подешавањима профила. Дакле, вас и све остале позивам да ми се јавите на https://www.facebook.com/pavkovd
Наравно, имамо и блог, али не бих желео да узурпирам гостопримство НСПМ; они који ипак не би да се замајавају са друштвеним мрежама, мој Џи-мејл могу да добију код супермодератора овдашњег. Поздрављам вас.
Препоруке:
5
0
54 уторак, 09 јул 2013 22:42
Биљана Николић
Коначно је престало "јуначко минирање" овог искреног текста и искреног позива аутора на окупљање и делање.




@сељак беземљаш
праве речи у правом тренутку и свака тачна. Хвала.
Препоруке:
5
1
55 среда, 10 јул 2013 00:41
Mилодан
Срби из делова Хрватске где су чинили већину становништва, одговорили су конституисањем "својих" органа - Заједнице српских општина, Српске аутономне области Крајина и коначно Републике Српске Крајине.


Ово је тачно.
Међутим!
Припреме су почеле мало раније:

1988. година
12. фебруар:

Komitet srpskih akademika zahteva stvaranje "srpske autonomne oblasti" na teritoriji SR BiH i SR Hrvatske.
Препоруке:
1
1
56 среда, 10 јул 2013 08:11
драгослав павков@Милодан
И ваш цитат је тачан, осим што се најчешће користи као "доказ" да је Србија још тада намеравала да ратује.
Ако бисмо обрнули логику па се запитали шта би се десило да "босанци" и Хрвати у то време нису били толико агресивни бранећи "свој суверенитет" од суграђана, мислим да бисмо дошли до занимљивих сценарија. Међутим, није то тема овог текста;како да помогнемо Србима са севера Косова и Метохије?
Препоруке:
3
0
57 среда, 10 јул 2013 09:17
Мирослав Ђукић
Аутор је хтео да нас прене из опијености, па је зато направио аналогије које подсећају на нашу највећу трауму: Српску Крајину! Узалуд! Уместо тога, секташки и задрто "требимо брм из торине"! Дајте људи, најпре да будемо толерантни једни за друге, јединство и слога се не граде на једноумљу!

Скупштина АП КиМ треба буџет. Режим у Београду треба стално питати "где су паре" и обесхрабривати их у науму да заврћу ионако оскудне приходе и новчане токове који иду косовско-метохијским Србима, или да их тиме уцењују! Вучићеву екипу треба гађати њиховим оружјем, кад год и помисле да ураде нешто подмукло легитимним представницима грађана у АП КиМ, треба гласно запиштати: "Корупција"! "Лопови"! Неко би требао објаснити другосрбијанцима да је боље и јефтиније финансирати Србе који су опстали на КиМ тамо где су, него дозволити да их протерају, па им тражити посао и стан у "кругу двојке"

Злу не требало, треба формирати "црни фонд" за власти АП КиМ. Нека свако од нас одвоји по 100 ев.
Препоруке:
4
1
58 среда, 10 јул 2013 13:47
Нимбус
Komitet srpskih akademika zahteva stvaranje "srpske autonomne oblasti" na teritoriji SR BiH i SR Hrvatske.

На то су имали право и по тадањем Уставу СРХ.

Мирослав Ђукић
Аутор је хтео да нас прене из опијености, па је зато направио аналогије које подсећају на нашу највећу трауму: Српску Крајину! Узалуд! Уместо тога, секташки и задрто "требимо брм из торине"! Дајте људи, најпре да будемо толерантни једни за друге, јединство и слога се не граде на једноумљу!

Г. Ђукићу, Ви сте једноставно недовољно информисани. По обичају.
Него шта, него да требимо губу из торине! Па како другачије мислите да решимо проблеме?
Може се усташтво запаћено у Београду називати "различитим мишљењем" спрам кога треба бити толерантан, али то би био тек задовољавајући еуфемизам за будале.
И, Мислите да ДРП (Драгослав Павков) не зна шта је БРМ? Па то је исто као да БИМ не познаје БУМа, или Мирко Славка.
И с таквима та се "умрежавам" ради спаса Србије?
Шта Вам је?
Препоруке:
3
0
59 среда, 10 јул 2013 16:46
драгослав павков@Нимбус
Бато, 'ајде молим те просветли читаоце с ким би ти хтео да се умрежаваш а тај злотвор те стално одбија па си јадан и надрндан на све око себе?

Господине Ђукићу Нимбус је у праву, знам врло добро ко је брм мада нисам сигуран шта је та особа - то ће Бата да вам објасни чим стигне са тренинга ФК Сириг и афрерпартија уз пиво испред задруге.
Брм су иницијали зликовца који је током школовања прочитао све Крлежине књиге које су биле задате, за разлику од тренера ФК Сириг који је читао само србске ауторе па му је као недоученом а старом човеку запало да тренира пионире, будући да је за озбиљнији рад са људима потребно и којешта друго осим острашћености и мржње према неистомишљеницима.
Други брмов смртни грех је што исти није прочитао књигу професора Ломпара па не може да је у кратким цртама преприча Нимбусу, како би и он поред многих сличних себи имао мериторан извор за цитирање.
Дисклајмер:
Ово је само примерен одговор на безобразлук и лично вређање, и није везан за тему дебате.
Препоруке:
3
0
60 среда, 10 јул 2013 20:17
Нимбус
Шта је чија приватна занимација сасвим је небитно.
Било би, међутим, од помоћи када би г. Драгослав Павков подастро напис "Сва моја умрежавања". Није проблем да човек промени мишљење, али јесте ДРП-ова брзина и количина умрежавања и размрежавања. Ако нисам изгубио оријентацију у његовим превртачким мрежама, ради се о четири странке за мање о две године. Ово би била мрежа пете генерације. И,сва плетења мрежа су се завршавала хватањем за бјела грла.
Што се БРМ-а тиче, изволите наћи било шта позитивно и корисно што је написао о Србима. Супротно, његовим бестидним ругањима нема краја. Не само Крлежа,за БРМа су најбољи Срби и Старчевић, Штедимлија, Прибићевић, Дамјанич. Срби су криви и што нису хтели да буду "мађарски политички народ" и што не признају да је "ћирилица ерватска".
Ви сте били и остало обични тролери.
Ја сам уједињење патриотске опозиције давно заговарао.Слабо ко ме је чуо. Сад треба да се умрежавамо са "аутошовинистима" и Вучићевим "службеницима у цивилу".
Препоруке:
1
0
61 среда, 10 јул 2013 21:56
драгослав павков@Нимбус
Их Бато, па ти о мојим умрежавањима знаш више него ико у интернет - свету а опет гуслаш стару и офуцану песму :)
Дакле даме и господо, само за Нимбуса и друштво испред задруге: Сва умрежавања Драгослава Павкова

У целом дугом и интересантном животу био сам члан само једне странке ДСС-а. У ту странку сам се учланио ономадне када су их Ђинђићеви насилници избацивали из Скупштине, као да их макар на симболичан начин подржим у праведној борби. Међутим, прошао сам као да сам кренуо у четнике о Божићу 1944. Они издадоше. Ипак, као и већина других Србаља који више верују ауторитетима него сопственим очима, у тој странци сам остао до изласка Двери на политичку сцену 2011. када сам им и званично послао мејл у којем им се захваљујем на пријатном и садржајном дружењу. Нису га примили к знању још две следеће године будући да ме редовно позивају на састанке МО и страначку славу :)
Препоруке:
0
0
62 среда, 10 јул 2013 22:04
драгослав павков@Нимбус/2
"Покретницу" Двери сам потписао након што сам прочитао и њихових "10 тачака новог народног договора", али они немају чланство па се не осећам као члан те политичке странке... Помогао сам им да формирају повереништво у мом граду, написао пар афирмативних и један критички текст о њима, упознали смо се и схватили да "нисмо једно за друго" па смо се пријатељски разишли. Дакле, никаквог ватања за вратове ни са ДСС ни са Дверима није било. О подршци НОПО на прошлим изборима писао сам већ довољно; реч је о диверзији и извргавању ругла Закону о избору народних посланика кога је тадашњи режим бахато изгласао без обзира на бројне нонсенсе, попут оног о мањинском цензусу који омогућава да буквално свако региструје странку мањине и са само 16 000 гласова уђе у парламент. Николу Тулимировића смо угурали у последњи сазив као од шале, а шта би се десило да праве мањине попут Рома, Бошњака, Хрвата, нису толико заокупљене личним анимозитетима вођа - заммисли сам.
Препоруке:
2
0
63 среда, 10 јул 2013 22:28
драгослав павков@Нимбус/3
Из свега наведеног, свако са мозгом мало већим од оног који поседује кока носилица лако може да закључи да никада нисам мењао циљ ка коме путујем већ само превозна средства. У чему је по теби проблем да промениш странку за коју си утврдио да је напустила сопствена програмска начела, и препустила се комбинацијама и странчарењу? Је л' то нешто ново и неуобичајено на србијанској политичкој сцени? јесам ли можда тражио нешто, па ми нису дали па сам зато отишао, или је реч о простом одласку из друштва које мисли да причаш неким страним језиком и нема представу шта хоћеш да кажеш?

Оно, није да нисам помало еволуирао у схватању трендова у друштву; на пример, некада сам мислио да је сасвим логично и природно да сви Срби живе у једној држави... Упознавши тебе и још пар сличних ликова, схватио сам да вас је боље изгубити него пронаћи. Ви око себе ширите беду и безнађе; ви волите да мрзите... Ако вам се при руци не нађе неки српски архидушманин, ви ћете измислити неког "издајника србства"
Препоруке:
2
0
64 среда, 10 јул 2013 23:11
драгослав павков@Нимбус/4
Такође, некад, док сам био млад, нисам могао да верујем да људи, Срби, могу толико да профанишу све што им не чини личну корист. На пример, један текст у коме позивам на окупљање у име слоидарности са сународницима којима прети јасна и непосредна опасност, ти си схватио као позив у неки рат где бих ваљда ја био неки самопроглашени генерал а сви ви остали топовско месо... То апропо онога "...шта је водник..." У чему је твој проблем са војском, војницима, ауторитетима? Јел те кад си био најстарији у чети неки сељачић са две црвене куке малтретирао па од тада мрзиш све што не носи брчине, шапку и сабљу, а испод части ти је да комуницираш са било ким испод чина пуковника? Ако је то проблем - има овде и таквих, нећеш веровати - умрежених. Друго, ти си нешто рекао пре двадесет година па те нико није слушао... Ако ти је лакше - не слуша те ни данас, а ова четири поста ти шаљем не само јер си безобразан, већ више због људи који не знају с ким имају посла. Није ово за тебе, држ се ти Динка.
Препоруке:
2
0
65 четвртак, 11 јул 2013 00:05
Нимбус
Заборавио си епизоду са СНС. И заборавио си да су те неки људи опомињали да то не чиниш. Па јес`, није баш пријатно присећати се кад видиш какву си опцију припомагао.
Не рече, шта би до краја са НОПО?

Који је критеријум за то умрежавање? Како мислиш да мрежу заштитиш од ДБ, БИА или како се већ сви ти зову?
Људи се баш брину о нама свима.
Или је у питању још једно замајавање, како ја мислим.
Где ћу ја да пишем, моја ствар. А и што нећу у ту твоју мрежу, опет моја ствар. Остали имају главе, па нек воде рачуна о себи.
Препоруке:
0
0
66 четвртак, 11 јул 2013 08:30
драгослав павков@Нимбус
Не постоји "епизода са СНС"; о њиховом митингу (случај стиропор)написао сам извештај са лица места, коментар о "жеђоглади" и то је било све. Иначе, што се тиче ангажмана, подржавања или саботирања - слажем се с тобом, исто и у вези са дооисивањем; свако најбоље зна где му је место.
Препоруке:
0
0
67 субота, 13 јул 2013 00:42
Mилодан @Драгослав Павков
Сасвим случајно видех Вашу "опаску" на мој "коментар" те ме понука да, ево вечерас, прочитам Ваш текст до краја. Тема је доста тешка, умногоме се слажем са Вама, посебно у вези могућег сценарија на Северу Косова.

Међутим!

Имао бих доста тога да кажем на ову тему (веома је комплексна) али то овога пута нећу учинити из два разлога:

1. Будући да имам (углавном) супростављене ставове од Ваших не бих да Вам опонирам, јер би тиме, хтео не хтео, стао на страну оних којима никада нисам припадао. Надам се да сте ме разумели.

2. Читам редовно текстове и коментаре на овом порталу али их врло ретко, скоро никако, коментаришем, опет из горе наведених разлога, што значи да нисам ни на страни уређивачке политике НСПМ а ни ових, а богме ни претходних, властодржаца.

То није разлог да Вас не подравим и пожелим све најбоље!
Препоруке:
0
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер