Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Haški tribunal po svim tačkama optužnice oslobodio Stanišića i Simatovića

Komentari (62) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 30 maj 2013 17:46
Svedok
Ameri čuvaju svoje ljude. Juče Perišić, danas Stanišić. Potvrda da izdajnici najbolje prolaze.
Preporuke:
140
4
2 četvrtak, 30 maj 2013 17:47
Stojko
Strane službe (ipak) ponekad štite svoje agente!
Preporuke:
127
3
3 četvrtak, 30 maj 2013 17:51
Đetić
Jao,ljudi al će biti muzike kada vam stigne Jovica i Frenki ima da se trese politička scena.Nisu oni džabe oslobođeni Jovica je američki čovek.
Preporuke:
75
7
4 četvrtak, 30 maj 2013 17:52
a video zapisi?
Sreća za Stanišića što je u paketu sa Frenkijem.
Po ovome bi i Slobu oslobodili.
(realno,nije trebalo ni da im se sudi u Hagu,posle svega).
A šta ćemo sa Šešeljem?
Kada se očekuje izricanje(oslobađajuće)presude?
I pored Antoanetija,trebaće mu sreće(političke procene glavnih delioca"pravde").
Preporuke:
67
2
5 četvrtak, 30 maj 2013 17:54
Goran Jevtović
Kada je smenjen oktobra 1998. mediji su, tumačeći promene, pisali da se protivio prekomernoj upotrebi sile na Kosovu, kao i da se nečim zamerio Mirjani Marković i Vlajku Stojiljkoviću

Apsolutno netačno. Smenjen je kada je otkriveno da je bar 15 godina agenturna pozicija francuske, a zatim i američke službe, onako kako stoji u jednom delu teksta.
Međutim, oslobađanje obojice koje se odigralo upravo po nalogu zapadnih obaveštajnih moćnika, je korisno za Srbiju generalno i to treba pozdraviti.
Preporuke:
71
19
6 četvrtak, 30 maj 2013 17:57
SRBIN IZ UVERENjA
Podržavam, jedino ispravna presuda, nisu krivi, Srbija nije agresor!
Preporuke:
39
6
7 četvrtak, 30 maj 2013 18:01
Konobar
Eto ti ga sada, umesto DATUMA dobićemo od naših prijatelja Frenkija i Jovicu. Hvala Bogu eto nam u oktobru i Šešelj kada Atifete Jahjaga završi izbore i Kosovo postane demokratska država u celosti.Gde je sada onaj što je pitao Dačića da li mirno spava.
Preporuke:
60
3
8 četvrtak, 30 maj 2013 18:06
siniša
Radi se o tome da SAD doživekle vojni poraz na Bliskom Istoku i postoji mogućnost da principom domina sve pozicije koje ima SAD prvenstveno na Balkanu padnu i da SAD postanu nevažan vojni i politički faktor. Zbog toga je donesena odluka da se svi raspoloživi ljudski potencijali, danas se kaže resursi kojima SAD raspolažu među Srbima aktiviraju i stave u prve borbene redove, kao i da se sve američke formacije u Srbiji razviju u borbeni raspored koji podrazumeva uklanjanje svih borbenih položaja proruski orjentisanih ljudi, pre svega na Kosovu i Metohiji. Dakle puštanje Perišića, zatim Stanišića i Simatovića znači samo i jedino omogućavanje istima da angažuju svoje ljude u izvršavanju američkih vojnih zadataka u smislu preuzimanja neobično važnih vojnih pozicija na Balkanu jer se SAD nmoraju povući sa pozicija na Bliskom Istoku.

Veliko je pitanje da li će to biti dovoljno. Dakle u toku je mobilizacija Srba u "živi zid" prema Rusima koji su pobednici na Bliskom Istoku.
Preporuke:
81
7
9 četvrtak, 30 maj 2013 18:16
Miloš Kikić
Naši su ljudi, ali i oni mnogobrojni osuđeni su naši ljudi a i oni umrli tamo bili su naši ljudi.
Preporuke:
31
4
10 četvrtak, 30 maj 2013 18:17
KK
Očekivano obzirom da su "odradili" Slobu posle Dejtona.
Inače
Jel zna neko ko je naoružavao albance na Kosovu?
Jel zna neko da nam kaže ko je pustio da oružje iz Alabanije bude dopremljeno albancima na Kosovu?

Jel zna ko da su u Hagu oslobođeni Perišić , Stanišić , Simatović.

Ko je pustio 90. tih da kriminalci uđu u ekonomski sistem zemlje pod izgovorom funkcionisanja pod sankcijama?
Vidite koliko su to velike zasluge za NATO , Slobo oprosti Srbiji ...
Preporuke:
63
2
11 četvrtak, 30 maj 2013 18:23
baca
izgleda da je `kriza` i za `klasične` špijune, a ovi `civilisti` su od - slabe vajde ?!
Preporuke:
33
1
12 četvrtak, 30 maj 2013 18:41
Miladin
Hag oslobađa AMERIČKE ŠPIJUNE. Ko nije špijun od 20do 40 godina zatvora. Šešelju neće ni da presude. Naš državnni vrh odnosno DRŽAVNO DNO će ovu presudu veličati kao pobedu politike njihove politike. Ustvari veličaće izdaju. U tome će im obilato pomoći špijunska i poltronska sredstva informisanja.
Preporuke:
68
1
13 četvrtak, 30 maj 2013 19:06
Sima
spijunhi il ne pusteni il ne ovo ne menja nikakve stvari da je ovo jedan lakrdija od suda al generalno neko je gore vec napiso to ,dobro je za srbiju,prvo vojska sad i drzavna bezbednost policije nije krvia za rat u bosni i hrvatskoj,sta je sad alkar ? sta cemo sad pricas o velikoj srbiji koju smo hteli ? da u pravu si mi smo je hteli al nazalost to nije bila politika komunistickog tiranina slobe i nejmu drage mire.
Preporuke:
22
2
14 četvrtak, 30 maj 2013 19:19
posmatrac
Da čika Ledeni nije bio tako dobar ko zna šta bi sve uradio balkanski kasapin-faktor mira i stabilnosti...
Preporuke:
4
32
15 četvrtak, 30 maj 2013 19:31
Saša
Bez obzira na sve ovo je dobra vest. Srbija ne može biti optužena za agresiju na BIH. To je potvrda da je vođen građanski rat u BIH.
Preporuke:
24
2
16 četvrtak, 30 maj 2013 19:37
Katarina Krstic
Uz ono sto su mnogi vec rekli, da dodam i to da konacno prisustvujemo toliko osporavaoj konvergenciji sistema. Nacifikovana Amerika jos jednom potvrdjuje svoju bliskost sa ortodoksnim komunizmom, okupljajuci oko sebe sve totalitarne projekte u 20. veku, osokoljena pokradenom tehnickom pamecu posto je prvo postigla komplot sa Vatikanom. Bice veoma zanimljive sledece decenije, s minimalnom sansom za slobodni svet, ako nam Gospod ne pomogne.
Preporuke:
24
1
17 četvrtak, 30 maj 2013 19:48
Zoran Đorđević
Nataša Kandić izgleda nije u toku. Evo šta je rekla posle vesti o oslobađajućoj presudi:
"Moram da priznam da sam zapanjena, presuda i obrazloženje koje je dato ne slažu se sa činjenicama koje su do sada i na zdravorazumskom nivou bile očigledne".
Preporuke:
17
0
18 četvrtak, 30 maj 2013 19:50
SRBIN IZ UVERENjA
Srbi pustite sada međusobne svađe, najbitnije je da ovom presudom Srbija nije agresor a time nema ni nove tužbe protiv Srbije a ni odštetnog zahtjeva u milijardama dolara.
Uostalom šta vam treba biti krivo, eto njih u Srbiju pa ako su to što pišete u komentarima srpsko pravosuđe može da odradi po zakonu.
Iskreno drago mi je da se srpski narod može dostojanstveno isprsiti i svima ovima koji uporno ko papagaji trube, "AGRESIJA SRBIJE", da im može presudama suda "začepiti usta". ..
Preporuke:
20
6
19 četvrtak, 30 maj 2013 19:57
SRBIN IZ UVERENjA

Iskreno drago mi je da se srpski narod može dostojanstveno isprsiti i svima ovima koji uporno ko papagaji trube, "AGRESIJA SRBIJE", da im može presudama suda "začepiti usta".


E sad ko god za ubuduće od bošnjačkih političara ili bilo ko drugi onako papagajski spomene nepostojeću "AGRESIJU SRBIJE" treba mu tužbom "začepiti usta".NEMA AGRESIJE SRBIJE, NEMA GENOCIDA SRBIJE, TOGA NEMA I UŠUTITE PAPAGAJI...
Preporuke:
19
4
20 četvrtak, 30 maj 2013 20:09
SRBIN IZ UVERENjA
Ove presude i presuda Međunarodnog suda pravde da Srbija nije izvršila agresiju i genocid u BiH imaju jako veliki značaj za srpski narod u pogledu karaktera rata u BiH.Znači ovim presudama (još samo da se opravsnaže i ove današnje) SRBIJA JE ČISTA .Znači potpuno je pogrešan politički koncept i sva historiografija bošnjačke politike koja se bazira na političkoj tezi o AGRESIJI I GENOCIDU.Sada će morati htjeli ili ne pisati novu historiografiju i mijenjati poltičku retoriku, jer ako ne budu tako učinili mogu biti tuženi za klevetu od svakog Srbina koga to duševno zaboli.A mi Srbi smo baš duševni ljudi, pa će nas sigurno i zaboliti duša kad to čujemo i ako čujemo, pa kad nas duša zaboli a i džep nas "zasrbi" eto nama satisfakcije i duša se smiri a i u džepu "šuškaju" lijepi novci...
Preporuke:
17
4
21 četvrtak, 30 maj 2013 20:23
Mila
Teško odvažnim rodoljubima mnoge će majke zakukati kada se sluge Imperije vrate u Beograd.
Preporuke:
29
0
22 četvrtak, 30 maj 2013 20:33
@Miladin
Bravo Miladine srpski sine.
Preporuke:
7
1
23 četvrtak, 30 maj 2013 20:50
Nimbus
Srbi pustite sada međusobne svađe, najbitnije je da ovom presudom Srbija nije agresor a time nema ni nove tužbe protiv Srbije a ni odštetnog zahtjeva u milijardama dolara.


Ma to je stvar "presedana" & "tumačenja". Juče smo bili agresori sa odštetnim zahtevom nad glavom, danas nismo, a sutra je novi dan pa će se videti.
Kakvo "zapušavanje usta"? Čime ili s kime i kome?

Sud polako okončava svoju "misiju".
Treba im nekoliko oslobađajućih presuda da zapuše usta onima koji tvrde da je sud antisrpski. Druga muva je što oslobađaju svoje špijune.
Videćete šta će biti sa Karadžićem i Mladićem. Posle toga sledi ukidanje Republike Srpske kao "genocidne tvorevine", a Srbi postaju "genocidni narod", što će morati da piše u svakom školskom udžbeniku.
Šešelja će kazniti sa dve godine više nego što su ga držali u pritvoru, i uz osmeh će ga pustiti jer je izdržao "više od 2/3 kazne". Možda mu dodaju meru zabrane bavljenja politikom, mada se čini da će dotle biti sasvim svejedno.
Preporuke:
27
0
24 četvrtak, 30 maj 2013 20:52
@Siniša
Ovakvu analizu može da sačini samo neko ko je vidovitiji od baba- Vange.
Preporuke:
3
8
25 četvrtak, 30 maj 2013 20:59
@ Goran Jevtovic
Kako moze biti dobro za kvizlinsku Srbiju kad joj dolaze glavni kvizlinzi? Nemojte molim vas da vam je argument zvanicna Istorija ili slicno, jer posle sledeceg rata niko za to vise nece pitati.
Preporuke:
18
0
26 četvrtak, 30 maj 2013 21:14
Goran Jevtović
@
Kako moze biti dobro za kvizlinsku Srbiju kad joj dolaze glavni kvizlinzi?

Iz ugla aktuelnih kvinslinga i katastrofe koju su nam priredili, Stanišić i Simatović su zaista nebitni. Bitno je da na neki način, makar i ovaj nepopularni, skinuta krivica sa Srbije.
I da naglasim, za Stanišića pouzdano znam ono što sam napisao. Za Frenkija ne mogu da grešim dušu, i po onome što imam poodavno, čovek je ostao čist.
I naravno bio je zloupotrebljavan od strane Jovice mnogo godina.

Nemojte molim vas da vam je argument zvanicna Istorija ili slicno, jer posle sledeceg rata niko za to vise nece pitati.

Upravo suprotno, istorija je najbitnija. To je ono što ostaje kao jedino merodavno. Odnosno istina koja će istorijski biti verifikovana.
A važno je zbog Srba iz RSK i RS, odnosno zbog neke buduće situacije kada bi smo trebali da ostvarimo davnašnji san, a to je ne velika, već prirodna, izvorna Srbija!

Pozdrav.
Preporuke:
16
3
27 četvrtak, 30 maj 2013 21:43
Ivica_
Primecujem neke komentare kako eto sada Srbija nece biti optuzena za agresiju na Hrvatsku a zatim se pitam zasto bi to Hrvate uopste sada i interesovalo njihovi generali i politicari nisu osudjeni, proterali su oko 500 000 Srba pre toga u Jasenovcu pobili oko 600 000 ostvarili svoj vekovni san. Sa druge strane Vucic i Josipovic su se zalozili za povlacenje tuzbi za genocid zato i nema reakcije iz Hrvatske sve je ovo unapred planirano i ocekivano. Koliko su samo puta na privremenoj slobodi bili Simatovic i Stanisic cime su oni to bili zasluzili i cime su zasluzili ovo oslobadjanje plasim se zbog nekog dila i da ce biti upotrebljeni za nesto.
Preporuke:
16
0
28 četvrtak, 30 maj 2013 21:51
Građanin
Drage kolege, pustite paušalne i neproverene priče o Jovici Stanišiću. Nije tu sve ni crno, a nije ni belo. Okolnosti u kojima je taj čovek radio, bile su veoma složene u svakom smislu te reči. Šta mi zapravo znamo o tom čoveku? To je jedini načelnik službe koji nije dao nijedan intervju i to je za svaku pohvalu! Osim toga, ne može se osporiti da je RDB koji je Stanišić vodio bio veoma ozbiljan sistem, a to što je politika kasnije ušla u taj sistem i mešetarila, to je drugo pitanje. Ne želim da branim Stanišića, ali mislim da su se neki negativni zaključci o njemu veoma lako doneli. Smatram i da bi veoma interesantno bilo čuti njegovu verziju događaja, jer bi to osvetlilo jedan kontroverzan i nedovoljno istražen period. Pretpostavljam da će ovo izazvati niz negativnih komentara, ali samo želim da se ispoštuje načelo objektivnosti. Najgore je nekog izlagati medijskom linču, a da o njemu vrlo malo ili ništa ne znamo.Pozdrav svim komentatorima!
Preporuke:
14
7
29 četvrtak, 30 maj 2013 22:03
@ Goran Jevtovic
Svaki obicni vojnik zna ko i sta je Hrvat Franko Simatovic i sta je radio. Nemojte, molim vas.

Pobednik pise istoriju, a ovu istoriju samo trebamo, ako opet hocemo da "pobedimo" na strani zapada, a moram priznati, mozda je to jedini nacin za opstanak naroda, ali za mene nije.
Preporuke:
4
4
30 četvrtak, 30 maj 2013 22:05
SRBIN IZ UVERENjA
Nimbus...

Ne ja apsolutno ne mislim da će dr.Karadžić i Mladić biti osuđeni za genocid.Ne postoji genocidna namjera.

Sami muslimani će odbraniti dr.Karadžića a Mladić će se malo namučiti jer je bio "na svoju ruku" a dr.Karadžić je mudar i pronašao je prijetelje među muslimanima koji će svjedočiti u njegovu korist...
Preporuke:
6
0
31 četvrtak, 30 maj 2013 22:18
@Građanin
Poštovani Gorane Jevtoviću, veoma cenim Vaše komentare na NSPM i uvek ih pozitivno ocenjujem. Ako ste pažljivo pročitali moj komentar, videli ste da sam pisao samo o Stanišiću. Simatovića nisam ni pomenuo. Smatram da je on bio Stanišićeva loša procena i kadrovska greška. Srdačan pozdrav!
Preporuke:
8
0
32 četvrtak, 30 maj 2013 22:21
Goran Jevtović
@ Goran Jevtovic
Svaki obicni vojnik zna ko i sta je Hrvat Franko Simatovic i sta je radio. Nemojte, molim vas.

Ali ja nisam "običan vojnik" i nisam se bavio (niti se bavim) glasinama i trač partijama.
Frenki jeste Hrvat po poreklu, ali, odrastao je i živeo u Beogradu. Osećao se Hrvatom isto koliko i ja kao rođeni Srbin.

Čovek je radio svoj posao pošteno, po onome što ja znam, a znam puno i to kako iz prve tako i iz druge ruke.
Do sam radio to što sam radio, poznavao sam obojicu i imao prilike da mnogo šta doznam i ovako i "onako".
I naravno, neposredno (lično), recimo, 97. i 98. na KosMetu (Peć, Priština i druga mesta), gde smo sarađivali direktno u razbijanju šiptarskih terorista i agenture.
Preporuke:
15
6
33 četvrtak, 30 maj 2013 22:24
Mirko
Sud je dosudio niz apsurdnih presuda. Gotovina i Markač ništa iako je bilo svašta, Hrvatska osuđena za BiH a Srbija kao nije imala veze sa BiH. Dok izgleda muslimani nisu radili ništa loše itd

Postavlja se pitanje koja je skrivena namjera svih tih političkih presuda. Šta je plan, neka nova Jugoslavija?
Preporuke:
16
0
34 četvrtak, 30 maj 2013 22:31
@ Goran Jevtovic
Ne mogu da verujem sto ste napisali, ali verovatno imate razloga za to, da se zajedno radujeto presudi sa nasim kvizlinzima.
Ponavljma, svaki obicni vojnik, barem oni koji su se borili na Kosmetu, je svedok njegovih zlocina.
Preporuke:
4
11
35 četvrtak, 30 maj 2013 22:45
Goran Jevtović
@
Koje zločine je počinio Frenki Simatović na KosMetu?
Šta je po vašem mišljenju zločin - borba sa UČK? Razbijanje bandi po šiptarskim selima?
Presecanje ilegalnih kanala preko granice?
Račak?

Nemojte me zamajavati, molim vas.
Preporuke:
21
1
36 četvrtak, 30 maj 2013 22:55
siniša @ @ siniša
Da li se vaš komentar o "vidovitosti baba Vange" odnosi na ono što sam ja napisao kao komentar čitaoca ili na komentare vojne situacije date u svim relevantnim izveštajima svih zapadnih medija. Ja našu štampu uošte ne čitam verujte mi. Ni na kraj pameti mi nije da se informišem iz Blica, Politike, Kurira i sličnih gluposti.

Uglavnom sve zapadne vlade su šokirane činjenicom da je Sirijsko nebo potpuno zaštićeno i da tu ne može ni Amerika ništa da učini. Takođe je dokazano da američki nosači ne mogu da se približe sirijsjkoj obali i da su zbog ruskih protivbrodskih raketa napustili Mediteran. Jeste li čuli da je komanda Pete flote i čitava Peta flota preselila iz Meriterana u veliku Britaniju.

Dakle nisu u pitanju moje "vidovnjaštvo" nego vi nemate blagog pojma šta se dešava.

Kao što neki ne znaju da je Tito umro i da je srušen berlinski zid tako ni vi ne znate da SAD beži glavom bez obzira iz Mediterana. Ni baba Vanga tu ne pomaže.
Preporuke:
9
0
37 četvrtak, 30 maj 2013 22:59
@ Goran Jevtovic
Dobro, posto inace cenim vase komentare, pretpostavljam da prosto ne znate o kojim zlocinama se radi, ali haski sud dobro zna sta radi, tako da bi se trebali uzdrzati komentara u vezi ovog slucaja.
Ne bi me cudilo da su pusteni da podrze pocetak gradjanskog rata, kao sto smo ga imali za vreme 2. svetskog rata.
Preporuke:
4
8
38 četvrtak, 30 maj 2013 23:23
Goran Jevtović
@

Pretpostavljam da mislite na neke od pojedinačnih zločina koji inače nisu tajna i kao takvi su procesuirani u realnom vremenu ili su procesi još uvek u toku.
To nije sporno.

Postoje i "zločini" o kojima se pričalo, primer - "preko sto njih su pobacali u bunar u selu ....." i slični, ali, verujte, bile su to najobičnije glasine.

Pa zar mislite da do sada nebi izašli na videlo takvi događaji do detalja. Makar nesmotreno.
Zbog kaljanja Srbije, naravno.

Bio sam svedok odbrane u Hagu i to u dva navrata kao i "klijent" Specijalnog suda u Beogradu i Kancelarije haškog tužilaštva ovde u Beogradu (dakle, ne samo učesnik svih događaja na KosMetu od 1990. pa do juna 99-te) i dobro znam šta govorim i o čemu pišem.

Nije sporno da iza Jovice stoji CIA (pa tako ispade i iza Frenkija), da je oslobađanje njihov rezultat i naravno da ih zbog toga osuđujem i u vezi sa tim imamo isto mišljenje.

Što se tiče neke njihove buduće uloge, stavite to u a/a.

Pozdrav!
Preporuke:
14
1
39 četvrtak, 30 maj 2013 23:57
hm
Meni stvarno više nije jasno šta vi "preterano desni" želite! Nije vam dobro kad osude u Hagu, a nije vam ni dobro kad puste iz Haga!?

Krajnje je vreme da shvatite da ste u zabludi! Što se tiče politike, istorije, morala... svega!!!

Probudite se i uključite se u stvarnost!
Preporuke:
2
17
40 petak, 31 maj 2013 00:06
ludilo
haha vojni i drzavni vrh je osudjen za udruzeni zlocinacki poduhvat koji nije postojao, a sad obavestajna sluzba koja je radila za strane sluzbe sto je i dokaz oslobadjajuca presuda jer ameri nisu osudili saradnike u hagu, neke su 'mozda' ubili ali nisu osudili , je nevina. hahaha luda kuca. pa ako su oni nevini onda je i politicki vrh nevin jer po komandnoj odgovornosti ne mogu odgovarati jer nista nije ni bilo sem pojedinacnih slucajeva.
Meni je uvek bilo zao sto im se sudilo u hagu za budalastine, a ne u Beogradu za veleizdaju , mislim na sve u hagu.
Preporuke:
9
1
41 petak, 31 maj 2013 00:38
Nimbus
hm
Meni stvarno više nije jasno šta vi "preterano desni" želite! Nije vam dobro kad osude u Hagu, a nije vam ni dobro kad puste iz Haga!?

Probudite se i uključite se u stvarnost!

Evo ja sam taj preterano desni. Šta hoću? Pa od Haškog tribunala ništa. Oni su samo jadna grupica kostimiranih statista bez profesionalnog morala u produženom zločinu nad Srbima.

A šta bih hteo? Podjednaku primenu pravde. Jer je u suprotnom ni nema, kao što je nema.
Tuđman i Izetbegović nisu uhapšeni mada je bilo razloga i vremena. Ili, smatrate li da NATO nije činio zločine, pošto niko nije suđen? Znate li da ni silovanja žena nisu jednako tretirana s obzirom na nacionalnost žrtve, "jer su Srbi agresori"?
A šta ćemo sa nepojamnim zločinom trgovine organima? Karla Del Ponte kaže da nije mogla da izvrši istragu "zbog političkih pritisaka". Dokazi su uništeni u Nemačkoj po nalogu tužilaštva "što je bila nesretna odluka". Biće zataškano.
Zato, ne pominjite "moral", neristojno je.
Preporuke:
12
1
42 petak, 31 maj 2013 00:49
zeka
Nemojte pogrešno shvatati Jevtovića,on brani branšu kojoj pripada i koja kakva je takva je,po njegovom mišljenju odradila nekakav rodoljubivi posao u datom istoriskom trenutku.Iz nekog razloga njemu znanog procenjuje da je to dobro,što ova dvojica izlaze,ja opet delim mišljenje većine komentatora,pa videćemo šta će biti,a cenim Jeftovićevo mišljenje kao pošteno.
Preporuke:
3
3
43 petak, 31 maj 2013 02:19
nepoznavanje
Gorane Jeftoviću,
Frenki je Hrvat kolko i Jicak.
Preporuke:
2
2
44 petak, 31 maj 2013 05:06
Poštovalac NSPM
Napisao sam u ranijim tekstovima da je ranije izvršen prodor u DB Jugoslavije i sada mogu da kažem da su se kockice tog mozaika sklopile. Jevtoviću niste u pravu kada branite nekog ko je bio jedan od bitnih igrača u sprovođenju subverzivne delatnosti. Kako Stanišić tako i Simatović su ljudi koji su radili i rade za strane obaveštajne službe a pe svega CIA i DNB ali i Mi 6 I francuze. Oni nisu 10 godina proveli u Ševeningenu već su pušteni da nastave sa radom. Šta misliš Jevtoviću ko je odgovoran za podmetanje onih kamiona sa leševima po Srbiji? Ko je omogućio kompromitujuće materijale Kandićki i ostalim subverzivcima? Šljiva i Mrka su krivi za zločin koji nisu čak počinile ni njihove jedinice a ovi koji su sve znali su samo radili svoj posao, pazi majkumu. Izvrši ti malo bolje analizu i tačno je da onima kojima su služili nisu krivi već nama koje su izdali i doveli u ovo stanje, ovde treba da im se sudi. Živela Srbija.
Preporuke:
6
1
45 petak, 31 maj 2013 07:50
Dvostruki agent
Jedan radio za CIA. Drugi stvorio Legiju i Zemunce. A za čiji račun su oni ubijali i kidnapovali po Srbiji? I otkud Dačić zna gde su Karadžić i Mladić? Pa i Slobu su izdali na kraju. Tu zbrku vrbovanih bi jedino Šešelj mogao razmrsiti...
Preporuke:
5
2
46 petak, 31 maj 2013 08:16
Miloš Kikić
@ Goran Jevtović : Vi pitate "Koje zločine je počinio Frenki Simatović na KosMetu?"
A koje su zločine, primera radi, počinili generali Ojdanić, Pavković i Lazarević?
Preporuke:
6
0
47 petak, 31 maj 2013 08:42
brm
"Ameri čuvaju svoje ljude. Juče Perišić, danas Stanišić. Potvrda da izdajnici najbolje prolaze."
tako si verovatno govorio i za vreme Slobe ... najvažnije je biti principijelan i dosledan
Preporuke:
0
5
48 petak, 31 maj 2013 08:43
brm
"otkriveno da je bar 15 godina agenturna pozicija francuske, a zatim i američke službe"
dobra vam ta Služba Jeftoviću, 15 godina šef srtani agent.. jel zaslužena penzija redovna?
Preporuke:
3
4
49 petak, 31 maj 2013 08:50
brm
"Svaki obicni vojnik zna ko i sta je Hrvat Franko Simatovic "
rođeni Beograđanin, otac iz Župe Dubrovačke a poreklom Bokelj Hrvat???? dosta te ustaške propagande više, glupi srBski patriJote stvarno ste preterali..
moderatoru ne lektoriši GLUPI "SRBSKI" PATRIJOTE!!!
Preporuke:
5
4
50 petak, 31 maj 2013 08:57
brm
neki komentatori ovde su pravo blago..recimo Jeftović i Nimbus..
prosto, uvek bude tačno suprotno od njihovih prognoza: dakle - oslobodiće i Karadžića, verovatno i Mladića, Šešelj je davno oslobođen, samo kažnjavanjem zbog nepoštovanja suda se pokriva toliko godina u pritvoru ..Republika Srpska kao odpočetka američki projekt opstaje .. rat je bio GRAĐANSKI = što znači da smo svi jedan narod, sviđalo se to srBskim, rvaCkim ili bošnjačkim ustašama ili ne...
Srbi su ko i uvek tampon zona "talasokratije" između Rusa i Nemaca, da ovi ne bi delili, prekidali slobodnu trgovinu i uvodili monopole..ko što uvek čine...probali su to sa Hrtvatima, ali uzalud, njihova ljubav prema Nemcima je patološka ... srećom patološka ljubav prema Rusima i rubljama nekih srBendi ovde nije toliko izražemna, te putujemo nazad u normalnost.
Preporuke:
1
6
51 petak, 31 maj 2013 09:12
JMaj
Ove nam je sve CIA `uvalila` sa sve Legijom da nas pod laznim patriotizmom provuce kroz najvece blato i poraze. Oni su odgovorni sto su se siptari naoruzali iz albanskih skladista te ih je Slobo smenio, al bilo je kasno pa smo ostali bez Kosova. Gospodin `Ledeni` i g. General Perisic su najodgovorniji za propast koja nas je zadesila.
Preporuke:
5
3
52 petak, 31 maj 2013 10:23
Agent
Prevario sam se ipak nisu ameri svog čoveka pustili niz vodu. E sad će sina oznaša i glavnog udbaša da nam vrate u Srbiju da pomogne her aleku savetodavno oko bezbednosnih pitanja i daljeg sa'ranjivanja Srbije.
Preporuke:
6
0
53 petak, 31 maj 2013 11:24
Vanja
Denhag Žig zveri po nalogu jezuita oslobodio ubice Stanišić i Simatović. Njih dvojica su organizovali eskadrone smrti po Srbiji i ubijali ljude po nalogu Čuvara revolucije Crnoruki, radi sluđivanja mas. Čuvari revolucije Crnoruki moraju da …. na Terazijama!
Preporuke:
4
1
54 petak, 31 maj 2013 11:54
Goran Jevtović
Nekoliko komentatora me prozvalo. Evo kratkih odogovora.

- Nemam razloga da se radujem njihovom puštanju. Komentarisao sam da je dobro što nisu osuđeni za tzv. udruženi zločinački poduhvat u Hrvatskoj i BiH, zbog Srbije, istine i istorije.

- Njih dvojica su povučena sa KiM u leto '98 i nemaju nikakve veze sa leševima UČK iz aprila '99, niti su u toj podmetačini učestvovali direktno.
Onaj koji je u to bio umešan, sam se prozvao nedavno u Hagu ali ne do kraja!

- Ako je neko ovde među prvima napisao ono što je znao u vezi Jovice Stanišića, to sam bio ja.
Njegova uloga oko 5.oktobra i sve do 2003. je jasna i to sam pisao.
I čemu onda prozivanje da ga branim?

- Miloš Kikić me proziva u vezi Pavkovića, Lazarevića, Ojdanića kojima sam ja bio jedan od ključnih svedoka odbrane u Hagu!

- Za "brm" - obaveštajna (agenturna) delatnost se najteže otkriva i dokumentuje.
Usput, koje su to moje prognoze poslednjih nekoliko godina bile pogrešne i gde sam ja to u procenama promašio?
Preporuke:
5
3
55 petak, 31 maj 2013 14:59
SRBIN IZ UVERENjA
Goran Jevtović


Pozdravljam..

Pišeš odlične komentare..

Jesmo li mi ovdje na NSPM predemet obavještajnog praćenja?

Je li kome interesantno naše pisanje?

Pitam jer vidim da se razumiješ u te stvari.Pa ako želiš odgovori.
Preporuke:
1
1
56 petak, 31 maj 2013 16:13
Goran Jevtović
SRBIN IZ UVERENjA
Jesmo li mi ovdje na NSPM predemet obavještajnog praćenja?
Je li kome interesantno naše pisanje?

Naravno da prate (više službi i bitnih pojedinaca) pisanje ovog uglednog sajta (takvih skoro i da nema u Srbiji), analiziraju i izvode zaključke. Pa tako i osvrte komentatora.
To im služi za šire obaveštajne i bezbednosne procene, ali i za tekuće prikupljanje podataka.

Međutim, ne treba stvar uprošćavati i izvodititi zaključak kako će se prema nekome od nas preduzimati "mere" ili bilo šta slično. Imaju oni preče poslove i brige, imajući u vidu kog su se destruktivnog posla dohvatili.
Uostalom, ja sam vam najbolji primer - punim imenom i prezimenom namerno i ciljano, već pet godina, odlično me poznaju, svesni su na šta sam sve spreman, koliko i o kome znam i šta na kraju mogu da iznesem. I, ćute, naravno. Nema ih. Što ne znači da mi neće doći. A ja baš to i čekam.

Želim vam svako dobro, zahvaljujem za komentar i idemo dalje hrabro.
Srdačan pozdrav!
Preporuke:
6
1
57 petak, 31 maj 2013 16:23
Nimbus
Štedimlijin bratstvenik i jednoumnik je čudo srpstva u Biogradu. Da ne pitamo što je dolazio. Iz ideala, naravno.
Šešelj je davno oslobođen, samo kažnjavanjem zbog nepoštovanja suda se pokriva toliko godina u pritvoru ..

Pa dajte da vidimo tu "davno donetu oslobađajuću presudu".
Pa i da ga oslobode, šta to praktično znači?
Da mi tebe Brme gurnemo u septičku jamu deset godina i posle kažemo izvini, jesi komunista, ali ne baš toliki?

Republika Srpska kao odpočetka američki projekt opstaje ..

Pa da. I? Dokle? Dok im ne dosadi projekat?
Ali, čini mi se da ovde većina ne razume suštinu. RS zauzima teoretski 49% površine BiH. U praksi manje, no i nije presudno.
Znate li koliko tih 49% površine BiH podrazumeva privrednih resursa? Industrije, rudnika, šuma...? Između 15 i 25%, ne više. RS nema ni jednu svoju prugu. Ne verujete? Pa proverite. Takav Projekat.
I, da li se vrši pritisak na RS da joj se smanje nadležnosti, ili se poštuje kao "entitet"?
Preporuke:
1
0
58 petak, 31 maj 2013 17:08
Miloš Kikić
@ Goran Jevtović: Nije mi bila namera da Vas prozivam pitajući koje su zločine učinili generali Ojdanić, Pavković i Lazarević nego da ukažem na nepravednost presuda kojima su osuđeni u odnosu na oslobađajuće presude Stanišiću i Simatoviću a Vaše pitanje mi je samo dalo povod. I ne radi se samo o njima trojici, njih sam naveo samo kao primer.
Ako budem imao primedaba na neki vaš komentar izneću ih u direktnijoj formi. Pozdrav.
Preporuke:
2
0
59 petak, 31 maj 2013 18:21
Goran Jevtović
Miloš Kikić

OK, razumeli smo se u konačnom i slažemo se.
Pozdrav Miloše.
Preporuke:
1
1
60 petak, 31 maj 2013 18:37
Ernan Kortes
"Uostalom, ja sma vam najbolji primer - punim imenom i prezimenom namerno i ciljano, već pet godina, odlično me poznaju, svesni su na šta sam sve spreman koliko i o kome znam i šta na kraju mogu da iznesem. I, ćute naravno. Nema ih. Što ne znači da neće doći. A ja baš to i čekam."
G. Javtoviću, odličan Vam je ovaj kraj stripa. Imate li i neki certež uz to?
Preporuke:
1
1
61 petak, 31 maj 2013 19:30
Goran Jevtović
Ernan Kortes

Ako mislite da je duhovito ovo oko stripa nisam uspeo da to tako i doživim i pored dobre namere.
Šta je od onoga što sam napisao strip?
Ne verujete mi? Raspitajte se malo kod onih koji su i sada u NATO ispostavi pod nazivom VS i MO, ako nekog takvog poznajete, uđite na Gugl, na Ju tjub, na sajt Haškog tribunala...

Ukoliko ni to ne vredi, onda je vreme da se upoznamo i ukrstimo koplja prijateljski, sa činjenicama i argumentima.
Mogu broj mog telefona, mejl, fiksni, šta god hoćete, javno ovde da vam ostavim Ernane "progonitelju" moj vrli.
Čekam odluku.

Svako dobro do tada.
Preporuke:
1
1
62 petak, 31 maj 2013 22:19
SRBIN IZ UVERENjA
Goran Jevtović


Poštovanje!

U vezi sa Vašim odgovorom na moje pitanje iz mog pitanja i Vašeg odgovora je očigledno da sam pogodio u srž.

Ponovo hvala...
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner