Амери чувају своје људе. Јуче Перишић, данас Станишић. Потврда да издајници најбоље пролазе.
Препоруке:
140
4
2
четвртак, 30 мај 2013 17:47
Стојко
Стране службе (ипак) понекад штите своје агенте!
Препоруке:
127
3
3
четвртак, 30 мај 2013 17:51
Đetić
Jao,ljudi al će biti muzike kada vam stigne Jovica i Frenki ima da se trese politička scena.Nisu oni džabe oslobođeni Jovica je američki čovek.
Препоруке:
75
7
4
четвртак, 30 мај 2013 17:52
а видео записи?
Срећа за Станишића што је у пакету са Френкијем.
По овоме би и Слобу ослободили.
(реално,није требало ни да им се суди у Хагу,после свега).
А шта ћемо са Шешељем?
Када се очекује изрицање(ослобађајуће)пресуде?
И поред Антоанетија,требаће му среће(политичке процене главних делиоца"правде").
Препоруке:
67
2
5
четвртак, 30 мај 2013 17:54
Горан Јевтовић
Када је смењен октобра 1998. медији су, тумачећи промене, писали да се противио прекомерној употреби силе на Косову, као и да се нечим замерио Мирјани Марковић и Влајку Стојиљковићу
Апсолутно нетачно. Смењен је када је откривено да је бар 15 година агентурна позиција француске, а затим и америчке службе, онако како стоји у једном делу текста.
Међутим, ослобађање обојице које се одиграло управо по налогу западних обавештајних моћника, је корисно за Србију генерално и то треба поздравити.
Препоруке:
71
19
6
четвртак, 30 мај 2013 17:57
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Подржавам, једино исправна пресуда, нису криви, Србија није агресор!
Препоруке:
39
6
7
четвртак, 30 мај 2013 18:01
Konobar
Eto ti ga sada, umesto DATUMA dobićemo od naših prijatelja Frenkija i Jovicu. Hvala Bogu eto nam u oktobru i Šešelj kada Atifete Jahjaga završi izbore i Kosovo postane demokratska država u celosti.Gde je sada onaj što je pitao Dačića da li mirno spava.
Препоруке:
60
3
8
четвртак, 30 мај 2013 18:06
синиша
Ради се о томе да САД доживекле војни пораз на Блиском Истоку и постоји могућност да принципом домина све позиције које има САД првенствено на Балкану падну и да САД постану неважан војни и политички фактор. Због тога је донесена одлука да се сви расположиви људски потенцијали, данас се каже ресурси којима САД располажу међу Србима активирају и ставе у прве борбене редове, као и да се све америчке формације у Србији развију у борбени распоред који подразумева уклањање свих борбених положаја проруски орјентисаних људи, пре свега на Косову и Метохији. Дакле пуштање Перишића, затим Станишића и Симатовића значи само и једино омогућавање истима да ангажују своје људе у извршавању америчких војних задатака у смислу преузимања необично важних војних позиција на Балкану јер се САД нморају повући са позиција на Блиском Истоку.
Велико је питање да ли ће то бити довољно. Дакле у току је мобилизација Срба у "живи зид" према Русима који су победници на Блиском Истоку.
Препоруке:
81
7
9
четвртак, 30 мај 2013 18:16
Miloš Kikić
Naši su ljudi, ali i oni mnogobrojni osuđeni su naši ljudi a i oni umrli tamo bili su naši ljudi.
Препоруке:
31
4
10
четвртак, 30 мај 2013 18:17
KK
Očekivano obzirom da su "odradili" Slobu posle Dejtona.
Inače
Jel zna neko ko je naoružavao albance na Kosovu?
Jel zna neko da nam kaže ko je pustio da oružje iz Alabanije bude dopremljeno albancima na Kosovu?
Jel zna ko da su u Hagu oslobođeni Perišić , Stanišić , Simatović.
Ko je pustio 90. tih da kriminalci uđu u ekonomski sistem zemlje pod izgovorom funkcionisanja pod sankcijama?
Vidite koliko su to velike zasluge za NATO , Slobo oprosti Srbiji ...
Препоруке:
63
2
11
четвртак, 30 мај 2013 18:23
баца
изгледа да је `криза` и за `класичне` шпијуне, а ови `цивилисти` су од - слабе вајде ?!
Препоруке:
33
1
12
четвртак, 30 мај 2013 18:41
Miladin
Hag oslobađa AMERIČKE ŠPIJUNE. Ko nije špijun od 20do 40 godina zatvora. Šešelju neće ni da presude. Naš državnni vrh odnosno DRŽAVNO DNO će ovu presudu veličati kao pobedu politike njihove politike. Ustvari veličaće izdaju. U tome će im obilato pomoći špijunska i poltronska sredstva informisanja.
Препоруке:
68
1
13
четвртак, 30 мај 2013 19:06
Sima
spijunhi il ne pusteni il ne ovo ne menja nikakve stvari da je ovo jedan lakrdija od suda al generalno neko je gore vec napiso to ,dobro je za srbiju,prvo vojska sad i drzavna bezbednost policije nije krvia za rat u bosni i hrvatskoj,sta je sad alkar ? sta cemo sad pricas o velikoj srbiji koju smo hteli ? da u pravu si mi smo je hteli al nazalost to nije bila politika komunistickog tiranina slobe i nejmu drage mire.
Препоруке:
22
2
14
четвртак, 30 мај 2013 19:19
posmatrac
Да чика Ледени није био тако добар ко зна шта би све урадио балкански касапин-фактор мира и стабилности...
Препоруке:
4
32
15
четвртак, 30 мај 2013 19:31
Saša
Bez obzira na sve ovo je dobra vest. Srbija ne može biti optužena za agresiju na BIH. To je potvrda da je vođen građanski rat u BIH.
Препоруке:
24
2
16
четвртак, 30 мај 2013 19:37
Katarina Krstic
Uz ono sto su mnogi vec rekli, da dodam i to da konacno prisustvujemo toliko osporavaoj konvergenciji sistema. Nacifikovana Amerika jos jednom potvrdjuje svoju bliskost sa ortodoksnim komunizmom, okupljajuci oko sebe sve totalitarne projekte u 20. veku, osokoljena pokradenom tehnickom pamecu posto je prvo postigla komplot sa Vatikanom. Bice veoma zanimljive sledece decenije, s minimalnom sansom za slobodni svet, ako nam Gospod ne pomogne.
Препоруке:
24
1
17
четвртак, 30 мај 2013 19:48
Зоран Ђорђевић
Наташа Кандић изгледа није у току. Ево шта је рекла после вести о ослобађајућој пресуди:
"Морам да признам да сам запањена, пресуда и образложење које је дато не слажу се са чињеницама које су до сада и на здраворазумском нивоу биле очигледне".
Препоруке:
17
0
18
четвртак, 30 мај 2013 19:50
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Срби пустите сада међусобне свађе, најбитније је да овом пресудом Србија није агресор а тиме нема ни нове тужбе против Србије а ни одштетног захтјева у милијардама долара.
Уосталом шта вам треба бити криво, ето њих у Србију па ако су то што пишете у коментарима српско правосуђе може да одради по закону.
Искрено драго ми је да се српски народ може достојанствено испрсити и свима овима који упорно ко папагаји трубе, "АГРЕСИЈА СРБИЈЕ", да им може пресудама суда "зачепити уста". ..
Препоруке:
20
6
19
четвртак, 30 мај 2013 19:57
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Искрено драго ми је да се српски народ може достојанствено испрсити и свима овима који упорно ко папагаји трубе, "АГРЕСИЈА СРБИЈЕ", да им може пресудама суда "зачепити уста".
Е сад ко год за убудуће од бошњачких политичара или било ко други онако папагајски спомене непостојећу "АГРЕСИЈУ СРБИЈЕ" треба му тужбом "зачепити уста".НЕМА АГРЕСИЈЕ СРБИЈЕ, НЕМА ГЕНОЦИДА СРБИЈЕ, ТОГА НЕМА И УШУТИТЕ ПАПАГАЈИ...
Препоруке:
19
4
20
четвртак, 30 мај 2013 20:09
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Ове пресуде и пресуда Међународног суда правде да Србија није извршила агресију и геноцид у БиХ имају јако велики значај за српски народ у погледу карактера рата у БиХ.Значи овим пресудама (још само да се оправснаже и ове данашње) СРБИЈА ЈЕ ЧИСТА .Значи потпуно је погрешан политички концепт и сва хисториографија бошњачке политике која се базира на политичкој тези о АГРЕСИЈИ И ГЕНОЦИДУ.Сада ће морати хтјели или не писати нову хисториографију и мијењати полтичку реторику, јер ако не буду тако учинили могу бити тужени за клевету од сваког Србина кога то душевно заболи.А ми Срби смо баш душевни људи, па ће нас сигурно и заболити душа кад то чујемо и ако чујемо, па кад нас душа заболи а и џеп нас "засрби" ето нама сатисфакције и душа се смири а и у џепу "шушкају" лијепи новци...
Препоруке:
17
4
21
четвртак, 30 мај 2013 20:23
Мила
Тешко одважним родољубима многе ће мајке закукати када се слуге Империје врате у Београд.
Препоруке:
29
0
22
четвртак, 30 мај 2013 20:33
@Miladin
Браво Миладине српски сине.
Препоруке:
7
1
23
четвртак, 30 мај 2013 20:50
Нимбус
Срби пустите сада међусобне свађе, најбитније је да овом пресудом Србија није агресор а тиме нема ни нове тужбе против Србије а ни одштетног захтјева у милијардама долара.
Ма то је ствар "преседана" & "тумачења". Јуче смо били агресори са одштетним захтевом над главом, данас нисмо, а сутра је нови дан па ће се видети.
Какво "запушавање уста"? Чиме или с киме и коме?
Суд полако окончава своју "мисију".
Треба им неколико ослобађајућих пресуда да запуше уста онима који тврде да је суд антисрпски. Друга мува је што ослобађају своје шпијуне.
Видећете шта ће бити са Караџићем и Младићем. После тога следи укидање Републике Српске као "геноцидне творевине", а Срби постају "геноцидни народ", што ће морати да пише у сваком школском уџбенику.
Шешеља ће казнити са две године више него што су га држали у притвору, и уз осмех ће га пустити јер је издржао "више од 2/3 казне". Можда му додају меру забране бављења политиком, мада се чини да ће дотле бити сасвим свеједно.
Препоруке:
27
0
24
четвртак, 30 мај 2013 20:52
@Siniša
Ovakvu analizu može da sačini samo neko ko je vidovitiji od baba- Vange.
Препоруке:
3
8
25
четвртак, 30 мај 2013 20:59
@ Goran Jevtovic
Kako moze biti dobro za kvizlinsku Srbiju kad joj dolaze glavni kvizlinzi? Nemojte molim vas da vam je argument zvanicna Istorija ili slicno, jer posle sledeceg rata niko za to vise nece pitati.
Препоруке:
18
0
26
четвртак, 30 мај 2013 21:14
Горан Јевтовић
@
Kako moze biti dobro za kvizlinsku Srbiju kad joj dolaze glavni kvizlinzi?
Из угла актуелних квинслинга и катастрофе коју су нам приредили, Станишић и Симатовић су заиста небитни. Битно је да на неки начин, макар и овај непопуларни, скинута кривица са Србије.
И да нагласим, за Станишића поуздано знам оно што сам написао. За Френкија не могу да грешим душу, и по ономе што имам поодавно, човек је остао чист.
И наравно био је злоупотребљаван од стране Јовице много година.
Nemojte molim vas da vam je argument zvanicna Istorija ili slicno, jer posle sledeceg rata niko za to vise nece pitati.
Управо супротно, историја је најбитнија. То је оно што остаје као једино меродавно. Односно истина која ће историјски бити верификована.
А важно је због Срба из РСК и РС, односно због неке будуће ситуације када би смо требали да остваримо давнашњи сан, а то је не велика, већ природна, изворна Србија!
Поздрав.
Препоруке:
16
3
27
четвртак, 30 мај 2013 21:43
Ivica_
Primecujem neke komentare kako eto sada Srbija nece biti optuzena za agresiju na Hrvatsku a zatim se pitam zasto bi to Hrvate uopste sada i interesovalo njihovi generali i politicari nisu osudjeni, proterali su oko 500 000 Srba pre toga u Jasenovcu pobili oko 600 000 ostvarili svoj vekovni san. Sa druge strane Vucic i Josipovic su se zalozili za povlacenje tuzbi za genocid zato i nema reakcije iz Hrvatske sve je ovo unapred planirano i ocekivano. Koliko su samo puta na privremenoj slobodi bili Simatovic i Stanisic cime su oni to bili zasluzili i cime su zasluzili ovo oslobadjanje plasim se zbog nekog dila i da ce biti upotrebljeni za nesto.
Препоруке:
16
0
28
четвртак, 30 мај 2013 21:51
Грађанин
Драге колеге, пустите паушалне и непроверене приче о Јовици Станишићу. Није ту све ни црно, а није ни бело. Околности у којима је тај човек радио, биле су веома сложене у сваком смислу те речи. Шта ми заправо знамо о том човеку? То је једини начелник службе који није дао ниједан интервју и то је за сваку похвалу! Осим тога, не може се оспорити да је РДБ који је Станишић водио био веома озбиљан систем, а то што је политика касније ушла у тај систем и мешетарила, то је друго питање. Не желим да браним Станишића, али мислим да су се неки негативни закључци о њему веома лако донели. Сматрам и да би веома интересантно било чути његову верзију догађаја, јер би то осветлило један контроверзан и недовољно истражен период. Претпостављам да ће ово изазвати низ негативних коментара, али само желим да се испоштује начело објективности. Најгоре је неког излагати медијском линчу, а да о њему врло мало или ништа не знамо.Поздрав свим коментаторима!
Препоруке:
14
7
29
четвртак, 30 мај 2013 22:03
@ Goran Jevtovic
Svaki obicni vojnik zna ko i sta je Hrvat Franko Simatovic i sta je radio. Nemojte, molim vas.
Pobednik pise istoriju, a ovu istoriju samo trebamo, ako opet hocemo da "pobedimo" na strani zapada, a moram priznati, mozda je to jedini nacin za opstanak naroda, ali za mene nije.
Препоруке:
4
4
30
четвртак, 30 мај 2013 22:05
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Нимбус...
Не ја апсолутно не мислим да ће др.Караџић и Младић бити осуђени за геноцид.Не постоји геноцидна намјера.
Сами муслимани ће одбранити др.Караџића а Младић ће се мало намучити јер је био "на своју руку" а др.Караџић је мудар и пронашао је пријетеље међу муслиманима који ће свједочити у његову корист...
Препоруке:
6
0
31
четвртак, 30 мај 2013 22:18
@Грађанин
Поштовани Горане Јевтовићу, веома ценим Ваше коментаре на НСПМ и увек их позитивно оцењујем. Ако сте пажљиво прочитали мој коментар, видели сте да сам писао само о Станишићу. Симатовића нисам ни поменуо. Сматрам да је он био Станишићева лоша процена и кадровска грешка. Срдачан поздрав!
Препоруке:
8
0
32
четвртак, 30 мај 2013 22:21
Горан Јевтовић
@ Goran Jevtovic
Svaki obicni vojnik zna ko i sta je Hrvat Franko Simatovic i sta je radio. Nemojte, molim vas.
Али ја нисам "обичан војник" и нисам се бавио (нити се бавим) гласинама и трач партијама.
Френки јесте Хрват по пореклу, али, одрастао је и живео у Београду. Осећао се Хрватом исто колико и ја као рођени Србин.
Човек је радио свој посао поштено, по ономе што ја знам, а знам пуно и то како из прве тако и из друге руке.
До сам радио то што сам радио, познавао сам обојицу и имао прилике да много шта дознам и овако и "онако".
И наравно, непосредно (лично), рецимо, 97. и 98. на КосМету (Пећ, Приштина и друга места), где смо сарађивали директно у разбијању шиптарских терориста и агентуре.
Препоруке:
15
6
33
четвртак, 30 мај 2013 22:24
Mirko
Sud je dosudio niz apsurdnih presuda. Gotovina i Markač ništa iako je bilo svašta, Hrvatska osuđena za BiH a Srbija kao nije imala veze sa BiH. Dok izgleda muslimani nisu radili ništa loše itd
Postavlja se pitanje koja je skrivena namjera svih tih političkih presuda. Šta je plan, neka nova Jugoslavija?
Препоруке:
16
0
34
четвртак, 30 мај 2013 22:31
@ Goran Jevtovic
Ne mogu da verujem sto ste napisali, ali verovatno imate razloga za to, da se zajedno radujeto presudi sa nasim kvizlinzima.
Ponavljma, svaki obicni vojnik, barem oni koji su se borili na Kosmetu, je svedok njegovih zlocina.
Препоруке:
4
11
35
четвртак, 30 мај 2013 22:45
Горан Јевтовић
@
Које злочине је починио Френки Симатовић на КосМету?
Шта је по вашем мишљењу злочин - борба са УЧК? Разбијање банди по шиптарским селима?
Пресецање илегалних канала преко границе?
Рачак?
Немојте ме замајавати, молим вас.
Препоруке:
21
1
36
четвртак, 30 мај 2013 22:55
синиша @ @ siniša
Да ли се ваш коментар о "видовитости баба Ванге" односи на оно што сам ја написао као коментар читаоца или на коментаре војне ситуације дате у свим релевантним извештајима свих западних медија. Ја нашу штампу уоште не читам верујте ми. Ни на крај памети ми није да се информишем из Блица, Политике, Курира и сличних глупости.
Углавном све западне владе су шокиране чињеницом да је Сиријско небо потпуно заштићено и да ту не може ни Америка ништа да учини. Такође је доказано да амерички носачи не могу да се приближе сиријсјкој обали и да су због руских противбродских ракета напустили Медитеран. Јесте ли чули да је команда Пете флоте и читава Пета флота преселила из Меритерана у велику Британију.
Дакле нису у питању моје "видовњаштво" него ви немате благог појма шта се дешава.
Као што неки не знају да је Тито умро и да је срушен берлински зид тако ни ви не знате да САД бежи главом без обзира из Медитерана. Ни баба Ванга ту не помаже.
Препоруке:
9
0
37
четвртак, 30 мај 2013 22:59
@ Goran Jevtovic
Dobro, posto inace cenim vase komentare, pretpostavljam da prosto ne znate o kojim zlocinama se radi, ali haski sud dobro zna sta radi, tako da bi se trebali uzdrzati komentara u vezi ovog slucaja.
Ne bi me cudilo da su pusteni da podrze pocetak gradjanskog rata, kao sto smo ga imali za vreme 2. svetskog rata.
Препоруке:
4
8
38
четвртак, 30 мај 2013 23:23
Горан Јевтовић
@
Претпостављам да мислите на неке од појединачних злочина који иначе нису тајна и као такви су процесуирани у реалном времену или су процеси још увек у току.
То није спорно.
Постоје и "злочини" о којима се причало, пример - "преко сто њих су побацали у бунар у селу ....." и слични, али, верујте, биле су то најобичније гласине.
Па зар мислите да до сада неби изашли на видело такви догађаји до детаља. Макар несмотрено.
Због каљања Србије, наравно.
Био сам сведок одбране у Хагу и то у два наврата као и "клијент" Специјалног суда у Београду и Канцеларије хашког тужилаштва овде у Београду (дакле, не само учесник свих догађаја на КосМету од 1990. па до јуна 99-те) и добро знам шта говорим и о чему пишем.
Није спорно да иза Јовице стоји ЦИА (па тако испаде и иза Френкија), да је ослобађање њихов резултат и наравно да их због тога осуђујем и у вези са тим имамо исто мишљење.
Што се тиче неке њихове будуће улоге, ставите то у а/а.
Поздрав!
Препоруке:
14
1
39
четвртак, 30 мај 2013 23:57
hm
Meni stvarno više nije jasno šta vi "preterano desni" želite! Nije vam dobro kad osude u Hagu, a nije vam ni dobro kad puste iz Haga!?
Krajnje je vreme da shvatite da ste u zabludi! Što se tiče politike, istorije, morala... svega!!!
Probudite se i uključite se u stvarnost!
Препоруке:
2
17
40
петак, 31 мај 2013 00:06
ludilo
haha vojni i drzavni vrh je osudjen za udruzeni zlocinacki poduhvat koji nije postojao, a sad obavestajna sluzba koja je radila za strane sluzbe sto je i dokaz oslobadjajuca presuda jer ameri nisu osudili saradnike u hagu, neke su 'mozda' ubili ali nisu osudili , je nevina. hahaha luda kuca. pa ako su oni nevini onda je i politicki vrh nevin jer po komandnoj odgovornosti ne mogu odgovarati jer nista nije ni bilo sem pojedinacnih slucajeva.
Meni je uvek bilo zao sto im se sudilo u hagu za budalastine, a ne u Beogradu za veleizdaju , mislim na sve u hagu.
Препоруке:
9
1
41
петак, 31 мај 2013 00:38
Нимбус
hm Meni stvarno više nije jasno šta vi "preterano desni" želite! Nije vam dobro kad osude u Hagu, a nije vam ni dobro kad puste iz Haga!?
Probudite se i uključite se u stvarnost!
Ево ја сам тај претерано десни. Шта хоћу? Па од Хашког трибунала ништа. Они су само јадна групица костимираних статиста без професионалног морала у продуженом злочину над Србима.
А шта бих хтео? Подједнаку примену правде. Јер је у супротном ни нема, као што је нема.
Туђман и Изетбеговић нису ухапшени мада је било разлога и времена. Или, сматрате ли да НАТО није чинио злочине, пошто нико није суђен? Знате ли да ни силовања жена нису једнако третирана с обзиром на националност жртве, "јер су Срби агресори"?
А шта ћемо са непојамним злочином трговине органима? Карла Дел Понте каже да није могла да изврши истрагу "због политичких притисака". Докази су уништени у Немачкој по налогу тужилаштва "што је била несретна одлука". Биће заташкано.
Зато, не помињите "морал", неристојно је.
Препоруке:
12
1
42
петак, 31 мај 2013 00:49
зека
Немојте погрешно схватати Јевтовића,он брани браншу којој припада и која каква је таква је,по његовом мишљењу одрадила некакав родољубиви посао у датом историском тренутку.Из неког разлога њему знаног процењује да је то добро,што ова двојица излазе,ја опет делим мишљење већине коментатора,па видећемо шта ће бити,а ценим Јефтовићево мишљење као поштено.
Препоруке:
3
3
43
петак, 31 мај 2013 02:19
непознавање
Горане Јефтовићу,
Френки је Хрват колко и Јицак.
Препоруке:
2
2
44
петак, 31 мај 2013 05:06
Поштовалац НСПМ
Написао сам у ранијим текстовима да је раније извршен продор у ДБ Југославије и сада могу да кажем да су се коцкице тог мозаика склопиле. Јевтовићу нисте у праву када браните неког ко је био један од битних играча у спровођењу субверзивне делатности. Како Станишић тако и Симатовић су људи који су радили и раде за стране обавештајне службе а пе свега ЦИА и ДНБ али и Ми 6 И французе. Они нису 10 година провели у Шевенингену већ су пуштени да наставе са радом. Шта мислиш Јевтовићу ко је одговоран за подметање оних камиона са лешевима по Србији? Ко је омогућио компромитујуће материјале Кандићки и осталим субверзивцима? Шљива и Мрка су криви за злочин који нису чак починиле ни њихове јединице а ови који су све знали су само радили свој посао, пази мајкуму. Изврши ти мало боље анализу и тачно је да онима којима су служили нису криви већ нама које су издали и довели у ово стање, овде треба да им се суди. Живела Србија.
Препоруке:
6
1
45
петак, 31 мај 2013 07:50
Dvostruki agent
Jedan radio za CIA. Drugi stvorio Legiju i Zemunce. A za čiji račun su oni ubijali i kidnapovali po Srbiji? I otkud Dačić zna gde su Karadžić i Mladić? Pa i Slobu su izdali na kraju. Tu zbrku vrbovanih bi jedino Šešelj mogao razmrsiti...
Препоруке:
5
2
46
петак, 31 мај 2013 08:16
Miloš Kikić
@ Goran Jevtović : Vi pitate "Које злочине је починио Френки Симатовић на КосМету?"
A koje su zločine, primera radi, počinili generali Ojdanić, Pavković i Lazarević?
Препоруке:
6
0
47
петак, 31 мај 2013 08:42
брм
"Амери чувају своје људе. Јуче Перишић, данас Станишић. Потврда да издајници најбоље пролазе."
тако си вероватно говорио и за време Слобе ... најважније је бити принципијелан и доследан
Препоруке:
0
5
48
петак, 31 мај 2013 08:43
брм
"откривено да је бар 15 година агентурна позиција француске, а затим и америчке службе"
добра вам та Служба Јефтовићу, 15 година шеф сртани агент.. јел заслужена пензија редовна?
Препоруке:
3
4
49
петак, 31 мај 2013 08:50
брм
"Svaki obicni vojnik zna ko i sta je Hrvat Franko Simatovic "
рођени Београђанин, отац из Жупе Дубровачке а пореклом Бокељ Хрват???? доста те усташке пропаганде више, глупи срБски патриЈоте стварно сте претерали..
модератору не лекториши ГЛУПИ "СРБСКИ" ПАТРИЈОТЕ!!!
Препоруке:
5
4
50
петак, 31 мај 2013 08:57
брм
неки коментатори овде су право благо..рецимо Јефтовић и Нимбус..
просто, увек буде тачно супротно од њихових прогноза: дакле - ослободиће и Караџића, вероватно и Младића, Шешељ је давно ослобођен, само кажњавањем због непоштовања суда се покрива толико година у притвору ..Република Српска као одпочетка амерички пројект опстаје .. рат је био ГРАЂАНСКИ = што значи да смо сви један народ, свиђало се то срБским, рваЦким или бошњачким усташама или не...
Срби су ко и увек тампон зона "таласократије" између Руса и Немаца, да ови не би делили, прекидали слободну трговину и уводили монополе..ко што увек чине...пробали су то са Хртватима, али узалуд, њихова љубав према Немцима је патолошка ... срећом патолошка љубав према Русима и рубљама неких срБенди овде није толико изражемна, те путујемо назад у нормалност.
Препоруке:
1
6
51
петак, 31 мај 2013 09:12
JMaj
Ove nam je sve CIA `uvalila` sa sve Legijom da nas pod laznim patriotizmom provuce kroz najvece blato i poraze. Oni su odgovorni sto su se siptari naoruzali iz albanskih skladista te ih je Slobo smenio, al bilo je kasno pa smo ostali bez Kosova. Gospodin `Ledeni` i g. General Perisic su najodgovorniji za propast koja nas je zadesila.
Препоруке:
5
3
52
петак, 31 мај 2013 10:23
Агент
Преварио сам се ипак нису амери свог човека пустили низ воду. Е сад ће сина ознаша и главног удбаша да нам врате у Србију да помогне хер алеку саветодавно око безбедносних питања и даљег са'рањивања Србије.
Препоруке:
6
0
53
петак, 31 мај 2013 11:24
Vanja
Denhag Žig zveri po nalogu jezuita oslobodio ubice Stanišić i Simatović. Njih dvojica su organizovali eskadrone smrti po Srbiji i ubijali ljude po nalogu Čuvara revolucije Crnoruki, radi sluđivanja mas. Čuvari revolucije Crnoruki moraju da …. na Terazijama!
Препоруке:
4
1
54
петак, 31 мај 2013 11:54
Горан Јевтовић
Неколико коментатора ме прозвало. Ево кратких одоговора.
- Немам разлога да се радујем њиховом пуштању. Коментарисао сам да је добро што нису осуђени за тзв. удружени злочиначки подухват у Хрватској и БиХ, због Србије, истине и историје.
- Њих двојица су повучена са КиМ у лето '98 и немају никакве везе са лешевима УЧК из априла '99, нити су у тој подметачини учествовали директно.
Онај који је у то био умешан, сам се прозвао недавно у Хагу али не до краја!
- Ако је неко овде међу првима написао оно што је знао у вези Јовице Станишића, то сам био ја.
Његова улога око 5.октобра и све до 2003. је јасна и то сам писао.
И чему онда прозивање да га браним?
- Милош Кикић ме прозива у вези Павковића, Лазаревића, Ојданића којима сам ја био један од кључних сведока одбране у Хагу!
- За "брм" - обавештајна (агентурна) делатност се најтеже открива и документује.
Успут, које су то моје прогнозе последњих неколико година биле погрешне и где сам ја то у проценама промашио?
Препоруке:
5
3
55
петак, 31 мај 2013 14:59
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Горан Јевтовић
Поздрављам..
Пишеш одличне коментаре..
Јесмо ли ми овдје на НСПМ предемет обавјештајног праћења?
Је ли коме интересантно наше писање?
Питам јер видим да се разумијеш у те ствари.Па ако желиш одговори.
Препоруке:
1
1
56
петак, 31 мај 2013 16:13
Горан Јевтовић
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Јесмо ли ми овдје на НСПМ предемет обавјештајног праћења?
Је ли коме интересантно наше писање?
Наравно да прате (више служби и битних појединаца) писање овог угледног сајта (таквих скоро и да нема у Србији), анализирају и изводе закључке. Па тако и осврте коментатора.
То им служи за шире обавештајне и безбедносне процене, али и за текуће прикупљање података.
Међутим, не треба ствар упрошћавати и изводитити закључак како ће се према некоме од нас предузимати "мере" или било шта слично. Имају они прече послове и бриге, имајући у виду ког су се деструктивног посла дохватили.
Уосталом, ја сам вам најбољи пример - пуним именом и презименом намерно и циљано, већ пет година, одлично ме познају, свесни су на шта сам све спреман, колико и о коме знам и шта на крају могу да изнесем. И, ћуте, наравно. Нема их. Што не значи да ми неће доћи. А ја баш то и чекам.
Желим вам свако добро, захваљујем за коментар и идемо даље храбро.
Срдачан поздрав!
Препоруке:
6
1
57
петак, 31 мај 2013 16:23
Нимбус
Штедимлијин братственик и једноумник је чудо српства у Биограду. Да не питамо што је долазио. Из идеала, наравно.
Шешељ је давно ослобођен, само кажњавањем због непоштовања суда се покрива толико година у притвору ..
Па дајте да видимо ту "давно донету ослобађајућу пресуду".
Па и да га ослободе, шта то практично значи?
Да ми тебе Брме гурнемо у септичку јаму десет година и после кажемо извини, јеси комуниста, али не баш толики?
Република Српска као одпочетка амерички пројект опстаје ..
Па да. И? Докле? Док им не досади пројекат?
Али, чини ми се да овде већина не разуме суштину. РС заузима теоретски 49% површине БиХ. У пракси мање, но и није пресудно.
Знате ли колико тих 49% површине БиХ подразумева привредних ресурса? Индустрије, рудника, шума...? Између 15 и 25%, не више. РС нема ни једну своју пругу. Не верујете? Па проверите. Такав Пројекат.
И, да ли се врши притисак на РС да јој се смање надлежности, или се поштује као "ентитет"?
Препоруке:
1
0
58
петак, 31 мај 2013 17:08
Miloš Kikić
@ Goran Jevtović: Nije mi bila namera da Vas prozivam pitajući koje su zločine učinili generali Ojdanić, Pavković i Lazarević nego da ukažem na nepravednost presuda kojima su osuđeni u odnosu na oslobađajuće presude Stanišiću i Simatoviću a Vaše pitanje mi je samo dalo povod. I ne radi se samo o njima trojici, njih sam naveo samo kao primer.
Ako budem imao primedaba na neki vaš komentar izneću ih u direktnijoj formi. Pozdrav.
Препоруке:
2
0
59
петак, 31 мај 2013 18:21
Горан Јевтовић
Miloš Kikić
ОК, разумели смо се у коначном и слажемо се.
Поздрав Милоше.
Препоруке:
1
1
60
петак, 31 мај 2013 18:37
Ернан Кортес
"Уосталом, ја сма вам најбољи пример - пуним именом и презименом намерно и циљано, већ пет година, одлично ме познају, свесни су на шта сам све спреман колико и о коме знам и шта на крају могу да изнесем. И, ћуте наравно. Нема их. Што не значи да неће доћи. А ја баш то и чекам."
Г. Јавтовићу, одличан Вам је овај крај стрипа. Имате ли и неки цертеж уз то?
Препоруке:
1
1
61
петак, 31 мај 2013 19:30
Горан Јевтовић
Ернан Кортес
Ако мислите да је духовито ово око стрипа нисам успео да то тако и доживим и поред добре намере.
Шта је од онога што сам написао стрип?
Не верујете ми? Распитајте се мало код оних који су и сада у НАТО испостави под називом ВС и МО, ако неког таквог познајете, уђите на Гугл, на Ју тјуб, на сајт Хашког трибунала...
Уколико ни то не вреди, онда је време да се упознамо и укрстимо копља пријатељски, са чињеницама и аргументима.
Могу број мог телефона, мејл, фиксни, шта год хоћете, јавно овде да вам оставим Ернане "прогонитељу" мој врли.
Чекам одлуку.
Свако добро до тада.
Препоруке:
1
1
62
петак, 31 мај 2013 22:19
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Горан Јевтовић
Поштовање!
У вези са Вашим одговором на моје питање из мог питања и Вашег одговора је очигледно да сам погодио у срж.
По овоме би и Слобу ослободили.
(реално,није требало ни да им се суди у Хагу,после свега).
А шта ћемо са Шешељем?
Када се очекује изрицање(ослобађајуће)пресуде?
И поред Антоанетија,требаће му среће(политичке процене главних делиоца"правде").
Апсолутно нетачно. Смењен је када је откривено да је бар 15 година агентурна позиција француске, а затим и америчке службе, онако како стоји у једном делу текста.
Међутим, ослобађање обојице које се одиграло управо по налогу западних обавештајних моћника, је корисно за Србију генерално и то треба поздравити.
Велико је питање да ли ће то бити довољно. Дакле у току је мобилизација Срба у "живи зид" према Русима који су победници на Блиском Истоку.
Inače
Jel zna neko ko je naoružavao albance na Kosovu?
Jel zna neko da nam kaže ko je pustio da oružje iz Alabanije bude dopremljeno albancima na Kosovu?
Jel zna ko da su u Hagu oslobođeni Perišić , Stanišić , Simatović.
Ko je pustio 90. tih da kriminalci uđu u ekonomski sistem zemlje pod izgovorom funkcionisanja pod sankcijama?
Vidite koliko su to velike zasluge za NATO , Slobo oprosti Srbiji ...
Уосталом шта вам треба бити криво, ето њих у Србију па ако су то што пишете у коментарима српско правосуђе може да одради по закону.
Искрено драго ми је да се српски народ може достојанствено испрсити и свима овима који упорно ко папагаји трубе, "АГРЕСИЈА СРБИЈЕ", да им може пресудама суда "зачепити уста". ..
Искрено драго ми је да се српски народ може достојанствено испрсити и свима овима који упорно ко папагаји трубе, "АГРЕСИЈА СРБИЈЕ", да им може пресудама суда "зачепити уста".
Е сад ко год за убудуће од бошњачких политичара или било ко други онако папагајски спомене непостојећу "АГРЕСИЈУ СРБИЈЕ" треба му тужбом "зачепити уста".НЕМА АГРЕСИЈЕ СРБИЈЕ, НЕМА ГЕНОЦИДА СРБИЈЕ, ТОГА НЕМА И УШУТИТЕ ПАПАГАЈИ...
Ма то је ствар "преседана" & "тумачења". Јуче смо били агресори са одштетним захтевом над главом, данас нисмо, а сутра је нови дан па ће се видети.
Какво "запушавање уста"? Чиме или с киме и коме?
Суд полако окончава своју "мисију".
Треба им неколико ослобађајућих пресуда да запуше уста онима који тврде да је суд антисрпски. Друга мува је што ослобађају своје шпијуне.
Видећете шта ће бити са Караџићем и Младићем. После тога следи укидање Републике Српске као "геноцидне творевине", а Срби постају "геноцидни народ", што ће морати да пише у сваком школском уџбенику.
Шешеља ће казнити са две године више него што су га држали у притвору, и уз осмех ће га пустити јер је издржао "више од 2/3 казне". Можда му додају меру забране бављења политиком, мада се чини да ће дотле бити сасвим свеједно.
Из угла актуелних квинслинга и катастрофе коју су нам приредили, Станишић и Симатовић су заиста небитни. Битно је да на неки начин, макар и овај непопуларни, скинута кривица са Србије.
И да нагласим, за Станишића поуздано знам оно што сам написао. За Френкија не могу да грешим душу, и по ономе што имам поодавно, човек је остао чист.
И наравно био је злоупотребљаван од стране Јовице много година.
Управо супротно, историја је најбитнија. То је оно што остаје као једино меродавно. Односно истина која ће историјски бити верификована.
А важно је због Срба из РСК и РС, односно због неке будуће ситуације када би смо требали да остваримо давнашњи сан, а то је не велика, већ природна, изворна Србија!
Поздрав.
Pobednik pise istoriju, a ovu istoriju samo trebamo, ako opet hocemo da "pobedimo" na strani zapada, a moram priznati, mozda je to jedini nacin za opstanak naroda, ali za mene nije.
Не ја апсолутно не мислим да ће др.Караџић и Младић бити осуђени за геноцид.Не постоји геноцидна намјера.
Сами муслимани ће одбранити др.Караџића а Младић ће се мало намучити јер је био "на своју руку" а др.Караџић је мудар и пронашао је пријетеље међу муслиманима који ће свједочити у његову корист...
Али ја нисам "обичан војник" и нисам се бавио (нити се бавим) гласинама и трач партијама.
Френки јесте Хрват по пореклу, али, одрастао је и живео у Београду. Осећао се Хрватом исто колико и ја као рођени Србин.
Човек је радио свој посао поштено, по ономе што ја знам, а знам пуно и то како из прве тако и из друге руке.
До сам радио то што сам радио, познавао сам обојицу и имао прилике да много шта дознам и овако и "онако".
И наравно, непосредно (лично), рецимо, 97. и 98. на КосМету (Пећ, Приштина и друга места), где смо сарађивали директно у разбијању шиптарских терориста и агентуре.
Postavlja se pitanje koja je skrivena namjera svih tih političkih presuda. Šta je plan, neka nova Jugoslavija?
Ponavljma, svaki obicni vojnik, barem oni koji su se borili na Kosmetu, je svedok njegovih zlocina.
Које злочине је починио Френки Симатовић на КосМету?
Шта је по вашем мишљењу злочин - борба са УЧК? Разбијање банди по шиптарским селима?
Пресецање илегалних канала преко границе?
Рачак?
Немојте ме замајавати, молим вас.
Углавном све западне владе су шокиране чињеницом да је Сиријско небо потпуно заштићено и да ту не може ни Америка ништа да учини. Такође је доказано да амерички носачи не могу да се приближе сиријсјкој обали и да су због руских противбродских ракета напустили Медитеран. Јесте ли чули да је команда Пете флоте и читава Пета флота преселила из Меритерана у велику Британију.
Дакле нису у питању моје "видовњаштво" него ви немате благог појма шта се дешава.
Као што неки не знају да је Тито умро и да је срушен берлински зид тако ни ви не знате да САД бежи главом без обзира из Медитерана. Ни баба Ванга ту не помаже.
Ne bi me cudilo da su pusteni da podrze pocetak gradjanskog rata, kao sto smo ga imali za vreme 2. svetskog rata.
Претпостављам да мислите на неке од појединачних злочина који иначе нису тајна и као такви су процесуирани у реалном времену или су процеси још увек у току.
То није спорно.
Постоје и "злочини" о којима се причало, пример - "преко сто њих су побацали у бунар у селу ....." и слични, али, верујте, биле су то најобичније гласине.
Па зар мислите да до сада неби изашли на видело такви догађаји до детаља. Макар несмотрено.
Због каљања Србије, наравно.
Био сам сведок одбране у Хагу и то у два наврата као и "клијент" Специјалног суда у Београду и Канцеларије хашког тужилаштва овде у Београду (дакле, не само учесник свих догађаја на КосМету од 1990. па до јуна 99-те) и добро знам шта говорим и о чему пишем.
Није спорно да иза Јовице стоји ЦИА (па тако испаде и иза Френкија), да је ослобађање њихов резултат и наравно да их због тога осуђујем и у вези са тим имамо исто мишљење.
Што се тиче неке њихове будуће улоге, ставите то у а/а.
Поздрав!
Krajnje je vreme da shvatite da ste u zabludi! Što se tiče politike, istorije, morala... svega!!!
Probudite se i uključite se u stvarnost!
Meni je uvek bilo zao sto im se sudilo u hagu za budalastine, a ne u Beogradu za veleizdaju , mislim na sve u hagu.
Meni stvarno više nije jasno šta vi "preterano desni" želite! Nije vam dobro kad osude u Hagu, a nije vam ni dobro kad puste iz Haga!?
Probudite se i uključite se u stvarnost!
Ево ја сам тај претерано десни. Шта хоћу? Па од Хашког трибунала ништа. Они су само јадна групица костимираних статиста без професионалног морала у продуженом злочину над Србима.
А шта бих хтео? Подједнаку примену правде. Јер је у супротном ни нема, као што је нема.
Туђман и Изетбеговић нису ухапшени мада је било разлога и времена. Или, сматрате ли да НАТО није чинио злочине, пошто нико није суђен? Знате ли да ни силовања жена нису једнако третирана с обзиром на националност жртве, "јер су Срби агресори"?
А шта ћемо са непојамним злочином трговине органима? Карла Дел Понте каже да није могла да изврши истрагу "због политичких притисака". Докази су уништени у Немачкој по налогу тужилаштва "што је била несретна одлука". Биће заташкано.
Зато, не помињите "морал", неристојно је.
Френки је Хрват колко и Јицак.
A koje su zločine, primera radi, počinili generali Ojdanić, Pavković i Lazarević?
тако си вероватно говорио и за време Слобе ... најважније је бити принципијелан и доследан
добра вам та Служба Јефтовићу, 15 година шеф сртани агент.. јел заслужена пензија редовна?
рођени Београђанин, отац из Жупе Дубровачке а пореклом Бокељ Хрват???? доста те усташке пропаганде више, глупи срБски патриЈоте стварно сте претерали..
модератору не лекториши ГЛУПИ "СРБСКИ" ПАТРИЈОТЕ!!!
просто, увек буде тачно супротно од њихових прогноза: дакле - ослободиће и Караџића, вероватно и Младића, Шешељ је давно ослобођен, само кажњавањем због непоштовања суда се покрива толико година у притвору ..Република Српска као одпочетка амерички пројект опстаје .. рат је био ГРАЂАНСКИ = што значи да смо сви један народ, свиђало се то срБским, рваЦким или бошњачким усташама или не...
Срби су ко и увек тампон зона "таласократије" између Руса и Немаца, да ови не би делили, прекидали слободну трговину и уводили монополе..ко што увек чине...пробали су то са Хртватима, али узалуд, њихова љубав према Немцима је патолошка ... срећом патолошка љубав према Русима и рубљама неких срБенди овде није толико изражемна, те путујемо назад у нормалност.
- Немам разлога да се радујем њиховом пуштању. Коментарисао сам да је добро што нису осуђени за тзв. удружени злочиначки подухват у Хрватској и БиХ, због Србије, истине и историје.
- Њих двојица су повучена са КиМ у лето '98 и немају никакве везе са лешевима УЧК из априла '99, нити су у тој подметачини учествовали директно.
Онај који је у то био умешан, сам се прозвао недавно у Хагу али не до краја!
- Ако је неко овде међу првима написао оно што је знао у вези Јовице Станишића, то сам био ја.
Његова улога око 5.октобра и све до 2003. је јасна и то сам писао.
И чему онда прозивање да га браним?
- Милош Кикић ме прозива у вези Павковића, Лазаревића, Ојданића којима сам ја био један од кључних сведока одбране у Хагу!
- За "брм" - обавештајна (агентурна) делатност се најтеже открива и документује.
Успут, које су то моје прогнозе последњих неколико година биле погрешне и где сам ја то у проценама промашио?
Поздрављам..
Пишеш одличне коментаре..
Јесмо ли ми овдје на НСПМ предемет обавјештајног праћења?
Је ли коме интересантно наше писање?
Питам јер видим да се разумијеш у те ствари.Па ако желиш одговори.
Је ли коме интересантно наше писање?
Наравно да прате (више служби и битних појединаца) писање овог угледног сајта (таквих скоро и да нема у Србији), анализирају и изводе закључке. Па тако и осврте коментатора.
То им служи за шире обавештајне и безбедносне процене, али и за текуће прикупљање података.
Међутим, не треба ствар упрошћавати и изводитити закључак како ће се према некоме од нас предузимати "мере" или било шта слично. Имају они прече послове и бриге, имајући у виду ког су се деструктивног посла дохватили.
Уосталом, ја сам вам најбољи пример - пуним именом и презименом намерно и циљано, већ пет година, одлично ме познају, свесни су на шта сам све спреман, колико и о коме знам и шта на крају могу да изнесем. И, ћуте, наравно. Нема их. Што не значи да ми неће доћи. А ја баш то и чекам.
Желим вам свако добро, захваљујем за коментар и идемо даље храбро.
Срдачан поздрав!
Па дајте да видимо ту "давно донету ослобађајућу пресуду".
Па и да га ослободе, шта то практично значи?
Да ми тебе Брме гурнемо у септичку јаму десет година и после кажемо извини, јеси комуниста, али не баш толики?
Па да. И? Докле? Док им не досади пројекат?
Али, чини ми се да овде већина не разуме суштину. РС заузима теоретски 49% површине БиХ. У пракси мање, но и није пресудно.
Знате ли колико тих 49% површине БиХ подразумева привредних ресурса? Индустрије, рудника, шума...? Између 15 и 25%, не више. РС нема ни једну своју пругу. Не верујете? Па проверите. Такав Пројекат.
И, да ли се врши притисак на РС да јој се смање надлежности, или се поштује као "ентитет"?
Ako budem imao primedaba na neki vaš komentar izneću ih u direktnijoj formi. Pozdrav.
ОК, разумели смо се у коначном и слажемо се.
Поздрав Милоше.
Г. Јавтовићу, одличан Вам је овај крај стрипа. Имате ли и неки цертеж уз то?
Ако мислите да је духовито ово око стрипа нисам успео да то тако и доживим и поред добре намере.
Шта је од онога што сам написао стрип?
Не верујете ми? Распитајте се мало код оних који су и сада у НАТО испостави под називом ВС и МО, ако неког таквог познајете, уђите на Гугл, на Ју тјуб, на сајт Хашког трибунала...
Уколико ни то не вреди, онда је време да се упознамо и укрстимо копља пријатељски, са чињеницама и аргументима.
Могу број мог телефона, мејл, фиксни, шта год хоћете, јавно овде да вам оставим Ернане "прогонитељу" мој врли.
Чекам одлуку.
Свако добро до тада.
Поштовање!
У вези са Вашим одговором на моје питање из мог питања и Вашег одговора је очигледно да сам погодио у срж.
Поново хвала...