Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nova šansa za, izgleda, prerano otpisanog Asada

Komentari (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 24 maj 2013 21:54
tj
Ocigledno Asad nije zapadna marioneta kao vecina srpskih politicara od raspada yu do danas.Zato se I Rusija drugacije ponasa.Narode Srpski pamet u glavu.
Preporuke:
111
1
2 petak, 24 maj 2013 21:58
SRBIN IZ UVERENjA
Srbi prešli na Islam i otišli da se bore kao mudžahedini u Siriji, na linku:

http://www.kurir-info.rs/mudzahedini-dusan-i-marko-sa-al-kaidom-napadaju-asada-clanak-807059

I opet se politički Bošnjaci ljute kad im koji musliman prebjegne u srpski nacionalni korpus.

Među bosanskim „svetim ratnicima“ u Siriji našla su se i dvojica Sarajlija koji su prešli u islam i postali radikalni sledbenici selefijskog pokreta. Prvi je Advan Mijatović, koji se ranije zvao Dušan, a drugi Marko Nikolić. Nikolić je otišao u džihad početkom januara, nakon što se prethodno u Švedskoj šerijatski venčao sa suprugom iz Somalije. Dvadesetak dana kasnije za njim je krenuo i Advan Dušan Mijatović, sarajevskoj policiji dobro poznat po brojnim razbojništvima...
Preporuke:
55
1
3 petak, 24 maj 2013 22:11
SRBIN IZ UVERENjA
Ja u svoj ovoj priči ne razumijem koja je uloga bošnjačkih mudžahedina?
Šta oni traže u Siriji?
Ne razumijem tu glupost da ide u rat ta interes Amerike?
Preporuke:
69
0
4 petak, 24 maj 2013 22:11
Marks
Samo napred BASARE do konacne pobede.BASAR je primer kako se ponasa ODGOVORAN DRZAVNIK a ne ova nasa vladajuca buljumenta.POZDRAV ZA BASARA I SIRIJSKI NAROD.
Preporuke:
77
1
5 petak, 24 maj 2013 22:32
SRBIN IZ UVERENjA
Srbi prešli na Islam i otišli da se bore kao mudžahedini u Siriji, na linku:

http://www.kurir-info.rs/mudzahedini-dusan-i-marko-sa-al-kaidom-napadaju-asada-clanak-807059

I opet se politički Bošnjaci ljute kad im koji musliman prebjegne u srpski nacionalni korpus.


Samo Srbi bolje prolaze, dobivaju fakultetski obrazovane ljude u svoj nacionalni korupus od muslimana a politički bošnjaci dobivaju kriminalce od Srba.Znači prednost je na strani Srba.

Pa dobro opšte poznato je da su konveriti najzagriženiji u ideji ili uvjerenju koje prihvate, mnogo su čvršći i odlučniji od onih rođenih kako na nacionalnom tako i na religijskom planu.Marko Vešović je bio najrigidniji kritičar Radovana Karadžića.I drugi konvertiti su svi takvi, rigidni i sa mnogo više smjelosti i uvjerenosti.Imamo i našeg Emira Kusturicu koji je više Srbin i pravoslavac od mnogih "rođenih"...
Preporuke:
47
3
6 petak, 24 maj 2013 22:41
SRBIN IZ UVERENjA
Uvijek sam se pitao kako ti mudžahidini žive a nigdje ništa ne rade.Popuštali brade, imaju po ni sami ne znaju koliko djece, po nekoliko žena ni sami ne znaju gdje, ništa ama baš ništa ne rade a novac uvijek tu, voze džipove i skupe kombije.Evo mi odgovora, sve su to američki plaćenici, maske su pale više se ne mogu skrivati ko im je poslodavac, amerikanac im poslodavac. ..
Preporuke:
64
1
7 petak, 24 maj 2013 22:51
Svetlana Fox
@SRBIN IZ UVERENjA

Pomalo je podlo pominjati Kusturicu kao primer konverita. On nikada nije menjao nacionalnostu. Vaspitavan je kao Srbin, od oca koji se takođe osećao Srbinom. To što mi to nismo znali, a i očekivali, to ne zanči da imate pravo da ga nazivate konveritom. Čak i kada je vera u pitanju, on se samo vratio tamo odakle je neki njegov predak otišao, tako da i to nije konveritstvo. Malo razmišljanja, nikada nije na odmet.
Preporuke:
86
1
8 petak, 24 maj 2013 22:56
DrJelaBisic
Ako se izuzmu zemljeZaliva iSA(to je posebna prica)Jordan je poslednja zemlja u tom regionu koja je koliko-toliko mirnaMedjutim,situacija nije ni malo stabilnaJordan se nalazi pod velikim pritiskomSADda se ukljuci u borbu protivAsada,sto je nemoguce,jer su njegovi protivnici istovremeno i protivniciJordanske vlastiSalafisti,koji su,kao najekstreminija verzija politickog islama,preuzeli vodjstvo medju opozicionim grupama uSiriji,najveci su protivnici vlasti uJordanuOd 4 pobunjenicke armije uSiriji-sve su pod vodjstvomJordanacaJordanci su najbrojniji medju pobunjenicimaSukob uSiriji se,dalje,preliva uJordan,ne samo zbog velikog broja izbeglica,geografske blizine,ekonomskih(i porodicnih)veza saSirijom i sl,vec i zato sto salafisti cekaju da ojacaju,srede situaciju uSiriji,a onda se okrenu sredjivanju jordanske kraljevineJordan,koji prakticno zivi od strane pomoci/kredita koji se nikada ne vracaju(pre svega od SAD)nalazi se u tesjkoj ekonomskoj situaciji,jer SAD te pomoci sve vise smanjuju
Preporuke:
44
0
9 petak, 24 maj 2013 22:56
Mitar
BRAVO ZA RUSE, IRANCE I BAŠAROVE SIRIJCE.
Preporuke:
68
0
10 subota, 25 maj 2013 01:04
Peter RV
@SRBIN IZ UVERENjA
"Ja u svoj ovoj priči ne razumijem koja je uloga bošnjačkih mudžahedina?
Šta oni traže u Siriji?
Ne razumijem tu glupost da ide u rat ta interes Amerike?"

Vi bi trebali da znate odgovor bolje nego iko.
Mnogi Muslimani na nasim prostorima, se osjecaju -Turci.(hodze kao Zurkolic govore javno o 'majci Turskoj' koja se vraca 'njenim sinovima').
Sa ovakvim 'turskim duhom' lako je Turskoj (Erdoganu,islamisti) izvrbovat (u Sarajevu) 'mudjhedine' za Siriju. Ovi vjeruju (prilicno korektno) da se bore za Tursku.
Sto je manje jasno zasto oni ne vide da se bore na stranu Izraela protiv-Arapa.
Potsjecaju na one srpske peto-oktobrase.
Izgleda da smo ipak ostali ista rasa.
Preporuke:
34
0
11 subota, 25 maj 2013 01:50
The Jack
Rat su davno izgubili, jos na kapijama Bani Valida herojskim otporom Armije Libijske Dzamahirije i herojskom pogibijom Pukovnika Moamera, u uniformi, sa oruzijem u rukama.
Bez "humanitarnih" vazdusnih akcija, banda je suocena sa neprijatnim, slozicemo se, protivnikom, od kog se lede kosti. Respektabilna Sirijska Armija, Bozija Partija i Revoluconarna Garda.
Preporuke:
38
0
12 subota, 25 maj 2013 08:27
Aleksandar Ivković
@"...Moskva je pokazala da čvrsto stoji uz saveznika koji se svim silama bori za sebe."

Ova poslednja rečenica teksta je vrlo poučna i važna za nas Srbe.
Preporuke:
43
2
13 subota, 25 maj 2013 09:25
rae
Cudo kakva je nacija persijska... Ne racunajuci sramno pomaganje Alije tokom devedesetih. Svaka cast i Rusima.
Preporuke:
29
1
14 subota, 25 maj 2013 09:29
Dragana
@Marks: odgovoran drzavnik + S300, to je tacna formula otpora protiv "pobunjenika"
Preporuke:
30
0
15 subota, 25 maj 2013 10:34
SRBIN IZ UVERENjA
Svetlana Fox
@SRBIN IZ UVERENjA

Pomalo je podlo pominjati Kusturicu kao primer konverita. On nikada nije menjao nacionalnostu. Vaspitavan je kao Srbin, od oca koji se takođe osećao Srbinom. To što mi to nismo znali, a i očekivali, to ne zanči da imate pravo da ga nazivate konveritom. Čak i kada je vera u pitanju, on se samo vratio tamo odakle je neki njegov predak otišao, tako da i to nije konveritstvo. Malo razmišljanja, nikada nije na odmet.

Problem je što se kod nas riječ KONVERTIT SHVAĆA NEGATIVNO, iako to nije tako, jer KONVERTIT je riječ koja označava SLOBODU IZBORA, asvaki čovjek ima slobodu izbora, PA I JA OVAJ.I sam se smatram KONVERTITOM i ne smatram to kao neku porugu, ni najmanje, SAMO SAM NA TERENU SLOBODE IZBORA...E sad Emir, i ON JE IZABRAO SVOJE UVJERENjE, ili se vratio praddjedovskoj vjeri ili KONVERTIRAO opet je na terenu SLOBODE IZBORA KAO I JA.Samo ja religijski ne vjreujem ni u jednu vjeru tako da odbacujem i Islam i hrišćanstvo , jer sam ATEIST...
Preporuke:
13
9
16 subota, 25 maj 2013 10:48
DrJelaBisic
Ozbiljne imperije(svidjale se nekome(nama)ili neVoleli ih ili ne)vode racuna o svojim saveznicima(to saSADnije slucaj)Znaju da ako ne vode o njima racuna-niko im nece biti(pravi,veran)saveznikSa druge strane,male zemlje treba da budu svesne ko su i sta suDa ne fantazirajuDa odaberu saveznika koji im nudi najbolje uslove.I jos vaznije-da ga ne menjaju svaki cas,kako se promeni unutrasnja vlast,kako pocne da pada kisa,kako...Sirija je saveznikSSSR-a/Rusije od kako jeSirijeKada jeEgipat,posle smrtiNasera,proterao vojne savetnike izSSSR-a,niko semSirije nije ni ostaoLibija je bila nesvrstanaTrazila treci put(zelena knjiga)Irak je,kao i toliki drugi,fantazirao da samo treba da dokazuSADkoliko ih vole(kao iLibija,na krajuKao i SMilosevic)Sada se vidi(za nauk glupima)koliko vredi vernostSirija bi davno bila sto jeLibija da nijeRusijeOkruzena vernima prijateljimaSAD(kojeSADizdrzavaju,kontrolisu i manipulisu-Turska,Jordan,Liban,ono sto je ostalo od Iraka,da ne spominjemZalivce,SA,i dr)
Preporuke:
28
1
17 subota, 25 maj 2013 11:17
SRBIN IZ UVERENjA
DrJelaBisic


Tačno, odlična opservacija!
Ja kod političkih Bošnjaka kada vodimo polemiku često imam nerazmijevanje zašto sam Rusofil, zašto politički i ideloški pretežem na Istočnu stranu a ne prema Zapadu.Njihovi su argumenti da je Amerika sila a da je "Rusija propala", pa kao "glup je svako onaj ko se priklanja Rusiji".
Za razliku od takvog mišljenja ja smatram da je Rusija i dalje super sila koja se ne hvali svojom moći, i ne demonstrira je kako to čini Amerika.Lično smatram da geografski arapske zemlje su naslonjene prema Rusiji i mnogo im je bolje da se uvežu sa Rusijom u neklu vrstu vojno-političkog savezništva, zašto ne naprimjer u "Istočni vojno politički savez" kao protiv teža NATO paktu, nešto što je bio "Varšavksi pakt".Rusija-arapske zemlje-Kina-Indija i naravno Srbija (Istočno-vojno politički savez), zašto ne?
Takav vojno politički savez bi vladao svijetom posebno na energestkom aspektu.
Preporuke:
26
0
18 subota, 25 maj 2013 11:44
Marks
Dragana:TACNA KONSTATACIJA,ali samo jos jedan dokaz da se radi o PRAVOM DRZAVNIKU.Na vreme je OBEZBEDIO NEOPHODAN REPROATERIJAL.
Preporuke:
16
0
19 subota, 25 maj 2013 11:48
SRBIN IZ UVERENjA
KONVERTITI su i pagani koji su prelazili na Islam i Hrišćanstvo, KONVERITI su i muslimani i hrišćani koji su prelazili na komunizam.Konveriti su svi oni koji promjene uvjerenje, prihvate drugo uvjerenje kao ispravnije, prihvate drugi filozofski ili politički pravac.Svi oni koji prihvate drugi civilizacijski krug, i oni su KONVERITI.Ne vidim nikakav problem sa KONVERTITIMA.naprotiv smatram ih veoma smjelim koji imaju petlju da učine TAJ KORAK A RADI SVOGA UVJERENjA, iako su svjesni da neće biti shvaćeni od mnogih ili većine.Pa i ovi konvertiti koji prelaze na Islam i ratuju u ime Islama , ne ostavljaju ljude ravnodušnim, svako zna zbog čega.Na kraju i dr. Vojislav Šešelj je KONVERTIT od komuniste do četničkog vojvode i ultranacionaliste.U čemu je problem sa konvertitima? Ljudi samo koriste svoje pravo slobode izbora.
Pa i Toma Nikolić je politički KONVERTIT.
Preporuke:
16
1
20 subota, 25 maj 2013 13:54
Sve je laz
Sirija je pravi test za snagu Rusije i njenog otpora pritiscima natistickih Zemalja. Rusija se
gorko pokajala sto je pristala na Rezoluciju UN-a
o zabrani leta Gadafijeve avijacije iznad Libije,
sto su natisticke Zemlje iskoristile da pocine pravi genocid nad Libijskim Narodom koji je stao uz
Gadafija. Libijski Narod, nakon instalacije nove
vlasti po volji Amerike( isto kao i u Beogradu ),
nece ni u narednih 100 god.dostici licni zivotni
standard koji je imao za vreme Gadafija. Novac ce
dobijati samo nova vlast, i oni oko nje (kao u Beogradu).Ako Amerika i druge natisticke Zemlje
slomiju zube na Siriji, bice to kraj postavljanju
poslusnih Vlada, sirom sveta.
Preporuke:
25
0
21 subota, 25 maj 2013 14:09
P.Avdić
PORIJEKLO KUSTURICA
Kustiurice su porijeklom cigani najveci dio bili su Pehlivari (svirači) na otomanskom dvoru i veoma su se puno druzili i mjesali sa Romima (Egipcanima..Ciganima) .
Sam Cvijic 1912.. spominje Kusturice kao Cigane.
«Prezimena Srba u Bosni», autor Djordje Janjatovic, izdanje Sombor 1993.g.
Inace u knjizi su obradjena sva prezimena u Bosni za koja se smatra da su srpskog porekla, uz podatke o srezovima u kojima su porodice zivjele i svecima koje su slavile. Prezime Kusturica ne postoji u tom registru, obima 403 strane.
Kusturinog pradjeda je, kao Roma, na područje Plane kod Bileće u Bosni doveo moj dalji predak Avdija Krivokapić (inače konvertit srpskog porijekla – po njemu Avdići nose prezime) iz osmanske carevine, kao što se vidi iz isječka kuturičine biografije na Wikipediji na engleskom.
Preporuke:
3
19
22 subota, 25 maj 2013 14:50
Dejan
Za Srbina iz uverenja

Problem sa Bošnjacima je što će sa njihovom radikalizacijom ostati sve manje i manje prostora za umerene vernike.

Neće ovo da bude model Turske, biće vehabije, a ostali će moći da se potčine ili odu.

Iznenadio sam se kad sam otišao na sajt "Sandžak haber" da pročitam šta pišu o onoj dvojici što su poginuli. Priča onog mudžahedina je razumljiva, on je zaluđeni fanatik, ali komentari su me zapanjili. Ljudi koji žive u Novom Pazaru, a rezonuju kao da su iz Avganistana.

Ništa to ne sluti na dobro. Sirijska vojska će da pobije većinu njih, ali će da se vrati značajan broj njih da prave terorističke akcije po Balkanu, možda i svetu.
Preporuke:
18
0
23 subota, 25 maj 2013 14:52
Peter RV
@ P.Avdić
A kakve vaznosti sve to ima kad se Emir osjeca Srbin koji se 'vratio u vjeru njegovih predaka'?
Dali vi licno mozete da garantujete da nemate u sebi ciganske krvi?
Preporuke:
23
0
24 subota, 25 maj 2013 14:58
Sve je laz
To sto vi pricate nije uopste vazno. Kao da je nesto bolje biti Bosnjak nego Rom. Ono sto je vazno
je ko moze, a ko ne moze da pravilno oceni sta se
dogadjalo na Balkanu u 20-om veku (i ranijim vekovima). Pokazalo se da Kusto moze.
Preporuke:
16
0
25 subota, 25 maj 2013 16:24
simon simonovic
Komentari su skliznuli u rodoslov g.Kusturice,sto je,uopste,kao tema nevaznoCovek nije rasni konj ili pas,pa da mu se gleda pedigreJeste lepo imati pretke koji su junaci,naucnici,politicari,umetnici i slAli to samo obavezuje tu osobu da ne bruka svoje pretkeImati za pretke obicne smrtnike,kao sto je sa vecinom slucaj,nije nikakav greh,i ne umanjuje vaznost i velicinu odredjene osobeNaprotiv,istaknuti se pored neistaknutih predaka jos vise daje velicinu uspehuBiti Rom nije nista strasno,kao sto se kod nas smatraRomi su potomci naroda sa hiljadugodisnjom tradicijom,koji su,i pored rasejanja,i pored siromastva u koje su bili gurnuti,i pored diskriminacije kojoj su bili i jesu izlozeni,uspeli da sacuvaju svoje tradicije,jezik,verovanjaSamo da napomenem da je jos ocuvana narodna medicinaRoma preslikana ajurvedicka medicina,najstarija medicinska nauka na svetuDakle da li je gKusturica i Rom poreklom,ili nije ne cini nikakvu razliku
Preporuke:
14
1
26 subota, 25 maj 2013 16:36
DrJelaBisic
Posebna prica jeSirijska opozicija(koja se bori da srusiBasara al-Asada i vlastBaath partije uSiriji)Na pocetku gradjanskog rata,ako se secate,to je bila sekularna,demokratska opozicija,koja se borila protiv diktature i korumpirane vlastiVodje su sedele uLondonu(tzvOpservatorija-prevedeno:posmatraci)i za vodju su izabrali hriscaninaKako je rat napredovao,tako se udaljena,virtualna opozicija sve vise pokazivala kao neefikasna i nesposobna da se bori na terenu(a nisu bas ni hteli da udju u taj karakazan)Stvari su u svoje ruke preuzimali"junaciArapskog proleca"-Braca muslimani,koji su i uSiriji,kao i drugde uArapskom svetu(Egipat,Tunis,Jemen)prepustili vodjstvo salafinstima(oni su posebna prica)I tako sada,umesto demokratske opozicije diktatorskom,korumpiranom rezimu,imate ludake koji jedu srca svojih zrtava i negiraju postojanje drzave i njene funkcije(salafisti)Za stivo vam preporucujem danasnjiJerusalem post:Column one:Thank You,Hafez AssadVrlo dobar clanak
Preporuke:
11
0
27 subota, 25 maj 2013 22:15
The Jack
@ P.Avdić

Doro, kakve veze ima sto je Cigan?
Preporuke:
6
1
28 nedelja, 26 maj 2013 16:14
Taze vijesti
a verovatna je i isporuka protivavionskih sistema S- 300 (po nekim izvorima oni se već nalaze u Siriji), što bi znatno otežalo eventualnu vojnu intervenicuju

S- 300 Rusi rekli NJET
Preporuke:
4
0
29 nedelja, 26 maj 2013 22:13
DrJelaBisic
Za taze vijesti:Rusi su isporucili rakete za potapanje brodova(zemlja-more)koje treba da razbiju eventualnu buducu blokadu Sirijskih luka(preko kojih se sirija snabdeva)A SAD su obecale Jordanu Patriot rakete (i stvaranje sigurne zone uSiriji,na granici sa Jordanom)Dakle,uci ce neko(SAD?Jordan?)na teritoriju Sirije,pod zastitom Patriot raketaPreporucujemJordan times,od 25.5.(US ready to provideJordan with Patriots)Inace,u istim novinama,(a i drugim)izvestava se o pocetku gradjanskog rata u LibanuPrethodne vesti su govorile o sukobima sunita i hezbolaha(siita)Hezbolah prodire na sever Libana,da bi presao u Siriju(Latakija)i pomogaoAsaduU JT od 25.5. ima izvestaj o borbama alauita iz Libana sa sunitimaU prvom izvestaju JT videcete da SAD smatra da protivnici Asada gube bitku,i da im stoga treba sto vise pomoci,inace nema koristi od sastanka u ZeneviHoce da uvedu i zonu bez letenja(ako Rusi dozvole)Sve u svemu-do kraja leta ce se bvideti kakve su tendencije u Siriji
Preporuke:
5
0
30 ponedeljak, 27 maj 2013 11:16
B.S.
@P.Avdić

Bez ironije i zlobe, najiskrenije pitam - da li Vi osećate potrebu da se vratite sopstvenim korenima i kulturi svoga, srpskog naroda?

Sve najbolje i hvala na odgovoru.
Preporuke:
3
0
31 ponedeljak, 27 maj 2013 13:33
Pozdrav iz Tel Aviv
Koliko puta je syrian-opposition(dodushe i oni su se podzapali)ishla na pregovre i dogovore u Rusija?
Preporuke:
2
0
32 ponedeljak, 27 maj 2013 18:16
Sta su Rusi rekli:))
Jedino sto u Sirijskoj Arapskoj Armiji i vrapci koji sluze vojsku znaju da Sirija ima odlican PVO.

Verzije i delove sistema S-300 imaju oni odaavno.
Rusi sada isporucuje modernizovane verzije istog i novu opremu za njega (radio-tehniku, ceo arsenal raketa i slicno). Osim toga modernizuje se i stavlja u dejstvo sve ostalo iz sastava PVO (vecina baterija S-200, mnogi sistemi za srednje visine i daljine i tome slicno). PVO je povezan i harmonican sistem na samo puki raketno lanseri, druskane sto lupas NJET.

I da ponovim Rusija je naprotiv jasno rekla: Isporucivace i dalje. Pisanje nekog jerusalem posta je obican propagandisticki pamflet za velicanje diplomatske moci zapada i izraela.
Pogotovo sto nema skoro nikakve bojazni za PVO od dejstva tvojih ,,pobinjenika,, koji ni kontrolisu toliku teritoriju, nit valjaju za borbu mnogo...

S-300 je u Siriji, stizace i dalje, a ko je u pravu videcete ako krenete :)))
Preporuke:
5
0
33 utorak, 28 maj 2013 17:52
DrJelaBisic
Sirijska opozicija(tzv pobunjenici)predvodjeniOpservatorijom(sa sedistem uLondonu)(jedan od najcudnijih naziva za takvu asocijaciju koji sam cula)su vrlo sareno drustvoNa pocetku,pre godinu-god ipo,prikazivali su nam na konferencijama za stampu razne sekularne,urbane civilizovane,umetnike,novinare,borce protiv duktature,korupcije,za ljudska prava i slobodeOnda,odjedanput,chiribu-chiriba,pred nama su se stvorili bradati salafistiZa koje suMuslimansdka braca levicarska organizacija,simbol seklularnostiOni su dosli uSiruju iz celogArapskog i islamskog sveta(Pakistana,Bosne,Rashke,Libije,Chechenioje,a najviseJordana)Potpuno su potisnuli sekularne,pa cak iMuslimansku bracunajbolje su organizovani,obuceni i naoruzanimedjutim,pre svegas zbog podrske ruisije,libijski scenario se ne ponavlja uSirijiRusi ne samo da ne dozvoljavaju enbargo,zone zabrane leta,vec izjavljuju da u skladu sa pretghodno sklopljenim dogovorima o vojnoj saradanjim saSirijom,i dalje nameravaju da naoruzavajuAsada
Preporuke:
0
0
34 ponedeljak, 03 jun 2013 18:46
Ratko
Resenost (nadam se dovoljno,oporavljene)Rusije da konacno jednom cvrsto stane iza ledja svoga decenijskog NAJlojalnog saveznika u tom delu sveta a mozda uopste i Sirije ...nije stvar samo naroda Sirije vec i nas Srba i svih malih naroda/drzava sveta koji pod okupacijama Imperiejzla- nacifasistteroristicke nemani s zapada.Svi ti pod okupacijom mali narodi/drzave
pa i Srbi/ja oci su uprte k Siriji k Rusiji s mislima i nadama da ce Rusija biti dovoljno jaka da planetarnim zlocincima na tlu Sirije polomi kicmu.

Rusija Putinova pre par godina VEC je nagovestila i s pesnicom zveknula Imperijuzla na slucaju Gruzija.

Razlika svakojaka izmedju Rusa/je i Imperijezla/zapadnjaka jedan obrazovan Musliman s nasih prostora je pre par godina nasiroko i podrobno dobro obajsnio.Evo tog objansjenja razlika izmedju Rusa/je i Zapada/njaka

Muhamed Filipović : Rusija
http://kliker.info/index.php?id=8182
Preporuke:
0
0
35 utorak, 04 jun 2013 14:23
Pozdrav Iz Tel Aviv
Vladimir Putin: Nismo još isporučili S 300 režimu u Damasku

shta rechi nego ono shto se zna,pisanje je jedno shto neki zele,chinjenice i stavrnost drugo.
Preporuke:
0
0
36 utorak, 04 jun 2013 23:43
DrJelaBisic
za srbina iz uverenja,25.5.,11.17:Vrhunac saveznistvaArapskih zemalja sa tadaSSSR-om bio je negde60ih-70ihSa nestankomNasera sa politicke smene(umro-otrovanPogledajte intervju,u nastavcimaHasaneinaHeikala,Dzaziri pre nekoliko godina)prestalo je iEgipatsko saveznistvo saSSSR-om,Sovjetski savetnici su proteraniTunis/Alzir/Maroko suvise su bili vezani za Francusku(najmanje-Alzir)Razne monarhije,emirati i sl-po Svojoj nazadnoj prirodi nikako nisu,ideoloski mogli da budu u nekom savezu saSSSR-om,pa ni sada sa kapitalistickomRusijomSAD u zemljama koje su im saveznici obicno paktiraju sa najzaostalijim elementimaIluzija da ceAmerima objasniti,jednog dana,koliki su im prijatelji,i da ih iskreno vole-kostace jos mnogoArapeOni se,jadni,utrkuju sa Izraelom za ljubav SAD.Zalosno je,ali ima naroda koji,prosto,moraju da propadnu zbog nekih svojih osobinaTu ne spadaju samoArapi(koji su velika,brojna,bogata i imperijalna nacinjaimaju imperijalnu proslost)U te narode spadaju iSrbi
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner