недеља, 05. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Александар Чепурин: Русија је опрезна према бриселском споразуму

Kоментари (65) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 22 мај 2013 22:08
Нђш
Дачићуууууууу, Вучићуууууууу,

Нећемо вам никад бити слугееее.

Сви сте вииииииии плаћенииииииии,

Србију сте издалиииииииииии!!!
Препоруке:
167
6
2 среда, 22 мај 2013 22:54
aa
ovo je prilika Rusiji da je Srbija uvede na mala vrata da odlucuje u buducnosti planete zajedno sa SAD
Препоруке:
59
6
3 среда, 22 мај 2013 23:02
Пера
Врло бледо, танко, баш невидљиво.
Препоруке:
27
54
4 среда, 22 мај 2013 23:02
Konobar
Obavesten je covek kako je Njegova Ekselencija gospodin Konuzin ocajno pitao na skupu u Beogradu "ima li ovde Srba", i strogo se drzi linije Cara Vladimira "Ne mogu Rusi da budu veci Srbi od Srba".Ali nije izdrzao da ne kaze kako nece ici bas tako jednostavno sa sprovodjenjem Sporazuma kako je to zamislila crna trojka.U svakom slucaju naglasio je slovenski osecaj za pravdu i zelju ruskog naroda za savez sa bratskim srpskim narodom.Ako bude srece eto nama 2014 repriza 1914 kada je velika Rusija usla u rat zbog Srbije. Ko to kaze, ko to laze Srbija je mala.
Препоруке:
108
5
5 среда, 22 мај 2013 23:11
@ aa
eto kako ste vi srbi bitni za svetsku politiku i istoriju! baš vi ćete uvesti rusiju na mesto koje ona bez vas nikako ne može da zauzme,ha,ha,ha
Препоруке:
7
97
6 среда, 22 мај 2013 23:14
Fan Noli
nekako izgleda da vas ostaviše same...možda zbog slovenskog osećaja za pravdu?!
Препоруке:
4
108
7 среда, 22 мај 2013 23:17
Eеро Од Бакионице
Мој Отац Је Био Ратни Инвалид Из Кратког Априлског Рата Не Партизанске Револиције.
Једног Дана 1954Те Год. Ја Сам Се Играо Испред Зграде Где Смо Становали, У Раковици Код Београда, Био Сам Око 8 Година Стар, Кад Наиђоше Неки Младићи, видевши Мене Самога И Видевши Да Мене Нема Ко Да Брани, Приђоше Ми И Залепише, Сваки, По Неколико Шљаги Из Чиста Мира Силеџије, Све То Мој Отац Посматра Са Прозора.
Ја Сам Избегавао Да Погледам Према Њему Бојећи Се Да Он То Не Схвати Као Позив За Помоћ. Кад Сам Ушао У Стан Из Собе Сам Чуо Очев Тихи Јецај. Умро Је Од Туге После Десетак Дана Јер Није Имао Снаге Да Помогне Своју Породицу.
Препоруке:
100
2
8 среда, 22 мај 2013 23:24
Slavomir Srpski
Какав ће бити одговор Москве на недавну молбу одборника и председника четири српске општине са севера КиМ да Русија „помогне властима Србије да се процес преговора о статусу Косова и Метохије врати под окриље СБ УН“?
- Иницирање питања такве врсте се налази у надлежности српских власти.


Koliko se razume, ovim ambasador odbija molbu odbornika,jer takvo pitanje je u naleznosti vlade.
Posto je to u nadleznosti vlade,za Ambasadora Rusije ta molba odbornika je poslata na pogresnu adresu?

Bravo Ambasadore,hteli ste sa par reci da malo (u)kazete,a u stvari ste objavili pravo lice i jasan odgovor.Dakle cinjenica da narod srpski na Kosovu za vas ima mnogo manju vrednost nego vasi odnosi sa vladom.Cekajte da vam Dacic podnese takvu molbu,i umrecete od cekanja,kao sto to dobro znate. Lepo ste oprali ruke iako niste Pilat u Jerusalemu.
Препоруке:
38
42
9 среда, 22 мај 2013 23:33
Slavomir Srpski
Какав ће бити одговор Москве на недавну молбу одборника и председника четири српске општине са севера КиМ да Русија „помогне властима Србије да се процес преговора о статусу Косова и Метохије врати под окриље СБ УН“?

- Иницирање питања такве врсте се налази у надлежности српских власти.


Ovde ipak nesto nije jasno: po Ambasadoru ovi odbornici srpskih opstina NISU srpska vlast, pa se onda postavlja pitanje CIJA su oni vlast po interpretaciji Ruskog Ambasadora.

Ako je "srpkska vlat" jedino vlada Srbije, ZASTO nije to rekao? Jer postavlja se sada pitanje kome je prosledio to otvoreno pismo kada mu je dospelo do ruku: vladi Srbije? Predsedniku Srbije? Skupstini? Ustavnom sudu? Pajticu? Taciju? Editi Tahiti? Barozu? K.Eston? ili Andji Mrkulji?
Препоруке:
31
21
10 среда, 22 мај 2013 23:39
uf
"Да ли нам се свиђа овај споразум или не свиђа - то је питање политичке сврсисходности". Ova rečenica objašnjava sve . Ili , u prevodu ! Srbija je, kao i mnoge "kusur" države u Evropi , deo dila RUSIJE sa sličnim moćnicima i od tog dila zavisiće i naša (srpska) sudbina.Rusiji će možda odgovarati da Srbiju , sa moćnicima iz EU( čitaj Nemačka), "utera" u EU ,jer će u nekoj novoj podeli Evrope imati i nekog svog "roba" za arenu i predstave o multi.kulti demokratiji i ostalim glupostima. Što više "ovaca" u toru , to bolje za Rusiju, Nemačku , Tursku i SAD , KAO PRAVE VLASNIKE SVEGA NA BALKANU , a i šire !
Препоруке:
17
35
11 среда, 22 мај 2013 23:43
Saradnja sa Rusijom uvek
Pa čak i kad to radi Mlađa... Bitno je da se pomera. Mada u prelomnom trenutku, EU će nas uceniti. Baš kao Ukrajinu. Evo šta su oni sebi uradili. Da uvoze ruski gas preko Nemaca??? A mogli su da budu i Južni i Severni i Centralni tok...Da hrane Rusiju i pola Azije. Da budu supersila, jer Rusija+Ukrajina+Kazahstan je već supersila. Ukrajinska žena je najviše osetila gubitak dostojanstva nacije.
Препоруке:
57
4
12 среда, 22 мај 2013 23:43
albanopolis @ Slavomir Srpski
svaka čast slavomire! potpisujem tvoje reči! neverovatno,ali ima situacija u kojima možemo da se složimo...pozdrav!
Препоруке:
7
68
13 среда, 22 мај 2013 23:47
БН
Колико има истине у оцени појединих руских аналитичара да је власт у Србији прихватањем Споразума о нормализацији односа с Приштином „подло обманула Русију и српски народ“?


Није само подло обманула него и прекршила закон. Какви људи нама владају?
Препоруке:
63
4
14 среда, 22 мај 2013 23:48
Sve je laz
Da Srbija ima imalo ponosa, zamolila bi Rusiju ako
treba i na kolenima, da je uzme za svoju Guberniju.
To bi joj bio jedini spas od sve ociglednije propasti u koju srlja, vodjena ovim lutkarskim
pozoristem koje nam se, od 2000.g. pa do danas,
predstavlja kao Vlast, politicari, "intelektualna"
"elita", i drugim smesnim maskama.
Препоруке:
79
6
15 четвртак, 23 мај 2013 00:07
Станоје
Како Вас тако хладног руска мајка роди, г. амбасадоре Руске Федерације у Србији?
Препоруке:
14
19
16 четвртак, 23 мај 2013 00:12
стоп илзујама
Људи,нема правих пријатељстава између великих и малих држава. Постојаће сарадња измађу Русије и Србије...уваљиваћемо им не ткао добре јабуке..и са времена на времем Путин ће одржати неки "врући" говор где ће напасти ЕУ због неправде према Србији. Како не проваљујете како се процеси одвијају од ММФ-а(Американца) узимаћемо кредите како би куповали руске мигове 29М2...и неутрална Коштуничина Србија ће бранити српско небо окружена НАТО чланицама. Па Хрвати су престали да улажу у војску...? Народ гладује а они се разбацују на авионе,нонсенс...Очигледно је да Русија неће прстом мрднути око Србије нешто озбиљније.
Препоруке:
7
26
17 четвртак, 23 мај 2013 00:14
Slavomir Srpski, @alnbanopolis
svaka čast slavomire! potpisujem tvoje reči! neverovatno,ali ima situacija u kojima možemo da se složimo...pozdrav!


Mislim da nema takvih situacija u kojima bi se slozili. Moje reci pre svega su vise pitanja i zahtevi Ambasadoru da jasnije obrazlozi stavove Rusije. Stoga jedino priznanje koje prihvacam je da sam postavi nprava pitanja, a ne odgovore.

A ako vam se svidjaju odgovori Ambasadora na postavljena pitanja, lepo njemu licno posaljite vase pozdrave i ushicenja. On ce vas onda verovatno bolje razumeti od mene.. pozdrav.
Препоруке:
21
1
18 четвртак, 23 мај 2013 00:31
Slavomir Srpski
Залажем се за то да се приликом склапања споразума максимално узимају у обзир легитимни интереси Србије и Срба на Косову, да не би дошло до тешких последица за будућност српске државности. Да кажем искрено, усхићене изјаве традиционалних злонамерника Србије, као и њихова гласовита одобравања, донекле нас чине опрезнима.


Opreznima prema kome ili cemu? Ako se zalaze da se maksimalno uzimaju u obzir interesi Srba na KIM, zasto onda i delima to ne pokaze: recimo dajuci podrsku bas Srbima na severu koji su Rusiji predali otvoreno pismo.

Sada umesto da delima pokazu da su na strani Srba na KIM (koji predstavljaju interese tih Srba), oni se prave da su nenadlezni. Isko kao sto i Ustavni sud nije nadlezan da donosi odluke o ustavnosti briselskih dogovora? Ispada da svi dele lekcije ali niko nije nadlezan, ali moze da bude oprezan i kada je nenadlezan. Ohrabrujuce!
Препоруке:
7
13
19 четвртак, 23 мај 2013 00:39
Peter RV
Sto ispada jasno iz ovoga Cepurinovo intervjua je sledece.
Prvo. Rusija ce podrzat svaku odluku vlade u Beogradu, jer im je to jedini zvanicni interlokutor.
Drugo. Rusija nece nikakvu odgovornost za eventualne gluposti vlade u Bgd-u. To je srpska stvar. Da je vlada izabrala ratoborniji stav, Rusija bi je isto tako podrzala.
Trece. Rusija ce garantirat da se 'sporazum', kakav takav, izvrsi kako je napisan.
Sve ovo smo trebali da znamo vec odavno jer su nam Rusi vec rekli da 'ne mogu bit veci Srbi od Srba'- sto nijesmo shvatili Oni koji su mislili da ce im Rusija, a ne Srbi, izglasat bolju vladu ostace, ili razocarani ili zadovoljni. Zadovoljni ce bit DSS jer ce moc da prebaci krivicu na Rusiju i da pricaju dovijeka o tome. SNS se oslonio na Rusiju i dobio izbore a DSS je propustio namjerno sve sanse da se priblizi Putinu. Sad, neka Slavomir S. nastavi da place kako nas Rusi 'ne vole'.
Rusija je vec jedamput izvrsila samo-ubistvo zbog Srba. Nije luda da to uradi opet.
Препоруке:
23
5
20 четвртак, 23 мај 2013 00:48
Русија се мора наметнути!
Како то да Руси не схватају да је неопходно да буду већи Срби од Срба, баш онако као што су Американци већи Албанци од Албанаца?! Зашто Руси нису подигли своју војну базу на северу Косова, исту онакву као Американци у Урошевцу? Без руске војне базе нема праве руске подршке Србији. Зато, љубљена браћо наша, будите посесивнији према нама. Та посесивност је дозвољена. Како се може очекивати од Србије да се сама без руске залеђине носи са светским силеџијама, то јест са ЕУ-НАТО-битангама?!
Препоруке:
24
3
21 четвртак, 23 мај 2013 00:49
Dragan
...руски аналитичари оцењују да је власт у Србији прихватањем Споразума о нормализацији односа с Приштином „подло обманула Русију и српски народ“?
Препоруке:
19
1
22 четвртак, 23 мај 2013 01:21
Стефан Митров Љубиша
На тај састанак са Шојгуом Вучић иде као министар, први потпредседник, председник странке, али посебно као најевропљанин, читај марионета запада.
Препоруке:
33
1
23 четвртак, 23 мај 2013 01:50
The Jack
Srbija se umiriti ne moze!!
Препоруке:
19
3
24 четвртак, 23 мај 2013 01:59
Радмила
Да је тако без љубави и одлучности наступао руски конзул Иван Степанович Јастребов у своје време, као Ви, г. Чепурин, ниједног српског ува у Призрену не би остало! Да ли сте знали да је он лично од арнаутске гомиле на улици спасао младу Српкињу коју су покушали да отму похотни разбојници? Био је опште омиљен, окупљао је Србе око себе и уливао им дух самопрегора, сведочили су савременици, тврдећи да без њега они у Метохији и на Косову не би опстали. Да ли сте Ви омиљени међу Србима, г. Чепурин, и зашто? И јастребову и Вама је једна иста мајка - Русија!
Препоруке:
23
2
25 четвртак, 23 мај 2013 04:09
један лик
Добро је што је Русија опрезна према "споразумевању" у Бриселу јер Србија нема ниједан вид суверенитета данас. Србија је под окупацијом: политичком, финансијском, културном, војном... итд, тако да одлуке власти под таквим околностима немају ни легитимитет нити су правно засноване већ се заснивају на право силе која нас је притисла свим својим пипцима.
Препоруке:
22
2
26 четвртак, 23 мај 2013 04:31
Север југа
Амбасадор је све рекао,бираним речима,дипломатским речником.
Ко је разумео,схватиће.
Најбитније је ипак,да Срби са Севера представљају неизоставни елемент,без којег се не може,мирно и трајно решити питање(ко је већи Србин)статуса јужне српске покрајине.
Знају то ови"наши"преговарачи,зато је пренос надлежности на(шта,кога)најбитнији,да не би имао улогу"еутаназије",или како поједини заговорници(па чак и они који за новац пишу националне серије)кажу"отсецање болесног ткива"(?!).ужас!
Препоруке:
20
1
27 четвртак, 23 мај 2013 05:15
SRBOLJUB
Pocujte me BRACO I SESTRE MOJI MILI,nasa OTADZBINA SRBIJA nikada do sada nije bila u vecoj opasnosti da bude slomijena I razdrobrljena na sitnije komade nego sto je bila pred propast PRVOG KARADJORDJEVOG ustanka.Sto rekao KUSTURICA da nije RUSIJE nasi VECITI NEPRIJATELJI[ceo zapadni vladajuci poredak]spaolio bi SRBIJU u pepeo.Uvidevsi da je to previse rizicno uspeli su da pomocu vecine politickih partija[vodja]proizvedu unutrasnje rastakanje I samounistenje SRBIJE I njenog nacionalnog,moralnog I duhovnog bica.VUCICEVO I DACICEVO iscekivanje da zapad svojim "velikim I skorasnjim invedsticijama" nahrani [zaposli]gradjane SRBIJE lici na onaj VIC o lisici I ovnu.Svima je jasno da RUSIJA nije visoko tehnolosko industrijsko razvijena zemlja I da sa te strane tu nema sta da pogledamo ali treba da nam je jasno da se zapad u industrijkom investiranju okrenuo Aziji daleko vecem trzistu rada I potrosaca a za RUSE smo bili pogodni za poloprivredno preradjivacku industriju I saobracajnu mrezu.
Препоруке:
9
1
28 четвртак, 23 мај 2013 06:00
Reddy
Ako se ne varam, pa, birali ste ih, sve trčeći u bogatije i demokrtasko društvo. Socijalizam vam nije bio potreban. Čemu sada plakanje i tuga? Šta to od Rusije tražite? Razumevanje za vaše konstantne ideološko-političke vratolomije!?!?!?
Препоруке:
17
4
29 четвртак, 23 мај 2013 07:03
Serb Canada
Pa naravno...garant sporazuma su EU I SAD...sponzori nezavisnosti...zato...REFERENDUM
Препоруке:
14
0
30 четвртак, 23 мај 2013 07:24
Lola
Да кажем искрено, усхићене изјаве традиционалних злонамерника Србије, као и њихова гласовита одобравања, донекле нас чине опрезнима.
Препоруке:
16
1
31 четвртак, 23 мај 2013 07:55
Obraz se čuva
"Obmanula Rusiju i srpski narod",to su nepobitne či njenice.Kako živeti u državi gde vlast bezskrupulozno manipuliše sa svojim narodom,koji je na ivici bede.Ruski ambasador je ozbiljno i odmereno komentarisao za i protiv politike aktuelne vlasti.
Препоруке:
19
1
32 четвртак, 23 мај 2013 08:09
ЛазарМ
Ово је дивно за прочитати: "албанополис" се слаже са антисрпским погледима "Славомира Српског".

Збогом Србијо, ма где била!!!
Препоруке:
8
4
33 четвртак, 23 мај 2013 08:27
AНА
Падају маске!!!
Препоруке:
11
0
34 четвртак, 23 мај 2013 08:31
ЕУ и НАТО никако нису наше друштво!
Поздрављам Његову Екселенцију господина Чепурина. Јасно ми је шта он жели да каже у стога му хвала! Највеће зло по наш српски народ је то што наша интелектуална и политичка елита упорно неће или можда и не види да су нам главне државе, које се највише питају у ЕУ, осведочени историјски непријатељи. Њима су се придружиле и САД које у континуитету од II СР воде неправедне, освајачке ратове, при томе наносећи нападнутим државама огромне људске жртве и материјалну штету. То су отимачи туђих територија и ресурса. Наш слободарски српски народ никада никога није нападао већ је био жртва западних агресора од КуК монархије и царске Немачке и њихових савезника у I СР, па опет у II СР од нацистичке, Хитлерове Немачке и њених савезника па до растурања СФРЈ од Немачке, Аустрије, САД и др.. Они, који се представљају за цивилизоване и културне у суштини су разбојници.
Препоруке:
22
1
35 четвртак, 23 мај 2013 08:32
ЕУ и НАТО никако нису наше друштво! -наставак
Завели су злочиначке санкције нашем народу због којих је ето пре 21 годину умрло 12 невиних беба у Бања Луци јер злочинци нису омогућили да се бебама допреми за животе им неопходни кисеоник! Западни лешинари су опустошили Србију током бомбардовања њене територије чак и са забрањеним касетним бомбама и с осиромашеним уранијумом а све да би отели Косово. Једноставно ми нисмо њихово а ни они наше друштво-то нам свима треба бити јасно!
Препоруке:
20
0
36 четвртак, 23 мај 2013 08:59
Стефан из Ниша
Јадни ли смо ми Срби. Ми би да се Руси боре за нас, да ратују за Косово и Метохију, а ми да седимо у својим фотељама и да филозофирамо. Како ико може од Срба да пребаци било шта Великој Русији, кад за за време ТАдића ДаЧИЋА Вучића прстом нисмо мрднули ни у једном граду. Где је народ да изађе на улице у Београду, Нишу, Крагујевцу, Новом Саду... Ми смо ваљани само нас Руси издали. Срамота.
Препоруке:
33
2
37 четвртак, 23 мај 2013 09:47
Petar
Nije ambasador Cepurin adresa za ova pitanja.Ono sto je bitno on je rekao.Rusija ne podrzava Briselski sporazum,dalje ocekuje da primena ide bez nasilja prema Kosovskim Srbima.Uz poznat stav Kosovskih Srba da sporazum ne prihvataju,stvara se pat pozicija,...koja najmanje odgovara onima koji zure.Dalje ovakve stvari resavaju se iza zatvorenih vrata(citajte u Sociju),ukoliko je uopste vise tu moguce nesto uraditi.Po nekim mojim infotmacijama deklaracija o strateskom partnerstvu je sasvim obicna-nista posebno.Takvu Rusi imaju sa gomilom zemalja,ali za pocetak bolja nego nikakva.Ostaje medjutim fakat konkretne pomoci,koja dolazi samo iz Rusije.I doslednost Rusije po pitanju Briselske deklaracije.Nezvanicno tu svi znaju o cemu se radi.Medjutim Putin nije covek koji dugo moze trpeti dvolicnost,i ostalo sto se moze prikaciti trijumfiratu.
Препоруке:
23
1
38 четвртак, 23 мај 2013 10:08
Anka Krajina
@ Slavomir Srpski
oni se prave da su nenadlezni. Isto kao sto i Ustavni sud nije nadlezan da donosi odluke o ustavnosti briselskih dogovora?

Praviti paralelu između svog Ustavnog suda i jedne strane države može samo ozlojeđeni laik.
Čepurin je odgovorio kao pravi diplomata!

Radi čega bi Rusija reskirala da je neko kritikuje zbog mešanja u unutrašnja pitanja Srbije?!

Jasno i glasno je rekao da su oprezni zbog promene kursa srpske politike.
Šta očekujete od njega? Da ode u Mitrovicu da postavi novu granicu? Da zapreti trojcu da će ih skinuti sa vlasti?!
Sever Kosova je unutrašnje pitanje Srbije. Niko Srbiju nije terao da se odriče svoje teritorije i svog naroda. Niko.
Zašto bi Rusija branila Srbe od Srbije?
Препоруке:
22
4
39 четвртак, 23 мај 2013 10:12
zoran
....za mene Rusi i Putin nemaju vise autoriteta,kad zvanicno primaju u drzavne posete osobe kao nikolic,vucic,dacic...jos da im prodaju oruzije,pa kad doticni udju u NATO,da gadjaju Ruse njihovim oruzjem...to isto sad rade Srbima na Kosovu i Metohiji...disciplinuju svoj narod pomocu prijatelja iz SAD-a,Nemacke i drugih fasistickih satelita....a da ne zaboravim Kacina....
Препоруке:
15
7
40 четвртак, 23 мај 2013 10:21
urs
ANJA FILIMONOVA: SRPSKA VLAST JE PODLO OBMANULA RUSIJU I SVOJ NAROD

http://www.standard.rs/anja-filimonova-srpska-vlast-je-podlo-obmanula-rusiju-i-svoj-narod.html
Препоруке:
16
1
41 четвртак, 23 мај 2013 10:31
раја
Док амерички и остали нато амбасадори одеђују шта ће им јести и пити штићеничка тројка дотле се овај Рус прави блесав. Онај предходни амбасадор је представљао велику силу и тако се и понашао. Кад ће овај рећи "има ли овде Срба" кад је видео да их међу присутним нема.
Препоруке:
9
10
42 четвртак, 23 мај 2013 10:31
Gosp. Cepurin,
Stvari stoje ovako, srpski narod voli i voleo bi da saradjuje sa Rusijom na, i po svim pitanjima. Srpski narod se ne slaze sa Briselkim sporazumom i poklanjanju, predaji srpskog naroda Taciju. Nasa Vlada radi protiv svog naroda i za interese Zapada. Ako Rusija podrzava ovu vlast, znaci i vi radite protiv srpkog naroda i njegove volje.
Препоруке:
19
6
43 четвртак, 23 мај 2013 10:41
Nikola Nis
Да кажем искрено, усхићене изјаве традиционалних злонамерника Србије, као и њихова гласовита одобравања, донекле нас чине опрезнима.
Препоруке:
16
1
44 четвртак, 23 мај 2013 10:57
зека
Опрезни браћо и преопрезни требате бити ,сада или никада.У Бога на небу и вас на земљи су сва наша надања.У памет се браћо Руси,вас и нас ради,ово није власт ово су намештеници окупаторски .
Препоруке:
18
3
45 четвртак, 23 мај 2013 11:14
Дино Зоранић
Спас Србије је на Истоку!
Догодине у Призрену!
Препоруке:
13
1
46 четвртак, 23 мај 2013 12:09
Пера
Да занемаримо сво остало "мртво-хладно" дипломатисање говорника које, просто речено, не може бити мило ниједном Србину који страда и састрадава са страдалницима, већ сама чињеница да је један од ретких интервјуа као амбасадор РФ међу Србима г. Чепурин дао једном изразито србомрзачком и пронатовском листу као што је "Данас", врло је, врло симтоматична. Друга ствар, ја као убеђени русофил не могу се отети утиску да после оволике издаје ово примање Вучића (уместо да га бар игноришу, ако не сматрају да му треба добро натрљати нос) у Москви може бити само у директној функцији подизања његовог рејтинга међу незнавеним Србима са "Фарме" и "Великог брата" који чине већину његовог бирачког тела. Тако је својевремено уочи избора руски челник НИС-а у Србији потписивао неке уговоре са Борисом Тадићем и дувао ветар у једра његове изборне победе. Све у свему,јако сам разочаран. Боље да је амбасадор Чепурин ћутао као и до сада, овако нас само за срце уједе!
Препоруке:
12
5
47 четвртак, 23 мај 2013 12:30
Пера
Да је среће руски амбасадор би овај интервју дао неком проруском листу у Србији, који би итекако био читан и економски исплатив, за чије се стварање Русија могла побринути бар пре неколико година, да је, у условима оволике менталне, економске и војне агресије НАТО тирана, хтела да утиче на јавно мнење Србије, као што се својски труди на другим странама. Али Русија то никада од времена Горбачова није хтела и неће и данас. Зато цела пронатовска жгадија тако тријумфално окупира медијски простор и свест ждерача злорежимских вести и евролатријских реклама у Србији.
Препоруке:
11
4
48 четвртак, 23 мај 2013 12:32
Đetić
A,ko u pšte pita Rusiju šta njoj odgovara u drugoj državi?Nema više Rusija uticaj kao što je imala na ovim prostorima i neće ga ni imati.
Препоруке:
0
19
49 четвртак, 23 мај 2013 12:55
Вујадин
Ђетићу,

јуначино усташка, ђе ће Рус да ратује против таких соколова ка' што си ти. Лакше је Рус победио Швабу него што ће вас црнокошуљаше, наследнике Секуле Дрљевића, а сада истомишљенике Ранка Кривокапића и "албанополиса".

Ал', све ми нешто говори, чим угледаш првог Руса с бајунетом, да ће бити "беж'те ноге, ... вас јуначко, монтенегринско д....". А сигуран сам да "кликћеш" из монтенегринског брлога - Београда.
Препоруке:
17
0
50 четвртак, 23 мај 2013 13:11
Mirjana Pozarac
Komentatore koji vecno BRANITE Rusiju i izjavu Putina: "Rusi nece biti veci Srbi od Srba" zelim samo da podsetim:

"PUTIN i RUSIJA vec vise od DVE godine BRANE na sve moguce nacine ASADA -
Sirijskog predsednika i njegov rezim, i itekako "rizikuju" kritike sa svih strana -
i bas ih briga" !!!!

UPITAJTE SE zasto je to tako?

ZASTO se toliko bore za Siriju....a Srbiji porucuju da "nemogu biti veci Srbi od
Srba" ????
ZASTO NEMA RUSKIH VOJNIKA u SASTAVU UN na KiM ???
ZASTO to niste pitali g.Cepurina ???

odgovor= U Siriji Rusija ima najvecu luku podmornica, znaci GEO-STRATESKI
joj je Sirija vazna!!!

SRBIJA Rusiji NIJE GEO-STRATESKI interesantna, samo joj je bio vazan JUZNI
TOK, jer tu dobija DOLARE / EVRE....i nista vise!

Zato komentatori branitelji Rusije, malo vise informacija nebi vam skodilo!
A sada udarajte minuse....srpski obicaj...nema sale....
Препоруке:
7
6
51 четвртак, 23 мај 2013 13:53
@Мирјана
Драга Мирјана велика слова вас не чине стручњаком за међународну политику. Ви сте у праву да је Сирија геостратешки битнија за Русију јер је и регион Блиског истока важнији од Балкана. Међутим Србија никада није понудила Русији војно-стратешко партнерство нити себе начинила атрактивном зоном руских интереса. Од 2000. године свака власт у Србији само се грлила са руским званичницима, а развијала односе искључиво са осовином Вашингтон-Берлин. Да је госн. Чепурин којим случајем рекао да је овај споразум катастрофа српске власти га не би измениле већ би рекле да нас Русија уцењује да се одрекнемо светле европске будућности што би повећало степен русофобије који се развија од 1948. године. Ова изјава дипломатским речником упозорава на погубне последице споразума. Водимо рачуна да не потпаднемо под психолошки механизам киселог грожђа, где кривимо друге због неуспеха сопствене политике и одричемо се јединог излаза из погубне ситуације у коју смо сами себе довели.
Препоруке:
9
4
52 четвртак, 23 мај 2013 15:47
Peter RV
@ Mirjana Pozarac
Evo vam jednog odgovora (sa malim slovima).
Rusi isto tako ne mogu bit veci Sirijanci od Sirijanaca, ali Asad , za razliku od Nikolica, je odlucio da ide u bitku- i Rusi podrzavaju njegov stav. Nas Nikolic se odlucio da bitka za 'datum' je nesto za sto treba ginut i kapitulirat- Rusi kazu ,ako je to nas izbor onda ce nas i u tome podrzat.
Gdje vidite kontradikciju?
.
Препоруке:
5
2
53 четвртак, 23 мај 2013 16:08
Peter RV
@lbanopolis @ Slavomir Srpski
"svaka čast slavomire! potpisujem tvoje reči!"

Dirljivo, nema sto.
Na pomolu je jedno iskreno i toplo prijateljstvo.
'Sporazum' pocinje da funkcionise.
Препоруке:
4
1
54 четвртак, 23 мај 2013 17:09
Slavomir Srpski, @LazarM
Ово је дивно за прочитати: "албанополис" се слаже са антисрпским погледима "Славомира Српског".
Збогом Србијо, ма где била!!!


Aaaa? i vama sam postao kamen u grlu, pa bi da se nalazet do mile volje?? Albanopolisu sam oggovorio da sa njegovim stavovima nista nedelim, i poslao da se obrati Ambasadoru Rusije i da mu licno cestita. A to da Cepurin dobia aplauze od "albanopolisa" vise govori o Cepurinu nego sve moje reci!!

Koji su to "antisrpski pogledi Slavomira"? Sto jado ne citirat koju moju antisrpsku izjavu, gnjido hostaplerska? Zasto se krijete iza lazi? Je li sam vam ja kriv da se sada i Srbije odricete? Vi ste se odrekli sveg srpskog jos poodavno, pa se perite u svom brlogu.

Niste vi ni Srbin, glumite ovde, pa se tako Srbije i odricete. Ni jedno dete se svoje majke ne odrice, osim lupeza i nitkova. I tako pokazujete ko ste i sta ste.
Препоруке:
2
0
55 четвртак, 23 мај 2013 17:18
Slavomir Srpski, @Peter RV
Sad, neka Slavomir S. nastavi da place kako nas Rusi 'ne vole'.
Rusija je vec jedamput izvrsila samo-ubistvo zbog Srba. Nije luda da to uradi opet.


Zlobno i malodusno Petre iz SAD pa ovako prosipate (ne)znanje.

Ne, ja ne placem sto nasRusija ne voli, vec samo tvrdim da tu nema ljubavi, i da zbog toga nisam ni tuzan ni rastrzan. SAD vole Albance, Nemci vole Albance, Kusnerovi i Blerovi vole Albance..A Cepurin pokazuje da Rusija NE VOLI Srbe, vec da joj je vaznije da sklapa povoljne ugovore sa vladom, dakle gleda svoje ekonomske interese. A to nije ni PRIJATELJSTVO a kamoli ta vas "ljubav" Petre.

Rusija NIJE izvrsila samoubistvo zbog Srbije. To je notorna laz: rat je isprovocirala Austrougarska sa Nemackom, radi kolonijalnih apetita, a Rusija je i onda mogla da oustane da ispostuje svoje saveze. Nju je napala Nemacka pa se branila, a ne Srbija (G.Princip nije bio gradjanin Srbije, vec Austrougarske, pa je atntat u Sarajevu UNUTRASNJA stvar Austrougarske).
Препоруке:
3
3
56 четвртак, 23 мај 2013 17:31
Slavomir Srpski, @Anka Krajina
Radi čega bi Rusija reskirala da je neko kritikuje zbog mešanja u unutrašnja pitanja Srbije?!
Šta očekujete od njega? Sever Kosova je unutrašnje pitanje Srbije.


A zasto bi SAD reskirala da je neko kritikuje zbog mesanja..? Zasluzili su spomenik Klintonu u Pristini, zasluzili su Dacica jer su ulozili preko 100 Miliona u 5oktobarski puc..I sada imaju prijatlje Albance i Dacica.

Rusija nece da ima prijatelje u Srbiji, nece da ulozi 30 miliona dolara u srpske medije i nasu opoziciju? U redu!Ali onda neka se ne busa da su nam prijatelji.

Gresite i u ostalom: Sta su Srbi na severu trazili osim da izvrse moguc pritisak na vladu da se stvari vrate u OUN i r1244. TO su trazili, a ne da Rusi ginu ovde! Sever Kosova nije (samo) unutrasnje pitanje Srbije, ono je i pitanje Pristine, i protektorata OUN, i SAD i Nemacke, i Brisela!! Ili to necete da vidite. Ali izgleda da jedino nije pitanje Rusije!
Препоруке:
2
4
57 четвртак, 23 мај 2013 18:53
геџа
Ух, Русија је подло обманута, па се запрепастила бриселским споразумом само два дана након посете Дачића Путину. Ма немој. Те приче за лаку ноћ ни код деце не пролазе. Све договор Москва, Брисел, Вашингтон. Време ће показати.
Препоруке:
6
2
58 четвртак, 23 мај 2013 19:02
Anka Krajina
Slavomir Srpski
A zasto bi SAD reskirala da je neko kritikuje zbog mesanja..

Šta je to Amerika reskirala?
Krenula je u agresiju na Srbiju (SRJ) uz podršku 19 zemalja NATO pakta i blagoslov Rusije.
Samo bez izgovora da je tada bio Jelcin. Jelcin ili bilo ko drugi i onda i sada je to bila Rusija, koja je znala da će Srbija biti napadnuta i nije prstom makla da spreči bombardovanje!
Nije htela! Kraj priče.
Lupili ste mi nedavno kubik minusa kad sam napisala da od sve ruske pomoći 1999. patim jedino tri pijana kozačka atamana, koji su igrali kazačok na jednom od mostova, "braneći" ga od NATO bombi.

Nema ljubavi, Slavomire, u međunarodnim odnosima. Nema i nikad je nije bilo. Samo puki interes i računica.
Nije Rusija kriva Srbiji što je pitanje Kosova iznela iz OUN i predala ga Briselu! Kriv je Tadić!
Zalud se ljutite na Ruse. Treba počistiti ispred svoga praga.
Препоруке:
4
3
59 четвртак, 23 мај 2013 19:28
Miran
Moram iskreno reći poštujem Ruse, ali pomalo mi je degutantno ovo konstantno glumljenje nekog velikog prijateljstva sa obje strane. Kao neki igrokaz, a ispod stola se igraju druge igre. Nekako nije za odrasle ta igra.

Zar ne bi bilo poštenije da se otvoreno razgovara o interesima i suradnji baziranoj na tim interesima. Umjesto da jse glumi neka bratska ljubav
Препоруке:
4
1
60 четвртак, 23 мај 2013 20:26
Peter RV
@Slavomir Srpski
"G.Princip nije bio gradjanin Srbije, vec Austrougarske, pa je atntat u Sarajevu UNUTRASNJA stvar Austrougarske"
Kakav divan govor od nekog koji se stalno drci da je Srbin!
Slavomire, a sto ako se vi sa vasim misljenjem postali UNUTRASNJA stvar sedmo-procentnog DSS-a?
Sa dna bunara vidjecete uvijek vrlo malo neba.
Препоруке:
3
1
61 четвртак, 23 мај 2013 20:37
Slavomir Srpski, @Anka Krajina
Šta je to Amerika reskirala?
Krenula je u agresiju na Srbiju (SRJ) uz podršku 19 zemalja NATO pakta i blagoslov Rusije.



A sta bi Rusija reskirala, ne da ovde treba da ratuje za bilo koga, vec da izvrsi diplomatsku inicijativu da se po pisanom zahtevu odbornika sa severa, dogovaranja o statusu (jer se o tome radi) Srba koji dole zive radi u OUN i po r1244?

STA? Ukiliko ima m..a da se odupire NATO silama po pitanju Sirije, i Siriju cak naoruzava jos vise?
Sta bi reskirala trazeci u SB da se postuje r1244 po pitanju statusa Srba na KIM, i da se u okviru OUN ta stvar razmatra?? Tu se nigde ne zvecka oruzjem, kao sto rade u Siriji?

Sto se tice "ljubavi" potpuno sam saglasan: nema ljubavi u medj.politici vec samo interesa.
Препоруке:
3
0
62 четвртак, 23 мај 2013 21:18
брм
"Da Srbija ima imalo ponosa, zamolila bi Rusiju ako
treba i na kolenima, da je uzme za svoju Guberniju."
Орвел се имао рашта родити
Препоруке:
2
2
63 четвртак, 23 мај 2013 22:20
фристајло
The Jack
Srbija se umiriti ne moze!!

Може.
И јесте мирна.
К'о бубица.
И боље је тако.
Препоруке:
1
3
64 петак, 24 мај 2013 02:04
Slavomir Srpski, @Peter RV
"G.Princip nije bio gradjanin Srbije, vec Austrougarske, pa je atntat u Sarajevu UNUTRASNJA stvar Austrougarske"
Kakav divan govor od nekog koji se stalno drci da je Srbin!


Ostarili ste pa ne znate ni da procitate:pokusajte to ponovo, mozdabidne da vam i uspe!

Moj odgovor se odnosi na fakt da nije Srbija krivac otpocinjanja ISV rata, pa dakle ni toga da je Rusija usla u rat sa Nemcima i dozivela boljsevike. Jer G.Princip, nas Srbin, ali rodom iz Bosne, je onda bio gradjanin Austrougarske, pa je problem atentata na Princa Ferdinanda bio samo unutrasnji problem nezadovoljstva naroda u Austrougarskoj. Nije organizovan od ondasnje drzave Srbije, niti je Srbija onda provocirala Austrougarsku. Naprotiv, posle atentata je zelela da izbegne rat sa Austrougarskom, koja je vec ranije provocirala (neuspesno) Srbiju sa svojim manovrama duz Drine (koji je razlog dolaska Ferdinanda u Sarajevo).

Nema nikakve krivice Srbije za izbijanjem ISV rata. Ok?
Препоруке:
0
0
65 петак, 24 мај 2013 14:26
Peter RV@Slavomir Srpski, @Peter RV
Vasi argumenti su neodoljivi.
Ako bih samo citao pazljivo budalastine koje pisete, bio bi 'mladji' i oprostili bi mi 'americko drzavljanstvo'?
A sto trebam da citam o vasoj istoriji prvog svjetskog rata kad vi dokazujete da ne razumijete ni ovu savremenu?
Ne razumijete da je vasa druzina bila dosla na vlast bombama Nato-a i pucom CIA, 5og Oktobra?
Od dana ove infamije, stalno prekrajate istoriju kako bi izasli srpski super-patrioti, anti-komunisti. Ne ustrucavate se ni od prostakluka blateci covjeka koji je vodio i pao braneci Srbiju. Kazete da su ga 'otrovali kao pacova u Hagu'.Bravo na recitoscu, bas super-srpski!
Cudi li vas nekad da ste se u vasoj stramputici istorije nasli u savezu za 'albanopolisom'?
U vasem bijednom naletu da opravdate moralni i politicki frakas DSS-a, omalozavate, ne samo Putinovu Rusiju, nego i onu carsku koja se toliko velikodusno stavila na stranu Srba.
Mentalitet 'Pusi Rajota'.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер