Bruka za samog Vulina ako je to tacno to samo govori koliko nestabilan karakter ima taj covek i koliko je politicki nezreo! On sada na Kosovu moze samo da pomogne brzoj integraciji srba u Tacijeve institucije i brzoj albanizaciji srba!
Preporuke:
119
1
2
sreda, 22 maj 2013 13:11
mrks
mozda je "sporazum" i promenjen, ali to mora biti samo stetno po srpsku stranu.
Verovatno su srpske glavesine sa Kosmeta, clanovu crnog preduzeca SNS, trazile povratak, a kad to oni rade RTS laze kao da se radi o narodu.
Mnogo sam evropskih i svetskih televizija gledao i analizirao, i svi lazu na svoj nacin, ali ovo kako laze RTS, tako bezocno, nema takmaca u svetu!
Na sve to "...moje pleme snom mrtvijem spava".
Nemoral na sve strane, nemoralna RTS, nemoralni politicari, nemoralna "beogradska inteligncija"...
Preporuke:
71
0
3
sreda, 22 maj 2013 13:16
Goja
IZVINjAVAM se SVIM poseoticima ovog cenjenog sajta pošto sam verovao pre par nedelja da je ovaj čovek ISKRENO podneo ostavku.Pohvalio bih neke komentatore koji su ODMAH rekli da je reč o političkoj manipulaciji.
Preporuke:
124
1
4
sreda, 22 maj 2013 13:20
Nikola
Kako malo vredi reč danas. Vreme laži na političkoj, intelektualnoj i medijskoj sceni Srbije. Ali i to će proći. Doći će ljudi koji će poštovati datu reč, Ustav svoje otadžbine, svoj narod i svoju veru.
Preporuke:
73
0
5
sreda, 22 maj 2013 13:33
tačka dodira
Verovali ili ne(nije Ripli)ovaj lik će biti ona prelazna nit između srpske nadležnosti nad Severom Kosova i prelaznih institucija Zajednice srpskih opština Severa Kosova.
On je jedina neosporna dodirna tačka.
Prosto neverovatno da je tako ispalo,jer je i jedina otstupnica j e d i n o j soluciji za odvajanje Severa i od Srbije i od tzv Kosova.
Lik je pošten.
Preporuke:
7
44
6
sreda, 22 maj 2013 14:05
Teoreticar zavere
Izgleda da nista nema gore od bivših radikala i julovaca...uzas, tesko Srbiji.
Preporuke:
71
1
7
sreda, 22 maj 2013 14:16
leganje na rudu
Možda grešim ali sam ja ovo razumeo kao da će Srbi sa KiM ipak leći na rudu u vezi prihvatanja šiptarskih zakona, Vulin služi samo kao izgovor inače je kao lik i delo prevrtljivog beščašća potpuno nebitan!
Preporuke:
54
2
8
sreda, 22 maj 2013 14:26
Petar Petrović
Švapski konjušari...
Preporuke:
49
0
9
sreda, 22 maj 2013 14:43
bole
Principijelan kao i uvek! Setite se, taj je izasao 1998. iz Jul-a zbog koalicije sa Nikolicem i Vucicem, a sad je na njihovoj listi. Naravoucenije: nikad ne veruj julovcu.
Preporuke:
59
0
10
sreda, 22 maj 2013 14:46
Konobar
Mora da je greška jer je Vulin dao NEOPOZIVU ostavku na mesto u Kancelariji za KiM. Jedina mogućnost postoji da je sada na mestu šefa "Tim za KiM" kako li se već zove "Tim za implementaciju Sporazuma". Inače njegov humanizam nema granica. Kao šefa JUL pitali su ga novinari kako to da je policija po mrazu polivala narod u Beogradu ledenom vodom iz vodenih topova, taj humanista je odgovorio " Je l' trebalo možda da greju vodu". Ima Srbi sa njim da propište majčino mleko kao ona deca iz "pratnje" što je podmetnuo u Gračanici da ih ROSA prebije. Onda je zbrisao jer mu je istekla dozvola što mu je dao Bajram Redžepi da dođe na liturgiju ali sam kao vernik.
Preporuke:
66
0
11
sreda, 22 maj 2013 15:03
F-16
Notorna je laž da su Srbi sa Kosova tražili da se Vulin vrati (ako je uopšte igde išao). Ne znam ni zašto bi tražili da se vrati, kad ih je stalno lagao.Istina je da je Vulin iz kancelarije za Kosovo isterao gotovo sve Srbe sa Kosova koji su tamo radili, i doveo svoje ljude iz Novog Sada, pa sad Srbi tu kancelariju gorko humorno zovu kancelarija za Vojvodinu. Možda su i u pravu, jer kako se stvari odvijaju u Vojvodini, ubrzo će trebati.
Preporuke:
78
0
12
sreda, 22 maj 2013 15:18
jedan lik
Lažne patriote su najgori ljudi.
Preporuke:
45
0
13
sreda, 22 maj 2013 15:24
Agent
Kao i obično na vesti o dešavanjima u Srbiji ne znam dal' da se smejem ili da plačem. I jedno i drugo od muke svakako.
Agent@Goja - svaka čast, mislim da polovina naših problema leži u sujeti kod ljudi koji neće da priznaju grešku i pokušaju da promene nešto već zaslepljeni sujetom i samoljubljem ko' junci teraju stalno jedno te isto do u propast.
Agent@F-16 - dobar i sadržajan komentar.
Preporuke:
25
0
14
sreda, 22 maj 2013 15:37
Peter RV
Na zahtjev Rade Trajkovic?
Preporuke:
38
0
15
sreda, 22 maj 2013 15:56
Coki
Znali smo da je veliki patriota i da su mu cast obraz i postenje iznad svega.
Preporuke:
27
1
16
sreda, 22 maj 2013 16:01
Sanda
Vulin se kao JUL-c zajedno sa generalima JNA zalagao za ocuvanje komunizma koji je vec svugde propao.Da su se zalagali za Jugoslaviju mozda bi i opstala.Ne verujem da on moze pomoci vise od integracije Srba u drzavu Kosovo.Srbe na severu treba da vodi neko principelan kao Djordje Vukadinovic i bilo bi najbolje da on preseli na Kosovo.Tada sigurno ne bi bilo izdaje i Srbi bi vratili svoj mir.
Preporuke:
19
3
17
sreda, 22 maj 2013 16:15
Zakulisne kriptopatriotske nedoslednosti
Pecatnjacki kriptopatriota na delu.Nikavi Srbi sa severa KiM nisu organizovali (o tome vise u tekstu A.Pavica "Muke po LDP-u") prikupljanje potpisa za vracanje Vulina na duznost vec je to sve bila igra u reziji Vucica i Vulina koji su organizovali to potpisivanje.Vulin je iz ekipe pecatnjacko vidovnjackih pseudopatriota skupa sa Dragomirom Andjelkovicem, Radunom, Balabanom, Vucelicem itd da ne pominjemo Drecuna.Tu negde izmedju su onaj dr Dragan Petrovic, Zeljko Cvijanovic i videcemo u buducnosti kako ce se pozicionirati Ratko Dmitrovic koji je pristao da postane "deo sistema" i prihvatio da bude glavni urednik svih izdanja Novosti sto je za mene vrlo iznenadjujuce jer je recimo na primer dr Milo Lompar odbio ponudu sadasnjeg ministra kulture da bude postavljen za direktora Narodne biblioteke Srbije jer je znao da nista nece moci da ucini za srpsku stvar u okviru sitema koji je izrazito antisrpski postavljen i delotvoran.
Preporuke:
30
1
18
sreda, 22 maj 2013 16:17
gedža
Rekoh li ja da je to dogovor sa Vučićem, navodno, da ne ispadne da su SVI u timu bili za izdaju.
Preporuke:
30
0
19
sreda, 22 maj 2013 16:30
Agaton
To je perfidna igra u kojoj svi pokazuju cednost duse. Vulin daje ostavku zbog neslaganja sa deklaracijom,ali "oca" iste kuje u zvezde....Kasnije,kao brizni otac nacije,ne dozvoljava Bulinu da ode-ne prihvata se otkaz i Vulin nastavlja da sprovodi deklaraciju do kraja....
Preporuke:
27
0
20
sreda, 22 maj 2013 16:37
Mileta
U Srbiji još uvek odlučujuću ulogu imaju komunisti i ustaše.
Rekao je drug Tito da se Srbi neće oporaviti 80 godina posle njegove smrti. Ja sam u to više nego siguran. U tom smislu govori i niz komentara, čak i na ovom sajtu, kada su u pitanju odbrana "lika i dela maloga Jože". Ljudi, opametite se dok je vreme.
Preporuke:
24
4
21
sreda, 22 maj 2013 16:39
Vojna pošta 6143/5
Na stranu "neopozivost" Vulinove ostavke.Nego, gledam ovu fotografiju, pa onu na glavnoj stranici i sve se nešto pitam: da li g-din puk. Goran Jevtović ima još podataka o mogućem potomstvu izvesnog F.M. ...
Preporuke:
17
0
22
sreda, 22 maj 2013 16:56
Goran Jevtović
Gde su sada komentatori (osim Goje, svaka čast na iskrenosti!) koji su se isticali u veličanju Vulina kada je kao podneo ostavku?
Dobar broj nas je tada napisao da je posredi velika podvala i pripremljena igra. I evo nam sada upravo to.
Aman ljudi (obraćam se jednom broju čitaoca koji i dalje ovu našu tragediju gledaju krajnje naivno), posredi je prljava obaveštajno-subverzvina igra koju u celini vode majstori zapadnih službi smešteni usred Beograda!
Svaki potez, ali baš svaki, od najobičnije izjave medijima, preko slikanja, pa čak i načina oblačenja, sve do kapitalnih odluka tzv. državnog vrha, njiihovih je ruku delo. Ništa se ne prepušta slučaju.
U kandžama smo bezskrupuloznih tipova koji nas uništavaju taman u meri naše pasivnosti, kapitulantskog duha, predaje, anemije, defetizma i sličnog.
Moramo konačno shvatiti, da onog momenta kada bi se diglo tih 50 i višđe hiljada na noge i krenulo sa sveobuhvatnim protestima i pravim demonstracijama, koncepcija bi im se raspala!
Preporuke:
41
0
23
sreda, 22 maj 2013 17:28
Sprdnja
@ Goja
I ja sam verovao da je iskreno podneo ostavku. I ja sam opet ispao magare. Ija ija ija.
Preporuke:
21
0
24
sreda, 22 maj 2013 17:32
Goran Jevtović
@ Vojna pošta 6143/5
Osim što je poznato da je Fahri Musliju već tri decenije agent britanske MI 6 (gle slučajnosti, po onoj narodnoj "gde tata tu i sin"), da je separatista od svoje mladosti, da je još 60-tih vrlo vešto plasiran u u RTB (RTS), da je jedno vreme bio i dvojni igrač dveju službi, da je na KosMetu (okolina Prizrena težišno) dao značajan doprinos u borbi za "Republiku Kosovo", da je bio izuzetno aktivan u Beogradu (povezivanje sa brojnim ilegalnim organizacijama tadašnjih iredentista širom SFRJ i širenja ideologije i ciljeva) i mnogo toga još drugog, u ovom trenutku, osim glavnog podatka koji sam ovde izneo još pre mesec dana, a kasnije je potvrda stigla i preko magazina "Tabloid", sve drugo nije bitno.
Dakle, moguće je da po istom "modelu" (čovek je na ljubavnom planu bio aktivan) ima prikriveno potomstvo, ali, zasada, nema direktne veze sa tzv. državnim vrhom Srbije (majko mila na šta smo spali), osim otkrivenog.
Srdačan pozdrav!
Preporuke:
22
0
25
sreda, 22 maj 2013 17:39
Miroslav
Dugo je i čekao.
Preporuke:
17
0
26
sreda, 22 maj 2013 17:45
vois
@ goran jevtocvic
Mislim da sada vi imate naivno razmisljanje. ~da se okupi 50000 i protesti. vi ne kapirate. ja jesam za kim u sastavu srbije i mislim kad tad da ce nasa vojska dolje biti. Ali nikog ovdje u centralnoj srbiji nije briga za neku po njima izg tetitoriju a da nepricam o beogradu. jedino jad i beda mogu natjerati na proteste. a to se nece dogoditi dok god eu i mmf daju kredite za gasenje pozara. to je ono sto sadasnja vlast koristi. znajuci da ako eu i sad zele da kontrolisu situaciju u srbiji-morace da iskeshiraju. u tome je sustina . zato je i sloba pao. jer nije imao para za gasenje pozara.
Preporuke:
2
15
27
sreda, 22 maj 2013 18:12
Goran Jevtović
vois
Niste u pravu. Ovo što ste napisali je čist defetizam.
Narod je izmanipulisan, neinformisan, prevaren, dnevno se obmanjuje, zastrašuje...
Sedeći i čekajući tačno idemo na ruku zapadnim obaveštajcima koji sede u Beogradu i rukovode ovim agentima koji silom drže vlast.
Oni imaju sve moguće planove za umrtvljivanje stanovništva.
Nemaju samo jedan, kako se ponašati ako se prikupi kritična masa, a to je 50 hiljada i više i krene, ne u "recitacije", držanje dosadnih govora, zaklinjanje sa bine, već u aktivan otpor (pisao sam već o tome) i blokadu rada tzv. vlade i tzv. skupštine.
Kako prikupiti tu masu? Evo jednog od načina, ovo je jak rodoljubivi sajt koji kontinuirano prati nekoliko hiljada ljudi dnevno (čak i više).
Stalnim pozivima probudiće se masa i multiplikovati.
Da li ste primetili kako je Vučić svaki miting, svako okupljanje unazad prebrojao "u komad"?
Nemaju odgovor na pobunjenu i upornu masu naroda!
Nemaju, jer znaju šta su počinili.
Preporuke:
27
0
28
sreda, 22 maj 2013 18:19
Uskokovic Sasa
Tragikomedija!
Preporuke:
14
0
29
sreda, 22 maj 2013 19:03
Turas
Kompromitovanje je uobičajeno u današnjoj srbskoj politici; Vulinovi jeftini trikovi, gde mogu da prođu ?Razvoj Kosmetskih prilika, postaje kako "pregovori"odmiču sve jadniji i bedniji.Krajnje je vreme promeniti ono ili one što nikada nije valjalo i nisu valjali.
Preporuke:
9
0
30
sreda, 22 maj 2013 19:18
drago.ca
@Goran Jevtović
"Evo jednog od načina, ovo je jak rodoljubivi sajt koji kontinuirano prati nekoliko hiljada ljudi dnevno"
Nadam se da ste svesni da su na ovom sajtu uglavnom ljudi koji žive u dijaspori. NSPM bi mogla da objavi dnevnu statistiku posete sajta. Bila bi interesantna i za nas obične smrtnike a razne službe, uključujući i onu najmoćniju, to i onako već omaju.
Preporuke:
10
3
31
sreda, 22 maj 2013 19:25
Dragana
Samo dve reci imam kao komentar na ostajanje Vulina na celu Kancelarije posle javnog davanja "neopozive" ostavke:kraj sveta
Preporuke:
11
0
32
sreda, 22 maj 2013 20:24
Karl Marx
Sam nacin na koji je Vulin podneo ostavku je veoma sporan. Ne moze se podnositi ostavka zbog sporazuma i istovremeno hvaliti i nuditi podrsku Vucicu koji je lice ovog sporazuma. Vulin je svega nekoliko dana kasnije bio na predizbornom mitingu SNS-a u Zemunu, posle cega je sa Vucicem putovao na Kosovo.
Vecina gledalaca je zaboravila da je Vulin tokom pomenute emisije izjavio da se zalaze za izlazak Srba na Kosovske izbore, po Kosovski zakonima, da bi, kako kaze sa 20-ak poslanika u parlamentu uticali na stavove Kosovske pregovaracke strane. Podsecam da 20-ak poslanika ima i DSS a znamo koliko utice na stavove Srpske pregovaracke strane.
Meni i dalje nije jasno zasto su Srbi sa Kosova za povratak Vulina na mesto predsednika kancelatije, ako ovaj podrzava Vucica i sporazum.
Preporuke:
16
0
33
sreda, 22 maj 2013 22:07
Old Kresoje
Hahahahahahahaha...
Preporuke:
10
0
34
četvrtak, 23 maj 2013 08:28
Milos Stankovic
Ko je ocekivao vise od jednog julovca...
Preporuke:
2
0
35
četvrtak, 23 maj 2013 08:33
Skeptik Roberto
Malo cu da budem zlurad: A sta sam ja pre dve nedelje tvrdio?
Preporuke:
4
0
36
četvrtak, 23 maj 2013 09:04
Nikola
Vulin opozvao neopozivu ostavku :)
Ovo neodoljivo podseća na Vučićevo "povlačenje iz politike" koje je trajalo oko nedelju dana, sećate se puča u SRS kada se Alek strašno rastužio, pa nije znao šta će, pa se teška srca opredelio za vlast i beneficije umesto utamničenog kuma, naravno iz principa.
Vule uči od Vučka.
post skriptum:
Kada javljaju kako "Srbi traže povratak Vulina" nisam primetio da su bar kratko objasnili koji su to Srbi.
Možda neki od njihovih predstavnika? Imenom i prezimenom? Ne?
Preporuke:
3
0
37
četvrtak, 23 maj 2013 09:21
Bojan, PRIŠTINA
Evo koja je igra u pitanju.
Vulin je sve vreme dok je bio direktor kancelarije bio zadužen za bacanje prašine u oči Srbima sa Kosmeta i njihovo pacifikovanje prema delovanju vlasti.
Po sistemu mi svi vidimo od prvog dana kuda vode pregovori u Briselu, a Vulin na terenu daje zapaljive izjave i govori da Srpske Institucije nikada neće napustiti Kosmet, sve busajući se u grudi junačke.
Kad je posao obavljen a sporazum potpisan, Vulin podnosi ostavnku ne zato što se ne slaže sa sporazumom nego jer ta njegova kancelarija više nema smisla, pa da je nebi ugasili on kao podnosi ostavku, sve pritom držeći hvalospev o A.V. na RTS i pričajući da bi sporazum bio dobar al posle lokalnih izbora Republjike Kosove, kad bi Srbi postali snaga u parlamentu, bla bla...
Elem, sad kad je zapelo oko primene sporazuma, neko se setio da bi bilo korisno vratiti ga da on malo na terenu mešetari meću Srbima da se uguraju u Taćijev tor tj prihvate sporazum.
O "peticiji" da ga vrate ne bih trošio reči.
Preporuke:
4
0
38
četvrtak, 23 maj 2013 11:26
zeka
Čujem Vuline poslušao si Boru Čorbu "Ostani đubre do kraja".
Preporuke:
4
0
39
ponedeljak, 27 maj 2013 00:14
Beli
Srbi sa KiM su pisali peticiju da Vulin ostane, ako njima valja, nama je jos bolji…
Verovatno su srpske glavesine sa Kosmeta, clanovu crnog preduzeca SNS, trazile povratak, a kad to oni rade RTS laze kao da se radi o narodu.
Mnogo sam evropskih i svetskih televizija gledao i analizirao, i svi lazu na svoj nacin, ali ovo kako laze RTS, tako bezocno, nema takmaca u svetu!
Na sve to "...moje pleme snom mrtvijem spava".
Nemoral na sve strane, nemoralna RTS, nemoralni politicari, nemoralna "beogradska inteligncija"...
On je jedina neosporna dodirna tačka.
Prosto neverovatno da je tako ispalo,jer je i jedina otstupnica j e d i n o j soluciji za odvajanje Severa i od Srbije i od tzv Kosova.
Lik je pošten.
Agent@Goja - svaka čast, mislim da polovina naših problema leži u sujeti kod ljudi koji neće da priznaju grešku i pokušaju da promene nešto već zaslepljeni sujetom i samoljubljem ko' junci teraju stalno jedno te isto do u propast.
Agent@F-16 - dobar i sadržajan komentar.
Rekao je drug Tito da se Srbi neće oporaviti 80 godina posle njegove smrti. Ja sam u to više nego siguran. U tom smislu govori i niz komentara, čak i na ovom sajtu, kada su u pitanju odbrana "lika i dela maloga Jože". Ljudi, opametite se dok je vreme.
Dobar broj nas je tada napisao da je posredi velika podvala i pripremljena igra. I evo nam sada upravo to.
Aman ljudi (obraćam se jednom broju čitaoca koji i dalje ovu našu tragediju gledaju krajnje naivno), posredi je prljava obaveštajno-subverzvina igra koju u celini vode majstori zapadnih službi smešteni usred Beograda!
Svaki potez, ali baš svaki, od najobičnije izjave medijima, preko slikanja, pa čak i načina oblačenja, sve do kapitalnih odluka tzv. državnog vrha, njiihovih je ruku delo. Ništa se ne prepušta slučaju.
U kandžama smo bezskrupuloznih tipova koji nas uništavaju taman u meri naše pasivnosti, kapitulantskog duha, predaje, anemije, defetizma i sličnog.
Moramo konačno shvatiti, da onog momenta kada bi se diglo tih 50 i višđe hiljada na noge i krenulo sa sveobuhvatnim protestima i pravim demonstracijama, koncepcija bi im se raspala!
I ja sam verovao da je iskreno podneo ostavku. I ja sam opet ispao magare. Ija ija ija.
Osim što je poznato da je Fahri Musliju već tri decenije agent britanske MI 6 (gle slučajnosti, po onoj narodnoj "gde tata tu i sin"), da je separatista od svoje mladosti, da je još 60-tih vrlo vešto plasiran u u RTB (RTS), da je jedno vreme bio i dvojni igrač dveju službi, da je na KosMetu (okolina Prizrena težišno) dao značajan doprinos u borbi za "Republiku Kosovo", da je bio izuzetno aktivan u Beogradu (povezivanje sa brojnim ilegalnim organizacijama tadašnjih iredentista širom SFRJ i širenja ideologije i ciljeva) i mnogo toga još drugog, u ovom trenutku, osim glavnog podatka koji sam ovde izneo još pre mesec dana, a kasnije je potvrda stigla i preko magazina "Tabloid", sve drugo nije bitno.
Dakle, moguće je da po istom "modelu" (čovek je na ljubavnom planu bio aktivan) ima prikriveno potomstvo, ali, zasada, nema direktne veze sa tzv. državnim vrhom Srbije (majko mila na šta smo spali), osim otkrivenog.
Srdačan pozdrav!
Mislim da sada vi imate naivno razmisljanje. ~da se okupi 50000 i protesti. vi ne kapirate. ja jesam za kim u sastavu srbije i mislim kad tad da ce nasa vojska dolje biti. Ali nikog ovdje u centralnoj srbiji nije briga za neku po njima izg tetitoriju a da nepricam o beogradu. jedino jad i beda mogu natjerati na proteste. a to se nece dogoditi dok god eu i mmf daju kredite za gasenje pozara. to je ono sto sadasnja vlast koristi. znajuci da ako eu i sad zele da kontrolisu situaciju u srbiji-morace da iskeshiraju. u tome je sustina . zato je i sloba pao. jer nije imao para za gasenje pozara.
Niste u pravu. Ovo što ste napisali je čist defetizam.
Narod je izmanipulisan, neinformisan, prevaren, dnevno se obmanjuje, zastrašuje...
Sedeći i čekajući tačno idemo na ruku zapadnim obaveštajcima koji sede u Beogradu i rukovode ovim agentima koji silom drže vlast.
Oni imaju sve moguće planove za umrtvljivanje stanovništva.
Nemaju samo jedan, kako se ponašati ako se prikupi kritična masa, a to je 50 hiljada i više i krene, ne u "recitacije", držanje dosadnih govora, zaklinjanje sa bine, već u aktivan otpor (pisao sam već o tome) i blokadu rada tzv. vlade i tzv. skupštine.
Kako prikupiti tu masu? Evo jednog od načina, ovo je jak rodoljubivi sajt koji kontinuirano prati nekoliko hiljada ljudi dnevno (čak i više).
Stalnim pozivima probudiće se masa i multiplikovati.
Da li ste primetili kako je Vučić svaki miting, svako okupljanje unazad prebrojao "u komad"?
Nemaju odgovor na pobunjenu i upornu masu naroda!
Nemaju, jer znaju šta su počinili.
"Evo jednog od načina, ovo je jak rodoljubivi sajt koji kontinuirano prati nekoliko hiljada ljudi dnevno"
Nadam se da ste svesni da su na ovom sajtu uglavnom ljudi koji žive u dijaspori. NSPM bi mogla da objavi dnevnu statistiku posete sajta. Bila bi interesantna i za nas obične smrtnike a razne službe, uključujući i onu najmoćniju, to i onako već omaju.
Vecina gledalaca je zaboravila da je Vulin tokom pomenute emisije izjavio da se zalaze za izlazak Srba na Kosovske izbore, po Kosovski zakonima, da bi, kako kaze sa 20-ak poslanika u parlamentu uticali na stavove Kosovske pregovaracke strane. Podsecam da 20-ak poslanika ima i DSS a znamo koliko utice na stavove Srpske pregovaracke strane.
Meni i dalje nije jasno zasto su Srbi sa Kosova za povratak Vulina na mesto predsednika kancelatije, ako ovaj podrzava Vucica i sporazum.
Ovo neodoljivo podseća na Vučićevo "povlačenje iz politike" koje je trajalo oko nedelju dana, sećate se puča u SRS kada se Alek strašno rastužio, pa nije znao šta će, pa se teška srca opredelio za vlast i beneficije umesto utamničenog kuma, naravno iz principa.
Vule uči od Vučka.
post skriptum:
Kada javljaju kako "Srbi traže povratak Vulina" nisam primetio da su bar kratko objasnili koji su to Srbi.
Možda neki od njihovih predstavnika? Imenom i prezimenom? Ne?
Vulin je sve vreme dok je bio direktor kancelarije bio zadužen za bacanje prašine u oči Srbima sa Kosmeta i njihovo pacifikovanje prema delovanju vlasti.
Po sistemu mi svi vidimo od prvog dana kuda vode pregovori u Briselu, a Vulin na terenu daje zapaljive izjave i govori da Srpske Institucije nikada neće napustiti Kosmet, sve busajući se u grudi junačke.
Kad je posao obavljen a sporazum potpisan, Vulin podnosi ostavnku ne zato što se ne slaže sa sporazumom nego jer ta njegova kancelarija više nema smisla, pa da je nebi ugasili on kao podnosi ostavku, sve pritom držeći hvalospev o A.V. na RTS i pričajući da bi sporazum bio dobar al posle lokalnih izbora Republjike Kosove, kad bi Srbi postali snaga u parlamentu, bla bla...
Elem, sad kad je zapelo oko primene sporazuma, neko se setio da bi bilo korisno vratiti ga da on malo na terenu mešetari meću Srbima da se uguraju u Taćijev tor tj prihvate sporazum.
O "peticiji" da ga vrate ne bih trošio reči.