Bruka za samog Vulina ako je to tacno to samo govori koliko nestabilan karakter ima taj covek i koliko je politicki nezreo! On sada na Kosovu moze samo da pomogne brzoj integraciji srba u Tacijeve institucije i brzoj albanizaciji srba!
Препоруке:
119
1
2
среда, 22 мај 2013 13:11
mrks
mozda je "sporazum" i promenjen, ali to mora biti samo stetno po srpsku stranu.
Verovatno su srpske glavesine sa Kosmeta, clanovu crnog preduzeca SNS, trazile povratak, a kad to oni rade RTS laze kao da se radi o narodu.
Mnogo sam evropskih i svetskih televizija gledao i analizirao, i svi lazu na svoj nacin, ali ovo kako laze RTS, tako bezocno, nema takmaca u svetu!
Na sve to "...moje pleme snom mrtvijem spava".
Nemoral na sve strane, nemoralna RTS, nemoralni politicari, nemoralna "beogradska inteligncija"...
Препоруке:
71
0
3
среда, 22 мај 2013 13:16
Гоја
ИЗВИЊАВАМ се СВИМ посеотицима овог цењеног сајта пошто сам веровао пре пар недеља да је овај човек ИСКРЕНО поднео оставку.Похвалио бих неке коментаторе који су ОДМАХ рекли да је реч о политичкој манипулацији.
Препоруке:
124
1
4
среда, 22 мај 2013 13:20
Никола
Како мало вреди реч данас. Време лажи на политичкој, интелектуалној и медијској сцени Србије. Али и то ће проћи. Доћи ће људи који ће поштовати дату реч, Устав своје отаџбине, свој народ и своју веру.
Препоруке:
73
0
5
среда, 22 мај 2013 13:33
тачка додира
Веровали или не(није Рипли)овај лик ће бити она прелазна нит између српске надлежности над Севером Косова и прелазних институција Заједнице српских општина Севера Косова.
Он је једина неоспорна додирна тачка.
Просто невероватно да је тако испало,јер је и једина отступница ј е д и н о ј солуцији за одвајање Севера и од Србије и од тзв Косова.
Лик је поштен.
Препоруке:
7
44
6
среда, 22 мај 2013 14:05
Teoreticar zavere
Izgleda da nista nema gore od bivših radikala i julovaca...uzas, tesko Srbiji.
Препоруке:
71
1
7
среда, 22 мај 2013 14:16
leganje na rudu
Možda grešim ali sam ja ovo razumeo kao da će Srbi sa KiM ipak leći na rudu u vezi prihvatanja šiptarskih zakona, Vulin služi samo kao izgovor inače je kao lik i delo prevrtljivog beščašća potpuno nebitan!
Препоруке:
54
2
8
среда, 22 мај 2013 14:26
Петар Петровић
Швапски коњушари...
Препоруке:
49
0
9
среда, 22 мај 2013 14:43
bole
Principijelan kao i uvek! Setite se, taj je izasao 1998. iz Jul-a zbog koalicije sa Nikolicem i Vucicem, a sad je na njihovoj listi. Naravoucenije: nikad ne veruj julovcu.
Препоруке:
59
0
10
среда, 22 мај 2013 14:46
Konobar
Mora da je greška jer je Vulin dao NEOPOZIVU ostavku na mesto u Kancelariji za KiM. Jedina mogućnost postoji da je sada na mestu šefa "Tim za KiM" kako li se već zove "Tim za implementaciju Sporazuma". Inače njegov humanizam nema granica. Kao šefa JUL pitali su ga novinari kako to da je policija po mrazu polivala narod u Beogradu ledenom vodom iz vodenih topova, taj humanista je odgovorio " Je l' trebalo možda da greju vodu". Ima Srbi sa njim da propište majčino mleko kao ona deca iz "pratnje" što je podmetnuo u Gračanici da ih ROSA prebije. Onda je zbrisao jer mu je istekla dozvola što mu je dao Bajram Redžepi da dođe na liturgiju ali sam kao vernik.
Препоруке:
66
0
11
среда, 22 мај 2013 15:03
Ф-16
Ноторна је лаж да су Срби са Косова тражили да се Вулин врати (ако је уопште игде ишао). Не знам ни зашто би тражили да се врати, кад их је стално лагао.Истина је да је Вулин из канцеларије за Косово истерао готово све Србе са Косова који су тамо радили, и довео своје људе из Новог Сада, па сад Срби ту канцеларију горко хуморно зову канцеларија за Војводину. Можда су и у праву, јер како се ствари одвијају у Војводини, убрзо ће требати.
Препоруке:
78
0
12
среда, 22 мај 2013 15:18
један лик
Лажне патриоте су најгори људи.
Препоруке:
45
0
13
среда, 22 мај 2013 15:24
Агент
Као и обично на вести о дешавањима у Србији не знам дал' да се смејем или да плачем. И једно и друго од муке свакако.
Агент@Гоја - свака част, мислим да половина наших проблема лежи у сујети код људи који неће да признају грешку и покушају да промене нешто већ заслепљени сујетом и самољубљем ко' јунци терају стално једно те исто до у пропаст.
Агент@Ф-16 - добар и садржајан коментар.
Препоруке:
25
0
14
среда, 22 мај 2013 15:37
Peter RV
Na zahtjev Rade Trajkovic?
Препоруке:
38
0
15
среда, 22 мај 2013 15:56
Coki
Znali smo da je veliki patriota i da su mu cast obraz i postenje iznad svega.
Препоруке:
27
1
16
среда, 22 мај 2013 16:01
Sanda
Vulin se kao JUL-c zajedno sa generalima JNA zalagao za ocuvanje komunizma koji je vec svugde propao.Da su se zalagali za Jugoslaviju mozda bi i opstala.Ne verujem da on moze pomoci vise od integracije Srba u drzavu Kosovo.Srbe na severu treba da vodi neko principelan kao Djordje Vukadinovic i bilo bi najbolje da on preseli na Kosovo.Tada sigurno ne bi bilo izdaje i Srbi bi vratili svoj mir.
Препоруке:
19
3
17
среда, 22 мај 2013 16:15
Zakulisne kriptopatriotske nedoslednosti
Pecatnjacki kriptopatriota na delu.Nikavi Srbi sa severa KiM nisu organizovali (o tome vise u tekstu A.Pavica "Muke po LDP-u") prikupljanje potpisa za vracanje Vulina na duznost vec je to sve bila igra u reziji Vucica i Vulina koji su organizovali to potpisivanje.Vulin je iz ekipe pecatnjacko vidovnjackih pseudopatriota skupa sa Dragomirom Andjelkovicem, Radunom, Balabanom, Vucelicem itd da ne pominjemo Drecuna.Tu negde izmedju su onaj dr Dragan Petrovic, Zeljko Cvijanovic i videcemo u buducnosti kako ce se pozicionirati Ratko Dmitrovic koji je pristao da postane "deo sistema" i prihvatio da bude glavni urednik svih izdanja Novosti sto je za mene vrlo iznenadjujuce jer je recimo na primer dr Milo Lompar odbio ponudu sadasnjeg ministra kulture da bude postavljen za direktora Narodne biblioteke Srbije jer je znao da nista nece moci da ucini za srpsku stvar u okviru sitema koji je izrazito antisrpski postavljen i delotvoran.
Препоруке:
30
1
18
среда, 22 мај 2013 16:17
геџа
Рекох ли ја да је то договор са Вучићем, наводно, да не испадне да су СВИ у тиму били за издају.
Препоруке:
30
0
19
среда, 22 мај 2013 16:30
Agaton
To je perfidna igra u kojoj svi pokazuju cednost duse. Vulin daje ostavku zbog neslaganja sa deklaracijom,ali "oca" iste kuje u zvezde....Kasnije,kao brizni otac nacije,ne dozvoljava Bulinu da ode-ne prihvata se otkaz i Vulin nastavlja da sprovodi deklaraciju do kraja....
Препоруке:
27
0
20
среда, 22 мај 2013 16:37
Милета
У Србији још увек одлучујућу улогу имају комунисти и усташе.
Рекао је друг Тито да се Срби неће опоравити 80 година после његове смрти. Ја сам у то више него сигуран. У том смислу говори и низ коментара, чак и на овом сајту, када су у питању одбрана "лика и дела малога Јоже". Људи, опаметите се док је време.
Препоруке:
24
4
21
среда, 22 мај 2013 16:39
Војна пошта 6143/5
На страну "неопозивост" Вулинове оставке.Него, гледам ову фотографију, па ону на главној страници и све се нешто питам: да ли г-дин пук. Горан Јевтовић има још података о могућем потомству извесног Ф.М. ...
Препоруке:
17
0
22
среда, 22 мај 2013 16:56
Горан Јевтовић
Где су сада коментатори (осим Гоје, свака част на искрености!) који су се истицали у величању Вулина када је као поднео оставку?
Добар број нас је тада написао да је посреди велика подвала и припремљена игра. И ево нам сада управо то.
Аман људи (обраћам се једном броју читаоца који и даље ову нашу трагедију гледају крајње наивно), посреди је прљава обавештајно-субверзвина игра коју у целини воде мајстори западних служби смештени усред Београда!
Сваки потез, али баш сваки, од најобичније изјаве медијима, преко сликања, па чак и начина облачења, све до капиталних одлука тзв. државног врха, њиихових је руку дело. Ништа се не препушта случају.
У канџама смо безскрупулозних типова који нас уништавају таман у мери наше пасивности, капитулантског духа, предаје, анемије, дефетизма и сличног.
Морамо коначно схватити, да оног момента када би се дигло тих 50 и вишђе хиљада на ноге и кренуло са свеобухватним протестима и правим демонстрацијама, концепција би им се распала!
Препоруке:
41
0
23
среда, 22 мај 2013 17:28
Sprdnja
@ Goja
I ja sam verovao da je iskreno podneo ostavku. I ja sam opet ispao magare. Ija ija ija.
Препоруке:
21
0
24
среда, 22 мај 2013 17:32
Горан Јевтовић
@ Војна пошта 6143/5
Осим што је познато да је Фахри Муслију већ три деценије агент британске МИ 6 (гле случајности, по оној народној "где тата ту и син"), да је сепаратиста од своје младости, да је још 60-тих врло вешто пласиран у у РТБ (РТС), да је једно време био и двојни играч двеју служби, да је на КосМету (околина Призрена тежишно) дао значајан допринос у борби за "Републику Косово", да је био изузетно активан у Београду (повезивање са бројним илегалним организацијама тадашњих иредентиста широм СФРЈ и ширења идеологије и циљева) и много тога још другог, у овом тренутку, осим главног податка који сам овде изнео још пре месец дана, а касније је потврда стигла и преко магазина "Таблоид", све друго није битно.
Дакле, могуће је да по истом "моделу" (човек је на љубавном плану био активан) има прикривено потомство, али, засада, нема директне везе са тзв. државним врхом Србије (мајко мила на шта смо спали), осим откривеног.
Срдачан поздрав!
Препоруке:
22
0
25
среда, 22 мај 2013 17:39
Miroslav
Dugo je i čekao.
Препоруке:
17
0
26
среда, 22 мај 2013 17:45
vois
@ goran jevtocvic
Mislim da sada vi imate naivno razmisljanje. ~da se okupi 50000 i protesti. vi ne kapirate. ja jesam za kim u sastavu srbije i mislim kad tad da ce nasa vojska dolje biti. Ali nikog ovdje u centralnoj srbiji nije briga za neku po njima izg tetitoriju a da nepricam o beogradu. jedino jad i beda mogu natjerati na proteste. a to se nece dogoditi dok god eu i mmf daju kredite za gasenje pozara. to je ono sto sadasnja vlast koristi. znajuci da ako eu i sad zele da kontrolisu situaciju u srbiji-morace da iskeshiraju. u tome je sustina . zato je i sloba pao. jer nije imao para za gasenje pozara.
Препоруке:
2
15
27
среда, 22 мај 2013 18:12
Горан Јевтовић
vois
Нисте у праву. Ово што сте написали је чист дефетизам.
Народ је изманипулисан, неинформисан, преварен, дневно се обмањује, застрашује...
Седећи и чекајући тачно идемо на руку западним обавештајцима који седе у Београду и руководе овим агентима који силом држе власт.
Они имају све могуће планове за умртвљивање становништва.
Немају само један, како се понашати ако се прикупи критична маса, а то је 50 хиљада и више и крене, не у "рецитације", држање досадних говора, заклињање са бине, већ у активан отпор (писао сам већ о томе) и блокаду рада тзв. владе и тзв. скупштине.
Како прикупити ту масу? Ево једног од начина, ово је јак родољубиви сајт који континуирано прати неколико хиљада људи дневно (чак и више).
Сталним позивима пробудиће се маса и мултипликовати.
Да ли сте приметили како је Вучић сваки митинг, свако окупљање уназад пребројао "у комад"?
Немају одговор на побуњену и упорну масу народа!
Немају, јер знају шта су починили.
Препоруке:
27
0
28
среда, 22 мај 2013 18:19
Uskokovic Sasa
Tragikomedija!
Препоруке:
14
0
29
среда, 22 мај 2013 19:03
Турас
Компромитовање је уобичајено у данашњој србској политици; Вулинови јефтини трикови, где могу да прођу ?Развој Косметских прилика, постаје како "преговори"одмичу све јаднији и беднији.Крајње је време променити оно или оне што никада није ваљало и нису ваљали.
Препоруке:
9
0
30
среда, 22 мај 2013 19:18
драго.ца
@Горан Јевтовић
"Ево једног од начина, ово је јак родољубиви сајт који континуирано прати неколико хиљада људи дневно"
Надам се да сте свесни да су на овом сајту углавном људи који живе у дијаспори. НСПМ би могла да објави дневну статистику посете сајта. Била би интересантна и за нас обичне смртнике а разне службе, укључујући и ону најмоћнију, то и онако већ омају.
Препоруке:
10
3
31
среда, 22 мај 2013 19:25
Dragana
Samo dve reci imam kao komentar na ostajanje Vulina na celu Kancelarije posle javnog davanja "neopozive" ostavke:kraj sveta
Препоруке:
11
0
32
среда, 22 мај 2013 20:24
Karl Marx
Sam nacin na koji je Vulin podneo ostavku je veoma sporan. Ne moze se podnositi ostavka zbog sporazuma i istovremeno hvaliti i nuditi podrsku Vucicu koji je lice ovog sporazuma. Vulin je svega nekoliko dana kasnije bio na predizbornom mitingu SNS-a u Zemunu, posle cega je sa Vucicem putovao na Kosovo.
Vecina gledalaca je zaboravila da je Vulin tokom pomenute emisije izjavio da se zalaze za izlazak Srba na Kosovske izbore, po Kosovski zakonima, da bi, kako kaze sa 20-ak poslanika u parlamentu uticali na stavove Kosovske pregovaracke strane. Podsecam da 20-ak poslanika ima i DSS a znamo koliko utice na stavove Srpske pregovaracke strane.
Meni i dalje nije jasno zasto su Srbi sa Kosova za povratak Vulina na mesto predsednika kancelatije, ako ovaj podrzava Vucica i sporazum.
Препоруке:
16
0
33
среда, 22 мај 2013 22:07
Олд Кресоје
Хахахахахахахаха...
Препоруке:
10
0
34
четвртак, 23 мај 2013 08:28
Milos Stankovic
Ko je ocekivao vise od jednog julovca...
Препоруке:
2
0
35
четвртак, 23 мај 2013 08:33
Skeptik Roberto
Malo cu da budem zlurad: A sta sam ja pre dve nedelje tvrdio?
Препоруке:
4
0
36
четвртак, 23 мај 2013 09:04
Никола
Вулин опозвао неопозиву оставку :)
Ово неодољиво подсећа на Вучићево "повлачење из политике" које је трајало око недељу дана, сећате се пуча у СРС када се Алек страшно растужио, па није знао шта ће, па се тешка срца определио за власт и бенефиције уместо утамниченог кума, наравно из принципа.
Вуле учи од Вучка.
пост скриптум:
Када јављају како "Срби траже повратак Вулина" нисам приметио да су бар кратко објаснили који су то Срби.
Можда неки од њихових представника? Именом и презименом? Не?
Препоруке:
3
0
37
четвртак, 23 мај 2013 09:21
Бојан, ПРИШТИНА
Ево која је игра у питању.
Вулин је све време док је био директор канцеларије био задужен за бацање прашине у очи Србима са Космета и њихово пацификовање према деловању власти.
По систему ми сви видимо од првог дана куда воде преговори у Бриселу, а Вулин на терену даје запаљиве изјаве и говори да Српске Институције никада неће напустити Космет, све бусајући се у груди јуначке.
Кад је посао обављен а споразум потписан, Вулин подноси оставнку не зато што се не слаже са споразумом него јер та његова канцеларија више нема смисла, па да је неби угасили он као подноси оставку, све притом држећи хвалоспев о А.В. на РТС и причајући да би споразум био добар ал после локалних избора Репубљике Косове, кад би Срби постали снага у парламенту, бла бла...
Елем, сад кад је запело око примене споразума, неко се сетио да би било корисно вратити га да он мало на терену мешетари мећу Србима да се угурају у Таћијев тор тј прихвате споразум.
О "петицији" да га врате не бих трошио речи.
Препоруке:
4
0
38
четвртак, 23 мај 2013 11:26
зека
Чујем Вулине послушао си Бору Чорбу "Остани ђубре до краја".
Препоруке:
4
0
39
понедељак, 27 мај 2013 00:14
Beli
Srbi sa KiM su pisali peticiju da Vulin ostane, ako njima valja, nama je jos bolji…
Verovatno su srpske glavesine sa Kosmeta, clanovu crnog preduzeca SNS, trazile povratak, a kad to oni rade RTS laze kao da se radi o narodu.
Mnogo sam evropskih i svetskih televizija gledao i analizirao, i svi lazu na svoj nacin, ali ovo kako laze RTS, tako bezocno, nema takmaca u svetu!
Na sve to "...moje pleme snom mrtvijem spava".
Nemoral na sve strane, nemoralna RTS, nemoralni politicari, nemoralna "beogradska inteligncija"...
Он је једина неоспорна додирна тачка.
Просто невероватно да је тако испало,јер је и једина отступница ј е д и н о ј солуцији за одвајање Севера и од Србије и од тзв Косова.
Лик је поштен.
Агент@Гоја - свака част, мислим да половина наших проблема лежи у сујети код људи који неће да признају грешку и покушају да промене нешто већ заслепљени сујетом и самољубљем ко' јунци терају стално једно те исто до у пропаст.
Агент@Ф-16 - добар и садржајан коментар.
Рекао је друг Тито да се Срби неће опоравити 80 година после његове смрти. Ја сам у то више него сигуран. У том смислу говори и низ коментара, чак и на овом сајту, када су у питању одбрана "лика и дела малога Јоже". Људи, опаметите се док је време.
Добар број нас је тада написао да је посреди велика подвала и припремљена игра. И ево нам сада управо то.
Аман људи (обраћам се једном броју читаоца који и даље ову нашу трагедију гледају крајње наивно), посреди је прљава обавештајно-субверзвина игра коју у целини воде мајстори западних служби смештени усред Београда!
Сваки потез, али баш сваки, од најобичније изјаве медијима, преко сликања, па чак и начина облачења, све до капиталних одлука тзв. државног врха, њиихових је руку дело. Ништа се не препушта случају.
У канџама смо безскрупулозних типова који нас уништавају таман у мери наше пасивности, капитулантског духа, предаје, анемије, дефетизма и сличног.
Морамо коначно схватити, да оног момента када би се дигло тих 50 и вишђе хиљада на ноге и кренуло са свеобухватним протестима и правим демонстрацијама, концепција би им се распала!
I ja sam verovao da je iskreno podneo ostavku. I ja sam opet ispao magare. Ija ija ija.
Осим што је познато да је Фахри Муслију већ три деценије агент британске МИ 6 (гле случајности, по оној народној "где тата ту и син"), да је сепаратиста од своје младости, да је још 60-тих врло вешто пласиран у у РТБ (РТС), да је једно време био и двојни играч двеју служби, да је на КосМету (околина Призрена тежишно) дао значајан допринос у борби за "Републику Косово", да је био изузетно активан у Београду (повезивање са бројним илегалним организацијама тадашњих иредентиста широм СФРЈ и ширења идеологије и циљева) и много тога још другог, у овом тренутку, осим главног податка који сам овде изнео још пре месец дана, а касније је потврда стигла и преко магазина "Таблоид", све друго није битно.
Дакле, могуће је да по истом "моделу" (човек је на љубавном плану био активан) има прикривено потомство, али, засада, нема директне везе са тзв. државним врхом Србије (мајко мила на шта смо спали), осим откривеног.
Срдачан поздрав!
Mislim da sada vi imate naivno razmisljanje. ~da se okupi 50000 i protesti. vi ne kapirate. ja jesam za kim u sastavu srbije i mislim kad tad da ce nasa vojska dolje biti. Ali nikog ovdje u centralnoj srbiji nije briga za neku po njima izg tetitoriju a da nepricam o beogradu. jedino jad i beda mogu natjerati na proteste. a to se nece dogoditi dok god eu i mmf daju kredite za gasenje pozara. to je ono sto sadasnja vlast koristi. znajuci da ako eu i sad zele da kontrolisu situaciju u srbiji-morace da iskeshiraju. u tome je sustina . zato je i sloba pao. jer nije imao para za gasenje pozara.
Нисте у праву. Ово што сте написали је чист дефетизам.
Народ је изманипулисан, неинформисан, преварен, дневно се обмањује, застрашује...
Седећи и чекајући тачно идемо на руку западним обавештајцима који седе у Београду и руководе овим агентима који силом држе власт.
Они имају све могуће планове за умртвљивање становништва.
Немају само један, како се понашати ако се прикупи критична маса, а то је 50 хиљада и више и крене, не у "рецитације", држање досадних говора, заклињање са бине, већ у активан отпор (писао сам већ о томе) и блокаду рада тзв. владе и тзв. скупштине.
Како прикупити ту масу? Ево једног од начина, ово је јак родољубиви сајт који континуирано прати неколико хиљада људи дневно (чак и више).
Сталним позивима пробудиће се маса и мултипликовати.
Да ли сте приметили како је Вучић сваки митинг, свако окупљање уназад пребројао "у комад"?
Немају одговор на побуњену и упорну масу народа!
Немају, јер знају шта су починили.
"Ево једног од начина, ово је јак родољубиви сајт који континуирано прати неколико хиљада људи дневно"
Надам се да сте свесни да су на овом сајту углавном људи који живе у дијаспори. НСПМ би могла да објави дневну статистику посете сајта. Била би интересантна и за нас обичне смртнике а разне службе, укључујући и ону најмоћнију, то и онако већ омају.
Vecina gledalaca je zaboravila da je Vulin tokom pomenute emisije izjavio da se zalaze za izlazak Srba na Kosovske izbore, po Kosovski zakonima, da bi, kako kaze sa 20-ak poslanika u parlamentu uticali na stavove Kosovske pregovaracke strane. Podsecam da 20-ak poslanika ima i DSS a znamo koliko utice na stavove Srpske pregovaracke strane.
Meni i dalje nije jasno zasto su Srbi sa Kosova za povratak Vulina na mesto predsednika kancelatije, ako ovaj podrzava Vucica i sporazum.
Ово неодољиво подсећа на Вучићево "повлачење из политике" које је трајало око недељу дана, сећате се пуча у СРС када се Алек страшно растужио, па није знао шта ће, па се тешка срца определио за власт и бенефиције уместо утамниченог кума, наравно из принципа.
Вуле учи од Вучка.
пост скриптум:
Када јављају како "Срби траже повратак Вулина" нисам приметио да су бар кратко објаснили који су то Срби.
Можда неки од њихових представника? Именом и презименом? Не?
Вулин је све време док је био директор канцеларије био задужен за бацање прашине у очи Србима са Космета и њихово пацификовање према деловању власти.
По систему ми сви видимо од првог дана куда воде преговори у Бриселу, а Вулин на терену даје запаљиве изјаве и говори да Српске Институције никада неће напустити Космет, све бусајући се у груди јуначке.
Кад је посао обављен а споразум потписан, Вулин подноси оставнку не зато што се не слаже са споразумом него јер та његова канцеларија више нема смисла, па да је неби угасили он као подноси оставку, све притом држећи хвалоспев о А.В. на РТС и причајући да би споразум био добар ал после локалних избора Репубљике Косове, кад би Срби постали снага у парламенту, бла бла...
Елем, сад кад је запело око примене споразума, неко се сетио да би било корисно вратити га да он мало на терену мешетари мећу Србима да се угурају у Таћијев тор тј прихвате споразум.
О "петицији" да га врате не бих трошио речи.