уторак, 14. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Иво Јосиповић: Запослити Србе у државним и јавним установама

Kоментари (11) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 15 мај 2013 15:04
Дино Зоранић
"Латини су старе варалице"! Где се деде "ердутски споразум"?!
Препоруке:
11
1
2 среда, 15 мај 2013 15:47
Sima
Podrzavam srbe u hrvatskoj a nemogu da makar malo ne pohvalim ovaj napredak da barem postoje sastanci i obecanje nekakve izmedju vlasti u zagrebu i srba u hrvatskoj,kad se setimo ratova,proterivanja,ignorisanja srba u hrvatskoj,ova praksa i ovakakv odnso daje makar malu nadu da ce SRBI U hrvatskoj ostasti SRBI,a to mora biti njihova naciolni interes a i nas interes iz srbije jer mi smo duzni da prema ustavu borimo se za njih,al ne da se borimo za ono sto mislim da njima treba nego za ono sto oni zele a oni zele da budu srbi u hrvtskoj,kao sto srbi u bih zele da budu srbi u rep srpskoj .Dosta je proslosti i gledanja unazad sad moramo napraviti realne ciljeve za koje cemo sre boriti i napravi drzavni i naciolnni interes.Ako ce neko sad prosipati pricu da je nas interes u hratakoj srbija do knina,podseticu vas draga braco dalmatinci da je knin pao za 12 sati i da u kniniu vise nema srba ,al ih zato ima u vukovaru,dvoru na uni,borovo selu.
Препоруке:
2
6
3 среда, 15 мај 2013 17:10
Decko iz B.
@SIMA
Sve tamo Srpska naselja prema granici Srbiji neka se mirno reintegrise po briselskom planu u Srpsko Ustavnom poredku Srbije, posto, zna se, nije priznavanje te teritorije Srbiji, nego, pa, nesto drugo. A ostali Srbi koj misle da im je Hrvatska drzava, ja licno ne osudjujem to, ali jos jednom vas pitam sta onda zvanicni Beograd treba da radi za njih? Da guta nemo prekrivenu agresiju od strane Hrvata/Ustasa prema nasoj Drzavi i Narodu (Ratovi, priznavanja pokrajine, deleci "savete" tog nistavog plemena)? Da im oprostimo i Jasenovac i Oluju i preuzimanje nase Kulture i dobara. Pljuvanje, sutiranje i jos reci hvala daj jos. Za sta? Da idu neke terazijske bitange na okupiranom delu mora da nadju jebacinu, jel to??? Ti Ljudi koji misle da im je Hrvatska drzava neka onda traze sve od Zagreba ili od Brisela.
Препоруке:
0
2
4 среда, 15 мај 2013 19:14
Sima
@decko iz b.Vrlo dobro znas da mirna reintegracija nije moguca,i da svet to nece dozvoliti jer je hrvatska medj.priznata zemlja,tako da sirenje prema njihovoj teriotriji za sad nije moguce ,dok je npr.bih jedna nedorecena zemlja gde srbi mogu da trazze svoju sansu,pogotovo ako naidje talas raspadanja zemalja,skotksa iz britanije,katalonija iz spaanije,prsto nas interes vise nije hrvatska jer mi tamo nemamo grupisana naselja gde mozemo neku teriotriju da napravimo .Pito si sta beograd moze da ucini ,da prizna hrvtasku ne lazno nego stvarno a ne da je zove avnojska hrvatska ceo svet je prizna moramo je i mi priznati a ne kao seselj da je zovemo okupirnom teritorijom srbije ,eto i on je bio na vlsti pa nije nista ucinio,drugo da uspostavi odnos ne napadanja zagreba il ignorisanja al takodje ne i odnos tadiceve politike samo izvinjenja i nita drugo,da konacno pocne da resava probleme,eto vucic bio proslo par dana vec josipovic danas ,,,makar,, prica o srbima.
Препоруке:
2
1
5 среда, 15 мај 2013 22:30
Ja bih najradije zaposlio Srpkinje.

Žene i pol!
Препоруке:
0
2
6 четвртак, 16 мај 2013 12:57
Decko iz B.
@SIMA
Vi Gospodine pricate gluposti. Kada su Ustasi "humano reintegrisali" sa g. Galbrajtom na tenku gusto naseljeno srpske teritorije nasih zapadnih krajeva Niko nije rekao da Hrvatska nema tu da trazui nesto posto ima tu naroda koj nece u NDH nego bi ostao u postSFRJ. I gazili su to! Posle su sopstvenu "garanciji" gazili kada su pljunuli na AVNOJSKE Granice velikodusno nudeci od strane nebitne Banderte komisije. Vi to mozete na novu foru da probate da postavite vasu odvratnu drugo Srpsku neoustasku propagandu. Sta lupetate da Srbija nije priznala HR? Vi hocete da mi kazete da je Beograd ta strana koja neprekidno preti? Kazete da moramo zbog Srba u HR da lizemo strokavo dupe svakog Ustasa. Ja necu. Ako vi zbog lagodnog letovanja zelite izvolte. Ali nemojte tu pricati kao da Srbi trebaju da se dodvaraju Tom nistavom plemenu. Docice vreme kada cemo i uzvratiti. I posto znaju da cu da trpe i Jasenovac i Blajburg i Aussvitc i ruandu i jos dodatnih stvari u jednom, Ustasi ne maraju vise.
Препоруке:
1
1
7 четвртак, 16 мај 2013 13:56
Sima
ja ovo posmtram iz jednostavnog ugla ,kao primer ima jedna devojka i ona je kurva,al znate sta je fora te devojka nije moja devojka ,boli me znaci bas za nju.Tako isto i hrvatska sta ja imam sa njom > imam zemlju koju bi mogli da mi vrate,imam kucu koji bi mogli da obnove,sigurn nece obnoviti ako ih budemo puskama terali do zagreba,NARAVNO DA NE KAZEM DA ZBOG MOJE KUCE TREBAJU SRBI OVDE DUPE DA IM LJUBE,evo nemoramo ni da pricamo sa njima,samo nek ih ostavimo na miru i da se ne zanosimom sa nekim pricamo o osveti i srbji do zagreba,zasto srbija nije postala do zagreba 95 ? nego danas smo pali na pasaluk ,mi imamo problema u srbiji ljudi velikh problema dajte da resavamo to a ne da se zanosimo ustasama,vi meni izgledata kao jedan mali deo srbije koji vidi da ima probleema oko njega
koliko oce a mi ih def imamo i da skrene sa toga da prica o nekim zeljama i ne znam cemu
demagogiji,dragi mi je da ste u manjini,kao i RADIKALI.ZA SRBIJU OD SUBOTICA DO SARA i rep srpsku za sad u bihu.
Препоруке:
0
0
8 четвртак, 16 мај 2013 20:51
Decko iz B.
Gospodine, u pravu ste da Srbija danas ima problema. Ali kao sto to vi vidite to vide i Hrvati. I ne samo oni. Naravno da Srbija treba da se izvuce iz sve gore i gore situacije. Ali jos jednom, fora nije u tome da Srbija ostavi Hrvatsku na miru. Nego je obrnuto. Hrvatska nikada nece ostaviti Srbiju i Srbe na miru potso znaju da cu dobiti debelu naplatu cim se Srbija oporavila. I jos nesto. Ja nisam radikal. Nisam ni ekstremista. Nego na transparentan nacin zelim da izrazavam moj stav o nazovi Drazavici zapadno od nas koja sve vise klizi i Probleme i misli da ce joj Srbija zarad EU integracije da placa njihov zivotni Standard do nedogled. Toga ja necu vise. Neka se odcepe privredni kanali, sada! Da vidimo dali oni znaju da gutaju kao sto smo mi Srbi i lojalni gradjani SFRJ na celoj planeti gutali! Zalosno je da Beograd do danas nije uspeo da postavi pravne mehanizme za tuzbe te Drzave uvezi imanja. Ali za to "manjina" u Srbiji nemoze nista!
Препоруке:
0
1
9 четвртак, 16 мај 2013 22:00
Sima
Drago mi je da se slazemo oko toga da imamo prioritenih problema,oko kojih moramo da
pravino kosenzus i da ih resavamo.Mnogo veci je problem prepustanje kosova i pokusaji
pravljenje od rep srpske jedno veliko nista .To su za mene mnogo veci nacionalni i
drzavni interesi za koje mi moramo da se borimo,da ne pominjem vojvodinu vi danas na vlasti u vojvodini imate ljude koji rade ovo sto rade,pa sta ocekujemo onda od zagreba kad nam iz novog sada ovd rade?Hrvati nas mrze i hrvati su svoj naciolnni cilj ispunili napravili drzavu i ocistili koliko mogu od srba,i stovrili lojalne srbe,i u pravu ste kad kazete eu ih ce ih naterati da im daju veca prava mi to cak i nemoramo.Al ja nevidim sta mi to mozmo sad da kazemo da je nas cilj u odnosu sa hrvatsko >neka osveta,neka teriotorijalna ambicija il sta?kad niste eksremista
znate sigurno da nacionalni ciljevi malih naroda mogu biti samo realni ciljevi,danas ovkaka rep sprksa sutra nezavisna.
Препоруке:
0
0
10 петак, 17 мај 2013 12:51
Decko iz B.
I nije tacno da je KiM sada najveci Problem. Srbija nema najveci Problem. Nase nagomilanove Probleme mora se gledati i resiti paralelno i ne sekvencijelno. I jedan od tih problema je Hrvatska sa Hrvatima u njoj. Evo sto se niko ne seti da ode kod desne Madjarske da ih pita zbog cega oni cute o njihovoj teritoriji u Hrvatskoj? Ajde snijma i sa Taljanima da resimo jednom zauvek Hrvatsko pitanje u nasem komsiliuku! Siguran sam da Ljudi iz dezele cu se pridruziti. Da vidimo koliko su sposobni zbunjoratnici!
Препоруке:
0
1
11 недеља, 19 мај 2013 22:48
Splićo
Dečko iz B.

Daj smanji tenzije, nemaš koristi od toga, samo se nerviraš ni zašto. Nemaju Srbi nikakva teritorijalna prava u Hrvatskoj i to svi normalni Srbi znaju. Problem je ekstremna manjina kakvih ima u svakoj državi. To su ekstremni fanatici. Btw, Mađari su najbolji hrvatski prijatelji i oni nikada nisu imali teritorije u Hrvatskoj. Hrvatska i Mađarska su bile dvije udružene zemlje i to će ti potvrditi svaki obrazovaniji Mađar lišen ekstremnog nacionalizma. Što se tiče Talijana, to je narod koji puno laje, a malo grize, tako da ih mi ovdje smatramo smiješnim i nesposobnim skorojevićima. Ajde makni se više iz prošlosti i pokušaj uživati u životu. Pozdrav s hrvatskog Jadrana!
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер