A koferče je Koštuničino.
Manite se amnestije, gdje su pare?
Препоруке:
30
24
2
уторак, 14 мај 2013 13:08
Đetić
Koštunica je stvarno anđeo božiji;baš me čudi da njega kleveću.Pa za čije vlade odoše u Hag silini generali,ko prodade C market da ga ne kupe Slovenci ,kada se ono potpališe džamija i ambasade i dr.U ostalom ako vam politika vlade ne odgovara zašto ste sa njima na vlasti na lokalu.
Препоруке:
10
74
3
уторак, 14 мај 2013 13:12
Београђанин
А зашто је Србија ставила чланство у Севету Европе изнад процесуирања ратних злочинаца над властитим становништвом?
Није ли то на неки начин ипак повезано са питањем срамног и недопустивог испоручивања Слободана Милошевића (какав год био да био, ипак је био председник ове земље и као такав симбол државе који није смео бити скрнављен) хашком минотауру, када Коштуница 'није био обавештен'?
Препоруке:
61
8
4
уторак, 14 мај 2013 13:23
Ф-16
"један од услова парламетарне скупштине Савета Европе да како би Србија могла да буде кандидат за члана Савета Европе".
Следећи ту логику, Србија не треба ништа да ради, само да угађа Шиптарима, и постаће рај на земљи. Није Коштуница смео да пусти оне који су окрвавили руке. Постоје сазнања да су у тренутку док су шиптарски терористи били у српским затворима, један број киднапованих Срба је још увек био жив у логорима у Албанији. НАкон амнестије, сви су побијени. Не браним Вучића, таман посла, али треба рећи истину.
Препоруке:
47
6
5
уторак, 14 мај 2013 13:28
гаврило
ДСС сада браните СРбију али би било много боље да сте то радили док сте били на власти, јер не би била овдје гдје је сада аи када је било најбитније Војислав Коштуница је побјегао...!наш Народ паметни рече:доцкан стиже на КОСОВО равно...
Препоруке:
22
27
6
уторак, 14 мај 2013 13:35
Давид Новаковић
Исто говоре и представници садашњег режима за Бриселски споразум. Коштуница припада истом кружоку као и они, само што је он имао ту ''част'' да га првог пусте низ воду, иста судбина је задесила и Бориса Тадића, када се појавио неко флексибилнији и кооперативнији. Последице те политике се огледају у рушењу државе и увођењу неолибелраног капитализма, плачкашким приватизацијама и брдом ''технолошких вишкова'', испоручивању комплетног државног врха империјалистичком суду у Хагу, тотално брисање антифашистичких вредности и клерикализација друшва, да не говоримо да иступи представника ДСС само штете слици коју јавност има о проблему Косова и Метохије, јер се то питање везује за ауторитарни национализам, паљење амбасада и наступе попова у духу инквизиције. ДСС се показала као једна од штетнијих партија на српској политичкој сцени.
Препоруке:
16
35
7
уторак, 14 мај 2013 13:45
Стара прича
Сви овдашњи политичари који су били у власти од 5. октобра 2000. г. бране се када су у опозицији да су одлуке на штету државе доносили под страним притиском. Нико од њих да каже да су се понашали као безкичмењаци и радили су онако како се од њих тражило само да би задржали власт. У такве свакако спадају Коштуница, Самарџић и остали из ДСС. Исто се данас понашају Вучућ, Дачић, Николић и остали а које ето сада критикује опозициони ДСС.
Препоруке:
24
16
8
уторак, 14 мај 2013 13:53
Владан Ненадић
@ коментаторима
Ви сте изгледа заборавили ко је 2001. године био председник Владе Србије?
И какву је био његов однос према ДСС-у и Војиславу Коштуници?
Препоруке:
47
2
9
уторак, 14 мај 2013 13:53
Светлана Fox
Пре него што се баците каменом на Коштуницу, сетите се да се ово све дешавало пре него што су западне државе признале Косово. Шта би ви урадили и шта би вама био приоритет? Да ли мислите да је било глупо не давати повода западу за признавање Косова или је требало радити све у корист сопствене велике штете?
Препоруке:
22
9
10
уторак, 14 мај 2013 13:54
Reddy
Bravo Davide Novakoviću za komentar! Vrlo plastično i potpuno ispravno, direktno u srce! Koštunica i njegovi lakeji druga su stranica iste knjige. Šta je Slobodan Samardžić po ideološkom uverenju bio pre nego što je postao "vatreni patriota". Bio je ortodoksni neoliberal. Kome on sada broji kosti?
Препоруке:
11
25
11
уторак, 14 мај 2013 13:54
Srbina
Tuc-muc , priznade i on. Kosovo je nase sudiliste, sve ce isterati na cistac i iz busija, politicare, popove, pa i sam narod. Ima da se prebrojimo. Priznanje da su od pocetka "evropski prijatelji" sa Srbijom opstili na bazi ucena i pritisaka i da se odmah podleglo. Pustili na slobodu ubice i zlikovce.Da bismo bili clanovi Saveta Evrope? Kao sto sada dajemo Srce Srbije za njegovo bozanstvo Datum. U cemu je razlika? Kako je naopako krenulo, tako ce i zavrsiti. Nikakvom dobru se Srbija ne moze nadati od "evropskih prijatelja" i puta ka toj azdaji sa hiljadu zlih lica, niti od namesnika na vlasti koje nam ona vise od deceniju instalira. Nas problem je samo da znamo koliko vas je spremnih da sluzite mamonu. Kad iz jednih vise nemaju sta da cede, postave druge. A Srbija nestaje. Ovo je neoboriv dokaz da smesta moramo otkazati put u Evropu. I slep i gluv i lud sad vidi da je taj put za Srbiju put ka Golgoti, na kome uzdruzeno oni kojima hrlimo vicu- raspni je!
Препоруке:
15
4
12
уторак, 14 мај 2013 13:59
Sve je laz
Kada je cilj pogresan (clanstvo Srbije u njoj neprijateljskom Klubu, zvanom EU), onda su i svi
koraci na putu ka tom cilju, pogresni.
Izjaviti da "Srbija nema alternativu"i to stalno
ponavljati, ravno je proglasavanju samog sebe ludakom. A sa ludakom svako se sali, narocito oni
iz EU optereceni teskim problemima, pa im Srbija
dodje kao teren za opustanje.
Najgore je sto su stekli utisak da je, ako su politicari Srbije tako zgodni za zezanje, onda i
citav Narod na tom nivou. Iliti- ako je politicka i
intelektualna "elita" u Srbiji takva, kakav li je
onda tek Narod ?
O nama prosudjuju po njima. Jadni mi.
Препоруке:
21
0
13
уторак, 14 мај 2013 14:02
Vučić = Arkan
Pravnu državu su uništili Šešeljevi fašisti, Miloševićevi nacionalsocijalisti i Arkanovi mafijaši. Naravno da niko nije verovao da u zemlji u kojoj je Aleksandar Vučić ministar informisanja, pravosuđe može da bude objektivno i nepristrasno. Šešeljevci, arkanovci, dačićevci i vučićevci - naneli su najveću štetu ugledu naše zemlje u svetu!
Препоруке:
18
12
14
уторак, 14 мај 2013 14:07
Sve je laz
& David Novakovic
Slazem se sa Vama u delu u kojem govorite o isporuci kompletnog drzavnog vrha imperijalnom Sudu
u Hagu.
Srbi koji nisu u Hagu, trebali bi da se osecaju nekako manje vrednim. Ja imam griznju savesti sto
nisam u Hagu. Kako li je Borisu Tadicu ?
Sta bi dao da je na Karadzicevom mestu ?
Препоруке:
10
2
15
уторак, 14 мај 2013 14:12
Бојан-Сурбел
Било је крајње време да ДСС најзад почне да демантује све лажи које су се свих ових година кувале у домаћим и западним кухињама!
Као што је неоспорно да је Коштуница имао пуно грешака, следећи ту логику, као што неко већ рече, онда су СПС и Радикали легло издајника а ДСС је мачији кашаљ за њих!
Препоруке:
33
3
16
уторак, 14 мај 2013 14:13
Драгослав Јовановић
@Београђанин
Коштуница је био жестоки противник изручења Милошевића и око тога је и почео његов озбиљан сукоб са Ђинђићем.Ово је кулминирало избацивањем ДСС из Скупштине. Амнестија шиптарских терориста свакако није била добра одлука, али је то била одлука Скупштине Србије а не председника савезне државе.
Препоруке:
47
5
17
уторак, 14 мај 2013 14:27
Робеспијер
Закон о амнестији из 2001. донет под великим притиском Запада
А ''необавештени'', државник године у свету, у избору ''New York Times'', је као и данас, био све време ''имун'' на притиске. У складу са доктрином ''Косово је демократско питање'', амнестирао је албанске ''демократе'', које су ''пропатиле'' под ''диктаторским'' режимом Милошевића. Под ''великим притиском'' Запада је растурио СРЈ чијег се континуитета претходно одрекао, склапао коалиције са Г 17, увео НАТО у Србију, потписао ЦЕФТУ, испоручивао у Хаг (који је био ''девета рупа на свирали''), два пута подржао избор Б. Тадића на председничким изборима, клерикализовао друштво и још много тога. А као круну свега Уставом озаконио економску пљачку и распродају државе.
Све ово је урађено како би се оправдала уложена финансијска средства у пуч којим је дошао на власт, али и у складу са настраном идеологијом коју гаји. Сад жели да народ заборави све његове ''заслуге'', те опет пође за њим. За шта га они сматрају?
Препоруке:
12
28
18
уторак, 14 мај 2013 14:29
Бојан-Сурбел
И још да додам!
Шта је и ко је ДСС свих ових година у Србији и то да је ова странка стожер слободне националне мисли, управо доказују бесомучни напади како западних удворника тако и домаћих "патриота" као што су рецимо и на овом ретко српском сајту!
Нападати ДСС који је једини остао свој на своме, потпуно је небулозно ако укључимо елементарну логику!
Једноставно ДСС не издаје своју земљу (нико не спори грешке) и то изгледа јако боли и леве и ове што мисле да су деснији!
Поручујем правим Србима и родољубима да окрену оштрицу напада тамо где треба а ДСС ће сигурно увек бити уз њих!
ЖИВЕЛА НАМ СЛОБОДНА СРБИЈА!!!
Препоруке:
41
5
19
уторак, 14 мај 2013 14:37
Кршење Устава као пракса
Скоро све одлуке које су наши политичари донели под притиском моћника они су могли избећи да не буду усвојене само да су се позивали на наш Устав и законе. И за моћнике је Устав и закон озбиљна ствар и вероватно да ни они не би инсистирали да се они газе. Такође су се и данашње власти могле позвати на Устав Републике Србије и тиме се одбранити да се не прихвати противуставни Бриселски споразум. И они су могли пожурити да Уставни суд изнесе мишљење о споразуму и тако би имали покриће за његово не потписивање. Овако учињен је несхватљи редослед потеза на штету нашег Устава и државе и за што вероватно, из ранијег искуства, нико неће одговарати.
Препоруке:
14
1
20
уторак, 14 мај 2013 14:46
boban
"Слободан Самарџић: Закон о амнестији из 2001. донет под великим притиском Запада"
"Veliki pritisak" nije nikakvo opravdanje.
Danasnji izdajnici imaju isto opravdanje.
Potpisali su izdaju, zbog velikog pritiska.
Gde je granica prihvatanja ucena,pod velikim pritiskom?
Odvajanje Vojvodine pod pritiskom?Pritisaka je uvek bilo i bice.
Osloboditi teroriste i ubice pod pritiskom je ravno saucesnistvu.Zgadio sam se na tu vest.
Препоруке:
12
13
21
уторак, 14 мај 2013 15:01
boban
"Veliki pritisak".
Pod tim famoznim "velikim pritiskom" je potpuno rasturena Srbija.Sto poklonjeno,sto pokradeno,sto prodato u bescenje,sto prezaduzeno novim kreditima.Sada je Srbija jos slabija nego 2001., pa ce biti jos lakse da se poklekne ili vadi na "veliki pritisak".
Pod "velikim pritiskom" su potpisali nezavisnost Kosova ,bez saglasnosti Srba koji tamo zive.
Sta ih sprecava da sutra "pod velikim pritiskom" potpisu nezavisnost Vojvodine ,bez saglasnosti Srba koji tamo zive?Referenduma ili glasanja tu nece biti.Jednostavno ce srpska vlada to potpisati i tako otudjiti Vojvodinu.
Препоруке:
12
2
22
уторак, 14 мај 2013 15:28
Vera Sobat
@ sve je laz, Vi kazete:
"O nama prosudjuju po njima" i "JADNI MI"...e, pa vidite postovani komentatore
NAROD KOJI NIJE SPOSOBAN DA ORGANIZUJE i IZADJE NA DEMONSTRACIJE
i pokaze "politicarima" da su GOTOVI....taj narod i jeste JADAN, i takav narod
NE POSTUJE NIKO....nazalost, ali mi smo takvi, mi samo umemo da kukamo i
TRPIMO!!!!
Препоруке:
11
2
23
уторак, 14 мај 2013 15:38
влкс
Самарџић је поштен човек и научник не иде му политика која је у суштини брлог. Погрешно је употребио те речи. Суштина је да је лепо стајати на бескомпромисној интелектуалној борби против Новог светског поретка, али да су се тада 2000. морали чинити уступци зарад пријема у УН и Савет Европе. У том тренутку Русија је бранила Чеченију. Из те перспективе јасно је да смо тада били осуђени на (праву) изолацију да смо којим случајем одустали од пријема у међународне организације и доживели судбину Ирака, Либије и осталих земаља. Данас су сасвим друге околности. Дочекали смо ојачалу Русију и остлае силе и имамо међународну подршку за борбу за Косово. То је ДСС давно схватио и зато се клевеће. У осталом Коштуница никад није причао начелно против НСП и о светској завери против нас као друге четничке војводе који постадоше Најевропљани.
Препоруке:
18
6
24
уторак, 14 мај 2013 15:40
Sima
eu hvala sto smo se resili zla u vidu milosevica,kad bi nam opet neko pomgao da se resimo i ovog zla bio bi zahvalan.Sto ste tice amnestije,naravno da to nikog nemoze da raduje,ali morala je da se desi,da nismo popustili i napravili neki kompromis danas u presevskoj dolini nebi bilo srpskih institucija i danas bi pored 20 ovk spomenik bilo jos 222 ,moralo se pokazati neka vrsta popustanja inace nebi se stalno na kosovu,moramlo se pokazati da na mirnije nacin moze da se resi problem sa albanicma nego sto je slobo resavo ,sta smo trebali da 21 vek docekamo sa slobom u izolaciji ? pa ja nevolim da budem sam u sobi a kamoli sam na ovom svetu u evoprskoj severnoj koreji-SR JUGOSLAVIJI.
Препоруке:
3
6
25
уторак, 14 мај 2013 16:45
Sve je laz
Vera Sobat!
Pa ako smo dozvolili da nasim sudbinama upravlja najgori olos, onda zaista jesmo jadni. Svaki treci
Srbin je pametniji od svoje politicke I intelektualne èlite, a oseca se nemocnim da bilo sta promeni. Zar to nije jadno stanje.Nismo u stanju ni da organizujemo velike demonstracije, a to je jedino cega se ovaj olos na vlasti plasi.
Pa su jos angazovali svoje ogavne medije da se sa
svakim pokusajem otpora, otvoreno sprdaju.
Srbija
vise nije ni na nivou demokratskih sloboda koje je
imala jos 1903.g. Narod je tada demonstracijama lako obarao Vlade, jednu za drugom. Danas je u Srbiji na Vlasti VOJNA HUNTA. U kojoj su to
demokratskoj Zemlji Predsednik I Podpredsednik Vlade, prvi policajac (Dacic),I prvi vojnik(Vucic).
Jedan slobodarski I demokratski Narod kao sto je
srpski, ne bi sebi smeo da dozvoli takvu komociju da ga vode ovakvi djulovani, kao sto su ovi sada, I
oni prosli.
Препоруке:
7
3
26
уторак, 14 мај 2013 16:52
Србин Обични
Ако се једног дана буде мјерило од када је почело онда је већ сада јасно: ВОЈИСЛАВ КОШТУНИЦА БИО ЈЕ ПОЧЕТАК ОВЕ ИЗДАЈЕ СРПСКОГ НАРОДА. Никада тај дуг неће моћи измирити, нити ће му савјест икада биоти чиста ма шта он твдио.
Препоруке:
12
14
27
уторак, 14 мај 2013 17:08
фристајло
Самарџић је рекао да такву одлуку није донео Коштуница...
...јер то је једна велика клевета...
...Он је додао да је тадашњи закон о амнестији донет под "великим притиском истог тог запада"...
Ма, Ђинђиђ је и за ово крив, а неко није био обавештен...
Нема више никаквих принципа у српској политици; лажи, обмањуј, и бусај се у поштење и част.
Кад и Самарџић овако "мрси"- чему се надати од ове "сите"...
Препоруке:
9
10
28
уторак, 14 мај 2013 20:08
Душан
Ствари треба потпуно разобличити. Војислав Коштуница је издајник попут Вучића, Николића, Дачића, Тадића и Ђинђића. Никаквог оправдања нема за њега. Причати сад да он тад није могао знати шта ће бити је потпуна глупост-све је знао ко је умео да види. Последњи српски председник Слободан Милошевић све је рекао у својој последњој поруци на РТС-у (имате на интернету): ако победе ДОС и Коштуница, Србију ће да растуре, да јој отму Косово, да наставе да је комадају, да је привредно сломе. Човек је све предвидео. Слободан Милошевић, данас је то јасно, био је највећи српски патриота и визионар још од Пашића. Нажалост, у никад горе време по Србију био је председник. Али, чак и у такво време оставио нам је државу целу (Коштуница изгубио Ц.Гору и Косово), није испоручивао наше људе у Хаг (Коштуница је испоручио 95% наших људи у тај ад), све фирме су радиле и биле у државном власништву, тј. нашем (Коштуница је распродао предузећа која данас не раде). Дакле, и у најтежим временима по Србију...
Препоруке:
5
6
29
уторак, 14 мај 2013 21:06
влкс
@Душан
Косово је било под протекторатом УН-а, Црна Гора увела марку као средство плаћања(кренула да клизи ка независности) и припремала се побуна на југу Србије. То је та перспектива била у том тренутку под Милошевићем. Све је то планирано 1998. године да нам се деси, али немојте молим вас прати Милошевића. Ово што данас живимо је давно планирано и финализује се свих ових година. Срби на Косову су ту ишли противно америчком замишљеном току ствари и сад још они остају да падну.
Препоруке:
2
2
30
уторак, 14 мај 2013 22:32
Sima
@DUSAN Kosovo je postalo ovako kakvo je ne zbog slobe ne zbog tadica pa ne i zbog vucica nego zbog zelje zapada da napravi nezavisno kosovo u srcu evrope.Slobodan milosevic je najveci izdjnik srpskog roda jer za tita nemogu reci da je srbin u 20 veku,covek koji 92 godine pravi srj ne obzirajuci se se za rep kraji i rep srpsku nego praveci savez srbije i crne gore ? o cemu mi pricamo ? o kom ti komunjari pricas kao pasicu ? inace pasic nije veliki drzavnik nikad bio i veliko ime nego je vezan za velike dogodjaje,da sireko slobodan jovanovic il stojan novakovic pa da pricamo .Ni u jednoj zemlji pa ni kod nas presednik republike nema nadleznosti pri privitizacji,evo sad vucic ispitava to videcemo dal ce neko iz dss zavrsiti da se boje cutali bi oko kosova ko deca a ne na sav glas im vikali da su prodali srbe na severu.Dosta netacnih podataka iznosis i zakljucaka na nicim zasnovanim.
Manite se amnestije, gdje su pare?
Није ли то на неки начин ипак повезано са питањем срамног и недопустивог испоручивања Слободана Милошевића (какав год био да био, ипак је био председник ове земље и као такав симбол државе који није смео бити скрнављен) хашком минотауру, када Коштуница 'није био обавештен'?
Ви сте изгледа заборавили ко је 2001. године био председник Владе Србије?
И какву је био његов однос према ДСС-у и Војиславу Коштуници?
koraci na putu ka tom cilju, pogresni.
Izjaviti da "Srbija nema alternativu"i to stalno
ponavljati, ravno je proglasavanju samog sebe ludakom. A sa ludakom svako se sali, narocito oni
iz EU optereceni teskim problemima, pa im Srbija
dodje kao teren za opustanje.
Najgore je sto su stekli utisak da je, ako su politicari Srbije tako zgodni za zezanje, onda i
citav Narod na tom nivou. Iliti- ako je politicka i
intelektualna "elita" u Srbiji takva, kakav li je
onda tek Narod ?
O nama prosudjuju po njima. Jadni mi.
Slazem se sa Vama u delu u kojem govorite o isporuci kompletnog drzavnog vrha imperijalnom Sudu
u Hagu.
Srbi koji nisu u Hagu, trebali bi da se osecaju nekako manje vrednim. Ja imam griznju savesti sto
nisam u Hagu. Kako li je Borisu Tadicu ?
Sta bi dao da je na Karadzicevom mestu ?
Као што је неоспорно да је Коштуница имао пуно грешака, следећи ту логику, као што неко већ рече, онда су СПС и Радикали легло издајника а ДСС је мачији кашаљ за њих!
Коштуница је био жестоки противник изручења Милошевића и око тога је и почео његов озбиљан сукоб са Ђинђићем.Ово је кулминирало избацивањем ДСС из Скупштине. Амнестија шиптарских терориста свакако није била добра одлука, али је то била одлука Скупштине Србије а не председника савезне државе.
А ''необавештени'', државник године у свету, у избору ''New York Times'', је као и данас, био све време ''имун'' на притиске. У складу са доктрином ''Косово је демократско питање'', амнестирао је албанске ''демократе'', које су ''пропатиле'' под ''диктаторским'' режимом Милошевића. Под ''великим притиском'' Запада је растурио СРЈ чијег се континуитета претходно одрекао, склапао коалиције са Г 17, увео НАТО у Србију, потписао ЦЕФТУ, испоручивао у Хаг (који је био ''девета рупа на свирали''), два пута подржао избор Б. Тадића на председничким изборима, клерикализовао друштво и још много тога. А као круну свега Уставом озаконио економску пљачку и распродају државе.
Све ово је урађено како би се оправдала уложена финансијска средства у пуч којим је дошао на власт, али и у складу са настраном идеологијом коју гаји. Сад жели да народ заборави све његове ''заслуге'', те опет пође за њим. За шта га они сматрају?
Шта је и ко је ДСС свих ових година у Србији и то да је ова странка стожер слободне националне мисли, управо доказују бесомучни напади како западних удворника тако и домаћих "патриота" као што су рецимо и на овом ретко српском сајту!
Нападати ДСС који је једини остао свој на своме, потпуно је небулозно ако укључимо елементарну логику!
Једноставно ДСС не издаје своју земљу (нико не спори грешке) и то изгледа јако боли и леве и ове што мисле да су деснији!
Поручујем правим Србима и родољубима да окрену оштрицу напада тамо где треба а ДСС ће сигурно увек бити уз њих!
ЖИВЕЛА НАМ СЛОБОДНА СРБИЈА!!!
"Veliki pritisak" nije nikakvo opravdanje.
Danasnji izdajnici imaju isto opravdanje.
Potpisali su izdaju, zbog velikog pritiska.
Gde je granica prihvatanja ucena,pod velikim pritiskom?
Odvajanje Vojvodine pod pritiskom?Pritisaka je uvek bilo i bice.
Osloboditi teroriste i ubice pod pritiskom je ravno saucesnistvu.Zgadio sam se na tu vest.
Pod tim famoznim "velikim pritiskom" je potpuno rasturena Srbija.Sto poklonjeno,sto pokradeno,sto prodato u bescenje,sto prezaduzeno novim kreditima.Sada je Srbija jos slabija nego 2001., pa ce biti jos lakse da se poklekne ili vadi na "veliki pritisak".
Pod "velikim pritiskom" su potpisali nezavisnost Kosova ,bez saglasnosti Srba koji tamo zive.
Sta ih sprecava da sutra "pod velikim pritiskom" potpisu nezavisnost Vojvodine ,bez saglasnosti Srba koji tamo zive?Referenduma ili glasanja tu nece biti.Jednostavno ce srpska vlada to potpisati i tako otudjiti Vojvodinu.
"O nama prosudjuju po njima" i "JADNI MI"...e, pa vidite postovani komentatore
NAROD KOJI NIJE SPOSOBAN DA ORGANIZUJE i IZADJE NA DEMONSTRACIJE
i pokaze "politicarima" da su GOTOVI....taj narod i jeste JADAN, i takav narod
NE POSTUJE NIKO....nazalost, ali mi smo takvi, mi samo umemo da kukamo i
TRPIMO!!!!
Pa ako smo dozvolili da nasim sudbinama upravlja najgori olos, onda zaista jesmo jadni. Svaki treci
Srbin je pametniji od svoje politicke I intelektualne èlite, a oseca se nemocnim da bilo sta promeni. Zar to nije jadno stanje.Nismo u stanju ni da organizujemo velike demonstracije, a to je jedino cega se ovaj olos na vlasti plasi.
Pa su jos angazovali svoje ogavne medije da se sa
svakim pokusajem otpora, otvoreno sprdaju.
Srbija
vise nije ni na nivou demokratskih sloboda koje je
imala jos 1903.g. Narod je tada demonstracijama lako obarao Vlade, jednu za drugom. Danas je u Srbiji na Vlasti VOJNA HUNTA. U kojoj su to
demokratskoj Zemlji Predsednik I Podpredsednik Vlade, prvi policajac (Dacic),I prvi vojnik(Vucic).
Jedan slobodarski I demokratski Narod kao sto je
srpski, ne bi sebi smeo da dozvoli takvu komociju da ga vode ovakvi djulovani, kao sto su ovi sada, I
oni prosli.
...јер то је једна велика клевета...
...Он је додао да је тадашњи закон о амнестији донет под "великим притиском истог тог запада"...
Ма, Ђинђиђ је и за ово крив, а неко није био обавештен...
Нема више никаквих принципа у српској политици; лажи, обмањуј, и бусај се у поштење и част.
Кад и Самарџић овако "мрси"- чему се надати од ове "сите"...
Косово је било под протекторатом УН-а, Црна Гора увела марку као средство плаћања(кренула да клизи ка независности) и припремала се побуна на југу Србије. То је та перспектива била у том тренутку под Милошевићем. Све је то планирано 1998. године да нам се деси, али немојте молим вас прати Милошевића. Ово што данас живимо је давно планирано и финализује се свих ових година. Срби на Косову су ту ишли противно америчком замишљеном току ствари и сад још они остају да падну.