Антонић је оценио да је закључак саветника председника Србије Марка Ђурића, како је јуче постигнуто обострано разумевање и приближени ставови, погрешна слика онога што се јуче догодило.
Djuric je odraz i slika nove vlasti.Jadna li je Srbija koja ga ima za savetnika predsednika...
Препоруке:
210
3
2
понедељак, 13 мај 2013 13:53
Србин Обични
Тај Ђурић је тринесто прасе. Србија је јадна кад има овакву тројку на власти. Завиће будућа поколљења у црно ако им се то дозволи.
Препоруке:
148
2
3
понедељак, 13 мај 2013 13:57
Mирослав Ђукић
У праву сте, "тужна слико"! Саветник Ђурић, уз то што се не истиче луцидношћу, уз остало...
Препоруке:
104
1
4
понедељак, 13 мај 2013 14:04
Slavomir Srpski
Slazem se 100% sa ovom Antonicevom dedukcijom.
Odlazak Vucica na sever je planiran mnogo pre manifestacije 10 maja, jr je vec od ranije bilo jasno (posle par sastanaka sa predstavnicima opstina na severu KIM) da je sporazum nemoguce cak ni poceti da se implementiraju, sto ocigledno Brisel trazi do kraja maja.
Cilj Vucica nije ni da dobije vecinu Srba na severu KIM da ga podrze u tome: njemu je dovoljno i 10% da ih kao zrtvene jarce onda voza po Briselu i dokazuje kako implementacija pocinj, i kako je sve obecano Briselu u stanju da zavrsi.
E sada, koliko ce i ko ce od Srba ole na sebe preuzeti ulogu zrtvenog jarca, ostaje da se vidi. Ali sumnjam da neko hoce, jer i oni imaju svoje porodice i prijatelje da tamo zive medju Srbima i sa njima dele istu sudbinu. Jedino ukoliko neko od njih odluci da podrzi Vucica i da se preseli sve sa rodjacima na Dedinje. I to mozdabidne, zar ne?
Препоруке:
124
0
5
понедељак, 13 мај 2013 14:04
један лик
Па да, "господар" Вучић је тек дошао на власт, врло могуће да је ту привремено са одређеним задацима. Јесте да је народ насео на причу о чишћењу од корупције, али поред тога ко је он да задобије потпуно поверење Срба са КиМ, јер тамо се ради о глави, није као овде у Београду где се ради само о томе да се што боље ували и одради што више "комбинација".
Препоруке:
114
0
6
понедељак, 13 мај 2013 14:08
Горан Јевтовић
"Мислим да је то погрешна слика онога што се јуче десило. Просто један број људи су пристојни домаћини, али ништа више од тога", рекао је Антонић.
Одлично професоре, осим ове реченице горе (из разумљивих разлога). Није им то никаква "погрешна слика", већ задатак од екипе коју називају "кризни менаџмент" и која им дневно (али и ноћу) дели задатке као првачићима.
И буквално, свака ситница се разматра и увежбава до нивоа извођења "без грешке".
Препоруке:
117
3
7
понедељак, 13 мај 2013 14:23
uf
Đurić je službenik , odnosno čovek koji radi u službi Nikolića i Vučića, tako da je besmisleno komentarisati njegove izjave. ONO ŠTO IMA SMISLA, jeste tumačenje svega što se ovih meseci dešava sa sporazumom i njegovom implementacijom ( odvratan izraz, ali...). Osnovno pitanje , odnosi se na neodlazak ruskog ambasadora na KIM , a bio je najavljen. Zašto? Drugo pitanje , odnosi se na tumačenje "pravih" zadataka koje ima ova vlast . Rade li oni na tome, da do juna sve "legne" u korist naredbodavaca ili ne ? Ako rade , onda je sve prosto. Izdržati i ne pristajati , pa makar i najgnusnije "poduhvate" vlasti, bar do Vidovdana , a do tada činiti sve da se potezi vlasti razobliče.Medijski naravno i to na sve moguće načine. I taraba je medij! A, ako je neka "jača igranka", onda joj se prepustiti , opet do Vidovdana. Vraćam se na prvo pitanje. Zašto Čepurin nije bio na KIM ?
Препоруке:
90
0
8
понедељак, 13 мај 2013 14:39
Милош
Наравно да никакав договор није могао да буде постигнут када Вучић понавља једно те исто, те више нисмо могли, те ово је врхунац, те наша деца треба боље да живе - а то нема никакве везе са ониме о чему је заправо реч а то је да ли се Срби гурају у уставни систем Косова или не? Ако је одговор потврдан, а према бриселском споразуму јесте, онда је апсурдно даље разговорати. Вучић може сто пута да посети север Косова али ако је платформа са којом долази идентична Бриселском споразуму, тој грозној капитулацији, онда се никакав конструктиван договор не може постићи.
Препоруке:
87
0
9
понедељак, 13 мај 2013 14:45
boban
"Šef Vladine Kancelarije za dijasporu i Srbe u regionu biće Slavka Drašković .................."
U skoroj buducnosti svi Srbi ce pripadati dijaspori, ako se stetocine ne zaustave.
Препоруке:
80
0
10
понедељак, 13 мај 2013 14:54
Marko
Odlican tekst. Vucic ce igrati prljavao., takojedino zna, njegov alicnost je tako formirana jos devedesetih, kada smo morali da ga gledamo kako se ulizuje svom gazdi Seselju i Milosevicu.
Problem je sto je njegovo shvatanje sveta rasireno kod nas.
Primetite da je seesljevsko shvatanje sveta kod nas rasireno, od Vesne Pesic i evrotalibana do ovih kvazicetnika i nacionalista.
Препоруке:
60
5
11
понедељак, 13 мај 2013 15:00
Дино Зоранић
Бити пристојан не значи бити и будала!
Препоруке:
79
1
12
понедељак, 13 мај 2013 15:10
samonikli
Ko pogazi rijec svoju
kuma ,prijatelja izda
zar ce iko slusati rijec njihovu.
Prof. Antonic I svi Vi
ste na pravoj strani
naroda nasega srbskoga.
Na mnogaja ljeta!
Препоруке:
70
0
13
понедељак, 13 мај 2013 15:24
boban
Vucic je jos pre ulaska u vladu tacno znao sta mu je zadatak.Nije slucajno da je Vucic pored ostalih titula i ministar vojske a Dacic premijer i ministar policije.Dva kljucna izdajnika kontrolisu policiju i vojsku.Dokaz da je uvedena totalna kontrola drzave,unapred isplanirana.EU i Taci su svesno glumili u reziranoj parodiji, namenjenoj da zavara srpsku publiku, kada je Vucic "energicno" odbio sporazum da bi se posle 7 dana "hrabro" izborio za novi sporazum, kojim Srbija bas nista ne dobija.
Setimo se da je Nikolicu po dolasku na funkciju bilo svejedno da li ce DS ili SNS formirati vladu.Sve je ovo i ko zna sta jos,odavno dogovoreno i prihvaceno ,samo se menjaju dobrovoljni izvrsioci.
Препоруке:
91
1
14
понедељак, 13 мај 2013 15:40
фристајло
Свакако да је он желео да на неки начин подели Србе на северу Косова, али утисак је да до тога није дошло
Треба сачекати неколико дана, да би се видели ефекти. Треба времена да људи "сваре" оно што су јуче чули, а чули су свашта (не само оно са телевизије и из штампе), тако да се ефекти посете могу мерити тек за неко време.
Осим тога, многи су "јуначни" кад нема последица; ако сам нешто научио у животу, то јесам.
Но, кад треба стати испред својих речи- редови се оспу; а врло брзо, ти људи ће морати да се суоче са ризиком који супротстављање споразуму доноси.
Прилично сам сигуран да ће до "договора" између званичног Београда и 4 општине доћи; не зато што ће неко променити мишљење, већ зато што ће увидети да је сукоб најгора варијанта и срљање у нови фијаско.
Добру се не треба надати, већ помирити са мање лошим; то је суштина споразума, а минусе можете да уписујете- сад!
Таква је ситуација; ја сам њен тумач, а не промотер.
Препоруке:
11
81
15
понедељак, 13 мај 2013 15:50
требало је то издржати
Обзиром на намеру"госта",домаћини(укључујући Јакшића)су били више него пристојни.
Замислите(не само Ви госп.Антонићу)да сте могли из близине све са три,четири реда обезбеђења(зар се тако иде у госте?),да му кажете шта мислите о његовој бриселској,непристојној понуди,па макар морали из пристојности да одслушате досадну тираду,хвалоспев о личним дометима једне европски признате биографије,хеј!
Препоруке:
74
0
16
понедељак, 13 мај 2013 16:03
Dragan
Антонић је оценио да је закључак саветника председника Србије Марка Ђурића, како је јуче постигнуто обострано разумевање и приближени ставови, погрешна слика онога што се јуче догодило.
On je samo iskazao želju režima i ujedno kroz tu želju, koja je predstavljena kao zaključna konstatacija sastanka, odaslao je sugestiju koja bi trebala da utiče na kolebljive da prevagnu na režimsku stranu. Kao "pa evo vidiš da ljudi prevaljuju na režimsku stranu, i ja ću onda tamo"- po sistemu "kud svi turci tu i mali Mujo". Na sreću tih kolebljivih na Srpskom Kosovu, među srbima, ima vrlo malo. A tu se vodi glavna borba. Tu i oko toga štio je crkva bila protiv. Toma je već išao danas u patrijaršiju da urgira da se to promeni. Svim silama nas nastoje ubediti da je sprovođenje zapadnoga zla - naše dobro!
Препоруке:
60
0
17
понедељак, 13 мај 2013 16:28
Касија
Господине Антонићу битанге у политици нису способне да препознају пристојне домаћине услед недостатка кућног васпитања.
Препоруке:
68
1
18
понедељак, 13 мај 2013 19:01
Sve je laz
Sve je na strani kosovskih Srba - istina, argumenti, pravilno shvatanje onoga
sto je potpisano u Briselu.
Na strani Vucica i Dacica je samo brahijalna sila (vojska i policija) i njihovi
slugeranjski mediji, koji koriste argument " ne moze zbog 50.000 Srba na
Kosovu, da trpi 7 miliona Srba u Srbiji ". Isti taj argument, samo sa obrnutim
predznakom, ti isti mediji koriste kada govore da se demokratija najbolje
iskazuje u zastiti manjinskih grupa( naravno, "drugih", a ne srpske, kao u
ovom slucaju).Bili bi smesni, da se ne radi o krucijalnim pitanjima opstanka
Srbije i srpskog Naroda u celini.
Da je ovoj falangi na Vlasti i oko nje, stalo do misljenja kosovskih Srba o cijoj
se sudbini prevashodno radi, ukljucila bi ih u briselske pregovore pre bilo kakvog potpisa. A ne da im sada, naknadno dokazuje da je crno, belo.
Srbija je zbog nesposobne, glupe i moralno trule Vlasti( ove,kao i prethodne)
dovedena u poziciju da njene interese brane jos jedino kosovski Srbi i RS.
Препоруке:
66
1
19
понедељак, 13 мај 2013 20:49
mrks
@Fristajlo:
kako ste, opet, znali da ce biti mnogo minusa?
Препоруке:
44
3
20
понедељак, 13 мај 2013 21:58
Зоран Ш.
Укратко,
Вучићу није ни био циљ да завади Србе на КиМ. То је више био неки бонус поен који би могао да произађе из целе приче.
Главни циљ је био прављење раскола између Срба са КиМ и остатка Србије, да се даљи потези владе лакше прихватају и спроводе.
Јуче је званично "постигнуто приближавање ставова и узајамно разумевање", то је данас одзвањало широм медија као званична информација из више различитих извора власти.
Сви Срби са КиМ, чак и да успеју да дођу до "уског" медијског простора, биће изоловани као појединци, омаловажавани, па чак и проглашавани криминалцима...
Дакле, нажалост, циљ је постигнут.
Препоруке:
37
5
21
уторак, 14 мај 2013 10:39
Умешач @фристајло
"Врло брзо, ти људи ће морати да се суоче са ризиком који супротстављање споразуму доноси."
Врло брзо неки други људи ће морати да се суоче са ризиком који КРШЕЊЕ УСТАВА доноси.
P.S.Да сам на вашем месту ја бих се мануо тумачења али срећом нисам на вашем месту.
Препоруке:
51
3
22
уторак, 14 мај 2013 11:03
@један лик
"Господар" Вучић је тек дошао на власт а заменика му већ припремају. Када би пажљивије читао новине и пратио паралелна, "неполитичка" дешавања, схватио би о коме се ради. На (његову) жалост, замишља да је заиста господар и да је све под његовом контролом.
Препоруке:
46
0
23
уторак, 14 мај 2013 11:20
Бојан
Ја сам разумио да се на састанку следеће догодило: Вучић је отишао тамо и већ је унапријед имао спремљене изјаве за јавност и медијску обраду. Шта год да су се они тамо договорили или могли договорити, Вучић се вратио у БГД и изјавио како су приближили ставове итд итд. Тамо им је само поновио своје мантре и није га било брига шта имају да кажу.
Јавност у ужој Србији тако има погрешну перцепцију онога што се дешавало, Вучић је мало купио времена и као што каже Слободан, демонстрирао своје лидерске способности. Проблем са њим је пак у томе што он стално демонстрира своје способности, али од демонстрације тј. маске нема неке велике вајде, то ће дати само краткорочни ефекат до неког следећег момента.
По мени, у овом моменту, главни проблем у Србији су медији. Они обликују перцепцију, без њих се никаква промјена неће моћи направити. Какви год скупови да се направе, ако их не игноришу, медији ће их исмијати и сатанизовати. Једносавно, медији су у овом моменту непријатељ и легитиман циљ.
Препоруке:
51
0
24
уторак, 14 мај 2013 11:27
dex
Cijenim ljude koji se javljaju na ovaj sajt koji redovno citam i pratim ! Moje licno misljenje je da ce Srbi sa Kosova proci isto kao i nasi sunarodnici iz Republike Srpske Krajine ! Trenutno nismo jaci ! Trebamo zamrznuti situaciju, sacuvati dole narod, i sacekati neka naredna vremena ! Treba dati sansu Vladi ! Mislim da nemamo bolje ljude ! Vas brat iz Republike Srpske !
Препоруке:
8
54
25
уторак, 14 мај 2013 11:40
тарас буљба
понављам!!!!штета што се у Србији не слушају паметни људи.људи који имају шта да кажу!!!!
Препоруке:
36
0
26
уторак, 14 мај 2013 11:48
SERBON
Vucic i SNS vode politiku dijametralno suprotnu u odnosu na predizborna obecanja narodu! Oni nemaju vise moralnog prava da od bilo koga traze podrsku i poverenje! Samo naivni ljudi mogu verovati njihovim obecanjima za bolji zivot ako se preda Kosovo!Nije bilo bolje ni kad je predata RSK ni kada je RS predate Bosni i Hercegovini, nije bilo bolje ni kada je otcepljena Crna Gora pod dejstvom zapadnih obavestajnih sluzbi!Zapad zeli svodjenje Srbije na beznacajan faktor i ostvarivanje porobljavanja i svoje trajne dominacije nad Srbijom i nece u toj paklenoj nameri da stane nakon predaje Kosova ici ce dalje na drobljenje Srbskih teritorija!
Препоруке:
44
1
27
уторак, 14 мај 2013 12:56
mika.vrana
Juda, došao da "Judinim poljubcem" raspne i Srbe, poslije izdaje Kosova, prije toga Izdao Šešelja - "zar i ti sine Brute" i osnovao stranku "Kvislinga",sa dolarima kao Pinoče.
Препоруке:
32
3
28
уторак, 14 мај 2013 12:58
Deda Djole
Mislim da je Vucicev odlazak na Kosovo i razgovor sa tamosnjim Srbima PRE SVEGA jedan hrabar i koristan potez.
Препоруке:
5
51
29
уторак, 14 мај 2013 13:23
брм
тарас буљба
"понављам!!!!штета што се у Србији не слушају паметни људи.људи који имају шта да кажу!!!!"
знаш кога слушаш и о чему/коме причаш
Препоруке:
23
0
30
уторак, 14 мај 2013 13:28
Zavadi pa vladaj
I DS dele, i crkvu dele i narod dele na nebesku i zemaljsku(izdajničku, potkupljivu) Srbiju. I to petljanje sa Nemcima... Kao dosta nam je poraza. Pa Nemci su gubitnici 20. veka u dva svetska rata. Opet će izgubiti. Rusija je pobednik i biće pobednik.
Препоруке:
34
0
31
уторак, 14 мај 2013 13:30
Milena
Činjenica je da su protesti u Novom Sadu i Beogradu bili bez neke energije, što svakako ne znači da je velikosrpski nacionalizam nestao. Međutim, nestala je privlačnost tog nacionalizma kod većine građana Srbije, oni očekuju sasvim drugačije rezultate od ove ili bilo koje druge vlade!
Hoćemo bolju i zdraviju Srbiju. Vreme je za promene!
Препоруке:
16
15
32
уторак, 14 мај 2013 13:32
Вељко Даниловић
"Храбар потез"?!? Стварно храбар потез, окружен са три прстена телохранитељима. Нема шта. Ово је нова дефиниција за храброст. Што није мало ближе пришао грађанима да "чује" шта они имају да му кажу?
Препоруке:
40
3
33
уторак, 14 мај 2013 15:45
Slavomir Srpski, @fristajlo
Добру се не треба надати,већ помирити са мање лошим; то је суштина споразума,а минусе можете да уписујете-сад!Таква је ситуација;ја сам њен тумач, а не промотер.
Zar ne vidite koliko gresite, vi se smatrate objektivnim "tumacem" a ne "promoterom" istog? Pa to je smesno. Vase "vidjenje" je rezultat vrednosti kojima merite "realnost", i to ne postoji "objektivnost". SVAKI sud je subjektivan i odlsikava tav nasih licnih principa i vrednosti prema objektu koji sudimo. Ako je vase "manje zlo" da se Srbi oteraju u pristinski tor, umesto da Srbija "dobije datum", to ravno odslikava vas sistem vrednosti koje posedujete i preme kome odmeravate. A kada onda to iznosite u javnost onda taj vas sitem vrednsti, prema kome "tumacite", u stvari i propagirate, jer u suprotnom to bi samo zadrzali licno za sebe.
Zar ne?
Препоруке:
29
2
34
уторак, 14 мај 2013 18:48
Поштовалац НСПМ
Да господине професоре ово је покушај фингирања са класичним елементима преваре али српској стражи са Косова то се не може продати. Подршку треба и одавде слати нашим мученицима а овим жутокљуним инстант политичарима треба поручити да су зелени и морају још доста пасуља да поједу и сликовница да препричају. Јасно је да само на превару и уцену могу обманути народ, и то овај у Београду и околини али у провинцији теже тамо још увек има свести. Потребно је непрекидно окупљати људе трибинама тумачити ово што велеиздајници чине и мобилисати нове људе пре свега младе. До следећег окупљања има довољно времена да се народу поприлично објасни суштина и укаже на правце деловања. Живела Србија.
Препоруке:
18
0
35
уторак, 14 мај 2013 19:23
SKY
Fristajlo je u pravu da ce sporazum sa Srbima na KiM biti postignut. Na ovaj ili onaj nacin.
Vec je bilo najava da vlada moze da uvede vanredne mere u opstinama na severu. No pre ce ici na to da nekoliko desetina funkcionera, onako za primer, ostane bez plate i... eto rascepa.
Pogledajte koliko Srba radi u KPS... To sve govori. To je primer koji ce ova nasa "tuzna" Vlada slediti.
Da je dobro nije dobro, podrzavam narod i divim se njihovoj volji da se suprostave... Na zalost i ja sam pesimista.
Препоруке:
6
13
36
уторак, 14 мај 2013 19:42
PERPETUMMOBILE
Secate se, pa i Sloba je, svojevremeno, probao na Kosovu i Metohiji da pronadje "postene Albance". Bilo ih je "puno", ali samo u "Slobinim novinama". Tako ce i sad Akesandar Mali pronaci "razumne Srbe" koji ce prihvatiti da zive u blagostanju, na "nezavisnom Kosovu"!?
PERPETUMMOBILE
Препоруке:
14
2
37
уторак, 14 мај 2013 21:02
@SKY
Kratak je život za toliko pesimizma.
Razmislite opet.
Препоруке:
3
4
38
уторак, 14 мај 2013 21:26
Slavomir Srpski, @SKY
Vec je bilo najava da vlada moze da uvede vanredne mere u opstinama na severu. No pre ce ici na to da nekoliko desetina funkcionera, onako za primer, ostane bez plate..
Vi jos niste shvatili sustinu: vlada plasi Srb ole da prihvate protivustavne odredbe koje nisu ni legalni akti ni zakoni! Samo ako oni progutaju tu udicu su nasamareni.Jer u protivnom vlada i Skustina bi bili u obavzi da izglasaju desetine novih zakona i koji stotinak amndmana u Skupstini, da to sto govorite bude bilo moguce.A to ne samo da bi trajalo mesecima (mozda pre sledece zime), nego sto bi vecina takvih LEGALNIH akata bili ortvoreno protivustavni,sto bi konacno zakopalo ovu vlast.
U svakom slucaju,tim ne bi mogli nista da implemntiraju barem za koji 5-6 meseci,pa od EU datuma nista:prosao voz.
Eto zasto vlada sve cini da neformalno zaplasi Srbe doile da sami sebi odseku i ruke i noge: onda ce im vlada reci da su to oni sami to sebi ucinili,i promenuli bi onda legalno Ustav da to ozakone.
Препоруке:
13
3
39
среда, 15 мај 2013 00:11
зека
Састав СРС,ДСС,Двери,НСПМ и остали учесници митинга(проширивати успут), пробати са трибинама по градовима и већим местима Србије,Црне Горе и Републике Српске до Видовдана.
Препоруке:
0
0
40
среда, 15 мај 2013 07:58
SKY @Slavomir Srpski
Slavomire Srpski, bitno je da ste vi shvatili sustinu! Po Vama ovoj Vladi treba podrska sa KiM da menja zakone... Tesko da ce biti tako.
"Obradjena" je cela Srbija, obradice oni i sever KiM.
Druga je stvar ako ovde vecina zeli da pisemo u stilu "sto je babi milo to joj se i snilo". Evo mogu ja prvi da napisem da ce ova Vlada pasti na pitanju KiM. Bio bih najsrecniji... ali, znam da nece...
Budite Slavomire samo malo realniji, ipak mi zivimo u realnom svetu.
Kada budu ukinute plate iz Srbije uzece oni Tacijeve.
Препоруке:
1
0
41
среда, 15 мај 2013 08:57
Ружичасти пантер
Многи не схватају да је прихватање овог издајничког споразума директан пут у ЕКОНОМСКИ суноврат.Верују да ће се издајом небеске Србије спасти земаљска Србија. А управо је супротно. Прихватање овог срамног споразума је почетак свеколике друштвене и економске пропасти. Али та истина тешко допире до људи.
Препоруке:
1
0
42
среда, 15 мај 2013 09:48
Шешељевац @ SKY @ Slavomir Srpski
„Kad budu ukinute plate iz Srbije uzeće oni Tačijeve.“
А кад буду укинуте плате грађанима Србије на једном делу њене територије, онда МОГУ БИТИ УКИНУТЕ НА БИЛО КОМ ДРУГОМ ДЕЛУ СРБИЈЕ. И то је оно што људи не схватају. Ако прихватимо продају КиМ и грађана Србије са КиМ Тачијевој нарко-држави, онда неминовно прихватамо као нормално (или "најмање лоше", или "добро за нашу децу"...) да сутра будемо продани Бугарској или Мађарској или Хрватској. То не схватају не само они из „круга двојке“, то изгледа не схвата већина грађана ове земље укључујући ту и оне који су побегли са КиМ.
Част и достојанство су прилично ретка ствар, а у временима која кушају човекову душу постају још ређа. Али они којима разлози части не значе много, или им не значе ништа, који се руководе искључиво разлозима личне добробити, требало би да схвате да се никада, али баш никада ниједан уцењивач није зауставио после прве исплате. И никада, али баш никада ниједан издајник се није зауставио после прве издаје.
Djuric je odraz i slika nove vlasti.Jadna li je Srbija koja ga ima za savetnika predsednika...
Odlazak Vucica na sever je planiran mnogo pre manifestacije 10 maja, jr je vec od ranije bilo jasno (posle par sastanaka sa predstavnicima opstina na severu KIM) da je sporazum nemoguce cak ni poceti da se implementiraju, sto ocigledno Brisel trazi do kraja maja.
Cilj Vucica nije ni da dobije vecinu Srba na severu KIM da ga podrze u tome: njemu je dovoljno i 10% da ih kao zrtvene jarce onda voza po Briselu i dokazuje kako implementacija pocinj, i kako je sve obecano Briselu u stanju da zavrsi.
E sada, koliko ce i ko ce od Srba ole na sebe preuzeti ulogu zrtvenog jarca, ostaje da se vidi. Ali sumnjam da neko hoce, jer i oni imaju svoje porodice i prijatelje da tamo zive medju Srbima i sa njima dele istu sudbinu. Jedino ukoliko neko od njih odluci da podrzi Vucica i da se preseli sve sa rodjacima na Dedinje. I to mozdabidne, zar ne?
Одлично професоре, осим ове реченице горе (из разумљивих разлога). Није им то никаква "погрешна слика", већ задатак од екипе коју називају "кризни менаџмент" и која им дневно (али и ноћу) дели задатке као првачићима.
И буквално, свака ситница се разматра и увежбава до нивоа извођења "без грешке".
U skoroj buducnosti svi Srbi ce pripadati dijaspori, ako se stetocine ne zaustave.
Problem je sto je njegovo shvatanje sveta rasireno kod nas.
Primetite da je seesljevsko shvatanje sveta kod nas rasireno, od Vesne Pesic i evrotalibana do ovih kvazicetnika i nacionalista.
kuma ,prijatelja izda
zar ce iko slusati rijec njihovu.
Prof. Antonic I svi Vi
ste na pravoj strani
naroda nasega srbskoga.
Na mnogaja ljeta!
Setimo se da je Nikolicu po dolasku na funkciju bilo svejedno da li ce DS ili SNS formirati vladu.Sve je ovo i ko zna sta jos,odavno dogovoreno i prihvaceno ,samo se menjaju dobrovoljni izvrsioci.
Треба сачекати неколико дана, да би се видели ефекти. Треба времена да људи "сваре" оно што су јуче чули, а чули су свашта (не само оно са телевизије и из штампе), тако да се ефекти посете могу мерити тек за неко време.
Осим тога, многи су "јуначни" кад нема последица; ако сам нешто научио у животу, то јесам.
Но, кад треба стати испред својих речи- редови се оспу; а врло брзо, ти људи ће морати да се суоче са ризиком који супротстављање споразуму доноси.
Прилично сам сигуран да ће до "договора" између званичног Београда и 4 општине доћи; не зато што ће неко променити мишљење, већ зато што ће увидети да је сукоб најгора варијанта и срљање у нови фијаско.
Добру се не треба надати, већ помирити са мање лошим; то је суштина споразума, а минусе можете да уписујете- сад!
Таква је ситуација; ја сам њен тумач, а не промотер.
Замислите(не само Ви госп.Антонићу)да сте могли из близине све са три,четири реда обезбеђења(зар се тако иде у госте?),да му кажете шта мислите о његовој бриселској,непристојној понуди,па макар морали из пристојности да одслушате досадну тираду,хвалоспев о личним дометима једне европски признате биографије,хеј!
On je samo iskazao želju režima i ujedno kroz tu želju, koja je predstavljena kao zaključna konstatacija sastanka, odaslao je sugestiju koja bi trebala da utiče na kolebljive da prevagnu na režimsku stranu. Kao "pa evo vidiš da ljudi prevaljuju na režimsku stranu, i ja ću onda tamo"- po sistemu "kud svi turci tu i mali Mujo". Na sreću tih kolebljivih na Srpskom Kosovu, među srbima, ima vrlo malo. A tu se vodi glavna borba. Tu i oko toga štio je crkva bila protiv. Toma je već išao danas u patrijaršiju da urgira da se to promeni. Svim silama nas nastoje ubediti da je sprovođenje zapadnoga zla - naše dobro!
sto je potpisano u Briselu.
Na strani Vucica i Dacica je samo brahijalna sila (vojska i policija) i njihovi
slugeranjski mediji, koji koriste argument " ne moze zbog 50.000 Srba na
Kosovu, da trpi 7 miliona Srba u Srbiji ". Isti taj argument, samo sa obrnutim
predznakom, ti isti mediji koriste kada govore da se demokratija najbolje
iskazuje u zastiti manjinskih grupa( naravno, "drugih", a ne srpske, kao u
ovom slucaju).Bili bi smesni, da se ne radi o krucijalnim pitanjima opstanka
Srbije i srpskog Naroda u celini.
Da je ovoj falangi na Vlasti i oko nje, stalo do misljenja kosovskih Srba o cijoj
se sudbini prevashodno radi, ukljucila bi ih u briselske pregovore pre bilo kakvog potpisa. A ne da im sada, naknadno dokazuje da je crno, belo.
Srbija je zbog nesposobne, glupe i moralno trule Vlasti( ove,kao i prethodne)
dovedena u poziciju da njene interese brane jos jedino kosovski Srbi i RS.
kako ste, opet, znali da ce biti mnogo minusa?
Вучићу није ни био циљ да завади Србе на КиМ. То је више био неки бонус поен који би могао да произађе из целе приче.
Главни циљ је био прављење раскола између Срба са КиМ и остатка Србије, да се даљи потези владе лакше прихватају и спроводе.
Јуче је званично "постигнуто приближавање ставова и узајамно разумевање", то је данас одзвањало широм медија као званична информација из више различитих извора власти.
Сви Срби са КиМ, чак и да успеју да дођу до "уског" медијског простора, биће изоловани као појединци, омаловажавани, па чак и проглашавани криминалцима...
Дакле, нажалост, циљ је постигнут.
Врло брзо неки други људи ће морати да се суоче са ризиком који КРШЕЊЕ УСТАВА доноси.
P.S.Да сам на вашем месту ја бих се мануо тумачења али срећом нисам на вашем месту.
Јавност у ужој Србији тако има погрешну перцепцију онога што се дешавало, Вучић је мало купио времена и као што каже Слободан, демонстрирао своје лидерске способности. Проблем са њим је пак у томе што он стално демонстрира своје способности, али од демонстрације тј. маске нема неке велике вајде, то ће дати само краткорочни ефекат до неког следећег момента.
По мени, у овом моменту, главни проблем у Србији су медији. Они обликују перцепцију, без њих се никаква промјена неће моћи направити. Какви год скупови да се направе, ако их не игноришу, медији ће их исмијати и сатанизовати. Једносавно, медији су у овом моменту непријатељ и легитиман циљ.
"понављам!!!!штета што се у Србији не слушају паметни људи.људи који имају шта да кажу!!!!"
знаш кога слушаш и о чему/коме причаш
Hoćemo bolju i zdraviju Srbiju. Vreme je za promene!
Zar ne vidite koliko gresite, vi se smatrate objektivnim "tumacem" a ne "promoterom" istog? Pa to je smesno. Vase "vidjenje" je rezultat vrednosti kojima merite "realnost", i to ne postoji "objektivnost". SVAKI sud je subjektivan i odlsikava tav nasih licnih principa i vrednosti prema objektu koji sudimo. Ako je vase "manje zlo" da se Srbi oteraju u pristinski tor, umesto da Srbija "dobije datum", to ravno odslikava vas sistem vrednosti koje posedujete i preme kome odmeravate. A kada onda to iznosite u javnost onda taj vas sitem vrednsti, prema kome "tumacite", u stvari i propagirate, jer u suprotnom to bi samo zadrzali licno za sebe.
Zar ne?
Vec je bilo najava da vlada moze da uvede vanredne mere u opstinama na severu. No pre ce ici na to da nekoliko desetina funkcionera, onako za primer, ostane bez plate i... eto rascepa.
Pogledajte koliko Srba radi u KPS... To sve govori. To je primer koji ce ova nasa "tuzna" Vlada slediti.
Da je dobro nije dobro, podrzavam narod i divim se njihovoj volji da se suprostave... Na zalost i ja sam pesimista.
PERPETUMMOBILE
Razmislite opet.
Vi jos niste shvatili sustinu: vlada plasi Srb ole da prihvate protivustavne odredbe koje nisu ni legalni akti ni zakoni! Samo ako oni progutaju tu udicu su nasamareni.Jer u protivnom vlada i Skustina bi bili u obavzi da izglasaju desetine novih zakona i koji stotinak amndmana u Skupstini, da to sto govorite bude bilo moguce.A to ne samo da bi trajalo mesecima (mozda pre sledece zime), nego sto bi vecina takvih LEGALNIH akata bili ortvoreno protivustavni,sto bi konacno zakopalo ovu vlast.
U svakom slucaju,tim ne bi mogli nista da implemntiraju barem za koji 5-6 meseci,pa od EU datuma nista:prosao voz.
Eto zasto vlada sve cini da neformalno zaplasi Srbe doile da sami sebi odseku i ruke i noge: onda ce im vlada reci da su to oni sami to sebi ucinili,i promenuli bi onda legalno Ustav da to ozakone.
"Obradjena" je cela Srbija, obradice oni i sever KiM.
Druga je stvar ako ovde vecina zeli da pisemo u stilu "sto je babi milo to joj se i snilo". Evo mogu ja prvi da napisem da ce ova Vlada pasti na pitanju KiM. Bio bih najsrecniji... ali, znam da nece...
Budite Slavomire samo malo realniji, ipak mi zivimo u realnom svetu.
Kada budu ukinute plate iz Srbije uzece oni Tacijeve.
А кад буду укинуте плате грађанима Србије на једном делу њене територије, онда МОГУ БИТИ УКИНУТЕ НА БИЛО КОМ ДРУГОМ ДЕЛУ СРБИЈЕ. И то је оно што људи не схватају. Ако прихватимо продају КиМ и грађана Србије са КиМ Тачијевој нарко-држави, онда неминовно прихватамо као нормално (или "најмање лоше", или "добро за нашу децу"...) да сутра будемо продани Бугарској или Мађарској или Хрватској. То не схватају не само они из „круга двојке“, то изгледа не схвата већина грађана ове земље укључујући ту и оне који су побегли са КиМ.
Част и достојанство су прилично ретка ствар, а у временима која кушају човекову душу постају још ређа. Али они којима разлози части не значе много, или им не значе ништа, који се руководе искључиво разлозима личне добробити, требало би да схвате да се никада, али баш никада ниједан уцењивач није зауставио после прве исплате. И никада, али баш никада ниједан издајник се није зауставио после прве издаје.