Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksandar Vučić: I Miloš je znao kako da sačuva glave

Komentari (126) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 28 april 2013 14:00
praxis
Imate 10 posto ekstremista koji će da izgovaraju najružnije reči, 10 posto lažnih građanskih ekstremista koji će da prihvate da se odmah odreknemo i Negotina i Zaječara i Kragujevca, i imate 80 odsto običnog naroda, u koje računam da spadam i ja, koji nisu srećni, ni zadovoljni, pomalo su tužni, ali znaju da mora da se živi, da život teče dalje i da moramo da nastavimo borbu za Kosovo i za opstanak i prosperitet Srbije i za napredak Srbije

Ovo je nešto najružnije i najtužnije što može da izađe iz glave i usta jednog praxis izdajnika, ja sam od onih, ma bio i promil, koji ovo nikada neće ni zaboraviti ni oprostiti!
Preporuke:
245
4
2 nedelja, 28 april 2013 14:04
zoran
....ne daj Boze da Srba ima 80% kao ti...toliko licnog hvalisanja i predstavljanja nije bilo ni od tog tvog Milosa,nego je sutio i skidao glave najvidjenijih Srba, ljubio skute pasi da bi mu deca imala buducnost...kao i tvoja...a sta tebe i Milosa briga za drugu decu....interesuje me,da li imas i ljubavnicu kao Milos??????
Preporuke:
159
7
3 nedelja, 28 april 2013 14:07
gavrilo
Naš cilj je da nešto Miloševog znanja, umeća i hrabrosti iskoristimo da sačuvamo Srbiju, dobijemo što više prijatelja i saveznika i da gradimo modernu Srbiju...još kada bi nam eliot nes rekao kolika TA i TAKVA SRBIJA da budu?a i da takva ne bude PREVELIKA?
Preporuke:
110
1
4 nedelja, 28 april 2013 14:07
Ekstremista
Ti si bio i ostao veći ekstremista od 90% građana. Sada si evrofanatik i ekstremista najgore vrste koji hoće sve da uništi po nalogu stranih gazda.
Preporuke:
182
2
5 nedelja, 28 april 2013 14:21
cisto onako
Pretpostavljam da i SPC racuna u ekstremiste? Koliko uvreda je izreceno u poslednje vreme od ovog coveka svima koji se ne slazu s njim - to je meni najbolji dokaz da ovo sto radi nije ispravno.
Preporuke:
144
2
6 nedelja, 28 april 2013 14:23
kum
U emisiji kod Bujoševića se izlupetao do besvesti.

Ne razumem ljude koji mogu progutati Vučićeve nebuloze.

Očigledno se plaši da Zapad, tj. "prijatelji" ne objavi kako je preko njega razbijena SRS, a sa SRS i jedinstvena srpska snaga i država. Ili ko mu je plaćao zakup ogromnog prostora u centru Beograda u vreme kada nisu bili na državnom budžetu.

Taj SNS je veće zlo za Srbiju od DS-a. Samo ćete videti.

Priča kako Japanci hvale Amerikance. Pa hvalili su i Hitlera. Sutra će hvaliti Kineze. Takav si i ti. Sutra ćeš hvaliti Tačija.

Nikad u toga čoveka nisam imao poverenje, ali ovo prevazilazi moje predviđanje.
Preporuke:
183
3
7 nedelja, 28 april 2013 14:28
Konobar
Za početak i Miloš je izdao kuma. Alek je na najboljem putu da sa ostalom dvojicom iz crne trojke svede Srbiju na onoliku kolika je bila u doba Miloša. Još će Srbi biti srećni ako neko zaustavi izdaju na granici koju je velokodušno odredio Oto fon Habzburg od Vranja do Dunava.
Preporuke:
121
1
8 nedelja, 28 april 2013 14:29
Saša Kosovska Mitrovica
Da li postoji jedan novinar koji može da postavi pitanje:
Sa kojim programom je SNS pobedio na izborima i ako postoji suštinska razlika u politici koju su najavili i koju sprovode, da li je to potreba za novim izobrima?
Ja lično mislim da je ovo prevara veka.
Neverovatne reči čoveka koji je dočekivan u našem gradu više puta otvorenog srca, koji je tvrdio da najbolje poznaje naše probleme i da će nas večno braniti.Ne mogu da verujem da on ne zna da nema tog razloga za koji ćemo posle 14 godina, hiljade napada, mrtvoh ranjenih, 14 godina bez vode noću i veći broj dana danju, bez struje, pretnji i divljaštva da se predamo Šiptarima bez borbe. Takav "LIK" kod nas ne postoji. Ako u RS stvarno postoji 80% ljudi koji su za ovakvu politiku rukovodstva RS neka se to pokaže na referendumu. Mišljenje ogromne većine nas ovdde je da je u pitanju projekat vrhučki SNS i SPS ( malog broja ljudi).
Preporuke:
166
0
9 nedelja, 28 april 2013 14:31
Pozdrav iz Tel Aviv
Srbi nijesu obichan narod Vuchicu.Da jesu vech bi davna nestali.
Moji djedovi su u Srbskoj vojsci ratovali.ranjavani
ali bili chasni.
Vi nijeste nichiju glavu sachuvali,vech naneli bol
i stid shto pripadate tom narodu.
Ponekda mislim da je sve ovo podpisivanje ruzan san.
.
Preporuke:
145
6
10 nedelja, 28 april 2013 14:34
Milan
Izleda da se ovi nesposobni rado pozivaju na Miloša jer očigledno nemaju pojma o njemu. Miloš je uvećao i proširio Srbiju sačuvavši glave mnogih. Vi opet umanjujete i slabite Srbiju, a to da ćete nekoga sačuvati je laž.
Preporuke:
111
2
11 nedelja, 28 april 2013 14:37
Bojan, PRIŠTINA
E Alek Alek, Knjaz i Karađorđe su se prvo ljuto tukli sa turcima pa tek onda pregovarali.

Da su oni samo pisali rezolucije, pravdali se brigom za našu decu još bi mi ovde nosili dimije
Preporuke:
125
1
12 nedelja, 28 april 2013 14:41
Saša Kosovska Mitrovica
Ukoliko naš narod odluči suprotno od stavova nas koji ovde živimo, moj lični stav je da se pozdravi Briselski sporazum i jednostavno napuste sve institucije RS, da ne smetamo ostatku naroda. Možda će postojati neki drugi stanovnici severa koji će umeti bolje sa rukovodstvom RS i narkokartela, samo će teško Šiptar preko Ibra. Ostatku između Rudnice i Vojvodine srećan put u EU. Ali kad dođe 29.jun i nov paket ucena, neko bi trebao da odgovara za veleizdaju. Živeo 29.jun.
Sa štitom ili na njemu.Svejedno je kad te majka Srbija ostavi.
Pozdrav NSPM-u.

PS Zovnite nas 30. juna, da Vam kažemo kako se sa EU bandom i narkokartelom pregovara, nema boljih od nas..., ne treba zvati Miloša...
Preporuke:
124
3
13 nedelja, 28 april 2013 14:46
Reddy
Aleksandar Vučić je "čovek bez svojstava". Biće da je Muzilov idealan literarni lik jednog doba koje još nije izgubilo na aktuelnosti i besadržajnosti skrojen prema ovakvoj fizičkoj utvari. Roman koji nikada nije bio dovršen kao da je pojavom ove utvare poprimio svoje konačno obličje. J E Z I V O !
Preporuke:
88
1
14 nedelja, 28 april 2013 14:46
informisanje
Da nije bilo Karađorđa, Miloševom "diplomatijom" Srbija nikad ne bi postojala.
Preporuke:
84
2
15 nedelja, 28 april 2013 14:48
Anka Krajina
Čemu ovoliki populizam, uveravanja, glumatanja kad ste dobili 173 glasa!
Pobedili, samo ne znate koga!
I sad je strah i panika. Treba usvojeno i realizovati a vi ne znate kako.
Ili još niste dobili jasna uputstva ili ste ih dobili na engleskom?
Originalnih, svojih ideja ionako nemate. Niste ih nikad ni imali.
Zalud se sklanjate iza Miloševih leđa.
Kad-tad treba izaći pred narod. I toga se najviše bojite.
Preporuke:
110
1
16 nedelja, 28 april 2013 14:54
Brane, Italija
Nisi ti Vučiću Milošu ni za nokat. Miloš je otimao od Turaka nahiju po nahiju, strpljivo i mudro kad diplomatijom kad bojem. Vi predajete "nahiju" po "nahiju". Takođe Miloš je utemeljivač i obnovitelj moderne Srbije, a vi ste na putu da je sahranite. Vi ste anti-Miloš !
Preporuke:
113
1
17 nedelja, 28 april 2013 15:00
Dragan
Gospodine Vucicu pobogu uzmite se u pamet vi sa tri dana provedena u vlasti poredite se sa Milosem jos samo da cujemo da se vas politicki otac (kako je sam izjavio) a nas vrli Predsenik pocne da se poredi sa Svetim Savom. Sta je bre sa vama, vratite se na zemlju, prvo nije Kosovo vec Kosovo i Metohija. Drugo mnogo je za macka govedja glava ko ste bre vi da dajete teritoriju i narod samo zato sto vi tako mislite da je to dobro za neku vasu Srbiju bez Kosova i Metohije.
Preporuke:
91
1
18 nedelja, 28 april 2013 15:03
koji bre Miloš?
Osim slike i prve rečenice neću da čitam dalje.
Neću da učestvujem ninakoji način u tome.
Prvo ćemo da predamo Kosovo,a onda ćemo da se borimo za njega?
Toliko besmisla u toliko malo reči!
I dogovorite se već jednom;ko bre zamišlja da je Miloš"veliki"!
Vi ili Vaš nadređeni!?
Preporuke:
90
1
19 nedelja, 28 april 2013 15:04
Dragoslavić
Poredite se sa Milošem?

Adekvatnije je poređenje sa Kvislingom, Petenom, Brutom....
Nedića ne pominjite, on je za vas bio moralna gromada.
Preporuke:
109
1
20 nedelja, 28 april 2013 15:05
ANA
Dakle, ovolikog i ovakvog zaklanjanja iza naših velikana nije zapamćeno u istoriji Srbije.
U kom su oni svetu to samo oni znaju, ili ne znaju ni toliko.
Zamislite, ko se poredi sa Milošem, sa Karađorđem i drugim našim velikanima: Vođe SPS, SNS, neke samozvane Treće Srbije...
Ovi prethodni izdajnici se barem nisu krili iza srpskih svetih imena.
LICEMERJE, BEZOBRAZLUK I BEZOČNOST...
Preporuke:
84
1
21 nedelja, 28 april 2013 15:07
Saša Kosovska Mitrovica
I treći put i neću više. Sramno je spominjati plaćanje i novac u ovim trenucima. RS NAS NE PLAĆA nego zarađujemo kako u bolnicama i školama u RS tako i ovde, industriju nemamo kao ni ostatak RS.Ako je neko zloupotrebio Budžet RS uhvatiti i kazniti.Ko brani da se istraže sve malverzacije,samo jedna garnitura političara drugu.Da li možda mi sa KiM gazdujemo Srbijagasom, SARTIDOM, itd.. itd.. Sramno je spomenuti ijednom od nas novac,a ako neko misli da je bolje kod nas neka se javi da zamenimo imovinu i stil života.
PS.Skraćenicu RS koristim samo iz razloga štednje kakaktera u komentaru, uz dužno poštovanje prema mojoj državi, ne znam da li je iko voli više od nas....
Preporuke:
105
1
22 nedelja, 28 april 2013 15:13
Dragan
Naš cilj je da nešto Miloševog znanja, umeća i hrabrosti iskoristimo da sačuvamo Srbiju


A Miloš Obrenović bio nepismeni svinjarski trgovac, diktator protiv koga je narod bune dizao i turski vazal. Na kraju je abdicirao i pobegao u Beč. Što se izdaje kuma tiče, skoro da ste ga dostigli. Ali razumećemo Vučića, čovek je konsterniran zbog fejsbuk napada na sina i ne može pravo ni da misli ni da govori. Bolne kompromise neću ni da pominjem, mada kakav je to kompromis kad daš sve što od tebe traže a dobiješ ništa - ne znam.
Da ne budem nepravedan prema Milošu i on je imao svetlih trenutaka kao u Takovu na Cveti 1815 godine : Evo mene; eto vas — rat Turcima!
Preporuke:
71
4
23 nedelja, 28 april 2013 15:22
Gordana
AUUUUUU, ala su nase politicke gromade krenule sa primerima iz istorije;
Dacic navodi Knjeginju Milicu i njenu zrtvu sa kceri Oliverom. Neshvata kako je to NJENA LICNA ZRTVA za Srbiju. Gde je licna zrtva nasih "gromada"?
Sada Vucic navodi Milosa za primer. Nerazumem gde je poredjenje? Milos je DOBIJAO TERITORIJE a NIKADA SE NIJE ODRICAO TERITORIJE.Milos je vodio Srbe u Drugi Srpski Ustanak, gade se i te kako ginulo,da bi OSLOBADJAO SRBIJU od turaka. Vucic je samo trebalo da pokusa da prolongira( mirnim putem - koliko znamo nije nam ratom preceno!) okupaciju dela Srbije, ali mu je bila vaznija maglovita EU sarena laza.

Nema smisla da pominju Srpske velikane. Brukaju se podsecajuci nas na njih!
Preporuke:
76
1
24 nedelja, 28 april 2013 15:23
Reddy
Ovaj lik predstavlja sublimat svega onoga čemu su se Srbi, u svojoj naivnosti, tako rado odazivali. Narode, zaslužio si ovakvu sudbinu jer nisi u stanju da je promeniš, jer nisi u stanju da rizikuješ, jer se za slobodu mora dati i sopstveni život. To Srbinu nikada nije doprlo do svesti. Srbin je ostao ćifta a takav će i napustiti ovaj tužni scenski podijum.
Preporuke:
55
6
25 nedelja, 28 april 2013 15:24
Uskokovic Sasa
@ Saša Kosovska Mitrovica

Cini mi se da gresis, brate. Srbi bi sada prodali i rodjenu majku za par slaktih obecanja. Ovaj izdajnik Vucic i zeli referendum jer bi njime njegova izdaja bila potvrdjena od strane naroda. Inace, ne postoji novinar koji sme da postavi to jednostavno pitanje Vucicu.
Preporuke:
73
5
26 nedelja, 28 april 2013 15:26
miki69
Po kvalitetu i broju obrta u životu, ja bih rekao da je u pitanju Ljotić.
Preporuke:
50
4
27 nedelja, 28 april 2013 15:27
MR
Da, da, sačuvao je Karađorđevu glavu u formalinu, isto kao ovi drugi Slobodanovu.
Preporuke:
43
3
28 nedelja, 28 april 2013 15:30
Drinko Končarević
Vređanje inteligencije? Šta je to inteligencija? Čija inteligencija je povređena? U Skupštini Srbije dobili ste 173 glasa i taj bedni dokument je prošao, na žalost. Onda su iz Brisela stigle poruke, (Lunaček) narod treba ubediti, (Ešton) još nije vreme za slavljenje, itd. Obzirom da Brisel odlučuje o svemu (tamo idete po mišljenje) koja je vrednost ova 173 glasa? Ovim porukama svakom inteligetnom čoveku je jasno koliko vrede ovi narodni poslanici- nesrećnici (inteligentni?) koji su glasali za "sporazum" a Albanci ga okitili nožem odnosno dečijom krvlju. Ako neko vređa inteligenciju onda ste to Vi iz "trojke". Miloševa taktika je Istorija. Nju ne možete primeniti kod onih koji znaju Istoriju. Meni je sve teže sačuvati glavu, ne od neprijatelja, toliko koliko od Vas koji nam vređate inteligenciju.
Preporuke:
76
2
29 nedelja, 28 april 2013 15:30
Dragan
Prihvatam održavanje referenduma sa pitanjem "da li ste za briselski sporazum ili ne", ali rekao sam Srbima sa severa Kosova da se ne igraju s nama i da nam ne postavljaju zahteve da pitanje bude nešto što vređa inteligenciju.


ahahah, ahahaha, a pitanje koje on daje ne vređa inteligenciju!? ajoj... To su ga valjda savetobvali njegovi zapadni prijatelji, lukavi i podli Britonsi.

Ne nismo za briselski "sporazum", no to glupovo i prevarantsko pitanje ne odražava problematiku nego je zamagljuje i skriva!!! Ispada da je neko ko bi da zaštiti srbe na Kosovu, ustav Srbije i suverenitet srpske države na celoj njenoj teritoriji - negativan, da je on protiv nečega a ne da je ZA ovo što nabrojajh.

Pitanje treba da glasi da li ste za to da Kosovski Srbi budu predati pod vlast šiptarskih terorista, ili da li ste za očuvanje Suvereniteta i teritorijalnog integriteta Srbije, ili da li ste za poštovanje ustava Srbije. Ili kombinacija toga i tome slično a ne ova budalaština i laž.
Preporuke:
69
1
30 nedelja, 28 april 2013 15:32
Dragan
No, sa druge strane, dobro je da tema oko forme pitanja potegne da bi se referendum ili odbio (ako ostane ovako glupavo i prevarantsko pitanje) ili otegao ili da bi se izvojevalo pitanje koje zaista odražava problematiku za koju se glasa.
Preporuke:
42
1
31 nedelja, 28 april 2013 15:37
Reddy
Kako vas, bre, nije sramota da naplaćujete porez narodu kome oduzimate zemlju i imovinu?
Preporuke:
62
2
32 nedelja, 28 april 2013 15:38
Dragan
Muka mi je da ovo i komentarisem, Ja sam ja Jeremija, ja hocu kako ja hocu, ja nacionalista, ja zaboravio da se teritorija naziva Kosovo i Metohija. Ja rizikujem politickom karijerom pa to je beskrajno cinicno.
Preporuke:
55
0
33 nedelja, 28 april 2013 15:39
hm
E, kad se setim kako ste se samo voleli vi "istinske" patriote i internet branitelji srBstva sa Acom radikalom, ponosom njegovih šefova, vojvode iz Haga i Tome predsedničkog kandidata!

Bejahu to teška vremena za sve "izdajnike" nacionalnih intresa, koje je isti taj Aca uz vašu podršku prozivao, a po nekad i progonio!
Preporuke:
31
5
34 nedelja, 28 april 2013 15:42
čast i obraz
Ako javnost u Srbiji ne prepoznaje kako malog čoveka a velikog izdajnika podržava onda neka im je na čast i dugo trajanje sramota koju će vas cijeli život nositi!
Preporuke:
47
0
35 nedelja, 28 april 2013 15:44
Jovo
Vučić je počeo da preteruje, gubi meru, počeo je da drži predavaja naciji, kao da je umni starac.
Time iritira građane, pametuje nam, uči nas... Sve je to posledica kad vlast udari u glavu.
Ovo najnovije da nas uči šta su naši interesi i kako treba a mislimo - već je veliko preterivanje, uvreda zdravom razumu. On koji nas svaki dan ucenjuje sa pet izjava, sada se još buni ako mu neko nešto kaže.
Vučiću, stani više, preterao si!
Preporuke:
57
0
36 nedelja, 28 april 2013 15:49
I ti se porediš sa MIlošem
Zljmeo, otvori se!Miloš je žrtvovao jednu glavu da spasii milione druih.Ti žrtvuješ hiljade i milione glava zarad čega? Slave?Para?Tretmana kdo Šetonke.*Pričaš o vređanju inteligencije. Pa ko koga vređa?Ko može da ti poveruje da je uspeh to što si uradio, dajući Tačiju sve a Srbima na KiM ništa.Šta si dobio? Srpske sudije po Tačijevim zakonima? To je dobitak?Dobio si NATO garancije? Onog istog NATO koji je bacao tone bombi sa uranijumom.*I to sa pretnjom deci, (ako nije spin) je greška. Prvo, nehumano je i bedno kriviti decu.Uz to-i nepotrebno.
Preporuke:
53
0
37 nedelja, 28 april 2013 15:50
Impuls
Ti si ništa, tvoje reči nemaju nikakvu težinu, jer si izajnik prvog reda. Kako neko za koga se zna da je osvedočeni neprijatelj sopstvenog naroda može nešto zahtevati od tog naroda? Sada ćeš taj narod, samo zato što ne prihvata tvoju samovolju naterati na nišan Zmiji. Jeli ti to Zmija naredio, da povlačiš takve poteze.
Preporuke:
46
0
38 nedelja, 28 april 2013 15:51
SRBIN IZ UVERENjA
"Ja moram da se uključim u kampanju jer mislim da treba da kažem narodu istinu. Ako se većina naroda izjasni protiv sporazuma, onda pada Vlada, jer je besmisleno da vladate ako narod ne prihvata pravac koji ste predložili i ako ta većina želi konfrontaciju sa svima. Ako cena za to treba da bude moja funkcija, ja sa tim nemam problem. Mi u Vladi stavljamo na kocku naše političke pozicije, ali ja ni u Briselu nisam hteo da trpim pritiske i ucene pa neću ni u svojoj zemlji - rekao je Vučić.



Idemo na referendum, neka narod kaže šta misli o vašoj vlasti, ali prije toga neka i Ustavni sud Srbije kaže svoju riječ o sporazumu!

Provodi ti kampanju koliko hoćeš ali srpski narod će te otjerati s vlasti i tebe i te s tobom!
Prevarili ste, slagali, niste govorili da ćete Kosmet izdati , niste govorili da ćete Srbiju izdati!
Preporuke:
49
1
39 nedelja, 28 april 2013 15:54
marlon
dacic se identifikuje sa cercilom i pikasom, ovaj sa milosem... nebo otvori se, boze pogledaj nas.
Preporuke:
57
0
40 nedelja, 28 april 2013 16:00
s.p. Lajković
"da li ste za briselski sporazum ili ne", Ovo pitanje ne vredja inteligenciju nego CEO SRPSKI NAROD Vučiću.

Sutra ćeš ko zna šta da spinuješ šta je briselski sporazum dok ne sludiš ceo srpski narod.A zašto pitanje ne glasi :
" Da li ste za to da Srbija postane član EU ili NE ?"
Ovako ćeš kud i kamo dobiti iskreniji odgovor a i Evropa isto .
Preporuke:
42
0
41 nedelja, 28 april 2013 16:07
Goran Vuk
Mentor mu bio Rudolph Giuliani
gradonacelnik New York-a u vreme kad su srusene one dve zgrade.
Preporuke:
42
0
42 nedelja, 28 april 2013 16:11
Očima da ne veruješ
Zbog čega ovaj ovde nesrećnik, koji je do juče "tupio kašike", svoja nedela pokušava da krije iza knjaza Miloša?

Knjaz Miloš nikome, pa ni ovom nikogoviću, ne treba da bude pokriće niti za šta, niti zbog čega. Nije knjaz Srbiju umanjivao, već uvećavao, nije slabio već jačao. Nije milione pod nož stavljao vođen iluzijama južnoslovenskog jedinstva i salonima zamkovima grofova Celjskih.

Ne bi Miloš prodavao i zemlju i vodu Arapinu, kao što radi ova nesrećna kreatura lične ambicije i cinizma dušmana, već je dobrim zlatom otkupio i Srbinu ostavio. Miloš nije nikoga slao, kao što je ovaj Dačić-daiju u Litavniju pre neki dan, da moli da Srbiju - ѕemlju, vodu, ljude, sve baš - napokon stave na rasprodaju prema SSP-u Đelića i saučesnika mu.

Ništarije, dakle, Knjaza da ne pominju: eto im Karađorđevići što su državu i narod do boljševizma doveli, da se njima kite jer su im štetočinstvom ravni. Vučić je tu da rezultate Devete sednice progura kroz SSRN, na šta je sveo parlament.
Preporuke:
38
1
43 nedelja, 28 april 2013 16:13
robokap
Vučiću ne poredi se sa Velikim Milošem ti si po svemu sličniji Milanu Obrenoviću.Ko poznaje istoriju Srbije ovo poređenje mu je itekako poznato..Miloševu taktiku danas Koriste ŠIPTARI.I Miloš je znao ONU narodnu" PARA VRTI GDE BURGIJA NEĆE".Mnoge stvari je Miloš dobio od "BOLESNIKA NA BOSFORU" mitom i korupcijom te TRULE CAREVINE a danas TO isto RADE i ŠIPTARI PODMIĆUJUĆI POHLEPNE VLASTODRŠCE PROPALE I TRULE IMPERIJE PREKO BARE:KROZ ove vekove su učili od nas SRBA i kad je osvanuo pogodan trenutak iskoristili su postojeći odnos snaga u svetu i ostvarili svoje ciljeve.Miloš je to isto iskoristio tj.odnos tadašnjih snaga u Tadašnjoj EVROPI.Nisu džaba stari latini rekli"HISTORIA VITAE EST":
Preporuke:
48
1
44 nedelja, 28 april 2013 16:30
taras buljba
tuga,žalost.sa ovakvim političarima Srbiji preti krah na svakom nivou!!!!!
Preporuke:
35
0
45 nedelja, 28 april 2013 16:42
Srba
''Vožd'' Vučko,do juče sa likom Šešelja na majci. Od radikala do liberala.. Da li vlast stvarno toliko opije čoveka ili je nešto drugo u pitanju? Neka droga? Novi američki eksperiment? Pare? Tomina Ljuta? Šta je?
Preporuke:
47
0
46 nedelja, 28 april 2013 16:44
ludilo
referendumsko pitanje :
odricete li se beograda,ili da li je beograd srpski?
Preporuke:
32
0
47 nedelja, 28 april 2013 16:47
Miki
Znate li kako BLjAK-BLjUC (Blic) obezbeđuje svoje spin-agitpropovske i klevetničke članke od negativnih komentara? Vi ćete već znati kako, prosto vas isključi, oduzme vam mogućnost da uopšte glasate, a pokazuje vam se nešto u stilu "već ste glasali". Uvek sam se pitao kako to da toliko malo ljudi na Blicu pokazuje otpor ovom kaljužnom jevroatlantskom ispiranju mozgova koje zaudara iz ovog klozeta Velikog brata u Beogradu. U to sam se uverio kada sam otišao u drugu državu i pokušao da glasam. I tamo sam ostao isključen.
Preporuke:
33
1
48 nedelja, 28 april 2013 16:53
Mila
Zar ne bi logično pitanje na referendumu bilo - DA LI STE ZA PREKID PREGOVORA SA EU ILI NE? A narod nije naivan da ne zna šta od Brisela može dobiti ili tačnije,ne dobiti...
Preporuke:
26
1
49 nedelja, 28 april 2013 16:56
Zoran
Vučić: "Rekao sam Srbima sa severa Kosova da se ne igraju s nama".

Na isti način: "Vučiću, poručujem ti da se ti ne igraš sa nama"!
Preporuke:
63
0
50 nedelja, 28 april 2013 16:58
Uroš
Ako su istraživanja tačna i ako je narod i dalje za EU i za Briselski sporazum ne vidim nikakvu prepreku da Srbij i formalno prizna nezavisnost Kosova.

Koliko god ja to smatrao katastrofalnim i ponižavajućim ako Srbi na referendumu prihvate ovaj sporazum čini mi se da je svaki patriotizam i svaka dalja odbrana Kosova suvišna.
Preporuke:
5
32
51 nedelja, 28 april 2013 17:03
Meda
Ceo zivot ce mi ostati ljaga da sam SNS-u dao verbalnu podrsku (iako nisam nikome dao glas).
Preporuke:
34
0
52 nedelja, 28 april 2013 17:15
zeka
Poslao sam ovoj"Utvari" poruku koja glasi:Kako je biti prvi izdajnik u Srpskoj istoriji,možeš li zaspati?.On mi odgovara"a ti ološu".Za ovo "ološu" će mi odgovarati kad prođe post,ali ja stvarno posle ove bruke i srama lošije spavam.Kako li tek ovo ..... može da spava.
Preporuke:
46
1
53 nedelja, 28 april 2013 17:31
ja onako
Prestani da vredjas inteligenciju ovog naroda.Gospodine Vucicu, nama je sve jasno.Ti si davno skuvan od Mongomerija do Djulijanija i sada samo to realizujes.
Preporuke:
31
1
54 nedelja, 28 april 2013 17:35
Diogen
Odakle Vučiću ideja da se poredi sa Milošem?!

Miloš je vodio i bitke, i pobeđivao, a nisam primetio da je predao neku teritoriju. Uostalom, bolje je Vučiću da ne uzima Miloša u usta, da ne bi osmi zahtev Nemaca bio da oštro osudimo i izvinimo se za sve šta je Miloš radio.

Kako prebroja 80 %, zar nije Faktor Plus u svom krajnje sumnjivom istraživanjeu našao da je 57 % onih koji bi da život teče (mada mi nije jasno - kuda da teče?). Uostalom neka izađu na referendum, pa da vidimo. Neka ispoštuju ustavnu proceduru.
Preporuke:
22
0
55 nedelja, 28 april 2013 17:40
sramno,
U državi u kojoj su falsifikovani birački spiskovi, dijaspori zabranjeno da glasa, a mediji pod nezabeleženom cenzurom – nema poštenog referenduma.

Kakav referendum za 15 dana, u medijski anesteziranoj Srbiji, gde se svako veče prosipaju medijske laži i preti građanima da će ostati bez plata i penzija, i da će biti gladni ako ne predamo Kosovo i Metohiju, a presiti stranih investicija čim izdamo Kosovo?!
Preporuke:
27
0
56 nedelja, 28 april 2013 17:42
@zeka
Slanjem takvih poruka samo se pothranjunje njegov izbezumljeni egocentrizam, u svakom slučaju noćne i svake druge košmare neće izbeći jer čemer nagriza dušu kao rđa ostavljene i bevredne stvari!
Preporuke:
33
0
57 nedelja, 28 april 2013 17:54
s.p.Lajković
Ti se Vučiću baviš čuvanjem svoje glave i baš te briga za srbe na Kosovu i metohiji...
Preporuke:
22
0
58 nedelja, 28 april 2013 17:58
Vladimir NS
... ime da mu ne spominjem.
Mala je ovo zemlja koliki si ti IZDAJNIK.
Preporuke:
35
1
59 nedelja, 28 april 2013 18:02
Jovan
Neverovatno je da je ovde svih 50 komentara nastrojeno negativno prema sporazumu. To govori o tome kakva je medijska blokada na drugim sajtovima. Na njima samo vidim reči hvale, skoro ni jedan negativan komentar. Za primer, meni nisu hteli da objave komentar na RTS-u, a bio je vrlo pristojan i argumentovaniji od svih ostalih. VOSTANI SERBIE!
Preporuke:
37
0
60 nedelja, 28 april 2013 18:08
Predrag
Sram te bilo Vučiću!
Preporuke:
30
1
61 nedelja, 28 april 2013 18:26
Barbaroanarh
Vučić je nestabilna ličnost koji je sam prvi ekstremista jer ako nije više kod Šešelja u SRS onda postaje veći EUrupejac i liberal od Čede Jovanovića. On i moralna gromada Vuk Drašković su kao dva brata rođena od sečenja ruke sa barjakom i zarđalih kašika pa do ili Evropa ili smrt, nema kod njih takvi kakvi jesu nikad nekakve sredine.
Preporuke:
24
0
62 nedelja, 28 april 2013 18:27
anonymous
ma pustite sve to, lako cemo sa srbima na kosovu, samo da u medjuvremenu neko ne uvredi vucicevog sina na facebook-u pa da se rasplace, a onda bi tata preko televizije svima porucio da to nikom vise ne pada na pamet...a ono nozakanje klinaca po mitrovici, ma...to ce dacic da resi u zemaljskoj srbiji, jer on je sa 14% glasova premijer svih srba na zemlji...zamilsite...sa 14% vodis 100% srba u srbiji, i oko 100000 srba na kosovu ostavljas taciju...u cemu je tajna...mozda u 14%, mozda u zemaljskoj srbiji, a mozda u koferu...ko bi sad to znao!
Preporuke:
22
0
63 nedelja, 28 april 2013 18:35
Joviša Vidić od Rudina
Sa svih strana nas jednosporno zasipaju: kako elektronski tako i štampani medii o Unuji, kao malte ne aparatu za veštačko disanje, bez koga Srbija nebi preživela. I pored toga, polovina populacije je protiv članstva u EU. Za referendum se MORA obezbediti jednak informativni tretman: kako JA tako NE strane.

Da pogledamo kakvo je poverenje evropljana u EU.

Prema istraživanju European Council kao i Foreing Relation, poverenje Uniji je drastično opalo u poslednje tri godine. Nepoverenje Španaca 53%, Italijana 72%, Nemaca 59% dok je kod Britanaca 69%. Šta nam ovo govori? Mazohizam - ma ne mazokizam već - sadomazohizam srpskog rukovodstva nema granica.
Preporuke:
30
0
64 nedelja, 28 april 2013 18:46
Kosmet je Srbija
Nešto smrdi u vazduhu, gospodine Vučiću. A da, vaša IZDAJA! Nek vam je Bog na pomoći posle svega što ste uradili srpskom narodu!
Preporuke:
30
0
65 nedelja, 28 april 2013 18:55
nevažna
"Svak je rođen da po jednom umre, čast i bruka žive dovijeka." Petar II Petrović Njegoš
Preporuke:
28
1
66 nedelja, 28 april 2013 18:57
!!!
... i da nam ne postavljaju zahteve da pitanje bude nešto što vređa inteligenciju, ...



Ja neznam ko kome vređa inteligenciju?
Preporuke:
22
0
67 nedelja, 28 april 2013 18:57
...
Naravno, 90% izdaje Kosmeta uradio je i pripremio DS dok je bio na vlasti, ali sada pošto je namešteno da potpis na izdaju stave tzv. "narodnjaci" i "nacionalisti" koji su se u prošlogodišnjoj predizbornoj kampanji zaklinjali biračima i obećavali im da neće potpisati ništa što je štetno po nacionalne interese srpskog naroda, ovim izjavama ih napušuju i u medijskom ratu im uzvraćaju udarce, jer su se krivo zakleli građanima lažnim obećanjima!

Briga ih za istinu, a ponajmanje za narod i Srbiju
koju su skoro totalno uništili, opljačkali i doveli u najgoru bedu!
Preporuke:
25
0
68 nedelja, 28 april 2013 19:04
oskar za Vucica
Vucicu, pazi kako se obracas nasoj braci sa KiM. Jos prosle godine u ovo vreme ste drugu pricu pricali. Nisam znala da ste takav glumac: kako ste samo bili zabrinuti za Srbiju, pa ste nudili ostavku, odbrusili Taciju, rekli legendarno NE u Briselu,pa su hteli da vas ubiju, pretili vasem sinu na FB...ali sada jasno vidimo vasu pravu prirodu. Kakva arogantnost i bahatost!
Preporuke:
24
0
69 nedelja, 28 april 2013 19:09
Visarion
Znam.Sad više nećemo da dižemo bune i ratove, koje smo za dva veka proigrali i u kojima smo kao nacija sramno oslabili i duhovno se rastočili.Nijednu ideju svi nikad nećemo više svi da branimo.I vi probate da Obilića zamenite Brankovićem.Ako onaj nije pomogao da probamo s drugim.
Zaboravljate da okolo imamao Hrvate koji Srbe ne trpe i koji čekaju još jedu priliku da nekim Jasenovcem, Olujom ili sličnom akcijom i ono što je ostalo isteraju-Na jugu imate Šipatre koji isto tako kroz čitav vek isteruju Srbe najpe iz Albanije a zatim polako i sve više i više sa Kosova i u tome samo što nisu došli do kraja.
Tu nije naravno lako izabrati mitsku opciju .Nije kriv mit nego okolnosti.
Mi smo oni koji se brane gospodine Vučiću i nemamo koncept odbrane.Sve što smo pokušakli nije dalo rezultate.Nevolja je što vi to ne vidite.Za ove okolo ovo je jedna faza, za nas "kraj početka".Nije ovo opredeljenje za neko od dva carstva.Ovo je način da opstanemo.A tu ofanziva.Dodik a ne Vučić.I lukavo ne grudi
Preporuke:
17
1
70 nedelja, 28 april 2013 19:12
pavle
Referendumsko pitanje treba da bude:

Da li ste za to da se život Srba na severu Kosmeta odvija po Ustavu i zakonima nezavisne države Kosovo?

To je suština njegovog Sporazuma, a iz samog pitanja se vidi da je Sporazum protivustavan.

Zato je vrli pravnik Cvijan (onaj što je pretio sdijama), pričajući o referendumu, "ugrizao se za jezik" kada je rekao da uz pitanje treba da ide i izjašnjenje o promeni Ustava Srbije, kako bi odluka bil ust. (pa je na ovom mestu izgovaranja uvideo da bi i sam rekao da je Sporazum protivustavan, pa je dalje nastavio drugim izrazima).
Preporuke:
27
0
71 nedelja, 28 april 2013 19:13
Somborac
NE mogu da verujem da ce covek sa toliko dijametralnih politika i izjava u poslednjih 15 godina uspeti da zavede narod.
Da ne pominjem ostre izjave za vreme Radikala.
Ali se secam samo da je na koncertu "Sto Truba", 19 Oktobra pre 4 godine, njegova ekipa vikala : Srbija, Rusija, ne treba nam Unija!
Preporuke:
26
0
72 nedelja, 28 april 2013 19:29
siniša
Znači Vučić nije izabran po sospstvenim rečima da bude "ratni poglavica", ali nije izabran, na listi SNS da bude "vodič Srbije kroz vreme od prošlisti ka budućnosti, a sve hodnicima vremena".

Niti je on rekao da će na voditri tim hodnicima pre izbora, niti su ga oni koji su glasali za listu na kojoj je on bio glasali za to. Glasali su da "odu žuti".

Takođe nije izabran ni da bude bebi siter i da "brine o našoj deci", biran je na lčisti da se smene žuti, i da se provodi zakon. A od svih zakona najvažnioji je Ustav. I Umesto da se drži zakona, on bi da bude dečija negovateljica ili negovatelj.

Što se tiče da je Miloš zao da sačuva glave, da li pri tome misli na glavu Karađorđa koju je na tacni poklonioop turskom sultanu, ili na glavu Petra Cukića i ostalih koje je pobio, bez političkih motiva i razloga nego isključivo radi nekih ekonomskih pitanja, ko će naplaćivati prelaz preko skele i slično.

On bi trebao da sebe sagledava u nivou Dragija Jovanovića ili Toze Vuujkovića.
Preporuke:
18
0
73 nedelja, 28 april 2013 19:30
dragan
Vucic je zapravo sastavljen od najgorih osobina Slobodana Milosevica, Borisa Tadica i Zorana Đinđića. Prvo su mentori natjerali da promijeni "imidz", zaliže kosu, nabaci cvike i spusti ton kada govori.Dakle, da glumi ono sto nije. Onda je pocela faza u kojoj i govori i radi sve suprotno onome sto je govorio i radio. Posto se radi o odavno punoljetnoj osobi, jasno je da on nikada srcem i voljom nije vjerovao u bilo sta. Poruka je cinicna: ako se ovako primijenio radikalni nacionalista (?!) onda morate i vi. Marketing.Danas je stigao da Bujosevicu i svima nama isprica kako su Japanaci radoholicari (ma nemoj?!) a voditelj je samo klimao glavom "novom Đinđiću". Njegove (ne)uvijene prijetnje Srbima na sjeveru Kosova, kojima je drzao vatrene nacionalne govore koliko juce - pokazuju koliko su Srbi kvarljivi.Nije problem u karikaturi, problem je u ljudim koji se prave da to ne vide. U normalnoj zemlji on bi bio junak neke satire, a ovdje je bog i batina.
Preporuke:
26
0
74 nedelja, 28 april 2013 19:42
BN
O kakvom Milošu i kakvim bakračima ovaj govori, dali su to bedni pokušaji svoju izdaju iza mitologije da sakriju?
Preporuke:
21
0
75 nedelja, 28 april 2013 19:49
...
Ne misli dobro Vučić. Nema potrebe nikakav referendum o Sporazumu, treba 2/3 većinom pokrenuti postupak promene Ustava. Tek kada bude sačinjen tekst novog Ustava, konsenzusom svih političkih partija koje su glasale za Sporazum, onda novi Ustav na potvrdu na referendum!
Preporuke:
9
1
76 nedelja, 28 april 2013 19:53
Istoricar
Srbi sa Kosova ne smeju da se igraju sa rukovodiocima srpske drzave jer znate vlast je ugrozena, jadna, bedna i u teskoj situaciji. Uz to, Dacic i dalje plasi i preti narodu o nekakvom egzodusu. Njegov je stav da ako Albanci napadnu Srbe na Kosovo, vlast nista nece preduzeti da ih zastiti. Ponovice se scenario koji smo vec videli od SPSa. Uz to, zaboravio je da sporazum sa Pristinom znaci nesigurnost, izdaju i mogucnost za potencijalni egzodus. Ova njegova izjava moze samo da znaci da on unapred zeli da se zastiti od eventualnih proterivanja Srba sa Kosova. Izgleda da su i Vucic i Dacic zaboravili da je Srbija demokratska drzava i da nisu postavljeni na te funkcije da bi nekome pretili ili nekog plasili. Pod uslovom ako nista pametnije ne mogu da ponude osim veleizdaje onda neka lepo podnesu ostavku ili raspisu nove izbore. Ja ne verujem da neko podrzava ove likove koji nemaju ni malo lucidnosti i sposobnosti da se suoce sa nagomilanim ekonomskim problemima.
Preporuke:
19
0
77 nedelja, 28 april 2013 19:58
Samonikli
Prvo je iz tvojih usta govorio Vojo a sad Wilijem i Majkl.
Uostalom smatram da ...... treba...
Za Krstcasni i Slobodu zlatnu!
Preporuke:
17
0
78 nedelja, 28 april 2013 20:00
Danilo
"Onaj ko misli da možemo da vodimo zemlju bez podrške Zapada, neka je vodi sam", rekao je Vučić.

Srbiju treba da vodimo uz podršku i pomoć Rusije! Od pomoći i podrške Zapada nemamo koristi, dobrobiti, već samo bombe, mržnju i satanizaciju. Prema tome ima ko da vodi Srbiju bez Zapada, i ima nas mnogo!
Preporuke:
23
1
79 nedelja, 28 april 2013 20:01
Srbin
1) Sve to ima objašnjenja ali su ona nekako ispod površine. Kada objasnimo, izgleda jednostavno, ali je teže dokučivo, kao mnogo toga u prirodi i društvu.
Na primer, ljudi se pitaju: Kako je taj mogao kao Radikal pričati onakve priče, a sada raditi naglavačke od toga? A ja bih dodao: Dok je Tadić vladao, taj Vučić mu je skoro svaki dan dovikivao: Cobel! Cobel ti ovamo dolazi i izdaje naredjenja. Gde mu je sada - Cobel? On je sada kada su ga postavili na vlast išao kod Cobelā (kod Švaba) za nekih mesec ili dva, više puta nego Tadić za pet godina, i baš tamo kupio instrukcije!

Amerikanci idu po svetu i istražuju karakteristike raznih naroda i onda tamo proguravaju odredjene slugane, koji će za šaku njihove pažnje... vidite i sami šta će uraditi.
A eno Nikolić govori kako su Srbi iz Srbske za njega - Bosanci! Kosa mi se diže na glavi kad pomislim šta će sve taj za dan-dva izjaviti kad dodje u posetu Hrvatskoj! Sačuvaj bože svakog Srbina Nikolićevih izjava.
Preporuke:
19
0
80 nedelja, 28 april 2013 20:02
Srbin
2) To što čine ta trojica sada, toliko je zlo da se možda nikada u istoriji Srba takvo zlo još nije dogodilo. Takvi bi rekli: "A zar nije bilo krvavih ratova, kao mnogo većeg zla". Ali, to je plitka logika. Jer, ovo što se sada dogadja ima velikih izgleda da potpuno razbije narod i državu Srba, do "atoma" što bi rekli. A onda, kakvih sve onda može biti stradanja, ne smem ni da mislim. Ovo je znači uvod u nešto što bi moglo biti gore od svega što se do sada dogadjalo. E, to ovi rade, za interes nekih drugih izvana, a onda nam još Dačić u lice drsko ponavlja kako on radi "za srpski narod"!
Ipak treba biti i samokritičan i priznati da i naš birač, glasač, nije najzreliji na svetu. I on će zaokružiti često onoga ko je dovoljno razvikan, dovoljno reklamiran, i dovoljno glasan. To se desilo mnogo puta do sada, i to su znali Amerikanci. Zato oni ovde vrlo jednostavno proguraju neke koji posle lojalno rade za njihove interese, na svojoj vlastitoj grudi!
Preporuke:
19
0
81 nedelja, 28 april 2013 20:04
?
Kakav bre referendum ?
Ovo je anarhija - ustav ocito ne vazi .
Preporuke:
27
0
82 nedelja, 28 april 2013 20:16
Vlada, Srbija
Neko će i za ovoga govoriti da je vizionar!
Preporuke:
19
0
83 nedelja, 28 april 2013 20:20
Old Kresoje
Kada ovako krenu da se upoređuju sa Milošem Obrenovićem, smuči mi se. Stvarno ljudi, stalno spominjete bolne žrtve, a šta ste vi to žrtvovali, osim Srba? Ništa, ali zato volite da prolivate krokodilske suze kada žrtvujete druge na oltar sopstvenim pozadinama. Što malo ne žrtvujete sebe? Ima li uopšte političara u Srbiji koji su spremni da se žrtvuju za Srbiju? Ne bih rekao. Jedino na šta su oni spremni, to je da iznova i iznova izigravaju magarce u "dijalogu" sa Zapadom. Samo vide štap i šargarepu...pa kažu: dosta ste nas mlatili, sad nam dajte da gricnemo malo...
Preporuke:
19
0
84 nedelja, 28 april 2013 20:37
irena
mislim da je sasvim adekvatno da se alek uporedi sa milosem.

nakon milosevog ubistva karadjordja,srbiji se desio niz katastrofa

ubistva vladara/mihajla,milana,aleksandra/
pogibija trecine stanovnistva u Prvom svetskom ratu
okretanje zapadu/koji ce nas uvek mrzeti/
gradjanski rat od 1945.
komunizam i gubitak teritorija stecenih u Prvom svetskom ratu,putem formiranja socijalistickih republika hrvatske i bosne
bela kuga
sadasnji potpuni raspad drzave
duhovno propadanje naroda i gubitak identiteta

Eto koliko je milos pomogao srbiji svojim podmuklim ubistvom karadjordja

kako bilo ko moze,i bilo kakvom logikom,da opravda to ubistvo,i da ga jos i velicha?
Preporuke:
13
2
85 nedelja, 28 april 2013 20:49
Predrag
Braćo sa Kosova i Metohije, i Republika Srpska je svim srcem uz vas!!

Jednog dana ćemo svi zajedno živjeti dostojanstveno, u slobodi, ne posustajite.
Preporuke:
20
0
86 nedelja, 28 april 2013 20:58
Brane, Italija
Moram samo da reagujem jer neko je rekao da Vučić može pre da se poredi sa kraljem Milanom nego Milošem. Ja mislim da je to jako velika uvreda za kralja Milana. Kralj Milan je proširio Srbiju, proglasio je za kraljevinu. Nije doduše podržao vojno Hercegovački ustanak, ali se posle u ratu sa Turskom videlo da je bio u pravu jer je vojska bila slaba. On je kasnije modernizovao vojsku i sve naše slavne vojskovođe su počele karijere upravo pod kraljem Milanom i na njegovu inicijativu stvaranja regularne moderne vojske. Imali smo mi raznih vladara, ali nikome se nema šta prigovoriti jer su stalno širili i jačali našu državu sa manje ili više uspeha. Neka im je pokoj duši.
Preporuke:
22
4
87 nedelja, 28 april 2013 21:10
svi na miting 10.05.2013.
Sad je kljucni zadatak organizacija mitinga. Bar 10 hiljada ljudi sa Kosova je spremno da dodje na miting, samo treba obezbediti autobuse. Iz ostalih opstina da bar po 2 autobusa dodju, pa koliko je to ljudi, i bez Beogradjana ima da napunimo trg. Apelujem na dss, radikale, dveri i raznorazne sponzore, da maksimalno pomognu u organizaciji. Vreme je da narod zagrmi, kako bi nas ovi natovski gluvaci na vlasti culi!!!
Preporuke:
20
0
88 nedelja, 28 april 2013 21:55
Mrks
Braco sa Kosmeta, znam da necete posustati, i znajte da niste sami. Od Djilasovog Beograda nista dobro ne ocekujte. To je grad srpskih izdajnika. Uvek bio i ostao.
Situiran sam, mogu da zivim u prestonici, ali mi je muka kada iz automobila vidim tablu na ulasku u taj grad. Dok se ne zavrsi ovaj kosmar necu tamo krociti. Rekoh vam da od Djilasa, Vucica Dacica, Nikolica nista vise dobroga ne ocekujte, ako su vam ishta dobra do sada ucinili.
Ako bude potrebno mogu da zastitim bar dvoje dece, vase dece, ako bude trebalo, imam gde da ih smestim ako Siptari, uz Vucicev potpis i Djilasovo odobravanje, krenu na vas.
Vucic kaze suprotno, da vas je zastitio, a ja mu kazem da ce posle ovoga podivljati, tu nema sta da se diskutuje, tako ce sigurno biti.
Cuvajte se i pokusajte da se odbranite, ako Vucicevi prijatelji, Amerikanci i narocito Nemci krenu da vas silom izbace, znate sta vam je ciniti
Preporuke:
21
1
89 nedelja, 28 april 2013 21:58
Gedža
Referendumsko pitanje treba da glasi:

Da li bilo ko sem Srba sa Kosova i Metohije ima pravo da olučuje da li će im biti nametnuto državljanstvo takozvane države Kosovo?

Sve ostalo nema veze sa zdravim razumom.

Nasilna asimilacija jednog dela naroda u neprijateljski narod od strane drugog dela naroda. Neѕapamćeno u istoriji.

Užas!
Preporuke:
12
1
90 nedelja, 28 april 2013 22:17
Mrks
@Gedza:
bojim se da Vucic priprema, posle onih silnih pretnji o gladovanju, sledece pitnaje:
1) da li zelite da vam deca gladuju ako glasate protiv mene?
Odgovor bi trebalo da bude:
2)"necu da mi deca gladuju, glasam za predaju Kosmeta Siptarima"

Uptstvo za glasanje:
zaokruziti bez diskusije redni broj 2.
Preporuke:
14
0
91 nedelja, 28 april 2013 22:26
Dragan
"Prepodobni" Aleksandar. "Uprepodobio" se od kada je zaseo na vlast.
Preporuke:
7
0
92 nedelja, 28 april 2013 22:27
Dragoslavić
Ja imam bolje pitanje za referendum:
-Da li ste zato da Čubura bude u Beogradu?
Preporuke:
13
1
93 nedelja, 28 april 2013 22:33
Istoricar
Neprotrebno je komentarisati likove poput Vucica ali ipak upada u oci njegova klasifikacija Srba. Deliti Srbe na procente, regione, krvne grupe, pristalice partija i na ostale kategorije je zaista primitivizam na kvadrat. Medjutim, neka on objasni narodu sta ce to doneti njegov sporazum. Zamislimo situaciju da ce nekom zdravom coveku biti bolje ako mu uklonimo jednu ruku. Naravno onaj ko tako razmislja ce zatim reci - da bi vam bilo jos bolje trebalo bi da vam uklonimo i jednu nogu. Moje je pitanje - da li je to covek, invalid, osakaceni covek i kakve su mogucnosti da taj covek jednog dana bude samostalan. To je isto i sa Kosovom. Ne znam ko to garantuje da ce Srbiji biti bolje ako se potpuno odreknemo Srba sa Kosova, ako Srbe u Bosni priznajemo kao Bosance, ako Srbima kojima preti egzodus ne nameravamo da pomognemo... Da li neko uopste razume logiku Dacica i Vicica?
Preporuke:
16
1
94 nedelja, 28 april 2013 22:42
Peter RV
@ Uroš
Slazem se, ali referendum treba da bude apsolutno posten, sto znaci da se odnosi direktno na predaju Kosova Nato bazi i narko-Siptarima.
Pristup opozicije informativnim medijama morao bi bit zagarantovan. Datum referenduma po dogovoru.
Pitanje treba da bude jasno kao kristal- i samo jedno. Primjer,
DALI ODOBRAVATE PREDAJU KOSOVA ZBOG DATUMA ZA POCETAK PREGOVORA ,ZA ULAZAK SRBIJE U EU?
Kazite mi Urose kako bi vi odgovorili na ovo pitanje.
Preporuke:
14
0
95 nedelja, 28 april 2013 23:04
Turas
O čijoj se ovde manjkavosti intelegencije radi.Verujem da se zanemaruje razlog izdaje severa Kosmeta.Kažem izdaje jer niko nije srbe sa severa Kosmeta pitao PRE potpisivanja dali se slažu sa sporazumom.Sada Vučić postavlja, POSLE potpisivanja,uslov kako da se vrši referendum da ne vređa intelegenciju-čiju.Zar nije logično da se referendum sprovede SAMO na teritoriji koja je u pitanju?Kosmet koga trojac VEĆ naziva Kosovo, je kolevka Srbije,ali kako oni kažu mora da se dalje živi.Onda moramo da pitamo SRBE koji tamo žive.Jer u Srbiji ima dosta onih koji misle samo na svoju guzicu,i baš ih briga kao i Vučića šta će biti sa Kosmetom.
Preporuke:
2
0
96 nedelja, 28 april 2013 23:49
Neću da rađam decu
Pa da njima upravljaju i čuvaju ih ovakvi...
Preporuke:
2
1
97 ponedeljak, 29 april 2013 00:10
SERBON
Vucicu dali ste ti i tvoji drugari svesni da cete jednog dana odgovarati za veleizdaju!Vi ste potpisivanjem izdajnickog sporazuma predali deo srpske teritorije deo srpskog naroda i ukinuli ste institucije Srbije a sve ste to uradili protiv Ustavno i protiv izborne volje biraca koji su vas postavili na vlast! Sve ostalo sto vi ovih dana pricate izmisljate i pretite jeste samo pokusaj da opravdate vas nezakoniti akt jer ste svesni da ako sporazum ne prodje vi cete pasti sa vlasti! Vasa imena ce buduce generacije srba koristiti kao sinonim za izdajnike i kvislinge!
Preporuke:
2
0
98 ponedeljak, 29 april 2013 00:14
gogodol
Evo, sa obzirom kako Gosodin Vučić olako potpisuje, predaje, pakuje, beži od žiga veleizdajnika itd. itd. dobrovoljno se javljam da izvedemo jedan mali, dugoročni eksperiment nad nepokretnom imovinom pomenutog gospodina. Eto, uselio bih se promptno u deo njegove, da budem maksimalno susretljiv, njemu najogavnije stambene jedinice. Zatim sledi pravljenje barem 15 naslednika moje vrle loze. Onda zabraniti i izbaciti sve što ima Vučić prezime. U tesnoj saradnji sa institucijama legalizovati zaposedanje uz brutalno ignorisalje primedbi od strane Vučić familije. Ako primedbi uopšte bude sa obzirom da imamo posla sa jednim veoma ljubaznim gospodinom koji vrlo fleksibilno pristupa "šta je čije" problematici.

Ili bi ovaj eksperiment već u prvoj fazi bio osuđen na propast jer sam siguran da svoju ličnu imovinu g.Vučić ne bi tako lako prepuštao bezobzirnim "stanarima". Šteta. Jer sam već imao sledeći potez u planu. Zauzimanje kuhinje i kupatila. Što nije nemoguće da se desi Srbiji posle ovog sporazuma.
Preporuke:
2
0
99 ponedeljak, 29 april 2013 00:14
BL, Republika Srpska
Vučiću, siđi sa vlasti i NEMOJ VIŠE DA NAS BRANIŠ. Došao si na vlast sa potpuno suprotnom pričom uvjeravanjem i obećanjem narodu da ćeš da poništiš sve sporazume Borka Stefanovića. Nisi poništio ništa već si upropastio sve gore od svojih loših prethodnika. I od loših si gori. Skupština kojom se hvališ NEMA LEGITIMITET iz istih, gore navedenih razloga, jer ste na vlast došli drugim razlogom. Dobili ste mandat da sačuvate Kosmet u sastavu Srbije, a ne da gasite institucije i predajete narod na milost i nemilost teroristima, kasapinima i licima sa potjernice.

Ustav je za svaku zemlju Sveto pismo i niko ozbiljan Srbiju koja ne poštuje sopstveni Ustav više nikada neće shvatiti ozbiljno.

Nisi ispunio obećanje, podnesi ostavku, a od "oluja" i "gladi" ćemo već nekako da se spasimo.

Ostavka!!!
Preporuke:
4
0
100 ponedeljak, 29 april 2013 00:21
Veljko Danilović
Ovaj mi sve više ide na živce. On hoće da mu se ne "vređa" inteligencija a ovamo sve nas pravi budalama. Tu ne računam beogradžanku, pošto je njen nivo inteligencije tik ispod amebe.
Preporuke:
5
1
101 ponedeljak, 29 april 2013 00:30
s.p.Lajković
Kakav je ovo defetista postao . Vučiću zreo si za penziju. Šta će tebi više politika kad si postao žešća kukavica.
Preporuke:
5
0
102 ponedeljak, 29 april 2013 00:52
robokap@brane Italija
Taj Kralj Milan je dobio nezavisnu Srbiju,zahvaljujući Ruskoj pobedi,Izgubio Na Slivnici,Pobio grdan narod 1883 u Timočkoj Buni,Menjao vlade kao Čarape,Kockao kurvao Menjao i vraćao ustav Za jednu NOĆ na kraju smo Morali da uzmemo kredit od francuske i ISPLATIMO Ga da bi Abdicirao a kad je spiskao pare po kockarnicama i javnim kućama EVROPE vratio se ponovo u SRBIJU.A da ne pričam o Tajnoj Konvenciji sa AUATRO_UGARSKOM .JEL hoćeš još.
Preporuke:
3
1
103 ponedeljak, 29 april 2013 05:51
Dijapazon
Prvi deo
NAČELA USTAVA
Republika Srbija
Član 1
Republika Srbija je država srpskog naroda i svih građana koji u njoj žive, zasnovana na vladavini prava i socijalnoj pravdi, načelima građanske demokratije, ljudskim i manjinskim pravima i slobodama i pripadnosti evropskim principima i vrednostima.
Nosioci suverenosti
Član 2
Suverenost potiče od građana koji je vrše referendumom, narodnom inicijativom i preko svojih slobodno izabranih predstavnika.
Nijedan državni organ, politička organizacija, grupa ili pojedinac ne može prisvojiti suverenost od građana, niti uspostaviti vlast mimo slobodno izražene volje građana.
Vladavina prava
Član 3
Vladavina prava je osnovna pretpostavka Ustava i počiva na neotuđivim ljudskim pravima.
Vladavina prava se ostvaruje slobodnim i neposrednim izborima, ustavnim jemstvima ljudskih i manjinskih prava, podelom vlasti, nezavisnom sudskom vlašću i povinovanjem vlasti Ustavu i zakonu.
Podela vlasti
Preporuke:
4
1
104 ponedeljak, 29 april 2013 06:57
Milutin
Arogantan stav prvog podpredsednika Vlade.
10 meseci se zamajavamo sa nekakvim DATUMOM; a o ekonomiji ni reči, o povratku pokradenih para ni reči, o reformama ni reči,...nastavlja se stara praksa otimanja i karađe, i naravno spinovanja.

Ovaj režim u poslednje vreme širi strah, vrši pritiske , medijski se spinuje,....nema tu rešenja, samo mrsite ovu tešku situaciju.

Ekonomija i obnova na prvom mestu, sve ostalo je magla i laž.
Preporuke:
6
0
105 ponedeljak, 29 april 2013 07:44
raja
Sve komentare koji su protiv tzv. zam. premijera podržavam. Ali najveći krivci što je crna trojka poasijala su oni koji su ih izabrali. Da nije tako bile bi ulice pune naroda koji protestvuje. Ovako oni su ohrabreni i postaju sve drskiji i u izjavama i u praktičnom delovanju. Ne sprovode oni nikakve svoje zamisli i ideje jer ih i nemaju već naloge koje im izdaje Amerika i EU.
Preporuke:
6
0
106 ponedeljak, 29 april 2013 07:55
Nislija
Stvarno smo, mi Srbi, pali na niske grane!
Ranije smo bar imali VUKA!
(Brankovica, Draskovica (VUKA Stefanovica i VUKA Bojovica izuzimam).
A, sad smo spali na - VUCICA!
Sta cete, inflasija i devalvacija.
Samo, gospodine Vucicu, kad vec zelite da postavite referendumsko pitzanje koje ne vredja zdrav razum - mozda bi pitanje moglo da glasi: Da li ste da se Srbija PRIPOJI tzv. Kosovu?
Priznacete, i to je legitimno. Time bismo nadmasili i Milosa, koji je drzavu zaradio trampom.
Kumova glavu za milost Tursku, a Vi dajete Kosovo za nekakav - Datum.
Pa stvarno, ko je ovde lud?
Ko vredja zdravu pamet?
Pre bih uperio prst u Vas.
Puno srece, Nislija...
Preporuke:
6
0
107 ponedeljak, 29 april 2013 08:43
AnaMo
Vučić zastupa politiku makijavelizma gde cilj opravdava sredstvo. Miloš mu se sviđa jer je kao i Vučić izdao kuma ali zaboravlja da ga je stiglo prokletstvo tako što mu se ugasila loza. Neka razmisli malo o tome. " Put za pakao popločan je najboljim namerama" - pošto misli da radi najbolje za Srbiju neka razmisli Vučko i ovome.
Srbi sa KiM imaju pravo da sami postave referendumsko pitanje a narod će znati šta da zaokruži. Da se možda ne plaši odgovora preobraćeni Vučić.
Preporuke:
6
0
108 ponedeljak, 29 april 2013 08:50
Beograđanin
Pitanje 'Da li ste za to da Kosovo bude u Srbiji' je poptuno logično i dosledno, i sasvim u skladu sa političkom situacijom, odnosno pritiskom kojem je Srbija izložena, dakle pitanje je relevantno.

Ako takvo logično i relevantno pitanje vređa nečiju inteligenciju, onda to više govori o toj inteligenciji nego o samom pitanju.
Preporuke:
4
0
109 ponedeljak, 29 april 2013 08:53
Beograđanin p.s.
To da 'nije trpeo ucene u Briselu, pa neće ni ovde', je bacanje paršine u oči.

Jer ucene u Briselu imaju za cilj komadanje Srbije, a one domaće - odbranu Srbije.

Prema tome, to nipošto nije isto.

Vučić brka babe i žabe. Namerno, naravno, da zabašuri strašnu istinu koju bezuspešno pokušava da skarije - da je izdao čak i onaj deo Srbije na kojem imamo i faktičku i formalu vlast.
Preporuke:
9
0
110 ponedeljak, 29 april 2013 08:56
Beograđanin - još samo ovo
I ta Vučićeva lakrdija sa time što se predstavlja kao Miloš, kao biva Miloš je bio lukav pa popuštao gde treba, pa eto i on je takav, popušta, ali na dobrobit...

Kakva očigledna ali i gnusna laž!! Jer nakon svakog Miloševog postupka, Srbija je bivala samo sve slobodbija, sve veća, sve snažnija... a nakon svakog Vučićevog, sve manja i slabija.

Uostalom, neka svako sebi postavi sledeće pitanje: šta bi sam Miloš uradio sa jednim svojim čovekom koji bi u pregovorima sa Turcima smanjivao Srbiju?
Preporuke:
12
0
111 ponedeljak, 29 april 2013 09:00
p.s.
Ukoliko referendum potvrdi Vučićevu izdaju, sever Kosova treba da proglasi vlasitu nezavisnost.
Preporuke:
7
0
112 ponedeljak, 29 april 2013 09:27
Shadow
Tek će biti zla od ovog "čoveka"
Preporuke:
6
0
113 ponedeljak, 29 april 2013 10:24
OKVIR
Njemu, nevernom i tacicu kao i tadicevoj prvoj postavi nikad necu moci oprostiti.
Koliko zlo ovi zlotvori cine ovom narodu - vade mu srce i unistavaju dusu.
I ne treba mi takav Bog koji bi to trazio!!!
Preporuke:
2
0
114 ponedeljak, 29 april 2013 10:47
exp
sad je valjda jasno da je vucicev raskid s radikalima bio najobicnija kradja (stranke, mozda i od tome) i izdaja seselja. toma se jos krije iza "engleske kraljice", ali je tu negde.
prvo sto se vidi je arogancija od poredjenja sa milosem do "prihvatanja referenduma". pazi, mozda ce i da pristane ako budu dobri. a u "poslednjoj sansi" i "spasu srbije" lako se prepoznaje mesijanstvo.
politicarima nikad nisam verovao, pogotovu ovima posle 5. oktobra jer sam ubedjen da im je brisel odavno negde otvorio konto pa prema zaslugama.
da li je to slucaj i sa novom garniturom, ne mogu da tvrdim, ali kad vidite sta sve daju (Zapadu) za "dz", a koliko beze od ovih od kojih ponesto i dobiju (Istok - i turska se okrece rusiji!), plus pustos koju ce ostaviti za sobom kad puknu, ne treba mnogo pameti da se shvati kako se to nekome isplati. gotovinom, jer vise nema sta da se proda. laki ljudi u teska vremena.
srbi sa kosmeta imaju samo jednu sansu - samoorganizovanje i sto dalje od beograda.
Preporuke:
2
0
115 ponedeljak, 29 april 2013 10:50
lujic milos
Obzirom da se Kosmet predaje u ruke siptara,referendumsko pitanje treba i biti postavljeno tako a ne da ga zamutite i omotate u vase lazi i prevare.Samo tako ce narod moci posteno da odluci.Koga treba da ubjedjujete sta ste se dogovorili sa nasim neprijateljima? To je vasa stvar i narod to ne zanima.Kao ni vase misljenje,koje je vrijedno kao i misljenje magarca na pasi jer niste proveli politiku kojom ste se kandidovali na izborima,nego radite sasvim suprotno.Time ste izgubili povjerenje onih koji su glasali za vas i prema tome vise niste legitimni da prestavljate Srbiju.Rjesenje je da odete mirno u zaborav ili da vas narod tjera-trece nema
Preporuke:
2
0
116 ponedeljak, 29 april 2013 11:17
Neno
Toliku dozu licemerja od "gospodina" Vucića verovatno ni najveći neistomišljenici nisu mogli da zamisle.

Večiću, ostaćeš upamćen kao najveći srpski licemer, prevarant i izdajnik.

Povuci se iz vlasti i sačuvaj bar mrvicu obraza.
Preporuke:
2
0
117 ponedeljak, 29 april 2013 11:20
...
Vidi što se razgalamio i preti li preti. Baš je u Briselu branio Srbiju kao Đokica, i "odbranio".

Samo da mu družina oda priznanje, a drućžina je tu, USA EU NATO razbojnička banda, anisrpska fašistička banda.
Preporuke:
3
0
118 ponedeljak, 29 april 2013 11:32
Rile
Najbolje za Srbiju je da Alek siđe sa njene grbače.

Ima mnogo postenijih i boljih, ali od takvih licemera kao što je Vučko ne mogu da dodju do izražaja.
Preporuke:
4
0
119 ponedeljak, 29 april 2013 12:25
Goran KiM
Sa zebnjom iscekujuci svaku novu zoru i dan i noc, odlucih malo vremena da izgubim na slanju komentara. Komentarisati Vucica i njegove nebuloze, zaista je suvisno. Samo mogu ovom prilikom da kapu skinem, ustanem i poklonim se gospodinu generalu Bozidaru Delicu, pa i Borislavu Pelevicu, sto na vreme napustise izdajnicko gnezdo. Sada se vidi zasto. Mi Srbi iz Kos.Mitrovice, od 1999.godine, dali smo velike zrtve radi odbrane Srbije, nase jedine drzave. Dosta nas je u tome pomagao i Vucic, npr.17.marta 2004.godine. Plakao je obilazeci ranjene Srbe u ZC u KM,gledajuci sa gradskog solitera kako gore srpska sela i Crkve...Navijao za nas, molio da ne prestanemo sa borbom. Tako je bilo i prosle godine. Sad? Uzalud se ti dogovaras sa tvojim bratom Tacijem. Sporazum ti od Ibra do Rudnice nece proci. Neka bude oluja (Dacici), neka svi izginemo, ali znaj bolece te suze nase dece. Kao sto rece veliki doktor Sasa iz Kosovske Mitrovice, vidimo se 30.juna 2013. Od nas ti svako dobro, od Boga kazna.
Preporuke:
3
0
120 ponedeljak, 29 april 2013 12:39
KK
Izgleda da su Pešićka i Čedo baš dobre TROJANSKE KONJE odgajili u Čedinoj ergeli.
Preporuke:
2
0
121 ponedeljak, 29 april 2013 13:14
Kale
Evo, koji uman čovek, ovde na sajtu NSPM, može sebe zamisliti, da kao podpredsednik vlade Srbije na pregovorima, legne na pod u odelu, i čeka dok njegovom kolegi ispiraju mozak u drugoj ćeliji. I još da izađe na TV i time se hvali. Vidite li ko nam vodi državu?

Umesto da su se odmah vratili kući, održali konferenciju za štampu i jasno sve ispričali kako se s njima postupa, a onda uslovili nastavak razgovora s prestankom diskriminatorskog odnosa prema našoj delegaciji. Ne, oni prihvate neviđeno poniženje. Ako bi, posle ovakvog nastupa, usledila dodatna razna maltretiranja, trebalo je sve javno reći, podneti ostavku i ići na nove izbore, pa neka narod izabere Čedu i Čanka da obave prljav posao.

Svako bi znao, ako narod izabre Čedu i Čanka, šta nas čeka, jer "glas naroda je glas Boga". Međutim, ne, oni su, isključivo zbog ličnih interesa, preuzeli ulogu Čede i Čanka. Zato ih i hvali Pešićka.
Preporuke:
0
0
122 ponedeljak, 29 april 2013 13:36
Vlajko
Nije gospodin Vučić od onih koji su ga glasali biran da radi ovo što radi. Jednostavno nije.
Preporuke:
0
0
123 ponedeljak, 29 april 2013 13:58
Ivana
Ne znam zasto Vucic daje sebi za pravo da prihvata ili ne prihvata pitanje na referendumu. On je jedan od lobista sporazuma i nema pravo da utice na formulaciju pitanja. Ovo je skandalozno. Za formulisanje referendumskog pitanja treba da bude zaduzen posebno formiran odbor strucnjaka, koji ce, nezavisno od pritisaka sa obe strane, formulisati jasno pitanje, bez cilja da se zbuni narod.
Nazalost, nista od toga, dobicemo takvo pitanje koje necemo ni razumeti, a kamoli znati sta smo odlucili.
Preporuke:
1
0
124 ponedeljak, 29 april 2013 14:01
Od čupanja svoje kose do samoubistva
Hoće li Vučić izvršiti samoubistvo ukoliko se tradicija EU-NATO-šiptarske bahatosti bude nastavila i nakon svega dogovorenog i potpisanog u Briselu?! Pošto EU-NATO-siledžije ni taj sporazum, kao i sve što su pre toga potpisivali, neće poštovati, te će Kosovo, uprkos "briselskom sporazumu" dobiti stolicu u UN. Bićemo izigrani kao svaki put do sada!

Jedino oružje koje nam je preostalo jeste da zabranimo uvoz kondoma u Srbiju, kao i abortuse, pa da se onda razmnožavamo ne "kao pacovi", već "kao Šiptari". I da ih istisnemo njihovim oružjem!
Preporuke:
5
0
125 ponedeljak, 29 april 2013 15:34
Janko
Vucicu, sto spominjes Milosa? Nije valjda da hoces da pravdas otpadnistvo od srpskog roda?
Preporuke:
0
0
126 utorak, 30 april 2013 00:45
nepatriJota
Sve patriJota do patriJote,koji bi da proliva tudju krv...
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner