У земљи, у којој и фудбалски навијачи имају политички став- стварно је немогуће свима се допасти.
Ко није гледао интервју- не зна шта је Николић заправо рекао.
А ако Миле Додик ту не прави примедбу- шта се сад ови буне?
То су политички маневри у скученом простору, и није то за сваког; притисак је огроман, и непрецизности су опасне.
Препоруке:
15
298
2
субота, 27 април 2013 22:09
anonymous
pa ko ce drugi, nece valjda vuciceve delije ili franjovi grobari.
Препоруке:
189
20
3
субота, 27 април 2013 22:23
Pyc
Blam Nikolica. Dokaz ogranicene svesti u Srbiji. Osnovnopravo svakog coveka je da se izjasni sta zeli da bude i ne znam odakle Nikolicu pravo da nekome govori sta taj treba da bude. Srbija je posrnula i nece se izvuci iz ovoga u sta je upala.
Препоруке:
201
4
4
субота, 27 април 2013 22:27
Акса
Не видим шта је у транспаренту увредљиво!
Препоруке:
212
3
5
субота, 27 април 2013 22:32
Novak
Izgleda da su podelili uloge Dacic vreda dijasporu, Nikolic vreda sve srbe preko Drine i drugde(sad smo kroati balije montenigeri FYRmakedonci siptari). Da li to misle da mogu igrati na kartu Srba protiv Srba. Tesko njima, mislim da su oni vec dobili datum.
Препоруке:
161
4
6
субота, 27 април 2013 22:36
albanopolis
pa, kako stvari stoje, kod vas mnogo više srba-amerikanaca...srbi-srbijanci nestaju,ha,ha,ha
Препоруке:
13
163
7
субота, 27 април 2013 22:44
Đetić
E,ovi kriminalci su vaše patriote i oni će braniti Srbe na Kosovu.Takve ste imali i u prethodnim ratovima zato se najviše Srbima i sudi u Hagu.
Препоруке:
16
192
8
субота, 27 април 2013 22:47
Стефан Каргановић
На транспаренту су написане чињенице. Ту нема ништа увредљиво. Ако чињенице вређају Томислава Николића, нека одузме мандат влади и промени своју политику.
Препоруке:
213
4
9
субота, 27 април 2013 22:49
Драган
Народе игноришите албанополиса и ђетића као да не постоје,само губите време и дајете им на значају.ЖИВЕЛА СРБИЈА ! ! !
Препоруке:
159
4
10
субота, 27 април 2013 22:51
павле
фристајло
немој да филозофираш. То што стоји на транспаренту, Николић је рекао. Не само то, него је у интервјуу изгледао сав погубљен, као да је дошао пред Јосиповића. Тај би умро у судници да га одведу у Хашки трибунал.
Не разумем када неко покушва да брани оно што је небрањиво.
Препоруке:
168
6
11
субота, 27 април 2013 23:02
Озренац
Иако ми било какве навијачке групе нису нешто срцу блиске...ипак морам рећи: хвала браћо прекодринска ;-)!
Препоруке:
170
4
12
субота, 27 април 2013 23:09
СРБИН ИЗ ПАЛА
Нема овде ништа увредљиво! Ово што су истакли ови људи су чињенице и само чињенице! Не каљајте образ имену које сте себи дали!
Препоруке:
68
1
13
субота, 27 април 2013 23:10
Марко Миљанов
Драга и храбра омладина...
Препоруке:
76
3
14
субота, 27 април 2013 23:13
Миладин Зековић
Много ме је страх да у сценарију, поред Косова и Метохије, није и Република Српска. Тадић са жутаћима и Тачићем ( пардон Дачићем), који може све до једне линије,а онда са Томом ДИПЛОМОМ и Вучићем (витал маргарин) даље. То даље је ПРЕДАТИ КИМ и уназадити РС.
Препоруке:
60
1
15
субота, 27 април 2013 23:14
Konobar
Toma napreduje u svakom pogledu sada je vec Amerikanac. Do sada je jedini cetnicki vojvoda koji je imao veze sa Amerikom bio vojvoda Djujic komandant "Dinarske Divizije". Nema dana da se Toma ne ugrobari negde kao da je profesionalno deformisan.
Препоруке:
58
2
16
субота, 27 април 2013 23:20
Не клепећи нанулама
На ове изјаве Николића би требало да регује Савет Европе, забрањено је негирање имена националних заједница , етничких група, верских , језичких итд. !
Препоруке:
56
1
17
субота, 27 април 2013 23:20
Milos
@Ozrenac
A, vidis, jos koliko sutra ce ti isti navijaci obiti neku trafiku, pretuci nekoga na ulici bez ikakvog povoda, dilovace drogu i slicno. Da se razumemo - transparent je sasvim tacan, tu nema spora. Samo nema tezinu jer dolazi od onih koji svakodnevno prave probleme upravo svojim sunarodnicima. Tragedija naseg drustva je upravo ovo - sto istinu saopstava olos, dok inteligencija kukavicki cuti da ne bi izgubila privilegije i mir.
Препоруке:
31
25
18
субота, 27 април 2013 23:29
Дринко Кончаревић
Ако сумирамо изјаве произлази: а) Срби на Косову и Метохији су препуштени правди албанских ножева, б)Срби републике Српске нека не очекују да ће се ујединити са Србијанцима у Србији,
в)Срби у Војводини биће док их буде, "Војвођани",
г)Срби у Рашкој области биће Санџаклије,
д)Срби из Београда, "београдски пашићи",
е)Срби из Шумадије, наравно шумадинци.
Овако уситњени бићемо јаки и сложни ко мехури од сапунице. Ово ће нам омогућити да правимо "Балканску фудбалску лигу". Важно је: хлеба и игара.
Препоруке:
53
1
19
субота, 27 април 2013 23:32
Самострел
@фристајло
У праву сте, није политика за сваког. Није жвака за сељака.
Препоруке:
35
3
20
субота, 27 април 2013 23:35
bosanac
Ako smo mi Srbi iz Bosne - Bosanci, onda ni Toma nije Srbin nego - Sumadinac, nije cak ni Srbijanac.
Препоруке:
54
3
21
субота, 27 април 2013 23:38
beogradjanka
Deset budala "kritikovali" predsednika Srbije,i to vi objavljujete kao nesto sto treba da bude mera vrednosti.Pa tim divljacima je mesto u zatvoru bre a ne na stranicama jednog ozbiljnog media.
Препоруке:
6
86
22
субота, 27 април 2013 23:58
Xaiku
Ja znam ko je Srbin
Al' ne znam sta je to Bosanac
Znam isto tako
da nam je u Srbiji
na vlast zajasio
konjski trojanac
Препоруке:
78
2
23
недеља, 28 април 2013 00:01
Dragan
Народе игноришите албанополиса и ђетића као да не постоје,само губите време и дајете им на значају.ЖИВЕЛА СРБИЈА ! ! !
Ne hranite trolove, od toga trolovi samo rastu.
Препоруке:
35
1
24
недеља, 28 април 2013 00:20
краљ-вештац
Свака част за "Јунајтед Форс".
Препоруке:
40
2
25
недеља, 28 април 2013 00:23
фристајло
Видим, постоје непремостиве разлике у поимању политичког анализирања догађаја између мене и већине коментатора овде.
И то је логично.
Ја учим и еволуирам; некад и грешим, свакако.
Сачувај ме, Боже, непогрешивости; то нас је довде и довело.
Више верујемо навијачима (против којих немам ништа) и онима који их контролишу, него Милету Додику?
Препоруке:
8
48
26
недеља, 28 април 2013 00:24
AНА
Браво момци!
Има наде за нас!
Срби су као травка упорница, која испод камена нађе пут ка сунцу.
ЖИВЕЛА СРПСКА ОМЛАДИНА!!!
Препоруке:
45
3
27
недеља, 28 април 2013 00:25
Ружичасти пантер
А навијачи су написали да Николића сматрају издајником иако знају да он не воли да га тако зову. И шта је ту лоше?
Препоруке:
51
1
28
недеља, 28 април 2013 00:32
Др
Војводо Томо, како се зову Срби који живе у НАМБИЈИ?
Препоруке:
52
2
29
недеља, 28 април 2013 00:36
МилошРС
Биће боље , драга моја србадијо.
Препоруке:
36
2
30
недеља, 28 април 2013 00:40
perkins
diplomac treba da zna ko morem plovi ne treba na valove da se zali,
Čašu meda jošt niko ne popi
što je čašom žuči ne zagrči;
čaša žuči ište čašu meda,
smiješane najlakše se piju.
Препоруке:
32
1
31
недеља, 28 април 2013 00:53
SERBON
Svaki brat srbin je mio ma odakle bio! I srbin iz Bosne i Hercegovine i srbin iz Crne Gore i srbin iz Makedonije ,Hrvatske itd... Pa zar je malo sto su srpske zemlje izdeljene na delove pa sad NATO dusmani zele i srpski narod da dele?! Svako ko se oseca srbinom ima pravo da se izjasnjava kao srbin cak i ako nije pravoslavne vere! Mnoga nasa braca srbi su starinom u drugu veru presli ne svojom voljom i iz nuzde.I danas oni imaju isto pravo ako to zele i ako se tako osecaju mogu da se izjasne kao srbi i da se tako zovu! Nebitno da li su pravoslavne ,katolicke,islamske ili neke druge vere! U Nemackoj se svi zovu nemci bez obzira koje su veroispovesti, tako je i u Americi, Kanadi itd... Suvise nas je malo da bismo se i sami delili a dusmani rade protiv svih nas jednako!
Препоруке:
44
1
32
недеља, 28 април 2013 00:57
Ернан Кортес
Овако; за мене је Србин из Босне и Херцеговине синоним за српског патриоту, спреман да за српство поднесе на само велике муке, као што смо то у историји више пута и видели, него да за српство да и свој живот. Што никако није случај са г. Томиславом Николићем и његовим пајташима Дачићем, Вучићем и Вулином.
Дакле, за г. Томислава Николића, Србин из Босне и Херцеговине је, осим што је патриота, један Господин Српски патриота.
Препоруке:
63
1
33
недеља, 28 април 2013 03:14
Mladen Republika Srpska
Jeste da navijam za Crvenu Zvezdu ali svaka vam cast,jedini ste pogodili sustinu,da jr Srbin - Srbin ,odakle god bio.Uzdravlje braco.
Препоруке:
36
2
34
недеља, 28 април 2013 03:22
komsija
Pravo u meso. Bravo Forsi!
Препоруке:
32
2
35
недеља, 28 април 2013 03:43
Peter RV
Ne pada mi na um da branim ovoga Nikolica, ali, pobogu, sto je uvredljivo zvat nekoga Srbina Bosancem, ako je on iz Bosne?
Nikad me ne vrijedja da me neko zove Crnogorcem (iako se osjecam Srbin) jer poticem iz CG.
Ne tracimo li isuvise vremena na budalaste razprave umjesto da se koncentrisemo na ono sto je stvarno uvredljivo tj da 'nas' predsjednik zeli da kleci i da trazi oprostaj za imaginarne genocide koje su Srbi (kao da je on predsjednik svih njih) napravili? I to kome? Onima koji su nas napali, bombardovali ,rasparcali i ponasaju se prema nama kao superiorna rasa. Dali smo mi potpono izgubili svijest od samara koje dobijama od petog Oktobra.
Ako nasi politicari nemaju dostojanstva - imajmo ga mi.
Препоруке:
17
18
36
недеља, 28 април 2013 04:11
Геџа
Излизала му се колена од клечања, а нос му обојен бојом сенфа.
Препоруке:
34
2
37
недеља, 28 април 2013 05:00
Придеви и именице
Не постоје Босански Срби, Косовски Срби, Хрватски Срби... то су манипулације, смишљене, а не случајне, како би се вештачки правили различити народи, да би се казало шта се ви Срби из Србије бринете за Србе са Косова и Метохије, или из БиХ, или из Хрватске, итд. Напротив, постоје Срби из Босне и Херцеговине, Срби са Косова и Метохије, Срби из Хрватске, Срби из дијаспоре, итд.
Невероватно је да се и у скупштинској расправи у петак често пута чуло "Косовски Срби", уместо да се каже Срби са севера Косова и Метохије.
Какви су нам посланици, политичари, министри, и медији, ипак верујем да је реч о незнању, и наседању на манипулације уперене против Србије.Што се тиче председника Николића, мислим да је то рекао непромишљено, и да је хтео да буде духовит и покаже како су му људи преко Дрине блиски, али је испало врло лоше.Мени је нешто друго упитно: ко га је присилио да да овај интервју и каже то што је казао, посебно што је то било повезано са доласком Изетбеговића?
Препоруке:
34
2
38
недеља, 28 април 2013 05:36
Зоран
Вучићу, хапси!
Препоруке:
13
16
39
недеља, 28 април 2013 05:42
Зоран
Мени до скоро Срби из Босне били онако, али откад им Додик председник, ја на њих гледам као на неке 3 пута паметније од нас. Свака њему част, тај човек плови, плови, нек је он вама жив и здрав, док је њега ја се за вас не секирам.
Препоруке:
27
3
40
недеља, 28 април 2013 08:37
аллах форд за албанопопушилиса и гјетића
двојац без кормилара требао би бити
информисан да у западним демократијама пушење на јавном месту није дозвољено.
Препоруке:
29
1
41
недеља, 28 април 2013 08:43
Zoka_BL
Ponosni sam Srbin ali sam i Bosanac. Otac mi je bio Bosanac, deda mi je bio Bosanac,pradeda,,,,i nikad nikom nije smetalo što smo pored srpske etničke pripadnosti k tomu još i Bosanci.
U čemu je problem??? Gluposti koje je izgovarao Kradžić u ratu kako nema više Bosne i Hercegovine niti Bosanaca i Hercegovaca su već odavno deplasirane.
Normalno da sam i Bosanac kad živim u Bosni i Hercegovini. Možda bi ja volio da je drugačije ali ovo je realnost.
Препоруке:
8
43
42
недеља, 28 април 2013 08:43
Бране, Италија
Људи о чему ми говоримо ? Па нама Србима у иностранству нико не негира наше српско име, а сад се одједном нашао човек, ни мање ни више него председник Србије да некоме негира српско име ! Па то је за кривичну пријаву. И треба да протестују против те срамне изјаве.
A, vidis, jos koliko sutra ce ti isti navijaci obiti neku trafiku, pretuci nekoga na ulici bez ikakvog povoda, dilovace drogu i slicno.
Можда, али то сада нема никакве везе са овим. Јер чак и да су похапшени и осуђени опет би имали право да демократски искажу неслагање.
Препоруке:
37
1
43
недеља, 28 април 2013 08:49
srba
Ocekivao sam vise od Tome, a o n ispade neverni Toma. Njegovi kapaciteti su kazan i rakija.
Препоруке:
31
1
44
недеља, 28 април 2013 08:49
Бели Орао
@Фристајло.
Остави се паметовања. Буди само онај добри стари Фристајло.
@за Фармашице и остале великобратовце.
Коментаришите где вам је место.
Препоруке:
28
2
45
недеља, 28 април 2013 09:06
МР
Милоше,
ови су за хајдуке нула.Да знаш само шта су радили хајдуци. Па данас, њима у част, у сред некада српског, а данас усташког града Сплита, сија име Хајдука.
Најгоре су кукавице. С њима је робовање загарантовано, с њима се о слободи само сањати може.
Препоруке:
19
1
46
недеља, 28 април 2013 09:10
Снежана
Мислим да му је Додик ....све по реду али једноставно не жели да се јавно увлачи у расправу јер не жели свађу са владом Србије око глупе Николићеве изјаве. Зна он да је следећа Република Српска на тапету.
А што се тиче навијача, па и они су дио народа и имају право рећи шта мисле. Па не могу они доћи у упитник па РТС-у па рећи оно што им је на срцу! Оглашавају се онако како могу. И извините нису сви навијачи криминалци. Неки само траже разлоге да поткопају какво такво јединство.
Свака вам част браћо за ову поруку!
Препоруке:
36
2
47
недеља, 28 април 2013 09:14
брм
значи ми босанци нисмо Срби? срдачно ваши Меша, Скендер, Емир и Иво
Препоруке:
21
18
48
недеља, 28 април 2013 09:15
Придеви и именице
Не постоје Косовски Срби, Хрватски Срби, Босански Срби... постоје Срби са Косова и Метохије, Срби из Босне и Херцеговине, Срби из Хрватске, Срби из дијаспоре, итд. Несхватљиво је да се и на последњем скупштинском заседању чуло: Косовски Срби. Они нису Косовски Срби, неки други Срби; они су Срби, који живе на Косову и Метохији, Срби су Срби, ма где живели.Уз њих не иде придев који описује чији су.
Препоруке:
31
1
49
недеља, 28 април 2013 09:17
брм
"Више верујемо навијачима (против којих немам ништа) и онима који их контролишу, него Милету Додику?"
увек верују глупом, зар то ниси већ приметио?
уосталом Додик је стартовао као издајица ..и кнез Милош..патриЈОте имају проблем са учинком
Препоруке:
3
29
50
недеља, 28 април 2013 09:29
Висарион
Пви пут чујем да нема Срба Босанаца.Извинте господо ни ја себе не сматрам Србијанцем али ме тако зову.И не буним се ни кад ми кажу да сам Моарвац.Зар се човек треба да одриче места рођења.Наравно да смо Срби, ма где били,али се нажалост разликујемо као ниједан народ на свету и у породицама а не локалним заједницама.То нам је судбина.
Не слажем се са Николићем у много случајева.Нисам из никакве странке,али овакву љутњу на човека који , као ни ја, није морао да зна да сте ви у овом рату осетили потребу да не будеете Босанци, из некох других а не фактичких разлога, извините не разумем.Нарочито кад је она толико важна да се свега одричете па и права других да вас одређују помоћу места рођења.
Препоруке:
2
29
51
недеља, 28 април 2013 09:38
Јутутунац
Све ми се чини да смо ми луди.Нас су догађаји истерали из здраве памети.Треба да гласаам за Ђетића или Албанпоплиса зато што не разумем зашто се неко толико вређа кад га назовеш по месту рођења.
Хоћете од тога Николића са којим се у многоме не слажем, да направите Шумадинца који не признаје свој народ .И не разуме га.И зашто? Зато што није чуо да се неко вређа кад му кажете да је Босанац.Ја се вређам кад ми кажу да сам Европејац, па шта могу.Нисам Азијат.И да јесам па шта
Препоруке:
4
22
52
недеља, 28 април 2013 09:47
Висарион Придевима и именицама.
Постоје Косовски Срби и Срби са Косова.И међу њима има огромних разлика и међу њима и нама.И то је природно-А то што ми хоћемо да утекнемо од тога и од историје а не умемео да живимо ни у једној породици без проблема , није ствар придева и именица , него наше свести о себи.Ти којима је то важно , сумњам да су Срби кадри да се око нечег окупе чак и у стани пани ситуацији.Овакве расправе су бесмилене .Србијанци који имају највише разлога да се буне због тога што их деле од осталих и нападају за све што у Србији није добро, не буне се тако и толико као ови које је неко назвао босанцима.Стишајте страсти и допустите да се осећате и доказјете као Срби кад вам је, као и мени, толико стало да то чините,а не да се кавжимо чак и око тога што не волимо крај у коме смо рођени.
Препоруке:
3
16
53
недеља, 28 април 2013 10:06
Мирко Грбић, Бањалука
Човјек којег су СФОРОВИ тенкови довели на власт у РС-у..... иста матрица као бајчетинца !
Висарион
мани се својих трикова с деобом Срба. Када чујеш хрватског председника да каже да су за њега Хрвати у Босни - Херцеговци, или у Далмацији - Далматинци, онда можеш да причаш ту шупљу антисрпску причу. Такви као што си ти су погубнији за Србе од непријатељског тенка.
Препоруке:
23
1
57
недеља, 28 април 2013 11:10
МилошРС
Има и користи од те Николићеве изјаве . Сада сви у Србији знају да нас врјеђају ако нас назову босанцима . А многи нису ни били свјесни тога .
Сјећам се 93. год ...донијели ме рањеног, да ме '' покрпе'', у ( и наш ) Београд ....
Сестра на пријемном одјељењу ме пита ..'' одакле си ''босанац'' ? Ја се најежио...мада свјестан, да ме није хтјела уврједити..''Па , побогу сестро , ја изгибо да останем Србин , а ти мене босанчиш..''
Препоруке:
28
1
58
недеља, 28 април 2013 11:22
Мићуновић
Срби у Србији, па ни председник Николић не могу да схвате да Република српска није Босна. Хвала Богу милом и преговарачима у Дејтону да је установише. Реч Бошњо, Бошњак, Босанац не смета никоме. То је ОНАКО за подспрдивање. И ја сам Херцеговачки црногорац, па и мене зову Бошњо а не Херцо из Херцеговине. Николић је ко мало дете. Николић је рођен да млати шљиве, празну сламу и да пече брљу ракију. Срамота да наседа на правокације као ђак првак. Кога ми имамо за председника? Шта је песник хтео да каже? Ко га бије по ушима да лупета ко Максим по дивизији? Враћа нам комунизам и самокритиику да би се некоме удварао. После тога дполази његово смакнуће због те изјаве. Николић што пре да ОСТАВКУ, боље по њега и цело српство. Шта ли тек мисли о комшијама и кумовима?
Препоруке:
18
1
59
недеља, 28 април 2013 11:44
Stanić Milan
Stanić M.- beograđanka
Poštovana gospođo,
Ne znam odakle se pojavište na ovom sajtu,ali Vam toplo savetujem da se okanite političkih komentara,jer ste ušli u "slepu ulicu".Vaše mišljenje ostavite za malograđansku beogradsku "čajanku",pošto ne znate šta znači predati narod i 12% srpske teritorije neprijateljima, bez borbe.Umesto toga,napišite jedan transparent ćirilicom( sa podrškom"trojcu") i probajte s tim da odete u Vukovar.
Препоруке:
9
1
60
недеља, 28 април 2013 12:08
деки ар.
А Тома се толико потресао, да је одмах абдициро.
Препоруке:
1
1
61
недеља, 28 април 2013 12:21
@деки ар
"А Тома се толико потресао, да је одмах абдициро."
А то је по вама доказ чега?
Препоруке:
6
1
62
недеља, 28 април 2013 13:02
родослов
Босански православни не само да нису Босанци већ нису ни Срби.
Ради се о Влашко-морлачком етничком елементу који је у последњих 100 година србизиран иако са српством нема никакве везе.
Већина их је дошла у Босну заједно са Турцима или као кметови или као плаћеничка војска -Морлаци!
Препоруке:
1
16
63
недеља, 28 април 2013 13:25
ex petar
Rodoslov, i ti si sve to snimao kamerom, pa nastupas ovako samopouzdano? Deder se dozovi!
Препоруке:
9
0
64
недеља, 28 април 2013 13:44
лик
родослов
је ли то по овој најновијој турској историји? Свет је почео од Алаха и Турака! Смешан си, а немаш ни благе везе с новијом, а камо ли с старијом историјом.
Иди прво погледај Фочански грбовник писан на ћирилици, или како би ви рекли, "босанчици".
Препоруке:
8
1
65
недеља, 28 април 2013 13:48
Nina
Pre ce ova nasa na zapadu omiljena trojka-Nikolic,
Vucic i Dacic dobiti onaj drugi datum(rok upotrebe)
nego onaj koji oni pisu velikim slovima za ulazak u EU-ropstvo.Gledajuci sinoc na tv Palma emisiju
"Pitanja i odgovori" Olivere Miletovic i slusajuci njenog mudrog gosta profesora Slobodana Turlakova
upitala sam se po ne znam koji put zasto nasu zemlju ne vode ovakvi ljudi nego ovi koji jedno misle ,drugo govore a trece rade.Sta nam radi SANU
i cemu ona sluzi ako najumniji ljudi nacije nisu uz svoj narod kad mu je najteze?Nisu valjda samo dobitnici i uzivaoci nacionalnih penzija valjda su i nasi savremenici koje bole rane roda svog.Svaka cast izuzecima kao sto su G-din Vasilije Krestic,
G-dja Smilja Avramov,G-din Matija Beckovic,G-din
Slavenko Terzic i neka mi oproste oni koje sam nenamerno zaboravila.Neka neko slobodno dopuni ovaj
spisak.Probudite se gospodo akademici nad zemljom nam je mac koji nam secka zemlju i vasa mudrost nam je preko potrebna makar u vidu saveta.
Препоруке:
12
0
66
недеља, 28 април 2013 14:04
БЛ РС
Хвала браћи на подршци!
Видим, нажалост, да неки нису у стању да разумију о чему се овде ради и због чега ми, Срби из Републике Српске (јер Срба у ФБиХ НЕМА од 1995.) оволико протествујемо због ријечи "Босанац". Тенденција је још од Бењамина Калаја да се створи само једна нација у БиХ. То би требали да буду тзв. Босанци. То би довело до потпуног нестанка Срба са ових простора јер би били прегласани (знамо ми овде сви ко је ко). Тако нешто је покушано 1992. Устав БиХ, саставни дио Дејтонског споразума, се базира на нацијама Србин, Хрват, Бошак. Тај Устав је омогућио заштиту свима од свих и омогућио мир. Ставарањем нове наднације све би било угрожено, а посебно српски национални интерес. У најави је попис становништва. Добар дио партија са бошњачким предзнаком се борио против националне одреднице чиме би постојали само Босанци и Херцеговци и чиме би читав уставни поредак, а самим тим и постојање Републике Српске било доведено у питање.
Препоруке:
15
0
67
недеља, 28 април 2013 14:05
Srbin i Bosanac
Osjecam se kao etnicki Srbin a po drzavljanstvu Bosanac.Ne vredja me kada me neko zove Bosanac jer tako pise u mom pasosu i to ja napisem u blanketi svaki put kad putujem avionom.Mene su prijatelji iz Srbije uvijek zvali sa simpatijom Bosanac tako je i danas.Ne znam zasto se napada predsjednik Nikolic ako je mislio na drzavljanstvo Bosanac a ne etniju tj.narod Srbe.Po ustavu BIH je drzava Srba,Bosnjaka,Hrvata i ostali gradjana.Po meni Nikolic nikada nebi nas Srbe kao narod izbacivao iz ustava BIH.Mislim da se nepotrebno politizira njegova izjava bez da ga se pita na sta je mislio.
Препоруке:
3
14
68
недеља, 28 април 2013 14:07
Бојан, ПРИШТИНА
Што се транспарента тиче, не бих им'о шта да додам.
Препоруке:
13
0
69
недеља, 28 април 2013 14:11
БЛ РС наставак
Људи у Србији, један дио, не схвата озбиљност ситуације код нас. Њима је наша борба смијешна и безначајна. Колико видимо, смијешна је и Николићу и свима онима који су ово озбиљно и осјетљиво питање покушали да обесмисле.
Он би требао да поштује, ако већ не схвата, нашу БОРБУ ЗА ОПСТАНАК. Шта ми волимо или не и како волимо да нас зову није суштина ове приче. Суштина је борба за опстанак.
Такође, политичари у Србији би требали да неколико пута размисле прије него што се извињавају на сваком кораку. То није извињење већ нови проблем за нас. Редовно послије тога услиједе притисци на РС, руше се гробља, скрнаве цркве. Тиме шаљете поруку да је СРбе пожељно убијати и да за то нема казне и да се за то добије још и извињење. Тиме правдате муслиманске убице јер се они никоме нису извинили нити су одговарали за своје злочине. Угрожавате српски народ који овде страда генерацијама и читав прошли вијек је био системски уништаван због чега је преко ноћи и постао мањина у БиХ.
Препоруке:
11
2
70
недеља, 28 април 2013 14:17
@Srbin i Bosanac
Прво, Србин никада не би рекао "политизира". А друго, ово што сте написали једноставно није истина. У пасошу и на личној карти вам пише да сте држављанин БиХ, а не Босанац. Новим измјенама закона, на личној карти Вам пише да сте држављанин Републике Српске и БиХ.
Препоруке:
9
2
71
недеља, 28 април 2013 14:32
Bosanska_Gradiška
Od 1885 godine je Srpska PROSVJETA printala list za kulturu i društvena pitanja pod nazivom BOSANSKA VILA.
Onaj koje listao i čitao taj stari list je imao priliku vidjeti da su Srbi u Bosni se ponosno osjećali i Bosancima pored toga što su i Srbi.
Zadnjim ratom se nešto taj osjećaj poremetio iz razloga što je Karadžićeva politika bila ta koja je htjela da uništi atribut "bosansko" gdje god je stigla.
Žalosno je to jer će ta politika odricanja od Bosne najviše koštati upravo Srbe.
Препоруке:
1
8
72
недеља, 28 април 2013 14:43
@Bosanska_Gradiška
Не постоји никаква Босанка Градишка. Постоји само Градишка. Комунистичке власту су, у вријеме Југославије, из разлога босанчења Срба качили ове префиксе "босански" гдје год су стигли. Тако су нпр. Српску Јагодину, то је мјесто мислим у околини Вишеграда, преименовали у Босанка Јагодина. Исто је и са тзв. Босанска Градишка или Бос. Нови (који је још у римско доба имао назив Нови Град који и сада има). Ту злу намјеру су правдали постојањем Градишке или Јагодине у Хрватској или Србији, мада су им намјере биле друге природе.
Срби су се борили и изборили за РЕПУБЛИКУ СРПСКУ. Борили и изборили за свој национални идентитет и то неће да умањи нико ко се овде лажно представи као Србин, ни Томислав Николић који нашу борбу неће или не може да разумије.
Препоруке:
11
1
73
недеља, 28 април 2013 14:53
...
Сви листови, културно-умјетничка друштва итд. су увијек у свом називалу садржавали - српски - , све до седамдесетих или осамдесетих када увелико почиње видљиво наметање - босански - .
Препоруке:
7
1
74
недеља, 28 април 2013 15:20
Висарион
Жао ми је госн.Кале али ти си чист Босанчерос.Веома си даровит.Ниси онај што настаје између букве и међеда.Бог и душа прави си ,аутентични.А што бежиш отале мој госн.Кале.А то да сам ја гори од тенкова,то је генијалност која само доказује одаклен си .А ти то нећеш ни схватит , ни разумиијет,мој Бошњо.А Далматинци велиш ме постоје, ни Херцеговци.Богуми много је то слободе да нам кројите лексичку и ко зна коју другу
капу.Био сам противу Милошевића кад вам је ударио санкције за време рата.Ако је имао посла с неким сличним теби, санкције су биле ситница.Тебе не мере померити ни армија тенкова.Не вели се случајно "Тврда босанска глава"А ја ти желим да је дуго носиш на раменима.Пророк је у теби превелики.А ја због тебе одо у Тибетанце.З абоље и нмисам кад си већ ти тамо
Препоруке:
2
4
75
недеља, 28 април 2013 15:21
васа
Каква Градишка?
Још пре Римске империје се звала Сербинум - Србин.
Ово зна сваки човек који је само погледао историјски атлас. Он је био граница између Паноније Супериор и Паноније Инфериор, за време Римске империје. И онда се јаве ови Турци да нам објашњавају аустро-угарске термине "морлак", "рац" и сл.
Препоруке:
8
1
76
недеља, 28 април 2013 15:49
Кале
Висарион,
сконцентриши се мало на оно што сам написао. Да те разочарам, нисам, како ти кажеш, Босанчерос. Разумем ја, када је човек у неким моралним проблемима, онда он не одговара контрааргументима на супротан став, него удари своју причу. Тако и ти: сада ћеш Србијанче и у Тибетанце. Лепо, само напред. Али сумњам да ћеш бити добар и Тибетанац.
Што се тиче Далматинаца и Херцеговаца, ја до сада нисам чуо ни једног хрватског председника да их тако ословљава, односно да је нпр. рекао "Хрвати у Далмацији су за мене Далматинци". Сви за њих кажу - Хрвати. Ако ти знаш ко је то урадио наведи, и упути нас где можемо прочитаи.
Предпостављам да ћеш, руковођен искуством са "тврдом босанском главом" бити спреман да и "тврдим косовским главама" уведеш санкције. Зато и јеси тенк, јер се санкције не уводе за пријатеље, већ за непријатеље, а ако су непослушни, онда и тенкови следе као "демократско решење".
Препоруке:
6
1
77
недеља, 28 април 2013 15:59
Србин из РС
@Bosanska_Gradiška
Srpsko prosvjetno i kulturno društvo "Prosvjeta" je osnovano 5. jula 1902. godine pa ćete primjetiti da zbog toga nije bila u mogućnosti štampati ništa 1885. godine. Nebi bilo loše prvo malo se informisati.
Препоруке:
3
2
78
недеља, 28 април 2013 17:07
pa...
... navijaci, ziveli! u pravu ste vi a ne on, neverni toma.
Препоруке:
2
0
79
недеља, 28 април 2013 17:26
Kako se dogovorimo
Visarion pridevi i menice@ hteo bih da Vam odgovorim, ali zaista ne razumem šta ste hteli da kažete.Po Vama postoje i Kosovski Srbi i Srbi sa Kosova i Metohije! To potseća na Kardeljev koncept u vreme samoupravnog sporazumevanja i društvenog dogovaranja - tada je važilo da nije važna istina i činjenice, već kako se dogovorimo i sporazumemo. Moglo je crno biti belo, a belo crno ako se tako dogovorimo i sporazumemo.Perpetum mobile nije ništa prema tom izumu.
Препоруке:
1
0
80
недеља, 28 април 2013 18:24
Висарион Калеу
Ви себе смтарате Србином? Закључујете о свакоме као баба Ванга и на основу тога задовољавате своје комплексе што не знате одакле сте или вас срамота што сте одатле.За вас је свако ко се с вама не слаже непријатељ.А свако ко има властито мишљење шљам или "тенк" свеједно.
Ја сам на овм сдајту одавно.Они који читају то што пишем имају представу шта мислим .Сигуран сам да им,и ако се не слажу самном, не пада на ум да сам тенк.
Но, добро,господине Кале.Избацићу оно е из вашег имена и клонићу се онога што остане макар били једини Србин на овом свету, а нарочито на овоме сајту.С уверњем да свако има право да носи властити воњ,који ономе другоме не мора да одговара.Понекед толико да га осећа и преко екрана
Препоруке:
2
0
81
недеља, 28 април 2013 19:24
Висарион Калеу још једном
Само да знате да вам се име провиди.Не морам да га откривам.Много сте постали лукави.Одаје вас оно ТИ и они тенкови а и сам начин на који клепећете старим отрцаним титовим нанулама.Морате имати више Кала госн Кале да ме оцрните.Нешто сте несперетни и несигурни, као ад сте ошамућени оним што хоћете а не успевате па се на мени хоћете да испразните.Ајде у "кал Иво до колена пао".Ако не знате прочитајте ту песмицу.Поучна је кад човек западне у блато до гуше.
Препоруке:
1
0
82
недеља, 28 април 2013 23:42
фристајло
Бели Орао
@Фристајло.
Остави се паметовања. Буди само онај добри стари Фристајло.
То, што Ви зовете "паметовањем"- то је мој-очигледно неуспешан- покушај да скренем пажњу људима на опасности брзоплетог закључивања.
Прилично је јасна Николићева мотивација за овакву изјаву. Политички пробитачно, у тренутку када не жели да угрожава неке државне пројекте (барем њему важне) подизањем прашине око неких реално- минорних питања.
Друго, "Босанац" је географска, а не етничка одредница ; јер, није их назвао
Бошњацима
, што би било национална.
Моја примедба се, дакле, односила на то да они, који немају способност распознавања таквих нијанси у политичким изјавама и формулацијама- не треба да износе суд тако олако.
При том, овде су многи давали неупоредиво јасније и теже изјаве о много чему; али, ако је "наш"- е, онда није битно.
Изненађује ме Ваше неразумевање; надао сам се да ћете бар Ви свакако разумети.
И не учествујем у хору, никад.
Ко није гледао интервју- не зна шта је Николић заправо рекао.
А ако Миле Додик ту не прави примедбу- шта се сад ови буне?
То су политички маневри у скученом простору, и није то за сваког; притисак је огроман, и непрецизности су опасне.
немој да филозофираш. То што стоји на транспаренту, Николић је рекао. Не само то, него је у интервјуу изгледао сав погубљен, као да је дошао пред Јосиповића. Тај би умро у судници да га одведу у Хашки трибунал.
Не разумем када неко покушва да брани оно што је небрањиво.
A, vidis, jos koliko sutra ce ti isti navijaci obiti neku trafiku, pretuci nekoga na ulici bez ikakvog povoda, dilovace drogu i slicno. Da se razumemo - transparent je sasvim tacan, tu nema spora. Samo nema tezinu jer dolazi od onih koji svakodnevno prave probleme upravo svojim sunarodnicima. Tragedija naseg drustva je upravo ovo - sto istinu saopstava olos, dok inteligencija kukavicki cuti da ne bi izgubila privilegije i mir.
в)Срби у Војводини биће док их буде, "Војвођани",
г)Срби у Рашкој области биће Санџаклије,
д)Срби из Београда, "београдски пашићи",
е)Срби из Шумадије, наравно шумадинци.
Овако уситњени бићемо јаки и сложни ко мехури од сапунице. Ово ће нам омогућити да правимо "Балканску фудбалску лигу". Важно је: хлеба и игара.
У праву сте, није политика за сваког. Није жвака за сељака.
Al' ne znam sta je to Bosanac
Znam isto tako
da nam je u Srbiji
na vlast zajasio
konjski trojanac
Ne hranite trolove, od toga trolovi samo rastu.
И то је логично.
Ја учим и еволуирам; некад и грешим, свакако.
Сачувај ме, Боже, непогрешивости; то нас је довде и довело.
Више верујемо навијачима (против којих немам ништа) и онима који их контролишу, него Милету Додику?
Има наде за нас!
Срби су као травка упорница, која испод камена нађе пут ка сунцу.
ЖИВЕЛА СРПСКА ОМЛАДИНА!!!
Čašu meda jošt niko ne popi
što je čašom žuči ne zagrči;
čaša žuči ište čašu meda,
smiješane najlakše se piju.
Дакле, за г. Томислава Николића, Србин из Босне и Херцеговине је, осим што је патриота, један Господин Српски патриота.
Nikad me ne vrijedja da me neko zove Crnogorcem (iako se osjecam Srbin) jer poticem iz CG.
Ne tracimo li isuvise vremena na budalaste razprave umjesto da se koncentrisemo na ono sto je stvarno uvredljivo tj da 'nas' predsjednik zeli da kleci i da trazi oprostaj za imaginarne genocide koje su Srbi (kao da je on predsjednik svih njih) napravili? I to kome? Onima koji su nas napali, bombardovali ,rasparcali i ponasaju se prema nama kao superiorna rasa. Dali smo mi potpono izgubili svijest od samara koje dobijama od petog Oktobra.
Ako nasi politicari nemaju dostojanstva - imajmo ga mi.
Невероватно је да се и у скупштинској расправи у петак често пута чуло "Косовски Срби", уместо да се каже Срби са севера Косова и Метохије.
Какви су нам посланици, политичари, министри, и медији, ипак верујем да је реч о незнању, и наседању на манипулације уперене против Србије.Што се тиче председника Николића, мислим да је то рекао непромишљено, и да је хтео да буде духовит и покаже како су му људи преко Дрине блиски, али је испало врло лоше.Мени је нешто друго упитно: ко га је присилио да да овај интервју и каже то што је казао, посебно што је то било повезано са доласком Изетбеговића?
информисан да у западним демократијама пушење на јавном месту није дозвољено.
U čemu je problem??? Gluposti koje je izgovarao Kradžić u ratu kako nema više Bosne i Hercegovine niti Bosanaca i Hercegovaca su već odavno deplasirane.
Normalno da sam i Bosanac kad živim u Bosni i Hercegovini. Možda bi ja volio da je drugačije ali ovo je realnost.
Можда, али то сада нема никакве везе са овим. Јер чак и да су похапшени и осуђени опет би имали право да демократски искажу неслагање.
Остави се паметовања. Буди само онај добри стари Фристајло.
@за Фармашице и остале великобратовце.
Коментаришите где вам је место.
ови су за хајдуке нула.Да знаш само шта су радили хајдуци. Па данас, њима у част, у сред некада српског, а данас усташког града Сплита, сија име Хајдука.
Најгоре су кукавице. С њима је робовање загарантовано, с њима се о слободи само сањати може.
А што се тиче навијача, па и они су дио народа и имају право рећи шта мисле. Па не могу они доћи у упитник па РТС-у па рећи оно што им је на срцу! Оглашавају се онако како могу. И извините нису сви навијачи криминалци. Неки само траже разлоге да поткопају какво такво јединство.
Свака вам част браћо за ову поруку!
увек верују глупом, зар то ниси већ приметио?
уосталом Додик је стартовао као издајица ..и кнез Милош..патриЈОте имају проблем са учинком
Не слажем се са Николићем у много случајева.Нисам из никакве странке,али овакву љутњу на човека који , као ни ја, није морао да зна да сте ви у овом рату осетили потребу да не будеете Босанци, из некох других а не фактичких разлога, извините не разумем.Нарочито кад је она толико важна да се свега одричете па и права других да вас одређују помоћу места рођења.
Хоћете од тога Николића са којим се у многоме не слажем, да направите Шумадинца који не признаје свој народ .И не разуме га.И зашто? Зато што није чуо да се неко вређа кад му кажете да је Босанац.Ја се вређам кад ми кажу да сам Европејац, па шта могу.Нисам Азијат.И да јесам па шта
http://www.youtube.com/watch?v=croMS7dd-uA
мани се својих трикова с деобом Срба. Када чујеш хрватског председника да каже да су за њега Хрвати у Босни - Херцеговци, или у Далмацији - Далматинци, онда можеш да причаш ту шупљу антисрпску причу. Такви као што си ти су погубнији за Србе од непријатељског тенка.
Сјећам се 93. год ...донијели ме рањеног, да ме '' покрпе'', у ( и наш ) Београд ....
Сестра на пријемном одјељењу ме пита ..'' одакле си ''босанац'' ? Ја се најежио...мада свјестан, да ме није хтјела уврједити..''Па , побогу сестро , ја изгибо да останем Србин , а ти мене босанчиш..''
Poštovana gospođo,
Ne znam odakle se pojavište na ovom sajtu,ali Vam toplo savetujem da se okanite političkih komentara,jer ste ušli u "slepu ulicu".Vaše mišljenje ostavite za malograđansku beogradsku "čajanku",pošto ne znate šta znači predati narod i 12% srpske teritorije neprijateljima, bez borbe.Umesto toga,napišite jedan transparent ćirilicom( sa podrškom"trojcu") i probajte s tim da odete u Vukovar.
А то је по вама доказ чега?
Ради се о Влашко-морлачком етничком елементу који је у последњих 100 година србизиран иако са српством нема никакве везе.
Већина их је дошла у Босну заједно са Турцима или као кметови или као плаћеничка војска -Морлаци!
је ли то по овој најновијој турској историји? Свет је почео од Алаха и Турака! Смешан си, а немаш ни благе везе с новијом, а камо ли с старијом историјом.
Иди прво погледај Фочански грбовник писан на ћирилици, или како би ви рекли, "босанчици".
Vucic i Dacic dobiti onaj drugi datum(rok upotrebe)
nego onaj koji oni pisu velikim slovima za ulazak u EU-ropstvo.Gledajuci sinoc na tv Palma emisiju
"Pitanja i odgovori" Olivere Miletovic i slusajuci njenog mudrog gosta profesora Slobodana Turlakova
upitala sam se po ne znam koji put zasto nasu zemlju ne vode ovakvi ljudi nego ovi koji jedno misle ,drugo govore a trece rade.Sta nam radi SANU
i cemu ona sluzi ako najumniji ljudi nacije nisu uz svoj narod kad mu je najteze?Nisu valjda samo dobitnici i uzivaoci nacionalnih penzija valjda su i nasi savremenici koje bole rane roda svog.Svaka cast izuzecima kao sto su G-din Vasilije Krestic,
G-dja Smilja Avramov,G-din Matija Beckovic,G-din
Slavenko Terzic i neka mi oproste oni koje sam nenamerno zaboravila.Neka neko slobodno dopuni ovaj
spisak.Probudite se gospodo akademici nad zemljom nam je mac koji nam secka zemlju i vasa mudrost nam je preko potrebna makar u vidu saveta.
Видим, нажалост, да неки нису у стању да разумију о чему се овде ради и због чега ми, Срби из Републике Српске (јер Срба у ФБиХ НЕМА од 1995.) оволико протествујемо због ријечи "Босанац". Тенденција је још од Бењамина Калаја да се створи само једна нација у БиХ. То би требали да буду тзв. Босанци. То би довело до потпуног нестанка Срба са ових простора јер би били прегласани (знамо ми овде сви ко је ко). Тако нешто је покушано 1992. Устав БиХ, саставни дио Дејтонског споразума, се базира на нацијама Србин, Хрват, Бошак. Тај Устав је омогућио заштиту свима од свих и омогућио мир. Ставарањем нове наднације све би било угрожено, а посебно српски национални интерес. У најави је попис становништва. Добар дио партија са бошњачким предзнаком се борио против националне одреднице чиме би постојали само Босанци и Херцеговци и чиме би читав уставни поредак, а самим тим и постојање Републике Српске било доведено у питање.
Он би требао да поштује, ако већ не схвата, нашу БОРБУ ЗА ОПСТАНАК. Шта ми волимо или не и како волимо да нас зову није суштина ове приче. Суштина је борба за опстанак.
Такође, политичари у Србији би требали да неколико пута размисле прије него што се извињавају на сваком кораку. То није извињење већ нови проблем за нас. Редовно послије тога услиједе притисци на РС, руше се гробља, скрнаве цркве. Тиме шаљете поруку да је СРбе пожељно убијати и да за то нема казне и да се за то добије још и извињење. Тиме правдате муслиманске убице јер се они никоме нису извинили нити су одговарали за своје злочине. Угрожавате српски народ који овде страда генерацијама и читав прошли вијек је био системски уништаван због чега је преко ноћи и постао мањина у БиХ.
Onaj koje listao i čitao taj stari list je imao priliku vidjeti da su Srbi u Bosni se ponosno osjećali i Bosancima pored toga što su i Srbi.
Zadnjim ratom se nešto taj osjećaj poremetio iz razloga što je Karadžićeva politika bila ta koja je htjela da uništi atribut "bosansko" gdje god je stigla.
Žalosno je to jer će ta politika odricanja od Bosne najviše koštati upravo Srbe.
Срби су се борили и изборили за РЕПУБЛИКУ СРПСКУ. Борили и изборили за свој национални идентитет и то неће да умањи нико ко се овде лажно представи као Србин, ни Томислав Николић који нашу борбу неће или не може да разумије.
капу.Био сам противу Милошевића кад вам је ударио санкције за време рата.Ако је имао посла с неким сличним теби, санкције су биле ситница.Тебе не мере померити ни армија тенкова.Не вели се случајно "Тврда босанска глава"А ја ти желим да је дуго носиш на раменима.Пророк је у теби превелики.А ја због тебе одо у Тибетанце.З абоље и нмисам кад си већ ти тамо
Још пре Римске империје се звала Сербинум - Србин.
Ово зна сваки човек који је само погледао историјски атлас. Он је био граница између Паноније Супериор и Паноније Инфериор, за време Римске империје. И онда се јаве ови Турци да нам објашњавају аустро-угарске термине "морлак", "рац" и сл.
сконцентриши се мало на оно што сам написао. Да те разочарам, нисам, како ти кажеш, Босанчерос. Разумем ја, када је човек у неким моралним проблемима, онда он не одговара контрааргументима на супротан став, него удари своју причу. Тако и ти: сада ћеш Србијанче и у Тибетанце. Лепо, само напред. Али сумњам да ћеш бити добар и Тибетанац.
Што се тиче Далматинаца и Херцеговаца, ја до сада нисам чуо ни једног хрватског председника да их тако ословљава, односно да је нпр. рекао "Хрвати у Далмацији су за мене Далматинци". Сви за њих кажу - Хрвати. Ако ти знаш ко је то урадио наведи, и упути нас где можемо прочитаи.
Предпостављам да ћеш, руковођен искуством са "тврдом босанском главом" бити спреман да и "тврдим косовским главама" уведеш санкције. Зато и јеси тенк, јер се санкције не уводе за пријатеље, већ за непријатеље, а ако су непослушни, онда и тенкови следе као "демократско решење".
Srpsko prosvjetno i kulturno društvo "Prosvjeta" je osnovano 5. jula 1902. godine pa ćete primjetiti da zbog toga nije bila u mogućnosti štampati ništa 1885. godine. Nebi bilo loše prvo malo se informisati.
Ја сам на овм сдајту одавно.Они који читају то што пишем имају представу шта мислим .Сигуран сам да им,и ако се не слажу самном, не пада на ум да сам тенк.
Но, добро,господине Кале.Избацићу оно е из вашег имена и клонићу се онога што остане макар били једини Србин на овом свету, а нарочито на овоме сајту.С уверњем да свако има право да носи властити воњ,који ономе другоме не мора да одговара.Понекед толико да га осећа и преко екрана
Остави се паметовања. Буди само онај добри стари Фристајло.
То, што Ви зовете "паметовањем"- то је мој-очигледно неуспешан- покушај да скренем пажњу људима на опасности брзоплетог закључивања.
Прилично је јасна Николићева мотивација за овакву изјаву. Политички пробитачно, у тренутку када не жели да угрожава неке државне пројекте (барем њему важне) подизањем прашине око неких реално- минорних питања.
Друго, "Босанац" је географска, а не етничка одредница ; јер, није их назвао
Моја примедба се, дакле, односила на то да они, који немају способност распознавања таквих нијанси у политичким изјавама и формулацијама- не треба да износе суд тако олако.
При том, овде су многи давали неупоредиво јасније и теже изјаве о много чему; али, ако је "наш"- е, онда није битно.
Изненађује ме Ваше неразумевање; надао сам се да ћете бар Ви свакако разумети.
И не учествујем у хору, никад.