Ok je to. Mada se plašim da ne bude neka farsa, ili skretanje teme sa nekog "nastavka razgovora sa Kosovom" i dogovora u zadnji čas.
Preporuke:
114
11
2
petak, 12 april 2013 11:02
Srbin
Osnovni zahtev mora biti ukidanje generatora ZLA u Srbiji, birokratske ANTISRPSKE tvorevine "vojvodine".
RTV ukinuti, oni čak i kroz vremensku prognozu uguravaju separatizam u glave naroda. Ukinuti sve što nosi predznak "vojvođanski", uopšte reč "vojvodina" da se NE upotrebljava.
Preporuke:
132
16
3
petak, 12 april 2013 11:27
Ziva Zezin
Jel to onaj sa kartama iz Bodruma?
Preporuke:
108
8
4
petak, 12 april 2013 11:28
jezdimir dangić
LETI !!!
Preporuke:
89
9
5
petak, 12 april 2013 14:18
ndonic
Put putuje boki
Preporuke:
63
7
6
petak, 12 april 2013 14:37
radikal
Separatisti koji su za nezavisnost Kosova protestuju protiv onih koji su za nezavisnost Vojvodine i,gle ironije,protest se zove Stop razbijanju Srbije!?!A kad su najavili Vucica imao sam utisak da dolazi Barak Obama u najmanju ruku!I sve ove stranke koje se dodvoravaju Vucicu za parce vlasti!
Preporuke:
74
28
7
petak, 12 april 2013 15:52
Brisel
Nešto je slično bilo i kod Miloševića.Gde je sada Srbija?Svi od nje pobegoše i niste sprečili ni ratovima cepanje države.
Preporuke:
15
100
8
petak, 12 april 2013 17:03
kakogod političari teraju kera
A Pajtića će da zameni kao neko bolji, mislim da one što će Kosovo da sačuvaju i da zadovolje Nemce istovremeno, nije to nikakva borba protiv separatizma, jer će i o tome Nemačka jednom odlučivati, već strančarenje po ulicama!
Preporuke:
51
10
9
petak, 12 april 2013 17:44
paja
Krajnje je vreme da ovaj odgovara za pljacku - jer o tome se u stvari radi. Bratija napunila dzepove pa bi sad nekako da se izvuce po svaku cenu - makar i po cenu gradjanskog rata.
Preporuke:
51
2
10
petak, 12 april 2013 17:48
Brane, Italija
Podržavam protestni skup i nadam se da će proteći mirno, ali je još važnije da bude što masovniji ! Čisto da se separatisti i njihovi pomagači uzmu u pamet i da dobro razmisle pre nego pokušaj da nam kidišu na domovinu !
Preporuke:
59
4
11
petak, 12 april 2013 18:01
cisto onako
Ja sam apsolutno za ukidanje nakaradne komunisticke tvorevine zvane AP, ali nisam ubedjen u namere organizatora. Cini mi se da se SNS hoce da osvoji vlast i tamo, a cena ce ocigledno biti nestabilnost u tom selu drzave u buducem periodu. Ako vec hoce izbore za AP, onda neka ih raspisu ponovo u celoj Srbiji.
Preporuke:
64
6
12
petak, 12 april 2013 18:07
doda
Vojvodina libera,napred Vojvodjani.Samo Srbija u svojim prirodnim granicama bez Vojvodine,Kosova,Sanxhaka mozhe ici napred,ostalo je okupacija.
Preporuke:
11
97
13
petak, 12 april 2013 18:13
...
Može li da prođe išta u regionu bez Komšića?
Preporuke:
48
2
14
petak, 12 april 2013 18:43
David Novaković@paja
Apsolutno ste upravu. Pokušavaju da zloupotrebe pregovore oko Kosova i tešku političku situaciju da bi njihova deklaracija dobila na težini. U suštini se prikriva pljačka.
Preporuke:
49
6
15
petak, 12 april 2013 18:45
gljivar
Koja farsa. SNS i SPS su kao "protiv razbijanja Srbije".
Preporuke:
59
11
16
petak, 12 april 2013 19:05
Đetić
Mnogo su to brzo završili,a polovina stigla autobusima iz Beograda.Mislili da će im izći sto hiljada ljudi,a on oko tridesetak.Pametniji je Pajtić od svih njih zajedno.
Preporuke:
14
77
17
petak, 12 april 2013 19:14
Pecurka @Gljivar
Glavno da su Radikali zajedno sa Pajticem i LSVom u koaliciji, za jedinstvo Srbije!E to je farsa.
Preporuke:
29
33
18
petak, 12 april 2013 19:18
Jel ti krivo@Djeticu
LDP lazni "Djeticu" odmori malo,nisi zanimljiv uopste.
Ajde vas Cediste,Cankiste,Pajticevce... da vidimo koliko vi mozete da skupite,mogu misliti ha,ha,ha.
Preporuke:
75
4
19
petak, 12 april 2013 19:42
Kićan
Evo 25 godina mitinzi i ratovi. Katolički jezuiti iz Vatikan nam ne daju da živimo. Pseudo elita nas iznutra krade, a spolja prodaje.
Preporuke:
45
3
20
petak, 12 april 2013 19:53
Robespijer
Krajnje je vreme da se dogodi nova ''jogurt revolucija'', samo sumnjam da uz učešće DSS, Dveri, Maje Gojković... i njima sličnih, može da se dogodi nešto pozitivno u tom smeru.
Ako je ikome u ovom trenutku potrebna pomoć države, onda je to jug Srbije (Niš, Leskovac, Pirot, Vranje, Prokuplje...), te oni imaju najviše prava za nezadovoljstvo, a ne odnarođena autonomaška vrhuška u Novom Sadu.
Još jedna bitna stvar - dok god u glavama mnogih ljudi, separatističke snage budu uspevale da predstave njihov loš ekonomski i socijalni položaj, krivicom Beograda, a ne republičkih vlasti, koje bira cela Srbija, ovakvi mitinzi neće imati smisla. Zavaditi prestonicu sa ostatkom Srbije, prvi je korak u separatističkim namerama. Čudi me, da čak i neki ''patriotski'' orijentisani intelektualci, čine nesvesno, ovu grešku.
Srbiji ne trebaju unutrašnje granice, već samo dva nivoa vlasti - republički i lokalni (opštinski/gradski), s tim da republička vlast interveniše u nerazvijenim opštinama.
Preporuke:
47
15
21
petak, 12 april 2013 19:56
upregnuti u fijaker
Veoma lukava predstava Vučića i njegovih modernista, parolu 'Kosovo je Srbija' zamenjuju novom 'Vojvodina je Srbija', to mu dođe kao promena prioriteta i/ili skretanje pažnje i/ili nemački diktat o promeni svesti, kako bilo narod je zaveden i prevaren ali to ga ne opravdava da se skupi u tolikom broju zbog, tobož Pajtića, a zapravo da doliva vodu na Vučićevu vodenicu!
Preporuke:
35
8
22
petak, 12 april 2013 20:04
od nemila do nedraga
Kad vidim Bajatovića, Mirovića i Maju Gojković to ne može biti narodni skup, nego čista zloupotreba službenog položaja, jedan će tako sakriti novostvoreno bogatstvo, drugi aspiracije na pajtićevo mesto a treća će anulirati pređeni put od nemila do nedraga tj. od radikalizma do decentralizma!
Preporuke:
43
6
23
petak, 12 april 2013 20:13
Nikola 031
Ja se samo bojim jedne stvari, a to je da nije vlada dobila zeleno svetlo od zapada da ukinu autonomiju Vojvodini da bi povukli narod da izađe da glasa za novi ustav i da time priznaju nezavisno Kosovo.
Preporuke:
33
6
24
petak, 12 april 2013 20:16
Velja
Bio sam na mitingu i mogu reći da je doživeo totalni fijasko. Objektivno, na mitingu je bilo od 5 do 7 hiljada ljudi. Duž keja je bilo parkirano više od 30 autobusa, što mu dođe preko 1000 ljudi - partijskih vojnika - dovedenih sa strane. Nakon protesta je bila planirana šetnja, ali se nije stvorila ta atmosfera. Masa se brzo rasplinula.
Govornici više nego bledi i neuverljivi. Pa zar neko misli da će Vulin, Bajatović, Mirović, Maja, neki Žika iz SPO-a (najvećih lopova u NS-u), Parović i ostala ekipa da okupe masu? Ljudi, pa ovi su katastrofa - preko leđa naroda hoće u fotelje - i to im je jedina ideologija.
Ono što je takođe delovalo krajnje neumesno je preletanje vojnog aviona, koji je vršio nekakve akrobacije u vazduhu. (Jadno i bedno je za šta Vučić koristi avijaciju). Pored ovakvih likova, bojim se da će Pajtić samo da učvrsti vlast u pokrajini. Ovo danas će, verujem, Vučić hteti što pre da zaboravi.
Preporuke:
40
21
25
petak, 12 april 2013 20:27
Zaharije Orfelin
Istog minuta, na Radio Televiziji Vojvodine, tog
rudnika za kopanje podzemnih jama ispod Srbije,
pojavili su se stručnjaci za miniranje, perjanice
separatizma u Vojvodini, Mikloš Biro i Jovan Komšić
Mikloš Biro je minirao kamen temeljac, na kojem
počiva čitava građevina Demokratije, pravo na
okupljanje, pravo na protest, pravo na javno iznošenje
mišljenja, i čitav set osnovnih ljudskih prava.
Opasnost separatizma u Vojvodini, postojaće sve
dok se ne razminiraju mračni podzemni hodnici
separatizma u RTV. Velika greška mirnih demonstranata, bila je što nisu zastali ispred
Bastilje separatizma RTV, i rekli im da će se sami
stropoštati u mračne rupe koje kopaju Republici
Srbiji. RTV je partijska televizija Bojana Pajtića
( Đilasa, a ranije Borisa Tadića ), i moraće da se
demokratizuje i postane televizija srpskog Naroda
u Vojvodini (70%), i nacionalnih manjina (30%).
Samo u takvom odnosu, i ni u jednom drugom.
Ili će Srbija postati demokratska Država, ili
Autonomije neće ni biti.
Preporuke:
42
5
26
petak, 12 april 2013 20:31
s.p.Lajković
Vojvodjani su nam najzad zagrejali srca.Bravo !
Preporuke:
29
4
27
petak, 12 april 2013 20:33
Pogresni igraci,
Narod Srbije se mora rijesiti DS-igraca koji svojoj ekipi,Srbiji,daju autogolove i ovo danas je prava reakcija publike koja vidi da su ti igraci placeni od protivnicke ekipe.
Pajtic je,na ocigled publike,namjerno napravio penal i narod je morao sprijeciti izvodenje najstoze kazne,raspada drzave.
Placenicke igrace treba izbaciti iz ekipe i dovesti prave igrace koji se bore,do posljednje kapi znoja,za svoju ekipu,Srbiju.
Preporuke:
27
6
28
petak, 12 april 2013 21:10
Boki
Protestanti su smesni jer veruju da ce Vucic zaustaviti odcepljenje Vojvodine.Pa on je izdao svog kuma Seselja da bi na kraju izdao prvo Kosovo,pa onda Vojvodinu.Mogu da se kladim da je na pomolu neka izdaja na Kosovu uskoro,cim su ovim mitingom bacili prasinu narodu u oci da su patriote.Seselj je lepo rekao ko su Nikolic i Vucic-zapadni agenti koji ce izdati Kosovo.
Preporuke:
27
10
29
petak, 12 april 2013 21:45
seljak bezemljaš
Današnji protest je bio partijski "kontrolisan".
Priglupa vlast ne može da shvati da će se dogotiti
i nekontrolisani.
Autonomija sama po sebi jeste separatizam.
Prikriveni ili otvoreni. Puzajući ili otvoreni. Kako, kada. Manje ili više otvoreno, oslanja se na sile van Srbije.
To opradano puni strahom, većinski narod.
Kada će i kako taj strah eksplodirati niko nezna.
Misli neko o tom strahu .Misli li vlast o tome da je većina mrzi.
Da li misle šta im je običan svet mislio kada su platili one bilborde o vojvođanima.
PODSEĆAM PETOG OKTOBRA 1988 VIŠE HINjADA STANOVNIKA BAČKE PALANKE PEŠKE JE PREŠLO TRDESET ŠEST KILOMETARA
I STIGLO U NOVI SAD
Bilo je i autobusa. Ali i da nije bilo.
Sav onaj narod bi došao peške.
Da kaže šta Srbi u Vojvodini misle o autonomiji.
Kada kažem Srbi, mislim na istorijsku većinu srpskog naroda u Vojvodini. A NE NA OVU GRUPU KOJA
VIŠE OD 60 GODINA ŽIVI NA GRBAČI NARODA PRIČAJUĆI BAJKE O AUTONOMIJI nastavak
Preporuke:
41
3
30
petak, 12 april 2013 22:00
seljak bezemljaš
nastavak
PODSEĆAM TADAŠNjA VLAST (1988) NI U SNU NIJE SNIVALA
ŠTA ĆE BITI PETOG OKTOBRA.
EVO ČIME SU SE BAVILI IZMEĐU OSTALOG.
Tih dana trebalo je da jedan grad u Vojvodini dobije
Titovo ime.
U užem izboru našli su se Vrbas i Vršac.
Rukovodstvo OK SKV Vrbasa, pretilo je da će doći
sa članstvom, da protestvuju ispred PK SKV ako
Vrbas ne bude Titov Vrbas.
I članstvo je došlo iz Vrbasa, ali ne onako kako je
OK I PK želeli.
Da li B.pajtić i ostali misle da su nešto pametniji
od onih 1988.
Kasno im je da pričaju da nisu separatisti.
Preporuke:
36
4
31
petak, 12 april 2013 22:01
zeka
Razbijanje Srbije treba prvo zaustavljati ispred sedišta SNS-a i SPS-a, i na kraju naravno i ispred DS-a.
Preporuke:
33
7
32
petak, 12 april 2013 22:16
GoranZemun
Nedolazak Vučića i njegova pretnja učesnicima mitinga je pokazatelj, da je miting farsa. Predskazujuća paralela sa nekom drugim tragičnim vremenima je očigledna. A ako nekoga baš zanima šta je prava mračna istina, samo treba da prati komentare i "lajkove" na B92. Matić je upregnut da vuče za Vučića i njegove gazde, a to se vidi na svakoj vesti o njemu, gde se kobajagi odmah javlja čopor naprednjaka i glupavim komentarima hvali šta god Vučić uradio. Odnos "lajkova" je potpuno nerealan. Zato je Matić i unapred odlikovan, a Bog, Vučić i Matić znaju punu cenu aranžmana.
Vesti o mitingu u Novom Sadu, praćenu su sa nekoliko stotina komentara, koji su listom za "državu Vojvodinu". Kako su odjednom, marljivi i verni Vučićevi internet udarnici tako podbacili? To se nije dogodilo bez njegovog znanja. Širinu plana i broj učesnika u pokušaju totalne dezintegraciji Srbije, verovatno nikada nećemo saznati. Sagledavanje iz neke projekcije, da su Vučić i Pajtić saveznici, biće nam dovoljno.
Preporuke:
19
6
33
petak, 12 april 2013 22:37
Turas
Nisam bio zato što je Pajtić isti kao ovi što hoće njegovu smenu.Ali došao bih što kaže bezemljaš peške ako bi stvarno bilo za Srbiju.Ne treba biti mnogo mudar da se prozre ovaj jeftin skeč.Pitam se samo gde im je obraz(ne mislim na "Obraz")
Preporuke:
18
4
34
petak, 12 april 2013 22:38
Turas
Nisam bio zato što je Pajtić isti kao ovi što hoće njegovu smenu.Ali došao bih što kaže bezemljaš peške ako bi stvarno bilo za Srbiju.Ne treba biti mnogo mudar da se prozre ovaj jeftin skeč.Pitam se samo gde im je obraz(ne mislim na "Obraz")
Preporuke:
14
4
35
petak, 12 april 2013 22:54
Beli Orao
Vreme je.
Preporuke:
8
0
36
petak, 12 april 2013 22:56
@upregnuti u fijaker
baš se nešto pitam kada su planirali da puste u promet parolu 'i Sandžak je Srbija', i ako smo pravi Srbi trebalo bi reći 'Srbija je Vojvodina' jer majka je uvek na prvom mestu!
Preporuke:
14
0
37
petak, 12 april 2013 23:44
dejan ar.
I opet se nije desio narod, već partijski poslušnici i članovi kojima je naređeno da dođu. A kada vidim ko je od govornika veliki Srbin, dođe mi da plačem ili da se smejem. Nisu li većina od njih bili za donošenje statuta kao uvertire za separatizam. Na direktivu EU, naravno. Čuj Bajatović brani Srbiju. Nije li njegova koleginica pre dve godine kada su bili u vlasti, Slavica, išla po čitavoj Srbiji sa Pastorom ubeđujući narod da je statut demokratsko načelo? Isti taj SPS je sa DS i LSV vladao 4 godine i nije im smetao Čanak sa otvorenim ijavnim separatizmom, a uz to joč je hteo da obesi Slobu petog oktobra. Zaključak: Jasan politički cirkus i borba za prevlast preko narodnih leđa u trenutku kada im rejting raste, a neće za dugo, i kada od datuma nema ništa. Ko vele , hajde sad da se okrenemo Srbiji. Kosmet smo izdali, da bar sačuvamo Vojvodinu. Kasno.
Preporuke:
18
5
38
subota, 13 april 2013 00:09
down veleizdajnici , nedostojni bilo kakve vlasti
vucic , nikolic i dacic ,
svi udruzenim snagama protiv sns i sps , to je dno dna , sve koalicije protiv njih su dozvoljene ds ,ldp , kandic i ostali , dveri , radikali , nasi , itd , dole seljscke varaliceee .
Preporuke:
6
12
39
subota, 13 april 2013 01:55
The Jack
@ Srbin
Osnovni zahtev mora biti ukidanje generatora ZLA u Srbiji, birokratske ANTISRPSKE tvorevine "vojvodine".
RTV ukinuti, oni čak i kroz vremensku prognozu uguravaju separatizam u glave naroda. Ukinuti sve što nosi predznak "vojvođanski", uopšte reč "vojvodina" da se NE upotrebljava
Ej, zemljak povuci rucnu!! Nije Vojvodina kriva!! Naravno da treba da ostane Vojvodina. Kakvo bre ukidanje imena??
Nije Milo hteo nezavisnu Crnu Goru iz ljubavi, vec da prikrije svoje brljotine. Tako ni vojvodjaneri ne insistiraju na "nezavisnoj" Vojvodini zato sto vole paore, vec zato sto su prekardasili i u tome vide sansu da i dalje muljaju.
Traziti ukudanje imena Vojvodine je isto kao da se trazi ukidanje imena Sumadije ili Macve.
Preporuke:
5
0
40
subota, 13 april 2013 07:17
KAKTUS
Samo vi nasedajte na trikove DS-a i SNS-a.Umesto da hapse one koji uznemiravaju javnost i rade protivustavno, oni organizuju opet neke "Gazimestane".Dodje im dobro da malo opet poprave Rejting, jer posle izdaje Kosova nemaju za sta da se uvate.Stavili su DSS u nezgodan polozaj jer oni bi bili "izdajnici"ako ne bi podrzali miting.Kako je moguce da se DS deklaracijom poziva na Ustav a svi zajedno krse Ustav kad je Kosovo u pitanju, pocev od Nikolica pa do zadnjeg clana vlade.Ne mogu se oteti utisku da je ovo vrlo perfidno smisljen scenario i posle mitinga ce sigurno stici upozorenje iz EU a to je i bio cilj, internacionalizacija 'problema".
Preporuke:
4
1
41
subota, 13 april 2013 07:25
Poštovalac NSPM @ Paja @ David Novaković
Mislim da ste suštinu pogodili. Činjenica da deklaraciju nije podržao i Pastor kaji za osnovni cilj ima odvajanje Vojvodine, govori upravo u prilog tome da je donošenje deklaracije pokušaj Pajtića i ''poslovođa'' iz DS firme manevara u cilju izbegavanja odgovornosti za kriminal koji su počinili u proteklom periodu. Ranije sam spomenuo ružno hapšenje jednog od DS prvoboraca koji je od dilera dogurao do magistra. Ima tu još vedeta i istog kalibra i manjih čiji je trag u ovih 12 godina prepoznatljiv po kriminalnim radnjama širokog spektra, koji narod danas jasno prepoznaje. Skup je uspeo samo za partije u vlasti, imao je ograničen cilj, separatizam ni novi koji budu došli neće suzbiti. Nova vlast kad bi uspela samo da procesuira ove kriminalce i time jasno zauzme stav prema političkom kriminalu, koji je jedan od bitnih destruktivnih činilaca države moglo bi se govoriti o nekom boljitku. Ali ne seče se
Preporuke:
4
1
42
subota, 13 april 2013 07:32
Poštovalac NSPM @ Paja @ David Novaković
grana na kojoj se sedi pa njihov cilj i jeste bio da osvoje vlast zbog sebe a ne ideologije. I ovi novi su na vlast u lokalu doveli ljude sumnjive prošlosti, da li to liči na boljitak? Sve u svemu juče se Vojvodina nije opredeljivala, što ne znači da je za separatizam, već jednostavno ovo nisu likovi koji mogu svojom harizmom da probude anestezirani narod. Živela Srbija.
Preporuke:
4
0
43
subota, 13 april 2013 07:48
prekipelo mi je
Jel' neko gledao onaj film ,, Matriks''?
Preporuke:
1
2
44
subota, 13 april 2013 08:40
Srbin
SMRT AMERIČKOM NATO ANTISRPSKOM FAŠIZMU - SRBODA SRBIJI !!!
Preporuke:
9
0
45
subota, 13 april 2013 09:03
DuLe
Ja sam za ukudanje auonomije Vojvodine, ali ovaj miting je samo promocija SNS-a i ostalih stranaka sa vlasti i ništa drugo osim toga. Pa pogledajte ko je govorio i ko je bio u prvim redovima. SNS-u je samo stalo da se dočepa vlasti u Vojvodini,ova Deklaracija je čist izgovor.
Preporuke:
13
2
46
subota, 13 april 2013 09:11
bla bla
A moze neka fotka iz visine?
Smesno...
Preporuke:
5
5
47
subota, 13 april 2013 10:46
Coki
Zalosni pokusaj SNS i SPS da se preko Vojvodine operu za neuspehe i izdaju u pregovorima na Kosovu. U svakom slucaju narod je rekao svoje a to je najvaznije.
Preporuke:
6
2
48
subota, 13 april 2013 11:15
vlks
Vidim da je većina ovde mrzilačka i verovatno radikalsko biračko telo. Vreme za organizovanje mitinga je bilo ograničeno. Svega par dana. Stranke se nisu ni izbliza trudile da dovedu sve svoje članove i simpatizere. Došlo je 10-15 hiljada. Godine 1988. je došao mnogo veći broj ljudi, ali taj događaj uopšte nije za poređenje. Došao je nakon 15 godina postojanja države u državi i u jednom drugačijem ideološkom okviru u kojem je bilo moguće osvojiti vlast na ulici van birališta.
Nisu isti! Ja ne mogu da zamislim Igora Mirovića kako nam čita Deklaraciju o zaštiti prava Vojvodine. Pajtić se setio Ustava nakon 6 godina, a statut mu je praktično oboren na Ustavnom sudu. Do danas nam je on napravio zastavu, VANU, "vladu", Razvojnu banku. On u izjavi pred miting govori kao da je DS nastala iz Saveza komunista Vojvodine. Mene kao Novosađanina sve to opominje da je potrebno na vreme saseći pojavu Pajtića, jer će sutra biti kasno. Dovoljno je da nas on podeli i dovede do toga da udarimo jedni na drug
Preporuke:
6
5
49
subota, 13 april 2013 12:12
koalicija@vlks
Da potpuno si u pravu,ovde je u vecini radikalsko mrzilacko biracko telo,koalicioni partneri Pajtica i Canka,a koji se lazno predstavljaju kao patriote.
Preporuke:
3
3
50
subota, 13 april 2013 12:26
@vkls
Vidim da je većina ovde mrzilačka i verovatno radikalsko biračko telo
a ne, svi mi ovde smo potencijalno biračko telo SNS-a ali nikako da se uverimo u njihove časne namere, sposobnosti da urade nešto korisno za narod (osim genijalnih javnih nabavki i nepostojeće kancelarije za brzi odgovor) i pre svega, da dokažu da neće izdati!
Preporuke:
4
2
51
subota, 13 april 2013 12:33
seljak bezemljaš
&VLKS
Slažem se sa vama.
Vojvodina je prirodno stanje a autonomija Vojvodine
NEPRIRODNO. Biti za autonomiju, znači biti za to da
država srpskog naroda bude u granicama Beogradskog
pašaluka. Autonomija neminovno vodi u tom pravcu.
Potpuno je svejedno da li neko naginje u tom pravcu iz gluposti, sitnog interesa, po inerciji, nadom da će doći do revizije istorije ili nekog drugog razloga.
Pogledajte kako se govori o padu autonomije 1988.g. i devedesetim. KAO DA JE SVE BILO U REDU A ONDA SRBI POKVARILI TU LEPOTU.
Treba biti veoma kvaran pa govoriti o srpskoj krivici.
Srbija je ustavom 1974 stavljena u okove i u sred svoje skupštine.
SVI ONI KOJI SU TO PODRŽAVALI ILI DIREKTNO ILI INDIREKTNO SVI TI DOKTORI SOCIOLOGIJE I OSTALI KOJI SU BLOKIRALI ILI ODUSTALI OD RASPRAVE 1971-1974AKTIVIRALI SU SE DEVEDESETIH NA ODBRANI
USTAVA OD 1974 PRIČAJUĆI PRIČE O SRPSKOJ KRIVICI. nastavak
Preporuke:
3
0
52
subota, 13 april 2013 12:41
seljak bezemljaš
nastavak
Da li je postojao i jedan način da se demontira
"vlada u Novom Sadu" 1988.
Kako je moguće da bilo ko ozbiljan misli da je legitimna vlast koja se formirala diktatirom 1945, i tako vladala do kraja.Protivno željama i interesima
istorijske većine srpskog naroda u Vojvodini.
Od takve vlasti je sigurno legitimnija bila kakva grupa koja se skupi ispod prozora.
Mi kad tad moramo formirati nešto slično Raselovom sudu koji će razjasniti nacionalnu politiku
KPJ-SKJ. KO JE PRAVIO, KO SU MENTORI VAN ZEMLjE, KO JE FINANSIRAO, KO JE I SADA I ZAŠTO SPROVODI.
Preporuke:
1
0
53
subota, 13 april 2013 12:47
seljak bezemljaš
Loš znak za pajtićevce. Ja se slažem sa Robespijerom
i Davidom Novakovićem.
To se nekada zvalo "zbijanje snaga".
Preporuke:
0
1
54
subota, 13 april 2013 12:49
@@vlks
ALI zato ste se vi Radikali uverili da Pajtic i Canak rade nesto korisno za Srbiju pa ste se na vreme presaltovali na stranu ovih korisnih delatnika.Sram vas bilo!
Preporuke:
2
1
55
subota, 13 april 2013 13:07
vlks
Ja sam DSS-ovac da ne bude zabune. Ni ja nisam NUI MALO uveren u namere Vučića i SNS-a oko Kosova. Međutim, Vučević i Mirović mi ulivaju poverenje da su spremni da brane srpske interese u Vojvodini i da je vrate u ustavne okvire. Tu sam uvek spreman da ih podržim. Rekao sam onu prvu rečenicu, jer samo radikali juče nisu bili na ulici pored DS-a i LSV-a. Ako se svi ovde slažemo u tome kakvo je delovanje Bojana Pajtića, onda nije u redu da se izlazak naroda protiv njega dočekuje na nož.
Preporuke:
3
2
56
subota, 13 april 2013 13:33
Milan
Nista bez jogurta!
Preporuke:
0
1
57
subota, 13 april 2013 13:46
Stanić Milan
Loše izrežirana predstava presvučenih radikala i zalutalih socijalista, čiji cilj nije bio sređivanje stanja u AP Vojvodini,već osvajanje političke vlasti na ulici.Ovako nešto smo gledali kasnih 80-tih "kad se događao narod" i znamo kuda nas je to odvelo.Umesto da se sedne, i da se rasprave sva bitna pitanja vezano za ukupno funkcionisanje odnosa izmđu Vojvodine i centralnih vlasti u Beogradu,ovde se čak traži i ukidanje AP koja je konstituent Ustava R. Srbije.S jedne strane šiptarski secesionizam koji se kauzalno nije rešavao decenijama,sa druge strane otvaranja problema Vojvodine koga"dosoljava" aktuelna garnitura na vlasti, vodi nas ka daljoj komplikaciji ukupnih odnosa.Umesto,da se ide ka stabilizaciji prilika i da se uključi pamet,teški problemi u društvu se zakulisnim radnjama opet se prebacuju na ulicu.G-đa Gojković,koja više i ne zna u kojoj je stranci,"koncert - majstor"i ini vode Srbiju ravno u bezdan.Ponavljam se: Bože da li ima iko pametan u ovoj zemlji?
Preporuke:
5
6
58
subota, 13 april 2013 14:20
vlks
@Stanić
Nikom nije bio cilj osvajanje vlasti na ulici iako su se isti tim putem smestili u tu zgradu. Koristite demagogiju DS-a. Cilj je bio da se pokaže da pokrajinska vlast nema legitimitet i da treba da ga proveri na izborima. Zahtev je skroz u duhu naziva njihove stranke. Vreme je da posle izgubljenih lokalnih izbora u Kovinu, izbora za pokrajinske poslanike u tri opštine i afere sa Razvojnom bankom, izađemo ponovo na biračka mesta i zapečatimo sudbinu tog lopovskog i poltronskog sistema koji je uspostavio Bojan Pajtić sa svojim saradnicima iz pokrajinskog DS-a.
Preporuke:
3
3
59
subota, 13 april 2013 15:55
Stanić Milan 2
Stanić M.-vlks
Vi nećete(ili ne možete - učinak je isti)da shvatite suštinu problema.Ovakav scenarij upravo treba NATO alijansi radi otvaranja "drugog fronta",jer je nešto očito zapelo oko KiM.
Ja znam kakva je DS stranka,ali je ona vladala Srbijom od 2000-te.Ko joj je dao legitimitet?Ja nisam.S,druge strane proglasiti nekog lopovom,a da zato postoji samo pretpostavka je protivno pravu i demokratiji.DS,zajedno sa koalicionim partnerima u pokrajinskoj Skupštini imaju većinu i šta sad?Znači li to da je ulica mesto gde poput "jurišnih odreda" (iz ne tako daleke prošlosti) treba skidati glave?Očito je Vaše znanje iz politike i životno iskustvo insuficijentno.Obzirom da vam nick ima samo četiri slova(gospodin - gđa) morate znati da je za svađu uvek potrebno dvoje(ali može i više).Jeste li sigurni u poštene namere Vučića- Dačića? Ja nisam.
Preporuke:
2
2
60
subota, 13 april 2013 17:06
vlks
@Stanić
Opet vršite zamenu teza. Niko juče nije hteo da smenjuje vlast na ulici i izaziva nerede. Ostaje sve na pokrajinskom DS-u da proceni. Zahtev učesnika skupa je raspisivanje pokrajinskih izbora! Na kojima se Pajtiću piše crno i nemojte da nas plašite otvaranjem frontova. Ne prolazi to. Još samo fali da krente sa čuvenim biće rata ako dođu ovi na vlast. Po odsustvu bilo kakve podrške sa strane vidim da je Pajtić ostao na vetrometini. Dugoročno će spasiti svoju stranku ako sad izađe na izbore, ali ne i sebe boravka u Mitrovici.
Preporuke:
4
2
61
subota, 13 april 2013 20:56
Belmino
Isti scenario kao i kod nas u Bosni 1991 nedao Bog da se te stvari dese i kome na Balkanu, ali je pocelo.
RTV ukinuti, oni čak i kroz vremensku prognozu uguravaju separatizam u glave naroda. Ukinuti sve što nosi predznak "vojvođanski", uopšte reč "vojvodina" da se NE upotrebljava.
Ajde vas Cediste,Cankiste,Pajticevce... da vidimo koliko vi mozete da skupite,mogu misliti ha,ha,ha.
Ako je ikome u ovom trenutku potrebna pomoć države, onda je to jug Srbije (Niš, Leskovac, Pirot, Vranje, Prokuplje...), te oni imaju najviše prava za nezadovoljstvo, a ne odnarođena autonomaška vrhuška u Novom Sadu.
Još jedna bitna stvar - dok god u glavama mnogih ljudi, separatističke snage budu uspevale da predstave njihov loš ekonomski i socijalni položaj, krivicom Beograda, a ne republičkih vlasti, koje bira cela Srbija, ovakvi mitinzi neće imati smisla. Zavaditi prestonicu sa ostatkom Srbije, prvi je korak u separatističkim namerama. Čudi me, da čak i neki ''patriotski'' orijentisani intelektualci, čine nesvesno, ovu grešku.
Srbiji ne trebaju unutrašnje granice, već samo dva nivoa vlasti - republički i lokalni (opštinski/gradski), s tim da republička vlast interveniše u nerazvijenim opštinama.
Govornici više nego bledi i neuverljivi. Pa zar neko misli da će Vulin, Bajatović, Mirović, Maja, neki Žika iz SPO-a (najvećih lopova u NS-u), Parović i ostala ekipa da okupe masu? Ljudi, pa ovi su katastrofa - preko leđa naroda hoće u fotelje - i to im je jedina ideologija.
Ono što je takođe delovalo krajnje neumesno je preletanje vojnog aviona, koji je vršio nekakve akrobacije u vazduhu. (Jadno i bedno je za šta Vučić koristi avijaciju). Pored ovakvih likova, bojim se da će Pajtić samo da učvrsti vlast u pokrajini. Ovo danas će, verujem, Vučić hteti što pre da zaboravi.
rudnika za kopanje podzemnih jama ispod Srbije,
pojavili su se stručnjaci za miniranje, perjanice
separatizma u Vojvodini, Mikloš Biro i Jovan Komšić
Mikloš Biro je minirao kamen temeljac, na kojem
počiva čitava građevina Demokratije, pravo na
okupljanje, pravo na protest, pravo na javno iznošenje
mišljenja, i čitav set osnovnih ljudskih prava.
Opasnost separatizma u Vojvodini, postojaće sve
dok se ne razminiraju mračni podzemni hodnici
separatizma u RTV. Velika greška mirnih demonstranata, bila je što nisu zastali ispred
Bastilje separatizma RTV, i rekli im da će se sami
stropoštati u mračne rupe koje kopaju Republici
Srbiji. RTV je partijska televizija Bojana Pajtića
( Đilasa, a ranije Borisa Tadića ), i moraće da se
demokratizuje i postane televizija srpskog Naroda
u Vojvodini (70%), i nacionalnih manjina (30%).
Samo u takvom odnosu, i ni u jednom drugom.
Ili će Srbija postati demokratska Država, ili
Autonomije neće ni biti.
Pajtic je,na ocigled publike,namjerno napravio penal i narod je morao sprijeciti izvodenje najstoze kazne,raspada drzave.
Placenicke igrace treba izbaciti iz ekipe i dovesti prave igrace koji se bore,do posljednje kapi znoja,za svoju ekipu,Srbiju.
Priglupa vlast ne može da shvati da će se dogotiti
i nekontrolisani.
Autonomija sama po sebi jeste separatizam.
Prikriveni ili otvoreni. Puzajući ili otvoreni. Kako, kada. Manje ili više otvoreno, oslanja se na sile van Srbije.
To opradano puni strahom, većinski narod.
Kada će i kako taj strah eksplodirati niko nezna.
Misli neko o tom strahu .Misli li vlast o tome da je većina mrzi.
Da li misle šta im je običan svet mislio kada su platili one bilborde o vojvođanima.
PODSEĆAM PETOG OKTOBRA 1988 VIŠE HINjADA STANOVNIKA BAČKE PALANKE PEŠKE JE PREŠLO TRDESET ŠEST KILOMETARA
I STIGLO U NOVI SAD
Bilo je i autobusa. Ali i da nije bilo.
Sav onaj narod bi došao peške.
Da kaže šta Srbi u Vojvodini misle o autonomiji.
Kada kažem Srbi, mislim na istorijsku većinu srpskog naroda u Vojvodini. A NE NA OVU GRUPU KOJA
VIŠE OD 60 GODINA ŽIVI NA GRBAČI NARODA PRIČAJUĆI BAJKE O AUTONOMIJI nastavak
PODSEĆAM TADAŠNjA VLAST (1988) NI U SNU NIJE SNIVALA
ŠTA ĆE BITI PETOG OKTOBRA.
EVO ČIME SU SE BAVILI IZMEĐU OSTALOG.
Tih dana trebalo je da jedan grad u Vojvodini dobije
Titovo ime.
U užem izboru našli su se Vrbas i Vršac.
Rukovodstvo OK SKV Vrbasa, pretilo je da će doći
sa članstvom, da protestvuju ispred PK SKV ako
Vrbas ne bude Titov Vrbas.
I članstvo je došlo iz Vrbasa, ali ne onako kako je
OK I PK želeli.
Da li B.pajtić i ostali misle da su nešto pametniji
od onih 1988.
Kasno im je da pričaju da nisu separatisti.
Vesti o mitingu u Novom Sadu, praćenu su sa nekoliko stotina komentara, koji su listom za "državu Vojvodinu". Kako su odjednom, marljivi i verni Vučićevi internet udarnici tako podbacili? To se nije dogodilo bez njegovog znanja. Širinu plana i broj učesnika u pokušaju totalne dezintegraciji Srbije, verovatno nikada nećemo saznati. Sagledavanje iz neke projekcije, da su Vučić i Pajtić saveznici, biće nam dovoljno.
svi udruzenim snagama protiv sns i sps , to je dno dna , sve koalicije protiv njih su dozvoljene ds ,ldp , kandic i ostali , dveri , radikali , nasi , itd , dole seljscke varaliceee .
RTV ukinuti, oni čak i kroz vremensku prognozu uguravaju separatizam u glave naroda. Ukinuti sve što nosi predznak "vojvođanski", uopšte reč "vojvodina" da se NE upotrebljava
Ej, zemljak povuci rucnu!! Nije Vojvodina kriva!! Naravno da treba da ostane Vojvodina. Kakvo bre ukidanje imena??
Nije Milo hteo nezavisnu Crnu Goru iz ljubavi, vec da prikrije svoje brljotine. Tako ni vojvodjaneri ne insistiraju na "nezavisnoj" Vojvodini zato sto vole paore, vec zato sto su prekardasili i u tome vide sansu da i dalje muljaju.
Traziti ukudanje imena Vojvodine je isto kao da se trazi ukidanje imena Sumadije ili Macve.
Smesno...
Nisu isti! Ja ne mogu da zamislim Igora Mirovića kako nam čita Deklaraciju o zaštiti prava Vojvodine. Pajtić se setio Ustava nakon 6 godina, a statut mu je praktično oboren na Ustavnom sudu. Do danas nam je on napravio zastavu, VANU, "vladu", Razvojnu banku. On u izjavi pred miting govori kao da je DS nastala iz Saveza komunista Vojvodine. Mene kao Novosađanina sve to opominje da je potrebno na vreme saseći pojavu Pajtića, jer će sutra biti kasno. Dovoljno je da nas on podeli i dovede do toga da udarimo jedni na drug
a ne, svi mi ovde smo potencijalno biračko telo SNS-a ali nikako da se uverimo u njihove časne namere, sposobnosti da urade nešto korisno za narod (osim genijalnih javnih nabavki i nepostojeće kancelarije za brzi odgovor) i pre svega, da dokažu da neće izdati!
Slažem se sa vama.
Vojvodina je prirodno stanje a autonomija Vojvodine
NEPRIRODNO. Biti za autonomiju, znači biti za to da
država srpskog naroda bude u granicama Beogradskog
pašaluka. Autonomija neminovno vodi u tom pravcu.
Potpuno je svejedno da li neko naginje u tom pravcu iz gluposti, sitnog interesa, po inerciji, nadom da će doći do revizije istorije ili nekog drugog razloga.
Pogledajte kako se govori o padu autonomije 1988.g. i devedesetim. KAO DA JE SVE BILO U REDU A ONDA SRBI POKVARILI TU LEPOTU.
Treba biti veoma kvaran pa govoriti o srpskoj krivici.
Srbija je ustavom 1974 stavljena u okove i u sred svoje skupštine.
SVI ONI KOJI SU TO PODRŽAVALI ILI DIREKTNO ILI INDIREKTNO SVI TI DOKTORI SOCIOLOGIJE I OSTALI KOJI SU BLOKIRALI ILI ODUSTALI OD RASPRAVE 1971-1974AKTIVIRALI SU SE DEVEDESETIH NA ODBRANI
USTAVA OD 1974 PRIČAJUĆI PRIČE O SRPSKOJ KRIVICI. nastavak
Da li je postojao i jedan način da se demontira
"vlada u Novom Sadu" 1988.
Kako je moguće da bilo ko ozbiljan misli da je legitimna vlast koja se formirala diktatirom 1945, i tako vladala do kraja.Protivno željama i interesima
istorijske većine srpskog naroda u Vojvodini.
Od takve vlasti je sigurno legitimnija bila kakva grupa koja se skupi ispod prozora.
Mi kad tad moramo formirati nešto slično Raselovom sudu koji će razjasniti nacionalnu politiku
KPJ-SKJ. KO JE PRAVIO, KO SU MENTORI VAN ZEMLjE, KO JE FINANSIRAO, KO JE I SADA I ZAŠTO SPROVODI.
i Davidom Novakovićem.
To se nekada zvalo "zbijanje snaga".
Nikom nije bio cilj osvajanje vlasti na ulici iako su se isti tim putem smestili u tu zgradu. Koristite demagogiju DS-a. Cilj je bio da se pokaže da pokrajinska vlast nema legitimitet i da treba da ga proveri na izborima. Zahtev je skroz u duhu naziva njihove stranke. Vreme je da posle izgubljenih lokalnih izbora u Kovinu, izbora za pokrajinske poslanike u tri opštine i afere sa Razvojnom bankom, izađemo ponovo na biračka mesta i zapečatimo sudbinu tog lopovskog i poltronskog sistema koji je uspostavio Bojan Pajtić sa svojim saradnicima iz pokrajinskog DS-a.
Vi nećete(ili ne možete - učinak je isti)da shvatite suštinu problema.Ovakav scenarij upravo treba NATO alijansi radi otvaranja "drugog fronta",jer je nešto očito zapelo oko KiM.
Ja znam kakva je DS stranka,ali je ona vladala Srbijom od 2000-te.Ko joj je dao legitimitet?Ja nisam.S,druge strane proglasiti nekog lopovom,a da zato postoji samo pretpostavka je protivno pravu i demokratiji.DS,zajedno sa koalicionim partnerima u pokrajinskoj Skupštini imaju većinu i šta sad?Znači li to da je ulica mesto gde poput "jurišnih odreda" (iz ne tako daleke prošlosti) treba skidati glave?Očito je Vaše znanje iz politike i životno iskustvo insuficijentno.Obzirom da vam nick ima samo četiri slova(gospodin - gđa) morate znati da je za svađu uvek potrebno dvoje(ali može i više).Jeste li sigurni u poštene namere Vučića- Dačića? Ja nisam.
Opet vršite zamenu teza. Niko juče nije hteo da smenjuje vlast na ulici i izaziva nerede. Ostaje sve na pokrajinskom DS-u da proceni. Zahtev učesnika skupa je raspisivanje pokrajinskih izbora! Na kojima se Pajtiću piše crno i nemojte da nas plašite otvaranjem frontova. Ne prolazi to. Još samo fali da krente sa čuvenim biće rata ako dođu ovi na vlast. Po odsustvu bilo kakve podrške sa strane vidim da je Pajtić ostao na vetrometini. Dugoročno će spasiti svoju stranku ako sad izađe na izbore, ali ne i sebe boravka u Mitrovici.