Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dvadeset godina od pogibije Spomenka Gostića, dečaka koji je ugradio svoj život u stvaranje RS

Komentari (126) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 20 mart 2013 15:04
Baša Mrkalj
Dečak je heroj, ali oni koji su ga pustili da ratuje su kriminalci.
Preporuke:
43
113
2 sreda, 20 mart 2013 15:05
Dr
Ovo su istinski heroji, naravno zaboravljeni. Dok god ulice i bulevari u Srbiji budu nosili imena Tita, Kardelja i ostalih krvnika srpskog naroda, a ne Spomenka Gostića, nastavićemo da nestajemo i da se rasparčavamo do beogradskog pašaluka.
Preporuke:
185
7
3 sreda, 20 mart 2013 15:16
Rajko84
Spomenko Gostiću novi Obiliću!!!
Preporuke:
139
4
4 sreda, 20 mart 2013 15:18
Dragan
NEKA MU JE VEČNA SLAVA I HVALA !
Preporuke:
186
2
5 sreda, 20 mart 2013 15:19
Dejan
Sve prođe, pa će i ovo zlo doba.

Jednog dana će Spomenko Gostić, Milan Tepić i Stojadin Marković (čini mi se da se tako preziva vojnik koji je poginuo uz Tepića), kao i vojnici koji su branili Srbiju 1999.god. da dobiju svoje ulice širom neke bolje Srbije.

Slava im!
Preporuke:
183
2
6 sreda, 20 mart 2013 15:23
Papini Marinci
Neka je vecna slava ovom srpskom junaku.
Preporuke:
135
2
7 sreda, 20 mart 2013 15:33
...
Kakva simbolika u foto vestima NSPM, u sredini slika Srpskog Heroja Spomenka Gostića, a iznad njega ljušture, ološ i najveći ovozemaljski šljam, izdajnik dačić, terorista tači i okupatorka ešton. Da je sreće da imamo više Spomenka a manje dačića, gde bi nam kraj bio.


Neka ti je večna slava i hvala junače !
Preporuke:
142
2
8 sreda, 20 mart 2013 15:34
rae
ne zaboravimo onog pilota Pavlovica. U svakom slucaju, ovaj momak je mnogo vise od ljudskog bica. Sama ta sudbina podseca na klasike svetske knjizevnosti u kojima se stalno raspravlja o borbi dobra i zla. Taj decko sada negde sedi sa svim nasim herojima koje smo imali u visevekovnoj borbi za opstanak kao i sa najvecim antickim velicinama, Hektorom, Odisejem, Leonidom i svima onima koji znaju znacenje odbrane doma. U Srbiji neki drugi likovi imaju ulice. Stipe Mesic je pocasni gradjanin Podgorice. Tuzna vremena.
Preporuke:
103
2
9 sreda, 20 mart 2013 15:37
Baša Mrkalj
Baš me interesuje da li će ovi što mi lupaju minuse svoje dete od 14 godina poslati u rat.
On je imao 14 godina. Bio je dete. Nije bilo na njemu da odluči hoće li ratovati li ne.
Dužnost odraslih je da usmere i zaštite decu.
Preporuke:
37
79
10 sreda, 20 mart 2013 15:40
Bojan-Surbel
Večno ti hvala mali a veliki junače!
Tvoje poštovano ime biće zlatnim slovima ispisano u srpsku istoriju, kao sina one prave, ponosne i slobodarske Srbije!
Preporuke:
86
3
11 sreda, 20 mart 2013 15:44
Legia Semlin
Ovaj dečak neće dobiti ulicu, kao onaj što je branio švercera u Trebinju, pa poginuo.... Ali, zbog ovakvih junaka i stoji ponosna Republika Srpska, jedina slobodna srpska teritorija.

Stojadin Mirković je ime vojnika koji je poginuo uz Milana Tepića. Tepić je pre pogibije rekao nešto što treba da stavimo na korice knjiga đaka prvaka, da se uče junaštvu od malih nogu: „Jedanput ljudi daju riječ, ona ostaje ili se pogazi. Ja sam dao riječ da ću da branim ovu zemlju ako joj bude teško.“

Šta ovome dodati? Ništa - samo se pokloniti senima i Gostića, i Tepića i Mirkovića. Neka im je slava i hvala.
Preporuke:
106
6
12 sreda, 20 mart 2013 15:44
Rae
Decko je kao sto je napisano bio sam. Ozren je vrveo od 'vojske' BiH i mudzahedina iz arapskih zemalja, Afrike i srednje Azije. Zasluzio je detinjstvo...
Preporuke:
86
3
13 sreda, 20 mart 2013 15:44
The Tao
Dete pogunilo od golorukih hordi.
Preporuke:
8
29
14 sreda, 20 mart 2013 15:46
The Tao of Groove
Bas me interesuje da li bi Basa uspeo da zastiti svoju decu kada bi mu pokucali na vrata kao sto su to uradile horde napadajuci selo Jovici. Mozda ima vezu za sklanjanje pa misli da su svi isti kao on.
Preporuke:
50
13
15 sreda, 20 mart 2013 15:50
Agent
Počivaj u miru.
Uz sećanje na spomenka nadam se da mi niko neće zameriti da pomenem ime Momčila Gavrića osmogodušnjeg dečaka silom prilika ratnika i najmlađeg kaplara na svetu.
Preporuke:
76
4
16 sreda, 20 mart 2013 15:52
Jadna pamet
Baš me interesuje da li će ovi što mi lupaju minuse svoje dete od 14 godina poslati u rat.

Nikoga on nije imao da ga pošalje ili ne pošalje u rat. Zateklo ga je tu i u takvoj situaciji. Očigledno je da sam nije hteo da ode sa fronta.

Uostalom, Vaš komentar bi bio na mestu da su se pozivu na ratište češće odazivali oni koji su imali 20, 30 godina.
Preporuke:
77
7
17 sreda, 20 mart 2013 15:59
Baša Mrkalj
@The Tao of Groove
Dečak je bio već ranjen pre pogibije.
Nije njega zatekao napad poturica dok se igrao klikera nego je bio raspoređen u artiljeriji.

Pitam je tebe šta si ti radio kad si imao 14 godina. Ja sam tek završio osnovnu školu i igrao se sa drugarima.
I odgovori, da li bi poslao svoje dete od 14 godina u rat?

Da mu je majka bila živa, ne bi dozvolila da ratuje.

Ovo je sramota za Republiku Srpsku.
Preporuke:
16
77
18 sreda, 20 mart 2013 16:02
alkar
jadno dite...jedno od bezbrojnih koji nisu imali pravo na djetinjstvo u ovon glupon ratu nas odraslih budala.jebo nan ja mate kad smo kakvi smo,samo radi spomenka i svih drugih nestasnih dječaka koji ka da su izasli iz pera našeg nezaboravnog branka ćopića...spomenko,mirno spavaj i znaj da si mi u srcu ka da si moje dite.baš me razalosti ovaj tekst,nisan zna za te i nemogu se otet dojmu da smo svi kreteni do bola radi tebe i puno takvih.e moj dječače dragi...
Preporuke:
80
3
19 sreda, 20 mart 2013 16:04
Baša Mrkalj
@Jadna pamet

"Očigledno je da sam nije hteo da ode sa fronta"

Aman čoveče on je bio dete.
On je trebao da upiše srednju školu.
Mangupi su iskoristili siroče.
Preporuke:
15
60
20 sreda, 20 mart 2013 16:38
Nimbus
Baša Mrkalj
@Jadna pamet

Mangupi su iskoristili siroče.


Niko Spomenka nije iskoristio. Nemoj ti o tome da truniš, leba ti iskorišćenog.
Ne mangupi, nego najgora fukara pokušava da spreči da časni lik Spomenka Gostića bude zapamćen.

Tako ti Mrkalju vidi đe si, al međ Srbljima nisi. I to ti je.
Preporuke:
51
9
21 sreda, 20 mart 2013 16:39
Dobrovoljac iz Srbije
Nije imao koga da ga savetuje i da ga zastiti. U mojoj Brigadi iz Bijeljine nas Komandant u mnogo pesama opevan kao heroj nije nikada dopustio da bilo ko od njegove familije ide na front. Jedan karton cigareta ( Ukraden u Brckom) i upisan je kao donator, znaci svi oni koji su bili donatori nisu morali na ratiste.
Preporuke:
36
2
22 sreda, 20 mart 2013 16:43
A. M.
Emocije su vam pomutile razum, ne shvatate šta vam govori Baša Mrkalj. Žalosno je da je dijete od 14 godina učestvovalo u ratu, a još je žalosnije ako se zna da je bilo siroče. Dok su djeca raznih "funkcionera" bila zaštićena i sklonjena, ovog anđela nije imao ko da čuva.
Neka ti je vječna slava ANĐELE, Bog nek te čuva, kad ljudi nisu znali i htjeli!!!
Preporuke:
52
8
23 sreda, 20 mart 2013 16:45
Nina
Sta reci a ne zaplakati,to dete nije imao ko ni da
ozali od blize rodbine sem tog polubrata i ujaka.Da smo mi nacija koja pamti svoje heroje i
postuje njihove zrtve Spomenko bi dosad dobio i ulicu i spomenik i usao u udzbenik srpske istorije.
Ali mi smo nacija ciji izrodi poput C.Jovanovica,
V.Draskovica.T.Nikolica,I.Dacica,A.Vucica i ima jos izdajnika koji poklanjaju nasu svetu zemlju natopljenu krvlju Lazara,Obilica i drugih junaka koji nisu uzmicali pred visestruko brojnijim
neprijateljem.Mi smo nacija cija spisateljica
Biljana Srbljanovic od srpskog heroja Gavrila Principa ce napraviti teroristu u svojo novoj drami.Eto,to smo mi nacija Farme i njenog junaka Ekrema koji ce na svojoj gluposti zaradjivati 2500 evra nedeljno.Bravo Srbijo,stvarno su u tebi " na ceni prave vrednosti".Nismo vredni zrtava nasih
slavnih predaka jer su danas gluposti na ceni.
Boze,pomozi nam da se opametimo i vratimo svojoj tradiciji i pravim vrednostima.
Preporuke:
60
2
24 sreda, 20 mart 2013 16:49
bez reci
Ovo dete je HEROJ!

Neka je ratovao svojom voljom ili zato sto je napusten od drustva ili zato sto nije imao gde - on je HEROJ!

Svaka druga diskusija o tome da li je napusten, ostavljen i ko je kriv za njegovu smrt je skretanje paznje na drugu stranu i nedostatak hrabrosti da mu se oda priznanje.

Opominjem neprijatelje da treba postovati suparnike, narocito ovakvu decu - HEROJE.

Ili to samo oni iz 1914.godine umeju?
Preporuke:
52
2
25 sreda, 20 mart 2013 16:51
Jelena@Balsa Mrkalj
Gospodine Mrkalj sigurna sam da ste jedan od dezertera kada dajete ovkave izjave.
Preporuke:
32
11
26 sreda, 20 mart 2013 16:51
prekipelo mi je @ alkar
Prvi put da se sa tobom u nečemu slažem.
Svaka ti čast, Alkar!
Preporuke:
40
2
27 sreda, 20 mart 2013 16:53
sasha
Neka ti vecna slava,nesmemo dozvoliti da padnes u zaborav.a na nama je da ucimo nasu decu a tebe uzeti kao primer i uzor za nasu decu.
da su nas roditelji tako ucili nebi palo Kosovo.
Preporuke:
30
1
28 sreda, 20 mart 2013 16:54
Baša Mrkalj
@Nimbus

Sa tobom u grupi sigurno nisam. One koji guraju decu ispred sebe u rat ne želim ni da pominjem.

Ako nije bilo dovoljno odraslih da vode rat, a brojniji smo od neprijatelja treba da izgubimo rat i zaslužili smo.
Preporuke:
14
25
29 sreda, 20 mart 2013 16:55
pamtimo Spomenka
Ova generacija Srba je nedostojna ali će naši potomci, uzdignuti kao ovaj Obilić, znati šta je im je činiti za povraćaj izgubljene časti i dostojanstva! Slava herojima, prezir kukavicama i izdajnicima!
Preporuke:
44
2
30 sreda, 20 mart 2013 16:56
13
Dok je ovaj mali veliki covek sa 15 god. bio na ratistu gomila ratno sposobnih Srba iz BiH se krilo po Srbiji i citavom svetu. siguran sam mali veliki covece da si gore upoznao mog vojnika malog velikog Solaju koji je isto sa 18 god. poginuo na Ozrenu.Zadnje reci malog Solaje su bile pre nego sto je za uvek zatvorio oci "Zivela Srbija"!
Preporuke:
45
3
31 sreda, 20 mart 2013 17:06
Pera
&Dejan: Junacima koje si nabrojao, dodaj još jednu srpsku diku poslednjih vremena - Miloša Ćirkovića Belopoljanina, šumara i vojnog specijalca iz Belog Polja kod Peći, koji nije hteo da pred ordijom s Prokletija sa ostalima uzmakne na sigurnije mesto, nego je "na strašnome mjestu postojao", kao jedini junak koji je tada ostao u uniformi srpske vojske na Kosovu i Metohiji. Od 16. do 26. juna 1999. zabarikadiran u selu, danonoćno se oružano nosio sa arnautskim krvnicima, do smrti. Mučeničko telo ubijenog Miloša Belopoljanina nikada nije pronađeno,
Preporuke:
53
2
32 sreda, 20 mart 2013 17:09
Kasija @basas Mrkalj
Pokušavate još jednom da ubijete Spomenka sram vas bilo.
Ne brinite vi za srpsku decu Bog brine.
Preporuke:
37
7
33 sreda, 20 mart 2013 17:09
Jadna pamet
@Jadna pamet

"Očigledno je da sam nije hteo da ode sa fronta"

Aman čoveče on je bio dete.
On je trebao da upiše srednju školu.
Mangupi su iskoristili siroče.


Razumem ja šta Vi hoćete da kažete. Zar nisam upravo i ja na to ukazao? Da je odaziv onih koji su stasali za rat bio veći, ne bi on verovatno ni dolazio na ideju da ratuje.

Uostalom, nije to dečije ratovanje novina među Srbima. Primera ima na pretek... Momčilo Gavrić, momci koji su učestvovali u četničkoj akciiji 1903.-1912. su mahom bili mlađi od 18 godina, Boško Buha, Sava Sirogojno...

Ja se pitam koji je bio izgovor dvadeseogodišnjacima da masovno dezertiraju?
Preporuke:
25
4
34 sreda, 20 mart 2013 17:10
Nimbus

A. M.
Emocije su vam pomutile razum, ne shvatate šta vam govori Baša Mrkalj. Žalosno je da je dijete od 14 godina učestvovalo u ratu, a još je žalosnije ako se zna da je bilo siroče. Dok su djeca raznih "funkcionera" bila zaštićena i sklonjena, ovog anđela nije imao ko da čuva.
Neka ti je vječna slava ANĐELE, Bog nek te čuva, kad ljudi nisu znali i htjeli!!!

Ma, ko to spori. Reče li Spomenko za one što su "šverali" d`vize i cigare po pijacama u Srbiji da su "KUKAVICE I IZDAJNICI SVOG NARODA"? E, pa ajmo AM i Mrkalje, dajte imena tih izdajnika. Ako se nađe ime po nekog vašeg rođaka, dezerterskog švercera, nemojte ga štedeti. Pa čak i vaša imena da se nađu, tvrda srca budite.

Ja stojim na jasnoj dispoziciji - SRBIJA JE OKUPIRANA OD BOSANSKO-LIČKO-DUKLjANSKIH DEZERTERA.
Ne brkajte to sa poštovanjem prema časnim ljudima.
Preporuke:
17
21
35 sreda, 20 mart 2013 17:11
Peter RV
@Baša Mrkalj
Aman Baso, svi vam vjerujemo ljubav prema djecacima Spomenkovog doba, ali vi izkljucujete mogucnost da mozda ovog djecaka niko nije primorao da postane ratnik. Ima mnogo primjera za ovo u ekstremnim situacijama- mi to zovemo herojstvo- akt samopozrtvovanja koji nije lako razumljiv za svakoga.
Insistiranje na vasoj indignaciji daje mucan utisak da vi izgradjujete sami sebe neku moralnu velicinu.
Preporuke:
29
5
36 sreda, 20 mart 2013 17:16
SomborSrbija
Slava I hvala mali Obilicu. Srce me boli kad pomislim na tebe, na malu Milicu Rakic I druge male andjele koji su pali od pogane ruke dusmana.
Preporuke:
32
1
37 sreda, 20 mart 2013 17:16
The Jack
Ne mogu da se nacudim komentarima. Pa ljudi, regrutovanje dece je tesko krivicno delo!!! O kratka pameti!! Zar ste zaboravili Sremski Front? Od proslosti ne ucimo, a plan za buducnost nemamo.
Preporuke:
11
25
38 sreda, 20 mart 2013 17:34
Baša Mrkalj
@Peter RV

"ali vi izkljucujete mogucnost da mozda ovog djecaka niko nije primorao da postane ratnik"

Deca nisu u stanju da rasuđuju. On je bio dete, verovatno je to smatrao za igru. Laskale su mu pohvale neodgovornih ljudi i intrevju za državnu televiziju.

Ako dete niko ne natera da se drogira treba li mu to dozvoliti?

Da! Ratovanje dece je ravno drogiranju. Treba li da se svrstamo u istu grupu afričkih vojski sa decom ratnicima ili al kaidom koja šalje decu bombaše?

Niko ne spori da je taj dečak bio hrabar i dobar i da je srpsko ratovanje bilo opravdano, ali ja nemam opravdanje za ovo.

Niko mi nije odgovorio. Da li bi poslao svoje dete od 14 godina u rat?
Preporuke:
18
26
39 sreda, 20 mart 2013 17:48
Vladimir Jevtić
Neka ti je večna slava junače!!
Preporuke:
28
1
40 sreda, 20 mart 2013 17:50
Nislija
VECNA TI SLAVA I HVALA SRPSKI JUNACE.OBILICU.
Preporuke:
27
1
41 sreda, 20 mart 2013 17:52
13
@The Jack, potpuno si u pravu. Ali i sa 18 god vojnik je jos dete, naj veci broj tih mladih ljudi skoro nikada nisu napustali njihove roditelje i od jednom se nadju u jednoj neprijateljskoj sredini gde je smrt neprestano prisutna. Ja sam sa 37 god. bio u ratu i mogu reci da bas i nije sve jedno, mada sam imao iskustva jer sam bio u jednoj zapadnoj zemlji kao profesionalan vojnik 5 god.
Preporuke:
20
2
42 sreda, 20 mart 2013 17:55
A. M.
NimbusHAHAHA Dobro je pa nisi ubrojao i moje Dalmatince, ne shvataš ti o čemu sam ja govorio, a nećeš ni shvatiti. Da znaš bilo šta o tom... ratu, ne bi se javljao. U Bosni su ratovali SRBI tri vjere između sebe, klali su se uz svesrdnu pomoć zapadnih "službi", čak su ti tzv. "ljuti neprijatelji" bili ustvari kolege iz iste "firme", a mali Spomenko je bio samo DIJETE, malo nezaštićeno dijete. Ta Srbija, koju su okupirali nabrojani, nije prstom mrdnula kad je padala Krajina, a za vrijeme čitavog rata dobrovoljci su bili uglavnom oni koji su porijeklom bili iz tih krajeva, HVALA VAM na pomoći. Nemoj me računati u dezertere...Kako vaše sreće da vas okupiraju ovakvi kao ja.P. S. Evo upravo dok ovo pišem sjedim sa jednim prijateljem koji je bio samo 2 godine stariji od Spomenka, kad je počeo rat. Gulio je 4 godine, kraj rata je dočekao na Dinari. Igrom slučaja je ostao živ.I ti se usuđuješ meni da popuješ???Pokrij se ušima i ratuj na tastaturi.
Preporuke:
19
3
43 sreda, 20 mart 2013 17:56
Branko
ZA ALKARA:Ne znam odakle si kako se vec zoves, po pisanju mozda iz Dalmacije, ali eto ako mozes procitati komentar samo da znas da se slazem sa tobom. Nista ne moze da razalosti kao stradanje dece, a kad ovako nesto citam ne mogu nikad da prezalim sta se desio ovaj rat, a desio se samo jer nije bilo pameti, niti strpljenja, moglo se to sve izbeci bez obzira na razlike. Da se samo reklo ... glavni cilje je da ne ispastaju deca, ma nesto bi se dogovorilo.Eto, pozdrav uz zelju da se ovako nesto nikad ne ponovi.
Preporuke:
17
3
44 sreda, 20 mart 2013 18:25
The Tao of groove
Decko, u rat se ne ide sto se zeli nego sto se mora. Isto kao sto se branis na ulici od napasnika, jedino ako ne pristanes da te prebiju ili ubiju. Dete verovatno nije imalo gde pobeci, kao ni mnogi Srbi koje su kao izbeglice jako lose prosli. Pogledaj Kosmet i razumeces da se nema gde, osim ako nemas vezu tako kao ti pa da bezbrizno igras klikera. Nijedna majka ni otac ne teraju dete u rat. Tvoja prica je suplja i odaje utisak coveka koji nema nikakvog iskustva.
Preporuke:
19
4
45 sreda, 20 mart 2013 18:30
Pera
Baši Mrkalju i A.M.: To što kažete sasvim je u redu sa teorijske tačke gledanja građanina soroševskog otvorenog društva, ali život je, pogotovo život hrišćana, za koje pored zemlja postoji još istinitije Nebo, a na zemlji još i nešto više od egoističkog blagostanja, kao što, recimo, svedoči film "Ivanovo detinjstvo" Andreja Tarkovskog http://www.youtube.com/watch?v=X-cOMy9k-6s&wide=1. Kad za čoveka osim isključivo lične i porodične sigurnosti na zemlji postoji nešto veće - Otadžbina a pogotovu kada oseća da je njegova zemna Otadžbina samo delić jednog beskrajnijeg nebeskog, večnog Otačastva, onda se stvari sagledavaju dublje i istinitije. Mali Spomenko, duša Božija,Carstvo mu Nebesko, opomena je za sve nas koliko smo omlitaveli i omekušili i suzili svoj život samo da dobrobit svoje zadnjice.
Preporuke:
20
3
46 sreda, 20 mart 2013 18:38
Branislav G. Romčević
Spomenko, ime Ti se spominjalo!
Preporuke:
31
1
47 sreda, 20 mart 2013 18:49
perkins
Neka ti je VECNA SLAVA Spomenko i laka ti crna zemlja,ti si jedan od mnogobrojne dece sto su svojim mladim zivotima platili novi svetski poredak koji se trasirao na ovim prostorima,smrt dece je najveca tragedija na ovome svetu,jer buducnost sveta pociva na deci,ako postoji drugi svet nadam se ce ti biti bolji nego ovaj koji si napustio u momentu kada si tek pocimao da zivis.
Preporuke:
19
1
48 sreda, 20 mart 2013 18:53
Baša Mrkalj
@pera

Što se vi niste žrtvovali? Još ste živi. Bilo je dosta prilike da dokažete svoju teoriju. Ili se vi ipak kitite tuđim perjem. Sram vas bilo sve koji opravdavate državu koja mobiliše decu za rat. To je radio i Hitler.
Preporuke:
6
28
49 sreda, 20 mart 2013 18:59
Baša Mrkalj
Uzvišeno je žrtvovati se, ali i ako je slučaj o ličnoj žrtvi
@pera

Što se vi niste žrtvovali? Još ste živi. Bilo je dosta prilike da dokažete svoju teoriju. Ili se vi ipak kitite tuđim perjem. Sram vas bilo sve koji opravdavate državu koja mobiliše decu za rat.


Spomenko nije imao prava da glasa ili da vozi kola, ali su ga primili u rat.
Preporuke:
5
27
50 sreda, 20 mart 2013 19:06
Peter RV (I)
Izgleda da ste sigurni da svako laze o Spomenku jer vi imate vase predrasude o njemu. Ne radi se o bilo kakvom 14-godisnjaku nego o Spomenku Gosticu. Zato je on Srbima heroj.
Na vase pobjedonosno pitanje 'dali bi poslali 14-g sina u rat, odgovor je definitivno- ne. Dali bih mu stavio pusku u ruku pri napadu na nas dom? -sigurno da.
Da vam ispricam jedan slicni slucaj.
Poslije hvatanja i ubijstva Sadama Huseina, Americka vojska je intenzivno trazila njegove sinove. Nasli su ih sakrivene u Takritu (rodnom mjestu Sadama) u jednoj kuci koja je odmah bila opkoljena blindiranim vozilima. Pozvani su da se predaju- odgovorili su im vatrom. Hrabri marinci su pozvali vazdusne napade. Sve je to trajalo punih 24 sata kad su obadvojica Sadamovih sinova bili ubijeni. Prilazeci kuci marinci u pancirima, su se susreli sa 14-to godisnjim unukom Sadama, malim Mustafom koji ih je docekao sa 'kalasnjikom'.
Opsada se nastavila jos nekoliko sati jer se djecko nije predavao. Na kraju je bio ubijen.
Preporuke:
30
0
51 sreda, 20 mart 2013 19:12
Pera
@Baša Mrkalj: Niko mi nije odgovorio. Da li bi poslao svoje dete od 14 godina u rat?--- Čoveče, gde ti živiš? Svakako na području gde se nije odavno ratovalo, ili, ako se i ratovalo, sa koga si na vreme otišao. Ko je lud da svesnom odlukom šalje decu u rat, svoju ili tuđu, svejedno. Ali, kad rat zatekne decu u napadnutom zavičaju,šta branioci drugo čine nego brane tu decu,a kad njih nema dovoljno, i deca se uključuju da brane rodnu grudu, jer ako ona padne, sve čeka osvajački nož ili metak, svejedno, pošto smo mi samoživi pacifisti iz "mirne" demonokratske Srbije daleko i teški smo na pomoć ugroženim sunarodnicima. Po tebi bi i srpska epopeja u Prvom svetskom ratu, i Dušan Đonović, učenik trgovačke akademije kao njegova prva žrtva među prvim braniocima Beograda kod Železničkog mosta, i 1300 kaplara, i svi drugi mladi poginuli za Otačastvo bili samo žrtve odraslih kriminalaca koji su njih žrtvovali umesto sebe.Iz takvih reči zaudaraju najcrnja kleveta i opaka samoživost.
Preporuke:
19
1
52 sreda, 20 mart 2013 19:24
Jedan tamo, ne znaš ga ti...
Kretoše mi suze...
Verujem i mnogima od vas.
Preporuke:
36
1
53 sreda, 20 mart 2013 19:33
grrrrr
Ne mislim da mu treba podici spomenik. Tako nesto bi u slucaju ne daj Boze nekog novog rata samo ohrabrivalo decu da i ona krenu tim putem a decu treba da cuvamo. Ipak slazem se da treba razmisliti kako se oduziti Spomenkovom herojstvu na nacin koji ce odrzati uspomenu na njega ali i poslati adekvatnu poruku drugoj deci. Npr. napraviti fond za skolovanje dece bez roditelja koji bi se zvao Spomenko Gostic.
Preporuke:
5
15
54 sreda, 20 mart 2013 19:34
Peter RV (II)
Ne zna se dali je mali Mustafa bio drogiran (vase omiljeno objasnjenje I) ili da ga je otac (koji je vec bio ubijen) bezdusno izdoktrinirao (objasnjenje II) da se tako nerazumno ponasa, ali djecko je pucao do zadnjeg daha. Cetrnajesto-godisnji Mustafa zivi u srcu i sjecanju njegovih zemljaka jer vise voljeo smrt nego ponizenje.
Tesko za razumjet, zar ne?
Preporuke:
19
1
55 sreda, 20 mart 2013 19:51
Baša Mrkalj
@pera

"Ali, kad rat zatekne decu u napadnutom zavičaju,šta branioci drugo čine nego brane tu decu,a kad njih nema dovoljno, i deca se uključuju da brane rodnu grudu, jer ako ona padne, sve čeka osvajački nož ili metak"

Shvataš li ti da je od sve dece iz sela vojska primila jedino siroče u rat. Tako da ti ta teorija pada u vodu.
Preporuke:
3
9
56 sreda, 20 mart 2013 19:57
Beli Orao
"Baša Mrkalj
Srpsko Udruženje Ćirilica Beograd je još pre skoro mesec dana postavilo na svoj sajt priču o malom Velikom Junaku Spomenku Gistiću.
Znam da ste ljuti i slažem se sa Vama,ljut san i ja i dosta ogorčen.Nisam stigao da Malom Velikom Spomenku danas zapalim sveću iz ličnih razloga, ali će mi to biti sutra prva "obaveza"Malog Velikog Dečka su trebali da sačuvaju.Sve vas pozdravljam dobri besednici na istoj pruzi i u istom malom srpskom osmičarsko šargansko pružnom Ćiri.
Vaš Beli Orao koji zna da psuje gore i od najgoreg kočijaša.
Preporuke:
25
1
57 sreda, 20 mart 2013 20:10
Neno
Tuga i žalost.

I umjesto da se komentatori zamisle nad besmislom toga ratovanja, oni opravdavaju pogibiju malog siročeta. Jednako kao i pogibije Srba na obali Albanije u Balkanskim ratovima.
Preporuke:
1
13
58 sreda, 20 mart 2013 20:11
alkar@branko
iz dalmacije san,iz sinja,čitan i pišen ćirilicu,učio san i dicu u skoli da je nauče,jedno vrime.ja van se kunen da za spomenka nisan čuo do sada,šokiralo me,doslovno.mi odrasli znamo bit kon ji,glupi tovarni konji na koje svaka budala moze natovarit pusku i pokazat di će pucat,da i ne pitamo zasto.j... mi se i za hrvatsku i za srbiju kad je cijena toga spomenko i njegove ugasle djetinje oči.koje smo mi budale,a pravimo se mudri,pametni,u pravu,junačimo se a vidite vi koja zalost-ma nismo mi ljudi,spomenko nan je pokaza svojon smrću da smo kreteni dostojni prezira.zanan da spomenko nije jedini dječak koji je stao u pola koraka,u pola daha,u pola osmijeha,koji je pao u ime ljudske gluposti i nerazuma bilo čijeg,čini mi se svih nas.dica su najveće blago,nada,srića,veselje a i tuga .dusa me boli cili dan,od momenta kad san pročita ovo o spomenku.čini mi se da je spomenko uz boga a mi u pm i za nas nema nade.svi smo izgubili.
Preporuke:
31
3
59 sreda, 20 mart 2013 20:13
Peter RV
Omaska.
Moja dva zadnja komentara (I i II) su odgovor @Bašu Mrkaljy.
Preporuke:
10
0
60 sreda, 20 mart 2013 20:14
Beli Orao
""Peter RV.
Ako ćeš brate o meteforama nema potrebe jer imamo Lazara Čokića, Boška Buhu, Savu Jovanovića Sirogojna, Miku Bosnić, Spomenka Gostića... i još klinaca koji su se priklonili vojsci jer nisu imali gde. Volim ja i Sadama i Velikog Gadafija i el Komandantea i naravno Kasra, ali deca su ipak naša.
Preporuke:
21
2
61 sreda, 20 mart 2013 20:25
alkar@bili ora
dobro znate da se ja i vi ne slazemo ali sad san van da plus i iman jednu osobnu molbu-molim vas,nadan se da je prikladno ovo sta oću,da u moje ime upalite jednu sviću u manastiru za moga,od danas, prijatelja dragog dječaka Spomenka.prvi put san nečije ime na ovon sajtu napisa velikin slovon,jer ga poštujen.politika me ovaj tren ne zanima,ni ko je kriv ni ko je prav i zasto ovo ili ono .zanima me samo da mom prijatelju,danas san tek čuo za njega,odam ljudsku počast i iskazen nemjerljivu očinsku,ljudsku,bratsku ljubav i tugu za njegovo zaustavljeno djetinjstvo.da iskazen svoju mrznju i nemoć prema ratu,tom zlu koje ga je odnilo,naseg Spomenka kao leptira, smehuljka,malog dječaka toplih očiju i široke duše ..da iskazen ljutnju zbog zaustavljenog koraka,neizrečene riječi,prvih ljubavi i slatkih tajni koje dječačko srce krije..tuzan san ,orle,zaista i do dna duse,dugo me niko kao čovika nije,s pravom, ponizio kao naš Dječak,pokazao nam je da smo ga mi svi zajedno ubili.mi budale.budale!!
Preporuke:
31
4
62 sreda, 20 mart 2013 20:39
ajduk Vilender
Neka je vječna slava i veliko hvala Spomenku Gostiću, kao i svim SRBSKIM BORCIMA koji su svoje živote dali za Republiku Srbsku.
A neka je na čast onima što svojim neznanjem ili novčanom halapljivošću obrušavaju Republiku Srbsku i zaboravljaju junake i ostale borce, što su stvorili i odbranili našu Otadžbinu.
Preporuke:
18
1
63 sreda, 20 mart 2013 20:59
Branislav G. Romčević
Napisah gore poruku Spomenku, i ona je dovoljna. Ovo pišem kao poruku Mrkalju i sličnim licemernim prenemagačima: Spomenkov slučaj, naravno, nije jedinstven - istorija zna imena još dečaka (i devojčica!) koji su svoje mlade živote dali u ratu, poslu odraslih. Sublimaciju ove pojave dao je veliki Tarkovski u filmu "Ivanovo detinjstvo", o dvanaestogodišnjaku koji želi da ratuje i o odraslima koji prihvataju snagu njegovih motiva. I dete ima subjektivitet! Naravno da je bolje ako može da se igra. No, Spomenko nije to mogao; on je osetio da je, pre vremena, došlo vreme da odraste. Ratovao je, poginuo je, ovekovečio se, a Mrkalj i prenemagači bi da mu oduzmu subjektivitet, da ga obeslovese, da ga učine igračkom u rukama "nesavesnih odraslih". Neće da može, Mrkalji! Spomenko je bio svestan junak, jedan od najmlađih međ srpskim istorijskim junacima. Još jednom - ime mu se spominjalo!
Preporuke:
16
5
64 sreda, 20 mart 2013 21:12
Romčeviću
Reče mator čiča.
Preporuke:
2
4
65 sreda, 20 mart 2013 21:12
Bili Ora - samo za Alkara
Naravno da ću u svojoj maloj crkvici koja liči na manastir da zapalim sveću i za Tebe.
I gore si zaslužio plus, ali sam bio suzdržan.Neka si mi živ i zdrav. Dabogda jeli samo vrganje, lisičarke i tome slično, a ludare ostavili tamo nekima.
Preporuke:
14
1
66 sreda, 20 mart 2013 21:35
@Pera
" Ko je lud da svesnom odlukom šalje decu u rat, svoju ili tuđu, svejedno. Ali, kad rat zatekne decu u napadnutom zavičaju,šta branioci drugo čine nego brane tu decu,a kad njih nema dovoljno, i deca se uključuju da brane rodnu grudu, jer ako ona padne, sve čeka osvajački nož ili metak"

Od sve dece iz tog sela ratovalo je jedino dete bez roditelja. Tako da ti teorija pada u vodu.
Preporuke:
8
3
67 sreda, 20 mart 2013 21:48
alkar@bili ora
ova tema je prebolna i preteska i za pluseve i minuse i za sve drugo,učinite to za našeg Maloga u moje ime.hvala van,iskreno .ja ću,prvon prilikon u svojoj crkvi gospe sinjske izmolit za Spomenka očenaš..i za sve one dječake i djevojčice kojima smo uskratili da postanu ljudi,pravi ljudi,bolji od nas.obećajen van,ako jednon buden blizu maglaja,doću nasem Dječaku,s cvićen i svićon,molitvon.da baren malo operen blato s nasih dusa koje smo izgubili kad smo ubili Spomenka.ubili smo boljeg od nas...mnogo boljih od nas.mi se njih nebi sramili,oni se nas mogu sramit,s punim pravon!mi,kao,pametni,mudri,junačine,puni sebe i gordosti-a ubili dicu!!ubili Spomenka i Spomenke.gospe moja u sta smo se pritvorili?jesmo li još ljudi,izere?o ,Bože!
Preporuke:
16
1
68 sreda, 20 mart 2013 21:49
bez reci
Od 64 komentara samo 20% koji sa postovanjem rekose hrabrom detetu hvala!

Ostali komentari samo su sluzili da blebetanjem zatrpaju trenutak i svaku lepu rec koja je izrecena.
Preporuke:
12
1
69 sreda, 20 mart 2013 21:54
@Branislav G. Romčević
Postoji i književno delo Lolita Vladimira Nabokova pa to ne opravdava pedofiliju.
Uostalom, izgovor svakog pedofila je da nije primoravao žrtvu.
Preporuke:
4
9
70 sreda, 20 mart 2013 22:10
Dragan Katun
Nek ti je večni pomen sinovac!

@ alkar, čovečno.

za Nimbus, dezerteri nas razvališe.
Preporuke:
15
3
71 sreda, 20 mart 2013 22:14
Dejan
Spomenko je bio heroj, time se i uvrstio među odrasle borce.

Izgubio je roditelje, što je za dete već dovoljno da uslovno govoreći odraste.

Spomenku je ostalo samo njegovo selo, Ozren, Republika Srpska i njegove komšije, civili i borci, koji su mu postali u ratu novi rod.

Nacija jeste šira porodica, i ono što spaja naciju na makro planu je upravo ono što spaja porodicu na mikro planu.

Zahvaljujem Peri na informaciji, nisam čuo za Belopoljca, ali ko je gledao Drecunov dokumentarac "Operacija Strela - bitka za Metohiju" je mogao da vidi očaj naše vojske koja je dobila naredbu da se povuče kad su u Prizren ušli nemački okupatori. Pogledajte dokumentarac, potresne su te scene.
Preporuke:
12
1
72 sreda, 20 mart 2013 22:44
Sale
Slava mu.
Preporuke:
12
0
73 sreda, 20 mart 2013 23:11
Velizar M.
Strašno je kada strada dete. I u miru a kamoli u ratu. Spomenkova smrt je još strašnija jer ga je rat prinudio da prerano odraste i bio je vrlo svestan rizika kad je odabrao svoj put. To ga čini posebnim, to ga čini herojem. Zahvaliti mu ne možemo. Pamtiti ga možemo. Nekoj školi dati njegovo ime. I nije on jedini, škole treba nazivati po toj deci herojima a ne po političarima. Jer evo, i mrtvi nas mire i osvešćuju.
A naopaka su ovo vremena, valjda matori kad ratuju - treba da ratuju za decu, da ih brane, da im obezbede sigurnost i miran život - ispalo je da deca ratuju za matore ..., bolje da ne kažem koga.
Preporuke:
9
0
74 sreda, 20 mart 2013 23:12
Ala
Tokom I svetskog rata u Bosni je umrlo od gladi i bolesti oko 11 000 srpske dece.Mnoga su bila internirana u logore u K@K zajedno s roditeljima.
90% muskog fertilnog stanovnistva Srbije je nestalo u ratnom vihoru.
U II svetskom ratu ustase i muslimani su u 26 logora/od Zemuna,do Jadovna,Jasenovca,Siska,Jastrebarskog ubijali i mucili srpsku decu/. Samo u Jsenovcu upisana su imena 20.ooo malisana.Koliko ih je stradalo u vozovima,kraj puteva u zbegovima....???Dijana Budisavljevic spasila je oko 12.000 srpske dece.
Nedic je primio oko 300.000 Srba i dece iz NDH,iskolovao ih i prehranio.
Na Sremskom frontu izginule su desetine hiljada srpskih skolaraca.
Spomenko je branio Otadzbinu.
Ko sme da izda Kosovo?!
Dabogda ga stigla Lazareva kletva!
Preporuke:
20
0
75 sreda, 20 mart 2013 23:22
MM
Vredi pogledati http://www.youtube.com/watch?v=gGwWBG4Qc4U&feature=player_embedded
Preporuke:
4
0
76 sreda, 20 mart 2013 23:56
Rin o-o to
Neka mu je večna slava! Ali, večan je i naš dug ovom još detetu i drugoj deci žrtvama fašizma usmerenog na jedan narod samo zato što je srpski. Slava i svim srpskim junacima koji su sebe dali da bi odbranili svoje. Ulica Spomenku Gostiću i Beogradu !
Preporuke:
8
0
77 četvrtak, 21 mart 2013 00:08
Dragan Katun
Za MM
Hvala.
Preporuke:
4
0
78 četvrtak, 21 mart 2013 00:10
Ime ti se spominjalo!
...
Jovan Dučić: Hercegovina

Naši će im vetri pepeo razneti,
Spraćemo sa stene pogane im stope:
Zaboli smo koplje na velikoj meti,
Sad je put naš nalik na sunčane snope.

Pašće paučina na mačeve grube,
A skromno će ralo opet da zasvetli;
I kao što juriš sad oglase trube,
Uranke će mirne da javljaju petli.

I poći će k slavi odmah od početka
Nov porod sve tragom naših legiona,
Blažen, u kolevci on ču kako pretka
Prati u legendu glas pobednih zvona.


Znaće da je samo ona zemlja svetla
Gde nikad još nije pala suza srama;
Gde su deca na mač ime oca metla
Što živi u himni i u molitvama.


Slava ti i vječna hvala, Spomenko Gostiću!
Mali-Veliki ratniče, junače,
mali-Veliki Čovječe!

Počivao u miru Božjem.
Preporuke:
11
0
79 četvrtak, 21 mart 2013 00:22
SRBIN IZ UVERENjA
Moje je porijeklo sa Ozren planine.
Preporuke:
7
0
80 četvrtak, 21 mart 2013 00:27
SRBIN IZ UVERENjA
Jako dobro poznajem Ozren planinu.Znam gdje su Jovići selo.Znam sve.
Vučem daleko porijeko sa Ozren planine, prije nego su moji mijenjali vjeru i prezime...
Preporuke:
9
0
81 četvrtak, 21 mart 2013 00:32
SRBIN IZ UVERENjA
Spomenko Gostić sahranjen je na mjesnom groblju Gornji Ulišnjak, gdje počivaju njegova majka i baka. To mjesto, kao i Spomenkovo selo Jovići, danas se nalaze u Federaciji BiH.

Gornji Ulišnjak je na području opštine Maglaj.Tu je bilo užasno ratište.Vodile su se strašne borbe i mudžaheidini su 1995.godine napravili veliki belaj.
Preporuke:
10
0
82 četvrtak, 21 mart 2013 00:36
jbgbgd
Ovo je u rangu antičkih tragedija. Veliki mali heroj ne sme biti zaboravljen. Bog je tako udesio, da će večno ostati legenda o Spomenku.
Preporuke:
13
0
83 četvrtak, 21 mart 2013 00:38
SRBIN IZ UVERENjA
Za one koji možda ne znaju.Ozren planina je poznata po činjenici da je u Drugom svjetskom ratu nije Nijemac okupirao.Poznata je i po veliko nacionalizmu i patritskom osjećanju tog stanovništva.Poznati su kao veliki nacionalpatrioti i u svome srpstvu su jači od mnogih Srbau svijetu...
Preporuke:
13
0
84 četvrtak, 21 mart 2013 00:44
Republika Srpska
SVA SU NAM DECA TAKVA A NISU BILA !
Preporuke:
6
0
85 četvrtak, 21 mart 2013 01:11
Milan@alkar@bili ora
Nemoj, Alkaru, da me pogrešno i lično shvatiš, ali da li si čuo za srpsko dete Zorku-Zagorku Skiba-Delić, iz Koprivne, danas staricu, koja je "živi svedok užasa dva najcrnja pavelićevska stratišta Srba u Hrvatskoj, Jasenovca i logora za srpsku decu - Jastrebarsko kod Zagreba. Zorka, tada petogodišnja devojčica, izgubivši oca i majku, preživela je strahote koje čovek ne može da nasluti ni u najcrnjim mislima. Dva puta nadmudrila je sigurnu smrt, ali je maestralno doskočila i okorelim ustašama. A bila je dete. Decenijama je živela sa tuđim nametnutim katoličkim identitetom, sve dok nije stasala, i postala„svoja“,Srpkinja.http://www.jadovno.com/jastrebarsko/articles/vaskrsnuce-zorke-delic.html Računa se da je u logorima za decu u Hrvatskoj umoreno nekoliko desetina, do 80 000 srpske, romske i jevrejske dece. Dijete Božije Spomenko je samo imao prilike da se zločincima odupire, dok ga Gospod, kao i njih, nije jednog dana sebi pozvao.
Preporuke:
11
0
86 četvrtak, 21 mart 2013 01:45
Mila
Večni pokoj duši tvojoj, prelepi dečače!
I da ti je majka ostala živa posle tebe, bila bi bezmerno ponosna što te je imala za sina. Kakvo zrelo, bistro i hrabro dete je imala! Malog viteza i malog princa. A i svo Srpstvo se ponosi tobom. I sav muški rod se ponosi tobom. Kakav sjajan čovek bi od tebe postao da si još ostao među nama.

@alkar
Ganuli ste me svim svojim komentarima. Prvi put bih potpisala sve što ste rekli. Znate, navikli smo na Vaše anti-srpske komentare, te smo malo zatečeni ovakvim Vašim izlivom ljudskosti i saosećanja.

@Baša Mrkalj
Razumem Vas. Malog Spomenka je trebalo na silu odvesti ili u neku hraniteljsku porodicu ili u neki dom za nezbrinutu decu. Nije se smelo popuštati njegovoj želji da se žrtvuje, jer je on, bez obzira na zrelost i hrabrost, ipak samo dete. Iako se svi divimo hrabrosti malog Spomenka, ostaje nam mučan utisak da je on umesto u sirotištu bio "zbrinut" na ratištu...
Preporuke:
13
0
87 četvrtak, 21 mart 2013 04:30
jedan lik
Junak.
Preporuke:
7
0
88 četvrtak, 21 mart 2013 06:46
Andro Lutak
Spomenko neka Ti je večna slava!
Preporuke:
7
0
89 četvrtak, 21 mart 2013 08:24
Poštovalac NSPM
Neka ti je večna slava junače, ti si dao život za naše bolje sutra srbine. Živela Srbija.
Preporuke:
5
0
90 četvrtak, 21 mart 2013 09:30
Beli Orao
""Milan. Znam Zorku lično i ponosan sam na to.
""Mila. Ma, pravoslavac u dubini duše.
Preporuke:
6
0
91 četvrtak, 21 mart 2013 10:12
alkar@milan
ne shvatan ovo osobno sta ste naveli,ako ste čitali moje komentare onda ste sigurno vidili da san ja taj koji se u tuđe ime kaje za jesenovac i jadovno i za sve zločine koja su se desavala na području ndh.znate da preziren ustase i fasiste i sve koji bi ratovima krojili"pravdu"priko nasih leđa i tuđe krvi.ne zamjerite,u isti koš stavljan i četnike,ne izjednačavan zločine ni motive ali nije ovo tema za takve polemike niti ćemo se slozit.ja san samo osjetljiv na dicu i ne dopustam mogućnost da oni stradavaju radi ičega,najmanje radi gluposti nas starijih i kao mi bi tribali bit pametnij ali eto,nismo,ni pametni,ni mudri ni ljudi.to nan svidoče sva ubijena dica od jasenovca do Spomenka,oni nam kazase pravu istinu o nama.mi smo tribali bit di su oni a oni di smo mi.svit bi bio puno lipši i vedriji.u dnu srca to osjećan,bolji od nas pogiboše od gorih od njih.od nase neljudske ruke i prazne duse.u ime čega?kad ubijmo dite svi razlozi i bozji i ljudski postaju grotestkni i bizarni.o,bože!
Preporuke:
6
1
92 četvrtak, 21 mart 2013 10:30
alkar@mila
mene je zaista kao grom pogodila ova vijest o Spomenku,nikad prije nisan čuo za tog Dječaka i ostao san zgranut i tuzan i bespomoćan prema tom neljudskom i neprebolnom gubitku.iman dojam da je moje dite i iskreno ga zalin ka svoga.ni u snu se nisan tio dodvoravat krokodilskim suzama svima na nspm(s kojima se o drugim temama ne slazen i ja san zaista anti-četnik,ne i anti-srbin,srbe poštujen ali zaista ova tuzna tema nije misto za te rasprave)koristeći svoju tugu radi Maloga.proša san rat,vidio svasta,u borbi je bilo svega ali uvik san drza da je rat zlo i nehumano umanjenje ljudskoga u svima nama i uvik san se drza da ako spasin i jednog nevinog ili bespomoćnog neprijatelja da san spasio cili svit.ali svi mi koji smo tu bili nismo spasili svoje duše ni obraz radi Spomenka i druge dice istrgnute iz djetinjstva ubijajući njihove dječje oči.od jučer,sve nas gledan drugim, Dječakovim očima,koje nan govore da smo gori od ijedne beštije kad nad dite nije vaznije i od boga i čovika i drzave.
Preporuke:
4
1
93 četvrtak, 21 mart 2013 10:42
Velizar M. @Alkar
kad ubijmo dite svi razlozi i bozji i ljudski postaju grotestkni i bizarni


Kratko i jasno, ovo je suština.
Preporuke:
6
1
94 četvrtak, 21 mart 2013 10:45
alkar@bili ora
prijatelju,tako ja zoven vas od jučer radi vaseg obećanja da ćete u moje ime upalit sviću nasem Dječaku.ali,neka mi oprosti naš Mali sta se sad moran obratit vama radi dvi stvari.prvo-juče ste rekli-"upalit ću sveću i Tebi",ispada da san ja umro (bolje bi bilo nego sta je Dječak umro)tribali ste napisat"upalit ću sveću za Spomenka u Vase ime alkare".drugo-ovo vase napisano Mili"on je u duši pravoslavac"ste vjerovatno mislili na mene,pa ako i jesan,sta je opet politiziranje nedostojno ove tuzne teme,baren mislin da iman dušu,a to je glavna odlika Čovika.elem,rekli bi vi,sve ovo nije vazno ni bitno u usporedbi sa gubitkom,nadam se svih koji imaju dušu, bilo koju,pravoslavnu ,katoličku( iako ja mislin da se duše tako ne dile negi je imaš ili nemaš)u usporedbi sa ovim bolom za ubijenin Diteton.moje saučešće svima nama koji smo krivi za to i koji nismo ljudi,koji nismo znali zastitit dicu u ime "velikih patriotskih ciljeva"a većeg ljudskog cilja nema od diteta.hvala vam za zapaljenu sviću!
Preporuke:
8
1
95 četvrtak, 21 mart 2013 11:04
Branko
ZA ALKARA"

Vidi se da si dobar covek. Samo takvi ljudi su toliko osetljivi na deciju nesrecu. Evo, ja ti iskreno kazem, iz Krajine sam (bivse), tako je zovem, ne zameri, od milja ne iz zlobe prema drugome. Kad je pocinjao rat u Hrvatskoj, bio sam za stvaranje Krajine, ali da sam znao kako ce ovaj glupi rat da izgleda, prvi bi rekao nije vredno, neka bude kako god, samo da ne pocne rat. Kad samo pomislis koliko jod dece je patilo zbog tog besmislenog rata, i na kraju kad pogledas ma ne zivi ni jedan narod mnogo bolje, a da ne pricam u kako smo zavisnom polozaju prema jacim nacijama, da ne kazem korporacijama. Mogu ti jos samo poruciti da utices na ljude oko sebe da se manu mrznje i da svoju energiju trose na plemenitije stvari. Hrvati kao ljudi i narod imaju veliki potencijal da Hrvatska postane zemlja u koju bi dugi dosli da rade i zive, a ne da ljudi odlaze iz Hrvatske, jedino sto treba je da se energija okrene prema pravim vrednostima. Zivio
Preporuke:
8
2
96 četvrtak, 21 mart 2013 11:43
Nebojša BG
Slava mu! Predlažem da NSPM pokrene onlajn peticiju da jedna ulica u Beogradu dobije ime po Spomenku Gostiću.
Preporuke:
11
0
97 četvrtak, 21 mart 2013 12:48
jezdimir dangić
...
Beogradski "Bulevar Zorana Đinđića" preimenovati u
"Bulevar SPOMENKA GOSTIĆA".

Vječna ti pamjat.

Volovi jaram trpe a ne ljudi -
Bog je Slobodu dao za Čovjeka!
Preporuke:
9
0
98 četvrtak, 21 mart 2013 13:04
alkar@branko
šjor branko,svaka čast,čini mi se da i vi imate dušu,a to je vaznije od puno drugih osobina.svak normalan je osjetljiv na dječju patnju bilo koje vrste a da o ubojstvu ili tako bespotrebnoj pogibiji kao u slučaju naseg Spomenka ne govorin.bili smo na suprotnin stranama iz istih uvjerenja,uvjereni da svak brani svoje,da smo upravu i ja i vi i da su drugi krivi i zli a mi dobri i pošteni.najbolje bi bilo da smo tuđmana,miloševića,karadžića.martića,bobana,izetbegovića i ostale budale utrali u tor pa motkom po rebrin dok se ne osviste i pošteno dogovore-kompromis.svak mora nesto izgubit da bi nesto dobio.sve radi MIRA.SPOMENKO BI NAM BIO JAKO ZAHVALAN.i mi svi bi bili bolji i zahvalniji,ovako smo budale koje su se dale u ime"viših nacionalnioh"ciljeva umanjit ka ljudi i uvećat ka beštije koje su spremne na sve za gore navedene političke lidere i budale.zato kad danas vidin ustasiju u čavoglavama i četnike na ravnoj gori dođe mi da se zakonon ukinen ka čovik,ka osoba.zbog naseg Dječaka!
Preporuke:
5
1
99 četvrtak, 21 mart 2013 13:08
Bili Ora - samo za Alkara
""Alkar. Nadam se da me nisi pogrešno razumeo. Kod nas se kaže, "zapali sveću i za mene, a kad se vidimo daću ti pare ili ćemo popiti".
Zapalio sam sveću umesto Tebe i za žive i za mrtve, bio sam malopre. Živ mi i zdrav bio, dabogda živeo 101 godinu, a ja ti došao na rođendan. Pozdrav od Bilog Orla - samo z Alkara.
Preporuke:
6
0
100 četvrtak, 21 mart 2013 13:24
alkar@velizar
nadan se da smo svi na ovon sajtu jedinstveni da je Spomenko ona nit koja nas triba vezat ka ljude bilo koje vrste politčkih,vjerskih,nacionalnih odrednica.duboko u nama smo ljudi,mali,ranjivi,osjetljivi na dičju patnju i znamo da je Dječak onaj koji nas moze osvistit da ne upadamo u nacionalističke histerije i ratne ludosti sve radi imaginarnih "vaznih" samo naizgled ,velikih stvari u zivotu.najveća stvar u zivotu je Dite.iskonsko naše,jedinstveno i nemjerljivo ijednom drugom ljubavlju dok je s nama i ijednom drugom tugom kad ga,nedaj boze ,izgubimo.Spomenko je moj sin,vas,naš,svakog onog ko ima dušu i čovik je u dubini te duše.virujte,cili rat san proplaka za mnogima ali niko me nije tako dirnuo kao naš Mali.nevjerovatno je kako je probudio u meni onaj zal za njegovom mladošću,za nedozivljenim tajnama djetinjstva,za nadama i stremljenjima.podsjetio me je na ćopićeva jovančeta.podsjetio ma na moje sretno djetinjstvo i otvorio mi oči u sta smo se pritvorili.Spomenko je moj"sin"!
Preporuke:
4
1
101 četvrtak, 21 mart 2013 13:32
Nimbus
1.
Ako je i od dezertera, previše je.

Imam na svom blogu jedan napis "STOJANI I BEGANI", u kome sam naveo tri primera "Stojana" i njihove "antipode".
1. Stojan: Somenko Gostić
Began: Zlatko Jelisavac:

Rođen sam u Kikindi, ali sam skoro dvadeset godina živeo u Bosni. Dete sam iz mešanog braka (majka Muslimanka, otac Srbin) i u ratu sam morao da izaberem «stranu»… Ja sam izabrao da ne biram i pobegao sam iz Bosne u moju «drugu» domovinu – Vojvodinu.
.
"Izabrao" je i tako što piše najružnije o Srbima u hrvatskom tisku i gorljivi je vojvođanski separatista.
2. Stojan: Branivoje Milinović (1974-1991)
U izveštajima na TV Beograd povodom demonstracija 9. marta 1991., Branivoje je okarakterisan kao „huligan“. U stvarnosti, bio je dobar đak, gimnazijalac, vredan sportista. Ubila la ga je Miloševićeva i Mirina komunistička policija, dovedena iz Požarevca.

BEGAN:
Za Begana možete da se odlučite sami. Čeda, Homen, Tadić, Đilas...Sve jedno je.
Preporuke:
3
1
102 četvrtak, 21 mart 2013 13:36
alkar@bili ora
oprostite,krivo san vas razumio,iako ne pišen knjizevno,prof.san hrvatskog j. pa mi je vasa rečenica dala pomalo drukčiju poruku,ali ako je kako kazete svaka čast.pošteno.duzan san van dok san ziv.od juče sam vam prijatelj,pa makar palo nebo na zemlju na mene morete računat.piće i sve pride plaćan kad tad-nadan se da ćete se javit ako naiđete u sinj ikada,najavite na sajtu da dolazite i ja častim,dobronamjerno i pošteno za tako lipu ljudsku gestu.za nas vise manje,razumili se ili ne ,slagali ili ne,za Dječakovu dušu moramo ka ljudi popit nesto i u tisini mu dat poštovanje i pomen,radi njega a i radi nas.čini li se vama da nas je Spomenko osvistio i poveza baren malo,ka ljude,i opomenio da nista sta nas dili i svađa ni izbliza nije vazno ka njegov prerano ugasli osmijeh?zaustavili smo ga da izgovori puno lijepih riči koje je odnio sa sobom u ladan grob,zaustavili smo ga da bude čovik-siguran san bolji od nas!od juče,radi Maloga,i ja san bolji čovik-duzan san mu to-mrtav me je naučio
Preporuke:
6
1
103 četvrtak, 21 mart 2013 13:47
Nimbus
2.
3. Stojan: Sanja Milenković (1983-1999).

U bombardovanju mosta u Varvarinu, 30. maja, ubijena je Sanja Milenković (15)...Bila je đak svih generacija škole u Varvarinu, koja nikad nije imala tako briljantnog đaka. Nemački advokat Ulrih Dost, u tužbi protiv svoje države, za Sanjino ubistvo i ubistvo civila u Varvarinu naveo je da je u ovom srpskom gradiću učinjen strašan zločin. Tužba je odbijena?!

Istinita stvarnost i posle deset godina:

Oni koji su je poznavali kažu da je mogla postati matematički genije.
Oni koji nisu, kažu danas kako je “priča o žrtvama NATO lažna demagogija.”

BEGAN:
A ko je "njen" Began?
Eh, njen Began je rođeni otac, predsednik Opštine.
...
"Sudbina" ovog mog napisa dosta govori o "stanju svesti" na tzv srpskoj patriotskoj "strani". Naime, to što sam napisao prošlo je relativno nezapaženo. Onda je jedan čovek prepisao sve, samo je "izbacio" primer Branivoja Milinovića, žrtve režima Slobodana Miloševića. I plagijator je dobio najveće pohvale na FB.
Preporuke:
5
0
104 četvrtak, 21 mart 2013 14:04
Nimbus
3.
Za kraj. Koliko puta treba pominjati tako nedvosmislen primer "generala" Zdravka Ponoša, knjinjnina koji je za vreme rata u Srpskoj Krajini bio na usavršavanju u SAD ili Engleskoj, sve jedno, pa posle postao glavnokomandujući vojske Srbije? Pa možete li da zamislite da su za vreme Kolubarske bitke Putnik i Mišić bili na "usavršavanju" u Nemačkoj? Eno ga Ponoš sad u našoj diplomatiji. A šta ćemo sa Veljkom Kadijevićem, velikim komunističkim generalom, istovremeno američkim pitomcem?
Tako nešto može biti normalno samo ortodoksnim, apsolutnim izdajnicima i beskarakternim ljudima.
Sad su svi bili na frontu, ali su antiratno raspoleženi. I Srbija im za sve kriva.
More, znate šta - da se sa dezerterima postupalo onako kako se postupa sa dezerterima, drugačija bi istorija bila ispisana.
Spomenko bi verovatno sada imao svoju porodicu.
Najmanje je važno što ne bi bilo koga da na ovoj temi lupa minuse i vodi "antiratnu" propagandu.
Preporuke:
6
0
105 četvrtak, 21 mart 2013 16:45
Milan@alkar
Ljudski i bratski! Pomolimo se Bogu i Njegovim Svetima, i svim malim i velikim Novomučenicima, Spomenku i svima drugima, do djece raznesena NATO bombama i umorene arnautskom rukom 1999-2012, da nam oproste zbog toga što svet svojim činjenjem i nečinjenjem pretvorismo u pakao bratomržnje i kvareži. Oni koji behu beskrajno bolji od nas odavno su u naručju Božijem, a mi još hodamo paklom, boreći se za spas duše svoje.
Preporuke:
7
1
106 četvrtak, 21 mart 2013 20:11
SRBIN IZ UVERENjA
Jedna prelijepa pjesma:
Ozren goro planino pastira, ko to moju djedovinu dira, ko to hoće da klečiš pred njime, kome smeta tvoje srpsko ime, nedamo te nedamo Ozren goro voljena, nedamo te nedamo nikome na koljena, nedamo te nedamo Ozren goro voljena, nedamo te , nedamo dušmanu na koljena.
Ozren goro gore maje moje, ko to lomi lovorike tvoje, ko to hoće da klečiš pred njime kome smeta tvoje srpsko ime.
nedamo te nedamo Ozren goro voljena, nedamo te nedamo nikome na koljena, nedamo te nedamo Ozren goro voljena, nedamo te , nedamo dušmanu na koljena.
Ko to gazi božur srpsko cvijeće Ozrenac mu oprostizi neće...
Preporuke:
5
0
107 četvrtak, 21 mart 2013 23:59
Dragan Katun
za Nimbus-a
poslednji began je,da tuga bude beskrajna i podpredsednik SPO.
Preporuke:
2
1
108 petak, 22 mart 2013 00:05
Branko
ZA ALKARA:

Sta da kazem, slazem se Sjor, ne znam kak vam je ime. Na kraju, svi smo mi veliki gubitnici jer je mnogo dece zaplakalo, i mnogo se nesrece prosulo. Svaka vam cast sto odgajate decu u toleranciji i postivanju drugih. Treba postivati druge, u stvari da smo pokusali gledati na sebe ocima drugih, mozda bi se lakse razumeli. Hrvati bi razumeli zasto su Srbi toliko bili uznemireni Tudjmanovim koketiranjem sa ustastvom (nepotrebnim), A Srbi bi razumeli zasto Hrvati najednom zele svoju drzavu, i to je trebalo razumeti. A opet na kraju, ma bilo koji projekat bilo koje nacije nije vredan jedne decije suze.
Preporuke:
6
0
109 petak, 22 mart 2013 08:59
alkar@branko
imam dvoje dice,prekrasna mlada bića,dvoje najpoštenijih i najplemenitijih osoba sta ih znam i na to san ponosan.to je mišljenje ne samo,subjektivno,moje,nego i svih koji ih upoznaju,objektivno.više volim njih nego sve sta je bilo i biće na ovon svitu i sve ono sta smo prosli u nerazumijevanju i ratovanju nas i vas za nacionalistička govna nije vridno nihove dlake s glave,kao ni dlake s glave bilo čijeg diteta.nisu sva dica ista niti svi roditelji imaju isti pristup dici ali mene je Spomenko dirnuo u dno duse i srca,"unistio" me,s pravom ponizio kao i sve nas na sjatu,baren većinu,sa svojon veličinom,ljudskošću i ukazao na besmisao rata koji nam se dogodio,tvrdoglavo pokazujući da će on na takav,za dicu neprimjeren način,riješiti ono šta smo mi odrasle budale počele i gurnuli u vatru i Dječaka i mnogo njih koje smo unistili vjersko-nacionalnim ludilom.umjesto da ode u srbiju on je ostao za inat svima i takav ,mrtav nan reka da smo .. sta smo ista započinjali i ubili ga.
Preporuke:
4
1
110 petak, 22 mart 2013 13:20
Branko- ALKAR
Da, taj decak je pokazao cistotu duse da se mnogi mogu posramiti. Hvala bogu pa ima ljudi koji na pravi nacin odgajaju decu, i drago mi je da sam na ovako cudan nacin sa nekim popricao, im anade za nas ipak. Ako bi gledao na vecinu komantara sa nekih novina sta sve ljudi pisu, rekao bih da je situacija uzasna, pa zar toliko jos mrznje ide okolo naokolo, a razni junaci i generali na sve strane kupuju firme i sire biznis. Ono sto je fascinantno je koliko je ovaj rat ostavio otrova u ljudskim dusama. Ovaj decak dodje kao lek.
Preporuke:
5
0
111 petak, 22 mart 2013 16:08
alkar@branko
samo se nadan da nasa dica neće postati kao mi!da će jedini rat koji budu vodili biti"virtualni na tastaturi",a da će objekt rasprave biti kultura,znanost,iskustva,ljubav.slova i riječi neka im budu jedino oruzje,a povod za "rat"meka djetinja dusa i blagost srca,topla riječ-sve ono sta nismo Spomenku dopustili nego mu dali u srce led a u ruku pušku.zato se svi moremo sramit,prvi ja...da se zasramimo radi nase dice,da se pokajemo i budemo bolji-neka baren oni dozive jedan ljudski vijek u miru i bez rata.zasluzili su.Dječak pogotovo,ali eto,izgubivsi njega i mnoge,izgubili smo više nego smo dobili..čitav zivot se moze svest pod tri,po meni glavne bozje zapovidi-poštuj oca i mate,ne ubij,ljubi bliznjega svoga.te tri moraju bit na prvon mistu.i sve druge su vazne ali svit bi bio puno bolji kad bi se svak striktno drza baren ove tri.a vidite vi ovo-zatvori puni,lopovi na sve strane,lazljivci,ubojice,pedofili.gledajuć svoju dicu virujen da će bit bolje,uvjeren san!kasno za DJEČAKA,nazalost
Preporuke:
0
1
112 petak, 22 mart 2013 17:17
Branko-ALKAR
..slazem se sa zapovesti, da se njih ljudi drze, gde bi nam bio kraj, a i sto se tice rata, kada se vec desio proklet bio...zar se nismo mogli ponasati viteski, uh to ce me uvek proganjati. Cemu radovanje tudjoj nesreci, ko na tome gradi svoju srecu, proklet je do veka. Inace da vam kazem da je moj sin, ako Bog da, prvi iz moje familije unazad par vekova, koji nece iskusiti rat. Sto se tice Hrvatske gde mi vucemo korene, iako tamo vise ne zivimo, pricacu mu samo najbolje o hrvatskom narodu, i ono sto je pozitivno. Zelim vasoj Dalmaciji da se vrati sebi, svojoj cistoci u dusi, da ljudi shvate da je ustastvo i zlo nesto cemu nema mesta u tom kraju. naravno vazi i za drugu stranu i zle ideologije. Smatram ovog malog decaka koji je poginuo, a u stvari je ubijen gluposcu odraslih, i herojem i paradigmom naseg stradanja. Sve najbolje
Preporuke:
5
1
113 petak, 22 mart 2013 17:26
Ivan Aleksić
@Branko-ALKAR

Koji ste vi ideološki naivac... Idite natrag u Dalmaciju sad i postanite prijatelj sa Alkarom i ostalim salonskim ustašama.

Spomenko je znao za šta živi, i mislim da bi dao svoj život i kad bi znao šta će mu se desiti.A vi, vi... Vi ste najobičnija ljuštura nekadašnjeg slavnog pretka. Zar ne vidite da se radi o njihovoj metodi pacifikovanja nakon onoga što misle da je njihova "pobjeda".

E pa, mene neće pacifikovati, a vi se "mazite" sa njima koliko vam je volja.
Preporuke:
3
15
114 petak, 22 mart 2013 17:41
alkar@ivan aleksić
nikad vi nećete bit Čovik,nego ste i bili i ostali zadrta nacionalistička budala.zar je od mira i suzivota ista vaznije,zar je rat opcija i budućnost za nasu dicu?vrime je da se mirimo.bilo je sta je bilo,moremo se svi sramit učinjenog,ko vise ko manje ali SVI.viSpomenka vidite ka srbina,junaka,heroja,koji se svjesno zrtvova za nedodijeljenu ulicu u banjaluci ili da bi svjesno usa u velikosrpske mitove o besmrtnim herojskim srbima koji se i tako mladi odupiru zlu koje pogađa srpski narod?Spomenko je bio heroj ali silom prilika i ne zamjerite,nije on bio svjestan opasnosti i svega sta ste vi odrasli učinili od njega-da ste vi bili sa njim i da je bio vas sin već bi vi njega danima prije rata odveli za bg ili minhen.da li bi dopustili da vas sin pogine za ulicu u beogradu u ime srpstva?kome vi sad drzite moralne velikosrpske prodike-srbin si ako mrzis sve,jel to sta ste tili reć?srbin ste ako ste čovik,i hrvat je hrvat ako je čovik.ako ne onda smo govna koja turaju dicu u grob.
Preporuke:
1
1
115 petak, 22 mart 2013 18:01
Ivan Aleksić
@Alkar

Ostavite me vaših laži i obmana. Što vi ne prihvatiste mir u SFRJ? Što vi napadaste naše vojnike u Splitu i Vukovaru? Što vi isteraste 250 000 Srba iz Krajine. Imali ste vi vašu priliku za mirom sa Srbima.

To ne znači da sam za rat, ali sasvim sigurno nisam za vaše lažne srceparajuće priče. Ko zaista žali Spomenka žali ga zbog toga što njegov san nije zaživeo u potpunosti zbog gomile naših kukavica i izdajnika.

Moj sin, i to ću mu reći ako ga ikad dobijem - neka gleda da se ne bije ni sa kim (na ulici lično ili u ratu protiv bilom koga, ista je priča), ali ako bude morao - neka bije dok ne pobedi. Bolje je poginuti nego živeti u gomili bljutavih laži i lažnih tumačenja istorije, konstantnom ponižavanju i zloupotrebi logike i tumačenja zakona (kojom se vi služite).

Što se mene tiče - Spomenko je čovek, a ljudi poput Branka su "starci sa srcem komarca", jako tipični za ovdašnju komunističku pseudo-elitu.
Preporuke:
1
10
116 petak, 22 mart 2013 18:48
alkar@ivan aleksić
evo van dajen prijedlog-skupite svu dicu iz srbije i naoruzajte ih,pošaljite ih da "oslobode"hrvatsku od nas i ja ću im u ime svih hrvata pridat hrvatsku bez borbe!neka ne pogine niti jedan, ni naš ni vaš, i svakoga ću dočekat s cvićen.ja neman srca ubit ničije dite.BRANKO JE ZA VAS LEGENDA i ČOVIK.vi ste jedan nacionalistički... i o razlozima rata neću kao ni o rezultatima radi naseg Spomenka.ova tema je vanpolitička,vančetničko-ustaska i kao takva zasluzuje ljudski osvrt i kajanje za svim Dječacima i Djevojčicama koje ste vi i takvi gurali u heroje i grobove umisto da ste ih sklonili od naseg i vaseg ludila.da van bog sricu i zdravlje ali vi niste čovik nego četnik.da opet dođete u hrvatsku s puškon opet bi vas ja čeka i opet bi vi begali.to van je u krvi.ali vaseg sina nebi moga ni krivo pogledat.u tome je razlika vas -i mene i BRANKA.sram vas bilo.ne zalite vi Spomenka nego van je on samo ideja za ulicu i stih u desetercu uz gusle.za me je dite,moje drago neprezaljeno dite!
Preporuke:
0
1
117 petak, 22 mart 2013 19:24
Ivan Aleksić
@Alkar

Ja ne šaljem decu u rat Alkare, u to su ih slali vaše snage kada su im napadali kuće, ubijali roditelje i oduzimali imovinu. Niti ću ih slati. A takvih kao Branko ima na pleve, i neka ih. Mlađe generacije su (hvala Bogu) malo pametnije oko toga.

Zanimljivo inače - kad se govori o deci onda ste kao "van rata". Pa jel Vi znate koliko je takvih bilo na srpskij strani, i u toj Krajini? Žao vam, a slavite Oluju kao "oslobodilačku akciju". I onda imate obraza mene da nazivate četnikom, iako ste najveći pro-ustaški licemer. Isterali ste gomilu ljudi koje poznajem, i koje sam poznavao. Mnoge su i vaši avioni u ubili u iznegličkim kolonama. I sad se kao kajete? Ostavite me molim vas, Vašeg "čojstva", iskusili smo ga dva puta, treći put, verujte mi - nećemo.
Preporuke:
1
4
118 petak, 22 mart 2013 21:50
ALKAR@IVAN ALEKSIĆ
niste svatili poantu-kad bi vi poslali četnike,s vama na čelu,prosli bi isto ka i devedesetih.nikako vi svatit da ova tuzna tema nije za političke rasprave,nego u pomen na Maloga i sve druge dječake i vase i nase tj svi su nasi,jer dica su naša.kazete da nemate dice,još,daj boze da imate i da budu i zdrava i pametna(ne na vas)onda bi tek vi shvatili i mene i branka i sve one koji su na ovu temu komentirali u istom tonu,tonu žala za Spomenkom..JESTE LI PRIMJETILI DA STE VI JEDINI VAN TOG TONA,JEDINI VI DIŠTONAJETE (KA MAGARE U PJEVAČKOM ZBORU) I TRUBITE OPET O POLITICI I BUDALASTINAMA KOJIMA NIJE MISTO NA OVOJ TEMI.niste primijetili,jer niste u stanju..ima i za to lika ali ja san profesor pa vam nemogu pomoć.
Preporuke:
0
1
119 petak, 22 mart 2013 23:25
Branko-ALKAR
Dragi profesore, hteo bih samo da vam kazem da je mozda bilo i cetnika u ovom nesrecnom ratu, ali sigurno ne sa strane nas nesrecnih Krajisnika, Srba iz Hrvatske. Moj kraj, konkretno Kordun, svi su bili u partizanima i izneli smo ogroman teret antifasisticke borne u 2. svetskom ratu bez koje ne bi danas ni bilo Hrvatske. Poenta je u sledecem, ja jesam bio za Krajinu, za ostanak Srba u Jugoslaviji, ali opet kazem da sam znao koja je cena svega, prvi bih bacio pusku i seo na pod. Bas zbog tog decaka od 15 godina koji je morao da pogine, i mnoge druge dece koja su stradala. Ja zna coveka, borca Krajine koji mi je pricao kako je imao desetine vojnika HV-a na nisanu, a on za puskomitralejzom, i znate sta? Nije povukao obarac. Rekao mi je, a u pm...gde tolike ljude da pobijem. Bitno je da nema mrznje, i da shvatimo da smo u sustini svi veliki gubitnici, mi Srbi to je bar jasno, ali verujte i Hrvatska je bila vise Hrvatska u Jugoslaviji nego sto ce biti u ovom velikom gemistu zvanom EU.
Preporuke:
3
0
120 petak, 22 mart 2013 23:48
Ivan Aleksić
@Alkar

O tom šta će biti ne odlučujete ni vi ni ja. Naravno da jesam primetio, zato sam se i javio, uostalom, al nema veze, nije ovo prvi put da mene moji sunarodnici ne razumeju, ali opametiće se, pre ili kasnije. Ako se opamete, dobro je, a ako se ne opamete, i ne zaslužujemo državu.
Preporuke:
1
3
121 subota, 23 mart 2013 09:15
alkar@branko
mislite li da takvih kao vi i vas prijatelj nema i sa ove strane?ima.mnogi srbi su zivi zahvaljujući ljudima poput mene i mnogih koje znan jer nismo povukli obarač-pogotovo u oluji.bolje ziv srbin u srbiji(kad već bizi,vratiće se kad se sve smiri i dogovori)nego mrtav i da ga sanjan svaku noć i da na moju dušu padnu suze njegove majke,dice.rat je bio nepotreban pa ma sta gosp ivan aleksić i ini rekli.meni nije smeta nijedan srbin u hrvatskoj pa makar imali i autonomiju i sve sta taj pojam nosi,ili konfederativnu hrvatsku,kao sta njima nije tribala smetat samostalna hrvatska drzava.niko od vasih i nasih nacionalista to nije svatio,tribali su pitat i nas,veliku većinu normalnih,između ostalih i Spomenka.svi smo izgubili na račun velike srbije i samostalne hrvatske i bosne i hercegovine.mnoge san oplaka ali virujte,za Spomenka mi je nekako najteze-neobjasnjivo ali iskreno.
Preporuke:
1
1
122 subota, 23 mart 2013 09:26
alkar@ivan aleksić
vasi sunarodnjaci jesu shvatili i opametili su se ,zato ste i popili gomilu minusa,jer vi jedini sebe niste shvatili a ni nas na sajtu,na ovoj temi.dok god ima takvih ka vi koji krivo i u krivo vrime govorite rata će bit i to goreg.ovde je rič o Dječaku,o jadnoj stradaloj djeci i nasoj odgovornosti za to.ako to niste shvatili i ako vas Spomenko nije nista naučio,sve druge na sajtu je, itekako,onda se brinem za vas duhovno-mentalni sklop.ovde oplakujemo dite a vi ga gurate u "heroje srpstva i u pjesmu".ma koji heroji i koje pjesme?on je triba bit izvan domasaja iti buke topova,u srbiji,ili bilo di,di bi bio siguran ka dite, a ne bit meta u ime nacionalističkih gluposti.ovo nije bila tema za političko prepucavanja nego za ljudsko-humanističko-kršćanski pristup Dječakovoj zrtvi.otiđite u crkvu i upalite Malome sviću,a drugu za svoju dušu i prosvjetljenje.mir,ivane moj,mir!radi naše Dice!
Preporuke:
0
1
123 subota, 23 mart 2013 09:44
alkar@branko
štovani šjor branko,ne zamjeran ja vama za obranu krajine od nas niti sebi zamjeran sta san branio svoju kuću od vas(srušili mi je)niti aleksiću sta Spomenka gura u heroje i pjesmu umisto da se upita otkud to dite tu,u nasem ludilu i otkud nama ladno i neljudsko srce da ga ne spasimo i da ga ubijemo.on misli da ga je ubio onaj sta je povuka okidač,a nezna da san ga i ja i vi i on jednako ubili pristajući biti oni na koje će nase vođe natovarit mrznju,nacionalizam i oruzje,tuđu i svoju krv i muku.nema ovde teorija zavjere niti velikh sila,malo da,ali da smo svi sili na pod,kako vi lipo rekoste,i odbili ratovat-vođe nebi ratovale.ja svoju dicu odgajan kao one koji će poštovati druge,voljeti svoje,biti pošteni i vridni mladi ljudi koji preziru rat i mrznju,pogotovo ih učin da ne mrze srbe i muslimane,bošnjake,ljudskosti radi,dijelom i ivanu aleksiću u inat,ali zapravo Spomenka i sve ubijene dice radi!ako smo morali ratovat,mozda i nismo,sad je gotovo,nek dica zive u miru
Preporuke:
1
1
124 subota, 23 mart 2013 09:54
alkar@ivan aleksić
"ako se ne opametimo i ne zasluzujemo drzavu"-rekoste vi i ostadoste zivi.da ste bili pametni (opamećeni)imali bi svoju drzavu,mir,suzivot i Spomenko bi bio ziv,mozda nebi zivio u velikoj srbiji ali zivio bi.i dalje bi bio srbin.ne prestajes bit srbin ako ne zivis u srbiji.za sve je tribalo imat miru i način a nismo nasli prave korake da sačuvamo dostojanstvo,ljudskost i Dječaka.kad bi ja bira između drzave i Maloga ja bi izabra Spomenka.vi sigurno nebi.idite u crkvu i zavirite u svoju duši,na dnu nje naći ćete Spomenka,on će van kazat sta ste tribali.znana ja da se drzava ne pravi bez krvi-sta niste rekli evo,ja ivan aleksić pristajen da me ubijete,da moja krv natopi svetu srpsku zemlju i da imamo drzavu,ja bi van je osobno prizna u ime hrvata,upalio van sviću i pomolio se za vasu hrabru dušu.iako bi mi bilo za sta vas nema baren bi vas vise poštova nego sad kad bezobrazno lamentirate i politizirate Dječakovu tuznu i neljudsku sudbinu.u crkvu ivane moj,Spomenko vas čeka u vasoj duši.
Preporuke:
0
1
125 subota, 23 mart 2013 13:43
Ivan Aleksić
@Alkar

Spomenko je odavno rekao šta misli. Svako može da ode na YT i da ga čuje, bez traganja "u dušama". A minusi - eh, kad biste vi znali za šta sve nisam dobijao minuse. Dobijao sam ih i kad sam kritikovao Slobu dok je bio na vlasti, i dok sam kritikovao Đinđića, pa Čedu. Dobijao sam ih čak i kad sam podržavao Dodika.

Opamete se svi, pre ili kasnije.
Preporuke:
1
3
126 subota, 23 mart 2013 13:45
Branko-ALKAR
Ma razumemo se mi Sjor..., zao mi je sto vam je zapaljen akuca, verujte, a da li verujete da je moja minirana, jedna u gradu, pred rat, i jedna nakon Oluje, i ne krivim nikoga, ja samo znam da nisam zapalio niciju, i na to sam ponosan. Ponavljam, ja jesam za Krajinu, ne sramim se toga, ali bih se xza neki cilj borio tako da ne mora da gine Spomenko, niti bilo ko drugi. Zivimo u miru i postujmo jedni druge
Preporuke:
5
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner