Čudno je čuti takve reči od srpskog rukovodstva na adresu zemlje koja je neposredno učestvovala u bombardovanju Srbije 1999. godine i aktivno radi na uništenju srpske državnosti (proglašenje „nezavisnosti“ Kosova).
Vasha ljubaznost i politichka korektnost su moja zhivotna ambicija.
Zora zori, amerika gori.
Zhivela Majka Rusija!
Preporuke:
65
4
2
utorak, 19 mart 2013 14:10
MilaA
Put do Rusije ide preko slobode u Srbiji. Sada smo porobljeni u većoj i štetnijoj verziji nego pod turcima, ustašama i titinim komunistima.
Preporuke:
56
4
3
utorak, 19 mart 2013 14:45
paja patak
“... iza termina „cvetna revolucija“ krije poseban model političkog prevrata”. Neverovatno i smešno kako Srbi koji prevode sa ruskog, usled nedovoljnog znanja tog (i svog) jezika lako upadaju u klopku (h)omonima! «Ruska reč cvetnaя» znači «obojena», a nikako «cvetna» ! Inače, tačno je da je to poseban model političkog prevrata – ali je tačno i to da Rusiji niko nije oduzeo prava da i sama, tamo gde joj to odgovara pokuša da organizuje neku «obojenu revoluciju» u svoju korist - ukoliko nađe dovoljno svojih «cvećki» za to. U Srbiji ona to nije pokušala (bar ne vidljivo). Prof. Ponomarjova kaže i «Ipak, potpuni trijumf američke hegemonije nemoguć je bez konačnog potčinjavanja poslednje tvrdoglave države – Srbije». Međutim, i ona sama citira više nego jasne izjave sadašnje trojke srpskih vlastodržaca koje ubedljivo govore da je potpuni trijumf američke hegemonije u Srbiji već postignut. Sa, ili bez «Južnog Toka», Rusija izgleda da je propustila ovaj voz...
Preporuke:
31
5
4
utorak, 19 mart 2013 15:35
Nas i Rusa 300 miliona.
Dragi Rusi,
Izvolte napraviti bazu. Umorio sam se cekajuci.
Pogledajte kako samo Germani i Ameri vode racuna o svojim saveznicima.
Razocarani Rusofil.
Preporuke:
33
0
5
utorak, 19 mart 2013 15:45
fristajlo
Izvanredna analiza, odlično poznavanje prilika.
Zapad će imati posla sa Rusijom, očito...
Preporuke:
35
0
6
utorak, 19 mart 2013 15:55
nip
`neutralan` status Srbije ( i nove of-šor zone ?!) bio bi, sasvim odgovarajući ?!
Preporuke:
3
10
7
utorak, 19 mart 2013 16:22
miki
Hvala, Jelena!
Preporuke:
26
0
8
utorak, 19 mart 2013 16:33
ecc
Gospođa Ponomarjova pokazuje bolje razumevanje situacije u Srbiji i na Balkanu od 99% srpskih "analitičara" i političara.
Hvala NSPM što ste preneli ovaj sjajni intervju!
Preporuke:
35
1
9
utorak, 19 mart 2013 17:31
saša r.
Kao što je Paja Patak napisao - u prevodu sa ruskog jezika cvet znači boja, prema tome radi se o "obojenoj revoluciji". Cvet se kaže cvjetok. Prema tome, prevodilac je indoktriniran!
Preporuke:
10
0
10
utorak, 19 mart 2013 17:45
jedan lik
Rado sam pročitao ovaj intervju iako sam pretežno znao stanje stvari, sve je lepo rekla. U mom oku Srbija je svet u malom i očitava borbu za svet koji kao i Srbija nema suverenitet. Sila prava hramlje u koštacu sa pravom sile. Pravo je zagađeno novcem lobista i ceo taj organ koji u stvari se ponaša kao rak u svetskom organizmu ne može na miran način da se odstrani, čak je nemoguća i hirurška preciznost jer je u metastazi. Samo svetski rat može osloboditi svet od tog kancera.
Preporuke:
15
0
11
utorak, 19 mart 2013 17:46
Samonikli
Gospodo:"podrucja u kojima zive srbi" znaci ove "granice iz Teherana 43 ili ...nemaju znacaja za ozbiljne vodje RF.Pogledajte tekst FM Dostojevskog u Govori clanci ppoglavlje Istocno pitanje: srbi iz knezevine(1876/7)nisu autohtoni ,razlog za vojvodu u Hagu I prof.S Avramov za razlaz sa socijalistima I inim demokratima europske provinijencije.Probudite se !Radi knezevine na Berlinskom I svim kongresima odrekli ste se svih drugih autohtonih srba.Citajte Svete Nemanjice.
Preporuke:
3
2
12
utorak, 19 mart 2013 17:55
Robespijer
Pre neki dan Guskova, sada Ponomarjova. Dokle više te drskosti i bezobrazluka, u vidu deljenja saveta i lekcija!? Ma, odlični su ti Rusi u konstatovanju stanja, ali kada treba nešto uraditi konkretno, nema ih nigde. A još samo kada bi smo bili toliko naivni, pa da poverujemo kako su Gasprom i Lukoil ovde zbog bratske ljubavi, a ne zbog interesa oligarhijske klike u Rusiji. Plaćamo gas tri puta skuplje nego Nemci. Da li je to rusko maksimalno dostignuće po pitanju pomoći Srbiji? Iskrvavili su Srbi mnogo kroz istoriju zbog Rusije i zarad Rusije, da bi bili toliko poniženi da primaju ostatke sa stola svojeg starijeg brata. I bilo bi neke pravde u životu kada bi ste upravo ovde na Balkanu, u Srbiji, slomili zube, jer ste Srbe prepustili zloj sudbini, koju su joj drugi namenili. Iskoristiću priliku da uzvratim savetom i kažem, da bi trebalo da prvenstveno vode borbu za Rusiju, koja im se pretvara u fašističko leglo.
Preporuke:
0
22
13
utorak, 19 mart 2013 17:57
Slavomir Srpski, @Paja Patak
Međutim, i ona sama citira više nego jasne izjave sadašnje trojke srpskih vlastodržaca koje ubedljivo govore da je potpuni trijumf američke hegemonije u Srbiji već postignut. Sa, ili bez «Južnog Toka», Rusija izgleda da je propustila ovaj voz...
Postovani, mislim da je stvar kompleksnija i da gospodja nije rekla najvaznije stvari (osim da gubimo vreme da cujemo sta po njima o nama misli EU i SAD, kao da mi to ne znamo). A to je ona siva strana Rusije koja gleda (sam0) svoje interese: po stvarima izgleda da Rusiji odgovara podela Srbije na dve interesne zone: Kosovo i ostatak Srbije. Upravo ovo prvo su ekskluzivno ostavili vec avgusta 2003 NATO sili, a za sebe zele ostatak ove Srbije, pre svega zbog Juznog toka, ali njima je dovoljna i mnogo manja Srbija da bi ovde bili straski prisutni.
Stoga je Rusiji mnogo vazniji Beograd (i sta misli ova vlada), nego realna zastita Srba na KIM. Sto bi lako mogla legalno i mirnodopski da resi, uslisivsi njihovu molbu za duplim drzavljanstvom.
Preporuke:
2
7
14
utorak, 19 mart 2013 18:07
Slavomir Srpski, @Paja Patak (2)
Jer KIM je OUN protektorat, dakle izdvojen od ove Srbije, pa davanjem ruskog drzavljanstva Srbima u KIM, Rusija legalno stice pravo da se brine o njihovoj sudbini i sigurnosti, mirno, pregovorima u Briselu.
Zanimljivo je da mnogi koji traze bilo sta realno od Rusije, budu odmah optuzeni da traze da Rusija za nas ratuje! Glupost. To je samo alibi da Rusija ne uradi ono sto moze, bez bilo kakvog ratovanja, vec legalno, mirno, i da se direktno samopozove u dogovaranje u Briselu o KIM (za sta nas navodno kude da im se to ne dozvoljava, i koriste alibi EU-vlade u Beogradu).
Dakle, ako Rusija hoce, moze bez ikakvih sukoba, da stisti Srbe na KIM. To sto ona platealno nece, daje razlog tezi da im pakt: "nezavisna KIM" u NATO, ostatak za Rusiju, sasvim odgovara, obzirom da je ovaj ostatak ekonomski najbitniji i da ce njima prolaziti juzni tok. Ne lici bas na podelu Poljske u 2SV ratu, ali ima slican ukus.
Preporuke:
7
3
15
utorak, 19 mart 2013 18:11
Brane, Italija
Ponomarjova, Guskova, Filimonova, pitam se koliko ima ovih analitičara koji nam svakodnevno objašnjavaju jednu te istu stvar, a zaobilazeći suštinu. Ipak, ovim tekstom Ponomarjova je prevazišla sve do sada. Meni se čini da ova žena dolazi iz nekog paralelnog univerzuma. Kako inače objasniti ova snoviđenja gde bi Rusija parirala Americi politički preko gasovoda i to u zoni Američkog uticaja ? Da li će Amerika to dozvoliti ? Veoma teško, zato nisu tačne ove jedne te iste analize koje nama Srbima hoće da nabace kompleks, a Ruse prikažu kao nekoga ko je hteo da pomogne. Suština je da Rusija jednostavno ne može da parira Americi i zapadu i svi ovi gasovodi, kuće na moru to su obična Potemkinova sela ruske politike koja ne može da se oporavi od sramotnog razbijanja SSSR i ostavljanja oko 40 miliona Rusa van Rusije na teritorijama veštački izdvojenim iz Rusije. Ja i dalje čekam odgovor: zašto se to desilo, kako je Ukrajina (ruska kolevka tj Kosovo) van Rusije, zašto sarađuju sa Nemačkom i dr.
Preporuke:
11
8
16
utorak, 19 mart 2013 19:40
vanja
Izvanredan clanak, pogodio u centar, o cemu najbolje govore rusofobni srpski "dusebriznici" koji su nagrnuli da prokomentarisu intervju po sistemu "sta nam Rusi mute evroatlasku vodu", kad smo Srbe vec doterali do ambisa, samo jos korak-dva...
Preporuke:
8
1
17
utorak, 19 mart 2013 19:42
marija
Odlično, gospođo! Upalili ste svetlo u smutnoj balkanskoj krčmi u kojoj na suvo kolju Srbe a u pozadini odjekuje Oda radosti.
Preporuke:
11
0
18
utorak, 19 mart 2013 19:45
Nik
Kad vidim koliko se rusofoba kao muve skupi i zunza oko nekog članka, odmah znam da je u pitanju nešto važno i istinito...
Bravo, Jelena, carine!
Preporuke:
15
2
19
utorak, 19 mart 2013 20:05
paja patak
@Slavomir Srpski: ”Stoga je Rusiji mnogo vazniji Beograd ... nego realna zastita Srba na KIM. Sto bi lako mogla legalno i mirnodopski da resi, uslisivsi njihovu molbu za duplim drzavljanstvom“. Rusko državljanstvo – čak i ako bi to bilo moguće dati, bi tim Srbima pomoglo, uprošćeno govoreći – “baš kao i buli gaće“. Upitaćete se: Zašto i na osnovu čega to tvrdim? Umesto mene, odgovorio Vam je @Brane, Italija: „Suština je da Rusija jednostavno ne može da parira Americi i zapadu i svi ovi gasovodi, kuće na moru to su obična Potemkinova sela ruske politike koja ne može da se oporavi od ... ostavljanja oko 40 miliona Rusa van Rusije na teritorijama veštački izdvojenim iz Rusije”. Žao mi je, ali treba Srbima da bude jasno: Ova, postsovjetska, neo-Rusija ima na vratu toliko užasavajuće velikih političkih, ekonomskih (nafta i gas nisu večiti –kroz par decenija ih nema), i vojnih problema, da nije u stanju ništa efikasno da učini ni za Ruse van svoje sadašnje teritorije, kamo li za Srbe na KiM.
Preporuke:
2
9
20
utorak, 19 mart 2013 20:08
Ivan Aleksić
@paja patak
@Brane, Italija: „Suština je da Rusija jednostavno ne može da parira Americi i zapadu i svi ovi gasovodi, kuće na moru to su obična Potemkinova sela ruske politike koja ne može da se oporavi od
Reče to i Hitler onomad... I Napoleon... Pa?
Preporuke:
12
2
21
utorak, 19 mart 2013 20:37
Borba za srpske zemlje tek predstoji,
Sto se tice Srbije i igre velih sila oko nje,jos nista nije zavrseno,tek pocinje.
Nije istina sto neki rekose da Rusija nije ravan takmac Zapadu,odnosno,SAD i Njemackoj,neka se sjete rata od tri dana za J,Osetiju i Abhaziju kada SAD,EU i NATO potkupise repove,na veliko iznenadjenje Gruzina,koje je Zapad gurnuo u taj rat i kojima su obecali da ce ih braniti.
Ili,zasto NATO ne napadne Siriju kao sto je Libiju?Zato sto je tamo,u Tartusu,ruska pomorska baza,jedina na Mediteranu,zbog koje su i napali Siriju.
Srpske zemlje nece nikada uci ni u NATO,ni u EU,to Rusija dobro zna i samo ceka da Zapad toliko pritisne Srbe da ih tim pritiskom sami gurnu Rusiji u narucje.Taj momenat nije daleko.
Svaki Srbin treba da zna da mu,u posljednjih sto godina,sa Zapada dolazi samo unistenje i da mu je jedini spas u savezu sa Rusijom.Druge nam nema.
Treba sklopiti neki drzavni savez sa Ruskom Federacijom,koja bi podrazumjevala zajednicku politiku,ekonomiju i odbranu.
I da nas Bog vidi.
Preporuke:
12
2
22
utorak, 19 mart 2013 22:32
Srbin Srbinović
Prvo, TRAŽIM od NSPM da ovaj članak stavi u rubriku tema kako bi se duže zadržao na veb strani! Naravno da je tekst odličan,ali bih ga dopunio:NIJE AMERIČKI CILj SAMO SLABLjENjE SRBIJE, NEGO JE SLABLjENjE SRBIJE JEDNA ETAPA KA GLAVNOM CILjU UNIŠTENjA SRBA I SRBIJE. Cilj USA EU NATO je uništenje Srba, što će doći posle slabljenja Srbije i njenog potpunog razbijanja. To NEĆE da priznaju SAMO oni kojima je uništavanje Srba istorijski duhovna hrana.
Velika Rusija će MORATI da se odlučno suprostavi zverskim orgijama USA nad Srbima na Balkanu, po cenu rata,a rata treba da se plaši i USA a ne samo uSA ŽRTVE. Po kome pravu i kojoj logici Balkan može biti interes USA a da ne bude interes Rusije? Nema tog prava i nema te logike. Da skratim:
SMRT ZVERSKOM ANTISRPSKOM USA FAŠIZMU - SLOBODA SRPSKOM NARODU!
ŽIVELA VELIKA RUSIJA!
Preporuke:
9
1
23
sreda, 20 mart 2013 00:27
Peter RV
@Borba za srpske zemlje tek predstoji.
Odlican komentar. Potpisujem.
Interesantno je podvuc koliko ima rusofoba na ovom sajtu. Cim se pojavi neki ruski tekst, svi graknu jednim glasom "Rusiji nije stalo do Srba", "Rusija je nemocna", "kako se oni usudjuju da se mijesaju u nase unutrasnje poslove" itd. U ovoj grupi se nalaze ,rame uz rame, Kostunicine pristalice, propali titovci i neki 'srbi' vrlo neodredjenog porekla.
Oni, koji kukaju za boljsevizmom i konc-lagerima, donekle su razumljivi, ali da insistiraju na tome DSS-ovci postaje malo zagonetno. Zli peto-Oktobarski duh ih, izgleda, ne ostavlja. Bili su na vlasti ali nijesu nikad uzimali strategijski savez sa Rusijom kao alternativu. Putin im je to nudio ali su mu oni redovno okretali ledja. 'U se i u svoje kljuse' parola im je propala, iz naprostijeg razloga jer Srbi- nemaju svoje 'kljuse'. Usmrceno je bilo petog Oktobra.
Jedan koncertirani napor da se sabotira prilaz Rusiji- definitivno postoji. Cudno, ili mozda ne?
Preporuke:
7
2
24
sreda, 20 mart 2013 02:35
Dragan Katun
Za Borba za Srbske zemlje...
Reci šta hoćeš danilo, borba za Srbske Metohiju i Kosovo ne vodi se da bi se dobila, naprotiv.
Rusija je sebi dopustila da joj podmetnu gorbačova i jeljcina, da skoro trećina Rusa ostane van Rusije, da se prema njima u letoniji, litvaniji, na jugu kod čerkeza, turaka, ponašaju kao prema životinjama bez mogućnosti da ih zaštite.
Dopustili su sebi Serdjukova, a ko je iza njega, da u mandatu ipo dodatno umanji odbrambenu spremnost instalirajući u ministarstvo svoj harem iz Petrograda, počinivši ogromnu krađu, i još nije uhapšen.
Možda će tvoj miljenik današnjim susretom sa izaslanikom Franceskom I, promeniti odnos zapada prema nama, i na najbolji način demantovati tvoju tvrdnju da su nam oni smrtni neprijatelj, sa čim se potpuno slažem stobom.
Bojim se da po tominom stavu ,,srbska zajednica na kosovu,, ovo ništa ne valja i da su tvoji komentari priča radi priče.
Vasha ljubaznost i politichka korektnost su moja zhivotna ambicija.
Zora zori, amerika gori.
Zhivela Majka Rusija!
Izvolte napraviti bazu. Umorio sam se cekajuci.
Pogledajte kako samo Germani i Ameri vode racuna o svojim saveznicima.
Razocarani Rusofil.
Zapad će imati posla sa Rusijom, očito...
Hvala NSPM što ste preneli ovaj sjajni intervju!
Postovani, mislim da je stvar kompleksnija i da gospodja nije rekla najvaznije stvari (osim da gubimo vreme da cujemo sta po njima o nama misli EU i SAD, kao da mi to ne znamo). A to je ona siva strana Rusije koja gleda (sam0) svoje interese: po stvarima izgleda da Rusiji odgovara podela Srbije na dve interesne zone: Kosovo i ostatak Srbije. Upravo ovo prvo su ekskluzivno ostavili vec avgusta 2003 NATO sili, a za sebe zele ostatak ove Srbije, pre svega zbog Juznog toka, ali njima je dovoljna i mnogo manja Srbija da bi ovde bili straski prisutni.
Stoga je Rusiji mnogo vazniji Beograd (i sta misli ova vlada), nego realna zastita Srba na KIM. Sto bi lako mogla legalno i mirnodopski da resi, uslisivsi njihovu molbu za duplim drzavljanstvom.
Zanimljivo je da mnogi koji traze bilo sta realno od Rusije, budu odmah optuzeni da traze da Rusija za nas ratuje! Glupost. To je samo alibi da Rusija ne uradi ono sto moze, bez bilo kakvog ratovanja, vec legalno, mirno, i da se direktno samopozove u dogovaranje u Briselu o KIM (za sta nas navodno kude da im se to ne dozvoljava, i koriste alibi EU-vlade u Beogradu).
Dakle, ako Rusija hoce, moze bez ikakvih sukoba, da stisti Srbe na KIM. To sto ona platealno nece, daje razlog tezi da im pakt: "nezavisna KIM" u NATO, ostatak za Rusiju, sasvim odgovara, obzirom da je ovaj ostatak ekonomski najbitniji i da ce njima prolaziti juzni tok. Ne lici bas na podelu Poljske u 2SV ratu, ali ima slican ukus.
Bravo, Jelena, carine!
Reče to i Hitler onomad... I Napoleon... Pa?
Nije istina sto neki rekose da Rusija nije ravan takmac Zapadu,odnosno,SAD i Njemackoj,neka se sjete rata od tri dana za J,Osetiju i Abhaziju kada SAD,EU i NATO potkupise repove,na veliko iznenadjenje Gruzina,koje je Zapad gurnuo u taj rat i kojima su obecali da ce ih braniti.
Ili,zasto NATO ne napadne Siriju kao sto je Libiju?Zato sto je tamo,u Tartusu,ruska pomorska baza,jedina na Mediteranu,zbog koje su i napali Siriju.
Srpske zemlje nece nikada uci ni u NATO,ni u EU,to Rusija dobro zna i samo ceka da Zapad toliko pritisne Srbe da ih tim pritiskom sami gurnu Rusiji u narucje.Taj momenat nije daleko.
Svaki Srbin treba da zna da mu,u posljednjih sto godina,sa Zapada dolazi samo unistenje i da mu je jedini spas u savezu sa Rusijom.Druge nam nema.
Treba sklopiti neki drzavni savez sa Ruskom Federacijom,koja bi podrazumjevala zajednicku politiku,ekonomiju i odbranu.
I da nas Bog vidi.
Naravno da je tekst odličan,ali bih ga dopunio:NIJE AMERIČKI CILj SAMO SLABLjENjE SRBIJE, NEGO JE SLABLjENjE SRBIJE JEDNA ETAPA KA GLAVNOM CILjU UNIŠTENjA SRBA I SRBIJE. Cilj USA EU NATO je uništenje Srba, što će doći posle slabljenja Srbije i njenog potpunog razbijanja. To NEĆE da priznaju SAMO oni kojima je uništavanje Srba istorijski duhovna hrana.
Velika Rusija će MORATI da se odlučno suprostavi zverskim orgijama USA nad Srbima na Balkanu, po cenu rata,a rata treba da se plaši i USA a ne samo uSA ŽRTVE. Po kome pravu i kojoj logici Balkan može biti interes USA a da ne bude interes Rusije? Nema tog prava i nema te logike. Da skratim:
SMRT ZVERSKOM ANTISRPSKOM USA FAŠIZMU - SLOBODA SRPSKOM NARODU!
ŽIVELA VELIKA RUSIJA!
Odlican komentar. Potpisujem.
Interesantno je podvuc koliko ima rusofoba na ovom sajtu. Cim se pojavi neki ruski tekst, svi graknu jednim glasom "Rusiji nije stalo do Srba", "Rusija je nemocna", "kako se oni usudjuju da se mijesaju u nase unutrasnje poslove" itd. U ovoj grupi se nalaze ,rame uz rame, Kostunicine pristalice, propali titovci i neki 'srbi' vrlo neodredjenog porekla.
Oni, koji kukaju za boljsevizmom i konc-lagerima, donekle su razumljivi, ali da insistiraju na tome DSS-ovci postaje malo zagonetno. Zli peto-Oktobarski duh ih, izgleda, ne ostavlja. Bili su na vlasti ali nijesu nikad uzimali strategijski savez sa Rusijom kao alternativu. Putin im je to nudio ali su mu oni redovno okretali ledja. 'U se i u svoje kljuse' parola im je propala, iz naprostijeg razloga jer Srbi- nemaju svoje 'kljuse'. Usmrceno je bilo petog Oktobra.
Jedan koncertirani napor da se sabotira prilaz Rusiji- definitivno postoji. Cudno, ili mozda ne?
Reci šta hoćeš danilo, borba za Srbske Metohiju i Kosovo ne vodi se da bi se dobila, naprotiv.
Rusija je sebi dopustila da joj podmetnu gorbačova i jeljcina, da skoro trećina Rusa ostane van Rusije, da se prema njima u letoniji, litvaniji, na jugu kod čerkeza, turaka, ponašaju kao prema životinjama bez mogućnosti da ih zaštite.
Dopustili su sebi Serdjukova, a ko je iza njega, da u mandatu ipo dodatno umanji odbrambenu spremnost instalirajući u ministarstvo svoj harem iz Petrograda, počinivši ogromnu krađu, i još nije uhapšen.
Možda će tvoj miljenik današnjim susretom sa izaslanikom Franceskom I, promeniti odnos zapada prema nama, i na najbolji način demantovati tvoju tvrdnju da su nam oni smrtni neprijatelj, sa čim se potpuno slažem stobom.
Bojim se da po tominom stavu ,,srbska zajednica na kosovu,, ovo ništa ne valja i da su tvoji komentari priča radi priče.