Чудно је чути такве речи од српског руководства на адресу земље која је непосредно учествовала у бомбардовању Србије 1999. године и активно ради на уништењу српске државности (проглашење „независности“ Косова).
Vasha ljubaznost i politichka korektnost su moja zhivotna ambicija.
Zora zori, amerika gori.
Zhivela Majka Rusija!
Препоруке:
65
4
2
уторак, 19 март 2013 14:10
МилаА
Пут до Русије иде преко слободе у Србији. Сада смо поробљени у већој и штетнијој верзији него под турцима, усташама и титиним комунистима.
Препоруке:
56
4
3
уторак, 19 март 2013 14:45
паја патак
“... иза термина „цветна револуција“ крије посебан модел политичког преврата”. Невероватно и смешно како Срби који преводе са руског, услед недовољног знања тог (и свог) језика лако упадају у клопку (х)омонима! «Руска реч цветная» значи «обојена», а никако «цветна» ! Иначе, тачно је да је то посебан модел политичког преврата – али је тачно и то да Русији нико није одузео права да и сама, тамо где јој то одговара покуша да организује неку «обојену револуцију» у своју корист - уколико нађе довољно својих «цвећки» за то. У Србији она то није покушала (бар не видљиво). Проф. Пономарјова каже и «Ипак, потпуни тријумф америчке хегемоније немогућ је без коначног потчињавања последње тврдоглаве државе – Србије». Међутим, и она сама цитира више него јасне изјаве садашње тројке српских властодржаца које убедљиво говоре да је потпуни тријумф америчке хегемоније у Србији већ постигнут. Са, или без «Јужног Тока», Русија изгледа да је пропустила овај воз...
Препоруке:
31
5
4
уторак, 19 март 2013 15:35
Nas i Rusa 300 miliona.
Dragi Rusi,
Izvolte napraviti bazu. Umorio sam se cekajuci.
Pogledajte kako samo Germani i Ameri vode racuna o svojim saveznicima.
Razocarani Rusofil.
Препоруке:
33
0
5
уторак, 19 март 2013 15:45
фристајло
Изванредна анализа, одлично познавање прилика.
Запад ће имати посла са Русијом, очито...
Препоруке:
35
0
6
уторак, 19 март 2013 15:55
нип
`неутралан` статус Србије ( и нове оф-шор зоне ?!) био би, сасвим одговарајући ?!
Препоруке:
3
10
7
уторак, 19 март 2013 16:22
мики
Хвала, Јелена!
Препоруке:
26
0
8
уторак, 19 март 2013 16:33
ecc
Gospođa Ponomarjova pokazuje bolje razumevanje situacije u Srbiji i na Balkanu od 99% srpskih "analitičara" i političara.
Hvala NSPM što ste preneli ovaj sjajni intervju!
Препоруке:
35
1
9
уторак, 19 март 2013 17:31
саша р.
Као што је Паја Патак написао - у преводу са руског језика цвет значи боја, према томе ради се о "обојеној револуцији". Цвет се каже цвјеток. Према томе, преводилац је индоктриниран!
Препоруке:
10
0
10
уторак, 19 март 2013 17:45
један лик
Радо сам прочитао овај интервју иако сам претежно знао стање ствари, све је лепо рекла. У мом оку Србија је свет у малом и очитава борбу за свет који као и Србија нема суверенитет. Сила права храмље у коштацу са правом силе. Право је загађено новцем лобиста и цео тај орган који у ствари се понаша као рак у светском организму не може на миран начин да се одстрани, чак је немогућа и хируршка прецизност јер је у метастази. Само светски рат може ослободити свет од тог канцера.
Препоруке:
15
0
11
уторак, 19 март 2013 17:46
Samonikli
Gospodo:"podrucja u kojima zive srbi" znaci ove "granice iz Teherana 43 ili ...nemaju znacaja za ozbiljne vodje RF.Pogledajte tekst FM Dostojevskog u Govori clanci ppoglavlje Istocno pitanje: srbi iz knezevine(1876/7)nisu autohtoni ,razlog za vojvodu u Hagu I prof.S Avramov za razlaz sa socijalistima I inim demokratima europske provinijencije.Probudite se !Radi knezevine na Berlinskom I svim kongresima odrekli ste se svih drugih autohtonih srba.Citajte Svete Nemanjice.
Препоруке:
3
2
12
уторак, 19 март 2013 17:55
Робеспијер
Пре неки дан Гускова, сада Пономарјова. Докле више те дрскости и безобразлука, у виду дељења савета и лекција!? Ма, одлични су ти Руси у констатовању стања, али када треба нешто урадити конкретно, нема их нигде. А још само када би смо били толико наивни, па да поверујемо како су Гаспром и Лукоил овде због братске љубави, а не због интереса олигархијске клике у Русији. Плаћамо гас три пута скупље него Немци. Да ли је то руско максимално достигнуће по питању помоћи Србији? Искрвавили су Срби много кроз историју због Русије и зарад Русије, да би били толико понижени да примају остатке са стола својег старијег брата. И било би неке правде у животу када би сте управо овде на Балкану, у Србији, сломили зубе, јер сте Србе препустили злој судбини, коју су јој други наменили. Искористићу прилику да узвратим саветом и кажем, да би требало да првенствено воде борбу за Русију, која им се претвара у фашистичко легло.
Препоруке:
0
22
13
уторак, 19 март 2013 17:57
Slavomir Srpski, @Paja Patak
Међутим, и она сама цитира више него јасне изјаве садашње тројке српских властодржаца које убедљиво говоре да је потпуни тријумф америчке хегемоније у Србији већ постигнут. Са, или без «Јужног Тока», Русија изгледа да је пропустила овај воз...
Postovani, mislim da je stvar kompleksnija i da gospodja nije rekla najvaznije stvari (osim da gubimo vreme da cujemo sta po njima o nama misli EU i SAD, kao da mi to ne znamo). A to je ona siva strana Rusije koja gleda (sam0) svoje interese: po stvarima izgleda da Rusiji odgovara podela Srbije na dve interesne zone: Kosovo i ostatak Srbije. Upravo ovo prvo su ekskluzivno ostavili vec avgusta 2003 NATO sili, a za sebe zele ostatak ove Srbije, pre svega zbog Juznog toka, ali njima je dovoljna i mnogo manja Srbija da bi ovde bili straski prisutni.
Stoga je Rusiji mnogo vazniji Beograd (i sta misli ova vlada), nego realna zastita Srba na KIM. Sto bi lako mogla legalno i mirnodopski da resi, uslisivsi njihovu molbu za duplim drzavljanstvom.
Препоруке:
2
7
14
уторак, 19 март 2013 18:07
Slavomir Srpski, @Paja Patak (2)
Jer KIM je OUN protektorat, dakle izdvojen od ove Srbije, pa davanjem ruskog drzavljanstva Srbima u KIM, Rusija legalno stice pravo da se brine o njihovoj sudbini i sigurnosti, mirno, pregovorima u Briselu.
Zanimljivo je da mnogi koji traze bilo sta realno od Rusije, budu odmah optuzeni da traze da Rusija za nas ratuje! Glupost. To je samo alibi da Rusija ne uradi ono sto moze, bez bilo kakvog ratovanja, vec legalno, mirno, i da se direktno samopozove u dogovaranje u Briselu o KIM (za sta nas navodno kude da im se to ne dozvoljava, i koriste alibi EU-vlade u Beogradu).
Dakle, ako Rusija hoce, moze bez ikakvih sukoba, da stisti Srbe na KIM. To sto ona platealno nece, daje razlog tezi da im pakt: "nezavisna KIM" u NATO, ostatak za Rusiju, sasvim odgovara, obzirom da je ovaj ostatak ekonomski najbitniji i da ce njima prolaziti juzni tok. Ne lici bas na podelu Poljske u 2SV ratu, ali ima slican ukus.
Препоруке:
7
3
15
уторак, 19 март 2013 18:11
Бране, Италија
Пономарјова, Гускова, Филимонова, питам се колико има ових аналитичара који нам свакодневно објашњавају једну те исту ствар, а заобилазећи суштину. Ипак, овим текстом Пономарјова је превазишла све до сада. Мени се чини да ова жена долази из неког паралелног универзума. Како иначе објаснити ова сновиђења где би Русија парирала Америци политички преко гасовода и то у зони Америчког утицаја ? Да ли ће Америка то дозволити ? Веома тешко, зато нису тачне ове једне те исте анализе које нама Србима хоће да набаце комплекс, а Русе прикажу као некога ко је хтео да помогне. Суштина је да Русија једноставно не може да парира Америци и западу и сви ови гасоводи, куће на мору то су обична Потемкинова села руске политике која не може да се опорави од срамотног разбијања СССР и остављања око 40 милиона Руса ван Русије на територијама вештачки издвојеним из Русије. Ја и даље чекам одговор: зашто се то десило, како је Украјина (руска колевка тј Косово) ван Русије, зашто сарађују са Немачком и др.
Препоруке:
11
8
16
уторак, 19 март 2013 19:40
vanja
Izvanredan clanak, pogodio u centar, o cemu najbolje govore rusofobni srpski "dusebriznici" koji su nagrnuli da prokomentarisu intervju po sistemu "sta nam Rusi mute evroatlasku vodu", kad smo Srbe vec doterali do ambisa, samo jos korak-dva...
Препоруке:
8
1
17
уторак, 19 март 2013 19:42
marija
Odlično, gospođo! Upalili ste svetlo u smutnoj balkanskoj krčmi u kojoj na suvo kolju Srbe a u pozadini odjekuje Oda radosti.
Препоруке:
11
0
18
уторак, 19 март 2013 19:45
Ник
Кад видим колико се русофоба као муве скупи и зунза око неког чланка, одмах знам да је у питању нешто важно и истинито...
Браво, Јелена, царине!
Препоруке:
15
2
19
уторак, 19 март 2013 20:05
паја патак
@Slavomir Srpski: ”Stoga je Rusiji mnogo vazniji Beograd ... nego realna zastita Srba na KIM. Sto bi lako mogla legalno i mirnodopski da resi, uslisivsi njihovu molbu za duplim drzavljanstvom“. Руско држављанство – чак и ако би то било могуће дати, би тим Србима помогло, упрошћено говорећи – “баш као и були гаће“. Упитаћете се: Зашто и на основу чега то тврдим? Уместо мене, одговорио Вам је @Бране, Италија: „Суштина је да Русија једноставно не може да парира Америци и западу и сви ови гасоводи, куће на мору то су обична Потемкинова села руске политике која не може да се опорави од ... остављања око 40 милиона Руса ван Русије на територијама вештачки издвојеним из Русије”. Жао ми је, али треба Србима да буде јасно: Ова, постсовјетска, нео-Русија има на врату толико ужасавајуће великих политичких, економских (нафта и гас нису вечити –кроз пар деценија их нема), и војних проблема, да није у стању ништа ефикасно да учини ни за Русе ван своје садашње територије, камо ли за Србе на КиМ.
Препоруке:
2
9
20
уторак, 19 март 2013 20:08
Ivan Aleksić
@paja patak
@Бране, Италија: „Суштина је да Русија једноставно не може да парира Америци и западу и сви ови гасоводи, куће на мору то су обична Потемкинова села руске политике која не може да се опорави од
Reče to i Hitler onomad... I Napoleon... Pa?
Препоруке:
12
2
21
уторак, 19 март 2013 20:37
Borba za srpske zemlje tek predstoji,
Sto se tice Srbije i igre velih sila oko nje,jos nista nije zavrseno,tek pocinje.
Nije istina sto neki rekose da Rusija nije ravan takmac Zapadu,odnosno,SAD i Njemackoj,neka se sjete rata od tri dana za J,Osetiju i Abhaziju kada SAD,EU i NATO potkupise repove,na veliko iznenadjenje Gruzina,koje je Zapad gurnuo u taj rat i kojima su obecali da ce ih braniti.
Ili,zasto NATO ne napadne Siriju kao sto je Libiju?Zato sto je tamo,u Tartusu,ruska pomorska baza,jedina na Mediteranu,zbog koje su i napali Siriju.
Srpske zemlje nece nikada uci ni u NATO,ni u EU,to Rusija dobro zna i samo ceka da Zapad toliko pritisne Srbe da ih tim pritiskom sami gurnu Rusiji u narucje.Taj momenat nije daleko.
Svaki Srbin treba da zna da mu,u posljednjih sto godina,sa Zapada dolazi samo unistenje i da mu je jedini spas u savezu sa Rusijom.Druge nam nema.
Treba sklopiti neki drzavni savez sa Ruskom Federacijom,koja bi podrazumjevala zajednicku politiku,ekonomiju i odbranu.
I da nas Bog vidi.
Препоруке:
12
2
22
уторак, 19 март 2013 22:32
Србин Србиновић
Прво, ТРАЖИМ од НСПМ да овај чланак стави у рубрику тема како би се дуже задржао на веб страни! Наравно да је текст одличан,али бих га допунио:НИЈЕ АМЕРИЧКИ ЦИЉ САМО СЛАБЉЕЊЕ СРБИЈЕ, НЕГО ЈЕ СЛАБЉЕЊЕ СРБИЈЕ ЈЕДНА ЕТАПА КА ГЛАВНОМ ЦИЉУ УНИШТЕЊА СРБА И СРБИЈЕ. Циљ УСА ЕУ НАТО је уништење Срба, што ће доћи после слабљења Србије и њеног потпуног разбијања. То НЕЋЕ да признају САМО они којима је уништавање Срба историјски духовна храна.
Велика Русија ће МОРАТИ да се одлучно супростави зверским оргијама УСА над Србима на Балкану, по цену рата,а рата треба да се плаши и УСА а не само уСА ЖРТВЕ. По коме праву и којој логици Балкан може бити интерес УСА а да не буде интерес Русије? Нема тог права и нема те логике. Да скратим:
СМРТ ЗВЕРСКОМ АНТИСРПСКОМ УСА ФАШИЗМУ - СЛОБОДА СРПСКОМ НАРОДУ!
ЖИВЕЛА ВЕЛИКА РУСИЈА!
Препоруке:
9
1
23
среда, 20 март 2013 00:27
Peter RV
@Borba za srpske zemlje tek predstoji.
Odlican komentar. Potpisujem.
Interesantno je podvuc koliko ima rusofoba na ovom sajtu. Cim se pojavi neki ruski tekst, svi graknu jednim glasom "Rusiji nije stalo do Srba", "Rusija je nemocna", "kako se oni usudjuju da se mijesaju u nase unutrasnje poslove" itd. U ovoj grupi se nalaze ,rame uz rame, Kostunicine pristalice, propali titovci i neki 'srbi' vrlo neodredjenog porekla.
Oni, koji kukaju za boljsevizmom i konc-lagerima, donekle su razumljivi, ali da insistiraju na tome DSS-ovci postaje malo zagonetno. Zli peto-Oktobarski duh ih, izgleda, ne ostavlja. Bili su na vlasti ali nijesu nikad uzimali strategijski savez sa Rusijom kao alternativu. Putin im je to nudio ali su mu oni redovno okretali ledja. 'U se i u svoje kljuse' parola im je propala, iz naprostijeg razloga jer Srbi- nemaju svoje 'kljuse'. Usmrceno je bilo petog Oktobra.
Jedan koncertirani napor da se sabotira prilaz Rusiji- definitivno postoji. Cudno, ili mozda ne?
Препоруке:
7
2
24
среда, 20 март 2013 02:35
Драган Катун
За Borba za Србске земље...
Реци шта хоћеш данило, борба за Србске Метохију и Косово не води се да би се добила, напротив.
Русија је себи допустила да јој подметну горбачова и јељцина, да скоро трећина Руса остане ван Русије, да се према њима у летонији, литванији, на југу код черкеза, турака, понашају као према животињама без могућности да их заштите.
Допустили су себи Сердјукова, а ко је иза њега, да у мандату ипо додатно умањи одбрамбену спремност инсталирајући у министарство свој харем из Петрограда, починивши огромну крађу, и још није ухапшен.
Можда ће твој миљеник данашњим сусретом са изаслаником Franceskom I, променити однос запада према нама, и на најбољи начин демантовати твоју тврдњу да су нам они смртни непријатељ, са чим се потпуно слажем стобом.
Бојим се да по томином ставу ,,србска заједница на косову,, ово ништа не ваља и да су твоји коментари прича ради приче.
Vasha ljubaznost i politichka korektnost su moja zhivotna ambicija.
Zora zori, amerika gori.
Zhivela Majka Rusija!
Izvolte napraviti bazu. Umorio sam se cekajuci.
Pogledajte kako samo Germani i Ameri vode racuna o svojim saveznicima.
Razocarani Rusofil.
Запад ће имати посла са Русијом, очито...
Hvala NSPM što ste preneli ovaj sjajni intervju!
Postovani, mislim da je stvar kompleksnija i da gospodja nije rekla najvaznije stvari (osim da gubimo vreme da cujemo sta po njima o nama misli EU i SAD, kao da mi to ne znamo). A to je ona siva strana Rusije koja gleda (sam0) svoje interese: po stvarima izgleda da Rusiji odgovara podela Srbije na dve interesne zone: Kosovo i ostatak Srbije. Upravo ovo prvo su ekskluzivno ostavili vec avgusta 2003 NATO sili, a za sebe zele ostatak ove Srbije, pre svega zbog Juznog toka, ali njima je dovoljna i mnogo manja Srbija da bi ovde bili straski prisutni.
Stoga je Rusiji mnogo vazniji Beograd (i sta misli ova vlada), nego realna zastita Srba na KIM. Sto bi lako mogla legalno i mirnodopski da resi, uslisivsi njihovu molbu za duplim drzavljanstvom.
Zanimljivo je da mnogi koji traze bilo sta realno od Rusije, budu odmah optuzeni da traze da Rusija za nas ratuje! Glupost. To je samo alibi da Rusija ne uradi ono sto moze, bez bilo kakvog ratovanja, vec legalno, mirno, i da se direktno samopozove u dogovaranje u Briselu o KIM (za sta nas navodno kude da im se to ne dozvoljava, i koriste alibi EU-vlade u Beogradu).
Dakle, ako Rusija hoce, moze bez ikakvih sukoba, da stisti Srbe na KIM. To sto ona platealno nece, daje razlog tezi da im pakt: "nezavisna KIM" u NATO, ostatak za Rusiju, sasvim odgovara, obzirom da je ovaj ostatak ekonomski najbitniji i da ce njima prolaziti juzni tok. Ne lici bas na podelu Poljske u 2SV ratu, ali ima slican ukus.
Браво, Јелена, царине!
Reče to i Hitler onomad... I Napoleon... Pa?
Nije istina sto neki rekose da Rusija nije ravan takmac Zapadu,odnosno,SAD i Njemackoj,neka se sjete rata od tri dana za J,Osetiju i Abhaziju kada SAD,EU i NATO potkupise repove,na veliko iznenadjenje Gruzina,koje je Zapad gurnuo u taj rat i kojima su obecali da ce ih braniti.
Ili,zasto NATO ne napadne Siriju kao sto je Libiju?Zato sto je tamo,u Tartusu,ruska pomorska baza,jedina na Mediteranu,zbog koje su i napali Siriju.
Srpske zemlje nece nikada uci ni u NATO,ni u EU,to Rusija dobro zna i samo ceka da Zapad toliko pritisne Srbe da ih tim pritiskom sami gurnu Rusiji u narucje.Taj momenat nije daleko.
Svaki Srbin treba da zna da mu,u posljednjih sto godina,sa Zapada dolazi samo unistenje i da mu je jedini spas u savezu sa Rusijom.Druge nam nema.
Treba sklopiti neki drzavni savez sa Ruskom Federacijom,koja bi podrazumjevala zajednicku politiku,ekonomiju i odbranu.
I da nas Bog vidi.
Наравно да је текст одличан,али бих га допунио:НИЈЕ АМЕРИЧКИ ЦИЉ САМО СЛАБЉЕЊЕ СРБИЈЕ, НЕГО ЈЕ СЛАБЉЕЊЕ СРБИЈЕ ЈЕДНА ЕТАПА КА ГЛАВНОМ ЦИЉУ УНИШТЕЊА СРБА И СРБИЈЕ. Циљ УСА ЕУ НАТО је уништење Срба, што ће доћи после слабљења Србије и њеног потпуног разбијања. То НЕЋЕ да признају САМО они којима је уништавање Срба историјски духовна храна.
Велика Русија ће МОРАТИ да се одлучно супростави зверским оргијама УСА над Србима на Балкану, по цену рата,а рата треба да се плаши и УСА а не само уСА ЖРТВЕ. По коме праву и којој логици Балкан може бити интерес УСА а да не буде интерес Русије? Нема тог права и нема те логике. Да скратим:
СМРТ ЗВЕРСКОМ АНТИСРПСКОМ УСА ФАШИЗМУ - СЛОБОДА СРПСКОМ НАРОДУ!
ЖИВЕЛА ВЕЛИКА РУСИЈА!
Odlican komentar. Potpisujem.
Interesantno je podvuc koliko ima rusofoba na ovom sajtu. Cim se pojavi neki ruski tekst, svi graknu jednim glasom "Rusiji nije stalo do Srba", "Rusija je nemocna", "kako se oni usudjuju da se mijesaju u nase unutrasnje poslove" itd. U ovoj grupi se nalaze ,rame uz rame, Kostunicine pristalice, propali titovci i neki 'srbi' vrlo neodredjenog porekla.
Oni, koji kukaju za boljsevizmom i konc-lagerima, donekle su razumljivi, ali da insistiraju na tome DSS-ovci postaje malo zagonetno. Zli peto-Oktobarski duh ih, izgleda, ne ostavlja. Bili su na vlasti ali nijesu nikad uzimali strategijski savez sa Rusijom kao alternativu. Putin im je to nudio ali su mu oni redovno okretali ledja. 'U se i u svoje kljuse' parola im je propala, iz naprostijeg razloga jer Srbi- nemaju svoje 'kljuse'. Usmrceno je bilo petog Oktobra.
Jedan koncertirani napor da se sabotira prilaz Rusiji- definitivno postoji. Cudno, ili mozda ne?
Реци шта хоћеш данило, борба за Србске Метохију и Косово не води се да би се добила, напротив.
Русија је себи допустила да јој подметну горбачова и јељцина, да скоро трећина Руса остане ван Русије, да се према њима у летонији, литванији, на југу код черкеза, турака, понашају као према животињама без могућности да их заштите.
Допустили су себи Сердјукова, а ко је иза њега, да у мандату ипо додатно умањи одбрамбену спремност инсталирајући у министарство свој харем из Петрограда, починивши огромну крађу, и још није ухапшен.
Можда ће твој миљеник данашњим сусретом са изаслаником Franceskom I, променити однос запада према нама, и на најбољи начин демантовати твоју тврдњу да су нам они смртни непријатељ, са чим се потпуно слажем стобом.
Бојим се да по томином ставу ,,србска заједница на косову,, ово ништа не ваља и да су твоји коментари прича ради приче.