среда, 08. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Београд, Бањалука, Нови Пазар, Бондстил

Kоментари (32) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 08 март 2013 19:04
Србија
Могу ли Русија и Кина спречити да УСА буквално черечи Србе и Србију, могу ли и хоће ли, или су и тамо распоређени кадрови типа Горбачова (Медведева)???
Постоји ли могућност да почне глобални рат Ислама против ЗЛО-Империје, што би могло спасти Србе од уништења???
Препоруке:
56
6
2 петак, 08 март 2013 19:09
Србин
Какво је то "партнерско" договарање Русије и Кине, са једне стране, и ЗЛО-Империје са друге, када ниједан "договор за решавање горућих питања" није ни трунке зауставио Империјино (УСА) ЧЕРЕЧЕЊЕ СРБА И СРБИЈЕ ???
Препоруке:
50
6
3 петак, 08 март 2013 19:36
Горан Јевтовић
Да ли има стратегију како да изађе на крај са оним што се од ње тражи данас и посебно што се може затражити сутра.

Србија је окупирана територија. До пре пет година прикривено, од тада отворено, од пре седам месеци безскрупулозно!

Не постоји никаква стратегија! Зашто? Ево:
- председник државе "човек" запада у потпуности;
- парламент, две трећине посланика "испрани мозгови", партијски послушници а добар број купљен;
- влада, велика већина "агенти од утицаја" у које се годинама улагало, вештим манипулацијама, преварама и комбинаториком западних ментора доведени на челне позиције;
- војска, најгоре стање, очишћени сви родољубиви кадрови на битним местима, под потпуном НАТО контролом, комплетно пребачена на НАТО принципе, у функцији је "мировних мисија" по свету;
- полиција, идентично као претходна "ставка", тежиште - спречавање побуне народа и великих протеста;
- правосуђе, преко челних људи у функцији извршне власти (ставка "број 1"), пример Уставни суд;
Препоруке:
83
3
4 петак, 08 март 2013 19:37
Горан Јевтовић
2.
- контраобавештајне и обавештајне службе, сувишно писати, међу првима стављене под потпуну контролу западних служби,
- Српска православна црква, од смрти патријарха Павла, преко чувеног Синода и десетак епископга расточена до непрепознатљивости,
- културне институције и уметничка имена, добар део купљен и у служби свих режима, један део слуђен и инертан, остали немају никакву моћ или испрепадани,
- интелектуалци, академици, професори...по истом клишеу, већина која је родољубива, под посебним притиском и "пажњом", онемогућени да било шта кажу и на било шта утичу,
- еконономисти, банкари, привредници... сабијени у мишје рупе разним "мерама", остали немоћни и везаних руку,
- медији (ово је требало да буде "ставка бр. 1), скоро сви под потпуном контролом западних оперативаца, једноставно мрак.

-......народ, слуђен, изморен, под психолошко-пропагандним ратом и разноразним субверзивним дејствима, дезорганизован, деморалисан, неповерљив, разочаран....

И, шта ваља радити?
Препоруке:
90
4
5 петак, 08 март 2013 19:37
гаврило
од 5 октобра Србија је постала САлун у којем пијани каубој узима што му се допадне, пије, прља и не плаћа ништа!како је било од 5-ог тако је и сада само више софистицираније тако да имамо провлачење До Гола, Елиота Неса и Паје Патка испод ЦРВЕНЕ ЛИНИЈЕ а да то "нико не примјети"!Гдје нам се изгуби Резолуција 1244 али и гдје нам се изгуби НАРОД, ни да дахне, помирен гледа сопствено нестајање?
Препоруке:
66
3
6 петак, 08 март 2013 21:45
СРПСКИ ИДЕОЛОГ
Да ли је случајно оснивање Лиге за Санџак регистроване у Сарајеву?

Лига на линку:

http://ligazasandzak.org/

Шта лига хоће са Санџаком? Шта хоће и које су јој намјере са територијом Републике Србије?
Зашто неко из Сарајева покушава нешто са територијалним дијелом Србије, који су то односи и због чега?То је Србија и зашто неко из Сарајева даје себи за право да у име своје организације ставља назив Санџак?Зашто не Србија, већ само Санџак?Санџак није држава, Србија је држава и ако жели неке односе исте треба да гради са Србијом...

Сматрам да то треба крајње озбиљно схватити и не смије се потцјењивати.НСПМ може доста учинити у том погледу, јер има везе и познанства са државним структурама...
Препоруке:
41
4
7 петак, 08 март 2013 21:57
perkins
koji amerikanci,koja eu,oni pustaju korenje tamo gde ih nitko ne uznemiruje i tada polako stiscu dok ne postignu svoj cilj uz pomoc pete kolone,idemo dalje; vjetnam, libanon,somalija,irak ,sto se tu nisu zadrzali?ZATO sto im domacini NISU dali mira ni nocu ni danju,recept je bio prost;tko se bori njega nije moguce poraziti,za amerikance sve osim uverljive pobede je ravno porazu,za neke je vredila i jos vredi; ROPSTVO je lagano,a sloboda je TESKA, oni drugi za koje vredila i jos vredi;tajna SLOBODE lezi u HRABROSTI su amerikancima videli leda,kako jucer,tako danas i tako zauvek
Препоруке:
37
3
8 петак, 08 март 2013 22:07
СРПСКИ ИДЕОЛОГ
Санџак нема ни административно устројство као засебан дио Србије, значи ни по том основу нико нема права да се на међудржавном плану у своје име стаља назив Санџак у другој држави.Значи ако Санџак није држава а није поуздано онда нико из Сарајева нема права да у име своје организације ставља ријеч Санџак.Санџак нема статус административног дјела, попут Војводине и Космета и одакле некоме право да из Сарајева Санџак третира као нешто посебно када је Санџак Србија.Зар то није довољно да се размисли о томе зашто се то чини?Србија има право на властити интегритет и да нико не дира у њене дијелове као нешто што не припада Србији већ ко зна коме.

Поново погледајте линк:

http://ligazasandzak.org/
Препоруке:
31
3
9 петак, 08 март 2013 22:29
СРПСКИ ИДЕОЛОГ
Лига за Санџак
Лига за Санџак основана је 03.10.2011. године.
Циљеви:
Подстицање развијања и јачања свијести о укупности босанскохерцеговачке и културе Санџака и њеном мјесту у свјетској заједници култура;
Подстицање развијања и јачања свијести о Босни и Херцеговини као јединственом културном простору, и њено повезивање са културом и традицијом народа Санџака;
Иницирање истраживања и представљања свих садржаја из домена језика, књижевности, фолклора, повијести, информисања, хуманитарног рада и др. аспеката босанскохерцеговачке и културе народа Санџака;
Предлагање оснивања културних центара у Босни и Херцеговини;
Промивисање развијања свијести о значају хисторијске повезаности Босне и Херцеговине и Санџака;

Која је то повезаност у задњем пасусу?На шта се алудира?Да ли на вријеме Отоманске империје? Је ли то та повезаност?...Ово заиста није безазлено!...
Препоруке:
30
4
10 петак, 08 март 2013 23:31
СРПСКИ ИДЕОЛОГ
Американци су шоумени и циркусанти, хвале и лижу а онда пљују па лижу, погледјате на линку:

http://www.avaz.ba/globus/svijet/heroina-trga-tahrir-ostala-bez-americke-nagrade
Препоруке:
21
3
11 петак, 08 март 2013 23:42
Vlada Krasojevic
Amerikanci imaju jednu izreku kojom se vode, a to je "facts are our friends", odnosno, cinjenice su nasi prijatelji", tako da bi i mi mogli da pozajmimo tu izreku od njih i pogledamo cinjenicama u oci. Danasnja Srbija je toliko slaba drzava da nema sredstava da se brine ni o svojim gradjanima a kamoli da nastavi da se iscrpljuje pruzajuci otpor mrskoj americkoj imperiji, koja je jos uvek u stanju da izdvoji oko 600 milijarde dolara za naoruzanje godisnje...sto zvuci jako puno a jos i vece ako se uporedi za kineskim ili ruskim izdvajanjema za oruzje...25 i 27 milijardi dolara godisnje.
Odbrana principa je vazna, sve dok se nesto moze promeniti u stvarnosti i pod uslovom da odustajanje od principa ne vodi unistenju onoa koji od principa odustaje. Na primer, da je Sjedinjenim Drzavama bilo dozvoljeno da naprave bazu kod Nisa ili na Kosovu, sta bi se desilo za stanovnistvo? Pre svega ne bi bilo bombardovano, sama baza bi davala posao barem za nekoliko hiljada srba koji bi ziveli u blizini
Препоруке:
5
59
12 субота, 09 март 2013 02:35
Горан Петковић
Вулин је изјавио да је међународна заједница и створила Српску,да не би требали у то увлачити Србију него нека они рјешавају.Све је јасно и прије избора,могли смо се само надати да ћемо погријешити у некој претпоставци у вези нове власти,али нисмо,ја не,засад.Српска треба да заузме снажну дистанцу у односу на власт у Београду и тражи директан линк с Москвом,то је једина шанса.
Препоруке:
9
3
13 субота, 09 март 2013 02:54
маре.
"Без обзира на то што су САД одиграле значајну улогу у завршетку ратних операција у Хрватској кроз посредно ангажовање у „Олуји“ и „Блеску“ "Ово је превише. Хрвате је "саветовала" бивша група официра компанија МPRI основана 1987. године. Мото те фирме је да даје "широк спектар услуга у војним питањима,како приватним тако и јавним субјектима". Имају канцеларије у 40 земаља..Хрватима су први тренинг одрадили у априлу у војној школи "Петар Зрински" у Загребу. Без обуке MPRI Хрвати не би могли да изведу "Олују" која је имала типичне карактеристике амњричких оружаних снага - комбинација ваздужних,артиљериских,пешадинских напада уз онеспособљавање командних и контрлоних мрежа..Да је стварно САД стао уз Хрвате 100% тешко да би Срби извукли живу главу,сетимо се сви 1999.и шта значи имати таквог непријатеља.
Препоруке:
8
3
14 субота, 09 март 2013 03:09
маре.
Око Косова је суштина тотално промашена. САД то јест "владаре из сенке (корпорације,банке..)" јер сви знамо да је Хусеин Обамама само марионета, само занима интерес,а два главна интереса САД на Косову су :Бондстил -у преводу хероин из Авганистана војним авионима,хеликоптерима стиже у Бондстил где се препакује и шаље у западну Европу,на тим послвима су ангажовани локални Албанци који после три године рада у Бондстилу гле чуда добијају америчко држављанство? Али само морају да чувају тајну. Од кад су Американци отишли у Авганистан производња хероина гле чуда је експодирала? Други интерес су рудна богатства. Чак и Весли Кларк са својом фирмом Enviditi жели да инвестира у секотру енергитике на Косову,и та фирма је упутила упут за добијање лиценце за екслпоатацију угља на западу Косова. И М.Олбрајт купује "Телоком Косова". Све остале приче око Косова су смешне.
Препоруке:
10
5
15 субота, 09 март 2013 05:54
Marko Gay
@ perkins

tajna SLOBODE lezi u HRABROSTI


Mozda ste malo preterali radi dramskog efekta?

Jer nije Gandhi stavljao glavu na panj po Indiji i jurisao na mitraljesku vatru.

Tajna slobode lezi u istrajnosti.

Pogledajte tu iz vaseg okruzenja npr Hrvate, Albance, pa i Slovence. Dokazali su da se tvrdoglavim "kontriranjem" (npr glasanjem) moze pobediti i jaci neprijatelj (Srbi), a bez nekih po sopstveni zivot pogibeljnih bitaka.

Srbi bi pokazali ekvivalentnu vrstu istrajnog otpora da su na proslim izborima glasali npr za Jadranku Seselj. Tvrdoglavo narodno "ne" razumljivo je na svim jezicima.

Kao sto i sami ukazujete, nije moguce trajno pobediti ako pobedeni sam na to ne pristane.
Препоруке:
20
0
16 субота, 09 март 2013 07:58
Мићуновић
Красојевић отворено предлаже да се држимо чињеница, а не чињења, него да се прилагођавамо чињеницама. Тј да се сви срби запосле у америчким базама од Ниша па на доле. Што више база, мања могућност да нас са истих бомбардују, неће ваљда сами себе да убијају.
Правилно, то је најпречи пут да нас нестане, да не идемо да тражимо посао у Немачкој и преко баре, него да овде радимо за њих. Ѕашто да градимо путеве Немцима тамо? Они имају изграђене, запослиће нас да за њих радимо овде за мале паре. Тако ћемо помоћи миру у свету. Кинези и Руси ће да гледају како Хитлер преко срба поново креће на Исток, на Кавказ, у Азербејџан.
Тамо је недавно био Николић да учврсти везе и чињенице који даје Красојевић.
Шта ћемо са фашизмом, или ће то да буде та иста чињеница, против које су се срби успешно,уз велике жртве, борили од 1389.
Могли бисмо да упитмо Русе и Кинезе и остали мање борбени свет - шта мисле о чињеницама и да ли се треба борити против фашизма?
Препоруке:
9
1
17 субота, 09 март 2013 08:11
Gordana
Napravili bi oni bazu i na Terazijama (mozda i hoce sa ovakvom vlascu i gradjanima kao sto ste Vi) ali to ima naziv - OKUPACIJA!Sta to znaci; nije odradjeno po pristanku stanovnika te drzave, nego na silu koju vi, nazalost, prihvatate kao cinjenicu.
Okupirane teritorije podnose takvo stanje dok moraju (slabe, unistavane,neorganizovane, apaticne,...) ali ostaje sustinska teznja da se OSLOBODE.
Imamo mi , nazalost, veliko i dugotrajno iskustvo sa takvim stanjima. Nema potrebe da ih navodim.

Slazem se da je problem Raske oblasti ( neznamo kako se naprasno prekrstila u Sadzak) veoma OZBILJNO pitanje, ali i da nama ko da se njime pozabavi. Ne bave se ni Vojvodinom osim oko podele fotelja!

Sto hitnije da se namole Rusi i Kinezi da pomognu u rasterivanju ovih izdajnika i pobrinu se za integritet i opstanak Srbije. Neka prave sta god hoce posle samo da nam amere i komsiske "junacke nacije" maknu s vrata!
Препоруке:
22
2
18 субота, 09 март 2013 09:39
Дринко Кончаревић
Српски идеолог,
Чисто сумњам да сте "српски" идеолог. Овом писанијом извршили сте представљање једне сепаратистичке струје која се сидри у Србији. Готово у свакој реченици употребили сте реч "Санџак" а прави Србин, без идеологије, тај српски крај назива "РАШКА ОБЛАСТ".
Препоруке:
14
5
19 субота, 09 март 2013 13:02
Viva_la_Sandžak
A zašto je vama velikosrbima riječ SANDŽAK tako teška kad se naziv SANDŽAK koristi već nekoliko stoljeća gdje se čak i Srbi iz SANDŽAKA osjećaju SANDŽAKLIJAMA i gdje je zasebna SANDŽAČKA oblast čak i u 2 .sv. ratu imala Antifašističko vijeće SANDŽAKA.
Ta obalst je zasebna cjelina kako u teritorijalnom, ekonomskom i kulturološkom smislu već stoljećima unazad.
SANDŽAK je jednostavno SANDŽAK!
Препоруке:
5
31
20 субота, 09 март 2013 14:14
СРПСКИ ИДЕОЛОГ
Дринко Кончаревић
Српски идеолог,
Чисто сумњам да сте "српски" идеолог. Овом писанијом извршили сте представљање једне сепаратистичке струје која се сидри у Србији. Готово у свакој реченици употребили сте реч "Санџак" а прави Србин, без идеологије, тај српски крај назива "РАШКА ОБЛАСТ".

Тачно, РАШКА ОБЛАСТ и потпуно си у праву у погледу те сугестије, не Санџак већ РАШКА ОБЛАСТ, али све то не мијења на истини да са укзао на оно што је битно а што и сам потврђујеш.

НАПОМЕНА: Када будете читали моје претходне коментаре Санџак преводите КАО РАШКА ОБЛАСТ.

Хвала на сугестији.
...
Препоруке:
11
0
21 субота, 09 март 2013 14:34
СРПСКИ ИДЕОЛОГ
Суштинско је питање у свему овоме одакле себи неко узима за право да у назив своје организације узима ријеч САНЏАК.Зна се шта је САНЏАК био у вријеме окупаторске Отоманске империје, али је чињеница да је та империја била окупаторска и да је силом окупирала српске територије па и РАШКУ ОБЛАСТ КОЈУ ЈЕ ПРЕКРСТИЛА У САНЏАК.Питање како неко себи даје за право да из Сарајева крсти нешто Санџаком и да ствара неке односе са дијелом Србије који по својој вољи крсти и назива и тиме омаложава српску државу и државност.У томе је поента, а сад што се у претходним кометарима спомиње САНЏАК, па они су га тако прекрстили и да би се разумио проблем мора се вјерно преносити оно што сами крсте и према чему се односе као таквом.НИгдје нису ни споменули РАШКУ ОБЛАСТ.Мислим да је битна суштина ствари.Е сад ако се ми свађамо око једне ријечи онда се заборавља истински проблем у нашим препиркама....
Препоруке:
10
0
22 субота, 09 март 2013 14:45
СРПСКИ ИДЕОЛОГ
Овом писанијом извршили сте представљање једне сепаратистичке струје која се сидри у Србији


Нажалост ниси довољно обратио пажњу на чињеницу да је организација регистрована у Сарајеву.То је ипак нешто теже када неко такве врсте организација региструје ван Србије?
Препоруке:
9
0
23 субота, 09 март 2013 15:58
Bob
Najbesmislenija i najgluplja imena - sandžak i vojvodina - i dalje istrajavaju "stoljećima", i nikako da se među njihovim pobornicima nađe jedan intelektualac da objasni kako treba menjati ime!?

Pokrajina vojvodina ili provincija sandžak - mala slova su ispravna - su podjednako besmisleni izrazi kao "kraljevina džamahirija" ili "republički emirat", smislite sami.
Препоруке:
11
0
24 субота, 09 март 2013 18:35
Laza
Sandzak je turska rec koj oznacava neku oblast. Tacno je da je ta rec bila u upotrebi vekovima- koliko je trajala turska okupacija. Posto turske okupacije vise nema, nema ni tursko naziva za tu oblast. Ja sam poreklom iz tih krajeva i nikada sebe nisam smatrao sandzaklijom. Sto se svega ostalog tice, autor dobro ocenjuje citavu situaciju i namere Vasingtona. Nazalost, one su ne samo formalno, nego i u sustini antisrpske. Ne vidim nacina da im se stane na put. Uzdanje u nekog drugog je cini mi se nerealno.
Препоруке:
10
2
25 субота, 09 март 2013 18:59
ja onako
Amerika igra prljavu igru prema Evropi.Preko Balkana uvlaci Safaliste iz SauiArabije koji svojim djelovanjem od umjerenih muslimana pravi ekstremiste,nije samo Balkan u opasnosti. Taj problem ima i Turska,Egipat,Libija,Tunis evo sada Sirija pa je na redu Iran.Nije slucajno dovodjenje seika u Srbiju,Crnu Goru,Grcku da investiraju sve je dirigovano.Najvise dzamija u Sarajevu su izgradili Saudijci.Inace stanovnistvo u navedenim drzavama se
odupre njhovom ucenju islama (protesti u Egiptu i Tunisu).Malo se kod nas o tome pise.
Препоруке:
11
1
26 субота, 09 март 2013 21:30
Bob
@Laza:

Onda zamisli državu koja se zove "Republika Oblast". Da li sad shvataš šta sam hteo da kažem?
Препоруке:
2
0
27 субота, 09 март 2013 22:18
perkins@Marko Gay
To su Perlikove reci,ako je on preterao radi dramskog efekta to vazi i za mene,da tajna slobode lezi u istrajnosti ne verujem,zasto?;da bi se usa pridruzila antihitlerovoj koaliciji u evropi jedan od bitnih uslova je glasio;najkasnije 20g od zavrsetka rata evropljani moraju svojim kolonijama dati samostalnost i to ovim redom;s arabija,indija[englezi]indonezija[holandija]itd,jer bez kolonija evropljani ostaju sa velikim manjkom sirovina te ce se morati vezati za usa koja sa tim uslovom postaje vodeca sila u svetu,tako da Gandijeva taktika nije bila odlucujuca u odlasku engleza,po njemu bi oni bili prisutni jos dugo vremena,sto se tice ostatka vaseg komentara biti cu kratak,MI nismo ovde dosli preko okeana,MI smo tu rodeni,svi nasi lideri u zadnjih 100g su bili pristalice raznih ideologija i ideja[masonerije,jugoslavenstva,brastva i jedinstva,komunizma,liberalizma]koje su stavljali ispred nacionalnih interesa,kako jucer,tako danas,zato jesmo gde smo
Препоруке:
5
0
28 недеља, 10 март 2013 03:23
Marko Gay
@ perkins

bez kolonija evropljani ostaju sa velikim manjkom sirovina te ce se morati vezati za usa koja sa tim uslovom postaje vodeca sila u svetu


Evropljani su se mogli vezati i za Rusiju, zemlju punu sirovina. Alternativa je uvek postojala, a postoji i danas. Od tog izbora koji Evropljani svakog dana prave, zavisi ko vlada svetom.


To su Perlikove reci,ako je on preterao


Nije preterao, jer je ziveo u vreme kada su fizicka snaga i licna hrabrost objektivno bile odlucujuce i kada nije bilo danasnje tehnologije.

A vi jeste preterali jer danas moze neki odvazni islamista da bude jak i hrabar koliko hoce, mi posaljemo dron i pretvorimo ga u prasinu. :)


da bi se usa pridruzila antihitlerovoj koaliciji u evropi jedan od bitnih uslova je glasio;najkasnije 20g od zavrsetka rata evropljani moraju svojim kolonijama dati samostalnost


Nije bilo tog uslova.
Препоруке:
0
0
29 недеља, 10 март 2013 12:25
Cicko
Bob,

Zamisli državu koja se zove Republika Sluga(nija).
A baš tako se zove Srbija ili Servia.
Strašno.
Препоруке:
2
3
30 недеља, 10 март 2013 14:02
perkins@Marko Gay |
U toku vaseg skolovanja sociologija i pedagogija su vam sigurno bili bolje ocenjeni od historije.,do drugog svetskog rata svetom drma britanska imperija uz pomoc francuza,belgije,holandije,usa u to vreme je samo regionalna sila i jos nije odlucujuci faktor u svetu,vi kazete da su se evropljani mogli okrenuti SSSR-u,pa gospodine 1941 cela evropa je pod nemcima,najveci deo evropskog dela SSSR-a je pod hitlerovom okupacijom,engleska je u teskoj situaciji i tada se pojavljuje ujka sam sa ponudom koja se ne ''odbija'',prisiljavajuci evropljane da se rese kolonija jer tada ostaju bez prirodnih resursa[dzaba ih dobijaju]i jeftine radne snage oni vise nisu u stanju da pariraju amerikancima,1945 pocinje njihova dominacija koju ce posle provoditi kroz nato,un te kroz svetske finacijske tokove u vidu svetske banke i mmf,vi tvrdite uslova nije bilo,kako da objasnimo englesko napustanje s arabije,ispada da oni ''nisu shvatili''vaznost zemlje[pustinje]koja poseduje najvece zalihe nafte u svetu
Препоруке:
4
0
31 недеља, 10 март 2013 14:02
perkins@Marko Gay ||
da prihvatimo teoriju; bese im zao sirotih arapa,zabole ih srce te im vratise pustinju sa naftom i odose za englesku sa odusevljenjem da napravise dobro delo,da razmotrimo i trecu teoriju;englezi se uplasise arapskih plemena na konjima i kamilama nauruzani sa zastarelim oruzjem te se pobojase da nihovi tenkovi i avijacija nemaju izgleda u toj borbi i krenuse se pakirati i gle vraga nisu jos ni krenuli amerikanci vec stigli i ostadose ameri jos uvek u toj nevaznoj pustinji.,poneseni tim humanim primerom engleza svi ostali sa odusevljenjem postupise isto.,
vase sam komentare uvek pazljivo citao i velikoj vecini sam se slozio sa vasim sudom,ali ovaj puta mislim da niste u pravu,jer vi kao ucen covek znate da historiju pisu pobednici i zato je ona puna neistine,mozda vam je Gaj Julije uzor pa da zavrsimo ne sa onom -kocka je bacena-nego manje poznatoj-Ako zelis pobediti ne smes izgubiti
Препоруке:
5
0
32 понедељак, 11 март 2013 09:42
teletabis
da li se iko vise seca sta je Vuk potpisao sa NATO-om kao ministar spoljnih poslova?????????? od tada smo okupirani!!!!!!!
Препоруке:
6
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер