петак, 17. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Слободан Антонић: Дачић и његова влада реалност на Косову мењају на штету српских интереса

Kоментари (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 08 март 2013 12:48
Đetić
Realnost je svakome ko prati situaciju jasna.Ne može se postizati sporazim na štetu 8 miliona Srba u centralnoj Srbiji zarad lične koristi šačice ljudi koji hoće da budu van svake kontrole bilo kakvih institucija,a sve pod paravanom velikog patriotizma i brige za narod.Dobro se zna ko su ti ljudi i čiju podršku imaju;na svu sreću od toga nema ništa.
Препоруке:
12
177
2 петак, 08 март 2013 12:58
нип
Постаје сасвим јасно, да је Дачић недорастао "задатку" ( једино, ако не поступа по налозима несрпских 'ментора'?!) ... ?! Тачи "змија" - кршилац свих могућих закона, 'тренира' легалност и може да му држи лекције ?! Бедно, срамотно и на штету српских интереса ?! Узгред, сећа ли се ико више, све те "драматике" пре стицања 'ЕУ кандидатур' ??? Јел'се ишта од тих силних "напора" (губитака) - исплатило ???
Препоруке:
114
4
3 петак, 08 март 2013 13:03
Горан Јевтовић
Одличан осврт професора.
Како би нам свима било лакше, дошло је време да свако поонаособ уврти у главу да смо поодавно окупирани, да је последњих пет година окупација отворена, да су нам на власт разноразним махинацијама и прљавим парама постављане класичне марионете и тзв. окупациони намештеници, да су се неприкривено вршиле а сада и убрзавају озбиљне преваре и организовано обмањивање народа (поред свеопште пљачке за личну и корист Империје), да је на делу растакање Србије не само по територијалним већ свим могућим шавовима, да је поодавно суспендован Устав и да имамо отворену диктатуру у нагорем могућем медијском и сваком другом информативном мраку. Тачка.

Када ово горе схватимо свим бићем, када коначно разумемо да професионални плаћеници не воде никакву, али баш никакву политику, већ да извршавају на најгори могући начин наложене задатаке, биће нам лакше и тек онда ће се појавити излаз из овог тунела.
Препоруке:
127
3
4 петак, 08 март 2013 13:05
Драгославић
Не демонтира Дачић Србију на Косову и Метохији. Он, уз сарадњу Николића и Вучића демонтира СРБИЈУ!
Устав, резолуцију УН 1244, свим легалним брише ципеле.
Препоруке:
136
3
5 петак, 08 март 2013 13:12
Pero KM
Na isti tekst G-dina Antonica, citao sam komentare na sajtu Beee 92. I onda sam shvatio da je kod nas Srba najvaznija vlast nad medijima i sluzbama bezbednosti. Zasto ovo pisem? Jednostavno sam shvatio da se kod nas Srba od IZDAJNIKA moze postati heroj, cuvar nacionalnih interesa, borac za nasu stvar... A za ovakav salto potrebno vam je sledece: da vam je potpresednik Alek Vuchich, da vam je predsednik Toma Masters, da vam je drug Misa Amerika alias Banana, da legalne institucije svoje zemlje proglasite paralelnim, da budete korumpirani koferom para, da vas Vesna proglasi za De Gola, da vas NVO podrze svim srcem, i na kraju kao vrhunac predlog da vam vlada u Pristini dodeli bulevar ili bar ulicu.
Препоруке:
126
3
6 петак, 08 март 2013 13:16
@@
"Дачић је главни демонтер институција државе Србије на северу Косова".Хвала господину Антонићу на непосредности али пошто је "намештеник" кренуо без рукавица у финале без повратка, треба рећи отворено-ИЗДАЈНИК.
Препоруке:
113
4
7 петак, 08 март 2013 13:30
александар
Први пут се не слажем са Антонићевом изјавом која је делимично у супротности са његовим последњим текстом на НСПМ.
Није Дачић само крив.
Дачић ништа не ради самостално, без питања водећег двојца без кормилара, који се из чисте политичке користољубивости некоректно крије иза завесе и сваљује све на Дачића.
Ваљда мисле да смо глупи, и да се не види шта раде њих двојица, политичких алхемичара који су само желели да дођу пошто пото на власт, и задовоље своје личне амбиције.
Дакле, Тома и Вучић повлаче конце, воде целу главну игру, и свакако су одговорнији од Дачића. Они су ти који стоје иза најновијих догађања око наших Косова и Метохије, око "границе", одустанка од даље борбе зарад "датума" и сличних "еурофилских" неподопштина.
Препоруке:
93
4
8 петак, 08 март 2013 13:32
Branko
Ne treba nikad pristati na davanje bilo cega.
Ovih dana sam procitao da Spanska vlada daje drzavljanstvo potomcima Jevreja koje je inkvizitor Torkvamada proterao iz Spanije 1492 godine tj pre 521 godine.
Препоруке:
73
2
9 петак, 08 март 2013 13:38
Gavrilo Chetnikovic
Дачић је главни демонтер институција државе Србије на северу Косова.

Fala na hrabrosti da ovo JAVNO izjavite.
Srbstvo ima nade dok postoje ljudi/zhene vasheg kalibra i vashe smelosti.
Препоруке:
88
4
10 петак, 08 март 2013 13:40
Dragan
Dačić je tu frontman, ne bi on mogao ni trenutak stajati na tom mestu i raditi to što radi da nema prećutnu podršku SNS-a.
Препоруке:
89
2
11 петак, 08 март 2013 14:00
s.bosna
Imate i vi Srbi dosta IZDAJNIKA i JUDA u svojim redovima. Čini mi se u ovom stoljeću mnogo, mnogo više nego u ranijim periodima. nevjerojatno !! Pa sama priča kako Ustav Srbije ne vrijedi na 2/3 Kosova je pokazatelj IZDAJE, jer nikada dačić i nikolić-mala slova nisu slučajna- nikada nisu rekli STVARNOST oko Kosova , a to je da KiM OKUPIRANI teritorij, nisu rekli jer to ne odgovara GAZDAMA i njihovim OSOBNIM interesima. A kada se samo UTVRDI ISTINA sa statusom tog teritorija ONDA SE lako i odnosi prema tom teritoriju-prema statusu.
Препоруке:
87
2
12 петак, 08 март 2013 14:29
uf
I dalje me muči ista stvar ! A, KAD KAŽEM I DALJE , MISLIM NA NEKOLIKO GODINA ,koliko pratim tekstove i komentare na NSPM .I opet, ne mogu da verujem da su se i ovde "ubacili" komentatori , čija je uloga da pametuju , makar godinama lupali gluposti. Nema u državi Srbiji više od milion dostojanstvenih i časnih ( poštenih , obrazovanih i domaćinski vaspitanih) Srba, tako da su opaske o Srbima negativcima , potpuno besmislene. To što u Srbiji pravi scenu , da je se svi pošteni Srbi stide, jesu Jugosloveni ( Srbi bez identiteta i bez morala),Srbi čija je karakterna osobina dovedena do nivoa da se stide svog porekla (malograđanština) i ostali koji su iz interesa menjali i ime nacije i veru. A, ovi što su sada na vlasti , nisu nikakvi prepametni umovi , nego jednostavno zaposleni kod pravih vlasnika Srbije. I ne vidim ni jedan razlog da se po njima "pljuje" , jer oni jednostavno rade za platu ( veću ili manju , svejedno).A, pravo pitanje za diskusiju je , ko su pravi vlasnici Srbije?
Препоруке:
60
0
13 петак, 08 март 2013 14:46
arsenijus
Za njega ništa ne znači što je položio zakletvu u Skupštini, a funkciju ustava u organizaciji države uopšte ne razume. Kafanski političar i improvizator. Ako može, nek prvo promeni ustav po proceduri, pa nek pregovara. Naivno misli da se može improvizovati i u krupnim stvarima. Formalno, on je izveo puč omalovažavajući i uzurpirajući ustav, ali to nije učinio svesno i namerno, već iz neznanja i to su njegovi maksimalni ljudski kapaciteti. Klizavo tlo pod nogama dačiću!
Препоруке:
53
1
14 петак, 08 март 2013 14:49
boban
Koliko je uopste inteligentan Dacic?
On vec mesecima daje veoma priglupe,ne logicne komentare.Kao neko ko zivi na 3 kontinenta i mnogo cita, mogu sa sigurnoscu reci da nigde ne postoji predsednik drzave ili vlade koji daje ovakve katastrofalne izjave.Ni priblizno.
Kako moze reci da Kosovo 10 godina nije nase?
Kosovo nismo prodali(kao Rusi Aljasku), pa se sada pokajali.
Kosovo je ukradeno,oteto od strane Amerike.
Isto kao kada ti neko ukrade auto ili Pikasovu sliku.Nekad prodju mnoge godine da se slika pronadje i vrati zakonskom vlasniku.
Amerika je pretnjama naterala Milosevica da povuce policiju i vojsku.Sve je dokumentovano.
Препоруке:
90
0
15 петак, 08 март 2013 15:13
@ Djetić
А коју би то штету претрпело 8 милиона Срба из централне Србије ако би Србија остала у својим међународно признатим границама?
Препоруке:
76
2
16 петак, 08 март 2013 15:39
Papini Marinci
"Дачић је главни демонтер институција државе Србије на северу Косова."...
...uz punu logistiku Tome mastera i glavnokomandujuceg razbijaca Srbije Vucica...bio sam slobodan dodati.

Hvala gospodinu Antonicu sto se oglasio.Imace odjeka.
Препоруке:
65
0
17 петак, 08 март 2013 15:52
фристајло
"Дачић је управо то и урадио, поставио је границу између Косова и остатка Србије и сада ради на демонтирању свих српских државних институција на северу Косова", рекао је он

Истини за вољу- ту ју је поставио НАТО, а Дачић је у покушају да ту границу учини пропусном за Србе са обе стране био принуђен да "демонтира" неке (не све!) институције.
Шта се могло учинити другачије?
Не знам, али, не могу сву кривицу да припишем њему; чак не знам ни- колики део, и да ли га уопште има.
Некако ми личи на то да кривимо ватрогасца, што је кућа изгорела до темеља; иако се слажем са суштином текста, не могу и са принципом да кривим Дачића за 100 година претходних српских грешака, а да сада само он "остане грбав".
Некако ми треба више доказа да је заиста издао, то је све; просто, не могу да бесним на њега за нешто у чему се толико дуго брља.
Препоруке:
11
66
18 петак, 08 март 2013 16:41
синиша
Преостаје да видимо да ли Срби на Космету могу без институција Србије.

Ако буде Србије, црна клика Николић, Дачић и Вучић ће једног дана одговарати за велеиздају, јер друге речи нема.

Што се коментара професора Антонића тиче, верујте да ме није усрећио, али боље горке истине него слатке лажи. Све сам се надао да је са мном нешто погрешно, да ја не знам нешто што други знају, да претерујем, да сам природно неповерљив, али кад сви који имају икакав интегритет, или информације или било шта знајо о томе, од Антонића до руских аналитичара, од европских званичника до америчких амбасадора, од албанских лидера са Космета до припреме терена наших, који су најмање наши црни лидери се слажу да институција српске државе на Космету више бити неће, онда је то тако. Дакле нема никаве дилеме да су Николић, Вучић, Дачић продали Косово и то без големе невоље.
Препоруке:
59
0
19 петак, 08 март 2013 17:16
1244
Империја нас као народ поново превеслала. Има најкооперативније људе на власти од 2000.год.

Неће ми само никада бити јасна улога амбасадора Конузина и његова помоћ СНС. Нема шансе да су Руси толико наивни и да нису знали чији су они играчи, да нису имали све информације.
Препоруке:
59
1
20 петак, 08 март 2013 17:33
Austrijanac iz Yuge
Dragi moji Srbi.

Ponovicu jos jednom moje misljenje i ako znam da ce mi mnogi lupati minuse. Radite na tome da se KiM podeli (50%/50% a ne siptarima 90% a Srbima 10)plus autonomija za sve Srpske manastire ,radite na tome da sto pre pripojite Republiku Srpsku svojoj matici. I pamet u glavu a ledza uz RUSE.
P.S. i molim vas da ignorisi te sve ove sa imenima Dzetic albanopolis i njima slicnima. Sve su to Srbi /kao i ostalom i hrvati , bosnjaci i vecim delom makedonci/ koji imaju DEBELE KOMPLEKSE.
Hvala na paznji.
Препоруке:
55
4
21 петак, 08 март 2013 17:36
uf
@1244

E, to je pravi put za razmišljanje! Možda odgovor leži u činjenici da Srbijom ( ekonomski i politički) vladaju "ortački" SAD , Nemačka , Turska i Rusija.Otuda ( možda) tako nespojive ideološki ili na bilo koji način napravljene koalicije na vlasti u Srbiji , od 2000. , pa do sada. Svaki od "ortaka" ima svoje ljude u vlasti. Deluje logično , zar ne ! A, da se ne lažemo , U RUSIJI JE MALKO DRUKČIJE OD ONOGA ŠTO NAM RUSKI LOBISTI SERVIRAJU. RUSKI NAROD , NIJE U BOLJEM POLOŽAJU U ODNOSU NA SRPSKI U RBIJI. I Putin sa svojima je ipak multi-kulti varijanta , pa će u Srbiji i sa ostalim banana- državama , u kojima imaju "akcije" težiti da uspostavi jugoslovenske vlastodršce , jer sa njima je lako baratati. Mi smo u vlasništvu ovih moćnika sigurno!zato, samo u se i u svoje kljuse i da nas ima na broju , a kada će doći čas odluke , videćemo. Samo da ne nasednemo na demagogiju obe strane. One koja nas kao gotivi i one koja nas smatra divljacima.Njima je u interesu da se razdvajamo.
Препоруке:
14
17
22 петак, 08 март 2013 17:50
Алекса
Хоће ли ми ко рећи шта је од институција до сада демонтирано?
Препоруке:
20
3
23 петак, 08 март 2013 18:10
Дачић лаже, Србин каже
Дачић ЛАЖЕ народ а издаје Србију непрекидно. Хтео би да ту прљаву издају сакрије, али је немогуће. Зато, лупета између оног "шта они мисле..." до "да је лаж да је Косово наше".
НА ДАЧИЋА, УЦЕЊЕНОГ ИЗДАЈНИКА, НЕ ТРЕБА ТРОШИТИ БИЛО КАКВО ВРЕМЕ. Треба рећи, и понављати то, да се САМО љигавци могу тако уцењивати. Нема Дачић микрон достојанства. Сав је у лажима о себи, погледајте га како "победоносно" баца корак док "прикрива" најогавнију издају. Дефинитивно, нема ни достојанства, ни памети, ни трунке части.
А што се тиче светске сцене, и положаја Срба, било би добро темељно размотрити даљи ток историје: дугогодишња пасивност Русије, Кине и осталих, ДОК УСА НАТО БАНДИТИ БУКВАЛНО ЧЕРЕЧЕ СРБЕ, можда упућује наду да ће ислам у рату против зло-Империје спасити Србе од уништења.Погледи наши су у Сирију, Иран,Авганистан,Ирак, Либију,...
Препоруке:
33
2
24 петак, 08 март 2013 18:11
anonymous
Dacic, tj blackbarry jeste kriv, ali ne zaboravite budu ispod drveta...dok megatrend sve to aminuje, ceo trio je podjednako kriv, tadic je imao losu politiku premna kosovu, da, ali ni blizu ovoliko losu i ovoliko surovu prema srpskom narodu i prema srpskoj zemlji....po meni, ovakav trio nije postojao u istoriji srbije, cak i 5 oktobar je manje zlo...potpuno sam uveren u to.
Препоруке:
25
1
25 петак, 08 март 2013 18:15
stevan tomic
Sve su ovo price za nedelju popodne. Duboko verujem da je moguce da ljudi koji ce doci iza ovih, a doci ce jednom, mogu da se pozovu na vazeci ustav, poniste sve "dogovore", pa ondak jovo nanovo. Vazno je samo po svaku cenu ne dozvoliti promenu vazeceg ustava.
Препоруке:
24
1
26 петак, 08 март 2013 18:22
Костадин
&1244 - Неће ми само никада бити јасна улога амасад. Конузина и његова помоћ СНС. Нема шансе да су Руси толико наивни и да нису знали чији су они играчи, да нису имали све информације. Дао сам плус за коментар, али онда помислих - има и међу Русима истог ђавољега кота, којег сасвим добро символише њихово стециште - Трг блата у Москви (Блатни трг), оних који су навели Медведева (који се одавно хвали својим израелским пасошем кога је заслужио по мајчиној линији, што је за његове најважније) да тако олако жртвује Либију, у коју је Русија толико уложила, да то учини упркос интересу земље, проценама и крварењима руских људи са терена, служби, инвеститора и самог амбасадора) и учини Русију прећутним саучесником небивалог злочина. Та струја у власти Русије, коју пероснификује ватрени фан ”Дип пурпла”, Медведев, како чусмо јуче, упркос проценама и истраживањима која су то морала показати, поклонила је Норвешкој исто тако олако огромно богатство, морска нафтна поља у власништву Русије
Препоруке:
31
2
27 петак, 08 март 2013 18:58
Радош
Медведев? Видео сам један снимак на ју тубу: дошао човек у свечаном оделу, председник велике земље,у посету неком руском предузећу, обилази, кад одједном неко укључи музику, рок затрешта - кад он, поче да се криви и исправља, клатари се у ритму, игра, председник игра (!) усред претрнулих људи која га кроз погоне проводе... Ужаснуо сам се, схвативши колико је још увек поробљена, захваљујући дехиристијанизованој својој деци, које нема мало, у свим слојевима, а нарочито у богаташкој врхушци, наша велика матушка Русија, од које још увек не престајем да очекујем спас за Србију., уздајући се у силу њеног Православља.
Препоруке:
30
4
28 петак, 08 март 2013 19:06
Милутин
Једноставно објашњење ове сулуде и покварене работе од стране тројца Дачић-Николић-Вучић, јесте да сада раде на релативизовању свега, на збуњивању, закукавању, правдању, шире дефетизам, заблуде, малодушност,...све са циљем предаје свете земље.

Дакле велеиздаја,...и шта ради крњи Уставни суд, и тајне службе, војска....јавност,академици....

Нема предаје. Устав је јасан.

КОСОВО И МЕТОХИЈА СУ ОКУПИРАНИ!, ПРИВРЕМЕНО!

Догодине у царском Призрену и србском Скадру!
Препоруке:
42
1
29 петак, 08 март 2013 19:20
Dejan
Ucenjen.
Препоруке:
17
1
30 петак, 08 март 2013 19:27
Живорад
По тој логици нас је ДОС 10 година лагао да је Косово Српско а Милошевић нам је десет година пре тога лагао да Косово није Српско.
Препоруке:
12
1
31 петак, 08 март 2013 19:28
Joksim
Ljudi ovo je izdaja. Vreme je da hajduk Veljko povede ustanak.
Gde je Veljko??....na facebooku?? Jaooo Srbijo, šta dočeka!!!
Препоруке:
31
1
32 петак, 08 март 2013 19:39
Михаило
Радоше, сећање те у појединостима вара, али у суштини не. Биће да Медведевљева игранка није била током посете погону, него на некој забави у холу ресторана после посете, у сваком случају уз јефтине америчке звуке (в. на Ју-тубу МЕДЕВЕДЕВ ТАНЦУЕТ). У сваком случају, човек делује саблажњавајуће: смешно, јадно, несвесно, као марионета. Један Рус прокоментарисо је снимак као ”пир у доба чуме”! Па зар исто није чинио и Ивица када је ”миљацкао” по забавама, на којима се грлио са нашим душманима, као што се и сад грли са кољачима и дерикожама сопственног народа у Старој Србији.
Препоруке:
23
1
33 петак, 08 март 2013 19:44
mika.vrana
Dačić, kaže: deset godina se laže da je Kosovo, Srbija, a on pet godina u toj vlasti što laže, Vučić i Nikolić su 2005 govorili da će vratiti Kosovo, Srbiji, a sada vraćaju aflatoksin u granice normalnog, ne samo da su prevaranti, nego su ponizili Srbiju, i, još gore 63% Srba odobrava predaju Kosova, to jest priznaju nezavisnost Kosova. To se nije desilo u istoriji čovječanstva, ko može zamisliti da se građani Izraela odreknu Jerusalema, Vatikan Rima, Saudijci Mekke, Grci Akropole itd, ovi Srbi nisu se odrekli Kosova nego Srbije u tome i jeste tragedija istorije čovječanstva.
Препоруке:
21
2
34 петак, 08 март 2013 19:57
Boze dragi....
....samo se pitam da li se ikad ovi nasi vlastodrsci(ova nasa tri musketara) upitaju sta
EU pregovaraci misle o njima i koliko ih cene?
Opste je poznato da ako sam sebe ne cenis ni drugi
te nece ceniti.Zamislite na tako vaznim funkcijama,sa sudbinom naroda i drzave u rukama a oni gaze po ustavu svoje zemlje koji je u svakoj normalnoj zemlji neprikosnoven dokument.Na kraju krajeva nad njim su su zakleli da ce uciniti sve sto je u njihovoj moci da brane suverenitet i teritorijalni integritet Srbije.A izdaja koju oni cine svakako ne vodi u tom pravcu.Jad i beda!
Препоруке:
24
1
35 петак, 08 март 2013 20:13
olja
Komentari Gorana Jevtovica , Dragoslavica i @@ su sazetek sustine. Na vlasti su marionete - namestenici, Srbija je okupirana, Dacic ne demontira samo Sever Kosova vec celu Srbiju. To se zove - izdaja. Dacic-Vucic-Nikolic, da se zapamti, za buduca pokolenja.
Препоруке:
29
4
36 петак, 08 март 2013 20:47
cones
Ja uopste ne znam ko je taj Dacic, covek za ciju se opciju opredelilo ni 10% biraca u ovoj zemlji. 90% ljudi ga NECE, nije za njega, jednostavno. Napravili su smejuriju od drzave gde ovakvi likovi mogu da se pitaju o najbitnijim stvarima. Nikakav legitimitet nemaju.
Препоруке:
24
3
37 петак, 08 март 2013 20:49
Миладин Зековић
Одговорност пада на Дачићеву Владу у којој главну реч води "први подпредседник". Одговорни су Тома Вучић Николић и Дачић. Они су вође УДРУЖЕНОГ ИЗДАЈНИЧКОГ ПОДУХВАТА.
Препоруке:
25
2
38 петак, 08 март 2013 21:52
НАТО-Русија
Није Дачић главни издајник, налогодавац у Србији сам ја!
Препоруке:
5
10
39 петак, 08 март 2013 22:03
Kosta
Šta su mediji od nas učinili za ovih 20 godina da neki misle da je još Yugoslavija aktuelna i socijalizam na delu.Neki bi još rado pozvali druga Brežnjeva,a neki bi još vojskom krenuli samo ne znaju u kom pravcu prema Kninu,Prištini,Novom Sadu ili Novom Pazaru.Problem je što im u rancu nema dovoljno pribora niti za jedan dan.
Препоруке:
4
13
40 петак, 08 март 2013 23:37
Vuk
Jedino sto bi Srbi severno od Ibra mogli i trebali uraditi na ovo je naoruzavari se a nejac poslati u Srbiju u izbeglistvo.Spasiti nejac a oruzjem braniti svoje od Tacija.
Препоруке:
12
2
41 субота, 09 март 2013 00:01
Рин о-о то
Формално је тако како г. Антонић каже. Дакле, у праву је. Мислим, све мање има потребе за коментарисањем јер се све своди на понављање већ утврђених нечасних законитости које би биле реализоване као идеја од стране овдашњих резервних играча. Није више питање шта ће антисрпско бити реализовано него је питање КАДА ће нека (безизборним) „изборима“ легитимисана персона то остварити. То није академско питање а више није ни морално. Пошто то антисрпко остварено нема никакве консеквенце (јер онај који би одбио ултиматуме већ има резервног играча на „политичкој клупи“ - афирматора издаје) рационално је задржати политичку позицију свим средствима( добро плаћено „радно место“ а гробно за овај народ)...
Препоруке:
10
1
42 субота, 09 март 2013 00:01
Рин о-о то
... Јер, у погледу пројектованог и диригованог антисрпског исхода нема алтернативе. Овде чак и нема питања издаје. Овде се издаја подразумева. Што да ја не издам кад ћеш ти? Што да ја изгубим позицију а да је ти добијеш? Стално отворен конкурс за то радно место једино у Србији данас постоји. Мизерно, бизарно, блатом намазано, нехигијенско, антиживотно, да толико труло одаје смртни смрад распадања леша који хода, имобилушуће, крш од оног што личи на човека, контејнер од тврдог материјала који трпи сваки жар и непропада. Смишљен је да сакупља смеће и самрециклира се. „Медијским миомирисима“ смрадове сакрива. Али загушљиво је све више. „Загушљиво, а мени се плаче...“ отпевала би примадона из ове бранше (по садржају).
Препоруке:
12
1
43 субота, 09 март 2013 01:25
ludilo
molim za pravnu pomoc od nekoga ko se razume u pravo. mogu li da tuzim drzavu sto sam placao porez i sluzio vojsku jer je to izgleda bilo cisto reketiranje i nasilje. sta je duznost drzave ako ne da stiti gradjane i teritoriju.mogu li da upadnem u neciju kucu i spavam sa necijom zenom recimo nekog od politicara i to proglasim mojom kucom i zenom na osnovu nove realnosti i ociglednosti da isti vise nemoze kuci i da spava sa zenom.sta bi mu vazio i izvod iz maticne knjige vencanih on nemoze da mu rodi decu.nece valjda da primeni silu da povrati svoje pravo na kucu i porodicu to bi bilo anticivilizacijski i ne demokratski.
Препоруке:
6
0
44 субота, 09 март 2013 02:28
Турас
"ГОРАН ЈЕФТОВИЋ"Слажем се са Антонићевим коментаром и вашим тумачењег истог.Али ми није јасан крај...да ће нам тек када свим бићем сватимо бити лакше...Шта је са нама који то одавно сватамо и све нам је теже.? Излаз који треба да се појави на крају тунела...Мислите на неку страначку симбиозу код нас србаља или некакву Богом дану промену у овом глобалистичком свету.?
Препоруке:
7
0
45 субота, 09 март 2013 02:35
Gordana
O trojci je , uglavnom, sve receno i ispricano.Nejasno je da niko neupita dacica zasto tako zdusno uvazava tacijev"ustav" i pokazuje razumevanje da nemoze , po odredbama istog, da prihvati...
Rece opet da nas Ustav mozemo da uzmemo pod ruku i sa njim setamo - jedino ne rece da setnja po KosMetu nemoze da se realizuje JER JE POD O K U P A C I J O M

Nejasna je pasivnost Rusije - slazem se sa komentatorima -ima toliko nacina da se nesto ucini; NVO, otvaranje nekog medija, pomoc humanitarna i knkretna nevoljnicima, a da nepricamo o dvojnom drzavljanstvu. Sto se zakona tice, pa zar se USA i EU zakona drze?!Zasto su nas pustili niz vodu? Jeste da nam je vlast najljigavija na svetu, ali to nisu SRBI i to Rusi znaju. Sta bi sa pricom da nisu veci SRBI OD SRBA.
Molimo ruskog ambasadora da ih obavesti o stvarnom misljenju i raspolizenju SRBA!
Препоруке:
6
1
46 субота, 09 март 2013 03:05
Шешељевац
Косово и Метохија су (још увек) српски према МЕЂУНАРОДНОМ ПРАВУ. То је истина.
Препоруке:
11
0
47 субота, 09 март 2013 06:18
Поштовалац НСПМ
Ја рече још после предзадњег боравка овог малог у Бриселу да је потписао и да само темпира моменат да то саопшти. Зна шта га чека али још мало лавира. Па над тим си се уставом заклео рђо ако ти не одговара иди кући и певај Миљацку немаш мандат за издају. Ипак крајње је време да се почне стварати држава. Живела Србија.
Препоруке:
9
0
48 субота, 09 март 2013 11:16
Анонимус
Тачно Слободане, све су то терористи, а ми бескичмењаци који их толеришу.
Препоруке:
8
0
49 субота, 09 март 2013 14:01
srbinbanjaluka
Dok su Hrvatska i Slovenija plus muslimani BiH izlazili iz SFRJ i napadali nas Srbe van Srbije, vi tamo ste u Srbiji našli za shodno da obarate Miloševića.... to opet govori o vašoj naivnosti, dok Tuđmanu se kliče, Aliji.... Milošević se obara u po BG.... da je ne znam ni ja kakav bio ali bio je čovjek koji je branio Srbe.... rušeći njega kratkovidi bilmezi vi ste srušili Srbiju, zato vam se danas svi smiju i sa vašom kvazidržavnošću šprdaju... jer zemlja koja izruči svojeg pred. i onako ga prethodno bestidno na ulici naivno obori i onda sve to završi sahranom u dvorištu, kao kanarinca, to više govori i tome narodu i državi nego sve drugo. Tragikomedija. Smiješni ste. Sve ovo danas što se dešava je direktna poslijedica tih i sl. vaših gluposti u Srbiji.

Nisam sretan zbog toga, u pamet naivni Srbi u Srbiji. Gdje ste danas svi vi na ulicama, da mirno, šetajući i hodajući, spontatno 500 000 vas izadje na ulice BG i time kažete protest protiv svega što radi se glede Kosmeta?

Pozdrav
Препоруке:
9
2
50 субота, 09 март 2013 14:29
OKVIR
Ja ovog tipa tj koferceta (dacic), nikako ne mogu da razumem. On je na mestu Predsednika vlade Srbije, i ono sto radi je PROTIVUSTAVNO!!!Stvari su proste:Ovako TESKIM krsenjem Ustava Srbije, sebe stavlja van zakona!!!Nije Ustav toalet papir za te komunjarske cinovnike pa da rade to sto rade.Posto je rec o NAJOSETLJIVIJEM PITANJU SRPSKOG NARODA ( da prodaje neki drugi deo Srbije - ne bi postavljao TAKO OPASNU TEMPIRANU BOMBU i sire ali: posebno ne pod svoju g....!Taj tip nije svestan da do kraja zivota - NECE MOCI MIRNO DA SPAVA!!!To kod SRBA nece moci da prodje - videce!Bilo bi mu dobro da preko svojih zbira oslusne sta se suska u narodu!!!Tako mi BOGA!!!
Препоруке:
4
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер