среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Черечење Кустурице

Kоментари (133) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 06 март 2013 13:36
Драгославић
Кустурице, сети се Вајтине песме:
...не очекуј да ико разумије, ради своје ти си човек од заната, све гадости око тебе што се вију створиле су ситне душе из ината...
Препоруке:
191
5
2 среда, 06 март 2013 13:43
simeon
Sestro Milena, lepo ovo reče! Probajmo da nađemo način da ovo čuju i oni koji bi se trbalo da se izvinjavaju, mnogo je važno! Imali smo jednog što se izvinjavao po belom svetu i to uglavnom gde nije trebalo pa ni smelo, al se njemu mnogo sviđalo. Ovi sadašnju bi mogli da se razlikuju makar po tome, jer su po ostalom mnogo slični!
Veliki je čovek Kusturica i zna šta znači ubogoj Srbiji, kakvo god sito koristili vodeničari. Pomoći će Bog i nama da progledamo, makar otišli do Mokre Gore da se umijemo - ima tamo lepih izvora...
Препоруке:
107
3
3 среда, 06 март 2013 13:47
Србин Србиновић
Бити против Кустурице значи бити против Срба и Србије. Зато је једноставно утврдити из кога извора потиче ветар против Кустурице. Ни ова власт, ни они који нападају Кустурицу нису Кустурици до ципела.
Кустурица је велики и остаће велики у Српској историји.
Препоруке:
160
6
4 среда, 06 март 2013 13:50
Stojan
Ne mislim da su u 'čerečenju' Kusturice glavne zvezde isključivo 'sitne duše' i naš već opevani inat. U tome i jeste zlo.
Препоруке:
81
4
5 среда, 06 март 2013 13:51
паја патак
Шта је то, побогу, DANAS-у - или мени? Ово ми се, изненада, допада. Ко се то променио (привремено?) -DANAS, или ја? Или су ови који су сада завладали толико гадни, да су гаднији чак и од оних за које DANAS увек навија? Биће да је то ипак ово друго.
Препоруке:
87
3
6 среда, 06 март 2013 13:57
kusta
Kusturica je jednostavno previse veliki za sitne i ogranicene gremline koji ga napadaju,mislim da ovakva blatnjava i zaostala Srbija, puna zavisti i zlobe nije dostojna da ima takvog velikana.Nadam se da ce Kusta ostati ne zbog ovih idiota u vlasti nego obicnog naroda koji ga postuje.
Препоруке:
84
6
7 среда, 06 март 2013 13:57
гаврило
Зна Куста зашто се враћа у Србију, зна Куста зашто је Србин а ови на власти МИШЕВи не додирују га тек толико колико да се ухвати за косу, као што смо радили када смо били дјеца када угледамо какву цркотину и прозборимо "Пуј далеко од моје куће!"
Препоруке:
74
5
8 среда, 06 март 2013 14:02
Pitagora
Niti je dobar osnovni ton članka, niti njegova misao. Prvo, zašto te preteške reči, "čerečenje", "pokušaj degradacije", da bi se posle pomenuo "bizaran propust" knjigovodstva? Imam utisak da je reč o rutinskoj kontroli finansija, sklon sam da verujem da Kusta s tim nema ništa, ali mi ne pada na pamet da mu odobravam njegovu poznatu impulsivnost- ma koliko ga volim, poštujem i cenim - ono njegovo poznato, da niko ništa ne sme da mu kaže, i da na parcijalni izazov reaguje totalnom reakcijom. Andrić nikada tako ne bi reagovao! Nije trebalo reći ni ono, da moramo zaboga biti zahvalni što se Kusta snishodio da živi u "ovoj našoj blatnjavoj Srbiji". Ja njegov izbor da živi u Srbiji nisam tako doživeo. Nego, biće to u redu...
Препоруке:
35
55
9 среда, 06 март 2013 14:02
jojo
односно да ли је Србија спремна да има и поштује своје великане

Apsolutno jeste!
(oni koji vole svoju zemlju više se ne smatraju velikanima, nije u trendu)
Čak im prebogati srpski narod i telohranitelje plaća decenijama: čedi, čanku, nataši kandić, raznim sonjama , ...
Da bi Srbija bila Srbija, mora maknuti sa svih uticajnih mesta ljude koje je poplava izbacila crnih devedesetih i oktobarskim prevratom, potpomognuta novcem zapada.
Препоруке:
61
2
10 среда, 06 март 2013 14:04
Дринко Кончаревић
Тако је то одувек. Паметан ствара а глуп вреднује стварање. И онда се ти глупи, кад паметни оду, питају: зашто лоше живимо?
Препоруке:
55
3
11 среда, 06 март 2013 14:05
Smiljanski
Muslimansko/hrvatski lobi radi sve da bi unistio Kusturicu,jer on predstavlj za njih veliki problem!Da nije njega mnogi*Bosnjaci*ne bi imali dilemu oko identiteta!Dok Kusturica postoji prica o Bosnjacima gubi bitku jer nema argumenata!Veliki doprinos ovoj harangi daju doprinos i pojedini *Srbi*,poput Vesne Pesic,Teofila Pancica,Sinise Prokica,...!
Препоруке:
100
3
12 среда, 06 март 2013 14:19
Nićifor
Emir Kusturica je naš moderni Sveti Sava!
Bilo bi lepo da mu za života podignemo spomenik u centru Beograda.
Препоруке:
55
34
13 среда, 06 март 2013 14:22
Љиљана
Кустурица је један од ретких величина наше садашњости, и заслужује да се њиме поносимо. Ко то не
препознаје, не жели добро Србији. Власт пролази, дела остају вечно.
Препоруке:
90
4
14 среда, 06 март 2013 14:25
Б.Ј.
Неопеван и неописан смо род. Не праштамо успех. Шта је то што нас води према злоби. Некакав бедни порески ревизор постаде педант без преседана кад је Емир Кустурица у питању. Не сме имати идеју,визију, спроводити је у дело упркос свему и свима. Подржан наравно и поштован од свих психички и емотивно здравих грађана ове понижене,опљачкане земље. Али Ревизор! Има ли краја деструкцији?
Ревизоре,ревизоре шта се збива са књиговодствима великих фирми (НИС-ови и сл.)
П.С. Успут буди речено, сећам се не тако давних опаски бедника из круга двојке: шта је сада нашао да се враћа у православље? Није потребан коментар, зар не?
Препоруке:
63
9
15 среда, 06 март 2013 14:43
Djura
Uspeh se u Srbiji oduvek nije prastao. Tako je sada i sa Kusturicom. Dabome da Srbiji nisu potrebni velikani, kakav je Kusturica i u nacionalnim i u svetskim razmerama. Srbiji su potrebni polupismeni sarlatani u svim dlatnostima zivota- u politici, nauci, kulturi, umetnosti. Pogledajte pevace i druge ,,zvezde'' na pojedinim TV kanalima koje se stancuju kao na traci, pogledajte ,,kulturne'' i ,,zabavne'' emisije, pogledajte osobe koji se predstavljaju kao humoristi, pogledajte zutu stampu koju je odvratno pregledati. Sve sami sarlatani, dostojni mozda nastupa u nekoj od birtija na Ibarskoj magistrali. Dabome da je takvom drustvu Kusturica nepozeljan. Na nesrecu, u takvoj necasnoj rabiti ukljuceni su i oni koji bi da Srbiju sabiju u misju rupu. Nadam se da ce Kusturica uz podrsku pametnih i dobronamernih ljudu naci snage da se odupre rusilackoj delatnosti.
Препоруке:
47
4
16 среда, 06 март 2013 14:45
брм
Славиша Оровић у Политици и Данас на истом патриЈОтском послу... хмм.. ту мора да нешто није у реду
Препоруке:
9
38
17 среда, 06 март 2013 14:48
Б.С.
"По плодовима њиховим познаћете их." Мат.7.16
Како Кустурицу, тако и ове бескичмењаке.
Препоруке:
61
2
18 среда, 06 март 2013 14:58
драгослав павков@ Б.Ј
Некакав бедни порески ревизор постаде педант без преседана кад је Емир Кустурица у питању.


"Бедни порески ревизор"?! Дакле, Емир Кустурица који бавећи се својим послом (директор Парка природе Мокра гора) начини порески прекршај (или га начини неко из његове екипе, за чији рад је као директор одговоран) је велики и заслужни Србин, а Државни ревизор (институција Републике Србије), је "бедан" када вршећи своју дужност прекршај открије и пријави надлежном органу?!

Ко је, када и којим актом "велике и заслужне" амнестирао од поштовања закона? Да се Томи Николићу није поново омакло као у случају "Џајић" - када је злоупотребивши положај донео акт о аболицији за лице осумњичено за разне финансијске злоупотребе, само зато јер је то лице својевремено за државу извело неке важне дриблинге?
Пре него што почну да слине пред "великанима" Срби би морали да науче да поштују институције сопствене државе. Иначе, по ко зна који пут испадамо смешни...
Препоруке:
29
84
19 среда, 06 март 2013 15:01
Dušan Novi Sad
Tekst je potpuno pogrešan.U čemu je problem ?
Kusturica je imao posla sa državnim revizorom zbog toga što je kao direktor preduzeća u većinskom državnom vlasništvu pravio propuste u poslovanju.
Po čemu Kusturica treba da bude iznad zakona.
Uostalom,ako ne želi kao svi ostali gradjani da bude predmet kontrola državnih organa neka se ne bavi biznisom.Neka nastavi da snima filmove,ako je to još u stanju.
Препоруке:
20
90
20 среда, 06 март 2013 15:06
Aleksandar
Nićiforu. Emir Kusturica nije "naš moderni Sveti Sava". On je autentični genije filma, veliki intelektualac kojim se opravdano ponosimo. Nemojte,ljudi, takva poređenja, ovo je otvoren sajt, dostupan svima, pa i našim neprijateljima, setimo se reči patrijarha Pavla: Nemojte, braćo, da nam se smeju gori od nas".
Препоруке:
56
4
21 среда, 06 март 2013 15:20
SM
Oko Emira Kusturice se plete jedna od naj gnusnijih priča.Podlost bez primera.Ko je pročitao roman "Smrt je neprovjerena glasina" setiće se, kako se zna Kusta boriti.Uveren sam da će se znati boriti i sada.Emire srećno,trebaće ti sreća,protivnik je opasan.
Препоруке:
55
4
22 среда, 06 март 2013 15:35
МилошРС
Емир Кустурица не треба да се љути на свој народ .Он је паметан човјек и јасно му је шта се дешава.
А паса да лају за караванаима ће увјек бити . Можда код нас више него , рецимо ,''око нас'' , али зна се и зашто .
Он цпада у оно боље међу нама , и то боље ће побједити . Мора .

Поштовање Професору .
Препоруке:
52
3
23 среда, 06 март 2013 15:36
Иван
Кустурица смета из истих оних разлога из којих смета и Коштуница-говоре отворено о ономе што се догађа, јер их нису створиле обавештајне службе Запада и не држе их у шаци! Ето, то је одговор! Јер, за оне који би да прекрајају Србију и све у њој, од граница до културног, националног и идентитетског концепта, најопаснији су управо они које ''немају у шаци'' и не могу их дискредитовати, па се ухвате неког малог финансијског пропуста. За неке друге имају Мишу Банану,Цанета Жабца, па они морају да раде како им се каже, иначе се ''изненада'' појави неки диск са компромитујућим материјалом! Ради се о томе што ми одавно немамо своју власт, већ намештенике Запада! Е, Кустурица и малобројни њему слични су опасни, јер виде и јавно кажу оно што бедом и незнањем заслепљен народ не може или не жели да види. Поздрав!
Препоруке:
51
3
24 среда, 06 март 2013 15:41
МилошРС
ПС.
Можда је парадоксално , али то што имамо више тих паса да лају за караванима ,него рецимо ''комшије'' ,управо је доказ да смо и даље живи , и да нас нису сломили.
Препоруке:
19
3
25 среда, 06 март 2013 15:42
Damaskin
Podržavam Nićiforovu ideju da za života Emiru podignemo spomenik u centru Beograda.
Nemam ništa protiv da ga crkva proglasi i svetim.
Sveti Emir Kusturički!
Препоруке:
9
71
26 среда, 06 март 2013 15:59
Arhiđakon
Emir zaista ima neku biblijsku facu...pa ta kosa,,,pogled,,,.
Nije loše da ga SPC proglasi svetim.
Bilo bi COOL da se neka crkvica zove po njemu.
Svetci se ne rađaju, svetcem se postaje.
Препоруке:
11
65
27 среда, 06 март 2013 16:14
Nektarije Fruktalov
Oćemo Emirov spomenik na Svetosavskom Trgu ispred Hrama Sv. Save.
Neka bude grandiozan od najmanje 15 metara.
Препоруке:
12
64
28 среда, 06 март 2013 16:22
Браво!
Хоће ли једном у Србији неко смоћи снаге да се извини Емиру Кустурици за све увреде и непријатности које су му чињене. Да се извини због тога што је овакав уметник и стваралац уместо пландовања и уживања у планетарној слави по светским монденским дестинацијама одлучио да се скраси у нашој блатњавој Србији и при том све што је зарадио уложи у њу, у Мокру гору, Кустендорф, филмски фестивал са светским предзнаком, у посао за стотине незапослених...
Препоруке:
33
6
29 среда, 06 март 2013 16:40
Одбрана и последњи дани
драгослав павков@

Несхватљиво да се хватате за "голе чињенице". Не видите овде никакву позадину. Мислите да државни органи раде свој посао без уплива политике. Верујете у ову Вучићеву борбу против корупције. У увођење високих стандарда у вођењу српске политике док нас наш драги глађоштрајкујући председник убеђује како се можемо шверцовати, возити без карте возом до Брисела.
Препоруке:
49
3
30 среда, 06 март 2013 17:08
драгослав павков@Одбрана и последњи дани
Наравно да цео случај (као уосталом и све остало у овој земљи) има политичку позадину, али шта предлажете као модел понашања који би помирио интересе оваца и вукова? Да власт и опозиција седну и формирају једну комисију која би направила списак "заслужних" на које се закони не односе? Овде је реч о принципима, а основно питање је чему служе закони од којих неки грађани могу да буду изузети?
У конкретном случају реч је о пореском прекршају каквих ревизор пријављује на хиљаде годишње. Оно што је привукло пажњу медија је то што је у овом случају реч о јавној личности која ужива неподељене симпатије већине грађана. Они који целу ствар спинују желе да нам кажу: Ето вам вашег Кустурице, није ништа бољи од "наших", од директора које смо ми поставили..." А онда се на ту "бућку" хватају коментатори који се залажу за принцип по којем ако законе крши "наш" човек, закон може и да се занемари. Што је наравно лоше, али - утолико горе по принципе, зар не?
Препоруке:
24
11
31 среда, 06 март 2013 17:08
Kusturica, dika nasa
Svo ovi polutalentovani i poluinteligentni "umetnici" i "politicari", mogu da mu pljunu pod prozor. Ljubomora i pakost su gadne i neizlecive bolesti.
Kusturica je VELIKI umetnik i VELIKI Srbin, sto izdajnicima ne ide u racun.
Препоруке:
30
5
32 среда, 06 март 2013 17:15
Vlado Kostić
Stvarno se preteruje u odbrani Kusturice. Niko od ljudi u Srbiji njega ne napada, jer se ceni njegov umetnički doprinos, samo traži da položi čiste račune o trošenju para građana iz bužeta. Šta je tu sporno? Što on nije navikao da to radi, ili neko misli da to ne treba da čini.
I drugo, čije je vlasništvo Drvengrad i Andrićgrad, to je vrlo važno pitanje. Ako je Kustrucia uložio više od polovine para, onda je jasno, ali ako nije?
To treba da se utvrdi i onda ne bi trebalo da bude nikakvih problema.
Препоруке:
15
26
33 среда, 06 март 2013 17:20
Бели Орао
Профо немој да даш оставку баш заинат.
Препоруке:
28
10
34 среда, 06 март 2013 17:23
Racel
Pa, Srbi, sram nas bilo, nije nikako cudo sto nas tako tretiraju i respektuju!.Pa mi nista svoje ne tretiramo kako treba , niti respektujemo.Trenutno imamo jednog od najvecih ljudi na ovom prostoru, a mi ovako, kako citam ove vajne kopmentatore,sram ih bilo. Klanjaju se tudjincima kao nekad odpadnici "zlatnom teletu".Ponekad se zaista postidim i tesko mi je da nosim breme takvih na svojim plecima.
Препоруке:
27
6
35 среда, 06 март 2013 17:31
Katarina @ dragoslav pavkov
А онда се на ту "бућку" хватају коментатори који се залажу за принцип по којем ако законе крши "наш" човек, закон може и да се занемари. Што је наравно лоше, али - утолико горе по принципе, зар не?


Ako ste Vi pravi Dragoslav Pavkov, podsetila bih Vas da po onome sto ste pisali u vezi slucaja optuzenog svestenika Peranovica, sami smatrate da neki (svesteno lice) mogu da krse zakon, a posebno, ako je zrtva narkoman (za koje takodje zakon ne vazi).
Препоруке:
28
4
36 среда, 06 март 2013 17:32
Sceptical Bystander
Zaista je neprikladna rec "cerecenje", niti znam cemu sluzi ponavljanje stereotipa o "neprastanju uspeha".

Problem koji takozvane "politicke elite" imaju sa Kusturicom je drugde, a ne u njegovoj uspesnosti.

Nase "politicke elite" se sastoje od korumpiranih i nesposobnih, u najboljem slucaju "diplomaca" bez radnog iskustva koji su nekreativni i nestrucni, niti razumeju svet i kretanja u njemu.

I takvi kakvi su, oni bi tolerisali Kusturicu i njegov uspeh, cak bi ga i nagradjivali i dicili se njegovim postignucima (o trcanju na slikanje sa Monikom Beluci da ne govorimo), da, kojim slucajem Kusturica, deli njihove evropske, kosovske i druge "vizije" i da im se klanja.

Kusturica medjutim nije poltron (ni danas, niti je to bio kada se zahvalio u ime svih dobitnika AVNOJ-eve nagrade kao mlad reziser).

On je covek koji ima svoje stavove, svoje ideje, a ima i energiju i nacin da te ideje ostvari. Vlast ima problem sa tim Kusturicom, kao sto ima sa svakim covekom od integriteta.
Препоруке:
36
1
37 среда, 06 март 2013 17:42
институције против институције
Ма нема никаквих проблема. Макар 90% Срба је паметније и успешније од Кустурице, само што неће то да покажу. Делимично показују овде на сајту, где им Кустурица није дорастао ни до глежња.

Институције, бре, у Србији делају. Шта хоће тај Кустурица? Шта нас занима његов Дрвенград, Каменград, скијалишта, филмски фестивали и слично. Ми, бре, ако хоћемо, направићемо таквих педесет.

Поред ревносних институција пола државе нам је завршило на "егзотичним острвима". Ево, у РТС-у ће наћи мање неправилности, за које нико неће одговарати. Ако случајно саопште неку јачу реч, има да "независну институцију" сатерају у мишју рупу. А Тијанић ако поденсе оставку ја се вешам на сред Теразија.
Препоруке:
22
3
38 среда, 06 март 2013 17:50
Мићуновић
Руси имају изванредну причу РЕВИЗОР.
Па се питам - да ли је арпски Ревизор икада ушао у САРТРИД или Бус Плус.
Нема нам леба док Ђиласи вдадају Србијом, док влада КАПИТАЛ, а не РАД ЕНТУЗИЈАЗЅМ и ПАМЕТ.
Преко Кусте ругају се народу, честитом србину, свима нама. Ругају се нашој памети, проницљивости, скромности, ругају нам се што смо ђиви, пто се још батргамо.
Куста је наш цар. Треба му дати да све "украде" и оплемени.
Кусти не треба споменик, Куста је живи СПОМЕНИК за сва времена.
Кусту за министра културе или за некрунисаног краља.
Препоруке:
35
5
39 среда, 06 март 2013 19:05
Aleksandar
Nedavno smo videli kako je veliki francuski glumac Žerar Depardje zatražio, i dobio rusko državljanstvo zbog nekih problema sa porezom. Mislim da su reakcije njegovih zemljaka bile bolje nivelisane nego naše u ovom slučaju. Odlaskom nije postao manji glumac nego što je bio. I ne sećam se da je neko tražio da ga proglase za Jovanku Orleanku.
Početkom devedesetih naš najveći drmaski pisac Duško Kovačević( Maratonci, Sabirni centar itd itd)dobio je poziv za mobilizaciju. Neko je hteo da mu napakosti, a on nije mogao da se pobuni jer je sve bilo po zakonu.
Otišao je iz zemlje, neko vreme je proveo u Sent Andreji. Sve je to bilo ružno, nameštaljka očigledna, neko je smatrao da je potrebna i Duškova puška u ratu, malo li je dao svojim delima, pisac je iznerviran,što se i htelo postići, ali se sve završilo kako treba, po njega, nastavio je da radi, između ostalog i "Podzemlje" upravo sa Kustom.
Препоруке:
13
12
40 среда, 06 март 2013 19:16
Даг
Данас брани Кустурицу! Ту је већ потребан опрез.
Овде је од муве направљен магарац и то са све три стране. Ревизор је нашао неке неправилности, уметник се увредио, таблоиди су ликовали, а Данас све то интерпретира на штету Србије. Свако је радио свој посао. Боримо се за ред у држави, па га морамо и истрпети, макар били Кустурица лично, односно тада највише - да другима дамо пример! Овакви чланци само замагљују суштину.
Препоруке:
17
4
41 среда, 06 март 2013 19:20
The Jack
Vas cilj nije postati veliki i mocan, vec velike i mocne povuci na nivo prosecnosti - govorio je Sveti Nikolaj Zicki.
Препоруке:
16
1
42 среда, 06 март 2013 19:21
Milos
Kusturica se svojevremeno proslavio filmom "Podzemlje", koji Srbe prikazuje u dosta negativnom svetlu. Nas veliki problem je kratko pamcenje. Mnogi sada Kostunicu smatraju liderom nekakvog patriotskog bloka, a zaboravljaju da je upravo on, zajedno sa DS-om, najvise Srba isporucio Hagu i da je, opet sa DS-om, sproveo katastrofalnu privatizaciju. Nikoga ne treba kovati u zvezde i praviti svecem, jer niko to ne zasluzuje. Ako imamo solidno pamcenje znamo i zasto ne zasluzuje.
Препоруке:
11
30
43 среда, 06 март 2013 19:22
Веља
Александар Вучић - грађанин опасних намера. Овај човек изгледа има опасну амбицију да изгради култ своје личности, иако нема квалитета за тако нешто. У том смислу не подноси успешне људе који би му угрозили медијску популарност коју вештачки ствара. Поготово изгледа тешко подноси успешне људе, чији успех долази ван сфере коју он може директно да контролише, а то је политичко-партијски апарат. У том контексту тумачим ово медијско блаћење Кустурице. Исто тако и игнорантски однос према Ђоковићу, чији се успеси у медијима све ређе и слабије прате. Чак верујем и да су на удару и људи из бизниса, јер они ипак нису под директном партијском влашћу, а стекли су и одређене вештине и позиције у бизнису, као пољу деловања које је страно Вучићу, који се осим политике ничим није бавио.
Једноставно, изгледа да све врсне људе чији успех не зависи од политике, Вучић доживљава као претњу.
Препоруке:
34
4
44 среда, 06 март 2013 19:27
dragoslav pavkov @ Katarina
У тексту о оцу Браниславу сам (колико се сећам) стао на становиште да свако па и он треба да одговара за оно што јесте учинио, а не за оно што бисте ви желели да му напакујете у свом гневу праведнице.

Ако је својим чињењем проузроковао смрт пок. Зарупца нека буде кажњен по закону, уз уважавање свих отежавајућих и олакшавајућих околности. Ако нема доказа да је смрт оштећеног наступила као последица насилничког понашања оптуженог - он мора бити ослобођен или осуђен за блаже кривично дело, већ према процени суда.

Да ли сам негде написао да оца Бранислава треба ослободити без одлуке суда, будући да је у претходном периоду из канџи наркоманије ишчупао стотинак тешких овисника? Или, јесам ли у овом случају рекао да кУстурицу треба уваљати у катран и перје јер му је ревизор пронашао порески прекршај (за какве иначе дневно одговарају десетине одговорних лица из целе Србије)?

Иначе, његове оставке видим као поступак оног попа кога сељани нису слушали, а он потегао па одрезао...
Препоруке:
16
16
45 среда, 06 март 2013 19:44
Pitagora
Skeptičnom posmatraču. Potpuno delim vaše stavove. Nekim ljudima na vlasti, ili bliskim njoj, ne smeta Kusturičina veličina - naprotiv, svi znamo i videli smo kako grabe da se bar slikaju s njim - nego njegovi politički stavovi. Ovde je on napadnut kao direktor a ne kao veliki umetnik; znajući njegov temperament, inicijatori ideje su računali na njegove krupne, nagle odluke, što se i desilo; uspeli su da ga iznerviraju, to im je i bio cilj. Lukavo je to urađeno. Ne može se očekivati da Kusta bude izuzet od, na primer, pogrešnog parkiranja, zato što je Umetnik (jedino je Čeda mogao sebi da dozvoli, u svoje vreme, da crta pešačke prelaze gde mu odgovara). ...Početkom sedamdesetih, Frenk Sinatra je pozvan na ispitivanje od strane američkog Kongresa zbog sumnje na utaju poreza. Nije se odazvao, otišao je na jug Francuske i tamo proveo godinu dana, dok se stvar nije slegla. A bio je, i ostao, američka ikona.
Препоруке:
19
1
46 среда, 06 март 2013 19:57
Katarina @ dragoslav pavkov
... свако па и он треба да одговара за оно што јесте учинио, а не за оно што бисте ви желели да му напакујете у свом гневу праведнице.

Ако је својим чињењем проузроковао смрт пок. Зарупца нека буде кажњен по закону, уз уважавање свих отежавајућих и олакшавајућих околности. Ако нема доказа да је смрт оштећеног наступила као последица насилничког понашања оптуженог - он мора бити ослобођен или осуђен за блаже кривично дело,...


Niti je moj posao, niti je moj interes da pakujem krivicna dela bilo kome.

Ono sto nesumnjivo znamo je da je nesrecni narkoman umro nasilnom smrcu dok je bio na staranju kod optuzenog svestenika i da je svestenik, po svom priznanju, primenio silu. To se zove ubistvo.

Vi ste se veoma potrudili da to ubistvo opravdate, i u clanku, i u odgovorima komentatorima, velikim delom jer je ubica svestenik, a ubijeni narkoman, pa je tada izgledalo da ne smatrate da svi ljudi treba da budu jednaki pred zakonom.
Препоруке:
14
6
47 среда, 06 март 2013 20:12
Одбрана и последњи дани
драгослав павков@

Ни ви,а богами ни ја нисмо од јуче у политици. Излишно је говорити о принципима у овом нашем политичком брлогу. Наравно да сте у праву када кажете да закон треба поштовати,али вам могу навести безброј примера селективне примене тих закона. А та примена има готово увек политичку позадину. О моделу понашања могла би се написати књига, али се модел понашања не може успостави у оваквом политичком окружењу. Ма колико звучало илузорно потребно је почистити и оне на власти и килаву опозицију. Тражење решења унутар оваквог политичког система потпуно је бесмислено. Од успоставе вишестраначког система па све до данас политичке партије су се једино бринуле како доћи и опстати на власти, док су интереси државе били у другом плану. Често је у питању био сукоб интереса између државе и политичких партија. Све док је тако, биће нам овако.
Препоруке:
5
3
48 среда, 06 март 2013 20:14
Бели Орао
Знате кад локална цепаница и то букова помисли да може да стане поред Храста Записа, када неко ко ни воду нигде није носио, а камоли косио, помисли да је написао На Дрини ћуприја,а он није ни ход`о по њој. Колико смо таквих пребацили преко српске главе у задњих 100 година не зна се ни краја ни броја.
Ма добро је човек прошао, могли су да му као Џајићу наместе сачекушу па да изађе један осредњи одред јер ко зна, човек се дружио са Стивеном Сигалом, опасан је о можда наоружан ловачком пушком к`о Гризли Адамс.Можда има дресиране медведе.
Пеле, Марадона проносе славу Бразила и Аргентине и знате кад ће да их ухапсе?Фазон је што је човек толико независтан да је то страшно, а независност нико не трпи. Ми смо то искусили `99.Ало бре назови фрајери, тај човек, уметник, неимар, фрајер, фини мангуп светског гласа седи између Путина и Медведева, са атријархом Московским пије кафу кад хоће, добијао је пара небројено да оде код Турака, али није хтео да оде.
Профо, не дај се!! Остани баш заинат.
Препоруке:
20
6
49 среда, 06 март 2013 20:18
СРБИН
Дао Бог да је више оваквих људи као што је Емир Кустурица.Идејно сам исомишљеник Кустурице.Да је превладала идеја коју заступа Емир Кустурица данас бисмо имали јединствену српску нацију а српство би се простирало гдје год су српске земље и српски народ православног и исламског закона.
Емире зашто ниси покушао са оснивањем политичке партије у коју би врбовао муслимане српске националности?
Емире дај учини то!
Препоруке:
12
3
50 среда, 06 март 2013 20:31
СРБИН
Дао Бог да је више оваквих људи као што је Емир Кустурица.Идејно сам исомишљеник Кустурице.Да је превладала идеја коју заступа Емир Кустурица данас бисмо имали јединствену српску нацију а српство би се простирало гдје год су српске земље и српски народ православног и исламског закона.


Уосталом ово је идејни правац Српске радикалне странке.Ко не вјерује нека погледа програм и остале документе а посебно програмску декларацију и позив српских радикала Србима исламског закона.
Препоруке:
7
3
51 среда, 06 март 2013 20:41
Одбрана и последњи дани
драгослав павков@

Имате сад ово Вучићево пренемагање око корупције. Ради то јер захтевају из Брисела и што код јадног народа жељног правде скупља политичке поене. То нам је звездица од Јасне лепо објаснила у једном коментару. Да је то једино поље где могу да се скупе поени. За њих је ово једна велика кошаркашка утакмица. Важно је скупити што више поена да би се победило и остало на власти. Зато мешетаре и измотавају се. Не делим ја, него они на наше и њихове. Зар мислите да је све законски у пословању Тодорића, Словенаца и не знам ти кога све? Али они су недодирљиви, јер забога шта ће рећи Кацин и други евро-емисари на "шиканирање" страних компанија? Оптужиће нас да смо против европског закона о демонополизацији. Мишковић какав год да је његов је капитал нешто покретао у Србији. Њега рушити дилетантски је посао. Ово са Кустурицом нема везе ни са принципима, ни са правдом.
Препоруке:
15
4
52 среда, 06 март 2013 21:01
драгослав павков@ Катарина
Нисам ни судија нити аналитичар па не морам да пресуђујем, већ имам слободу да изаберем страну коју ћу подржати у конкретном случају. У тексту кога сте се сетили јасно сам навео да су моје симпатије на страни оца Бранислава који се - ипак потрудио да неке људе спасе од пропасти. Да ли је то радио на најбољи могући начин, није тема за мене али очигледно није ни за вас; једноставно, не можете да се изјасните објективно јер сте пуни предрасуда. Такође, имам огромно разумевање за мајку покојника која није могла да скупи снаге да дође на сахрану; свако ко има децу требало би да се замисли и покуша да претпостави шта је покојник учинио мајци када ни мртвом не може да му опрости? Тек након дубоког размишљања на ту тему покушајте да размишљате о интравенском дрогирању, све до пре тога је обично политички коректно про...немагање.

одбрана и последњи дани-
сагласан сам у потпуности са вашим виђењем наше стварности; хоћемо ли да станемо и поставимо нека правила понашања, или идемо даље?
Препоруке:
9
13
53 среда, 06 март 2013 21:13
Arhiđakon iz Damaska sa flašicom Fruktalovog soka
@ Damaskin
@ Arhi]akon
@ Nektarije Fruktalov

Želim samo da Vas obavestim, gospodine, da se problem
identiteta, i nacionalni i verski, danas uspešno leči.
Taj lek, za Vašu informaciju, nije pisanije posprdnih komentara u pokušaju.

Sa najboljim željama,
čika doktor.
Препоруке:
21
4
54 среда, 06 март 2013 21:15
au mile
Државна ревизорска институција има годишњи план према коме се врши ревизија државних фирми, државних органа управе и других државних корисника буџета.
План и извештаји постоје на њиховом сајту.
Емир Кустурица не би требало да се толико нервира и придаје толики значај извештајима ревизора.
Емир Кустурица је пред законом одговорно лице, па макар не знао пуно о Законима и процедурама, и био је "поткачен" по службеној дужности.
Препоруке:
13
2
55 среда, 06 март 2013 21:33
ex petar
Gospodine Pavkov, da institucije Republike Srbije ne funkcionisu po zakonu Republike Srbije, dokaz je to sto Vlada Republike Srbije krsi Ustav Srbije, a nadlezne institucije se ne oglasavaju. E, sad, pri takvom stanju stvari, vi smatrate da se jedan drzavni aparatcik drznuo na Kustu, bez da je dobio nalog od gore? To je malo verovatno, cak bi se usudio da kazem nemoguce. Dalje, na jedno veliko ime poput Kuste, ne moze da krene nista manje od Vlade Srbije. To je ocigledno. Dakle, Vlada Srbije koja krsi Ustav Srbije, kaznjava Kustu radi poreskog prekrsaja. I vi se sada pozivate na matematicki precizno postovanje zakona SAMO U SLUCAJU KUSTE. Znate kako, ocigledno je da po nalogu otvarate i zatvarate oci.
Препоруке:
12
4
56 среда, 06 март 2013 21:37
Topličanin
Još jednom molim Kusturicu da nastavi (već sam to uradio u komentaru drugog članka).

Ja mogu samo podrškom da pomognem.
Препоруке:
15
2
57 среда, 06 март 2013 21:42
Мићко
`Мислим да делим став већине Србије ако кажем - Куста, извини, не знају шта раде!`

Уместо коментара довољан је и овај цитат.
Препоруке:
15
7
58 среда, 06 март 2013 22:05
Danilo
Sve hvalospevi Kusturici, te odlican je reditelj, te je slavan, te je... ali o tome ovde nije reč. Reč je o tome da li je trošio novac građana, pare iz budžeta, a imovinu hoće da prikaže i prisvoji kao svoju. To bi bila otimačina i to niko ne toleriše, jer niko - pa ma koliko bio zaslužan na to nema pravo.
Uz to sve što radi nije baš tako vrhunski, sjajno, genijalno, originalno, ima tu kopija, falsifikata, neuspelih i kič rešenja. Ali, kako to reći u ludilu pohvala i neobjektivnih veličanja.
Препоруке:
14
17
59 среда, 06 март 2013 22:08
Горан Станковић
Неко је пожелео да ради посао гдина Кустурице. Није схватио само једно: то није посао за бирократу. Сва лепота оданде, долази од огромног труда, и живота у том простору гдина Кустурице. Зато, молим премијера, његовог првог заменика и председника државе - замолите гдина Кустурицу да повуче оставку, да га оставимо да у миру ради како он то зна и уме. А жеље оних првобораца што су лепили плакате, па испуните им на неком другом радном месту. Знам да је тешко пронаћи такво, за разне величине, али, људи, схватите, гдин Кустурица је изван свакодневице, не стављајте га у исту раван. Не због њега, због нас...
Препоруке:
11
4
60 среда, 06 март 2013 22:16
драгослав павков@ex petar
Сви грађани Републике Србије ДУЖНИ су да поштују важеће законе.

Наравно, можемо ми да се надмећемо у софизмима али ево, поново предлажем да макар овде (кад већ не можемо тамо где би требало) поставимо неку црту од које нема даље; рецимо, да се договоримо и судији за прекршаје који добије предмет "Кустурица" упутимо једну петицију у којој захтевамо да му се због очигледног непознавања важећег Закона о пореском поступку изрекне "укор" уместо новчане казне предвиђене за одговорно лице. Ево, сам ћу је натруковати... Али, након што њега спасимо од тешке глобе - да ником више не падне на памет да прекорачује овлашћења и крши финансијску дисциплину.

Мислим, било би глупо да сад навалимо да опраштамо директору Железнице када се он и његова странка уграде у руски кредит, па Бајатовићу кад нареди да се лова Србијагаса пребацује на Студентски трг, па директору Телекома да нас дере са импулсима а он спонзорише преплаћене лузере... Дакле, исти аршин " и ђаволу и ђакону". Поздрав свима.
Препоруке:
11
9
61 среда, 06 март 2013 22:18
zdravko dudic
ja bih , na samom pocetku rekao, kusto izvini. ali i sam si znao kakvi su politicari prema patriotama. a politicarima bi preporucio da ostave tebe na miru.
Препоруке:
6
3
62 среда, 06 март 2013 23:16
ex petar
Ma kakvi sofizmi gospodine Pavkov. Ova Vlada krsi Ustav Srbije i blokira institucije da reaguju na krsenje Ustava. A vi se uhvatili zakona kao pijan plota SAMO U SLUCAJU KUSTURICE. Sasvim je ocigledno da po nalogu otvarate i zatvarate oci. U prilog tezi da po nalogu otvarate i zatvarate oci ide i to sto ste ubedjeni da je ovde po sredi iskljucivo revnosni sluzbenik, a iskljucujete mogucnost da je u pitanju nalog sluzbeniku, iako nemate uvid u ceo slucaj. Pa imate li uvid u to da je u pitanju revnosni sluzbenik a ne nalog aparatciku? Ako nemate, kako se usudjujete tako nesto da tvrdite u zemlji u kojoj Vlada krsi Ustav?
Препоруке:
13
3
63 среда, 06 март 2013 23:28
Случајни пролазник
Мислим, било би глупо да сад навалимо да опраштамо директору Железнице када се он и његова странка уграде у руски кредит, па Бајатовићу кад нареди да се лова Србијагаса пребацује на Студентски трг, па директору Телекома...

Г. Павков зар није мало чудно да су ове афере које сте навели повезани са Русима? Куста је у одличним односима са Русијом, па руски кредит, па Србијагас. Телеком није у том контесту, али је фирма која се дуго година опире томе да је продају странцима. Размислите мало о томе.
Препоруке:
4
5
64 среда, 06 март 2013 23:42
ајдук Вилендер
Кустурица, плати порез и у Вишеграду, јер следеће године одлази и Додик, па исто те чека. Кад обични и неславни плаћају, платићете и ви необични и славни, будите сигурни. То је кривично дјело. Име није јаче од закона.
Препоруке:
11
12
65 четвртак, 07 март 2013 00:45
фристајло
Чим је "Данас" кренуо у одбрану имена и дела Кустурице- прилично је јасно о чему се ради: пумпање афере са "жуте" стране, не би ли се нешто ушићарило.
Са друге стране, закон је закон, док важи за све: тим више, за Кустурицу, као једног од наших првих људи.
Нико нормалан не оспорава му то првенство, нити величину; ако је урадио нешто погрешно- то само значи да није Бог, већ човек, као и сви други.
Не треба од овога правити аферу, већ сачекати да се тачно утврди- о чему се ради.
А за Кусту ја не бринем; зна он неке ствари и боље од тога да буде директор "Мокре Горе", а можда би то било и паметније, него да се замајава са проблемима који су далеко испод његовог капацитета.
Мени ово личи на прилично глуп неспоразум и подметање, и мислим да је боље ћутати и пустити да се све то препусти онима који су за то задужени; јавност је овде само сметња.
Препоруке:
10
3
66 четвртак, 07 март 2013 01:17
Јеленко
Нема шта да додам. Слажем се, извињење је и у моје име.
Препоруке:
5
1
67 четвртак, 07 март 2013 05:38
Stari Vuk
Sve sto baljezgaju mozgovi iz: E-novina, bosnjackih novina i hrvatskih novina po difoltu je dobro za Srbe.
Препоруке:
5
0
68 четвртак, 07 март 2013 06:39
Gordana
Kusturice, molimo te da primis izvinjenje od 98% Srbije za sve neprijatnosti koje ti onih 2% ,umisljajuci da su bogom dani gospodari nasih zivota i misli, cinise, cine i cinice.
Nema Srpski narod nista sa tim.Umamo mi da postujemo svoje velicine, a narocito uvazavamo dobre i karakterne LJUDE u koje ti sigurno spadas.

Ko je poslao "veselog" revizora je kljucno pitanje. On se , kao i svi aparatcici, dokopao "drzavnih jasli" i nemesa se u svoj posao!"Velikani" borbe protiv korupcije netrpe konkurenciju!
Препоруке:
5
2
69 четвртак, 07 март 2013 08:35
ex petar
Ajduk Vilender, kada niko nije iznad zakona, zasto ste vi onda otisli u ajduke?
Препоруке:
3
0
70 четвртак, 07 март 2013 08:57
драгослав павков@ex petar
A vi se uhvatili zakona kao pijan plota SAMO U SLUCAJU KUSTURICE.


Што ми је познато ово о пијанцима и плотовима... Па ваљда је нормално да коментаришем "случај Кустурице" ако је чланак о њему?!

Да ли је вама накада пало на памет да је можда баш снисходљивост према познатима и поданички менталитет главни узрок катастрофе у којој (некако) трајемо?

Ако Кустурица као прослављени филмаџија не мора да се држи финансијске дисциплине као пијан плота, ако не мора ни Џајић као прослављени фудбалер - због чега би то морао да чини Мирослав Мишковић? Ако су прва двојица заслужни за имиџ државе, ваљда је и Мишковић заслужан за део државног буџета који се пуни (и)из пореза који уплаћује Делта?! Ако се већ не треба држати закона к'о пијан плота, у чему је проблем када рецимо, казне за саобраћајне прекршаје плаћа "обичан свет" а не плаћају их заслужни сарадници полиције, лепиоци плаката из чије странке је постављен актуелни начелник локалног ОУП-а, рођаци саобраћајаца...
Препоруке:
10
3
71 четвртак, 07 март 2013 09:03
Живорад
Тако је то када нам капу кроје купљене дипломе.
Оне су најбучније и најлепше обучене. И са највише ноблес простаклука.
Кустурица је већ увелико ушао у историју и из ње га нико не може истиснути. Поготово не полуписмени епизодисти и ноблес елита.
А професоре који продају или у мањем броју случајева поклањају оцене треба прогласити за државне непријатеље бр 1. Веће од оних који одају најчуваније војне тајне.
Препоруке:
3
0
72 четвртак, 07 март 2013 09:26
драгослав павков@ex petar - 2
Многи Срби са неверицом врте главом када у медијима чују вест да је полицајац у Остину, Тексас привео гувернерову кћер јер ју је "ухватио" да вози у алкохолисаном стању... Гувернер је убрзо постао председник САД а ревносни полицајац је добио унапређење;са оваквим искуством, лако могу да замислим шта би добио полицајац у Србији да је зауставио пијано дете неког важног општинског ћате. Верујем да ће се наћи многи да кажу како су САД презадужене и пред банкротом, али ако треба да се угледамо на Кину и Русију као пример уређених држава - замолио би их да то јасно кажу.

Што се тиче Руских интереса, кредита и њихових инвестиција овде - верујем да ће њихови порески обвезници бити одушевљени кад чују да се новац који њихова држава улаже у економију братске Србије, троши на подмиривање трошкова незајажљивих србијанских политичара.
Против продаје Телекома протестовао сам и ја (има два текста о томе), а за продају је лобирало управо руководство фирме. Дакле - опет сте промашили :) Поздрав
Препоруке:
6
2
73 четвртак, 07 март 2013 09:46
Србин Обични
Готово да нема теме у којој не избије на видјело ситноћа и јадноћа букачког дијела србијанских јевропејаца (и њихових привремених трабаната). Некада су наше баке такве особе називале "Шау маман, жаба крекеће!" Новопечени поклоници реда и закона покушавају на свеопшем ђубришту да направе неки свој јевропски ружичњак. Наравно пазе кога треба нагазитии са којег краја кренути! У том њиховом рају сви би шетали у паровима (може и мушко-мушко), држећи се за руке и поздрављали са "Гутен таг" и "Алзо, Си наравно нисте какали хојте?".

Кад се погледа колико енергије је потрошио гдин Павков и сви они придружени егзибиционисти, на Немању (Емира) Кустурицу, а све ради прекршаја за који уствари и не знамо који је, дође ти туга што си у таквом чопору. Ваљда има начина да се некоме дискретно укаже на грешку, намјерну или ненамјерну, и да се проблемтако елиминише. Овако све добија укус политичког обрачуна и купљења поена - политичких наравно. Питам се код кога? Код комшија преко Дрине?
Препоруке:
7
2
74 четвртак, 07 март 2013 09:53
Bojan RS
I ovo kolumnu možete spojiti sa kolumnom "Kreće li BG u disciplinovanje Srpske".SDS kadar ga napada ovamo,a Vučić tamo.Sad kad je napravio nešto,ajmo mu to oteti.Sad kad se u kasabi Višegradu nazire Andrićgrad,čereči ga.Ivo Andrić je takve malograđane zvao "kasabalijama".
Препоруке:
10
2
75 четвртак, 07 март 2013 10:04
Живорад
Наравно да свако треба да плати порез и да се држи правила финансијског извештавања.
треба се држати тога и ничега више.
Препоруке:
7
3
76 четвртак, 07 март 2013 10:27
Дошла последња времена
Када један "Данас" брани Кустурицу.
Почећу озбиљно да сумњам у њега.
Ово му баш није требало.

Него, исправио бих ауторуку:

Мислим да делим став већине Србије ако кажем - Куста, извини, не знају шта раде!


Знају, знају, врло добро знају. Или бар знају они који њима диригују.
Препоруке:
9
1
77 четвртак, 07 март 2013 12:10
leonidas
Porediti Kusturicu i Dzajica sa Miskovicem nije umesno posto su oni svoje mesto zasluzili radom i talentom ( a Kusturica i vizijom ) a M. je iskoristio slabosti sistema i politicke veze te stekao enormno bogatstvo.Da li je "borba protiv korupcije" (ZAMAJAVANJE NARODA)bas trebala da pocne od njega to pitajte Kacina i onog sto premire kad govori sa sklopljeni rukicama(pamtimo ga i kao ostrog radikala).Strane lopove(investitore,sic) ne sme ni u snu da pomene.
Postovani g.Kusturice, za dobrim se konjem prasina dize i Vi ne bi trebali da vodite racuna o malom broju zaba sto uzalud dizu nogu!
Препоруке:
3
6
78 четвртак, 07 март 2013 12:23
Србин црнац, атеиста
Искрено већ ми је помало доста недостатка критичности према било коме ко стекне статус заслужног Србина, једном кад Срби уврте у главу да је тај исто за њих важан он је светац, а осећај за стварност и реално сагледавање ту нестаје. Кустурица је свакако из овог народа и није имун на ове дечје болести провинцијалног одскакања од жабокречине, Чини се да он реагује кроз мешавину поноса, сујете и увређене доброте (што је и за очекивати за особу динарског менталног склопа), а жути Данас очигледно искориштава то некритично "ковање у звезде" да нам опет каже- видите какви смо ми Срби, ни најбоље од нас не ценимо. Прича је вештачки надувана.
Препоруке:
5
1
79 четвртак, 07 март 2013 13:58
Нико не чита, само слику љуби
Па људи моји, порез је у питању, а не славно име нашег Немање.
Изгледа да нема друге, треба донијети закон да се ослободе плаћања пореза "наша славна имена" јер су прославили нашу Отаџбину, и уз пут нешто и кеширали, а ситна раја нек плаћа док и они то не буду.
Препоруке:
6
2
80 четвртак, 07 март 2013 14:10
сељак беземљаш
&Драгослав Павков
Невоља са вашим ставом је што сте превише у праву.
Вама не пада на памет да се законитост озбиљно може рушити ако се формално заклоните иза закона и малтретирате људе.
Или што је чесшћи случај да "примењујете"закон тако што ће те га исмевати.

Сада да не улазимо у то што ДРИ (ДРЖАВНА РЕВИЗОРСКА ИНСТИТУЦИЈА)ДО ДАНА ДАНАШЊЕГ НИЈЕ ПРОНАШЛА НИШТА ЗНАЧАЈНО ПА ПО РЕЗУЛТАТИМА ГЛУМИ ПРАВУ ДРИ.

Ево на око неважан детаљ.Заустави ме полиција јер сам возио 67 км на сат.Прекршио сам како би ви рекли закон.Објаснише ми да и хватају такве као ја ЈЕР КО ДА ЈУРИ ОНЕ КОЈИ ВОЗЕ БРЖЕ ОД 100 КМ . (који супролазили поред нас)
Тако они штите не само ЗАКОН ВЕЋ И БЕЗБЕДНОСТ У САОБРАЋАЈУ.Форма и јесте закон али ако нама садржине пропаст.
А за мене не брините.Обратио сам се адвокату и уместо да будем кажњен адвокат је наплатио писање два поднеска.
Препоруке:
8
2
81 четвртак, 07 март 2013 14:26
Дејан
Подршка професору, волим га зато што волим себе. Треба се организовати и дати конкретну подршку па да мишеви виде да у нашој кући не могу да раде баш све што хоће. Док год смо равнодушни и пасивни овакве ствари ће се дешавати. Срам да их буде.
Препоруке:
4
2
82 четвртак, 07 март 2013 14:34
Мирослав Анђелковић
@драгослав павков
...рецимо, да се договоримо и судији за прекршаје који добије предмет "Кустурица" упутимо једну петицију у којој захтевамо да му се због очигледног непознавања важећег Закона о пореском поступку изрекне "укор" уместо новчане казне предвиђене за одговорно лице. Ево, сам ћу је натруковати...

Маните се ''ћорава посла'', да не кажем спиновања!
Него ''натрукујте'' Ви једну петицију Уставном суду поводом његовог непоступања код очигледног кршења Устава Србије од стране Владе, а у вези крчмљења Космета!
Први ћу је потписати!!
Препоруке:
13
2
83 четвртак, 07 март 2013 15:30
mali perica
Molim da se niko u moje ime ne izvinjava.
Pa ni Kusturici.

Ja ga nisam zvao, kod mene nije dosao.
Dosao je covek gde hoce, sam, slobodnom voljom. I sam slobodno radi ono sto zeli. Za sebe.

Kao sto ja za sebe radim.
Препоруке:
5
4
84 четвртак, 07 март 2013 16:27
stefan.borota@gmail.com
КОНАЦ КОЛАЦ КРАСИ
По ко зна који пут се показује да је у Србији најтеже бити национално еманципована личност, ослобођена од било какве идеологије, тј. политике, цркве итд. У срцу тако остварене слободе нема места користољубивим пороцима а камоли самољубљу, греху над гресима. Где је и шта је тада кривица г. Кустурице, српског уметника и културног посленика? Нема је нигде и ништа није! Упркос томе, њега нико не може заштитити пред завидном руљом нити спасти пред коцем који му је припремила. То је најбоље од свих знао први потпредседник владе Вучић, када је лажју "Нико није изнад закона и државе!" опсенио српску простоту. [,]
Препоруке:
7
5
85 четвртак, 07 март 2013 19:10
ex petar
Gospodine Pavkov, nemate uvid da li je ovde u pitanju revnosni sluzbenik ili nalog aparatciku. A tvrdite da je u pitanju revnosni sluzbenik. Sasvim je dakle neozbiljan vas pokusaj da se predstavite kao nepristrasni pravednik kada je pristrasnost ocigledna. Vi iz ovoga ne mozete da se izvucete sem ako kazete da poznajete tog sluzbenika i da imate uvid u ceo slucaj. Ne mozete da se izvucete u smislu da ste neozbiljan besednik, to zato sto se usudjujete da samopouzdano tvrdite ono u sta nemate uvid. I sta jos kazete, ne smeta vam sto Vlada krsi Ustav, a veliki ste pravednik? Pobogu, pa vi ste sasvim neozbiljan!
Препоруке:
3
2
86 четвртак, 07 март 2013 19:46
драгослав павков@ Мирослав Анђелковић
Ја умем да трукујем петиције које се тичу конкретних случајева у којима је од институција или бахатих појединаца угрожен мали, обичан човек... Овог пута сам се понудио да станем у заштиту уметника, тј. великана - а ви ми задајете презежак задатак, да се упустим у спорење са гигантима правне науке окупљенима у Уставном суду и странкама на власти; то једноставно није лепо, слично као када бих ја од вас захтевао да замените корпу квачила на новом Ферарију, а ако не знате - логично је закључити да сте будала. Истом аналогијом по којој сте ви закључили да ја, чим се не буним против неажурности Уставног суда - мора да сам домаћи издајник и страни плаћеник.
@петар
препоручујем вам да се у коментарисању држите онога што јесам написао уместо што измишљате.
I sta jos kazete, ne smeta vam sto Vlada krsi Ustav, a veliki ste pravednik? Pobogu, pa vi ste sasvim neozbiljan!

Где ја то "још кажем" молићу лепо. Закон мора да се поштује, а ви Кусти дајте оно чему сте власник 1/1,
Препоруке:
3
8
87 четвртак, 07 март 2013 20:31
Мирослав Анђелковић
@Драгослав Павков
...а ви ми задајете претежак задатак, да се упустим у спорење са гигантима правне науке окупљенима у Уставном суду и странкама на власти;...

Хе, хе, Ви сте баш неки шерет?! Ил' је можда дудовача у питању?
Но, што се поштовања закона тиче:
Знате ли Ви колико су петооктобарци закона овоземаљских и Божјих прекршили, па ником ништа?!
Па, Динкић Вам је са чарапом на глави извршио оружани упад у НБЈ и самопрогласио се гувернером!
Уништио је комплетан тираж тек одштампаних папирних десетодинарки које су носиле потпис гувернера Влатковића и штампао нови тираж новчаница са својим швракописним аутограмом!
Знате ли колико је пореске обвезнике коштала та његова незаконита радња?
Је л' неки ревизор или тужилац покренуо кривични поступак против њега?
А, Ви баш запели да примењујете прекршајни поступак на Човеку чији разбарушени уметнички дух не признаје никакве бирократске стеге и шаблоне!
Препоруке:
8
5
88 четвртак, 07 март 2013 21:00
ex petar
Tako dakle, gospodine Pavkov, necete da se kacite sa GIGANTIMA koji krse zakon, kacicete se samo sa onima koje GIGANTI oznace kao one koji krse zakon. Pa to znaci da je zakon za vas poslednja stvar, a izmisljali ste da je prva.
Препоруке:
6
2
89 четвртак, 07 март 2013 21:00
Deni
Autorica izgleda promovise neplacanje poreza kod povlastenih, kao i opravdava sto se narodski milioni trpaju u dzep privatnicima zarad nekog imaginarong srpstva. Bolje b bilo da promovise rad i posten narod
Препоруке:
6
5
90 четвртак, 07 март 2013 21:17
ex petar
Ma nije Deni, nego je ona inteligentna, zna da njima kod Kuste smeta upravo, jedino i samo to "imaginarno srpstvo". I vama to najvise smeta. Ali mozete da nam poslujete pod prozor.
Препоруке:
7
1
91 четвртак, 07 март 2013 21:35
Dragoslav Pakić
Ne daj se Emire
Srbi se ne mire
Da zbog tebe dušmani seire

Ne ostavljaj nas Emire
Prekopaćemo svemire
Da te obnovimo čilog
Našim srcima milog.

I da je Mokra Gora
Od najgoreg gora
Moraš ostati stamen
Jer si srpstvu temeljac kamen.
Препоруке:
2
1
92 четвртак, 07 март 2013 21:36
брм
човек је феномен, биоје љубимац и Слобе и Мила и Ђинђића и Коштунице, па Тадића-- и сад вам не ваља што није и Вучића
Препоруке:
3
5
93 четвртак, 07 март 2013 23:42
laky
Браво Драгославе павков@ex petrе!
Човек је прекршио закон,а они покушавају да га сакрију иза његове уметничке величине. Типичан политикантски спин - кад се нађу у шкрипцу, одговарају на питање које им нисте поставили. Куста је добио Мокру гору и 16.000 хектара националног парка од Коштунице, пошто је усвојен закон по коме се национални паркови могу давати тзв старатељима - што је еуфемизам за приватизацију. По закону се у националним парковима не може вршити никаква привредна делатност, па ни у области коју Г17 назива индустријом културе. А шта је све радио Куста? Да је праве инспекције,не би га гањао никакав државни ревизор због књиговодства, већ би одговарао за кршење закона о националним парковима.
Још једном, браво Драгославе!
Препоруке:
7
6
94 петак, 08 март 2013 00:18
сељак беземљаш
&Драгослав Павков
Виђамо вас у лошем друштву.Дени,Лаки ....и слични.
Препоруке:
4
1
95 петак, 08 март 2013 00:33
zoran pančevo
Ako je Kusturica veličina (ja sam uveren da jeste!)
trebalo bi da na ovu " stvar sa revizorom" doživljava kao pozitivnu promenu-izgradnju sistema u kojem će pred zakonom svi biti jednaki,pa makar i on bio trenutno"na tapetu".
Time bi na najbolji način utišao svoje kritičare i mrzitelje a ohrabrio i oduševio svoje poštovaoce!
Препоруке:
7
3
96 петак, 08 март 2013 01:16
Комнен Коља Сератлић
Све док се нешто не докаже, не би смјело да се "вуче" по масмедијима. Када би биле драстичне казне за оговораче, све би то нестало преко ноћи. Нажалост, често су, које куде, невини људи страдали, кажњавани, лежали у затворима, ишли на вјешала, елекртичну столицу и тсл. Углавном већина Срба је склона оговарању, јалу, љубомори (нека комшији Перу крепа крава). Што се тиче господина Немање, с обзиром на то да сам прије много годинан писао критички осврт на неке његове филмове, односно не само о њему већ у контексту наше кинематографије, којом приликом сам рекао да није добро, упитао сам се зашто се то ради, да се у филмовима наводе, поручују ружне ствари о Србима и Србији. Када је жена у питању, писао сам тада, филмаџије су је приказивали као нимфоманку, она која вара мужа, кафанску пјевачицу и још нешто ружнијe.Питали су ме странци, зашто су српски филмови антисрпски.Навијање је дозвољено на утакмицама.Паушалне славопојке у тексту о Немањи су неукусне. Ако је крив мора бити кажњен.
Препоруке:
4
1
97 петак, 08 март 2013 08:54
драгослав павков@ сељак беземљаш
Мислим да не треба да се групишемо у некакве навијачке сердарско-војводске кланове већ да се залажемо за принципе. У свом коментару сте објаснили како то са казнама за прекршаје иде код вас; одете код адвоката, платите му да нешто напише и полиција одустане од прогона јер су схватили да сте тврд орах који их се не плаши, па су одустали од вас и потражили другу жртву. Лично, ја се не бих задовољио тиме да они одустану, већ бих на све начине покушао да их присилим да такву грешку никада не понове. Нарочито ако је хонорар адвоката приближан висини казне.

У нашој земљи је превише "заслужних" којима сам обичан "беззаслужни" свет даје алиби за кршење закона, и не само што их оправдава већ их размишљањем као што је овде већинско - инспирише на још већу бахатост и безобразлук. Мислите ли да једна држава попут Србије може да функционише финансирајући се из кредита и казни које плаћају искључиво анонимне тикве без корена?
Препоруке:
4
4
98 петак, 08 март 2013 09:08
драгослав павков@ сељак беземљаш, наставак
Познат је (мислим да има и на ЈуТјубу)случај глумца Милана Калинића који је једне лепе београдске вечери са децом у колима пролетео кроз неколико затворених семафора, направивши неколико прекршаја за које је по закону о безбедности у саобраћају прописано обавезно одузимање возачке дозволе. Мислите ли да му је дозвола одузета? Иако је барем милион људи видело снимак на телевизији која је његово дивљање пратила и платила? Наравно да није, јер полиција и судски органи овдашњи уместо да поступају по законима - ослушкују "како јавност дише" а Миланови обожаваоци из ове "јавности" кажу: "Постани и ти Милан Калинић па вози кроз црвено, а зашто ником не смета кад Веља Илић вози у пијаном стању, а кад полицајци паркирају на зеленој површини - то ти не смета..." Не познајем људе које сте поменули у свом коментару, осим као коментаторе текстова на НСПМ; у овом случају се слажемо што не значи да ћемо се сложити и по другим питањима, а ако до тога дође - ето мене опет међу "правим Србима" :)
Препоруке:
4
3
99 петак, 08 март 2013 10:04
mali perica
Mora nas covek da se savije pa to ti je. Ili obozava ili u blatu gazi, trece nema.Kusturica je reditelj koji nije snimio nijedan lep, afirmativan film o srbima. Nijedan, nista.Kako neko moze biti toliko corav kod ociju nije mi jasno... i jos kao braniti nekoga, i ... se izvinjavati...
Препоруке:
4
3
100 петак, 08 март 2013 13:08
Мирослав Ђукић
Емире, сети се у овом часу, кад бубашвабе и жохари ударају на тебе, коментара јунака Ђеке, из "Примјера чојства и јунаштва" Марка Миљанова. Ђека, када су га зачуђени очевидци питали зашто није одмах узвратио изненадни шамар који му је без повода на јавном месту ударио никоговић и људска сплачина по надимку "Муча": "Муча - мучки, а ђека - јуначки"!
Препоруке:
4
1
101 петак, 08 март 2013 18:58
ex petar
Oni proganjaju Kustu jerbo je Srbenda. Ali to ne smeju otvoreno da kazu. Pronasli su (ne)svesnog aparatcika da im odradi taj posao. Ocigledno je. Nego, da li poznaje neko ovde taj tim koji je kod Kuste pronasao propust? Njihova imena? Stranacku pripadnost? Da vidimo u kojim su to jos slucajevima pronasli slicne propuste, a u kojim slucajevima su presli preko pronadjenih propusta itd. To bi bilo zanimljivo. Zasto? Zato sto se takav jedan aparatcik ili tim aparatcika pokusava predstaviti kao andjeo cuvar zakona u zemlji u kojoj Vlada krsi Ustav, sto je nonsens. Hajde da mi resimo Vladu koja krsi Ustav, tek onda ce moci da bude moguc aparatcik dosledan zakonu. Pre toga, zakon je poslednja ruka na svirali i sasvim je degute drugacije besediti, kao gospodin Pavkov sto besedi npr.
Препоруке:
3
0
102 петак, 08 март 2013 21:04
сељак беземљаш
&Драгослав Павков
Бацим случајно поглед и не могу да верујем,како сте ме разумели и шта сте написали.
Да ли ви стварно верујете да ја или било ко због безазленог саобраћајног прекршаја који се кажњава са 3000 динара,плаћанм адвоката,и да за тако нешто утичем или ја или било ко да полиција одустане.
Браниоче законитости, па пријава је код прекршајног судије а не код полиције.

Ја сам желео да вам укажем да је ваше хвале вредно залагање за принципијелност, шупље и да како ствари стоје иде на руку безакоњу.наставак
Препоруке:
2
0
103 петак, 08 март 2013 21:50
сељак беземљаш
наставак
Други су упозорили на кршење Устава. Закон о безбедности у саобраћају ми је само јасан и разумњив модел по коме се у како се то каже свим сферама крши законитост.
Ради заштите и живота и здравља закон је санкционисао прекорачење брзине као најчешћи посредан и непосредан узрок саобраћајним несрећама.

На свакој прометној улици или булевару можемо видети да најмање четвртина учесника драстично крши закон.
Да ли је суштина закона да се прво казне они који возе 80 или 100 на сат и да ли је масовно и скоро искључиво кажњавање оних који возе нешто преко 60 поштовање закона или његово исмевање.
Примените ово на све области друштвеног живота па ће вам бити јасно.наставак
Препоруке:
2
0
104 петак, 08 март 2013 22:17
драгослав павков@ сељак беземљаш
Браниоче законитости, па пријава је код прекршајног судије а не код полиције.


Ево ја, правно неук, помислио сам да сте имали примедбу на понашање полицајца поред кога су тутњала возила брзином од преко сто на сат док је он вама писао пријаву за 67, да је адвокат његовим шефовима упутио два поднеска која је писао па су одустали од подношења пријаве... Пошто нисам добро скапирао, објасните мени правно неуком како сте се "писањем два поднеска" извукли код "прекршајног судије" ако вам је полиција очитала брзину од 67км/час, ако сте потписали записник сачињен на лицу места и тиме признали да је чињенично стање коректно утврђено? Можете ли и нама осталима да препоручите свог адвоката, или још боље - препоручите га Кустурици. Али, ако буде заинтересован да ради про боно, чини се да великан не воли да 'арчи новац.
Препоруке:
1
2
105 петак, 08 март 2013 22:32
сељак беземљаш
наставак
Или вам је ово можда јасније.
Нарочито од двехиљдите па до пре три године до када сам пратио ,пред сваким судом који је судио у другом степену било је преко хиљаду А У ВЕЛИКИМ ГРАДОВИМА преко ПЕТ ХИЉАДА СПОРОВА ЗА НЕИСПЛАЋЕНЕ ЗАРАДЕ НЕ УКУПНО ВЕЋ ДЕСЕТ ГОДИНА СВАКИ ДАН КОЛИКО ГОД СУ СУДОВИ РЕШИЛИ СТИЗАЛЕ СУ НОВЕ ТУЖБЕ.

У Србији имате за десет година на десетине хиљада,вероватно и сто хиљада правоснажних пресуда за неисплаћене зараде и неуплаћен радни стаж који радници не могу да наплате.
Неко је лепо пустио сто хиљада радника да се у просеку по три четири године суде са барабама.Барабама је остављено по неколико година да опљачкају фирме.А СВЕ ЈЕ ТО ПО ЗАКОНУ.
ТО ШТО СЕ РАДИЛО И РАДИ СА ЉУДИМА У ПРАВУ СЕ ЗОВЕ ШИКАНА Е КАДА И ВЛАСТ И ОПОЗИЦИЈА КОЈА СЕ НЕ СУПРОСТАВЉА И НИЈЕ СУПРОСТАВЉАЛА ШИКАНИРАЊУ СТОТИНА ХИЉАДА ЉУДИ ВЕЋ ЈЕ ИШЛА НА РУКУ НЕКОЛИЦИНИ БУДЕ ЗБОГ ТОГА УДАЉЕНА ИЗ ЈАВНОГ ЖИВОТА ОНДА ДА ПРИЧАМО О ХВАЛЕ ВРЕДНИМ ПРИНЦИПИМА.наставак
Препоруке:
1
0
106 петак, 08 март 2013 22:50
сељак беземљаш
наставак
Неважно је шта ја и ви мислимо.Знам шта стотине хиљада са разлогом мисле о законитости и на шта им то личи.У НОРМАЛНОМ СИСТЕМУ НЕИСПЛАЋЕНА ЗАРАДА СЕ РЕШАВА ЗА ОТПРИЛИКЕ ТРИ НЕДЕЉЕ И ЗНАТЕ НА ЧЕМУ СТЕ. По образовању сам правник и знам о чему ви причате али то не пије воду.

САВЕТИ ЗА ВАС Када је у питању правни посао обавезно се јавите адвокату. Ако знате ко је добар механичар или добар молер или зубар морате знати и ко је добар адвокат за посао који вам треба.
Пођите од тога да сте на добром путу ако адвокат не тражи новац од вас већ ће се наплатити од супротне стране и од процента који ће те ви добити као накнаду.наставак
Препоруке:
1
0
107 петак, 08 март 2013 22:56
драгослав павков@ сељак беземљаш
преко ПЕТ ХИЉАДА СПОРОВА ЗА НЕИСПЛАЋЕНЕ ЗАРАДЕ


Нешто се не сећам да се пет хиљада парничара икада организовало и извршило притисак на нежурне судове. Можда чекају неког новог Титу да их организује? Је ли вама јасно да нам се ово и дешава управо јер смо примитивна руља коју службе у служби СВИХ режима буше како им падне на памет? Јер не постоји заједнички консензус о томе шта је свето и испод које црте се не иде; доња граница испод које се не би смели ићи су домаће васпитање и општеприхваћени принципи. Онај ко децу учи да морају да се сналазе уместо да се образују, да краду уместо да штеде, да дављеника потапају уместо да га извлаче - је идеалан клијент покварених политичара, подмићених судија, ревизора на навијање, инспектора који деру уличне продавце на Булевару али не смеју ни да погледају у локале Матијевића, Зекстре, итд... Већина од тих које се годинама суде за своје цркавице су људи који су своје фирме на тацни предали лоповима; нико се није побунио...
Препоруке:
1
2
108 петак, 08 март 2013 23:22
сељак беземљаш
наставак
А за конкретно питање.
Пођите од тога да СЕ ЗАКОН МОРА ПОШТОВАТИ.Да ви имате између осталог права да суд утврди да ли ви имате кола.Што тражи времена.
Да ли вам је пало у очи да вас један полицајац зауставља а други вам у колима пише пријаву и потписује се.Е по закону онај што се потписао не може да буде сведок на суочењу.Ваљда се слажете да то не би било по закону.И да је по закону да дође тај други.То све тражи времена.Да вам ја не пишем даље.И ово је превише.Још да вам додам то да полиција често избрише оригинал снимке (све не наравно један) не гледајући да ли је прошао апсолутни рок застаревања.

Узгред стигла ми је порука да су у другом степену о неисплаћеним зарадама одлучивали судови у Новом Саду,Београду,Крагујевцу и Нишу.
ДЕСЕТ ГОДИНА НЕПРЕСТАНО МА КОЛИКО СЕ ПРЕДМЕТА РЕШИЛО ОСТАЈАЛО СВАКОДНЕВНО ОКО ДВАДЕСЕТ ХИЉАДА ПРЕДМЕТА.хИЉАДЕ ИЗ СВАКЕ ФИРМЕ ТО БИ И ЛУДАК РЕШИО А ОВИ СУ СЛОМИЛИ ПРАВНИ СИСТЕМ НА НЕЧЕМУ ШТО НИЈЕ СПОРНО.
Препоруке:
3
0
109 петак, 08 март 2013 23:45
сељак беземљаш
&Драгослав Павков
Не пет хиљада већ у четири суда која су судила у вишем степену је десет или и више година ма колико решили предмета остајало је око 20 000.Реално око 100 ооо правоснажних у које могу гледати и плакати.
Ту кривице суда нема али има законодаваца дакле формално парламента и и оних који су били права власт.Они су гледали хладно и церекали се док се и суд и радници давили.Замерка суду је што су неке судије пресудиле да они који су добили суд плате и таксу и да је о лицемерја наплате од оног ко их је оставио без зараде и радног стажа.
Начелан проблем са судовима је што није било позитивне селекције а адвокати су је имали.
Проблем суда су и лоши, често преписани закони.Корупције је ту мало.

Не бих се слагао са оценом народа.Народ наш не одступа од других.Проблем је што ми немамо елиту Буквално је тако.А нешто нисмо ради ни да је градимо.
дРУГИ ПУТ О ТОМЕ.
Препоруке:
3
0
110 субота, 09 март 2013 17:41
ex petar
Seljak bezemljas, ispravno besedite, za razliku od gospodina Pavkova. Tako je, on svaljuje krivicu na narod, jer mu od sirotinje ne preti opasnost. A pazi da se ne zameri Gigantima, jer ce da izgubi posao. I, gde je tu zakon? Pojela maca. Pazite samo, narod mu kriv, a ne Giganti, pobogu. Skoro da nema evropske zemlje iz koje ne poznajem mnogo ljudi. Iz iskustva dakle tvrdim da je to sve isto, razlika je samo u Gigantima. Srbin koji dodje u Nemacka, skoro automatski se ponasa kao Nemac. Nemac koji dodje u Austriju, isto tako. Turcin u Svici, isto tako. Govorim o prosecnim ljudima a ne o ekstremima. Itd. Evo predlazem gospodinu Pavkovu da se malo obrazuju u vezi sa tim. Znate, gospodine Pavkov, da se madjarski narod pitao, Austro-Ugarska bi mogla da bude jos i danas. Problem se pojavio kada je ugarskoj eliti/Gigantima pocelo da smeta sto su ih je kompanjonska elita/giganti potpuno potisnula i u vlastitoj zemlji. Pazi, narod kriv?
Препоруке:
1
0
111 субота, 09 март 2013 18:03
ex petar
I za to ste u pravu, gospodine Seljak bezemljas, jedan moj poznanik je radio kod privatnika u Nemackoj, i ovaj mu nije platio. On je to prijavio u odeljenje za probleme radnika (AK). Ovi iz AK su nazvali tog privatnika i on je rekao da nece da plati. Oni su onda razgovarali sa mojim poznanikom, rekli su mu da ide na sud i da ce da ima besplatno odlicnog advokata. Pristao je. Kada su javili privatniku da ce na sud, odmah je pristao da isplati sve i jedan radni dan. Bez suda dakle, u pravu ste, radnik dobija svoj novac za dvadesetak dana. A ako se ukljuci sud, mogu da proverim tacno, ali sam siguran da ne traje predugo. Nisam jos cuo da se negde privatnik koji nije platio radnika odlucio za sud. To moze samo u zemlji gde Vlada krsi Ustav.
Препоруке:
1
0
112 субота, 09 март 2013 18:24
ex petar
Poznat mi je i jedan slucaj iz Beograda. Jedna devojka je radila u poznatom restoranu. Kada je doslo vreme za platu, vlasnik je isterao kao psa jerbo se usudila da trazi svoju platu. Ona nije ni pomisljala da se obrati nekoj instituciji, jerbo je znala da to ne funkcionise, iako gospodin Pavkov tvrdi da nema aparatcika koji ne bi dao zivot za zakon. Elem, ona se obratila za pomoc ljudima na jednom poznatom sajtu gde je bila aktivna. Okupilo se par ljudina i doneli joj pare od gazde. Ja mislim da bi gospodin Pavkov u ovom slucaju sudski gonio te ljudine, ako bi to onaj gazda trazio od njega. Gonio bi on i Tu devojku. Samo ne bi Gazdu. To ni slucajno.
Препоруке:
1
0
113 субота, 09 март 2013 22:41
ex petar
Naravno, razumem ja vas, gospodine Pavkov. Posto zivite od zakona, vi ste se samoobmanili da je zakon najbitnija stvar na svetu. Problem se pojavljuje kada pokusate da obmanite i mene da je zakon najbitnija stvar na svetu. Hej, covece, Vlada krsi Ustav, o kakvom vi zakonu i zakonitosti pod tim uslovima pricate! Kusta im smeta samo zato sto je Srbenda, dodvoravaju se okupatoru. Ne smeju to otvoreno da kazu i pronasli su vas da (ne)svesno odradite posao.
Препоруке:
1
2
114 недеља, 10 март 2013 07:35
драгослав павков@ex petar
Нисам намеравао да настављам ову бесмислену дебату с вама, али пошто видим да не одустајете - ево још овај пут:
Posto zivite od zakona, vi ste se samoobmanili da je zakon najbitnija stvar na svetu.

Ја живим од земљорадње и супругине плате а ви србујете са дистанце и исказујете натчовечанску храброст нападајући владу Србије која узгред буди речено и не зна да постојите. На тај начин вероватно олакшавате себи чињеницу што не делите судбину свог народа; прави Срби, они како их замишља мали Ђокица, би остали у земљи и борили би се за рушење лоповске власти и успоставу слободе и правде за сваког њеног грађанина. Ко зна зашто је добро што сте ви и вама слични отперјали на време; да сте остали са идејама које сте наследили од покојног Тите ("...неке судије, матер ти божју, држе се закона ко пијан плота...") не бисмо имали никакве шансе, овако - нада умире последња.
Препоруке:
1
1
115 недеља, 10 март 2013 07:45
драгослав павков@ex petar - 2
Немате никакво право да од мене "браните" српски народ. То је мој народ и када га нападам - нападам га јер нисам изгубио наду да ствар још може да се поправи.
Нажалост, постоје људи попут вас који са безбедне удаљености свакодневно, са већине српских портала лажу и обмањују Србе, нарочито младе који немају воље нити времена да се баве ни сопственом садашњошћу, а камоли прошлошћу и будућношћу. Није Србија само Гуча у коју дођете једном годишње да се облочете и у њој исповраћате сав ауслендерски јад и чемер. Такође, нису Србија само питоми брежуљци засађени шљивицима и виноградима, плодне долине питомих река у којима кршне лепотице у народним ношњама српом скупљају зрело класје... Србија је земља коју је и коначно напустила већина паметног света (и мојих троје одрасле деце нажалост, интензивно учи норвешки), док су у њој остали само пензионери (који само овде могу да преживе са 200 евра месечно), политичари, криминалци и они који немају где да оду.
Препоруке:
1
1
116 недеља, 10 март 2013 07:55
драгослав павков@ex petar - 3
Србија је земља која је доказала да већ 100 година нема план за Косово, која је допустила да се на њему као у огромном инкубатору излеже скоро два милиона непријатељских војника, али која упорно "не да Косово", а највише га "не дају" људи попут вас, они који са 100 евра годишње у виду поклона деци рођака подмирујете све "дугове отаџбини". Знате ли како су косметски Шиптари (између осталог) дошли до "државе"?
Знате ли да сваки Шиптар запослен широм света плаћа рекет за "косово репубљик"? од сомборских пекара до брокера на Вол стриту... Колико сте до данас ви уложили у Србију када тако суверено нама овдашњима солите памет о потреби да се закон примењује само на тикве без корена, док "Србенде" од њега морају да буду изузете? Ево, кад сте ме већ повукли за плајваз - ја сам (ако ништа друго) 3.11.'91. за Србију дао барем један литар крви и њоме зађубрио "лијепу њихову", о томе имам ћагу са ВМА, а ви? Дадосте ли макар прилог НСПМ?
Препоруке:
0
1
117 недеља, 10 март 2013 08:03
драгослав павков@ex petar - 4
Данас, поред вас из дијаспоре, Косово "не дају" и политичари који су на том Косову упропастили и девалвирали сваки српски легитимни интерес. Такође, не дају га ни балавци који по Фејсбуку лепе олакате направљене у фотошоповима, са разним вуковима, орловима и сличним караконџулама, али који су одушевљено дочекали "професионализацију војске" и нож у леђа који јој је задао бивши министар, ФБИ курсаџија Шутановац. Следећи који не дају Косово су старе дртине који нису војни обвезници и који су своју децу сместили по иностранствима, док би туђим ... радо млатили глогиње. Ово о Косову пишем само јер сте ме неколико пута прозвали да подржавам неке "гиганте" из владе Србије који крше Устав. Верујем да не читате оно што пишем (и немојте, предугачко је и препуно чињеница које знају да заболе) па да вам препричам као шестогодишњаку.
У својим текстовима углавном нападам родољубе јер нису способни да (чак ни за добро нације) превазиђу ситне различитости које се тичу друкчијег схватања политике.
Препоруке:
0
1
118 недеља, 10 март 2013 08:13
драгослав павков@ex petar - 5
Такође, нападам и "патриЈоте" попут вас који као врхунац србовања доживљавају наступ Радета Јоровића или бата-Геџе у некој франкфуртској дискотеци, али сами нисте способни да се одрекнете минута слободног времена и да прочитате било шта критично али добронамерно. О финансијској подршци било чему патриотском да не говоримо ("ви из Југе мислите да у Немачка марке расту на дрвеће..."). Оне балавце са постерима углавном игноришем, нису они криви што су незналице, криви смо ми.

Зашто не нападам властодршце? Па шта има да их нападам и ја поред живих Антонића, Вукадиновића, Ђурковића? Јел ви мислите да је ово '48. када је сваки "друг члан" своју правоверност Тити морао да докаже тако што ће опљунути Русе? Једноставно, људи које сам поменуо то раде боље, аргументованије и ефикасније него што бих то ја урадио са информацијама и контактима којима располажем овде на бачком салашу.

А зашто нападам родољубе?
Зато екс петре јер мислим да још има наде. О томе у последњем наставку.
Препоруке:
1
1
119 недеља, 10 март 2013 08:22
драгослав павков@ex petar - 6
Да поједноставим:
Некада давно, пре него што сам постао сељак био сам подофицир ЈНА. Када један старешина припрема јединицу за неки задатак, пре него што им одржи говор о славним прецима и захвалним потомцима, мора да се потруди да се опрема и убојна средства јединице доведу у најбоље могуће стање. Да сваки војник има онолико муниције колико му је неопходно да би успешно учествовао у заједничком интересу. Да обавезно у џепу има први завој, а у ранцу СДО. Да има исправне пертле на чизмама и нове батерије на ноћни нишан... И најважније - да свако, од команданта бригаде до командира одељења зна шта се након извршеног задатка добија, а шта су последице ако акција пропадне.

Да би се то постигло, не даје се снајпер војнику који мисли да ће бити бољи стрелац ако непријатеља "привуче" оптичким нишаном; да би се непријатељски војник нанишанио било чим, прво мора бити уочен. А уочава се осматрањем, а не гуслањем по оној једној жици,
Препоруке:
0
1
120 недеља, 10 март 2013 08:30
драгослав павков@ex petar - 7
о томе како смо ми најбољи, најлепши, најхрабрији - али нас нико не воли, па су нам зато сви непријатељи. Додуше, има и тога али није од значаја за успех или неуспех.
Нити се РБР 90мм даје војнику коме се гаће тресу чим чује да се упали тенковски мотор...

Дакле да бисмо победили, морамо постати свесни својих могућности и својих ограничења. Као што човек који поседује мозак мада је некада изгубио ногу, неће ући у кафану пуну пијанаца и свима опсовати милосну мајку, тако ни држава која нема војску неће ићи да прети НАТО-у. Прво ће нам се насмејати и рећи "..беш будале...", а онда ће се неки њихов ћата у Стејт дипартменту сетити да би то србско ...чење још могло да испадне добро за - САД. Јер они тамо имају праве аналитичаре и праве генерале, они немају ни Мегатренд ни Сингидунум, мислим - имају, али дипломци са таквих универзитета могу да се запосле само код онога ко их је "школовао" а не код државе.

У својим многобројним коментарима једини аргумент против мог става о
Препоруке:
1
0
121 недеља, 10 март 2013 08:40
драгослав павков@ex petar - 8
поштовању закона као обавези за све држављане једне државе (па и Србије) је то да влада и сама крши Устав.

Ако знате да неки комшија свакодневно млати жену, нећете се ваљда угледати на њега па и ви кренути да радите исто?!
Држава је заједница појединаца и група (политичких странака) који су се удружили ради испуњења неког заједничког интереса. Морам признати да не видим свој интерес у томе што ћу ја рецимо плаћати и казне за погрешно паркирање и за брзу вожњу, и накнаду за одржавање путева , и телефон на коме нема техничке могућности за АДСЛ (али ми је претплата иста као ономе што по целу ноћ скида филмове, нарезује их и продаје на бувљаку) - а друга половина становништва (заслужни, нацијоналне величине, рођаци, кумови и комшије полицајаца, директори ЈП, лекари, судије, тужиоци, рођаци, кумови и комшије (са којима поменути нису у завади), политичари и политиканти - ЈОК!

Ако вам и даље ништа није јасно - искрено жалим, али ви сте безнадежан случај.
Препоруке:
1
1
122 недеља, 10 март 2013 13:35
сељак беземљаш
&Драгослав Павков
Одмах бришите ту причу да Срби "100 година немају решење за Косово".
Забрана повратка Срба на КиМ, усељавање Шиптара, исељавање Срба почело је као државна мера, 1945 године.
Просто речено Албанци су под заштитом комуниста применили према Србима све оне мере које је предлагао да се примене према Албанцима историчар Васа Чубриловић.Можете то наћи и прочитати.Краљевина Југославија није применила ни једну од предложених мера,бар не системски према Албанцима али су све мере примењене али према Србима у СОЦИЈАЛИСТИЧКОЈ ЈУГООСЛАВИЈИ И У ТИШИНИ АКО НЕ РАЧУНАМО 1968 КАДА ЈОЦА МАРЈАНОВИЋ И ДОБРИЦА ЋОСИЋ КРИТИКУЈУ НАЦИОНАЛНУ ПОЛИТИКУ УКУПНУ А ПОСЕБНО НА КОСОВУ ШТО ЈЕ ОДМАХ ЗАТРПАНО МАСОВНОМ ПОДРШКОМ КОМУНИСТА НАЦИОНАЛНОЈ ПОЛИТИЦИ КОЈА ЈЕ ИЗАШЛА НА СВЕТЛОСТ ДЕВЕДЕСЕТИХ КАДА ЈЕ ЧИР ПУКАО
За време Стојадиновића правио се нови план за решење
албанског питања на КиМ а на челу тима је био један други доктор историје познат као ИВО АНДРИЋ
наставак
Препоруке:
1
0
123 недеља, 10 март 2013 14:37
сељак беземљаш
наставак
Постоји теорија о природном праву која се развијала од Томе Аквинског до француских просветитеља.
ПРИХВАЋЕНА ЈЕ КАО ЦИВИЛИЗАЦИЈСКО ДОСТИГНУЋЕ.
Да поједноставим. Постоји група права која човеку припадају рођењем и она су изнад свих закона.

Нисам ја ни антикомуниста,ни десничар.Самим доласком на власт комунисти су поништили многа природна права и успоставили безакоње.Простор који је био слабо брањен потпуно су разорили и када је обруч пукао,били смо потпуно неспремни.АКО НИСАМ ЈАСАН ПОМИСЛИТЕ НА КАТАСТАР ДА НЕ БРОЈИМ ДАЉЕ. Од деведесетих уместо побољшања долази до потпуне деградације.
Ваши ставови су јасни.Могу да наведем од старог Рима па до данас стотине изрека, значајних људи у вашу корист.
Али постоји и изрека да су ЛОШИ ЗАКОНИ НАЈГОРА ТИРАНИЈА а КОД НАС Е НЕ РАДИ О ЛОШИМ ЗАКОНИМА.ЈОШ ЈЕ ГОРЕ.наставак
Препоруке:
1
0
124 недеља, 10 март 2013 15:10
сељак беземљаш
наставак
Ако имамо "бизмисмена контроверзног"који за сићу купи фирму, не отплати ни то задужи је, и прелије паре на свој рачун, радницима не плаћа зараду ни порез држави,ако само из једне фирме стигне хиљаду и више тужби, ако радници морају за једну тужбу по пет или десет година да се туже са "бизмисменом" ако им је и правоснажна пресуда мртво слово на папиру ако се то понавља годинама у хињадама фирми и то искуство имају и десетине хиљада људи шта је остало од принципа шта је остало од суда који је затрпан каква је порука тим људима и њиховом породицама шта ће они да мисле у својим главама.

А све је по закону.А у ствари ради се о ругању и закону и људима и суду и судијама.
А ОВО ЈЕ САМО ДЕЛИЋ БЕЗАКОЊА ПО ЗАКОНУ.

Ради се о једном бесмислу у коме сви патимо
И ОНО ШТО МЕНЕ НАЈВИШЕ ЧУДИ ЗАШТО "ДОБИТНИЦИ ТРАНЗИЦИЈЕ" НЕ УВЕДУ РЕД КАКО БИ УКРАДЕНО САЧУВАЛИ ОД ПРЕКРАЂЕ ПА ЗВАЛА СЕ ОНА ОБИЧНА ПЉАЧКА ИЛИ РЕВОЛУЦИЈА наставак
Препоруке:
0
0
125 недеља, 10 март 2013 15:43
сељак беземљаш
наставак
Ја имам довољно душевне снаге да не морам да верујем у брза решења.То причају варалице а наивни верују.
Преокрет ће почети када истрошимо све трикове и прихватимо да поштујемо и ценимо врсност.

Прошле недеље сам ишао кроз једно велико село у Бачкој. Шездесетих година причло се са дивљењем колико пензија поштари доносе сваки месец.
Никад ни једна фабрика није направљена у селу које је бројало 5000 становника.
До рата 1941 село се називало по сорти чувене паприке која се ту гајила.Због реке Мостонге цео крај је изузетно повољан за гајење поврћа. Уместо да се изгради фабрика за прераду поврћа, одмах послерата престало се гајити и поврће.
Рано одлажење у ПЕМЗИЈУ, углавном борачку,чепркање око пар јутара КУРУЗА,два прасета,три кокошке,кафа и ракија домаћа шећеруша,нико паметан, нико глуп, дремеж, мржња према свакоме ко буди из дремежа,
ЗАКОЧЕНОСТ И КОЧЕЊЕ ДРУГИХ,СОЦИЈАЛИСТИЧКЕ СЛАВЕ СЕОСКЕ СА ПИВОМ И ПЕВАЧИЦОМ НА СТОЛУ ТИТО ПАРТИЈА наставак
Препоруке:
1
0
126 недеља, 10 март 2013 16:09
сељак беземљаш
наставак
Један живот на слепом колосеку,једно искључење из живота и света и века је оглашено животом.
Није боље ни у граду. Ови у селу су знали бар нешто да раде а у граду углавном брбљивци.
Радник, нерадник у јавном предузећу или мастиљара која издаје неке потврде типа НЕЗНАМ ДА ПЛИВАМ АЛИ ЋУ ДОНЕТИ ПОТВРДУ.
Па ми од почетка седамдесетих ФЕМУ и ГОСПОЂУ МИНИСТАРКУ ДОЖИВЉАВАМО КАО ЛИКОВЕ КОЈИ ДОНОСЕ НАПРЕДАК.
Из свега овога израсли су наши политичари.
Наш опоравак биће дуг.Ко нема стрпљења мора у иностранство
Препоруке:
1
0
127 недеља, 10 март 2013 16:28
драгослав павков@ сељак беземљаш
Није да сам остао без текста, али не желим даље да злоупотребљавам простор који нам је омогућила НСПМ. За случај да сте заинтересовани за наставак ово г разговора угодног а како смо се помало удаљили од Емира Кустурице и државног ревизора који су разлог оволиког броја коментара, ја сам на prevrat.com То је место где можемо о теми коју сте делегирали, али и о било којој другој. Поздрављам вас.
Препоруке:
1
0
128 недеља, 10 март 2013 18:13
ex petar
Gospodine Pavkov, eto jos ste mogli da kazete i da mi je tata alkoholicar, pa bi klasicna logicka greska bila uocljiva i ljudima koji povrsno poznaju logicki nacin rasudjivanja. Elem, nebitno je ko sam ja, gde sam, ko ste vi, gde ste itd. Bitno je samo da doslednost zakonu nije moguca tamo gde Vlada krsi Ustav, da je pozivanje na zakon pri takvom stanju stvari sasvim bespredmetno. Bitno je da se aparatcik krije iz zakona znajuci da Kustu progone samo zato sto je Srbenda.
Препоруке:
0
0
129 недеља, 10 март 2013 18:34
ex petar
Na sve drugo vam je odgovorio Seljak bezemljas, tu imate sta da naucite gospodine Pavkov. A mozemo i o nebitnostima koje ste pomenuli. Nebitnostima s obzirom na to da ste krenuli da ih navodite nacinivsi klasicnu logicku gresku, otklon od teze. Jedna od tih nebitnosti bi i storija o RBR. Znate ono 'pevaju masinke lepse nego ptice'? E, vidite ja sam to razumeo i iskustveno, samo nisu bile masinke nego RBR-ovi. Da to jos plasticnije kazem, nemojte bre meni o RBR-ovima! Opet na glavnu stvar. Dakle, nemojte bre meni o nekakvom aparatciku koji umire za zakon progoneci Srbenda Kusturicu, dok Vlada krsi Ustav, i pri tom blokira institucije koje su duzne da sankcionisu krsenje Ustava!
Препоруке:
0
0
130 недеља, 10 март 2013 20:38
сељак беземљаш
&Драгослав Павков
Мислим да се нисам удаљио од теме.Увек је важно знати шири контекст теме, да би се могло бар приближно тачно видети посматрано.

Ја мислим и то сам покушао да докажем и објасним колико време и простор дозвољавају да је код нас на делу оно што се у теорији назива АНОМИЈА, дакле неефикасност свих прописа,како писаних (закона и друго), тако и неписаних (морала,обичаја)

По мени узрок нису само ратови и прелазак у други и другачији систем већ и наша "подивљалост" у периоду за који мислимо да је био добар и да смо тада напредовали.Део тога је да ми немамо елиту.Не мислим само политичаре.
Поздрављам вас.Ценим и вас и ваше ставове.Гледајте тактички шта ће те а стратешки чувајте и овде и у вашим текстовима изречене ставове.
Време је такво да је екс петар у праву када је реч о Кустурици.
Чекам време када ће те ви бити у праву.Тада ћу знати да је почео наш опоравак.
Препоруке:
0
0
131 недеља, 10 март 2013 22:06
ex petar
Nije ovaj razlaz bas tako naivan, gospodine Seljak bezemljas. Ako gospodin Pavkov nastupa u prilog 'nasih' Giganta, i ako su oni marionete u rukama okupatora, onda nastupa u prilog okupatora. Ovo je stvar elementarne logike. Dakle, ne samo da je potrebno posmatrati stvar u sirem kontekstu, vec u najsirem mogucem. A on bi da redukuje stvar na to sto Kusta nije platio Porezu. Ali covece svi drzavni mehanizmi su u rukama Vlade, tako i Poresko. A Vlada je u rukama okupatora. A Kusturica je Srbenda koji moze na mnogo bitnih mesta da ospori njihovu bajku o genocidnim Srbima.
Препоруке:
0
0
132 недеља, 10 март 2013 22:29
ex petar
A znate li, gospodine Pavkov, zasto im je potrebna bajka o genocidnim Srbima? Zato da bi psiholoski odahnuli. Ako razgovarate sa njima i u tom razgovoru im dozvolite da se otvore, sve i jedan ce da vam kaze da problem sa Hitlerom nije ni ovo ni ono, vec samo to sto je bio poslednji u nizu. Tako misle unatoc njihovim vlastitim mas-medijima koji im decenijama govore drugacije. Naravno da izmisljeni genocidni Srbi ne mogu da budu novi u nizu iza Hitlera, ali mogu koliko-toliko da ublaze njihovu bol dok se ne pojavi novi u nizu i oni se onda skinu sa tapeta u psiholoskom smislu.
Препоруке:
0
0
133 недеља, 17 март 2013 20:00
Peter RV
Cini mi se da se 'odbrana' Kusturice ( koja je njemu potpuno nepotrebna) pretvorila u izbornu propagandu- Dodika.
Kusturica i Dodik nijesu u istoj kategoriji.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер