Овај текст показује да су кадрови Слободана Милошевића били стручно добро потковани, као и он сам (што је и показао у Хагу). Такође, тешко је оспорити ишта од истинитости свих навода. Наслов сажима све.
Препоруке:
225
8
2
недеља, 03 март 2013 21:53
anonimna
"Не морамо добити ниједан датум, ниједно чланство, али бисмо морали да сачувамо једино достојанство, слободу и пријатеље који нас не уцењују и не понижавају."
Апсолутно подржавам сваку реч коју сте написали, нарочито ове које сам навела, али више нисам сигурна, чак се бојим, колико нас има, који слично мислимо. Ако нас је довољно зашто не потпишемо сви иницијативу да се УСТАВНИ СУД КОНАЧНО ИЗЈАСНИ а не да овако срамно ћути.
Препоруке:
182
5
3
недеља, 03 март 2013 21:55
Горан Јевтовић
То је слично као када би голман на фудбалској утакмици изашао на центар да изведе почетни ударац остављајући небрањену капију за собом.
Заборависте господине Јовановићу да наведете, да је наш голман родом из Бајчетине и да је решио истовремено да буде и центарфор. Забио нам је већ туце голова, с обзиром да га је противничка страна одавно купила и чека се само званични прелазни рок.
Инзваредна анализа!
Рат "ниског интезитета" према "Доктрини ниског (средњег, високог) интезитета". И то је то, трећи светски рат који ће се тек распламсати. А ми ћемо, захваљујући петооктобарским пучистима и овим постмодерним издајницима, ити дочекати као афричко племе из највеће забити - копљима и стрелама.
Препоруке:
150
11
4
недеља, 03 март 2013 22:03
Kosta
Zapad je za vreme Jelcinove vladavine u Rusiji prosipao, za glupake, floskulu da je "hladni rat" zavrsen! Ni broja se ne zna "toplim ratovima" koji posle toga pocese...
Rumunija i Bugarska se obrese na precac u EU, vidi se zbog cega. Sve je upereno protiv Rusije!
Da je posten trijumvirat koji vodi Srbiju, on ne bi krio o cemu se razgovara u Briselu, lepo bi bilo da kazu...mi ne mozemo nista da uradimo, lazu nas i maltretiraju itd...a vi, narode odlucite gde hocete, mi se povlacimo... Sta ih tera i dalje da slusaju briselske lazi a da potom lazu svoj sopstveni narod (sve boreci se protiv korupcije), nece mi nikad biti jasno? Cak i da imaju neko koristi od toga na licnom planu!
Препоруке:
121
4
5
недеља, 03 март 2013 22:08
Marko Gay
Победа над фашизмом и нацизмом је темељ и саме Европске уније у који су уграђене и огромне српске жртве.
Beskrajno vam hvala za ovu recenicu. Lepo je sto ste smogli snage da priznate istinu.
Srbi su se u Drugom svetskom ratu kao lavovi borili za prevlast vanevropskih naroda (americkog i ruskog) u Evropi. I konacno ste se izborili i dobili svoju ljubljenu "atlantsku Evropu", koja se zove Evropska Unija.
Zasto se sad bunite?
Ako vam u tom poretku za koji ste dali svoje zivote nesto ne odgovara, morate nazad u skolu, na cas istorije, ali prave.
Za pocetak, proverite:
1. za sta ste se borili;
2. protiv cega ste se borili;
i
3. zasto.
Препоруке:
28
94
6
недеља, 03 март 2013 22:17
Србин
Све је тачно што је испричао господин Живадин Јовановић. Врстан познавалац прилика и генезе стања у којем се свет налази, са искуством дипломате - Министра СРЈ, из доба када је С.Милошевић бранио Државу од помахниталог УСА ЕУ НАТО фашизма, Јовановић је изрекао ИСТИНЕ које морају остати да живе у историји, не само Срба него у историји људске цивилизације. Никада у читавој историји није постојала монструм сила као што је последњих 22 године НАТО организација.
Добро је рекао да је "преговарање" у Бриселу само МАСКА ЗА "ПРЕГОВАРАЊЕ" У РАМБУЈЕУ, и да између ових "преговарања" нема разлике. "Преговори" нису ништа друго него ДИКТАТ ПРОТИВ СРБА И СРБИЈЕ.
Да ли ова истина може да допре до свести оних што ПРЕВАРОМ седоше у државне фотеље (А.В,Т.Н,И.Д.)??? Проблем је што у ОКУПИРАНОЈ СРБИЈИ не постоје медији преко којих бисмо могли истине саопштавати и објашњавати народу. Тај проблем морамо решити да бисмо народ припремили да се бори против издаје.
Препоруке:
121
4
7
недеља, 03 март 2013 22:34
Дринко Кончаревић
"Прерасподела природних богатстава"? Нема ту никакве прерасподеле, постоји само закон силе, односно узимања, отимања а ко се супротстави, закон праведног убијања и уништавања. Све остало у тексту је у реду. Овакво стање може да траје још највише годину дана.
Препоруке:
80
4
8
недеља, 03 март 2013 23:04
srb a ne srp
Na delu je i treci rat i TIHI GENOCID NAD SRBSKIM NARODOM.
Препоруке:
66
2
9
недеља, 03 март 2013 23:53
@ Marko Gay
1. За голи живот
2. Против душмана-џелата
3. За опстанак
Да недође до забуне, ЕУ је створена да привредно укроти Немачку. Нажалост сада Немачка кроти Европу у економском и политичком смислу. НАТО им је задњи оков који их још делимично на земљи држи.
Препоруке:
63
5
10
понедељак, 04 март 2013 00:07
Шанга
Гају.
Ваша порука и став нису јасни. Јасно је да су се Србија и српски народ у Другом светском рату борили за слободу од наци-фашистичког окупатора, против расизма "више расе", против геноцида над својим и другим народима у Европи. У тој борби су били веома важан део заједничког савезничког фронта против сила осовине. Да ли је, по вама, то била погрешна опција, да ли је борбу за слободу требало препустити неком другом, да ли је требало допустити победу фашизма и нацизма? Србија данас треба да буде против повампирења расизма из крила појединих "демократских држава" (шта одражава политика "штапа и шаргарепе", политика условљавања, преваспитавања?), неофашизма и нео-нацизма, против понижања и отимања туђих територија. Ја тако схватам и подржавам јасне поруке аутора.
Препоруке:
60
1
11
понедељак, 04 март 2013 00:58
Одбрана и последњи дани
Раније су направљене грешке. Руси никако нису требали повући своје ракете са Кубе. Услов је био да Американци повуку своје ракетне системе из Турске. Руси су правили труле компромисе на своју штету. Ево сада су добили "Патриот" у Турској. У то време због таквих ствари умало да не дође до нуклеарног рата, а сада је прошло као да се ништа и није десило. Додуше, Руси су ваљда одлучили да у Средоземље пошаљу флоту. Могуће да је то одговор на "Патриот" у Турској.
Препоруке:
27
1
12
понедељак, 04 март 2013 00:59
@Marko Gay
A za koji evropski narod je trebalo da se bore?
Mozda za Ennglesku, Francusku...ciji piloti posejase bombe po gradovima Srbije?
Bezobrazna zamena teza, Srbi su se borili da sacuvaju zivote svoje i svoje dece, EU prima, tvrdo verujem, poslednju zemlju u svoju zlikovacku organizaciju, Hrvatsku, gde nestade netragom na stotine hilhada Srba, je li to bio motiv da se pogine za evropske zemlje?
Препоруке:
62
1
13
понедељак, 04 март 2013 01:17
Anka Krajina
Рамбује је био ултиматум САД гори од ултиматума Аустроугарске 1914. Захтеван је пристанак на капитулацију и окупацију целе СРЈ.
I sad su to dobili!
Posle 13 godina uspeli su da formiraju SVOJU vladu, koja ima jedan jedini zadatak: sprovesti u delo sve zahteve okupacionih snaga! Bez ijednog metka! Zavijeno u celofan, molitvene doručke, Katin ručak etc.
Највиши нивои су последњи који преговарају. Кад врх погреши, нема тога ко ће га исправити.
Ne bih rekla da je greška. Pre će biti "dobro" obavljen zadatak.
Jedini, koji to može popraviti je narod. Počistiti sa NATO-poslušnicima.
Da li je u ovome trenutku narod za to sposoban? Jest' sposoban, al' da li je spreman?
Препоруке:
61
3
14
понедељак, 04 март 2013 01:38
Peter RV
Kad u nijednoj post-petooktobarskoj vladi nije bilo mjesta za intelekt g. Zivadina Jovanovica, sto nam ostaje sem zakljucak da je Srbija jedna skroz trula drzava, vodjena od oportunistickih mediokriteta.
Kad se odbacuju ovakvi talenti sto se moze ocekivat?
Uporedimo samo Kostunicu,Nikolica, Tadica,Vucica ili Dacica sa ovim gospodinom, pa cemo shvatit koliko da je Srbija postala jedan teski, teski bolesnik- mozda u terminalnom stanju.
Препоруке:
51
3
15
понедељак, 04 март 2013 01:57
Slavomir Srpski
На страну што у Бриселу нико не посредује, већ САД, ВБ и Немачка, преко Ештонове, намећу своју вољу Србији. Без опасности да им се у то „мешају“ Русија, Кина или било ко други.
Zao mi je da Jovanovic uporno ponavlja sablone, bez da da neke nove i korisne analiticke poglede. Treci svetski rat vec traje od tkzv hladnog rata, ali i vrucih u Koreji, Vijetnamu, Kubi, Irak, Agrntina.. i drugi, pr nego sto dospe na Srbe.
Iako je velika graska da se sa OUN stvari prebace na Eulex, teza da se u to ne mogu da mesaju Rusija i Kina pada u vodu. Mogu, da hoce, naravno. Ali komotnije je da se gleda iz SB, i da se daje principijelna podrska. Jer one na terenu se sami odrekose Rusi u avgustu 2003, a koja nam je bila znacajna i ne biu dovela do proglasavanja "nezavisnosti". Ali i diplomatska u toj volji hramlje: da zele mogu da se mesaju davanjem dvojnog drzavljanstva Srbima na KIM (sto molise), pa da se onda legano mesaju trazeci zastitu prava tim novonastalim ruskim drzavljanima. Zar ne?
Препоруке:
13
28
16
понедељак, 04 март 2013 02:33
Marko Gay
@ Шанга
Јасно је да су се Србија и српски народ у Другом светском рату борили против расизма "више расе"
Zasto su Srbi onda stali na stranu britanskih kolonijalista, koji su svoj osvajacki pohod na svet pravdali upravo navodno civilizatorskom ulogom svoje vise rase?
Zasto su Srbi u Drugom svetskom ratu stali na stranu americkih rasista, koji su surovim apartheid zakonima crncima zabranili voznju u autobusima kojima se prevoze belci i boravak u restoranima rezervisanim za belce?
Kako ste se vi to “borili protiv rasizma”, boreci se na strani rasista?
Препоруке:
17
32
17
понедељак, 04 март 2013 02:46
Marko Gay
@anonimni
За голи живот
Pre 27. Marta 1941-e nisu postojala nikakva borbena dejstva na teritoriji Jugoslavije; dakle o borbi Srba “za goli zivot” nije bilo ni govora.
Uprkos tome, Srbi su 27. marta 1941-e odusevljeno pozdravili britansko preuzimanje Jugoslavije vojnim pucem i ukljucenje Jugoslavije u rat na strani Britanije.
Zalosno je sto pokusavate da opravdate srpsku podrsku i pomoc britanskom i americkom rasizmu.
ЕУ је створена да привредно укроти Немачку.
EU je stvorena radi pobede nad Rusijom, a ne da bi se ukrotila Nemacka.
Plan da se privredno ukroti Nemacka je predvidao trajnu podelu nemacke drzave na 4 dela kao i podelu njenih preduzeca (npr IG Farben). Od plana se brzo odustalo zbog “opasnosti” od komunizma.
Umesto slabljenja, odluceno je da se ujedine i ojacaju Nemacka i Zapadna Evropa, da se od njih napravi blistavi izlog kako bi se zasenilo stanovnistvo Istocne Evrope i tako pobedila Rusija (SSSR).
Препоруке:
35
22
18
понедељак, 04 март 2013 07:13
Sinisa Bogdanovic
Za "Veselog" Marka: Pobrkao si loncice. Mi smo bili protiv fasista i ugnjetavaca. I protiv njih smo se borili. A ne "za ameriku i englesku"! Dakle, bili smo protiv onih koji su pravili gasne komore, ubijali milione i trazili da budu visa rasa. A nasa braca Rusi su isto slobodarskog duha i hvala im za oslobodjenje (mada im vrlo zameram za dovodjenje t.i.t.a. ali kako ce vreme pokazati, njega nisu Sovjeti doveli vec cercil).
P.S. Mala i velika slova nisu slucajnost!
Препоруке:
42
2
19
понедељак, 04 март 2013 08:13
Љуба
@ Marko Gay
Па борили смо се да идемо у гроб! То смо декларисали као премису. Што је било и више него прихватљиво и за амере и швабе.
Препоруке:
16
12
20
понедељак, 04 март 2013 08:14
@Gay
Sta pricas covece?
Svi ti lepo objasnise za sta su se Srbi borili, nacrtase ti, a ti opet svoje "na cijoj ste se strani borili" , itd...
Da li bi bio zadovoljan da su se, kao Hrvati, tukli za Hitlera kod Staljingrada?
Ne mogu da verujem da postoje ovakvi provokatori...
Препоруке:
40
4
21
понедељак, 04 март 2013 08:41
subotičanin
Gospodin Jovanović je sve izmešao; svet nije crno-beli. U svojoj želji da opravda katastrofalnu politiku nesnalaženja Beograda od kraja osamdesetih pa sve do sada, sve pokušava da objasni postojanjem "zlog" Zapada i "dobrog" ostatka sveta. Svaka intervencija NATO zemalja, bilo gde u svetu, rezultat je višegodišnjih i višedecenijskih sukoba u dotičnim regionima. Repubika Mali je tipičan primer za to: dolazak Francuza je među hrišćanskim stanovništvom dočekan sa suzama radosnicama jer je zbog ekstremista tipa Al Kaide život hrišćana bio apsolutno ugrožen (brutalni masakri i kasapljenja). Slično je i u svim ostalim intervencijama koje su u savremenom svetu neophodne. A ako ih ne čini NATO, činiće ih odmah neko drugi. Rusija je tek malo uspela da se trgne iz bede koju je komunizam ostavio, a već je vojno ušla na teritoriju suverene Gruzije (Abhazija i Južna Osetija) mada to srpskim nacionalistima nije smetalo. Kina je porinula svoj prvi nosač aviona a već provocira Japan, i ugrožava mir !
Препоруке:
5
65
22
понедељак, 04 март 2013 09:01
брм
докле ће наши политичари да брину бриге Русије...
ако "зна" да је САД хтела да "исправи грешку Ајзенхауреа" (коај је узгред исправљена 1951. уласком у савез са турском и Грчком тј. НАТО пакт)и зна да је најмоћнија сила, што је истурио свој народ да војује за руске интересе кад су се и сами Руси повукли срамно из својих пројеката Румуније и Бугарске...
Препоруке:
6
34
23
понедељак, 04 март 2013 09:07
sale nacionale
Jako dobar tekst jednog ministra spoljnog "stare škole". Pre dolaska "kaubojske diplomatije", to je bila cenjena veština i mogli su da je obavljaju samo najiskusniji i učeni kadrovi. Posle smo za ministra spoljnog imali jednog Vuka Draškovića koji je išao u Vašington po zadatke umesto u Beograd...
Ništa novo nije rečeno ali problem je što danas niko ne sme ni ovo da kaže jer bi to bacilo sumnju na stvarne ciljeve naše Vlade i njihovu politiku. Eno ga Tači koji svake nedelje referiše (raportira) "svom parlamentu" i on je veći "državnik" od ove naše bolumente.
P.S. Vidim da se dosta energije troši na polemisanje sa plaćenim provokatorima (ili provokatorom sa više imena). Moj savet je: "ignorisati ih"
Препоруке:
35
2
24
понедељак, 04 март 2013 09:26
брм
универзални "аргумент" кад било ко помене очигледно: "Vidim da se dosta energije troši na polemisanje sa plaćenim provokatorima"
молим да ми се исплати тридесетогодишња зарада већ једном ..осиромаших гледакјући аматере патриЈОоте како се усељавају у туђе станове по ДорЧолу и Врачару, након пар надахнутих родољубивих беседа
Препоруке:
8
32
25
понедељак, 04 март 2013 09:35
MM (1. deo)
Neko ovde reče da treba ponovo da sednemo u školsku klupu i u pravu je.
Ajde malo da "premotamo film" ali ovaj put bez ideologije i sa svešću o tome s kim imamo posla:
Drugi sv. rat u Evropi, Hitler je pokupio sve na brzinu, Velika Britanija se još uvek nekako drži, otvoren istočni front. Gde su Ameri? Ćute i čekaju po onoj staroj "dok se dvoje svađaju, treći koristi". Imaju dve opcije:
1. Pomoći Velikoj Britaniji
2. Pomoći Nemačkoj.
Ako se odluče za jačeg (br 2), samo će da osiguraju ono što je već očigledno i pri tom ništa ne dobijaju, Hitler će kontrolisati Evropu.
Ako se odluče za slabijeg (opcija 1) dobijaju mogućnost da kontrolišu sve, jer slabiji kasnije neće moći da se suprostavi. Naravno da su se odlučili da uzmu sve.
Dolazi "mir" i Ameri ubiru dividende nekoliko decenija. Postavlja se pitanje i kako kontrolisati tu Evropu. Pa najjednostavnije je poveriti zadatak najposobnijem: Nemačkoj. Već su pokazali da umeju. Za sve vreme "hladnog rada" imali su svoje
Препоруке:
30
0
26
понедељак, 04 март 2013 09:36
гаврило
ОВакве текстове треба стално обнављати, стално да их напамет научимо!!!
Препоруке:
27
0
27
понедељак, 04 март 2013 09:38
MM (2. deo)
ljude na
ključnim mestima među narodima koje su svojevremeno porobili. Pa i Jovanka broz je rekla da je Stane Dolanc bio hitlerjugen i Nemački agent. Sigurno je da nismo mi bili jedini sa takvim krticama u samom vrhu.
I šta imamo danas? Nemačka kontroliše Evropu a Ameri kontrolišu Nemačku. Nemačka preko eura presipa dobra Evrope u sebe a Ameri preko dolara presipaju dobra sveta u sebe. Da se Nemci nebi otrgli, Ameri ih drže "vezane na kratko": ključne tehnologije (nuklearna, raketna, avionski motori...) su im i dalje nedostupne dok iste imaju imaju podređene EU nacije Velika Britanija i Francuska koje služe kao lanac oko vrata Nemačkoj.
A gde smo mi u svemu tome i šta nam je činiti? Mali smo mi faktor da bi imali nekog ozbiljnog uticaja, dovoljno smo veliki samo da bi nekom od tih velikih poslužili kao povod za ostvarivanje nekih drugih interesa, ništa više od toga.
Препоруке:
29
0
28
понедељак, 04 март 2013 09:40
MM (3. deo)
Mi treba da gledamo kako sa sačuvamo živu glavu kao što reče neko gore a da bi to uradili treba da znamo ko su nam neprijatelji i zašto, ko su nam prijatelji i zašto, koji su interesi jednih i drugih, koje su metode ostvarivanja interesa jednih i drugih... Najčešće do danas nismo znali baš sve odgovore na ova pitanja, zato i prolazimo kako prolazimo.
Препоруке:
31
0
29
понедељак, 04 март 2013 11:05
Marko Gay
@ Sinisa Bogdanovic
bili smo protiv onih koji su ubijali milione i trazili da budu visa rasa.
Hajde da proverimo tu vasu tvrdnju.
Evo, navedite mi konkretno, kada ste vi to bili protiv britanskih rasista za vreme Drugog svetskog rata?
Neki konkrenti primer otpora britanskim kolonijalistima, koji su ubijali milione i trazili da budu visa rasa?
Ili mozda potajno obozavate Britance, pa brojite samo ono sto ne valja kod njihovih neprijatelja, a Britaniju vidite kroz roze naocari?
Препоруке:
10
20
30
понедељак, 04 март 2013 11:09
Београђанин
Под реченицом 'Нешто слично као што је СФРЈ била натерана да својом судбином плати јединство ЕУ у Мастрихту', Јовановић мисли на на чињеницу да се почетком 90-тих многе европске земље заправо НИСУ слагале са немачком политиком да се Југославија разбије, али да су попустиле под притиску Берлина наводно 'да би сачувале европско јединство'. Али и то је један смоквин лист, јер је прави разлог њиховом попуштању њхихов подређен положај према Немачкој у ЕУ.
А какав је тек положај малих земља у ЕУ, и посебно какав би био наш положај у заједници где је најјачи играч нама уједно и најнепријатељскије расположен - излишно је и говорити.
Препоруке:
29
0
31
понедељак, 04 март 2013 11:42
@Marko Gay
Opet Marko Srbima da su pomagali Britance u njihovim kolonijalnim ratovima!?To ce reci da je trebalo ostati sa Hitlerom?!?Marko pokusava da provokacijama koje nemaju mnogo veze sa logikom i zdravom pamecu nametne diskusiju o svojoj izmisljenoj teoriji. Ima slicnosti sa nametanjem EU teorije o Srbima kao genocidnom narodu!
Препоруке:
24
2
32
понедељак, 04 март 2013 11:54
синтер
Дајте људи не примајте це на Веселог, зар не видите да тролује.
Препоруке:
23
1
33
понедељак, 04 март 2013 12:51
Marko Gay
@ anonimni
Marko pokusava da provokacijama koje nemaju mnogo veze sa logikom i zdravom pamecu nametne diskusiju o svojoj izmisljenoj teoriji.
Zvanicna politika rasistickog apartheida koja je u SAD sprovodjena sve do 1954 (s pravom glasa za crnce osiguranim tek 1965-e), nije izmisljotina nego istorijska cinjenica.
A to sto se u srspkim skolama to ne uci, pa Srbima notorne cinjenice deluju kao izmisljotine, samo podvlaci moju tvrdnju da Srbi ne razumeju sta je bio predmet spora u Drugom svetskom ratu.
Kao sto se iz prilozenih cinjenica vidi, predmet spora NIJE bio rasizam.
Dok ne progledate bar u ovim elementarnim stvarima, nema nacina da se oslobodite.
Препоруке:
12
14
34
понедељак, 04 март 2013 13:09
брм
@ MM (3. deo)
и? ко су нам пријатељи?
@ марко момчић (а не весели)
и? шта је био прави повод 2. светског рата?
Препоруке:
4
3
35
понедељак, 04 март 2013 15:25
Slavomir Srpski, @Marko Gay
Citiram:"Kao sto se iz prilozenih cinjenica vidi, predmet spora NIJE bio rasizam."
Naravno da ne. Predmet spora 27.3.41 nisu bili ni amerikanci ni englezi (obadva onda jos rasisticka drustva). Naprotiv, niko (osim engleskih spijuna i organizatora antisrpskog puca) nije znao da su tu uopste i umesani Englezi. Stoga smo i naseli na tu britansku podvalu i stvaranja od Srba zrtvene jarce za odbranu Londona (onda je bila potpuno sama u Evropi protiv Hitlera).
Iako komunisti to nisu organizovali, za njih je bilo prijatno da se nespremni Srbi predaju Hitleru na razbijanje kraljevine. Odlicno da bi se onda pocela revolucija boljsevizma u razorenom drustvu, bez vojske i policije. Ali Staljin je naredio da ne otpocnu borbu protiv ondasnjih saveznika Nemaca, pa su komunisti samo sa strane gledali i jos se bolje organizovali, dok se kraljeva vojska razbijala i kralj bezao iz Srbije.
Tek kada je Hitler pregazio ugovor sa Staljinom, poceli su domaci komunisti da se kite 27 martom.
Препоруке:
18
2
36
понедељак, 04 март 2013 15:33
MM @brm
@ MM (3. deo)
и? ко су нам пријатељи?
Eeeeeeeeee, prijatelju moj, pa to je jedan od grmova u kojem leži zec! :)
Ja bi mogao da sastavim moju, privatnu listu prijatelja Srbije, ali sumnjam da bi se sa mojom listom složilo 80% Srba. Složilo bi se možda 40% Srba. Sve dok se s nekim "listama" ne složi većina Srba, MI NE ZNAMO ko nam je prijatelj a ko ne. Mislimo da znamo ali... I to je i suština posta.
Препоруке:
13
0
37
понедељак, 04 март 2013 15:58
@Љуба
пре ће бити да су се декларисали да не буду ничији робови.
Препоруке:
11
0
38
понедељак, 04 март 2013 16:00
брм
MM @brm
слажем се и за грмове и за зечеве
Препоруке:
1
8
39
понедељак, 04 март 2013 16:40
Slavomir Srpski
Mija razocaranost ponavljanjem sablona iz dvedesetih od strane iskusnog poznavaoca Rusije, i bivseg ambasadora Jovanovica je velika, moram priznati.
Jer ocekivao sam da on kao strucnjak pokaze koje su bine osovine ruske politike prema Balkanu u poslednjoj deceniji, i kako se objasnjava njihovo napustanje i vojnog prisutstva koje su imali na KIM avgusta 2003. Sto je potpuno ostavilo KIM i Srbiju u rukama NATO sila.
Verovatno da je ondasnja Rusija zelela da se ekonomski jace uvuce u EU, da udje u STO trgovinsku organizaciju, i da sa NATO postigne sporazum da ostanu u KIM ali da se dalje ne priblizavaju njenim granicama, niti da tamo grade raketne "stitove". Period od 2002 na ovamo je onda video i jaku saradnju sa NATO (per raketa u Rumuniji i Poljskoj), cak i do saradnje logistike i transporta za NATO trupe u Afganistanu.
Sve to dovoljno pokazuje racionalnost ruske politike i njene odluke da KIM ostavi NATO, ali da za uzvrat u preostaloj Srbiji kako-tako zadrzi svoju ulogu.
Препоруке:
6
14
40
понедељак, 04 март 2013 17:14
Живадин Јовановић
Напомене поводом неких коментара.
Основни смисао текста је да подсети на велике људске жртве, разарања и праве циљеве агресије НАТО пре тачно 14 година. Да подсети на потребу памћења.
Није реч о томе да ли су оцене нове, или познате.То је релативно, како за кога, већ да ли имају разлога, да ли у датом времену има потребе да се искажу. Ако представници агресорских земаља, данас, после 14 година понављају лажи о раѕлоѕима ѕа кршење основних цивилизацијских, правних и моралних норми, онда Србија има, или треба да има, бар двоструко више разлога, да понавља истину. Раѕуме се да то некоме смета. Али шта се ту може. Не треба свакоме угађати.
Србија је одустала од своје и пшрихватила туђу, западну резолуцију пред ГС УН одлучујући се да јој је бољи колосек ЕУ за преговоре о КиМ, него колосек УН.Историјска, фатална грешка. Сада ЕУ дави Србију, као што је давила и задавила и СФРЈ и СРЈ. Да ли је реално било очекивати да се Русија, или Кина успротиве предлогу Вука Јеремића у ГС?
Препоруке:
30
3
41
понедељак, 04 март 2013 17:33
Живадин Јовановић
Неко постави питање - зашто је Србија у Другом светском рату била на страни расистичких САД, ВБ. Тешко је поверовати да неко то не разуме. Ипак, Србија и српски народ, тада су као и увек у историји, били на страни слободе. А 1941-45. слобода и људски род су били угрожени од највећег замисливог ѕлочина против човечанства - фашизма и нацизма, од фабрика смрти, гасних комора и геноцида. Србија се никоме није придружила. Иако мала, рат за слободу је повела пре многих велких. Зато има право да води рачуна о свом достојанству. да се никоме не понижава ни данас, ни у будуће. Поготову, да не мољака ни за какве датуме, најмање да их плаћа својим сдуверенитетом и интегритетом. Није крај света ако бар покша да се извуче из жрвња за млевење. Брисел, Берлин и Вашингтон треба да поштује, али не да им верује. Не треба ни да седа за сто сама ако су на другој страни заједно САД, ВБ, Немачка, ЕУ, НАТО. Да ту је и Тачи, који статира.
Препоруке:
33
2
42
понедељак, 04 март 2013 17:34
alkar
meni nije jasno zasto je nato na balkanu napa rs i srbiju?samo vas i baš vas a druge nije!?nikako ja nać odgovor ...mora da je to neka vatikansko-njemačka ujdurma...jebote led,nije mi jasno-svi vas i samo vas mrze,pa se čak i nezahvalni susjedi drznuli obranit od vas,zamislite obraza,nedat srbima da rade sta i je volja...
Препоруке:
5
34
43
понедељак, 04 март 2013 17:50
АЛКОХОЛ-АР
понедељак, 04 март 2013 17:34
alkar
meni nije jasno zasto je nato na balkanu napa rs i srbiju?
ТВОЈ ПРОБЛЕМ ! а сад немој више да нас смараш ...
Препоруке:
25
3
44
понедељак, 04 март 2013 18:33
Ante
Autor Srbiji daje potpuno neopravdano važnost koju nema. To nije bio početak 'trećeg svetskog rata' već samo kazna maloj ali agresivnoj zemlji za njene imperijalne težnje. To malo isprobavanja oružja po Srbiji ne može se usporediti sa pet godina granatiranja Sarajeva ili Vukovara npr. Zato je i ovolika kuknjava pretjerana i samo narodu skreće fokus od važnijih stvari.
A važnije stvari su saznanje da se agresija i teritorijalna ekspanija ne isplati ako je agresor mali i slab kao što je Srbija.
Agresija i teritorijalno širenje je privilegija velikih i moćnih.
Препоруке:
7
32
45
понедељак, 04 март 2013 18:53
Nele
Vidim većina zna koji su neprijatelji Srbije. Ali ajde mi kažite onda zašto milioni Srba rade u tim neprijateljskim zemljama i podižu njihovu privredu da bi bila još moćnija i agresivnija.
Što ne idu u Rusiju da tamo pomažu zemlje koja je saveznik.
Kada na todgovorite znaćete rešenje i razloge zašto se sve ovo dešava. A znaćete i šta će da se dešava u budućnosti. Isto ko i do sada, jer Srbi će i dalje da rade za neprijatelje u neprijateljskim zemljama. Ništa tu neće da se menja
Препоруке:
6
23
46
понедељак, 04 март 2013 19:21
МР
Marko Gay. Који ти је бре ђаво? Браниш нацисте. Тврдиш да су Енглези гори. Да нису добри, то знамо, али ми смо више осетили немачку доброту. Нека се жале бивше енглеске колоније, ми смо имали далеко више проблема са Немцима, и то у два велика рата. Изгледа да теби није јасно да су Немци криви за неких 100 милиона људских живота изгубљених у два светска рата. Да, и Енглези су били расисти, али ни приближно толико колико Немци и њихови сатрапи. Зар ниси чуо за шест милиона Јевреја поубијали, и то само за почетак? На реду су били Словени.
Препоруке:
18
1
47
понедељак, 04 март 2013 19:39
@Marko Gay
Pre 27. Marta 1941-e nisu postojala nikakva borbena dejstva na teritoriji Jugoslavije; dakle o borbi Srba “za goli zivot” nije bilo ni govora.
Па како су прошли до 27. Марта 1941 пољаци и чеси? Односно словени антифашисти? А срби су били антифашисти.
Препоруке:
14
2
48
понедељак, 04 март 2013 20:16
Bob
Vrlo mi je zanimljiva ova intelektualna vežba koju Marko Gej sprovodi sa amaterima analitičarima i istoričarima. Tako povremeno opravdava svoj nadimak :)
Препоруке:
12
2
49
понедељак, 04 март 2013 21:12
!!!
понедељак, 04 март 2013 17:34
alkar
meni nije jasno zasto je nato na balkanu napa rs i srbiju?samo vas i baš vas a druge nije!?nikako ja nać odgovor ...mora da je to neka vatikansko-njemačka ujdurma...jebote led,nije mi jasno-svi vas i samo vas mrze,
Нико нас не мрзи само ви! Они имају своју рачуницу и они свој посао раде хладно и савесно, док код вас морају руке бити крваве до рамена да би задовољили сопствену мржњу и крволочност и то од 1914 па до дан данас.
Препоруке:
17
2
50
понедељак, 04 март 2013 22:06
СРБИН
У контексту овог текста у коме се у основи пише о међународној завјери, пројецирано на територију БиХ имамо ОДЛИЧАН текст муслиманског интелектуалца Проф.др. Бесима Спахића, на линку:http://www.kurir-info.rs/spremili-nam-novi-gradanski-rat-nema-nam-spasa-clanak-155322 Значи нису сви муслимани за свађу са Србима.Чак велика већина није али су они загрижени националшовинисти гласнији.Сви они муслимани који се јавно ограде од националшовинизма таквих послије у својим срединама имају страшне проблеме.
Препоруке:
15
0
51
понедељак, 04 март 2013 22:28
СРБИН
Као професор др. Спахић увелико многи мисле, само је проблем у владајућој идеологији, то јест официјелној политици.
Za muslimane je prvi čovek Al Fatih zato što je doneo islam, a drugi je Alija Izetbegović. Ne znaju da je Al Fatiha rodila ćerka nemanjićke dinastije,ćerka Lazara i Milice. Imam sreću, iako sam Besim Spahić, da sam Vlah čiji su preci prešli na islam. Sad bi ja morao mrziti Vlahe. Volim više Vlahe nego planinu Vlašić", ističe Spahić.
Jako zanimljivo, ko je bila majka Mehmeda el Fatiha, Turskog osvajača...
Препоруке:
13
0
53
уторак, 05 март 2013 01:40
Ултравизитор
Што се тиче Срба све стоји. Мал исправка је у вези почетка Трећег Светског рата. То је био тата Бушов рат у Ираку. Србија је пролазна станица. Што се тиче интензитета, када је у питању ударање по туђој онда је интензитет слаб. Кад удара о нашој онда није за потценити. Лиоцемерје је доминирајући феномен овог рата јер и порет потока крви ниједна манифестација свеопштег братства и љубави није отказана. Срби се лактају да се увуку окупаторима. Све би дали да им главне убице пруже руку и да аускоче у вагон. До тада је привидна резервисаност. Да није тачно то што кажем, Срби би имали бар неку симпатију у свету. Овако, сами са собом и успесима Ћоковића.
Препоруке:
3
1
54
уторак, 05 март 2013 05:36
Kiza
Pozdrav gospodinu Jovanovicu i hvala za lep clanak. Medjutim imam zamerku na ovu naivnost:"..Србија је одустала од своје и пшрихватила туђу, западну резолуцију пред ГС УН одлучујући се да јој је бољи колосек ЕУ за преговоре о КиМ, него колосек УН.Историјска, фатална грешка..."Gospodine Jovanovicu nikad ovo nije bila greska, nego 100% plan. U ovom trenutku u Srbiji na vlast mogu doci samo oni koji sluze Zapadnim interesima, cak se utrkuju ko ce vise da ponudi od narodnog (ne od sopstevnog). Ovakva aukcija svih srpskih dobara, pa i moralnih vrednosti je unikatna u istoriji: sve i svja srpsko samo za koji mesec vlasti vise.
Препоруке:
9
0
55
уторак, 05 март 2013 08:53
Чини се
Чини се да је аналогон врха Кубанске кризе прошао и да су Руси однели победу. У том светлу можда треба сагледавати ситуацију. Без обзира да ли се ради о контролисаном рату или, не, ефекти у Србији су аналогни.
Препоруке:
5
0
56
уторак, 05 март 2013 09:41
mila w.
Treci svetski rat izbice kako bi zapadne zemlje sebi obezbedile potrebne resurse, energetiku, hranu. To se vec dogodilo zadnjih godina u podrucju Mediterana. Svi putevi kojima dolazi nafta, sirovine i hrana moraju biti prolazni. Radi se ovde o preventivnom ratu koji se nece prekidati.
Препоруке:
8
0
57
уторак, 05 март 2013 10:25
Шанга
Анту
Само вам се чини да је реч о преувеличавању значаја Србије, као што вам се да вјно јачи имају права на све.
Јесте ли заборавили да је први светски рат почео након што је Аустро-угарска окупирала БиХ, а Други након што је Хитлеровска Немачка окупирала Судете! Да ли вам, можда, пада на памет нека аналогија?
Хитлерова стратегија је била "Дранг нах Остен". НАТО-вска данас "ширење на Исток".
Препоруке:
10
1
58
уторак, 05 март 2013 10:46
Rade Plecas
Hvala vam gospodine Jovanovicu za odlican clanak, za vasu hrabrost i postenje da pisete istinu u ovo doba kad su izdajnici na vlasti i kontroliraju medije s kojima nam ispiru mozak.
Препоруке:
8
1
59
уторак, 05 март 2013 11:04
Луди Ванко
Браво министре.Драго ми је што имамо људе кадре да виде даље од многих.И још ми је драже што су то људи из централне Србије коју многи Срби из других крајева, по некад с правом , багателишу.Николића помоћу Бајчетине, овога из овог онога из оног разлога и што то по некад изгледа логично и праведно.А нје тако Срби из централне Србије су исто трако верни нацији, исто је тако разумеју и воле али их је Тито, својом партијношћу, отерао из политике.Политика са толико великим лажима, умне Србе из ових крајева није замнимала и бежали су у области где могу без контроле да се изразе.А ево Ви им и Вас презимењак који је био пре вас , обојица имате изузетнео тачне анализе стања и перспектива у међунатродним пословима.Хвала што сте праг разумевања света подиигли на тако завидан ниво.
Препоруке:
7
1
60
уторак, 05 март 2013 11:18
Rade Plecas @ alkar
“ … meni nije jasno zasto je nato na balkanu napa rs i srbiju? … samo vas i baš vas a druge nije!?nikako ja nać odgovor … “
Zato sto hoce da vladaju ovim prostorom. Ne zele da ovdje postoji samostalna, nezavisna drzava. Zele male, siromasne, banana drzavice, s marionetama na vlasti koje mogu potpuno da kontrolisu. Zato su razbili Jugoslaviju, a sad dalje razbijaju Srbe jer su oni jedini narod sa podrucja bivse drzave koji zbog svog broja, culture i tradicije zeli i moze da formira drzavu koja ne bi bila pod kontrolom Zapada.
“...mora da je to neka vatikansko-njemačka ujdurma... “
Pa jeste i to je bitan detalj u cijeloj prici. Geo-politicki interesi se vrlo sporo mijenjaju. Latini bi rado izbrisali sve Bizantince, a Svabe bi da se sire. Nista novo pod kapom nebeskom ….
Препоруке:
9
3
61
уторак, 05 март 2013 11:31
Rade Plecas @ alkar
“… nezahvalni susjedi … “
Pa jes, pali ste na propagandu - svi soldi isli u Beograd, samo da eliminirate Srbe pa ce te postati Svicarska, tisucljetna hrvatska drzava, hrvatska strojnica na hrvatskom ramenu itd, itd….
Kad ono, skoro 50 milijardi duga, preko 20% nezaposlenih...
Sve u svemu, klasicna prastara, ali uvijek efikasna taktika - zavadi pa vladaj. Bilo bi smjesno da nije tragicno
Препоруке:
11
3
62
уторак, 05 март 2013 12:38
alkar@rade plećaš
kako vi to naivno protumačiste,ka da smo mi bas tako naivan narod...mi samo nismo tili da nan vi budete gazde jer ste nan dodijali sa tim histerijama-sve srpsko,svi srbi(pokatoličeni),sve srbija.zanemarili ste nasu 1400-godisnju prisutnost na prostorima danasnje hrvatske u dijela crne gore i bosne.imate i ispravu pape (vatikanski muzej)iz 9.st u kojem priznaje rex croatorum iliti kralja hrvatske i njegovu drzavu od jadrana do drave ...sta je tesko bilo razmisljat susjedski i u mirnom tonu rijesit sve ka sta su i u čehoslovačkoj i u sssr-u.nudili smo van konfederaciju,ovensov plan,plan z4,u bosni su van nudili jedinstvenu drzavu sa sva tri konstutivna naroda ali sve ste odbili jer ste imali na umu VELIKU SRBIJU na stetu svih susjeda-bili ste naoruzani do zuba i imali jna u rukama ,krajisnike i četnike,sanu i spc..i nista.i mi i svit smo pripoznali sta oćete i zametili ste krvavo kolo jer ste mislili da je rusenjem komunizma i berlinskog zida svanuo dan za veliku srbiju.avaj,dockan!
Препоруке:
2
12
63
уторак, 05 март 2013 12:45
alkar@rade plećaš
ako nama eu bude gazda ,biće dobro jer ćemo se rijesit balkanskih navika -lopovluka,lazljivih političara,mita,korupcije..barem ćemo imat sansu za razvoj.a drzavu nan niko neće ukrast a ni autocestu smotat ka sag pa je odnit..ako nan se ne svidi mi izlazimo,ćao eu!mirno, kako smo i usli.a ne ka od vas-od vas se čovik nemore odvojit već raton i uz zrtve.sta dalje vi od nas,čast liberalnoj,poštenoj,europskoj srbiji ali četnička nije dobrodosla.kad se riješite četništva i velike srbije doborodosli,do tada-prste dalje!naš dug je nominalno velik ali vaš je veći jer se gleda koliki dug ima udio u brutonacionalnom dohotku.provjerite.a nas će sigurno kupit eu(banke,ina,itd)ka i vas rusi.ista stvar.odrastite kao narod,ostavite se gusala i nacionalizama,mitova i zavrnite rukave.
Препоруке:
2
8
64
уторак, 05 март 2013 12:49
Alkar@!!!
ko vas mrzi o glavi mu radilo!mi vas ne mrzimo-poštena,domaćinska,pravoslavna,uspjesna,velika srbija po pameti,radisnosti,dobrosusjedstvu,pismama,filmovima,humorom,hranom je DOBRO DOSLA.kako takoj srbiji mi zelili zlo tako nama bog pomoga na isti način.nikad protiv take srbije nebi ni ratova ni ruzne riči reka.ona druga srbija koja je klero-fasističko četnička,nazadna,nacionalistička,rigidna,svadljiva,četničko-ravnogorska NIJE DOBRO DOSLA.takvoj smo dali po nosu i mi susjedi i eu i nato.ne mri vas niko nego nevaljate,zasluzili ste sve sta vanm se dogodilo ili događa.potrudite se bit ka ona srbija na početku mog komentara i ja vas prvi volin!
Препоруке:
2
9
65
уторак, 05 март 2013 13:01
брм
Алкар
ћетници клерофашисти???
а усташе ? масони?
а партизани ? либерали?
одличан 5. проф Шувар
Препоруке:
7
3
66
уторак, 05 март 2013 15:18
Tурас
Они који се "куну"у В.Јеремића сада знају разлог његовог "постављења"у ОУН.Дечко се определио.Провуко је тадићевску препарирану резолуцију у УН- виа- ЕУ и од тада почиње парада медиокритетских проводаџија за удадбу Космета .Данас нам је касно за дебате.Ако се нечим треба нешто бранити онда зна се чиме и како се браћо Срби брани отаџбина.Све друго је бла, бла...Или увесељавање читалаштва са про-усташким барабама,који не признају историске чињенице јер имају с в о ј у повјест .
Препоруке:
6
0
67
уторак, 05 март 2013 15:43
папин војвода
Овај "алкар" је заиста бивши Србин. Такве коментаре могу писати само бивши Срби.
Све му је у бајкама. Кажи, војводо, барјактару, из које је династије тај твој краљ. Ко му је отац, мајка, жена и ко су му деца. Чим је тај владао са пола бивше Југе, мора да је најмање у рангу цара Душана Силног. С ким је ратовао и које је битке имао у стварању такове краљевине?
imate i ispravu pape (vatikanski muzej)iz 9.st u kojem priznaje rex croatorum iliti kralja hrvatske i njegovu drzavu od jadrana do drave .
Знаш ли можда шта још има у "ватиканском музеју", а да не сме угледати "светло"?
Ви сте правили блесавим Томка Мрнавића, католичког свештеника, који је тврдио да је пореклом Србин, као да је Србин био и Јустинијан. А тај Томко је радио у Ватиканској библиотеци. И још каже да му је теже од болести то што не сме да каже своје порекло. Е, па сад ти види шта говоре ти који боље познају "ватиканску библиотеку". Нема шта, прави си НДХ хисторичар.
Препоруке:
7
1
68
уторак, 05 март 2013 17:14
Rade Plecas @ alkar
“… kako vi to naivno protumačiste,ka da smo mi bas tako naivan narod… “
Mali je ovdje prostor za detaljnu analizu. Nabrojao sam nekoliko najcesce upotrebljavanih “argumenata” koje su koristili hrvatski nacionalisti u doba jacanja HDZ, a I prije.
“… mi samo nismo tili da nan vi budete gazde … “
To hrvatski nacionalisti neprekidno ponavljaju. Objasnite kako smo vam to mi bili gazde u SFRJ?
Препоруке:
2
1
69
уторак, 05 март 2013 17:18
Rade Plecas @ alkar
“… zanemarili … nasu 1400-godisnju prisutnost … prostori … hrvatske … crne gore i bosne…. ispravu pape … 9.st … rex croatorum … “
Svi mi na ovim prostorima dijelimo jako turbulentnu proslost. Sad bih ja vama mogao “odgovoriti” nabrajanjem pazljivo izabranih historijskih detalja koji bi govorili u prilog srpskoj stvari ali necu. Radije bih vam ukazao na cinjenicu, (koju vi jako dobro znate), da je u Hrvatskoj sa HDZ-om na vlast dosla Hrvatska nacionalisticka struja kojoj je glavni cilj bila Hrvatska bez Srba...
“… ostavite se gusala i nacionalizama,mitova … “
Izgleda da ovaj savjet ne bi ni Hrvatima skodio ….
“… ako nama eu bude gazda ,biće dobro … balkanskih navika …. lopovluka,lazljivih političara,mita,korupcije….. razvoj…..ako nan se ne svidi mi izlazimo,….”
Razocaracete se, posebno kada dode vrijeme da pokusate izaci.
Препоруке:
4
2
70
уторак, 05 март 2013 17:20
Rade Plecas @ alkar
“… dug je nominalno velik ali vaš je veći … “
Nemojte misliti da je meni drago sto iste i vi u ekonomskim problemima. Nisam ja hrvatski dug spomenuo da vas iritiram. Ipak, kad vec usporedujete hrvatski i srpski dug, razmislite malo i o tome da nas kaznjavaju, (pa i nije cudno da smo u nevoljama), dok su vama prijatelji, kao i Rumuniji, Bugarskoj …
“… i zavrnite rukave … “
Zavrtacemo mi rukave svi, I mi I vi I ostali, samo nam standard, kvalitet zivljenja nece biti dobar. Zivimo u interesantnim vremenima, kao u kineskoj poslovici. Ako hocete malo bolje razumjeti sta se desava probajte malo prosiriti horizonte, negledajte samo regionalno. Onda se od drveta ne vidi suma. Informirajte se malo o projektu za novi americki vijek, radovima intelektualaca kao sto su Naomi Klein, Noam Chomsky, Michael Parenti...
Препоруке:
5
2
71
уторак, 05 март 2013 19:09
Viktor
Sjajna analiza iskusnog diplomate, ali vlast ne uvažava mišljenja razumnih ljudi.
Препоруке:
8
0
72
уторак, 05 март 2013 21:36
!!!
@alkar
nego nevaljate,zasluzili ste sve sta vanm se dogodilo ili događa
Ко по вашем мишљењу даје интернационално меродавну оцену да као народ неваљамо и ко нам даје правоснажну пресуду да смо као народ казну саслужили?
Пред којом међународном устанвом је одлучено да нам се део територије одузима? Пошто нема правног оквира за све што се нама ради спада под злочин а ви можете само да ликујете као непоштена особа.
Препоруке:
8
1
73
уторак, 05 март 2013 22:54
alkar@!!!
ko bolje samog sebe pozna bolje od sebe sama?niko.dobro vi znate da van se desava sve zbog toga sta ste kakvi ste a vi dobro znate kakvi ste,a zna i svit,pa se ne čudite-jedino ,ako stvarno neznate kakvi ste i zivite u licemjernom samoljublju i lazete sami sebe o sebi e,onda nije ni vazno shvatate li ili ne-glavno je da mis svi oko vas shvaćamo i naplaćujemo vam vase neznanje o samima sebi.da van pojednostavin-cili svit miri jedno ponasanje na jedan način-samo vi na drukčiji,zato vi neznate kakvi ste zapravo,a kao takvi nemorete se ni minjat ,jedino nagore,a takvima samo kazne slijede,danas kosovo sutra vojvodina..vas će nestat a vi nećete svatit...NIKAD.tarabići su davno kazali sta ste i kakvi ste i da ćete zbog toga svi pod jednu šljivu.ranku.ali ne čitate i ne volite kad van se istinito o vama govori..volite ponavljat greske pa i onu "kasno marko na kosovo stize"-kasno van je za sve ,da ste lani pošli kasno bi stigli,a vi nećete poć naprid ni za sto god.a kamoli stić di tribate.
Препоруке:
1
9
74
среда, 06 март 2013 01:11
младен
Доћи ће време када ће српске мајке деци причати приче о српском великану Слободану Милошевићу!
Препоруке:
5
1
75
среда, 06 март 2013 02:00
Bob
@alkar:
"nebi, nevaljate..." - reci nam da li se to tako piše na tvom pseudočakavskom kog uporno i veštački ni sebi ne uspevaš da nametneš?
Препоруке:
2
1
76
среда, 06 март 2013 10:14
alkar@bob
izvinjavan se sta pišen kako govorin (stvarno je čudno da ja kao prof hrvatskog tako pišen)ali nekako mi je gušt.zazelio san se svog domaćeg jezika i izgovora.a sta se tiče pravopisa stvarno san sve isfaliva,u pravu ste -krivo pišen.ja volin svoje narječje,kao i sva narječja-pogotovo juznosrpski-šojićko-piroćanski.knjizevni nevolin ni vaš ni naš,a od gramatike se ježin.skužajte šjor bob,vaznije je da se mi razumimo makar se ne slagali.pozdrav lipi moj kumpanjo!(druze- na dalmatinski)ovo kumpanjo shvatite kao prijatelju a ne kao komunistički sociološki izraz.poštovanje!
Препоруке:
3
0
77
понедељак, 11 март 2013 11:05
zeljko jankovic
vi gospodine jovanovicu da imate imalo savesti prvo bi se zapitali zasto je nasa zemlja dosla na ove grane i ko je odgovoran za takvo stanje naroda i nacije. i bavili biste se uzrocima navedenog stanja a ne kukanjem i zaljenjem kako je ovaj nemilosrdan svet se urotijo na jadnu i pocepanu srbiju koja ce jos dugo to jest predugo lizati svoje rane, a ne govorite ovom mladom narastaju kako ste bili jedan od kreatora takve politike koji je upropastio ovaj narod i doveo ga na ivicu egzistencije. vi i dalje mislite da ce vreme uciniti svoje da ce se sve to zaboraviti da ce vama i vasim koalicionim prijateljima ko ji su se ponovo vaskrsli i pomislili da je sve rehabilitovano i zaboravljeno zbog neucinjenih reformi drustva to pomoci da idalje vredjate inteligenciju velike vecine nas koji smo tu neprimetni i posmatramo pamtimo i registrujemo stanje u drustvu i sve to revnosno belezimo i cekamo trenutak kada ce svest i novi dan svanuti ovom narodu i nebudite sigurni u to da ce vam buduce
Препоруке:
0
2
78
среда, 13 март 2013 03:06
SERBON
Ajmo da pogledamo genezu naseg srpskog problema od pocetka!To ce pomoci da se shvati cinjenica da sto se tice Srbije srpskog naroda i njene politike kroz istoriju nema ama bas nikakve greske! Osim ako nije greska u tome samom sto srbi kao narod jednostavno postoje a kad vec postoje onda je izgleda greska sto postoje bas u Evropi! Ili je mozda greska srba u tome sto su jedan od najstarijih naroda Evrope sa velikom kulturnom tradicijom sa najstarijim jezikom i pismom.Pa su mozda srbi kao takav narod opasni za zapadnu civilizaciju koja pledira da bude dominantna u novijoj istoriji kroz globalizaciju i razne sofisticirane oruzane i neoruzane metode agresije.Sustinsko pitanje dakle jeste ZASTO ZAPADNA EVROPA IMA KONSTANTNE OSVAJACKE PRETENZIJE PREMA ISTOCNOJ EVROPI?A pocetak problema doseze nekih 2500 godina u proslost.Pocetak svega je Rimska Imperija, kao i njena konstantna teznja da se nakon Cezarovih osvajanja na zapadu siri na istok. Tu dolazi do sukoba zapadne i istocne kulture.....
Препоруке:
1
0
79
среда, 13 март 2013 03:26
SERBON
... Sukob zapadne i istocne evropske kulture dovodi do podele Rimskog Carstva na Zapadno i Istocno. Centar zapadnog carstva je Rim kasnije Vatikan da bi u novijoj istoriji centar zapada bio premesten u Vasington a delom u Brisel i naravno tu je kao i uvek Vatikan! Sta se desava sa Istocnim Rimskim carstvom? Centar Istocne Evrope u pocetku je Konstantinopolj ili drugi Rim, kasnije se taj centar pomera u Moskvu odnosno treci Rim. Teznja Zapada kroz citavu istoriju jeste da Istok konacno pokori i da ga stavi pod svoju hegemoniju odnosno Zapad zeli da uredi Istok prema svojim merilima prema svom kliseu a Istok tome konstantno pruza otpor.Taj sukob se kroz vreme odvija raznim metodama od diplomatskih metoda i raznih pritisaka pa preko ekonomije,putem religije i nametanja vere,preko kulture i pisma, nametanjem latinskog a danas smo svi svedoci veoma agresivnog nametanja engleskog jezika kao univerzalnog, a u toj bespostednoj borbi zapad je vodio i nebrojene ratove protiv istoka....
Препоруке:
0
0
80
среда, 13 март 2013 03:39
SERBON
... Zapadna Evropa je kroz istoriju enjala razne metode i primenjivala razne varijante u svojoj borbi sa Istocnom Evropom. Vise puta Zapadna Evropa se udruzivala i ujedinjavala u brojnim pohodima na istok.. Glavni cilj uvek je bio samo jedan! Stalno neprekidno osvajati istok, Istocnu Evropu, Bliski Istok i dalje kroz Aziju. Setimo se Krstaskih ratova, pa Napoleon koji citavu Evropu izuzev tadasnje Engleske vodi ujedinjenu vojsku Zapadne Evrope u rat protiv Rusije. Kasnije dobro prvi i drugi svetski rat i dobro poznata ideologija nacisticke Nemacke i Germanska ideologija o Slovenima kao nizoj rasi koju treba unistiti ,istrebiti i prosiriti svoj zivotni prostor na istok Evrope i dalje u Sibir! Dalje imamo Hladni rat izmedju Zapada i Istoka i blokovsku podelu .Nakon pada Berlinskog zida i povlacenja Rusije na istok ,zapad i dalje nastavlja osvajanje prostora ka istoku sirenjem NATO pakta i agresivnom politikom koja kulminira ratovima na Balkanu a kasnije ..
Препоруке:
2
0
81
среда, 13 март 2013 03:52
SERBON
.. kasnije NATO nastavlja dalje svoju ekspanziju ka Aziji.. Postavlja se pitanje Zasto Srbija smeta zapadu u tom njegovom pohodu na istok? Zato sto zapad prepoznaje Srbiju i srpski narod kao drugaciji od ostalih naroda Evrope! Drugi narodi Evrope vise ili manje pre ili kasnije ali ipak mnogo lakse podpadaju pod uticaj i lakse ulaze u klise zapada! Sa srbima to ide mnogo teze a zasto je to tako i zasto su srbi toliko drugaciji narod od ostalih to je malo duza prica i zahteva vise vremena i prostora! Logika zapada prema srbima je prosto receno neprijateljska i svodice se u buducnosti na metode koje su nama dobro poznate, to su metode pritiska i ucena, non stop ce se od Srbije traziti ustupci svake vrste sve dok se Srbija ne svede na najmanju mogucu meru i dok se srpski narod toliko ne ponizi i ne sroza do te mere da i on sam pocne da misli o sebi na isti nacin kako o srbima misli zapad. Krajnji cilj zapada jeste Sve! Kroz globalizaciju je lakse ovladati drugim narodima...
Препоруке:
2
0
82
среда, 13 март 2013 04:14
SERBON
...kada ovladate drugim narodima(marionetskim rezimima)ovladali ste i njihovom teritorijom a onda logicno i resursima koji se nalaze na toj novoosvojenoj teritoriji!Pocev od ljudskih resursa i jeftine(gotovo robovske)radne snage,prirodni resursi,voda,energija,privreda,infrastruktura tih zemalja i sve ostalo pa cak i savremeni janicari.Vojnici iz tih pokorenih zemalja koji ce preko raznih saveza,sporazuma,ugovora i"Paktova za mir i stabilnost"ratovati za Vase ciljeve koji su beskonacni prevazilaze i samu planetu i sire se na Suncev sistem!Dakle,jasno je da u celoj toj prici jednostavno nema greske od strane srpskog naroda,pa moze se reci da cak nema ni ozbiljnije greske ni u politici Srbije za svo to vreme srpski narod je jednostavno usputna zrtva u imperijalistickom osvajanju Sveta ili kako to zapadnjaci kazu "Kolateralna steta".Sta god srbi radili,kako god se srbi ponasali,sta god srpski politicari davali..Zapad se jednostavno nece smiriti dok srpski narod ne svede na minimum minimuma
Апсолутно подржавам сваку реч коју сте написали, нарочито ове које сам навела, али више нисам сигурна, чак се бојим, колико нас има, који слично мислимо. Ако нас је довољно зашто не потпишемо сви иницијативу да се УСТАВНИ СУД КОНАЧНО ИЗЈАСНИ а не да овако срамно ћути.
Заборависте господине Јовановићу да наведете, да је наш голман родом из Бајчетине и да је решио истовремено да буде и центарфор. Забио нам је већ туце голова, с обзиром да га је противничка страна одавно купила и чека се само званични прелазни рок.
Инзваредна анализа!
Рат "ниског интезитета" према "Доктрини ниског (средњег, високог) интезитета". И то је то, трећи светски рат који ће се тек распламсати. А ми ћемо, захваљујући петооктобарским пучистима и овим постмодерним издајницима, ити дочекати као афричко племе из највеће забити - копљима и стрелама.
Rumunija i Bugarska se obrese na precac u EU, vidi se zbog cega. Sve je upereno protiv Rusije!
Da je posten trijumvirat koji vodi Srbiju, on ne bi krio o cemu se razgovara u Briselu, lepo bi bilo da kazu...mi ne mozemo nista da uradimo, lazu nas i maltretiraju itd...a vi, narode odlucite gde hocete, mi se povlacimo... Sta ih tera i dalje da slusaju briselske lazi a da potom lazu svoj sopstveni narod (sve boreci se protiv korupcije), nece mi nikad biti jasno? Cak i da imaju neko koristi od toga na licnom planu!
Beskrajno vam hvala za ovu recenicu. Lepo je sto ste smogli snage da priznate istinu.
Srbi su se u Drugom svetskom ratu kao lavovi borili za prevlast vanevropskih naroda (americkog i ruskog) u Evropi. I konacno ste se izborili i dobili svoju ljubljenu "atlantsku Evropu", koja se zove Evropska Unija.
Zasto se sad bunite?
Ako vam u tom poretku za koji ste dali svoje zivote nesto ne odgovara, morate nazad u skolu, na cas istorije, ali prave.
Za pocetak, proverite:
1. za sta ste se borili;
2. protiv cega ste se borili;
i
3. zasto.
Добро је рекао да је "преговарање" у Бриселу само МАСКА ЗА "ПРЕГОВАРАЊЕ" У РАМБУЈЕУ, и да између ових "преговарања" нема разлике. "Преговори" нису ништа друго него ДИКТАТ ПРОТИВ СРБА И СРБИЈЕ.
Да ли ова истина може да допре до свести оних што ПРЕВАРОМ седоше у државне фотеље (А.В,Т.Н,И.Д.)???
Проблем је што у ОКУПИРАНОЈ СРБИЈИ не постоје медији преко којих бисмо могли истине саопштавати и објашњавати народу. Тај проблем морамо решити да бисмо народ припремили да се бори против издаје.
2. Против душмана-џелата
3. За опстанак
Да недође до забуне, ЕУ је створена да привредно укроти Немачку. Нажалост сада Немачка кроти Европу у економском и политичком смислу. НАТО им је задњи оков који их још делимично на земљи држи.
Ваша порука и став нису јасни. Јасно је да су се Србија и српски народ у Другом светском рату борили за слободу од наци-фашистичког окупатора, против расизма "више расе", против геноцида над својим и другим народима у Европи. У тој борби су били веома важан део заједничког савезничког фронта против сила осовине. Да ли је, по вама, то била погрешна опција, да ли је борбу за слободу требало препустити неком другом, да ли је требало допустити победу фашизма и нацизма? Србија данас треба да буде против повампирења расизма из крила појединих "демократских држава" (шта одражава политика "штапа и шаргарепе", политика условљавања, преваспитавања?), неофашизма и нео-нацизма, против понижања и отимања туђих територија. Ја тако схватам и подржавам јасне поруке аутора.
Mozda za Ennglesku, Francusku...ciji piloti posejase bombe po gradovima Srbije?
Bezobrazna zamena teza, Srbi su se borili da sacuvaju zivote svoje i svoje dece, EU prima, tvrdo verujem, poslednju zemlju u svoju zlikovacku organizaciju, Hrvatsku, gde nestade netragom na stotine hilhada Srba, je li to bio motiv da se pogine za evropske zemlje?
I sad su to dobili!
Posle 13 godina uspeli su da formiraju SVOJU vladu, koja ima jedan jedini zadatak: sprovesti u delo sve zahteve okupacionih snaga! Bez ijednog metka! Zavijeno u celofan, molitvene doručke, Katin ručak etc.
Ne bih rekla da je greška. Pre će biti "dobro" obavljen zadatak.
Jedini, koji to može popraviti je narod. Počistiti sa NATO-poslušnicima.
Da li je u ovome trenutku narod za to sposoban? Jest' sposoban, al' da li je spreman?
Kad se odbacuju ovakvi talenti sto se moze ocekivat?
Uporedimo samo Kostunicu,Nikolica, Tadica,Vucica ili Dacica sa ovim gospodinom, pa cemo shvatit koliko da je Srbija postala jedan teski, teski bolesnik- mozda u terminalnom stanju.
Zao mi je da Jovanovic uporno ponavlja sablone, bez da da neke nove i korisne analiticke poglede. Treci svetski rat vec traje od tkzv hladnog rata, ali i vrucih u Koreji, Vijetnamu, Kubi, Irak, Agrntina.. i drugi, pr nego sto dospe na Srbe.
Iako je velika graska da se sa OUN stvari prebace na Eulex, teza da se u to ne mogu da mesaju Rusija i Kina pada u vodu. Mogu, da hoce, naravno. Ali komotnije je da se gleda iz SB, i da se daje principijelna podrska. Jer one na terenu se sami odrekose Rusi u avgustu 2003, a koja nam je bila znacajna i ne biu dovela do proglasavanja "nezavisnosti". Ali i diplomatska u toj volji hramlje: da zele mogu da se mesaju davanjem dvojnog drzavljanstva Srbima na KIM (sto molise), pa da se onda legano mesaju trazeci zastitu prava tim novonastalim ruskim drzavljanima. Zar ne?
Zasto su Srbi onda stali na stranu britanskih kolonijalista, koji su svoj osvajacki pohod na svet pravdali upravo navodno civilizatorskom ulogom svoje vise rase?
Zasto su Srbi u Drugom svetskom ratu stali na stranu americkih rasista, koji su surovim apartheid zakonima crncima zabranili voznju u autobusima kojima se prevoze belci i boravak u restoranima rezervisanim za belce?
Kako ste se vi to “borili protiv rasizma”, boreci se na strani rasista?
Pre 27. Marta 1941-e nisu postojala nikakva borbena dejstva na teritoriji Jugoslavije; dakle o borbi Srba “za goli zivot” nije bilo ni govora.
Uprkos tome, Srbi su 27. marta 1941-e odusevljeno pozdravili britansko preuzimanje Jugoslavije vojnim pucem i ukljucenje Jugoslavije u rat na strani Britanije.
Zalosno je sto pokusavate da opravdate srpsku podrsku i pomoc britanskom i americkom rasizmu.
EU je stvorena radi pobede nad Rusijom, a ne da bi se ukrotila Nemacka.
Plan da se privredno ukroti Nemacka je predvidao trajnu podelu nemacke drzave na 4 dela kao i podelu njenih preduzeca (npr IG Farben). Od plana se brzo odustalo zbog “opasnosti” od komunizma.
Umesto slabljenja, odluceno je da se ujedine i ojacaju Nemacka i Zapadna Evropa, da se od njih napravi blistavi izlog kako bi se zasenilo stanovnistvo Istocne Evrope i tako pobedila Rusija (SSSR).
P.S. Mala i velika slova nisu slucajnost!
Па борили смо се да идемо у гроб! То смо декларисали као премису. Што је било и више него прихватљиво и за амере и швабе.
Svi ti lepo objasnise za sta su se Srbi borili, nacrtase ti, a ti opet svoje "na cijoj ste se strani borili" , itd...
Da li bi bio zadovoljan da su se, kao Hrvati, tukli za Hitlera kod Staljingrada?
Ne mogu da verujem da postoje ovakvi provokatori...
ако "зна" да је САД хтела да "исправи грешку Ајзенхауреа" (коај је узгред исправљена 1951. уласком у савез са турском и Грчком тј. НАТО пакт)и зна да је најмоћнија сила, што је истурио свој народ да војује за руске интересе кад су се и сами Руси повукли срамно из својих пројеката Румуније и Бугарске...
Ništa novo nije rečeno ali problem je što danas niko ne sme ni ovo da kaže jer bi to bacilo sumnju na stvarne ciljeve naše Vlade i njihovu politiku. Eno ga Tači koji svake nedelje referiše (raportira) "svom parlamentu" i on je veći "državnik" od ove naše bolumente.
P.S. Vidim da se dosta energije troši na polemisanje sa plaćenim provokatorima (ili provokatorom sa više imena). Moj savet je: "ignorisati ih"
молим да ми се исплати тридесетогодишња зарада већ једном ..осиромаших гледакјући аматере патриЈОоте како се усељавају у туђе станове по ДорЧолу и Врачару, након пар надахнутих родољубивих беседа
Ajde malo da "premotamo film" ali ovaj put bez ideologije i sa svešću o tome s kim imamo posla:
Drugi sv. rat u Evropi, Hitler je pokupio sve na brzinu, Velika Britanija se još uvek nekako drži, otvoren istočni front. Gde su Ameri? Ćute i čekaju po onoj staroj "dok se dvoje svađaju, treći koristi". Imaju dve opcije:
1. Pomoći Velikoj Britaniji
2. Pomoći Nemačkoj.
Ako se odluče za jačeg (br 2), samo će da osiguraju ono što je već očigledno i pri tom ništa ne dobijaju, Hitler će kontrolisati Evropu.
Ako se odluče za slabijeg (opcija 1) dobijaju mogućnost da kontrolišu sve, jer slabiji kasnije neće moći da se suprostavi. Naravno da su se odlučili da uzmu sve.
Dolazi "mir" i Ameri ubiru dividende nekoliko decenija. Postavlja se pitanje i kako kontrolisati tu Evropu. Pa najjednostavnije je poveriti zadatak najposobnijem: Nemačkoj. Već su pokazali da umeju. Za sve vreme "hladnog rada" imali su svoje
ključnim mestima među narodima koje su svojevremeno porobili. Pa i Jovanka broz je rekla da je Stane Dolanc bio hitlerjugen i Nemački agent. Sigurno je da nismo mi bili jedini sa takvim krticama u samom vrhu.
I šta imamo danas? Nemačka kontroliše Evropu a Ameri kontrolišu Nemačku. Nemačka preko eura presipa dobra Evrope u sebe a Ameri preko dolara presipaju dobra sveta u sebe. Da se Nemci nebi otrgli, Ameri ih drže "vezane na kratko": ključne tehnologije (nuklearna, raketna, avionski motori...) su im i dalje nedostupne dok iste imaju imaju podređene EU nacije Velika Britanija i Francuska koje služe kao lanac oko vrata Nemačkoj.
A gde smo mi u svemu tome i šta nam je činiti? Mali smo mi faktor da bi imali nekog ozbiljnog uticaja, dovoljno smo veliki samo da bi nekom od tih velikih poslužili kao povod za ostvarivanje nekih drugih interesa, ništa više od toga.
Hajde da proverimo tu vasu tvrdnju.
Evo, navedite mi konkretno, kada ste vi to bili protiv britanskih rasista za vreme Drugog svetskog rata?
Neki konkrenti primer otpora britanskim kolonijalistima, koji su ubijali milione i trazili da budu visa rasa?
Ili mozda potajno obozavate Britance, pa brojite samo ono sto ne valja kod njihovih neprijatelja, a Britaniju vidite kroz roze naocari?
А какав је тек положај малих земља у ЕУ, и посебно какав би био наш положај у заједници где је најјачи играч нама уједно и најнепријатељскије расположен - излишно је и говорити.
Zvanicna politika rasistickog apartheida koja je u SAD sprovodjena sve do 1954 (s pravom glasa za crnce osiguranim tek 1965-e), nije izmisljotina nego istorijska cinjenica.
A to sto se u srspkim skolama to ne uci, pa Srbima notorne cinjenice deluju kao izmisljotine, samo podvlaci moju tvrdnju da Srbi ne razumeju sta je bio predmet spora u Drugom svetskom ratu.
Kao sto se iz prilozenih cinjenica vidi, predmet spora NIJE bio rasizam.
Dok ne progledate bar u ovim elementarnim stvarima, nema nacina da se oslobodite.
и? ко су нам пријатељи?
@ марко момчић (а не весели)
и? шта је био прави повод 2. светског рата?
Naravno da ne. Predmet spora 27.3.41 nisu bili ni amerikanci ni englezi (obadva onda jos rasisticka drustva). Naprotiv, niko (osim engleskih spijuna i organizatora antisrpskog puca) nije znao da su tu uopste i umesani Englezi. Stoga smo i naseli na tu britansku podvalu i stvaranja od Srba zrtvene jarce za odbranu Londona (onda je bila potpuno sama u Evropi protiv Hitlera).
Iako komunisti to nisu organizovali, za njih je bilo prijatno da se nespremni Srbi predaju Hitleru na razbijanje kraljevine. Odlicno da bi se onda pocela revolucija boljsevizma u razorenom drustvu, bez vojske i policije. Ali Staljin je naredio da ne otpocnu borbu protiv ondasnjih saveznika Nemaca, pa su komunisti samo sa strane gledali i jos se bolje organizovali, dok se kraljeva vojska razbijala i kralj bezao iz Srbije.
Tek kada je Hitler pregazio ugovor sa Staljinom, poceli su domaci komunisti da se kite 27 martom.
и? ко су нам пријатељи?
Eeeeeeeeee, prijatelju moj, pa to je jedan od grmova u kojem leži zec! :)
Ja bi mogao da sastavim moju, privatnu listu prijatelja Srbije, ali sumnjam da bi se sa mojom listom složilo 80% Srba. Složilo bi se možda 40% Srba. Sve dok se s nekim "listama" ne složi većina Srba, MI NE ZNAMO ko nam je prijatelj a ko ne. Mislimo da znamo ali... I to je i suština posta.
слажем се и за грмове и за зечеве
Jer ocekivao sam da on kao strucnjak pokaze koje su bine osovine ruske politike prema Balkanu u poslednjoj deceniji, i kako se objasnjava njihovo napustanje i vojnog prisutstva koje su imali na KIM avgusta 2003. Sto je potpuno ostavilo KIM i Srbiju u rukama NATO sila.
Verovatno da je ondasnja Rusija zelela da se ekonomski jace uvuce u EU, da udje u STO trgovinsku organizaciju, i da sa NATO postigne sporazum da ostanu u KIM ali da se dalje ne priblizavaju njenim granicama, niti da tamo grade raketne "stitove". Period od 2002 na ovamo je onda video i jaku saradnju sa NATO (per raketa u Rumuniji i Poljskoj), cak i do saradnje logistike i transporta za NATO trupe u Afganistanu.
Sve to dovoljno pokazuje racionalnost ruske politike i njene odluke da KIM ostavi NATO, ali da za uzvrat u preostaloj Srbiji kako-tako zadrzi svoju ulogu.
Основни смисао текста је да подсети на велике људске жртве, разарања и праве циљеве агресије НАТО пре тачно 14 година. Да подсети на потребу памћења.
Није реч о томе да ли су оцене нове, или познате.То је релативно, како за кога, већ да ли имају разлога, да ли у датом времену има потребе да се искажу. Ако представници агресорских земаља, данас, после 14 година понављају лажи о раѕлоѕима ѕа кршење основних цивилизацијских, правних и моралних норми, онда Србија има, или треба да има, бар двоструко више разлога, да понавља истину. Раѕуме се да то некоме смета. Али шта се ту може. Не треба свакоме угађати.
Србија је одустала од своје и пшрихватила туђу, западну резолуцију пред ГС УН одлучујући се да јој је бољи колосек ЕУ за преговоре о КиМ, него колосек УН.Историјска, фатална грешка. Сада ЕУ дави Србију, као што је давила и задавила и СФРЈ и СРЈ. Да ли је реално било очекивати да се Русија, или Кина успротиве предлогу Вука Јеремића у ГС?
alkar
meni nije jasno zasto je nato na balkanu napa rs i srbiju?
ТВОЈ ПРОБЛЕМ ! а сад немој више да нас смараш ...
A važnije stvari su saznanje da se agresija i teritorijalna ekspanija ne isplati ako je agresor mali i slab kao što je Srbija.
Agresija i teritorijalno širenje je privilegija velikih i moćnih.
Što ne idu u Rusiju da tamo pomažu zemlje koja je saveznik.
Kada na todgovorite znaćete rešenje i razloge zašto se sve ovo dešava. A znaćete i šta će da se dešava u budućnosti. Isto ko i do sada, jer Srbi će i dalje da rade za neprijatelje u neprijateljskim zemljama. Ništa tu neće da se menja
Pre 27. Marta 1941-e nisu postojala nikakva borbena dejstva na teritoriji Jugoslavije; dakle o borbi Srba “za goli zivot” nije bilo ni govora.
Па како су прошли до 27. Марта 1941 пољаци и чеси? Односно словени антифашисти? А срби су били антифашисти.
понедељак, 04 март 2013 17:34
alkar
meni nije jasno zasto je nato na balkanu napa rs i srbiju?samo vas i baš vas a druge nije!?nikako ja nać odgovor ...mora da je to neka vatikansko-njemačka ujdurma...jebote led,nije mi jasno-svi vas i samo vas mrze,
Нико нас не мрзи само ви! Они имају своју рачуницу и они свој посао раде хладно и савесно, док код вас морају руке бити крваве до рамена да би задовољили сопствену мржњу и крволочност и то од 1914 па до дан данас.
Мислим на ово што на линку:
http://www.kurir-info.rs/spremili-nam-novi-gradanski-rat-nema-nam-spasa-clanak-155322
Na linku:
http://www.kurir-info.rs/spremili-nam-novi-gradanski-rat-nema-nam-spasa-clanak-155322
Jako zanimljivo, ko je bila majka Mehmeda el Fatiha, Turskog osvajača...
Само вам се чини да је реч о преувеличавању значаја Србије, као што вам се да вјно јачи имају права на све.
Јесте ли заборавили да је први светски рат почео након што је Аустро-угарска окупирала БиХ, а Други након што је Хитлеровска Немачка окупирала Судете! Да ли вам, можда, пада на памет нека аналогија?
Хитлерова стратегија је била "Дранг нах Остен". НАТО-вска данас "ширење на Исток".
Zato sto hoce da vladaju ovim prostorom. Ne zele da ovdje postoji samostalna, nezavisna drzava. Zele male, siromasne, banana drzavice, s marionetama na vlasti koje mogu potpuno da kontrolisu. Zato su razbili Jugoslaviju, a sad dalje razbijaju Srbe jer su oni jedini narod sa podrucja bivse drzave koji zbog svog broja, culture i tradicije zeli i moze da formira drzavu koja ne bi bila pod kontrolom Zapada.
“...mora da je to neka vatikansko-njemačka ujdurma... “
Pa jeste i to je bitan detalj u cijeloj prici. Geo-politicki interesi se vrlo sporo mijenjaju. Latini bi rado izbrisali sve Bizantince, a Svabe bi da se sire. Nista novo pod kapom nebeskom ….
Pa jes, pali ste na propagandu - svi soldi isli u Beograd, samo da eliminirate Srbe pa ce te postati Svicarska, tisucljetna hrvatska drzava, hrvatska strojnica na hrvatskom ramenu itd, itd….
Kad ono, skoro 50 milijardi duga, preko 20% nezaposlenih...
Sve u svemu, klasicna prastara, ali uvijek efikasna taktika - zavadi pa vladaj. Bilo bi smjesno da nije tragicno
ћетници клерофашисти???
а усташе ? масони?
а партизани ? либерали?
одличан 5. проф Шувар
Све му је у бајкама. Кажи, војводо, барјактару, из које је династије тај твој краљ. Ко му је отац, мајка, жена и ко су му деца. Чим је тај владао са пола бивше Југе, мора да је најмање у рангу цара Душана Силног. С ким је ратовао и које је битке имао у стварању такове краљевине?
Знаш ли можда шта још има у "ватиканском музеју", а да не сме угледати "светло"?
Ви сте правили блесавим Томка Мрнавића, католичког свештеника, који је тврдио да је пореклом Србин, као да је Србин био и Јустинијан. А тај Томко је радио у Ватиканској библиотеци. И још каже да му је теже од болести то што не сме да каже своје порекло. Е, па сад ти види шта говоре ти који боље познају "ватиканску библиотеку". Нема шта, прави си НДХ хисторичар.
Mali je ovdje prostor za detaljnu analizu. Nabrojao sam nekoliko najcesce upotrebljavanih “argumenata” koje su koristili hrvatski nacionalisti u doba jacanja HDZ, a I prije.
“… mi samo nismo tili da nan vi budete gazde … “
To hrvatski nacionalisti neprekidno ponavljaju. Objasnite kako smo vam to mi bili gazde u SFRJ?
Svi mi na ovim prostorima dijelimo jako turbulentnu proslost. Sad bih ja vama mogao “odgovoriti” nabrajanjem pazljivo izabranih historijskih detalja koji bi govorili u prilog srpskoj stvari ali necu. Radije bih vam ukazao na cinjenicu, (koju vi jako dobro znate), da je u Hrvatskoj sa HDZ-om na vlast dosla Hrvatska nacionalisticka struja kojoj je glavni cilj bila Hrvatska bez Srba...
“… ostavite se gusala i nacionalizama,mitova … “
Izgleda da ovaj savjet ne bi ni Hrvatima skodio ….
“… ako nama eu bude gazda ,biće dobro … balkanskih navika …. lopovluka,lazljivih političara,mita,korupcije….. razvoj…..ako nan se ne svidi mi izlazimo,….”
Razocaracete se, posebno kada dode vrijeme da pokusate izaci.
Nemojte misliti da je meni drago sto iste i vi u ekonomskim problemima. Nisam ja hrvatski dug spomenuo da vas iritiram. Ipak, kad vec usporedujete hrvatski i srpski dug, razmislite malo i o tome da nas kaznjavaju, (pa i nije cudno da smo u nevoljama), dok su vama prijatelji, kao i Rumuniji, Bugarskoj …
“… i zavrnite rukave … “
Zavrtacemo mi rukave svi, I mi I vi I ostali, samo nam standard, kvalitet zivljenja nece biti dobar. Zivimo u interesantnim vremenima, kao u kineskoj poslovici. Ako hocete malo bolje razumjeti sta se desava probajte malo prosiriti horizonte, negledajte samo regionalno. Onda se od drveta ne vidi suma. Informirajte se malo o projektu za novi americki vijek, radovima intelektualaca kao sto su Naomi Klein, Noam Chomsky, Michael Parenti...
Ко по вашем мишљењу даје интернационално меродавну оцену да као народ неваљамо и ко нам даје правоснажну пресуду да смо као народ казну саслужили?
Пред којом међународном устанвом је одлучено да нам се део територије одузима? Пошто нема правног оквира за све што се нама ради спада под злочин а ви можете само да ликујете као непоштена особа.
"nebi, nevaljate..." - reci nam da li se to tako piše na tvom pseudočakavskom kog uporno i veštački ni sebi ne uspevaš da nametneš?