понедељак, 20. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

На данашњи дан: Пред Хашким трибуналом почело суђење Слободану Милошевићу

Kоментари (88) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 12 фебруар 2013 10:54
Србин Обични
Треба се сјетити покојног предсједника Слободана Милошевића и поменути га по добру, без обзира што ће неки рећи да је гријешио.

Али исто тако требна рећи да се Србија одавно није тако обрукала као онда, када је дозволила изручење Слободана Милошевића Инквизицији у Хагу.
Препоруке:
92
4
2 уторак, 12 фебруар 2013 11:06
сељак беземљаш
Слава му.
Препоруке:
74
7
3 уторак, 12 фебруар 2013 11:24
Зоран Ђорђевић
Милошевићева одбрана ће се проучавати на студијама права као пример како се обара неутемељена оптужба.
А можда ће једног дана неко написати уметничко дело "Милошевићева одбрана и смрт", по коме ће се снимити драма (као о Сократу), или чак серија.

Успут. Холандски новинар Робин де Рајтер је у књизи „Ко је убио Слободана Милошевића… И зашто?“ представио своју подробну истрагу о невешто прикривеној хашкој ликвидацији бившег српског и југословенског председника.
Књигу је недавно објавила издавачка кућа "Метафизика".
Препоруке:
60
3
4 уторак, 12 фебруар 2013 11:28
ivan3012
Imasmo te,ne znadosmo..Izgubismo te,poznadosmo..
Препоруке:
55
8
5 уторак, 12 фебруар 2013 11:38
Јела Јовановић, историчар уметности
Благо оном ко довијека живи
имао се рашта и родити.
Препоруке:
57
8
6 уторак, 12 фебруар 2013 12:21
Konobar
U vreme događaja u Hrvatskoj i Bosni za koje su ga posle teretili, Predsednik Milošević je bio "faktor mira na Balkanu" za kompletnu međunarodnu zajednicu.Svi su mu dolazili na noge sa velikim uvažavanjem. Onda je 1999 šiptarski lobi u američkom Senatu počeo da odrađuje krvave novce dobijene od mafioza i počelo je podmuklo bombardovanje bez ikakve najave ili objave rata.Isti recept kao pokojni Adolf 6 aprila 1941. Ali, Srbija nije bila onaj trulež od države "svih južnih Slovena" pa je pružila herojski otpor najvećoj vojnoj sili na svetu.Svaki od 78 dana borbe protiv agresora vodio je Miloševića bliže egzekuciji, a da nije niko to ni sanjao kada se potpisivao Kumanovski sporazum i R1244. Od datuma početka suđenja je mnogo važniji datum 5 oktobar za prevrat i 28 juni- Vidovdan kada je izdajom sa najvišeg mesta Slobodan isporučen u Hag. Tamo su ga umrli jer drugog načina nije bilo da se spreči da istina ispliva. Već viđeno bezbroj puta u istoriji Srba, a tako nam sada sve i ide.
Препоруке:
37
7
7 уторак, 12 фебруар 2013 12:30
Сви Слобу воле
Сарајево – У масовној тучи навијача Марибора и Жељезничара у Сарајеву повређене две особе. Летеле флаше и пепељаре. Словенци скандирали „Слободан Милошевић“…
Препоруке:
39
2
8 уторак, 12 фебруар 2013 12:31
Zoka_BL
Kolika je hipokrizija kod nas Srba pa to je za nepovjerovati!!
Slobodan Milošević ne samo da je najveće zlo koje se desilo Srbima već i svim ostalim narodima koji su nekad bili u sastavu Jugoslavije.
Definitivno se radi o najlošijem lideru u istoriji koji je bio na čelu Srpskog naroda.
Šteta što nije preživio suđenje i našao se iza rešetaka!!Planetarna je nepravda što je umro prije kazne.
Препоруке:
14
67
9 уторак, 12 фебруар 2013 12:32
Захарије Орфелин
Када у Србији почне да се поштује Устав и Закони,
а не да се поступа хиром нечије воље, односно,кад
Србија постане Правна Држава, мораће да се суди
онима који су га испоручили хашком провизориуму за
политичко суђење Србима.Они нису испоручили само
Милошевића, него су самим тим чином( флоскулу да
су кривице за ратне злочине индивидуалне, могли
су да прогутају само будаласти Срби ),на тацни
понудили целу Србију и читав српски Народ, што је
постало белодано јасно у свим поступцима који су
уследили, а данас се финализују.Од њих и њихових
асистената у злочиначком чину, Србија нема већих
непријатеља.
Препоруке:
42
3
10 уторак, 12 фебруар 2013 12:32
А.Ч.
Слободан Милошевић је први дошао на удар "Новог свјетског поретка" НАТО пакта.Након њега су страдали Садам Хусеин, Бин Али, Хосни Мубарак, Муамер Ел Гадафи, сада страдава Башар Ал Асад.Чињеница је да је Милошевић био први на удару.

Слава му...
Препоруке:
54
4
11 уторак, 12 фебруар 2013 12:40
Racel
Ne treba zaboraviti da je Slobodan Milosevic prvi potpisao saradnju sa Haskim sudom, ne sluteci da ce i sam tamo biti poslan.Tada ga nije bilo briga za ostale.Ovi posle njega su samo ispunjavali ono sto je on potpisao.
Препоруке:
16
42
12 уторак, 12 фебруар 2013 12:44
Stefan
Ovde se pise u stilu ,,o pokojniku sve najlepse,,. Protiv Milosevicevog rezima sam bio na gotovo svim ulicnim protestima od 1991 do 2000 godine. Logicno je bilo da ja kao nacionalista budem protiv jednog Jugoslovena i socijaliste. Osnovni cilj je bio rusenje Milosevicevog rezima ali ne i dolazak DOS-a u onom sastavu na vlast. Moju podrsku su imali petog oktobra uglavnom zbog Voje Kostunice. Miloseviceva sudbina posle silaska sa vlasti je tuzna. Hag je politicki sud i ako mu je trebalo suditi to je moralo da bude u Srbiji.
Препоруке:
23
38
13 уторак, 12 фебруар 2013 12:48
Харун ал Рашид
Западни тирани у заједници са домаћим политичарима пост милошевићевске Србије заједничким неделима су допринели да се лик и дело Слободана Милошевића данас међу Србима посматра у далеко бољем светлу. Зато је и могуће да митрополит Амфилохије говори о њему као чувару косовског завета.
Милошевићева владавина је била оваква и онаква, али Србија за време његове владавине није била оволико понижена и подјармљена као што су је понизили Тадићи, Николићи, Дачићи и остали политички опортунисти.
Препоруке:
31
6
14 уторак, 12 фебруар 2013 13:01
Горан Јевтовић
Racel
Ne treba zaboraviti da je Slobodan Milosevic prvi potpisao saradnju sa Haskim sudom,

Када и где је то потписао и поготову "први"? Који је то документ? Где сте то прочитали?
Да чујемо. У противном, или покушавате да лажете, или је вас неко гадно слагао.

Милошевић није имао шта да потписује. Хаг је формирао нелегални орган, Савет безбедности ОУН, а никаква документа о испоручивању држављана Србије никада нису била у оптицају нигде, па ни у Дејтону.
Уосталом Устав СРЈ био је неспојив са суђењима у Хагу и поготову са испоручивањем, све док није донет "Закон о сарадњи..." 2002.године.
Да је то било тако, неби се онолико снебивао Ђинђић са све владом око тог издајничког чина.

Ако ћете ме сад "поклопити" са Ердемовићем, варате се, исти је на превару одведен на информативни разговор у Н.Сад, а затим илегално пребачен у БиХ па затим у Хаг. Без одобрења државе СРЈ.
Препоруке:
38
11
15 уторак, 12 фебруар 2013 13:06
@zoka_bl
Стефан Немања, Цар Лазар, Слободан Милошевић
Срби препознају своје владаре од Бога дароване
Препоруке:
38
15
16 уторак, 12 фебруар 2013 13:13
Србин
Вечна слава Слободану Милошевићу.
Остаје да се Србија ослободи од УСА ЕУ НАТО окупације, па да Слободану дигнемо споменик усред Београда, Новог Сада, ...
СНРТ НАТО ФАШИЗМУ И ЊИХОВИМ СЛУГАМА У СРБИЈИ !
Препоруке:
43
11
17 уторак, 12 фебруар 2013 13:25
Горан Јевтовић
Стефан
Osnovni cilj je bio rusenje Milosevicevog rezima ali ne i dolazak DOS-a u onom sastavu na vlast. Moju podrsku su imali petog oktobra uglavnom zbog Voje Kostunice.

И, шта урадисте, са све западним обавештајним службама, њиховом и логистиком НАТО-а?
Убисте "вола ради киле меса"!

Како сте Стефане, уважени националисто, мислили да "сачувате" Милошевића у земљи и да му судите, онако народски како је предлагао Чанак (тада сте и њега гурали у власт!), вешањем на сред Теразија, када је оптужница хашке инквизиције противу Врховног команданта одбране СРЈ од агресије, подигнута још у току рата (нема шта, западне вредности за које сте се као националиста борила!) и до петог октобра није обустављена.
Напротив, лидери ДОС-а су примили и обавезу да га испоруче, уз све друге обавезе, које су нас довеле до овог расула!
Немојте ми само рећи да то тада нисте тако схватали и да нисте мислили да ће трагедија отићи дотле.

Поздрав.
Препоруке:
33
7
18 уторак, 12 фебруар 2013 13:28
Зоран Ђорђевић
@ Stefan
Osnovni cilj je bio rusenje Milosevicevog rezima ali ne i dolazak DOS-a u onom sastavu na vlast.
Хтели сте промене, ал' да вам не уђе.
Препоруке:
31
5
19 уторак, 12 фебруар 2013 13:57
Дамаскин
Ууууу, зар смо толико потунули да жалимо за Сободанoм Милошевићем??
Тешко се нама!!
Препоруке:
12
42
20 уторак, 12 фебруар 2013 14:00
13
Milosevica nisu nikada trebali da predaju Hagu da mu sude. Trebalo mu je suditi za veleizdaju Srpskog naroda u RSK , RS i na Kosmetu. Kao sto rece onaj iz B L, da je on naj vece zlo koje snaslo nas narod, dok je on srkao Wiski sa Franjom u Karadjordjevu narod je ginuo jer je verovao da se bore za ujedinjenje RSK i RS. Mozda nije dobro sto cu napisati, ali i dobro je prosao ipak je zakopan u Srbiji, istina daje zakopan kao kanarinac u basti pod sljivom ali nije ni bolje zasluzio.
Препоруке:
16
40
21 уторак, 12 фебруар 2013 14:14
Поштовалац НСПМ
Човек сам који нема разлога да председника Милошевића слави и велича, већ га сматрам припадником политичког естаблишмента који ме је издао. Када је реч о томе да је Милошевић потписао некакав документ о испоручивању у Хаг, могу само да кажем да се ради о изведеној неистини. Наиме он јесте дао сагласност за процесуирање ратних злочинаца, али од стране домаћег законодавства које је могло да сарађује са страним истражитељима али не и изручивање у друге земље. То је још једна велика издаја досманлијског режима, који је под изговором да му није могуће судити у Југославији једва дочекао његово изручење сотонама. Јасно никада гори није могао да суди и осуди бољег. Преседник Милошевић и поред гнусног чина издаје Ђинђића, Лабуса и иних велеиздајничких актера, у Хагу није осуђен за било какав злочин, јасно зато што ако је и био крив, онда је крив српском народу. Најмање што се данас може учинити је да се он премести у алеју великана, ако тамо лежи неки издајник зашто не би и један председник.
Препоруке:
26
8
22 уторак, 12 фебруар 2013 14:20
Душан комуниста
О Слободану Милошевићу све најбоље...нажалост рушили су га антикомунисти и неоколаборационисти из идеолошких и материјалних разлога. Са њим пала је и СРЈ.
Милошевић је са Младићем, о чему постоје и снимци њиховог разговора, желео да обнови крњу Југославију како би лакше бранио све народе и грађане у њој.
У данашњој Европи (ЕУ), полит-економске зависности, водити самосталну политику и од НАТО-а независну, равно је као и у поробљеној фашистичкој Европи подићи народ на устанак као што су многи то у бившој Југославији и урадили током Другог светског рата.
Ако је Југославија и партизанска војска, онда задавала муке Хитлеру и током рата везивала јединице за себе, тако је и Милошевић успоравао НАТО продор ка Белорусији, Украјини, Русији, и делимично Блиском Истоку.
Препоруке:
31
9
23 уторак, 12 фебруар 2013 14:52
Tonči
Biće da ne osuđujete Miloševića što je odgovoran za tolike nevine žrtve već ga osuđujete što nije zamisao (projekat Velike Srbije) realizirao do kraja!
"Blago se vama"!!
Препоруке:
5
40
24 уторак, 12 фебруар 2013 15:02
Горан Јевтовић
Дамаскин
Ууууу, зар смо толико потунули да жалимо за Сободанoм Милошевићем??

А за чим ви жалите од петог октобра на овамо?
Интересантно да овакав погледа на Милошевића какав је ваш, има и комплетан НАТО са свим пратећим сатрапима.
То је био поглед једног Клинтона, Блера, Ширака, Шредера, Солане...Меркелове, Филеа...
Лепо друштво, нема шта.

Друштво које нам је "отворило" очи да смо скидањем Милошевића, тог "зликовца" и "диктатора" (под којим је уведено вишестраначје и где је 95% медија било у рукама опозиције у континуитету), коначно "продисали" и доживели "просперитет" српске нације и поготову "ослобађање" КосМета! Зар не?
Препоруке:
32
9
25 уторак, 12 фебруар 2013 15:05
uros bg
Posle svi ovih godina, vladavine DOS, tadica i ekipe, mogu samo da kazem da je Milosevic za tu boraniju bio Intelektualac, Gospodin, i Gromada od politicara.Ono sto je on izborio u Dejtonu i rezoluciju 1244 ovi danasnji politicari drze kao sveto pismo i jedini oslonac za srpske interese na Balkanu.Posle milosevica su dosovci izgubili i Crnu Goru i Kosovo, svojom nesposobnoscu, gluposcu i nedostatkom vizije i patriotizma.Doci ce vreme da se Milosevic sahrani u aleji velikana, jer mu je tamo i mesto.
Препоруке:
27
4
26 уторак, 12 фебруар 2013 15:10
Агент@Горан Јевтовић-1
Да је председник Милошевић убијен, мучки изручен непријатељу и да је власт од 2000-те на овамо препуна издајника то нема збора. Ипак вас позивам и све искрене патриоте да непристрасно сагледамо све грешке које је власт у периоду деведесетих починила. Не да би мртвом вуку чупали реп нити да би се иживњавали над покојним председником већ да не би неке грешке поновили у будућности. Доста тога што нам се данас дешава вуче корене из деведесетих, можда и пре тога али кад једна генерација не реши проблем он се само увећава. Председник Милошевић је имао историјску шансу да после дугог периода идеје југословенства и титоистичке једнопартијске диктатуре замени са идејама српског националног интереса и вишепартијске демократије. Да је тадашња власт оличена у председнику Милошевићу укинула покрајине да ли би постојао некакав војвођански фронт данас? Уместо што је од Србије и Црне Горе правио срј да је председник Милошевић позвао на уједињење можда би смо и данас имали јединствену државу.
Препоруке:
10
24
27 уторак, 12 фебруар 2013 15:10
Горан Јевтовић
@ 13
Milosevica nisu nikada trebali da predaju Hagu da mu sude. Trebalo mu je suditi za veleizdaju Srpskog naroda u RSK , RS i na Kosmetu.

Онда су "велиздајници" заједно са њим: Младић, Караџић, Мартић, Хаџић и сви остали преко Дрине, али исто и Коштуница и бројна "демократска" Србија, која ни тада а ни касније није била за оно што ви наводите!
Зашто и њих неби смо судили и то баш у тако крволочном амбијенту који предлажете? Онако, све спремљене за "гиљотину", само да им још намакнемо мараме на главу и да кликћемо у маси "уби, уби, уби...!"

ali i dobro je prosao ipak je zakopan u Srbiji, istina daje zakopan kao kanarinac u basti pod sljivom ali nije ni bolje zasluzio.

А ово је баш, онако, људски, хришћански, нема се шта додати, осим, шта мислите да за неког вашег пријатеља, познаника (недај Боже!) неко такође сав задовољан цвркуће "закопасмо га као канаринца испод шљиве!"

Алал ти на "вери" и задовољству "мајсторе"!
Препоруке:
20
7
28 уторак, 12 фебруар 2013 15:11
Агент@Горан Јевтовић-2
Сад нам је сусед прћија дон мила са монтенегринским квази националним идентитетом. Да је тадашња власт започела приватизацију нпр. 95-те када је то предлагао гувернер Аврамовић да ли би смо данас имали овакву транзициону пљачку. Да је уведена ћирилица као званично писмо да ли би смо данас причали о нестанку ћирилице и утицају србо-кроатиста? Да је донет закон о заштити државе и Уставног поретка или да је донет Устав Србије и наравно да су закони спровођени да ли би разни страни агенти могли да вршљају по Србији? Он је људима који добијају подршку од непријатеља (подршка стејт департмента дос-у) допустио да изађу на изборе. Предходно је променио Устав да би могао да се кандидује за председника СРЈ на непосредним изборима.
Препоруке:
9
14
29 уторак, 12 фебруар 2013 15:14
Агент@Горан Јевтовић-3
Многе грешке довеле су до тога да велики број људи буде незадовољан и да усвоји нерационално размишљање типа: „доста ми га је, дај макни га и њега и ону његову жену“ Са оваквим размишљањем људи су пријемчиви да их агенти од утицаја усмере на своју страну. И ово су председник Милошевић и људи око њега морали да знају. Рушећи председника Милошевића успут смо помогли своје непријатеље. У томе је трагедија олечена у коментару г. Стефана тј многих којима се власт и политика председника Милошевића и тадашњег спс-а и јула није допадала и хтели су да је мењају али нису желели ово што се дешава данас.Сви заједно упамет да се узмемо за будућност.
За крај извињавам се што вам се овако директно обраћам али Ви сте ми оличење истинског српског патриоте са помало закривњеним и некритичким односом према власти и политици председника Милошевића.
С'поштовањем
Препоруке:
11
3
30 уторак, 12 фебруар 2013 15:18
Slavomir Srpski
Naravno da se nije smelo protivzakonski isporucivati Slobu u Haga, i za to krivica pada na Cedu i Djindjica, ali i na bivse Slobine saradnike u svim sluzbama koji taj nezakonski izdajnicki cin omogucise.

Ne, Slobo je trebao dati ostavku u martu 1992 kada je odlucio da ostavi Srbe izvan Srbije-CG izvan SRJ, i da time konacno urusi njihov konstitutivan polozaj u bivsoj SFRJ. Dakle kada je prevrnuo curak u odnosu na to da "niko ne sme da ih bije". Ako se smatrao nemocnim da u okviru SFRJ na granicama srpskih krajina brani ustavnu konstitutivnost Srba u SFRJ, kao najmanje trebao je da da ostavku, ili da odzi referendum u Srbiji da li zele da se Srbi izvan nje puste niz vodu. (jer u svim ostlim SFRJ Republikama je za to bio odrzan referendum).Ali sta ce njemu misljenje naroda?Zna on bolje od njega!!I tako izda Srbe u SFRJ.
Препоруке:
9
22
31 уторак, 12 фебруар 2013 15:29
kaca
Od svih navedenih dogadjaja koi su se desili na danasnji dan najupecatljiviji je onaj o S.Milosevicu.
Kako vreme odmice reci izgovorene u obracanju Srbima i gradjanima Srbije posle izbora 2000 godine postaju zivotne i nasa svakodnevnica.Srbi ce nositi zig srama zbog izrucenja (Bezpravnom i Bezcasnom Sudu ma kako se on zvao i ma ko ga je osnovao),svog predsednika ma kakav on bio,jer to niko do sada nije uradio u novijoj istoriji.Zanemarivanje njegove bolesti i odgovrajuceg lecenja je bio siguran put u smrt. Smrt S. Milosevica je bila potrebna ne samo onima koji su ga optuzili veci i onima koji su ga skinuli sa vlasti .(knjige objavljene od stranih autora-nenaklonjenih Srbima - to ukazuju .Smrt je ostavila prostor nedorecenosti i mogucnost daljih manipulacija kojima smo i danas prsutni.Istina kao i smrt je samo jedna.Otuda nasa potreba da za tom istinom i dalje tragamo bez obzira koliko ona bila bolna za nas ali i za druge koji tu istinu stalno prikrivaju i zataskavaju.Pitanje je ZASTO?
Препоруке:
18
2
32 уторак, 12 фебруар 2013 15:37
Горан Јевтовић
Агент
Председник Милошевић је имао историјску шансу да после дугог периода идеје југословенства и титоистичке једнопартијске диктатуре замени са идејама српског националног интереса и вишепартијске демократије. Да је тадашња власт оличена у председнику Милошевићу укинула покрајине да ли би постојао некакав војвођански фронт данас? Уместо што је од Србије и Црне Горе правио срј да је председник Милошевић позвао на уједињење можда би смо и данас имали јединствену државу.

Болдовао сам вам само неке од ствари које сте изнеле, а које управо иду на руку Милошевићу.
Па ко је управо урадио оно што наведосте и ко је све то покренуо?
Наравно, делимично (осим вишепартизма) и у мери у којој је то било могуће у времену изласка из титоизма и диктатуре СКЈ.

Будимо реални, да ли је могло више (слажем се са вашим идејама у целини!) поред онакве Ц.Горе и сепаратизма и бирократизма који је тамо владао, али и због опозиције у Србији, дешавања у БиХ, на КиМ?
Препоруке:
18
7
33 уторак, 12 фебруар 2013 15:50
Горан Јевтовић
Агент

Да је тадашња власт започела приватизацију нпр. 95-те када је то предлагао гувернер Аврамовић да ли би смо данас имали овакву транзициону пљачку. Да је уведена ћирилица као званично писмо да ли би смо данас причали о нестанку ћирилице и утицају србо-кроатиста?

Тадашња власт је управо 95' изменила претходни Закон о приватизацији и започела тај процес скоро на савршен начин а време је то и показало. Присетите се. Тачно је да је пројектант био Милан Беко, али то нема везе са овом ситуацијом сада.

Ћирилица је не само максимално заштићена и у Уставу из 92' означена као службено писмо, па тако и примењивана у свим државним органима!, већ је под Милошевићем она спашена и, буквално, враћена из "мртвих"!

О свему другом се слажем са вама, осим да сам некакав бандоглави бранилац лика и дела С.М. То није тачно. Покушавам да будем реалан и "браним" га тамо где су напади на њега, а у ствари на Србију, неаргументовани и злонамерни.

Свако добро!
Препоруке:
17
7
34 уторак, 12 фебруар 2013 15:53
13
Za Gorana Jeftovica, sta se tice Karadzica i Mladica u vezi pada RSK i oni bi trebali da odgovaraju pred nasim narodom. Nisu ni prstom maknuli kada je pala Zapadna Slavonija i kada je pao Knin. Jos gore oni su ucestvovali u pripremi pada RSK.Bio sam prisutan na Kupresu sa mojom Brigadom iz Istocno Bosanskog Korpusa kada je bez i jednog ispaljenog metka prema HVO Kupres i Kupresko polje predat Hrvatima, jos bolje mi smo se tukli sa Muslimanima iz Bugojna na brdu Kriz do HVO nije zaposeo polozaje i to po naredjenju Generalka Milana Gvere koji je za predaju dosao licno iz GS VRS Crna rijeka. Hrvati su iskoristili priliku i preko Glmockog polja dosli Kninu iz ledja. Sto se Martica i Hadzica tice oni su bili samo pijuni u Milosevicevim rukama. Sta drugo ocekivati od jednog obicnog pandura i jednog magacionera.
Препоруке:
8
5
35 уторак, 12 фебруар 2013 16:20
Агент@Горан Јевтовић
Будимо реални, да ли је могло више (слажем се са вашим идејама у целини!) поред онакве Ц.Горе и сепаратизма и бирократизма који је тамо владао, али и због опозиције у Србији, дешавања у БиХ, на КиМ?

Да ли је могло више не знам нити мислим да ико може да зна јер није ни покушано. Да ли је покушано са неком реорганизацијом државе, зашто није проведен неки референдум о укидању покрајина? Зашто није покренута приватизација са нагласком на радничко акционарство? Такав закон је донет тек након 5. октобра у скупштини Србије у којој су у то време још увек већину имали СРС и СПС. Шта се чекало 6 година? Зашто није било позива на уједињење са Црном Гором, па макар они то уједињење одбили већ се у Црној Гори правио квази референдум о "останку у заједничкој држави"? Шта је са ћирилицом, и симболима? Са заставе је скинута петокрака ал нам оста грб са зупчаником, петокраком и класјем.
Препоруке:
5
6
36 уторак, 12 фебруар 2013 16:22
sramota koja ce nas pratiti
Sahraniti bivseg predsednika onako kao kucnog ljubimca ispod lipe u dvoristu zenine kuce je sramota za jednu zemlju.Istorija se kazu pise tek posle vremenske distance od dve-tri decenije pa sacekjmo jos malo da vidimo.Zasto kod nas sve mora da bude ili crno ili belo,postoje i druge boje.Mi stalno idemo iz krajnosti u krajnost.
Milosevicu se zamera( i moj sin to tvrdi)da je hteo da ratuje protiv citavog sveta i zato smo prosli kako smo prosli.Danasnji vodje koji su na vlasti su otisli u drugu krajnost pa sve sto svet od nas trazi slepo ispunjavaju.Da nam narede da i gace skinemo i to bismo uradili da dobijemo datum za nista jer dok dodje vreme da mi u tu EU udjemo
nje vise nece biti.To zlo ce se i samo od sebe urusiti i raspasti kao sto se vec sve cesce pominje propast imperije zvane Amerika.Nijedna se imperija nije odrzala pa nece ni ove dve.Treba sacuvati dostojanstvo i uraditi kako je najbolje za svoje interese i svi drugi gledaju svoje .
Ali mi sposobnu vlast nemamo.
Препоруке:
8
5
37 уторак, 12 фебруар 2013 16:31
Stefan
Gospodine Jevtovicu, koliko vidim ovde cesto pisete i polemisete sa mnogima. Nemam nameru da se nadgornjavam ni sa kim, pa ni sa vama. Vi ste svakako Milosevicev sledbenik i to je vasa stvar. Problem je kada pokusavate da na sve moguce nacine Milosevica predstavite kao velikog Srbina. Ovi iz Haga su ga predstavili slicno( velikosrpski nacionalista-da puknes od smeha). Ne mozete promeniti cinjenicu, a to vas izgleda najvise boli, da je Sloba bio Jugosloven, bivsi komunista i socijalista. Meni je Milosevic bio ideoloski i politicki protivnik. To je razlog moga neslaganja sa njegovom politikom. Kada god sam gledao njegove govore uvek se obracao gradjanima i gradjankama Jugoslavije, nikada Srbima i Srpkinjama. Rec Srbin i srpsko su mu bile strane sve do njegove odbrane u Hagu.
Препоруке:
8
11
38 уторак, 12 фебруар 2013 16:50
Peter RV
Vjecna slava nasem palom Knezu Lazaru- bis.
Sad bi bilo prigodno da zapitamo covjeka koji je ucestvovao u svrgavanju i predaji Slobodana Milosevica haskoj inkviziciji- Vojislavu Kostunici- kako se on osjeca ovoga dana. Imao je valjda dovoljno vremena da razmisli o tome, skojim procesom misli je on zakljucio da zadovoljit strane agente je bilo moralnije i vaznije od samog ustava drzave na kojem se on zakleo kao sef drzave.
Препоруке:
13
8
39 уторак, 12 фебруар 2013 16:58
Горан Јевтовић
Стефан
Rec Srbin i srpsko su mu bile strane sve do njegove odbrane u Hagu.

Обмањивању и то оном дрском, никад краја!
Аман бре човече, први, дословно први који је јавно промовисао Србију и Србе, гласно све то изговарајући у комунистичкој СФРЈ, био је Слободан Милошевић!
Због тога је и настрадао.

Шта сте очекивали, да пушта браду, окачи шубару и да стави нож у уста да би се вама и сличнима допао?
Веровали сте јел тако, претпостављам, Вуку Драшковићу, не крунисаном четничком војводи?
Трчали за њим зато што је "страшно" бранио Српство? Да ли вам је бар сада јасно шта сте свих тих година радили и кога сте, а ту мислим и на све ДОС-овце, слепо слушали?!

Да ли вам треба боља научна чињеница од овога што гледамо од петог октобра и присуствујемо не само разбијању и комадању Србије, већ неутралисању Српства као таквог.

Трежњење и признање заблуда самоме себи, наравно да је тешко. Али, без њега нам нема спаса.
Препоруке:
9
10
40 уторак, 12 фебруар 2013 17:02
Агент@Горан Јевтовић
Ћирилица је не само максимално заштићена и у Уставу из 92' означена као службено писмо, па тако и примењивана у свим државним органима!, већ је под Милошевићем она спашена и, буквално, враћена из "мртвих"!

Прво жабљачки октроисани Устав црј из 92 не може да се назива Уставом по мери српских националних интереса. У то време у Републици Србији на снази је устав ср србије са усвојеним уставним амандманима.
Погледајте уџбенике, дресове репрезентације, новине и часописе, телевизију, саобраћајне и друге натписе итд из тога доба па видите да ли је ћирилица стављена на место које је требало да јој припада. Јесте била службено писмо али која је кажњен у том периоду за непоштовање употребе службеног писма? Исто важи и за приватизацију, са демократама је донет закон који поништава претходне приватизације али колико је приватизација обављено након тока?
Препоруке:
5
3
41 уторак, 12 фебруар 2013 17:12
Горан Јевтовић
@ 13 sta se tice Karadzica i Mladica u vezi pada RSK i oni bi trebali da odgovaraju pred nasim narodom. Nisu ni prstom maknuli kada je pala Zapadna Slavonija i kada je pao Knin. Jos gore oni su ucestvovali u pripremi pada RSK.Тешке и ничим утемељене оптужбе које скоро да нисам чуо.А шта мислите, да ли је могло, из војничког угла на првом месту, а затим и из економског (погубне вишегодишње санкције!), дипломатског и сваког другог, у амбијенту где највеће зликовачке силе запада, потпомогнуте државним врхом Русије и опозицијом у Србији и Ц.Гори, које спроводе страховито плаћен геостратешки пројекат уништења Српства, дакле, да ли је могло више да се уради и да ли је реално могла да се спаси Крајина? Не годину, две пре тога, него баш тада, те 95' када је све лепо од душмана темпирано.Душманин који се зове НАТО са САД на челу, који на терену има на располагању стотине хиљада "пешадинаца" у виду Хрвата и Муслимана???!
Препоруке:
7
8
42 уторак, 12 фебруар 2013 17:14
Агент@Горан Јевтовић
Веровали сте јел тако, претпостављам, Вуку Драшковићу, не крунисаном четничком војводи?
Трчали за њим зато што је "страшно" бранио Српство? Да ли вам је бар сада јасно шта сте свих тих година радили и кога сте, а ту мислим и на све ДОС-овце, слепо слушали?!


Опет ја и опет Вам се извињавам на директном обраћању, разлоге сам већ изнео. И ово што сте изнели је последица понашања председника Милошевића. Власт и те како треба да размишља ко му је опозиција која ће сутра можда бити на власти и какве законе доноси јер ће можда бити опозиција. Милошевић никада није покушао да о државном уређењу и српском националном интересу чује шта има да кажу људи попут академика Милошевића, академика Чавошког, академика Крестића....он је "допуштао" да му људи и идеје попут драшковића буду главни противници
Препоруке:
7
9
43 уторак, 12 фебруар 2013 17:16
Агент@Горан Јевтовић
Трежњење и признање заблуда самоме себи, наравно да је тешко. Али, без њега нам нема спаса.

Дакле у својој политици по Вама покојни председник Милошевић није имао ни једну грешку?
И Вама свако добро!
Препоруке:
6
8
44 уторак, 12 фебруар 2013 17:24
Горан Јевтовић
Агент
Прво жабљачки октроисани Устав црј из 92 не може да се назива Уставом по мери српских националних интереса. У то време у Републици Србији на снази је устав ср србије са усвојеним уставним амандманима.

Ама генерално се слажемо, а мимоилазимо се у реланом тумачењу времена у којем се све дешавало.
Ви критикујете Милошевића због ћирилице 92', а ми након свих "демократских" промена, 20 година након тога (несумњиво је да је 90-тих било грешака и пропуста!), водимо борбу за голи живот, територије, немамо СРЈ, изгубисмо КосМет, у Војводини само што није кренуо рат за промовисање латинице, ћирилица је, осим на неколико патриотских сајтова, у дословном изумирању!

Питам вас сада, као разумног човека, да ли је Милошевић у то време, након изласка из периода од 45 година "диктатуре пролетаријата", могао више да уради у амбијенту тоталног хаоса, неправедних санкција и блокаде, сатирања од стране целокупног запада, ратова, подривања изнутра и колико још тога?
Препоруке:
9
5
45 уторак, 12 фебруар 2013 17:49
Горан Јевтовић
Агент
Власт и те како треба да размишља ко му је опозиција која ће сутра можда бити на власти и какве законе доноси јер ће можда бити опозиција.

Након овога насмејао сам се искрено. Крив је и за квалитет опозиције?

Што се тиче академика Милошевића, Чавошког, Крестића... и осталих интелектуалца, у већој мери је нетачно оно што сте констатовали.
Имао сам прилике лично да разговарам са господином Костом Чавошким и на ту тему, и то у неколико наврата. Ствар је битно другачија. Није све тада било на телевизији, на жалост.
Тачно је да је Милошевић имао врло лош маркетинг.
Но, није тачно да се са наведеним истинским интелектуалцима и српским величинама није консултовао и да их није уважавао.

Да ли је грешио? Да, имао је више крупних и гомилу мањих грешака.
И, шта ћемо сада? Да то тумачимо на овакав начин или да ствари посматрамо шире и реално, кроз време и догађаје који су се одигравали у једној специфичној епохи.

Срдачан поздрав!
Препоруке:
10
4
46 уторак, 12 фебруар 2013 17:56
Jasna*
@Racel
Nikakav dokument o isporucivanju nasih drzavljana Haskom tribunalu S.Milosevic nije potpisao,(tako nesto bilo bi protivustavno),zato ne pisite o onome u sta se ne razumete i ne sirite neistine.
@Stefan
Takvi kao vi dosli su nam glave.Gde ste sad petooktobarske bundzije?
Препоруке:
11
3
47 уторак, 12 фебруар 2013 17:59
13
Za Gorana Jeftovica, pa normalno da nisi cuo iz prostog razloga sto nisi bio tamo. Kupres i Kupresko polje su prepusteni Herceg Bosni za naftu koja je iz Hrvatske i preko H B dolazila u RS.Zato sto je taj tvoj heroj sto lezi pod sljivom opalio embargo a R S. Zasto mislis sto se onaj Psihijatar skrivao po Hrvatskoj,i mao Hrvatski Pasos, alo bre covece? Ti si sedeo kao i sada u toploj sobi gledao rat na TV i pricao svasta kao i sada. Ja sam bio tamo od 91-95 i znazm o cemu pricam ja ovde izlazem cinjenice a ti mlatis praznu slamu.
Препоруке:
6
9
48 уторак, 12 фебруар 2013 18:05
Jasna*@Uros bg
Sto pluseva bih vam dala za komentar.Bravo!
Препоруке:
7
2
49 уторак, 12 фебруар 2013 18:06
Агент@Горан Јевтовић
Већ сам Вам одговорио, да ли је могао не знам али да је морао да ПОКУША у то сам убеђен. Њему је судбина уделила ту шансу јер је просто у то време био на челу. Не очекујем да је неко ко је целог живота био југословен и комуниста треба све то попљује и да каже да је југославија била пропаст за српски народ (што лично мислим) али да је требао да бар ћути о југославији а да више инсистира на српском интересу то је могао. Опет није ми намера да чупам мртвом вуку реп већ да реално сагледамо политику и по могућству извучемо поуку за убудуће. Пример Ако он није могао или није хтео да укине апв што је семе будућег раздора у Србији ми морамо да је укинемо што пре и да не наседамо ни на какве приче о регионима и регионализацији Србије.
Не вреди нам да га проглашавамо за "највећег државника, Цара Лазара...итд да не небрајам све епитете који му се данас приписују.
И надаље свако добро!
Препоруке:
5
4
50 уторак, 12 фебруар 2013 18:11
Агент
Након овога насмејао сам се искрено. Крив је и за квалитет опозиције?

Посредно да, да ли вама треба да се објашњава да су део "опозиције" "направили" противници Србије. Дакле ако нећете да вам опозиција буде направљена у империји онда медијски и сваки други простор дајте опозицији која вам неће забити нож у леђа. Ако и паднете са власти доћи ће неко ко неће после тога сахранити државу.
Свако добро.
Препоруке:
3
4
51 уторак, 12 фебруар 2013 18:39
Горан Јевтовић
@ 13

Ti si sedeo kao i sada u toploj sobi gledao rat na TV i pricao svasta kao i sada. Ja sam bio tamo od 91-95 i znazm o cemu pricam ja ovde izlazem cinjenice a ti mlatis praznu

Школовао сам се у Босни од 84' до 86', а затим службовао у три града од 86' до краја 90' када сам премештен на КосМет. Прво дете ми је рођено у Добоју 1988.године.

Препешачио сам Босну и уздуж и попреко (морао сам, такав ми је била школа и посао), "нема камена" на који нисам крочио, а Дрину, као и Саву, узводно превеслао, ручно са колегама.
Док сам службовао у Босни итекако сам се бавио припремом рата и то проналажењем терориста, агената и осталог шљама, па их лишавао слободе и приводио правди.

Ратовао сам крваво на КосМету (где ми је рођено друго дете 92') и хиљаду пута (без карикирања) могао да изгубим главу и то на албанској граници.

Познавао сам веома добро: Ратка Младића, Караџића, Крстића, Толимира, Миловановића, Лисицу....

Ко млати празну сламу, "пријатељу"!?
Препоруке:
13
4
52 уторак, 12 фебруар 2013 19:04
mika.vrana
Srbija, je izdala, osudila i presudila Slobodanu Miloševiću, da bi nakon toga njegovog potrčka birala u dva mandata najsrmanije izdaje Srbije, i to je najpravednija pravda.
Препоруке:
7
2
53 уторак, 12 фебруар 2013 19:32
13
@ G. Jeftovic. hajde neka bude kako kazes. Pa od tih Generala sto si nabrojao jedini pravi ratnik je General Slavko Lisica, da njega nije bilo nikada Koridor ne bi bio probiven. U ostalom to ga je kostalo njegovog mesta u prvom Krajiskom Korpusu. kao obicno uspeh se ne prasta. A ovi svi ostali su bili pripadnici prasece i jagnjece Brigade. Mozda nisam toliko pesacio kao ti i ali mogu reci da BiH i RSK dobro poznajem od Bijeljine do Velike Kladuse i od Daruara do Benkovca. Da su ti Generali sto su sada u Hagu imali i malo casti oni bi sebi ispalili metak u glavu da ih ne vode sada po sudu kao mecku po vasaru. Jedini koji je imao hrabrosti je Ministar unutrasnjih poslova Rep. Srbije Vlaijko Stoiljkovic. Makar kumunjara za mene je taj covek Heroj. Nije dao da ga love kao zeca. Njegovo potomstvo moze biti ponosno na njega.
Препоруке:
6
9
54 уторак, 12 фебруар 2013 20:08
Stanić Milan
Umro je mučeničkom smrću,bez jauka,na ponos časnih Srba i sramotu svojih dželata i "poturica" koji ga mimo Ustava SRJ izručiše Hagu od strane DOS-manlija.Iskreno se nadam da će ruka božice Pravde biti dovoljno jaka,mač oštar,a život dug izdajnicima da ih sustigne zaslužena kazna.Koliko je god R. Srpska delo njenih boraca,toliko i predsednika Slobodana Miloševića koji je nesebično stajao iza nje,a Dejton kad je u pitanju subjektivitet R. Srpske je njegovo delo.Ne seti se naš predsednik da abolira njegovu suprugu,pošto dodeli stan radnici, da može bar obići grob mrtvog supruga,(a ni Dačić da kao predsednik vlade da odlučno stane iza porodice i da joj posredno zahvali za učinjeno) ali za to onog nasilnika koji napravi mladića- invalida u USA i njegove pomagače, učini to na benevolentan način."Tragedija života nije smrt,već ono što je u nama umrlo dok smo živeli".
Препоруке:
13
5
55 уторак, 12 фебруар 2013 20:15
Робеспијер
Сећам се врло добро овог дана, када је почело ''суђење'' највећем српском државнику у историји. Навикао сам био да се свако јутро будим уз Б 92, како бих одгледао како истински патриота и господин, брани интересе своје земље, која га је издала и продала. То је просто била моја душевна храна, гледати како се оптужница разбија у парампарчад и како се зликовци нервирају, због интелектуалне и моралне супериорности Милошевића. Много тога сам научио од њега, током суђења. Поносан сам на себе, што нисам поклекао пред пропагандом и што сам му поклонио своје поверење на изборима 2000. Милошевић ме је учврстио у својим ставовима, да једино социјализам може бити алтернатива овом безумном систему пљачке, угњетавања, експлоатације... Да националистичко лудило представља опасност за будућност земље, јер је води у пропаст и безнађе. Милошевић је био она ''трећа Србија'', толико потребна за њен спас и опстанак, а касније и напредак и прогрес и улазак у модеран и развијен свет. НЕКА МУ ЈЕ ВЕЧНА СЛАВА!
Препоруке:
16
8
56 уторак, 12 фебруар 2013 20:28
Stanić Milan 1
Stanić M. - 13To što pišete u Vašim postovima - pričajte na nekom seoskom prelu,a ne meni i g. Jevtoviću koji smo proveli 4 godine na frontu.Da imate... predstavili bi se punim imenom i prezimenom.V.dobro mi je poznata jedinica koja je bila poslata na Kupres iz Istočnobosanskog korpusa i njeno"herojstvo" u pljačkanju kuća.Što se tiče koridora general Lisica je učestvovao u borbenim operacijama,ali sa čitavom operacijom je rukovodio general-ppukovnik Talić k-dant 5.korpusa VRS, koji je kao i predsednik S. Milošević umro zaboravljen od svih.Operacija koridor je najbriljantnija vojnička pobeda VRS nad HVO,Armijom BiH i 5 elitnih brigada vojske R. Hrvatske.
Препоруке:
8
5
57 уторак, 12 фебруар 2013 20:48
David Novaković
Dobro se sećam kulminacije svega ovoga ubistvom predsednika Miloševića u zatvorskoj ćeliji imperijalnog suda. Osetio sam tugu zbog ubistva jednog ljudskog bića i demonizacije koja je usledila objavljivanjem opscenih detalja o tome kako je preminuo, u kakvom položaju i stanju su našli telo. Nimalo moralnih i ljudskih kvaliteta tada nije pokazano. O sramotnoj sahrani neću trošiti reči, jednog dana će ostaci gospodina Miloševića biti sahranjeni uz državne počasti, kako dolikuje jednom državniku i predsedniku, za razliku od raznih postoktobarskih izdajnika i parazitiskih kraljeva.

Kako je Napoleon rekao, slava traje kratko, a zaborav večno, te će ostati upamćena kratka, ali herojska borba Slobodana Miloševića i njegovo časno držanje do zadnjeg časa. Poslednji veliki političar jugoslovenskog i socijalističkog kova, ubijen od strane okupatora i njihovih saradnika. Neka mu je večna slava!
Препоруке:
14
4
58 уторак, 12 фебруар 2013 21:55
13
@ Stanic Milan Da li si cuo za Pantere Iz Bijeljine naj bolja jedinica u citavoj VRS. Nikakvi pljackasi ni lopovi, svaki put kada je negde gorelo od Sarajeva, Bratunca, Brckog, Majevice, Ozrena, Kupresa, Otoke i Velike Kladuse; Ni jednu bitku mi nismo izgubili, nikada se nasa jedinica nije povukla ili bezala pred neprijateljem. Ti si sigurno bio kuvar u tvojoj ceti, jer obicno oni se toliko hvale u stvari obicne Jajare. Ukucaj Panteri specijalna Brigada, i vieces moja dela.
Препоруке:
3
7
59 уторак, 12 фебруар 2013 22:08
doda
I ja se zahvaljujem pomenutom vozhdu,da nije bilo njega Kosovo bi i dan danas bila josh pod srpskom okupacijom.Spomenik cemo vrlo brzo podignuti i to u Gracanici u spomen coveku koji je otvorio oci takozvanim "shiptarkim vazalima".Hvala josh jednom.
Препоруке:
0
9
60 уторак, 12 фебруар 2013 22:15
The Jack
@ A.Č.

Slobodan Milošević je prvi došao na udar "Novog svjetskog poretka" NATO pakta.Nakon njega su stradali Sadam Husein, Bin Ali, Hosni Mubarak, Muamer El Gadafi, sada stradava Bašar Al Asad.Činjenica je da je Milošević bio prvi na udaru.

Slava mu...



Bio je drugi! Prvi je bio pokojni, bez ikakvog sudjenja, i na pravdi Boga ubijeni (zajedno sa suprugom!?) Predsednik Nikolae Causesku.

Bez nezaposlenosti, bez sopljonog duga, sa osetnom stopom industrijskog razvoja, znacajan izvoznik poljoprivrednih proizvoda, sa 0 % stranog vlasnistva nad rumunskim dobrima, je bila Rumunija u vreme Nikolaea.

Danas uvozi krompir i kukuruz.
Препоруке:
10
2
61 уторак, 12 фебруар 2013 22:28
Горан Јевтовић
13

"Тринаестицо", верујем да си био храбар, али немој да нападаш Станића. Знам човека лично (заједно смо и службовали на КиМ!), био је на високом положају, веома је искусан и одлично познаје ситуацију у рату у којем је учествовао од првог дана!
Ради се о храбром човеку, великог знања и вансеријском родољубу.

Буди сигуран да сам реалан јер ја и Станић се не слажемо око многих политичких и других питања, али треба бити поштен и коректан.

И друго, нико не спори да је било грешака на свим бојиштима у току ратова које смо водили, али не могу се тако олако нападати команданти и председници, па још крстити издајницима. И притом, сви они су завршили у Хагу, где су настрадали и страдају у невиђеним мукама!
Какви су онда ови сада?

Рекох ти, вероватно је могло боље, било је погрешних процена, али у тим околностима када се комплетна зликовачка светска и домаћа ала сјатила на нас, реално, то је било то.

Поздрав.
Препоруке:
7
3
62 уторак, 12 фебруар 2013 22:43
The Jack
@ robespjer

Milošević me je učvrstio u svojim stavovima, da jedino socijalizam može biti alternativa ovom bezumnom sistemu pljačke, ugnjetavanja, eksploatacije...


Ako hoces socijalizam, odnosno socijalnu drzavu, onda zaboravi mulitikulturalizam, mulitikonfesionalnost i sve multi - stvari. Internacionalizam je vrh prioriteta za zaborav. Realnost je nacionalizam i cvrsta ruka za odrzavanje socijalne drzave. Bez toga socijalizam je lako propadljiva roba. Francuzi, norvezani, svedjani ... su zaboravili nacionalizam, pa se sada dave i to muliti - ..... Nisam ja ksenofob, nego su to cinjenice, kao sto je cinjenica da je tvoj pogled na svet veoma opasan, jer je utopisticki.

Sa druge strane imas radikalni kapitalizam americkog tipa, gde se ispiranjem mozga, interes kapitala lazno predstavlja kao interes nednacije - amirikanske.

Srednji put, kojim bi ti voleo ici, je klimav i opasan, a vodi samo onome u cemu vec jesmo - bezumnom sistemu, na zalost.
Препоруке:
7
5
63 уторак, 12 фебруар 2013 22:57
13
@ G. Jeftovic, nisam ja Stanica napao, on je iskocio iz nekog zbuna i poceo da vredja prvo moju Brigadu i mene. Nisam ja vise hrabriji nego drugi, bilo je hrabrijih i boljih od mene. Samo da kazem tom tvom Stanicu da sam poznavao Talica dosta dobar ni smo bili na ko te sisa ali tu negde. Talic je nudio 2 tenka 84 Mauzeru da predjem kod njega na Manjacu da mu obucavam mladu vojsku. Mozda taj Stanic zna svoj posao, ali Bogami i ja Svoj, Vukao sam ja svoje cizme 9 i nesto godina po svetu.
Препоруке:
7
3
64 уторак, 12 фебруар 2013 23:13
Горан Јевтовић
13
nisam ja Stanica napao, on je iskocio iz nekog zbuna i poceo da vredja prvo moju Brigadu i mene.

Е, сад си ме насмејао са овим жбуњем!
Све у свему, нађосмо се тамо где би и требало да будемо.
А ако Бог буде дозволио, да се још једном саберемо како треба, па да ослободимо Немањићке земље!
Овај пут без грешака и лутања.

Свако добро!
Препоруке:
8
3
65 уторак, 12 фебруар 2013 23:31
Турас
Свакоме на НСПМ мора да је јасно Слобино суђење и садашње стање у србској влади и друштву,које својом пасивношћу на пост-Милошевићеве догађаје показује сву политичку апатију.Срби не реагују на оптужбе за не доказане или фингиране ратне злочине,које запад и СВЕ владе после Милошевића покушавају да "натоваре" својој мајчици Србији.Дали је доказана Слоби било каква кривица!?Данас на свим србским медијима, тумаче другосрбијанци, аутошовинисти и све НВО, све србе као злочинце.Док рвати праве своје злочинце штите,Срби ћуте и жмиркају.Верујте да се понекад постидим свога народа.А ви?
Препоруке:
7
3
66 уторак, 12 фебруар 2013 23:35
Рин о-о то
Слободан Милошевић је један од 100 најзначајнијих Срба а сигурно је међу 20 оних који су морали да доносе одлуке "на жилету" и које би биле с реперкусијама по читав србски народ. Околности у којима је он владао су биле катастрфалне. Човек коме су стављали клип у точак и они споља и они изнутра. Ко, као савременик, њега егзистенцијално није разумео тај никада ништа неће разумети. Скоро 15 година је како није на власти а и даље је многима "тешко градиво" јер већину неинтерсује суштина и успех колективног и разликовање битног од небитног. Они што му замерају могу се подвести у оне који су „козметички“ малициозни (најчешће мотивисани бизарним и идеолошким). Милошевића смо апсолвирали као великог „домаћина државе“ на овом месту одавно. Док Србија и званично не окаје грехе према њему неће јој бити добро и неће имати свој правац. Споменик на Келемгдану обавезно, биста у Скупштини наравно.
Препоруке:
12
7
67 уторак, 12 фебруар 2013 23:42
13
@ G jeftovic, Sempre Fidelis Serbia.
Препоруке:
3
2
68 уторак, 12 фебруар 2013 23:48
ПВ
срђа поповић бранио ан. артуковића
Препоруке:
6
0
69 среда, 13 фебруар 2013 00:01
Mirko
Nebi da kvarim idilu imao je Slobo karizme i inteligencije, ali nije li on izgubio sve što može da se izgubi. Svi u Srbiji nakon njega ustvari popravljaju štetu koju je nanio režim pod njegovim vodstvom.

Ne zaboravite 1991 je Eagleburger dolazio Miloševiću sa otvorenom podrškom da urazumi 'odmetnute' republike samo neka to uradi brzo i bez talasanja. Tada je Srbija imala podršku SAD i bila je daleko od ovog danas.

Ono što je promijenilo stav Amerike je nesposobnost Miloševićevog režima da sredi situaciju brzo i bez vidljivih razaranja. Možda nije toliko on kriv koliko potpuno nesposoban vojno-politički kadar koji je imao na raspolaganju.

Molim vas, Mile Martić, Karadžić sa svojim bombama na civilni grad, nepotrebni logori Omarska, bruka u Dubrovniku i Vukovaru itd. Slobo nije imao šanse sa takvim kadrom
Препоруке:
5
11
70 среда, 13 фебруар 2013 00:09
Mirko
..i da dodam, jer neki neće povjerovati da je Slobo u početku bio američka uzdanica igrač. Kao prvo bio je američki bankarski đak.

Amerika je tipovala na Slobu kao saveznika koji će u njihovo ime biti gazda Balkana. Nisu se promijenili njihovi planovi nego su izgubili povjerenje u Srbiju da će biti njihov dobar saveznik.

Da je sve krenulo kako treba vjerojatno bi Slobo sam dozvolio američku vojnu bazu kao što i sad postoji, Kosovo bi ostalo unutar Srbije a Srbija bi kao strateški saveznik bila zatrpavana kreditima ko nekad Jugoslavija. Razlika nebo i zemlja. Juga bi vjerojatno bila neka vrste konfederacije.

Pošto je krenulo naopako i Slobo završio u Hagu, Amerima nije odgovaralo da se sazna njihov dogovor sa Slobom jer bi i oni ispali krivci. Ti je vjerojatno razlog njegove prerane smrti.

Eto kako se sve okrene.
Препоруке:
5
9
71 среда, 13 фебруар 2013 00:13
Slavomir Srpski
Neko rece da smo trebali da sudimo Milosevicu ovde. I sa tome se slazem, kao i sa je bila izdaja njegovo protivuzakonito izrucivanje u Hag. Ali Slobo mje doveo Srbiju u najtezu situaciju da je i KIM ostavio drugima na upravljanje.

Nemoguce je opravdavati njegovu izdaju Srba izvan Srbij-CG u aprilu 92, kada potpuno urusi SFRJ i stvori svoju SRJ. Od tada Srbi u Krajinama i BIH su ostali u ratu protiv mnogo jacih sila, pa cak i sankcije koje udari Srbima u BIH da su morali da daju Kupres i okruzivanje Krajine preko Dinare, radi nafte i odbrane onoga sto je moglo da preostane.

Da je bio posten i dosledan onome sto je ranije Srbima obecavao, morao je da da ostavku u martu 92, ako je tada smatrao da je potrebno pustiti niz vodu Srbe u Krajinama. Odluku da te Srbe ostavi izvan SRJ nije smeo da sam donese bez svenarodnog referenduma. Time je pokazao da prezire narodni sud, i da je spreman da proda sve i svakoga radi cuvanja svoje stolice (pa ne dade ostavku, jer vlast je slatka).
Препоруке:
3
9
72 среда, 13 фебруар 2013 00:17
Горан Јевтовић
Мирко
Ne zaboravite 1991 je Eagleburger dolazio Miloševiću sa otvorenom podrškom da urazumi 'odmetnute' republike samo neka to uradi brzo i bez talasanja. Tada je Srbija imala podršku SAD i bila je daleko od ovog danas.

Уважени Мирко, ово је једна од оних гадних подметачина која нам је вешто угурана у подсвест.
Нити је Иглбергер овако нешто нудио, нити је Слоба могао тек тако да "уразуми" више милиона добрано изманипулисаних Словенаца, Хрвата, Муслимана, Македонаца...

Па није Милошевић слетео са Марса, него се борио у титоистичкој творевини која је од стране Империје припремљена за крваву демонтажу још онда када је склепана.
Заборавили сте вишенационалну ЈНА (и сама избушена изнутра!), која једноставно није могла да буде употребљива за решавање таквих питања "брзо и без таласања".

Док смо се ми Срби сабрали, очистили војску, створили РС и РСК, ствари су већ отишле предалеко, а тада је већ било касно.

Поздрав.
Препоруке:
11
4
73 среда, 13 фебруар 2013 00:18
@Goran Jevtovic
Smaras,bre! Ako si vec tako pametan pisi kolumne u "Danas"-u. Svako dobro!
Ivan Markovic
Препоруке:
6
12
74 среда, 13 фебруар 2013 00:31
Горан Јевтовић
Мирко
Kao prvo bio je američki bankarski đak.
Amerika je tipovala na Slobu kao saveznika koji će u njihovo ime biti gazda Balkana. Nisu se promijenili njihovi planovi nego su izgubili povjerenje u Srbiju da će biti njihov dobar saveznik.

Као "друго" (на оно ваше "прво"), није Слоба био никакав "амерички банкарски ђак", већ шеф представништва тада чувене српске фирме "Техногас" у Америци.
Нико га тамо није врбовао, нити је са њима склапао било какакв пакт, напротив.
То што је упознао бројне људе из џет сета Империје, нема ама баш никакве везе. Ни у теорији, а поготову то није било у пракси.

Своје људе, тзв. "агенте од утицаја" у које Амери уложе новац и са њима изграде "компромитујући основ" (стручни израз обавештајних служби), не пуштају низ воду онако рискантно (по њих) како је прошао Милошевић нити се толико дуго (преко деценију) муче са таквима. Решавају их врло брзо и "ефикасно".

Као друго, још једном поздрав!
Препоруке:
13
5
75 среда, 13 фебруар 2013 00:37
Београђанин
Увек се може понешто учинити. Покренимо иницијативу да се Милошевић сахрани у Алеји великана на Новом гробљу. Ту му је место, ако и најмање поштујемо себе као народ.
Препоруке:
12
5
76 среда, 13 фебруар 2013 01:41
Мари@Рин о-о то
Наклон за коментар!
Милошевићу вечна слава!
Препоруке:
6
4
77 среда, 13 фебруар 2013 01:58
Boza Kec
Haski tribunal bruka i sramota , jedni kaznjavaju za neposlusnost a drugi svete zbog istoriskih poraza.Milosevic je bio neponovljiva iharizmaticna licnost veliki politicar uteskom vremenu.Pravi velikani ne pocivaju u Aleji velikana, oni pocivaju u narodnim pricama ,pesmama i usvemu ostalome sto pRipada jednom narodu.Protivnici ga nisu voleli ali su ga postovali .
Препоруке:
5
1
78 среда, 13 фебруар 2013 02:43
rodoljub: Visoko inteligentan državnik - izgubio bitku
Objektivno. Milošević je imao najveće šanse da zaustavi separatizam i povrati srpstvo na Kosmetu, ali je doživeo poraz (90-tih kada je Srbija ekonomski, vojno, nacionalno, medijski - bila najjača na Balkanu), a uz njega je bila skoro cela Srbija. Iako sam uvek za njega glasao (nije bilo boljih), Milošević je po redosledu pravio sledeće greške:
1) Nije dovoljno poznavao suštinsku problematiku na Kosmetu (nije živeo medju šiptarima); Takodje nije upoznao suštinsku logiku: Beograd ne živi na Kosmetu, zašto 50 godina vodi politiku u ime kosmetskih Srba? Epilog: nedostatak motivacije, pogrešna rešenja?
2) Nije imao adekvatan kadar i političko okruženje iz gore navedenih razloga (tačka 1)? Na primer...sledi nastavak...
Препоруке:
1
1
79 среда, 13 фебруар 2013 03:16
rodoljub: Milošević izgubio bitku
...nastavak: Milošević je imao loš kadar. Na primer, Zašto je za ministra informacije postavio mladog Aleksandra Vučića, a ne nekog kosmetskog srbina koji živi na Kosmetu i zna da vodi medijaki rat? Ili, Ivica Dačić, drugi uz Miloševića (a sada premijer izdajnik)?
3) Pogrešni politički potezi. Veoma defanzivan medijski rat. Prepuštanje medijskog rata Albancima, NVO i petoj koloni (V. Draškoviću)- da lažu i šire dezinformacije po svetu? Ne potenciram naknadnu pamet. Ja sam u to vreme imao 20 parola po mitinzima, u novinama, o suštinskim problemima, ali hiljade beogradskih parola nisu imale veze sa problematikom i pogrešno usmeravale politička rešenja i medijsku propagandu.
- Jedna od mojih parola: "Bez povratka Srba na Kosmet - izgubljena bitka"? Zašto Milošević nije napravio program da vrati više desetine hiljada prognanih Srba pre Miloševića (imao je odobrenje po Jugoslovenskoj platformi iz 1987 godine), ili barem da je zaustavio iseljavanje? ...nastavak:
Препоруке:
2
0
80 среда, 13 фебруар 2013 04:04
rodoljub: Milošević izgubio bitku
...nastavak:
- Milošević je trebao da se drži isključivo Kosmeta, da zaustavi egzodus Srba, naravno ne na štetu albanaca, nego protiv separatističkog fašizma. Tu je postojala i jedna velika "strategijska šansa" da se povrati srpstvo na Kosmetu (neću sad o tome) ali Milošević i njegovo okruženje nisu se setili (nisu imali motivaciju kao što imaju Srbi koji žive na Kosmetu? Nije trebalo nasedati na provokacije i ulaziti u gradjanski rat van Srbije, iako su drugi izazvali rat napadima na kasarni i srpskim kadrovima i civilima. Bio je pogrešan pristup. Nezavisno od sececionističkih težnji. Štampa je cenzurisala kritike i branila Mološevića od dobronamernih saveta.
5) Takodje, Milošević je zbog defanzivnog medijskog rata unutar Srbije - izgubio bitku od pete Kolone (Draškovića) i NVO? Naravno da je za to najviše krivo Miloševićevo okruženje sa ministrom za informacije A. Vučićem na čelu. Tu spada i spoljna diplomatija? ...moguć nastavak...
Препоруке:
3
1
81 среда, 13 фебруар 2013 10:27
@Boza Kec
Pravi velikani ne pocivaju u Aleji velikana, oni pocivaju u narodnim pricama, pesmama i svemu ostalom sto pripada jednom narodu.
Свака част за те речи!
Препоруке:
5
1
82 среда, 13 фебруар 2013 12:07
Milan
Jevtovicu, udavio si nas sa svojim beskonacnim komentarima i polemikama. Bio si ratnik i odajem ti svako postovanje za to ali nemoj da branis Milosevica zato sto je to neodbranjivo. Napisi neki roman, bice ti lakse.
Препоруке:
5
5
83 среда, 13 фебруар 2013 12:55
Захарије Орфелин
Данас и нама који смо били против њега, Милошевић
изгледа као велики Државник и горостасна фигура.
То је због тога, што је после њега Власт у Србији
приграбио све сам олош(Коштуница је изузетак који
потврђује правило).Од моралних,интелектуалних,
полсушних политичких патуљака, објективно се није
ни могло очекивати ништа друго, него да нас доведу
у фазу слободног пада.
Србија је кажњена већ самим постојањем политичких
странака као што су ДС,СПС,ЛДП,ЛСВ. Штагод, и
колико год Србија згрешила, казна је превисока.
Разорно дејство таквих странака, не би издржале ни
много веће, развијеније и богатије Земље.
Милошевић је Суд у Хагу просто исмејао. Нису у
дотадашњој фази суђења, ништа могли да му докажу.
А морао је,како би оправдао своје оснивање, да га
осуди.За тај Суд, Милошевићева смрт била је једино
и спасоносно решење. Лакнуло му је.
Препоруке:
1
2
84 среда, 13 фебруар 2013 14:26
Станић Милан 2
Станић М- родољуб

Имам потребу да се поново јавим на задану тему.СФРЈ није била Мали или Хондурас него међународно призната држава која је егзистирала преко 70.г.Признање сецесинотистичких република,супротно елементарним правилима међународног права,а посебно њихов пријем у УН у јеку грађанског рата и кажњавање остатка ЈУ,дакако и целокупног дела српског народа, отворен је пут међународном хаосу који егзистира и данас.Треба погледати чл. 5 став 1 Устава СФРЈ који каже:"Територија СФРЈ је јединствена и сачињавају је територије социјалистичких република".Његов последњи интењрвју о стању у СРЈ говори све.Србе је требало прогласити за "лоше момке"ради чињенице,што су они представљали кичмени стубте државе да би се могла лакше растурити- логистиком извана-обновљеним нацифашистоидним снагама изнутра.Мора се знати да је војна интервенција као "Дамаклов мач"висио стално изнад главе Србије,што је на концу резултирало бруталном агресијом 1999.
Препоруке:
2
0
85 среда, 13 фебруар 2013 18:26
Rade
Slava mu!

Ucinio je sve sto je bilo moguce, pa i vise od toga, u datim, (vrlo teskim), okolnostima.

Mi smo bili vrlo mali dio ogromnog geopolitickog projekta za totalnu dominaciju planetom - sovjetski blok se raspao, neo-liberali presli u globalnu ofanzivu. Mislili su da ce je cijeli svijet za sva vremena, (vidi . Fransis Fukujama, kraj historije), zavrsiti pod njihovim nogama, dace svugdje ovladati, nametnuti svoj politicki i ekonomski sistem i da ce sve izrabljivati kako god im se cefne.

U tom njihovom svijetu nema mjesta za drzave kao sto je bila Jugoslavija – sa vlastitom samostalnom ekonomijom i politikom, sa velikim dijelom ekonomije u drustvenom vlasnistvu, malim socijalnim razlikama, sa stanovnistvom sa visokim zivotnim standardom i dobro zasticenim pravima. Njima trebaju male, siromasne, banana drzave, sa marionetama na vlasti koje bez-pogovorno izvrsavaju svaki mig iz centrale …
Препоруке:
2
3
86 среда, 13 фебруар 2013 18:27
Rade
nastavak -

Srbi su najveci narod u bivsoj Jugoslaviji, jedini koji bi mogao i zelio da gradi neki svoj put. Zato, i zbog nase tradicije, kulture, identiteta, predstavljamo potencijalni rizik za Zapad. (Posebno u kasnijim fazama projekta, kada(ako) krenu dalje na istok …).

(Koga zanimaju detalji, neka prouci npr. “Projekt za novi americki vijek” http://www.newamericancentury.org/ i Zbignjeva Brezinskog.
Препоруке:
2
1
87 среда, 13 фебруар 2013 19:50
Рин о-о то
@! Мари, пуно поздрава за вас!
Препоруке:
1
0
88 четвртак, 14 фебруар 2013 01:27
Jefimija
Svemu Srbstvu

Imao je mnogo Grijehova Bog da mu Duschu prosti,
ali Minotaur koji schtroji Srbstvo premetnuo ga je
u Srbskoga Svetitelja Prvoga Reda.

I nije Svetitelju mesto u leji velikana jerbo je
ta leja zagadjena izdajnicima Srbstva.

Preblagi Pavle pritiskan ot Lukavago Tanasija
anatemisa Ga.

Sada je na Svetosti Irineja da Pavla Grijeh okaje
tako da ga potvrdi
Svetim Velikomutschenikom Slobodanom Srbskim.

I Cerkvu Pokajnicu da sagrade u Parku Pionirskomu.

Na Slavu Srbstvu, a u Inat
gamadi koja schtroji Srbstvo.

Amin
Препоруке:
0
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер