Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksandar Vučić: Ključno pitanje za Borisa Tadića je gde se danas nalazi Miša Banana

Komentari (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 06 februar 2013 14:19
Svedok
Kljucno pitanje u svim ovim dogadjanjima je odnos izmedju Vucica i Rakica.
Zasto Vucic stalno hvali i brani M Rakica ?
Pre nekoliko meseci Ljuba Milanovic je optuzio g Rakica da je glavni stub kriminala i korupcije u prethodnom periodu.
Nesporno da M Rakic mnogo zna, a nista nije uradio niti sprecio kriminal u Srbiji.
(Cini se da je sledeca koalicija Vucic - Rakic !)!!
Preporuke:
65
4
2 sreda, 06 februar 2013 14:19
Krepao kotao
Tako je Vucicu:gde je Misa Banana i ko ga je "prokrijumcario" u Atinu? G-dine Vucicu, onolike prijave u fijokama,onolika kriminalizacija svuda i na svakom mestu,onolika pljacka ,onolika obmana javnosti,a niko ne procesuira Miljaka i Tadica,Malovicku i ostale..
Sta je sa SUTANOVCEM? Sve se ucutalo,pa i ti,moj hrabri Vucicu.Ko ti je naredio da cutis,reci,i oprosticemo ti pre nego cutanje. Gradnja na Vracaru napreduje,istraga nazaduje,ili nije ni pocela.Hej,g-ne minister,pola miliona kesa za stan,pa nekoliko miliona za stambenu zgradu....ne cini li se to nekom sumnjivo. E,kad bi propevao Sutanovac,Palma,Djelic,Dacic....zajecao bi i Tadic....Kljuc svega je u Sutanovcu.
Ili krenimo od velikih riba ili pustimo "repove vlasti" da nam se narod ne smeje.
Ovo sa Dacicem,grdno si pogresio sto ga jos hvalis. Brani ga i Palma...
Imas jos jednu sansu,da krenemo sve ponovo ili nikad vise druga sanasa.
Preporuke:
76
3
3 sreda, 06 februar 2013 14:32
micky
A sta se Vucioc dzapa o ovakvim stvarima. Nije li to posao suda, javnog tuzioca i zakona uopste. Ili je Malovicka jos tu i vuce konce iz pozadine. Korupcija se uvukla u sve drustvene pore, bas sve i bez izuzetaka. Ko misli da je tu moguce nesto popraviti grdno se vara. Samo korenite politicke promene i vlasti donose promene. Zato su okupacione snage dovele Vucica i Dacica na vlast da se naime nista ne promeni. Sve je to kozmetika i bacanje prasine u oci. Iste sudije isti tuzioci isti ljudi na vlasti. Izbori su pokradeni da bi se izbacili radikali i Dveri iz skupstine a doveli satrapi Dinkicevi. Bilo je to jasno od Djurdjevdana. Pametnom dosta. Na kraju za pametnog coveka je i komarac muzika.
Preporuke:
42
6
4 sreda, 06 februar 2013 14:34
Konobar
Miša Banana je možda u Americi zbog molitvenog doručka. Ako nije lično, neko njegov je sigurno tamo. Lepo ste se okupili Vučiću da odradite Kosmet, dobićete DATUM a onda će vas "prijatelji" pustiti da se pokoljete na fajrontu. Ono što zna BIA to sigurno zna i CIA. Sreća da će uskoro Šešelj doći da sredi ludnicu od Srbije.
Preporuke:
63
6
5 sreda, 06 februar 2013 14:35
Karl Marks-naš duhovni vođa
Ajaaoj.
Kreće bežanija.

Govoriti istinu i tako postupati znači biti "politički nekorektan".
Govoriti laži i tako postupati znači biti "politički korektan".

Prevod iz demokratskog rečnika.
Preporuke:
45
1
6 sreda, 06 februar 2013 14:39
siniša
Činjenica da je Radulović kontaktirao sa Dačićem potvrđuje samo jednu stvar, a to je da je Radulovića Dačiću predstavio neko.

Taj neko je u stvari glavna veza Radulovića sa državom. I ne samo Radulovića nego i Šarića.
Ko bi mogao biti taj neko. Imajući u vidu obim "poslova" koje je Šarić obavljao to je sam vrh tadašnje države. Znači ili Sveto Marović, ili Tadić, a ponajprije Vukašin Maraš. Pošto je odnos sa Đukanovićem više nego jasan, od svake isporuke Šarić je plaćao Đukanoviću po milion dolara, Šarić je bio izvođač najvažnijeg državnog posla Crne Gore, a verovatno i Srbije.

Dačić drži ključ rešenja dileme ko je bio glavni čovek Šarićevog klana. To može rešiti time što će reći na koga se pozvao Radulović i ko je Dačiću predstavio Radulovića.

Ima još jedan detalj koji vodi do vrha tadašnje države, odnosno Marovića, Tadića i Maraša zvanog Đukanović. To su ubačeni odnosno isforsirani policijski rukovodioci koji su radili za Radulovića i Šarića. Ko ih je progurao? Dačić nije. Tadić?
Preporuke:
51
0
7 sreda, 06 februar 2013 14:44
Zoran
Ključna rečenica:
"Vučić je rekao i da poslednja dešavanja u vezi sa aferom Šarić neće uticati na razgovore koji se vode u Briselu o Kosovu i EU."

U svemu gde može da se pojavi tračak nade da će doći do zaokreta u politici i očuvanju celovitosti Srbije naši političari se postaraju da iznesu stav da do očuvanja Srbije neće doći nipodkakvim uslovima.
Preporuke:
50
1
8 sreda, 06 februar 2013 15:11
Coki
Vucic baca prasinu u oci. Rakic je bio Tadicev najblizi savetnik. Priprema se nova evroatlanska koalicija SNS-DS, Vucic - Rakic.
Preporuke:
47
1
9 sreda, 06 februar 2013 15:13
Anta
Novinar pita Vucica da li bi formirao vladu sa Dacicem da je pre 6 meseci znao za Daciceve kontakte sa Misom, a Vucic odgovara sa karakteristicno spojenim vrhovima prstiju...znate ovim vasim pitanjem sam zatecen,ali zaista zatecen, i na to pitanje, zaista, ali zaista ne mogu da odgovorim...
Preporuke:
35
1
10 sreda, 06 februar 2013 15:19
Cica Tomina koliba
U redu bre vucko,dosta nam je prasine,hapsi i ne galami.Ali ipak ostaje kljucno pitanje nad pitanjima,sta tvoj Nikolic radi danas u Briselu!?Leci se od onoga "Necu se smiriti dok Kosovo ne vratim u sastav Srbije"!?
Preporuke:
44
1
11 sreda, 06 februar 2013 15:34
Ipak demagogija
Kaže Vučić da "niko neće misliti da stvari mogu da se zataškaju ili da političari mogu da utiču na sudove, tužilaštva". Da i ja kažem "ko Boga te molim" ODGOVORI: KO danas NE dopušta rad Ustavnog suda da odgovori Zahtevu koji se odnosi na PREDAJU KIM NATO BANDITIMA, što ova vlast, čiji je Vučić deo, čini???
Odgovori direktno i ne zamagljuj.
Što se tiče "rejtinga SNS", posle prevare oko KiM, taj rejting NE postoji.
Sve, uz dopuštenje USA, radite kao apsolutni vladari u "državi" pod protektoratom, baš kao i B.Tadić.
Preporuke:
51
1
12 sreda, 06 februar 2013 15:36
Ipak demagogija
Kaže Vučić da "niko neće misliti da stvari mogu da se zataškaju ili da političari mogu da utiču na sudove, tužilaštva". Da i ja kažem "ko Boga te molim" ODGOVORI: KO danas NE dopušta rad Ustavnog suda da odgovori Zahtevu koji se odnosi na PREDAJU KIM NATO BANDITIMA, što ova vlast, čiji je Vučić deo, čini???
Odgovori direktno i ne zamagljuj.

Što se tiče "rejtinga SNS", posle prevare oko KiM, taj rejting NE postoji.
Sve, uz dopuštenje USA, radite kao apsolutni vladari u "državi" pod protektoratom, baš kao i B.Tadić.
Preporuke:
31
0
13 sreda, 06 februar 2013 15:54
Goran Jevtović
Miša banana je na vreme utekao iz banana države koju još uvek zovemo Srbija!

Daj bre, providni glumcu, glavni zadatak zbog koga ste ti, master iz Baječetine i onaj nesrećnik iz Žitorađe koji se danas na protestantski način moli u Vašingtonu, dovedeni na vlast kao klasični Agenti jeste da legalizujete otcepljenje Kosova i Metohije.

Nikolić to danas oblikuje na "najvišem nivou" i udara glazuru na finalnim radovima narko države, kršeći Ustav nad kojim se zakleo, pa si ti iz tog i samo iz tog razloga, kako bi skrenuo pažnju javnosti, sazvao tzv. konferenciju za štampu na kojoj ništa novo niti atraktivno nisi rekao, a pritom činiš zloupotrebu položaja mešajući se u rad tužilaštva i policije!

Zamajavaš sluđeni srpski narod ali znaj da te čeka član 307. Krivičnog zakonika. Kad tad, a sve sam ubeđeniji, vrlo brzo.
Potcenio si sopstveni narod Vučiću, zaigrao si kolo sa demonima i tu nema lepog kraja.

Ostaćeš zapisan u istoriji Srbije kao najveća sramota i prokletstvo!
Preporuke:
49
5
14 sreda, 06 februar 2013 15:54
Siniša
@Krepao kotao
Slažem se. Što Vučić više priča o tome kako nema privilegovanih u borbi protiv kriminala, to je sve jasnije da takvih ima. Da je tačno ono što nam svaki dan deklariše Vučić, već bi odavno bilo provereno poslovanje RTS i Đilasovih i Šaperovih firmi, već bi bilo jasno otkud "pašnjak" na Vračaru i mnogo drugog
Ameri odredili Aleksu koga može, a koga ne sme.
Preporuke:
40
0
15 sreda, 06 februar 2013 16:13
covek sa klupe
x+y=Rakic
x+y=Rakic
x+y=Rakic

No coment
Preporuke:
29
0
16 sreda, 06 februar 2013 16:27
Zoran
Zašto se Vučić ne zapita gde je danas sadašnji predsednik Srbije?
To je mnogo bitnije pitanje od nekog tamo mafijoze. Ima ih koji su veće pare pokrali od ove države i naroda uz pomoć političara, pa nikom ništa.
Preporuke:
28
1
17 sreda, 06 februar 2013 16:31
Ludi Vanko
Igramo se šarenih laža, plašimo jedni druge, pretimo svima i svakome, ne smemeo da kežemo a smemo da golicamo javnost nekazanim, sve to deluje kao da smo deca i da ne vidimo kuda ide ovaj brod.Zemlja na ivicama a mi podižemo prašinčinu od koje se ništa ne vidi i gde lud zbunjenog.Sumnjam da je to sve to pametno i da nekud vodi.Pre će bitio da je sve to magla koja nas zaklanja i u kojoj se nešto mnogo važnije i stražnije sprema.
Ovo je gospodo ludnica.A ja lud
Preporuke:
26
0
18 sreda, 06 februar 2013 16:37
Jututunac
Igramo se gatajući dramatugiju kiminalnih filmova.Je li to ozbiljna politika.Dokle ćemo da zamajavamo narod .Ili kaži ili ćuti.Nema iracionalnog.Državnik pravi dramu umesto da je rešava-Umesto oni njih, oni njega zapliću.I taj kolarioćupaniću je vrsta kamuflaža i šarena laža.
Preporuke:
23
0
19 sreda, 06 februar 2013 16:37
The Tao of Groove
Kljucno je hapsenje Tadica, Vucica, Nikolica i Dacica za narusavanje Ustavnog poretka Republike Srbije.
Preporuke:
33
4
20 sreda, 06 februar 2013 16:38
teletabis
Nešto, kao kroz maglu, prisećam se da su Toma i Alek nešto pijuckali piće sa nekim našim poznatim biznismenom (toliko je bio poznat da je od svojih obožavaoca policajaca morao da pobegne u inostranstvo). Pa bilo je nakakvih avionskih putovanja sa avionom tog biznismena itd. SLUŠAJ NARODE, KAKVA BRE KORUPCIJA. SVE BRE ČESTITI LjUDI, NAŠE DIKE I PONOS KOJI NAS (MALO)SUTRA VODE U BOLjI ŽIVOT, SAMO DA SE DANAS U BRISELU RATOSILjAJU KOSOVA I METOHIJE.
Preporuke:
29
1
21 sreda, 06 februar 2013 16:43
Dušan
Hoćemo da znamo šta su Dačić i Miša Banana pričali i koliko puta su se sastajali i zašto: da utvrde dogovor, da se dogovore o onome što još nisu dogovorili, ili jednostavno - da učvrste prijateljstvo. Sva ostala pitanja su manje važna. A upravo nas njima zamajavaju.
Preporuke:
28
0
22 sreda, 06 februar 2013 17:42
Visarion
Igranjac do besvesti. Navali narode. Daj mašti na volju. Sad ćemo, samo što ne razmrsimo ko je koga, kada i zašto. Koga u bajbok, koga na vlaast. Sve je u igri a igra traje i nema kraja. Glavni kolovođa sve zna , sve natukne, samo što ne zucne a drži pažnju javnosti. Neka crkne od radoznalosti. Ajde naroode u zabavište. Potpresednik drži banku a vi crknite od radoznalosti. Ima da vas motam u klube dok ne pošandrcate. Igra mečka. Dođite. Navali narode. Pala cena intrigama.
Preporuke:
15
0
23 sreda, 06 februar 2013 17:54
Milosevo kod Jagodine
Vucic je odlicno poceo i ko zna gde bi mu bio kraj da nije Tome diplome. Krenuo je silovito u borbi protiv kriminala i zaustavio se kod Miskovica. Lepo za pocetak. Ali nikako i nikad necu moci preboleyi cinjenicu,onolika prica protiv Sutanovca,papiri kao dokazi u kampanji,onda seda,kako samo takav jedan moze pozeleti na mesto bivseg ministra,upoznaje se sa svim detaljima i odjednom ni reci.
Nemamo mi nista protiv Sutanovca licno,cak ga ne zovemo na slavu ko i on nas.Ali onolika bahatost u "prosipanju" novca pred gladnim narodom,pa to vredja. pola miliona kesa za stan,nekoliko miliona evica za zgradu...Koliko stoji na racunima babe,tetaka,taste,Slavuja....
Vucicu,bez Sutanovica ti je stvar propala,Beka,Palme.dacica,Delica....
Sve sto vise hvalis dacica,sam sebi udaras u glavu. Nastavi,tvoja je.A zalices za zivotnom sansom koju si prokockao.
Covece,gladni smo,posebno pravde.Hocemo izbore ili se casno povuci.
Preporuke:
19
1
24 sreda, 06 februar 2013 18:03
Ljubica Trivan
Hocemo li saznati,zasto Dacic sa Palmom ide kod Cece na slavu.Zbog slave?Ne....
Da li je znao da je Ceca bila u zatvor?
Da li je znao da je bila u kucnom pritvoru (zbog masnih kolaca) ili
Da li je presao granice pristojnosti ako nije povredio zakon.
I na kraju,treba li nam takav premijer.
Preporuke:
13
2
25 sreda, 06 februar 2013 18:07
Ludi Vanko Dušanu
Ne ljutite se g.Dušane, baš me zanima zašto je to ono najavažnije.Zašto baš to šta je Miša banana rekao Dačiću. Možda znate nešto više ili vas ne isnteresuje da je najvažnije da mi u vlasti imamo ljude koji pojma nemaju kako se vodi država i upravlja narodom.To treba pohapsiti, oduzeti im svu imovinu, razdeliti narodu ili prodatoi i isplatiti sve neisplaćene plate sirotinji.Pa naterati ovaj narod da opnjune u šake i navali da obrađuje ovu lepu i plodnu zemlju.Svaku stopu, svaki pašnjak.Svuda farme, svuda berićet, navodnjavanje i svuda pravo onog ko proizvodi da bude u centru ekonomskog prosperiteta.Prvo on da zaradi a za njim da trčkaraju trgovci, zelenaši i ostali njihovi pajtađši.A mi tražimo da mam se kaže šta je Miša banana(ili kako ga već zovete)rekao Dačiću.Ne ljutite se ali bi voleo da znam šta je tu moglo da bude tako sudbonosno za nas koji jedva sastavljamio kraj s karjem
Preporuke:
19
0
26 sreda, 06 februar 2013 18:09
Mika Dorćolac
Braćo Srbi,
Svi pomenuti u aferama i ovi u vlasti, sve sa Vučićem nisu niko i ništa - samo izvođači radova. Puštaju dimne zavese, kreče narod i udaljavaju ga od istine da ne bismo videli da predsednik i Vlada predaju Kosovo organizatorima koji su naručili i postavili njih - tj izvođače naroda.
Vučiću, taralalaaaaa.
Gde ne izveštaj anketnog odbora Nacionalna štedionica?
Preporuke:
24
1
27 sreda, 06 februar 2013 18:19
Mićunović
Bravo Vanko majstore.
Zadatak vlasti je da organizuje narod, da iskoristi žive resurse, koji su važniji id drugih resursa, koji se mogu kupiti na kredit ili dobiti u lizing od Japanaca, Kineza, Rusa.
Ovi na vlasti ne znaju šta su investicije.
Investicije su primena nauke, obuka ljudi upravljanjem novim tehnologijama.
Zamislite da nas šeici uče navodnjavanju?
Dosta laži o investicijama.
Naš resurs je čovek, radna snaga.
Taj resurs prodajemo da radi za drugoga, a da taj drugi uzme profit i podeli sa dinkićima.
Nama ništa, nove gazde prikazaće da rade sa gubitkom.
Ludi Vanko još ima luđih od tebe.
Preporuke:
19
0
28 sreda, 06 februar 2013 18:45
Ludi Vanko Mićunoviću
Hvala Mićune.Da nije ludih ovaj svet bi nadrljao.Znam to da nas ima ali šta vredi,kad smo zalutali.Možda je tako bolje i pravedno.Zašto mi da budemo krivi.Hvala
Preporuke:
11
0
29 sreda, 06 februar 2013 19:04
raja
Šta glumata taj čovek. Ako bude datuma nema izbora i obrnuto. Znači da se on i tzv. vlada ne pitaju ni za šta. Ključno pitanje za nas je zašto nam vode državu ovakvi nekompetentni, nemoralni, neznalice, prevrtljivci, potkupljivi, izdajnici.
Preporuke:
14
3
30 sreda, 06 februar 2013 19:18
.......
Vucicu,otresi se kompromitovanog Tome,rakica I pocni da radis bez selektivne pravde i bices sve ono sto si ,mozda,nekad sanjao.
Istrage postene hocemo,a ne Sutanovca ne diramo,Palmu zaobilazimo....a Miskovic nam pokrice.
Dacica do kraja "stavi na rengen" i otresi se i ti,a i mi da se odmorimo od Mrkonjica i slicnih.
Sa Tomom ces biti samo gubitnik.
Preporuke:
6
6
31 sreda, 06 februar 2013 20:26
Starac Foco od stotinu ljeta
Da,Toma sa savetnicima je jedna mucna slika koja se moze samo izbeci-gasenjem televizora,ili menjanjem kanala. Ja licno u kuci gasim televizor,posebno kad vidim onog Djurica (savetnika).To cinim samo jos u drugom slucaju kad se emituje (cak 2 sata) Zikina sarenica.Vucicu, odluci se sta hoces. Ili mi,ili Toma,dacic,palma.....Imas masu podrsku,ako smo ti mi preci.
Preporuke:
9
4
32 sreda, 06 februar 2013 20:28
Pero iz kontrole leta
Istraziti Tominu diplomuE,to je probmi balon koliko si principijelan I posten Vucicu.
Preporuke:
12
3
33 sreda, 06 februar 2013 20:44
Pero iz kontrole leta
Istragu specijalnu za Tominu diplomu trazimo.
Preporuke:
11
3
34 sreda, 06 februar 2013 20:55
Beli Orao
Koliko banana u ovako maloj zemlji. Ko koga ovde majmuniše?
Preporuke:
10
1
35 sreda, 06 februar 2013 22:44
old fashion Srbin
lepo je što ste tekst opremili slikama vučića iz anfasa, poluprofila i levog profila, ali nedostaje slika sa leđa. Mnogi od nas bi najviše voleli da mu vide leđa.
Preporuke:
9
1
36 sreda, 06 februar 2013 23:29
...
Ne znam, meni ovaj Vučić deluje kao čovek koji pokušava da uradi nešto, ali ne može jer mu Kosovska nerešiva enigma visi oko vrata i jer je okružen nesposobnjakovićima i ljudima koji samo gledaju svoj interes.Nije idealan, ali stvarno se ni malo ne slažem sa mišljenjem da je neki izdajnik postavljen da izvršava zadatke zapada.Moguće da grešim, ali takav utisak imam.Pozdrav svim dobrim ljudima, ovo mi je prvi komentar ovde, pa je red da pozdravim :)
Preporuke:
3
9
37 četvrtak, 07 februar 2013 01:20
Turas
Prašina oko Šarića i gospode iz DS,SNS,SPS je de fakto da su svi vadili meso iz kupusa,da sada, "ipak demagogija"se to izbacuje u javnost da se maskira "puzajuće" priznanje Kosmeta.Druga stvar, potvđuje jalovost Ustavnog suda,gde sav Vučićev trud ispada uzalud.Ja verujem da on to najbolje zna,zato može da bude sledeća žrtva.Nama kuckačima na NSPM nije nikoga od ovih NATO honoraraca žao!?Što pre budu izbori to bolje za Srbiju.Na sledećim izborima ako ovaj narod makar jedan deo od ovih gadosti i fingiranja ove vlade uviđa,neće im dati glas.
Preporuke:
1
0
38 četvrtak, 07 februar 2013 08:14
covek sa klupe
Paznja...paznja...paznja

U Srbiji pala cena banana za celih 66%?????
Jednostavno,banana drzava,banana premijer,banana Miso,sve banana i to je to...
Preporuke:
2
1
39 četvrtak, 07 februar 2013 09:45
Gavrilo Princip
Koštunica je smenio ministarku prosvete Ljiljanu Čolić, jer je bila protiv Darvinove teorije o poreklu čoveka od čovekolikih majmua.Dačićevu vladu neruše ni njegovi razgovari sa čelnicima narko klana i mafijom, kao i veze Dačićevih savetnika sa tim klanom. Šta to govori? Da li pregovori o Kosovu idu kako idu, jer ih vodi od zapada ucenjeni predsednik vlade Dačić (čime,čitamo u novinama svaki dan) koji vraća Darvinovu teoriju da smo jednaki onim majmunima od kojih potičemo.
Preporuke:
2
0
40 četvrtak, 07 februar 2013 12:14
Poštovalac...
Ludom Vanku i Mićunoviću
Možda jesi lud to niko ne zna dok se ne utvrdi ali ovo što zboriš je ispravno i srž stvari, ali samo za iskrene i čiste, a gde to ima?
Mićunoviću poenta je to što si rekao samo do toga treba doći, ali kako?
Kada biste pitali nekoga za savet šta učiniti u ovoj situaciji? Svako bi vam rekao da postoje osnovane sumnje i da treba uhapsiti sve poznate učesnike i privesti ih pravdi, ali ne kao u sablji, već po zakonu. Zamislite sa kakvim se rizikom suočava jedna država kad na čelu ima osumnjičenog za najteža krivična dela. Svi ostali lopovi mu dođu kao male maze i jasno osećaće se sigurno jer im je istomišljenik na čelu, ko onda može da poveruje Vučiću koji i zna ali nije preduzeo ništa da i on nije u tome. Ovakav postupak se u najmanju ruku tretira kao prikrivanje i saučesništvo, ali može i kao zajednički antisrpski poduhvat. I još nešto mi moramo da budemo dužni svaki lider koji bi Srbiju oslobodi dužničkog ropstva bio bi ubijen od CIE kao Čaušesku. Živela Srbija.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner