уторак, 14. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Владимир Димитријевић, Бошко Обрадовић: Демонтажа или Како коначно сахранити Тита

Kоментари (53) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 10 јануар 2013 18:32
Misa
Kako Anstrajn rece: samo su svemir i ljudska glupost bezgranicni, mada za svemir nije siguran.
Препоруке:
14
77
2 четвртак, 10 јануар 2013 18:40
Горан Јевтовић
7. Најважнија тврђава титоизма коју треба ослободити је РТС и други медији са националном фреквенцијом који користе државне ресурсе, а не раде у корист државе.

Симболично, ова 7. тачка требала је бити на првом месту. Ту се налази кључ од пакла у којем је српски испрани мозак закључан и дан данас.

Текст са инзваредним предлозима и мерама, је феноменалан!
Браво, браво, браво за обојицу православних часних Срба!
Препоруке:
80
10
3 четвртак, 10 јануар 2013 18:44
perkins
Svaka vam cast,koliko pametnih,sposobnih rodoljuba,a na vlasti karikature.
Препоруке:
64
10
4 четвртак, 10 јануар 2013 18:46
Б.С.
Други програм Радио Београда и Трећи програм Радио Београда су директни спроводиоци наведене хрватске или прохрватске културне политике у Србији.

Свакога дана је нека радио емисија о неком културном догађају или достигнућу у Хрватској, читају се есеји тамошњих аутора (врло често у оригиналном акценту и наречју), емитују се музичке нумере које изводе хрватски оркестри.

Пре око месец дана је била нека емисија у којој је српски аутор, београдским акцентом говорио о неком странцу, пријатељу "екс-југословенске" културе, где се српски аутор посебно топло изразио о акцијама Бљесак и Олуја. Све нешто у контексту да је поменути странац првим возом дошао из Сплита у ослобођени Книн...

Од тада не слушам Други и Трећи програм Радио Београда.

Ужас.
Скандал.
Препоруке:
67
8
5 четвртак, 10 јануар 2013 18:49
Ф-16
Браво!!! Ово треба штампати и поделити свим Србима. Сваки Србин ово мора да прочита, па коме се остаје у Титовој секти нека остане са њим, а ко хоће са св. Савом нека иде са њим. Велики је грех да се Срби држе у заблуди, или у заблудама попут: латиница је српско писмо, примитивизам=национализам, национализам је добар само ако није српски и сл.
Препоруке:
56
9
6 четвртак, 10 јануар 2013 18:54
трла баба лан да јој прође дан
Поздрављам свих десет предложених тачака. Неке захтевају нешто дуже време за примену – али - треба им тежити. С друге стране – има и неких које би се директно могле спровести (узмимо само пример “Куће цвећа“). И у томе постоји део који није директно могућ, али му треба тежити. То је његово “достојно“ (или и недостојно), сахрањивање у Хрватској после ексхумације у Београду. То би несумњиво био предмет бесконачног међудржавног натезања са неизвесним исходом, а сигурно би било коришћено као згодан изговор да се ексхумација “привремено“ одлаже. Али – то није потребно. Може се он сасвим лепо “привремено“ сахранити и на неком обичном гробљу – а од његовог маузолеја оформити окосницу Музеја жртава комунистичког терора. Ова тачка би требало да буде не десета, него прва а била би и важан симбол детитоизације – јер је технички лако изводљива. Проблем је “само“ у томе што до тога не може доћи док су на власти његови духовни наследници. Дакле: трла баба лан да јој прође дан!
Препоруке:
28
8
7 четвртак, 10 јануар 2013 18:56
једнорог
Рестаурација. Само обновом краљевине Србије, по моделу оне која је постојала до 1903. Осим краља Александра Обреновића, једино српско што је држало власт у прошлом веку су Милан Недић и Слободан Милошевић. Сва тројица убијена неосуђена, обредно, масонски, брутално. Не иде сахрана Броза без сахране Карађорђевића.
Препоруке:
32
13
8 четвртак, 10 јануар 2013 18:58
Акса
Свака вам дуката вреди!
Препоруке:
35
9
9 четвртак, 10 јануар 2013 19:10
Бојан, ПРИШТИНА
Бог вам дао здравље господо Димитријевићу и Обрадовићу! Нема ништа да додам , а ово што сте у овај текст срочили ми се одавно мота по глави као коначни суд и пресек нашег стања.
Питајте било ког Србина са Косова он оног последњег неписменог па до Професора Универзитета, Ко је крив за ово што нас је задесило на Космету и гарантујем да ће вам једногласно рећи: Тито и Титова политика !
Препоруке:
52
6
10 четвртак, 10 јануар 2013 19:15
baba mica
imate moj glas
Препоруке:
50
7
11 четвртак, 10 јануар 2013 19:22
АВ
Браво за ауторе! Кратко и јасно ко дан. Отворити једну озбиљну установу за одвикавање, има пуно овисника титоизма или их послати у њихову лијепу да се "одморе од фашизма" као што нам саопшти празноглави Глумичко. Страшна је то дрога која хара по Србији, већ је крајње време за лечење.
Препоруке:
40
6
12 четвртак, 10 јануар 2013 19:28
Анонимус @ Миса (католичка)
Kako Anstrajn rece: samo su svemir i ljudska glupost bezgranicni, mada za svemir nije siguran.


А за тебе је сигуран?
Препоруке:
43
6
13 четвртак, 10 јануар 2013 19:47
Мила
на насловној страници књиге Б. Обрадовића 'Српска унија', на карти је приказана Србија без Космета.

Зашто?
Препоруке:
14
18
14 четвртак, 10 јануар 2013 19:55
Лола
Потпуно се слажем са свим овде наведеним. Бојим се да ће сви други медији ово да прећуте, неће чак ни нападати ове "ретроградне-клерофашистичко-десничарске" ставове јер би им само тако дали на популарности.
А мислим да је ургентно сповести конкретне тачке у вези језика и сахране жртава док би последња тачка означавала симболички крај једног наопаког поретка.
Препоруке:
26
3
15 четвртак, 10 јануар 2013 19:56
Јовиша Видић од Рудина
Господин Димитријевић предлаже "медицину" за излечење од хроничне болести код Срба - детектована као Југословенство. Поштовани г. Димитријевићу, нисам сигуран да данас код Срба има довољно здраве људске супстанце која би могла порадити на сузбијању погубне заразе
југословенством.
За овакву хроничну болештињу код Срба, није нам крив онај хоштаплер за кога кажу да је из Загорја, већ ми сами - мислим на Србе - јер смо приљубили хоштаплера србомрзца, уместо Србина богољубца и човекољубца. Ми смо кривци наивци, странаца љубимци, били и остали, па смо стога и хронично оболели. Ево кратке поратне епизоде која горе наведено појашњава. Одмах после "ослобођења" Беодрада, у сали "Коларца" онај за кога кажу да је из Загорја држи говор па између осталог нагласи: "Југословенска војска лежи на темељима српске војске". Затражи реч мој крштени кум прота Милан Смиљанић, па изјави: "Друже Тито, нема више надљуди ни подљуди, сад смо сви људи". Српски свештеник Зечевић потписа ону срамну о повратку...
Препоруке:
27
4
16 четвртак, 10 јануар 2013 20:02
Lazar Stanojković
Glupost.
Desničari opet nemaju svoj identitet pa se sve zasniva na antikomunizmu i stereotipnom krivljenju Maršala Tita za sve nevolje Srbije.
Zbog ovoga i propadamo.
Neverovatno kako ovo već 20 godina ne izlazi iz mode. Ali ako i treba da propadamo kad ovako mislimo.
Препоруке:
12
60
17 четвртак, 10 јануар 2013 20:41
Раде Јовићевић
Свака част! Потписујем!
Препоруке:
20
6
18 четвртак, 10 јануар 2013 20:41
alkar@boško obradović i vladimir dimitrijević
demontirajte vi srpski mentalitet i velikosrbijanizam koji vas stavlja u nadređenu situaciju nad svima oko vas i svi mi imamo s vama probleme.da niste u pravu vidi se iz svega od devedesetih-izgubili ste ratove,terotorij,susjede,povjerenje a dobili mrznju i osamljenost,razjedinjenost.srbija mora biti velika po radisnosti(ostavite se ratova-zavrnite rukave i radite-"nema rata ogladne se"),ekonomiji,kulturi,suzivotu,slobodi,razumijevanju za druge i drukčije a ne na karti-prolili ste i svoju i nasu krv za tu veliku srbiju i niste nista napravili.sve vase točke koje ste naveli proizlaze iz dversko-nacionalnog pogleda koji bastini mali broj srba,još samo fali da ukinete,škole,struju,internet zatvorite se u svoj srpski tor,uvedite kaste,feudalce i dajte svu vlast crkvi i kralju.to bi bilo vraćanje srbije u sridnji vijek.pravoslavlje da(ne i pravoslavni nacionaliozam i šovinizam)liberalizam da(ne i "sodoma i gomora),demokracija da,slobode da,trziste da.ostav te se titoizma i četništva.
Препоруке:
7
49
19 четвртак, 10 јануар 2013 21:00
ideolog
Valjao nam je Tito dok je bio živ, sad nam ne valja jer bi mi opet Yugoslaviju ali silom.
Jadne Srbije dok je ovakvih autora.
Препоруке:
9
43
20 четвртак, 10 јануар 2013 21:11
Др
Титоизам је дегенерација стаљинизма ка усташтву и антисрпству.
Препоруке:
33
6
21 четвртак, 10 јануар 2013 21:16
Jovan
@ alkar
Pa istina , imali smo izgubljene ratove i teritorije , upravo iz razloga što su Srbe vodili titoisti , a ne pravi , hrišćanstvu i čovekoljublju okrenuti i svojih predaka dostojni Srbi . A po vašem tekstu vidim da vas panika hvata i pri samoj pomisli da bi se deo ovog programa mogao ostvariti , jer stvari će tada na Balkanu izgledati mnogo drugačije , u svim sferama života.
Препоруке:
33
5
22 четвртак, 10 јануар 2013 21:31
Stanić Milan
Taksativno nabrajajući tačku po tačku šta bi trebalo uraditi u ovom galimatijasu vidim da ne dostaje osnovno oružje -glogov kolac [/b.Gospodo draga sa ovakvim ideološkim obrascem i bez horskog pevanja"Ravnogorskog kružoka"hoćetze da nas vratite u srednji vek."Kroatocentrični komunizam",vraćanje Srbije na pozicije iz 1903,restauracija monarhije - stvarno,ako hipotetički postavimo da kozmos ima(neki) kraj,ovа glupost - nema!
Препоруке:
9
31
23 четвртак, 10 јануар 2013 21:40
Gavrilo Chetnikovic
Не иде сахрана Броза без сахране Карађорђевића.

Ti nazhalost potomci Crnog Djordja i Chika Pere su omogucili kaplarovo porobljenje Srbstva.
Hvala autorima na tekstu za koji nisam ochekivao da cu dozhiveti da prochitam na srpskoj mediji.
Препоруке:
21
6
24 четвртак, 10 јануар 2013 21:49
човек из лознице
БРАВО ЗА БОШКА,И ЗА ДИМИТРИЈЕВИЋА,КОНАЧНО,НЕКО У САМУ СРЖ,ОВЕ АГОНИЈЕ СРБИЈЕ,ДА УДАРИ КОПЉЕМ!
Препоруке:
27
4
25 четвртак, 10 јануар 2013 21:57
једнорог
@Stanić Milan
Постоје два пута: један је пут напред, даље у "прогрес", други је пут повратка себи и својој традицији. Пут прогреса - ХХ век, коштао нас је пар милиона живота, нестанак државе, трајни или привремени губитак знатног дела територија и тоталне дебилизације: југословенство, комунизам, евроунијатство. Повратак на модел из 1903, то не предвиђа и, да је претрајао, не би имали милионе мртвих, изгубљене територије и потпуну распамећеност остатка народа који умире. Имали би државу. Распамећеност се огледа и у томе што неко сматра српском вредношћу струг, фабрику која може да ради само уз стране кредите, а ништа не може да прода и ЈНА. Неко мисли да је српски писати латиницом, јер му је тако неко шапнуо. Зато Срба и нема више од 50 000 хиљада. Али, Ви то не разумете.
Препоруке:
20
10
26 четвртак, 10 јануар 2013 22:01
Анка Крајина
Има ли ишта наопако у земљи Србији а да није Тито крив?
"Све се човјек брука за човјеком; гледа мајмун себе у зрцало."
Пијаноме море до кољена а ви Титу нисте ни до глежња!
Препоруке:
10
30
27 четвртак, 10 јануар 2013 22:02
Др
Титоисти су толико остали без аргумената за усташког монструма у кога се куну да више ни коментаре не остављају, већ само лупају минусе.
Препоруке:
25
6
28 четвртак, 10 јануар 2013 22:03
Вид
за алкара

Приметно је како, поготово после ослобађајућих пресуда за Готовину и маркача тј. "Хрватску", онако растерећено и у стилу добронамерног комшије (што свакако нисте), држите предавања нама Србима о томе шта нам је чинити. Хвала, г-дине алкар, али не требају нама ваши "добронамерни" савети. Оно што нама треба је да се вратимо себи и поново будемо Срби. Остало ће доћи само по себи. Немојте ми рећи да ви Хрвати немате већих брига од наших проблема. Бавите се њима. Колико видим, ви ћете поново бити на погрешној страни историје. Служили сте Аустроугарима, па Немцима, сад служите Американцима и ,наравно, Немцима... Проћи ћете као и прва два пута, само је питање времена.Оно што је нама Србима важно то је да вам трећи пут не дозволимо да преко наших леђа седнете за сто победника, а онда у иста та леђа првом приликом заријете нож. Важно је да ми имамо чему да се вратимо. Чему ћете се ви вратити алкар? Усташтву, слугеранству... Од тога нисте ни отишли...
Препоруке:
31
3
29 четвртак, 10 јануар 2013 22:21
Stanić Milan
Imam jedan predlog na Vašu tač.9 sa kojom tražite prekopavanje grobnica,"komunističkih zločina." Naime trebalo bi je operacionalizirati- dopuniti jednim ugovorom o uzajamnim odnosima između izvođača radova i g. Karamarka čelnika HDZ-a,koji je kao ministar prekopavao u Hrvatskoj grobove streljanih ustaša,obzirom da ima logistiku,a bogami i golemo iskustvo u tim poslovima.Kliše ugovora potražite u istorijskim dokumentima NOB-e o pismenoj saradnji između ustaša i četnika!
Препоруке:
7
23
30 четвртак, 10 јануар 2013 22:41
Србин
Све овако треба. Браво за текст! Мислим да већина Срба мисли овако, а многи што су на странпутици НАТО фашистичке антисрпске пропаганде, после неколико објашњења ће схватити да треба да се врате себи. Само да имамо медије у Србији, а то ће бити када Србија буде слободна.
Препоруке:
20
6
31 четвртак, 10 јануар 2013 22:48
Stanić Milan 3
Stanić M.-jednorog
Umesto šire elaboracije mojih stavova,ja Vas molim da ponovo pročitate sadržaj teksta.Ako se nikada "dva puta ne može ući u istu reku",kako restaurirati monarhiju iz 1903.pobogu!Pa znate valjda toliko kuda su Obrenovići bili okrenuti.Toj istoj Evropi(Beču) koja nam dan danas otima deo po deo teritorije instalirajući upravo ideološku matricu garniranu sa"demokratijom",ljudskim pravima,tradicijama i ne znam sve čim još,a državna vlast nema snage da sruši spomenik balistima koji su ubijali srpske vojnike i policajce!Pa je li socijalizam i Tito kriv što su ove nove demokrate pokrale i urnisale sve što se moglo urnisati?A 100 godina bi im trebalo samo da okreče,ono što je za vreme od 45 g.socijalizma izgrađeno!
Препоруке:
8
12
32 четвртак, 10 јануар 2013 23:10
Дино Зоранић
Даће Бог! Спас Србије је на Истоку!
Препоруке:
15
3
33 четвртак, 10 јануар 2013 23:14
Anka Krajina
@ Jednorog
Зато Срба и нема више од 50 000 хиљада.

Za takvu brojku bi i Beogradski pašaluk bio prevelik. Da niste u dosluhu sa NATO-om?

Bude li Srbija pošla kursom ove dvojice ravnogorskih "mudraca" neće ostati ni toliko, koliko ste ih nabrojali.
Malo koja država u svetu odbacuje svoj narod i svoju istoriju kao što to čini Srbija.

Da li su ravnogorske "patriote" pomislili šta bi ostalo od današnje Vojvođanske demografske karte kad bi "demontirali" i "sahranili titoističko doba"? Koliko Srba bi moralo iseliti iz Vojvodine?
Ili kane zakonom zabraniti mešane brakove?
Zaustaviti odlazak iz sela u grad i potom u inostranstvo? Dekretom?
I tako korak po korak, nazad u srednji vek!

"Neko pogodi te se rodi u svoje vrijeme, a ostali zalutaju te u tuđe..." (Lalić)
Ovo dvoje ravnogorskih "mudraca" je zasigurno zalutalo. Zakasnili za najmanje 70 godina. Biva.
Ali to je njihov problem a ne Titov.
Препоруке:
10
20
34 четвртак, 10 јануар 2013 23:48
Kasika
O ovim stvarima moramo oprezno pricati, lako je gledati jednosmerno i jednom recenicom hvaliti neciji trud a pasusima ga kuditi, a da pritom taj trud, koji je ogroman samim tim marginalizujemo nekim recima koje su delom tacne! Nije Tito kriv sto je srpski narod pohitao njemu, nego sam narod koji je sakrio ikonu do juce postavljenu u centralnom delu kuce, a prisvojio zvezdu, stranu zvezdu! Mada je moje licno misljenje da nijedan nas pokret za vreme drugog svetskog rata nije bio dostojan da preuzme srpsku drzavu, ne semo zbog saradnje sa okupatorom, vec i zato sto je jedan hteo da donese strano i nevidjeno a drugi pak da vrati kralji koji je pohitao putem sigurnosti a svoj narod ostavio kukastoj azdaji na milost i nemilost!
Препоруке:
3
14
35 петак, 11 јануар 2013 00:02
Игор @ необразованој Анки Крајини
Војоводина не би постојала да је титоисти нису измислили у свом патолошком антисрпству, тако да не брините ви за демографску карту. Уосталом, титоисти су плански исељавали српско становништво из Далмације, Лике и Босне и Херцеговине како би ослабили српски етнички корпус у тим крајевима. Такође, комунисти су забранили 10.000 Срба протераних са Косова током рата да се врате на своја огњишта јер су били колонисти у међуратном периоду.

Да није било титоистичког зла ви бисте живели у Крајини, а не бисте писали ове коментаре ко зна одакле.
Препоруке:
25
6
36 петак, 11 јануар 2013 01:22
Anka Krajina obrazovanom Igoru
@ Igor
Војводина не би постојала да је титоисти нису измислили

Ta "titoistička izmišljotina" ove godina proslavlja 160 godina svoje samostalnosti, kada je na Majskoj skupštini u Sremskim Karlovcima (1848), proglašena samostalnost Vojvodine od Beča i Pešte i 90 godina od ujedinjenja sa maticom Srbijom.
U svom "patološkom antisrpstvu" je ondašnja vlast FRJ naselila veliki deo Bačke kolonistima iz Leskovca, Vranja, Pirota, Prokuplja, Kuršumlije i ostalih delova Srbije.
Gde ćete njih iseliti kad "demontirate titoizam" i mene vratite u Krajinu?

Да није било титоистичког зла ви бисте живели у Крајини, а не бисте писали ове коментаре ко зна одакле.
Da nije bilo četnika i ustaša ne bi ni došlo do krvoprolića 1991-95. i "humanog" proterivanja naroda! Zato i pišem komentare. To je moje jedino oružje protiv fašizma.
Treba ga prepoznati najpre u vlastitom narodu a vi ste potvrdili moju tezu da se nijedna druga država ne odriče svoga naroda kao Srbija!
Препоруке:
5
12
37 петак, 11 јануар 2013 02:21
Давид Новаковић
На велику жалост аутора и многих коментатора, Маршал Тито ће остати сахрањен на месту где тренутно почива, историја ће памтити Југославију као напредну и просперитетну социјалитичку земљу, а партизански покрет као једини антифашистички покрет за време окупације, незамислив без КПЈ, одакле је поникнуо и за чије идеје се борио.
Препоруке:
11
18
38 петак, 11 јануар 2013 03:08
Lazar Stanojković
Kao i uvek Milan Stanić, David Novaković pravo u centar!
Podržavam bez rezerve.
Препоруке:
3
8
39 петак, 11 јануар 2013 05:07
miki
Svaka cast govornice, tako i treba, ali mislim da ovi puzavci , beskicmenjaci ,bezglavci , prevrtljivci koji nemaju svoje misljenje 24 sata nisu u stanju da to postignu. Oni sviraju za necije druge interese. Zato nam je jedini spas da uzmemo stvar u svoje ruke.... da se digne kuka i motika, dok nas ovi ne sahrane. Pogledajte Dacica.
Jedno kaze pa poslije povratka iz Brisela porekne.
Препоруке:
6
0
40 петак, 11 јануар 2013 06:57
једнорог
@Stanić Milan
Рестаурација Краљевине Србије је могућа и спасоносна. То је урадио Франко, кога можете да не волите из идеолошких разлога, али је чињеница да је зауставивши распад земље, извршио рестаурацију монархије и ударио темеље једној просперитетној држави. Он је пример и због тога је прокажен. Пут Обреновића је српски пут - не југословенски, не комунистички. Да је овај текст написан пре 30-так година, аутори би били или ликвидирани ("Обесили се о рупу у поду у затвору"), или утамничени и тешко осрамоћени. То је оно што је у Брозово време давано Србима. Смели су да размишљају само на брозовско-југословенски и комунистички начин, у складу са тим "системом вредности". Као у "Матриксу": хранили су машине, сањајући како су у најмодернијим становима и богати. А онда је дошло буђење. Аутори, као и сви који покушавају да мисле српски пипају у мраку, тражећи излаз. Колико схватам, нису имали намеру да напишу безгрешан текст, већ да покажу на пут. А то је вредно подршке.
Препоруке:
11
2
41 петак, 11 јануар 2013 07:23
једнорог
@Поштована Анка,
Подаци о Војводини Вам апсолутно нису тачни, али су погубни. Морате бити опрезнији, Ваше родољубље је неспорно, читам Ваше коментаре, али, понекад дајете муницију другој страни. Што се тиче 50 000, већ сам то објашњавао. То је рекао М. Селић, у једној тв емисији, када му је водитељка досадила својим чуђењима: зашто Срби ово, па како Срби оно. Онда јој је рекао да Срба нема више од 50 000. Бити Србин је духовна категорија, а не податак из пописа. А то је терет који се тешко носи, зато је лакше "шмугнути" у југословенство, комунизам, војвођане, црногорце, а најлакше је подићи границу према КиМ. Обреновић, Недић и Слоба су изабрали тежи пут, можда и свесни да ће страдати, али ми од тога данас живимо (као Срби). Све је ствар слободне воље, са ким правите дил и потписујете уговор: са оним горе, или са оним доле, ко изабере вертикалу не губи се у "модерним идеологијама и демонијаштву економије".
Препоруке:
11
4
42 петак, 11 јануар 2013 11:00
Живорад
@Двери
Немојте случајно да заборавите глогов колац. :-)
@Анка крајинка
а ви у крајину да стварате аутономије.
Препоруке:
5
7
43 петак, 11 јануар 2013 11:49
Вид
за једнорога

Нису ми јасни примери које сте дали да би објаснили како је "бити Србин духовна категорија".

Обреновић, Недић и Слоба


Који Обреновић? Можда бих се сложио ако мислите на Михаила Обреновића... Недић је покушао да спаси и сачува што више српских глава, за шта имам разумевања, али не бих улазио у коначну оцену лика и дела. Имамо ми у историји примера који изазивају мање контраверзе, па би га бар само због тога требало избећи... Слоба?! Југословенски комуниста, чак је и од Србије и Црне Горе правио некакву Југославију, ожењен "југословенском левицом"... На Хиландару није нашао за сходно ни да се прекрсти (не знам ни што је ишао тамо, није морао)... Тоталан промашај... За оно што сте хтели да кажете прави примери су Св.Сава, цар Лазар, Обилић... То су они који су кроз векове обележили нашу духовност и наш идентитет, а не југо-комуниста Милошевић...
Препоруке:
8
2
44 петак, 11 јануар 2013 11:53
Игор Анки
"Војводина обележава 160 година своје самосталности"? Па ово ни Чанак не би изјавио. Молим вас да ми објасните какве везе има Српска војводовина из 1848. са вештачком комунистичком творевином насталом 1945. на приближно истом простору? То су потпуно различите ствари, војводовина је означавала ранг тадашње српске државности у Хабсбуршкој монархији (размишљало се и о деспотовини), док је Брозова Војводина искључиво творевина болесних антисрпских умова. Војводина никада није била оно што су биле Далмација и Славонија - посебне круновине у Монархији, са својим сабором и аутономним институцијама. Опет, титоисти су Далмацију и Славонију потпуно укључиле у Хрватску, без икакве аутономије, док су с друе стране Војводину измислили.

Слично је и са Црногорцима и Буњевцима - прве су присилили да престану да буду Срби, а друге су присилили да постану Хрвати. Опет историјски фалсификат на штету Срба од стране усташокомуниста.
Препоруке:
11
2
45 петак, 11 јануар 2013 12:18
Anka Krajina
@ Jednorog I deo

Ne može se platforma za spašavanje Srbije temeljiti na poništavanju vlastite istorije i odbacivanju velikog dela nacionalnog korpusa, isključivo iz ideoloških razloga.
To je moja osnovna zamerka autorima "demontaže".
Pomirenje, koje oni predlažu, jednačenje četnika i partizana, nije nigde uspelo pa neće ni u Srbiji.
Već ste zapazili u mojim komentarima da sam protivnik onih, koji od celog AVNOJ-a prihvataju samo granice a sve drugo odbacuju.
Zato u jednom od njih i upozoravam, da bi jedino međunarodna konferencija pod okriljem OUN mogla obezbediti pravedno razgraničenje bivših republika SFRJ.
Nedpustivo je da se menjaju isključivo granice Srbije.
A da zlo bude veće, nova srpska "elita" pristaje na te podele i izmene. Pošteno rečeno, nije baš ni nova. Ima ta "elita" svoj kontinuitet već godinama.
Jednačiti tu "elitu" sa titoistima je tendeciozno, tačnije, velika glupost.
Препоруке:
3
5
46 петак, 11 јануар 2013 12:27
Ranko M Savcic
Ma kakav Tito i titoizam, zaboraviste turke bre - ili vam se cine manje krivi od kada gledate seriju o Sulejmanu. Ovima je obrazovni proces poceo sa serijom
Препоруке:
3
5
47 петак, 11 јануар 2013 12:33
једнорог
@Вид
У праву сте, али Немањићи, Хребељановићи, Лазаревићи, Бранковићи... нису спорни. Тројица о којима размишљам су деловали у страшним условима нестајања, непостојања или трајног уништења Србије и српског народа. Ја њих не канонизујем и не правим безгрешним. Али последњи Обреновић (убијен са непуних 27) није хтео ни британску масонерију, ни јужнословенску заједницу, Недић је покушао да обнови српску краљевину у условима који су били такође ненормално тешки, али је он радио и поред тога. А Слоба јесте срушио Броза и СФРЈ-илузију. Размишљајте о њима и на следећи начин: зашто ни један није осуђен, а сви су ликвидирани? Зашто ни један нема спомен-обележје, а није осуђен? Али, зато су нам улице и тргови препуни: Александра Карађорђевића, Јосипа Броза и Зорана Ђинђића. Предлажем да размишљамо о другачијем систему вредности, а то је оно што су и аутори чланка предложили. Српство јесте духовна категорија, а не ствар "осећаја" приликом пописа. То су неке старе, антимодернистичке теорије...
Препоруке:
6
5
48 петак, 11 јануар 2013 12:52
Anka Krajina
@ Jednorog II deo

Zašto pominjem iseljavanje iz Vojvodine?
Ako se "sve titoističke tvorevine rasklope", kao što predlažu autori, to praktično znači povratak na stanje pre kolonizacije 1946.
Nema tog hirurškog reza, koji može vratiti istoriju 70 godina unazad.
Ukidanje autonomije Vojvodine neće smanjiti postojeće tenzije. Nije cela Vojvodina Nenad Čanak!

Uzrok tenzija je mnogo složeniji a suština je u maćehovskom odnosu do poljoprivrede, koji traje od 1945. a danas je i mnogo gori.
U "mračnom socijalizmu" moglo se pristojno živeti od 18 jutara zemlje. Pokušajte danas.
I na kraju, ne manje važno, stalna podela srpskog etničkog korpusa, na Srbe u Srbiji, one "prave" i one tamo, "prečane", sa jasnim porukama, ako ti se ne sviđa, vrati se nazad, ne vodi ka pomirenju, naprotiv.
Najlakše je biti Srbin u Srbiji. Pokušajte to biti negde izvan nje.
Pozdrav i hvala na podršci.
Препоруке:
4
6
49 петак, 11 јануар 2013 17:34
Oprah
Što novije srpske misli to sve više fašizma među Srbima. Srbija je, sa ovakvim mislima i misliocima postala prijetnja miru, kako na Balkanu, tako i u Evropi.
Препоруке:
3
10
50 петак, 11 јануар 2013 21:48
Давид Новаковић@Oprah
Не слажем се, овакви десничарски покличи су ипак на маргинама друштва. Усталасали су се због целокупне социо-економске ситуације, а овакво отворено варварство које се заговара тешко може проћи.
Препоруке:
5
4
51 петак, 11 јануар 2013 23:37
thinking maize
Сматрам ВЕЋИНУ ПРЕДЛОГА Владимира Димитријевића и Бошка Обрадовића, не само прихватљивим, већ СЈАЈНИМ, само што не бих ИЗМЕШТАО Броза из "Куће цвећа" у Хрватску, већ на неко српско гробље, ако ништа друго и Броз је био владар Србије! Друго, на територији Србије имамо гроб једног ИСТАКНУТОГ страног државника, ОЦА ПРВОГ ОТОМАНСКОГ СУЛТАНА који је био сизерен тј. НОМИНАЛНИ ВЛАДАР Србије! Ради се о османском султану Мурату 1-ом и његовом турбету на Газиместану. Ако може Мурат 1-ви, може и Броз! Даље, мишљења сам да се у ЕВАКУИСАНОЈ "Кући цвећа", "Музеју Југославије" и суседним зградама и просторима, поред осталог изграде садржаји ХУМОРНОГ КАРАКТЕРА, са пренаменом Меморијалног центра у ЗАБАВНИ ПАРК! Циљ тога подухвата би био комерцијално искоришћење тог дела наше прошлости, али и ИСМЕЈАВАЊЕ ТИТОИЗМА и свођењем БРОЗОМОРЕ на праву меру БЕЗНАЧАЈНОСТИ! Јер, Тито и титоисти су СУШТИНСКИ БЕЗНАЧАЈНИ ЉУДИ! Зато их треба ИСМЕЈАТИ и узгред нешто зарадити! А тиме ИСМЕЈАТИ преостале ТИТОНОСТАЛГИЧАРЕ!
Препоруке:
4
5
52 субота, 12 јануар 2013 21:00
alkar@jovan
kazete da ste izgubili ratove jer su vas vodili titići a ja vas pitan sta koji ste vi bili sta su vas titići vodili pa ste harali po bosni i hrvatskoj?isto titići ili hrišćani ili budale?pravi bogoljupci i kršćani ne vode ratove nego propagiraju mir,dostojanstvo,suzivot,kulturu,vjeru,pomirenje,ekumenizam,snishodljivost,bogobojazljivost,dobrosusjednost,mir,mir,mir.....
Препоруке:
0
1
53 субота, 12 јануар 2013 21:07
alkar@vid
već ste se vi pokusali vratit srbiji i tradiciji i to devedesetzih kad ste propagirali pravoslavno čistunstvo i etnički čistu i ujedinjenu srbiju imaitiravsi svekolike stare srpske teznje u djelima garasanina,vuka stefanovića,memoranduma sanu,nacionalnog programa spc,drazinog plana u pet točaka o vraćanju kralja,etnički čistoj srbiji do alpa-čak ste i na terenu provodili iste stvari -42-četnici su u poodrinju i sj crnoj gori pobili oko 10 000 muslimanskih vojnika i oko 40 000 muslimanskih civila-sve zapisano u izvjestajima koje su drazi slali njegove vojvode-dokumenti se nalaze u centru za istrazivanje rata i poraća u bg-isto ste ponovili i 92-95 u bosni,da ne nabrajan već da samo spomenen srebrenicu...ako ste pametni ajte naprid -nemate se vi na sta naslonit ni na sta vraćat.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер