dacicu vucicu izjasnite se,ako niste sposobni da radite za placu koju dobijate ustupite mesto drugima
Preporuke:
64
5
2
subota, 29 decembar 2012 23:39
Goran Jevtović
"Dakle, mi se nadamo", naglasio je Haradinaj, "da će zvanični Beograd koristiti evropske kriterijume za ponašanje u ovom slučaju".
Ne brini se Ramuše, ne da će koristiti "evropske kriterijume", nego ćete pitati, kada se uskoro budete sreli, gde još koji spomenik da izgrade.
Verovatno će zapaliti i večnu vatru u znak ljubavi i saradnje.
I gde si danas našao da saopštavaš tu dilemu.
Toma je već uveliko u Bajčetini, krcka čvarke i pijucka sopstvenu brlju, Vučić ispija rujno, pardon, belo vino sa Mikijem Rakićem, a Dačić verovatno kod zemljakinje Cece uvežbava arije za Novu godinu.
Preporuke:
69
7
3
subota, 29 decembar 2012 23:44
Konobar
Nema druge, nego da im Dačić pokloni točkiće za spomenik. Pa da ga vozaju prema potrebama iz patriotske prestonice u Beogradu. Kud se bre nije Predsednik Milošević toga setio, sada bi Pećka Patrijaršija uz točkiće već bila na Avali.
Preporuke:
47
6
4
nedelja, 30 decembar 2012 00:01
Milošević
postoji mogućnost da Kosovo investira u neke projekte, bez mešanja u državnu regulativu Srbije.
Drugim rečima, hoće da investiraju, a da ne traže dozvole i registracije i sudska rešenja, i da ne plaćaju poreze Srbiji, nego kao svoji na svome!
E pa, malo morgen!
Preporuke:
44
1
5
nedelja, 30 decembar 2012 00:15
S-500 SRB
Ovaj spomenik je doneo verovatno NLO .Nase obavestajne sluzbe verovtno rade za neke druge drzave cim nisu znali da ce spomenik biti postavljen. Kako nije spreceno ranije da se spomenik postavi a ne sad hocu-necu, moze- ne moze.
Preporuke:
44
1
6
nedelja, 30 decembar 2012 00:15
albanopolis
srećna vam nova godina lepi moji!
Preporuke:
8
41
7
nedelja, 30 decembar 2012 00:42
saša r.
Lider Alijanse za budućnost Kosova Ramuš Haradinaj poziva vlasti u Beogradu da se, povodom spora oko spomenika pripadnicima OVPBM u Preševu, ponašaju na evropski način i podseća da "i na Kosovu ima srpskih istorijskih spomenika koji se čuvaju i poštuju".
Ovo je direktna pretnja. Ne znam kako će ovo da protumače naši "genijalni" umovi, ali ja tumačim da će u slučaju rušenja spomenika teroristima, na KiM biti srušena jedna od naših istorijskih svetinja.
Ako "naši" političari ne znaju kako treba da reaguju, neka prouče kako Mosad i Sajeret Matkal rešavaju slične probleme.
Preporuke:
53
1
8
nedelja, 30 decembar 2012 01:35
veca vestica
Siptari su u pogresan autobus seli,pa zalutali u Pristinu.Ustvari su krenuli kod Dacica po savet?
Preporuke:
32
1
9
nedelja, 30 decembar 2012 01:48
moba
Sad će naši reći opet ugroženo srpstvo, opet plače srpska nejač.Slede barikade i neki novi Šolević jer je postojeći ostareo.A nakon tog sledi priča svi su protiv nas...
Preporuke:
2
33
10
nedelja, 30 decembar 2012 01:56
Anka Krajina
@ saša r.
Bravo, Saša!
Tačno u tom grmu leži zec. I to nam poručuje niko drugi nego "Evropejac" Haradinaj. Valjda su ga tako "evropeizirali" u Hagu dok su utvrđivali ostade li oka za svjedoka.
Može mu se, zato tako i govori. Iza njega stoji SAD i NATO.
A ovim "našim" ne vredi ni Mosad ni Sajeret Matkal jer nemaju .... izvinite na izrazu!
Preporuke:
37
0
11
nedelja, 30 decembar 2012 09:02
gavrilo
neka se šiptari još neko vrijeme ne sekiraju dok je ovih BABA koji za svako mišljenje putuju u Brisel ili Vašington spomenik ima da stoji!
Preporuke:
27
0
12
nedelja, 30 decembar 2012 10:15
Gavrilo Chetnikovic
Mustafa smatra da srpski političari celu ovu polemiku koriste u političke svrhe i napominje da "spomenik ne smeta nikome, a najmanje Srbima koji žive u Beogradu".
Kaplarogrdzhanima ne smeta mUzolej od cveca, verovatno im nece smetati ako dignete i vi vashim teroristima i trgovcima srpskih organa.
Sve za robstvo, robstvo nizashta.
Preporuke:
27
0
13
nedelja, 30 decembar 2012 21:23
Idrizi
Tačno,nećemo se mešati u regulativu drugih država!
Preporuke:
0
10
14
nedelja, 30 decembar 2012 21:27
ata Turk
A zašto vas smeta postojanje Albanaca? Svi ste lepo živeli u našoj carevini,vi Srbi imali ste SPC koja je očuvala vaš identitet.Zašto vi Srbi ne podnosite identitet drugih naroda? Pa i drugi narodi imaju pravo na identitet i sopstveni teritorij,ne samo vi! Zar moramo opet da regulišemo vaše odnose?!
Preporuke:
3
22
15
nedelja, 30 decembar 2012 21:31
Osman
Možda su Srbi razmaženi:mi smo im dopustili da u našem carstvu imaju svoju SPC koja im je očuvala identitet,a sada oni žele da ponište identitet ama baš svih komšija.Ne može to baš samo tako...
Preporuke:
3
17
16
nedelja, 30 decembar 2012 21:32
Beli Orao
Anka i Saša. Šta mislite da li je ova faca to mogla da smisli.
Preporuke:
15
0
17
nedelja, 30 decembar 2012 21:40
Turas
Gospodo američki čizmolisci u Srbiji postoji zakon koji će početi izgleda da važi.
Preporuke:
17
0
18
nedelja, 30 decembar 2012 21:44
@ Perkins,Jevtovic,Konobar i ostali...
Gospodo komentatori,Vi,zaista,necete,ili ne mozete da vidite da iza ovih siptarskih provokacija stoji Zapad koji zeli da isprovocira nerede u Srbiji,sto Srbiji nikako ne odgovara.
Siptari nam guraju prste u oci,a iza njih stoje EU i SAD i hajde sad budi pametan sta napraviti,polomiti im te spomenike pa doci u sukob sa Zapadom,ili ovako trpiti ponizenje od tih.
Zato bih molio gore pomenutu gospodu komentatore da se ne sprdaju sa srpskim rukovodstvom i drzavom Srbijom,jer je to krajnje degutantno i neprilicno u ovoj situaciji.
Ako niste u stanju da napisete jedan ozbiljan komentar sa prijedlogom rjesenja,onda je bolje da ne pisete nista.
Ja vam kazem da ovim pisanjem nanosite veliku stetu NSPM.Sve vise se komentari svode na lajanje,vrijedjanje,niskim pobudama,a sve manje je konstruktivnog dijaloga.
Ja vam rekoh,a vi kako hocete.
Preporuke:
13
5
19
nedelja, 30 decembar 2012 22:01
Kosmet je Srbija
Srpski spomenici na Kosovu i Metohiji su tu od davnina i predstavljaju dokaz da je Kosmet SRPSKI. Vama Šiptarima je potreban neki povod da završite ono što vekovima radite- terorišete, ubijate i progonite Srbe iz Stare Srbije. Ovaj put hoćete da uništite i ono malo spomenika što je preostalo posle vaših ,,civilizacijskih i demokratskih poriva'' 17. marta 2004. godine. Naravno to vam sve dopušta Imperija Zla, pod vođstvom SAD. Ramuše, bojiš li se Boga i sramiš li se pred njim? Za ono što si učinio, ni 100 haških oslobađajućih presuda ne može da te spase! Ni tebe, ni Hašima Tačija, ni Ljimaja, ali ni ostale arbanaške jurišnike, koji bi da zatru srpsko prisustvo na Kosmetu, ali im to neće poći za rukom! Mi imamo daleko moćnijeg saveznika, nego vi Ramuše, naš je saveznik- Gospod Bog, Svepravedni i Svevideći, a vaš truli Zapad! Dobro razmisli ko je jači!
Preporuke:
16
0
20
nedelja, 30 decembar 2012 22:02
Arčibald Rajs
Pre ili kasnije će se srušiti taj spomenik šiptarima, jer neće doveka pohlepni likovi željni vlasti biti na čelu države.
Preporuke:
12
1
21
nedelja, 30 decembar 2012 22:36
@ata Turk
Bez vase carevine jos lepse smo ziveli...
Preporuke:
15
0
22
nedelja, 30 decembar 2012 22:58
ata Turk @
ako tako misliš,svi na kurseve turskog!
Preporuke:
0
11
23
nedelja, 30 decembar 2012 23:17
Goran Jevtović
2.
Zato bih molio gore pomenutu gospodu komentatore da se ne sprdaju sa srpskim rukovodstvom i drzavom Srbijom,jer je to krajnje degutantno i neprilicno u ovoj situaciji.
Sa kojim rukovodstvom da se ne sprdamo? Misliš na ove marionete? Na ove što su nam dovedeni da dokrajče Borisov "projekat" i to brzinom svetlosti!?
I šta je neprilično? Da ih napadamo ovako "besni", ili da kleknemo i Ramušu Haradinaju?!
Ako niste u stanju da napisete jedan ozbiljan komentar sa prijedlogom rjesenja,onda je bolje da ne pisete nista.
A kako da budemo ozbiljni ovakvi nikakvi, zadrigli od gibanice i ekstremizma, i ne vidimo dalje od treće zvedice na zastavi EU (a ima ih 27).
Ja vam kazem da ovim pisanjem nanosite veliku stetu NSPM.Sve vise se komentari svode na lajanje,vrijedjanje,niskim pobudama,a sve manje je konstruktivnog dijaloga.
U pravu si zaista...
Preporuke:
16
3
24
nedelja, 30 decembar 2012 23:18
Goran Jevtović
3.
....Mene su već stavili "na mere" zbog lajanja, vređanja, odsustva konstruktivnog dijaloga, i osobito, zbog niskih pobuda (more, strasti!).
I o tome me obavestili mejlom.
Ja vam rekoh,a vi kako hocete.
Ti nam reče, a ako te ne poslušamo, šta će da bude sa nama netolerantnima i nekonstruktivnima?
Iscinkarićeš nas Ramušu, Eštonovoj, Ivici, Marici, Aleku, a možda i Tomi?
Prijatelju, rado bi ti ovde pisao obaveštajno-subverzivnim službama, specijalnom ratovanju, projektima izazivanja i upravljanja krizama, o planovima Imperije za tzv. zemlje žrtve, o Agentima od uticaja, o kontidžensi planovima, o strategiji niskog (srednjeg, visokog) inteziteta...., ali mrzi me. Stvarno.
Ne zaslužuješ ti to jer si okoreli defetista i ono što ide uz to, a sve pod šapom zapada, baš kao što smo mi gore osumnjičeni, okoreli Srbi.
Preporuke:
15
1
25
nedelja, 30 decembar 2012 23:19
Goran Jevtović
@ Perkins,Jevtovic,Konobar i ostali...
Gospodo komentatori,Vi,zaista,necete,ili ne mozete da vidite da iza ovih siptarskih provokacija stoji Zapad koji zeli da isprovocira nerede u Srbiji,sto Srbiji nikako ne odgovara.
Ajde!?
E, hvala ti što mi otvori srpski zabagreli mozak. Ja "stvarno" nisam znao da iza ove smejurije stoji zapad. Pa kako to stoji? Pa zar mi, Vučkovi gladni sunarodnici, ne idemo "u zapad", u novu SFRJ na čelu sa EU Kominternom?
Pa oni nas vole, oni nas željno isčekuju.
A što nam neredi ne odgovoraju? Zbog datuma za početak pregovora na putu koji će trajati 76 godina?!
Siptari nam guraju prste u oci,a iza njih stoje EU i SAD i hajde sad budi pametan sta napraviti,polomiti im te spomenike pa doci u sukob sa Zapadom,ili ovako trpiti ponizenje od tih.
A zašta si ti? Al' iskreno. Za poniženje? Pa naravno, kako da se ne ponizimo kada ćemo gladovati, mi prljavi i nesposobni Srbi.
Preporuke:
15
1
26
nedelja, 30 decembar 2012 23:29
albanopolis @ goran jeftović i nepotpisani
jedino konstruktivno delanje za poraženog je-priznati poraz! sve ostalo vodi-ispod dna!pozdrav!
Preporuke:
0
11
27
nedelja, 30 decembar 2012 23:29
s.j Ovo je 'istorijski spomenik'? Jadne li vam istoriji.. I kako vi naše spomenike čuvate, tako i zdravi bili. A svi znamo kako ih vi 'čuvate'
Varvarska okupacija i ćutnja 'naših' vlasti.
Ovako nešto nijedan normalan i dostojanstven narod ne bi trpeo. Nema naroda koji bi ćutao pred ovako gnusnim provokacijama i pretnjama (on u stvari preti, vi nama jednu mizernu fašističku tablicu, a mi vama svetinje).
Bestidnik, najgore vrste.
Preporuke:
10
0
28
nedelja, 30 decembar 2012 23:47
Goran Jevtović
albanopolis
O, tunga tjeta (zdravo da si) bac (brate) Albanopolis (Šćiptare) !
Ovo u zagradi je da komentatori ne pomisle da sam vulgaran, a i zato što prevodioca sa šćiptarskog (novokosovskog) jezika nema na Guglu još uvek. Obavešten sam da će ga uvesti od 17.januara, na svečanosti u kabinetu Ketrin Ešton, a po završetku nove "runde" pod nazivom Tajna večera!
Pozdravljamo te mi "poraženi" sve ushićeni novogodišnjim praznicima, u iščekivanju novih strateških "poteza" i rečenica našeg (vašeg) premijera Ivice (Hašima).
Noten e mir (laku noć) i Diten e mir (doviđenja) bac (brate).
Preporuke:
13
0
29
ponedeljak, 31 decembar 2012 01:08
@ bac jefta (goran jeftović)
toliko ste junački pobedili da više niste čak ni na kolenima...ne smete ni da pipnete spomenik jer će vaša žandarmerija na vama da primeni mere koje je nekad milicija primenjivala na albancima.takav ti je život:bitno je da vaši biju,nije bitno koga...noten e mir bac jefta.
Preporuke:
0
7
30
ponedeljak, 31 decembar 2012 01:44
Student
U prevodu : Srušite li nam ploču jedna Gračanica leti u vazduh..
Preporuke:
11
1
31
ponedeljak, 31 decembar 2012 13:06
Đuka
Vidi se da su nezajažljivi. Otvoren im put pa idu bezobzirno. Za sve je kriva politika "EU nema alternativu". Trebali smo odmah posle izbora lepo da se učlanimo u ODKB, stigli bi nam ljudi i naoružanje iz Rusije, pa ovakve situacije ne bi ni bilo. Ruska vojska bi verovatno ušla na Kosovo kao što je ušla kroz Gruziju, neobazirajući se na pretnje iz SAD-a što se pokazalo ispravno, a ako ne to, onda bi sigurno bili postrojeni duž administrativne linije, pa bi onda drugčije pregovarali.
Plaši se narod potencijalnog rata? To je normalno, ali onaj ko nije spreman da se bori za opstanak zaslužuje da nestane. Koliko god ovo okrutno zvučalo, zakon prirode je takav. Istorija slabost ne prašta. Družićemo se sa neprijateljima i izbeći borbu? Kako da ne. Da smo se družili sa Turcima danas bi ovo bila Turska, a ne Srbija. Moramo se boriti i biti spremni na sve.
Ovako bezalternativno srljamo u propast.
Preporuke:
5
0
32
ponedeljak, 31 decembar 2012 15:01
Srbin Srbinović
Evo Haradinaj, da ti mi, obični građani što Srbiju u Srcu nose i za nju se bore i boriće se svim sredstvima kojima budemo raspolagali, kažemo ono što OKUPACIONI NAMESNICI U BEOGRADU NEĆE ILI NE SMEJU DA TI KAŽU:
1)Srpski spomenici na KiM su izgrađeni kada Šiptara NIJE bilo. Šiptari su se razmilili sa Turcima, posle turske OKUPACIJR a rezultati okupacije se NE priznaju, ubijali i pljačkali Srbe, i tako "osvojili Kosovo" sve uz pomoć svakog OKUPATORA, a danas je OKUPATOR USA. 2) "Spomenik" u Preševu je podignut 2012.godine i posvećen je teroristima. Samo osoba koja NIŠTA ne zna iz istorije, i koja nema nikakvo poštovanje prema civilizaciji, ili je pak sama terorista, može izjedačavati ovaj "spomenik" sa spomenicima SRPSKOG POSTOJANjA IZ PERIODA PRE TURSKE OKUPACIJE. 3) Znamo mi da ti govoriš ostrašćeno protiv Srba, jer ti iza leđa stoje i "savetuju" antisrpski ostrašćeni NATO bombarderski "demokrati. ALI PRAVO JE NAŠE, NE BOJIMO SE,ni Lunaček, ni Ešton, ni...
Preporuke:
3
0
33
ponedeljak, 31 decembar 2012 15:09
Komnen Kolja Seratlić
Uoči prvog susreta sa šiptarima u Beču, te nakon susreta, bukvalno sam molio da se sa šiptarima ne pregovara. Objašnjavao sam to sa svih aspekata. Pisao otvorena pisama vođama. Ništa ne pomaže. Samo se vi pojedini šegačite u osvrtima sa zlikovcem Haradinajem, sve što kaže i ostvari. Hitno odvojiti sjeverne opštine, udariti zid između Srbije i šiptarije, sačuvati Bujanovac i Preševsku dolinu, Vranje, Niš. Srbi, kukale vam majke, ako ovo ne uradite, neće nas biti, neće biti Srbije. Izginimo svi, ako je potrebno. Da li vidite da taj koljač poziva Srbe da se ugledaju na njihovo "evropsko kulturno ponašanje". Kaže da štite srpske spomenike. Kakva ironija, sve su spalili, porušili, pobili, silovali, nabijali slomljene flaše u anus, vadili organe. Ljudi, molim vas, ustanite da se riješimo tih varvara. Zabranimo Dačiću da ždere i pije sa drugim zlikovcem Tačijem. Zatvorimo srpske izdajnike, otvorimo stacionare za bolesne osobe koje su lumpknjižnjvnici (ce), ostrašćene primitivne novinare, voditelje.
Preporuke:
5
0
34
ponedeljak, 31 decembar 2012 16:20
Milorad
Da se on pitao nijednog Srpskog spomenika ne bi bilo odavno. Ali kao pita se i on nešto...
Papan.
Preporuke:
4
0
35
ponedeljak, 31 decembar 2012 17:04
Beli Orao
PRIJATELjIMA.
Svima vam želim sve najlepše u N.G. Još ću vam više zaželeti za sedam odnosno za četrnaest dana.
Ne brini se Ramuše, ne da će koristiti "evropske kriterijume", nego ćete pitati, kada se uskoro budete sreli, gde još koji spomenik da izgrade.
Verovatno će zapaliti i večnu vatru u znak ljubavi i saradnje.
I gde si danas našao da saopštavaš tu dilemu.
Toma je već uveliko u Bajčetini, krcka čvarke i pijucka sopstvenu brlju, Vučić ispija rujno, pardon, belo vino sa Mikijem Rakićem, a Dačić verovatno kod zemljakinje Cece uvežbava arije za Novu godinu.
Drugim rečima, hoće da investiraju, a da ne traže dozvole i registracije i sudska rešenja, i da ne plaćaju poreze Srbiji, nego kao svoji na svome!
E pa, malo morgen!
Ovo je direktna pretnja. Ne znam kako će ovo da protumače naši "genijalni" umovi, ali ja tumačim da će u slučaju rušenja spomenika teroristima, na KiM biti srušena jedna od naših istorijskih svetinja.
Ako "naši" političari ne znaju kako treba da reaguju, neka prouče kako Mosad i Sajeret Matkal rešavaju slične probleme.
Bravo, Saša!
Tačno u tom grmu leži zec. I to nam poručuje niko drugi nego "Evropejac" Haradinaj. Valjda su ga tako "evropeizirali" u Hagu dok su utvrđivali ostade li oka za svjedoka.
Može mu se, zato tako i govori. Iza njega stoji SAD i NATO.
A ovim "našim" ne vredi ni Mosad ni Sajeret Matkal jer nemaju .... izvinite na izrazu!
Kaplarogrdzhanima ne smeta mUzolej od cveca, verovatno im nece smetati ako dignete i vi vashim teroristima i trgovcima srpskih organa.
Sve za robstvo, robstvo nizashta.
Siptari nam guraju prste u oci,a iza njih stoje EU i SAD i hajde sad budi pametan sta napraviti,polomiti im te spomenike pa doci u sukob sa Zapadom,ili ovako trpiti ponizenje od tih.
Zato bih molio gore pomenutu gospodu komentatore da se ne sprdaju sa srpskim rukovodstvom i drzavom Srbijom,jer je to krajnje degutantno i neprilicno u ovoj situaciji.
Ako niste u stanju da napisete jedan ozbiljan komentar sa prijedlogom rjesenja,onda je bolje da ne pisete nista.
Ja vam kazem da ovim pisanjem nanosite veliku stetu NSPM.Sve vise se komentari svode na lajanje,vrijedjanje,niskim pobudama,a sve manje je konstruktivnog dijaloga.
Ja vam rekoh,a vi kako hocete.
Sa kojim rukovodstvom da se ne sprdamo? Misliš na ove marionete? Na ove što su nam dovedeni da dokrajče Borisov "projekat" i to brzinom svetlosti!?
I šta je neprilično? Da ih napadamo ovako "besni", ili da kleknemo i Ramušu Haradinaju?!
A kako da budemo ozbiljni ovakvi nikakvi, zadrigli od gibanice i ekstremizma, i ne vidimo dalje od treće zvedice na zastavi EU (a ima ih 27).
U pravu si zaista...
....Mene su već stavili "na mere" zbog lajanja, vređanja, odsustva konstruktivnog dijaloga, i osobito, zbog niskih pobuda (more, strasti!).
I o tome me obavestili mejlom.
Ti nam reče, a ako te ne poslušamo, šta će da bude sa nama netolerantnima i nekonstruktivnima?
Iscinkarićeš nas Ramušu, Eštonovoj, Ivici, Marici, Aleku, a možda i Tomi?
Prijatelju, rado bi ti ovde pisao obaveštajno-subverzivnim službama, specijalnom ratovanju, projektima izazivanja i upravljanja krizama, o planovima Imperije za tzv. zemlje žrtve, o Agentima od uticaja, o kontidžensi planovima, o strategiji niskog (srednjeg, visokog) inteziteta...., ali mrzi me. Stvarno.
Ne zaslužuješ ti to jer si okoreli defetista i ono što ide uz to, a sve pod šapom zapada, baš kao što smo mi gore osumnjičeni, okoreli Srbi.
Ajde!?
E, hvala ti što mi otvori srpski zabagreli mozak. Ja "stvarno" nisam znao da iza ove smejurije stoji zapad. Pa kako to stoji? Pa zar mi, Vučkovi gladni sunarodnici, ne idemo "u zapad", u novu SFRJ na čelu sa EU Kominternom?
Pa oni nas vole, oni nas željno isčekuju.
A što nam neredi ne odgovoraju? Zbog datuma za početak pregovora na putu koji će trajati 76 godina?!
A zašta si ti? Al' iskreno. Za poniženje? Pa naravno, kako da se ne ponizimo kada ćemo gladovati, mi prljavi i nesposobni Srbi.
Ovako nešto nijedan normalan i dostojanstven narod ne bi trpeo. Nema naroda koji bi ćutao pred ovako gnusnim provokacijama i pretnjama (on u stvari preti, vi nama jednu mizernu fašističku tablicu, a mi vama svetinje).
Bestidnik, najgore vrste.
O, tunga tjeta (zdravo da si) bac (brate) Albanopolis (Šćiptare) !
Ovo u zagradi je da komentatori ne pomisle da sam vulgaran, a i zato što prevodioca sa šćiptarskog (novokosovskog) jezika nema na Guglu još uvek. Obavešten sam da će ga uvesti od 17.januara, na svečanosti u kabinetu Ketrin Ešton, a po završetku nove "runde" pod nazivom Tajna večera!
Pozdravljamo te mi "poraženi" sve ushićeni novogodišnjim praznicima, u iščekivanju novih strateških "poteza" i rečenica našeg (vašeg) premijera Ivice (Hašima).
Noten e mir (laku noć) i Diten e mir (doviđenja) bac (brate).
Plaši se narod potencijalnog rata? To je normalno, ali onaj ko nije spreman da se bori za opstanak zaslužuje da nestane. Koliko god ovo okrutno zvučalo, zakon prirode je takav. Istorija slabost ne prašta. Družićemo se sa neprijateljima i izbeći borbu? Kako da ne. Da smo se družili sa Turcima danas bi ovo bila Turska, a ne Srbija. Moramo se boriti i biti spremni na sve.
Ovako bezalternativno srljamo u propast.
1)Srpski spomenici na KiM su izgrađeni kada Šiptara NIJE bilo. Šiptari su se razmilili sa Turcima, posle turske OKUPACIJR a rezultati okupacije se NE priznaju, ubijali i pljačkali Srbe, i tako "osvojili Kosovo" sve uz pomoć svakog OKUPATORA, a danas je OKUPATOR USA.
2) "Spomenik" u Preševu je podignut 2012.godine i posvećen je teroristima. Samo osoba koja NIŠTA ne zna iz istorije, i koja nema nikakvo poštovanje prema civilizaciji, ili je pak sama terorista, može izjedačavati ovaj "spomenik" sa spomenicima SRPSKOG POSTOJANjA IZ PERIODA PRE TURSKE OKUPACIJE.
3) Znamo mi da ti govoriš ostrašćeno protiv Srba, jer ti iza leđa stoje i "savetuju" antisrpski ostrašćeni NATO bombarderski "demokrati. ALI PRAVO JE NAŠE, NE BOJIMO SE,ni Lunaček, ni Ešton, ni...
Papan.
Svima vam želim sve najlepše u N.G. Još ću vam više zaželeti za sedam odnosno za četrnaest dana.