Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ponižavanje Srbije u režiji Ivice Dačića

Komentari (63) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 29 decembar 2012 23:27
...
Upravo tako. Tuga.
Preporuke:
180
4
2 subota, 29 decembar 2012 23:34
perkins
Sto da se doda na ovako kratku jednostavnu istinitu analizu od dva bombasa malo jaca iza upravljaca,koliko govori o njima govori i o nama.
Preporuke:
115
4
3 subota, 29 decembar 2012 23:36
A.Č.
Ja zaista ne mogu da vjerujem da se sve to dešava.Srbi nešto se mora učiniti.Mislim da se prvo mora krenuti sa privredom , sa zapošljavanjem.
Ove stvari po pitanju tih spomenika ma to se rješava bez puno priče, bez galame,energično ...
ne mogu da vjerujem da tabla Aćif efendije još visi a sada i taj UČK.
Preporuke:
110
5
4 subota, 29 decembar 2012 23:39
albanopolis
kome zakon u topuzu leži,ima bombardovanje pa spomenike...može da se nada srpskoj,ali tragovi mu...amin
Preporuke:
10
130
5 subota, 29 decembar 2012 23:44
Miladin Zeković
Udruženi izdajnički poduhvat koji je započeo Tadić sa Dačićom i Mlađom se nastavlja samo u nešto izmenjenom sastavu.Tadića su zapadni prijatelji zamenili Tomom i Vučićem.
Preporuke:
130
3
6 subota, 29 decembar 2012 23:48
Dr
Kako je krenuo na kraju će Ivica "da se izbori za kompromis" - mi priznamo Kosovo, a oni nam dozvole da srušimo spomenik.
Preporuke:
165
3
7 subota, 29 decembar 2012 23:50
Gordana
Mogo bi premijer da uputi one jedinice sa granice, ups! integrisanih prelaza, poslatih da razbijaju blokade srba na istim, da uklone taj spomenik!Ionako su trenutno besposleni.
Mogli bi da im pomognu oni koji su pre neki da presreli i vratili grupu gradjana koja se uputila da sama to ucini!
Ili premijer misli da je za te "junake" potrebna NATO sila?!
Jadna smo mi drzava!
Preporuke:
100
3
8 subota, 29 decembar 2012 23:52
Mićunović
To kod mojih kažu - guraju nam šiljak u nos.
Tačno je da nema države.
Postoji samo vlast koja se kerebeči po televizijama. Da je države, poslala bi deset specijalaca i odmah uklonila te spomenike zlotvorima. Tako bi uradila svaka Evropska zemlja koja je priznala nezavisno Kosovo.
Ali, ne lezi vrađe. Ploče su sigurno naručene i plaćene odn finansirane iz te Evrope,
A Dačić je njen deo.
Šta onda očekujete.
Ja sam odmah dao komentar da ga neće ukloniti.
Znao je to i Dačić.
Oni spomenike Ćenifama nisu postavljali da bi ih uklanjali.
Izazivaju rat, druđe Ivice.
Da je države i vlasti tamo gde su ti spomenici, nebi mogli biti ni postavljeni. Odmah bi ih vlast uhapsila.
Verovatno tamo vlasti nema, sami sebi izdaju odobrenja za spomenike i naoružavanje,
Zucni Ivičice i četvrti put.
Sramoto srpska.
Preporuke:
110
3
9 subota, 29 decembar 2012 23:53
ata Turk
ne mogu srbi večno brutalno da ponižavaju druge,a da to prolazi nekažnjeno.tako je mogao da razmišlja vasa čubrilović kada je verovao da za desetine hiljada pobijenih i raseljenih arnauta svet neće da mari.ali sadašnja elita mora da vam bude jako dobra i obazriva,upravo istančana! da ne bi bilo...a vi,junačine,ionako ćete svi da se posakrivate po kafanama ili da se sklonite u neki mir s korpama punim jabuka i krušaka...
Preporuke:
8
114
10 nedelja, 30 decembar 2012 00:07
SNS = DS
Da, Srbija je okupirana zemlja, a na vlast dolaze samo marionete. Izlaz se ne nazire.
Preporuke:
99
3
11 nedelja, 30 decembar 2012 00:08
Goran Jevtović
Bravo Markoviću, kratak ali vrlo sočan tekst koji govori o tragediji i poniženju srpskog naroda
I zato, ovo dole valja još jednom apsolvirati:

Prvo, internacionalizovao je događaj, i od unutrašnjeg pitanja Srbije koji ona sama treba i mora da reši, načinio međunarodni problem u kome će da posreduju, nama dobro znani, „zapadni partneri“, koji su sve konflikte na području Balkana u poslednjih 20 godina rešili na štetu Srbije i srpskog naroda.

Drugo, indirektno je priznao da su Briselski pregovori zapravo u isključivom interesu Brisela i Prištine, jer preti da će da im „napakosti“ tako što neće otići na te pregovore, čime, zapravo, demantuje sva dosadašnja uveravanja vlasti kako je u interesu Srbije da pregovora sa Prištinom pod pokroviteljstvom briselskih birokrata.
Preporuke:
95
5
12 nedelja, 30 decembar 2012 00:13
perkins@za albanopolisa
za svaku pohvalu kako si savladao SRPSKI jezik,jer maleni je to korak za covecanstvo,a za tebe velik,sto se to slomilo u tebi sto te vuce prema nama,griznja savesti,pokajanje,ne to je zelja da otvori novi horizont jer jezik SRPSKI nas spaja,da nema tog jezika SRPSKOG ne bi ni prepiska ova moguca bila,divan je to osecaj da ljudi koji po rodenju SRBI nisu zele da SRPSKI jezik uce
Preporuke:
85
4
13 nedelja, 30 decembar 2012 00:16
Branko
Kao i uvek, Ivica misli da je u pravu.
Grešiš Ivice. Nećeš ići na pregovore ako šiptari ne sruše spomenik. Ako ga sruše ,srušiće ga zbog nekog Tačija a ne zbog nekog Ivice. Ivice,Ivice,lupetaš gluposti. Koga briga šta ti misliš!!!! Jednostavno sruši spomenik. Ne uvlači Tačija kao neki faktor. Jel` te tome učio SLOBA?
Preporuke:
69
2
14 nedelja, 30 decembar 2012 00:17
Goran Jevtović
ata Turk
vi,junačine,ionako ćete svi da se posakrivate po kafanama ili da se sklonite u neki mir s korpama punim jabuka i krušaka...

A jesi li siguran da ćemo baš svi da se posakrivamo?
Šta misliš, može li da se sabere bar jedno 100.000 nas koji ne mislimo kao Dačić i ostali kompanjoni koji sada koriste zbunjnost ovoga naroda?
I da li siguran da nismo spremni po ko zna koji put da osvajamo slobodu?

Istorija Srba je bila uvek ovakva, u amplitudama. Padali smo ali smo se uvek dizali. A kada se to dešavalo čitav svet je bio oduševljen i klanjao se našoj neustrašivosti!

I ovaj put će biti tako. Kada? Neznam sada, ali mi nešto govori da će biti brzo.
Preporuke:
94
5
15 nedelja, 30 decembar 2012 00:22
dejan ar.
Eto, Toma će da sruši usled bela dana ako neće Ivica. Ali malo sutra. Sramota, bruka, tuga i muka.
Preporuke:
75
2
16 nedelja, 30 decembar 2012 00:22
Srbovanje
Slažem se da je država poražena... Ne treba zaboraviti da bi taj spomenik mogao da bude okidač za sukobe u južnom delu Srbije. Dakle taj spomenik je sastavni deo pregovora koji se vode i pritisaka koji se vrše (zato uslovljavanje Dačića da neće ići u Brisel dok se ne ukloni spomenik). Sasvim sigurno će biti još takvih trikova. Ono što bi država za sada mogla da uradi jeste recimo da išara taj spomenik da se na njemu ne vidi ništa i da čeka reakciju i paralelno sa tim da podnese zahtev za uklanjanje spomenika. Takođe, mora da donese zakon (ako već ne postoji) koji će da osujeti i svaki sledeći pokušaj postavljanja takvih spomenika i što će omogućiti državi da odmah interveniše. Treba biti lukav i praviti pažljive korake.
Preporuke:
42
5
17 nedelja, 30 decembar 2012 00:23
dejan ar.
Eto, Toma će da sruši usled bela dana ako neće Ivica. Ali malo sutra. Sramota, bruka, tuga i muka.
Preporuke:
37
3
18 nedelja, 30 decembar 2012 00:38
pokretstarosedelaca.izsrbije
vazno je samo da srbi ne diraju jugoslovensko-crnogorsko dedinje oteto od srba iz srbije,a sve ostalo nije vazno .
dace dedinjski jugosloveni i do nisa ako treba,ili mi se to cini?
Preporuke:
60
5
19 nedelja, 30 decembar 2012 00:41
Vlastimir
Potvrdili ste osnovanu sumnju? Kod mene, sumnja nikada nije ni postojala!
Preporuke:
45
2
20 nedelja, 30 decembar 2012 01:00
Lj
Na kraju će Dačić da odustane od uklanjanja spomenika pod izgovorom da time naše spomenike na KIM može da sačuva od daljeg rušenja. Ramuš danas reče i pritom zapreti Dačiću "Mi vaše na Kosovu čuvamo"...
Preporuke:
57
2
21 nedelja, 30 decembar 2012 01:07
Vojislav
Potpuna glupost premijera!

Ako je već hteo da uputi neki ultimatum onda je trebao da zapreti da će prekinuti pregovore ako zapad počne da transformiše bezbednosne snage kosova u vojsku!
Preporuke:
60
1
22 nedelja, 30 decembar 2012 01:28
Anka Krajina
E, vala neka! Neka su ga postavili! Šteta što je u Preševu. Treba ga postaviti na sred Beograda i uz njega još tri dodatna: Tuđmanu, Paveliću i Hitleru!
Nek se zna da je "Dačićeva" Srbija "demokratska i tolerantna država".
To je nama naša borba dala...da imamo Dačića za maršala!
Preporuke:
89
3
23 nedelja, 30 decembar 2012 02:04
Realan
Zagužvali smo u Sloveniji,pobunili se u Hrvatskoj i BIH,crnogorci nas ostavili,Kosovo otišlo e sad još malo ratovati pa rasterajte i ovo što je ostalo. Dobra škola našeg velikog Dobrice šteta što mu nema Brane Crnčevića ali je zato Bećković tu da kaže ćeraćemo se još.Nema rata ogledne se nekima je još uvek parola.
Preporuke:
4
64
24 nedelja, 30 decembar 2012 02:05
Jovan Nenad
A zamislite situaciju "nasih zapadnih partnera' u kojoj bi u Nevadi i Manchecsteru osvanuli spomenici borcima Fataha i Hezbolaha? Jednostavno nemoguce...Glave bi letele!
Preporuke:
40
0
25 nedelja, 30 decembar 2012 02:24
@ goran jeftović
istorija u amplitudama...misliš u sinusoidama,znaš ono,manično pa depresivno,a?
Preporuke:
0
38
26 nedelja, 30 decembar 2012 03:14
Marko Gay
@ Anka Krajina

Treba ga postaviti na sred Beograda i uz njega još tri dodatna: Tuđmanu, Paveliću i Hitleru!


Da Srbi nisu hteli sve ove (Daciceve/ Vuciceve) kompromise sa Albancima, pretpostavljam da bi glasali za Srpsku radikalnu stranku na proslim izborima?
Preporuke:
45
9
27 nedelja, 30 decembar 2012 03:38
Uroš
U pravu je autor, ali ipak izgleda da bolje od ovoga ne može.

Ja bi kao odgovor na ovako nešto postavio spomenik Draži Mihailoviću u Beogradu i to ispred nove američke ambasade ili gde god...

Tek sada se vidi koliko je Srbija u čeljustima Zapada, a čini mi se da bi se rado ovi naši iskobeljali da to mogu.
Preporuke:
18
6
28 nedelja, 30 decembar 2012 04:14
Srbin Obični
Hoće li taj spoemink sprejati vojska, policija ili žandarmerija?

Ko god da bude sprejao nek to radi po mraku da se Šipci ne naljute.

Isto važi i za Aćifa.

Ko to kaže ko to laže...
Preporuke:
27
0
29 nedelja, 30 decembar 2012 04:33
predlog
Svi koji vole da ruše, nek se udruže pa sa krampovima pravo na spomenik, odmah započnu rat i dokažu svoje junaštvo.
Što reče komentator Srbovanje: treba biti pažljiv i raditi polako i promišljeno.
Preporuke:
4
33
30 nedelja, 30 decembar 2012 04:43
Marko Gay
Samo stvaranjem Velike Albanije -- i to ujedinjenjem sadasnje Albanije i delova bivse Jugoslavije -- mozemo kontrolisati balkanske narode u dovoljnoj meri.

Nijedan od balkanskih naroda -- pa ni Albanci -- ne pripada nasoj kulturi, sto testiramo po tretmanu homoseksualaca.

Posto ne pripadaju nasoj kulturi, potrebno je da tim narodima ovladamo i kontrolisemo ih, gde je neophodno raselimo ih, i po mogucstvu ekonomski ih ekspoloatisemo.

Ako to ne uradimo, oni bi mogli zavladati regionom, a udruzeni s drugim slicnim narodima na kraju preovladati i u svetu, i na taj nacin u krajnjoj liniji nametnuti nam svoju kulturu.
Preporuke:
16
15
31 nedelja, 30 decembar 2012 07:01
goran sydney
Neko pomenu dedinjske jugoslovene. Tu lezi vecina srpske tragedije zadnjih godina pa i vise. Dedinjski jugosloveni bi dali sve do beograda jer su oni internacionalisti, borci za blagoutrobije, a za srbiju i narod ih bas briga.
Preporuke:
39
4
32 nedelja, 30 decembar 2012 08:38
Lili
@Perkins. Zar stvarno verujete da neki Albanac cita Nspm i jos na odlicnom srpskom pise komentare.Sve je to nasa peta kolona koja za lovu (preko Nvo)seje defetizam.Uvek ima nekoliko negativnih komentara,to je verovatno jedan aktivist zaduzen za Nspm.Pustimo ga da zaradjuje!!!
Preporuke:
48
1
33 nedelja, 30 decembar 2012 08:51
gavrilo
Ovoj zemlji kažem ZEMLjI jer Srbija od države nema ni D potrebno je oslobođenje!
Preporuke:
37
0
34 nedelja, 30 decembar 2012 09:19
Stefan
Treba se zapitati da li smo imali suverenitet u Presevu i Bujanovca pre podizanja spomenika? Sta je sa rezultatima izbora gde su Albacni obavili sramnu kradju glasova kada su zauzeli vlast u opstinama. Sta je sa zaposljavanjem Albanaca u lokalnim instituticijama (Albanac se zaposljava tako sto pita koja diploma treba i sutra je donese). Niko nije odgovarao za neradan dan za vreme njihove proslave dana zastave, za postavljanje Albanske zastave na drzavnim institucijama. Niko se ne pita kakav je polozaj Srba. Neko proba neki Srbin zaposljen u drzavnim institucijama da odbije neki zahtev Albanca (bio on i nelegalan) i odmah ce biti izlozen dodatnom sikaniranju Albanaca. Tamo su duple plate u drzavnim institucijama od nereda pocetkom 2000-tih. Ovaj spomenik je samo vrh ledenog brega izgubljenog suvereniteta nad tom teritorijom. Siptari jednostavno cim postanu vecina odmah pokazu svoje pravo lice i pocinju da vicu velika albanija i pocinju da zlostavljaju Srbe jer smo im mi za sve krivi.
Preporuke:
36
1
35 nedelja, 30 decembar 2012 09:38
plitko oranje
Nazalost upravu bese onaj siptar koji je zvao Ivicu da dode .Nesmije,ej bre policija ne sme da ode.EJ bre ni ministar vojni ne ide,zamislite u Juruzalemu spomen ploca sta ti je znam Dinu kvaterniku,pa sve sa drugovima ,Luburicem ,pa Anticom veselo drustvo humanista.Ne znam da li ce mo docekati seselja .ali neki Pukovnik bi morao da se pojavi.Evo ja se prijavljujem za adjutanta,svesno i dobrovoljno.
Preporuke:
28
0
36 nedelja, 30 decembar 2012 09:50
Miloš Kikić
Dačićevu izjavu da neće ići u Brisel pročitao sam juče na sajtovima dva naša dnevna lista koja se nalaze među tri najbolja u Srbiji, po anketi novinara profesionalaca čije je rezultate objavio "Status".
Poslao sam na obe adrese komentare u kojima sam napisao nešto sasvim slično ovome što piše Igor Marković u svome tekstu.
Ne samo da komentari nisu objavljeni, nego ni te vesti danas više nema na sajtovima ova dva lista.
Mora da je i sam Dačić shvatio pravo značenje te svoje izjave.
Preporuke:
35
1
37 nedelja, 30 decembar 2012 10:46
Maj nejm iz Mitar
Dobar tekst, pravovremeno reagovanje, ne kad sve padne u senu!
Preporuke:
22
0
38 nedelja, 30 decembar 2012 11:09
mladen
Sve je istina, osim primedbe o Vucicu. Ko misli da je on "dovoljno inteligentan", ja mislim da taj nije dovoljno inteligentan. Necu da vredjam, zelim da kazem da je to dogovorena igra i neka, samo njima, poznata taktika.
Preporuke:
27
0
39 nedelja, 30 decembar 2012 11:11
Drinko Končarević
Sve ovo, dešava se pred proslavu nove godine i pravoslavni Božić. Očigledno je, da je sve ovo tempirano.Posle toga neko će nekom nešto pokloniti. Šta, ne znam. Miriše na smak. U Makedoniji i Sloveniji građani traže ostavku vlada. Ni u ostalim krajevima bivše juge nije ništa bolje. Prema tome, samo strpljivo do Tominog termina a onda će mo videti.
Preporuke:
24
0
40 nedelja, 30 decembar 2012 11:16
SM.
Ko se još seća Dačićevih objašnjenja Kalemegdana francuskom kolegi na snimku koji je obišao svet?Meni osobno Dačić deluje smeteno, ali.....birali smo ga treba ga trpiti.Ulica spava snom pravednika.
Preporuke:
24
0
41 nedelja, 30 decembar 2012 11:58
@ Anka Krajina
Sve je baš tako Anka. Nije mi jasno odakle nama ideja da smo pronicljiv narod. Toliko puta nasedati...To je nama naša borba dala da imamo veliki broj sala gde slušamo govore budala.
Preporuke:
23
1
42 nedelja, 30 decembar 2012 12:06
Niko Nikolić
Srbija je u svom redovnom stanju, a autor i ostali patrioti dižu nekakvu bunu protiv "dahija".
Zaboravili su da je superpatriota Koštunica amnestirao šiptarske teroriste, a uskoro će ovi po redovitom toku stvari dobiti i status boraca pravednika sa pripadajućim benefitima kao u susjednoj Makedoniji.
Medutim Srbi su svesni da se šukati i rogati ne mogu bosti, pa biraju svoje "bikove predvodnike" koji eskiviraju svaku besmislenu konfrontaciju.
Potvrda za ovo je udvostručeni rejting naprednjaka, zar ne?
Preporuke:
6
16
43 nedelja, 30 decembar 2012 12:48
zoran
...samo jedna napomena:nije tacno da premijer i ministar policije nije uradio nista po ovom pitanju...pre neki dan poslao je policiju da uhapsi grupu Srba koji su posli da sruse "spomenik"...isti uhapseni i po kratkom postupku osudjeni...ko kaze da Srbija nije drzava Srba....uhapsen je i srpski tajkun,a oni sto ukradose 15%Srbije,...e sa njima se mora pregovarati...
Preporuke:
29
0
44 nedelja, 30 decembar 2012 13:01
Nerealan
""Realan. Zato su se prišljamčili 1918. god. Ne pričaj priču
Preporuke:
12
0
45 nedelja, 30 decembar 2012 13:07
Anka Krajina
@ Marko Gay
pretpostavljam da bi glasali za Srpsku radikalnu stranku na proslim izborima?

Ne, Marko, ne za njih nego za "kukuriku koaliciju"!
To nije stvar političkih stranaka već zakona pravne države.
Da ga vidim, junaka, koji sme u Kninu ili bilo gde u Hrvatskoj, postaviti spomenik Milanu Martiću!
A Milanović nije HDZ-ovac!
Preporuke:
23
2
46 nedelja, 30 decembar 2012 13:11
perkins@zaLili
Hvala na vasem komentaru,tko je on i sto je on necu da istrazujem,covek je dao svoje ime, misljenje,ideje nema razloga da mu ne verujem,ja ga prihvatam pod imenom tim,da li je nas no,drugos...,ili nesto trece nije bitno bit svega toga je da on ili njemu slicni ne mogu da rade sta hoce i dokle hoce,na jedan fin i kulturan nacin stvari brzo dodu na mesto gde trebaju da stoje,ipak smo mi SRBI tolerantan narod ma i tolerancija ima svoje granice po NICEU bi to ovako izgledalo;mrznja trazi kontakt i ima zelju da unisti kontakt mrznje jer u mrznji je strah i ona zeli da unisti taj strah,na kraju sve to i nije vazno,koliko ovo,SVE ZA SRPSTVO,SRPSTVO ZA NISTA.Ko se stidi porekla vazda rda doveka.P.P.NJEGOS
Preporuke:
19
0
47 nedelja, 30 decembar 2012 13:46
paja patak
Sećam se one stare predizborne parole za (meni nikada ni najmanje simpatični "stari") SPS,taj otrovni izdanak komunizma : "Što jes` - jes, najbolji je SPS". Kako to danas nostalgično mnogima zvuči.... Ne shvataju, ti jadnici,koji još uvek za njega glasaju da je i dalji razvoj te partije tekao svojim neizbežnim, prirodnim tokom... Za ovaj (novi) - Dačićev SPS, tu parolu bi trebalo samo malkice preinačiti: "Što jes` - jes, NAJGORI je SPS". Ali, to nije kraj... biće još i gore. Treba se samo malko strpeti. Nadmašiće rodoljubac Ivica, ako "tako treba" i SNS.
Preporuke:
12
1
48 nedelja, 30 decembar 2012 13:49
Jovan T.
Ovde u Srbiji je narod okupiran od svoje vlasti.
Preporuke:
20
1
49 nedelja, 30 decembar 2012 13:50
Aleksa
Ali šta očekujete od takve osobe kao Dačić, koja je još u mladosti ušla u politiku? To vam je pomalo kao sa fudbalerima. Dakle ušao novinarčić u politiku, okoštao u sistemu, on ga je uobličio u to šta je sada. On se odavno ne kreće u realnom svetu, on nema gde da osegne zrelost čoveka... smešni su mi oni kojima je on gori od jajeta iz kojeg se ispilio, gori od svojih komunističkih uzora iz ranih devedesetih oko Miloševića. Dačić nikad neće imati odgovarajući intelektualni i moralni integritet, nema gde da ga stekne. Ucenjen od Zapada, može jedino da se u vođenju svoje privatne politike, kojoj je važniji njegov život nego interes Srbije... može jedino da se nada da će kad ga strah od gnevne Srbije više uplaši od Eštonove, da će da proba da potraži novog gazdu u Moskvi. E bre, računaju se dela, a ne što takvi kao Dačić petljare uhvaćeni u mrežu ciničnih zapadnih marioneta, koje žare i pale srpskim zemljama. Dačić nije kapacitet.Srbija je okupirana idejno još od 44.Promene još nema
Preporuke:
16
1
50 nedelja, 30 decembar 2012 14:07
Dragoslavić
Šešelju vrati se! Slobo, povampiri se!
Preporuke:
19
4
51 nedelja, 30 decembar 2012 14:53
laxa
izgleda da bi i mi mogli podici spomenik maksu luburicu u sremskoj mitrovici...kad vec albanci mogu da rade kod vas sta hoce
Preporuke:
8
11
52 nedelja, 30 decembar 2012 15:16
Nikola
"Drugo, indirektno je priznao da su Briselski pregovori u isključivom interesu Brisela i Prištine, jer preti da će da im „napakosti“ tako što neće otići na te pregovore, čime, zapravo, demantuje sva dosadašnja uveravanja vlasti kako je u interesu Srbije da pregovora sa Prištinom pod pokroviteljstvom briselskih birokrata."

Sjajno zapažanje.
Preporuke:
23
0
53 nedelja, 30 decembar 2012 16:15
Beli Orao
""Miloš Kikić. Miloše kao što vidite i dalje vodite sa 15:0. I od mene opet plus. Ipak priznajte da ste bili demokrata pa ste se pokajali. Mislim zbog Politike.Dnevnog lista. I tako.
Preporuke:
14
1
54 nedelja, 30 decembar 2012 17:02
Slavomir Srpski
Naravno da je sve ovo tacno, da bolje ne bi moglo biti opisano.

Ali svi oni koji su zeleli rusenje Tadiceve vlade, u kojoj je Dacic bio onaj presudni stub (kada u 2008 prevari svoje birace i predje u tabor Tadica), cijim urusavanjem bi Tadic i DS sisli sa vlasti. To da je sada Dacic prevario i Tadica (a ranije Kostunicu) samo pokazuje da je to najneposteniji i najprefriganiji politicki dogmata ove u Srbiji. Dakle onaj stetocinski nus-produkt koji sada moramo jos da trpimo da bi ipak promenuli samoubilacki proces Borko-Tadic.

Ali bas zbog toga bi bilo cudno ocekovati bilo sta bolje od Dacica, koji je protivurecan sam sebi i svim ostalima, pa mu bilo kako prevrtanje curaka uvek dolikuje. Izdaja kod njega i nije izdaja, kada je konstantno odradjuje, i danas izdaje ono sto juce odradi a sutra ce izdati ono sto danas radi.

On je najgori izdanak nekvalifikovane "politicke misli" kod srpskog politikanstva. Ni najgori deo Milos Obrenovica mu nije do kolena.
Preporuke:
21
1
55 nedelja, 30 decembar 2012 17:13
@ perkins
tačno,stvari brzo dođu na mesto gde trebaju da stoje.to vredi i za srbe i srbiju.proces je u toku.i neće dugo da traje...amin.
Preporuke:
1
8
56 nedelja, 30 decembar 2012 17:16
Slavomir Srpski
Autor kaz da Dacicvo pozivanje da ce "prekinuti Briselske dogovore" ukoliko lokalne vlasti U prsevu same ne sklone taj "spomenik", po mom misljenju nije u vezi sa tim da se priziva EU da se mesa u srpske unutrasnje stvari.

Pa oni su VEC go grla umesani u domacu politiku, ili to nekima promice ispod ociju??

Nije tu fora. Fora je u tome sto Dacic ne upotrebljava legalno ( a ni EU ne bi mogla biti protiv) da bi taj "spomenik" uklonile. Ali onda jadnom Ivici bi preprecili EU-priblizanija, sto on NECE. Ovaj njegov iskorak nije u smislu da bi on jos vise da uvlaci EU u unutrasnje stvari Srbije, vec da Srbiju uvuce kako-tako u EU.

Nasa boljka nije Brisel, ve Daciceva i vladina manija da se EU ne sme cackati kao mecku ako je molimo na kolenima da nas udostoji neko datuma o (ne)mogucim pregovaranjima za jevrointegracije. To je sadasnja srpska tragdija, jer imamo vladu koja bolje zna od naroda sta je nama bolje.

Blago nama da vlada tako lepo brine o svom nevaspitanom narodu.
Preporuke:
10
2
57 nedelja, 30 decembar 2012 18:22
perkins za @
tu smo znaci,gde je hrabrost nestala,nema imena vise,papila maca jezik,progovori glasno i jasno na jeziku mome sada i tvome SRPSKOME,da i tvoj glas se jednom cuje,zato se i sluzis jezikom SRPSKIM,jer sa drugim te nitko ne cuje
Preporuke:
11
1
58 nedelja, 30 decembar 2012 18:27
@ perkins u živom pesku svojih horizonata(bućkuriš nije lek za to)
onima koji su gluvi za druge jezike(i za Druge)normalan čovek mora da se obraća tako da ga insuficijentni svate.tebi je to nešto čudno? misliš da treba da se ponosiš zbog toga,a?
Preporuke:
0
13
59 nedelja, 30 decembar 2012 19:47
perkins za@
sto ce meni drugi jezik,SRPSKI je najvazniji,vidis da si ga i ti naucio da vazan nije kako bi ti komunicirao,ponosan sam na tvoje znanje jezika SRPSKOG
Preporuke:
17
0
60 nedelja, 30 decembar 2012 20:35
Hrišćanin
Pohvale gospodinu Markoviću za odličan tekst. Ivica je zaista unikat. U najkraćem roku eliminisati nesposobne i nedostojne ličnosti sa srpske političke scene. Probudite se Srbi! Pozdrav čitaocima i redakciji NSPM.
Preporuke:
26
0
61 nedelja, 30 decembar 2012 23:06
NE ZABORAVI
perkins za@
deo našeg srBskog jezičkog identiteta je i ćirilica
Preporuke:
12
1
62 ponedeljak, 31 decembar 2012 12:09
Mrks
@Lili:slazem se sa vama, ranije sam to i ja pretpostavio, verovatno se radi o nekom LDP sa dobrim znanjem jezika jer je anti-Srbin. NSPM nije Blic ili E-novine pa otud takvi ovde, i dobro je da su tu, ipak njihova bezocnost nervira i to ih valjda podstice da i dalje nastavljaju vredjati.Nemam nista protiv NSPM filozofije da svakome treba dozvoliti da kaze sta hoce, izuzev vredjanja, a nama ne ostaje nista drugo nego da ih ignorisemo, smatram da njihove komentare ne treba ni ocenjivati, agresivni bestidnici mogu biti samo agresivniji ako ulazite u diskusiju sa njima.
Preporuke:
12
0
63 četvrtak, 10 januar 2013 21:41
Patriota
Sramoti li se Ivica, sramoti i dzavu, sramoti svu policiju srbije, jer im ne dozvoljava da rade svoj posao. Sta misliti o policajcu koji na izjavu da ce ga docekati 500 naoruzanih terorista ne poduzima ma bas nista osim sto prica viceve. Pravi policajac bi poduzeo radnje da se otkrije tih 500 naoruzanih da im se uzme oruzje i da ih se privede pravdi. TO je jedan minimum koji je trebalo uciniti. Ko to jos da veruje Vucicu koji kontrolise i koordinira rad svih sluzbi sigurnosti kad nema informacije od BIA koliko su stvarne te pretnje siptarskih terorista. Kako je moguce da BIA nema niti spisak onih koji bi mogli da budu naoruzani i kod kojih bi se zdruzenom akcijom izvrsili pretresi u cilju pronalazenja oruzja. Ako neznaju da rade neka pozovu one koji su u socijalizmu cuvali drzavu da ih nauce kako se brani zemlja.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner