Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Urlike Lunaček: EU neće dozvoliti na Kosovu nešto slično Republici Srpskoj

Komentari (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 29 decembar 2012 21:09
s.p.Lajkovic
A ti se, kao i EU, nesto pa pitate?
Preporuke:
101
6
2 subota, 29 decembar 2012 21:10
albanopolis
ma ovi platformisani mozgovi ne mogu to da svate...trebaće im mnogo jabuka i šljiva,ha ha ha
Preporuke:
9
101
3 subota, 29 decembar 2012 21:11
Dragoslavić
Srećom su nam svi u evropskoj uniji prijatelji. Ko zna šta bi ova govorila da nam nije prijatelj.
Preporuke:
118
2
4 subota, 29 decembar 2012 21:14
Irina Dejanović
Kada novac od droge i sama trgovina narkoticima počnu da upravljaju politikom i političkim kretanjima u Svetu onda smo na samom rubu totalnog moralnog posrnuća. SAD i EU znaju sve o Kosovu, narko kvazi državi i njenim liderima pa se podrška njima drugačije ne može karakterisati već kao odsustva minimuma savesti i morala, neophodnih da bi Svet uopšte mogao da funkcione.
Preporuke:
82
4
5 subota, 29 decembar 2012 21:17
Goran Jevtović
“Evropska unija nikada neće dozvoliti na Kosovu nešto slično Republici Srpskoj”, izjavila je Lunaček za prištinske medije.

Ovakve nebulozne izjave moći ćeš da odašilješ sve dok vaša kominternovska okupaciona ekipa drži tzv. vlast. A kada se većina naroda bude opasuljila, a to će biti na proleće (do tada Srbi slave, tihuju, mezete suvo meso, turšiju i kiseli kupus, dakle, skupljaju snagu...), e onda ćemo se pitati i mi šta bi ti sve htela.

Ona je kazala da je platforma Srbije o Kosovu "nevažeća" i istakla da "Kosovo i Srbija treba da se usredsrede da razgovorima reše probleme u svojim odnosima"

A ovo oko tzv. platforme je dobro što si rekla baš zbog onog što naglasih, da se mučeni Srblji otrezne preko zime, i da shvate da je na čelu VELIKE prevare, upravo master iz Bajčetine!
Preporuke:
64
7
6 subota, 29 decembar 2012 21:20
s.p.Lajkovic
A ti se, kao i EU, nesto pa pitate?
Preporuke:
41
6
7 subota, 29 decembar 2012 21:26
Pa,dodji ti pa nedaj,
Dodji ti,g-djo,Lunacek,pa ne daj Srbima da prave drzavu u svojoj drzavi,priznatoj od strane UN.
Sram te bilo,mrzis Srbe iz dna duse,ali dzaba ti je,R.Srpska je srpska drzava,kako joj i casno ime govori,a KiM je srpska pokrajina,pa makar ti pukla od bijesa.

Niste vi dozvolili ni da vam se razvali carstvo,pa vam ga Srbi razvalise i do Beca dodjose,a koliko se meni cini,opet cemo do Beca doci,samo da se malo konsolidujemo i u goste bracu Ruse primimo.

Vidim ja da vas hvata panika,nema vise udaranja silom po Srbima,pa ne znate sta cete sada.
Preporuke:
68
4
8 subota, 29 decembar 2012 21:28
Jelena
predstavnik kanadske specijalne službe Stjuart Kelog ukazuje da američke diplomate ne dozvoljavaju međunarodnim snagama da uhapse najpoznatije narko-dilere. On čak tvrdi da kosovski premijer Hašim Tači predvodi najveći klan kosmetskih Albanaca, koji se bave trgovinom narkotika. Po tajnim izveštajima KFOR-a, taj klan ima tri nelegalne laboratorije za proizvodnju heroina.

Ko su kupci avganistanskog heroina? Uglavnom ti narkotici idu Evropljanima srednjeg i nižeg imovnog stanja. To su sredstva za ljude koji preživljavaju socijalne stresove zbog teških uslova života, posledica krize, nezaposlenosti i beznadežnosti. U privilegovanim slojevima u Evropi, heroinska zavisnost je izuzetno retka. A sada da postavimo sebi pitanje – zbog čega u Evropi raste potražnja kokaina ali i heroina?

Za specijaliste taj odgovor je jednostavan, kokain je narkotik za bogate ljude, pa ako hoćete i za bogate nacije. On ne donosi tako užasne „mamurluke” kao heroin, polagano ruši zdravlje.
Preporuke:
60
4
9 subota, 29 decembar 2012 21:29
Adam
Ova gospodja izvestiteljica, kao i gospodin izvestitelj Kacin, uostalom kao i vecina iz tog glomaznog, paraztskog i birokratslog EU aparata, jos nisu savladali osnovna pravila civilizovane komunikacije: ne upadati u tudj razgovor i dobacivati kada vam nije data rec ili kada vas niko nije nista pitao.
Preporuke:
51
3
10 subota, 29 decembar 2012 21:34
Đetić
I netreba da dozvoli.Političarima bi to i odgovaralo pa da se samo bave Kosovom jer je u Srbiji sve na korak od totalnog sloma;ekonomija ,zdravstvo,sudstvo i dr.Argentinski sindrom je na vidiku i ogromna nezaposlenost će tek da usledi.Doći će vreme da se neće smeti nositi vekna hleba da vam je neko ne otme.
Preporuke:
7
48
11 subota, 29 decembar 2012 21:37
Neće dozvoliti
EU neće dozvoliti - a kako mislite to vi da nešto dozvoljavate ili ne dozvoljavate po belom svetu. Što se vi mešate u dešavanja u Libiji, Siriji, Kosovu, po Africi i drugde?.To što vi radite je nasilje, a to se nasilje onda prenosi io na nasilje na mikronivou. Pa onda pričate o borbi protiv nasilja, a ovamo ga vi, svetski moćnici, generišete.
Preporuke:
45
4
12 subota, 29 decembar 2012 21:37
Jovana
Već odavno je poznato da se stotine tona heroina proizvedenog u Avganistanu prebacuju u bazu Bondstil na Kosmetu američkim vojnim transportom, a dalje se šire po Evropi putem mreže narko-dilera kosmetskih Albanaca. Po podacima DEA, preko Kosmeta u Evropu stiže oko 90 odsto heroina iz Avganistana. A kanali funkcionišu pod okriljem zvaničnih službi SAD.

Sve je odavno vrlo precizno isplanirano. Avioni američke transportne avijacije sleću na vojno-civilni aerodrom Slatina kod Prištine, tu se kontejneri pretovaraju u vojne kamione i voze „vojnu opremu i snabdevanje“ u bazu Bonstil 40 kilometara udaljenu od aerodroma.
Preporuke:
39
3
13 subota, 29 decembar 2012 21:51
Svetislav Kostić
Svaka muška ili ženska stuha može da se izživljava na jednoj Srbijom u kojoj vladaju tipovi poput onog tamo Tadića i ovog tu Dačića.
Preporuke:
40
6
14 subota, 29 decembar 2012 22:05
MilošRS
Naravno.
EU će se raspasti(vrlo moguće poput Jugoslavije , u krvi) .
A Srbi će već vidjeti šta im je činiti(i kako).
Nije im prvi put.
Preporuke:
43
3
15 subota, 29 decembar 2012 22:21
Dragan
Novogodišnje želje glavnog ženskog srbomrsca
Preporuke:
40
3
16 subota, 29 decembar 2012 22:34
kaca
A Šta je to tako loše u R. Srbskoj , Urlike Lunaček , Osim sto je Srpska ? Znamo da je to već poodavno svima kao sto sve Vi problem.Urkos Vama i sličnim vama OPSTAJEMO, a šta sve niste isprobali da nas slomite, a mi opstajemo i kako korov postajemo još otporniji na vaše političke i svake druge herbicide.
Preporuke:
34
4
17 subota, 29 decembar 2012 22:38
Olga
Amerikanci su za sebe isposlovali eksteritorijalnost za svoju vojnu bazu Bonstil (to jest, pravnu nezavisnost prema lokalnim vlastima), iza velike američke politike krije se najprljaviji finansijski interesi visokih američkih političara. Danas se preko Bondstila valja ogroman narko novac, koji se u Vašingtonu raspoređuje uglavnom na nekoliko porodičnih klanova, koji su započeli rat u Jugoslaviji, a potom u Avganistanu.

Kako ovde ne pomenuti Bila Klintona, „pobednika” nad Slobodanom Miloševićem, koji je stajao na izvorištima srpske tragedije i kako ne primetiti da upravo njegova supruga danas svim silama cedi iz Beograda priznanje nezavisnosti Kosova.

Verovatno je takođe tačno, da će poput Bilovih liberalnih lagarija o zločinima Srba, koje su već otišle na smetlište istorije, u takvom blatu završiti i žalopojke Hilari o patnjama kosmetskih Albanaca na putu sticanja slobode od Beograda.
Preporuke:
37
2
18 subota, 29 decembar 2012 23:20
Konobar
Ko ima pamćenje duže od dve godine,taj pamti lom u Parlamentu Evrope kada je Ulrike tražila da se u rezoluciju unese odredba da Srbija neće biti kandidat dok ne ispuni tačku 7 rezolucije o Kosovu. Nemoj da se pravimo blesavi,rezolucija EU od 19.01.2011 jasno kaže u tački 7- vlada MORA da rasformira srpske paralelene strukture kako južno tako i severno od Ibra i da bude kooperativna kod uvođenja zvaničnih struktura. Srbija je postala kandidat na mišiće kada je Dačić uhapsio generala Mladića i Gorana Hadžića, alo bre Srbi. Da dobije DATUM, Srbija MORA da rasformira srpske strukture jer nema više generala na lageru za isporuku, i to je to.
Preporuke:
44
4
19 nedelja, 30 decembar 2012 00:00
albanopolis @ konobar
srbija ima da rasformira paralelne strukture upravo zato jer su paralelne! bez obzira na EU. pa bar si ti jedan od retkih koji ovde nešto malo misli...
Preporuke:
5
52
20 nedelja, 30 decembar 2012 00:11
Miloš Marić
Baš ova Urlike urliče!
Preporuke:
35
5
21 nedelja, 30 decembar 2012 00:18
Ja
U čemu je problem, ni Srbi neće dozvoliti da šiptari imaju svoju državu na srpskom Kosovu. Uostalom, ko je ova spodoba, otkud joj pravo da ona govori o Srbima...
Preporuke:
29
2
22 nedelja, 30 decembar 2012 00:20
Srbin Obični
Što će Srbi sa ovakvim? Treba li nam to? Čak i ako uzmemo da ona to zbog Šiptara priča, gdje su tu obziri prema srpskom narodu? Nema ih Dačiću!
Preporuke:
18
2
23 nedelja, 30 decembar 2012 00:26
Srbin Srbinović
Gospođo europska,
1) Republiku Srpsku Srbi su izvojevali srcem i oružjem a ne uz nacističku dozvolu. Srbi tu dozvolu nisu tražili, jer je poznat odnos EU FAŠIZMA PREMA SRBIMA: NATO ZAPAD JE POKRETAČ I POKROVITELj GENOCIDA NAD SRBIMA U 20. VEKU.

2) Što se tiče "važenja" i "nevaženja" oko KiM i na KiM, u Srbiji, gospođo, jedino si ti NEVAŽEĆA.

3) Paralelne strukture u Srbiji su JEDINO strukture u Prištini, koje je fašistički NATO Zapad protivpravno ustoličio BOMBAMA.

TO JE ISTINA, A OSTALO JE LAŽ I FAŠIZAM !
Preporuke:
29
2
24 nedelja, 30 decembar 2012 00:42
Peter RV
Voleli bi smo da poneki put cujemo odgovore nasih vlastodrzaca, na ovakve jasne izjave i stavove koji nam dolaze iz 'Evrope'.
Vucicu, Dacicu i Nikolicu- javite se jedanput!
Dokad cete da se krijete?
Preporuke:
29
1
25 nedelja, 30 decembar 2012 00:56
Zivko
A EU je dozvolila da Albanci unutar Srbije imaju svoju drzavu Kosovo. Koja arogancija? Dvostruki standardi. EU je prvo promenila granice unutar Srbije pa potom kaze da nema vise menjanja granica na Balkanu
Preporuke:
25
2
26 nedelja, 30 decembar 2012 01:45
mladen
Konobar, imaš piće od mene!
Preporuke:
15
4
27 nedelja, 30 decembar 2012 01:52
Harun al Rašid
EU neće dozvoliti? Pa jel oni znaju o čemu govore? Proći će i EU kao i sve drugo što je prošlo, a Srbi će ponovo vladati Kosovom i Metohijom. To znaju i Albanci, samo izgleda ne znaju ovi birokratičići u EU.
Preporuke:
24
1
28 nedelja, 30 decembar 2012 02:25
dr milanko
kakav urlik stasite Urlike!


Zv sam se zaledio i prenuo.... Kao da to sto ona ima neku neverovatnu snagu i moc...
Ta hajte molim Vas..pa to je sve u njenoj glavi a ne mojoj...ili vasoj... Mozda zena racuna na nabavku organa za transplataciju povoljno bekada u buducnosti kada Kosovo formira svoju sluzbu za transplataciju organa pa krene u kampanju dobrovoljng davanja i zavestanja... Imam osecaj da ce kampanja biti usmerena na Srpske enklave... Boze crnjaka...
Preporuke:
5
1
29 nedelja, 30 decembar 2012 03:08
vojvoda
O da,itekako ce dozvoliti jer koliko sam video u EU pocinju da duvaju drugi vetrovi.Narod je sve nezadovoljniji,muslimani su sve ekstremniji,gomila incidenata se gura pod tepih tako da mozete cuti za njih jedino od stanovnika.Gradovi vise nisu bezbedni za nocna setanja(n.p.r.Bec)a banke jednostavno obozavaju toliko, da gledaju samo na otplatu kredita namire a ostatak se gura u slamarice ko je u mogucnosti.Blizi se lagano i "EU prolece"jer jako se brzo odvijaju procesi nezadovoljstva.
KIM se blizi ocigledno "Sibirska zima"jer onaj ko mesa karte ocigledno se sprema kuci zbog sopstvenih problema na vidiku a jedino Ceku pravi Armiju od 40 000 vojnika i samim tim grize udicu svojih "prijatelja" ili ti ako vam je lakse,Siptari ce biti koleteralna steta kao i Srbi 99.Obican Siptarski narod neshvata(puka sirotinja)da im je sasvim dovoljno sto sad pored Tacija imaju i Haradinaja i koji mu jedino mogu garantovati "Propast'jer neznam nikoga koga je CIA sacuvala kao prijatelja!!!
Preporuke:
14
2
30 nedelja, 30 decembar 2012 03:46
Kinez
Može gospođa da priča šta god hoće. Samo znam da ja ne kupujem ništa iz EU od kad je potpisan SSP. Oni nas maltretiraju, da im moje pare ne dam (višak u slamaricu, pa makar i 50 švajcaraca). To je najmanje što mogu kao potrošač - moje pare, moja odluka. Evropski.
Preporuke:
10
1
31 nedelja, 30 decembar 2012 04:12
old fashion Srbin
ova spodoba samo što nije rekla da eu nikada neće dozvoliti nijednu srpsku državu bilo gde na svetu. Pa, ćeraćemo se još, evrofašisti.
Preporuke:
12
1
32 nedelja, 30 decembar 2012 07:39
mika.vrana
Ne, može ona iznositi svoj stav, to je stav EU, koji nije nikakvo iznenađenje, i vrapci to znaju,evo, sto godina Zapad strpljivo i hladnokrvno Srbiju upravo svodi na ovaj scenarij, koji nije završen samo sa Kosovom i to vrapci na grani znaju. A smjernice za genocid nad Srbima su zapčele još od 1914, Austrija je propovjedala preventivni rat protiv Srbije,a Hitler u Main Kampfu odao je priznanje dr. Karlu Luegeru, koji je vodio stranku hrišćanski socijalisti u austrijskom parlamentu koji je imao razrađenu primjenu genocida nad Srbima , što je prihvatio i u nekim svojim izjavama sam car Franjo Josip. Ostvarenje te smjernice genocida nad Srbima su nacisti ostvarili sa NDH.
Preporuke:
11
1
33 nedelja, 30 decembar 2012 07:41
Miloš Kikić
Sada Suzana Grubješić da uzvrati ovoj istom merom!
I onoj Doris Pak, preventivno.
Preporuke:
10
1
34 nedelja, 30 decembar 2012 09:08
Mika Dorćolac
Vi nebiste dozvolili da dišemo, mi srbi.Ali, vazduha ima.Lepa naša Srbija nikada neće u Unije i nikada neće prestati borba naroda za svoje svetinje.Dok nas ima.
Preporuke:
11
1
35 nedelja, 30 decembar 2012 09:09
gavrilo
“Evropska unija nikada neće dozvoliti na Kosovu nešto slično Republici Srpskoj”, izjavila je Lunaček za prištinske medije...da li ovi naši politički mozgovi znaju da čitaju? Da li čuju!pitam se da li ima neko ko može ove naše BABE da probudi iz ovog dubokog, bezalternativnog evroatlanskog sna?i kao što reče najpametniji političar srbskih zemalja , cijenjeni prof. EMIL Vlajki, nisu oni rušili Srbiju da bi je ponovo gradili!jasna poruka i republici Srpskoj koliko ih voli i podržava EU!
Preporuke:
10
1
36 nedelja, 30 decembar 2012 09:44
Čiča
Trla baba lan da joj prođe dan.
Preporuke:
10
1
37 nedelja, 30 decembar 2012 10:24
Beli Orao
""Miloš Kikić. Miloše, od mene plus, ali priznaj da si bio demokrata pa si se pokajao.
Preporuke:
4
1
38 nedelja, 30 decembar 2012 10:25
jezdimir dangić... stara mržnja zaborava nema
*Sugerisali ste da postoji izvesni kontinuitet politike Nemačke prema Srbiji i Balkanu i ciljeva Trećeg rajha?

-Kontinuitet seže do Prvog SR. Bila sam iznenađena kada sam u Evropskom parlamentu videla koliki je uticaj na dešavanja u Jugoslaviji imao pokojni Oto fon Habzburg, naslednik austrougarskog trona. Fon Habzburg je bio neumoran i efikasan sponzor hrvatskog nacionalizma. On je, u suštini, bio protivnik Trećeg rajha, sarađujući sa američkom obaveštajnom službom tokom Drugog SR. Ali insistirao je na osveti Srbiji, i iznad svega je promovisao obnovu habzburške imperije u okviru panevropske unije. Koncentrišući se na Nemačku, Srbi nisu uspeli da vide, a kamoli da se suprotstave, najopasnijem i najistrajnijem protivniku, kakav je nadvojvoda Fon Habzburg. Njegov uticaj je bio važan u oživljavanju ideje da Slovenija i Hrvatska prirodno pripadaju germanskoj sferi uticaja u Evropi. Treći rajh nije izmislio ovu ideju.

Dajana DŽonston, Večernje novosti, 22.12.2012.
Preporuke:
13
1
39 nedelja, 30 decembar 2012 10:49
Slaviša
Urlike Lunaček: EU neće dozvoliti na Kosovu nešto slično Republici Srpskoj
Ali ce zato dozvoliti dve ili tri albanske države na tuđoj zemlji i narko trafiking?
Preporuke:
13
1
40 nedelja, 30 decembar 2012 10:55
Zaharije Orfelin
Od svega što je rekla važno je jedino da je priznala da je Republika Srpska Država.
Preporuke:
13
1
41 nedelja, 30 decembar 2012 11:11
Vlajko
Pa demokratija je(valjda). I svako ima pravo na svoje mišljenje, čak i ako se stavi na papir. Bez obzira šta ova predstavnica rekla mi imamo pravo na drugačije mišljenje. Što se ovi naši komentatori toliko bune okdabi da zabrane drugačije mišljenje?
Preporuke:
1
6
42 nedelja, 30 decembar 2012 11:31
Jovana
sikter, bre!
Preporuke:
14
0
43 nedelja, 30 decembar 2012 11:35
SM.
Od nekih komentara,nema šta naučiti.Bolje je bilo ćutati.Nerealno iskrivljivanje stvarnosti,stvara nebuloze.
Preporuke:
2
11
44 nedelja, 30 decembar 2012 12:12
zvonko
čuvena evropska pravda jedva čekam da nas dačić i nikolić uvedu u ovu evropu da se siti nauživamo pravde i pravičnosti
Preporuke:
4
0
45 nedelja, 30 decembar 2012 12:29
Nemanja
Ovde je po sredi zamena teza. Suština je u sledećem, Srbija neće dozvoliti postojanje albanske zemlje u Srbiji. Sve dok Srbija to ne prihvati i ne dozvoli ta država je nepostojeća, ma šta govorili razni evropski izvestioci. Dalje, podsetio bih da izvestilac mora da ima na umu da i u samoj EU postoje zemlje koje ne prihavataju tzv. albansku zemlju u Srbiji. Složena ja i nerazumljiva do kraja ta tematika za izvestioce, koji služe da distibuciju njima lepih želja. na sreću našu, želje su u ovom slučaju puste i neostvarive.
Preporuke:
7
0
46 nedelja, 30 decembar 2012 12:34
Kale
@albanopolis
ti se, bre, Srbine, ponašaš kao da ti je tata bio Gebeles, i da je ovo 1941. godina. Zar ništa nisi naučio iz istorije? Ajde, što su ti stavovi neofašistički, odnosno zastupaš ono isto što su zastupali bailisti u 2. sv. rat, a najgore je, što si ubeđen da će to uspeti, i ovoga puta proći. Neće burazeru. Sačekaćemo veliku igranku, koja će otpočeti, već možda, iduće godine, odnosno kada dođe do okršaja "vaših" i "naših". Taj je okršaj neminovan. E, kada on završi onda se vidimo. A ovoga puta ste toliko drski i ispoljili ste tolike zločine prema Srbima da se ne trebate nadati dobru. Samo se vi držite ovih što tonu svaki dan sve više i više, i čija su jedini argumenti vojna sila. Lepo ćete se s njima provesti. Uostalom, vama i "hrvojama" to neće biti prvi put, ali će sada biti poslednji, jer ste se pokazali kao neporavljivi zločinci.
Preporuke:
13
0
47 nedelja, 30 decembar 2012 12:56
raja
Kakvu vlast imamo ako zatraže da se više ne izjašnjavamo da smo Srbi i da nam se država više ne zove Srbija oni će i na to pristati. Kud mi bog dodeli da budem njihov savremenik.
Preporuke:
7
0
48 nedelja, 30 decembar 2012 13:03
F-16
Matuška Rossiя, pomogi!!!
Preporuke:
10
0
49 nedelja, 30 decembar 2012 13:46
Zaharije Orfelin
& F-16

Tačno tako, i jedino tako. Ako nam Rusija ne pomogne, nema ko drugi.
A pravo je pitanje do koje mere je Rusija spremna
da se založi (da ne kažem, žrtvuje)za srpsku
dobrobit?
Posle osmogodišnjeg potcenjivanja Rusije od strane
Tadićeve klike (Tadić je u razgovorima sa Putinom
provocirao, predlažući da stanica-podstanica za
deponiju prirodnog gasa iz Južnog toka, bude u
Tuzli), sada bi neko trebao da klekne i zamoli
Rusiju za oproštaj. Bolje je i kleknuti pred
Rusijom, nego puzati pred Evropskom Unijom.
Klečanje je, u odnosu na puzanje, skoro pa uspravan
položaj.
Preporuke:
7
0
50 nedelja, 30 decembar 2012 13:55
jaki se ne mrve tako lako
subota, 29 decembar 2012 Irina Dejanović
Kada novac od droge i sama trgovina narkoticima počnu da upravljaju politikom i političkim kretanjima u Svetu onda smo na samom rubu totalnog moralnog posrnuća


Što se tiče nas, mi smo posrnuli i bez toga, s onim što smo ga "voleli više nego mamu i tatu", a on (opet uz našu svesrdnu pomoć), upropasti nas ekomski, zabrani nam ćirilicu, veru, običaje, ime ... Komunizam, na to mislim.

Činjenica je da Zapad posrće moralno, ali oni se takvi ostrvljuju pre svega na slabe nacije, a mi smo takva.
Eto, kad budem video da 90 posto nas opet piše ćirilicom, znaću da smo počeli da mislimo pametno i da smo ojačali i u svakom drugom smislu.
Preporuke:
1
0
51 nedelja, 30 decembar 2012 14:04
Drinko Končarević
Još jedanput: međunarodno pravo ne postoji. Postoji samo međunarodno nasilje koje predvode USA i EU a za njima ostali srazmerno svojoj moći. Koliko vrede akti međunarodnog prava: ništa. Ova ista USA i EU su priznali Srbiju u avnojevskim granicama a onda na tako priznatom teritoriju, priznali su tvorevinu kojoj bi da obezbede atribute države. Ovaj čin Urilke Lunaček podržava i američka ambasadorka u Prištini. Defakto, USA na teritoriju Srbije ima dve ambasade što je u suprotnosti sa "Briselskom konvencijom o ambasadama (1962 g.).
Preporuke:
5
0
52 nedelja, 30 decembar 2012 15:16
@s.p.lajkovic
Dabome da se EU ništa ne pita. Jedino oni pitaju nas- šta smo i kako uradili od onoga što su nam naredili. A mi njih nešto da pitamo? Bože sačuvaj. Jel' tako, gospodine lajkoviću?
Preporuke:
4
0
53 nedelja, 30 decembar 2012 16:21
Ludi Vanko sve luđi i luđi
Zbog ove izjave, nikad u Eu.Ne samo zbog nje.Ali ona je prevršila meru.Ta žena ne vidi dalje od nosa.Odakle joj pravo da nas vređa u zdrav mozak.Zar ih nije (Šiptare ) napravila na našoj teritoriji.?Nije uzela od nas i dala njima?I sad , naše ne sme niko da nam vrati.Pa to je strašno.I mi s njom pregovaramo.Od nje zavisimo.To nije bilo ni pod Turcima.Takav zulum u međunariodnim odnosima. I da nam tamo ima da cvetaju ruže , ne bismo smeli da prihvatimo.A tek kad znamo da nas čeka sve gore.I to od Kacina i nje.I šta kaže Dačić?Moramo u EU.Zbog ove rđe moramo?Da li je moguće da ima jedan pozitivan razlog ?Nek kaže jedan.Mi imamo milon da ne idemo.Oni pričaju priču za malu decu.Tamo razloga za ulazak nema.Nijedan
Preporuke:
4
0
54 nedelja, 30 decembar 2012 16:39
Beli Orao
F16. Ma hoće Rasija, nego ne zna niko da zamoli.
Preporuke:
3
1
55 nedelja, 30 decembar 2012 17:11
ojačati funkcije države-svuda
gluposti,ko i traži da u sred srpskog kosova i metohije srbi imaju državu u državi?
Preporuke:
7
0
56 nedelja, 30 decembar 2012 17:40
Zoran
Šta me briga šta neka Urlike misli. I ja neću dozvoliti status Flamanaca u Belgiji kao što ima Tunguzija u Rusiji.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner