Potrebno je više ovakvih tekstova. Od drveća vesti ne vidimo šumu suštine. Hvala prevodiocu.
Preporuke:
20
7
2
četvrtak, 03 januar 2013 14:03
Drinko Končarević
Cela priča ima za cilj da relaksira publiku pred predstojeći napad na Iran. U celom tekstu štap i šargarepa su dobro maskirani pa se nameće zaključak kako su svi nevini. Eto oni bi pomogli ali ...
Preporuke:
10
3
3
četvrtak, 03 januar 2013 14:05
auu
Ozbiljan tekst. Oštar, ali argumentovan, bez obzira na koju stranu u aktuelnom bliskoistočnom sukobu navijali i sa koliko minusa (i bombi) poklapali kritičare američke i izraelske politike.
Preporuke:
13
2
4
četvrtak, 03 januar 2013 16:57
Odbrana i poslednji dani
Iako empatija sa ugroženima slovi za jednu od glavnih crta američkog karaktera..
Evo kako je Selindžer opisao empatiju (nekih) Amerikanaca: Ali ono što me je dotuklo-bila je ta dama što je sedela pored mene i cmizdrila za sve vreme te proklete filmčuge. Što su se na platnu više folirali,ta vam je tim više cmizdrila. Pomislili biste da je plakala zato što je bila đavolski meka srca,ali ja sam vam sedeo odmah pored nje,i mogu vam reći da to nije bio slučaj.S njom je bio taj klinac kome je bilo smrtno dosadno,i koji je hteo da ide da piški,ali ona nije htela da ga odvede do toaleta.Samo mu je govorila da sedi sa mirom i da pazi kako se ponaša.Srce joj je bilo meko,otprilike,kao vučje.Uzmite,tako nekog što je u stanju oči da isplače zbog nekih starih folova u nekom filmu,i u devet slučajeva od deset sve su vam to u duši pravi gadovi. Bez šale....
Preporuke:
9
1
5
četvrtak, 03 januar 2013 16:59
Odbrana i poslednji dani
Da se nadovežem na predhodno. Pretpostavljam da su u Americi zainteresovani za politiku uglavnom oni srednje i starije dobi i da današnji Izrael povezuju sa filmom o Ani Frank i njenom dnevniku. I eto te empatije,koja sa stvarnosti nema ama baš nikakve veze.
Preporuke:
10
2
6
četvrtak, 03 januar 2013 18:50
Peter RV
Fundamentalni tekst, bravo NSPM-u za publikaciju i- cestitke prevodiocu.Da je gornje bilo potpisano sa "Peter RV", imao bih citav Mosad sa Interpolom za mojim petama.Srbi, naucitese ko vlada Amerikom i izbijte iz glave svaku ideju da postoji neki prostor izmedju Amerike i Izraela u kome su Amerikanci 'neprijatelji' a Izraelci 'prijatelji'.
Preporuke:
11
4
7
četvrtak, 03 januar 2013 19:51
Miša
Za sve protivnike izraelske politike pitanja:
1. Da li su Palestinci spremni za suživot sa Jevrejima?
2. Da li priznaju Izrael kao državu?
3. Da li žele život i napredak državi Izrael?
4. Da li polažu eksluzivno pravo na Jerusalim?
5. Kako biste se osećali da ste pod konstantnom raketnom pretnjom?
Ovakvi tekstovi smatram da pružaju alibi za ono što će Ameri uraditi, u šahovskoj igri sa Iranom žrtvovaće lovca po imenu Izrael.
Preporuke:
8
8
8
četvrtak, 03 januar 2013 20:02
Zlopamtilo
Gde se dedoše oni što su nas ubeđivali da SAD i Izrael imaju suprostavljene interese?
Preporuke:
8
2
9
četvrtak, 03 januar 2013 21:15
Vladimir Dž
Hamas, ako pogledate istoriju, naći ćete da je Hamas iniciran i zapravo započet od strane Izraela. Hteli su da ga upotrebe protiv Jasera Arafata. Reći ćete, pa dobro, imalo je to sve smisla tada, ali nismo hteli da Hamas radi ovo danas. – Kongresmen Ron Paul.
Izrael je započeo Hamas. Bio je to projekat Shin Beta. Oni su mislili da će moći da ih okrenu protiv PLO. – Charles Freeman, bivši američki ambasador u S. Arabiji
Hamas, na moje žaljenje, je izraelska kreacija - Avner Cohen, bivši izraelski zvaničnik.
Ovo su samo neki od citata prave pozadine. Globalisti stvaraju neprijatelja kako bi imali izgovor za osvajanja. On mora biti radikalan i nemilosrdan jer njegov varvarizam opravdava upotrebljena sredstva. Osvajanje teško može da prođe na TV protiv običnog naroda.
U knjizi Sukob civilizacija, Samuel Huntington objašnjava politiku zapada - Ako nemaš ni jednog neprijatelja, izmisli ga.
Ovo su pravi uzroci nerazumevanja i razlog zašto do punog razumevanja je nemoguće doći.
Preporuke:
6
2
10
četvrtak, 03 januar 2013 23:46
Peter RV
@Miša
Da vam pomognem da izadjete iz fantazija.
Za sve protivnike izraelske politike pitanja:
1. Da li su Palestinci spremni za suživot sa Jevrejima?
- Kako ih Jevreji tretiraju od 1948, oni daju odgovor -ne.
2. Da li priznaju Izrael kao državu?
-Dali Izrael priznaje Palestinu kao drzavu?
3. Da li žele život i napredak državi Izrael?
- Zeljet 'zivot i napredak' brutalnom okupatoru, nemojte da budete smijesni.(Dobro, onoliko kolko i Kosmetski Srbi nezavisnoj"kosovi")
4. Da li polažu eksluzivno pravo na Jerusalim?
-Ovo 'ekskluzivno' je postalo 'ikakvo'- vec odavno. (Prespavali ste mnogo dogadjaja)
5. Kako biste se osećali da ste pod konstantnom raketnom pretnjom?
-Daleko bolje nego pod konstantnim smrtnonosnim napadima izraelske avijacije.
Sledece pitanje?
Preporuke:
12
4
11
petak, 04 januar 2013 01:55
Marko Gay
Istina o izraelsko - americkim odnosima je potpuno drugacija.
Ali ne zameram autoru teksta na zabludi, jer ne odlucuje.
Preporuke:
3
2
12
petak, 04 januar 2013 01:55
Miša
Re:Peter
Na osnovu vaših odgovara, jedino što žele i znaju Palestinci jeste da se "biju", a što je najgore to jeste i istina. Kada izvuku deblji kraj, onda kukaju.
Nastavak pitanja:
Po vašoj analogiji da li bi bilo u redu da kosovski Srbi raketiraju Prištinu, Peć i druge gradove? (Ako neko nešto smatra svojim onda to i čuva, a ne uništava)
Da je obrnuta situacija, da su zamenjene uloge, koliko sati bi Izrael postojao? (Kako muslimani postupaju u sličnoj situaciji, kao što je pojas Gaze, vidi "Great Fire of Smyrna" ili "Catastrophe of Smyrna")
Koliko prava imaju ne-muslimani u emiratima, S.Arabiji, Bahreinu, Jemenu, Omanu,...da ne idem u druge muslimanske krajeve? (Imaju, imaju prava, da sa njihovim glavama igraju fudbal, setite se Bosne)
Preporuke:
6
2
13
petak, 04 januar 2013 11:36
Sale
Izrael je dama na šahovskoj tabli USA. Turska je kula. Te dve države drže američku dominaciju na "srednjoj zemlji" i vežu S. Arabiju za Ameriku. Bez Izraela raspored bi bio potpuno drugačiji a Amerika ga nikada neće žrtvovati.
Preporuke:
3
0
14
petak, 04 januar 2013 13:25
Miša
@Sale
Vladajući sloj u Americi i narod Izraela možda se isto nazivaju, ali postoje velike razlike u njihovim težnjama. Sam Izrael, kao i Hamas i ostalo, je isprojektovan sa ograničenim rokom trajanja.
U pravu ste za S.Arabiju i Izrael, u sadašnjoj situaciji. Zamislite da su Iran i zalivske zemlje u paktu, Ameri ne bi imali šta tu da traže.
Ali isto tako, trenutno se radi na formiranju svetske vojske (transformisani NATO)u čiji bi sastav ulazile i vojske zalivskih zemalja, videti skorašnje izjave D.Camerona, tako da potreba za sadašnjim Izraelom čili.
Jednostavno, Izraelci započinju igranku i bivaju topovsko meso, Ameri upadaju da srede stvar tj. Iran i od njega prave novi Irak. Da bi se i Arapi umirili, Izrael nestaje ili menja sadašnji oblik. Uglavnom vuk sit i ovce na broju.
Preporuke:
2
1
15
petak, 04 januar 2013 16:16
saša r.
@Peter RV
1/2
Da je Izrael toliko moćan u Americi, kao što pišete, odavno ne bi bilo konflikta na Bliskom Istoku. Nijedna teritorija koju je Izrael osvojio u ratu, nije mu priznata u miru, gubili su ih polako za pregovaračkim stolom, parče po parče. Palestinaca mi je žao zato što su izmanipulisani, ali nipošto ne opravdavam terorističke metode, kao što je to bilo u frakciji Dr. Hadada, kada su se ubijali izraelski sportisti i otimali avioni s Jevrejima.
Uostalom, pogledajte izveštavanje Gardijana i američkih novina i sajtova u vreme poslednjeg obračuna u Gazi. Skoro svi mediji u svetu izveštavali su bombastičnim naslovima kada je nastupala izraelska avijacija. Ali, kada je samo u prvih par dana preko 350 raketa udarilo na Izrael, to je prošlo u medijima na marginama. Provlačilo se nakon nekoliko dana, tek negde u pretposlednjem pasusu, ali su udarni naslovi bili koncentrisani na brutalnost Izraela. Samo je ruski Itar Tas izveštavao objektivno, ni po babu, ni po stričevima.
Preporuke:
6
1
16
petak, 04 januar 2013 16:18
saša r.
2/2
Ovde postoji jedna čudna stvar, a to je da sam iznenađen komentarima u izraelskim medijima. Komentatori su gnevni prema Rusima, a upravo su Rusi jedini koji su objektivni u celoj priči, posebno ruski mediji u odnosu na zapadne. Samo ruski Jevreji u Izraelu čvrsto brane Ruse od očigledno indoktriniranih komentatora.
Što se tiče one opaske o Mosadu, ne brinite, imaju oni preča posla nego da jurcaju za Vama. Ima i u Izraelu nažalost pet do 10 posto domaćih izdajnika, koji daju podršku svemu što je upereno protiv izraelske vlade, tako da su Šin Bet i Mosad zauzeti, te nemaju vremena da se posvete Vama :)
Vama savetujem da naučite ruski jezik, makar ono najosnovnije, kako biste mogli da objektivno pratite istinita izveštavanja o situaciji u Izraelu i Siriji, a to možete pročitati samo na Itar Tasu i ostalim medijima na ruskom jeziku. Glas Rusije na srpskom i engleskom takođe nije objektivan, jer ga verovatno prevode engleski i srpski evroatlantisti. Čitajte samo Glas Rusije na ruskom
Preporuke:
7
1
17
petak, 04 januar 2013 17:49
Peter RV
@Miša Re:Peter
Lekcija broj 2.
"Na osnovu vaših odgovara, jedino što žele i znaju Palestinci jeste da se "biju", a što je najgore to jeste i istina. Kada izvuku deblji kraj, onda kukaju"
-Oni ne kukaju nego ginu za zemlju koja im se oduzima svakog dana. 'Izvukuju deblji kraj', sve manje i manje.
Nastavak pitanja:
Po vašoj analogiji da li bi bilo u redu da kosovski Srbi raketiraju Prištinu, Peć i druge gradove? (Ako neko nešto smatra svojim onda to i čuva, a ne uništava)
- Te rakete, od kojih jos uvijek treba neko da pogine, su ustvari vatromet, opominjanje, Jevrejima da su Palestinci jos uvijek tu. A ono sto ti je oduzeto, uostalom, i nije 'tvoje'.
(nastavice se)
@saša r.
Nijeste primijetili da ovoga puta -ne pisem ja, nego Skot MakKonel, jedan od najboljih geopolitickih analiticara u Americi.
Zasto ne kritikujete njegov tekst, umjesto da se izbezumljavate (kao po obicaju) u opravdavanju izraelskih zlocina?
Preporuke:
4
3
20
petak, 04 januar 2013 18:48
Peter RV
@Misa (nastavak)
"Da je obrnuta situacija, da su zamenjene uloge, koliko sati bi Izrael postojao?
- Izrael bi postojao, ali ne , kao izkljucivo jevrejska drzava, kao sto to Natanjahu dodatno zahtijeva.
"(Kako muslimani postupaju u sličnoj situaciji, kao što je pojas Gaze, vidi "Great Fire of Smyrna" ili "Catastrophe of Smyrna")"
- Ovo su pocinili Turci, do-jucerasnji ljubavnici Izraela. Pitajte njih. Nijeste ih pitali juce.
Koliko prava imaju ne-muslimani u emiratima, S.Arabiji, Bahreinu, Jemenu, Omanu,...da ne idem u druge muslimanske krajeve?
-mnogo veca prava nego 'gojim' u Izraelu gdje se pljuje na njih ('Purim praznik),ruse njihove kuce buldozerima i ubijaju djeca svakodnevno.
"(Imaju, imaju prava, da sa njihovim glavama igraju fudbal, setite se Bosne)"
- Ova prica je otpocela na Kosovu, kad su je Siptari doturili simpaticnom Zapadu -"Srbi igraju futbal sa glavama albanske djece". Trazite nesto originalnije za Bosnu.
Preporuke:
4
3
21
petak, 04 januar 2013 20:06
saša r.
@Peter RV
Nijeste primijetili da ovoga puta -ne pisem ja, nego Skot MakKonel, jedan od najboljih geopolitickih analiticara u Americi.
Vaš i MekKonelov pristup materiji se mnogo i ne razlikuje, i njemu je svaka treća reč - cionizam i cionisti, tako da je svejedno kome replikujem.
Malo sam prošarao po netu, zanimljivo je da g-din MekKonel osamdeset posto analiza vezuje za Gazu. Ako je već najbolji geopolitički analitičar, trebao bi da analizira malo šire, a ne da sve svaljuje na cioniste. U SAD postoji vrlo jak engleski i germanski lobi, arapski takođe. Vatikan nipošto ne treba podceniti, imaju najstariju obaveštajnu službu i najsnažniju hijerarhiju, o njihovoj banci da ne govorim. Ovako, g-din MekKonel sve to "previđa" i više liči na lobistu, nego na objektivnog analitičara.
Preporuke:
4
2
22
petak, 04 januar 2013 22:55
Miša
Re: Peter
Kada smo već kod fudbala: http://www.youtube.com/watch?v=Ai1J3uK4P4A (zločini mudžehedina). Smatrate li da su ovi čiju stranu držite drugačiji?
Kada smo kod praznika i muslimani imaju svoje kamenovanje đavola, a šta mislite gde svrstavaju ne-muslimane? Ali, po meni, to je tradicija, ritual i ne treba uzimati za zlo.
Imao sam tu sreću da posetim Izrael, turistički vodič sa licencom u Jerusalimu je bio Palestinac, koji nas je vodio do Zida plača. U razgovoru kasnije je rekao da mu je jedna ćerka završila medicinu, a druga biologiju i da obe žive i rade u Izraelu. Jednostavno, lojalni gradjani koji žive i rade u tom "strašnom" Izraelu, ne tražeći državu u državi.
A sada, da li Jevrej može da bude lic. vodič u Meki, da se kao takav predstavi i da me odvede do Crnog Kamena? (Odveo bi me, ali da li bi se obojica vratili?)
Preporuke:
3
1
23
subota, 05 januar 2013 14:24
Peter RV
@Sasa r, @Misa
Skot Mak Konel vam je unistio brizljivo sagradjenu propagandnu fantaziju, da Amerika i Izrael imaju ikakvu bitnu razliku u spoljnoj politici (radi se izkljucivo o dva 'imidza'-nista vise). Skot objasnjava detaljno kako se odvija taj proces kontrole,bar onima koje intrigira 'glupi stav Amerike' u medjunarodnim odnosima.
Sto Skot pise to vec svako u Americi zna- brutalno receno (Pat Buchanan)- Vasington je teritorija okupirana od Izraela.
Srbima je prodavana magla da postoji Amerika 'mrski neprijatelj' a Izrael 'dragi prijatelj', toliko strastno, da vam dolazi kao sok ovo sto MakKonel kaze. Proglasite ga sad za anti-semitu i -svrsena stvar?
Preporuke:
3
1
24
subota, 05 januar 2013 15:33
saša r.
@Peter RV
Mogli biste, makar za promenu, da odgovorite na moja zapažanja u vezi g-dina MekKonela.
Umesto odgovora, dobio sam, koliko vidim, "šamarčinu", i to od g-dina MekKonela lično :) Moram priznati da sam počastvovan, nisam znao da toliko vredim :)
Eto, g-din MekKonel razbio je moju karijeru komentatora na NSPM, a ostao sam i bez posla u Mosadu.
Preporuke:
4
0
25
nedelja, 06 januar 2013 14:56
Peter RV
@saša r. @Peter RV Nikakva 'samarcina'. Kad bih razumjeo o cemu govorite, odgovorio bih vam. Ovako, kako ne citam Talmud, nije mi moguce.
Preporuke:
3
1
26
nedelja, 06 januar 2013 17:23
saša r.
@Peter RV
Kad smo već kod Talmuda, to je vrlo zanimljiva knjiga. Preveo ju je na srpski pokojni g-din Eugen Verber. Imao sam priliku da ga upoznam, bio je oženjen divnom srpkinjom, i u toj porodici je vladao izuzetan sklad - lucidnost i toplina se osećala na svakom koraku.
Što se tiče vas, nastavite i dalje da se nadahnjujete Protokolima, jer za bolje i niste. Što više slušajte Horst Vesela, možda će vas inspirisati da napravite predgovor za sledeće izdanje, ove vama vrlo "Svete knjige".
Lično volim da pročitam dobro književno delo bilo koje vere, tako da sam pročitao i Kuran, kao i Gadafijevu Zelenu knjižicu. Ne bi bilo zgoreg da malo proučite i upoznate Jevreje, pre nego što ih ponovo razapnete! Kamo sreće da smo kao oni, ne bi nam se ovo sada dešavalo!!
Preporuke:
2
0
27
nedelja, 06 januar 2013 18:21
Peter RV
@saša r.
Hvala na savjetu, ali poznajem Jevreje izvanredno dobro odavde u Americi.
Da, Talmud vrlo 'zanimljiva knjiga', narocito pasusi o Isusu Hristu?
Evo kako je Selindžer opisao empatiju (nekih) Amerikanaca: Ali ono što me je dotuklo-bila je ta dama što je sedela pored mene i cmizdrila za sve vreme te proklete filmčuge. Što su se na platnu više folirali,ta vam je tim više cmizdrila. Pomislili biste da je plakala zato što je bila đavolski meka srca,ali ja sam vam sedeo odmah pored nje,i mogu vam reći da to nije bio slučaj.S njom je bio taj klinac kome je bilo smrtno dosadno,i koji je hteo da ide da piški,ali ona nije htela da ga odvede do toaleta.Samo mu je govorila da sedi sa mirom i da pazi kako se ponaša.Srce joj je bilo meko,otprilike,kao vučje.Uzmite,tako nekog što je u stanju oči da isplače zbog nekih starih folova u nekom filmu,i u devet slučajeva od deset sve su vam to u duši pravi gadovi. Bez šale....
1. Da li su Palestinci spremni za suživot sa Jevrejima?
2. Da li priznaju Izrael kao državu?
3. Da li žele život i napredak državi Izrael?
4. Da li polažu eksluzivno pravo na Jerusalim?
5. Kako biste se osećali da ste pod konstantnom raketnom pretnjom?
Ovakvi tekstovi smatram da pružaju alibi za ono što će Ameri uraditi, u šahovskoj igri sa Iranom žrtvovaće lovca po imenu Izrael.
Izrael je započeo Hamas. Bio je to projekat Shin Beta. Oni su mislili da će moći da ih okrenu protiv PLO. – Charles Freeman, bivši američki ambasador u S. Arabiji
Hamas, na moje žaljenje, je izraelska kreacija - Avner Cohen, bivši izraelski zvaničnik.
Ovo su samo neki od citata prave pozadine. Globalisti stvaraju neprijatelja kako bi imali izgovor za osvajanja. On mora biti radikalan i nemilosrdan jer njegov varvarizam opravdava upotrebljena sredstva. Osvajanje teško može da prođe na TV protiv običnog naroda.
U knjizi Sukob civilizacija, Samuel Huntington objašnjava politiku zapada - Ako nemaš ni jednog neprijatelja, izmisli ga.
Ovo su pravi uzroci nerazumevanja i razlog zašto do punog razumevanja je nemoguće doći.
Da vam pomognem da izadjete iz fantazija.
Za sve protivnike izraelske politike pitanja:
1. Da li su Palestinci spremni za suživot sa Jevrejima?
- Kako ih Jevreji tretiraju od 1948, oni daju odgovor -ne.
2. Da li priznaju Izrael kao državu?
-Dali Izrael priznaje Palestinu kao drzavu?
3. Da li žele život i napredak državi Izrael?
- Zeljet 'zivot i napredak' brutalnom okupatoru, nemojte da budete smijesni.(Dobro, onoliko kolko i Kosmetski Srbi nezavisnoj"kosovi")
4. Da li polažu eksluzivno pravo na Jerusalim?
-Ovo 'ekskluzivno' je postalo 'ikakvo'- vec odavno. (Prespavali ste mnogo dogadjaja)
5. Kako biste se osećali da ste pod konstantnom raketnom pretnjom?
-Daleko bolje nego pod konstantnim smrtnonosnim napadima izraelske avijacije.
Sledece pitanje?
Ali ne zameram autoru teksta na zabludi, jer ne odlucuje.
Na osnovu vaših odgovara, jedino što žele i znaju Palestinci jeste da se "biju", a što je najgore to jeste i istina. Kada izvuku deblji kraj, onda kukaju.
Nastavak pitanja:
Po vašoj analogiji da li bi bilo u redu da kosovski Srbi raketiraju Prištinu, Peć i druge gradove? (Ako neko nešto smatra svojim onda to i čuva, a ne uništava)
Da je obrnuta situacija, da su zamenjene uloge, koliko sati bi Izrael postojao? (Kako muslimani postupaju u sličnoj situaciji, kao što je pojas Gaze, vidi "Great Fire of Smyrna" ili "Catastrophe of Smyrna")
Koliko prava imaju ne-muslimani u emiratima, S.Arabiji, Bahreinu, Jemenu, Omanu,...da ne idem u druge muslimanske krajeve? (Imaju, imaju prava, da sa njihovim glavama igraju fudbal, setite se Bosne)
Vladajući sloj u Americi i narod Izraela možda se isto nazivaju, ali postoje velike razlike u njihovim težnjama. Sam Izrael, kao i Hamas i ostalo, je isprojektovan sa ograničenim rokom trajanja.
U pravu ste za S.Arabiju i Izrael, u sadašnjoj situaciji. Zamislite da su Iran i zalivske zemlje u paktu, Ameri ne bi imali šta tu da traže.
Ali isto tako, trenutno se radi na formiranju svetske vojske (transformisani NATO)u čiji bi sastav ulazile i vojske zalivskih zemalja, videti skorašnje izjave D.Camerona, tako da potreba za sadašnjim Izraelom čili.
Jednostavno, Izraelci započinju igranku i bivaju topovsko meso, Ameri upadaju da srede stvar tj. Iran i od njega prave novi Irak. Da bi se i Arapi umirili, Izrael nestaje ili menja sadašnji oblik. Uglavnom vuk sit i ovce na broju.
1/2
Da je Izrael toliko moćan u Americi, kao što pišete, odavno ne bi bilo konflikta na Bliskom Istoku. Nijedna teritorija koju je Izrael osvojio u ratu, nije mu priznata u miru, gubili su ih polako za pregovaračkim stolom, parče po parče. Palestinaca mi je žao zato što su izmanipulisani, ali nipošto ne opravdavam terorističke metode, kao što je to bilo u frakciji Dr. Hadada, kada su se ubijali izraelski sportisti i otimali avioni s Jevrejima.
Uostalom, pogledajte izveštavanje Gardijana i američkih novina i sajtova u vreme poslednjeg obračuna u Gazi. Skoro svi mediji u svetu izveštavali su bombastičnim naslovima kada je nastupala izraelska avijacija. Ali, kada je samo u prvih par dana preko 350 raketa udarilo na Izrael, to je prošlo u medijima na marginama. Provlačilo se nakon nekoliko dana, tek negde u pretposlednjem pasusu, ali su udarni naslovi bili koncentrisani na brutalnost Izraela. Samo je ruski Itar Tas izveštavao objektivno, ni po babu, ni po stričevima.
Ovde postoji jedna čudna stvar, a to je da sam iznenađen komentarima u izraelskim medijima. Komentatori su gnevni prema Rusima, a upravo su Rusi jedini koji su objektivni u celoj priči, posebno ruski mediji u odnosu na zapadne. Samo ruski Jevreji u Izraelu čvrsto brane Ruse od očigledno indoktriniranih komentatora.
Što se tiče one opaske o Mosadu, ne brinite, imaju oni preča posla nego da jurcaju za Vama. Ima i u Izraelu nažalost pet do 10 posto domaćih izdajnika, koji daju podršku svemu što je upereno protiv izraelske vlade, tako da su Šin Bet i Mosad zauzeti, te nemaju vremena da se posvete Vama :)
Vama savetujem da naučite ruski jezik, makar ono najosnovnije, kako biste mogli da objektivno pratite istinita izveštavanja o situaciji u Izraelu i Siriji, a to možete pročitati samo na Itar Tasu i ostalim medijima na ruskom jeziku. Glas Rusije na srpskom i engleskom takođe nije objektivan, jer ga verovatno prevode engleski i srpski evroatlantisti. Čitajte samo Glas Rusije na ruskom
Lekcija broj 2.
"Na osnovu vaših odgovara, jedino što žele i znaju Palestinci jeste da se "biju", a što je najgore to jeste i istina. Kada izvuku deblji kraj, onda kukaju"
-Oni ne kukaju nego ginu za zemlju koja im se oduzima svakog dana. 'Izvukuju deblji kraj', sve manje i manje.
Nastavak pitanja:
Po vašoj analogiji da li bi bilo u redu da kosovski Srbi raketiraju Prištinu, Peć i druge gradove? (Ako neko nešto smatra svojim onda to i čuva, a ne uništava)
- Te rakete, od kojih jos uvijek treba neko da pogine, su ustvari vatromet, opominjanje, Jevrejima da su Palestinci jos uvijek tu. A ono sto ti je oduzeto, uostalom, i nije 'tvoje'.
(nastavice se)
Vi,kad promasite zaista promasite. Skot Mak
Nijeste primijetili da ovoga puta -ne pisem ja, nego Skot MakKonel, jedan od najboljih geopolitickih analiticara u Americi.
Zasto ne kritikujete njegov tekst, umjesto da se izbezumljavate (kao po obicaju) u opravdavanju izraelskih zlocina?
"Da je obrnuta situacija, da su zamenjene uloge, koliko sati bi Izrael postojao?
- Izrael bi postojao, ali ne , kao izkljucivo jevrejska drzava, kao sto to Natanjahu dodatno zahtijeva.
"(Kako muslimani postupaju u sličnoj situaciji, kao što je pojas Gaze, vidi "Great Fire of Smyrna" ili "Catastrophe of Smyrna")"
- Ovo su pocinili Turci, do-jucerasnji ljubavnici Izraela. Pitajte njih. Nijeste ih pitali juce.
Koliko prava imaju ne-muslimani u emiratima, S.Arabiji, Bahreinu, Jemenu, Omanu,...da ne idem u druge muslimanske krajeve?
-mnogo veca prava nego 'gojim' u Izraelu gdje se pljuje na njih ('Purim praznik),ruse njihove kuce buldozerima i ubijaju djeca svakodnevno.
"(Imaju, imaju prava, da sa njihovim glavama igraju fudbal, setite se Bosne)"
- Ova prica je otpocela na Kosovu, kad su je Siptari doturili simpaticnom Zapadu -"Srbi igraju futbal sa glavama albanske djece". Trazite nesto originalnije za Bosnu.
Vaš i MekKonelov pristup materiji se mnogo i ne razlikuje, i njemu je svaka treća reč - cionizam i cionisti, tako da je svejedno kome replikujem.
Malo sam prošarao po netu, zanimljivo je da g-din MekKonel osamdeset posto analiza vezuje za Gazu. Ako je već najbolji geopolitički analitičar, trebao bi da analizira malo šire, a ne da sve svaljuje na cioniste. U SAD postoji vrlo jak engleski i germanski lobi, arapski takođe. Vatikan nipošto ne treba podceniti, imaju najstariju obaveštajnu službu i najsnažniju hijerarhiju, o njihovoj banci da ne govorim. Ovako, g-din MekKonel sve to "previđa" i više liči na lobistu, nego na objektivnog analitičara.
Kada smo već kod fudbala: http://www.youtube.com/watch?v=Ai1J3uK4P4A (zločini mudžehedina). Smatrate li da su ovi čiju stranu držite drugačiji?
Kada smo kod praznika i muslimani imaju svoje kamenovanje đavola, a šta mislite gde svrstavaju ne-muslimane? Ali, po meni, to je tradicija, ritual i ne treba uzimati za zlo.
Imao sam tu sreću da posetim Izrael, turistički vodič sa licencom u Jerusalimu je bio Palestinac, koji nas je vodio do Zida plača. U razgovoru kasnije je rekao da mu je jedna ćerka završila medicinu, a druga biologiju i da obe žive i rade u Izraelu. Jednostavno, lojalni gradjani koji žive i rade u tom "strašnom" Izraelu, ne tražeći državu u državi.
A sada, da li Jevrej može da bude lic. vodič u Meki, da se kao takav predstavi i da me odvede do Crnog Kamena? (Odveo bi me, ali da li bi se obojica vratili?)
Skot Mak Konel vam je unistio brizljivo sagradjenu propagandnu fantaziju, da Amerika i Izrael imaju ikakvu bitnu razliku u spoljnoj politici (radi se izkljucivo o dva 'imidza'-nista vise). Skot objasnjava detaljno kako se odvija taj proces kontrole,bar onima koje intrigira 'glupi stav Amerike' u medjunarodnim odnosima.
Sto Skot pise to vec svako u Americi zna- brutalno receno (Pat Buchanan)- Vasington je teritorija okupirana od Izraela.
Srbima je prodavana magla da postoji Amerika 'mrski neprijatelj' a Izrael 'dragi prijatelj', toliko strastno, da vam dolazi kao sok ovo sto MakKonel kaze. Proglasite ga sad za anti-semitu i -svrsena stvar?
Mogli biste, makar za promenu, da odgovorite na moja zapažanja u vezi g-dina MekKonela.
Umesto odgovora, dobio sam, koliko vidim, "šamarčinu", i to od g-dina MekKonela lično :) Moram priznati da sam počastvovan, nisam znao da toliko vredim :)
Eto, g-din MekKonel razbio je moju karijeru komentatora na NSPM, a ostao sam i bez posla u Mosadu.
Kad smo već kod Talmuda, to je vrlo zanimljiva knjiga. Preveo ju je na srpski pokojni g-din Eugen Verber. Imao sam priliku da ga upoznam, bio je oženjen divnom srpkinjom, i u toj porodici je vladao izuzetan sklad - lucidnost i toplina se osećala na svakom koraku.
Što se tiče vas, nastavite i dalje da se nadahnjujete Protokolima, jer za bolje i niste. Što više slušajte Horst Vesela, možda će vas inspirisati da napravite predgovor za sledeće izdanje, ove vama vrlo "Svete knjige".
Lično volim da pročitam dobro književno delo bilo koje vere, tako da sam pročitao i Kuran, kao i Gadafijevu Zelenu knjižicu. Ne bi bilo zgoreg da malo proučite i upoznate Jevreje, pre nego što ih ponovo razapnete! Kamo sreće da smo kao oni, ne bi nam se ovo sada dešavalo!!
Hvala na savjetu, ali poznajem Jevreje izvanredno dobro odavde u Americi.
Da, Talmud vrlo 'zanimljiva knjiga', narocito pasusi o Isusu Hristu?