Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

„Dobrosusedske“ pretenzije Bugarske

Komentari (111) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 24 decembar 2012 23:34
Drinko Končarević
Bugarska politika na Balkanu je odavno poznata. Trenutno njihov najveći proble, su albanci u Makedoniji. Albanci i Bugari nikad nisu bili u ljubavi. Naprotiv. Ako se oni međusobno "dovate", Makedonci trebaju da to iskoriste. Uslov je da znaju šta je to njihova korist.
Preporuke:
57
9
2 utorak, 25 decembar 2012 00:09
efendi Dragić
Zbog Vuka Karadžića koji je jezikom a ne ratom odsekao staru Srbiju od matice Bugari mogu da svojataju Makedoniju zbog Vuka Makedonija ima svoj jeziki svoje pismo.Pazite braćo šta pričate i pišete.Ono što se danas kaže za sto godina može biti tačno.Ako sada kažemo da je Kosovo naše iako sada deluje nemoguće za sto godina može biti vraćeno.Kada su Srbi oslaobadjali staru Srbiju nisu verovali da će to biti Makedonija.Malo po malo postala je država da li će opstat zavisi samo od nje koliko će biti jaka kao i od nas u vezi sa Kosovom ,paralele su iste.
Preporuke:
62
8
3 utorak, 25 decembar 2012 00:20
Trajko da traje
Živim na Kosova lakše razumem Makedonce ako pričam onako kako su pričali moji preci, pevam pesme koje se pevaju i u Makedoniji običaji su mi sličniji onima u Makedoniji.Reformom jezika od mene se traži da prestanem biti brat sa Makedoncima i da učim jezik Hercegovaca.Vukovom reformom izgubljena je Stara Srbija prvo jezički pa onda teritorijalno.NJima(Dinarcima) nije bila bitna teritorija i narod već da zadovolje svoju potrebu za vladanjem.Kako su oni radili tako smo svi prošli.Moramo uvek podržati Makednoce jer su nam braća baš kao i Crnogorci,Bosanci i braniti ih ako sada neće sa nama možda će sutra.BUgari su dobili Pirinsku Makedoniju a što svojataju naše Makedonce možemo zahvaliti Vuku Karadžiću koji je raspolutio srpsko biće .Uostalom Bugarska i dalje piše ćirilicom zar to nije dovoljno makar pametnome.
Preporuke:
38
33
4 utorak, 25 decembar 2012 00:22
Tomek
@ Drinko Bugari mogu da se dovate sa Albancima samo ako su u Makedoniji a to ne bi bilo baš pametno da mi Srbi dozvolimo tako da vam predlog nije baš najbolji.
Preporuke:
32
5
5 utorak, 25 decembar 2012 00:31
Goran Čikago
Zaista ne bih da budem hipokrit, ali samo politički slepac pre 15 godina nije mogao videti da će u narednih 50 godina i manje Crna gora kao samostalna država morati da deo svoje teritorije ustupi albanskoj strani jer je stopa porasta nataliteta između njih 1 prema 10.A sa natalitetom idu i ministarstva jednoga dana koja će morati silom prilika da pripadnu albancima koji ni za šta drugo ne znaju sem za traženje nezavisnosti.A kada da se zna da se Crna Gora graniči i sa KiM i sa Albanijom, budućnost je sasvim izvesna.Sve ovo važi i za makedonsku državu u kojoj je već vođen rat za "oslobođenje" albanaca.A o bugarskim ciljevima da ne govorim. Umesto da se politički vrh Crne Gore i Makedonije, pogotovo posle srpskog iskustva sa KiM, drži za Srbiju koja je u bliskoj istoriji oslobađala obe ove države,jednu od bugara a drugu od švaba i ustaša,oni naprotiv rade sve u korist svoje štete.Koliko god je sada Srbiji teško mi smo stara država, proći će,ali ove dve mlade države same nemaju nikakve šanse.
Preporuke:
77
3
6 utorak, 25 decembar 2012 00:32
Boban.
Makedoniju treba sačuvati tako što bi se formitala Balkanska federacija izmedju Bugara i Srba eventualno Grka.Namerno smo gurnuti u federaciju sa Hrvatima i ostalim katolicima da bi se lakše ovladalo pravoslavljem .Zar se to ne vidi na kakv način koristimo ćirilicu odnosno latinicu.Federacija Srba i Bugara bi bila jaka pravoslavna država koja bi potisnula Arbanase sa Kosova i Makedonije i imala jak strateški položaj najači na Balkanu.Onemogućila bi Tursku,sprečila dalju islamizaciju,i postala faktor stabilnosti.Imala bi dobre odnose i sa Nemačkom i sa Rusijom.I svakako Američke baze.Ostale varijante oko Makedonije vode samo u zaoštravanje i rat .Mi se moramo udružiti sa Bugarima i sprečiti da musliani prekinu vezu izmedju Bugarske i Grčke i Srbije i Grčke.
Preporuke:
40
14
7 utorak, 25 decembar 2012 01:38
perkins
Bugari i oni se najzad pitaju,a ko ce se sve pitati kada Srbija pod vodstvom eufanatika dode na red oko 2025,dok im se zelje ispune Srbija nece ni postojati.
Preporuke:
30
5
8 utorak, 25 decembar 2012 02:55
,,Braca,, i DRZAVNICI
Dok god se Srbi budu ,,bratimili,, sa nekim gubice i teritoriju i narod. Srecom po nas pa ce ,,braca,, bjrmovci uskoro (gledano u istorijskom vremenu brzo) otici na vecna lovista (plan se odvija sasvim dobro), a mi da pazimo da nam ,,braca,,iz mk i bg ne razgrabe juznu i istocnu Srbiju. Kolko su vam braca pitajte srbe koji zive ili su ziveli sa njima, a u medjuvremenu prestanite da lupetate.
Bugari i njima slicni ,,makedonci,, nam nikada nisu bili braca niti ce nam biti, bugari su jednom imali prilike da nas kolju i dokazali su se da su gori od ustasa, a sa njima i bjrmovci u njihovim uniformama.

Niti govore isti jezik, niti pevaju iste pesme decko sa Kosova. Te pesme i taj jezik se pevaju na severu bjrm i oko Kumanova i Skopske crne gore, tetova i sl. Ostali su po svim parametrima cisti bugari.
Hvala Bogu istorija ce ih ubrzo resiti, a o bugarima ce se turkoglu pobrinuti. Sreca nasa sto u ova najnovija balkanska klanja ne ucestvujemo jer nemamo ni vojske ni drzave vise...
Preporuke:
39
8
9 utorak, 25 decembar 2012 03:07
,,Braca,, i DRZAVNICI
A drzavotvorni narodi kao prvo uzimaju manju teritoriju koju mogu da vladaju i asimiliraju, a ne kao naivni Aleksandar koji se grabio za celu vardarsku makedoniju pa je na kraju izgubio i ono sto je realno bilo srpsko.
I cela njihova ,ljubav, ovih zadnjih godina se svodi na zamajavanje naivnih Srba da bi sutra ili ginuli za njih i njihovu izmisljenu naciju ili da bi nam dosli kao izbeglice ovde, pa da nam posle zajedno sa bugarima otimali juzne krajeve. Onaj ko se jednom otkazao srpskog imena uvek izdajica i neprijatelj, daleko im lepa kuca. Imaju bugarsku nek idu tamo kad ih pojure siptari. Mi ne mozemo i ovo nase odbraniti i one krajeve koji su oduvek srpski, ne treba nam velika politika.
Inace dinarci behu i karadjordje i milos, ne vide istorija kad ste se vi sa juga na neke ustanke i bojeve dizali, nego molili Sumadiju i zapadnu Srbiju da vas spasava
Preporuke:
28
9
10 utorak, 25 decembar 2012 07:32
dragoslav pavkov
Po starom "dobrom" običaju Srbi guraju noseve gde im nije mesto; makedonci nisu Srbi ne zato što ih je Vuk Karadžić ispisao iz Srpstva, nego zato što to ne žele da budu. A i zašto bi bilo ko želeo da ga neko dovodi u vezu sa narodom koji je proćerdao skoro sve što su mu preci ostavili? Kao što su se uvek borili protiv turske i bugarske dominacije, Makedonci su se borili i protiv "posrbljavanja". Danas imaju svoju, "nezavisnu" državu, neka se sa komšijama obračunavaju o svojoj 'rani i svojoj džebani; odbili su pruženu ruku i na sve načine pokušavaju da izbrišu bilo kakvu vezu sa Srbima - eto im Albanaca pa neka se ... bratime. Ko neće brata za brata - dobiće stranca za gazdu. Prosto k'o gravče na tavče. A mi? Nismo valjda rešili sve svoje probleme pa čisto da nam ne bude dosadno idemo malo da rešavamo komšijske? Što se mene lično tiče - prema bivšoj braći sam potpuno ravnodušan; mogu sutra da postanu nova Švedska, a može i da ih potopi cunami... Oni više nisu srpski problem.
Preporuke:
70
9
11 utorak, 25 decembar 2012 09:07
Trajko da traje
@ Braća Državnici-Dragoslav Pavkov kakva ste braća takvi ste državnici.Smetaju Makednoci smeta njihovo oslobadjanje, smeta briga o njima,i na kraju smeta vam i Kosovo.Ono je svedok Šta čini bratska Crna Gora.Najzad ne možemo se mi starati samo o Crnoj Gori o Hercegovcima ( ne kažem Bosancima ili Banjalučkim Srbima nje isto)zato što je bilo tako ode nam jug stare Srbije Od Kosovo.Čini mi se baš su ti Dinarci prvi napuštali Kosovo Imanja koja im je dao kralj ALeksandar i kao što su ga sada za paklicu duvana priznali.Mi smo i dalje braća mi ćemo i dalje pomagati ali da se zna.De je čojstvo i šta je junaštvo.
Preporuke:
12
13
12 utorak, 25 decembar 2012 09:14
efendi Dragić
@ državnici-Braća jezikom se gospodo udara takva granica da je posle niko ne može razrušiti.De nestaše srbi do Budima i Pešte nema ih jer nema ni jezika,da nije tako zar vaš MILO ne bi zatirao srpski u i uvodio Crnogorski.Što MILO ne može msilom to je VUK uradio milom.Odsekao pola zemlje.Makedonci su naša braća kao što su i Srbi iz republike Srpske ili vi Crnogorci.ONaj koji ima naiviše snage i moći treba da vodi računa o svima a ovi manji da vode računa dane izdaju
Preporuke:
10
5
13 utorak, 25 decembar 2012 09:33
To je odavno bilo jasno
Kada je Hrvatska dobila onošto je htela.Sada treba završiti posao sa Makedonijom.Ne treba praviti grešku i svadjati se sa Bugarima.Sa Bugarima treba biti prijatelj.Latini su nas svadjali zato što bi dobri odnosi triju zemalja Srbije, Bugarske i Grčke svima smetali a najviše Vatikanu i Englezima.VAtikan jer bi imao stabilnu pravoslavnu zajednicu.Engleskoj da se lakše kontrolišu Bosfor i Dardaneli(što Španija ne povrati Gibraltar).Zato i nije dozvoljeno oslobadjanje Instambula u Balkanskim ratovima.Vatikanu zato što bi se obnovio Konstantinopolj i preuzeo primat od Rima a Englezima zato što na bitno čvorište sveta dolaze narodi koji imaju bliske veze sa protivničkom Rusijom.Mi slabo poznajemo Istoriju učili smo Hrvatsku i Slovenačku a nismo da su Latini stare Varalice.
Preporuke:
29
3
14 utorak, 25 decembar 2012 09:35
Ne klepeći nanulama
G-dine Pavkov,
I još ako mogu neka se prostiru do Japana...BJRM je u mojoj percepciji kao npr. Gruzija, neka se pozivaju na Broza kad traže svoj etnički legitimitet, zar ne.
Preporuke:
21
3
15 utorak, 25 decembar 2012 10:12
Lapovac
Ako neko uopšte pita za moje mišljenje, smatram da su Makedonci egoistički proćerdali svoju istorijsku šansu da opstanu kao nacija kad su se razdružili od nas, jer smo ih jedino mi od komšija priznali i još uvek ih branimo kao svesni stariji brat a oni nam to uzvratiše i još uvek uzvraćaju kamenjem. E pošto stvari stoje tako ostaje mi jedino da se u mišljenju pridružim dragoslavu pavkovu.
Preporuke:
30
4
16 utorak, 25 decembar 2012 10:38
Slobodan Stamenić
Bugarima bi bilo bolje da održavaju dobre odnose sa pravoslavnim susedima.
Turci im nisu zaboravili progone i zverstva koja su počinili.
A Turska je danas sila u usponu. Ako kine prevrnuće se bugarski čamac.
A ni mi nismo daleko.
Preporuke:
29
2
17 utorak, 25 decembar 2012 11:07
brm
"Makedoniju treba sačuvati tako što bi se formitala Balkanska federacija izmedju Bugara i Srba eventualno Grka." .. i Rumuna.
"ne kao naivni Aleksandar koji se grabio za celu vardarsku makedoniju pa je na kraju izgubio i ono sto je realno bilo srpsko." .. šta je naivni Aleksandar izgubio? koliko ja znam izgubilo se sve posle njegovog ubistava, napuštanjem njegove politike!
i šta je realno srpsko? Šumadija be z Crnogoeaca i Hercegovaca iz Čačaka, Valjeva i Užica?
"Čini mi se baš su ti Dinarci prvi napuštali Kosovo Imanja koja im je dao kralj ALeksandar i kao što su ga sada za paklicu duvana priznali."
bolesna lupetanja
baš kao i Vukova krivica za sve.. pa najbolje da smo nastavili da govorimo uvezeni novokomponovani ruskoslovenski koji tek niko živ ne razume, ili da smo uveli piroćanski kao književni standard...
Preporuke:
15
9
18 utorak, 25 decembar 2012 11:14
Stefan iz Niša
@"Braca" i drzavnici: Mislim da si ti napisao "Sreca nasa sto u ova najnovija balkanska klanja ne ucestvujemo jer nemamo ni vojske ni drzave vise..."
Nisam siguran da to što nemamo vojsku da će nas mimoići balkansko klanje. Baš naprotiv mislim da će se preko naših glava namiriti svi i bugari i mađari i hrvati i šiptari. I to sve pod pokroviteljstvom nemačke. Sve ovo što kažem događalo se u svim dosadašnjim ratovima koji su se vodili na balkanu. Ne vidim da se bilo šta promenilo do sada, bar kad su pretenzije suseda i nemačke u pitanju.
Preporuke:
19
0
19 utorak, 25 decembar 2012 11:15
brm
geneza samopoimanja našeg naroda (ko su sve "naši")tj. našeg jezika
1) Njegoš i Juraj Križanić - svi Sloveni
2) Faust Vrančić i ostali primorski mislioci: Balkansak federacija (oni su je zvali Dalmatinska) - eks ju zemlje ukuljučujući i BUgarsku i ALbaniju
3) Dositej, Vuk, Garašanin i Svetozar Marković- federacija bez Bugarske
4) kralj Aleksandar (napupštanje tradicionalnog a zaboravljenog federalizma)- unitarna država i nacija Jugoslavija
5) Pašić - malo ovo malo ono mož da bidene a ne mora da znači..al "makedonska utvara" obavezno jer je otale poreklom..
6) Jovan Dučić - "nepotreban" izlaz na Jadransko more
7) Dobrica Ćosić i Milo Lompar - Velika Drenova i okolina
Preporuke:
5
7
20 utorak, 25 decembar 2012 11:15
gavrilo@dragoslav pavkov
tačno je, ne možemo mi nekoga tjerati da bude ono što je po božjim zakonu ako on po zapadnom to ne želi da bude!isto mislim da treba voditi pametnui odmjerenu politiku kada su u pitanju naša pravoslavna braća jer vlade su prolazne a Narodi ostaju!
Preporuke:
8
0
21 utorak, 25 decembar 2012 11:24
Stefan iz Niša
Što se tiče Srba, naša propast je počela onog trenutka kada smo prihvatili latinicu za naše pismo. To je kao što svi znamo počelo sa Vukom i Dositejem. Samo mi ovu budalaštinu (dva pisma) negujemo kao naše veliko bogatstvo, dok se svi drugi bore da sačuvaju svoje pismo, a ako nemaju onda da naprave.
Nacionalni identitet bilo kog naroda određuju na prvom mestu pismo i jezik. Zato da dok ne shvatimo da je ćirilica jedino naše pismo i osnova našeg identiteta, a da je latinica pismo latinjana i da srbi nisu latini, nećemo ni prestati da propadamo. Za ovo nam nije potrebna vojska i naoružanje već samo reč.
Preporuke:
23
7
22 utorak, 25 decembar 2012 11:46
Drinko Končarević
@Tomek
Nas Srbe, niko ništa ne pita, odnosno o Makedoncima mi nećemo odlučivati. Za vreme okupacije pod Bugarima, stanovništvo dela Srbije prema Bugarskoj, Bugare ne pamti po lepim stvarima. Bugari i Albanci se ne vole. Genetski, Makedonci su ista Haplogrupa kao i Srbi, (novija istraživanja). Jedino pozitivno kod Bugara, jeste činjenica, da se svaki savez u koji su Bugari ušli, raspao. Nadam se da će se uskoro raspasti i NATO savez. U međuvremenu, šta će biti sa "komšijama" nisam vidovit, da bi to mogao kazati.
Preporuke:
17
2
23 utorak, 25 decembar 2012 12:13
Smiljanski
Neko je ovde napisao da su Srbi (Dinarci) prodavali Šiptarima zemlju!To je greh što pišete jer da su vama silovali ubijali,palili,šta bi ste vi uradili?Sve češće se spominje ova priča,i to je vrlo opasno!Naravno da su oni bili prvi na udaru jer su buli naseljeni u mešovitim sredinama!
Što se tiče BJRM-ovaca,moramo da shvatimo da su i oni deo projekta,kao i tzv. Crnogorci!
Veliki problem je tu sa njihovom Crkvom koju su formirali KPJ,Broz,i Vatikan!Ali,vidim da "našem" Tomi izgleda da to nije problem,pa čak ni Patrijarhu,i spremni su da ih lagano priznaju!
Preporuke:
12
4
24 utorak, 25 decembar 2012 13:39
Kosovar ili Kosovac:), a najverovatnije bjrmovac
Ako si ti sa Kosova ja sam iz baden-virtemberga:)
A ako se tebi gine za neku ,,bracu,, siroko ti polje... primace budale za pogibiju svi kad zagusti :))) A nas i nasu decu u tudju klanicu neces slati(jer smo dosta izginuli minulih ratova). Mislim moz da probas, ali onda ima da sretnes dinarce iz bliza, sa motkom i to.
A sto se tice Kosova i ravne Metohije prvi bi uzeo pusku i posao dole. Da si Srbin a ne ubaceni prvokator od pomenute ,,brace,, ne bi pricao takve nebuloze, Kosovo i strumica nisu dva ista pojma helloo zemlja zove:))
A posto si provaljen da ti kazem koju i o ,,braci,,... letece i braca i ti sa njima iz severne bjrm to jest iz Stare Srbije kad dodje vreme.
Tada cemo pesme da pojemo, puske da frljamo.. pogan narod smo ti mi SRBI. Resio trajko da otima tudje, do Nisha oce trajko, ce bezi trajko ko i njegov deda sa solunskog fronta i to po gacama...
I tako... kazase ti ,,dinarci,, iz Srbije, one Srbije zapadno od Morave, koja zna dokle je bilo srpsko i BICE
Preporuke:
8
2
25 utorak, 25 decembar 2012 13:47
Kosovar ili Kosovac:), a najverovatnije bjrmovac(dodatak jelima)
A zaboravih ... jel bezao sa solunskog fronta i bacao bugarsku uniformu pa preko planina ili bio u okupacionim trupama u juznoj Srbiji pa klao i zive ljude kuvao? Taj ,,trajko,, mislim... Ako je bio tamo, onda je bezao direkt preko caribroda:))
U svakom slucaju... bezao, ko i ti sto ima da bezis kad opet sretnes Srbe, ali sada drugacija pesma ima da se peva... doci ce vama ,,pesma,, glave, procitali vas Srbi... :)
Preporuke:
7
4
26 utorak, 25 decembar 2012 13:56
Padezi:)
More crni ,,trajko,, srbi sa Kosova uce oduvek srpske skole pa znaju padeze, da si sa Kosova znao bi knjizevni jezik. Ili to ,,takticki,, nastupas, kao Srbi sa juga ne znaju bas dobro jezik?:)

Mlogo se bre zamarate sa srpskim sajtovima i Srbima uopste, dosadni ste vise, isto kao i vase ,,lepse polovine,, sto se podaju za dzaba Srbima, sta ces otisla Nato vojska, sad su i Srbi dobri he he.

Vidis da nas vise ne zanimate, daj sjasite vise, volj vam sulejman, volj vam bugarska, oba imaju more ej covece trci tamo :))Srbija suva, pa i trnovita.... da ne prodjete ko bosi po trnju kad nagrnete ovde...:)
Preporuke:
9
2
27 utorak, 25 decembar 2012 14:14
Vladislav
Makedonci su tvorevina srpskog imperijalizma, način da se deo teritorije odseče od matice i drži u imperijalnoj tvorevini. Šta je cela ta imperijalna tvorevina donela Srbima i nako su Srbi prošli u njoj-videli smo.
Neki se na žalost još nisu opametili, i dalje bi da grade nekakve tvorevine po Balkanu, umesto da gledaju svoja posla i svoje države.
Na žalost, BJRM, ta tvorevina nastala, ne slučajno, samo tamo gde je kročila srpska vojnička čizma, će još dugo biti jabuka razdora na Balkanu, s tim je balkanski čvor u međuvremenu dobio novu snažnu komponentu, albanski faktor sa velikim potencijalima raznih vrsta, a najviše potencijalom konflikta...
Preporuke:
5
21
28 utorak, 25 decembar 2012 15:08
Trajko da traje
"Pošto sam započeo raspravu da je i završim"Ja sam srbina sa Kosova i živim i dalje na Kosovu na svojoj zemlji nije mi je Kradjordjević poklonio već babo zaradio.Pradeda Trajko je učestvovao na solunski front,dedu su hteli da streljaju partizani(crnogorci) jer je bio za kralja.Znam dobro baš ove koji su se javljali i komentarisali.Više puta su bežali sa Kosova a i poslednji put prvo oni.MIgo Samardžić,Vukašin JOkanović,Milja MIlovanović,Bogdan Kecman.Zato što vas dobro znam zato i pišem ovo.Nema Dinaraca nigde u Srbiji do u Beogradu samo se u njemu može džaba lebariti i vladati drugde se mora raditi a i u BG jo malo.
Nije lako Makednocima to su naša rod naša braća.A vi gospodo Dinarci niste nikoga branili niti odbranili samo vam trla opusteše i brda propadoše od silnog čojstva i velikog junaštva.Priznaste li vi Kosovo?KOmat ljeba ,šaka vlasti i paklo duvana to su dinarci.
Preporuke:
9
8
29 utorak, 25 decembar 2012 16:12
Byakuya-sama
Bugarska je ništa drugo nego ruski genocidni projekat, sa ciljem kontrole moreuza, naravno (uslovno) govorim o 19. i 20. veku.

Većina ljudi ne zna da su ruski agenti išli sve do Skoplja i nudili penzije za one koji se izjasne kao Bugari, ovaj ruski imperijalistički projekat se (malo)odmetnuo od kada je nastao SSSR, ali kao što se može videti već od 44. su se ponovo slizali, pa tako ni južni tok ne ide preko Niša nego preko Zaječara.

Uzgred i Rumunija je isto ruski ''projekat''.

E sad treba reći da cela ta priča vodi u vreme povlačenja Turske južno od Dunava i Save, tada su se Austrija i Rusija dogovorile da podele Balkan na liniji Tamiš-Dunav-Morava-(i ne sećam se dal Drim/Vardar)(jedini je Grčkoj planirana nezavisnost Peloponez-Atika), i možete zamisliti šta je u njihovim planovima, već 2 veka, sa Srbijom koja se nalazi u sredini.Nažalost snažnom izdajom pete kolone predvođenom Pašićem, Srbija je izgubila rat za istočnu Rašku, danas je tu nažalost glavni grad Bugarske.
Preporuke:
13
5
30 utorak, 25 decembar 2012 16:24
s.j. 'Zadržali bugarsku samosvet', što, suprotno istorisjki činjenicama, podrazumeva da su i ostali to bili
Bugarima, kao i svim narodima kojima je celi identitet izgrađen na bajkama i fašizmu, nije jasno da su oni nastali na Balkanu, posle viševekovnog procesa mešanja slovenskih i neslovenskih elemenata. Razume se, isto važi za sve druge narode, ali nigde to nije više slučaj nego kod njih.

Dok su Srbi, pa i Hrvati (neću ulaziti u polemiku o tome koliko Hrvata su pravi Hrvati - to svi znamo), imali neki identitet - bio on plemenski ili kakav god - i pre dolaska na Balkan. Srbi su se posle dolaska na Balkan širili, mešali sa ostalim (pretežno slovenskim) plemenima, i pretvarali i njih u Srbe, za šta nije trebalo puno napora, zbog srodnisti plemena.

Bugari, pak, su potpuno drugi slučaj. Kod njih nema nekog izvornog plemena, koje se širilo na račun drugih, već su oni mešavina potpuno nesrodnih etničkih elemenata, pa je i taj proces etnogeneze trajao dosta duže. Smešno da svojetaju Slovene koji su pod Bugarima bili par decenija, jer ni unutar same Bugarske nisu svi Bugari.
Preporuke:
10
4
31 utorak, 25 decembar 2012 16:59
brm
@ Vladislav
da pojednostavimo - Makedonija je nastala kad udružene imerijalne sile nisu dozvolile Srbiji izlaz na oslobođeno albansko primorje, kolevku srpske državnosti (ko zna pravu a ne novokomponovanu od nemanjića istoriju) što je bio ratni cilj prvog balkanskog rata (Kosovo je bilo usput)..svi savezniic su dobili svoja mora - Bugari do Jederena, Grci Egej, čak i Crnogorci parčence oko Bara, samo Srbi svoj Jadran nisu..
pa se Pašić setio da traži od Bugara deo Makedonije kojji ni u jedniom dogovoru saveznika nije predviđen da ne bude Bugarski... i tako se raspala sedma sila (udružene Balkanske zemlje) od milion moderno naoružanih vojnika, od koje su strepele sve imperije...kad su posle Bugari pop.. i razbucali sev u drugom balkanskom, izvadila su nas naša romanska(vlaška) braća - Rumunija.. to je onaj narod koji Srbi rasonalisti stalmno pljuju i omalovažavaju, ma koliko nas nikad nisu izdali..
Preporuke:
10
2
32 utorak, 25 decembar 2012 17:01
brm
"Srbi su se posle dolaska na Balkan"
ajd zdravo na učenje..
Preporuke:
9
2
33 utorak, 25 decembar 2012 17:21
Stefan
Još da si reko odakle su to došli Srbi na Balkan, pa da te uvažim.
Preporuke:
5
2
34 utorak, 25 decembar 2012 17:27
Johnny
@ Goran Čikago,
Vrhovni sud na Cetinju,Parlament -Sobranje u Skoplju i Vlada u Beogradu , a može i da se rotira.. godinu dana parlament u Beogrdu.. godinu Vlada Skoplju..rasturiti ministarstva ..i staviti .. Poljoprivreda - Novi Sad , ili Skoplje.. rudarstvo..Bor ili..i td.. pametni ljudi se dogovore..ale nikada..
Preporuke:
3
1
35 utorak, 25 decembar 2012 17:28
I iz kog si mesta na KiM? heheh
Jeli jado, znas li ti da srbi Kosovci mogu samo da se smeju na to sto pricas o bjrmovcima:)) Nisi Kosovo osim na tv ti video, ne pa da si iz tog kraja. Decko, ovde smo uglavnom svi koji odlicno znamo taj kraj, ljude iz tog kraja, bilo poslom, bilo iz rata. Nego da bi bio uverljiviji izmisljas price, i pokusavas da prosipas propagandu iz bjrm. Kad vas raskrinkamo treses jos gore nebuloze jer ne poznajes stanje tamo i otkrivas se i dalje. Srbi sa severa, mitrovica, kolasin(za koji mislis da je u C.G hehe) uopste ne pricaju taj prizrenski govor pre svega, da si sa Kosova to bi znao, ovako sluzis za podsmeh i ovde:) A da, ti si sa juga Kosova, ok. Znas li ti koliko ima srba tamo koji uopste imaju internet i znaju da ga koriste? Ti si jedan od njih naravno hehehReci uzgred ime, ne mora prezime, i ne mora naselje, dovoljno iz koje si opstine... bas da vidimo ima li takvo lice u naznakama barem. Srbi se tamo svi znaju izmedju sebe, kome ti prodajes fore ovde?:)
Preporuke:
2
1
36 utorak, 25 decembar 2012 18:04
Vladislav
@brm
Naša rumunska "braća" nas nisu spasla Bugara, ušli su u rat poslednji da bi i oni uzeli parče kolača, i uzeli su ga, deo Dobrudže, ali su ga kasnije vratili.
A inače mi nije jasno da li smatrate opravdanim to što je Srbija račun za voljom velikih izgubljeno primorje ispostavila Bugarima?
Preporuke:
4
1
37 utorak, 25 decembar 2012 18:21
brm
inače mi nije jasno da li smatrate opravdanim to što je Srbija račun za voljom velikih izgubljeno primorje ispostavila Bugarima?
opravdano.. da li se ssalite .. pa to je poccetak propasti naroda srBskog .. raspad balkanske koalicije .. u drugom balkaskom smo svi izgubili.. i niakd se visse nismo ssastavili.. ovi vajni patriJote ssto misle da drzzava od 6 miliona mozze da vodi samostalnu politiku bez integracija sa sebi sliccnim su sluccajevi..
Preporuke:
2
2
38 utorak, 25 decembar 2012 19:16
seljak bezemljaš
Ne mogu da verujem da vlada toliko neznanje.Kratko.
Nacionalna svest Makedonaca javila se dosta kasno i slabo.
Zato su uspešno u toj sivoj zoni radili(uglavnom preko crkvi)Grci,Bugari i Srbi.
Srbi i Bugari su se ozbiljno sukobljavali na toj teritoriji i pre 1913.O 1913 se valjda nešto zna.
Vojnici iz STARE SRBIJE(sada brm)masovno učestvuju u Prvom svetskom ratu čak i u odbrani Beograda.

U Beču 1926 na trećm kongresu javljaju se komunisti(poznati ridoljubi i patriote)i donose odluku da će STARA SRBIJA zvati Makedonija i biti NEZAVISNA DRŽAVA.
I NE SAMO TO VEČ DA ĆE SE ORGANIZOVATI NA PROGRAMU VMROa.
Za one koji neznaju VMRO je VELIKOBUGARSKA ORGANIZACIJA KOJA JE OSNOVANA SA CILjEM DA OGNjEM I MAČEM ISTERA SRBE SA TERITORIJE STARE SRBIJE.
VMRO je u toku rata i posle rata uključen u stvaranje makedonije.
U kucajte Dimitar Vlahov pa vidite kako je Bugarin,bugarski građanin i VMRovac bio predsednik prezidijuma AVNOJA.nastavak
Preporuke:
8
0
39 utorak, 25 decembar 2012 19:43
seljak bezemljaš
Tako su komunisti(rodoljbi i patriote naše)u makedoniji slomili svaki srpski legitiman interes.Koliko je ljudi propatilo,možemo da pretpostavimo.
Bugarski interes je razvija,doduše u kontrolisanom vidu.
Tako da sada možete da u blizini Starog Nagoričana i manastira posvećenog SVETOM ĐORĐU(zadužbini kranja Milutina)nailazite na krajnje probugarski raspoloženo stanovništvo.
Za one koji to neznaju.Komunisti su(nalog Kominterne)imali nameru da osnuju nezavisnu Makedoniju na geografski celoj teritoriji.
Deo Bugarske ali i Grčke.
Da li mi Srbi znamo šta smo radili Grcima podržavajući"bratski"projekat Makedonije.
Kardelj je 1939 u svojoj knjizi RAZVOJ SLOVENAČKOG NACIONALNOG PITANjA kukao da Srbi imaju prednost nad dugim jer DRŽE MAKEDONIJU.
DA LI SADA SLOVENCI ILI NEKO DRUGI PLAČE NAD STRADANjEM MAKEDONACA NA TERITORIJI VELIKE ALBANIJE.LICEMERI.
Preporuke:
12
0
40 utorak, 25 decembar 2012 20:15
Apis- Dragutin Dimitrijevic
-Mislim da bih im najbolje bilo da se vrate-okrenu tamo gde su i pripadali...Srbiji
- Necemo ih terati neka sami razmisle sta im je ciniti, ali mi se cini da mi Srbi netrazimo nista za uzvrat....Dobice oni ali i mi...Doduse mi nismo st´recni zbog velikog broja Shiptara, ali to je re4alnost....Ili ce ih ugusiti oni ili Bugari...
- Makedonci na vama je..."Juzna Srbija nije tako lose ime kaoo sto vam se cini"...Izvozili bi ste vino, papriku, itd. Hranili Srbiju a mi bih imali vezu sa svojim prijateljima Grcima...
PS: Znam da ceme sada napasti ali mislim ovo najiskrenije i dobro manerno...Bez trunke mrznja, zlobe...Na vama je!!!
Preporuke:
6
1
41 utorak, 25 decembar 2012 21:14
Trajko da traje
Na Kosovu postoji internet nemamo slobodu ali internet imamo ne mnogo, nestaje struja ali taman toliko da saopštim istinu o Crnogorcima sa Kosova.Kako su za jednu funkciju napuštali Metohiju dovodili Arnaute delili stanove i njima i sebi a onda odlazili za Beograd .
Danas na Kosovu nema Crnogoraca nema vlasti nema ni njih.Ostali su srbi storosedeoci koji imaju mnogo zajedničko sa Makedoncima i jezik i običaje i pesme nadam se da samo Makedonci neće imati gorku sudbinu poput Kosovaca Srba.Zato im treba pomoći.Treba pomoći svakome a pogotovu svome bratu.Pomoći će mo i crnogorcima ali se neka zna kakvi su i kako su priznali Kosovo i kako su ga napustili a pojnaviše kako su se ponašali.NIgde u Srbiji nema takozvane crnogoske crkve samo u Vojvodini neka se ona sada spremi.Videćete kad se Crnogorcu obeća vlast šta je sve mougće uraditi.
Preporuke:
6
5
42 utorak, 25 decembar 2012 22:34
Scepa
@Trajko Tebi su ocigleno *Crnogorci* veci problem od Siptara!Strasno je sto je C.Gora priznala Kosovo,ali jesu i mnogi starosedeoci koji su usli u vladu Kosova, ubice srpske dece Hasima Thacija!Sta rade Boban Petrovic,neki Nicici,Stojanovici,Stankovici,Lazici....?!
Preporuke:
7
3
43 utorak, 25 decembar 2012 23:13
Vladislav
@ScepaOno što je Trajko izneo je samo vrh ledenog brega. Crnogorci i uopšte Dinarci su problem cele Srbije, decenijama već te strukture su jedan od glavnih razloga što smo dovedeni u ovako jadno stanje, na KiM je to običnom čoveku mnogo uočljivije nego drugde.Nema te mimikrije ni kameleonstva na koji crnogorski kadrovi i klanovi nisu spremni za šaku vlasti.Mi smo eto na KiM potpuno razbijeni velikim delom upravo zahvaljujući petoj koloni u vidu crnogorskih rukovodećih kadrova, Makedonci se eto mnogo bolje drže jer su na vreme proterali to, na žalost ti su uglavnom završili u Beogradu gde predstavljaju tvrdo jezgro šugoslovenstva i svega pogubnog po Srbiju i srpski narod.
Preporuke:
5
6
44 utorak, 25 decembar 2012 23:21
Trajko da traje
@Scepa Sve Crnogorce koje sam ja naveo su u Srbiji odavno,sve Kosovce koje ste Vi naveli su na Kosovu.U tome je glavna razlika.
Preporuke:
3
3
45 utorak, 25 decembar 2012 23:27
efendi Dragić
Jedno zanimiljivo zapažanje Jovana Cvijića o Dinarcima.Najveće promene vere i prelasci iz Pravoslavlja su se odvijali medju dinarcima.Piroćanci se nisu turčili,Vranjanke i Orahovčanke jesu nosile dimije ali se Vranjanci i Orahovčani nisu Turčili.Zanimljivo funkcionisanje jakog gorštaka.Naprimer Milošević junačenje ,neprihvatanje a onda pod dužim pritiskom lomljnje i prihvatanje i onog što se nije tražilo.
Preporuke:
8
7
46 utorak, 25 decembar 2012 23:35
Scapa
@Vladislav
Na Kosmet je kralj doseljavao Srbe iz C.Gore,Like,BiH,i ostalih srpskih zemalja,tako da nisu bili samo tzv. Crnogorci!Oni su doseljavani u mesovite sredine,i utoliko im je bilo teze da opstanu za razliku od starosedeoca koji su bili etnicki kompaktni!Kad su doseljeni zatekli su starosedeoce sa polusrpskim govorom,dimijama, belim kapama,i nosnjom siptarskom.Zahvaljujuci uticaju dosljaka povratili su svoju Veru , jezik,i kulturu!Mnogi od politicara starosedeoca koji su stvarali razdor medju bracom,danas uzivaju po Srbiji,a klica razdora nazalost jos uvek postoji,sto dokazuju i ovi komentari!
Preporuke:
7
4
47 utorak, 25 decembar 2012 23:41
Scepa
@Trajko Ipak moram da te pitam,gde su,Dusko Simic,Zika Mitrovica,Novica Sojevic,Zoran Grujic,Maxa,Moma Trajkovic,cuveni lideri....
Preporuke:
8
4
48 utorak, 25 decembar 2012 23:46
Miljojko
@Scepa
Sa Šiptarima smo oko nekih stvari načisto, oni ne žele da imaju ništa sa našom državom, hoće svoju državu, doduše na delu naše teritorije.
A vi gospodo hoćete da imate i svoju državu, a hoćete da imate i moju državu, a ja rezervnu državu nemam.
Preporuke:
8
10
49 sreda, 26 decembar 2012 00:03
Vladislav
@Scepa
Baš tako, vajni kralj je naseljavao Dinarce, pouzdane koliko vrbov klin. Odlična ilustracija te pouzdanosti je ono što je neko gore pomenuo, prodata vera za večeru, poturčivanje i katoličenje, tako da je upravo smešno govoriti da su Dinarci vraćali veru onima koji su odrastali uz Bogorodicu Ljevišku i Gračanicu. Što se tiče "polusrpskog" govora, taj govor je govor Cara Dušana, o "srpskom" govoru unijate (opet vera za večeru) i preprodavca crkvenih relikvija Vuka Karadžića, koji se eto uz pomoć Austrije nametnu Srbiji bi se mnogo toga moglo reći, ali nije tema..
Preporuke:
4
10
50 sreda, 26 decembar 2012 00:20
Šćepa
ET Miljojko
Ne znam kome se obraćate?Ja sam Srbin,i ne priznajem "crnogorsku" naciju koju su izmislili Vatikan,i srpski komunisti!Imam troje dece,dobrovoljac,srpski patriota!A to,što vas boli istina,i što imate lične frustracije,ja nisam kriv!
Preporuke:
10
1
51 sreda, 26 decembar 2012 00:28
Šćepa
ET Vladislav
Jezik o kome vi govorite nema veze sa Dušanom,radi se o čisto šiptarskim,i turskim rečima,i sa istim akcentom!
Preporuke:
8
2
52 sreda, 26 decembar 2012 00:36
Miljojko
@Scepa
Juče ste bili Crnogorac, danas ste Srbin, sutra ćete biti opet Crnogorac ili nešto treće, sve po potrebi, do malopre ste pisali laticinom, sad ćirilicom itd...
Ali ne znam zašto bi ta mimikrija više zanimala bilo koga, sve što imate da kažete ili dokažete radite u svojoj matičnoj državi, tamo se borite za srpstvo, a nemojte da srpstvo prodajete nama u Srbiji, dosta je bilo.
Preporuke:
3
10
53 sreda, 26 decembar 2012 00:41
Bijeli Pavle
Žalosno je čitati razmišljanja "Trajko da traje"!
"Ke se turčime,neke se srbime" bila je jedna od glavnih parola tokom izdvajanja njegove Makedonske braće? Ali to njemu nije važno ili nije ni pratio, pa ni čuo njihova razmišljanja! Ali zato Crnogorci i Dinarci su krivi za situaciju na Kosovu i odvojila su ga od njegove Makedonske braće???
Za nekoga pogotovu sa tih prostora trebalo bi da je jako bitno da se Kosovo zapravo bar kod Srba zove Kosovo i Metohija ili bar Kosmet!
I bilo bi jako zanimljivo da odgovori gde su sada ti njegovi kosovski starosedeoci-kadrovi?
Preporuke:
6
3
54 sreda, 26 decembar 2012 00:42
Vladislav
@Šćepa
Ostavite vi moj jezik Šćepanoviću, neukusno je u trenutku kad srpski jezik u vašem kraju biva iskorenjen.
Preporuke:
3
6
55 sreda, 26 decembar 2012 00:53
Šćepa
ET Miljojko
I pradeda mi je rođen u Srbiji,i nemam nameru vama da se pravdam!Latinicom sam pisao jer nisam bio pri svom računaru!Da ste rodoljub nebi ste odbacivali svoj narod!Za mene su svi Srbi isti,ali sam morao da ukažem n neke činjenice!
Prija vam da svojatate Teslu,Njegoša,Đokovića,.....!
Preporuke:
7
3
56 sreda, 26 decembar 2012 01:02
Bijeli Pavle
Priča o doseljavanju i poklanjanju zemlje je samo delimično tačna mnogi Crnogorci i Hercegovci kupovali su imanja i kuće od begova. Navešću nekoliko primera Hercegovca DŽeletovića iz okoline Uroševca čiji je deda rudar za dolare zarađene u Americi kupio imanje, dalje Aleksića Crnogoraca iz Uroševca čiji je deda takođe parama zarađenim u Američkim rudnicima kupio imanje!
Dalje ako vama starosedeocima nije jasno kralj je zemlju dodeljivao za ratne zasluge, hrabrim Srbskim borcima bili da su oni dinarci, Crnogorci, Ličani...
A ni kosovci tzv. starosedeoci koliko mi je poznato nisu imali svoju zemlju u vreme vladavine Turske već su bili sluge kod begova. Dobili su zemlju agrarnom reformom od kralja!
Preporuke:
7
2
57 sreda, 26 decembar 2012 01:06
brm
ajte vi srBski patriJote Jasenovac za Crnogorce već jednom.. sa reči na dela.. budite do kraja ko vaši idoli.. njima su Srbi za sve krivi vama su Crnogorci..
Preporuke:
2
4
58 sreda, 26 decembar 2012 08:52
seljak bezemljaš
Kažete,kralj naseljavao.Zaboravljate da napišete da je okupator raseljavao a komunisti potvdili rezultate okupatora.
Postojao je plan.Ali je došao rat.Pobedili su komunisti.I šiptari su mogli da realizuju svoj plan.
Da li neko misli da bi ovako bilo da komunisti nisu pobedili.
Preporuke:
10
0
59 sreda, 26 decembar 2012 09:23
Miljojko
Bijeli Pavle ga ub(ij)eli do daske. Opšte je naravno poznato da su tokovi emigracije iz SAD prema KiM bili veoma jaki, i da je tu dinarska struja preovladavala.
Što se ostalog tiče (nećemo da spominjemo crnogorsku kapitulaciju), u pravu ste, dok su naši Solunci (to je bio pogrdan naziv u to vreme) prosili po Srbiji, naš vajni kralj je primao i unapređivao bivše austrougarske oficire i dodeljivao zemlju i odlikovanja onima koji su se borili u austrougarskim uniformama, između ostalog smo tako i završili kako smo završili...
Preporuke:
3
8
60 sreda, 26 decembar 2012 10:30
Štrpce
@ BIjeli Pavle Dželetovići su prvi i Aleksići medju prvima prodali svoja imanja nema ih u Uroševcu i okolini odavno.Treba odvojiti Ličane i srbe Bosance od Crnogoraca i Hercegovaca samo su ovi drugi odlazili i radili na Kosovu ono što opisuje gore Trajko i ostali.Odavno bi Crna Gora uspostavila i diplomtske odnose sa Kosovom samo da šiptari nadju makar tri crnogorca koja žive danas na Kosovu .Mi smo na granici sa Makedonijom i mogu reći da su Makednoci u vrlo teškoj situaciji mi ih nikada nismo izneverili pa nećemo valjda ni sada.Crnogorce bi zamolio da se ne javljaju i ćute možda brže zaboravimo njihovu sramotu.Nema Više komunista da ih štite a eto ima i po neka elektroska štampa i novine gde istina može da se kaže.Kada odu urednici Crnogorci moći će istina još bolje da se sagleda.Pozdrav sa Šar planine.
Preporuke:
6
5
61 sreda, 26 decembar 2012 10:46
Slobodan Stamenić
Pogledajte se na šta ličite svi vi gore. Oko čega se svađate.
Još malo će svaki svoje dvorište da proglasi za državu.
Zbog takvih i propadamo.
Preporuke:
10
1
62 sreda, 26 decembar 2012 11:32
brm
@Slobodan Stamenić
samo da se mrzi
Preporuke:
3
4
63 sreda, 26 decembar 2012 11:44
Lale
@Strpce
Zasto ne kazes da ste u Strpcu podeljeni oko toga, ko ce sa Hasimom,a ko ne!?Tamo nema Hercegovaca i Crnogoraca.Sto se tice Aleksica treba reci, da su od sestorice brace 5 mrtvi,i da nije imao ko da ostane!Dok su bili zivi, svi Srbi su bili uz njih,i bili su oslonac svim Srbima!Opstine Strpce ima dva predednika opstine,jednog koji podrzava Hasima Tacija,i drugog koji je za Srbiju!
I jos nesto,kako to da ste dozvolili silnim Crnogorcima i Hercegovcima da vladaju vama u vasoj kuci?
Preporuke:
6
2
64 sreda, 26 decembar 2012 11:52
brm
Byakuya-sama
"Bugarska je ništa drugo nego ruski genocidni projekat, sa ciljem kontrole moreuza, naravno (uslovno) govorim o 19. i 20. veku.

tada su se Austrija i Rusija dogovorile da podele Balkan na liniji Tamiš-Dunav-Morava-(i ne sećam se dal Drim/Vardar)"
posledicca tog dogovora je i veštačka podela našeg naroda na nemačke Srbe (Hrvate) i ruske Srbe (Srbe), zamaskirana navodnom konfesionalnom podelom među jedva hristijanizovanim paganima... koju tako zdušno podržavate..
ko god radi protiv te podele promtno ga ubiju (knez Mihajlo, kralj Aleksandar..).. da je i danas tako svedoći "spontana" gomila odurnih bljuvotina o Vuku Karadžiću "unijati" inspirisanog braćom iz porodice rpotestantskih paroha, "izdajniku" uništitelju naroda srBskog.. on i jeste uništitelj tog imperijalnog "podeli pa vladaj" projekta..
PS Rusi i danas ulažu samo uz granicu sa Bugarskom i u nemačku sferu Vojvodinu.
Preporuke:
1
2
65 sreda, 26 decembar 2012 11:56
Miljojko
Kako to da je cela Srbija dozvolila da njome vladaju crnogorski klanovi?
Preporuke:
0
2
66 sreda, 26 decembar 2012 12:16
brm
"Kako to da je cela Srbija dozvolila da njome vladaju crnogorski klanovi?"
na ovo glupo pitanje sam već milion puta dao odgovor: pola državljana Srbije je poreklom iz Crne Gore.. proverite katastarske knjige iz 19. veka svako u svom mestu, urednio je popisano koja od "autohtonih" porodica je kada došle iz kog crnogorskog plemena...Crna Gopra je početkom 19. veka imala samo duplo manje stanovnika od Srbije.. a stanovništvo Srbije se utrostručilo do kraja 19. veka. odakle majku mu? .. u četiti navrata su bile planske organizovane ZAJEDNIČKI OD OBE DRŽAVE seobe čitavih porodica
koga bi vi voleli da vam vlada? Turci? Nemci?..
znam da vam je ovo nepoznato, vi ste vaspitavani na osmim ofanzivama ..
inače glede Crnogoraca na Kosovu, pročitajte rasistički nalog Vase Čubrilovića, zašto su naseljavali Crnogorce tamo...
Preporuke:
1
2
67 sreda, 26 decembar 2012 12:47
Vladislav
@brm
U današnje vreme kad smo na ovako velikim iskušenjima sve je podložno preispitivanju, tako i treba da bude, jer samo tako možemo da izađemo iz ćorsokaka u koji smo zapali.
Takođe, u današnje vreme, uz pomoć interneta, sve je mnogo podložnije proveri zahvaljujući brzom protoku informacija.
Vuk Karadžić jeste postao unijata, venčao se u Beču u rimokatoličkoj crkvi, a prema pravilima RKC koja su važila do sredine prošlog veka, venčanje ne bi moglo da bude obavljeno da je jedan od bračnih partnera inoverac.
Dakle, Vuk je prihvatio uniju, u crkvenoj knjizi venčanih za 1818. godinu i danas se može naći podatak o venčanju Vuka Karadžića, u rubrici verska pripadnost iza njegovog imena upisnao je "unijat".
A što se ostalog tiče, Vuk i njegovi bečki sponzori jesu uništitelji jedino srpskog jezika i pisma, što se može videti svuda oko nas, pismo gotovo da smo izgubili, a jezik nam nije preoteo samo onaj ko nije hteo.
Preporuke:
4
0
68 sreda, 26 decembar 2012 13:16
Miljojko
Je li bre brm, jesmo li i mi njima braća, ili su samo oni nama braća? Ima li ijedan čestiti Srbin da je iz Srbije otišao u Crnu Goru i da je postao makar predsednik kućnog saveta?
I ko uopšte govori o tim seobama o kojima ti pričaš, ovde je reč o seobama na Dedinje, Terazije i ostale rukovodeće položaje za odabranu manjinu, radi se o tome da je odabrana malobrojna manjina zasela na grbaču ogromnoj većini, a ne odakle je pre 150 ili 200 godina došla većina koja danas stenje pod tom manjinom.
I da, dok su Turci vladali ovde mi ne samo d apreživesmo nego se i umnožismo i raširismo (ovako ili onako), a otkako klan je klan brdsko-planinskih narodnih heroja (a oni nisu nastali u komunizmu, nego malo ranije preuzeo posao, kuća propade..
Preporuke:
5
3
69 sreda, 26 decembar 2012 13:44
Vladislav
Sa nestankom Obrenovića nestalo je i one Srbije koja se uzdigla na poletu, muci i trudu srpskih domaćina, ljudi koji su stvarali a ne trošili, kućili a ne rasipali, ostavljali deci bogatstvo a ne dugove. Ta kućevna, domaćinska Srbija se postepeno širila, kako na materijalnom i duhovnom, tako i na teritorijalnom polju, integrisala je pripojene teritorije u svakom pogledu, Soko (oblast oko Malog Zvornika), Kruševac, Aleksinac, Negotin, Zaječar.. Posle berlinskog kongresa i Niš, Prokuplje, Leskovac, Vranje, krajeve pune Arnauta u ono vreme. Danas eto tamo nema ni Arnauta niti običan čovek zna gde su nekada bile granice pre tog širenja Srbije. A onda su došli Karađorđevići, masoni, i vrlo brzo sa njima i preko njih element je preuzeo domaćinsku i bogatu Srbiju i krenuše carinski ratovi, megalomanski planovi, oružani ratovi sa suludim ciljevima (videti ratne ciljeve Srbije, decembar 1914.).
Preporuke:
3
1
70 sreda, 26 decembar 2012 13:45
Vladislav
Srbija ostade desetkovana, utopljena u tuđinsku tvorevinu, domaćine krenuše da raskućavaju, u onoj kalakurnici od države fukara krete da zadužuje potomstvo umesto da stiče, i sve ode nizbrdo. Tito je eto samo nastavio praksu začetu pre njega, uz pomoć istih oprobanih dinarskih raspikuća i alavaca, i eto, rezultat je poznat, svi vidimo gde smo danas.
Preporuke:
2
2
71 sreda, 26 decembar 2012 13:51
brm
"Vuk i njegovi bečki sponzori jesu uništitelji jedino srpskog jezika i pisma, što se može videti svuda oko nas," reče Vladisav, a argumenti su nepotrebni - podrazumeva se..

"pismo gotovo da smo izgubili," i za to je Vuk kriv?

" a jezik nam nije preoteo samo onaj ko nije hteo."

kojim jezikom su govorili pre ti koji su nam ga preoteli? i što preotimaju nešto što ne valja. sad se vidi koliko su Srbi mudriji od celog sveta - glupa Francuska ulaže silne pare u frankofoniju da bi im kojekavi preotimali jezik., a još gluplja Austrija nudi besplatna studiranja u Beču da bi Srbadija naučila jezik pa da im ga preotme..
Preporuke:
0
1
72 sreda, 26 decembar 2012 13:53
brm
" jesmo li i mi njima braća, ili su samo oni nama braća?"
posle ovoliko stalnih izliva ljubavi prema Crnogorcima na ovom sajtu, teško je očekivati od Crnogoraca da baš toliko ljubavi uzvrate..
Preporuke:
0
3
73 sreda, 26 decembar 2012 15:08
brm
"uz pomoć istih oprobanih dinarskih raspikuća i alavaca"
nešto me buni kod vas crnomrzaca.
zapeli ste Dinarci pa Dinarci, pa onda u tom kontekstu Crnogorci.. ako mislite na rasni tip, Crna Gora baš nije tipična po Dinarskom varijeteu, tamo dominiraju mediteranci
drugo, prosvetlite me (a naročito obrenovićevac Vladislav) odakle su poreklom Obrenovićii, i vojvoda Mišić (onaj što je podigao spoemnik u selu odakle su potekli njegovi), Karađorđe, Nenadovići, Garašanin ... mene su crnogorski urednici učili da su iz Crne Gore, mada postoji i verzija da nam je otac nacije Karađorđe od Keljmendija (Klimenata)... možda će to vama autohtonim Kosovcima to biti milije,
Preporuke:
1
2
74 sreda, 26 decembar 2012 15:57
Vladislav
"""pismo gotovo da smo izgubili," i za to je Vuk kriv? ""
Vuk je bio zavrtanj u toj po Srbe zloj mašineriji, i naravno da je učešće u tom zločinačkom poduhvatu njegova krivica.
Preporuke:
2
0
75 sreda, 26 decembar 2012 16:00
Vladislav
""kojim jezikom su govorili pre ti koji su nam ga preoteli? i što preotimaju nešto što ne valja. sad se vidi koliko su Srbi mudriji od celog sveta - glupa Francuska ulaže silne pare u frankofoniju da bi im kojekavi preotimali jezik., a još gluplja Austrija nudi besplatna studiranja u Beču da bi Srbadija naučila jezik pa da im ga preotme..
""
A kakve veze ima kojim jezikom su govorili i šta su bili, ako se vratite još malo unazad otkrićete toplu vodu, otkrićete da smo svi mi ustvari ljudi, valjda onda nije ni bitno da li smo Srbi (najvažnije je ugrabiti poziciju, sve ostalo je relativno).
Da, "glupi" Francuzi ne znaju ništa, kao ni "glupi" Austrijanci, zato ti "glupaci" nemaju građanske ratove, komšijska klanja i satiranja na svakih par decenija, budale ne znaju šta propuštaju...
Preporuke:
2
0
76 sreda, 26 decembar 2012 16:57
brm
"glupi" Francuzi ne znaju ništa, kao ni "glupi" Austrijanci, zato ti "glupaci" nemaju građanske ratove, komšijska klanja i satiranja na svakih par decenija, budale ne znaju šta propuštaju.."

lepo je što korigujete svoje stavove, posle niz postova u kojime pledirate za "građanske ratove i komšijska klanja i satiranja na svakih par decenija" . rasprava izgleda nije bila uzalud..
Preporuke:
0
0
77 sreda, 26 decembar 2012 17:26
Aj nek bude i Brezovica:)
Kad su pukli sa ,,trajkom,, sad se javljaju iz ,,strpca,,:))
Videli da su okinuli i skupili informacije pa pocinje nova faza ,,mlacenja,, he he
A kad smo kod govora, u vreme Cara Dusana se govorio jezik sa 7 padeza i mnogo slicniji zapadnim narecjima nego jugu Srbije. Postoje i naucnici lingvisti, tako da ne tresite budalastine. Sto vi govorite kako govorite zahvalite se turskoj okupaciji i uticaju bugara kroz vekove, bilo doseljavanje bilo ostali uticaji. A tamo gde su se hercegovci i crnogorci doselili ostalo je manje vise srpsko, tamo gde su ostali ,,autohtoni,, imamo bjrmovce, shopove i slicne kategorije. Pred faktima i Bogovi cute, kao sto i vi cutite ko se borio od 18 veka pa do oslobadjanja Srbije 1912. A i pred DNK Bogovi manje vise cute:)
Inace doseljavanje dinaraca na teritoriju veceg dela Srbije je trajalo jos od 17 veka i pravih starosedelaca skoro i nema, tako da i o tome ne trabunjajte, 90 posto Srbijanaca, severno od Nisha recimo su doseljeni. Za detalje dalje:)
Preporuke:
4
2
78 sreda, 26 decembar 2012 17:39
A kad smo kod detalja...
Kakvi crni katastri, kakve knjige u 18 veku. Srbija je menjala gospodare kao carape, vojske zemljom isle, narod bezao i pomerao se. Kad austrijanci drze dobar deo Srbije od 1719 do 1740 u pocetku na toj teritoriji nema vise od 100.000 ljudi ukupno, masa njih su vec doseljeni iz dinarskog kraja. Nove seobe i stradanja, novi talasi naseljavanja Srbije iz istog kraja. Mozemo izmisljati licne istorije i pricati bajke ali tih starosoedeoca u Srbiji nema, njih mozete traziti po vojvodini, hrvatskoj i kao deo hrvata i drugih naroda. Na jugu(linija Nish-Prokuplje) stanje obrnuti, stanovnistvo se smanjuje, dolaze i neki koji nisu bas svi srbi, a uticaji sa svih strana, i eto imamo sadasnje stanje. Da nije stvaranje drzave i oslobadjanje 1878 stiglo u zadnji cas a sa njime i novi doseljenici, skolstvo, uticaj srpski, ko zna dokle bi na jugu i bila Srbija. Tragicno ali istinito... a bolje je da znamo istinu jer od lazi nema vajde.
Preporuke:
4
2
79 sreda, 26 decembar 2012 17:52
Trajko da traje
Pišuću svoj komentar izazvao sam mnoge i dobro je.Na jednoj strani su ozlojedjeni i gnevni Srbi na drugoj uvredjeni i osramoćeni Crnogorci Dinarci.To sam i želeo da se polako napravi razlika da se čuje reč i artikuliše polako ,polako mišljnje o jednom segmentu srpskoga društva.Pozivam sve Crnogorce koji nisu udbaši ,golotočani,komunisti,DB-ovci koji su pošteni pravoslavci i pravi domaćini da se lepo izmirimo i oprostimo jedni drugima .Mi njima želju i alavost za vlašću ,greške ,pogrešne puteve i sebičnost Crnogoce molimo da sačekaju da Srbija polako dodje sebi i biće mesta kao i do sada za sve
a dotle da svi zajedno pomognemo Makedoniji.
Nama niko nije pomagao a mi trebamo bez obzira na to jer nam možda u budućnosti zatreba još veća pomoć.
Crnogorci sa Kosova niti ste hteli niti mogli da pomognete oko Kosova ali zašto ste odmogli pitajte se sami.
Ko kako radi tako će i da prodje.
Preporuke:
3
6
80 sreda, 26 decembar 2012 17:56
Trajko da traje
Crnogorci stvarno nisu krivi oko Vukove azbuke .To smo mi srbi sami sebi uradili.Samo molim da nas se ne ometa kada budemo tržili zaštitu ćirilice i kada se budemo borili za priznavanje Južno-srpskog književnog jezika kao ravnopravnog sadašnjem srpsko-hrvatskom jeziku.
Preporuke:
3
5
81 sreda, 26 decembar 2012 18:39
Pisuci vase komentare
Upornost se nekada ne isplati, a tvoja bjrmovija je ovde ismejana i prikazana u pravom svetlu, i neinformirani srbi su vas videli koliki ste neprijatelji Srbima i da svojatate zajedno sa bugarima jug Srbije. Ali nece vam uspeti, idete uskoro niz vodu
Taj govor o kome pricas srpski narod sa juga je odavno standardizovao.

A pocela ,,zurka,, kod vas ovih dana, cika globa vas salje izgleda ubrzano kod ONOG kome sluzite, dal ce biti osmi ili deveti krug samo ne znam :)))
Preporuke:
1
1
82 sreda, 26 decembar 2012 18:51
seljak bezemljaš
&brm
Raseljavanje i naseljavanje ovih krajeva izgleda poznajete.
Ali mešate političke i geografske pojmove.
Geografski Crna Gora je Cetinje sa okolinom + Brda + Boka i morska obala + delovi R
Preporuke:
4
0
83 sreda, 26 decembar 2012 19:06
seljak bezemljaš
&brm
Pobeže mi tekst. + delovi Raške oblasti + Plav i Gusinje + delovi Hercegovine ++
Evo kako su delovi Hercegovne(Nikšić sa okolinom)postali deo Crne Gore.
Ustanak u BiH 1876-1878 VEOMA JE UZBUDIO ENGLEZE.
Da ne bi Srbi stekli prednost odluče KUPITI CRNU GORU
I daju joj Nikšić sa okolinom da bi ostavila ustanike na cedilu.
DALI SMO IM BAŠTU DA SADE KUPUS šalio se ruski sa britanskim ambasadorom.Knjaz Nikola je bio presrećan,narod crne gore je slavio njegovu premudru politiku Ustanak je naravno slomljen.
Tako smo došli do činjenice da iseljavanje nije išlo baš iz Crne Gore.
Zabuna je nastala iz priče da su crnogorci cvet srpskog naroda.
Duno vtar i cveće odletelo.
Preporuke:
8
0
84 sreda, 26 decembar 2012 19:31
Miljojko
Iz komentara nekih ovde bi se moglo zaključiti da Srba ni Srbije ne bi ni bilo da nije bilo Crnogoraca, Hercegovaca i ostalih Dinaraca...
Gospodo, umesto što nama Srbima prebacujete i umesto što ste nas učili da budemo Srbi, bolje da ste učili svoju rodbinu i same sebe, jer vaša braća, rođaci, stričevi nisu Srbi, nego su Crnogorci, Hrvati, Muslimani, Bošnjaci, posrbite vi najpre svoje krajeve, pa onda nama prodajte srpstvo.
Preporuke:
5
7
85 sreda, 26 decembar 2012 20:15
Smiljanski
ET Trajko
Strašno je da neko sa ovoliko mržnje piše o svom narodu,a da se kao zalaže za srpstvo!
Svi su te ovde demantovali argumentima,ali tebi džabe,Crnogorci,Hercegovci,Dinarci!
U Crnoj Gor živi oko 200.000 Crnogorac,200.000 Srba,i200.000ostalih.Da li znaš,koji torturu trpe naša braća u C.Gori,ostavljeni od svih,a pre svega nas?
Nije tačno da su Srbi prodavali zemlju Šiptarima zbog para,imamo nebrojano dokaza o silovanjima,ubijanju,paljenju,i ostalim zverstvima nad Srbima. Ti Šiptari nisu pravili razliku,nego su činili zločine nad svim Srbima,pa bili oni starosedeoci,ili došljaci!
Preporuke:
8
3
86 sreda, 26 decembar 2012 21:03
Nema mrznje u njemu:)
Zar niste prokljuvili da je to obican prvokator koji osim od ,,sluzbe,, dobivenih podataka pojma nema?
Kakva mrznja prema svom narodu, to uopste nije srbin nego pitaj Boga dali siptarski, dali bugarski, dali skopski prvokator. Ne padajte na te fore. Oni su dosta aktivni po srpskim sajtovima zadnje vreme, zato ih ignorstite. A moderatori neka pripaze(ako imaju zakonske mogucnosti), ako ne pustite ga da lupeta. Mi znamo ko smo, zasto smo ovde, ko nam je brat, a ko nije. Vidite da osim raspirivanja medju srpskih razmirica i dokazivanja neke bjrm ideologije nista drugo ne prica. Svaka mu druga ,,crnogorci,,.
Pa idi kod njih na more kad vec ne mozes da zaspis bez njih:))
Preporuke:
5
4
87 četvrtak, 27 decembar 2012 00:45
Trajko da traje
@ Smiljanski POnavljam ko hoće da se informiše neka pročita knjigu Tomilsava Sekulića " SEOBE KAO SUDBINA" o kretanjima srba i crnogoraca posle prvog svetskog rata pa do pre dvadesetak godina.BIće jasnije o čemu piše ovde Trajko..AKo srbi u Crnoj Gori nemaju prava to sigurno nije zbog srba na Kosovu i u Srbiji već zbog Crnogoraca u Crnoj Gori.Vi imate sva prava i ja ću se sa Vama boriti da ih Imateu u Srbiji ali za prava Srba u Crnoj Gori Nadležna je Crna gora.Mi im možemo pomoći .Eto vi im pokažite kako lepo živite u Srbiji a kako oni loše u Crnoj Gori.
Znam da boli kad vam neko sune istinu u Oči znam da ne možete da verujete da se to dogadja ali ja vam stojim na raspolaganju da sve o čemu pričam potkrepim dokazima.
Živim i radim na Kosovu u selu blizu aerodroma Priština.NIsam ni plaćenik ni strani element već samo nezadovoljni srbin Kosovac koji zna a znam da znate i vi Crnogorci ali se trudite da sakrijete.Neće da može.
Preporuke:
3
6
88 četvrtak, 27 decembar 2012 09:43
brm
"Kakvi crni katastri, kakve knjige u 18 veku."
bio sam precizan, katastri u 19. veku kneževine Srbije!

inače, džabe prosipaš činjenice o opusteloj teritoriji nakon Austrijsko turskih ratova i silnih prislnih seoba crnomrscima ... ko i ja... ali šta ćemo građanska/nacionalna dužnost je io prosvećivanje neukih.. Srbiju su stvorili Dositej i Vuk a ne Šojići
Preporuke:
1
3
89 četvrtak, 27 decembar 2012 09:48
brm
seljak bezemljaš
ja nisma advokat Crne Gore.. nebojeno puta sam rekao da je Crna Gora ruski imperijalni protektorat i bio ispljuvan na ovom sajtu..kad su Rusi ovde pojavi s edržava Crna Gora .tako je i sada a vi se zaluđujte da Milo nema veze sa Rusijom... a cela zemlja njima rasprodata.. Rusi su ugušili hercegovački ustanak zajednio sa ostalim bratskim imperijama Englezima i Austrijancima .. čitao si Ekmečića .. zbog nacionalnog pokreta u kom su učestvovale sve vere (vođa je bio katolik) ..
Preporuke:
2
0
90 četvrtak, 27 decembar 2012 10:15
Dimić
Trajku!!!Problem je što ne poznajete elementarne stvari!"Crnogorce" su stvorili komunisti,kao što je bio Tomislav Sekulić,dugogodišnji saradnik Fadilja Hodže,i koji ama baš ništa nije uradio za Srbe na Kosmetu!Možda su njemu bili veći problem tzv.Crnogorci,od ŠŠiptara,što i vi dokazujete,svojom mržnjom,prema sopstvenom narodu!
Verovatno živite u čisto srpskom selu,ali to vam ne daje za pravo da osuđujete Srbe starosedeoce,i došljake, koji su morali da pobegnu iz Đakovice ,Dečana,Prizrena,Prištine,...!
Svaljivanjem kompletne krivice na "Crnogorce",vi upravo govorite,i sopstvenoj nesposobnosti,i kukavičluku!
Preporuke:
7
4
91 četvrtak, 27 decembar 2012 10:54
Trajko da traje
@ DIMIĆ NIste Dobro čitali.Nikada nisam pisao o onima koji su morali da odu već o onima koji su sami svojom voljom otišli.Nisam pisao o ličnosti Tomislava Sekulića već o popisnim i istorijskim podacima koje navodi u knjizi"SEOBE KAO SUDBINA" ko se tu našao nije mu lako jer tu ne govori o ideologija nego činjenice.Jendostavne proste ali bolne činjenice.
Preporuke:
4
5
92 četvrtak, 27 decembar 2012 11:10
Trajko da traje
Da rezimiramo:Svima koji su me pogrešno shvatili.Makedoncima treba pomoći.Imamo velike sličnosti sa njima naročito Kosovo i jug Srbije.Pored Albanaca-šiptara najveće problem na Kosovu su pravili Crnogorci-Hercegovci.Odgovarao im je komunizam,odgovarao jezik ,nisu bili vezani za zemlju jer su je džabe dobili.Kad bi se kosovski srbi žalili na stanje na Kosvou odma bi udbaši crnogorci ustajali u odbranu komunizma i postojećeg stanja.Isto su radili i sa Miloševićem.Imao je i njima odane prvoborce jer su se uplašili da će izgubiti privilegije.Gospodo jednom se živi jednom se mre mi srbi ostadosmo bez Kosova vi Crnogoci-Hercegovci bez funkcija da smo znali imali bi oboje ali vi ste bili halapljiviji.Odgovorno tvrdim za gubitak Kosova je kriv DINARSKI mentalitet koji podrzumeva konfrontaciju sa svima a onda slom.Srbi sa Kosova izdržali su turke,bugare italijane,šiptare,komuniste izdržali bi i ovo.Masovnim bežanjm crnogorske elite sa Kosova stvorena je panika zato nas sada ima tako malo.
Preporuke:
6
5
93 četvrtak, 27 decembar 2012 11:50
Šćepa
U čemu je problem,pa vam su Dinarci rešili problem,"otišli su svojom voljom",i eto uživajte sada?!Pošto vi ne želite da se konfrontirate,eto vam Hašima,i opustite se!Kažete stvorili su paniku,pa kako, kad oni nisu deo vas?Rekoste da je to drugi narod,kako to da je imao toliko uticaja na vas,koji ste toliko različiti?
Tačna su imena koja ste spomenuli,ali nije fer,da ne spomenete:Zorana Grujića,Momu Trajkovića,Zorana Đorđevića,Zorana Đokića,Tomislava Sekulića,Duška Simića,Novicu Sojevića,Đokicu Stanojevića,Đuru Lazića,Zlatbora Đorđevića,Nebojšu Trajkovića,.....!Neki su pokojni,ali u su doprineli za stvaranje deoba!Gde su ostali,u Beogradu,Nišu,Novom Sadu,zajedno sa "Crnogorcima"!
Bez obzira,Vama ,svaka čast,što ste još uvek na Kosovu i Metohiji!
Preporuke:
5
3
94 četvrtak, 27 decembar 2012 12:20
Trajko da traje
@ŠćepaProbleme ste napravili pa otišli.Ostavili za sobom razvaljeno Kosovo.Ubrzali njegov odlazak.Nisam tu da isterujem pravdu već da kažem istinu.Da se zna sada i za budućnost da deca znaju.Da Crna Gora kad se vrati sama sebi kaže šta je uradila svojoj braći Srbima.Vi ste na doborom putu,čovek koji ima savesti i snage da prizna greške, to je velika stvar.
Preporuke:
4
6
95 četvrtak, 27 decembar 2012 12:48
brm
"Odgovarao im je komunizam,"
onaj Titin koji im je zabranio povratak na Kosovo posle 2. sv. rata
"odgovarao jezik" sa svih 7 padeži
"nisu bili vezani za zemlju jer su je džabe dobili." od kralja..po uputstvui+ima Vase Čubrilovića da bi ratovali sa Šiptarima što tarodedeoci rajetinskog mentaliteta nisu bili u stanju.
Preporuke:
2
4
96 četvrtak, 27 decembar 2012 12:52
Šćepa
Trajku!!!!
Zaista podcenjujete sebe sa ovom terijom.Pa zar je moguće da su ti "silini" "Crnogorci" kojih je bilo manje nego "Vas", sve to uništili,a vi "jadni" nemo gledali, i trpeli teror?
Naravno da je katastrofa što je Crna Gora priznala "Kosovo",ali zar to nisu uradili mnogi starosedeoci,prihvativši zločinačku vlast Hašima Tačija?!Svi tzv. ministri u Vladi Tačija su starosedeoci,izuzev O.Ivanovića!
Besmisleno je kriviti C.Goru,i BJRM,za priznavanje "Kosova",kad su to već uradili mnogi "srpski" političari,na čelu sa Tadićem,Nikolićem,i Dačićem!!!
Preporuke:
6
3
97 četvrtak, 27 decembar 2012 13:09
Miljojko
""od kralja..po uputstvui+ima Vase Čubrilovića da bi ratovali sa Šiptarima što tarodedeoci rajetinskog mentaliteta nisu bili u stanju""
A kakav je to "nerajetinski" mentalitet? Je li to onaj mentalitet, bez rada, bez truda, prečicom, prevarom?
Priznajem, uspeli ste, dobro ste prošli zadnjih decenija na ovom našem prostoru sa tim vašim prevarantskim i pljačkaškim mentalitetom, vi ste kao manjina uspeli, taman onoliko koliko smo mi kao većina i kao država i nacija propali.
Preporuke:
3
4
98 četvrtak, 27 decembar 2012 13:15
Trajko da traje
@brm Baš o tome pišem o Starosedelačkom mentalitetu koji opstaje i traje (trajko) i dinarskom koji se bori pa onda beži.O Stočarskom koji hara i pljačka upada u tudje obore pa onda uz jaku zimu priča i jake priče i mirnom ravničarskom.Možda su to isto Vojvodjani bolje apsolvirali od Kosovaca.Čiji su padeži jači vidi se po tome koliko traju.U Crnoj gori se nešto menja jezik.Eh da je Vuk tu pa da zajedno sa njim progovorite srpski.
Preporuke:
3
4
99 četvrtak, 27 decembar 2012 13:43
Lale
Poenta je da budeš Srbin,a ne traješ po svaku cenu,pa makar bio i Šiptar,kao što su mnogi starosedeoci i postali!Zaboravili ste jezik,veru,kulturu,sve!Ionako ste uvek živeli sa Šiptarima u koegzisteniciji,što pokazuju vaši komentari,jer nijednom ih niste osudili za zločine!Vama su veći problem "Dinarci"!Uživajte u dimijama beloj kapi,LL.Č i Ć ne razlikujete,....!
Navedite mi jednog "Vašeg" koji je doneo doprinos srpskoj kulturi,nauci,ili uopšte!
Preporuke:
7
3
100 četvrtak, 27 decembar 2012 15:33
Trajko da traje
@Raspravljajući samnom vi sve više upadate u kontradikcije."MIrna koegzistencija" nisu Kosovci dovozili Albance da im glasaju na referendumu.Znate vi da koegzistirate mnogo bolje.I pre dvesta godina smo blili srbi i sada smo kod nas nema poturica pričam o mirnom i stabilnom biću kosovskog Srbina.Čini mi se da je neko ovde navodio Jovana Cvijića i njegova objašnjena Dinaraca.Ništa mi nismo zaboravili a Vi se spremate i to opet za šaku vlasti i paklo duvana da ste Srbi.Vi menjate jezik ,Vi se stidite srpskog i srpske crkve vama trebaju raspopovi dedajići po ko zna koji put ćete promeniti gospodara .Od Rusa,Srba,turaka Komunista(komunizam je kao stvoren za Vas čim ga nema menjate gospodara) do Amerikanaca.A mi i dalje postojano stojimo i ništa ne može da nas zbriše ako BOG da isto kao što se ne može izbrisati Vaša sramota.
Preporuke:
5
6
101 četvrtak, 27 decembar 2012 15:35
Deda
Ja koliko znam da je Bugarima dati priliku pola Srbije bi za dva dana oteli. Toliko o 'braći'
Preporuke:
3
2
102 četvrtak, 27 decembar 2012 15:38
efendi Dragić
@ Lale Čitajući sve komentare vidim da gubite u diskusiji jednostavno što su svi argumenti na strani Trajka i to je verovatno samo vrh ledenog brega.U takvim situacija bolje je sagnuti glavu i istrpeti sramotu.Ovo je čisto moj savet.
Preporuke:
3
6
103 četvrtak, 27 decembar 2012 15:44
Trajko da traje
Zahvaljujem se autoru teksta Mladenu Djordjeviću što ga je napisao negde baš u vreme Bugarske okupacije delova Nedićeve Srbije.Što nas je naveo da još jednom razmislimo šta je ispravno .Kad su Bugarska i Makedonija u pitanju.
Preporuke:
5
6
104 četvrtak, 27 decembar 2012 18:46
Lale
Ako su za vas argumenti AVNOJ,i komunističke nacije poput "Crnogoraca",i "makedonaca",onda u redu!Ovo višpe govori o vama, i vašim kompleksima i frustracijama!
Budite precizni ko vam smeta,Dinarci,Srbi iz Crne Gore,Srbi sa Kosmeta koji su poreklom iz onog što se danas zove Crna Gora,ili Crnogorci?
Nemate vi argumente,nego mržnju!
Ako se vi odričete: Tesle, Njegoša, Dučića, Kapora, Lubarde, Šantića, Đokovića,Divca, Prlainovića, Stanića,onda uredu, budite vi jedino pravi Srbi!
Preporuke:
6
5
105 četvrtak, 27 decembar 2012 18:50
Šćepa
Nije ni čudo što vam smetaju dinarci,oni su se borili protiv raznih efendija,čime se vi, vidim ponosite!
Preporuke:
6
5
106 četvrtak, 27 decembar 2012 19:19
Miljojko
@Lale
Ajde da se malo uozbiljimo, Njegoša su se odrekli oni odakle je on ponikao...
Preporuke:
7
5
107 četvrtak, 27 decembar 2012 19:25
Miljojko
@Šćepa
Šališ se? Pa oko četvrtina stanovnika današnje Crne Gore je islamske veroispovesti...
O nekim drugim krajevima zapadnije od nje da i ne govorimo...
Mislim, jeste to bila teška borba, ali samo jezikom, pesmama i pričama...
Preporuke:
7
4
108 četvrtak, 27 decembar 2012 19:28
Trajko da traje
@ Lale Mi prihvatamo sve ljude, na Kosovu je za sve bilo mesta .Nama ne smetaju ljudi nama smetaju oni koji su izneverili sve što je srpsko na Kosovu koji su izneverili i znamenite Dinarce koje navodite.Ne verujem da bi se cenjeni Vladika NJegoš oduševio kad bi vas video.Nemam ja protiv nikoga ništa.
Vuk Branković je jedan možda i on ima nekog pretka koji se sada dok ovo čita uvredi ali je istina da ga svi smatraju izdajnikom.Kad to kažemo za Vas nemojte se ljutiti.Ako ste se ponadali da će se to zaboraviti i tu ste se prevarili na Kosovu je ostalo toliko srba taman dovoljno da posvedoči o Vašem ponašanju.
Preporuke:
4
5
109 četvrtak, 27 decembar 2012 20:32
Lale
Besmisleno je više komentarisati,jer vi ne poštujete argumente!A vidi se da ste brozovi učenici,jer da znate nešto ne bi rekli da je Vuk Branković bio izdajnik!
Dobili ste konkretna imena starosedelaca koji su svoju zemlju prodlai Šiptarima na Kosmetu,i sada se šire po centraloj Srbiji,ali vama to ne vredi,ne možete da prihvatite činjenice,a ima ih još mnogo.
Preporuke:
5
5
110 petak, 28 decembar 2012 14:03
brm
"oko četvrtina stanovnika današnje Crne Gore je islamske veroispovesti.."
ma hajde
Preporuke:
1
0
111 subota, 29 decembar 2012 09:00
@brm
U pravu si, nije četvrtina nego petina, malo li je?

http://sr.wikipedia.org/sr/%D0%94%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D1%98%D0%B0_%D0%A6%D1%80%D0%BD%D0%B5_%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%B5
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner