Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Jedno pitanje za predsednika Vlade

Komentari (49) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 06 decembar 2012 14:16
Mico
Ono sto oni nama ne saopstavaju je da SRBIJA MORA SILOM U EU. Dakle ne stoji prica da smo mi svesrdno za EU pa nas bas nece dok ne ISPUNIMO USLOVE pa ce to kao da traje. To nema veze sa istinom. Srbija MORA iz njihovih geostrateskih i globalistickih planova u EU ali im se hoce da nas iscede dotle do kraja kako bi umrtvljeni usli u njihovo drustvo. Da nije tako ZASTO SE ONDA OPIRU NASOJ VOLJI DA SE NASLONIMO NA RUSIJU. Mi smo totalno nepismeni i zato nam rade sta hoce. MI NECEMO KAO NAROD U EVROPU ALI NAS TERAJU SILOM . TO SVOJSKI PRATE NASI VLASTODRSCI SA PUNIM USTIMA ,,NACIONALNIH INTERESA,, Bajka za javnost je sasvim druga da bi se mi zamajavali kao zadnji kreteni jer nas tako i tretiraju. TU ISTINU NAM NECE DA SAOPSTAVAJU JER BI SE TAKO STVORIO OPASAN FRONT PROTIV ULASKA U EU ILI NATO. D O S T A BRE TROVANJA .
Preporuke:
90
1
2 četvrtak, 06 decembar 2012 14:30
boban
Pismo je odlicno napisamo.Ocekujemo odgovor.
Preporuke:
79
3
3 četvrtak, 06 decembar 2012 14:39
Branislav G. Romčević
Gospodine Maslać, u paradigmatičnom "Meljskom dijalogu" Tukiditovom, Meljani su doneli jedino ispravnu odluku slabijeg pred pretnjom jačeg - suprostaviti se i, ako mora, izginuti radije nego izgubiti sebe. Naravno, izginuli su (uz pomoć izdajnika). No, osam godina potom, propade Atinsko carstvo, a ono malo preživelih Meljana ipak se vrati na Melj. Ne znamo gde su im geni danas, i kako se utopiše u potonje Grke, ali im ime i primer opstadoše. Zato sam protiv Vaše dvojbe - pokoriti se ako prete, a "suprostaviti se" ako ne prete. Zar i Vama nije jasna apsurdnost takvog stava? Srbija ima jasan izbor: na kolena, ili ostati uspravna, pa šta bude. On ne bi trebalo da bude težak potomcima Pazarevim, Karađorđevim, kumanovskih, bregalničkih, cerskih, kolubarskih,solunskih junaka. Meljana je bilo petstotinak, a nas ima na milione - preteći će neka glava za srpsko ime kad propadnu dušmani."Na groblju će izniknuti cvijeće / Za daleko neko pokoljenje."
Preporuke:
86
4
4 četvrtak, 06 decembar 2012 14:41
zika
Ja ne verujem da prete bombardovanjem.Prete uvodjenjem viza(to se nedavno jasno videlo) i prete tihim sankcijama ( nedavanjem kredita i obustavljanjem investicija) ,laznim glasinama(zatrovan kukuruz) .
Srbija je u teskoj ekonomskoj situaciji ,nepotrebno izazvanoj(kradja,korupcija,kriminalna privatizacija),sabotaza nacinjena zatvaranjem najvecih banaka .
Preporuke:
79
1
5 četvrtak, 06 decembar 2012 15:25
Hernanes @Romčević
Uvek bio i ostao jedini izbor. Potpisujem. Kamo sreće da smo se na to odlučili '99.
Preporuke:
53
4
6 četvrtak, 06 decembar 2012 15:30
Slavomir Srpski
Ovo pismo nece dobiti odgovor od Ivice, jer bi se stidio da kaze istinu: a ona je da nama NIKO vojno ne preti bombardovanjima ako necemo u EU,a ne prete ni sankcijama(jer imaju dosta investicija i banaka koje dobro zaradjuju u Srbiji),a ako nesto urade to ce biti vracanje na vizni rezim (oduzimanje statiusa Sengen).

Oni koji ce biti vise ljuti su SAD, jer oni pritiskaju najvise Srbiju (ali i Brisel),da nas bez Kosova smeste kao przrene i ponizene invalide u tu "zajednicu".

Istina je da se Ivica (i njegova Marica Alek) plase da ce im MMF i SV Banka zatvoriti kredite, a ovde su se navikli da nista ne rade,da ne rade zemlju (koje ima) da bi imali da se prehrane,nego samo da i dalje zive na tudjikm kreditima.Oni misle da ih u tome podrzava vecina neradnog naroda sto vise voli da spava u budzaku u Beogradu nego da radi na njivama i ubira plodove.A misle da te kredite nece oni otplacivati vec dirktno baronessa Eston i File. A mi cemo praviti i dalje luksuzne mostove Ade da ih gledamo.
Preporuke:
58
2
7 četvrtak, 06 decembar 2012 15:38
Dijaspora
Gospodine BOZIDARE MASLAC.......HVALA VAM, SVAKU VASU REC POTPISUJEMO
i NASTAVITE i NE POPUSTAJTE.....DAJTE da se ORGANIZUJEMO i da svim tim -
TAKOZVANIM "patriotama" POKAZEMO da OVAKO DALJE NE CEMO !!!!
Preporuke:
54
3
8 četvrtak, 06 decembar 2012 15:50
Konobar
Nema tu pretnji Srbiji nego se ide na pojedince kao sa pretnjom iz Tribunala. Evropska Komisija pored poznate 24 afere o korupciji ima i predmet za otvaranje o korupcije u aferi "koferče" sa mitom Viceguverneru NBS Simiću za dozvolu za rad banci Sekule Pjevčevića. Zamislite da EK donese odluku da Srbija ne može u EU dok se ne osude na višegodišnju robiju učesnici afere "koferče". I to je to.
Preporuke:
58
2
9 četvrtak, 06 decembar 2012 15:55
Vukadin
Odličan tekst! "Dosta zezanja!", kako je rekao Bili Piton. Karte na sto, pa da vidimo o čemu je STVARNO reč.
Preporuke:
42
1
10 četvrtak, 06 decembar 2012 16:25
brm
Branislav G. Romčević
svako ko deli vaše stavove posle preko 2 miliona poginilih u 20. veku u uzastopnim ratovima protiv najjačih imperija sveta je IDIOT!!!
Preporuke:
12
69
11 četvrtak, 06 decembar 2012 17:10
jedino čega se srpski političari zaista plaše
"Srušićemo vladu, ako ne postupite po naređenju"!

Vlast je slast, pogotovo kad je neko priželjkuje čitavu deceniju...
Preporuke:
43
2
12 četvrtak, 06 decembar 2012 18:17
Vuk
U Srbiji postoji spomenik poginulom vojniku iz zadnjih ratova na kome piše:

Poginuo u ratu koji Srbija nije vodila,poginuo u zemlji gde Srbija nije ratovala.
Parola 'Ogladni se nema rata' nekima je i dalje vrlo aktuelna.
Preporuke:
14
8
13 četvrtak, 06 decembar 2012 18:30
Lola - razmišljanje jednog vola
Kad pokušam onako sa strane da razmotrim o čemu se ovde radi, vidim ovako:
Zašto je vruć krompir uvaljen Dačiću? Zašto je dozvolio da se bes nacije uglavnom slije na njega ako izuzmemo zamerke Vučiću i Nikoliću što su mutavi?
Mislim da je Dačić ucenjen. Zbog čega, to nek proveri tužilaštvo ali nije on toliko naivan da baš ovako navlači bes na sebe. A njegovo ponašanje u javnosti je jadno. Sva ona prozivanja alo, ovo, ono, tuc, muc...
A za naprednjake je manje-više jasno. Oni su izvršioci poslova za one koji su ima dali livadu da na njoj prave stranku.
Preporuke:
49
2
14 četvrtak, 06 decembar 2012 18:57
Srbin
Potpisujem tekst Maslaća !!!
Preporuke:
28
2
15 četvrtak, 06 decembar 2012 19:11
c&v
Da, stvarno, o cemu se zaista radi? Recite istinu narodu. Nemojte nas zaludjivati vise.Mozda nas nikad nece pustiti u EU? Mozda...ali mislim da nas oni trebaju...sve banke su njihove...Mozda hoce jos jedan rat na balkanu?...da li se bojite to reci svom narodu? Hvala za tekst.
Preporuke:
24
0
16 četvrtak, 06 decembar 2012 20:12
fristajlo
Svakako je nerealno da naša mala, iznurena zemlja uđe u ratni sukob sa NATO-om. Tu opciju neću ni razmatrati, ali dužni ste da nam kažete, nama, vašem narodu, da li nam prete na taj način? Jer samo pod pretnjom bombardovanja ili ekonomskih sankcija UN, možemo imati razumevanja za vaše postupke.

A kako se ono beše natrule imperije vade iz bule? Poštenim radom, ili poštenim ratom?
Preporuke:
33
2
17 četvrtak, 06 decembar 2012 21:07
@Brannislav G. Romcevic
,,... On ne bi trebalo da bude tezak potomcima Lazarevim, Kardjordjevim....'' Ako prihvatimo ono sto predlazete, bojim se da nece biti potomaka Lazarevih, Karadjordjevih i drugih.
Preporuke:
7
20
18 četvrtak, 06 decembar 2012 21:43
Svim ,,mirotvorcima,,:)
Koliko vas koji ovde pricate o strahotama rata je bilo u ratu? NIJEDAN.
Ako nije tako pretstavite se imenom i prezimenom i recite gde ste bili. Jadni i bedni spineri i sluzbenici. Inace mirna gospodo do rata dolazi i tudjom voljom, pogotovo ako ste mala zemlja. Ali mi hocemo mir, ma da, a sto u miru i okupaciji nestaju stotine hiljada ljudi, taj deo necete da komentarisete?
Mislite da drzave imaju vojsku da bi bile ,,partneri,, nekome? Ma nemojte, postoje momenti kad se sila mora upotrebiti i to je jasno svakom narodu. Nije Srbiji, ali ona je okupirana. Mediji su razume se u danasnje vreme jedna od bitnih poluga okupacine vlasti, posle idu ,,sluzbe,, i zandari:)) Mnogo ste vi naivni....
U normalnoj drzavi za ometanje odbrane zemlje se ide u zatvor ili pred stroj. Nece nijedna drzava umreti zato sto u njoj ima 10% placenika i kukavica.
Preporuke:
26
2
19 četvrtak, 06 decembar 2012 21:52
I dalje ,,mirotvorcima,,
Vase kvazi humane poruke vise ne mozete nikome da prodajete, vi hocete mir? Koji mir, da nas potruju hranom i GMO? Ili ,,mir,, u kome izgubimo ne Kosovo nego sutra i jos pola drzave. Da sigurno, nece zapad posle nista traziti. Mislite da smo budale?
Mislite i dalje, ali kad dodje zivot ili smrt, bolje je proterivanje i smrt milion ,,gradzana,, nego nestanak citavog naroda.Pred vama je pre gradjanski rat nego rat sa Nato paktom. I ne budite uvereni da ce se zapad tako lako umesati u sadasnjoj situaciji da ginu ovde da bi vas spasio. A budite sigurni da najveci deo vasih ,,ljubljenih,, zandara i policije dobro zna da ce nastradati i gladovati ako izgubi drzavu, ne uzdajte se da su na vasoj strani. Kvazi ,,mirovnom,, politikom se kopa grob citavoj zemlji. Nece vise biti mira, odaberite stranu....
A posle rata cemo videti dali cemo ili necemo imati potomke, ne radujte se pre vremena. Od milosti jevropske sigurno cemo ostati bez potomaka, bez ijednog ispaljenog metka.. hocete dalje?
Preporuke:
27
2
20 četvrtak, 06 decembar 2012 22:16
Branislav G. Romčević
ZA brr i DRUGE BEZŽLEZDNE OPONENTE. Gospodo, uprkos svih pogibija, Srbi su se u odnosu na svoju populaciju iz 1804. umnožili dvadesetak puta - više nego mnogi drugi. Inače, ne pogađe me vaše gađanje "budalama" i "idiotima" - za takve ste proglasili i Njegoša čak! Kao što nema besplatnog ručka, što bi rekao vaš verovatni miljenik Đinđić, tako nema ni slobode i sopstva bez pogibije.
Preporuke:
32
1
21 četvrtak, 06 decembar 2012 23:13
cica
Sjajno receno, za ove mirotvorce....cime oni nas plase, gladju, bombardovanjem, nestankom...pa bolje da nestanemo nego da zivimo ko robovi sa ovim zlikovcima u uniji!!!! I neka ne brine samo Dacic za narod i potomstvo, samo neka nas Vucic ne brani od gladi....
Preporuke:
15
1
22 četvrtak, 06 decembar 2012 23:33
Tomislav M. Ćirović
@Romčević
Potpisijem
Preporuke:
14
1
23 četvrtak, 06 decembar 2012 23:49
The Tao of Groove
Od njega ocekivati objasnjenje i iskrenost je ocekivati od Medlin Olbrajt izvinjenje za pokolj nad Srbima. Jedno je sigurno, svaka vlast od petooktobarskog drzavnog udara do danas je bila vrbovana. To je podrazumevalo njenu bezuslovnu poslusnost za koju su dobili fizicku i materijalnu zastitu. Fizicka podrazumeva da imaju pravo da gaze Srbe a da za to iza ledja imaju Nato koji je spreman da izvrsi desant i ubija po Srbiji svakog ko im se suprotstavi. Radi se o mafijaskom ugovoru. MAteirjalno imaju sta zazele. Radi se o primitivcima kojima je materijalno dobro sve i svja. Lica Dacica, Nikolica i Vucica su, iskreni da budemo, uvek bila neiskrena. Stara izreka kaze da je lice ogledalo duse.
Preporuke:
18
1
24 petak, 07 decembar 2012 01:06
Na zalost ,,mirotvoraca,,:))
Eh dragi moji ,,mirotvorci,, (dok vam jos shefovi nisu napisali komentare) hajde malo statistike da preko nje otkrijemo odkud vasa tuga pregolema.
Koliko je to srba, kao vojnici poginulo u ratovima 90-tih? Kolika je bila njihova prosecna starost i koliko smo kao narod ,,satrti,... aj da pricamo viceve:))
A posle toga da proanaliziramo i gubitke drugih strana....
Inace Srbi su pogan narod, nisu bas tako naivni kao sto pokusavate da ih opisete. I ne radujte se uvek pre vremena. Recimo u prvom svetskom ratu je austrijska vojska uporno tvrdila i po svetskim novinama, da su ubijeni i masakrirani na slikama iz Srbije ustvari austrijski vojnici koje su srbi preobukli u nasu nosnju, u mnogim slucajevima. A oni pored njih srbi u austrijskim uniformama(mnogi diverzanti srpski su tako i upadali na njihovu terotoriju). Neko laze, a ja ne mislim da svabe uvek lazu hohoho. Zeznuti i srbi mogu biti jel da ,,rodjaci,,?:))
Rekoh vam: KRENULI STE NA SRBE, SRBI CE VAM GLAVE I ZEMLJE DOCI...
Preporuke:
13
1
25 petak, 07 decembar 2012 01:28
Jovan London
'Konobar' je pomenuo ono što stalno ponavljam: Pačiću koferče visi iznad glave i zato je poslušan ko kučence. Pitam se čime su stegli mošnice Vučiću, ne mogu da verujem da je čist finansijski efekat onolikog ideološkog lupinga Ministra nam vojnog!!!
Preporuke:
25
1
26 petak, 07 decembar 2012 04:19
Jedna poruka predsedniku vLjade
Ustajte svi na zemlji kleti,
Svi sužnji koje mori glad!
Nepravdi razum sad se sveti,
Tutnji već i selo i grad.
Nek tiranstvo sruši naša snaga,
Bezbrojno roblje sad ustaj!
Nek svetu starom nema traga,
Svoj bedi sutra biće kraj!
Preporuke:
13
1
27 petak, 07 decembar 2012 09:15
Zona
Tekst i postavljena pitanja su na mjestu.Identična pitanja i ja sebi postavljam, a voljela bih da ih dobijem od onih koji treba da ih saopšte javnosti.
Preporuke:
9
0
28 petak, 07 decembar 2012 10:50
brm
Branislav G. Romčević
"ZA brr i DRUGE BEZŽLEZDNE OPONENTE. Gospodo, uprkos svih pogibija, Srbi su se u odnosu na svoju populaciju iz 1804. umnožili dvadesetak puta - više nego mnogi drugi."
nisu se umnožili nego su proterani sa prostora na kojim su živeli milenijumima.. oni koji nisu zaklani..umnožilo se i to malo samo stanovništvo Srbije..I TO JEDINO U VREME KNEŽEVINE KAD SE UPETOSTRUČILO ZA POLA VEKA , opet migracijama..zahvaljujući normalnom ustrojstvu i normalnom mentalitetu, čestitih, odgovornih ne-infantilnih ljudi koji je tada vladao..
Preporuke:
5
4
29 petak, 07 decembar 2012 10:52
brm
ajde da rešimo ovaj problem na obostrano zadovoljstvo .- EVO IDITE VI I SVI KOJI VAS LAJKUJU NA KOSOVO, borite se protiv celog NATO pakta I HRAVRO IZGINITE UZALUD. višestruka korist: u Srbiji će ostati manje bukača zadojenih ekstremnnim ideologijama, pa će se lakše voditi razložne rasprave i rešavati problemi, VI ĆETE BITI SLAVLjENI, a Srbiji će da krene pa ćemo se ponovo umnožiti - inigracijama ko i uvek, kad postane ponovo privlačna zemlja normalnih miroljubivih i kulturnih ljudi, kao što je bila pre..
dakle IDITE NA KOSOVO, UMESTO ŠTO NA TROSEDIMA GAJITE ŽLEZDE, NAROČITO PLjUVAČNE
Preporuke:
2
21
30 petak, 07 decembar 2012 10:53
Little Big Serb
Pismo je naivno ali iskreno. Nema pretnji bombardovanjem jer ne bombarduhe se neko ko se ne suprostavlja. I bilo bi nemoguce cak i za arogantne i bezobzirne Amerikance i njihove Evropske opunomocenike da nas bombarduju jer treba naci razlog a nema ga. Uskracivanje kredita i izgladnjivanje takodje nije razlog, Kapitalizam ne ukida sebi dobit iz politickih razloga, naprotiv politika radi za racun firmi i banaka koje ce i dalje pljackati po Srbiji bez obzira na sankcije ili ne. Evropska integracija kao jedina alternativa je glupost i laz. To je jedina alternativa da ova garnitura, ova generacija nesposobnih, korumpiranih, kompromitovanih , neukih, primitivnih politikanata ostane nekaznjena, prognana izlozena narodnoj osudi. Ociglednost da je nasa orijentacija nasuprot njihovoj je zaslepljujuca i jedino je pitanje vremena kada ce se narod pokrenuti i reci : e sad je dosta ! Obavezni smo svojoj deci da ostavimo naciju, teritoriju, jezik i ponos da smo vas sprecili da to unistite !
Preporuke:
15
0
31 petak, 07 decembar 2012 11:20
Branislav G. Romčević
ZA brm. Moj gospodine - imputirate da ja gajim pljuvačne zvezde, a vi zapenušili! A to nije u redu, ni civilizacijski niti je dobro po Vaše zdravlje. Očigledno je da imamo različite vizure, i da Vi smatrate da su Srbi, nekim svojim "ekstremizmom" u "devedesetim", navukli na sebe opravdani gnev jakih. Ja, pak, smatram da je NATO zločinačka organizacija, ali nisam nigde zagovarao da im baš odmah objavimo rat! To su Vaše podmetačine. U konkretnoj situaciji, zagovaram isto što i Koštunica. Ako nas zbog toga NATO napadne - šta se može! Ali negde treba staviti tačku na poniženja i rasrbljavanje. Inače, ne znam za taj Vaš metod razmnožavanja imigracijom. Ostajte mi zdravo i veselo!
Preporuke:
15
1
32 petak, 07 decembar 2012 12:30
Ma kakvo Kosovo ,,mirotovrci,,:))
Pa nisu vam rekli da nam je cilj Bg i uza Srbija? Necemo mi nigde od svoje zemlje, nego nju da pocistimo, a vi cekajte intervenciju Nato pakta u gradjanskom ratu, posto smo vas iz spiska srba izbrisali, ako ne usludi znate li gde cete vi ici?
Vidi bogati salje nas na Kosovo, a pozadina druze ,,mirotvorac,,? Pa prvo se ,,cisti,, pozadina...
Za Kosovo i Metohiju ravnu se ne sekiraj, kad se Bg bude drasticno smalio nece ni Skadar biti daleko, o tome ti razmisljaj u svojim planovima unistenja Srbije... a ti odmah na Kosovo, opasni ste vi jevropljani:))
Ono sto ostane od vas budi siguran da ce prvo ici na Kosovo u kasnjenickim jedinicama. Ipak moras priznati bolje je biti vojnik nego robijas u rudniku, jel da ,,mirotvorac,,?:)))
I samo se nadaj da Srbi nemju ruke pa da ces odbraniti taj golubarnik u Bg koji si dobio od tita ili ga kupio krvavim parama...
Vidis kako su Srbi ,,milostivi,, i dobri, KAD IM DOPADNES SHAKA...:)
Rekli su ti, krenuli ste na Srbe, Srbi ce vam glave doci
Preporuke:
5
1
33 petak, 07 decembar 2012 12:38
Zlezde
A sto se tice ,,zlezda,, vratite se na tekst o ,,jadnim,, austrijancima sto dopadose u srpske ruke u Prvom svetskom, i proucite ,,detalje,,, ima na netu, nadjite austro svapske izvore:) i proucite ,,detalje,,:)
Nisam siguran da su bas imali sve ,,zlezde,, na broju:)) a ti onda to pomnozi u slucaju Oslobodilackog rata protiv izdajica.
Naravno, u svakodnevnom zivotu svi mi sto vas samo ,,posmatramo,, smo obicni ,,gradzani,, cak i delimo jevropske vrednosti i na momente zelimo da ,,udjemo,,:)))
Zar ti ne rekose da su Srbi pogan i prepreden narod?
Nista vas bre ne uce na beee-92 i na prvoj antisrpskoj cccc. Ili vec slavite pobedu?
Da vam ,,zurka,, ne presedne na kraju?
Preporuke:
2
7
34 petak, 07 decembar 2012 13:06
@mirotvorcima
vidim ti si se potpisao imenom i prezimenom.
Evo ja sam bio u svim ratovima osim Slovenije i ne pada mi na pamet da više mrdnem prstom za ovu propalu zemlju i bedan narod koji izgleda želi još dublje da tone i da se još više ponižava.
Kakav je to narod koji izruči sve oficire Hagu i posle kao školuje nove koji se zaklinju Ohaju i ne smeju da rade svoj posao jer zapravo država ne stoji iza njih ali stoji pretnja tribunalom.
U ovakvoj zemlji jedini mogući rat je građanski i on nas čeka a kasnije ćemo sa svetom, prvo očistiti svoje dvorište, pa izdajnici su svuda i ne kriju se i niko ih ne dira, da li je to normalno!
Ukratko država ne postoji, institucije urušene, čak i Crkva posustaje, ne pomažu proglasi jer niko ne reaguje.
Preporuke:
11
2
35 petak, 07 decembar 2012 13:49
Molotov
Rece Matija"Kosovo je najskuplj srpska rec", ali i rece: svim onima kojima je do rata treba odvojiti deo sume pa neka ratuju do mile volje.Mesto suma i gora moze Sara, Koritnik ili Pastrik.
Provedite 19 meseci u rovovima na Pastriku ili Koritniku pa onda do mile volje tamburajte o heroizmu, patriotizmu i borbi neprestanoj. Sram vas bilo!
Preporuke:
6
8
36 petak, 07 decembar 2012 14:58
ehh MOLOTOV
da je avijacija krenula mozda bi lakse bilo ovako bese prsa u prsa.....
Preporuke:
6
0
37 petak, 07 decembar 2012 15:50
Pogresno ste razumeli:)
Niko ne pominje za sada rat na Kosovu drage izdajice.Postoji strategija i tajming delovanja. Mlogo se vama na Kosovo ide, ,,gradzani,, nijedni..:)

Gradjanski rat se nece voditi na pastriku, otud vas strah... razumem vas:)
A kod junika i na mnogo drugih jos opasnijih mesta vi niste ni prismrdeli. Za razliku od pisaca poziva na rat. A do mile volje kod svoje kuce cete raditi sta hocete, Srbija je kuca zajednicka.
Necu reci sram vas bilo, vi nemate ni sram ni obraz, vec samo stomak za zdranje GMO i ostalog eu otpada, naravno kupljenog u dragoj U_IDEI...

P.S. Oni na pastriku i na jezerskoj planini su videli koliko smo ,,izginuli,, a koliko je njih kostalo. Dolazi vreme da i Vozdovac i krug trojke i cetvorke sazna kako je kad ostane bez nato direktne podrske:)))
Preporuke:
6
0
38 petak, 07 decembar 2012 15:54
brm
"kad se Bg bude drasticno smalio nece ni Skadar biti daleko,"
ja stalno pišem - u Srbiji cveta ustaška ideologija .. neverovatno koliko ste žedni srpske krvi ... bili ste nemački najamnici u rvackoj vojnoj krajini vekovima, pa posle žandari u kraljevini pa posle 6. lička... što neko napisa "prekodrinci'svih preleta i veronevera" uvek protiv mirnog stanovništva da zadovoljite gazde...tako sada .. kao što ste onda misili da su vam gazde u SSSR a oni bili u SAD tako sad misite da ste protiv SAD dok baljezgate o rusiji..
ustaštvo je ideollogija remetilačkog faktora unutar sopstvenog naroda, očigledno se lako "implementira" i u Srbijii, samo promeniš pridev ..
ajd sad supermoderator škare u ruke
Preporuke:
3
8
39 petak, 07 decembar 2012 16:00
brm
"Gradjanski rat se nece voditi na pastriku, otud vas strah... razumem vas"
evo ga još jedan ..izgleda da će Nemci morati da nabave više kamiona da vas dovezu na vlast nego 41. u Zagrebu..
Preporuke:
5
5
40 petak, 07 decembar 2012 16:18
Sve si u pravu brmbrm, ne pali ti motor?:))
Tako brate srbine, pa zedni smo krvi izdajnicke ko kaze da nismo. Pa sta su ustase koje pominjes nego bivsi srbi. Vi ste isto bivsi, oni su bili poturice vi ste evroturice, oni bar nisu bili nastrani kao vi.
I sigurno da sva svetska dostignuca preuzimamo, uciti se mora, apdejtovati znanje, sto bi rekli tvoji iz jevrope. Svakako da su ,,znanja,, ustasa i nemaca jako poucna i u praksi dokazana. Samo ih treba prilagoditi terenu, recimo u Hercegovini protiv hercegovackih ustasa, u BG protiv beogradskih ustasa. I nije toliko tesko, oni iz Hercegovine su bar borci i junaci, a vi ste prodan kukavicki olos koji kad mu zbrise natovska vlast u BG ima da bezi neopalivsi ni metka. Na nasu zalost jer necemo imati uslova za pokazivanje ,,znanja,,. Onda ti ustase nece biti mrska, mislim kad zbrises iz slobodne Srbije u rvatsku, najbliza vam je hehe

P.S. Koliko smo mi Srbijanci a ti prekodrinski vidi se po tome da nas slabo poznajes, nisu Srbijanci tako naivni da ih kolje svaki olos belosvetski
Preporuke:
4
0
41 petak, 07 decembar 2012 16:28
brm
"oni bar nisu bili nastrani kao vi.
I sigurno da sva svetska dostignuca preuzimamo, uciti se mora,"
ako postoji neka vrlina kod ustaša to je da ste iskreni.. s vama znam na čemu sam..
Preporuke:
5
1
42 petak, 07 decembar 2012 16:48
Petar
Nemacka, SAD, Vatikan ne zele Srbiju u EU. SAD su aprila 2000. saopstile saveznicima da Srbiju trajno drze izvan evropskog razvoja, sto je svojim pismom kancelaru Srederu od 2. maja 2000. preneo Vili Vimer, clan spoljnopolitickog komiteta Bundestaga (CDU) i potpredsednik Parlamentarne skupstine OEBS-a.
Ovi faktori imaju cilj da od vlade Srbije dobiju priznanje, saglasnost da je Srbija izgubila Kosovo i Metohiju. Dacic je vec dao izjavu da je "Srbija sve izgubila i da nema sta vise da izgubi". Sada ostaje samo da to i formalno potvdi - uspostavljanjem granice, priznavanjem "integriteta Kosova", razmenom ambasadora, neprotivljenjem clanstvu Kosova u UN, ili svim tim yajedno. Zapad bi time ostvario svoj cilj koji je deo strategije potiskivanja i slabljenja Rusije. Zato ovi faktori nemaju nameru da Srbiju ikada prime u EU koja,inace, neminovno odlazi u istoriju. Srbiji je, umesto improvizacija nezrelih, ucenjenih i prodanih politikanata, potrebna strategija. Kakva, to nije tajna.
Preporuke:
9
1
43 petak, 07 decembar 2012 17:38
brm
neprimanjem Srbije u EU "Zapad bi (time) ostvario svoj cilj koji je deo strategije potiskivanja i slabljenja Rusije"
zanimljiva logika ..a ulaskom u EU bi Rusija ojačala?
Preporuke:
7
1
44 petak, 07 decembar 2012 17:54
Molotov
...da je avijacija krenula mozda bi lakse bilo ovako bese prsa u prsa....

Gospode Boze koliko je ovo tacno! Svako, ama bas svako, koji je na Pastriku, toj goloj kamenoj planini gde je skoro nemoguce iskopati rov dublji od 30 cm, proveo samo 24 sati ogadio bi se rat na vjek i vjekov. Pitajte, vi hrabri zagovoraci sintagme "Kosovo je Srbija", sta su hladnjace, nase srpske, prevozile svakog dana po dve tri sa Pastrika u Prizren. Srpsku mladost. Jer bilo je svakog dana, dan - noc, prsa u prsa, i naravno avijacija. Ali malo, trebalo je mnogo mnogo vise, da me nema i da ne citam salonska herojska dela.
Preporuke:
5
6
45 subota, 08 decembar 2012 01:15
Turas
Branislav G.Romčević,gospodine taman pomislih kako nema više pameti u Srba,Vi se javiste.Potpuno se slažem sa vašim mišljenjem. Smatram žalosnim"odluke"pojedinih da je bolje umirati lagano od posledica bombardovanja NATO "prijatelja"nego u ratu,koga verujte nema logike da ponovo nastane.Kriju se podaci od maligno obolelih i od rapidno povećane smrtnosti u Srbiji,kao posledice bombardovanja.Ovde pojedini(brm)predlažu da idemo na Kosmet i da se borimo.Odavno sam ovde napisao o cinizmu ovog gospodina.Čovek može da bude ne znam kako obrazovan,ništa mu ne znači ako je nakaradno usmeren.To je upravo i slučaj sa našom "elitom"na vlasti i oko vlasti.Taku"mudru"izreku je izrekao Čović kada je svojevremeno bio "odgovoran"za Kosmet.Tačno je da su to Srbi kojih se svaki čovek mora postideti.
Preporuke:
5
1
46 subota, 08 decembar 2012 03:22
Boban
@brm

Takvi kao ti, sigurno nece pomoci da se Srbija umnozi. Takvi ce posecivati razno-razne parade i time ce se ponositi.
Preporuke:
2
1
47 subota, 08 decembar 2012 13:51
Dragan Prelević
Molim Vas gospodo ministri ,predsedniče vlade i predsedniče republike mislite li da je red da i građanstvo pitate dali žele u evropsku uniju.Mi građani republike Srbije ne želimo u skute najvećeg neprijatelja-Vama ako je želja idite ali bez Srbije.
Preporuke:
4
1
48 subota, 08 decembar 2012 14:01
Dragan Prelević
Molim gospodu iz valde da odgovori ovom narodu u čije ime zagovaraju i mole da ih prime u Evropsku Uniju ( Neprijateljski raspoloženoj prema Srbiji) Mi građani (većina je na našoj strani ) ne želimo u Evropsku Uniju.Ko želi veliki mu srećan put ali ne može poneti ni pedalj ove naše Srpske zemlje. jer Vi ste predstavnici naroda i za to trebate pitati narod dali želi u Evropsku uniju posle ovolikog zla i ratova koje su nam namestili i kako samo nama sude u Hagu.
Preporuke:
4
1
49 ponedeljak, 10 decembar 2012 12:25
Miograd
SVAKA CAST, GOSPODINE! TO SU PRAVA PITANJA. I PLUS, U CIJE IME ON TAKO LAKO PREGOVARA, TJ. KAPITULIRA? MOZDA BI NOVI IZBORI, NA SVIM NIVOIMA, MORALI DA SE HITNO ODRZE, JER I NAS PREDSEDNIK NESTO MUDRO CUTI. OVAKO VISE NE IDE. GDE SU ZDRAVE SNAGE DA NAS SPASAVAJU?
Preporuke:
1
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner