уторак, 21. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

,,Домовина-мајка“ поново зове

Kоментари (128) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 12 децембар 2012 15:22
lela
Bravo za NSPM! Vise ovakvih tekstova. Zaprepascujuca slicnost sa onim sto se desava u Srbiji. Svidelo mi se ovo...
како ће нас потомци видети, како ће судити о нама и догађајима који су умногоме одређивали судбину не само нашу него и појединих других држава и народа.
Препоруке:
93
4
2 среда, 12 децембар 2012 15:26
Мирослав Анђелковић
Коров је жилав и стално га треба затирати.
Стаљин је то знао врло добро!
Ал, сваки човек греши, па и он: Промакли му Горбачов и Јелцин!
А ови данашњи стаљинградски омладинци су још далеко од мекушаца, тек су у фази парамецијума.
Док простом ћелијском деобом прођу амебоидну фазу и стигну до мекушаца, даља еволуција ће им бити заустављена, јер ће се, сходно законима Природе, појавити неки нови бркати чика.
Препоруке:
79
8
3 среда, 12 децембар 2012 15:27
Misa
Mogu oni da mu menjaju ime kolko hoce, ali u istoriju je usao kao Staljingrad!
Препоруке:
74
7
4 среда, 12 децембар 2012 15:56
Мирослав Анђелковић
Коров је жилав и стално га треба затирати!
Но, ови данашњи стаљинградски туристички посленици су још прилично далеко од корова.
Тек су у фази парамецијума.
Док простом ћелијском деобом прођу амебоидну фазу и стигну до мекушаца, еволуција ка корову биће им заустављена, јер ће се, сходно законима Природе, појавити неки нови бркати чика.
Препоруке:
38
6
5 среда, 12 децембар 2012 16:14
jojo
Umesto spomenika "Domovina-majka" moj predlog je da naprave spomenik pijanog Jeljcina (sa flašom votke u desnoj ruci) u naručju Paje Patka.
Možda spomeniku "Domovina-majka" više nije tamo mesto jer simboliše vreme junaka i heroja, a danas je drugo vreme, vreme pijanica, drogeraša i ulizica nekadašnjim i sadašnjim dušmanima.
Препоруке:
85
3
6 среда, 12 децембар 2012 16:45
Rado
Đorđe, da li znaš neku zemlju gde je domovina maćeha svojoj deci?
Препоруке:
7
48
7 среда, 12 децембар 2012 16:53
Drago
наказе са ропском психологијом i ,,ропски’’, наводећи да свој народ и његову историју, да би угодили странцима, могу да испогане само робови.

Kakav fantastican naziv i opis psihe antikomunista. Antikomunisti u Srbiji su to odavno uradili sa Titom i poizvinjavali se Nemackoj i njenim tadasnjim saveznicima sto su se Tito i njegovi komunisti isprecili u tome da nas nacisti zatru kao gamadsku nizu rasu. Zato nam Nemacka sada vraca sa Kosovom, jer videli da se sa robovskom nacijom samo tretiranje kao roblje donosi rezultate.
Препоруке:
26
54
8 среда, 12 децембар 2012 17:07
МР
Слика Србије. Изгледа да су и тамо српски Отпораши на послу. Него једна друга ствар, тј. историјски податак. Стаљинград има везе са Београдом. У време кад су Немци већ изгубили битку за Стаљинград, покушали су да народу у Немачкој претсаве другачију слику јер Хитлер није могао да замисли нешто такво. У последљен моменту он је вон Паулуса од маршала унапредио у фелдмаршала, надајући се да ће се овај до краја жртвовати за победу над Русима. Радио Београд је тада био у немачким рукама и из њега су Немци емитовали програм тобоже из Стаљинграда. Почињао је речима: Hier ist Stalingrad, die Stadt an der Wolga - Овде је Стаљинград, град на Волги.
Препоруке:
51
1
9 среда, 12 децембар 2012 17:17
сељак беземљаш
Национална политика бољшевика до Стаљина је анти руска.Бољшевици су обећали да неће водити царистичку политику.Отворили су све архиве.Обзнанили све тајне и поткопали безбедност земље.
Историчари и писцису се специјализиралиу разоткривању"мрачних страна руске историје"Такмичили су се у "раскринкавању поробљавања малих нација".Једном речју "ломили су великоруску хегемонију"
Али им се није дало.
Доласком на власт СТАЉИН СЕ БЕЗ ПАРДОНА ОБРАЧУНАО С ТИМ АНТИНАЦИОНАЛИСТИЧКИМ СХВАЋАЊЕМ РУСКЕ ИСТОРИЈЕ КОЈЕ СУ ПОСЛЕ РЕВОЛУЦИЈЕ УБРИЗГАВАЛО МЛАДОЈ ГЕНЕРАЦИЈИ.
НОСИЛАЦ АНТИНАЦИОНАЛИСТИЧКОГ ГЛЕДАЊА НА РУСКУ ИСТОРИЈУ ПРОФЕСОР ПОКРОВСКИ ЈЕДНОСТАВНО ЈЕ ЕКСКОМУНИЦИРАН А ЊЕГОВЕ КЊИГЕ ЗАБРАЊЕНЕ.
СТАЉИН ЈЕ СИЛНО РЕХАБИЛИТИРАО ЦАРИСТИЧКУ ПРОШЛОСТ.
(цитати из СТАЉИН ПОЛИТИЧКА БИОГРАФИЈА Исак Дојчер)
наставак
Препоруке:
46
8
10 среда, 12 децембар 2012 17:33
boris
Нови покушаај се да победа руског народа над фашизмом представи као победу оне бркате грузијске вуцибатине коме ни име не желим да поменем.Неће проћи тек тако тај покушај фалсификовања историје.Смрт националсоцијал
изму и комунизму,слобода народу.
Препоруке:
23
38
11 среда, 12 децембар 2012 17:45
Stanić Milan1
Podsetimo se ishoda glavne bitke(izveštaj feldmaršala Paulusa)"6 armija je prepolovljena.Trupe bez municije i hrane.Pojava dezintegracije na južnoj,severnoj i zapadnoj fronti.Nemoguće je daljnje efektivno komandovanje.Trenutno 18.000 ranjenika bez hrane i lekova.44,100,305 i 384 peš. divizije uništene.Daljnja odbrana besmislena.Slom neizbežan.Vojska zahteva bez odlaganja dopuštenje da kapitulira,kako bi se spasili preostali životi".Od strane Hitlera,zahtev odbijen,umesto odobrenja šalje mu maršalsku palicu.Šest dana kasnije Fon Paulus šalje radiogram: "Krajni slom ne može se više odložiti od 24 č."
Epilog:Otpor neprijatelja prestaje 02.02.1942.Sve nemačke jedinice okružene i zarobljene.Sahranjeno 147.200 nemačkih i rumunjskih vojnika,zarobljeno 91.000 Nemaca,od toga 2500 oficira i generala.Ipak, to nije bila prava prekretnica,ali jest početak kraja.Kraj se nije mogao zaustaviti posle poraza na Kurskjoj izbočini.
Препоруке:
45
3
12 среда, 12 децембар 2012 18:03
Stanić Milan 2
Stanić M.- seljak bezemljaš
Prosto je neverovatno sa koliko ostrašćenosti i insinuacija manipulišući sa problematičnom Političkom biografijom Isaka Dojčera želite uprljati Veliki otadžbinski rat SSSR-a i 27 miliona žrtava!Toliku ostrašćenost i gubitak svakog moralnog skrupula, zaista je teško naći,zato što su Crvenoarmejci na kapi nosili zvezdu petokraku,a to je za Vas glavni "reson detr",a ne istorijska istina.Dragi gospodine,znamo mi ko je bio Staljin,ali Staljin je iz pepela(ponovo) stvorio Crvenu armiju,a ta Crvena armija slomila je kičmu nemačkom nacifašizmu.Bez pobeda Crvene armije ishod 2. sv. rata bio bi upitan, bar što se tiče njegovog trajanja( bogami i ishoda).
Препоруке:
43
7
13 среда, 12 децембар 2012 18:21
Иоанн Дубињин
Потомак сам "Белих", који су се борили против "Црвених" у грађанском рату, и после били евакуисани у Краљевину СХС. Лењина, Стаљина и бољшевике сматрам монструмима. Али - историјске чињенице се не могу и не смеју мењати. Апсолутно сам против идиотске идеје да се споменик уклања и "image" тог историјског комплекса мења. Исто сам одлучно против иницијативе за повратак Стаљиновог имена граду, а сматрам смешним надевање имена "Волгоград", јер добар укус диктира де се историјско име Царицин граду врати. Г-дин Милошевић греши што поред заробљавања Немаца није поменуо и масе заробљених италијанских, румунских и посебно хрватских легионара. Пикантно је да су ти заробљени Хрвати убрзо одбацили свој мото “ŠTO BOG DA I SREĆA JUNAČKA“, променили униформе, ставили Титову звезду на чело, иза Црвене Армије ушли 1944 г. у Србију и у њој, заједно са југословенским комунистима побили масе Срба. Њихов командант п.пуковник Марко Месић је после, као војни пензионер живео и умро у Загребу 1982 г.Поучно?
Препоруке:
76
15
14 среда, 12 децембар 2012 18:35
сељак беземљаш од дрвеног рала до атмске бомбе
наставак Да би се виделе драстичне разлике у односу на југословенскосрпске комунисте ево само делова говора које је СТАЉИН одржао у фебруару месецу 1931 г.
Тврди да Русија није тлачитељ већ су Русију нападали.И набраја их.

"..тукли су је монголски канови,тукли су је турски бејови,тукли су је шведски феудалци,тукли су је пољско-литвански панови,тукли су је англо-францускикапиталисти,тукли су је јапански баруни,тукли су је сви".

Констатује и зашто.
"Тукли су је затошто је тући Русију било УНОСНО,ИСПЛАТИЛО СЕ,А ОСТАЈАЛО НЕКАЖЊЕНО"

Саопштава лек за бољку.Каже"Сиромашна си и богата,снажна и беспомоћна МАЈКО РУСИЈО.
..морамо надокнадити заосталост и то у десет година.
ИЛИ ЋЕ МО ТО УЧИНИТИ ИЛИ ЋЕ НАС ОНИ СМРВИТИ.

Ови у Стаљинграду могу бити само наследници бољшевика.Пре Стаљина.Или после њега.Пре њих тога није било у Русији.Русија је водила ОСАМ РАТОВА ЗА КРИМ,а Хрушчов је Крим дао Украјини.КАО ОНАЈ НАШ ШТО ЈЕ фАДИЉУ ДАО ЗУБИН ПОТОК И ЛЕПОСАВИЋ.
Препоруке:
48
5
15 среда, 12 децембар 2012 18:39
milo
@jojo
Sjajan komentar.Svaka čast.Ovo nije vrijeme heroja nego vrijeme ulizica.Mislim da i sportska društva "trebaju promjeniti" svoja imena jer su ostavština komunizma.Tako bi se Partizan trebao zvati FK Ravnogorski a Crvena Zvezda FK Banana.
Препоруке:
30
7
16 среда, 12 децембар 2012 18:48
milo
@Иоанн Дубињин
То за монструме требало би нечим да аргументујеш.А име које предлажеш такође симболише издајничку политику и служење туђим интересима!!Нису ли они у грађанском рату интервенисали на вашој страни :-) Што се тиче легионара и других ратних заробљеника не знам шта предлажеш?????Шта би ти урадио на мјесту Стаљина???Све би их побио????? И ти некога називаш монструмом????А што се тиче хрватскилх легионара они су већином побијени или су морали поново на рехабилитацију током времена информбироа!Јер су оптужени да су совјетски шпијуни!
Препоруке:
21
32
17 среда, 12 децембар 2012 19:02
сељак беземљаш
&станић милан
Дојчерова књига се рачуна као најбоља и најтачнија Стаљинова биографија.Ви комесару напишите шта није тачно.
француски историчари(чувена школа АНАЛИ,названа по часопису у коме су се јављали)су писали о Стаљиновој великоруској политици као једино исправној за опстанак ове велике земље.
За разлику од југословенскосрпских комуниста који су водили антисрпску политику.
ВАШЕ ПРЉАВО А БЕСМИСЛЕНО ПОДМЕТАЊЕ ДА ЈА ХОЋУ ДА УПРЉАМ....ИТД НЕКАД БИ ИЗАЗВАЛО СТРАХ АЛИ ДАНАС САМО ПРЕЗИР.
Преварио сам се у вама.Није ми приви пута.Свакоме дам кредит.Ви сте ваш комесару, потрошили брзо и улудо.
Препоруке:
19
11
18 среда, 12 децембар 2012 19:09
Туцко
@milo
Тачно је изнет податак о `ослобађању` Србије од стране ових солдата из лијепе њихове. Покушај да нађеш куда се кретала ова солдатеска на челу са Месићем и за кога су били задужени на том походу.Похађање неког курса о тим историјским данима у Србији корисноје под претпоставком да се не похађа Кумровачки.
Препоруке:
30
10
19 среда, 12 децембар 2012 19:36
Peter RV
Dirljivo je citat ovdje, koliko ima Srba(?)koji se zanose imenom Staljina- koji napravio od Hitlera manjeg tiranina svojega doba.
Volgograd je glupo ime, produkat one cuvene 'de-staljinizacije' (t.j. kad se Polit-Biro konacno zastidio od idolatrije Staljina) Sovjetskog Saveza.
Rusko ime mjesta je- Caricin.
Sto se tice same bitke, treba je zvat 'Bitka na Volgi'. A oni koji su nostalgicni za Dzugasvilijem, neka se obrate Sakasviliju.
Препоруке:
29
31
20 среда, 12 децембар 2012 20:08
сељак беземљаш
&ИОАНН ДУБИЊИН
Драго ми је да сте се јавили.Срби памте "беле" по добру,нарочито по доприносу српској култури,науци,привреди...
Драго ми је што је ваш патриотизам испред идеологије и цените велику победу руског народа.

Добро је да сте упозорили на озбиљан недостатак текста у коме је требало да стоји списак нација које су давале војнике под Стаљинградом.
То је веома важно јер су то и сада савезници Немачке.

Отворили сте причу о томе како су комунисти од 1943 примили у свој састав велики број домобрана,муслиманских милиција,па чак и усташа.
На четнике су гледали као на конкуренте и зато највеће непријатеље.

Сигурно знате да су вође белих доживеле делимичну рехабилитацију.
Антон Иванович Дењикин посмртни остаци 2005.г. пренети у Донски манастир,где почивају руски великани.
Александар Васиљевич Колчак има споменике у Иркутску и Сант-Петербургу.
Петар Николајевич Врангел на откривању споменика у Сремским Карловцима 2007.г. присутни званични представници Русије.наставак
Препоруке:
33
9
21 среда, 12 децембар 2012 20:24
Иоанн Дубињин
milo @Иоанн Дубињин: („А име које предлажеш такође симболише издајничку политику и служење туђим интересима!!“) МА КАКВИ ИНТЕРЕСИ? ЈАДНИ МИЛО НЕ ЗНА ДА ЈЕ ГРАД ОСНОВАН 1589 Г. И НОСИ ИМЕ ПО РЕЦИ ЦАРИЦА НА ЧИЈИМ ОБАЛАМА И ЛЕЖИ! („Нису ли они у грађанском рату интервенисали на вашој страни :-)“ ) НИСУ ЕФЕКТИВНО – НЕГО САМО ТЕК КОЛИКО ДА ГА ПОТПИРУЈУ И ОСИГУРАЈУ ДА ШТО ВИШЕ РУСА ИЗГИНЕ! („Што се тиче легионара и других ратних заробљеника не знам шта предлажеш?????Шта би ти урадио на мјесту Стаљина???Све би их побио????? И ти некога називаш монструмом????“ ).ТРЕБАЛО ЈЕ ДА ОСТАНУ У ЗАРОБЉЕНИШТВУ, А НЕ ДА ИМ СТАЉИН ПРУЖА ПРИЛИКУ ДА У ТИТОВОЈ ВОЈСЦИ ПОНОВО ТАМАНЕ СРБЕ! („А што се тиче хрватскилх легионара они су већином побијени или су морали поново на рехабилитацију током времена информбироа!Јер су оптужени да су совјетски шпијуни!“). А УСТАШКИ И ТИТОВ ПУКОВНИК МЕСИЋ ЈЕ ИМАО ТИТОВУ БОРАЧКУ ПЕНЗИЈУ И ЖИВЕО У ЗАГРЕБУ ДО 1982 Г. ЈАДНА, ЈАДНА НЕЗНАЛИЦА МИЛО...
Препоруке:
50
10
22 среда, 12 децембар 2012 20:26
Мали Сосо
Слава великому Сталину.
Препоруке:
34
22
23 среда, 12 децембар 2012 20:31
сељак беземљаш
наставак Господине Дубињин вама је сигурно познат ТИХИ ДОН Ово четверотомно дело Михаила Шолохова обухвата период 1912-1922.г. и борбе белих и црвених.
Иако је објављен у Русији 1933.г.у ТИХОМ ДОНУ је главни лик и изузетна личност козак Григорије Мелехов.
Бољшевици су описани кроз лик Мишка Кошевоја.То је зао,мали човек,пун комплекса.Бољшевизам му је прилика да задовољи своје осветничке нагоне.
Има их и међу коментаторима.
Поздрављам вас и желим вам свако добро.
Препоруке:
30
6
24 среда, 12 децембар 2012 20:33
Reddy
Da, Srbi naročito po dobru pamte Ruski dobrovoljački korpus koji je ratovao i činio zločine u i za ime Hitlera i nacista. A čini lu ga sve sami Beli dobrovoljci! Uporedite sada agresivno javljanje antikomunista povodom članka i njihov lavež u nemoći da obore neoborivo. G. je morao da se pokloni i jednom Staljinu, onom istom koji je pobio toliko boljševika i Lenjinovih saboraca. Sutra bi isto kada bi ga priterali uza zid tako pravdao zločine ustaša i nacista. Zločine četnika je već u više navrata pravdao. Na dobrom je putu....Stanić M. mu je pljusnuo istinu u lice koje, po svoj prilici, i nema obraze. p.s. Najbolju Staljinovu političku biografiju nije napisao Isak Dojčer već Roj medvedev. G. je beskrupulozni manipulator koji se ne osvrće na činjenice. Njega zanima efekat laži i podmetanja, uostalom kao i ceo carskožalujući gremijum ideoloških ispičutura na čelu sa Tinkering maize-om.
Препоруке:
14
44
25 среда, 12 децембар 2012 20:40
Робеспијер
Уверен сам да иницијатива за уклањање споменика ''Домовина-мајка'', је потекла из Кремља. Само што актуелни руски власто(само)држци, не желе да то званично буде њихова иницијатива, те је износи нека маргинална организација, иза које стоји Кремљ. Циљ је избрисати свако сећање на период прогреса, а младе генерације подучавати вредностима кнуте, коју држе модерне спахије. Ветерани Отаџбинског рата, полако одлазе са овог света, све их је мање, те када последњи херој умре, нико више се неће сећати њихове жртве и борбе за слободу отаџбине. Тада ће се омладина подучавати да је слобода клера и тајкуна, на челу са ''царем'', врхунска вредност за коју се треба борити. Народ је само оруђе за њихову слободу. Они најбоље знају шта је у интересу народа. Ето, сахрањују са државним почастима клерофашистичке идеологе, а споменику жртвама фашизма прети уклањање.

Све ово мирише на једну добру револуцију!!!
Препоруке:
14
39
26 среда, 12 децембар 2012 20:49
Reddy
Dobro obratite pažnju kako bezemljaš optužuje i na šta računa. Računa na ALO efekat! jer ako je Miško Koševoj crveni i mali čovek sklon podvalama i nepodopštinama onda su i svi crveni takvi. Tako postupa i kada podmeće tzv. drezdenske papire KPJ kojima pokušava uspostaviti kontinuitet antisprske politike komunističke partije mada je činjenica koju prećutkuje da je KPJ jedina pozvala na ustanak i borbu protiv fašizma a tako se i pripremala za razliku od kralja i vojske koji su besramno kapitulirali. preskakanjem činjenica i detalja ovaj ideološki manipulator pokušava obrlatiti istorijske istine i navesti dobronamerne na odgovarajuće zaključke podudarne sa viđenjem najcrnjih izdajnika ove zemlje.
Препоруке:
13
45
27 среда, 12 децембар 2012 20:53
Mali Soso
Михаил Шолохов,
велики совјетски писац, добитник Лењинове и Нобелове награде за књижевност:

"Да, постојао је култ Стаљинове личности, али је и била личност и то таква какву Русија и свет никада нису имали."
Препоруке:
33
8
28 среда, 12 децембар 2012 20:55
Reddy
Njemu ne pada u oči da je Staljin za svoj ideološki boj pridobio i jednog nacističkog generala a istovremeno optužuje Tita da je u svoju armijiu pripustio pripadnike druge strane. ne pada mu ni na pamet da su to posle rata obilno radili i ostali saveznici. Za koga je to radio jedan Verner fon Braun, jedan Gelen ili jedan Fuks? Šta je to bilo sa Kalabićem, gde je on to okončao život? Možda mu ga je baš Broz poklonio. Možete misliti, saopštiti to njemu! Računam na ALO efekat!
Препоруке:
10
38
29 среда, 12 децембар 2012 21:07
паја патак
@Reddy: “… mada je činjenica koju prećutkuje da je KPJ jedina pozvala na ustanak i borbu protiv fašizma a tako se i pripremala za razliku od kralja i vojske koji su besramno kapitulirali…”.@Reddy у улози комичара? Или - незналица? Па, та његова КПЈ је после капитулације Југославије више од два месеца ћутала и седела у запећку, Немци је нису ни пипали - а ни она Немце, све док Немци нису напали СССР 22.06.1941 и Георги Димитров у паници, послао из Москве, у име Коминтерне свом локалном агенту - Валтеру (Титу, Брозу - или како се тај пробисвет уопште звао?) изричиту нардебу да почне - без обзира на све са општим устанком против Немаца. До тада је било између КПЈ и Немаца, као и између Немаца и СССР-а “мир и тишина и мед и млеко“. Сви бољшевичко-комунистички фалсификати историје су данас добро познати.
Препоруке:
21
15
30 среда, 12 децембар 2012 21:07
Reddy
Zanimljivo je da se oni koji bi Mamajev kurgan zastrli zaboravom velike pobede a takvih je i u Srbiji kao što se primećuje ne setiše da makar rečju osude podizanje spomenika Borisu Jeljcinu, rasturaču SSSR-a. Pa, kako i bi kada to vide kao otvaranje vrata slobodi i kriminalu. bezemljaš prelazi preko činjenice da Rusija sa Nemačkom gradi stratešku vezu dok nam ovde prodaje antinemačko srpstvo. UZ malo vijuganja i mnogo prećutkivanja sve se može postići.
Препоруке:
13
39
31 среда, 12 децембар 2012 21:27
Reddy
@патак паја

ne znam šta ste ovde studirali ali izgleda da su vam diplomu poklonili. A evo zašto. Suva je istina a o tome postoji i dokumentacija da su komunisti još pre rata uvešbavali svoje aktiviste za borbu protiv fašizma i da su u Španiju slali svoje ljude da se bore za republiku. Da to nisu radili možda Pavle i njegova klika? Stajali su na strani fašista, išli u posete Musoliniju i Hitleru. Varam li se? Ranije su bestidno primali izjave saulešća na sahrani kralja Aleksandra od Geringa! Sram i bruka. Pa, ko je to, onda, radio protiv Srba a posebno onih koji su u Krajini čekali svoju sudbinu pod nožem nacističkih i fašističkih pitomaca, ustaša? Istina je i da su komunisti,, delujući u jedinicama Jugoslovenske vojske bodrili duhom na otpor oficire i podoficire a da je kapitulantsku politiku sprovodio princ Pavle. Kažete da su komunisti čekali. Služite se lažima i podmetanjima! Komuniste su zbog poziva na otpor hapsili i zatvarali oni koji su izdali zemlju a posle ih predavali
Препоруке:
14
41
32 среда, 12 децембар 2012 21:31
Reddy
@Патај паја

Nemcima i neprijateljima. Eto zato su komunisti "čekali". Jer su ih za ta dva meseca lovili ko progonjenu zver. Lovili baš zato što su pozivali na ustanak i borbu. Posle ovoga ispadate ne smešni već diskvalifikovani za svaku ozbiljnu diskusiju. Smetate jer vam je logika potanja. Vama se baviti je gubljenje vremena.
Препоруке:
12
35
33 среда, 12 децембар 2012 21:32
milo
@Иоанн Дубињин
Ако је град добио име по ријеци онда је спорно по чему је име добила ријека :-)А и Волга је ријека,онда би вам требало бити свјеједно по којој ће се звати!А то да је Царска Русија водила пијунску политику нарочито у 20 вијеку то је опште познато.Тврдња о ратовању да изгине што више руса ванразумска је и неозбиљна и треба је доказати,а као што занте и та Србија у коју су ваши побјегли ратовала је на страни бијелих!Па кад је потукла други Рајх(по тврдњама савремене историје) могла је прегазити и Бољшевике сама :)
Ви би држали толике заробљенике до краја живота:)!Велики број људи је ту доведен и заведен,циљ је био промјенити људе а не убити или држати довјека!И ви неког називате монструмом???А то о тамањењу срба исто треба аргументовати,јер овако подилази под бељезгање!А кад сте запели за Месића рећићу да није само био Титов, него и Петров,па Александров,па опет Петров па Павелићев,па Хитлеров!Тако су и Романови радили!А то да је Тито волио улизице,то је познато!
Препоруке:
16
9
34 среда, 12 децембар 2012 23:19
Зоран
Да ли је Брка био диктатор или не то уопште није важно. Под сваким режимом постоје људи уз режим - који живе добро и они који су против режима и живе лоше. Али Стаљин је направио нуклеарно оружје и спасао грађане Совјетског Савеза од западних бандита. Шта су то направили комунисти и демократе у Србији. Ништа, све су кварили. И кликер би покварили. Хвала овим Русима - били бели ил црвени за оно што су донели у Србију. Скидање споменика је издајнички чин. Посебно у времену када многе католичке и протестантске нације славе своје плаве и остале дивизије које су се бориле под Стаљинградом и Лењинградом.
Препоруке:
21
3
35 среда, 12 децембар 2012 23:52
Давид Новаковић
Одвратнији од овог ревизинозима су домаћи, вулгарни, антикомунисти, који би јелте да прекроје историју како њима одговара, па би да прогласе једино Русе, без осталих совјетских народа и комуниста(јер где у националистичком дискурсу има места за друге народе, сем тристамилионске синтезе Срба и Руса?!) као победнике Великог отаџбинског рата, како би се то уклопило у њихову визуру историје, не пропустивши да en passant пљуну по југословенским комунистима, који су њима већи непријатељи од национал-социјалиста.
У оваквим неуротуичним испадима постају толико дисхармонички, да намећући своју патетичну парадигму једни Стаљина представљају као некаквог поштоваоца цара, а други неће ''ни да му помену име'' иако је водио Совјетски савез до победе над, њима ''мрским'', фашизмом.
Нема сврхе освртати се на прегршт других глупости, а видим да су се ''другови'' дохватили тог Сизифовског посла, те срећном им било.

Све у свему, бедно и паланачки, али папир, у овом случају, тастатура, трпи све.
Препоруке:
14
25
36 среда, 12 децембар 2012 23:59
Турас
Господо коментатори(комуњаре ЈУ оријентације,и србски родољуби)свако поређење титоизма(србождерства)са стаљинизмом је вулгарно.Стаљин је био и остао херој Русије.Што се данас јавља "руска интелектуална елита"која покушава да кроји "нову Руску историју",верујем да ће Путин брзо и безболно да уклони ове узроке.У сваком случају ефикасније од наше владе против против анти-србске политике НВО и лумпен-елите из тзв.интелектуалних структура.Радије се замислите ви поборници западне цивилизације,над доживотном робијом коју је хашки трибунал-за почртак доделио ген.Толимиру.А ваши пријатељи немци дали су Србији кредит са 8%(!?)камате.Певајте оду вашем вољеном западу и ЕУ будућности Србије.
Препоруке:
38
6
37 четвртак, 13 децембар 2012 00:19
Србин Србиновић
Ужас, да човек не поверује. Зар је то могуће, неко ће питати, а могуће је, јер ова акција је финансирана са фашистичког Запада.Нису они, што предлажу и хоће да се склони ВЕЛИЧАНСТВЕНИ СПОМЕНИК, само робови.....ЖИВЕЛА ВЕЛИКА РУСИЈА !ЖИВЕО ВЕЛИКИ РУСКИ НАРОД !ДА ЗДРАВСТВУЕТ ВЕЉИКАЈА РУС !!!
Препоруке:
26
0
38 четвртак, 13 децембар 2012 00:22
Petar Raski
Ima li neko sacuvane Hitlerove planove kako je on to hteo da potopi Veliku Britaniju u Atlanski okean? Voleo bih da procitam. Ja znam da je i Tito hteo da potopi Vojvodinu (ali ne i Slavoniju) ako Rusi napadnu iz Madjarske ili Rumunije. Ali znajuci da se Ruski tenkovi odlicno snalaze po blatu verovatno mu je tu ideju dao Kardelj ili neko od njegovih genijalnih savetnika pa nisam hteo dublje da se upustam u to.
Препоруке:
14
4
39 четвртак, 13 децембар 2012 00:34
@Rado
Đorđe, da li znaš neku zemlju gde je domovina maćeha svojoj deci?

У већини земаља домовина је некоме мајка а некоме маћеха. Зато избијају грађански ратови и револуције. Али велике мајке, као што је била руска мајка, знале су да у судбоносном тренутку, када је земља у опасности, позову СВУ децу у ОТАЏБИНСКИ РАТ. И СВА деца су се одазвала.
Препоруке:
17
0
40 четвртак, 13 децембар 2012 00:50
Stevo Sromanije
Po ovim komunistima iz Srbije, svi Rusi koji su se borili protiv Nemaca i ostalih prisipetlji su bili komunisti a sam tim i nisu bili Rusi. Ispada da se borci nisu borili zbog majke Rusiju nego zbog solidarnosti sa Nemackom ili Letvanskom radnickom klasom. Ti sto su nadnacionalni su propovedali bratstvo i jedinstvo (doduse, najveci deo zbog besplatnog "drustvenog" stana) dok su se katolicki narodi spremali za unistenje Srba. Sad bi opet da nam popuju kako ne treba da budemo Srbi nego nadnacionalni. Kao sto Crnogorci i Muslimani nisu Srbi tako sada i Ukrajinci i Belorusi nisu Rusi.
Препоруке:
17
6
41 четвртак, 13 децембар 2012 01:00
@Reddy@Давид Новаковић@Робеспјер
"Политика" објављује изводе из књиге Пера Симића "Тито, феномен 20. века". Аутор износи документе који бацају не баш ласкаво светло на партизански покрет, НОБ, праве циљеве партизанске борбе, однос партизанског покрета према окупатору, ратни учинак (прилично скроман) Титових бораца и слично.
До сада још нико није реаговао на тај текст и изнете документе. Можда би било корисно да се огласите у "Политици" и контра-документима докажете да су документи које наводи аутор лажни а самим тим и његове тврдње нетачне.
Књигу је објавио "Службени гласник".
Препоруке:
17
9
42 четвртак, 13 децембар 2012 01:26
Peter RV
@сељак беземљаш
'Tihi Don' je plagijat Shoholova djela poginulog carskog oficira u prvom svj.ratu. Sestra ovoga oficira je predala originalni tekst Aleksandru Tvardovskom, glavnom uredniku knjizevnog casopisa Novi Mir. Shokolov je bukvalno prepisao tekst , mijenjajuci samo imena i neke detalje-na boljsevicki nacin- i zaradio sve sovjetske nagrade.
Neoborivi dokaz za ovo je dao sami Shoholov, svojom nesposobnoscu da upotrebi isti stil pisanja u makar i jednoj od njegovih sledecih publikacija- koja su bila pisana na potpuno druksi stilisticki i estetski nacin.
Shoholov je bio, isto tako, glavni advokat da se Aleksandar Solzenjicin izbaci iz kruga pisaca CCCR-a ,sto je znacilo njegovu knjizevnu smrt u zemlji.
Toliko o jos jednom boljsevickom 'geroju'.
Препоруке:
21
11
43 четвртак, 13 децембар 2012 01:32
Ненад
Ја мислим да би требало поново отворити гулаге,бар по неки и у њима отворити на пример зимске курсеве историје!
Препоруке:
10
2
44 четвртак, 13 децембар 2012 02:37
Perun
Rusofili,manite se voljene majke Rusije i posvetite se malo boljitku sopstvene zemlje.
Pročitajte ovo,možda nešto i naučite:

"Sada kada su se na vlasti,sa katastrofalnim rezultatima, izmenjale sve postojeće leve, desne i „centralne“ stranke, možda je trenutak da se zapitamo da li su stvarni problem političke doktrine ili je u pitanju nešto drugo,sveprisutni orijentalni duh i plemenski mentalitet koji nas već dvesta godina sprečava da se konstituišemo kao nacija. Mi smo, dragi moji, u najboljem slučaju labava konfederacija anahronih seoskih zadruga koje nisu u stanju da očisti ni pola metra snega ispred zadružnog doma, a snevaju o svetskoistorijskoj ulozi. Ne pomažu tu ni Kremlj, ni Brisel, ni Vašington. Gde god da se denemo,bićemo isti. Preporučujem vam da ne mislite o tome."

Nego,istina vredja,zar ne ?
Препоруке:
9
22
45 четвртак, 13 децембар 2012 02:57
Srboljub Savic
Ko ne zna koje je narodnosti bio covjetski vodja pod
nadimkom Staljin - Celicni, neka procita.
Ko veruje da je Celicni (samo on) ucinio sva zlodela
koja se od iniciranja "hladnog rata" umnozavaju
progresivno, prihvata svaku propagandu i obezbedjuje
da ce mu (sopstvena) deca naci toliko zlodela.
Ko veruje da je Berija bio sluga Staljinu, i da
je nebitan "lik", "duva u istu tikvu" kao toliki
nepismeni "naivni", neznalice i "pro..."
Nije nepoznato da je Berija bio na koncima MI6
(osvedocenim vekovnim, sadasnjim i buducim, obozavaocima Rusa i svih Slovena). Naravno, i on
je na kraju imao svog Dzek Rubija, koji je (kao
i Lee Osvaldu) obezbedio da "mrtva usta ne govore!"
Poraz Nemaca (iako placen ogromnom cenom) svakako
nije bio po volji "saveznika" ali su zato uspesno
kaznili sovjete gazenjem, dva puta potpisanog
ugovora o otvaranju zapadnog fronta (produzujuci
agoniju rata i dalje gubitke SSSR-a).
Da nije tako, Evropa bi podigla veci spomenik u
slavu pobede.
S. Savic
Препоруке:
12
1
46 четвртак, 13 децембар 2012 03:15
Marko Gay
Hitlerov napad na Staljinov SSSR je bio pogresan na bezbroj nivoa.

Izemdu ostalog i zato sto je politika Hitlerove i Staljinove vlade bila u mnogo cemu slicna, npr:

-- otklon od religije;

-- nagla izgradnja i modernizacija urusene zemlje;

-- enorman transfer bogatstva od bogatih ka siromasnima;

-- uvidjanje da se unutrasnji prosperitet ne moze ostvariti bez globalne prevlasti ili bar ravnoteze;

-- aktivno suprotstavljanje i konacno "izlazenje na crtu" tadasnjem svetskom hegemonu - Britaniji.

Hitleru se danas pripisuje krivica za sve i svasta, pa cak i za pocetak Drugog svetskog rata, uglavnom da bi se prikrila cinjenica da je taj rat otpocela Britanija objavom rata Nemackoj.

Medjutim, za napad na SSSR je Hitler bez sumnje KRIV. Neverovatna, glupa, katastrofalna i neoprostiva greska s njegove strane.
Препоруке:
27
9
47 четвртак, 13 децембар 2012 04:03
Боб
Стаљин је заиста био геније... не могу да верујем.

Знате ли је колико својих официра је побио пред почетак рата? Знате ли колико неспособно је водио рат прве године? Колико милиона је страдало љеговом заслугом?

Холодомор, драги моји стаљинисти. Ако знате шта је то. Прогуглајте. То је друг стаљин.
Препоруке:
21
17
48 четвртак, 13 децембар 2012 04:05
Боб
Знам да неки неће схватити, па да нагласим: не ниподаштавам руску победу, али битка код Стаљинграда је требало да буде битка код Варшаве и то негде крајем 1941. Толико.
Препоруке:
26
6
49 четвртак, 13 децембар 2012 05:41
@Ненад
Ко би држао предавања?
Препоруке:
1
0
50 четвртак, 13 децембар 2012 06:54
pera simić - heroj našeg doba
@Reddy@Давид Новаковић@Робеспјер

A ti misliš da se naknadnim tumačenjem i retušom može iznova tumačiti NOB, nesoljena pameti. Računaš na slične tebi. Pera Simić, još jedan aspirant na naknadnu pamet. Da nisu Nemce i domaće izdajnike ubijali, možda, takvi kao on i ti a sve za aktuelne potrebe potapanja istine u četničke iluzije. Opsesija vam je Tito kao i svakom zavidnom primitivcu koji izvor egzistencije nalazi u potonjem maroderstvu. Beznađe zavisti rađa naknadne heroje gluposti. Partizanska mera je bila oslobođenje zemlje, vaša i pere simića broj prodatih primeraka kojekakvih besmislica.
Препоруке:
10
10
51 четвртак, 13 децембар 2012 07:02
zapadne pare i rodoljublje
@ТурасPa, što se onda ne odreknete zapadnih kredita i zapadne opreme i zapadnih automobila i deviznih računa kada vam Zapad ne valja. Karadžić je izigravao velikog zapadnjaka pojavljujući se u tregerima na zvaničnim konferencijama dočaravajući zapadni stil ponašanja. A kada su mu pukle iluzije o sopstvenoj ulozi bilo je kasno da spasava sebe. Za izdaju prema Srpskoj krajini koju je počinio ne znam šta je zaslužio. To je rodoljublje koje je pokazao na delu. Imaš li protivargument a da ne lažeš?
Препоруке:
6
8
52 четвртак, 13 децембар 2012 07:18
Светислав Костић, најмлађи борац Чете за везу 4.. Kрајишке дивизије
@ Reddy! Одлично си одбрусио данашњим антикомунистима, када им се сваки траг загубио. Ти људи, у какве убрајам и пају патка, немају паметнијег посла него да ударају по покојној комунистичкој партији, намјесто да се окоме на домаће србијанске издајице и петоколонаше који Србију растурају а западним и НАТО злотворима задњице лижу.
Препоруке:
12
12
53 четвртак, 13 децембар 2012 07:18
preotimanje pobede
Da su komunisti i sovjetski borci branili čast Oktobra istina je koja smeta ideološkom smeću carskih nostalgičara i srbijanskih izmećara. Dokaz za to je učešće Ruskog dobrovoljačkog korpusa u borbama protiv partizana zajedno sa domaćim izdajnicima i nacistima. Da nisu oni, možda, branili kakvo slovenstvo zajedno sa Nemcima i fašistima? A šta je branio Vlasov i njegova izdajnička armija zajedno sa hitlerovcima? Slovenstvo ili sa nacistima bratstvo i jedinstvo. Svi su oni jedino i isključivo ratovali protiv Sovjeta i crvenih i to je istorijska istina, monolitna kao i Mamajev kurgan. Zato smutljivci svih boja žele i da zatru taj simbol velike sovjetske pobede nad nacizmom i fašizmom. Rusi su bili samo deo sovjetskog fronta pobede a ne isključivi pobednici u borbi protiv Hitlera. Sigurno se nisu borili za potrebe naknadnih tumača istorije i podmuklog preotimanja zastave pobede iz ruku sovjeta i komunista.
Препоруке:
10
6
54 четвртак, 13 децембар 2012 09:22
Gordana
Svojevremeno je na sajtu NSPM izaso zabrinjavajuci teks o NOVOM AMERICKOM AMBASADORU koji je upucen u Moskvu. Coveka sa takvom biografijom , skolovanjem i planom delovanja primiti i prihvatiti njegove akreditive zaista predstavlja iznenadjenje. Ta osoba je pristigla upravo da , po sopstvenom priznanju, organizuje svoje stre prijatelje i rusi Rusku vlast.Radi, ocigledno , veoma predano svoj posao. Jedino ne razumem zasto mu Rusi to dozvoljavaju.
Ovaj dogadjaj je proizvod trovanja ruskog drustva koje ambasador i slicni, sistematicno sprovode.Mi mozemo Ruskoj braci posluziti kao ocigledan primer dokle to moze da ode!
Препоруке:
20
0
55 четвртак, 13 децембар 2012 09:52
Митар Карапанђа
@52. Светислав Костић, најмлађи борац Чете за везу 4.. Kрајишке дивизије
први део
Видим да ништа нисте схватили колика је погубност деловања братоубилачког рата на просторима српског етничког простора за време Другог светског рата. Нисте ни онда ,а ни данас увидели који је био правац политичког деловања `нашег великог вође Маршала Тита`. Пошли сте у рат верујући у боље сутра спасавајући како сопствену главу,тако и вођени идеологијом коју никада нисте разумели куда вас води.Та идеологија је и довела до распада `Титове Југославије` , а по распадању исте па све до данас, воде је ваша деца и унуци. Србија и Срби на свим својим етничким просторима су под том вашом идеологијом систематски уништавани.Како ми је својевремено рекао један ваш саборац и саплеменик, `његова чизма је прва ступила на тло Србије у ослобађајућем походу од непријатеља`. Није само умео да ми објасни кога је та чизма ослобађала и из ког разлога?
Препоруке:
14
8
56 четвртак, 13 децембар 2012 10:21
Reddy
@Митар Карапанџа

Pišeš o braći a ni ne znaš šta to znači. Brat nije onaj ko mi zabija nož u leđa dok se borim protiv neprjatelja već onaj koji mi u tome pomaže. Brat se postaje i dokazuje a ne biva po datosti jer ona i ništa ne znači. Bratstvo se mora dokazivati! E, brajko, ti tu manipulišeš jer insistiraš da mi je svako brat pa po tome rezonu bi mi mogao, kojim slučajem, i ti takav biti što mi je mrsko već pri pomisli, znajući šta pišeš i još više šta misliš. U Srbiju niko nije umarširao već su je oslobodili partizani dok su neka moja braća sedela i čekala da plafon padne s neba kada su u Srbiju umerširali Nemci, Bugari i ostala bratija. No, ta braća su, verovatno tebi bliža nego meni. Eto šta ostade od tvoga btatstva. Ti se držiš one...brat bratu radi o vratu a ja one...brat bratu drži reč zadatu da ga izdat neće kada se sreća okreće!
Препоруке:
6
32
57 четвртак, 13 децембар 2012 10:25
Митар Карапанђа
други део
@ Светислав Костић, најмлађи борац Чете за везу 4.. Kрајишке дивизије

У наставку разговора сам схватио и тај разлог, јер ми је хвалећи се објаснио да је `постао ЧЛАН САВЕТА ФЕДЕРАЦИЈЕ ЈУГОСЛАВИЈЕ ` из редова србијанских кадрова. Док је `његова чизма` ослобађала Србију од непријатеља, дотле су друге комунистичке снаге гониле и уништавале, како део ЈВО из Србије, тако и делове са других етничких простора српског народа. Уз помоћ ваших савезника ( Енглеза и других) ставили сте тачку на `ослободилачком походу` на граници са Аустријом све по идеологији коју сте примењивали . Жалосно, да жалосније не може бити. И да не буде забуне код вас и ваших истомишљеника, четири млада живота (стрељан у 15. год.: убијен у логору у 18 год.; погинуо у 21. год. ; погинуо у 23. год. ) из моје најближе породице су положила живот за одбрану и ваше и наше отађбине.Да ли знате колико је због идеологије ухапшено Срба у Србији? Ред би био да то најзад сазнате.
Препоруке:
13
6
58 четвртак, 13 децембар 2012 10:29
Pitagora.
U vreme staljingradske bitke,pri glavnom štabu je bio i urednik uticajnog armijskog lista "Krasnaja zvezda", Vasilij Grosman. Priroda njegovog posla omogućavala mu je da bude i uz komandanta bitke,maršala Čujkova, ali i u prvoj liniji,među borcima. Treba mu verovati, video je mnogo.Oko 1960 napisao je knjigu "Život i sudbina" u čijem središtu je Staljingrad. Posle trijumfa,u štab je došao specijalni Staljinov izaslanik, mlad čovek u usponu, Nikita Sergejevič Hruščov, i podelio odlikovanja. Najveće je dodelio političkom komesaru Rodamskom, a Čujkovu manje.Čujkov je izazvao tuču, većina oficira je pošla s njim, napili su se i maršalovo vozilo je sletelo u Volgu, vojnici su ih spasli. Skandal je zataškan. Sapienti sat!
Препоруке:
19
3
59 четвртак, 13 децембар 2012 10:33
Reddy
@Митар Карапанџа

Počeo si sa nožem u leđa rođenom bratu a okončavaš sa bratstvom u delovima. Sve u stilu tvoga smrdljivog Draže, brata od kame koja je prolila bratske krvi kao da je tuđa kakvim se i pokazala. Narodnooslobodilačka borba naroda Srbije imala je i svoje borce i svoje komandante a glavni je bio Tito. To ne znači da je bio bezgrešan kao što je i slučaj sa Staljinom. Ali iz toga izvoditi krivicu za sve potonje što se zbilo bezobrazluk je svoje vrste ali i namera da se prokrijumčari ono zbog čega je stara Jugoslavija pala pod fašističku čizmu. Prećutkuješ ko je stvorio Hrvatsku banovinu, da to niukoliko nisu uradili srpski komunisti već srpska buržoazija u dogovoru sa bratskom hrvatskom i muslimanskom buržoazijom kao što se i danas dogovaraju vrhovi izdajničke vlasti među sobom. O tome smerno ćutiš i podbacuješ klipove u kola onih boraca i partizana koji su krvarili da bi i ti danas mogao pričati gluposti. No, postoji i takvo pravo pa ga moramo kao takvo i poštovati.
Препоруке:
10
34
60 четвртак, 13 децембар 2012 10:48
Митар Карапанџа
@ Reddy
`Pišeš o braći a ni ne znaš šta to znači.`
Глувом говорити, а слепом показивати одавно је знано да је узалудан посао.Дефиниши прво, без идеолошког набоја, шта је за тебе породица у ужем и ширем смислу те речи. Затим, уколико си Србин по националности, да ли можеш да предпоставиш да си ти тај који је први издао брата? Не можеш ? Вероватно је та идеологија коју пратиш толико јака, или су твоја `дела` у примени те идеологије толика, да не можеш и не смеш више да је се одрекнеш.И молим те,ако си ми икада био `брат`, у будуће ми коментаре упути ћириличним писмом да би се бар тако препознали.
Препоруке:
15
8
61 четвртак, 13 децембар 2012 11:00
Stanić Milan 3
Stanić M- seljak bezzemljaš
Ko ste Vi da nekome dajete "Kredit"?Radije uzmite ozbiljne istorijske fakte čija se istinitost ne može lako falsifikovati.Pročitajte autobiografiju maršala SSSR-a Žukova - načelnika štaba Vrhovne komande,pa da vidite grandioznost dela ljudi koji su na kapama nosili crvenu petokraku zvezdu(a bogami nisu je skinuli do dana današnjeg).Odakle Vam ideja da se Staljin okrenuo "Carskoj Rusiji" u jeku Velikog otadžbinskog rata?Znam ja v.dobro što smeta Vama i članovima Vašeg "Ravnogorskog kružoka".Dok su partizani ginuli kao snoplje da oslobode zemlju i zaštite sirotinju od pogroma pobesnelih zveri, Vaši idoli sa šubarama čekali su pokraj italijanskog kazana da dobiju šaku makarona.Eto tu je problem,a ne u zvezdi.I da znate(što ne znate).Stari Sloveni su verovali da prilikom rođenja svaki čovek dobije svoju zvezdu i da u času smrti ona umire sa čovekom("zvezda padalica")
Препоруке:
10
8
62 четвртак, 13 децембар 2012 11:13
Reddy
@Митар Карапанџа

Zanima me odakle i gde se rađa ova umišljenost kod teorijski, da ne kažem nešto drugo, hendikepiranih individua da su pozvani da drugome tumače šta je brat, pismo i slične stvari. Upitaš li se ti ko te je ovlastio da tako šta umišljaš spram druge osobe ili ovu potonju ne poštuješ pa smatraš ko svaka seoska luda da drugome možeš određivati ko je, šta je, šta zaslužuje i čemu može da se nada. Nije to slučajno. Relikt je to primitivnog kmetskog mentaliteta koji bi da oponaša gospodara a stečenog pod dugogodišnjom opresijom tuđina i samo utoliko je to razumljivo i shvatljivo, nikako i opravdano. Takav tip obično ne primećuje društveneu promenu u međuvremenu izborenu već nastavlja u svojoj duhovnoj skučenosti po starom mentalitetu. Ne čudim ti se samo me zaobiđi.
Препоруке:
6
31
63 четвртак, 13 децембар 2012 11:28
@Reddy@Давид Новаковић@Робеспјер
Нема никакве сврхе да одговарате мени на овом сајту.Требало би да одговорите Симићу ДОКУМЕНТОВАНИМ текстом у "Политици" - дакле тамо где се објављују изводи из његове књиге.
Не знам на које читаоце је аутор рачунао али је сасвим сигурно да ће поред особа "несољене памети","завидних примитивца", "хероја глупости", "егзистенцијалних мародера" и сличних, књигу читати и млади који тек стасавају. Па би ради њих требало да ДОКУМЕНТИМА оповргнете тврдње изнете у књизи. Разуме се, уколико вам је стало да "истина не потоне".
Препоруке:
13
7
64 четвртак, 13 децембар 2012 12:00
Лаповац
Шта вам је људи, зашто се свађате на задовољство неприијатеља. Окрените се око себе па погледајте како се уводи примењена филозофија апсурда у име борбе за "демократију" и "људска права". Што не коментаришете овогодишњу Нобелову награду за мир, или још раније учлањење Немачке у друштво победника над фашизмом. Ово је само увод и пробе пред увођење инквизиције против бораца за изворну демократију. Већ смрди људско месо на пробним ломачама Хага. Фали им још само један Сибир за изолацију, јер не могу да поспаљују толико људи. Зато су кренули и у борбу за његово освајање.
Препоруке:
11
3
65 четвртак, 13 децембар 2012 12:15
сељак беземљаш
&ПЕТЕР РВ
Можда је тачно то што сте написали за Михаила Шолохова,а можда није.
Он јесте написао и УЗОРАНУ ЛЕДИНУ,која је обичан памфлет.
Али је написао и ЧОВЕКОВУ СУДБИНУ,најбољу слику страдања и херојства руског човека у рату 1941-1945.
Један човек и дете.И све страхоте и сва јунаштва.
ОТКУЦАЈТЕ И ЧИТАЈТЕ НЕЋЕТЕ СЕ ПОКАЈАТИ

Али то је све неважно.
Суштина онога што сам ја писао је да 1933 у Русији излази роман о периоду 1912-1923.г.у коме је"бели"козак Григорије Мелехов не само главни јунак већ и изузетан човек.
Међу комунистима нема доброг лика(можда лик Штокмана близу)
Главни бољшевички лик Мишка Кошевој је изузетно зао.
Њему је комунизам прилика да се свети за комплексе задовољавајући осветничке нагоне.Ито је то.И да додам оно што сам пропустио.
У БЕЛЕТРИСТИЦИ НЕ ПОСТОЈИ ПОЗИТИВАН ЛИК КОМУНИСТЕ.
ДОБРА КЊИЖЕВНОСТ НЕ ТРПИ ЛАГАРИЈЕ.
Препоруке:
11
5
66 четвртак, 13 децембар 2012 12:25
Reddy
@Reddy@Давид Новаковић@Робеспјер

Непотписани, лупаш глупости. Ти си навео иѕвор па теби и одговарам. неможеш никоме сугерисати шта би требало да ради. Па теби нису јасне ни основне ствари о логичком понашању а брзоплето прозиваш саговорника. Али, то је и слика тебе и твог васпитања. Замисли да сада самовољно ја тебе упутим на неки извор и да ти још дајем упутство како поводом тога би требало да се понашаш. Је си ли ти здрав. Ево каква памет у Србији успева.
Препоруке:
8
30
67 четвртак, 13 децембар 2012 12:50
Драган Дамјанић
@Митар Карапанџа Нажалост на овом сајту све врви од југословена и комуниста и њима не вреди говорити. Срби знају о чему причате, али у Србији скоро да и нема Срба ако прихватимо да је власт огледало народа. Поздрав
Препоруке:
11
8
68 четвртак, 13 децембар 2012 12:58
Митар Карапанџа
@Reddy
Неукусно ми је да започнем са `хендикепираним индивидуама` који се позивају да `тумаче другом шта је брат`. Пошто ЈА нисам разумео и тај део коментара, замолио сам вас да ми га објасните, али не са идеолошким набојем.Видим да то нисте у стању да урадите па ћу тај део прескочити. Питате ме `ко је мене овластио да тако шта умишљам и другоме одређујем шта заслужује и чему може да се нада`? Прво,у мом коментару нигде не можете наћи да сам негде написао `да другоме одређујем шта заслужује и чему може да се нада`.Друго, на питање `ко је мене овластио ` на сопствено мишљење могу да вам одговорим да је ме је сопствена савест овластила да имам сопствено мишљење које ни ваша идеолошка тортура није успела да ми одузме.Мој `примитивни кметски менталитет` се лако може уочити у изнетим непосредним жртвама моје породице у братоубилачком рату .У томе је и снага сопствене савести која из страха од Бога не прихвата идеологију самоуништења, зарад сопствених интереса.
Препоруке:
17
7
69 четвртак, 13 децембар 2012 13:26
@Reddy
Не разумем,Reddy, зашто си тако нервозан. Одмах праснеш без разлога. Једноставно сам видео фељтон у "Политици" са темом која се надовезује на неке дискусије са овог сајта. А пошто си ти био један од дискутаната са ставовима који одударају од Симићевих,хтео сам да ти сигнализирам да то погледаш и евентуално реагујеш. Шта ту има лоше?

Е сад, ако немаш документацију онда је то друга ствар. Одрасли већ имају своје виђење тих догађаја па за њих нема сврхе писати, али омладинци су збуњени шта је истина о 41-45, партизанима, четницима, Недићевцима... Али млади су данас рационални.Њима не вреди избацивати вруће пароле гарниране још жешћим изразима. Они траже документе. Па пошто Перо Симић нуди документе мислио дам да ти понудиш контра-документе. У противном ова деца ће се ипак примити на Симићеву верзију. А онда нема ништа од светске револуције. Остаћете само ти, Робеспјер и Давид Новаковић.
Препоруке:
22
9
70 четвртак, 13 децембар 2012 14:15
Reddy
@Reddy

E, ubedi me ova tvoja pedagoška proza da od revolucija nema ništa. A ja pkoh od muke spram vašeg racionalnog rezona. Vi ličite na ovo danas što je u Srbiji. Anarhija u državi, anarhija u glavi, pod uslovom da je imate ili da u njoj neko stanije. Sve drugo si u pravu. Kada ti kažeš revolucija neće biti. Srpska glava od sto hvati, mila moja mati! Teoretičari iz srbijanskog Tübingena!
Препоруке:
6
28
71 четвртак, 13 децембар 2012 15:55
брм
"Зар треба да се осврћемо на то како странци гледају на споменик и нашу херојску историјску прошлост?"
упита се народ чија престоница се зове на немачком
Препоруке:
6
14
72 четвртак, 13 децембар 2012 16:25
Ana
Niste mi jasni, sto se svadjate? Jel svi volite Srbiju? Jel svi mislite da smo okupirani i da zele da nas satru? Ako je odgovor DA, onda mislite o komunizmu i monarhizmu sta god zelite, nije vazno, ali radite za slobodu Srbije, i ne delite se po strankama... Sto se Rusa i II sv. rata tice, zar niste ukapirali da su oni hteli sve da nas satru? Sve? Znate li koje su zlocine cinili po SSSR-u? Ta prica da su se Rusi borili za Staljina bas i ne drzi vodu, ukapirali su vec 41. da im je smrt sigurna ako se ne bore. Nije bilo mogucnosti za predaju, to je bila borba na zivot i smrt. Ukupno je Slovena pobijeno preko 30 miliona. Hteli su da nas nema. Mislite da su hteli da ostave Poljake ili Cehe na miru? Mislite da ne bi poubijali i Banderase i Hrvate na kraju, da su pobedili? Hteli su da nas sve uniste, i da nije bilo ogromnih zrtvi Rusa, nas danas ne bi bilo. Mi nista ne bismo mogli sami protiv Nemaca. A ja mislim da i danas isto zele. Otud i ova ideja o rusenju spomenika.
Препоруке:
6
5
73 четвртак, 13 децембар 2012 16:57
Цоца
Стаљин је човек о коме је, по мом мишљењу, изречено
највише лажи у историји. То га и чини ПОСЕБНИМ.
Ни у улици, човека не воле баш сви, а не у тако
великој земљи.

Код нас у Србији, важан је и однос Стаљин - Тито.

Братство, јединство, самоуправљање, несврстани,
социјализам по мери човека, несаломива ЈНА ...
Кад се све деси и прође, остаје Стаљин, човек који
је умео са Империјом.

ЈА НИСАМ КОМУНИСТА, АЛИ НА ПОМЕН СТАЉИНОВОГ ИМЕНА
ОСЕТИМ ПОНОС, СНАГУ У СЕБИ, У СРБИМА, У РУСИМА,
У НАМА - АЗИЈАТИМА.

А ни серију о човеку ми не дозвољавају да погледам.
Мењају термин емитовања, прескачу дане, а кад ни
то не вреди, прекину са емитовањем без икаквог
пардона, плаше се ваљда да нас има МНОГО КОЈИ СУ СЕ
СЕТИЛИ, ДА ИСТИ ОНИ КОЈИ О ЊЕМУ ПРИЧАЈУ ЛОШЕ, ЛОШЕ
И О СРБИМА ЗБОРЕ, а о титу добро!
Препоруке:
9
2
74 четвртак, 13 децембар 2012 17:09
Бели Орао
""Пријатељима. Не обазирите се на Редду-ја. Као прво та реч не значи ништа. Као друго он и даље на схвата да су комунисти изгинули до `45, да им је `48 запечаћена судбина, а да је оно мало типа Љубодраг Ђурић проглашавано лудим.
Светислава Костића поздрављам као часну старину и храброг борца који је опстао.
Поштовани Светиславе ја као унук часног партизана митраљесца, а потоњег Голооточанина се свим срцем борим за српство и Србију где ће српски војник бити у срцу потомак солунског борца, што ми је и био нанин очух (отац погинуо на Колубари). Кад ми Срби схватимо да не треба да се делимо већ да будемо једно биће нам лакше. Дотле...
Препоруке:
16
17
75 четвртак, 13 децембар 2012 17:18
Reddy
@Ana

Vama a i ostalima mnogo šta nije jasno. Ne bojte se, neće niko Slovene, ni Srbe, ni Ruse! Ne kapirate da hoće među nama da stvore robovsku radnu snagu. Iza toga stoji kapital i to veliki kapital. On je rasturio Jugoslaviju a ne komunisti. Ko je bio protiv Jugoslavije, pa to je bar prepoznatljivo. Reprezenti tog kapitala u zemlji, tzv. borci za demokratiju i slobode, tržišne, verske i ne znam kakve. Bilo ih je među nama ali i među Hrvatima, Slovencima itd. Na meti su im bili komunisti jer su se zalagali za slogu i jedinstvo. O bratstvu ovde neki lupetaju a ponajpre antikomunistički kružok kojima je dnevni zadatak da svojim otrovnim antikomunizmom namaknu mrak onima koji ponešto i vide. A sada ću vam objasniti šta se zbiva i na širem planu i kakav je naum tog kapitala iza kojeg stoje stare imperijalne ambicije a u čije kolo se uplela i ova naša protopravoslavna nacionalistička i antikomunistička boranija. Elem, pre tri nedelje u organizaciji Frankfurter Allgemeine Zeitunga
Препоруке:
6
29
76 четвртак, 13 децембар 2012 17:37
Reddy
@Ana i ostali

konferencija o "Kapitalizmu i demokratiji u krizi" u Berlinu. Na konferenciji su učestvovali predstavnici medija, univerzitetski profesori, industrijski menadžeri kao i predstavnici nemačke vlade. Jedan od učesnika, ugledni profesor ustavnog prava i pravne filosofije iz Kelna, Oto Depenhojer, sumarno je izbacio slogan - "Zahtevajmo manje demokratije". Bio je ovo direktan izazov svojevremenom Brantovom apelu iz 1969. godine koji je tada apelovao u istom smislu za više demokratije. Reči mogu da zavaraju a to im je i bio cilj kada je pomenuti profesor u pitanju. Tu varku sa rečima slično primenjuju i ovdašnji pripadnici antikomunističkog kružoka no o tome nešto kasnije. Zašto svemu ovome sada pridajem značaj? Depenhojer već godinama u domaćoj sredini, nemačkoj, propagira desničarski stav i antidemokratske poglede na savremene i tekuće teme iz političkog života. Svojevremeno, još 2007. g. Depenhojer je u svojoj objavljenoj knjizi branio i reaktuelizovao političke i pravne
Препоруке:
6
31
77 четвртак, 13 децембар 2012 18:00
Reddy
@Ana i ostali

koncepte nacističke Nemačke. Taj Šmit je u vreme Hotlerove strahovlade kao krunski jurist kreirao nacrt legalnog opravdanja otvorene nacističke diktature. Prezentovano je to u formi lakoj za probavu akademskih intelektualaca. U toj knjizi kelnski profesor Depenhojer odbacuje koncept države osmišljen u vremenu prosvetiteljstva i racionalizma koji insistira, pre svega, na individualnim pravima i slobodama a naglašava kao fundamentalnu obavezu individue koju ovaj ima prema državi. Država, po Depenhojeru, ima prvenstvo jer obezbeđuje preduslove za građanske slobode i prava pojedinaca. A onome ko nije spreman prihvatiti takav red stvari, dakle, postojeći poredak i državu kao uzvišenu organsku ustanovu u kojoj je pojedinac samo njen običan član bespogovorno obavezan poslušnosti. U tom smislu Depenojer se zalaže i za jednu takvu instituciju kao što je američki logor za sumnjive u Nemačkoj kao što je onaj u Gvantanamu. Da vam se kosa digne na glavi! Na kursu takvog gledišta
Препоруке:
4
31
78 четвртак, 13 децембар 2012 18:13
Reddy
@Ana i ostali

je i profesorov stav da država može žrtvovati i život svojih štićenika ako je sama ugrožena. To, po profesoru Depenhojeru ulazi u korpus dužnosti individue spram države čiji je pripadnik. Koristeći takvu opskurnu argumentaciju profesor je napao odluku Ustavnog suda Nemačke iz 2006. godine kojom su neustavnom proglašene izvesne odredbe zakona o vazdušnoj bezbednosti koji je davao za pravo da se u domaćem vazdušnom prostoru u uslovima opasnosti od terorizma obori svaki avion pa ma u njemu bili i najobičniji putnici. Sud je doneo odluku uvažavajući ljudsko dostojanstvo i dobrobit eventualno nevinih putnika. No Depenhojer je napao takvu odluku bazirajući argumentaciju na tome da dostojanstvo građana pa i putnika leži u njihovoj spremnosti da se žrtvuju za državu i zajednicu u kojoj žive. Ono što je mnoge u Nemačkoj povodom ovakve argumentacije zabrinulo je bio i stav nekadašnjeg ministra unutrašnjih poslova a sadašnjeg ministra finansija Nemačke, Volfganga Šojblea
Препоруке:
4
31
79 четвртак, 13 децембар 2012 18:26
Reddy
@Ana i ostali

koji je stav iznet u knjizi naveo kao inspiraciju u borbi protiv "islamskog terorizma" a priznao je i da ovakvo štivo pripada vremenu njegovog pretponoćnog odmora. Činjenica da je profesor Depenhojer pozvan na pomenuti skup u organizaciji FAZ-a mnogo govori u prilog tezi da ovakvi stavovi nailaze na uši kod političke elite, javnih mislilaca i zvaničnih savetnika nemačke koje su spremne da slušaju ovakve tonove sa nemačke desnice. Naveden je ovde ekstreman sud jednog uvaženog pravnika ali sud koji navodi na razmišljanje koliko je aktuelna vlast spremna da zaroni u mutne vode demokratije kako bi sebi obezbedila vlast i privilegije. Istom prilikom profesor Plumpe iz Kelna je prozvao Grčku zbog načinjenog duga i zatražio "promenu kursa" prema toj zemlji. Konferenciji je prisustvovao i Hans Verner Zin, predsednik čuvenog ekonomskog instituta iz Minhena, Ifo, pojačavši nacionalističku retoriku spram Merkelove vlade i založivši se za odbijanje svake pomoću drugim evropskim
Препоруке:
4
30
80 четвртак, 13 децембар 2012 18:35
Reddy
@Ana i ostali

vladama. Ovakvi tonovi na temu Krize kapitalizma i demokratije su danas postali opšte mesto ne samo u Nemačkoj već i širom Evrope a svedoče o buđenju konzervativne i nacionalističke svesti i kod ostalih. I u Srbiji. vrlo slične indicije ovakvim stavovima mogu se zapaziti kod grupe antikomunističkog kružoka sa ovog sajta, prepoznatljivog po vodećem "pevcu" njihove družine, tzv. Tinkering maize-u kao i nekolicini ostalih kao što su tzv. seljak-bezemljaš, Beli orao, tzv. Biljana Nikolić i njima slični. Njihov prvi "pevac" je tu nedavno pozvao i na fizički obračun sa neistomišljenicima, proterivanja i zatvaranja, hapšenja i slično. Sve je ovo napisano da bi se upozorilo da ovakve tendencije u Srbiji imaju svoj koren daleko odavde, u konzervativnim, nacionalističkim i antikomunističkim stavovima njihovih antipoda širom Evropske unije a da svi zajedno predstavljaj8u konglomerat ideoloških mračnjaka i "podivljalih pasa nacionalizma" kao uvod u proleće neopravoslavnog fašizma.
Препоруке:
5
31
81 четвртак, 13 децембар 2012 19:21
Reddy
@Ana i ostali

A ono što im je zajedno je da spas traže u autoritarnoj i nacionalističkoj zajednici isključivo zasnovanoj na istom etnosu a gde bi ostali mogli u najboljem slučaju da budu na Zavodu za zapošljavanje. nemačka je oduvek opominjala Evropu i svet a tako člini i ovog momenta. Nije slučajno poređenje profesora Nojenhojera sa Karlom Šmitom, koji je jurističko davao pokriće za nacističku strahovladu. Mi smo potom kod nas imali velimira Jonića, Dimitrija Ljotića i Milana Nedića i naravno bili smo u čvrstom zagrljaju nacističke Nemačke. Zlotvori antikomunističkog kružoka vam opet spremaju nešto slično ili nešto mnogo0 gore. Kao protivtežu mekanoj "saradnji" Vučića, Dačića i Nikolića sa neprijateljima nudi vam se neopravoslavna verzija konzervativnih mračnjaka u kojoj neće biti mesta ni za komuniste ni za socijaliste ni za bilo kakvu progresivnu misdao. Samo neopravoslavni mrak i srednjovekovno crnilo carskog samodržavlja u kome će raznorazni Raspućini vladati vašim duhom.
Препоруке:
6
30
82 четвртак, 13 децембар 2012 19:37
Reddy
Razmidlite koliko vam ovakvi kao Beli oraostvarno pomažu naglašavajući apstraktno srpstvo lišeno svake stvarne mogućnosti socijalne promocije, naprimer, nalaženja radnog mesta, produktivnog uključenja u društvo, besplatnog ili jeftinog školovanja, besplatne medicinske i zdravstvene nege i brige za siromašne, stare i nemoćne. Kod nji je uvek i svugde najvažnije apstraktno srpstvo. Tako njihov guru, Tinkering, izjavi da nisu važni ni nezaposlenost ni Kosovo samo ćirilica. Progutajte prvo ćirilična slova pa onda možete u pravoslavni raj. To je njihova poruka gladnima i socijalno ojađenima. Oni svoje srpstvo emituju posle dobro stečenih sinekura, staža u različitim političkim partijama, ili posle lako stečenih socijalističkih penzija. Toga se ne odriču kao ni apstraktnog srpstva i pravoslavlja.
Препоруке:
5
31
83 четвртак, 13 децембар 2012 19:49
Reddy
Ana i ostaliOvakvi kao iz antikomunističkog kružoka spremaju vam po uzoru na svoju ideološku braću u Nemačkoj i drugim evropskim državama zakone o sprećavanju pobačaja, o prisilnim brakovima u kojima ćete biti obavezni da rađate normirani broj Srba, zakone o verskoj uniformnosti, o zakon o sprečavanju promene radnih mesta, zakone kojima će vam ograničavati sve delatnosti koje neće biti u saglasnosti sa interesima srpstva koje će samo oni promovisati, samo oni kontrlosati, samo oni sprovoditi. Pravoslavlje će vam pstati obavezan ceremonijal na radnomm mestu, u školi, na univerzitetu, u kasarni, u zdravstvenoj ustanovi. zatvorima itd. Sutra ćete najverovatnije, po uzoru na Nemačku, plaćati i verski pravoslavni porez uskoro će biti raspisan i zajam za negovanje pravoslavnih verskih objekata. Potom će zabraniti onda zatvarati svoje političke protivnike,, pre svega, komuniste kao nevernike, potom i sve ostale koji se ne budu pravoslavno krstili.
Препоруке:
4
28
84 четвртак, 13 децембар 2012 19:57
Reddy
@Ana i ostali

A na kraju ćete kao i kod njihovih antipoda u Nemačkoj i po izumu profesora Depenhojera, ginuti za srpsku državu i braniti dostojanstvo pravoslavnog časnog krsta sve u slavu dobro nagojenih popova i pravoslavnih socijalnih vatrogasaca koje će s vremena na vreme podgurivati magovi neopravoslavnog preduzetništva. Sve u slatkopravoslavnom zagrljaju srpske države časnog krsta za koji ćete na kraju i život položiti. Biće to oni isti politikanti u državnom i ideološkom vrhu koji vam danas oslađuju pravoslavlje i srpski etnos da vas sutra gurnuli niz litice života i socijalne ugroženosti. Sve heroji iz ArčibaldRajsovog antolgijskog štiva, ČUJTE SRBI!
Препоруке:
6
26
85 четвртак, 13 децембар 2012 21:57
Зоран
$Бели Орао
Откуд ти знаш да комуниста више нема. Ако их има онда они негде раде у илегали. Спремају оружје за револуцију, пишу пропагандне материјале (јер ИП адреса се лако пронађе), организују људе на кључним местима итд. Ови овде што пишу су далеко од Комуниста. То су уствари демократе (слуге плутократије) којима је задатак да униште Српство и православље. Мој деда је био комуниста од 1928, славио славу, обожавао Стаљина, мрзео англосаксонце и остале трговце и није био сам са собом у контрадикцији. Ови што су им програме писали Маркс Енгелс и Они мудраци заједно са плутократским амбасадорима су само чули коју мантру треба да понављају.
Препоруке:
20
9
86 четвртак, 13 децембар 2012 22:13
Reddy
@ЗоранJel' to onaj Gruzin pravoslavac što pobi ceo boljševički kadar iznedren pod Lenjinom. Iz koje li si ti pripovetke i to "komunista". NIje voleo, kažeš, ni Marksa ni Englesa, ni lenjina, samo mufljuza iz Gorija. Pa šta je taj tvoj deda bio?
Препоруке:
4
29
87 четвртак, 13 децембар 2012 23:17
Конкретан Србин@Reddy
"Kod nji(h) je uvek i svugde najvažnije apstraktno srpstvo."

Код њих је увек и свугде најважнија фатаморгана звана пролетерски интернационализам.
Препоруке:
21
9
88 петак, 14 децембар 2012 01:19
Бели Орао
@Зоран. Слажем се са Вама. Комунизам је преписано православље, него овај лик не разуме. Можда је прочитао, али није запамтио. Не раздваја важно од неважног. Он ће да ми прича о социјалној категорији.
Лично сам 2008. организовао запошљавање преко 500 људи. Наравно то није било на ТВ. Све је проверљиво, а ја и даље изазивам сваког минушџију да стави 1000Е које ћемо ставити на рачун Тиршове.
Препоруке:
6
19
89 петак, 14 децембар 2012 07:32
"Хиљаду и једна ноћ" србијанског романтизма
@Бели орао

Какав ниво! Хришћанско човекољубље на делу. Добротворство беѕ опозива! Аутоматско родољубље на дугме. Неопозиви патриотизам! Улично надвикивање. Комунизам као преображено православље. Мисаони домети једног п/и/лота! Маркс зајапурених образа. Неоправославна скрушеност надстварне милости!
Препоруке:
6
19
90 петак, 14 децембар 2012 07:37
Reddy
@Бели орао

Pravoslavna pretponoćna zvona i Majka Tereza! Uspenje duha svetog, plač Majle Božje i Isusova žrtva. Amin!
Препоруке:
6
25
91 петак, 14 децембар 2012 07:50
Reddy
@Конкретан Србин

Možda ti smeta proleterski internacionalizam Kube, Venecuele i Ekvadora? Ili kineski krediti? Plediraš za komercijalni internacionalizam? Možda slovenski internacionalizam? Mislim, Vaclav Havel traži bombardovanje Beograda, Poljaci bi da pojedu Ruse, Bugari se sunčaju na NATO platformi, polovina Ukrajinaca katolika, itd. Internacionala kapitala? Ti bi to? Pa, izvoli, jedva te tamo čekaju....da ti kožu seckaju.
Препоруке:
7
20
92 петак, 14 децембар 2012 12:00
Конкретан Србин@Reddy
Ја само констатујем да су пролетери из 19 земаља бомбардовали пролетере из Србије. Да удружени пролетери из тих истих земаља сада дивљају и убијају пролетере по Ираку, Авганистану, Либији, Сирији. Да су кроз читав 20. век пролетери из "цивилизованих" земаља убијали пролетере по "мање цивилизованим" земљама. Изоставићу даљу прошлост. Ето, Reddy, ја само то констатујем,ништа више и ништа мање.
Препоруке:
12
5
93 петак, 14 децембар 2012 13:20
Reddy
@Конкретан Србин

Nisi ti ni konkretan ni precizan. Ti si sebe samo tako nominovao pa onda uobrazio da si u stvarnosti ono što si zamislio. Tako i sa proleterima. Pojednostavio si da bi manipulisao a tu istinu si namerno izbegao. Metod konstrukcije. To je poznato u građevinarstvu a posebno u politici, u logici to je malo teže ili nikako izvodljivo. Namerno si prećutao sitnicu da su "proleteri koji bombarduju" prethodno bombardovani. Dakle, ti smatraš i da je sve Nemce posle rata trebalo spržiti i spaliti, sa njima verovatno i jednog Vili branta ili onoga ko je podmetnuo paklenu mašinu ispod govornice za kojom je bio Hitler ili onog Nemca koji je odbio da strelja grupu srpskih seljaka ili onoga ko je u ustaškoj uniformi mojoj majci potakjno saopštio da će sutra biti poklani itd. Ja tako ne mislim i tu je OGROMNA RAZLIKA između đubreta i ćoveka. Ti hoćeš reći da narodi ubijaju a ja kažem da u jednom narodu ima đubreta a ima i ljudi. Ljotić je Srbin, dakle, nije izdajnik, zar ne?
Препоруке:
5
12
94 петак, 14 децембар 2012 13:30
Reddy
@Konkretan Srbin

Pa, pošto su proleteri bombardovali Srbe i Srbiju onda to, po vama, verovatno, nisu uradile gazde i reprezentati interesa kapitala jer po definiciji proleteri ne raspolažu kapitalom. Gadno podmećeš i pokušavaš pravdati one koji se ne mogu pravdati. Verovatno si svojevremeno i odobrio postupak petooktobarskih vlasti da se obustavi postupak protiv kolovođa bombarderskog poduhvata iz 19 zemalja NATO-a. A obaraš se na proletere tih zemalja. A da te nešto priupitam. Šta misliš da li meci i tenkovi i sva ostala artiljerija koja se proizvodi u srpskoj namenskoj industriji ubijaju tamo nekog. A proizvodi ih takođe srpski proleter. Pa, nisam te nešto čuo da si protiv toga digao glas. Znači ti si za ono Hitlerovo...Ein Volk, ein Reich, ein Führer. Interesuje me samo srpski proleter. Po vama neko se rađa kao Srbin pa tek onda postaje čovek. Zanimljiva i vrlo konkretna argumentacija. Uostalom tako i sebe oslovljavate!
Препоруке:
8
12
95 петак, 14 децембар 2012 13:55
Давид Новаковић@Конкретан Србин
Зашто гурате нос у ствари у које не разумете? Па управо је максима комуниста, коју је осмислио Маркс, ''Пролетери свих земаља, уједините се!'', позив на окупљање око пролетерског интернационализма, рушење лажних баријера између радника који су иста класа, који деле исту судбину и исти положај. Не управља радничка класа, у НАТО земаља, сама собом већ је угњетавана под социјалном и националним начелима.

Да иоле разумете данашње односе у друштву, који су условљени новцем, увидели би сте на шта је овде Маркс мислио, али не може се спознати како свет функционисати ако се не види даље од српства. Не само да не разумете, него и подло подмећете, ето, како су тобоже радници криви за бомбардовање, а не њихове елите, јер морате оправдати класни поредак. Овако је за односе између народа крива некаква ''природна нетрпељивост'', а не крупни капитал, чиме се брани класно устројство, којег ви не желите да се одрекнете, али и даје некакво примитвно објашњење сукоба, које јелте, само треба продубити.
Препоруке:
9
5
96 петак, 14 децембар 2012 16:07
Б.Ј.
Невероватно је шта чини демократија. Дигла се ала и врана некажњено. Сад ето и Русија има Центар за културну деконтаминацију - сваком своја Борка Павићевић & comp. Остало је непримећено да је Сергеј Шојгу предложио да се овакво чинодејствовање оквалификује као кривично дело. Сергеј Шојгу је Тувинац - рођен у Туви, совјетској држави смештеној дубоко у Азији. Али човек зна где је и каква му је домовина и ко је шта учинио у отаџбинском рату.
Препоруке:
8
0
97 петак, 14 децембар 2012 18:51
Skeptik Roberto
U godini odrzavanja moskovskih olimpijskih igara, imao sam priliku da posetim Mamaev Kurgan. Unapred se izvinjavam, jer mozda zvuci pateticno, ali ja sam na tom mestu doziveo neku vrstu prosvetljenja. Tu, na tom mestu, setajuci prostorom na kome su sahranjene kosti skoro 2 miliona branilaca Staljingrada (naglasavam branilaca, jer civili nisu sahranjivani tu), covek postaje svestan velicine i snage Rusije i nenog naroda. Velicanstveni spomenik na vrhu brda (gradio ga je poreklom nas covek) dominira, a ispod njega je mauzolej na cijim su unutrasnjim zidovima ispisana imena poginulih branilaca. Ko ne veruje da je broj poginulih toliki, neka ode i prebroji ih. Naglasavam da nisam bezrezervni rusofil, ali unutrasnji osecaj na ovom mestu je velicanstven. Spomenik je podignut u slavu Rusima, ali sam se ja kao Sloven i pripadnik Srpskog naroda osecao jednako uzviseno. Nije ni cudno da se zapadnjaci ovde osecaju nelagodno i preko svojih agentura rade na uklanjanju ovog obelezja.
Препоруке:
11
0
98 петак, 14 децембар 2012 19:10
Бели Орао
""Мангупима. Па мангупи деца би се стварно обрадовала. Знам да мислите да сам надувени сл., али такве сам увек волео да газим.
Препоруке:
2
24
99 петак, 14 децембар 2012 23:01
Б.Ј. @ Скептик Роберто
Много Вам хвала на коментару. Управо тако духовно, емоционално и морално. Ко не схвата, не може му се помоћи.
Препоруке:
5
0
100 субота, 15 децембар 2012 09:59
Бели Орао
Скептик Роберто. `ајд објасни то овим што су се увкли у сајт и као хијене се прикључују при крају текста кад горњи лавови оду да дремају. Онда хијене почну гозбу и церекање.

""Минусџијама.
Што се тиче опкладе је и даље водим са 20.000Е. Ајде организујте се и ставите карте на астал. Вас је 20(то је за један више од `99-те кад је било 19), а ја сам сам.
Препоруке:
1
8
101 субота, 15 децембар 2012 17:05
Kонкретан Србин
@Давид Новаковић, петак, 12:55

Да, знам за паролу "Пролетери свих земаља уједините се" а видим и како то изгледа у стварности када лоле измисле пароле.

Иначе "бисте" се пише заједно.
Препоруке:
5
6
102 субота, 15 децембар 2012 18:04
Iznenađenja na pretek
@Конкретан Србин

Pa, vi sem što ne znate ništa ne umete ni da pišete pravilno! Ovo se ponekad uči i u obdaništu. Konkretno pa u prazno! Srbijanska posla. Nije čudo što vas ceo svet ne razume,
Препоруке:
3
8
103 субота, 15 децембар 2012 22:54
Конкретан Србин
Помоћни глагол БИТИ у кондиционалу садашњем гласи:
ја бих, ти би, он(она,оно) би
ми бисмо, ви бисте, они (оне,она)би

Полуписмене особе обично уместо "ја бих" за прво лице једнине користе облик "ја би", а за прво и друго лице множине уместо правилног "ми бисмо" и "ви бисте" пишу "ми би смо" и "ви би сте".

Иначе, слажем се. Нема ту никаквих изненађења. Каква писменост такво и "размишљање".
Препоруке:
9
3
104 субота, 15 децембар 2012 23:41
Бели Орао
""Конкретан Србин. Пријатељу, налетео си на ликове при крају баладе. Ови наши на почетку су као пчеле, са цвета на цвет па се не враћају назад. На овом сајту има пар имела које су се пришљамчиле како рече Радован Трећи. Не обазири зе на њих.Они су задужени да лупају минусе при крају, односно како рекох (они би написали ре кох), хијене једу после лавова.
Препоруке:
5
4
105 недеља, 16 децембар 2012 06:51
Reddy
@КОнкретан Србин

Bikada se nećete odreći te priglupe nadmenosti da svoju umišljenost potirate kao tačnost. A što se tiče glagola biti tačno je da se u prvom licu indikativa prezenta izgovara bih ali je isto tako tačno da, shodno Karadžićevom pravili, piši kako govoriš i govori kako pišeš, u množini pišete Mi bi smo a ne zajedno. Pokušajte da izgovorite zajedno "bismo" ili biste pa će te videti na šta to liči. U kondicionalu nema nikakvog razloga spajati prezentski oblik glagola biti i rečcu bi. To rade ne polupismeni već nepismeni.
Препоруке:
3
9
106 недеља, 16 децембар 2012 07:01
Reddy
@Бели ораоVidiš, prijatelj ti je naleteo na nekoga koga nije tako lako obmanuti. Pokušali sa Jugoslavijom pa ne ide, pokušali sa Srbijom pa ne ide. POkuđavaju tako na pijacama, u radnjama pa ne ide. Pokušavaju da otimaju ali ne ide. Pokušavaju da lažu i obmanjuju pa ne ide. Uzeli bi sve što moderan svet proizvodi ali džabe. Tipično srbijanski i prvarantski. Tako i teritorije. Pa, nije ovo Dušanovo carstvo pa pa da oreš po tuđim njivama. Zato, samo nastavi da izgovaraš po svom ćiftinskom osećaju a pusti Vuka. On je ionako više hodao po Evropi nego po šumadijskom blatu
Препоруке:
3
10
107 недеља, 16 децембар 2012 07:43
Reddy
@Конкретан Србин

Kako misle tako i delaju! Tako im se i raspala država! A bili u pravu! Srbijanac je uvek u pravu, čak i kada je u krivu! Dakle, samo kada je glagol biti u pitanju spajanje sa rečcom bi u prvom i drugom licu množine sadašnjeg kondicionala je opravdano, u svim drugim slučajevima nije. Spektakularan uvid! Znači, kada napišem Mi bi išli, evo ga značac srpskog jezika koji me upozorava da ne pišem kako bi trebalo a da je pravilno kako Srbijanac misli. Dakle, ubuduće...Mi bišli, mi bipevali, mi bidržali.....itd. Gramatika a la serbianica u režiji konkretrnoga Srbina. Kakva pamet takvo delo a ono......
Препоруке:
3
9
108 недеља, 16 децембар 2012 07:49
Reddy
@КОнкретан Србин

Dakle, iako smo propali, propali bismo, trčali bismo, skakali bismo, pevali bismo, jadikovali bismo, trajali bismo itd.
Препоруке:
3
10
109 недеља, 16 децембар 2012 14:29
Ready
to Reddy. Ha,ćuj,stari. Otkak si dopelal iz lijepe njihove,ti se živciraš. Znam da je to tak krležijanski,ali daj se kontrolirat,sjeti se kaj si obećao sebi - da češ postati orlič.
Препоруке:
9
3
110 недеља, 16 децембар 2012 14:50
Конкретан Србин @Reddy и остале имеле
Добро да си поменуо Караџићево правило "пиши како говориш и говори како пишеш". Наиме, полуписмене особе које у писању користе накарадан облик "ми би смо" и "ви би сте", приликом говора користе ДРУКЧИЈИ накарадан облик па обично кажу "ми би" и "ви би".
Када би завршили неки вечерњи течај да допуне градиво из основне школе можда би коначно схватили.
А сад,Reddy (и остале имеле)збогом.
Препоруке:
5
3
111 недеља, 16 децембар 2012 15:17
Reddy
SRbijanac prvo utvrdi šta je nakaradan oblik pa onda na osnovu toga utvrđuje i određuje šta je pravilno. Zanimljiva logika. Ko ukapira, razumeće, ko ne bolje za njega!
Препоруке:
3
10
112 недеља, 16 децембар 2012 15:34
Reddy
@Ready-made

Zemlja apsadžija, oroza i "topuza" a sve samih adžamija pa uz to još i mlada Srbadija. Krvi štogod slovenske i ruske, ponajviše turske.
Препоруке:
3
12
113 недеља, 16 децембар 2012 22:20
Давид Новаковић@Kонкретан Србин
Направио сам правописну грешку, али сте зато у својој надмености да брже-боље мене исправите направили логичку грешку замене тезе. Успут сте побркали форму и суштину, јер и да сам писао на лошем кинеском то не умањује валидност мојих аргумената.

Шта постижете тиме што своје виђење ствари уздижете на ниво општег правила? Да ли очекујете да паднемо на нос, јер сте ВИ као ''врховни тумач света'' ВИДЕЛИ како то изгледа у стварности? Аргумент par excellence. Да Вас парафразирам, какви аргументи такво и размишљање...
Препоруке:
5
0
114 понедељак, 17 децембар 2012 01:07
Конкретан Србин@Давид Новаковић
Правописна грешка је заиста питање форме. Испред реченице којом сам Вам на то скренуо пажњу ставио сам "иначе" што је еквивалент за П.С. Самим тим тој грешци (у форми) дао сам одговарајући, дакле маргиналан значај.
Суштина моје примедбе се односи на пролетерски интернационализам.Једноставно ПОДСЕЋАМ на ноторну чињеницу да су пролетери 19 земаља бомбардовали пролетере у Србији. Да су у свим ратовима који се тренутно воде у свету (о два светска рата и времену пре тога да не говорим) пролетери ти који убијају једни друге. Затварати очи пред том чињеницом неће изменити реалност да у ПРАКСИ не постоји пролетерски интернационализам.Затварањем очију се само отежава измена те реалности.
Далеко сам од тога да било коме намећем своје виђење.Спреман сам свакога да саслушам под условом да на уљудан начин износи своје ставове, да су ти ставови заиста његови (а не општепознати цитати), и да ти ставови имају упориште у стварности.
Препоруке:
4
2
115 понедељак, 17 децембар 2012 09:37
Ready
to Reddy. Evo malog priloga jednoj,po svemu neverovatnoj diskusiji. Prilog je namenjen ljudima koji (misle da) znaju sve, pa nas sad uče i jeziku.Prvi primer: "...ali zašto ne biste došli sutra kod mene na doručak"(Bernhard Šlink,Letnje laži, Beograd 2011.strana 7). I drugi primer: "...žene nisu onakve kakve bismo mi želeli da su" (Ivo Andrić, Znakovi pored puta,Beograd 1981.strana 16)
Препоруке:
9
2
116 понедељак, 17 децембар 2012 10:05
manipulacija
Ako neko ubija nekoga onda bi pre takvog čina morala postojati i odluka o takvom činu. A gde je to proleter doneo takvu odluku. Zaključak kojem ste pribegli utemeljen je na teškoj manipulaciji kojom se služite a koju proglašavate realnim stanjem stvari.
Препоруке:
2
2
117 понедељак, 17 децембар 2012 10:36
Reddy
Ready-made

Da, naročito je upečatljiv primer druge rečenice....bismo mi....Za vas i slične je reper tzv. Pravopis tzv. jezikoslovaca, za mene duh jezika onakav kako ga je shvatao Vuk Karadžić.
Препоруке:
2
8
118 понедељак, 17 децембар 2012 11:03
Ready
to Reddy. Bok, stari. Okreni se prema istoku, kao i svaki hrišćanski vernik,zaboravi za trenutak da si komunista, On će ti oprostiti,kao i svima koji ne znaju šta čine, i pomoli se.
Препоруке:
6
5
119 понедељак, 17 децембар 2012 11:31
Ready
to Reddy. U navedenom primeru uzor mi je bio Andrić, isti onaj, koji se, zgađen, svojevremeno od vas okrenuo.
Препоруке:
7
3
120 понедељак, 17 децембар 2012 14:53
Reddy
Ready-made

Čudo mu se svojevremeno nije zgadio i jedan Hitler kod koga je dolazio u audijenciju a posebno Stojadinovićeva fašistička klika kojoj je, ako se ne varam, verno služio. Zamolio bih te da tvojeliterarne kalambure predstaviš nekome više sklonom da te podnosi.
Препоруке:
3
8
121 понедељак, 17 децембар 2012 17:44
Давид Новаковић@Конкретан Србин
Управо је и проблем што се концентришете на форму, а не на суштину.

Побркали сте неке ствари или их намерно избегавате. Наравно да су војници регрутовани из сиромашних (што опет наглашава економску црту у целокупном односу), пролетерских породица, нико не спори чињенице, али они као такви нису главни крвици већ њихови надређени.
У Америчком конгресу, као надређеном телу, седи преко 250 милионера, и иако су они изабрани наводно демократским изборима кога они представљају? Капитал или радничку класу? Да ли знате да ниједано дете тих конгресмена није у активној служби у америчкој војци? Према томе маните се таквог плитког размишљања, управо је поетна да радничка класа мора уведети да су елите те које је злоупотребљавају и које гурају пролетере једне на друге.

Вама може да се не свиђа Маркс, али би боље било да се упознате са његовим делом пре него што га оптишете и триумфално затражите некакве ''сопствене ставове'', јер они понекад итекако могу бити ступидни.
Препоруке:
2
3
122 понедељак, 17 децембар 2012 18:29
Ready
to Reddy. Ha, ćuj, dragec, kaj buš zdelal takav spazmatićan kakav jesi? Dobio si lekciju o pravopisu, dobićeš još,ali tko te naučio tom jeziku? Kakve reči,"audijencija", "klika", "kalambur"! Truješ svoju dušu - dušu kolibrija - feljtonima i internet-znanjima. Bolje da si se držao onoga što su te učili fra Perko Jurica, Domagoj Beršić a nadasve Rade Končar. Posle toga možeš da pristupiš Kratkom kursu istorije SKP(b). Da malo radiš na sebi. Samo pazi da se ne uradiš. Da vidiš kako prožima. Nakon toga, možeš upisati peti osnovne u nekoj od srbijanskih škola, ne.A Andrića ostavi nama. Nije to za svakoga.
Препоруке:
9
4
123 понедељак, 17 децембар 2012 19:01
Reddy
Ready-made

Opančić bi u cipele, pa u frak. Nije to za tebe gedžovančiću. Zato opančiću, nogice na put a o Andriću neki drugi put.
Препоруке:
4
9
124 понедељак, 17 децембар 2012 19:14
Reddy
Ready-madeO kakvokm ti jeziku zboriš. Pola turcizama a ostatak jezik svinjskih trgovaca. Jezikoslovci se ne razlikuju od uličnih mangupa i fudbalskih navijača. Osd koga da dobijem lekciju? U kakvom sveti živiš? Dva susedna naselja nisu u stanju da se razumeju ovamo imaju tzv. pravopis pa još dele i lekcije. Ceo narod živi na socijalnopj pomoći Evrope a oni bi da se kočopere.
Препоруке:
3
12
125 понедељак, 17 децембар 2012 19:49
Бели Орао
""Реди.
Па да ли си свестан да не можеш самном ни 100 метара да истрчиш.
Ало бре победићуте у сваком спорту, а рампе ћу да ти лупам само тако. Изазивам те на двобој као Пушкин оног лика.
Препоруке:
8
2
126 уторак, 18 децембар 2012 04:27
Reddy
Беличасти орао

Pazi ovu ptičurinu! On bi u Puškinove tajne odaje. Srbijanče, ti od mane nisu tvoje Puškinove rane.
Препоруке:
3
8
127 среда, 19 децембар 2012 00:38
Ready
to Reddy. Smešniji od tebe može biti samo onaj,koji te uzima ozbiljno.
Препоруке:
8
1
128 среда, 19 децембар 2012 01:28
Ready
to Reddy. I otkud to, da se pališ na "ruske" teme? Jesi li razmislio o tome, ako imaš čime? Ne, ipak si bio najsmešniji kada smo pomenuli jezik! Prvo se zaklinješ Vukom, kao,govoriš i pišeš u njegovom duhu, a onda nas optužuješ da koristimo jezik svinjara, dakle argument Vukovih oponenata.Eh, šta se sve ne dešava u dramatičnom susretu tastature i neuke duše! Svaka druga reč ti je,pamet, mozak, "moždana tekućina" (!). Češeš se gde te svrbi. Tipična projekcija. Ko o čemu...ti o poštenju. Pa ono, kad si se rasipao deminutivima ("opančići", "nogice"). Znaš li da je naš veliki pesnik Branislav Petrović Pajsije rekao, "svi deminutivi su od đavola"? Koji ti je đavo? Ali, ti nisi satana. Skromnijeg si ti formata,jedna artropoda,no,nazovimo je cajzla, u maniru tebi dragih nemaca (malo slovo je sasvim namerno).Nemaš ti problema ni sa Belim Orlom,ni sa mnom, nego sa sobom. Zato ti izgledaju nerešivi. Ali, tu smo da pomognemo.Začuđen si što nas nisi takvim zamišljao? Čuđenje je početak filozofije.
Препоруке:
10
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер