петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Као пијаном шамар

Kоментари (117) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 28 новембар 2012 00:17
иоанн дубињин
"Хоћу рећи: ако нас ни ово са Хагом и Готовином не освести, заиста не знам шта хоће". Добро речено, али на чију тачно адресу? Ако је на адресу народа, њега ионако нико ни за шта не пита, па се до неке евентуалне експлозије незадовољства не може ни знати. Ако је на адресу "елите" и власти - онда, на жалост имам кратак одговор: ако се до сада нису освестили/ опаметили, онда никада неће! Друго је питање: зашто? С једне стране, неки од њих су сувише тупави - то су они на нижем/средњем нивоу. Али - с друге стане су они на највишем нивоу: Е, они су већ продали душе ђаволу и сматрају да им нико ништа не може. Следеће питање је: докле? Па - ко поживи, видеће...
Препоруке:
158
6
2 среда, 28 новембар 2012 00:18
bezimena
"Хоћу рећи: ако нас ни ово са Хагом и Готовином не освести, заиста не знам шта хоће"
Ovo sa Haradinajem.
Препоруке:
149
4
3 среда, 28 новембар 2012 00:27
Љ
Врх власти се жестио два-три дана и после наставио да вергла стару ЕУ песму.
Препоруке:
182
3
4 среда, 28 новембар 2012 00:29
Горан Јевтовић
ако је Готовина невин – онда су невини и Караџић и Младић (а о Лазаревићу и Павковићу да и не говоримо).

Био сам сведок одбране Лазаревићу и Павковићу, херојима одбране не само територије тадашње државе и Свете земље, него још више: српске части, достојанства, српске историје, српског хиљдугодишње поноса, традиције, завета, православних светиња, Немањићког духа, Лазареве заклетве...

Бранили су земљу од дивљачке, уранијумом обогаћене, нелегалне, бруталне агресије чији је циљ био да нас затру. И успели су. Приморали су окупаторе да потписју Споразум, а не капитулацију. Сачували су све горе наведено!

Сада тамо труну, издани од квислинга који су пучем дошли петог октобра, и, ево, изнедрили турбо марионете, невиђене до сада, најшколскије агенте страних интереса.

И не боли толико што су тамо заробљени, што ће их тамо убити као Милошевића (здравље им је драстично нарушено!), већ боли то што су заборављени...

"Хвала" Србијо! А, теби Ђорђе, искрено ХВАЛА!
Препоруке:
241
8
5 среда, 28 новембар 2012 00:30
Мићко
`...Сем српских жртава, највећи губитник ове хашке фарсе биће поверење у међународно право. `

На жалост, осим губитка поверења у међународно право, поверење у српско Тужилаштво за ратне злочине је на чврстим ногама. Оно што су наши квази политичари осмишљавали, а Тужилаштво за ратне злочине спроводило, остаће запамчено у српском народу за сва времена.
Препоруке:
107
3
6 среда, 28 новембар 2012 00:37
Милић Петар Кецман
Нису они пијани нити им шамар треба. Власт у Србији очигледно и неумољиво ради против интереса државе и народа, мимо сваке логике и разума. Мисле да затварају питање Косова (шта то би Метохија), а у ствари отварају питање Војводине.
Препоруке:
140
4
7 среда, 28 новембар 2012 00:43
veca vestica
Ovde nema veze ni Gotovina ni Haradinaj,ovde ce se iz petinih zila upinjati da se V.Seselj NE PUSTI iz Haga.

Sve ce to tajno da se odradi preko diplomatije,zivi bili pa videli.Pa posle ce nastati dreka po obicaju kako nas niko ne voli.
Препоруке:
98
3
8 среда, 28 новембар 2012 00:46
Niko Nikolić
Autor neosnovano ističe kako je glavna briga srpskih vlasti da se haška presuda hrvatskim generalima ne odrazi negativno na raspoloženje gradjana za evropske integracije.
Sam Predsednik Nikolić je energično osudio istu i istakao da je Oluja bila genocid prema Srbima, a premijer Dačić i ministri su mu se pridružili u osudi.
Samorazumljivo je da sve što ugrožava evropski put Srbije ne izaziva kod naše vlasti oduševljenje, kao kod autora i drugih protivnika integracije.
Samorazumljivo je da nema te cene koju naša vlast nije spremna platiti za svetlu srpsku evropsku budućnost, a pogotovo nekakva presuda ne može sprečiti srpski usud.
Препоруке:
13
117
9 среда, 28 новембар 2012 00:50
anonymous
Хоћу рећи: ако нас ни ово са Хагом и Готовином не освести, заиста не знам шта хоће.


ne, ni to nas nece osvestiti....na zalost!

hrvati slobodno kupuju zemlju po vojvodini, ulazu i kupuju srpske fabrike po nikakvim cenama, je l to neko pomenuo od ljubitelja evrope, naravno da ne...sad, zasto je to tako, pa jednostavno smo pogubljeni, mi ne znamo sta hocemo...ovima sto su dosli na vlast je super, a prica o EU i boljem zivotu, ocigledno nikad bolje nije legla, pa mi se lozimo na to vec 12 god....aloo bre, o kakvom osvescivanju mi ovde pricamo.
Препоруке:
109
5
10 среда, 28 новембар 2012 01:03
Dragan Katun
Bojim se da je oslobadjajuca presuda, samim tim i amnestiranje hrvatske drzave od krivice, najava ishoda po tuzbi hrvatske protiv drzave Srbije.

Izuzetno ozbiljno vreme, a na nasu nesrecu, mali ljudi donose pogubne odluke.
Препоруке:
88
4
11 среда, 28 новембар 2012 01:05
Миле Бре
Верујем да је "шамар" из Хага освестио већину грађана који су до пре неки дан веровали у праведност суда. Владајући пак одавно знају каква се правда кува у западном лонцу. Говоре да је већина становништва за ЕУ, да би и даље могли "оправдано" вршити тортуру над становништвом са изговором да спроводе само вољу већине. Но немају храбрости да то и провере референдумом. Под изговором "демократија", спроводе мере које су по ДИКТАТУ(ри) запада.
Ипак су у праву они који су говорили да ни ови нису бољи од претходних.
Препоруке:
88
2
12 среда, 28 новембар 2012 01:09
uporno netolerantan
Na ovom primeru se vidi da su u pravu oni koji kazu"da Srbi kratko pamte".

Pitam se od kada mi to uvazavamo haski sud?
Jel nam EU-forija isprala mozak ?

Jel moguce da ste zaboravili omer optuzenih,pritvorenih i osudjenih,kao i tezinu presuda?!

Doslo je do paradoksalne situacije,da Srbi ocekuju pravdu od haskog tribunala.Ne budimo toliko pateticni da od dzelata,a sa glavom na panju trazimo milost.

Hag ne racuna nase zrtve,stoga me cudi ova farsa oko ponovljenog sudjenja,licno sam ocekivao osobadjanje u 1.stepenoj presudi;isto tako ocekujete i za druge bliske NATO paktu.

Srpske zrtve i Srbi u Hagu nece docekati pravdu.Ovom NATO lakrdijom poginuli su umrli jos jednom,a ranjeni su dobili so na ranu.
Препоруке:
86
2
13 среда, 28 новембар 2012 01:13
Igor
Dugo sam mislio da su Nikolic i Vucic patrioti i da ce nas okrenuti Rusiji ali su me brzo razuverili. Oni cak i nastavljaju ono sto su zapocele demokrate. Moja Srbio za sta se prodajes dusa me boli.
Препоруке:
93
3
14 среда, 28 новембар 2012 01:15
фристајло
Све у свему, Србија је, односно, њена прозападна елита, добила још један звонак шамар у лице од својих западних пријатеља.

Ништа то не вреди, господине Вукадиновићу; јер, они тај шамар, у ствари- никад не приме, већ пренесу на обичне људе, који одавно виде да се треба измаћи. То је стање измењене свести; они религиозно обожавају запад, и то све јаче, што је више шамара.
То је неизлечиво стање; може се само суспрегнути репресијом. Погледајте, у осталом, кроз историју Србије- видећете и сами. Ту се ради о вредносном систему и о животним приоритетима, сведеним на лични интерес, одсуство емпатије према својим сународницима и апатридској филозофији. Још се Милош Обреновић "патио" са таквима, па преко Михајла- сви режими, до данас, без обзира на стање у држави и нацији.
Зна то и запад, зато и шамара; добро су нас проучили, и то ће трајати док год се то репресијом не онемогући.
Ни мени се то не допада; но, то је наша реалност.
Препоруке:
85
6
15 среда, 28 новембар 2012 01:17
СНС = ДС
После онаквих мајских избора - нема излаза. Остаје само да се немо гледа пут несреће по коме развлаче Србију, некад демократе, а данас њихова лоша копија, напредњаци. Продане душе.
Препоруке:
86
4
16 среда, 28 новембар 2012 01:20
Влада
"Није нимало случајно што је патријарх Иринеј управо поводом ове пресуде изрекао до сада најоштрије упозорење актуелној власти да се не одриче Косова због уласка у ЕУ и препоручио окретање ка Русији – „која нам је увек била потпора и нада када нам је било најтеже“."
Још једном браво за ове патријархове речи. И, наравно, још једном браво за Ђорђа.
Препоруке:
84
2
17 среда, 28 новембар 2012 01:23
Милан
Код нас се каже као будали шамар, мислим да то боље одговара за наш случај. Овако будаласто се не понаша ни један народ.
Препоруке:
96
1
18 среда, 28 новембар 2012 02:00
Niko Nikolić
Autor i čitaoci NSPM sajta ne mogu se pomiriti sa činjenicom da je preko 80% birača je glasalo za stranke koje zagovaraju članstvo u EU, po svaku cenu, te time dale mandat aktuelnoj vlasti da ubrzano radi na realizaciji integracije.
Te j poverovati da bi srpski birači promenili svoje mišljenje zbog prošlih i budućih haških presuda, pogotovo što su isti spremni prihvatiti i bolne ustupke vezane uz Kosovo.
U celom svetu odvijaju masovni protesti, dok se isti u Srbiji ne dogadjaju, pa se može smatrati da su gradjani zadovoljni sa svojim vlastima u svakom pogledu.
Minusi čitalaca uz moje komentare ne mogu promeniti navedene činjenice, koje im očigledno ne prijaju.
Препоруке:
27
58
19 среда, 28 новембар 2012 02:13
Gordana
I dok svi mi jos "trljamo brideci obraz od samara"koji man je prilepila "draga" medjunarodna zajednica desava se dalji proces rastakanja i unistavanja Srbije:
Razulereni siptari gromoglasno slave albanski praznik sa svom (namerno preteranom) dekoracijom!?
Dizu se spomenici krvnicima srpskog naroda u sred Srbije, a Dacic NEMA HRABROSTI da , na drski izazov, iste ukloni!?
Pajtic sklapa medjunarodne sporazume sa Kinezima u ime Vojvodine (Srbiju i ne pominje bar reda radi)!?

Jedino je Dacic imao hrabrosti da ODBRUSI PATRIJARHU SRPSKOM , a Vucic da nam predoci da ce ODLUKE u vezi Kosova biti VEOMA BOLNE!
Neznam sta jos cekamo???
Препоруке:
68
1
20 среда, 28 новембар 2012 02:16
Gavrilo Princip
Previse mi osudjujemo Oluju, a zaboravljamo sta je sve odbijo da potpise Martic i ekipa. Stalno smo se zanoslili sobom. Ovih dana svim nam je paznja usmjerena na presude hrvatskim generalima, a niste napisali ni jedan tekst Vi srpski ugledni intelekutualci o uslovima gdje zive svi oni protjerani iz RSK. O onim drugim nesrecnicima iz zapadnokrajiskih opstina u BIH (Grahovo,Glamoc,Drvar,Bos Petrovac) da i ne govorim. Zaboravljamo da je i tamo protjerano 120 000 ljudi ubijeno oko 1000. Njih cemo se sjetiti kad kaze Hag da nije ni tamo bilo etnickog ciscenja,paljenja ubijanja... U ostalom njih su vec svi zaboravili i one na zapadnoj strani dinare i ove na istocnoj. Danas svi cute kad prave po jugu Srbije neki tamo "heroji" makete zute kuce... P.S. Pijani smo odavno, svaki dan dobijamo samare i smijemo se
Препоруке:
48
7
21 среда, 28 новембар 2012 02:31
zippo
Ne, Hag vam je samo u lice bez uvijanja rekao istinu: Agresori ste i zlocinci!
Препоруке:
7
82
22 среда, 28 новембар 2012 02:34
Рин о-о то
@Горан Јевтовић --- они, великомученици,нису од мене заборављени нити ће икада. Саучествујем у њиховом болу и свакодневно мислим на њих. Што се мене тиче њима, заточенима и измученима родољубима, треба још за живота посветити уписивање у позитивну српску историју неким уприличеним симболом. Мој предлог је да Ратно острво (сасвим симболично приличи, посебно садашњим називом), на ушћу двеју река на које поглед с Калемегдана директно пуца, њима буде вечито посвећено!...
Препоруке:
48
3
23 среда, 28 новембар 2012 02:35
Рин о-о то
... Једно „мало“ острво које „Дунав“ свом силином не може да обори вековима! То острво оазе (екололошко станиште за бројне птице, које и даље слободно лете и летеће, носећи на својим крилима вечиту истину коју фашистонацисти поново убијају али птице, веснике слободе, никада неће моћи) треба да се зове: Ада против хашког ада (или другачије ако неко има бољи предлог)! На острву треба направити стометарски обелиск на чијем врху треба да буде „убијени голуб“ који је, из руку „Београдског победника“ који доминира Калемегданом, тек што је полетео пао од истог ловца, убице Срба и правде.
Препоруке:
46
2
24 среда, 28 новембар 2012 03:55
Srboljub Savic
Malo ko u Srbiji je verovao u "haski sud", njegovo
pravno ustrojstvo i jos manje, u pravdu.
Dovedeni na vlast ("vlade"), NVO i "medije" (do
novo-inteligencije) u Srbiji imali su zadatak da
isporuce sve za ispunjenje zadatka "suda".
Od Seselja, preko S.M., do zadnjeg "uhvacenog",
zivimo sa "zlom i gorem". Vlasti (i pomenuti delovi
strukture) u Srbiji vec toliko godina saradjuju na
"satanizaciji" Srba ali ne ni pijano ni nesvesno.
Nije nas, ni formalno, taklo zadrzavanje svedoka
u zatvoru, ocigledno ubijanje S.M., samoubistva
u zatvoru, drasticno razlicite kazne za zlocine,
pravno nepostojeci zlocin komandne odgovornosti,
ni povecanje kazne u zalbenom postupku ..
Diskriminaciju Srba u "sudu" podrzava sva "nasa"
struktura, za razliku od jedinstvene Hrvatske.
Oruzanu pobunu (podstaknutu i obilno pomognutu)na
KiM mi cak i "uvijamo u oblande". Godinama tolerisemo samare
u opstinama Presevo i Bujanovac-"dan zastave" i spomenik anti-drzavnim teroristima, pa ...
S. Savic
Препоруке:
48
1
25 среда, 28 новембар 2012 04:11
Bondy
A sto vi prorusi vec jedno ne dobijete poverenje naroda i ne dodjete na vlast i dovete Ruse ? Otkacili su nas i zapad i Rusi.
Препоруке:
10
59
26 среда, 28 новембар 2012 07:36
илити - Народ који има овакву "елиту" не треба да брине за своју будућност - јер уз овакву "елиту" будућности и нема. Пропаст и нестанак је загарантован.
Руска државна телевизија јавно износи доказе о српској велеиздаји!?РУСКА ДРЖАВНА ТЕЛЕВИЗИЈА О ОДНОСУ САД ПРЕМА СРБИЈИ: ПРЕДСЕДНИК КОЈИ ИДЕ У АМБАСАДУ САД НА РЕФЕРИСАЊЕ!уторак, 31 јануар 2012. Циљ је приморати Србе да се помире са губитком Косова, а у замену им понудити сан о уласку у ЕУ и кришом их увући у НАТО. Председник који се клања свима, осим "свом" народу… Централни дневник Првог канала руске државне телевизије – у аналитичко-иформативној емисији „Воскресное Время“, која се емитује у ударном термину недељом у 21 час, а чији је уредник и водитељ Петар Толстој – чукунунук Лава Николајевича Толстоја – посветио је велику пажњу недавно изашлој књизи „Викиликс – Тајне Београдских депеша“. Недавно је у Србији објављена књига која је изазвала ефекат активиране бомбе. Факти преносе у целини садржај емисије:
Препоруке:
58
1
27 среда, 28 новембар 2012 07:39
илити - Народ који има овакву "елиту" не треба да брине за своју будућност - јер уз овакву "елиту" будућности и нема. Пропаст и нестанак је загарантован.
ВОДИТЕЉ ПЕТАР ТОЛСТОЈ: Дубоки економски проблеми са којима се у скорој будућности морају суочити и Европа и САД, криза у социјалној сфери и признање слома политике мултикултурализма – све то међутим, није препрека да се са манијалакном наметљивошћу подучавају друге земље како је једино исправно да живе. Фаворизовање својих вредности ради постизања конкретних циљева у геополитици – таква је данашња пракса западне дипломатије.

Већ помало заборављена раскринкавања сајта Викиликс од користи су за анализу међународне политике САД према малој европској замљи – Србији. Та анализа је још интересантнија када се повеже са актуелним амбасадором САД у Русији Мајклом Мекфолом, који је више пута у својим књигама и научним чланцима поредио Владимира Путина са Слободаном Милошевићем јадикујући над недостацима демократије у Русији...
Препоруке:
45
1
28 среда, 28 новембар 2012 07:43
Шешељевац
Питање није шта ће нас освестити већ ко ће нас мобилисати.Гарнитура на власти је "освешћена" и савршено свесно ради то што ради а већина народа види шта се дешава али је немоћна да се томе супротстави. Онај који би могао да мобилише људе је утамничен. Има интелекталаца који се оглашавају - хвала им. Али у овим судбоносним тренуцима питање више није ко ће бити на челу неке петиције већ ко ће бити на челу народа.
Препоруке:
49
1
29 среда, 28 новембар 2012 08:32
Vuk
Kao i uvek Djodje Vukadinovic pogadja u centar.
Naravno da je ovo od "nasih zapadnih prijatelja" izraz omalovazavanja i osionosti.
Hoce li nas osvestiti?Ne verujem jer vlast (ova kao i prosla) zna sta radi,zna da je to veoma stetno za Srbiju.I namerava da to nastavi da radi.
Narod? Pa ovaj narod je vrlo svestan sta se radi i ko mu je neprijatelj.Pa reci ce te gde je onda problem? E pa to je najtuznije sto se u drzavi Srbiji vlast prestala bojati naroda jer zna da taj narod ne odlucuje ko ce doci na vlast vec to odlucuju oni vec pomenuti "zapadni prijatelji".
I to ce da ide tako sve dok Srbi ne shvate da moraju poceti dovoditi i smenjivati vlast na neki drugi nacin na koji "zapadni prijatelji" nemaju uticaja.
A onda ce i vlast da shvati da nije bas jedino bitno zadovoljiti "zapadne prijatelje".
Samo se nadam da se sve to ne desi suvise kasno za Srbe i Srbiju.
Препоруке:
31
2
30 среда, 28 новембар 2012 08:37
Pitagora
Nije se ni stišala neverica oko bruke u Hagu, kad je usledio novi šamar, poruka lokalnog moćnika ministru policije,da dođe sam, ako sme, i ukloni spomenik koji su postavili svojim borcima a našim zlikovcima. Pa je onda predsednik opštine Bujanovac postavio zastavu,njihovog gavrana, na zgradu opštine, izveo decu na trg, dobar štit,mislio je na sve, oni se nikad nisu stideli da se kriju iza dece... Šamar do šamara. Šamaranje. A naše reakcije još nema. Već dan-dva se iscrpljujemo nizom bledih članaka i praznim diskusijama.
Препоруке:
60
1
31 среда, 28 новембар 2012 08:38
Ђура
Што сада нико не лупа у лонце?
Препоруке:
54
2
32 среда, 28 новембар 2012 09:59
Kiza
Kojoj budali treba samar kad je vec dobio bombardovanje i otimanje teritorije? O cemu mi to ovde?
Препоруке:
38
2
33 среда, 28 новембар 2012 10:36
Мирослав Ђукић
Е, мој Ђорђе, овима шамари не помажу, јер нису пијани, него надрогирани хЕУроином! Кома!
Препоруке:
38
2
34 среда, 28 новембар 2012 11:05
Jasna Simonović
Baš lepo napisaste, gdine Djordje! Ako izuzmemo da nismo svi pijani, a i ne zaslužujemo svi šamar da se otreznimo,postoje i bolje metode za buđenje! Nažalost malo budnih ima među pravnicima
(i u svetu, a kod nas na lokalnim sudovima vlada pravni tornado,SOS!)...
Pa tako meni, koja nisam pravne struke, nije jasno šta je (na pravno vreme) urađeno (pravno i javno)u vezi "političke i logističke podrške" koju pominjete i u vezi "hrvatskih" dnevnika koje pominju...
Ne znam dokle će Srbija (koja kao sukcesor Jugoslavije postoji samo u krivici, a ne i u pravu) prekinuti da gazi sebe iz samoupravne obesti...(to se vidi na svakom koraku)
Kao svetličak nade vidim tužbe koje su žrtve podnele s one strane Atlantika...
ps U konkretnom slulčaju mislim da sužavanje "pravog" krivca na preko Atlantika nama (US) ide u prilog...Ako UK "utekne" iz EU, biće lakše da "nekrive" nacije plate ceh, misleći da su pobedile...tako se kroz istoriju žrtva i krivac na kraju uhvate za ruke da bi preživele...
Препоруке:
20
1
35 среда, 28 новембар 2012 11:05
sgold56
Kao i uvek, odusevljavam se onim sto napise g. Djordje!
Ali, sta vredi, kada u Srbiji to ne uvazavaju oni koji su na vlasti. A mi smo kao narod sludjeni i umrtvljeni, to je problem.
Препоруке:
23
1
36 среда, 28 новембар 2012 12:13
Поштовалац НСПМ
Господине Вукадиновићу овај текст ми је деловао као да сте прочитали мој претходни коментар на ваш текст-хвала. Да све је то тако како ви кажете међутим морао бих да се сложим са неким датим коментарима у погледу чињенице да би за ове наше гуланфере благо речено прави подстицај била рецимо чињеница да Шешељ сутра долази у Србију. Можете ли да претпоставите какав би то шок био за нашу назови државну елиту. Мислим да би ту било бежаније главом без обзира, и поред чињенице да га Американци држе на "даљинцу" и бирају моменар када ће га убити. Е то би се могло звати шамаром који отрежњује, мада лично такве методе не сматрам популарним али су за Србе једино ефикасне па молим лепо нас кроз целу нашу историју стално батином лече убеђују и дисциплинују. Вероватно тај наш наопак менталитет о коме је говорио А. Рајс је последица таквог третмана. Да би смо се извукли из овог зла нама не треба елита нама треба држава коју води човек неустрашив, храбар спреман на најтеже жртве, хладнокрван и одмерн
Препоруке:
26
2
37 среда, 28 новембар 2012 12:17
Робеспијер
Као и увек, г. Вукадиновић, и овог пута на висини задатка - одмерен и прецизан. Међутим, сем једног недовољно ауторитативног цитата патријарха Иринеја, о окретању Русији, не наводи се решење проблема. Мислим да је већи проблем то што је Србија у некој врсти мишије клопке, из које је тешко изаћи, јер нема много опција, него сама хашка пресуда, која је очекивана. Такође, и проблем Косова је сличан. Уверен сам да би и г. Вукадиновић, изнео неко решење, само када би га имао, али он га не износи, јер га нема. Чак и САНУ бежи од решења проблема, иако би по логици ствари требала да га има. Као и много пута у историји, Србија је и сада сама. И шта преостаје српској власти (напомињем, гадим се и ДС и СНС), него да се довија како зна и уме, те води политику од данас до сутра. Стратегијско размишљање је могуће у мирнодопским околностима, а ми смо у некој врсти ''хладног рата'', који губимо. Исцрпели смо већ све опције, немамо савезника, те смо приморани на овакво деловање.
Препоруке:
20
25
38 среда, 28 новембар 2012 13:25
M.
Некима је требало опалити шамарчину 5. октобра, јер су се понашали као да имају 5 промила алкохола у крви и зијали у небеса чекајући Сорошеве паре!
И пре тога - док су витлали с Вуком Драшковићем & штеточинском братијом и забијали нож у већ измрцварену Отаџбину!
Препоруке:
36
2
39 среда, 28 новембар 2012 13:47
Manasko
Setimo se samo priznanja Kosovske nezavisnosti od strane Evropskih i nekih drugih (americkih) mocnih drzava. Kako je reagovala vlast Srbije? Povukla je nase ambasadore na konsultacije, par nedelja, a onda ih podjednako neprimeceno vratila u te zemlje, kao sto ih je diskretno i povukla.
To je toliko pogodilo zvanicnike tih zemalja da su se oni ozbiljno pocrveneli. A sada? Sada ce, verovatno da im poraste nos, a moguce i kojekakvi cirevi na kojekakva intimna mesta, duboko verujem u to.
Moram jos jednom da se ponovim u ovim komentarima sa jednim toliko fundamentalnim pitanjem, "Hoce li mi neko reci kakve koristi, benificije, boljitke i ko zna sta jos, sta ce dobiti prosecni gradjanin Srbije ulaskom nje same u EU?"
Препоруке:
20
1
40 среда, 28 новембар 2012 13:49
Radovan
Zločinačka politika zapada je apsolvirana tema. Ono što nedostaje je ozbiljna alternativa. Takvom alternativom ne smatram ostrašćeno i idolopokloničko skandiranje Rusiji. Isuviše smo ekonomski zavisni od zapada da bi preko noći mogli da ih otkačimo i jednostavno se orjentišemo na istočna tržišta. Treba li da vas podsećam na mogućnost vojnih pritisaka. Ako nas Rusi i Kinezi budu štitili kao Siriju, Irak i Libiju pred nama je svetla budućnost. Takvom alternativom ne smatram ni najezdu Miloševićevaca na ovom sajtu i njihove paralele između sps-julovske politike 90tih sa Nemanjićima i slične gluposti. Perfidno se oduševljavaju sa svakim tekstom Vukadinovića i Antonića, namerno ignorišući njihov i danas, a još mnogo drastičnije 90tih, negativan stav prema Miloševićevoj politici. Fokusiraju se na pojedine rečenice, nastavljajući se pričama o izdajnicima i plaćenicima 5.oktobra, tobož zaboravljajući da su pisci tih rečenica mnogo bliži bili i ostali njihovoj politici nego S. M. boljševicima.
Препоруке:
9
24
41 среда, 28 новембар 2012 13:51
Brane2
Prvostepeni sud je očigledno detaljno odradio svoj posao. A tek kad je postalo jasno da će biti osuđeni, ameri su morali direktnije da se umešaju - preko svojih i satelitskih sudija.

A čak i da svega toga nema - koji je krajnji efekat toga, posle svih para koje su bačene u to ?

Dvoje ljudi, puštenih iz zatvora posle toliko godina.

I ne slažem se, da to daje hrvatima autoritet da se predstavljaju kao žrtve ( a Srbiju kao agresora) mada to pokušavaju, ali samo za potrebe domaće politike.
Препоруке:
12
14
42 среда, 28 новембар 2012 13:53
Radovan, nastavak
Zato skrećem pažnju onima koji nisu ovde po zadatku partije da je navijački pristup jalov i infantilan. Suviše je ostalo hladnjača i masovnih grobnica iza tih nemanjićkih vitezova da bi prihvatili politiku SM kao rešenje. Nisu ti vitezovi naterali nato na nekakav sporazum već su pobegli a da nijedan metak kopnenih trupa na njih nije opaljen. Onih 250000 Srba što je otišlo za njima su jako dobro procenili razmere njihove pobede. Danas taj isti sps je lider u evrointegracijama. Ili je možda potrebno da Mira ponovo preuzme kormilo, pa da procvetamo, kao nekada. Rusi sa druge strane od svih zemalja kroz koje prolazi Južni tok samo u Srbiji imaju većinski udeo u zajedničkom preduzeću. Nimalo emotivno složićemo se. Kinezi svoj razvoj vide u okviru postojećeg sistema, dakle bez suštinske konfrontacije sa zapadom. Dakle nije vreme za guslanje niti sablažnjavanje nad evidentnim zločinima zapada već za traženje rešenja koje će zaustaviti propadanje od 45. na ovamo.
Препоруке:
7
25
43 среда, 28 новембар 2012 13:56
апис
Таман сам помислио, да Ђорђевом тексту нема шта да се дода, кад оно... патријарх. Вазда одмерини и умерини патријарх је био Његова Светост Патријарх Павле(коме је Господ Бог доделио славу и на овом и на оном свету), а овај је можда некима одмерен, а "некима" није. Слажем се ја, са патријаховом последњом изјавом о Хагу, Косову и Русији, и ту нема ништа спорно. Али са нама којима се спочитава "патриотизам", нема компромиса када се са Црквеним поретком (Свети Канони) и опстанаком Србије, балансира(снисходи). Ја бих ипак радије уместо површности и нестрпљивости, употребио синтагму "неумољива одлучност" , ма како то тенденциозно звучало. Урушавање Црквеног поретка, је почело доласком патријарха Иринеја, и то знају сви они, који барем редовно долазе на Свету Литургију. А онај ко мисли да је неканско смењивање епископа Артемија, са благословом вазда одмереног и умереног патријарха Иринеја, "качење мачку о реп" , рећи ћу,уз сво дужно поштовање да је једносмерно обавештен.
Препоруке:
20
6
44 среда, 28 новембар 2012 14:15
zakeralo
1) gos'n Djordje, da bi nekog samar zaboleo taj neko mora da ima obraz, pod jedan.
2) pod dva, samo zabludelog Srbina bi ovo mozda trebalo da otrezni ; ali ja odavno mislim da su Srbi sve shvatili i razumeli - ali Srbi Srbijom ne vladaju,jos od odluka AVNOJ-a.
3) i na kraju, da ne bude da nije rekao niko nikad ; dok velicanje AVNOJ-a ne postane krivicno delo, nema nama napred... Dzabe samari, avnoj-evska cheda nemaju osecaj za filing antisrpskih samara...Njih boli samo kad neko dira njihove sume i gore..
Препоруке:
20
2
45 среда, 28 новембар 2012 14:19
Народ који има овакву "елиту"...
У Србији је недавно објављена књига („Викиликс–Тајне Београдских депеша“) која је изазвала ефекат активиране бомбе–јер њен аутор управо анализира разговоре о демократији и отимању Косова–у чему су главни били Американци, уз пуну сагласност љубоморних "чувара европских вредности".

*Репортажа из Београда Јевгенија Баранова о Викиликс београдским белешкама:

-На више од сто страница ове књиге, објављене у Београду на јефтиномм папиру, написана је невероватна сага о политичкој издаји и превари. Главни јунаци ове књиге су–представници највишег руководства Србије–земље чија је политика донедавно изгледала необјашњивом и нелогичном. Идеја књиге „Викиликс–Тајне Београдских депеша“ била је једноставна–изабрати из огромне количине поверљиве америчке дипломатске преписке, објављене на познатом сајту Викиликс, све што је у овој или оној мери везано за Србију...
Препоруке:
16
0
46 среда, 28 новембар 2012 14:21
Робеспијер
Мене овај историјски тренутак тако подсећа на период владавина Стефана Лазаревића и Ђурђа Бранковића. И један и други су дубоко трагичне личности, које су пред турском опасношћу, морале да балансирају између Турске и Угарске. И који год потез да су повукли, погрешили би. И данас, као и пре 600 година, оцртава се трагика српске историјске судбине - куда поћи, коме се приклонити, а сачувати свој идентитет. Немогућа мисија. Зато сматрам, да нашим владарима не треба толико замерати потезе на спољном плану, јер је више пута током историје показано, да ми и нисмо господари дешавања на том пољу. Могу само да замислим сву трагику 1459, 1812-13, 1878, 1912, 1991-95. Нашим владарима треба непрестано приговарати на неспремности да се каже та историјска истина, те неспремности да се мењамо на унутрашњем плану, кроз реформе, од врха до дна. Ми не само што плаћамо, кроз жртве, свој историјски положај, већ плаћамо и заблуде, којих се никако не одричемо.
Препоруке:
19
8
47 среда, 28 новембар 2012 14:24
Народ који има овакву "елиту"...
Очигледна разлика између оног што су српски политичари јавно говорили и оног што се реално дешавало подстакла је новинара Н. Врзића да буквално прекопа више од четврт милиона докумената. Резултат је превазишао сва његова очекивања. Н. Врзић: Депеше које сам објавио необорив су доказ да је за финансијску, дипломатску и медијску подршку доласка на власт у Србији тзв. продемократских снага, коју су својевремено пружили Американци, наше руководство сада приморано да плаћа потчињавањем вољи САД, извршавањем америчких захтева и директива.
Баранов: Целокупна савремена српска спољна и унутрашња политика мртвим чвором је повезана са само 3 веома принципијелна питања. То су–независност Косова, чланство у ЕУ и приступање НАТО. Судећи на основу америчких депеша, баш те 3 позиције су важне и Вашингтону. Циљ је–приморати Србе да се помире са губитком Косова, које им је одузето силом, у замену им понудити неоствариви сан о уласку у ЕУ и кришом увући земљу у НАТО.
Препоруке:
19
1
48 среда, 28 новембар 2012 14:29
Народ који има овакву "елиту"...
В. Коштуница је онај на којег је својевремено био пао избор Запада. Било је одлучено да се овом компромисном фигуром замени Милошевић, који је био свргнут током револуције коју су финансирале САД. Међутим, судећи према америчким депешама, благи, скромни и политички непрекаљени Коштуница–који је прво постао председник Југославије, а након њеног коначног краха и премијер Србије–није оправдао поверење које му је указао Запад. В. Коштуница: Преломни моменат за мене били су председнички избори 2008. Управо тада је постало сасвим очигледно да је истовремено неколико страних амбасадора у Београду било до гуше умешано у наше унутрашње послове. Актери свих тих прљавих послова не само да су престали да се скривају, већ су почели и да се хвале својим успесима. Баранов: Изеђу председника и премијера Србије дошло је до разговора о приоритетним питањима. „Премијер је одбио да нас упозна са детаљима. Наредних дана очекујемо детаље од председника“
Препоруке:
20
0
49 среда, 28 новембар 2012 14:31
selo
Pa ako čitav svet govori da nam nešto ne valja onda bi se stvarno trebali zamisliti šta je ?
Ali mi uporno nastavljamo dalje sa devizom " Ma svi nas mrze"
Препоруке:
2
26
50 среда, 28 новембар 2012 14:33
Народ који има овакву "елиту" ...
Изеђу председника и премијера Србије дошло је до разговора о приоритетним питањима. „Премијер је одбио да нас упозна са детаљима. Наредних дана очекујемо детаље од председника“то је суштина једне од депеша која је била послата у Вашингтон из америчке амбасаде у Београду.
Можете ли да замислите–од председника државе очекују реферисање у амбасади. Борис Тадић – амбициозни политичар, демократа, чим је постао председник, показао се много попустљивијим од свог колеге из демократског покрета. По сва три поменута питања. Без обазирања на Устав Србије. Врзић: Наше власти стално тврде народу да су привржене принципу војне неутралности земље која је иначе дефинисана законом. Додају да немају намеру да подстичу процес ступања Србије у НАТО. Депеше, међутим, говоре супротно–у поверљивим разговорима Председник се куне функционерима НАТО у своју верност и уверава их да је чланство Србије у НАТО приоритет број 1...
Препоруке:
22
1
51 среда, 28 новембар 2012 14:35
рема
Хрватска је морала "чиста" да уђе у ЕУ,а плус је чланица НАТО,плус је ослобађање њихових генерала био државни пројекат,подршка САД... Хрвати имају савезнике а Србије их нема,то је главна разлика. Наша политичка елита је анационална,а културна елита југослевенска,антисрпска...
Препоруке:
25
1
52 среда, 28 новембар 2012 14:45
Народ који има овакву "елиту"...
Баранов:
У тим истим поверљивим разговорима Тадићу је још пре пет година било јасно стављано до знања да ће Србија пре видети сопствене уши него ЕУ све док не призна независност Косова.
Из депеша се види да председника брине само да информација о томе не процури у јавност, јер би њено објављивање могло да упропасти његову председничку кампању, која је била заснована–према саветима тих истих Американаца–на уверавањима да је Тадић једини који може Србију увести у Европу.
Дакле, у тренуцима кад у Покрајини, која је остављена на милост и немилост сепаратиста, десетине хиљада његових суграђана воде свакодневну борбу за преживљавање, кад српске дипломате бију битку по читавом свету за сваку реч на бесконачним преговорима, када Русија због Косова ломи копља у Савету Безбедности УН, председник Србије у поверљивом разговору саопштава да неће бити сметња напорима међународне заједнице у стабилизацији региона–макар ти напори укључивали и неку форму независности Косова.
Препоруке:
21
1
53 среда, 28 новембар 2012 14:53
Народ који има овакву "елиту"...
МАРКО ЈАКШИЋ, потпредседник Заједнице српских општина и насеља КиМ: Убеђивали су нас да је сав проблем са нашим Косовом везан искључиво за Милошевића и да ће сва питања аутоматски отпасти чим победи демократија. Жао ми је што смо тада сами на власт у Србији довели оне који су земљу претворили у колонију којом се управља из амбасада–у првом реду из америчке и британске.
БАРАНОВ: Активни учесник свргавања Милошевића и један од лидера косовских Срба Јакшић донедавно је био не челу Клиничког центра у Косовској Митровици. Не тако давно смењен је са тог места, после чега је са великим открио своје презиме у једној од америчких депеша са препоруком да га „шутну у за...цу“. БАРАНОВ: Мирослав Лазански се са скепсом односио према објављеним депешама сматрајући их једном од политичких шпекулација све док није прочитао једну о себи. Американци су га означили као окорелог противника ступања Србије у НАТО а Лазански додаје да је његова биографија беспреко изнета...
Препоруке:
17
1
54 среда, 28 новембар 2012 14:56
брм
"Ако вам неко каже како су „Книн и Вуковар у Хрватској“, подсетите га да је и Косово – поготово 1999 – у Србији."
нема бољег аргумента да се оправда понашање Хрватске државе...ви сте претпостављам за останак Косоав у Србији?
" А ономе ко каже да „на Косову већински живе Албаци“, треба рећи и да су до „Олује“ у Книну, Бенковцу и другим местима РСК већински живели Срби. "
па што сте онда истовремено тражили останак Косова а отцепљење Крајине? не може и једно и друго истовремено, упозоравао је чак и Чанка.
Препоруке:
6
28
55 среда, 28 новембар 2012 15:00
Народ који има овакву "елиту"...
Зато сада говори: ако су Американци написали истину о њему, тешко да су лагали и о осталима.

М. ЛАЗАНСКИ, војни коментатор листа Политика: Коначно сам се уверио да су депеше истините онда када нико од поменутих политичара није чак ни покушао да оповргне оно што је у њима речено. Ред у којем припадници наше елите сваке године на 4. јул чекају на коктел у Америчкој амбасади протеже се на километар. Данас си нико уколико се не налазиш на списку позваних на ту прославу.
БАРАНОВ: Ред за прославу у Америчкој амбасади у Београду. По благослову амбасадора Мери Ворлик, долазе министри, високи чинови из Генералштаба, посланици, лидери опозиционих, па и националистичких партија. Општа идила.

Депеше, на пример, говоре да је министар у Влади Србије Расим Љајић био тужан што приликом тадашњег свог сваконедељног рефереисања није имао да саопшти ништа ново...
Препоруке:
23
1
56 среда, 28 новембар 2012 15:03
David Novakovic@Робеспијер
Resenje postoji, ali pitanje je koliko je narod spreman da se suoci sa istinom? Da li hoce da budu u nezavisnoj drzavi, makar skromno ziveli, kao Kuba (dajem samo primer, neuporedivo je stanje Srbije i Kube) ili su im draze bajke o neophodnosti i pravednosti ''slobodnog trzista'' i ostale neoliberalne gluposti?
Препоруке:
24
1
57 среда, 28 новембар 2012 15:05
Народ који има овакву "елиту"...
БАРАНОВ: Међу бројним фасциклама кривичних предмета којима се бави београдски адвокат Горан Петронијевић, једна је посвећена садашњем шефу владине делегације на преговорима о Косову Борку Стефановићу. Америчка депеша где се помиње име овог високог српског дипломате у овој фасцикли је материјални доказ извршеног злочина.

ГОРАН ПЕТРОНИЈЕВИЋ, адвокат: Мене су косовски Срби овластили да поднесем кривичну пријаву против Борка Стефановића под оптужбом за шпијунажу и државну издају. Депеша америчке амбасаде из децембра 2007. године говори да је господин Стефановић изнео детаље тајног плана владе Србије који је требао да ступи на снагу у случају једностраног проглашења независности Косова.

БАРАНОВ: Према речима овог адвоката, тужилаштво је примило предмет. Међутим, он ће бити процесуиран само у случају ако садашње државно руководство изгуби предстојеће изборе. Тренутно је ова фасцикла једини реални резултат разоткривања тајни београдских депеша...
Препоруке:
18
1
58 среда, 28 новембар 2012 15:08
dragon13
Procitah desetak komentara i postade mi muka
Препоруке:
0
27
59 среда, 28 новембар 2012 15:11
За Робеспијера и „Народ који има...“
@ Робеспијер
Прво, између 1912 . и 1991. постоји 1941, а друго,
„мењање на унутрашњем плану , кроз реформе, од врха до дна“ подразумева да престанемо да будемо оно што јесмо и да постанемо робовска маса без памћења, историје, традиције, идентитета.

@Народ који има овакву "елиту"...
„Коштуница: Преломни моменат за мене били су председнички избори 2008. Управо тада је постало сасвим очигледно да је истовремено неколико страних амбасадора у Београду било до гуше умешано у наше унутрашње послове.“

Страни амбасадори (западних земаља) су били до гуше умешани у наше унутрашње послове већ 2000. године јер су њихове земље финансирале пуч 2000. године. То је још онда било „сасвим очигледно“, само што су неки изгледа веровали да западњаци финансирају демократизацију, а неки су схватили да финансирају колонизацију.
Препоруке:
18
3
60 среда, 28 новембар 2012 15:12
Народ који има овакву "елиту"...
...
Баранов:
Мада је у то тешко поверовати – у земљи која слови као отаџбина ненасилних демократских револуција ни до данас нико од високих функционера који се помињу у овим депешама није изговорио ни једну једину реч у своју одбрану.
А што је још интересантније – нико им о њима није поставио ни једно једино питање!

(Баранов о Викиликс београдским белешкама (ВИДЕО) 29 января 2012.; На емисији радили Јевгениј Баранов, Игор Критсков и Горан Шимпрага)
...

ПС:
Где ја стадох — ти ћеш поћи!
Што не могох — ти ћеш моћи!
Куд ја нисам — ти ћеш доћи!
Што ја почех — ти продужи!
Још смо дужни — ти одужи!


Јевропа или смрт!
Препоруке:
15
0
61 среда, 28 новембар 2012 15:15
Ружичасти пантер@selo
"Pa ako čitav svet govori da nam nešto ne valja onda bi se stvarno trebali zamisliti šta je ?
Ali mi uporno nastavljamo dalje sa devizom 'Ma svi nas mrze'".

Из ког сте села - ако није тајна?
Препоруке:
20
4
62 среда, 28 новембар 2012 15:21
ni dva šamara ne pomažu
Oštro zameram g.Vukadinoviću na širenju nepotrebnog optimizma u vezi sa nacionalnom svešću i otrežnjenjem! Nema toga, ova generacija je nedostojna osvešćivanja, kakve je samo izrode birala!
Препоруке:
15
4
63 среда, 28 новембар 2012 15:21
Меронов НАТО суд
Међународно право је добило нов термин за политички пристрасно суђење против једног независног народа и земље:
"Меронов суд"
Препоруке:
16
0
64 среда, 28 новембар 2012 15:24
s.bosna
Gospodine Vukadinoviću,
kako ?? Istina, pravda, pravo !!! Pa Nije ISTINA samo ono što vi vidite kao niti pravda i pravo. Nije !!! istina je = ono što odgovara stvarnosti, što je s njom u skladu, ono što prikazuje neki događaj i sl. onako kako odgovara činjenicama ili iskustvu.
Kada već spominješ SAMO Oluju , ona je se dogodilo u Kolovozu 95 god. Halo !!! !!!! 1995 god. A Istina je da ste napravili toliko zločina nad Hrvatima samo u tom razdoblju nemjerljivo više nego što se dogodilo u Oluji.
nemjerljivo !!
Počevši od Vukovara gdje ste svo svoje DIVLJAŠTVO pokazali pa preko Škabrinje i ostali mjesta diljem te tv samoproglašene RSK. Kažeš bili ste većina u toj RSK, a ne kažeš KAKO ste i KADA postali većina. To ne kažeš !!!!A zna se točno kada ste doseljavali na ta područja u kojem vremenski povijesnim razdobljima i zbog koji povijesnih događnja. Zna se !! Zna se i kako ste samo u zadnji 70 god postajali većina to je NASILJEM i ZLOM .
Препоруке:
3
42
65 среда, 28 новембар 2012 15:29
Mrks
@bezimenoj:
Tandem V&V niko ne moze osvestiti!
Cuh negde da se Vukcevic sprema da obori hasku presudu(?!!), taj covek, zaista nema stida u sebi, onaj drugi se, bar za sada, ne oglasava.
Препоруке:
12
4
66 среда, 28 новембар 2012 15:33
Mile
Ovi što gledaju u Rusiji 'brata' ne vide da je ruski interes isti kao i američki. Obe zemlje Srbiju koriste za svoje geopolitičko nadmetanje. Rusija je tu veoma pragmatična ali i lukava. Tobože podstiče patriotizam a ustvari brine samo kako da dodje na Balkan. Da nije tako ne bi Srbiji dali kredit sa kamatama istim ko i MMF, ne bi trovali narod u Brodu sa zastarjelom tenologijom zbog koje se u Slavonskom Brodu narod buni ali u samom Brodu se niko ne usudi protiviti 'braci'. I ne bi uzeli NIS za baksis. Na kraju ne bi sa Srbijom dogovorili ispruku gasa 40% skuplje nego sto daju Njemackoj.

Hrvatska i Italija su katolicke pa su cesto ratovale, kakva braca bre. Niti su Hrvati Talijani i Spanci braca. Ovo o bratskoj Rusiji i Srbiji su srednjevjekovni mitovi.
Препоруке:
6
30
67 среда, 28 новембар 2012 15:37
Робеспијер
@ David Novakovic

Слажем се, Давиде, но, велико је питање колико можемо заиста бити независни. Увек ми је на уму реченица председника Милошевића, да се неке грешке неће никада исправити. Многи процеси овде су толико узели маха, да се практично не могу зауставити. Прелазак на планску привреду и самоуправљање, било би идеално, но, питам се колико је могуће, у светлу непостојања социјалистичког лагера земаља у свету и Европи, као некада. Можда би ''држава благостања'', била могућа, као неко прелазно решење. Куба је стицајем историјских околности, остала замрзнута у свом развоју, чак је била на дну лествице социјалистичких земаља. Насупрот Куби, ми смо ипак отишли значајно даље у развоју, те смо повезани многим везама са светом. Та повезаност све више није на цивилизацијској основи, након екон. девастације земље након 2000. године. Нама је потребна некаква сарадња, и то да би смо преживели. Сад, у свему томе треба наћи средњи пут. У томе је и трагика, што не знамо који је то пут.
Препоруке:
7
7
68 среда, 28 новембар 2012 15:43
"U pamet se Srbi!"
Ovo je nekad neko izgovorio,nazalost ne znam ni ko ni kad a nosi poruku-dozovite se pameti Srbi.Tuzno je gledati Srbe danas a najtuznije biti Srbin onakav, kakvim nas zele:bez dostojanstva,casti,
patriotizma i samopostovavanja.Izgubili smo i samopouzdanje pa Srbija lici na brod koga oluja na sred pucine vrti u krug,jer su mu i busola i svi drugi aparati u kvaru.Dokle ce oluja trajati i dal' ce brod izdrzati i ne potunuti Bog jedini zna.
Nama ostaje da se nadamo i molimo Boga za spas ako ovakvi apaticni i deprimirani kakvi smo
uopste zasluzujemo njegovu milost.Zato VOSTANI
SERBIJE,probudi se iz te ucmalosti i pocni da radis u korist makar svojih potomaka da te ne bi proklinjali zbog unistene buducnosti.Svi drugi
rade za sebe samo mi radimo u korist svoje stete.
Profesor Vukadinovic sjajan kao i uvek,hvala mu na
iskrenosti jer nam je previse ovih lazi koje nam politicari serviraju.Meni se cini da i ova kao i prosla vlast zna sta nam se sprema ali da to
iz nekih razloga kriju.
Препоруке:
10
2
69 среда, 28 новембар 2012 16:07
доследност
среда, 28 новембар 2012 13:15 zakeralo

... dok velicanje AVNOJ-a ne postane krivicno delo, ...


Што се мене тиче, и - писање српског латиницом.
Препоруке:
22
5
70 среда, 28 новембар 2012 16:30
А.Ч.
Е, сад. Поштено говорећи, не би хашка правда била много праведнија чак ни да су их осудили на неке мање временске казне. А онда ослободили зато што су већи део већ одлежали. Са становишта Готовине и Маркача ефекат би био исти, а скандал ипак био мање очигледан и „образ“ трибунала макар привидно био сачуван.

Ђорђе пријатељу.Нису само у питању американци иако се у потпуности слажем са твојом опсервацијом о заштити америчких интереса , али ја бих се на то надовезао и на заштиту хрватских интереса у смислу да је донесена пресуда да је на дјелу био удружени злочиначки подухват тадашње хрватске власти (државе) Да је пресуда о удруженом злочиначком подухвату опстала Срби који су преживјели егзодус и фамилија погинулих би имали право пред судовима захтјевати обештећење од Хрватске.Овако испаде да немају право ни на накнаду штете, јер ето по мишљењу хашких судија није било удруженог злочиначког подухвата а покољ над Србима им дође као легитиман и законит циљ.
Препоруке:
18
2
71 среда, 28 новембар 2012 16:58
boban
Ma ne mogu oni toliko da nas udaraju i ponizavaju ,koliko mi mozemo da trpimo.To je vec provereno u SFRJ.
Pa Srbi su se za vreme Tita odrekli Srpstva i slave.Bilo je sramota slaviti slavu,kada sam bio dete.Brat clan KPJ nije isao bratu na slavu(velika uvreda).Moji drugovi iz kraja(centar Beograda) su popove vredjali,zvali ih baksuzima(imali smo crkvu u ulici).
Препоруке:
20
4
72 среда, 28 новембар 2012 17:08
@Робеспијер @ Давид Новаковић
Позови ММФ (и ЕУ) ради самоубиства a претходно ипак прочитај теоретичаре економске самодовољности и не-раста (degrowth). Можда се предомислиш. У сваком случају нешто ћеш научити.
Препоруке:
6
3
73 среда, 28 новембар 2012 17:45
Peter RV
Srbija je opjanjena petog Oktobra 2000 i otad joj neprestalno pucaju samarcine. Niko da trazi odgovornost onima koji su je opjanili.
Препоруке:
15
3
74 среда, 28 новембар 2012 18:44
Љуба
Господине Вукадиновићу поздрав Вама и свим читаоцима НСПМа. Од Вас се очекује нешто мало више. Нека анализа. Пројекција будућности... Предлог!!!!
Препоруке:
12
4
75 среда, 28 новембар 2012 18:53
boro
gospodo iz nspm danas sa procitao na onim zlikovackim e novinama nekakvi odgovor onoga zlikovca zenama sa kim svacim ih je nazvao kurvama prostitukama ja vise nemogu ovo da izdrzim...
Препоруке:
4
1
76 среда, 28 новембар 2012 19:29
kučina je konoplja
Najveća srpska zabluda je da Srbi imaju budućnost! U prošlosti smo se još nekako i snalazili, u sadašnjosti se snalazimo ko pile u kučini, u budućnosti će ostati samo kučina!
Препоруке:
5
8
77 среда, 28 новембар 2012 19:48
Istoricar
Evo ja cu da objasnim nejasnoce u vezi evropskog puta srpske drzave. U Hrvatskoj je bio rat i u tom ratu Srbi su izgubili. Znamo kroz istoriju sta su sve Srbi dobijali kad su pobedjivali u ratovima a sada znamo kako je kad se rat izgubi. Naravno Srbi u Hrvatskoj su imali saveznike Rusiju, Kinu i Republiku Srbiju. Hrvati su imali bolje saveznike Amerikance i Nemce i zato su pobedili. U ratu se gubi, teritorija, dostojanstvo, pravda a ponekad i novac. Kad je Srbija dobijala ratove i terotorije to je bilo lepo a sada svi smo iznenadjeni zbog odluke Haskog suda. I malo dete je moglo sve to da predvidi. Srbija tezi EU jer nema poverenja u Rusiju. Istorija je to dokazala i potvrdila. Sve je kristalno jasno samo ne znam kako ljudi to ne razumeju...
Препоруке:
6
25
78 среда, 28 новембар 2012 22:07
alkar@đorđe
šamar se daje pijenom da bi "doša sebi"!da bi srbi velikosrbi dosli sebi malo in je šamar od slovenije,91.,pa od hrvatske 95.,pa od bosne(aj je malo laksi)95.,pa od kosovara 99.,pa od natoa 99., pa od haga 2012.sutra ćete opet još jedan ako oslobode haradinaja.jel vi gopsn đorđr vidite di ste vi i taki svopjin mitologiziranin-desteračkoguslarskin velikosrbijasenjen dotrali srbe?
Препоруке:
2
26
79 среда, 28 новембар 2012 22:23
Арсеније Станковић
Као пијаном шамар 1.
Тешко је не рећи да колумна не изражава мишљење и емоције већине српског народа и осталог демократског света. Оно што мени недостаје, не само у овом тексту, јесте спрега са прошлошћу, давном или скорашњом, тако да се намеће "флуенс" дневно политичког коментара што свакако није задатак цењеног часописа. Дакле, актуелна дешавања, као последице одавно детерминисане међународне политике западних земаља према Србији, нису новост и не представљају изненађење за озбиљне политичке аналитичаре. Увек се треба вратити на почетну премису: Циљ разбијања СФРЈ је био чињење првог корака ка разбијању стварног политичког, економског и људског лидера у региону, Републике Србије и српског народа. Тај циљ је добрим делом остварен и у томе су му свесно или несвесно помагале политичке елите својим чињењем или нечињењем. Политичари који су настојали да очувају територијални и национални интегритет српског народа били су оштро нападани као легалисти, спори, против европеизације Србије...
Препоруке:
6
2
80 среда, 28 новембар 2012 22:44
Арсеније Станковић
Као пијаном шамар 2.
...итд.Ствари су потпуно јасне и треба их назвати правим именом. Западу одговара да под окриљем политичке флоскуле о "демократији западноевропског пута"-који је врло различит у многим земљама запада-у Србији створи неоквислиншку позицију и опозицију, чиме би остварење властитих неоколонијалистичких циљева било постигнуто изнутра, кроз форму аутохтоног опредељења самог српског народа. Застрашујућа је чињеница колико им идемо на руку. Покушавам да нађем корене толике политичке неукости и стално се враћам на почетну тезу: Ми,чини се као да немамо "народне" политичаре.Многима је материјална корист исходиште и крај смислене политичке акције, пред којима су национални и територијални идентитет,језик, вера, култура и обичаји, непријатне препреке ка остварењу циља!А оне политичаре,који би да очувају српско национално биће,систематски уништавамо.И могао бих у недоглед да набрајам шта наши "политичари" јесу или нису учинили. И кукати како нас мрзе и суде нам непоштено.
Препоруке:
6
1
81 среда, 28 новембар 2012 23:03
Арсеније Станковић
Као пијаном шамар 3.
А шта нам ваља чинити? Треба нам доследна међународна политика, без наших специјалитета из прошлости. Дакле,српски политичари треба да иду у савезништво са историјски пријатељским народима, Русијом и Кином, опрезно са неким земљама несврстаног света јер тај покрет није замро и са братским народом у Републици српској, Црној Гори и Македонији. Треба створити војно савезништво са Русијом у мери која гарантује очување територијалног интегритета Србије. Тежиште привреде пребацити на оне гране које дају брзе резултате и обезбеђују стабилне услове за дугорочни развој привредних грана за које у Србији постоје услови под условима савремене тржишне економије.У складу са дугорочном стратегијом преоријентисати организацијску структуру Војске србије и друге одбрамбене потенцијале земље.Политичаре очистити од мафијаша у политици. На пиједестал леме поставити категорије уставности и законитости и људских права.
С поштовањем,
Препоруке:
4
1
82 среда, 28 новембар 2012 23:06
zakeralo
@доследност
па и то је последица оваквих власти које нису помогле живот сопственог писма, па ми ни ОС ни АНДРОИД немају ћирилицу.
Надам се да је сад боље и да се (сад да се изузме латиница) слажете са оним што сам рекао :)

@тема
Као што сам и рекао, из коментара се види - велики број људи разуме све, значи, проблем је у непријатељским елитама у "кругу двојке", дакле у праву сам.
Препоруке:
2
2
83 среда, 28 новембар 2012 23:44
Рин о-о то
Много дефетизма у Срба а сигурно су „они“ то и хтели. Превише „правде“ за хрватскошиптарску, директно усмерену, антисрпску страну може да буде као и гутање „превише хране“. Није сваки „организам“ за то. Некад се умирало само од глади. Данас се умире и од превише „хране“. Парадоксално звучи, али превише неправде за Србе или „глад за правдом“ може да буде у коначном „здравије“ него што то на први поглед изгледа. Превише „правде“ за зликовце није лек него је отров. „Затровани“ и еуфорични су одличан медијум за озбиљну манипулацију и губитак тла под ногама. Кад буду добили „по носу“, „шамар“ ће изгледати као миловање. Дивим се народу српском, коме припадам, после свих жртава које је дао и због оног што издржава данас од уједињених зликоваца. Главу горе Срби!
Препоруке:
10
2
84 четвртак, 29 новембар 2012 00:09
Istoricar
@Арсеније Станковић
Pa stani na stranu Rusije i Kine i procices kao Milosevic, Gadafi a uskoro i Sadat. Prati dobro zbivanja u Siriji. Pa mi smo uvek bili uz Rusiju i oni su uvek na nasoj strani ali mi uvek gubimo. Zasto ? Zbog unutrasnjih neprijatelja i stranih placenika! Koja pacenicka logika. Svaki dan Rusi izjavljuju kako su na nasoj strani jer mi smo njima jedini saveznik u Evropi. Gubitak tog saveznistva menja geopolitiku regiona i zbog toga oni nastavljaju da pricaju svoje price. Rusi i Kenezi 30 godina tehnoloski zaostaju iza zapada, a vojno Rusija zaosteje bar 20 godina. Da nije tako Amerikanci ne bi pravili raketne stitove blizu njihove granice. Ne bi pobedjivali Srbiju, Libiju i Siriju za samo tri meseca (uz Rusku zastitu). Takodje ne bi imali svoje baze svuda oko ruske granice. Trazis spas od propale drzave koja je zbog sistema (komunistickog)zrtvovala 40 miliona svojih ljudi. Ja licno nisam mazohista i mislim da je glupo da se Srbija, ponovo, zrtvuje za nesposobne Ruse.
Препоруке:
4
11
85 четвртак, 29 новембар 2012 00:44
Рин о-о то
@Istoricar
Шта је поента вашег последњег коментара? Антисрпска или антируска и антикинеска пропаганда? Или је нешто личним мотивисано у питању?
Препоруке:
8
1
86 четвртак, 29 новембар 2012 00:58
David Novakovic@Робеспијер 1
Sobzirom da je stanje u ovoj zemlji kriticno, a Srbija je postala trulez, ljudi sebicni i bezosecajni, jedino resenje je apsolutni ''restart'' sistema, sok terapija. Nikakvi truli kompromisi nece resiti sadasnje protivrecnosti. Grcka je dokaz da se itekako moze uzdrmati imperija, a borba grckog naroda je daleko od zavrsene.

Slazem se sa Vama, mozda je takvo resenje utopija, ali bar ja necu da biram izmedju dva zla, a bilo kakva nada da se ovaj sistem moze oporaviti, a verujem da Vi nemate takvih iluzija, je jos veca utopija nego povratak socijalizma. Projetak kapitalizma sa ljudskim licem je propao.

Kuba, iako nije bila Jugoslavija, se dramaticno oporavila posle teskih 90-ih, a uzeo sam je kao primer, jer je ona dokaz da se u socijalizmu, bez silnih brendova, ''crnih petaka'' i besmislenih kupovina, mogu ostvariti oni osnovni i najplemenitiji ciljevi drustva kao sto su univerzalno i kvalitetno zdravstvo, skolovanje i nestanak nepismenosti, iskorenjivanje gladi medju decom itd.
Препоруке:
7
2
87 четвртак, 29 новембар 2012 00:58
David Novakovic@Робеспијер 2
Sa druge strane imate primer jedne kapitalisticke sile koja poakzuje kako su interesi radnika tj. obicnog naroda i burzoazije suprostavljeni. Pre neki dan je Bob Keri ili neki drugi kandidat za predsednika SAD-a 2000-te (komentatori koji prate RT neka me isprave) dao izjavu za Russia Today, i covek pomenu da svake nedelje umre 800 ljudi u Americi zato sto nemaju novca za lecenje. U jednoj, tehnoloski naprednoj i bogatoj superili kakva je Amerika! Bar oni nisu u oskudici sa bolnickim krevetima, aparatima, lekovima i drugim medicinskim potrebstinama.

Srbiji fali jedna istinska levica, stvorena na ovom talasu oporavka levice od pada komunizma koja ce artikulisati nezadovoljnu i obespravljenu radnicku klasu. Za takvu ideju se vredi boriti.
Препоруке:
5
3
88 четвртак, 29 новембар 2012 01:00
Istoricar
Pa kako nisi razumeo, ja sam protiv propalica, gubitnika, mazohista.... Znas, da ne bude ono - s kim si takav si...
Препоруке:
1
8
89 четвртак, 29 новембар 2012 01:23
Рин о-о то
@Istoricar
Значи, ипак је личним мотивисано а спољна референца вас узима под своје. Бежање ("...da ne bude ono - s kim si takav si...")? Имате ви капацитет за више и креативније само сте мало посустали. Главу горе Србине!
Препоруке:
6
1
90 четвртак, 29 новембар 2012 01:30
Робеспијер
@ David Novakovic

Разумем Вашу поенту, Давиде, апсолутно сам на Вашој страни. Ја само имам недоумице, како то извести. Нешто слично оној у СССР 20-их година 20. века - перманентна револуција (Троцки) или социјализам у једној земљи (Стаљин). Ја се бојим да немамо претпоставке ни за једно ни за друго. Најпре, немамо неку јаку земљу, попут Русије, која би заштитила тековине револуције - данашња Русија је клеротајкунска, ојађена у невиђеној пљачки друштвене и државне имовине, под покровитељством власти. Затим, у самој Србији немате политичку снагу која би изнела револуцију. Такође, проблем су и недостатак свести и довољне критичне масе. Политички простор у Србији, заузела је десница, крајње конзервативна, док су снаге левице у запећку. Бојим се да Грчка, Србија, и друге земље, које желе промене, своје проблеме ће решити само у склопу неких већих светских померања. Појединачно, веома тешко. Заједнички непријатељ и међусобна повезаност економија, не дозвољавају да се то реши парцијално.
Препоруке:
2
4
91 четвртак, 29 новембар 2012 01:49
Робеспијер
@ David Novakovic

У вашој задњој реченици је, можда, кључ решења, те се свакако слажем да се за такве идеје треба борити. Неопходан је сталан, упоран рад, на јачању свести обесправљених слојева. Но, за то је потребно време, јер је пропаганда деснице и њена штеточинска политика, узела свој данак. Видите, да за ових 12 година десничарске власти, није се збио ни један озбиљан социјални протест, што је тужно и јадно. А револуције које се изводе стихијски, а не плански, изазивају више штете, него користи. Два су главна непријатеља промена: тајкуни и црква. Раскринкавањем њихових улога, те пропагирањем идеја истинске левице, можемо стећи предуслове за промене. За то су потребни нови људи, кадрови (који како каже Стаљин решавају све) чистих биографија и беспрекорног знања, морално чврсти и исправни.
Препоруке:
2
4
92 четвртак, 29 новембар 2012 02:14
!!!
Е мој Вукадиновићу, шамара било у задњих 20 година довољно, ако не и дуже, а наши никако да се пробуде.
Препоруке:
4
0
93 четвртак, 29 новембар 2012 09:23
брм
"Srbiji fali jedna istinska levica,"Србија у својој историји није никад имала озбиљну странку деснице.. а изређала је све варијанте левичарења од Пашићевог руског народнњаштва које је уништило јигословенски пројект, задругарства будућих четника, социјалдемократије модерне Марковића, бољшевиика па јово наново са Слободаном Пашићем, до Ђинђићевих чланова социјалистичке интернациоанале...имали смо и троцкистичке дисиденте 68.али никад ништа здраворазумски.. као на почецима Србије.
Препоруке:
5
2
94 четвртак, 29 новембар 2012 09:27
брм
"за ових 12 година десничарске власти"
СПС? ДС? ЛДП десница? Г17 има профил? ДСС чији је идоелог би о апологер самоуправљања и нестаначке демократије, а воша кегаслиста са комунистичким системом који је прекинуо транзицију (мирну либералну револуцију) пре почетка?
ајте молим вас. Ви левичари потичете из Спарте.. не можеш људима отворено комунистички рећи да ће бити робље Спартанаца, мораш да им лажеш и мажеш..
Препоруке:
0
3
95 четвртак, 29 новембар 2012 09:39
Арсеније Станковић
Одговор историчару 1.
Емоције су једно а политичка реалност друго. Ваши аргументи нису у складу са савременим историјским чињеницама. Прво Русија није земља из Милошевићевог времена, друго Кина је званично друга светска економија а незванично и прва. Лоше смо прошли јер је Милошевић хтео да увуче Русију и Кину у нешто што нико нормалан не би учинио. Добро би било да смо земља од 100 милиона становника, да имамо интерконтиненталне ракете и атомске бомбе, али немамо.Мали смо и наша политичка судбина је таква каква је.Да ли сте се икада запитали колико сте мрава згазили док сте роштиљали у природи? А сада нешто о Русији и Кини. Русија и Кина су нас упозоравали да не идемо у сукоб са НАТО-ом и да не постоји начин да нас војно подрже. Што су могли, учинили су у СБ УН. Наше бандоглаво, препотентно и аутистично руководство није имало слуха за решење распада СФРЈ. Ја то одлично знам. Био сам војни изасланик СРЈ у Кини за време рата. Сва настојања Русије и Кине да убеде Милошевића да избегне
Препоруке:
4
2
96 четвртак, 29 новембар 2012 09:56
Арсеније Станковић
Одговор историчару 2.
...да не срља у рат остала су без правог политичког одговора. Разлог је веома прост. Примитивна, чаршијска, ситносопственичка политика кратковидог балканског аутарха није могла ништа паметно да осмисли. Узалуд смо Драган Вукшић из Бона и ја упозоравали, слали обавештајне информације, није помогло. Нашим шефовима било је важно да лакирају и лажу како ето само што није 800 милиона кинеза кренуло да брани СРЈ.Ужасна пропаганда која је претила да поквари политичке односе са једине две пријатељске земље у том моменту.Дакле, голготу коју је доживео српски народ испровоцирала је неспособна клика Милошевићевог режима и то је немогуће оспорити.Запад има историјски сан о продору на исток.Русија и Кина су нам били и остали пријатељи.Са Русијом треба да градимо заједничке војне и економске потенцијале а са Кином економске.Русију, Кину и Србију повезују многе историјске и слободарске чињенице. Ми веће пријатеље у овом моменту немамо!Када бисмо били мудри да то ценимо!
Препоруке:
6
2
97 четвртак, 29 новембар 2012 10:16
@Робеспијер, Д.Новаковић, брм
Један детаљ: подела на левицу и десницу је потпуно превазиђена.
Препоруке:
6
1
98 четвртак, 29 новембар 2012 11:49
očekivano
Samo da napomenem - oslobodilo i Haradinaja. Dakle, i konačno u Hagu niko nije osuđen zbog zločina protiv Srba.
Препоруке:
4
0
99 четвртак, 29 новембар 2012 11:59
Tanja
Građani su odavno osvešćeni! Tu nema ništa nejasno.
Političke elite koje odlučuju za koga rade, za građane ili za EU i SAD,to je drugo pitanje ?!
Препоруке:
4
0
100 четвртак, 29 новембар 2012 13:06
@Tanja
Тачно. Сви су освешћени. Грађанима је све јасно а и политичкој квази елити је све јасно. Једино није јасно како да изађемо из тог брлога.
Препоруке:
3
0
101 четвртак, 29 новембар 2012 17:40
Jovandeka Babić
Dragi prijatelji, na žalost ne može da se primeni "kao pijanom šamar", jer nije u nas reč o pijanstvu nego o nekom patološkom i mordbidnom stanju duha koje treba da objasni psihijatrijska nauka.
Препоруке:
5
0
102 четвртак, 29 новембар 2012 18:02
Istoricar
@Арсеније Станковић
Ono sto si napisao je dosta realno i ja tu nemam sta da dodam. Takodje, slazem se sa tobom da je dobro odrzavati prijateljstvo sa Rusijom i Kinom. Od toga Srbija sigurno ima koristi. Medjutim, ne mislim da je dobro da se Srbija odrice evropskog puta jer Srbija je u Evropi. Srbija takodje ima prijatelje u Evropi kao sto je Grcka, Ceska i Slovacka. Za razliku od mnogih, ja se dobro secam kako je Grcka u zapadnim zemljama branila interese Srbije. Protiv sam samo ideje da se Srbija odrekne Evrope i pridruzi nekakvom ruskom savezom. To je, po meni nelogicno, nemoguce a bilo bi i katastrofalno.
@брм
Ideja o kreiranju istinske levice u Srbiji je dobra ideja. Ne samo zato sto u Srbiji imamo desnicarske partije vec i zato sto su ti pokreti dosta solidarniji. Za Srbiju to bi znacilo uspostavljanju prijateljstva sa mnogim modernim evropskim partijama.
Препоруке:
4
2
103 четвртак, 29 новембар 2012 21:19
Турас
Данас на РТС у "око"емисији Дрецун "оправдавао" политику притиска на ову владу да испуни договоре успостављене од претходне владе.Наводно,Србија мора да настави континуитет политике у супротном нема пара ММФа и бла бла.Елем,имамо гарнитуру људи(ако тако могу да их назовем)који своје виђење,престављају народу као једино могуће. Рецимо Брисел,Хаг и ЕУ упорно их пљују,а они нам представљају да то пада киша.Господо државни службеници,дајте оставке ако се нешто коси са људским достојанством.Ви нисте Ц Е Л А Србија,ви сте у СЛУЖБИ народа.Дали у овој земљи,неко од ових има срама и образа? Господине Вукадиновићу,овима не помажу шамари.Некима коферче,некима специјални суд.Када би постојао суд народа, ова"елита"правила би друштво Улемеку који по мени није крив.
Препоруке:
8
0
104 петак, 30 новембар 2012 09:24
брм
Istoricar
немам ја ништа против праве левице, "дапаче" нација је инвалидна без левице као и без деснице.. левица и десница су само подела рада и тема - десница је боља у једним , левица у другим
слажем се да ми немамо обе руке, али десну немамо још од Обреновића и напредњака оних а левицу тек од Брозових унутар партијских погрома у Краљевини
Препоруке:
1
1
105 петак, 30 новембар 2012 09:25
брм
"подела на левицу и десницу је потпуно превазиђена."
АХА
"убедити људе да не постоји,највећи је успех ђавола"
Препоруке:
1
2
106 петак, 30 новембар 2012 09:29
брм
"Opća skupština UN-a je kasno u četvrtak izglasala status Palestine kao promatračke države nečlanice UN-a,

Od 193 zemalja članica UN-a, za priznanje je glasalo njih 138, protiv je bilo devet, a suzdržana je bila 41 članica - među njima i Hrvatska"

KAD SMO VEĆ NA TEMI KOLONIJALIZMA -- зна ли неко како је гласала Србија и да ли наша скупштина уопште расправља о оваквим питањима?
Препоруке:
4
0
107 субота, 01 децембар 2012 00:37
Турас
"историчар"Зашто би Србија требала-морала да се одриче сарадње са ЕУ, у случају да је ушла у савез са Русијом и у друге савезе,рецимо БРИКа?Ви размишљате као и наши поједини властодржци.Лажу нас да их уцењују(притиска је увек било)јер не желе да се одрекну шићарења." Србију данас"брм",не спашава ни лево ни десно,ви сте у праву.Србији треба влада националног спаса.Само не знам ко би је сачињавао.
Препоруке:
3
0
108 субота, 01 децембар 2012 00:53
брм
"Србији треба влада националног спаса.Само не знам ко би је сачињавао."
па рецимо они који нису за свађу и не мрзе друге Србе
Препоруке:
0
1
109 субота, 01 децембар 2012 17:46
s.p.Lajković
Djordje,nismo mi pijani, nego smo budale a budale nikad nisu postajale pametnije !
Препоруке:
2
0
110 субота, 01 децембар 2012 18:06
@ Kiza
Браво Кизо! У најкраћој реченици све је речено! О чему ми то овде говоримо!?
Препоруке:
0
0
111 субота, 01 децембар 2012 19:23
Турас
"брм"Међу србима нема аналогије.Или јесмо или нисмо Срби. То мишљење је за философирање.У животу нас је коштало Јасеноца, Глине,Меркала,Сребрнице...
Препоруке:
3
0
112 субота, 01 децембар 2012 20:27
Istoricar
@Турас
Ne, ja sigurno ne razmisljam kao nasi vlastodrsci. Ja sam realan i pragmatican. Prvo, da li ti u svom zivotu koristis bar neki proizvod sto su ga proizveli ili napravili Rusi (preko 150 miliona stanovnika)? Drugo, da li si ti video najnovije Apple proizvode? Ako si video, sigurno ces poceti da razmisljas da cak i Evropa nema perspektivu. Sta je problem sa Rusijom? Problem je taj sto je ta zemlja poznata po korupciji. Ljudi idu u zatvor zbog kritike politicara a niko ne odgovara zbog politicke korupcije. Jednog dana kad smene Putina, doci ce ponovo neki Gorbacov koji ce prodati ili rasparcati Rusiju i to samo za par miliona dolara. Voleti Rusiju znaci voleti kriminal i korupciju jer ja zaista ne ne znam koje su to naucne, tehnoloske, moralne, drustvene, socijalne, pravne vrednosti koje dolaze iz Rusije. Pod uslovom ako ih ti znas bicu ti zahvalan na objasnjenjima. Kao i u zivotu, covek mora da ima neke rezultate da bi ga ljudi cenili i postovali...
Препоруке:
1
4
113 субота, 01 децембар 2012 21:02
Игор@ самозваном "историчару"
a zaista ne ne znam koje su to naucne, tehnoloske, moralne, drustvene, socijalne, pravne vrednosti koje dolaze iz Rusije


То значи да си идиот који никада није чуо за Периодни систем елемената, а камоли друга хемичарска достигнућа Мендељејева, Зајцева и других руских научника. Значи да си толико неписмен да ниси чуо за највеће књижевнике и класике у људској историји Толстоја, Достојевског, Чехова, Пушкина, Гогоља; Да толико не познајеш класичну музику да не знаш ни за једно дело Чајковског, Стравинског, Мусогорског, Бородина, Корсакова; да си толико необразован да не знаш ко је направио и послао први вештачки сателит у свемир, ко је био први човек у свемиру. Онда сигурно не знаш ни какво технолошко достигнуће представља хидрогенска бомба Андреја Сахарова, Тупољевљеви авиони, Калашиковљево оружје. Ма ти си брука за људски род.
Препоруке:
6
0
114 субота, 01 децембар 2012 21:53
Istoricar
@Игор@ самозваном "историчару"
E, ovo mi deluje kao Srbin koji je izmislio kasiku i viljusku. Mogao si da pocnes od kamenog doba ili kenozoika (Rusi su i tada postojali!) jer bi lista bila podugacka. Da bi me malo vise zabavio reci mi za neki ruski izum od pre par godina. Sta u svakodnevnom zivotu koristis a da je ruski proizvod. Naravno, nemoj da mi pricas o piscima jer godisnje Francuzi ili Nemci publikuju bar 10000 knjiga. Verujem da i Rusi u tome ne zaostaju...
Препоруке:
0
5
115 субота, 01 децембар 2012 22:52
stevan
Kaže se: Legao kao budali šamar! Da li je budalu moguće otrezniti tj. opametiti šamarom?
Препоруке:
4
0
116 недеља, 02 децембар 2012 00:51
Турас
"Игор"Хвала што одговористе вајном"истори чару".Само сматрам да са таквима и рватима на НСПМ,исто је као слепцу показивати и глувом говорити.
Препоруке:
7
0
117 среда, 05 децембар 2012 18:50
Ozegovic
Mislim da bi se, kada bi Srbiju NATO jos jednom bombardovao, opet nasao neko iz tzv. politicke elite ko bi rekao da to ne moze da ugrozi evropske integracije. Mislim da njih NISTA nece odvratiti od puta EUtanazije!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер