Није популаран политичар, али је савршен организатор.
Хммм, колико ја видим по интернету, уједно је и врло популаран. Воле га људи и верују му. Изгледа да се не може подмитити и то народ препознаје.
Препоруке:
28
1
2
петак, 09 новембар 2012 10:35
Srpski narod
Ako pitate narod, hocemo da budemo partner (i vise od toga) Rusije.
Zivela Rusija, dole okupatori Srbije!.
Препоруке:
45
1
3
петак, 09 новембар 2012 12:29
Ds
Koliko je meni poznato, general Ivašov nije komandovao ruskoj jedinici koja je ušla na prištinski aerodrom Slatina 1999. Jedinicom je komandovao general Zavarzin,a Jeljcin nije ni znao o početku ove operacije. General Ivašov se tada nalazio na visokoj duznosti u Generalštabu (prvi covek vojne diplomatije) a kasnije je udaljen sa tog polozaja zbog ,,antizapadnog'' stava. Veliki je ruski patriota i prijatelj Srbije.
Препоруке:
19
1
4
петак, 09 новембар 2012 12:34
System of a down
Ја сам одлучио, да не кажем- преломио. Поднео сам захтев за држављанство једне од ОДКБ држава и по свему судећи ћу га добити. Ја нећу сигурно плаћати порез нато држави, макар то била моја Србија.
Каква је Србија данас и какви ликови је воде, није згорег имати резервну државу.
Препоруке:
17
0
5
петак, 09 новембар 2012 12:40
Nikola Nis
Brzo braca Rusi dodjode na Kosmet 1999, jos brze odose. Lako je Rusima pricati da biramo izmedju njih i EU. Sto se mene tice, ja bih ostao u blazenoj neutralnosti. Rusija je najveca zemlja sveta, s najvecim prirodnim bogatstvima, veliki narod. Ali to im ne smeta da im glavni ekonomski partner bude EU, posebno Nemacka. Dok zazivi, ako uopste zazivi Euroazijska unija, Srbi ce bioloski nestati. Zato braco Rusi manje moralno-deklarativne podrske nego konkretno. Od izjava ljubavi se ne zivi
Препоруке:
11
16
6
петак, 09 новембар 2012 13:18
olgaVladivostok
Koliko je vidim iz medija srpso rukovodstvo je odlučilo.
Препоруке:
12
1
7
петак, 09 новембар 2012 14:11
Dragan
Još je Šešelj devedesetih predlagao da se Srbija ujedini sa Rusijom. Da je do toga došlo tada u Srbiji ne bi bilo ni razaranja ni okupacija ni otimanja teritorija, a od tada bi smo se već oporavili i razvili od posledica boravka u Jugoslaviji. Jeljcin tada nije pristao na to, a Srpska strana je tada bila spremna na takav korak. Danas, vidimo da Jevropa nema alternativu - poguban kurs po srpski narod i sprsku državu se nastavlja od 5 oktobra 2000.
Препоруке:
11
0
8
петак, 09 новембар 2012 15:12
паја патак
Мора да је РТС-ов преводиоц попио мало више вотке, или шљивке, јер никако не могу да верујем да је ген. Ивашов изрекао све ово:
1. „Међутим, у томе главну реч води светска финансијска олигархија која свет претпоставља својим личним интересима и америчком долару...“ То би значило да олигархија даје предност свету у односу на своје личне интересе и долару (другим речима – да је олигархија све сам алтруиста)?
2. Затим: „Наши класици попут Станиславског и Достојевског су говорили о свесловенском савезу“. У реду за Достојевског – али К.С.Станиславски с тим нема везе. Да је речено: „попут Данилевског и Достојевског“ – у реду, али овако...?
3. А тек ово: „Сердјуков је добио оно што је заслужио - затворску казну“. Сердјуков, колико знам (још) није ни ухапшен, а камо ли осуђен... осим тога, крајње је чудно да се мирно, од 2007 г. гледало на његов рушилачки рад – како то описује Ивашов, и тек сада предузеле контрамере. Дакле: или преводиоц, или Ивашов није сасвим у реду..
Препоруке:
6
0
9
петак, 09 новембар 2012 15:57
tata
Draga naša braćo Rusi, Vi sigurno mnogo bolje od nas znate u kojoj meri smo okupirani i ko ovde odlučuje, pa saveti da bi bilo bolje da Srbija ne ide u NATO, nama Srbima ležu kao so na ranu. Pomozite, ako hoćete, kupite jednu televiziju sa nac. frekvencijom pa počnite da utičete na političke procese kod nas. Kupujte firme i ako nemate profit itd. itd. Znate Vi već kako se to radi. Ako to ne uradite to samo znači da nećete, kao i da Vam do razvoja saradnje sa Srbijom nije ni stalo. Ne možeš se ljutiti na slepog što te ne prati.
Препоруке:
7
0
10
петак, 09 новембар 2012 17:01
nebitan
sto god prevrtljive vlasti radile - odgovor naroda novom 'IV Rajhu" je identican onome, koji je dat njegovom 'prethodniku' 27.03.1941.g ?!
Препоруке:
2
0
11
петак, 09 новембар 2012 17:11
srbinbanjaluka
@ Leonidu Ivašovu
A ja mislim da Srbija treba da se odluči hoće li se brinitu o sebi ili da drugi brinu o njoj. Hoće li shvatiti da razvoja na tuđoj moći nema, na tuđem kapitalu, bez obzira kakav mu je prefiks, zapadni ili istočni. Samo partnerski i ravnopravni odnosi sa kim god.
I još nešto Leonidu Ivašovu, i vi treba da odlučite hoćete li raditi savez ili ne?
Hoće li ta više Euroazijska unija ?
Može li ona sa Kazahstanom i predsj. čiji savjetnik za ekonomiju je Toni Bler ?
Može li to sa Kazahstanoom koji u ovom teškom vremenu tzv. saveznicima Rusima podižu cjenu za korišćenje kosmodroma Bajkonura, i time tjeraju Ruse da u teškom vremenu istresaju milione za vlastiti kosmodrom na D. Istoku ?
To vam partneri ?
Biće da mi jesmo mali Rusi, ali ste i vi mali Srbi, mentaliteno isti smo. Naivni, politički nepismeni, nedorečeni i politički nedovršeni.
Neiskreno je o tzv. malih naroda tražiti da se odrede prije onih najvećih. Pretendujete da ste to,pa recite.Poz
Препоруке:
7
0
12
петак, 09 новембар 2012 17:55
taras buljba
pametno zbori gospodin.mada je zaboravio da kaze da ameriku vode korporacije,a ne jedan covek.
Препоруке:
2
1
13
петак, 09 новембар 2012 19:08
синиша @ srbinbanjaluka
Узалуд стално постављате исто питање, да се Русија изјасни који је њен "коначни" план. Никад вам Русија, не само вама него никоме неће одговорити на то питање. НИкада ни ви ни било ко други неће сазнати. Русија је велика тајна и то је тако и никако другачије.
Смисао тог пиитања је отприлике као и питање упућено неком шаховском велемајстору, "како ћете завршити меч и који ће вам бити последњи потез". А шаховски велемајстор, наравно Рус ће вам одговорити. Нико не зна који је последњи потез, нико не зна која је последња реч, зна се само који је први потез, али тај мора бити најбољи. Херцеговци имају једну поословицу заповед "Чувај се последње".
Руси ће вам рећи, "Градимо Јужни ток" и то је први и последњи потез, а други ћете и ви и сви други знати кад Србија и свет одговори на први потез, а то је изградња Јужног тока.
Ни ви ни било ко други не може да зна више, нити ће Русија или Путин икада рећи више. Шах је таква игра. Ако не знате правила не седајте за сто.
Препоруке:
2
6
14
петак, 09 новембар 2012 20:02
Виде Даничић
Тако је руски брате! У свему се слажем с тобом и мислим да огромна већина Србског народа мисли исто. Узроци невоља Србије јесу у сатрапској концепцији власти. Свака од њих одмах по устоличењу заборави на свој предизборни програм и обећања и почиње луда трка крађе и издаје. Они једноставно народ сматрају стоком. А народ је од ратова, глади, болести и безнађа толико онемоћао да се они осећају као бубрег у лоју. Уз помоћ историјских непријатеља Срба и Србије из иностранства они су до те мере овладали манипулацијама становништвом да више нисмо у стању да достигнемо критичну тачку отпора терору ненародне власти. Убили су у нама митове, национални дух и наду. Ваљда им у томе помажу и сотонске методе тровања становништва нуклеарним ратовима и тровањима из ваздуха. Ако нам мајчица Русија некако не помогне, од нас ускоро неће бити ништа...
Препоруке:
1
0
15
петак, 09 новембар 2012 20:14
srbinbanjaluka
@ синиша
Vaše poređenje politike sa šahom bila je vječita mantra SSSR-a, kad su ga pitali šta hoće, šta želi a oni su samo ponavljali, Njet kapitalizam, Njet sve sa zapada i dodatak tome - šta ćemo nećemo vam reći jel kao fol to je šah, krijemo strategiju. Ne, krili su slabost. Znamo kako je završilo.
Tako i Rusija, nema ona strategiju, njena strategija je po inerciji pa gdje završi čovječe. Tako i ovaj čovjek Ivašov analize "prosipa", pitajući nas okružene NATO-om da se mi odredimo kud ćemo. Pa njima se ni susjedi nisu još odredili kuda će jer ne znaju ni kud brod zvani Rusija plovi. On ko fol plovi ka savezništvu sa Kinom, ali to su želje Ivašova, kao i vas i mene.
Interesi Rusije i Kine su samo zajedički glede tog kontra zapadu, a neke dubinske veze tu nema, čak što više imaju samo potencijalno i za mene neminovno zatezanje konaca. A zapad će onda na to kao i svaka hijena da uskoči i okoristi se.
A o Indiji da i ne govorim. Pa pobogu Nepal i Butan su BiH Tibeta.
Препоруке:
1
0
16
петак, 09 новембар 2012 20:20
srbinbanjaluka
@ синиша
nastavak....
Pa pobogu Butan i Nepal su BiH Tibeta, države iz nužde jer drugačije se nisu mogli kako tako primiriti odnosi i pretenzije Kine s jedne i Indije s druge strane. Kao i BiH koja je nužda odnosa Srbije i Hrvatske, tasovi ravnoteže.
Ja takvom savezništvu ne vjerujem. Vjerovaću mu samo kad bude to unija iskrena koja će priznavati jednu valutu, bescarinsku trgovinu svega i svačega, jedna super država koju će na sve da prati jednistven vojni savez sa centrom ne znam, npr. Moskvi, Pekingu, Irkutsku, New Delhiju i šta ti ja znam gdje.
Dotad, saradnja sa Rusima da, mi moramo manje papanski da se prema njima odnosimo, ali da i od Rusije zahtjevamo odgovore, ne samo mi nego i dr. tzv. mali narodi koji sa čežnjom gledaju u Moskvu, a ona još toga nije ponajsvjesnija. Nego opet od nas malih traži izjašnjenje. Isto je i sa Kinom, uopšte istokom.
Rusija mora da shvati kako svijet funkcioniše i da se tako i oni ponašaju. Kina je već djelom shvatila to.
Pozdrav.
Препоруке:
1
0
17
петак, 09 новембар 2012 20:31
синиша @ srbinbanjaluka
Не поредим ја политику са шахом, него вас са шахистима. Ви тражите од Русије да се изјасни, а не ја од било кога. Једини који треба да се изјасни сте ви.
Русија не мора да плови нигде ни ка Кини, ни ка Идији, ни ка Западу. Зашто би, од кога Русија зависи и у чему. Шта то Русија нема, а не може да купи и шта то што Русији треба а нема бар два алтернативна добављача.
Русија може да купи луксизна кола и од Јапана и од Немачке и од Америке, а може да прода нафту и Кини, и Индији и Европи, или свима по мало. Одела може да купи и Италији. Фудбалског тренера или играча може да купи и у Холандији и у Енглеској. Као што руски уметници могу да свирају у Њујорку, као и Милану.
Тржиште има своје законитости.
Разлика између Русије и СССР је у томе што је СССР је из неких идеолошких разлога давао нафту Пољској за "ђабе", а сад им онако са мераком наплате пуну цену. Могу да бирају ако им се више исплати да секу дрва у Сибиру.
Остало ( наоружање ) је ствар интелигенције и талента.
Препоруке:
1
1
18
петак, 09 новембар 2012 20:51
синиша @ srbinbanjaluka
Или замисллите ово драги земљаче. Ја о вама немам тако лоше мишљење као овдашњи коментатори, једноставно мислим да сте жртва предрасуда.
Индијска или Кинеска или Бразилска армија, једна од њих, тражи од Русије да им прода рецимо сто милиона пиштоља ТТ из 1960 године. Нема бољег на свету. И тај пиштољ има двадесетак делова и Русија склопи уговор са вама да им ви правите онај само један део рецимо мушицу за нишањење. И ви купите комадиће гвожђа и правите те мушице и испоручите Русији да компетирају пиштоље. Пиштоље од сто евра, не ракете, не авионе, не топове, чак и не пушке, смо пиштоље и то старинске.
Шта ви мислите колико би зарадили у једној малој радионици у Бањалуци правећи мушице за руске ТТ пиштоље. Имате ли представу који би то бизнис био. Који би се ту милиони слили за тај мали послић. Ви би били богатији од Џаје. Да ли се тако каже у Бањалуци?
Препоруке:
1
1
19
петак, 09 новембар 2012 21:19
srbinbanjaluka
@ синиша
Toga se i plašim što pričate, one vaše gore uvodne u komentaru, šta i kome Rusij idanas treba, može kupiti, može prodati... bla bla...
Ne dao Bog pa da Rusija počne takav rezon imati - dovoljni sm osami sebi. I Rusija i Kina ako misle opstati i ne doživjeti sudbinu mnogih moraj use udružiti na iskrenim osnovama. ja sam izarzio i imam sumnje da oni to mogu, mislim iskren ose udružiti ali nije nemoguće. To zavisi od njih, koliko su pametni i koliko budu ozbiljni, i jedni i drugi. Oavko kako stvari sad stoje mislim da je to daleko, te s toga je i pogubnije. To su države koje ne mogu jedna bez druge, a bojim se da ne krenu u tom pravcu baš da pomisle da mogu.
Drugačije glasanje u vezi Irana, odugovlačenje sa famoznom Euroazijskom unijom, koja zapravo nema niti obrise svoje, nepouzdani Kazahstan, Bjelorusija, sve više drugačiji pristup kak orješiti pitanje Sirije izmedju Rusa i Kineza, gdje evidentno poslije posjete Klintonove Pekingu da nije sve isto... mlitavo je.
Препоруке:
1
0
20
петак, 09 новембар 2012 21:24
srbinbanjaluka
@ синиша
nastavak...
Meni je jasna vizura iz koje posmatraš stvari - to da možemo samo imati koristi od Rusije i sl., gdje navodiš fabrika pištolja, ogromno tržište - o.k., slažem se sve to. Ali mene zanimaju ova dugoročna rješenja. A trenutno o dugoročnim rješenjima na istoku nema govora, njih ako i govore, onda govore, oprostiće mi, ali Ivašov i sl. drugoešalonski političari ili analitičari iz Moskve.
Priča zapada je potpuno drugačija. Jasan stav, koliko god se ni ti ni ja ne slagali sa tim, ali po njih jasan stav i to od onih najvećih u hijerarhiji, jasna podrška i tzv. Kosovu, BiH, Hrvatskoj, Turskoj.... a kod Rusa de se prvo izjasni. O.K. ali da ima se oko čega izjasniti, ali nažalost još nema. Ima samo oko toga kako vam se čini ovo u Rusiji danas.
Evi kažem o.k. je, sviđa mi se, ali kad će Rusija to promovisati kao model, dati predlog unija, integracija. Ja nemam problem sa Rusijom, sviđa mi se i Putini sve, ali nastave li ovako dugoročno to nikud ne vodi.
Poz
Препоруке:
1
0
21
петак, 09 новембар 2012 21:29
srbinbanjaluka
@ синиша
I da dodam još samo ovo. Ono čega se gnušam najviše, pa komentari znaju poprimiti taj "kiselkastiji" i opor ton, jeste salva ovdje komenatar koji bezrezervno vide idealnu sliku na istoku a kritikuju zapad. Ja sam pobornik istoka, ali ne ovakvog - nedorečenog. A ta mi idealizacija smeta jer ona zapravo govori da moj narod, srpski narod nije daleko odmakao u razmišljanju i podizanju svijesti o sebi, i našoj politici. Molim vas, ta idealizacija je opet poslijedica našeg parazitskog odnosa prema geopolitici koji podrazumjeva sve naše probleme rješiće Rusi. Neće. Prosto jer neće oni da budu veći Srbi od Srba, normalno.
Mi samo tražimo izgovore za vlastiti i nerad, pljačku, busanje u patriotska prsa a zapravo potkradamo svoj narod i onda to začinimo živjela Rusija. Meni se takav patriotizam malo je reći gadi, takav patritoizam je manje više na snazi kod nas 100. god zadnjih, a vidite gdje smo - stucali smo ih u ništa.
Treba nam nova nacionalna ideja, mladi ljudi.
Poz.
Препоруке:
1
0
22
петак, 09 новембар 2012 21:33
фристајло
Већ је постало досадно ово понављање истих услова и са једне и са друге стране...
Русији, као великој и моћној држави свакако је јасно да, ако не помогне Србима, одлучно и конкретно- оде Космет; више је него очигледно да ми немамо моћ да то зауставимо, јер је снага отимача несразмерно већа.
Србија би радо уз Русију; али, ако је цена тога да сви изгинемо, не би ли убедили Русију у искреност те намере- није ли то мало превише?
Убеђен сам да је довољно да Русија оштрије наступи по питању заштите Србије са неколико конкретних потеза, и запад би одустао; негодовао, беснео, али- одустао. Увек је тако било; но, Русија то, изгледа- неће.
А и не мора.
Само- онда нека не приговара Србији за попуштање; нико нема право да тражи од Србије да почини самоубиство, па ни Русија.
Уз сво поштовање према Русима као народу- у чије пријатељство не сумњам- државе и политику очито не воде исти људи...
Препоруке:
3
0
23
петак, 09 новембар 2012 21:47
синиша @ srbinbanjaluka
Види нешто. Карте су подељене. Има Северни ток. Директор Северног тока је Шредер, бивши немачки канцелар. Путин му је дао месечну плату преко двеста хиљада евра. Који су му задаци. Прво да обезбеди продају гаса у Немачкој. То се подразумева, али и неке друге ситнице. На пример, Тадић и његова влада нешто затежу, те биће Јужни ток, те неће, те хоће паре те хоће још. Путин зовне Шредера и каже му " Онај твој нешто затеже". Шредер зовне Тадића и каже, "Пуштај ЈУжни ток". Посао завршен. Или оно око радионице за мушице за пиштоље. То је посао за милион евра месечно, а Шредер добија двесто хиљада. Тај посао са мушицама је добио вреорватно Барозо.
Турска нешто затеже са Јужнм током, Путин окрене Бароза, Турци се глупирају. Барозо назове Гула"Укинућу ти преференцијале за увоз бостана у ЕУ". End of the story.
И у свој тој фрци Кирил назове Путина и каже, звао ме Иринеј, онај Додик помаже цркву, дај и њему посао са производњом цеви за пиштоље. Више него Барозу. Путин каже "Ево за Србина".
Препоруке:
0
1
24
петак, 09 новембар 2012 22:18
srbinbanjaluka
@синиша
Pozdrav ponovo. Ovako, o.k. malo sad karikiraš ali shvatam šta si želio rećo. Ali ajde da i pretpostavimo taj fol da je u pitanju, taj rezon.... ja ti opet kažem dugoročno to gdje vodi? Ne znam.
Ja ti govorim o nečemu drugom, mani sad Šreder i sl. To su neke personalne realacije, oni budu i odu... ali politike moraju imati kontinuitet, razumješ. Na zapadu taj kontinuitet postoji, sad je Merkel, juče Kinkel, Kol... ista pjesma... uopšte zapadni svijet.
Kod Rusa druga pjesma, mi moramo moliti svi da Putin kakv god da je ostane jer realno bolji od njega i nema, a sve drugo bi vodilo manje više raspadanju Rusije i Jeljcinovskoj epohi. Zato u Rusiju i na istoku izbori su uvjek sudbonosni, jer se ne bavimo suštinom, dok na zapadu oni po globalnim pitanjima nikad nisu prelomni i sudbonosni. O tome ti govorim - kontinuitet.
Kontinuitet se ne rađa iz personalne politike, nego iz nečeg dubljeg. Nama i Rusima narod je zapušten i prepušten čovjeku, pojedincu. To je loše.
Poz
Препоруке:
0
0
25
петак, 09 новембар 2012 22:33
синиша @ фристајло
Зашто мислите да је прекид евроатлантских интеграција самоубиство?
Шта би се то тако страшно десило кад би сутра Дачић изјавио: " Ми не желимо да се учланимо у Еврпску унију, ако је услов да чинимо све што Албанци са Космета затраже, рачунајући и официре за везу, што јесте нека врста дипломатских односа, омогућавање уласка Косова у ЕУ и УН"?
За шта би то били прикраћени, шта би нам фалило и чиме би себе угрозили? Ко би нас војно напао и поразио у тој мери да би као држава и народ били уништени. Ко? Албанија, Црна Гора, Хрватска, Македонија, ко?
Србија може лако од свих њих да се одбрани и то лако и то заједно.
Да неће можда Немачка или САД. Неће, а да пробају овај пут не би успели.
Каво је то утеривање у лудило. Ако не прекинемо евроинтеграције нестаћемо. Та тврдња је за моје поимање реалности потпуно неоснована.
напротив, ако прекинемо евроинтеграције спашени смо.
Препоруке:
0
1
26
субота, 10 новембар 2012 00:05
фристајло
синиша @ фристајло
Зашто мислите да је прекид евроатлантских интеграција самоубиство?
Не мислим да је то самоубиство; то је спас.
Све сте погрешно разумели, а ја немам воље да поново објашњавам.
Читајте пажљивије.
Препоруке:
0
0
27
субота, 10 новембар 2012 02:18
Peter RV
Srbija, ovakva kakva jeste, nevrijedi nikome kao saveznik. Ponajmanje Rusima.
Vrijedi samo kao rob.
Препоруке:
0
0
28
субота, 10 новембар 2012 03:36
Еро Од Бакионице
Ако се Србија одлучи и учлани истовремено у ЕУ и НАТО нас чека судбина Грчке и то много брже, погледајте само вредне Словенце, од земље са већим БНП од пљачкашког Португала њих је Унија дове ла до дуга од пет милијарди Евра за само неколико година.
Ако се пак уортачимо са Русима, ето нама Србима шансе да постанемо Прва Свемирска Нација и свету, пошто би нам наши ЕУ суседи одмах забранили пролаз и прелет преко њихове територије једини начин да се састанемо са нашом браћом и партнерима би био Сојуз капсула!
Препоруке:
1
0
29
субота, 10 новембар 2012 10:50
синиша @ srbinbanjaluka
У трајању народа, као и појединца постоје и успони и падови. Сви народи света су имали и добре и лоше владаре. Ја на пример не сматрам да је Јељцин био потпуна катастрофа иако је био другачији од Путина. Русија је доживела за његово време једну трансформацију система. Социјализам је исувише сложен да би га у целини одбацили или некритички величали, али је доживео унутрашњи слом. Моје тумачење зашто је морао да падне је због гушења руског националног осећања и субјективитета на рачун интернационализма. Русија има историју, традицију, има ресурсе, војску и могућност да гради будућност, баш као и сваки други народ и држава на свету.
Не видим неку већу перспективу код Немаца или Американаца. Напротив. Мали народи као Срби немају други избор него да се опредељују уз кога ће од великих, а не обрнуто.
Као што сам мислио као Србин из БиХ да ми је место смо и искључиво уз Србију, не дајући већи значај томе да ли влада Милошевић, Тадић или Николић, тако мислим да је Србима спас уз Русију.
Препоруке:
0
1
30
субота, 10 новембар 2012 16:07
srbinbanjaluka
@ синиша
Lupaš. To što pišeš nije politika, nego puste želje. Čuj mali se moraju opredjeliti. Slažem se. No, Rusija nas poziva da se konkretno opredjelimo za uniju koju oni još nisu ni napravili - pozivaju nas u neizvjesnost u kojoj i oni danas jesu.
Glede Jeljcina, u pitanju je jedna politička budaletina kakvog svijet nije vidio. Rusija je s kraja 90ih bila pred rasulom a možda i građanskim ratom zbog tog pijanog "vizionara", koji je uz pomoć svog spadala Kozirjeva vlasiti razvoj temeljio na kreditima MMF-a - znači zapada i SAD-a.
Socijalizam po meni nikako ne treba odbacivati, naprotiv. No u situaciji kad je on s kraja 80ih krahiran trebalo se samo pomaknuti, čak i rušiti ga i preživjeti te dane, a ne kao mi Srbi stati na branik odbane nečeg što je neodbranjivo. Sačuvali bi živote, imali bi manje problema a naravno kolonija bi bili i postali, uostalom kao i danas, poslije borbe i svega. Rezultat je isti. Tu je trebala naša politika vidjeti a ne fantazijom se baviti.
Препоруке:
0
0
31
субота, 10 новембар 2012 16:12
srbinbanjaluka
@ синиша
Šta se tiče čestog pozivanje na istoriju, tradiciju i sl, to u najmanju ruku bedasto i budalasto. Oni su samo jedan od elemenata, i to ne onih presudnih. Podsjetiću vas da tu tradiciju i kulturu i istoriju manje više svi imaju, naročito Avganistan, Irak, Iran - Persija.... vidimo kakav je život.
Treba postojati opismenjen narod, politički i svjestan i pismen pa onda sa takim narodom raditi strategije, plivati kroz vode svjetske politike, razvijati se, napredovati... onda i tradicija i istorija dolaze do izražaja. Ovako, to je prazna ljuštura. Šta vrijedi Rusiji sve to kad kao i mi tavori natalitetom, političkom pismenošću, lukavstvom u smislu opšteg nastupa ka svijetu i sl. Moramo učiti od Latina. Hrvati u jednom vjeku budu i ustaše i partizani tobož, i za Jugoslaviju i protiv nje, pa sad opet neki su nostalgičari neki ne. Mesić uspije biti i ustaša i dobiti u Moskvi priznanje kao NOB učesnik i šta ti ja znam. E to ni mi ni Rusi ni istok nemaju.
Препоруке:
0
0
32
субота, 10 новембар 2012 16:17
srbinbanjaluka
@ синиша
nastavak....
A ovo što sam ti dao primjer sa Hrvatima i Mesićem i uopšte Latinima nije to tek tako, od juče i iz ničeg. Naprotiv, tu je rad crkve njihove, pa politike, pa medija, ponavljam medija, emisija i sl - dok kod nas Srba glavne emisije su : Oj Krajno zavičaju bivši - i onda udri i slavi to svake nedelje i misle tako opismeniti se, uraditi nešto. Naši mediji, uopšte naša skola , crkva svi su pali na ispiti. Politički pismen čovjek se postaje od porodice, škole, kao kod Latina, a ne u 25-oj. Evo, vi ste politički nepismen čovjek to je očito. Za vas je politika - emocije i parole - jer vi ne znate čitati izmedju redova, vi kao i nas narod shvatate samo kad ti se tako kaže - crni - bijelo, samo kroz parole ( Bolje rat nego pakt, Bolje grob nego rob ). A sivilo niti vidiš a čak te ni ne zanima, nego na njega daješ žirovne odgovore koje su tzv. kafanska ili šatorska politika. Zato i jesmo tu gdje jesmo kao narod - tavorimo.
Pozdrav i živio !
Препоруке:
0
0
33
субота, 10 новембар 2012 20:13
синиша @ srbinbanjaluka
Могуће да ми не видимо Русију на исти начин. Ви је видите тако, а ја овако. То је ствар ваше и моје перцепсије.
Могуће и да имамо другачије расположење, ви сте расположени тако, а ја овако.
И на крају чињенице, које су релевантне, а које нису, које ви потенцирате, а које не видите. Исто тако и ја.
Проблем са Србима уопште је питање критеријума. Лако ћемо се ми одредити, ако знамо шта су нам критеријуми, и као народа и појединаца. Ја своје критеријуме имам и заиста мислим и делам словено-руско-српски, а ни у лудилу латино-хрватски.
Месићев стриц је заслужио руску медаљу. Био је пуковник усташке војске која је ратовала са Црвеном Армијом. И био заробљен. Могао је да бира или стрељање или да се придружи Црвеноармејцима. И он се придружио црвеноармејцима. Предњачио је у јуришима на своје дојучерашње саборце и заслужио медаљу. После рата се вратио у Загреб и тамо су га Хрвати убили. Зар није хуманио испоштовати ту жртву. То не значи да треба бити као Месић.
Препоруке:
0
0
34
субота, 10 новембар 2012 21:26
srbinbanjaluka
@ синиша
Pozdrav.Vidite, moje i vaše viđenje Rusije nije zasigurno isto, ali ne da je različito u smislu vi ovako ja onako. To što vi govorite o Rusiji danas to još nije tako, to je suština. Znači ja podržavam i želim isto da što prije bude tako, no razlika je što vi to konstatujete kao već postojeće. Napretka naravno da ima, i on je sve samo ne mali i nikako nije za potcjenjivanje, no stepen vaše ,i ljudi nekih ovdje, idealizacije slike i stanja u Rusiji je pogrešna.
Vi nekad pišete kao da se mi graničimo sa Rusijom, što nažalost nije. Zatim, vi nekad pišete o Rusiji a to što pišete ni u Rusiji još nije zaživjelo a vi bi da se mi o nečemu izjašnjavamo i sl. Jednom se izjašnjava i jednom se jabuka bere, ne uvjek, nego kad je zrela brate.
U vezi Mesića ja sam to iskoristio kao paralelu da vidiš šta sve Latin umije. On je to kao pred. tamo primio a nikakav gradjanin. Toliko o tome. Ne dao Bog da smo kao Latini, ali da bi mogli malo lukave politike kao oni, to svakako.
Poz
Хммм, колико ја видим по интернету, уједно је и врло популаран. Воле га људи и верују му. Изгледа да се не може подмитити и то народ препознаје.
Zivela Rusija, dole okupatori Srbije!.
Каква је Србија данас и какви ликови је воде, није згорег имати резервну државу.
1. „Међутим, у томе главну реч води светска финансијска олигархија која свет претпоставља својим личним интересима и америчком долару...“ То би значило да олигархија даје предност свету у односу на своје личне интересе и долару (другим речима – да је олигархија све сам алтруиста)?
2. Затим: „Наши класици попут Станиславског и Достојевског су говорили о свесловенском савезу“. У реду за Достојевског – али К.С.Станиславски с тим нема везе. Да је речено: „попут Данилевског и Достојевског“ – у реду, али овако...?
3. А тек ово: „Сердјуков је добио оно што је заслужио - затворску казну“. Сердјуков, колико знам (још) није ни ухапшен, а камо ли осуђен... осим тога, крајње је чудно да се мирно, од 2007 г. гледало на његов рушилачки рад – како то описује Ивашов, и тек сада предузеле контрамере. Дакле: или преводиоц, или Ивашов није сасвим у реду..
A ja mislim da Srbija treba da se odluči hoće li se brinitu o sebi ili da drugi brinu o njoj. Hoće li shvatiti da razvoja na tuđoj moći nema, na tuđem kapitalu, bez obzira kakav mu je prefiks, zapadni ili istočni. Samo partnerski i ravnopravni odnosi sa kim god.
I još nešto Leonidu Ivašovu, i vi treba da odlučite hoćete li raditi savez ili ne?
Hoće li ta više Euroazijska unija ?
Može li ona sa Kazahstanom i predsj. čiji savjetnik za ekonomiju je Toni Bler ?
Može li to sa Kazahstanoom koji u ovom teškom vremenu tzv. saveznicima Rusima podižu cjenu za korišćenje kosmodroma Bajkonura, i time tjeraju Ruse da u teškom vremenu istresaju milione za vlastiti kosmodrom na D. Istoku ?
To vam partneri ?
Biće da mi jesmo mali Rusi, ali ste i vi mali Srbi, mentaliteno isti smo. Naivni, politički nepismeni, nedorečeni i politički nedovršeni.
Neiskreno je o tzv. malih naroda tražiti da se odrede prije onih najvećih. Pretendujete da ste to,pa recite.Poz
Смисао тог пиитања је отприлике као и питање упућено неком шаховском велемајстору, "како ћете завршити меч и који ће вам бити последњи потез". А шаховски велемајстор, наравно Рус ће вам одговорити. Нико не зна који је последњи потез, нико не зна која је последња реч, зна се само који је први потез, али тај мора бити најбољи. Херцеговци имају једну поословицу заповед "Чувај се последње".
Руси ће вам рећи, "Градимо Јужни ток" и то је први и последњи потез, а други ћете и ви и сви други знати кад Србија и свет одговори на први потез, а то је изградња Јужног тока.
Ни ви ни било ко други не може да зна више, нити ће Русија или Путин икада рећи више. Шах је таква игра. Ако не знате правила не седајте за сто.
Vaše poređenje politike sa šahom bila je vječita mantra SSSR-a, kad su ga pitali šta hoće, šta želi a oni su samo ponavljali, Njet kapitalizam, Njet sve sa zapada i dodatak tome - šta ćemo nećemo vam reći jel kao fol to je šah, krijemo strategiju. Ne, krili su slabost. Znamo kako je završilo.
Tako i Rusija, nema ona strategiju, njena strategija je po inerciji pa gdje završi čovječe. Tako i ovaj čovjek Ivašov analize "prosipa", pitajući nas okružene NATO-om da se mi odredimo kud ćemo. Pa njima se ni susjedi nisu još odredili kuda će jer ne znaju ni kud brod zvani Rusija plovi. On ko fol plovi ka savezništvu sa Kinom, ali to su želje Ivašova, kao i vas i mene.
Interesi Rusije i Kine su samo zajedički glede tog kontra zapadu, a neke dubinske veze tu nema, čak što više imaju samo potencijalno i za mene neminovno zatezanje konaca. A zapad će onda na to kao i svaka hijena da uskoči i okoristi se.
A o Indiji da i ne govorim. Pa pobogu Nepal i Butan su BiH Tibeta.
nastavak....
Pa pobogu Butan i Nepal su BiH Tibeta, države iz nužde jer drugačije se nisu mogli kako tako primiriti odnosi i pretenzije Kine s jedne i Indije s druge strane. Kao i BiH koja je nužda odnosa Srbije i Hrvatske, tasovi ravnoteže.
Ja takvom savezništvu ne vjerujem. Vjerovaću mu samo kad bude to unija iskrena koja će priznavati jednu valutu, bescarinsku trgovinu svega i svačega, jedna super država koju će na sve da prati jednistven vojni savez sa centrom ne znam, npr. Moskvi, Pekingu, Irkutsku, New Delhiju i šta ti ja znam gdje.
Dotad, saradnja sa Rusima da, mi moramo manje papanski da se prema njima odnosimo, ali da i od Rusije zahtjevamo odgovore, ne samo mi nego i dr. tzv. mali narodi koji sa čežnjom gledaju u Moskvu, a ona još toga nije ponajsvjesnija. Nego opet od nas malih traži izjašnjenje. Isto je i sa Kinom, uopšte istokom.
Rusija mora da shvati kako svijet funkcioniše i da se tako i oni ponašaju. Kina je već djelom shvatila to.
Pozdrav.
Русија не мора да плови нигде ни ка Кини, ни ка Идији, ни ка Западу. Зашто би, од кога Русија зависи и у чему. Шта то Русија нема, а не може да купи и шта то што Русији треба а нема бар два алтернативна добављача.
Русија може да купи луксизна кола и од Јапана и од Немачке и од Америке, а може да прода нафту и Кини, и Индији и Европи, или свима по мало. Одела може да купи и Италији. Фудбалског тренера или играча може да купи и у Холандији и у Енглеској. Као што руски уметници могу да свирају у Њујорку, као и Милану.
Тржиште има своје законитости.
Разлика између Русије и СССР је у томе што је СССР је из неких идеолошких разлога давао нафту Пољској за "ђабе", а сад им онако са мераком наплате пуну цену. Могу да бирају ако им се више исплати да секу дрва у Сибиру.
Остало ( наоружање ) је ствар интелигенције и талента.
Индијска или Кинеска или Бразилска армија, једна од њих, тражи од Русије да им прода рецимо сто милиона пиштоља ТТ из 1960 године. Нема бољег на свету. И тај пиштољ има двадесетак делова и Русија склопи уговор са вама да им ви правите онај само један део рецимо мушицу за нишањење. И ви купите комадиће гвожђа и правите те мушице и испоручите Русији да компетирају пиштоље. Пиштоље од сто евра, не ракете, не авионе, не топове, чак и не пушке, смо пиштоље и то старинске.
Шта ви мислите колико би зарадили у једној малој радионици у Бањалуци правећи мушице за руске ТТ пиштоље. Имате ли представу који би то бизнис био. Који би се ту милиони слили за тај мали послић. Ви би били богатији од Џаје. Да ли се тако каже у Бањалуци?
Toga se i plašim što pričate, one vaše gore uvodne u komentaru, šta i kome Rusij idanas treba, može kupiti, može prodati... bla bla...
Ne dao Bog pa da Rusija počne takav rezon imati - dovoljni sm osami sebi. I Rusija i Kina ako misle opstati i ne doživjeti sudbinu mnogih moraj use udružiti na iskrenim osnovama. ja sam izarzio i imam sumnje da oni to mogu, mislim iskren ose udružiti ali nije nemoguće. To zavisi od njih, koliko su pametni i koliko budu ozbiljni, i jedni i drugi. Oavko kako stvari sad stoje mislim da je to daleko, te s toga je i pogubnije. To su države koje ne mogu jedna bez druge, a bojim se da ne krenu u tom pravcu baš da pomisle da mogu.
Drugačije glasanje u vezi Irana, odugovlačenje sa famoznom Euroazijskom unijom, koja zapravo nema niti obrise svoje, nepouzdani Kazahstan, Bjelorusija, sve više drugačiji pristup kak orješiti pitanje Sirije izmedju Rusa i Kineza, gdje evidentno poslije posjete Klintonove Pekingu da nije sve isto... mlitavo je.
nastavak...
Meni je jasna vizura iz koje posmatraš stvari - to da možemo samo imati koristi od Rusije i sl., gdje navodiš fabrika pištolja, ogromno tržište - o.k., slažem se sve to. Ali mene zanimaju ova dugoročna rješenja. A trenutno o dugoročnim rješenjima na istoku nema govora, njih ako i govore, onda govore, oprostiće mi, ali Ivašov i sl. drugoešalonski političari ili analitičari iz Moskve.
Priča zapada je potpuno drugačija. Jasan stav, koliko god se ni ti ni ja ne slagali sa tim, ali po njih jasan stav i to od onih najvećih u hijerarhiji, jasna podrška i tzv. Kosovu, BiH, Hrvatskoj, Turskoj.... a kod Rusa de se prvo izjasni. O.K. ali da ima se oko čega izjasniti, ali nažalost još nema. Ima samo oko toga kako vam se čini ovo u Rusiji danas.
Evi kažem o.k. je, sviđa mi se, ali kad će Rusija to promovisati kao model, dati predlog unija, integracija. Ja nemam problem sa Rusijom, sviđa mi se i Putini sve, ali nastave li ovako dugoročno to nikud ne vodi.
Poz
I da dodam još samo ovo. Ono čega se gnušam najviše, pa komentari znaju poprimiti taj "kiselkastiji" i opor ton, jeste salva ovdje komenatar koji bezrezervno vide idealnu sliku na istoku a kritikuju zapad. Ja sam pobornik istoka, ali ne ovakvog - nedorečenog. A ta mi idealizacija smeta jer ona zapravo govori da moj narod, srpski narod nije daleko odmakao u razmišljanju i podizanju svijesti o sebi, i našoj politici. Molim vas, ta idealizacija je opet poslijedica našeg parazitskog odnosa prema geopolitici koji podrazumjeva sve naše probleme rješiće Rusi. Neće. Prosto jer neće oni da budu veći Srbi od Srba, normalno.
Mi samo tražimo izgovore za vlastiti i nerad, pljačku, busanje u patriotska prsa a zapravo potkradamo svoj narod i onda to začinimo živjela Rusija. Meni se takav patriotizam malo je reći gadi, takav patritoizam je manje više na snazi kod nas 100. god zadnjih, a vidite gdje smo - stucali smo ih u ništa.
Treba nam nova nacionalna ideja, mladi ljudi.
Poz.
Русији, као великој и моћној држави свакако је јасно да, ако не помогне Србима, одлучно и конкретно- оде Космет; више је него очигледно да ми немамо моћ да то зауставимо, јер је снага отимача несразмерно већа.
Србија би радо уз Русију; али, ако је цена тога да сви изгинемо, не би ли убедили Русију у искреност те намере- није ли то мало превише?
Убеђен сам да је довољно да Русија оштрије наступи по питању заштите Србије са неколико конкретних потеза, и запад би одустао; негодовао, беснео, али- одустао. Увек је тако било; но, Русија то, изгледа- неће.
А и не мора.
Само- онда нека не приговара Србији за попуштање; нико нема право да тражи од Србије да почини самоубиство, па ни Русија.
Уз сво поштовање према Русима као народу- у чије пријатељство не сумњам- државе и политику очито не воде исти људи...
Турска нешто затеже са Јужнм током, Путин окрене Бароза, Турци се глупирају. Барозо назове Гула"Укинућу ти преференцијале за увоз бостана у ЕУ". End of the story.
И у свој тој фрци Кирил назове Путина и каже, звао ме Иринеј, онај Додик помаже цркву, дај и њему посао са производњом цеви за пиштоље. Више него Барозу. Путин каже "Ево за Србина".
Pozdrav ponovo. Ovako, o.k. malo sad karikiraš ali shvatam šta si želio rećo. Ali ajde da i pretpostavimo taj fol da je u pitanju, taj rezon.... ja ti opet kažem dugoročno to gdje vodi? Ne znam.
Ja ti govorim o nečemu drugom, mani sad Šreder i sl. To su neke personalne realacije, oni budu i odu... ali politike moraju imati kontinuitet, razumješ. Na zapadu taj kontinuitet postoji, sad je Merkel, juče Kinkel, Kol... ista pjesma... uopšte zapadni svijet.
Kod Rusa druga pjesma, mi moramo moliti svi da Putin kakv god da je ostane jer realno bolji od njega i nema, a sve drugo bi vodilo manje više raspadanju Rusije i Jeljcinovskoj epohi. Zato u Rusiju i na istoku izbori su uvjek sudbonosni, jer se ne bavimo suštinom, dok na zapadu oni po globalnim pitanjima nikad nisu prelomni i sudbonosni. O tome ti govorim - kontinuitet.
Kontinuitet se ne rađa iz personalne politike, nego iz nečeg dubljeg. Nama i Rusima narod je zapušten i prepušten čovjeku, pojedincu. To je loše.
Poz
Шта би се то тако страшно десило кад би сутра Дачић изјавио: " Ми не желимо да се учланимо у Еврпску унију, ако је услов да чинимо све што Албанци са Космета затраже, рачунајући и официре за везу, што јесте нека врста дипломатских односа, омогућавање уласка Косова у ЕУ и УН"?
За шта би то били прикраћени, шта би нам фалило и чиме би себе угрозили? Ко би нас војно напао и поразио у тој мери да би као држава и народ били уништени. Ко? Албанија, Црна Гора, Хрватска, Македонија, ко?
Србија може лако од свих њих да се одбрани и то лако и то заједно.
Да неће можда Немачка или САД. Неће, а да пробају овај пут не би успели.
Каво је то утеривање у лудило. Ако не прекинемо евроинтеграције нестаћемо. Та тврдња је за моје поимање реалности потпуно неоснована.
напротив, ако прекинемо евроинтеграције спашени смо.
Не мислим да је то самоубиство; то је спас.
Све сте погрешно разумели, а ја немам воље да поново објашњавам.
Читајте пажљивије.
Vrijedi samo kao rob.
Ако се пак уортачимо са Русима, ето нама Србима шансе да постанемо Прва Свемирска Нација и свету, пошто би нам наши ЕУ суседи одмах забранили пролаз и прелет преко њихове територије једини начин да се састанемо са нашом браћом и партнерима би био Сојуз капсула!
Не видим неку већу перспективу код Немаца или Американаца. Напротив. Мали народи као Срби немају други избор него да се опредељују уз кога ће од великих, а не обрнуто.
Као што сам мислио као Србин из БиХ да ми је место смо и искључиво уз Србију, не дајући већи значај томе да ли влада Милошевић, Тадић или Николић, тако мислим да је Србима спас уз Русију.
Lupaš. To što pišeš nije politika, nego puste želje. Čuj mali se moraju opredjeliti. Slažem se. No, Rusija nas poziva da se konkretno opredjelimo za uniju koju oni još nisu ni napravili - pozivaju nas u neizvjesnost u kojoj i oni danas jesu.
Glede Jeljcina, u pitanju je jedna politička budaletina kakvog svijet nije vidio. Rusija je s kraja 90ih bila pred rasulom a možda i građanskim ratom zbog tog pijanog "vizionara", koji je uz pomoć svog spadala Kozirjeva vlasiti razvoj temeljio na kreditima MMF-a - znači zapada i SAD-a.
Socijalizam po meni nikako ne treba odbacivati, naprotiv. No u situaciji kad je on s kraja 80ih krahiran trebalo se samo pomaknuti, čak i rušiti ga i preživjeti te dane, a ne kao mi Srbi stati na branik odbane nečeg što je neodbranjivo. Sačuvali bi živote, imali bi manje problema a naravno kolonija bi bili i postali, uostalom kao i danas, poslije borbe i svega. Rezultat je isti. Tu je trebala naša politika vidjeti a ne fantazijom se baviti.
Šta se tiče čestog pozivanje na istoriju, tradiciju i sl, to u najmanju ruku bedasto i budalasto. Oni su samo jedan od elemenata, i to ne onih presudnih. Podsjetiću vas da tu tradiciju i kulturu i istoriju manje više svi imaju, naročito Avganistan, Irak, Iran - Persija.... vidimo kakav je život.
Treba postojati opismenjen narod, politički i svjestan i pismen pa onda sa takim narodom raditi strategije, plivati kroz vode svjetske politike, razvijati se, napredovati... onda i tradicija i istorija dolaze do izražaja. Ovako, to je prazna ljuštura. Šta vrijedi Rusiji sve to kad kao i mi tavori natalitetom, političkom pismenošću, lukavstvom u smislu opšteg nastupa ka svijetu i sl. Moramo učiti od Latina. Hrvati u jednom vjeku budu i ustaše i partizani tobož, i za Jugoslaviju i protiv nje, pa sad opet neki su nostalgičari neki ne. Mesić uspije biti i ustaša i dobiti u Moskvi priznanje kao NOB učesnik i šta ti ja znam. E to ni mi ni Rusi ni istok nemaju.
nastavak....
A ovo što sam ti dao primjer sa Hrvatima i Mesićem i uopšte Latinima nije to tek tako, od juče i iz ničeg. Naprotiv, tu je rad crkve njihove, pa politike, pa medija, ponavljam medija, emisija i sl - dok kod nas Srba glavne emisije su : Oj Krajno zavičaju bivši - i onda udri i slavi to svake nedelje i misle tako opismeniti se, uraditi nešto. Naši mediji, uopšte naša skola , crkva svi su pali na ispiti. Politički pismen čovjek se postaje od porodice, škole, kao kod Latina, a ne u 25-oj. Evo, vi ste politički nepismen čovjek to je očito. Za vas je politika - emocije i parole - jer vi ne znate čitati izmedju redova, vi kao i nas narod shvatate samo kad ti se tako kaže - crni - bijelo, samo kroz parole ( Bolje rat nego pakt, Bolje grob nego rob ). A sivilo niti vidiš a čak te ni ne zanima, nego na njega daješ žirovne odgovore koje su tzv. kafanska ili šatorska politika. Zato i jesmo tu gdje jesmo kao narod - tavorimo.
Pozdrav i živio !
Могуће и да имамо другачије расположење, ви сте расположени тако, а ја овако.
И на крају чињенице, које су релевантне, а које нису, које ви потенцирате, а које не видите. Исто тако и ја.
Проблем са Србима уопште је питање критеријума. Лако ћемо се ми одредити, ако знамо шта су нам критеријуми, и као народа и појединаца. Ја своје критеријуме имам и заиста мислим и делам словено-руско-српски, а ни у лудилу латино-хрватски.
Месићев стриц је заслужио руску медаљу. Био је пуковник усташке војске која је ратовала са Црвеном Армијом. И био заробљен. Могао је да бира или стрељање или да се придружи Црвеноармејцима. И он се придружио црвеноармејцима. Предњачио је у јуришима на своје дојучерашње саборце и заслужио медаљу. После рата се вратио у Загреб и тамо су га Хрвати убили. Зар није хуманио испоштовати ту жртву. То не значи да треба бити као Месић.
Pozdrav.Vidite, moje i vaše viđenje Rusije nije zasigurno isto, ali ne da je različito u smislu vi ovako ja onako. To što vi govorite o Rusiji danas to još nije tako, to je suština. Znači ja podržavam i želim isto da što prije bude tako, no razlika je što vi to konstatujete kao već postojeće. Napretka naravno da ima, i on je sve samo ne mali i nikako nije za potcjenjivanje, no stepen vaše ,i ljudi nekih ovdje, idealizacije slike i stanja u Rusiji je pogrešna.
Vi nekad pišete kao da se mi graničimo sa Rusijom, što nažalost nije. Zatim, vi nekad pišete o Rusiji a to što pišete ni u Rusiji još nije zaživjelo a vi bi da se mi o nečemu izjašnjavamo i sl. Jednom se izjašnjava i jednom se jabuka bere, ne uvjek, nego kad je zrela brate.
U vezi Mesića ja sam to iskoristio kao paralelu da vidiš šta sve Latin umije. On je to kao pred. tamo primio a nikakav gradjanin. Toliko o tome. Ne dao Bog da smo kao Latini, ali da bi mogli malo lukave politike kao oni, to svakako.
Poz