Ni ja ne znam šta će se sve još dogoditi na Bliskom istoku. Koliko vidim , ne zna ni Izrael, ni SAD, pogotovo ne EU, ni Rusija. Niko ne zna. Slažem se sa njegovom ekselencijom.
Takođe se slažem da su Bliski istok i Balkan povezani i sve pa i sukobi se prelevaju kao tečnost u spojenim posudama.
Slažem se i da su odnosi Irana i Izraela vrlo delikatni i opasni, ali ne slažem se da se prenebregava jedna činjenica ili više njih. Iza Muslimanske braće stoji Turska, dakle Turska pali po Bliskom istoku i Turska gura Balkan u sukobe. Oni lože i Albance i Bošnjake sa zametnu krvavo kolo.
To nije dovoljno naglašeno.
Zaključak relevantan za Srbiju, kad niko ne zna šta će se sve desiti i na Bliskom istoku i na Balkanu,i u Evropi, zašto aktuelne srbijanske vlasti vode politiku žurbe u zaista nepoznato, zaista zonu mraka i neizvesnosti? Zašto malo ne oslušnu vreme, zašto ne pogledju u nebo i vide gde i kuda se kreću tamni oblaci? Zašto krljaju i srljaju bez smisla?
Preporuke:
50
2
2
utorak, 13 novembar 2012 13:38
OKVIR
Nisam protiv Izraela, ali ko moze da odluci da neka drzava ne moze posedovati nuklearno oruzje?
Ni vama ni americi nije Bog dao da odlucujete o tome, vec jedino vase posedovanje nuklearnog oruzja.
Zasto se ne dogovarate, umesto da nekad nadmeno istupate pretnjama - a tu nadmenost imate bas zbog posedovanja nuklearnog oruzja.
Razgovor moze da pomogne u tom, a ne arogancija.
Da li znate za onog Saudijskog princa koji je leteo u Kosmos, i kad je video `od tamo` i svoj i vas kraj - poceo se menjati bez obzira na odgoj.
Preporuke:
44
3
3
utorak, 13 novembar 2012 14:09
gospodin mili i onaj tasovac
izrael je obicna vestacka tvorevina nastala po nalogu svetskih sila a nadasve pod uticajem svetskog cionizma. Nastao je na mitu o jevrejskoj izuzetnosti, na ukradenoj zemlji, uzurpiranoj teritoriji. Mit o jevrejskoj posebnosti je najopasniji mit danasnjce, to je doktrina koja drzi u saci planetu zemlju, a sam mit je tvorevina sacice ratobornih cionista. Cak i danas, kada su uglavnom raskrinkani neki aspekti holokausta, vecina ljudi je u stanju da mantra o stradanju Jevreja, izjednacavajuci ga sa najtezim grehom, tabu temom o kojoj se ne iznosi misljenje, a zbog kojeg se u mnogim zemljama odgovara krivicno. Tako oni drze u saci planetu zemlju u svim njenim sferama - ekonomiji, kulturi, politici, a za to vreme nastavljaju genocid nad palestincima, sire naselja na okupiranim podrucjima i prete ratom miroljubivim zemljama poput irana koji nikada nijednu zemlju nije cak ni ugrozio. Ratoborni moderni cionizam nema nikakve veze sa judaizmom.
Preporuke:
40
18
4
utorak, 13 novembar 2012 14:36
Vera Sobat
Jevrejski narod, IMA SVA, APSOLUTNO SVA PRAVA ovoga sveta da zive u SVOJOJ ZEMLJI = IZRAEL !!!
2000 godina lutanja, preziveli GENOCIDA i POGROMA,VRATILI su SVOJU istorijsku zemlju, IZRAEL,i to je CINJENICA koju POSTUJEM 100% !
Nama Srbima je OKUPIRANA sveta istorijska zemlja KosMet, i zato dobro znamo
STA to znaci....nadati se jednoga dana povratku otetoga!
Ono sto meni SMETA u Izraelskoj politici, jeste to ponizno verovanje i slusanje
Americke administracije.Totalna zavisnost Izraela od SAD,ga primorava da CUTI
o ponasanju saveznika SAD=TURSKE ,koja otvoreno pokazuje njene neo-imper
ialisticko-osmanske pretenzije u regionu i na Balkanu!
Nazalost, IZRAEL ce i dalje da tolerise jednog od GLAVNIH izazivaca zla u regionu,samo zato sto je to saveznik SAD!
Ali i Turska ne radi NISTA sto nije u dogovoru i intersu SAD!!!
Preporuke:
37
16
5
utorak, 13 novembar 2012 15:25
ѕ.j. Arapsko 'proleće' je od početka bio pokret islamista (uz saradnju naivnih pro-zapadnjaka), a demokratija je, danas kao i uvek, samo vladavina većeg dela rulje nad manjim
Demokratija nije ni pravda, ni istina, ni moral, ni dobro, niti garantuje ijedno od njih. Radi se, barem u teoriji, o vladavini većine. Znači, šta većina želi, većina dobije. Ako u grupi od četvoro, troje maltretira jednoga, do je demokratija na delu. Znači, demokratija nije nikakav garant blagostanja, i potrebno je ukrotiti kulturom, moralom i tradicijom, baš kao i bilo koji drugi sistem.
A Arapsko proleće je složena pojava, pod uticajem raznih spoljašnjih i unutrašnjih grupa. Ukratko se može sumirati kao pobeda islamista, sunovrat i ludilo Zapada, i slepilo Izraela, a rekao bih i Irana, jer se radi o islamistima kojima Iran nije drag.
Za to ludilo, slepilo i sunovrat, na kraju ćemo platiti svi.
Preporuke:
27
2
6
utorak, 13 novembar 2012 15:30
ѕ.j. Objektivan, koliko mu pozicija dozvoljava, i uvek spreman da čuva interese svoje zemlje
Drugim rečima, tip ambasadora o kom Srbi mogu samo da sanjaju. Naši probisveti idu u svet da nas brukaju, i 'zbace Putina'(!). Jadnici.
Preporuke:
43
1
7
utorak, 13 novembar 2012 15:40
saša r.
Izrael ima puno istorijsko pravo da bude svoj na svome. Izuzetno poštujem Izraelce što se sa pijetetom sećaju svojih žrtava, zato što svaka stradala osoba ima ime i prezime, za razliku od naših vladara, koji su iz samo njima znanih razloga, gurali srpske žrtve Jasenovca i ostalih stratišta iz doba NDH pod tepih.
Poštujem Izrael zato što sudbinu svog naroda drži čvrsto u svojim rukama. Poštujem ga zato što su izraelske majke svesne stradalničke istorije svog naroda, i usađuju svojoj deci patriotizam prema otadžbini od samog rođenja. Jevrejske devojke poštujem zato što svim srcem žude da po završenoj maturi odsluže vojsku u Izraelu, bez obzira na to u kojoj državi žive. Izraelske političare poštujem zato što su prethodno imali vrlo uspešnu vojnu ili obaveštajnu karijeru. Volim Izrael zato što su Jevreji iz Srbije rame uz rame ginuli sa nama u ratovima od 1912-1918. Bili su bogati, mogli su da odu, ali nisu hteli, ostali su ovde da podele tešku i krvavu sudbinu sa našim precima.
Preporuke:
29
15
8
utorak, 13 novembar 2012 15:52
saša r.
U svom prvom komentaru sam naznačio zašto poštujem i volim Izrael.
Sada želim da odam poštovanje državi Izrael i zbog toga što dobro znaju koliko treba da budu kvalitetni ljudi koji se postavljaju za ambasadore.
Za razliku od Izraela, država Srbija za ambasadore postavlja ljude sa sumnjivom karijerom, a vrlo često bezveznjakoviće, rusofobe i rusomrze, kao i autošoviniste.
Preporuke:
35
10
9
utorak, 13 novembar 2012 16:03
vasilije
eto,neki samo žele sprečiti iran da postane nuklearna sila,a neki žele samo sprečiti kosovo da postane država...tačno,ali pitanje je samo KO ŠTA MOŽE!
Preporuke:
4
20
10
utorak, 13 novembar 2012 17:08
siniša @ vasilije
Srbija sigurno i stoprocentno može sprečiti da "Kosovo" postane država, kao što "Kosovo" odnosno Albanci nikako ne mogu da naprave državu.
Da su mogli do sada bi je napravili, kao što je Srbija mogla da bude država na Kosovu i Metohiji još uvek svojom pokrajinom.
Međutim o tome će ipak da odlučuju velike sile.
Pre svega SAD i Rusija, a možda i Evropska unija , odnosno Nemačka. Njihovi odnosi se stalno menjaju. Jedno vreme SAD je bila dominantna, i sada je ali znatno manje. I biće još manje, ako vidite, a ako ne vidite ja vam ne mogu pomoći. Vidite li da opada moć Amerike. Ali za utehu, SAD i Rusija će se nagoditi, odnosno već su se nagodili. Amerika će podržavati Kosovo, a Rusija im neće dozvoliti da postanu država. Nikada se zbog Kosova neće posvađati i zaratiti. Albancima ostaju dve stvari, prvo da se dogovore sa Srbijom, ako hoće. Drugo ono što moraju da između sebe smisle kako da budu država.
NEMAJU ONI TE SPOSOBNOSTI.
Preporuke:
27
3
11
utorak, 13 novembar 2012 18:09
poštovanje
Ne slažem se baš u svemu sa g. Levijem, ali sam impresioniran kako zastupa stavove svoje zemlje i naroda. Kako sreće da i ovi naši rade makar upola tako.
Preporuke:
28
1
12
utorak, 13 novembar 2012 21:08
Odbrana i poslednji dani
Ne može ni dve hiljade komentara naškoditi našoj spoljnoj politici,koja izgleda vidi neku šansu u približavanju Izraelu,pa ću komentarisati.Izraelci su bili nedavno kod Putina,sad ih evo na NSPM,Dodik ih sve više afirmiše u našem prostoru. Posle nedavne izraelske posete Moskvi osvanuše tamo
i sirijski pobunjenici što možda govori da Rusija menja svoj stav prema Siriji,tj. Asadu.Ali ne bih išao tako daleko.Možda sve i nije tako..Ambasador Izraela za svo zlo na Bliskom istoku optužuje Iran,Siriju i organizacije označene kao terorističke Hamas i Hezbolah, što ni po teoriji verovatnoće ne može da se prihvati.Sem toga licemerno govori o Izraelu kao državi zainteresovanoj za mir i saradnju sa protivničkom stranom u trenutku kada ta država bombarduje Gazu i Siriju....
Preporuke:
17
4
13
utorak, 13 novembar 2012 21:11
Odbrana i poslednji dani
Ko pali bliskoistočni fitilj?...Mišljenja sam da to rade Amerikanci zajedno sa Izraelom.
.. a sa druge strane prisutna je makar prikrivena nada da će cunami promena zahvatiti Iran kojeg Izrael posmatra ako najveću pretnju po svoju bezbednost....ako je "arapsko proleće" islamistička ujdurma uperena protiv interesa SAD i Izraela je li logično nadati se da će promene zahvatiti i Iran.
..a na vlast su došli otvoreno antiizraelski elementi. To se ponajviše odnosi na Egipat gde su na demokratskim izborima pobedila radikalna Muslimanska braća.."Braća" su obećala da neće dirati mirovni ugovor sa Izraelom.Da li će slagati ostaje da se vidi.
..Hezbolah u južnom Libanu je postao monstrum koji ugrožava čitavu libansku infrastrukturu..A Izrael je ne ugrožava?
Preporuke:
16
2
14
utorak, 13 novembar 2012 21:12
Odbrana i poslednji dani
...Zato nam je potrebna podrška prijatelja, uključujući Srbiju i Republiku Srpsku i sve druge koji su svesni opasnosti po zapadnu civilizaciju sa kojom se danas suočavamo...Zanimljivo da smo danas prijatelji i deo zapadne civilizacije, a 1990 kada ste podržavali Hrvatsku protiv Srbije bili smo vam protivnici i bizanti.
.. Nudimo Egiptu najveću moguću cenu za mir, povlačenje sa Sinaja, ponudili smo Libanu mir, ponudili smo mir Jordanu i sredili sve teritorijalne nesuglasice sa Jordanom na najbolji mogući način....Da vam ne bi pravili probleme dok "obrađujete" Iran, a posle "jovo-nanovo"..
I tako.Još da kažem da ne poričem holokaust i smatram da Jevreji imaju pravo na državu.
Preporuke:
15
7
15
utorak, 13 novembar 2012 21:23
Desni
Toliko ste miroljubivi da bi koliko sutra zasadili drvo mira, ali samo pod uslovom da ga ovi drugi zalivaju naftom.
Preporuke:
14
5
16
utorak, 13 novembar 2012 22:37
Pera Detlić
Prevod je sjajan: "Golfski zaliv" je sigurno pored Boce Kotorske.
Preporuke:
8
1
17
sreda, 14 novembar 2012 00:39
Dag
Srbija bi morala da ima više sluha za odnose sa Izraelom. Izraelsko iskustvo života u neprijateljskom okruženju koje negira njegovo pravo na postojanje treba proučiti da bi se bolje snašli u našoj situaciji otimanja dela teritorije (KiM). Podrška Izraela, ukoliko je moguća, bi nam dobrodošla. Muslimanski ekstremizam nam je zajednički neprijatelj. Izrael nije priznao takozvano Kosovo.
Preporuke:
12
3
18
sreda, 14 novembar 2012 00:47
Peter RV
Evo nam predstavnika ,sa blagim licem, drzave koja je postala zadnje utociste nacizma,fasizma, rasizma, vjerskog fanatizma i ne-trpeljivosti. Drzava koja praktikuje terorizam (nad svojim i susjednim stanovnistvom) sa etnickim ciscenjem -i koja je autor bezbrojnih agresija na svoje susjede. Ovo je , isto tako drzava, ciji je predsjednik javno pozdravio bombardovanje Srbije.
Dirljivo je vidjeti kako je nasi 'anti-fasisti'-obozavaju.
Preporuke:
18
12
19
sreda, 14 novembar 2012 03:39
Aleksandar
Promene koje je pokrenulo arapsko proleće Kakva smesna formulacija. Sve je to pokrenula CIA!
Preporuke:
15
1
20
sreda, 14 novembar 2012 16:05
saša r.
@Peter RV
Zanimljivo je s kolikom zlobom posmatrate Izrael, a da pritom nikad niste reagovali na buđenje nacizma u Estoniji, Letoniji, Litvaniji, Mađarskoj itd. Ali dobro, EU ćuti o tome, a ćutite i Vi. Redovno prozivate Netanijahua da je dao saglasnost za bombardovanje Srbije. Pa, dale su je sve zemlje, sem Jeljcinove Rusije i Kine, koje su bile uzdržane. U tom momentu jedino nam je predsednik Belorusije Lukašenko bio pravi prijatelj. Gadafi takođe. Pritom redovno "previđate" strastvenu podršku generala Šarona i Avigdora Libermana. Redovno pljujete po g-dinu Dodiku, smeta Vam verovatno njegova saradnja sa g-dinom Libermanom. Pritom se nikad ne setite da pomenete g-dina Ari Livnija (Dodikovog savetnika), koji je stradao pod Titom kao i svi Srbi kojima je Rusija bila u srcu. Čak i više, jer je uhapšen još 1946, zato što je rekao da mu se ne dopada što Titova služba širi klevete o Crvenoj Armiji.
Preporuke:
6
2
21
sreda, 14 novembar 2012 16:45
Peter RV
@ saša r
Za mene je medjutim, 'zanimljivo' kako se lako vi raznjezite pred ekstremnom brutalnoscu Izraela.
Za vasu informaciju, Madlen Olbrajt, Vesli Klark,Ricard Koen, Ricard Holbruk, Bernard Henri-Levi ili Bernard Kusner,da pomenem samo neke- nijesu, ni Estonci, ni Litvanci ni Letonci.
Trazite vase fasiste i rasiste svuda sem tamo gdje im je jazbina. Ovo je ,sto je zanimljivo- skoro zabavno.
Preporuke:
10
5
22
sreda, 14 novembar 2012 17:23
saša r.
@Peter RV
Za vasu informaciju, Madlen Olbrajt, Vesli Klark,Ricard Koen, Ricard Holbruk, Bernard Henri-Levi ili Bernard Kusner,da pomenem samo neke- nijesu, ni Estonci, ni Litvanci ni Letonci.
Sve ove pacijente koje pominjete, prozivam i ja, to znaju dobro svi komentatori koji su duže na ovom sajtu. To nisu Jevreji, već autošovinisti, kao što su kod nas Čanak, Čeda, Nataša i slični.
Niko od njih nije odslužio vojsku u Izraelu, to je prvo! Olbrajtova je po ocu katolik, a zatim je prešla u protestante. Holbruk je sam izjavio da ga nije briga za Izrael. Anri Levi je takođe neko ko nema ništa sa Izraelom, to je takođe autošovinista koji je trčao po Avganistanu dok su tamo bili Rusi, a sada ga tamo nema, jer je stigla "demokratija". Takođe se guzio i po Gruziji, ali ga je Putin ućutkao. Bernarda Kušnera je Avigdor Liberman bukvalno izbacio iz kabineta kada je počeo da mu drobi o "ljudskim pravima". Imate li još neki "adut", ili
završavamo diskusiju?!
Preporuke:
10
8
23
četvrtak, 15 novembar 2012 16:48
Peter RV
@saša r
Znaci, svaki Jevrejin koji je dokazao svoju mrznju i neprijateljstvo prema Srbima, ali nije sluzio izraelsku vojsku - postaje automatski 'autosovinista' t.j. neka vrsta Natase Kandic?
Gdje cete onda stavit Natanjahu-a?
P.S.'sovinista' znaci jedan ekstremni, netrpelivi nacionalisticki elemenat, a prefiks 'auto' ('samo') jedino pravi od njega pleonazam. Izraz je totalno bezmislen- kao i vasi argumenti.
Preporuke:
4
4
24
četvrtak, 15 novembar 2012 19:33
Aleksandar
@PetarRV
Jevrejin koji je dokazao svoju mrznju i neprijateljstvo prema Srbima
Postoje Englzi koji su pokazali svoju mrznju prema Srbima. Postoje Nemci koji su pokazali mrznju prema Srbima. Postoje takvi Austrijanci, Hrvati, Siptari, Amerikanci itd. To sto si se uhvatio Jevreja pokazuje suludu mrznju sa antisemitskom pozadinom. Srbima antisemitizam nista ne treba, i onako nas nabedjuju da smo prvi ostvarili "jevrejski cistu zemlju" iako su nase Jevreje pobile Svabe, 100% Vermaht u dusegupkama i logorima. Naravno da ima Jevreja koji rade za imperiju i ucinili su Srbima puno toga nazao. Ima takvih i Srba i to mnogo vise. Zatos se mani svog rasistickog stereotipa i pricaj o pojedincima koji su rdjavi, a ne "Jevreji ovo i ono".
Preporuke:
5
3
25
četvrtak, 15 novembar 2012 23:00
saša r.
@Peter RV
Sada ću da dam jedan vrlo jednostavan primer. Milan Panić, DŽordž Vojnović i Rod Blagojević su američki državljani, a poreklom Srbi. Tu trojku i njima slične ne gledam kao Srbe, jer su svojim radom dokazali da ih Srbija zanima samo onda kada mogu da od nje profitiraju. E tako se isto ponašaju i Olbrajtova, Kušner i ekipa prema Izraelu.
Što se tiče IDF-a, Izraelci na to gledaju kao što su nekada gledali svi čestiti Srbi. Kao što je kod nas nekad bila sramota izbegavati i neodslužiti vojsku, tako je i kod njih sada. Upravo tim činom svaki Jevrejin pokazuje ljubav prema svojoj zemlji. I to jeste najbolji kriterijum za odvajanje žita od kukolja, a niko od gospode koju sam naveo u prethodnom komentaru nije odslužio IDF. Nasuprot Kušneru, Olbrajtovoj i sličnima, Netanijahu je američko dete iz vrlo bogate porodice, ali su i on i njegov brat onog momenta kada je Izrael ušao u rat protiv Arapa, prekinuli studije i stavili se na raspolaganje IDF-u.
Preporuke:
4
4
26
petak, 16 novembar 2012 10:05
Pozdrav iz Tel Aviv
Gospodine Levy,u cijelome svijetu kada zvono zazvoni u shkoli to znachi kraj nastave za djecu.
Moja mala djeca u obdanishtu u Izrailju znaju kada zvono zazvoni to je znak da bijeze u sklonishta.
Hvala vam shto jasno i patrijotski zastupate nashu drzava Izrailj.
Za sve one koji placu za "jadnim " Palestincima,pitam se zashta nikada ne dignu glas kada stradaju kod njihovih Arapa.
Preporuke:
2
3
27
petak, 16 novembar 2012 16:00
miroslav
A sada svi koji podrzavate Izrael prvim letom do TelAviva.Pridruzite se Izraelskoj kaznjenickoj ekspediciji i sa lica mesta napisite sta se tamo dogadja.
Preporuke:
1
1
28
petak, 16 novembar 2012 17:26
saša r.
@miroslav
G-dine Miroslave, da imam novca za avio kartu koja je za mene izuzetno skupa, vrlo rado bih se kao dobrovoljac stavio na raspolaganje IDF-u. Ne kao izveštač, već kao običan vojnik. Ne treba mi vojnička plata, neka me samo nahrane i napoje. Nisu Izraelci sa crno belim maramama bili dobrovoljci na Kosmetu tokom 1998 i 1999, već ovi koje branite. Niti su nas izraelski piloti i avioni bombardovali 1999. Bili su američki, engleski, francuski, nemački, turski, italijanski, holandski itd, izraelskih nije bilo. Izrael nikada i ni po koju cenu nijednog svog vojnika nije izručio nekom sudu. Naprotiv, Mosad uvek upozorava izraelske oficire da ne idu u London da ne bi bili uhapšeni na aerodromu.
Izrael je mnogo naučio time što je vekovima bio bez svoje zemlje, mi nismo naučili ništa. Izrael svoje najbolje oficire uzima u političare, a mi ih izručujemo Hagu. Umesto da se ponosimo jednim Mladićem i Lazarevićem, mi smo ih izručili da tamo trunu! To je naša sramota, sramota svih nas!
Preporuke:
3
0
29
petak, 16 novembar 2012 22:44
Peter RV
@ Aleksandar
Rijetko se obracam vama jer poznajem vas mentalitet i obozavanje Izraela. Kad me napadnete, medjutim, zahtijevam pravo na odgovor.
Bljujte vase anti-semitske anateme koliko god hocete- na mene nevjernika,znate, one nemaju nikakvoga efekta. Put prema istini je uvijek bio i ostace, trnovit.
Vase, meni namijenjene psovke i vrijedjanja, vec odavno su postale smijesne.
Da se razumijemo.
Smatram da, Jevreji,koji su bili tvorci nase (mozda ne, i vase) nesrece, nemaju pravo ni na kakvi imunitet od kriticizma. Pojam 'izabranog naroda' kojemu se moraju oprastat sve moguci sadisticki zlocini i ne-djela, u ime nekog njegovog nezapamcenog pacenja, pripada religiji koja nije moja. Svako mora da odgovara za svoja ne-djela -bez ikakvoga izuzetka!
Vec sam upoznat sa metodama pretnja, intimidacije, kleveta i prijetnje Ko je iole zivjeo u Americi raspoznaje lako jevrejski fanatizam.
Takođe se slažem da su Bliski istok i Balkan povezani i sve pa i sukobi se prelevaju kao tečnost u spojenim posudama.
Slažem se i da su odnosi Irana i Izraela vrlo delikatni i opasni, ali ne slažem se da se prenebregava jedna činjenica ili više njih. Iza Muslimanske braće stoji Turska, dakle Turska pali po Bliskom istoku i Turska gura Balkan u sukobe. Oni lože i Albance i Bošnjake sa zametnu krvavo kolo.
To nije dovoljno naglašeno.
Zaključak relevantan za Srbiju, kad niko ne zna šta će se sve desiti i na Bliskom istoku i na Balkanu,i u Evropi, zašto aktuelne srbijanske vlasti vode politiku žurbe u zaista nepoznato, zaista zonu mraka i neizvesnosti? Zašto malo ne oslušnu vreme, zašto ne pogledju u nebo i vide gde i kuda se kreću tamni oblaci? Zašto krljaju i srljaju bez smisla?
Ni vama ni americi nije Bog dao da odlucujete o tome, vec jedino vase posedovanje nuklearnog oruzja.
Zasto se ne dogovarate, umesto da nekad nadmeno istupate pretnjama - a tu nadmenost imate bas zbog posedovanja nuklearnog oruzja.
Razgovor moze da pomogne u tom, a ne arogancija.
Da li znate za onog Saudijskog princa koji je leteo u Kosmos, i kad je video `od tamo` i svoj i vas kraj - poceo se menjati bez obzira na odgoj.
2000 godina lutanja, preziveli GENOCIDA i POGROMA,VRATILI su SVOJU istorijsku zemlju, IZRAEL,i to je CINJENICA koju POSTUJEM 100% !
Nama Srbima je OKUPIRANA sveta istorijska zemlja KosMet, i zato dobro znamo
STA to znaci....nadati se jednoga dana povratku otetoga!
Ono sto meni SMETA u Izraelskoj politici, jeste to ponizno verovanje i slusanje
Americke administracije.Totalna zavisnost Izraela od SAD,ga primorava da CUTI
o ponasanju saveznika SAD=TURSKE ,koja otvoreno pokazuje njene neo-imper
ialisticko-osmanske pretenzije u regionu i na Balkanu!
Nazalost, IZRAEL ce i dalje da tolerise jednog od GLAVNIH izazivaca zla u regionu,samo zato sto je to saveznik SAD!
Ali i Turska ne radi NISTA sto nije u dogovoru i intersu SAD!!!
A Arapsko proleće je složena pojava, pod uticajem raznih spoljašnjih i unutrašnjih grupa. Ukratko se može sumirati kao pobeda islamista, sunovrat i ludilo Zapada, i slepilo Izraela, a rekao bih i Irana, jer se radi o islamistima kojima Iran nije drag.
Za to ludilo, slepilo i sunovrat, na kraju ćemo platiti svi.
Poštujem Izrael zato što sudbinu svog naroda drži čvrsto u svojim rukama. Poštujem ga zato što su izraelske majke svesne stradalničke istorije svog naroda, i usađuju svojoj deci patriotizam prema otadžbini od samog rođenja. Jevrejske devojke poštujem zato što svim srcem žude da po završenoj maturi odsluže vojsku u Izraelu, bez obzira na to u kojoj državi žive. Izraelske političare poštujem zato što su prethodno imali vrlo uspešnu vojnu ili obaveštajnu karijeru. Volim Izrael zato što su Jevreji iz Srbije rame uz rame ginuli sa nama u ratovima od 1912-1918. Bili su bogati, mogli su da odu, ali nisu hteli, ostali su ovde da podele tešku i krvavu sudbinu sa našim precima.
Sada želim da odam poštovanje državi Izrael i zbog toga što dobro znaju koliko treba da budu kvalitetni ljudi koji se postavljaju za ambasadore.
Za razliku od Izraela, država Srbija za ambasadore postavlja ljude sa sumnjivom karijerom, a vrlo često bezveznjakoviće, rusofobe i rusomrze, kao i autošoviniste.
Da su mogli do sada bi je napravili, kao što je Srbija mogla da bude država na Kosovu i Metohiji još uvek svojom pokrajinom.
Međutim o tome će ipak da odlučuju velike sile.
Pre svega SAD i Rusija, a možda i Evropska unija , odnosno Nemačka. Njihovi odnosi se stalno menjaju. Jedno vreme SAD je bila dominantna, i sada je ali znatno manje. I biće još manje, ako vidite, a ako ne vidite ja vam ne mogu pomoći. Vidite li da opada moć Amerike. Ali za utehu, SAD i Rusija će se nagoditi, odnosno već su se nagodili. Amerika će podržavati Kosovo, a Rusija im neće dozvoliti da postanu država. Nikada se zbog Kosova neće posvađati i zaratiti. Albancima ostaju dve stvari, prvo da se dogovore sa Srbijom, ako hoće. Drugo ono što moraju da između sebe smisle kako da budu država.
NEMAJU ONI TE SPOSOBNOSTI.
i sirijski pobunjenici što možda govori da Rusija menja svoj stav prema Siriji,tj. Asadu.Ali ne bih išao tako daleko.Možda sve i nije tako..Ambasador Izraela za svo zlo na Bliskom istoku optužuje Iran,Siriju i organizacije označene kao terorističke Hamas i Hezbolah, što ni po teoriji verovatnoće ne može da se prihvati.Sem toga licemerno govori o Izraelu kao državi zainteresovanoj za mir i saradnju sa protivničkom stranom u trenutku kada ta država bombarduje Gazu i Siriju....
.. a sa druge strane prisutna je makar prikrivena nada da će cunami promena zahvatiti Iran kojeg Izrael posmatra ako najveću pretnju po svoju bezbednost....ako je "arapsko proleće" islamistička ujdurma uperena protiv interesa SAD i Izraela je li logično nadati se da će promene zahvatiti i Iran.
..a na vlast su došli otvoreno antiizraelski elementi. To se ponajviše odnosi na Egipat gde su na demokratskim izborima pobedila radikalna Muslimanska braća.."Braća" su obećala da neće dirati mirovni ugovor sa Izraelom.Da li će slagati ostaje da se vidi.
..Hezbolah u južnom Libanu je postao monstrum koji ugrožava čitavu libansku infrastrukturu..A Izrael je ne ugrožava?
.. Nudimo Egiptu najveću moguću cenu za mir, povlačenje sa Sinaja, ponudili smo Libanu mir, ponudili smo mir Jordanu i sredili sve teritorijalne nesuglasice sa Jordanom na najbolji mogući način....Da vam ne bi pravili probleme dok "obrađujete" Iran, a posle "jovo-nanovo"..
I tako.Još da kažem da ne poričem holokaust i smatram da Jevreji imaju pravo na državu.
Dirljivo je vidjeti kako je nasi 'anti-fasisti'-obozavaju.
Zanimljivo je s kolikom zlobom posmatrate Izrael, a da pritom nikad niste reagovali na buđenje nacizma u Estoniji, Letoniji, Litvaniji, Mađarskoj itd. Ali dobro, EU ćuti o tome, a ćutite i Vi. Redovno prozivate Netanijahua da je dao saglasnost za bombardovanje Srbije. Pa, dale su je sve zemlje, sem Jeljcinove Rusije i Kine, koje su bile uzdržane. U tom momentu jedino nam je predsednik Belorusije Lukašenko bio pravi prijatelj. Gadafi takođe. Pritom redovno "previđate" strastvenu podršku generala Šarona i Avigdora Libermana. Redovno pljujete po g-dinu Dodiku, smeta Vam verovatno njegova saradnja sa g-dinom Libermanom. Pritom se nikad ne setite da pomenete g-dina Ari Livnija (Dodikovog savetnika), koji je stradao pod Titom kao i svi Srbi kojima je Rusija bila u srcu. Čak i više, jer je uhapšen još 1946, zato što je rekao da mu se ne dopada što Titova služba širi klevete o Crvenoj Armiji.
Za mene je medjutim, 'zanimljivo' kako se lako vi raznjezite pred ekstremnom brutalnoscu Izraela.
Za vasu informaciju, Madlen Olbrajt, Vesli Klark,Ricard Koen, Ricard Holbruk, Bernard Henri-Levi ili Bernard Kusner,da pomenem samo neke- nijesu, ni Estonci, ni Litvanci ni Letonci.
Trazite vase fasiste i rasiste svuda sem tamo gdje im je jazbina. Ovo je ,sto je zanimljivo- skoro zabavno.
Sve ove pacijente koje pominjete, prozivam i ja, to znaju dobro svi komentatori koji su duže na ovom sajtu. To nisu Jevreji, već autošovinisti, kao što su kod nas Čanak, Čeda, Nataša i slični.
Niko od njih nije odslužio vojsku u Izraelu, to je prvo! Olbrajtova je po ocu katolik, a zatim je prešla u protestante. Holbruk je sam izjavio da ga nije briga za Izrael. Anri Levi je takođe neko ko nema ništa sa Izraelom, to je takođe autošovinista koji je trčao po Avganistanu dok su tamo bili Rusi, a sada ga tamo nema, jer je stigla "demokratija". Takođe se guzio i po Gruziji, ali ga je Putin ućutkao. Bernarda Kušnera je Avigdor Liberman bukvalno izbacio iz kabineta kada je počeo da mu drobi o "ljudskim pravima". Imate li još neki "adut", ili
završavamo diskusiju?!
Znaci, svaki Jevrejin koji je dokazao svoju mrznju i neprijateljstvo prema Srbima, ali nije sluzio izraelsku vojsku - postaje automatski 'autosovinista' t.j. neka vrsta Natase Kandic?
Gdje cete onda stavit Natanjahu-a?
P.S.'sovinista' znaci jedan ekstremni, netrpelivi nacionalisticki elemenat, a prefiks 'auto' ('samo') jedino pravi od njega pleonazam. Izraz je totalno bezmislen- kao i vasi argumenti.
Jevrejin koji je dokazao svoju mrznju i neprijateljstvo prema Srbima
Postoje Englzi koji su pokazali svoju mrznju prema Srbima. Postoje Nemci koji su pokazali mrznju prema Srbima. Postoje takvi Austrijanci, Hrvati, Siptari, Amerikanci itd. To sto si se uhvatio Jevreja pokazuje suludu mrznju sa antisemitskom pozadinom. Srbima antisemitizam nista ne treba, i onako nas nabedjuju da smo prvi ostvarili "jevrejski cistu zemlju" iako su nase Jevreje pobile Svabe, 100% Vermaht u dusegupkama i logorima. Naravno da ima Jevreja koji rade za imperiju i ucinili su Srbima puno toga nazao. Ima takvih i Srba i to mnogo vise. Zatos se mani svog rasistickog stereotipa i pricaj o pojedincima koji su rdjavi, a ne "Jevreji ovo i ono".
Sada ću da dam jedan vrlo jednostavan primer. Milan Panić, DŽordž Vojnović i Rod Blagojević su američki državljani, a poreklom Srbi. Tu trojku i njima slične ne gledam kao Srbe, jer su svojim radom dokazali da ih Srbija zanima samo onda kada mogu da od nje profitiraju. E tako se isto ponašaju i Olbrajtova, Kušner i ekipa prema Izraelu.
Što se tiče IDF-a, Izraelci na to gledaju kao što su nekada gledali svi čestiti Srbi. Kao što je kod nas nekad bila sramota izbegavati i neodslužiti vojsku, tako je i kod njih sada. Upravo tim činom svaki Jevrejin pokazuje ljubav prema svojoj zemlji. I to jeste najbolji kriterijum za odvajanje žita od kukolja, a niko od gospode koju sam naveo u prethodnom komentaru nije odslužio IDF. Nasuprot Kušneru, Olbrajtovoj i sličnima, Netanijahu je američko dete iz vrlo bogate porodice, ali su i on i njegov brat onog momenta kada je Izrael ušao u rat protiv Arapa, prekinuli studije i stavili se na raspolaganje IDF-u.
Moja mala djeca u obdanishtu u Izrailju znaju kada zvono zazvoni to je znak da bijeze u sklonishta.
Hvala vam shto jasno i patrijotski zastupate nashu drzava Izrailj.
Za sve one koji placu za "jadnim " Palestincima,pitam se zashta nikada ne dignu glas kada stradaju kod njihovih Arapa.
G-dine Miroslave, da imam novca za avio kartu koja je za mene izuzetno skupa, vrlo rado bih se kao dobrovoljac stavio na raspolaganje IDF-u. Ne kao izveštač, već kao običan vojnik. Ne treba mi vojnička plata, neka me samo nahrane i napoje. Nisu Izraelci sa crno belim maramama bili dobrovoljci na Kosmetu tokom 1998 i 1999, već ovi koje branite. Niti su nas izraelski piloti i avioni bombardovali 1999. Bili su američki, engleski, francuski, nemački, turski, italijanski, holandski itd, izraelskih nije bilo. Izrael nikada i ni po koju cenu nijednog svog vojnika nije izručio nekom sudu. Naprotiv, Mosad uvek upozorava izraelske oficire da ne idu u London da ne bi bili uhapšeni na aerodromu.
Izrael je mnogo naučio time što je vekovima bio bez svoje zemlje, mi nismo naučili ništa. Izrael svoje najbolje oficire uzima u političare, a mi ih izručujemo Hagu. Umesto da se ponosimo jednim Mladićem i Lazarevićem, mi smo ih izručili da tamo trunu! To je naša sramota, sramota svih nas!
Rijetko se obracam vama jer poznajem vas mentalitet i obozavanje Izraela. Kad me napadnete, medjutim, zahtijevam pravo na odgovor.
Bljujte vase anti-semitske anateme koliko god hocete- na mene nevjernika,znate, one nemaju nikakvoga efekta. Put prema istini je uvijek bio i ostace, trnovit.
Vase, meni namijenjene psovke i vrijedjanja, vec odavno su postale smijesne.
Da se razumijemo.
Smatram da, Jevreji,koji su bili tvorci nase (mozda ne, i vase) nesrece, nemaju pravo ni na kakvi imunitet od kriticizma. Pojam 'izabranog naroda' kojemu se moraju oprastat sve moguci sadisticki zlocini i ne-djela, u ime nekog njegovog nezapamcenog pacenja, pripada religiji koja nije moja. Svako mora da odgovara za svoja ne-djela -bez ikakvoga izuzetka!
Vec sam upoznat sa metodama pretnja, intimidacije, kleveta i prijetnje Ko je iole zivjeo u Americi raspoznaje lako jevrejski fanatizam.