Ни ја не знам шта ће се све још догодити на Блиском истоку. Колико видим , не зна ни Израел, ни САД, поготово не ЕУ, ни Русија. Нико не зна. Слажем се са његовом екселенцијом.
Такође се слажем да су Блиски исток и Балкан повезани и све па и сукоби се прелевају као течност у спојеним посудама.
Слажем се и да су односи Ирана и Израела врло деликатни и опасни, али не слажем се да се пренебрегава једна чињеница или више њих. Иза Муслиманске браће стоји Турска, дакле Турска пали по Блиском истоку и Турска гура Балкан у сукобе. Они ложе и Албанце и Бошњаке са заметну крваво коло.
То није довољно наглашено.
Закључак релевантан за Србију, кад нико не зна шта ће се све десити и на Блиском истоку и на Балкану,и у Европи, зашто актуелне србијанске власти воде политику журбе у заиста непознато, заиста зону мрака и неизвесности? Зашто мало не ослушну време, зашто не погледју у небо и виде где и куда се крећу тамни облаци? Зашто крљају и срљају без смисла?
Препоруке:
50
2
2
уторак, 13 новембар 2012 13:38
OKVIR
Nisam protiv Izraela, ali ko moze da odluci da neka drzava ne moze posedovati nuklearno oruzje?
Ni vama ni americi nije Bog dao da odlucujete o tome, vec jedino vase posedovanje nuklearnog oruzja.
Zasto se ne dogovarate, umesto da nekad nadmeno istupate pretnjama - a tu nadmenost imate bas zbog posedovanja nuklearnog oruzja.
Razgovor moze da pomogne u tom, a ne arogancija.
Da li znate za onog Saudijskog princa koji je leteo u Kosmos, i kad je video `od tamo` i svoj i vas kraj - poceo se menjati bez obzira na odgoj.
Препоруке:
44
3
3
уторак, 13 новембар 2012 14:09
gospodin mili i onaj tasovac
izrael je obicna vestacka tvorevina nastala po nalogu svetskih sila a nadasve pod uticajem svetskog cionizma. Nastao je na mitu o jevrejskoj izuzetnosti, na ukradenoj zemlji, uzurpiranoj teritoriji. Mit o jevrejskoj posebnosti je najopasniji mit danasnjce, to je doktrina koja drzi u saci planetu zemlju, a sam mit je tvorevina sacice ratobornih cionista. Cak i danas, kada su uglavnom raskrinkani neki aspekti holokausta, vecina ljudi je u stanju da mantra o stradanju Jevreja, izjednacavajuci ga sa najtezim grehom, tabu temom o kojoj se ne iznosi misljenje, a zbog kojeg se u mnogim zemljama odgovara krivicno. Tako oni drze u saci planetu zemlju u svim njenim sferama - ekonomiji, kulturi, politici, a za to vreme nastavljaju genocid nad palestincima, sire naselja na okupiranim podrucjima i prete ratom miroljubivim zemljama poput irana koji nikada nijednu zemlju nije cak ni ugrozio. Ratoborni moderni cionizam nema nikakve veze sa judaizmom.
Препоруке:
40
18
4
уторак, 13 новембар 2012 14:36
Vera Sobat
Jevrejski narod, IMA SVA, APSOLUTNO SVA PRAVA ovoga sveta da zive u SVOJOJ ZEMLJI = IZRAEL !!!
2000 godina lutanja, preziveli GENOCIDA i POGROMA,VRATILI su SVOJU istorijsku zemlju, IZRAEL,i to je CINJENICA koju POSTUJEM 100% !
Nama Srbima je OKUPIRANA sveta istorijska zemlja KosMet, i zato dobro znamo
STA to znaci....nadati se jednoga dana povratku otetoga!
Ono sto meni SMETA u Izraelskoj politici, jeste to ponizno verovanje i slusanje
Americke administracije.Totalna zavisnost Izraela od SAD,ga primorava da CUTI
o ponasanju saveznika SAD=TURSKE ,koja otvoreno pokazuje njene neo-imper
ialisticko-osmanske pretenzije u regionu i na Balkanu!
Nazalost, IZRAEL ce i dalje da tolerise jednog od GLAVNIH izazivaca zla u regionu,samo zato sto je to saveznik SAD!
Ali i Turska ne radi NISTA sto nije u dogovoru i intersu SAD!!!
Препоруке:
37
16
5
уторак, 13 новембар 2012 15:25
ѕ.ј. Арапско 'пролеће' је од почетка био покрет исламиста (уз сарадњу наивних про-западњака), а демократија је, данас као и увек, само владавина већег дела руље над мањим
Демократија није ни правда, ни истина, ни морал, ни добро, нити гарантује иједно од њих. Ради се, барем у теорији, о владавини већине. Значи, шта већина жели, већина добије. Ако у групи од четворо, троје малтретира једнога, до је демократија на делу. Значи, демократија није никакав гарант благостања, и потребно је укротити културом, моралом и традицијом, баш као и било који други систем.
А Арапско пролеће је сложена појава, под утицајем разних спољашњих и унутрашњих група. Укратко се може сумирати као победа исламиста, суноврат и лудило Запада, и слепило Израела, а рекао бих и Ирана, јер се ради о исламистима којима Иран није драг.
За то лудило, слепило и суноврат, на крају ћемо платити сви.
Препоруке:
27
2
6
уторак, 13 новембар 2012 15:30
ѕ.ј. Објективан, колико му позиција дозвољава, и увек спреман да чува интересе своје земље
Другим речима, тип амбасадора о ком Срби могу само да сањају. Наши пробисвети иду у свет да нас брукају, и 'збаце Путина'(!). Јадници.
Препоруке:
43
1
7
уторак, 13 новембар 2012 15:40
саша р.
Израел има пуно историјско право да буде свој на своме. Изузетно поштујем Израелце што се са пијететом сећају својих жртава, зато што свака страдала особа има име и презиме, за разлику од наших владара, који су из само њима знаних разлога, гурали српске жртве Јасеновца и осталих стратишта из доба НДХ под тепих.
Поштујем Израел зато што судбину свог народа држи чврсто у својим рукама. Поштујем га зато што су израелске мајке свесне страдалничке историје свог народа, и усађују својој деци патриотизам према отаџбини од самог рођења. Јеврејске девојке поштујем зато што свим срцем жуде да по завршеној матури одслуже војску у Израелу, без обзира на то у којој држави живе. Израелске политичаре поштујем зато што су претходно имали врло успешну војну или обавештајну каријеру. Волим Израел зато што су Јевреји из Србије раме уз раме гинули са нама у ратовима од 1912-1918. Били су богати, могли су да оду, али нису хтели, остали су овде да поделе тешку и крваву судбину са нашим прецима.
Препоруке:
29
15
8
уторак, 13 новембар 2012 15:52
саша р.
У свом првом коментару сам назначио зашто поштујем и волим Израел.
Сада желим да одам поштовање држави Израел и због тога што добро знају колико треба да буду квалитетни људи који се постављају за амбасадоре.
За разлику од Израела, држава Србија за амбасадоре поставља људе са сумњивом каријером, а врло често безвезњаковиће, русофобе и русомрзе, као и аутошовинисте.
Препоруке:
35
10
9
уторак, 13 новембар 2012 16:03
vasilije
eto,neki samo žele sprečiti iran da postane nuklearna sila,a neki žele samo sprečiti kosovo da postane država...tačno,ali pitanje je samo KO ŠTA MOŽE!
Препоруке:
4
20
10
уторак, 13 новембар 2012 17:08
синиша @ vasilije
Србија сигурно и стопроцентно може спречити да "Косово" постане држава, као што "Косово" односно Албанци никако не могу да направе државу.
Да су могли до сада би је направили, као што је Србија могла да буде држава на Косову и Метохији још увек својом покрајином.
Међутим о томе ће ипак да одлучују велике силе.
Пре свега САД и Русија, а можда и Европска унија , односно Немачка. Њихови односи се стално мењају. Једно време САД је била доминантна, и сада је али знатно мање. И биће још мање, ако видите, а ако не видите ја вам не могу помоћи. Видите ли да опада моћ Америке. Али за утеху, САД и Русија ће се нагодити, односно већ су се нагодили. Америка ће подржавати Косово, а Русија им неће дозволити да постану држава. Никада се због Косова неће посвађати и заратити. Албанцима остају две ствари, прво да се договоре са Србијом, ако хоће. Друго оно што морају да између себе смисле како да буду држава.
НЕМАЈУ ОНИ ТЕ СПОСОБНОСТИ.
Препоруке:
27
3
11
уторак, 13 новембар 2012 18:09
поштовање
Не слажем се баш у свему са г. Левијем, али сам импресиониран како заступа ставове своје земље и народа. Како среће да и ови наши раде макар упола тако.
Препоруке:
28
1
12
уторак, 13 новембар 2012 21:08
Одбрана и последњи дани
Не може ни две хиљаде коментара нашкодити нашој спољној политици,која изгледа види неку шансу у приближавању Израелу,па ћу коментарисати.Израелци су били недавно код Путина,сад их ево на НСПМ,Додик их све више афирмише у нашем простору. После недавне израелске посете Москви освануше тамо
и сиријски побуњеници што можда говори да Русија мења свој став према Сирији,тј. Асаду.Али не бих ишао тако далеко.Можда све и није тако..Амбасадор Израела за сво зло на Блиском истоку оптужује Иран,Сирију и организације означене као терористичке Хамас и Хезболах, што ни по теорији вероватноће не може да се прихвати.Сем тога лицемерно говори о Израелу као држави заинтересованој за мир и сарадњу са противничком страном у тренутку када та држава бомбардује Газу и Сирију....
Препоруке:
17
4
13
уторак, 13 новембар 2012 21:11
Одбрана и последњи дани
Ко пали блискоисточни фитиљ?...Мишљења сам да то раде Американци заједно са Израелом.
.. а са друге стране присутна је макар прикривена нада да ће цунами промена захватити Иран којег Израел посматра ако највећу претњу по своју безбедност....ако је "арапско пролеће" исламистичка ујдурма уперена против интереса САД и Израела је ли логично надати се да ће промене захватити и Иран.
..а на власт су дошли отворено антиизраелски елементи. То се понајвише односи на Египат где су на демократским изборима победила радикална Муслиманска браћа.."Браћа" су обећала да неће дирати мировни уговор са Израелом.Да ли ће слагати остаје да се види.
..Хезболах у јужном Либану је постао монструм који угрожава читаву либанску инфраструктуру..А Израел је не угрожава?
Препоруке:
16
2
14
уторак, 13 новембар 2012 21:12
Одбрана и последњи дани
...Зато нам је потребна подршка пријатеља, укључујући Србију и Републику Српску и све друге који су свесни опасности по западну цивилизацију са којом се данас суочавамо...Занимљиво да смо данас пријатељи и део западне цивилизације, а 1990 када сте подржавали Хрватску против Србије били смо вам противници и бизанти.
.. Нудимо Египту највећу могућу цену за мир, повлачење са Синаја, понудили смо Либану мир, понудили смо мир Јордану и средили све територијалне несугласице са Јорданом на најбољи могући начин....Да вам не би правили проблеме док "обрађујете" Иран, а после "јово-наново"..
И тако.Још да кажем да не поричем холокауст и сматрам да Јевреји имају право на државу.
Препоруке:
15
7
15
уторак, 13 новембар 2012 21:23
Десни
Толико сте мирољубиви да би колико сутра засадили дрво мира, али само под условом да га ови други заливају нафтом.
Препоруке:
14
5
16
уторак, 13 новембар 2012 22:37
Пера Детлић
Превод је сјајан: "Голфски залив" је сигурно поред Боце Которске.
Препоруке:
8
1
17
среда, 14 новембар 2012 00:39
Даг
Србија би морала да има више слуха за односе са Израелом. Израелско искуство живота у непријатељском окружењу које негира његово право на постојање треба проучити да би се боље снашли у нашој ситуацији отимања дела територије (КиМ). Подршка Израела, уколико је могућа, би нам добродошла. Муслимански екстремизам нам је заједнички непријатељ. Израел није признао такозвано Косово.
Препоруке:
12
3
18
среда, 14 новембар 2012 00:47
Peter RV
Evo nam predstavnika ,sa blagim licem, drzave koja je postala zadnje utociste nacizma,fasizma, rasizma, vjerskog fanatizma i ne-trpeljivosti. Drzava koja praktikuje terorizam (nad svojim i susjednim stanovnistvom) sa etnickim ciscenjem -i koja je autor bezbrojnih agresija na svoje susjede. Ovo je , isto tako drzava, ciji je predsjednik javno pozdravio bombardovanje Srbije.
Dirljivo je vidjeti kako je nasi 'anti-fasisti'-obozavaju.
Препоруке:
18
12
19
среда, 14 новембар 2012 03:39
Aleksandar
Промене које је покренуло арапско пролеће Kakva smesna formulacija. Sve je to pokrenula CIA!
Препоруке:
15
1
20
среда, 14 новембар 2012 16:05
саша р.
@Peter RV
Занимљиво је с коликом злобом посматрате Израел, а да притом никад нисте реаговали на буђење нацизма у Естонији, Летонији, Литванији, Мађарској итд. Али добро, ЕУ ћути о томе, а ћутите и Ви. Редовно прозивате Нетанијахуа да је дао сагласност за бомбардовање Србије. Па, дале су је све земље, сем Јељцинове Русије и Кине, које су биле уздржане. У том моменту једино нам је председник Белорусије Лукашенко био прави пријатељ. Гадафи такође. Притом редовно "превиђате" страствену подршку генерала Шарона и Авигдора Либермана. Редовно пљујете по г-дину Додику, смета Вам вероватно његова сарадња са г-дином Либерманом. Притом се никад не сетите да поменете г-дина Ари Ливнија (Додиковог саветника), који је страдао под Титом као и сви Срби којима је Русија била у срцу. Чак и више, јер је ухапшен још 1946, зато што је рекао да му се не допада што Титова служба шири клевете о Црвеној Армији.
Препоруке:
6
2
21
среда, 14 новембар 2012 16:45
Peter RV
@ саша р
Za mene je medjutim, 'zanimljivo' kako se lako vi raznjezite pred ekstremnom brutalnoscu Izraela.
Za vasu informaciju, Madlen Olbrajt, Vesli Klark,Ricard Koen, Ricard Holbruk, Bernard Henri-Levi ili Bernard Kusner,da pomenem samo neke- nijesu, ni Estonci, ni Litvanci ni Letonci.
Trazite vase fasiste i rasiste svuda sem tamo gdje im je jazbina. Ovo je ,sto je zanimljivo- skoro zabavno.
Препоруке:
10
5
22
среда, 14 новембар 2012 17:23
саша р.
@Peter RV
Za vasu informaciju, Madlen Olbrajt, Vesli Klark,Ricard Koen, Ricard Holbruk, Bernard Henri-Levi ili Bernard Kusner,da pomenem samo neke- nijesu, ni Estonci, ni Litvanci ni Letonci.
Све ове пацијенте које помињете, прозивам и ја, то знају добро сви коментатори који су дуже на овом сајту. То нису Јевреји, већ аутошовинисти, као што су код нас Чанак, Чеда, Наташа и слични.
Нико од њих није одслужио војску у Израелу, то је прво! Олбрајтова је по оцу католик, а затим је прешла у протестанте. Холбрук је сам изјавио да га није брига за Израел. Анри Леви је такође неко ко нема ништа са Израелом, то је такође аутошовиниста који је трчао по Авганистану док су тамо били Руси, а сада га тамо нема, јер је стигла "демократија". Такође се гузио и по Грузији, али га је Путин ућуткао. Бернарда Кушнера је Авигдор Либерман буквално избацио из кабинета када је почео да му дроби о "људским правима". Имате ли још неки "адут", или
завршавамо дискусију?!
Препоруке:
10
8
23
четвртак, 15 новембар 2012 16:48
Peter RV
@саша р
Znaci, svaki Jevrejin koji je dokazao svoju mrznju i neprijateljstvo prema Srbima, ali nije sluzio izraelsku vojsku - postaje automatski 'autosovinista' t.j. neka vrsta Natase Kandic?
Gdje cete onda stavit Natanjahu-a?
P.S.'sovinista' znaci jedan ekstremni, netrpelivi nacionalisticki elemenat, a prefiks 'auto' ('samo') jedino pravi od njega pleonazam. Izraz je totalno bezmislen- kao i vasi argumenti.
Препоруке:
4
4
24
четвртак, 15 новембар 2012 19:33
Aleksandar
@PetarRV
Jevrejin koji je dokazao svoju mrznju i neprijateljstvo prema Srbima
Postoje Englzi koji su pokazali svoju mrznju prema Srbima. Postoje Nemci koji su pokazali mrznju prema Srbima. Postoje takvi Austrijanci, Hrvati, Siptari, Amerikanci itd. To sto si se uhvatio Jevreja pokazuje suludu mrznju sa antisemitskom pozadinom. Srbima antisemitizam nista ne treba, i onako nas nabedjuju da smo prvi ostvarili "jevrejski cistu zemlju" iako su nase Jevreje pobile Svabe, 100% Vermaht u dusegupkama i logorima. Naravno da ima Jevreja koji rade za imperiju i ucinili su Srbima puno toga nazao. Ima takvih i Srba i to mnogo vise. Zatos se mani svog rasistickog stereotipa i pricaj o pojedincima koji su rdjavi, a ne "Jevreji ovo i ono".
Препоруке:
5
3
25
четвртак, 15 новембар 2012 23:00
саша р.
@Peter RV
Сада ћу да дам један врло једноставан пример. Милан Панић, Џорџ Војновић и Род Благојевић су амерички држављани, а пореклом Срби. Ту тројку и њима сличне не гледам као Србе, јер су својим радом доказали да их Србија занима само онда када могу да од ње профитирају. Е тако се исто понашају и Олбрајтова, Кушнер и екипа према Израелу.
Што се тиче ИДФ-а, Израелци на то гледају као што су некада гледали сви честити Срби. Као што је код нас некад била срамота избегавати и неодслужити војску, тако је и код њих сада. Управо тим чином сваки Јеврејин показује љубав према својој земљи. И то јесте најбољи критеријум за одвајање жита од кукоља, а нико од господе коју сам навео у претходном коментару није одслужио ИДФ. Насупрот Кушнеру, Олбрајтовој и сличнима, Нетанијаху је америчко дете из врло богате породице, али су и он и његов брат оног момента када је Израел ушао у рат против Арапа, прекинули студије и ставили се на располагање ИДФ-у.
Препоруке:
4
4
26
петак, 16 новембар 2012 10:05
Pozdrav iz Tel Aviv
Gospodine Levy,u cijelome svijetu kada zvono zazvoni u shkoli to znachi kraj nastave za djecu.
Moja mala djeca u obdanishtu u Izrailju znaju kada zvono zazvoni to je znak da bijeze u sklonishta.
Hvala vam shto jasno i patrijotski zastupate nashu drzava Izrailj.
Za sve one koji placu za "jadnim " Palestincima,pitam se zashta nikada ne dignu glas kada stradaju kod njihovih Arapa.
Препоруке:
2
3
27
петак, 16 новембар 2012 16:00
miroslav
A sada svi koji podrzavate Izrael prvim letom do TelAviva.Pridruzite se Izraelskoj kaznjenickoj ekspediciji i sa lica mesta napisite sta se tamo dogadja.
Препоруке:
1
1
28
петак, 16 новембар 2012 17:26
саша р.
@miroslav
Г-дине Мирославе, да имам новца за авио карту која је за мене изузетно скупа, врло радо бих се као добровољац ставио на располагање ИДФ-у. Не као извештач, већ као обичан војник. Не треба ми војничка плата, нека ме само нахране и напоје. Нису Израелци са црно белим марамама били добровољци на Космету током 1998 и 1999, већ ови које браните. Нити су нас израелски пилоти и авиони бомбардовали 1999. Били су амерички, енглески, француски, немачки, турски, италијански, холандски итд, израелских није било. Израел никада и ни по коју цену ниједног свог војника није изручио неком суду. Напротив, Мосад увек упозорава израелске официре да не иду у Лондон да не би били ухапшени на аеродрому.
Израел је много научио тиме што је вековима био без своје земље, ми нисмо научили ништа. Израел своје најбоље официре узима у политичаре, а ми их изручујемо Хагу. Уместо да се поносимо једним Младићем и Лазаревићем, ми смо их изручили да тамо труну! То је наша срамота, срамота свих нас!
Препоруке:
3
0
29
петак, 16 новембар 2012 22:44
Peter RV
@ Aleksandar
Rijetko se obracam vama jer poznajem vas mentalitet i obozavanje Izraela. Kad me napadnete, medjutim, zahtijevam pravo na odgovor.
Bljujte vase anti-semitske anateme koliko god hocete- na mene nevjernika,znate, one nemaju nikakvoga efekta. Put prema istini je uvijek bio i ostace, trnovit.
Vase, meni namijenjene psovke i vrijedjanja, vec odavno su postale smijesne.
Da se razumijemo.
Smatram da, Jevreji,koji su bili tvorci nase (mozda ne, i vase) nesrece, nemaju pravo ni na kakvi imunitet od kriticizma. Pojam 'izabranog naroda' kojemu se moraju oprastat sve moguci sadisticki zlocini i ne-djela, u ime nekog njegovog nezapamcenog pacenja, pripada religiji koja nije moja. Svako mora da odgovara za svoja ne-djela -bez ikakvoga izuzetka!
Vec sam upoznat sa metodama pretnja, intimidacije, kleveta i prijetnje Ko je iole zivjeo u Americi raspoznaje lako jevrejski fanatizam.
Такође се слажем да су Блиски исток и Балкан повезани и све па и сукоби се прелевају као течност у спојеним посудама.
Слажем се и да су односи Ирана и Израела врло деликатни и опасни, али не слажем се да се пренебрегава једна чињеница или више њих. Иза Муслиманске браће стоји Турска, дакле Турска пали по Блиском истоку и Турска гура Балкан у сукобе. Они ложе и Албанце и Бошњаке са заметну крваво коло.
То није довољно наглашено.
Закључак релевантан за Србију, кад нико не зна шта ће се све десити и на Блиском истоку и на Балкану,и у Европи, зашто актуелне србијанске власти воде политику журбе у заиста непознато, заиста зону мрака и неизвесности? Зашто мало не ослушну време, зашто не погледју у небо и виде где и куда се крећу тамни облаци? Зашто крљају и срљају без смисла?
Ni vama ni americi nije Bog dao da odlucujete o tome, vec jedino vase posedovanje nuklearnog oruzja.
Zasto se ne dogovarate, umesto da nekad nadmeno istupate pretnjama - a tu nadmenost imate bas zbog posedovanja nuklearnog oruzja.
Razgovor moze da pomogne u tom, a ne arogancija.
Da li znate za onog Saudijskog princa koji je leteo u Kosmos, i kad je video `od tamo` i svoj i vas kraj - poceo se menjati bez obzira na odgoj.
2000 godina lutanja, preziveli GENOCIDA i POGROMA,VRATILI su SVOJU istorijsku zemlju, IZRAEL,i to je CINJENICA koju POSTUJEM 100% !
Nama Srbima je OKUPIRANA sveta istorijska zemlja KosMet, i zato dobro znamo
STA to znaci....nadati se jednoga dana povratku otetoga!
Ono sto meni SMETA u Izraelskoj politici, jeste to ponizno verovanje i slusanje
Americke administracije.Totalna zavisnost Izraela od SAD,ga primorava da CUTI
o ponasanju saveznika SAD=TURSKE ,koja otvoreno pokazuje njene neo-imper
ialisticko-osmanske pretenzije u regionu i na Balkanu!
Nazalost, IZRAEL ce i dalje da tolerise jednog od GLAVNIH izazivaca zla u regionu,samo zato sto je to saveznik SAD!
Ali i Turska ne radi NISTA sto nije u dogovoru i intersu SAD!!!
А Арапско пролеће је сложена појава, под утицајем разних спољашњих и унутрашњих група. Укратко се може сумирати као победа исламиста, суноврат и лудило Запада, и слепило Израела, а рекао бих и Ирана, јер се ради о исламистима којима Иран није драг.
За то лудило, слепило и суноврат, на крају ћемо платити сви.
Поштујем Израел зато што судбину свог народа држи чврсто у својим рукама. Поштујем га зато што су израелске мајке свесне страдалничке историје свог народа, и усађују својој деци патриотизам према отаџбини од самог рођења. Јеврејске девојке поштујем зато што свим срцем жуде да по завршеној матури одслуже војску у Израелу, без обзира на то у којој држави живе. Израелске политичаре поштујем зато што су претходно имали врло успешну војну или обавештајну каријеру. Волим Израел зато што су Јевреји из Србије раме уз раме гинули са нама у ратовима од 1912-1918. Били су богати, могли су да оду, али нису хтели, остали су овде да поделе тешку и крваву судбину са нашим прецима.
Сада желим да одам поштовање држави Израел и због тога што добро знају колико треба да буду квалитетни људи који се постављају за амбасадоре.
За разлику од Израела, држава Србија за амбасадоре поставља људе са сумњивом каријером, а врло често безвезњаковиће, русофобе и русомрзе, као и аутошовинисте.
Да су могли до сада би је направили, као што је Србија могла да буде држава на Косову и Метохији још увек својом покрајином.
Међутим о томе ће ипак да одлучују велике силе.
Пре свега САД и Русија, а можда и Европска унија , односно Немачка. Њихови односи се стално мењају. Једно време САД је била доминантна, и сада је али знатно мање. И биће још мање, ако видите, а ако не видите ја вам не могу помоћи. Видите ли да опада моћ Америке. Али за утеху, САД и Русија ће се нагодити, односно већ су се нагодили. Америка ће подржавати Косово, а Русија им неће дозволити да постану држава. Никада се због Косова неће посвађати и заратити. Албанцима остају две ствари, прво да се договоре са Србијом, ако хоће. Друго оно што морају да између себе смисле како да буду држава.
НЕМАЈУ ОНИ ТЕ СПОСОБНОСТИ.
и сиријски побуњеници што можда говори да Русија мења свој став према Сирији,тј. Асаду.Али не бих ишао тако далеко.Можда све и није тако..Амбасадор Израела за сво зло на Блиском истоку оптужује Иран,Сирију и организације означене као терористичке Хамас и Хезболах, што ни по теорији вероватноће не може да се прихвати.Сем тога лицемерно говори о Израелу као држави заинтересованој за мир и сарадњу са противничком страном у тренутку када та држава бомбардује Газу и Сирију....
.. а са друге стране присутна је макар прикривена нада да ће цунами промена захватити Иран којег Израел посматра ако највећу претњу по своју безбедност....ако је "арапско пролеће" исламистичка ујдурма уперена против интереса САД и Израела је ли логично надати се да ће промене захватити и Иран.
..а на власт су дошли отворено антиизраелски елементи. То се понајвише односи на Египат где су на демократским изборима победила радикална Муслиманска браћа.."Браћа" су обећала да неће дирати мировни уговор са Израелом.Да ли ће слагати остаје да се види.
..Хезболах у јужном Либану је постао монструм који угрожава читаву либанску инфраструктуру..А Израел је не угрожава?
.. Нудимо Египту највећу могућу цену за мир, повлачење са Синаја, понудили смо Либану мир, понудили смо мир Јордану и средили све територијалне несугласице са Јорданом на најбољи могући начин....Да вам не би правили проблеме док "обрађујете" Иран, а после "јово-наново"..
И тако.Још да кажем да не поричем холокауст и сматрам да Јевреји имају право на државу.
Dirljivo je vidjeti kako je nasi 'anti-fasisti'-obozavaju.
Занимљиво је с коликом злобом посматрате Израел, а да притом никад нисте реаговали на буђење нацизма у Естонији, Летонији, Литванији, Мађарској итд. Али добро, ЕУ ћути о томе, а ћутите и Ви. Редовно прозивате Нетанијахуа да је дао сагласност за бомбардовање Србије. Па, дале су је све земље, сем Јељцинове Русије и Кине, које су биле уздржане. У том моменту једино нам је председник Белорусије Лукашенко био прави пријатељ. Гадафи такође. Притом редовно "превиђате" страствену подршку генерала Шарона и Авигдора Либермана. Редовно пљујете по г-дину Додику, смета Вам вероватно његова сарадња са г-дином Либерманом. Притом се никад не сетите да поменете г-дина Ари Ливнија (Додиковог саветника), који је страдао под Титом као и сви Срби којима је Русија била у срцу. Чак и више, јер је ухапшен још 1946, зато што је рекао да му се не допада што Титова служба шири клевете о Црвеној Армији.
Za mene je medjutim, 'zanimljivo' kako se lako vi raznjezite pred ekstremnom brutalnoscu Izraela.
Za vasu informaciju, Madlen Olbrajt, Vesli Klark,Ricard Koen, Ricard Holbruk, Bernard Henri-Levi ili Bernard Kusner,da pomenem samo neke- nijesu, ni Estonci, ni Litvanci ni Letonci.
Trazite vase fasiste i rasiste svuda sem tamo gdje im je jazbina. Ovo je ,sto je zanimljivo- skoro zabavno.
Све ове пацијенте које помињете, прозивам и ја, то знају добро сви коментатори који су дуже на овом сајту. То нису Јевреји, већ аутошовинисти, као што су код нас Чанак, Чеда, Наташа и слични.
Нико од њих није одслужио војску у Израелу, то је прво! Олбрајтова је по оцу католик, а затим је прешла у протестанте. Холбрук је сам изјавио да га није брига за Израел. Анри Леви је такође неко ко нема ништа са Израелом, то је такође аутошовиниста који је трчао по Авганистану док су тамо били Руси, а сада га тамо нема, јер је стигла "демократија". Такође се гузио и по Грузији, али га је Путин ућуткао. Бернарда Кушнера је Авигдор Либерман буквално избацио из кабинета када је почео да му дроби о "људским правима". Имате ли још неки "адут", или
завршавамо дискусију?!
Znaci, svaki Jevrejin koji je dokazao svoju mrznju i neprijateljstvo prema Srbima, ali nije sluzio izraelsku vojsku - postaje automatski 'autosovinista' t.j. neka vrsta Natase Kandic?
Gdje cete onda stavit Natanjahu-a?
P.S.'sovinista' znaci jedan ekstremni, netrpelivi nacionalisticki elemenat, a prefiks 'auto' ('samo') jedino pravi od njega pleonazam. Izraz je totalno bezmislen- kao i vasi argumenti.
Jevrejin koji je dokazao svoju mrznju i neprijateljstvo prema Srbima
Postoje Englzi koji su pokazali svoju mrznju prema Srbima. Postoje Nemci koji su pokazali mrznju prema Srbima. Postoje takvi Austrijanci, Hrvati, Siptari, Amerikanci itd. To sto si se uhvatio Jevreja pokazuje suludu mrznju sa antisemitskom pozadinom. Srbima antisemitizam nista ne treba, i onako nas nabedjuju da smo prvi ostvarili "jevrejski cistu zemlju" iako su nase Jevreje pobile Svabe, 100% Vermaht u dusegupkama i logorima. Naravno da ima Jevreja koji rade za imperiju i ucinili su Srbima puno toga nazao. Ima takvih i Srba i to mnogo vise. Zatos se mani svog rasistickog stereotipa i pricaj o pojedincima koji su rdjavi, a ne "Jevreji ovo i ono".
Сада ћу да дам један врло једноставан пример. Милан Панић, Џорџ Војновић и Род Благојевић су амерички држављани, а пореклом Срби. Ту тројку и њима сличне не гледам као Србе, јер су својим радом доказали да их Србија занима само онда када могу да од ње профитирају. Е тако се исто понашају и Олбрајтова, Кушнер и екипа према Израелу.
Што се тиче ИДФ-а, Израелци на то гледају као што су некада гледали сви честити Срби. Као што је код нас некад била срамота избегавати и неодслужити војску, тако је и код њих сада. Управо тим чином сваки Јеврејин показује љубав према својој земљи. И то јесте најбољи критеријум за одвајање жита од кукоља, а нико од господе коју сам навео у претходном коментару није одслужио ИДФ. Насупрот Кушнеру, Олбрајтовој и сличнима, Нетанијаху је америчко дете из врло богате породице, али су и он и његов брат оног момента када је Израел ушао у рат против Арапа, прекинули студије и ставили се на располагање ИДФ-у.
Moja mala djeca u obdanishtu u Izrailju znaju kada zvono zazvoni to je znak da bijeze u sklonishta.
Hvala vam shto jasno i patrijotski zastupate nashu drzava Izrailj.
Za sve one koji placu za "jadnim " Palestincima,pitam se zashta nikada ne dignu glas kada stradaju kod njihovih Arapa.
Г-дине Мирославе, да имам новца за авио карту која је за мене изузетно скупа, врло радо бих се као добровољац ставио на располагање ИДФ-у. Не као извештач, већ као обичан војник. Не треба ми војничка плата, нека ме само нахране и напоје. Нису Израелци са црно белим марамама били добровољци на Космету током 1998 и 1999, већ ови које браните. Нити су нас израелски пилоти и авиони бомбардовали 1999. Били су амерички, енглески, француски, немачки, турски, италијански, холандски итд, израелских није било. Израел никада и ни по коју цену ниједног свог војника није изручио неком суду. Напротив, Мосад увек упозорава израелске официре да не иду у Лондон да не би били ухапшени на аеродрому.
Израел је много научио тиме што је вековима био без своје земље, ми нисмо научили ништа. Израел своје најбоље официре узима у политичаре, а ми их изручујемо Хагу. Уместо да се поносимо једним Младићем и Лазаревићем, ми смо их изручили да тамо труну! То је наша срамота, срамота свих нас!
Rijetko se obracam vama jer poznajem vas mentalitet i obozavanje Izraela. Kad me napadnete, medjutim, zahtijevam pravo na odgovor.
Bljujte vase anti-semitske anateme koliko god hocete- na mene nevjernika,znate, one nemaju nikakvoga efekta. Put prema istini je uvijek bio i ostace, trnovit.
Vase, meni namijenjene psovke i vrijedjanja, vec odavno su postale smijesne.
Da se razumijemo.
Smatram da, Jevreji,koji su bili tvorci nase (mozda ne, i vase) nesrece, nemaju pravo ni na kakvi imunitet od kriticizma. Pojam 'izabranog naroda' kojemu se moraju oprastat sve moguci sadisticki zlocini i ne-djela, u ime nekog njegovog nezapamcenog pacenja, pripada religiji koja nije moja. Svako mora da odgovara za svoja ne-djela -bez ikakvoga izuzetka!
Vec sam upoznat sa metodama pretnja, intimidacije, kleveta i prijetnje Ko je iole zivjeo u Americi raspoznaje lako jevrejski fanatizam.