Čovek ne demantuje da je prisluškivao predsednika, on samo drži moralne pridike.
Preporuke:
11
22
2
utorak, 06 novembar 2012 10:22
Goran Jevtović
Kakvo zamlaćivavanje naroda i skretanje pažnje sa teme koja se zove: teritorijalno, političko i ekonomsko rasulo zemlje!
Ovakve i slične patke (ali i konkretne akcije) čiji je cilj destabilizacija države, treba očekivati permanento, imajući u vidu da od 5.oktobra strane službe drže pod kontrolom sve!
A pre svega čelnike vlasti koje su i postavili tu gde su.
Naravno da je smisao obaveštajnih i subverzivnih igara da niko od onih koji su u igri u ovom trenutku - izvršioci radova kao što su Vučić, Toma, Dačić, Dinkić, čuvena Jorgovanka, i ostale bitne marionete (agenti od uticaja!), neznaju sve detalje, ili bolje reći, malo toga znaju. Odnosno, dozirano se upoznaju a zatim realizuju ono što im se nalaže prema precizno utvrđenom tajmingu.
Naravno da je obavezan dekor i njihovo zbunjivanje, zastrašivanje, držanje na kratkoj uzici i slično.
I na kraju, obratite pažnju kako se uporno spinuje - prisluškivanje je značajno različito od uzimanja listinga, a ubeđen sam da ni toga nije bilo.
Preporuke:
56
4
3
utorak, 06 novembar 2012 10:53
Ludi Vanko sve luđi i luđi na kub
Niko nije. da li neko uopšte jeste.Šta ako nečija manija gonjenja progovori.U ludoj kući sve je moguće.Svi krivi i svi nevini.Tek neko od lekara strada za sto evra.Milioniu rukama kradljivih prolaze kao kamioni.Ako je tako onda bar ćutite i radite.Dosta nam je lopovluka, Tetoše Tadića kad ga smenjuju kao da je ovenčao Srbiju slavodobitnošću.Upropašćeno je sve što je moglo da se upropasti.Toliko da i rogovi u vreći moraju međusobno da sarađuju u vladi.Za promašaje više nema mesta.A ako se dogodi da promaši Dinkić sa budžetom, odosmo pod led.On je na promašaje navikao ali mi više da stežemo kaiš i da hranimo nezaposlenu decu s penzijama od sto evra baš više ne možemo.Pa uzmite se u pamet.Dogorelo do nokata.Ima da se držite budžetskih stavki ko pijan plota,I ne spominjite promašaje.Nema mesta za podvale.
Preporuke:
28
0
4
utorak, 06 novembar 2012 11:20
Konobar
Prisluškivanje ima smisla ako bi se došlo do nekih podataka o izdaji interesa zemlje,pa da se to spreči, što je u ovom slučaju besmisleno. Nikolić i Vučić javno izvršavaju naloge iz Brisela i Vašingtona na štetu Srbije tako da prisluškivanje nema svrhe. Ako je u pitanju prisluškivanje zbog Miškovića i tajkuna tek to bi bilo bez veze. Čim neko u policiji dobije nalog da nešto preduzme, tog istog momenta to sazna i Mišković ili tajkun iz predmeta. Samo bi onaj koji prisluškuje mogao eventualno da ima ličnu korist ako bi kroz razgovor došao do tajnog recepta za rakiju iz Bajčetine, i to je sve. More panika je kod SNS kako da završe Kosovo, pa počeli onu džeparošku igru "držte lopova". Vreme im ističe neumoljivo, dolazi "srpsko proleće". Srbija čeka Šešelja.
Preporuke:
46
5
5
utorak, 06 novembar 2012 11:25
Dr2
Došlo vreme da se komunistima vrati sve sa kamatom za sva zla koja su naneli srpskom narodu od 1941 godine.
Preporuke:
17
10
6
utorak, 06 novembar 2012 12:09
petar
Kojim komunistima? Kada to bese uspotavljen komunizam? Koliko se ja secam - toga nije bilo.
Preporuke:
15
7
7
utorak, 06 novembar 2012 12:46
Dragoslav Bajagić
"...problem postoji u sprezi pojedinih činovnika MUP i nosilaca krupnog kapitala stečenog na nezakonit način."
Da li se ovde misli na spregu ponekog policajca na ulici i dilera droge ili tajkune koji su opljačkali državi i njihovu spregu sa samim vrhom policije koji na taj način stvara udruženi zločinački poduhvat u cilju pretvaranja Srbije u mafijašku državu?
Preporuke:
15
0
8
utorak, 06 novembar 2012 12:47
Stanić Milan
Da li nas to čeka novi "Brionski plenum",kad već sudski epilog(po želji) nisu dobili džakovi sa izbornim materijalom? Jednom radikal - uvek radikal.
Preporuke:
6
4
9
utorak, 06 novembar 2012 13:32
olga vladivostok
Sve njih hitno treba razrešiti,a posle toga proveriti imovinsko stanje.Odavno se zna da su delovi rukovodećeg kadra policije povezani sa organizovanim kriminalom.Do sada je toliko bilo afera vezanih za policiju,a direktoru ne pada na pamet da podnese ostavku,nego još kaže da će se pon ovo kandidovati.To je bruka i sramota za državu šta se radi.Pa jel ima neko odgovornost?
Preporuke:
11
0
10
utorak, 06 novembar 2012 13:35
PYC
@Goran Jevtović
Slažem se sa tvojim mišljenjem, nešto u cijeloj ovoj priči ne štima a i priča o presretanju kolone predsednika od strane visokog oficira MUP-a mi je sumnjiva.
Naročito si u pravu u vezi razlike između listinga i prisluškivanja. O motivima moguće manipulacije javnosti i skretanja pažnje sa gorućih problema Srbije se takođe slažem.
Pokazaće vrijeme, neko će se već izbrbljati.
Preporuke:
20
1
11
utorak, 06 novembar 2012 13:48
Vide Daničić
Svašta "mož` da bidne, al` ne mora da znači"! Moguće je sasvim da u policiji ima raznih struja, a naročito da je još jaka (možda i najjača) dosmanlijska struja koja bi da se na bilo koji način obračuna sa onima koji su se usudili da ih rastave od omiljene i slatke vlasti. Samo, kako poverovati da su tako naivni i nevešti? Način na koji navodni atentat pokušao da izvede vosoki ofocir MUP je jadan. Ali se postavlja pitanje: a šta radi premijer - ministar policije dok ovi prave atentatorski klan?Na čijoj je on strani? A "mož` da bidne" lahko (što bi rekli turci preko Drine) da u ovom vremenu naredbe za konačnu kosovsku izdaju nekome odgovara javna magla u kojoj se lepo može raditi po ladu, da te ne poznadu. U načelu, samo prisluškivanje predsednika države je eprijateljski čin protiv države pa i naroda. Ali, da li je nova vlast morala da premijera postavi za ministra policije, koji uz to nosi još "koferče"? I da li je mogla da promeni zakon o prisluškivanju i da vrati presudnu ulogu suda u tome?
Preporuke:
12
0
12
utorak, 06 novembar 2012 13:58
Miloš Kikić
U ozbiljnim državama bi vlast, koja inače raspolaže monopolom sile, u tišini, vrlo brzo i efikasno istražila i pronašla ko je to iz njenih sopstvenih redova ugrožava prisluškivanjem, uletanjem u kolonu, finansiranjem takvih poduhvata i na svaki drugi način i tek zatim objavila "urbi et orbi" da je preduzela mere krivičnog gonjenja protiv tih i tih konkretnih ličnosti zbog izvršenja tih i tih krivičnih dela, a da bi ta lica na kraju bila i osuđena podrazumeva se samo po sebi.
Naša vlast ne postupa tako. Ona se prvo žali preko televizije i štampe širokoj javnosti, valjda tražeći da ona nju, sirotu vlast, uzme u zaštitu, kako je neprekidno ugrožena od nekih nepoznatih mračnih sila, spomenu se čak i imena nekih osumnjičenih koji onda sve to demantuju, ali vlast ne obaveštava da protiv bilo koga preduzima nešto konkretno već samo ponavlja da će sve biti detaljno istraženo i u međuvremenu prijavljuje javnosti svoju ugroženost novim pretnjama.
Sve to nikako ne ostavlja neki povoljan utisak.
Preporuke:
16
1
13
utorak, 06 novembar 2012 15:14
Vladimir@Goran
Gorane Vi ste potpuno u pravu.Izmisljanjem afera i navodnih atentata marionetska vlast u pozadini sprema nevidjenu izdaju srpskih nacionalnih interesa.
Preporuke:
20
1
14
utorak, 06 novembar 2012 15:49
david Štrbac, selo Melina kotra Banjalauka, okružnje Banjaluka
Srbija je zemnja u rasulu kao i BiH.....U Srbiji treba mjesec dana da se dokaže koji je danas datum i dan !
Preporuke:
18
2
15
utorak, 06 novembar 2012 19:13
Marun
@ Goran Jevtovic i njegovi navijaci,
Dakle,Vi ste,g-dine Jevtovicu,sigurni da se u policiji,vojsci i ostalim drzavnim sluzbama Srbije,od 05/10/2000 pa do dana danasnjega,nalaze srpske patriotske snage,a da su Nikolic i Vucic izdajnici koji te snage jure,na pravdi Boga,zarad izdaje srpskih interesa.
Svaka Vam cast na ovako bujnoj masti,ukoliko se ne radi o namernom podmetanju novoj vlasti.
Istina je na potpuno suprotnoj strani od vaseg pisanija,g-dine Jevtovicu,sve bezbedosne strukture Srbije su okupirane od strane stranih tajnih sluzbi pocev od 05/10/2000 pa do danas,pa i sada,sve su u sprezi sa zapadnim tajnim agencijama,tajkunima i lopovima svih vrsta koji kidisu na Vucica i Nikolica da se ne bi otkrile sve antidrzavne radnje koje su provodili u poslednjih 12 godina.
Nikolic i Vucic se progone od strane onih koji su bombardovali i 12 godina unistavali Srbiju,g-dine Jevtovicu,samo sto vi to ne shvatate i ovakvim istupima se stavljate na stranu srpskih neprijatelja.
Preporuke:
2
5
16
utorak, 06 novembar 2012 19:56
Goran Jevtović
@ Marun
Niste pažljivo čitali moj komentar ili me namerno opstruišete. Evo šta sam napisao (i šta stalno pišem, jer sam i lično, vrlo teško nastradao od posledica 5-tog oktobra):
Ovakve i slične patke (ali i konkretne akcije) čiji je cilj destabilizacija države, treba očekivati permanento, imajući u vidu da od 5.oktobra strane službe drže pod kontrolom sve!
a da su Nikolic i Vucic izdajnici koji te snage jure,na pravdi Boga,zarad izdaje srpskih interesa.
Nisam to napisao, već suprotno, da su imenovani njihovi igrači i da odrađuju sve po dogovoru u koloniji Srbiji, tako da ih te snage, za sada, ne moraju da jure.
Zašto bi, kada izvršavaju sve naloge po planu razbijanja ovoga što je ostalo od otadžbine.
Nikolic i Vucic se progone od strane onih koji su bombardovali i 12 godina unistavali Srbiju
I sve tako redom... zaklinjući se u Europu i ljubav sa Amerima, Tačijem, i Borkovim sporazumima!
Preporuke:
6
2
17
utorak, 06 novembar 2012 20:49
Marun
@ Goran Jevtovic,
Postovani g-dine Jevtovicu,zar ne vidite da ste upali u tesku kontradikciju.
Ako su Vucic i Nikolic sastavni deo "zute" ekipe od 05/10/2000 god,kao sto vi kazete,i ako im je isti ineteres u unistavanju Srbije i ako im je isti gazda na Zapadu,zasto bi se onda oni glozili,prisluskivali ili proganjali?
Da su isti radili bi u harmoniji i zajednicki nastavili utabanim stazama unistenja Srbije.
Dajte neki bolji argument i malo logike za napade na SNS,ovo do sada vam nista ne vredi.
Preporuke:
0
12
18
utorak, 06 novembar 2012 21:08
Goran Jevtović
@ Marun
Postovani g-dine Jevtovicu,zar ne vidite da ste upali u tesku kontradikciju.
Ako su Vucic i Nikolic sastavni deo "zute" ekipe od 05/10/2000 god,kao sto vi kazete,i ako im je isti ineteres u unistavanju Srbije i ako im je isti gazda na Zapadu,zasto bi se onda oni glozili,prisluskivali ili proganjali?
Vučić i Nikolić nisu sastavni deo "žute" ekipe, a pogotovu ne od 5.oktobra. Oni su njihova NADOGRADNjA! Rezervni igrači koji su uvedeni na scenu!
Gazda je apsolutno isti, ali je angažovanje ovih stručnjaka različito u nijansama, naravno.
Inače "gloženje", "prisluškivanje", "proganjanje", svađe, izazivanje psihoze, sluđivanje mase, izazivanje panike i straha, zametanje tragova, stvarnih ciljeva, izvrtanje teza, skrnavljenje istine, to i jeste osnovni metod rada stranih obaveštajni službi, u onom delu koji se stručno naziva subverzivna delatnost.
Dakle, Marune, prisustvujemo "filmu": Kako razbiti Srbiju. Eto nam.
Pozdrav.
Preporuke:
16
1
19
utorak, 06 novembar 2012 22:30
kolubara
zapanjujuce je da drzavljani otcepljenih drzava sede na najvaznijim mestima u policiji.
a onda ide cudjenje nikolica,dacica,cucica.
Preporuke:
7
0
20
sreda, 07 novembar 2012 00:08
plitko oranje
Izgleda da je gospodin konobar bio u pravu.Bravo Lazu
Preporuke:
0
1
21
sreda, 07 novembar 2012 12:03
Filimon Simić
Mogu samo jedno da kažem,pametni nikada ne bi mogli da žive,rade i bogate se da nema budala a poštenih policajaca ima koliko i pametnih.Procenat neka svako odredi po svom uverenju.A to isto se može reći za sve profesije i institucije.Po mom mišljenju dotakli smo dno dna i na ovaj način izlaza nema,idemo polako ali sigurno na put bez povratka.
Ovakve i slične patke (ali i konkretne akcije) čiji je cilj destabilizacija države, treba očekivati permanento, imajući u vidu da od 5.oktobra strane službe drže pod kontrolom sve!
A pre svega čelnike vlasti koje su i postavili tu gde su.
Naravno da je smisao obaveštajnih i subverzivnih igara da niko od onih koji su u igri u ovom trenutku - izvršioci radova kao što su Vučić, Toma, Dačić, Dinkić, čuvena Jorgovanka, i ostale bitne marionete (agenti od uticaja!), neznaju sve detalje, ili bolje reći, malo toga znaju. Odnosno, dozirano se upoznaju a zatim realizuju ono što im se nalaže prema precizno utvrđenom tajmingu.
Naravno da je obavezan dekor i njihovo zbunjivanje, zastrašivanje, držanje na kratkoj uzici i slično.
I na kraju, obratite pažnju kako se uporno spinuje - prisluškivanje je značajno različito od uzimanja listinga, a ubeđen sam da ni toga nije bilo.
Da li se ovde misli na spregu ponekog policajca na ulici i dilera droge ili tajkune koji su opljačkali državi i njihovu spregu sa samim vrhom policije koji na taj način stvara udruženi zločinački poduhvat u cilju pretvaranja Srbije u mafijašku državu?
Slažem se sa tvojim mišljenjem, nešto u cijeloj ovoj priči ne štima a i priča o presretanju kolone predsednika od strane visokog oficira MUP-a mi je sumnjiva.
Naročito si u pravu u vezi razlike između listinga i prisluškivanja. O motivima moguće manipulacije javnosti i skretanja pažnje sa gorućih problema Srbije se takođe slažem.
Pokazaće vrijeme, neko će se već izbrbljati.
Naša vlast ne postupa tako. Ona se prvo žali preko televizije i štampe širokoj javnosti, valjda tražeći da ona nju, sirotu vlast, uzme u zaštitu, kako je neprekidno ugrožena od nekih nepoznatih mračnih sila, spomenu se čak i imena nekih osumnjičenih koji onda sve to demantuju, ali vlast ne obaveštava da protiv bilo koga preduzima nešto konkretno već samo ponavlja da će sve biti detaljno istraženo i u međuvremenu prijavljuje javnosti svoju ugroženost novim pretnjama.
Sve to nikako ne ostavlja neki povoljan utisak.
Dakle,Vi ste,g-dine Jevtovicu,sigurni da se u policiji,vojsci i ostalim drzavnim sluzbama Srbije,od 05/10/2000 pa do dana danasnjega,nalaze srpske patriotske snage,a da su Nikolic i Vucic izdajnici koji te snage jure,na pravdi Boga,zarad izdaje srpskih interesa.
Svaka Vam cast na ovako bujnoj masti,ukoliko se ne radi o namernom podmetanju novoj vlasti.
Istina je na potpuno suprotnoj strani od vaseg pisanija,g-dine Jevtovicu,sve bezbedosne strukture Srbije su okupirane od strane stranih tajnih sluzbi pocev od 05/10/2000 pa do danas,pa i sada,sve su u sprezi sa zapadnim tajnim agencijama,tajkunima i lopovima svih vrsta koji kidisu na Vucica i Nikolica da se ne bi otkrile sve antidrzavne radnje koje su provodili u poslednjih 12 godina.
Nikolic i Vucic se progone od strane onih koji su bombardovali i 12 godina unistavali Srbiju,g-dine Jevtovicu,samo sto vi to ne shvatate i ovakvim istupima se stavljate na stranu srpskih neprijatelja.
Niste pažljivo čitali moj komentar ili me namerno opstruišete. Evo šta sam napisao (i šta stalno pišem, jer sam i lično, vrlo teško nastradao od posledica 5-tog oktobra):
Nisam to napisao, već suprotno, da su imenovani njihovi igrači i da odrađuju sve po dogovoru u koloniji Srbiji, tako da ih te snage, za sada, ne moraju da jure.
Zašto bi, kada izvršavaju sve naloge po planu razbijanja ovoga što je ostalo od otadžbine.
I sve tako redom... zaklinjući se u Europu i ljubav sa Amerima, Tačijem, i Borkovim sporazumima!
Postovani g-dine Jevtovicu,zar ne vidite da ste upali u tesku kontradikciju.
Ako su Vucic i Nikolic sastavni deo "zute" ekipe od 05/10/2000 god,kao sto vi kazete,i ako im je isti ineteres u unistavanju Srbije i ako im je isti gazda na Zapadu,zasto bi se onda oni glozili,prisluskivali ili proganjali?
Da su isti radili bi u harmoniji i zajednicki nastavili utabanim stazama unistenja Srbije.
Dajte neki bolji argument i malo logike za napade na SNS,ovo do sada vam nista ne vredi.
Ako su Vucic i Nikolic sastavni deo "zute" ekipe od 05/10/2000 god,kao sto vi kazete,i ako im je isti ineteres u unistavanju Srbije i ako im je isti gazda na Zapadu,zasto bi se onda oni glozili,prisluskivali ili proganjali?
Vučić i Nikolić nisu sastavni deo "žute" ekipe, a pogotovu ne od 5.oktobra. Oni su njihova NADOGRADNjA! Rezervni igrači koji su uvedeni na scenu!
Gazda je apsolutno isti, ali je angažovanje ovih stručnjaka različito u nijansama, naravno.
Inače "gloženje", "prisluškivanje", "proganjanje", svađe, izazivanje psihoze, sluđivanje mase, izazivanje panike i straha, zametanje tragova, stvarnih ciljeva, izvrtanje teza, skrnavljenje istine, to i jeste osnovni metod rada stranih obaveštajni službi, u onom delu koji se stručno naziva subverzivna delatnost.
Dakle, Marune, prisustvujemo "filmu": Kako razbiti Srbiju. Eto nam.
Pozdrav.
a onda ide cudjenje nikolica,dacica,cucica.