субота, 04. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Суд историје и предака

Kоментари (94) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 30 октобар 2012 19:55
јован
Оно што се, заправо, на неки начин већ зна и казује само – у „вишијевској Србији“ (израз С. Антонића) вам никакав изборни резултат не гарантује власт уколико то претходно није одобрено, „верификовано“ и „ауторизовано“ на надлежном месту у Бриселу, Берлину и – нарочито – Вашингтону.


Нажалост тачно.
Препоруке:
163
5
2 уторак, 30 октобар 2012 19:57
Боле
Али, исто тако, желим да верујем, бар негде у дну душе, знају и да, поред извештаја Европске комисије који се српској јавности покушавају представити као „страшни суд“, постоји и „суд историје“ и суд предака и потомака. А на њему тешко да ће их ико питати за датум почетка преговора.


То је та нада која и мене потајно држи да неће смети да иду до крај. Одлично написано, скидам капу гос. Вукадиновићу
Препоруке:
182
3
3 уторак, 30 октобар 2012 20:22
au mile
...Народ увек гласа више-мање „патриотски“, „социјално“ и „источно“ (или бар „несврстано“), а политика која се на крају води увек је прозападна и неолиберална. И онда се неко, тобоже, зачуђено и забринуто пита откуда међу грађанима толика апатија....

Не бих се сложио са овом Вукадиновићевом констатацијом, или бар не сасвим - мислим на ове последње изборе.
На овим последњим изборима патриотски блок су чинили: ДСС, Двери, Радикали.
Прозападну политику су водиле и СНС, ДС и СПС - а то је политика и Косово и Европа, довољно неискрена, недефинисана, нејасна и подложна свакаквим интерпретацијама и креативним тумачењима.
Народ се определио конформистички. Патриотски блок је потучен до ногу. Двери и Радикали нису ушли у парламент.
Не може нико да каже да су бирачи "преварени". Као што их је Дачић преварио пре четири године па после на новим изборима добио још више гласова.
Сада само плаћамо цену "нашег" избора и "нашег" "веровања" у државу, народ, породицу.
Препоруке:
124
8
4 уторак, 30 октобар 2012 20:26
увек има решења
Вукадиновић: "Ни мени није сасвим јасно зашто је то тако и зашто је странцима до Косова баш толико стало ..."

Политичар којему то буде потпуно јасно биће онај који ће почети да успешно ради на решењу тог питања.

Мени је готово јасно, али ја нисам политичар.
Препоруке:
74
6
5 уторак, 30 октобар 2012 20:31
Горан Јевтовић
Али, исто тако, желим да верујем, бар негде у дну душе, знају Код оваквих квинслинга какви сада воде Србију, нема душе, постоји дно дна. Јер, како би иначе пристали да буду квинслинзи, наравно за дебеле паре, па се још тиме поносили и присиљавали овај јадан народ да им аплаудира на "храбрости, мудрости, одговорности..."Они не виде даље од ова два "прелепа" "милосрдна анђела" које су данас "чисте душе" угостили и захвалили се на "подршци" што нам Свету земљу узимају на наше очи и, притом, од њих захтевају само да се умилно, као и сви постављени агенти колонијалних територија широм света, смешкају и климају "паметним" главицама!Крајње је време да почнемо да се будимо. Ускоро мишта неће остати од нас... Али баш ништа!СЈАЈАН ТЕКСТ г-сн Ђорђе. ЧЕСТИТКЕ за храброст и истрајност!Амин.
Препоруке:
112
5
6 уторак, 30 октобар 2012 20:34
Ч
слажем се са констатацијом да је за САД или ЕУ све једно ко је код нас на власти, имају они играче у свим партијама . Тешко време нам тек долази.


одличан текст
Препоруке:
93
2
7 уторак, 30 октобар 2012 20:35
Сат куца
Наду у мени оставља последњи пасус, и ја се томе надам
Препоруке:
83
2
8 уторак, 30 октобар 2012 20:35
.......
Све је речено, нема се шта додати
Препоруке:
70
2
9 уторак, 30 октобар 2012 20:37
Тодор Митровић
Мене плаши једна ствар, да ће притисак на Републику Српски и Рашку облас кренути сихронизовано и то веома брзо, у Војводини се већ захухтало
Препоруке:
78
2
10 уторак, 30 октобар 2012 20:38
Decko iz B.
Имам једну молбу за г. Вукадиновића. Дали је могуће да анализирате због чега у РС није тако лако да се руши Влада као у Србији (бар се тако чини)? Шта тачно прекодрински Срби раде другачије или због чега они мисле другачије. Озбиљно питам! Поштоваље
Препоруке:
94
1
11 уторак, 30 октобар 2012 20:43
Marko Minic
1389 god. Srbija je izgubila Kosovo i Metohiju, 1912 god. Srbija je povratila Kosovo i Metohiju. Gotovo identicne geopoliticke prilike su uticale na "ponovni" de facto gubitak Kosova, imperija u ratu protiv Srbije, ishod je u oba slucaja bio izvestan. Zadatak svih nas je da strpljivo cekamo i budemo spremni kada se budu zbili nove, po nas povoljne, svetske okolnosti i da ponovo povratimo ono sto je nase, da povratimo nase svetinje, nasu zemlju i nas duh. Apsolutno je vec sada jasno o cemu se radi i sta ce se dogoditi, Vucic je to vec indirektno najavio govoreci o bolnim resenjima. Od paralelnih institucija ostace samo obrazovanje i zdravstvo i eventualno opstinske vlasti, policija i ostali mehanizmi sile ce se stopiti u supstancu "drzave Kosovo" i oni ce velicati pirovu pobedu... Medjutim sta god oni cinili nas zadatak, svih nas pojedinacno je da budemo strpljivi, da kosovski pijetet prenosimo nasim potomcima i bas kao i nasi slavni predaci docekamo pravi trenutak i povratimo Srbiju!
Препоруке:
97
3
12 уторак, 30 октобар 2012 20:44
1244
...постоји и „суд историје” и суд предака и потомака. А на њему тешко да ће их ико питати за датум почетка преговора."


Сјајан закључак
Препоруке:
92
2
13 уторак, 30 октобар 2012 20:51
Deda jedan
Ako sam dobro shvatio tekst evo za dvanaest godina dogurali smo "demokratske" banana drzave.
Nakon petstotina godina naganjanja sa Turcima i relativne stopedeseto go0disnje slobode opet nam sledi petstogodisnje robovanje.Naravno pod uslovom da to vreme prezivi neko tko ce se izjasnjavati kao Srbin.
Препоруке:
76
3
14 уторак, 30 октобар 2012 20:53
Др
Камо среће да више људи у Србији има прилику да чује глас разума са НСПМ, уместо аутошовинистичког испирања мозга на Блицу, Б92, Куриру, Пресу...
Препоруке:
94
2
15 уторак, 30 октобар 2012 20:55
Lazar R
Slažem se. Pitanje "zbog čega je Amerikancima i Nemcima (i Austrijancima) toliko stalo do Kosova" (od Titovog vremena do danas) predstavlja najenigmatičnije i najmračnije pitanje novije srpske istorije. Ono zahteva opsežnu istorijsku, sociološku, psihološku i svaku drugu analizu. Treba ceniti kreativne pristupe i povezivanja. Treba izučavati Siton-Votsona i druge zapadne diplomate. Treba pitati zapadne, ali i domaće diplomate, posebno one koji su učestvovali u Drugom svetskom ratu ili imaju neke veze sa ovom temom. Treba kopati po arhivama, ne nužno po tuđim, i čitati Dedijera i druge funkcionere iz 45-te. Treba oragnizovati naučne skupove na tu temu, i to sada, dok su stvari još aktuelne. I treba stalno odgovarati na to suštinsko pitanje, koje govori o Kosovu, ali i o nama, a najviše o onome koji u datom trenutku odgovara na njega: zbog čega je Amerikancima, i Nemcima, toliko stalo do Kosova.
Препоруке:
77
1
16 уторак, 30 октобар 2012 21:05
Биљана Николић
Ако њима није досадно да уцењују и траже оно што је наше, нама не сме бити досадно да опомињемо и упозоравамо и власт и запад да НАШЕ НЕ ДАМО.

Ово је једини исправни приступ како народ треба и мора да реагује у оваквој ситуацији.

Тврдим вам да је народ јачи од сваке уцене, само кад би био тога свестан.
Препоруке:
97
2
17 уторак, 30 октобар 2012 22:10
Лав
Један је Ђорђе. Савршен текст. Добронамеран, болан и упозоравајући.
Препоруке:
64
2
18 уторак, 30 октобар 2012 22:12
човек из лознице
..,,протурим тему,,самоиздаје Срба,или бар такозваних виђенијих Срба,који би бар по дефиницији требали бити,патриотски настројени,било,комунистичке,социјалистички,или грађанске,или чак десно оријентисане провиненције свог политичког деловања,јер свако ,,ЈАВНО ДЕЛАЊЕ,,би требало бити у корист,најширег аудиторијума овог народа у земљи Србији!из самог текста,поштованог г.Вукадиновића,Ја лично сам стекао утисак,,ГАЂЕНА аутора према,квази политичким елитама/ни е од елита/и њиховом у име народа,вођењу,ове Србије,па и тако самог Србског народа,те његове судбине!Дали су,,купљени,поткупљени,дали су им досијеи,прљави,дали су...,,на њих изгледа не треба трошити речи,али су,а то је непобитна чињеница,од Наше,како личне,тако и колективне па и државне,егзистенције-незаобилазни!и шта рећи...са таквима треба да идемо у будућност.Ја мислим да је ово...КОСМИЧКО ИСКУШЕЊЕ ЗА СРБЕ,СРБИЈУ,ИСТОРИЈУ.
Препоруке:
39
1
19 уторак, 30 октобар 2012 22:19
Miloš Kikić
Oni rezonuju ovako: Zašto bismo se mi plašili nekakvoga suda istorije, kada dobro znamo da je i taj sud istorije siguran i pouzdan koliko i Malovićkin reformisani sud? A ako čak i počne da daje neke znake pouzdanosti, mi ćemo sve to na vreme relativizovati, bar smo u tome majstori. Taj sud istorije, samo primera radi, još nije bio u stanju da presudi da li je Draža Marković bio saradnik okupatora ili borac protiv njega, a kada tu presudu bude doneo ona više nikoga neće ni interesovati jer više niko neće ni znati ko je bio Draža Mihajlović.
Препоруке:
40
4
20 уторак, 30 октобар 2012 22:31
Miki BG
Odlična analiza. Na žalost, malo je u Srbiji danas onih koji u politici računaju na "sud istorije i predaka". Čak ponajmanje na to računaju oni koji se u javnosti žele prikazati kao takvi...
Препоруке:
54
2
21 уторак, 30 октобар 2012 22:49
фристајло
Ни мени није сасвим јасно зашто је то тако и зашто је странцима до Косова баш толико стало – често се, наиме, чини као да им је стало много више него нама самима.

Мислим да је и сувише опасно рећи- па ћу прећутати.
Као и увек, кад је запад у питању- по среди је новац; огроман новац.
Временом ће постати јасније...
Препоруке:
58
1
22 уторак, 30 октобар 2012 23:00
Sudovi
Nažalost, sud istorije i sud predaka i potomaka nam prakticno malo sta mogu pomoći. ,,Strašni sud'' je stvarnost, a sud istorije, predska i potomaka je za epske pesme. Ti sudovi ne interesuju one koji nam kroje kapu.
Препоруке:
34
4
23 уторак, 30 октобар 2012 23:15
А.Ч.
Косово, није изгубљено и неће ни бити.
Препоруке:
53
4
24 уторак, 30 октобар 2012 23:28
синиша
Зашто је Косово и Албанци, а сада бих само додао и напоменуо и БиХ и Бошњаци таљко важно Америци и Великој Британији.

Из истог разлога што је управо Босна и босански муслимани и Албанци били кључ Турске доминације.

Ако погледате Турску, данас као и пре петсто година видећете да су једно чобанско племе Селџуци прво покорили Туркмене, народ истог језика и мале разлике и Курде народ иранског порекла, а затим и Арапе. Тада, а и сада су Турци рачунали на Бошњаке и Албанце као егзекуторе и крвнике и Алава ( Туркмена шиитске вере ) и Курда ( иранског народа и језика, сунитске вере ) и Арапе, суните арапског језика.

Данас имамо ситуацију да САД без Турске губи потпуно Блиски и Средњи исток, а Турска се распада на саставне делове, Алеви ( 10 милиона ) Курди 23 милиона од укупно 60 у Турској. Има и бар 3 милиона Јермена који се изјашњавају и крију као Алеви.

Кључ опстанка Турске су Албанци и Бошњаци ( Давутоглу то каже ), а кључ опстанка САД је Турска.

Америка виси на Косову.
Препоруке:
71
1
25 уторак, 30 октобар 2012 23:29
А.Ч.
Дај да се прича (пише) како да Космет поново вратимо под пуни српски суверенитет.Мислим да је то права тема.
Препоруке:
50
0
26 уторак, 30 октобар 2012 23:40
Sale
Samo treba izdržati još malo. U ovoj borbi se vreme računa kao u košarci, tajm aut zna da produži agoniju. Mi smo poznati po trojci u zadnjim sekundama, možda nam uspe i ovaj put.
Препоруке:
39
1
27 уторак, 30 октобар 2012 23:40
А.Ч.
1912.године Срби нису молили, већ су узимали.
Препоруке:
48
0
28 уторак, 30 октобар 2012 23:43
А.Ч.
1912.године Срби су били спремни да улажу велике напоре.Без улагања великих напора нема ни успјеха.Не може се ништа постићи без напора.
Препоруке:
51
1
29 уторак, 30 октобар 2012 23:52
синиша @ AČ
Србија може да врати Косово само на један начин, као и пре тачно сто година, уласком војске у Призрен и размештањем граничара на границу са Албанијом.

Само и искључиво војном силом. Да ли је за то потребно да сутра насрне на НАТО пакт? Није. Неприродне и неодрживе конструкције ЕУ, НАТО и "држава" Косово се по свему што ја водим урушавају. НАТО показује своју војну немоћ на Средњем и Блиском истоку, ЕУ се распада и финансијски и организационо, а "држава" Косово која је требала да буде заједно са БиХ продужетак и ојачање Турске остале су да висе, јер је Турска пред унутрашњим сломом.

Постоји војна побуна Курда којих има 13 милиона, народ иранског порекла и језика сличног иранском, и Алеви којих има 10 милиона, народ Туркменског порекла има их 10 милиона и једно 3 милиона прикривених Јермена који се изјашњавају као Алеви. Затим сами Турци који су подељени на секуларисте, следбенике Мустафе Кемала и исламисте који имају представнике у Ердогану и Давутоглуу.

Само стрпљење!
Препоруке:
65
2
30 уторак, 30 октобар 2012 23:53
А.Ч.
Овдје је кључ темељ свега, одлука шта Срби истински желе.Да ли желе Космет и Русију или желе да одбаце Космет и да иду према ЕУ?Мислим да треба организовати референдум.Треба видјети које су могућности патритоских снага у Србији да се издејствује референдум о том питању.И да се више не чека.Уколико српсво жели Космет и Русију, па брате мили нека се иде одмах тим путем а уколико не, онда нека се иде и тим путем (за који сматрам да је једно велико понижење и зло за српство).Дајте да се види које су могућности да се испослује референдум.Дајте да видимо колико треба потписа грађана за референдум?То би НСПМ могла одррадити.Знам да би наравно у сарадњи са другим патритиским организацијама и политичким опцијама.Хајде да се то одради.Ако се окрећемо Русији и Космету да то учинимо одмах а не да губимо вријеме.Нека српски народ одлучи.
Препоруке:
46
1
31 среда, 31 октобар 2012 00:04
А.Ч.
синиша ..Још нешто Русија као српски савезник.Србија би требала постати експонент руске политике у Европи .Србија би била много уваженија од Европе него да им као слуганска држава клечи пред вратима.
Препоруке:
46
1
32 среда, 31 октобар 2012 00:15
Bob
Kad se rasparča turska, gde ćemo turke? Predlažem u s. arabiju.
Препоруке:
30
1
33 среда, 31 октобар 2012 00:20
Ultravisitor
Srbijom vlada covek koji je na demonstracije protiv hapsenja Radovana Karadzica pozvao narod. Tom prilikom, policija pod upravo Ivice Dacica je ubila jednog demonstranta pod imenom Ranko Panic pod nerazjasnjenim uslovima. Danas taj covek u koaliciji sa Dacicem prica o Miskovicu. Miskovic je dimna zavesa za njihove izdajnicke bahanalije.
Препоруке:
56
0
34 среда, 31 октобар 2012 00:24
s.p.Lajković
Sreća u nesreći je što se u ovo vreme dešava i ekonomska kriza .Da nije tako Kosovo bi bilo davno predato od strane konformističkih lupeža .Ovako sve klizi u pravcu, ovog puta "oružane" revolucije ,posle koje se niko ko ima putera na glavi neće izvući !
Препоруке:
43
0
35 среда, 31 октобар 2012 00:25
А.Ч.
Ја да сам предсједник државе Србије.Шта бих одмах урадио?Одмах бих Србију радикално окренуо ка Русији.Учинио бих све да се у Србији инсталирају српско-руски интереси, да се потпише економски, војни, политички и сваки други савез.Настојао бих да Србију уведем у неку врсту политичке уније са Русијом, дозволио бих Русији да инсталира своје ракетне системе у Србији, дозволио бих им да инсталирају своје енергестке линије у Србији, ослонио бих се на Русију и Кину а Западу бих дао одбијеницу.Отпиљио бих Запад.
Препоруке:
44
2
36 среда, 31 октобар 2012 00:48
саша р.
Гос’н Ђорђе, три пута браво за Вас! И треба да се прича само о Космету. Одричемо се Космета, одричемо се историје, културе, азбуке, одрекли смо се жртава Јасеновца. Гледао сам Вас и синоћ у “Ћирилици”,начели сте праве теме, које сте крунисали фантастичним аргументима!
Код Марића ми се допада што је духовит, али ми се не свиђа како понекад уме да сасече на врло битним стварима. То је и Вама урадио чим сте поменули да нас западњаци гледају као мале Русе. О свему може да се прича, али чим се тема пребаци на Русе, одмах се сече. Наравно, није нашао за сходно да пресече оног Динкићевог НАТО лобисту, који је у самом старту поменуо Русе у негативном контексту. Видели сте данас и ову беду са Мама Далтонком, како се одушевљено кревеље, без имало достојанства, као да им је дошла на рођендан.
Препоруке:
46
0
37 среда, 31 октобар 2012 00:52
Kiza
"...Запад Србију и Србе дословно гура у наручје Москви. (А онда, опет, улаже додатне политичке напоре и притисак да спречи то српско „клизање на исток“ ..."

Zapad je zakljucio da su Srbi marva i da gotovo iskljucivo batinom moze da ih drzi u toru protivno vlastitim interesima a uz pomoc oprobane manipulacije "demokratskog" sistema.
Препоруке:
38
0
38 среда, 31 октобар 2012 00:53
Ружичасти пантер
Магична реч је "српско питање" а Косово је само (тренутно) видљиви део тог питања.Западу је стало да једном за увек реши, тачније дефинитивно УНИШТИ "српску идеју" и зато је Косово само једна етапа до остварења тог крајњег циља.Која је то идеја и какво је то српско питање?
Једино што се може са извесношћу рећи јесте да одговор нема много везе ни са економским, ни са уско политичким ни са геостратешким разлозима. Налази се на нивоу симбола који Запад доживљава као угрожавајући по сопствени систем вредности.
Препоруке:
46
0
39 среда, 31 октобар 2012 00:59
Вид
Зашто је западу толико стало до КиМ? Мислим да не треба тражити одговор искључиво у геополотичким интересима, стратегијама и сл. Када су нас 1999.год. бомбардовали да би нам отели КиМ, на водећим позицијама у САД налазили су се људи који данас управо на КиМ дебело наплаћују свој труд. Зар није албански лоби (читај албанска мафија) финансирао кампању за избор Била Клинтона? Медлин Олбрајт појављује се као могући купац "Телеком Косова"?! Весли Кларк и Сорош спомињу се као експолоататори рудног богатства. Вилијем Вокер гради ауто-путеве... Хоћу да кажем да ми се чини да је умногоме све што се десило и дешава масло америчких корумпираних политичара који су стварајући "независно Косово" напунили своје џепове и још увек то чине. Садашња администрација САД и да хоће, не може да се тек тако извуче из свега. Мислим да су лични интереси тадашњег политичког врха САД итекако одиграли значајну улогу у целој причи око КиМ. "Косово" је дело корумпираних политичара и албанске мафије.
Препоруке:
23
1
40 среда, 31 октобар 2012 01:04
Рин о-о то
„Суд историје и предака“ Г. Вукадиновић, овде, врло озбиљно апострофира. Не као танак, немоћан аргумент (у недостатку других), као неки апел мотивисан религиозним или метафизичним. Ја то тако нисам разумео. Финеса је у препознавању егзистенцијалног, оног што чини опстанак за овај народ и што је данас угрожено као некад али перфиднијим средствима и с истим ако не и већим могућим погубним последицама за овај народ...
Препоруке:
17
0
41 среда, 31 октобар 2012 01:13
Слободан
Мислим да нема недоумица око основне идеје и аката САД и Комп. Ми смо на споредном колосеку,али често камичак који жуљи. Основни дугорочни циљ Запада је овладавање свим ресурсима земаљске кугле и нема тог средства које неће применити да би овај циљ постигли.Зато на овом нашем плану истовремено подстичу турску експанзију у "мек трбух" Русије,граде "одбрамбени појас" у бившим чланицама Варшавског пакта и уништавају Србију склону братском руском(Бугарска се по обичају брзо и лако пребацила на страну "победника").Проблем је очигледно у томе што се (опет са Запада) клица потрошачке културе шири све брже светом,услед тога и жеђ за кредитима у виртуелној привреди(што је проф. Душанић лепо објаснио),те све више држава придружује тој неодговорној "економској" политици. У том процесу овим државама (нажалост и Кини) изгледа је неопходно да цупкају уз коловођу који цео свет гура у провалију не би ли се "његова последња угасила".
Ову владу треба срушити пре него направе непоправљиву штету.
Препоруке:
18
0
42 среда, 31 октобар 2012 01:14
Рин о-о то
... „Суд историје“ је рестриктиван, ретко даје репесаж, другу шансу и вађење (неопрашта слепило и невиђење тог „суда“ који није био болећив према онима који су нестали, тај „суд“ се јавно оглашава вековима). „Суд предака“ је репер за озбиљност. Жртва предака је била неизбежна, бранили су супстанцу и одбранили су је. Она увек значи опстанак али и клицу бујања за будуће. Непрепознати је данас није ствар писмености и памети већ је више показатељ прихватања наметнутог губитништва (од споља и последичном самодеструкцијом) и одсуства капацитета за виталност. Та супстанца нема цену. Она нас наводи на „суд предака“ стално. Ако доспемо на тај „суд“ већ сутра а прича иде у том правцу, то ће значити да је погубна пресуда свима нама одавно уручена, да смо се с њом сложили и да је већ реализована. За почетак, одложимо бар негативну „пресуду предака“ . Негативан „суд историје“ према нама онда неће бити сазван.
Препоруке:
16
0
43 среда, 31 октобар 2012 01:40
Одбрана и последњи дани
Ако њима не досади да нас у вези са Косовом притискају и уцењују, не сме ни нама досадити да на то, макар, скрећемо пажњу, подсећамо и упозоравамо.


Баш тако. Доста пута чујем како су они свемоћни и да ми ту ништа не можемо направити. Наравно да можемо. За почетак је довољно имати свест о ономе шта нам се догађа.Преносити сазнање.
Препоруке:
24
0
44 среда, 31 октобар 2012 01:54
mislite o tome
"Важан је и овај назирући сукоб између премијера Дачића и (вице)премијера Вучића, који је у последња три месеца толико пута био енергично демантован да више нико и не сумња у то да постоји и да је веома озбиљан. Важна је и чињеница да се на рачун овог другог у „слободним“ и „ослобођеним“ српским медијима већ дуго не може прочитати ни једна једина критичка реч, док се овај први вређа и развлачи и када за то даје и када не даје повода."

Bravo. Ovo niko nije napisao, a potpuno je tačno. "Alek" je nedodirljiv, hvale ga i mondijalisti (E-novine, Kurir, Blic, Pečat... od Duška Janjića i Boška Jakšića, do Milorada Vučelića, a Dačića pljuju i kad treba i kad ne treba. Neće biti da je to baš slučajno.
Препоруке:
21
1
45 среда, 31 октобар 2012 02:39
Gordana
Kao i obicno, Djordje iznosi esencijalne probleme i zakljucke i na tome mu veliko hvala.
Sta posle clanka proizilazi; i sadasnja vlast, kao i predhodne, nece da menja udvoricki nacin vodjenja politike Srbije, nece i nezeli da menja kurs u , jedinom spasonosnom pravci Rusije i Kine, nece da proglasi NEUTRALNOST koju predlaze i obrazlaze Kostunica ,kao politiku koja nikoga ne odbacuje, a samim tim i vredja, ali nama daje mogucnosti da se pobrinemo o sopstvenoj buducnosti,...
Zbog cega sve ovo NECE? Zbog toga STO CE IH ZPAD
S M E N I T I!!!Znaci, Srbija ide u ropstvo da bi se i ova vlas odrzala SVIJIH 4 GODINE!
MORAMO LI MI TU CENU DA PLATIMO?
Препоруке:
26
0
46 среда, 31 октобар 2012 02:42
Siniša
Pregovora neće biti već ,,dijalog'', što znači razgovor, razgovor oko ,,dobrosusedskih odnosa dve nezavisne države''. O tome se ovde radi, a da je to uradio Tadić bio bi proglašen za najvećeg izdajnika, ali pošto su to uradili Nikolić i Dačić onda je to uredu. Zbog čega ćute one patriJote sa severa KiM, zbog čega ćuti Koštunica? Nisam čuo ni navijače Zvezde i Partizana da prozivaju(vređaju) Nikolića i Dačića, a znamo kako su se ophodili prema Tadiću. Ja znam zbog čega ćute, ali ako bi rekao ne bi mi pustili komentar, jer bi smatrali da je to kleveta. Novac, fotelje, javna preduzeća, namešteni tenderi, javne nabavke, zaštita od gonjenja od strane policije i pravosuđa...to je njima važno, a ne KiM, priča o KiM im je potrebna da se dokopaju vlasi i prevare naivčine za glas. Sada više nema skrivalica, maske su pale. Koji, bre, stranci, zavere...ajde više ne lupetajte, mnogo ste smešni, to je alibi priča koju domaći političari-prevaranti serviraju.
Препоруке:
19
7
47 среда, 31 октобар 2012 03:09
Цмок Торонто
Стогодишњи пубертет Србије ...Колико дуго је Србија имала своју државност у једном *цугу*?
За 100 година изгубили смо, на силу, више душа него што нас данас има.
Ако је за утеху....Каки смо ни за дисмо нисмо.Можда!.
Препоруке:
11
4
48 среда, 31 октобар 2012 03:29
"A Djura ce ti oprostiti sto te je tukao"
Oprostismo i mi "Milosrdnog andjela" i kasetne bombe od kojih i dandanas ginu nasa deca,i sve veci
broj obolelih od karcinoma medju pripadnicima svih generacija gradjana Srbije.Oprostismo im i osiromaseni uranijum od koga ce se nase tlo ocistiti kroz milione godina.A dok se to ne desi jesce nas narod zagadjenu hranu i piti istu takvu vodu sve dok jednog dana ne izumre od" siline ljubavi Milosrdnog andjela" ili ne pocne od silne radijacije da svetli kao sijalice na Bozicnoj
jelki.A nasi ce politicari sacekivati te nase
"dobrotvore" sa osmehom od uveta do uveta,crvenim tepisima i toplim dobrodoslicama i naravno sa cetiri hiljade policajaca.Na ulicama naravno nece biti zive duse sem pomenutih policajaca kao da je kuga stigla u grad pa se treba sakriti i zastititi.Eto upravo smo jednu takvu posetu dva
"andjela" preziveli i Bogu hvala odose da prenoce kod svojih sticenika i usput prime malo baksisa jer poslovica kaze da "Ni kod babe nema dzabe!"
Препоруке:
20
1
49 среда, 31 октобар 2012 04:19
Светислав Костић
@ Decko iz B! Ваљда зато што смо ми прекодрински Срби наше горе лист и у томе нам је негдје једне двотречинска већина Срба у Србији једнака. Проблем је само у околности, да се квислиншки олош међу Србима унутар БиХ граница може тешко да нађе, док у Србији постоје далеко веће "шансе" да се унутар оне једне трећине потенцијалних фукара може да нађе довољна маса политикантског олоша у служби окупатора.

Када муви извадиш ногу, убио си је јер је ситна. Срби у Републици Српској и уопште у БиХ, не могу себи допустити "луксуз" да своме народу окрену леђа јер је народ којем припада његова једина заштита. А један немали број морално пропалних Срба у Србији иодентификује се са Окупатором и ставља у његову службу и под заштиту.
Препоруке:
23
1
50 среда, 31 октобар 2012 04:29
plitko oranje
Zasto KOSmet.Ponudicu odgovor.Prvi ;rudno bogatsvo.Drugo kes od heroina i ostalih droga,mozete zamisliti samo put Pristina -Tirana,za uvoz kokaina.Mozes uvesti tone,legalno.Kes nema traga,to drzati na pameti i ne zaboravjati.Trece;presedan da se jedna drzava odrekne vlastitog teritorija,i to u 21 veku.To bi znacilo uspela im igra,mogu dalje i to legalno.Ima jos,ali i ovo dosta.
Препоруке:
26
0
51 среда, 31 октобар 2012 09:01
Srboljub Savic
“Ни мени није сасвим јасно ... је то тако, и зашто је странцима до Косова баш толико стало ..."
U strategiji anglosaksonskog sveta, koga sada, vode SAD,
nema promene vise od dva veka.
Cilj te strategije je osvajanje bogatstava (velikih) na teritoriji
Rusije (carske, SSSR i danasnje).
Takodje, Sloveni u Evropi su veoma znacajna grupa naroda,
koji su "neprijateljski" kad ne mogu da nestanu (ratovima,
asimilacijom, raspirenom "mrznjom", ...) Anglosaksonska
grupa, i danas, veruje da je jedino "Bogom dana" i da joj
pripada i vlast i "slast".
Zbog toga, nisu podrzavali (a jos manje voleli) borbu Srba
(a ni ostalih) za oslobodjenje, pa su ustanci i ratovi protiv
Turaka, trajali do 1913.
"Spakovali" su nas u SHS i Jugoslaviju i drzali, dok je
"paket"/"kavez" mogao da sputava Srbe-male Ruse (po
njihovom) i slobodoljubiv, bundzijski narod. Podrzavali su
nas (a Ruse "jos vise").
S. Savic
Препоруке:
23
0
52 среда, 31 октобар 2012 09:07
Srboljub Savic
D2. Da, bili smo “saveznici” u dve velike svetske klanice.
Chercilu nije bila “gadna” prolivena “komunisticka” (naj-
omrazenija) krv za smanjenje engleskih zrtava (da, Shkoti
su daleko vise dali krvi za V.B.)
Da, podrzavali su Tita (i njegovu diktaturu) da bi mi bili primer
ostalim Slovenima (i slobodarskom pro-“crvenom” svetu).
Da, demontirali su ono malo structure, koja je jos “glumila”
celovitost Jugoslavije, kad su pripremili novu klanicu 1991.
Primili su “nasilu boga” slovenske drzave (I Rumuniju, zbog
blizine Rusije) u EZ I NATO, iz istih, starih interesa.
Posto su “mali Rusi” jos bili “zivahni”, cinili veci deo JNA
(“nagnute” Rusiji), pretili da nadju zajednicku nit u BiH, to
su sankcije, “finasijsko-bankarske ujdurme” bile nedovoljne,
pa je potpaljen albanski faktor na KiM, a Srbija bombardovana.
Unutrasnja pro a anti-srpska struktura Srba (i drugih) je
bila pripremljena, narod pomislio da se kopca normalno, pa ...
S. Savic
Препоруке:
19
0
53 среда, 31 октобар 2012 09:09
Vuk
nastavak
To bi im u tom slucaju bilo veci interes nego odrzavanje nekakve kvazidrzave Kosovo.
Jesam li siguran u ovo? Iskreno receno nisam ali sam siguran da ce nas put kojim nas ova vlast vodi kao I onaj kojim nas je prosla vodila odvesti u gubitak i Kosova I mnogo vise od Kosova.
Препоруке:
13
0
54 среда, 31 октобар 2012 09:21
Srboljub Savic
D.3.Posluzili anti-Ruskim interesima anglosaksonaca i SAD.
Kao I obicno, naslo se, u svemu, jos nekoliko interesa za
udruzivanje, pa smo stigli dovde, da ne shvatamo da su nam
Albanci na KiM sabraca po manipulaciji.
Njih su, takodje, visestruko iskoristili.
Sem male grupe u narko-biznisu (opet jer su "neprobojni"), u trgovini ljudskim organima i
oruzjem, narod nije dobio nista. U pripremnoj
fazi, instrurani su da uniste izgradjenu
industriju, ne koriste drzavno zdravstvo, ...
Price o ubijanju su sirene perfidno (i ubedljivo).
Drzavnu imovinu i bogatstva krcme americke "gazde".
U Peci je nezaposlenost skoro, 100%.
Svu "podrsku" i sve amterijalno su krvavo i skupo
(bukvalno) platili kroz specijalne porweze, pod
pretnjom smrti.
Naravno, anglosaksonci nikad ne priznaju da su
nesto pogresili, a SAD jos uvek imaju interes da
se Srbija "ne sastavi". U tome joj pomazu sve
vlade (i pre i posle 2000-te).
Dokaz: Raspravljamo o aksiomu-KiM je Srbija.
S. Savic
Препоруке:
20
0
55 среда, 31 октобар 2012 09:25
Родољуб
Једна реч - БРИЉАНТНО!
Препоруке:
19
0
56 среда, 31 октобар 2012 09:34
брм
"поред извештаја Европске комисије који се српској јавности покушавају представити као „страшни суд“, постоји и „суд историје“
а у том суду ће писати да ниједан владар у последњих 30 година није укинуо совјетске покрајине Косово и Војвоидну..све бивцше совјетске републике сличне адинистративне јединице укинуле су одмах по паду Берлинксог зида...
тако се брани Ккосово а не гуслањем и јуначењем преко типки тастатура
Препоруке:
14
3
57 среда, 31 октобар 2012 10:00
uporno netolerantan
Gospodin Djordje Vukadinovic je u poslednje vreme sve vise direktniji i otvoreniji;sto mi licno veoma prija,sa jedne strane,ali me i brine sa druge...

Njegova prezasicenost EU-forijom,licemerima,ucenama,ocrnjivanjima i dr.,jeste ono sto svakog Srbina muci.Djordje je jedan od retkih koji danas realno kritikuje politicare,NVO,"prijatelje i neprijatelje",a kao takav je raznima trn u oko,zbog toga se i brinem,to su preopasni igraci,posebno zapadni "prijatelji".
Препоруке:
25
0
58 среда, 31 октобар 2012 10:07
синиша @ АЧ
Историјски гледано однос Срба и Руса је братски у најбољем смислу те речи. Прво и основно то су два народа потпуно истог генетског порекла, наравно уз одређене варијације и интернационална мешања, са Татарима, Немцима Руси, а Срби са грцима и исламским народима, отприлике као однос Срба и Црногораца или босанских муслимана у националном смислу. У политичком смислу Србе и Русе везује заједничка борба против немачких и турских освајача. У идеолошком смислу Србе и Русе везује православље, али и јаке традиције социјалистичких тежњи, социјалне и људске правде.
Разлике су у томе што су Руси и Русија велики народ и њима је државотворност у првом плану, а Срби су мали народ и њима је национално и локално у првом плану.

Русима се стратешки више исплати слободна Србија него инструментализована Србија, за ралику од нпр. Немачке или САД који траже само и једино покорност и инструментализацију.

Значи за Русе је поравило ко није против нас тај је са нама, и то је исправно.
Препоруке:
17
0
59 среда, 31 октобар 2012 10:24
Једноставан тест
МЕТА ЈЕ СРБИЈА.Косово је за њих важно као део Србије. А да је то тако доказ је да су Војводина и Рашка већ на нишану.
Препоруке:
27
0
60 среда, 31 октобар 2012 10:30
Србин црнац, атеиста, муслиман, католик, комуниста...
Из пасуса у коме се описује "лига систем" српске политике мислим да је господину Вукадиновићу јасно да избори практично не постоје, избори се не могу звати изборима ако је бирање обесмишљено и само илузија која маскира већ зацртану политику (свака сличност са САД је случајна), па и сами разултати избора у вишијевској држави показују да се и у њих може основано сумњати, то су отприлике резултати у смислу Туниса, вероватно најевропеизоване и највише секуларизоване арапске државе у којој после 'револуције' на изборима победи исламистичка партија. Човек се запита - како је то уопште могуће. У овом историјском тренутку може се рећи за сигурно, једна ствар је престала бити случајност и постала константа: Данашња Србија је постала антитеза саме себе и своје историје. Србија данас је постала антисрбија, сушта супротност саме себе, негација своје историје и идентитета. Добро подмазани механизам с програмом за самоуништење.

А време иде.
Препоруке:
18
1
61 среда, 31 октобар 2012 10:42
Петар Петровић
Гдине Вукадиновићу, као и увек, нема се шта додати и одузети. Свака част! Једно размишљање, ако могу. Једном приликом су замерили Др. Шешељу чињеницу да су међу активистима СРС-а има и сувише много људи који су "необразовани" и "некултурни" и као такви врло тешко могу придобити ширу подршку за страначки програм, а самим тим и гласове на изборима. Шта више, иако ове замерке и нису биле сасвим тачне, предрасуде створене у медијима допринеле су да се свесрпска идеја сатанизује међу Србима и сведе на субкултурни феномен о коме није популарно ни мислити, а камоли гласати. Др.Шешељ је на то одговорио да успех странке зависи у највећем делу од рада на терену, од конкретног политичког деловања, док се српска интелектуална елита држи "салонских" расправа и избегава активно учешће у српском политичком "куплерају". Успех српске идеје и сада и онда био је у активном политичком раду. Суд предака није "резервисан" само за оне који чине "лоше", већ и за оне који не чине "добро".
Препоруке:
17
0
62 среда, 31 октобар 2012 10:50
Dragan Katun
Vi kao i dobar broj nas sagledavate da je sve otislo do... , nemaju oni ni tu iskru u nekom uglu svesti o casnim precima a jos manje sta ce reci potomstvo.

Sad i odmah, mi smo /ucesnici u javnom kupleraju/ nulta tacka, necemo valjda da se obaziremo na brabonjave dedove i slinave degenerisane potomke. Jedan je zivot.
Препоруке:
12
0
63 среда, 31 октобар 2012 11:08
Србин Обични
Прво сам хтио да кажем своје мишљење... па сам онда хтио да критикујем власт... и на крају бих хтио само рећи да сам задивљен националним радом господина Ђорђа Вукадиновића. Да нас је богдо више!
Препоруке:
24
0
64 среда, 31 октобар 2012 13:11
Impuls
Izraz "višijevska Srbija" sve govori.
Препоруке:
16
0
65 среда, 31 октобар 2012 13:43
Зоран Кардашевић
Мислим да је размишљање у тексту тачно и довољно само за кога. Нема ко да чује ту истину видите да им је мало што су нам државу уништили сада би и да нам је огаде по ко зна који пут, што успешно чине већ дуже време.
Србин је тешко бити, па још и у Србији кад тренутно и без рата фукара не да проговара него влада а паметни не да ћуте него беже главом без обзира ако могу.
Ко може?,ко треба?, а ко чути и преломити у корист државе Србије, исувише смо исконтролисани, не знам да ли се већ родио неки нови вожд али ако га и нема морамо га направити.
Знам само да без људи нема ни народа и нације а да би иста преживела мора да има државу, ружна реч али све у њу стане, и без ње се нећмо изборити ни са једним злом. Потребно је људима дати одговоре, мислим да је свима већ доста страдања без смисла,и ценим ваш напор да барем опричате истину.
Препоруке:
12
0
66 среда, 31 октобар 2012 14:10
Светислав Костић о Ресурсима на Космету
Запад је 1999. заузео положаје да би експлоатисао обилате минералне резерве на KiM. У које се убрајају знатне наслаге олова, цинка, калдијума, сребра и злата. За Космет се процјењује да садржи око 17 милијарди тона угља. Али то све представља само "ситниш" у прорачунима западних влада.

Тренутне материјалне користи које се дају опљачкати са Космета су сићушне према много већем потенцијалу за обогаћивањима која маме у регионима још источније, гдје су САД и земље Натоа развиле огромне интересе последњих година.

Невјероватно је да се тако мало пажње посвјећује повезаности између инсистирања Запада на преношењем прерогатива државности од Србуије на Приштину у пракси у једној мјери колико је и формало признање КИМ од Србије. Због тога не треба никога ни мало да чуди напр. тврд став француске, раније традиционалне савезнице Србије. А неколико десетина спашених америчких пилота у 2. Свјетском рату нису данашњим САД вредне одрицања од једног Космета богатог ресурсима.
Препоруке:
14
1
67 среда, 31 октобар 2012 14:19
doda
Kosovo je albansko Vukadinovicu.Bilo je srpsko onoliko koliko je trajao san o izlasku na more.Shta sad nije jasno?Srbija je samo kolateralna shteta na putu formiranja Etnicke Albanije to jest, prava svih albanaca da zhive u jednoj drzhavi.Mozhete biti protivni ovoj ideji ali shta mozhete uciniti?Nada poslednja umire a snove vam niko ne mozhe ukrasti.Kosovo vama sluzhi da palite mase,a time lazno rodoljublje poprima ono shto se zove "manipulisanje masa".Od ideatora "velike Srbije" pa do dan danas Kosovo je "eldorado srpstva".Na temi Kosovo,profitiraju,vashi politicari,Novinari,kriminalci to jest DON KIHOTI sadashnjosti ,ali na zalost velikog gubitnika srpskog naroda.
Препоруке:
6
32
68 среда, 31 октобар 2012 14:30
синиша @ Doda
А шта је вас, да не кажем Албанце до сада спречавало да направите државу? Кад кажем до сада мисли на последњих хиљаду година од када живите на Балкану или ако ви више волите последњих две хиљаде година од када говорите да сте ту присутни. Шта вас сада спречава да презентирате било који материјални споменик културе на том подручју, зато што ти споменици представљају историјски траг. Који је то историјски траг који су Албанци ту оставили?

Да ли мислите да нешто, држава којој тежите, или било шта друго може астати ни из чега, да може настати без државних и међународних уговора, без било каквог учешћа и присуства било где.

То се до сада није никада и нигде није десило. Зашто мислите да ће се десити сада?

Позицију српског народа и државе диктирају геостратешки токови и неповољне околности, што нема много везе са албанским доприносом, заслугама, чак ни кривицом, али то је нешто што се увек мења. Данс те околности нису исте као пре десет година, а сутра ће бити другачије.
Препоруке:
19
0
69 среда, 31 октобар 2012 14:54
doda
sinisha@A o kojim tragovima pricate,crkvenim ili populaciju kaj sada zhivi na Kosovo?Ko je kriv shto do dan danas nemamo tu drzhavu kakvu smo je zamislili?Necu ti odgovoriti na drugo pitanje dok ne procitash knjigu Dimitrije Tucovica" Albanci i Srbi".Shto se tice crkava i manastira recicu ti jednu notornu istinu a to je da ste hricanstvo uzeli od nas albanca.Kako?Juzhni sloveni su ove oblasti nastanili tek u VII ili VIII veku ,a dalje ostavljam tvome intelektu ili znanju da procenish ono shto sam pisao.
Препоруке:
4
21
70 среда, 31 октобар 2012 14:54
Мирослав Ђукић
Одличан текст! Нисам једино сигуран да политичари размишљају "са чим ће изаћи пред Милоша и остале српске војеводе".
Препоруке:
14
0
71 среда, 31 октобар 2012 15:26
брм
doda
"Kosovo je albansko Vukadinovicu.Bilo je srpsko onoliko koliko je trajao san o izlasku na more.Shta sad nije jasno?"

e kad bi ovо shvatili i Srbi - da BEZ ALBANSKE OBALE NEMA NI KOSOVA.. косово се брани на јуžnim obalama некадашње Dalmatie superior... Косово без изласка на Јадранску обалу (удаљену мање од 100 км) је смислено колико и Книн без Задра и Шибеника...

Није се српска воЈска у Балканским ратовима борила да ослободи само Косово ВЕЋ ДА ИЗАЂЕ НА ОБАЛЕ ЈАДРАНСКОГ МОРА - ТО ЈОЈ СИЛЕ НИСУ ДОЗВОЛИЛЕ!!! Тада српску политику нису водили имаоци Шуваревих диплома..

"Shto se tice crkava i manastira recicu ti jednu notornu istinu a to je da ste hricanstvo uzeli od nas albanca.Kako?Juzhni sloveni su ove oblasti nastanili tek u VII ili VIII veku" а ви сте као потомци Илира, чувених античких гусара и морепловаца?? ако је тако реци ми једну албанску реч за било шта везано за пловидбу - барку, брод, весла, једра..
Препоруке:
17
3
72 среда, 31 октобар 2012 15:50
Jasna Simonović
A na sudu predaka i potomaka možda će pitati i da li smo mi uopšte imali sudstvo!
Kako inače objasniti telekomunikacione kablove koji su se razapeli iznad Kosova, a odapeli iz Beograda na sve strane sveta mimo tadašnjih postojećih zakona?!
Kako inače objasniti na sudu predaka i potomaka (koji se valjda nalazi u svima nama) da se pravna regulativa državnosti ne može držati samo na biološkim koncima koji treba da krpe parčiće zemlje, niti na platformi ideje Jugoslavije, koja se dvaput razbila o glavu sopstvenom narodu, već i na kući Srbiji koja ima ekonomsku podlogu i na pravu na samoopredeljenje koje ima ljudsko opravdanje...tako nekako...
Препоруке:
13
0
73 среда, 31 октобар 2012 16:03
Без коментара
`Америчка државна секретарка Хилари Клинтон рекла је у Приштини да су независност и границе Косова неспорне. "За мене, моју породицу и за моје америчке суграђане, то је више од спољнополитичког питања. То је лично питање", изјавила је она, и додала да су САД увек и на сваком кораку биле са народом Косова и да ће остати партнери на даљем путу развоја Косова`
Препоруке:
10
0
74 среда, 31 октобар 2012 16:08
Бојан Приштина
И ја се одавно исту ствар питам зашто увек толика сила на нас, на страну даља историја, како је могуће да се принцип војне интервенције без одлуке Савета безбедности баш преко наших леђа сломи, па онда принцип о неповредивости граница опет преко наших леђа ... А Косово ко Косово, чак иако су неке друге области сада главни центри Српске државе једино Косово до у стопу прати нашу судбину, као огледало и рефлексија. Када нам нешто није довољно јасно је само да погледамо Косово оно је неше огледало и наш путоказ.
Препоруке:
13
0
75 среда, 31 октобар 2012 17:01
kaca
Bravo gospodine Vukadinovicu ! Apsolutno delim Vase misljenje o istorijskoj remiscenciji na za njih nepravedene rezultate Balkanskih ratova i I Svetskog rata . Samo ljudi bez istorijskog pamcenja , bez duhovnosti i koji misle zeludcem a ne glavom mogu govoriti da ova remiscencija nema nikakve veze sa sadasnjosti i da je to samo istorija i proslost .
O sadasnjoj generaciji politicara , pocev od 2000 godie i te kako ce suditi ISTORIJA I BUDUCE GENERACIJE , JER NAZALOST VECINA NIJE DORASLA SVOJIH PREDAKA .
Препоруке:
11
0
76 среда, 31 октобар 2012 17:16
синиша @ Doda
И крава кад пасе на ливади остави иза себе неки траг.

Траг о коме сам ја говорио је културно-историјски. Ви подцењивачки говорите о "црквама". Није црква само "црква". Ту су биле и болнице и књиге су се писале и слике сликале. Живели су људи који су оставили културни траг.

Мој деда је био безбедњак на караули према Албанији 1918-1924 године. Сви његови информери су били Албанци. Јављају и данас. Тако да за мене Албанско - Српски односи нису спорни. Причамо о држави.

Тачно је да су се Срби доселили из данашње Украјине иза Карпата на Балкан у 7. веку и тачно је да је досељавање организовала Византија.
Оно што не знате то је да је та иста Византија у 11. веку скоро трећину тих Словена који су населили Пелопонез преселила у Малу Азију, а из Везиристана доселила варварска племена како би ометала српску доминацију Балканом, а та племена су преци данашњих Албанаца.
Препоруке:
13
3
77 среда, 31 октобар 2012 18:35
мандарина

синиша

Тачно је да су се Срби доселили из данашње Украјине иза Карпата на Балкан у 7. веку и тачно је да је досељавање организовала Византија.


тачно је колико и то да сам ја "Кинез".

Запамтите да је једини "доказ" о досељавању Словена, ДАИ (De Administrando Imperio) - ФАЛСИФИКАТ. То наравно не значи да је било и "допуњавања" сверном браћом - али Словени су у суштини староседиоци.

Немам примедби на остало што сте изнели.
Препоруке:
17
1
78 среда, 31 октобар 2012 19:46
Manasko
Sve je jasno, a najjasniji je ovaj SRPSKI POLITICKI KUPLERAJ, tako ste to lepo rekli da nije potrebno nista vise dodati, osim, mozda, jos jedan vapaj za samopostovanjem i malo cojstva (braniti druge od sebe) udahnuti nasem "kupleraju" jer, postoji osnovana sumnja da ce nas pojesti neka "venericna bolest" 21.veka i to sa sve Kosovom.
Препоруке:
9
0
79 среда, 31 октобар 2012 20:35
SS United States
The earliest surviving copy, (P=codex Parisinus gr. 2009) was made by John Doukas' confidential secretary, Michael, in the late 11th century. This manuscript was copied in 1509 by Antony Eparchus


као што видите: све неке копије, и копије копија.

а то да су преписи оригинала (кде је оригинал?) аргумент?! Хаха...мени не мог да продају такве бајке...


SS United States is a luxury passenger liner built in 1952 for United States Lines designed to capture the trans-Atlantic speed record
Препоруке:
2
0
80 среда, 31 октобар 2012 20:57
milwood
Zašto samo Kosovo da nam se vrati pod suverenitet ?
Zar nisu i Skadar i Skoplje nesumnjivo istorijski gledano srpski gradovi ? Kakve ima veze kada je šta izgubljeno . Ako ne tražimo naš Skadar i Skoplje zašto tražimo samo naše Kosovo ? Moramo biti principijelni i tražiti sve što nam je oteto ili ništa .
Препоруке:
6
10
81 среда, 31 октобар 2012 22:34
duki
@ milwood
po tvojoj logici stvari bugari bi trebali da traze i beograd i podgoricu, jer se velika bugarska prostirala od crnog do jadranskog mora, a makedonci bi trebalo da traze pola sveta -sve do indije, mongole da i ne spomonjem, eva bas se turci ovih dana zalazu da obnove otomansku imperiju. treba se pomiriti sa cinjenicom da je kosovo izgubljeno, i da cemo mi srbi nestati kao sto su nestali avari, i drugi narodi kroz istoriju. cinjenice govore da ako nastavimo sa ovom stopom mortaliteta i iseljavanja podmladka za nekih 50-ak godina cemo izumreti, znaci ne samo da nece biti kosova - nece biti srbije. zalosno je sto to ne shvatate, kad budete shatili bice kasno. pozzdrav
Препоруке:
4
5
82 среда, 31 октобар 2012 22:54
У вези досељавања
Расправа о времену досељавања САМО Срба на Балкан (у контексту расправе о праву на одређену територију), је доказ дискриминаторског и мрзитељског односа према српском народу. Или ће се покренути питање времена досељавање СВИХ ЕВРОПСКИХ НАРОДА на територије које данас заузимају, или ће се прихватити принцип ОЕБС-а да су границе успостављене после Другог св. рата недодирљиве.
Нема никаквог оправдања да се расправља само о доласку Словена или Срба на садашњу територију (у контексту права на ту територију), а да се из те расправе изоставе Германи, Франци, Келти, Ибери, Грци, Арапо-Бербери,Визиготи, Остроготи, Латини... А ако би се на све применио тај принцип - који се сада примењује САМО НА СРБЕ и СРБИЈУ - онда ниједна европска држава не би остала у садашњим границама а неке би биле избрисане са географске карте.
Питање је дакле - зашто се само поводом граница српске државе негира принцип ОЕБС-а?
Препоруке:
10
0
83 среда, 31 октобар 2012 23:38
апис
Ђорђе има тај убитачни коментар, коме је веома тешко шта додати, бар из мог угла. Ипак ћу пробати да се надовежем.У овом нашем политичком блудничењу, цех ће платити народ, а држава ће бити осрамоћена.Значи раставимо се од блуднице, која нас стално зове у њен загрљај. Вратимо се у загрљај мајци, која нас никада неће оставити, нити издати, чак и када грешимо. Нама треба да буде јасно да вештачко дисање које Америка даје Тачију , на дуже стазе је неодрживо. То је јасно Пентагону, и зато им се жури. А Богме се некима и у Србији жури, и они то и не крију, већ јавно промовишу нови тренд. С' обзиром да ми знамо, да се ђаволу увек жури, никада Богу, онда је јасно са ким рат ратујемо. Стрпљен , сшашен, каже наш народ. Стога, послушајмо народну мудрост, и стрпљиво трпимо неправду, док не окајемо грехе.
Препоруке:
20
1
84 четвртак, 01 новембар 2012 04:32
Indiferentni
Kosovo je uslo u "srpski drzavni korpus" zato sto su to odlucile velike sile iz onog vremena i izaslo zato sto su tako odlucile velike sile ovog vremena. Njihove odluke nam se nekad svidjaju nekad ne ali o pitanjim drzavnih granica uvek odlucuju velike sile. To sto srpsko rukovodstvo nije obezbedilo podrsku ni jedne velike sile za planirano kreiranje jos jedne drzave svih Srba devedesetih je greska cije posledice ce se jos dugo ispastati. To rukovodstvo je imalo bezrezervnu podrsku velike vecine stanovnika ondasnje Srbije. Mozda bi vredelo pozabaviti se promisljanjem politickih i drustvenig struktura koje be pokusale da onemoguce manipulisanje stanovnistvom za samoubilacke poduhvate vodja. Mozda zvuci surovo ali osoba cija su oba roditelja izvrsila samoubistvo ne moza da bude politicki vodja. Privatno mi sa takvom osobom mozemo da saosecamo ali moramo uciniti sve da ne dodje u poziciju da raspolaze tudjim zivotima. Preveliki je rizik.
Препоруке:
3
1
85 четвртак, 01 новембар 2012 10:05
uporno netolerantan
@apis
mudro...
Препоруке:
5
0
86 четвртак, 01 новембар 2012 11:23
Микош------ САВРЕМЕНО ИЛИ СВЕВРЕМЕНО ?
Опет морам да поновим јер нико у овој држави да запамти и користи следеће.Прошле године је ,,Политика" пренела текст из Вол стрит журнала да су званично процењене РУДНЕ РЕЗЕРВЕ на КиМ 300 МИЛИЈАРДИ ДОЛАРА ЛИГНИТА И 900 МИЛИЈАРДИ СЕДАМ РЕТКИХ МЕТАЛА.Заборавни нека провере и убудуће чешће износе овај податак у наступима.Апстрактно је говорити о суду историје и предака када огромна већина непознавањем историје свог народа исказује однос према истим.Треба времена и систематичности да би се запуштено довело у ред у народу у ком се углавном чита штампа и живи од данас до сутра.Да је црква здравија и народ би био здравији,бољи и мање склон кварењу.Најопаснија је трулеж изнутра и када човек као свиња иде ко понуди шаку жита више. Нико да истакне да Растко Немањић чини библијску жртву(Исус богаташу:,,Раздај све и крени за мном.") одричући (се као најдаровитији син) престола и замонашивши се.ШТО ПРЕТЦИ ОСТАВИШЕ ОТПАДНИЦИ ПРОЋЕРДАШЕ И ПОТОМКЕ ,ДА НАС ПРОКЛИЊУ, ЗАДУЖИШЕ.
Препоруке:
5
0
87 четвртак, 01 новембар 2012 15:24
Грга Мирић
КАКАВ ЈЕ ТАЈ ДАЧИЋЕВ СТОМАК!?

Ја се ишчуђавам и дивим како је могао Ивица Дачић да има тако јак стомак да свари пред њим самим,пред његовим лицем И ОЧИМА, изјаву, на заједничкој конференцији за штампу, Клинтонове да се, тобож, не тражи од Дачића и других на власти да признају "независно Косово", али је "независно Косово завршена прича", а у Приштини још је додала да је то њена "и лична ствар".
Како је издржао Дачић (и Николић и др.) да уопште разговара са неком женом из Америке (макар она била и на положају) која каже нашима "у брк" да је "независно Косово" трајна чињеница и о границама на балкану више нема шта да се расправља. Шта би она рекла Дачићу да је оришао у Америку и да каже њој да је "независна држава Калифорнија од Америке" за Србију и за Дачића "лично" -- завршена прича.
Зар је могао да издржи да јој макар не каже, може за њу да је то завршена шприча, али за Србе је Србија завршена прича.
Препоруке:
3
1
88 четвртак, 01 новембар 2012 16:48
@Микош------ САВРЕМЕНО ИЛИ СВЕВРЕМЕНО ?
Економска или геостратешка објашњења не могу да објасне зашто се подстиче сецесија у Војводини а поготову у Рашкој. Или зашто се не подстиче сецесија у Истри и Далмацији које имају важан стратешки положај а било би релативно једноставно припојити их Италији.
Препоруке:
0
0
89 четвртак, 01 новембар 2012 22:10
синиша @ Grga Mirić
Клинтонка не зна где веже, а где дреши. Трговина органима је доказана, а и њихова лична улога у томе. Како се онај одвратни мали човек смејао кад су га питали за ту трговину, па је касније због те трговине поднео оставку на место министра спољних послова у Француској, тако и она изиграва неограничену моћ да може то да заташка. Не може. Руске службе имају све доказе и ни Бог не спашава ни Тачија ни Кушнера ни америчке званичнике.

Она одлази у ропотарницу историје где ће се њени поступци описивати, и њени и Олбрајтини и Клинтонови, горе него Калигулини и Неронови, Хитлерови и Химлерови. То су зликовци тог ранга.

А што се критике Николића и Дачића тиче ту сте у праву.
Препоруке:
4
1
90 четвртак, 01 новембар 2012 23:43
Тијана
Судећи по претходним коментарима мало је оних који су рекли "ѕар опет о Косову", срећа наша. Да би Србија поново повратила суверенитет на Косову треба прво да поврати суверенитет уопште, бојим се да су нас 12 година "демократије" претвориле у вазале. А тада, када будемо суверени, када сачувамо нападнуту Војводину, повратићемо и Косово, даће Бог. До тада памтимо ко смо, колико смо предака изгубили за ову дивну земљу,сетимо се оних који су нас увек подржавали и никад нападали и бомбардовали. Сетимо се речи Владике Николаја Велимировића о држави и жртвама које су за њу дате. И причајмо све ово својој деци да их не залуде шарене лаже, посебно јер у школама уче лажну историју.
Препоруке:
6
0
91 петак, 02 новембар 2012 09:20
Зоран Кардашевић
Коментар аписа је мудар и једино могућ али уз неке примедбе које су већ дате од стране академика Недењковића или од почившег патријарха Павла "чије је стадо његова планина" ми биолошки нестајемо, и почетак нашег опстанка управо ту мора да почне без чекања.
Коментари попут овог господина Вукадиновића би требало да одређују нашу националну свест, али све ово има смисла само ако имамо државу, само тим инструментом можемо остварити циљ и победити зле силе.
Препоруке:
1
0
92 петак, 02 новембар 2012 10:41
Бела
среда, 31 октобар 2012 21:34
duki
@ milwood
treba se pomiriti sa cinjenicom da je kosovo izgubljeno, i da cemo mi srbi nestati kao sto su nestali avari, i drugi narodi kroz istoriju.


чини ми се да нису настали. ево их у виду суседа.

Црвена, Бела Хрватска. Све монголоидно/аварске ознаке територија...
Препоруке:
1
0
93 петак, 02 новембар 2012 23:42
Андро Лутак
Да ће влада у којој би главну улогу имала СНС, бити далеко кооперативнија од "жуте банде" гледе косовске независности, знало се и пре мајских избора.
Препоруке:
2
1
94 недеља, 04 новембар 2012 00:31
Daki
A sta ako zbog tvrdoglavosti i inacenja najmocnijim drzavama na svetu i zapostavljanja ekonomije, Srbija izgubi i ono sto sad ima? A sta ako dodje do potpunog raspada Srbije? Zar ne vidite da se to desava? Koliko samo mladih skolovanih ljudi svakodnevno napusta Srbiju? A broj gradjana Srbije se smanjuje jer niko ne zeli da zivi u bedi i da tu bedu ostavlja potomcima. Sta ce o tome reci sud predaka? I sto je jos vaznije, sta ce o tome reci potomci? Zato ljudi osvestite se. Politika je pre svega vestina moguceg. A osim toga, postoje mnoge druge vrednosti mnogo vece od ljubavi prema teritoriji sopstvene drzave. To su npr. hriscanske vrednosti: ljubav prema bliznjima (bez obzira na nacionalnost), tolerancija, postenje. Ako stavimo ove stvari na prvo mesto, problemi drzave ce se sami resiti
Препоруке:
0
5

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер