Nadam se da si ovo poslao Dačiću,Vučiću i Nikoliću !
Preporuke:
67
6
2
petak, 26 oktobar 2012 13:18
srbinbanjaluka
@ Vojislavu Koštunici
Slažem se sa vama da nije, niti to tzv. Kosovo može nama biti susjed.
No, znam da vi ovo gospodine Koštunica ne čitate, ali pošto imate podosta ovdje svojih strančkih vojnika, koji usput napisano, šta god vi rekli i izjavili oni to bez ikakve kritike podravaju, tako da ne sumnjam da će biti i ovaj put, pa eto nek onda oni odgovore umejsto vas.
Nego, šta sam htio.
Vidite, volio bi da mi date odgovor jeste vi famoznog 5. oktobra, za koji znamo da je bio i organizovan od strane zapada, tad to rekli svojim tadašnjim zapadnim prijateljima u razgovoru, to da rušite Miloševića ali znajte Kosmet je naš, i šta su vam oni odgovorili, ili još preciznije, jeste li vi znali gosp. Vojslave da i tad je za EU i zapad tzv. Kosovo bilo "unikatan slučaj" pa ste "možda" bili naivni ili.... :) ma joj, biće ipak da ste bili naivni, ako to niste onda jedino kao odgovor nameće se - željan vlasti, i to željan do te mjere da i ne pita sa kim je ruši, od kojih donacija :)
Preporuke:
60
41
3
petak, 26 oktobar 2012 13:21
Sale
Sve je rekao tačno ali ovi Šojići na vlasti i dalje, kao slepci, vode narod u eu-ropski ambis.
Preporuke:
54
5
4
petak, 26 oktobar 2012 13:25
srbinbanjaluka
@ Vojislavu Koštunici
nastavak....
Priča vam je naivna i degutantna, a ono što mi najviše gorčinu izaziva i zbog čega sam nesretan, vi zbog te priče imate danas podršku mladih ljudi, ja mislim da je to tragično.
To opet govori da mi kao narod nismo sazreli, mi dozvoljavamo da našom zemljom upravljaju ljudi koji su se "oprobali" u svim sistemima i situacijama, kod nas se država poistovjećuje za pojedinca, što je generalno mana čitavog istoka, zato onda i imao to da npr. danas strančke perjanica su iste, ali vidite ej, potpuno iste kao i prije 20. sad će bome i 25. godina :) Moram se zaista nasmijati. To je tužno, šta god vi mislili o tome.
Neki u međuvremenu kojih nema ili je prirodan odlazak ili bolest ili puč samo odatle sklonio. Pitam ja vas kakav je to narod ?
Pa nikakav.
To je upravo takav narod kod kojeg to i ta priča prolazi, tako da vi komotno možete danas i ovakve izjave davati, a do juče u tom kolu 5.oktobarskom ste igrali, i opet će vam priča proći. Tragično.
Preporuke:
46
42
5
petak, 26 oktobar 2012 13:29
Jednostavno
Kako je istina jednostavna, okrepljujuca i oslobadjajuca! Ako imas argument nad argumentima, a o njemu cutis i trabunjas da moras da prihvatis sve sto je, kao, dogovorio Borko (koji je i sam izricito javno vise puta ponovio da nista od toga ne mora da se prihvati i potpise), ako, dakle, kao papagaj ponavljas laz da se MORA prihvatiti sve to sto je opasno i nepovoljno po Srbiju- kako se to zove? Valjda- laz, prevara i izdaja! Da li smo mi svi moroni da to slusamo i cutimo? Mora da postoji neki instrument, kad su vec svi mediji blokirani, da srpski narod jasno da se ne moze precuti, kaze ovim sibicarima - sa varanjem je DOSTA! I moralo bi to da zagrmi tako da se toglavoj azdaji na vlasti gace zatresu dramaticnije i jace, od cvokotanja od dolazece Noci vestica.
Preporuke:
34
1
6
petak, 26 oktobar 2012 13:32
Konobar
Nije jasno kome se Koštunica obraća svojim zahtevom za poštovanje suvereniteta Srbije kada su Nikolić, Vučić i Dačić prihvatili Zajedničko Upravljanje GRANICOM sa šiptarima. Komšije u našoj ulici svi imaju tarabu kao GRANICU između sebe kao suseda. Kada je DSS pravio sporazum sa braniocima linije Karlobag - Karlovac - Virovitica morao je i on kao političar da ima u vidu moralni kapacitet koji su pokazali Toma i Aca kada im šef zatamničen u Hagu radi suđenja u "razumnom roku" od već jedne DECENIJE. Dragi Koštunice, ne kaže narod uzalud - pošten i lud su braća.
Preporuke:
26
7
7
petak, 26 oktobar 2012 13:32
XXX
Vojo izvini što sam te izneverio na poslednjim izborima i glasao za Dveri! To se više neće ponoviti! Trenutno jedinu ispravnu politiku vodiš ti i jedino sa njom možemo da se dignemo iz kaljuge u koju su nas žuti uvukli, a u koju nas sve dublje guraju novi vlastodršci!!!
Preporuke:
44
34
8
petak, 26 oktobar 2012 13:33
Milos Stankovic
Ozbiljnoj zemlji se i ne postavlja uslov da prizna deo sopstvene teritorije kao nezavisnu drzavu. Ali, i u zemlji kao sto je Srbija, svako normalan mora da podrzi stav koji je izneo Kostunica.
Preporuke:
44
5
9
petak, 26 oktobar 2012 13:51
Naknadna pamet@s.p.Lajković
Nadam se da si ovo poslao Dačiću,Vučiću i Nikoliću !S kojim pravom da im šalje?Oni nisu "prvoborci" 5. oktobra, palitelji Skupštine i glasačkih listića?Lako je danas biti naknadno pametan!Što nije Koštunica bio mudar kad je trebalo, već se udružio sa Đinđićem i sličnim upropastiteljima Srbije!
Preporuke:
18
33
10
petak, 26 oktobar 2012 14:04
Lazar
Naravno gospodine Kostunica da nista nije slucajno.
Ni pregovori nisu bas slucajno u Becu vodjeni, niti je saksofonista slucajno rekao da su Srbi izazvali I svetski rat.
Ko hoce da vidi, vidi, ko hoce da cuje, cuje.
Ko hoce da se klanja, samo u svoje ime neka se klanja.
Preporuke:
33
5
11
petak, 26 oktobar 2012 14:11
Najmanji
Opet neki komentari tipa:
Izvini Vojo glasao sam za Dveri. Ti si jedini ispravan bio i ostao.
ili
Izvini Vojo gde si ti ono bio 5? oktobra? Ti si oduvek bio izdajica i sada si.
Pa ljudi, bre majku mu!, dokle da se delimo. Čovek govori ono što je u interesu Srba, kao što i Dveri govore. Hajde da se okupimo oko jedne IDEJE. Da prevaziđemo politikantstvo. Moramo da prestanemo da strančarimo. Oni su ionako sujetni, još im samo mi falimo.
Voleo bih da postoji način da kaznimo patriotske stranke za njihove podele, jer hoću da glasam za SRBIJU i SRPSKE INTERESE.
Samo složni možemo da sprečimo propast srpskog imena i slave.
Ako nam to nije dovoljan razlog, gotovo je s nama.
Preporuke:
43
32
12
petak, 26 oktobar 2012 14:17
Vera Sobat
Dr.VOJISLAV KOSTUNICA =SRBIN,SRBIN,SRBIN i na to mu HVALA...HVALA...uz -
NAJVECE MOGUCE POSTOVANJE !!!!!!!!!
BRAVO DSS !!!!
Preporuke:
43
35
13
petak, 26 oktobar 2012 14:24
misterbiti
E VOJO-VOJO-bash ti lepo stajashe kalashnikov u onoj umetnickoj fotografiji.Tada si ucrtavao granice KOSOVA.Mi ne zaboravlamo umatnicka dela.
Preporuke:
27
38
14
petak, 26 oktobar 2012 14:32
Miki BG
Šta god rekli Evropskoj uniji, stvarno stanje na terenu se slabo menja, ni najmanje - na žalost - u pravcu poboljšanja interesa Srba i Srbije. Trebaće dosta mudrosti da se ispliva iz ove naopake situacije.
Preporuke:
17
1
15
petak, 26 oktobar 2012 14:37
@srbinbanjaluka
tužno, tragično, nesrećno... ajde okupite svoje u Banjaluci da vam se deca više ne školuju u tužnoj tragičnoj nesrećnoj Srbiji, da i njih ne zatrujemo. Vama tako sposobnom i uz ovako uverljive argumente, to neće biti nikakav problem. Spašavajte svoju mladu intiligenciju od močvare u Srbiji, kad ste već tolik ubeđeni da je u Srbiji sve tužno, tragično, nesrećno.
Da, obavezno javite koliko je došlo na skup u vašoj organizaciji i šta ste postigli.
Preporuke:
14
45
16
petak, 26 oktobar 2012 14:47
srbinbanjaluka
@ Najmanji
Oprostite ne radi se o nikakvoj podjeli, naprotiv.
Evo u svoje lično ime govorim, ja nemam problem sa DSS-om, čak što više. Nego, oprostite, mora postojati nekakav kodeks i pravilo, pa nismo mi ovce... oprostite. Zašto Koštunica fino kulturno ne ode, nekom mladjem ili nebitno dr. osobi koji zasigurno ima u DSS-u ne pusti mjesto, kaže o.k. ja sam bio evo 20. god. bilo je toga dosta, život ide dalje red je da drugi dodju, ako nista onda barem faca da se promjeni a ne ova politikanstva.
Pa taj čovjek koji je ono, što sam ranije napisao, radio sad tobož poziva na odlučnost i na nekakvu odbranu i da ne budemo naivni, a on sam ranije nije bio niti odlučan, i bio je naivan.... ili još jasniji da budem, bio je odlučan ali u naivnosti koju sa sobom i oko sebe je nosio famozni 5. oktobar i sad on isti se bori protiv tih koje je ta tzv. revolucija iznjedrila... ma smiješno... e zato čovjeku se rađa gorčina i mora da kaže: Nismo glupi !
Imaj obraz i otiđi !
Pozdrav.
Preporuke:
35
17
17
petak, 26 oktobar 2012 15:08
Petar Petrović
Kao i obično, Koštunici se nema šta dodati ni oduzeti! Odlaskom SRS iz parlamenta očekivalo se će DSS preuzeti vođstvo nacionalno svesne opozicije. Međutim, svojom ostavkom na mesto poslanika u skupštini, saradnjom sa Naprednjacima na lokalu (i na republičkom nivou) i izbegavanjem zajedničkog delovanja sa ostalim političkim činiocima, koji imaju slične poglede na situaciju u Srbiji, Koštunica je opet pokazao da DSS nije stranka koja treba i može da predvodi opoziciju! Demokrate i Naprednjaci nisu toliko "dobri" i "uspešni" koliko su nacionalno opredeljene stranke i pokreti podeljeni, "loši" i "neuspešni"! To što DSS ima sada da kaže narodu je mnogo važno i nemože se svesti na neobavezno dobacivanje i tužakanje sudovima dok se pred nama odigrava završni čin kosovske tragedije. Da li je sve ovo posledica nepromišljenosti ili nešto drugo? Od 2008-me, kada je Koštunica velikodušno vratio mandat "narodu", očigledno je sistematično i potpuno uništavanje nacionalne opozicije u Srbiji. Neobaveštenost?
Preporuke:
16
5
18
petak, 26 oktobar 2012 15:24
Gordana
Osim progutanih DS propagandnih podmetacina i zala za Milosevicem nemoze se nista zameriti Voislavu Kostunici.prestanite sa besmislenim pricama i pocnite da razmisljate:
Dali postoji BOLJI i SPASONOSNIJI program od ovog koji je osmislio Kostunica,
Dali bi on i njegova vlada , da je bio srece da Srbija glasa za svoje interese,pristajao na ucene i lazna obecanja ove bratije koja nam sedi za vratom i tvrdi da je sve vec gotovo, ali im i dalje nedostaje nas potpis,
Dali je Kostunica JEDINI koji se poziva na NASE PRAVO PO MEDJUNARODNOM ZAKONU I JEDINO VAZECEOJ REZOLUCIJI 1244UN ( nije poznato da postoji JACI argument).
Cemu sluzi pametovanje i prisecanje na iskonstrujisane grehe ovog coveka koji je DOKAZAO da Srbiji misli najbolje?
Lepo bi bilo da se priberemo i pokusamo sa njima, jedino trezvenima, da sprecimo propast u koju nas ovi, nazovi patriote, za koje smo glasali guraju i vuku!
Preporuke:
27
23
19
petak, 26 oktobar 2012 15:39
srbinbanjaluka
@ Gordana
Pozdrav Gordana. U redu je, vi dobro i pitate i pozivate, jasno mi je šta želiš reći, ali ja mislim da je nešto drugo u pitanju. Pa dozvoli, Vojo je ipak političar, znači čovjek koji je bio premijer, pretenduje i danas da sutra osvoji vlast, što je o.k. i legitimno. Ali, čekaj, znači rekli smo on je političar, nije on mi ovdje, nije on u fotelji.
Vidi, on treba da je najmanje naivan ako pretenduje da vodi zemlju, a on zapravo pao je na temeljnom ispitu ne prepoznavši da 5. oktobra vodi nečemu drugom, da to radi zapad i da on to još radi sa izdajnicima. On znači treba da je Ronaldo, i mora da dadne penal i da osjeti u kom grmu čuči zec. Nije on igrač 12. lige, ako uzmemo da svi mi koji sjedimo u forteljama i ne bavimo se politikom to jesmo, pa da si može priuštiti promašen penal ofsajd i sl. budalaštine. O.K. , može čak i to, ali onda ne može da igra u Realu, prevedeno na naš, ne može više da tu pametuje, da još strančari.. pao je na ispitu.
Tu je suština.
Poz
Preporuke:
12
17
20
petak, 26 oktobar 2012 16:32
Slavomir Srpski @srbinbanjaluka
Ala ste se raspevali, pa sto ne pisete neki roman?? A o temi ni reci? Izgleda da vam je ovaj zahtev Kostunice udario u mali mozak, pa reagujete po Pavlov-refleks instinktu? Smeta vam sto se trazi da Kosovo nije sused Srbije?
Ja ostajem uveren da vi niste ni Srbin a mozdabidne neki preostali Kroata iz Banja Luke, pa vam je Kostunica kost u grlu, veca nego ovim zutima u Beogradu. Da niste mozda sleditelj slavnog pisca Vuka Draskovica, pa se javljate po njegovim spoznanijama i naredbovanijama?
Preporuke:
16
13
21
petak, 26 oktobar 2012 16:42
Jelena
Eh posle dorucka i Ritsa sve drugacije izgleda.Za SRbe Kosovo nije sused,a eu ima alternativu,bas kao i ovi najamnici.
Preporuke:
11
0
22
petak, 26 oktobar 2012 18:33
Svetislav Kostić
Navodni @ "srbin" i "banjaluka", sve što ga kao muslimana sa Srbima zapadno od Drine povezuje, to je jekavica kojom govorimo kako mi Srbi tako još i Hrvati u BiH, okomio se upravo na doktora pravnih nauka Vojislava Koštunicu, jedinog vrhunskog političara od digniteta kakvog Srbija do sada mogla da ponudi.
Navodni "srbinbanjaluka" bez identiteta, predstavio se sa nekoliko srbofobišnih tekstova gdje se "usput" očešao i o Rusiju i Ruse. Poslije nekoliko negativnih reakcija na njegove tekstove, promjenio taktiku i sa dva ili tri priloga gdje u pgledu Srba ton promjenio da bi stekao povjerenje, sada se polako ponovo vraća svojim musklimanskim predrasudama o Srbima, a za to mu dobro dođe Vojislav Koštunica koji kako srpskim zapadnim neprijateljima tako i pripadnicima Druge Srbije trn u oku jer Koštunica srpski patriot od glave do pete.
Preporuke:
14
11
23
petak, 26 oktobar 2012 19:06
Jasna*@Srbin banjaluka
Bravo,
"Jeste li vi to isto rekli tadasnjim vasim zapadnim prijateljima,kada ste srusili Milosevica... pravo pitanje za V.Kostunicu.
Pa naravno da im nije rekao,nego je govorio da je Kosovo "demokratsko"pitanje.Mislio je cim srusi "diktatora" ,njegovi "demokratski " prijatelji sa Zapada ce vratiti Kosovo Srbiji,kao nagradu valjda za lepo ponasanje.E sad da li je stvarno tako mislio ,u sta prosto ne mogu da verujem ipak nije glup covek,pre ce biti da je to bila navlaka za naivni narod.
Preporuke:
6
4
24
petak, 26 oktobar 2012 19:24
srbinbanjaluka
@ Svetislav Kostić
E svaka vam čast Kostiću Svetislave ! Evo, neka ste vi Srbin, komentarima brukate to za šta se identifikujete, jer moj narod, srpski narod nikad nije nikome brojao krvna zrnca, a vi ste toliko isfrustrirani da umjesto argumentovano da mi odgovorite vi mene vrijeđate, ali i usput fino, onako kao redovni i revnosni stranački vojnik pohvalište doktora pravnik nauka Voju, ne brinite se, ja sam siguran da je Voja udario recku u rokovnik tako da ovo vam se računa kao plus, znate ono sa eurovizije :
Svetislav Kostić, twelwe points from Vojo ! Ne brinite se, penjanje u stranačkoj hijerarhiji vam je zagarantovano. Toliko o tome.
A sad jedno pitanje, kako taj Srbin od glave do pete, nije znao da 5. oktobra ti sa kojim je rušio vlasitu državu naočigled svijeta to radi sa onim koji Srbi zasigurno nisu ni do gležnja, ili kako nije znao da taj njegov tadašnji dolazak na vlast nije finansirala Rusija na koju se sad poziva, nego zapad koji ga je izigrao ?
Pozdrav.
Preporuke:
4
11
25
petak, 26 oktobar 2012 19:29
Jasna*@Gordana
"Lepo bi bilo da se ujedinimo sa njima ,jedino trezvenima..."
Kostunica je pokazao sta je znao,imao je osam godina i sad opet treba da mu verujemo i da se oko njega ujedinjujemo,ma ajte molim vas!
Ispade sad Kostunica veliki patriota ,a doveo zute na vlast,koji nas sahranise nacisto. A i sa kim bi on to bio na vlasti,
takav jedini patriota ,dok su svi drugi izdajnici,po vama!Interesantno cim neko krene da kritikuje Kostunicu ,odmah se apeluje na "patriotsko" jedinstvo!
Preporuke:
4
10
26
petak, 26 oktobar 2012 20:05
Svetislav Kostić ratni reporter SRNE i dopiosnik na Zapadu
Đinđić i ostalo zavjereničko društvo iz njegove okoline tražilo je grozničavo za jednim političarem od ugleda koji stoji van svake sumnje da je povezan sa Zapadom i SAD.
Tako njemački renomirani politički magazin „Špigel“ piše 17. decembra 1999. o sastanku njemačkog ministra spoljnih poslova Fišera i njegove američke kolegice M. Olbrajt sa Đinđićem i Draškovićem u berlinskom hotelu Interkonti, gdje se usaglasili za Koštunicu kao predsjedničkog kandidata jer mu povezanost sa Zapadom nije mogla da bude imputirana.
Koštunica je jedini u tom izdajničkom društvu koji je bio pošten i zbog toga od prodanih kvislinških duša zloupotrebljen i potom od Zapada i domaćih slugana odbaćčen. Klevetati Koštunicu svjedoči o političkom dilenatiz
Vuk Drašković je još jedini od preživjelih sa srpske strane koji su u Berlinu prisustvovali kokonspirativnom komplotu. Zašto ne upitate Draškovića?
Preporuke:
14
2
27
petak, 26 oktobar 2012 20:18
srbinbanjaluka
@ Svetislav Kostić
Stvarno ste me nasmijali. O Draškoviću neću da trošim riječi , to je jedna zapadna ikebana, čovjek politički antitalent da ne upotrbim nešto grublje.
Glede vaše priče oko Koštunice ona me je zaista nasmijala,ali stvarno, vidite, vaša priča otprilike ide ovako.... bilo tu neko društvance potpomognuto od zapada koje je trebalo da sruši vlastitu zemlju, ali im se desi problem. Naime toj veseloj družini trebao neko u toj igri koji nije potpuno involviran u te priče i dilove sa zapadom, i onda je to društvance odlučilo sa zapadom da to bude Vojica, e onda je naivni Vojica to sve prihvatio, i njega su ti zli dušmani zapadni plus domaće izdajice samo iskoristile da sruše vlastitu zemlju... hahaha
Pa šta ćemo sad pobogu Kostiću Svetsilave, šta ?
Dati mu opet povjerenje jel :) ? Ajde Vojice kad su te tako nasamarili evo ti još jedna šansa.... ma dajte... treba da vas je sram šta pišete i lupetate komentarima. Naivac samo nije vidio šta je 5. oktobar.
Pozdrav
Preporuke:
5
9
28
petak, 26 oktobar 2012 21:22
Svetislav Kostić
Javi se ponovo @ "srbin"-u insane-banjaluka kada se malo uozbiljiš i naučiš ćirilu da čitaš jer iz moga teksta jedva da si nešto ukapirao. Argumentovanje nije tvoja jaća strana.
Post skriptum: Poslušaj pjesmu "Mujo od Doboja" iz nje ćeš nešto da naučiš.
Preporuke:
10
5
29
petak, 26 oktobar 2012 21:56
Rio Lobo
Baš me zabavlja Koštunica, kao do skoro i Vučić, sa ovim ozbiljnim reagovanjima na neozbiljne teme. To oko KiM je sve nešto kao kobajagi, da se Šiptari malo civilizuju i dođu iz 18 veka bar u 20 ako već ne mogu u ovaj vek. Sad nismo mi krivi što nam se zadesilo da su na našoj teritoriji i što smo im najbliži. Kad smo istrpeli Turke tolike godine, izdržali 7-8 decenija sa Hrvatima i Slovencima, uzgred to je zaista trebalo izdržati, istrpećemo i ove još par godina...
Preporuke:
4
1
30
nedelja, 28 oktobar 2012 00:22
@ Jasna*
Zar Vi niste bivši glasač DSS. Ako poreknete, naći ću Vaše stare komentare u kojima se predstavljate kao glasač DSS.
Slažem se sa vama da nije, niti to tzv. Kosovo može nama biti susjed.
No, znam da vi ovo gospodine Koštunica ne čitate, ali pošto imate podosta ovdje svojih strančkih vojnika, koji usput napisano, šta god vi rekli i izjavili oni to bez ikakve kritike podravaju, tako da ne sumnjam da će biti i ovaj put, pa eto nek onda oni odgovore umejsto vas.
Nego, šta sam htio.
Vidite, volio bi da mi date odgovor jeste vi famoznog 5. oktobra, za koji znamo da je bio i organizovan od strane zapada, tad to rekli svojim tadašnjim zapadnim prijateljima u razgovoru, to da rušite Miloševića ali znajte Kosmet je naš, i šta su vam oni odgovorili, ili još preciznije, jeste li vi znali gosp. Vojslave da i tad je za EU i zapad tzv. Kosovo bilo "unikatan slučaj" pa ste "možda" bili naivni ili.... :) ma joj, biće ipak da ste bili naivni, ako to niste onda jedino kao odgovor nameće se - željan vlasti, i to željan do te mjere da i ne pita sa kim je ruši, od kojih donacija :)
nastavak....
Priča vam je naivna i degutantna, a ono što mi najviše gorčinu izaziva i zbog čega sam nesretan, vi zbog te priče imate danas podršku mladih ljudi, ja mislim da je to tragično.
To opet govori da mi kao narod nismo sazreli, mi dozvoljavamo da našom zemljom upravljaju ljudi koji su se "oprobali" u svim sistemima i situacijama, kod nas se država poistovjećuje za pojedinca, što je generalno mana čitavog istoka, zato onda i imao to da npr. danas strančke perjanica su iste, ali vidite ej, potpuno iste kao i prije 20. sad će bome i 25. godina :) Moram se zaista nasmijati. To je tužno, šta god vi mislili o tome.
Neki u međuvremenu kojih nema ili je prirodan odlazak ili bolest ili puč samo odatle sklonio. Pitam ja vas kakav je to narod ?
Pa nikakav.
To je upravo takav narod kod kojeg to i ta priča prolazi, tako da vi komotno možete danas i ovakve izjave davati, a do juče u tom kolu 5.oktobarskom ste igrali, i opet će vam priča proći. Tragično.
Ni pregovori nisu bas slucajno u Becu vodjeni, niti je saksofonista slucajno rekao da su Srbi izazvali I svetski rat.
Ko hoce da vidi, vidi, ko hoce da cuje, cuje.
Ko hoce da se klanja, samo u svoje ime neka se klanja.
Izvini Vojo glasao sam za Dveri. Ti si jedini ispravan bio i ostao.
ili
Izvini Vojo gde si ti ono bio 5? oktobra? Ti si oduvek bio izdajica i sada si.
Pa ljudi, bre majku mu!, dokle da se delimo. Čovek govori ono što je u interesu Srba, kao što i Dveri govore. Hajde da se okupimo oko jedne IDEJE. Da prevaziđemo politikantstvo. Moramo da prestanemo da strančarimo. Oni su ionako sujetni, još im samo mi falimo.
Voleo bih da postoji način da kaznimo patriotske stranke za njihove podele, jer hoću da glasam za SRBIJU i SRPSKE INTERESE.
Samo složni možemo da sprečimo propast srpskog imena i slave.
Ako nam to nije dovoljan razlog, gotovo je s nama.
NAJVECE MOGUCE POSTOVANJE !!!!!!!!!
BRAVO DSS !!!!
Da, obavezno javite koliko je došlo na skup u vašoj organizaciji i šta ste postigli.
Oprostite ne radi se o nikakvoj podjeli, naprotiv.
Evo u svoje lično ime govorim, ja nemam problem sa DSS-om, čak što više. Nego, oprostite, mora postojati nekakav kodeks i pravilo, pa nismo mi ovce... oprostite. Zašto Koštunica fino kulturno ne ode, nekom mladjem ili nebitno dr. osobi koji zasigurno ima u DSS-u ne pusti mjesto, kaže o.k. ja sam bio evo 20. god. bilo je toga dosta, život ide dalje red je da drugi dodju, ako nista onda barem faca da se promjeni a ne ova politikanstva.
Pa taj čovjek koji je ono, što sam ranije napisao, radio sad tobož poziva na odlučnost i na nekakvu odbranu i da ne budemo naivni, a on sam ranije nije bio niti odlučan, i bio je naivan.... ili još jasniji da budem, bio je odlučan ali u naivnosti koju sa sobom i oko sebe je nosio famozni 5. oktobar i sad on isti se bori protiv tih koje je ta tzv. revolucija iznjedrila... ma smiješno... e zato čovjeku se rađa gorčina i mora da kaže: Nismo glupi !
Imaj obraz i otiđi !
Pozdrav.
Dali postoji BOLJI i SPASONOSNIJI program od ovog koji je osmislio Kostunica,
Dali bi on i njegova vlada , da je bio srece da Srbija glasa za svoje interese,pristajao na ucene i lazna obecanja ove bratije koja nam sedi za vratom i tvrdi da je sve vec gotovo, ali im i dalje nedostaje nas potpis,
Dali je Kostunica JEDINI koji se poziva na NASE PRAVO PO MEDJUNARODNOM ZAKONU I JEDINO VAZECEOJ REZOLUCIJI 1244UN ( nije poznato da postoji JACI argument).
Cemu sluzi pametovanje i prisecanje na iskonstrujisane grehe ovog coveka koji je DOKAZAO da Srbiji misli najbolje?
Lepo bi bilo da se priberemo i pokusamo sa njima, jedino trezvenima, da sprecimo propast u koju nas ovi, nazovi patriote, za koje smo glasali guraju i vuku!
Pozdrav Gordana. U redu je, vi dobro i pitate i pozivate, jasno mi je šta želiš reći, ali ja mislim da je nešto drugo u pitanju. Pa dozvoli, Vojo je ipak političar, znači čovjek koji je bio premijer, pretenduje i danas da sutra osvoji vlast, što je o.k. i legitimno. Ali, čekaj, znači rekli smo on je političar, nije on mi ovdje, nije on u fotelji.
Vidi, on treba da je najmanje naivan ako pretenduje da vodi zemlju, a on zapravo pao je na temeljnom ispitu ne prepoznavši da 5. oktobra vodi nečemu drugom, da to radi zapad i da on to još radi sa izdajnicima. On znači treba da je Ronaldo, i mora da dadne penal i da osjeti u kom grmu čuči zec. Nije on igrač 12. lige, ako uzmemo da svi mi koji sjedimo u forteljama i ne bavimo se politikom to jesmo, pa da si može priuštiti promašen penal ofsajd i sl. budalaštine. O.K. , može čak i to, ali onda ne može da igra u Realu, prevedeno na naš, ne može više da tu pametuje, da još strančari.. pao je na ispitu.
Tu je suština.
Poz
Ja ostajem uveren da vi niste ni Srbin a mozdabidne neki preostali Kroata iz Banja Luke, pa vam je Kostunica kost u grlu, veca nego ovim zutima u Beogradu. Da niste mozda sleditelj slavnog pisca Vuka Draskovica, pa se javljate po njegovim spoznanijama i naredbovanijama?
Navodni "srbinbanjaluka" bez identiteta, predstavio se sa nekoliko srbofobišnih tekstova gdje se "usput" očešao i o Rusiju i Ruse. Poslije nekoliko negativnih reakcija na njegove tekstove, promjenio taktiku i sa dva ili tri priloga gdje u pgledu Srba ton promjenio da bi stekao povjerenje, sada se polako ponovo vraća svojim musklimanskim predrasudama o Srbima, a za to mu dobro dođe Vojislav Koštunica koji kako srpskim zapadnim neprijateljima tako i pripadnicima Druge Srbije trn u oku jer Koštunica srpski patriot od glave do pete.
"Jeste li vi to isto rekli tadasnjim vasim zapadnim prijateljima,kada ste srusili Milosevica... pravo pitanje za V.Kostunicu.
Pa naravno da im nije rekao,nego je govorio da je Kosovo "demokratsko"pitanje.Mislio je cim srusi "diktatora" ,njegovi "demokratski " prijatelji sa Zapada ce vratiti Kosovo Srbiji,kao nagradu valjda za lepo ponasanje.E sad da li je stvarno tako mislio ,u sta prosto ne mogu da verujem ipak nije glup covek,pre ce biti da je to bila navlaka za naivni narod.
E svaka vam čast Kostiću Svetislave ! Evo, neka ste vi Srbin, komentarima brukate to za šta se identifikujete, jer moj narod, srpski narod nikad nije nikome brojao krvna zrnca, a vi ste toliko isfrustrirani da umjesto argumentovano da mi odgovorite vi mene vrijeđate, ali i usput fino, onako kao redovni i revnosni stranački vojnik pohvalište doktora pravnik nauka Voju, ne brinite se, ja sam siguran da je Voja udario recku u rokovnik tako da ovo vam se računa kao plus, znate ono sa eurovizije :
Svetislav Kostić, twelwe points from Vojo ! Ne brinite se, penjanje u stranačkoj hijerarhiji vam je zagarantovano. Toliko o tome.
A sad jedno pitanje, kako taj Srbin od glave do pete, nije znao da 5. oktobra ti sa kojim je rušio vlasitu državu naočigled svijeta to radi sa onim koji Srbi zasigurno nisu ni do gležnja, ili kako nije znao da taj njegov tadašnji dolazak na vlast nije finansirala Rusija na koju se sad poziva, nego zapad koji ga je izigrao ?
Pozdrav.
Kostunica je pokazao sta je znao,imao je osam godina i sad opet treba da mu verujemo i da se oko njega ujedinjujemo,ma ajte molim vas!
Ispade sad Kostunica veliki patriota ,a doveo zute na vlast,koji nas sahranise nacisto. A i sa kim bi on to bio na vlasti,
takav jedini patriota ,dok su svi drugi izdajnici,po vama!Interesantno cim neko krene da kritikuje Kostunicu ,odmah se apeluje na "patriotsko" jedinstvo!
Tako njemački renomirani politički magazin „Špigel“ piše 17. decembra 1999. o sastanku njemačkog ministra spoljnih poslova Fišera i njegove američke kolegice M. Olbrajt sa Đinđićem i Draškovićem u berlinskom hotelu Interkonti, gdje se usaglasili za Koštunicu kao predsjedničkog kandidata jer mu povezanost sa Zapadom nije mogla da bude imputirana.
Koštunica je jedini u tom izdajničkom društvu koji je bio pošten i zbog toga od prodanih kvislinških duša zloupotrebljen i potom od Zapada i domaćih slugana odbaćčen. Klevetati Koštunicu svjedoči o političkom dilenatiz
Vuk Drašković je još jedini od preživjelih sa srpske strane koji su u Berlinu prisustvovali kokonspirativnom komplotu. Zašto ne upitate Draškovića?
Stvarno ste me nasmijali. O Draškoviću neću da trošim riječi , to je jedna zapadna ikebana, čovjek politički antitalent da ne upotrbim nešto grublje.
Glede vaše priče oko Koštunice ona me je zaista nasmijala,ali stvarno, vidite, vaša priča otprilike ide ovako.... bilo tu neko društvance potpomognuto od zapada koje je trebalo da sruši vlastitu zemlju, ali im se desi problem. Naime toj veseloj družini trebao neko u toj igri koji nije potpuno involviran u te priče i dilove sa zapadom, i onda je to društvance odlučilo sa zapadom da to bude Vojica, e onda je naivni Vojica to sve prihvatio, i njega su ti zli dušmani zapadni plus domaće izdajice samo iskoristile da sruše vlastitu zemlju... hahaha
Pa šta ćemo sad pobogu Kostiću Svetsilave, šta ?
Dati mu opet povjerenje jel :) ? Ajde Vojice kad su te tako nasamarili evo ti još jedna šansa.... ma dajte... treba da vas je sram šta pišete i lupetate komentarima. Naivac samo nije vidio šta je 5. oktobar.
Pozdrav
Post skriptum: Poslušaj pjesmu "Mujo od Doboja" iz nje ćeš nešto da naučiš.