Zagrli se Vule sa Čedom.
Ko se usprotivi nezavisnosti Kosova odmah optužiti za korupciju i kriminal.
Preporuke:
266
4
2
petak, 19 oktobar 2012 11:29
A L Mollari
Vučića treba skinuti sa vlasti. Odmah.
Preporuke:
297
7
3
petak, 19 oktobar 2012 11:31
Gordana
da se nadamo da su mediji pogresno preneli izjavu Vucica! U protivnom on je GORI od BT koji je bar deklarativno "branio" KosMet kao deo Srbije.
Seca li se Vucic kao i zasto je pobedila njegova stranka ili vlas nema alternativu!? Nece dugo na ovaj nacin!
Preporuke:
231
5
4
petak, 19 oktobar 2012 11:32
Dragan Katun
Bravo majstore, nedaj raji da te skrene s puta!
Nego, putuj ti tvojim putem u bescasce.
Posle Br....., prirodno , dolazi v....
Preporuke:
168
4
5
petak, 19 oktobar 2012 11:32
oki
bravo za vucica
narod je za sns i eu
Preporuke:
7
257
6
petak, 19 oktobar 2012 11:33
Tito
Pa ja sam im dao suštinsku autonomiju 74.Pa vam se to nije dopalo.Bogami,dobro ćete se sukobiti u vašim nemoćnim raspravama...Kad ste već isključili Albance iz života,sada morate da isključite i njihov teritorij! Iz jedne odluke proizlazi druga.Nikad niste bili za pravično rešenje albanskog pitanja,vaša "naučna" rešenja bila su pokušaj uništenja dela tog naroda koji je,ionako,odlukom velikih sila nepravedno pripao,sa svojim teritorijem,srpskoj pa onda jugoslovenskoj državi!
Preporuke:
11
186
7
petak, 19 oktobar 2012 11:36
...
Au kakav evrofanatizam, ovo je nov momenat, ovi su prevazisli i zutu bolest. Zasto u predizbornoj kampanji vi "napredni" niste izasli sa takvom politikom ??? Nego derete se na sav glas kako ste vi neke "patriote" kako cete borkove sporazume ponistiti, te ovo te ono.... a sad ?
SNS je upravo prevario sve svoje birace, treba raspisati nove izbore odmah ! Maske su pale i sad je valjda jasno i onim slepima i gluvima koji su glasali za SNS sta se ovde ustvari radi.
Narod treba izaci na ulice i oterati ovu briselsku bandu, evo danas Ivica ce da se grli i ljubi sa teroristom (premijer sa "premijerom") ovaj najavljuje da ga nista nece spreciti u ispunjavanju naloga iz Brisela, narode sta cekas ???
Aleksandra Vucica uhapsiti i procesuirati zbog grubog narusavanja teritorijalnog integriteta ove drzave, zbog krsenja Ustava Srbije.
Preporuke:
197
6
8
petak, 19 oktobar 2012 11:53
Holy Smoke
Dobili su izbore na 'majke mi'... Kleli se kako imaju detaljan plan za resenje krize na Kosmetu, evo sad ce da ga pokazu, imaju sve spremno, nema predaje Kosova... A sad OVO! Ista situacija kao i sa predajom Milosevica Haskom tribunalu - premijer zavrsio (Djindjic), predsednik se pravio da ne zna i da je to protiv njegove volje (Kostunica), i na kraju pojeo vuk magarca sto je prekrsen Ustav!
Dakle, ako Vucic izdejstvuje predaju Kosmeta, a zapeo je kao niko pre njega, ne bi to bio prvi put da nasi politicari urade nesto sto je i nemoralno i nezakonito! Uvek me je interesovalo za sta su glasali ti silni ljudi, za sta, kad se SNS ama ni o cemu nije jasno opredelio! Za sve je njihov odgovor bio "Sacekajte da budemo na vlasti, pa cete videti". I dobili izbore!!!
Jovanovic je barem dosledan, i svi znaju jasno kakve stavove zastupa (zato ga glasa samo familija). Ovaj Vucic, ne samo sto je isto sto i Jovanovic po pitanju dobronamernosti prema svom narodu, nego je jos i lazov.
Preporuke:
124
5
9
petak, 19 oktobar 2012 12:04
Jaroslav
Aleksandar Vučić: Neću dozvoliti da evropske integracije Srbije budu ugrožene zbog Kosova
Vucicu,Pa koje evropske integracije ces ti ocuvati? Rekli su javno;
1.Kosovo priznati kao nezavisnu i susednu drzavu....
2.Kosovo priznati kao nezavisnu i susednu drzavu....
3.Kosovo priznati kao nezavisnu i susednu drzavu....
Sta sad volis;da si zavisan od Evrope koja amputira deo srpskog tela,ili da budes nezavisan od reci koje dajes i nemaju tezinu?
Vucicu,nije tesko razmisliti. Evropa i Kosovo su laz i paralaz B.T. Nisi valjda postao vec M.Rakic...
Preporuke:
120
3
10
petak, 19 oktobar 2012 12:05
Holy Smoke
Je li to njegovo resenje za spas ove zemlje: da sve sto ti iko trazi i oduzima silom, ti se samo poklonis do zemlje i pustis da ti uzme sto hoce? Pa da se molis kojekakvim sekretarima i komesarima da te prime u EU do 2050?! Tako li mi brinemo o ovoj zemlji?!
Kako moze biti dobro za nas da poklanjamo delove teritorije?! I to ljudima koji su nas ubijali i zivima vadili organe da ih preprodaju?! Kako?! Sta cemo da radimo kad sledeci 'prorok' otcepi sledeci deo Srbije?! Da se poklonimo i da mu damo to sto hoce?! Da ne treba mozda i nesto prvi da ponudimo? Da ne cekamo da nam se zatrazi?! Je li, Vucicu? Ima li jos neki deo srpske teritorije koji ti je trn u oku? Ima li jos neki Srbin koga zelis da raskomadas? Ima li jos neki srpski zivot koji ti smeta, koga bi jos da eliminises? Koliko nas je, bre, visak?!?!?!
Preporuke:
94
3
11
petak, 19 oktobar 2012 12:08
Ludi Vanko sve luđi i luđi
Napuštanje EU kursa je neminovnost.Ili ropstvo kod Kacina.Oni igraju igrice za malu decu.Jedan veli nije uslov, trojica vele mora da se da Kosovo.Gubimo vreme.Daju Nemci 83 miliona evra milostinju.A šta su pobili, šta srušili u ovim ratovima u kojima su nam bili protivnici .Neće oni ni sa Francuzima dugo,Sve je napravljeno da oni u EU budu zašptićeni i vodeći.Niko drugi tu nema šta da kaže ili predloži ili izmeni.To je moderno ropstvo.Slovenci treba da budu tamo.Grešili smo što smo im ikada dali šansu da prave svoju deželu,.Oni su bečki konjušari.Kacin nam se sveti zbog toѓa što smo im taj status izmenili.Pa neka tancuju i jodluju na merkelosvki način.Ali šta ćemo mi tamo.Zar se iz aviona ne vidi kome EU ne prija,Zašto bi nama prijala.Pojma nemam šta to Vučić priča.Ne da on.Da nije poraniop.Otkud mu osećaj tolike moći.Neće moći ove noći
Preporuke:
110
2
12
petak, 19 oktobar 2012 12:09
olga vladivostok
Podržavam Vučića i mislim da je on najozbiljniji od svih političara trenutno na sceni,a i najpošten iji.Zna se šta je Srbiji oko Kosova jasno rečeno i tu nema promene osim ako Srbija ne misli da uđe u rat da bi povratila teritorije.Rat normalno nema šanse jer Srbija je na kolenima i nema sa čim ni kim da ratuje.To što Toma priča je za unutrašnju upotrebu i on sam zna da nikada više Kosovo neće biti u sastavu Srbije.sve i kada bi zapad hteo da vrati Kosovo Srbija ne zna šta bi sa njim.Srbi ne mogu da ishrane ni svoju bedu,a ne da daje dodatke za šiptare,a dobro je poznato da tamo niko ne radi ,a imaju najmanje 6-7 dece.Drugo Srbi nisu spremni da im sutra ministar odbrane ili premijer bude šipta r što kada bi svi šiptari koliko ih ima glasali je izvesno.Ne možete sahraniti komplet Srbiju da bi tražili nešto što nećete dobiti.Ko god misli da će rusi zbog Srba ući u rat taj ništa nezna;oni ne ratuju ni za svoje bivše republike,a ne za srbe.
Preporuke:
10
162
13
petak, 19 oktobar 2012 12:11
AntiNWO
Ne razumem kako je iko i očekivao nešto drugo od nemačkog operativca. Da li je neko zaboravio kako je uopšte nastala njegova stranka? A priče o borbi protiv korupcije su toliko izlizane i već viđene za vreme žute pošasti.
Preporuke:
125
3
14
petak, 19 oktobar 2012 12:19
Slavisa
Ako je istina da je mladjani Vucic ovo rekao, to znaci da je izgubio kompas ili je korumpiran ili ucenjen? Onda novi izbori, pa da se prebrojimo ko je za koga, ali ovaj put stvarno.
Preporuke:
116
3
15
petak, 19 oktobar 2012 12:27
boban
Vucicu ti nisi vlasnik Srbije da tako govoris.
Preporuke:
112
3
16
petak, 19 oktobar 2012 12:33
s.p.Lajković
Oni koji pominju "model 2 Nemačke " ili su baš mnogo glupi ili su bar priglupi . Radilo se o istom narodu koji se nisu izmedju sebe podelili već je to bila kazna za DRUGI SVETSKI RAT .Nisu oni inicirali podelu ,tako da su znali da vreme radi u njihovu korist .
Koliko je to drugačije od situacije sa Kosovom. Stanovništvo se toliko namnoži u delu jedne države a pritom nije matično stanovništvo te države već susedne pa onda ,prvo traži autonomiju a onda i otcepljenje i pripajanje susednoj državi ...i kakve sad to ima dodirne tačke ? Vreme u ovom slučaju ne radi u srpsku korist OSIM AKO NE OSTANEMO DOSLEDNI I NE INSISTIRAMO NA PRAVDI ZA SEBE I SOPSTVENU DRŽAVU !
Preporuke:
88
3
17
petak, 19 oktobar 2012 12:34
Atila bič Božji
Evo isteklo je 100 dana medenog meseca između nove vlasti i naroda a ovi već mogu da se smatraju bivšim kao i BoTa i njegovo žuto preduzeće.Do sada nisam želeo iz pristojnosti da komentarišem poteze nove(stare) vlasti ali sada je vreme za prve rezultate i komentare.Ukratko sve što je obećao slagao je, zamajava nas kao sa borbom protiv kriminala i korupcije ali hapsi samo one koji nisu po volji ili koji nemaju snage da mu se suprotstave.Velike ribe ni da pomene, tužilaštvo namerno ne dira da bi imao izgoivr zašto sve ide sporo, ekonomija je u sve gorem stanju a spoljna politika- na zapadu niđta novo.Rezime prvih 100 dana-katastorfa i velika prevara.Ali polako Andro, što bi rekao čika Apis, teraće se ovaj narod i sa ovima i što pre to shabet i podnesu ostavke biće bolje za sve.Loš, lošiji i najlošiji!!!
Preporuke:
95
2
18
petak, 19 oktobar 2012 12:36
*
DSS, SRS, Dveri, Naši... pod hitno da formiraju front da pozovu narod na ulice da zaštitimo Ustavni poredak Srbije. Nema više vremena za čekanje, veliko se zlo sprema ovom narodu i to ni manje ni više nego od sopstvene vlasti.
Ustani Srbijo ! Probudi se narode !
Živela slobodna Srbija, dole okupator i njegove sluge u Beogradu !
Preporuke:
132
6
19
petak, 19 oktobar 2012 12:43
Konobar
Kada je vojvoda Šešelj iz haškog kazamata slao poruke da su za Srbiju opasniji Nikolić i Vučić od žutog preduzeća, narod nije verovao. Sada su najzad svi svesni da njih dvojica ne čame kraj vojvode samo zbog toga jer su kupili slobodu.Za svoju kožu prodali su kožu svih Srba na Kosmetu.
Preporuke:
116
4
20
petak, 19 oktobar 2012 12:47
Deda jedan
Vuk i Vucic.Kako to gordo zvuci.
Preporuke:
103
1
21
petak, 19 oktobar 2012 13:06
Miki BG
Šta sve nećemo čuti od Eliota Nesa!!! Bože me sačuvaj ovakvih političara što jednog dana govore jedno, a drugog sasvim nešto drugo! Strašno. Opet nemamo sreće sa izborom vlasti...
Preporuke:
79
3
22
petak, 19 oktobar 2012 13:11
Igor
Gde su sada svi oni koji su ovde slavili i seirili kada je Nikolić pobedio i kada se sastavljala naprednjačka vlada (uz pomoć Zapada i tajkuna naravno)? Onih koji su delili minuse kada sam napisao da je SNS po političkim stavovima mnogo bliži LDP-u nego DS-u? Oni su upravo i dovedeni da bi ispunili ono što taj "strašni izdajnik" Tadić nije hteo - da potpuno dignu ruke od Kosova. Aca je očigledno potpuno spreman da to uradi.
Preporuke:
79
6
23
petak, 19 oktobar 2012 13:14
Srpski narod
Nećemo dozvoliti da integritet republike Srbije bude ugrožen zbog Evropske unije!
Preporuke:
100
3
24
petak, 19 oktobar 2012 13:19
Mila
a javni tužilac? Hoće li već jednom da se probudi?
Preporuke:
81
2
25
petak, 19 oktobar 2012 13:19
Stefan
Kosovo i Metohija se ne sme dati ni po koju cenu!
Vucic je u stvari maleni Vuk.
Mislim... dali su mu manje...
ali se jednako nalozio....
Vucko ...
kontrolisi se bre ..nisi mocan da dajes Kosovo i
Metohiju
...
imam samo jedan komentar za malenoga Vuka
jel se tvoja Dana preziva Merkel?
EU, EU, EU.... e u...
Preporuke:
76
1
26
petak, 19 oktobar 2012 13:22
megaalbanopolis
u vlasti postoji trihotomija...dakle na zapadu-"dvomisao"(licemerna),a u srbiji-"tromisao"(čista istina i poštenje)!ma jeste,ceo svet treba da uči od srba,to je taj volšebni i superiorni model života "tromisli",ha,ha,ha...
Preporuke:
8
63
27
petak, 19 oktobar 2012 13:25
Ne klepeći nanulama @ Tito
Ti si učio istoriju , pardon historiju od Tunje i rahmetli Alije, heeeeeeeeeeeeeeeee, suverena , jedina, 26% heeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Preporuke:
51
3
28
petak, 19 oktobar 2012 13:28
SuperBad
Blitz pise ono sto njegove nemacke gazde vole da citaju.Dakle najverovatnije se radi o klasiscnom spinu-citaj ispiranju mozga.Kada bi u zaglavlju novina pisalo-Nase gazde su Nemci to bi imalo sasvim drugu tezinu niti bi onda o njihovim tekstovima vredilo raspravljati
Preporuke:
51
5
29
petak, 19 oktobar 2012 13:31
Jelena
Alo bre vucicu ,pa Srbija ti nije licna svojina.Tvoja je koliko i moja,a mala Milica Rakic te podseca ko ju je ubio.Mogao si Seselja da izdas ali NE i Srbiju.Ti bi da nas zabavljas nekakvim kriminalom a da usput das Kosovo ,Nisi se ni ti u zivotu namucio,a dobro si zaradio.Odakle bre bato ta tvoja pamet za evropske integracije.Mozda iz pariskog Ritza.
Preporuke:
78
1
30
petak, 19 oktobar 2012 13:32
Tito @ ne klepeći nanulama
Jesi ti skroz normalan,a?Pogledaj oko sebe! Šta vidiš,a? Ja vidim srbijicu!A te klepeći do smaka sveta,ali Kosovo u Srbiji videti nećeš...
Preporuke:
7
64
31
petak, 19 oktobar 2012 13:38
malvuk
Ovoga trenutka narod treba da izadje na ulice. Mnogo se tolerisalo, a ovo je prevrsilo meru. Oni koje izgladneli i osiromaseni narod placa da vode drzavu, javno je ruse. Vucicu, vucicu, bolje ti je da se javis sam u Hag , nego da ti sudi srpski narod. Jer kod nas ti presuda nece biti vremenski omedjana. Narodna je do vek i vekova.
Preporuke:
62
1
32
petak, 19 oktobar 2012 13:58
Lav
A zašto onda nisi partiju nazvao SPO 2 ili Srpska Liberalna Demokratska Stranka, nije mi ovaj čovek nikada ulivao poverenje a posebno mislim da nema intelektualni kapacitet, Šešeljev mali sa palube...
Preporuke:
65
1
33
petak, 19 oktobar 2012 14:01
jagodinac
Pa ja sam znao da su ovi gori od demonokrata i stoga i nisam glasao za njih i onaj koji veruje da ce ovi promeniti nesto u Srbiji grdno se vara.Ova vlada je i postavljena da zavrsi posao za EU do kraja i to protivno srpskim interesima.
Preporuke:
50
1
34
petak, 19 oktobar 2012 14:02
@Tito
O onda si zabranio Srbima da se posle drugog svetskog rata vrate na Kosmet,podsticao natalitet Albanaca,cutao o sikaniranju Srba i njihovom egzodusu...e druze Tito,sto se nisi setio da das autonomiju krajiskim Srbima,toliko su te bar zaduzili u ratu!
Preporuke:
59
1
35
petak, 19 oktobar 2012 14:02
Decko iz B.
Neznam koliko odgovara, ali što se Albancima ne nudi Ahtisarev Plan. Mislim svugde gde se može zameniti Srbi sa Šiptari. Da se izbace pasusi o Crkvama itd. I pogotovo da moraju svi Šiptari da odu iz naše Države koji,
1.nemaj validan Dokumenta
2.učestvovali u bilo kojim oblikom u naorućanoj pobuni
3.da izplate decenijske dugovanje poreza sa kamatom, ko nemože biće mu izbrišen dug čim ode iz Srbije
Navedite sami dalje tačke! Zapad podržava već taj "Plan" a ostali će novog prihvatiti kada ga Srbija predlaže!
Preporuke:
14
13
36
petak, 19 oktobar 2012 14:03
zoran
Naša dela, sa nama idu na sud.
U našem slučaju zaista treba ogromne VERE i lične HRABROSTI.Ko toga nema, neka ne čini ništa i neka ide.
MANjE JE ZLO, NEGO NAVLAČITI BEDU NA SEBE I POKOLjENjA.
Dakle, prvo Srbija i iznad svega. Ostalo, kasnije.
PS.
Za početak -
1. prekinuti sve diplomatske i ekonomske odnose sa SVIMA koji su priznali otimanje dela Srbije, i da traje, dok god ne promene svoje odluke.
2. KosMet ne damo, a oni neka rade, šta god im volja.
Preporuke:
53
1
37
petak, 19 oktobar 2012 14:06
Morlak
Pa zasto je uopste skidan Tadic kada je politika ostala ista, cak i popustljivija. Znaci, vazno je domoci se vlasti. Samo Kostunica je pravi, iskren, posten i dosledan. To sada shvacam. Zamislite, Hrvati se bore za svaki kvadratni metar njihove lijepe, u slucaju i Slovenije i BiH i Srbije, a mi Srbi dajwmo sve.
Preporuke:
62
0
38
petak, 19 oktobar 2012 14:07
socijalista
Aleksandar Vučić, to sam ranije pisao je veliki poklonik anglosaksonskog sitema političkog uređenja ali i vrlo ambiciozan u pogledu svoje političke karijere. Zato je do sada bio toliko prikriven u ideološkom smislu ostavljajući naivan trag da se radi o čoveku koji stoji uz narodni intres. Taj mmaše toliko svojom pravnom umešnošću i statusom odličnog studenta da je to dovedeno do gađenja. Takve reference mu služe u političkim kampanjama i medijskim obračunima a sve kako bi postizao taktičke pobede. Sve na putu strateškog poraza za celu zemlju i narod. Ne dajmo ovakvim manipulantima da nas više okreću naopačke. Napadnimo ga iz svih oružja. Otvoreno recimo o kakvom se političkom manipulantu radi. VUČIĆ MANIPULIŠE NESREĆOM SRPSKOG NARODA. Ne čekajmo izbore i uzmimo sudbinu u svoje ruke da ne bismo postali robovi ovakvima! Deo naroda je sluđen i ide kao pijan za ovakvim manipulantom očekujući koju mrvicu više. Progovorimo već jedanput!
Preporuke:
55
2
39
petak, 19 oktobar 2012 14:11
Tito @ @Tito
Ja stvarno ne znam šta može da potakne srpski natalitet...zar to ne biste trebali da znate vi,a?
Preporuke:
3
32
40
petak, 19 oktobar 2012 14:19
Lav@ Olga Vladivostok
Moram da reagujem , vi gospođo pre svega percipirate neka ustavna rešenja iz 1974. godine, o kakvim vi Albancima govorite, vi bi kardeljevska rešenja za Srbiju , recite mi gde egzistira takav model države. Moram a često ponavnjam , model koji bi se ponudio za KiM je više konfederalni , znači svako ima svoju vladu , parlament, sudstvo, dakle svako upravlja svojom teritorijom. Vi bi da Albanci upravljaju KiM i da odlučuju o Srbiji, toga nema ni u kosmosu.
Dakle spoljne granice su ingerencije države Srbije, stolica u UN, samouprava Srbima na KiM , eventualno valuta. Šta da mi pomažemo Šiptarima, molim vas kad nemate kompetencije u vezi horizontalne i vertikalne organizacije država, da ne komentarišete tu materiju, jer vez uvrede, to što ste napisali je jedan arhaični diletantizam.Lep pozdrav.
Preporuke:
44
2
41
petak, 19 oktobar 2012 14:20
@ @Tito
Krajiškim Srbima Tito je dao status konstitutivnog naroda u SR Hrvatskoj, što je, bar formalno, više od autonomije. Ali Tuđman je sve to pogazio 1990. i doneo novi ustav po kojem su Srbi svedeni na status nacionalne manjine.
Preporuke:
18
9
42
petak, 19 oktobar 2012 14:26
@ tito
Vidim Alijinih 26%, heeeeeeeeeeeeeeeee, vidim Tuđmanovo roblje, Zmajčeke pred bankrotov i našmrkane Šiptare, heeeeeeeeeeeeeee 26% !!!
Preporuke:
31
3
43
petak, 19 oktobar 2012 14:32
The Tao of Groove
Ko je Vucic? Sta je to Srbija za tog Vucica? Ako se taj covek nesto pita onda Srbije verovatno ni nema. A to sto on zove Srbija je beogradski pasaluk.
Preporuke:
44
2
44
petak, 19 oktobar 2012 14:37
Kole
Znaci Aca se opredelio za priznanje. Bitno je da je iskren, znamo ko je za koju opciju.
Preporuke:
53
1
45
petak, 19 oktobar 2012 14:39
ZV
Je li to otpala varijanta da se status KiM odgodi za buduce generacije? Hajde, da kazem nesto, kao predlog-misao, sto se mozda mnogim ljudima nece dopasti. Kao sto covek izvrsi promenu u sebi da bi se prilagodio i preziveo, i ovde to mora biti. Ocigledno da se vrsi uticaj na samosvest srpskog bica, verovatno da ga kao takvog nestane. Medjutim, nije to najveci problem. Veci problem je nedostatak sabornosti i zajednistva u drustvenom zivotu, radu, odnosno, povecanje indivudualnosti. Ne postoji odgovarajuci kristal mase. Pogresno je, po meni, misliti da je kristal mase povezan samo sa geografijom svetinja. Ne desava se ovakvo nesto ovo prvi put. Medjutim, po prvi put se dogadja da nema rata a narod masovno nestaju. Pored viska zemlje javlja se glad. Losa je drustvena organizcija. A za sve to nije pronadjen lek. Pitanje je dokle ce doticni gospodin da vrda. Medjutim, ako nije pospremljen narodni duh, pitanje je sta raditi.
Preporuke:
21
1
46
petak, 19 oktobar 2012 14:43
@ ne klepeći nanulama
26%? alkohola,a?
Preporuke:
6
8
47
petak, 19 oktobar 2012 14:48
A L Mollari
@Komentatorima i komentatorima: Kakav bre Tito? To mrtvak! Avet iz prošlosti baulja virtuelnim prostorom Srbije. Nema ga više, to je dobra vest. I dosta više sa tim budalaštinama.
@megaaljbanjoprolivs: Sad ste u vrhu svoje snage. Laj, i blati i uživaj sa svojima i sličnima dok još uvek možeš. Jer...
Nećeš još dugo moći... Posle vrhunca, dolazi pad, nama je noć najcrnja sada, danas, a znamo da je nacrnje uoči svitanja.
Kad sunce sine, vampiri idu u raku gde im je i mesto.
Smislite bolje neki lep epitaf, dok imate hardver za razmišljanje na ramenima...
Preporuke:
38
2
48
petak, 19 oktobar 2012 14:51
sado marksista
Radi se o opasnom manipulantu,ovaj čovek bivši fudbalski huligan i Radikal,nema nikakve krupule.On je u svoju glavu uvrteo fiks ideju da će on i Dragan Đilas kao novi lider DS da naprave koaliciju,plan ovog tipa je da na proloće sruši vladu koja je inače neodrživa.Inače treba reći da ovaj ego-centrični,sumanuti,sujetni tip igra vrlo opasnu igru.
Vučić je i minista odbrane,policije,vrši pritisak na pravosuđe i kontroliše sve bezbedonosne službe,gde to ima da tolika vlast bude skoncentrisana u rukama jednog čoveka.Naravno njegovi planovi o koaliciji sa DS-om će se izjaloviti,jel je on luzer i gubitnik,njegov SNS će doživeti fijasko,očigledno ništa nije naučio,kako su njegovi glasači odreagovali na Montgomerija tako će odreagovati na njegovu novu politiku.Srbija nije prćija ovog mračnog,sujetnog,teatralnog tipa,to nije njegova prćija i nema on šta da odlučuje i donosi zaključke,neka počisti đubre prvo u svom stranačkom dvorištu pa neka se onda pravi pametan.
Preporuke:
52
1
49
petak, 19 oktobar 2012 14:56
zoran
Aleksandar Vučić: Neću dozvoliti da evropske integracije Srbije budu ugrožene zbog Kosova
Vrh...eliot nes je i premijer, i predsednik, i opet eliot nes...eliot nesu, polako, znao si da kazes da se nikog ne plasis, pa sta sad ti mislis, da smo mi svi napunili gace kad smo te videli...
tadic ih je uveo u parlament bez izbora, zapad je sns-u rekao, gde je tadic stao, vi produzite...samo veoma brzo....zar ne primecujete od kada je sns seo na vlast, kako nemci diktiraju i forsiraju tempo..
Jasna*, Danilo...znam da vam je tesko, ali mislim da sada vidite o cemu se radi i ko je sns...:)
hitno dovesti kostunicu na vlast!!!
Preporuke:
49
2
50
petak, 19 oktobar 2012 15:03
A. M.
Specijalizacija u Brajtonu nije bila iz "struke", to bi svakom pismenom Srbinu trebalo biti jasno...
Preporuke:
39
1
51
petak, 19 oktobar 2012 15:06
Brane2
Eto, došli smo do trenutka kad je za Klingonski Klub i Vučić izdajnik.
Ko je sledeći ?
Preporuke:
7
37
52
petak, 19 oktobar 2012 15:12
Dušan komunista
Stanje u zemlji je opasno!
Ovo stanje u zemlji vodi ka dubokim društvenim promenama ali je neizvesno da li će do toga doći jer nema na vidiku političke snage koja bi izvršila radikalne ili suštinske promene. One bi u ovom trenutku bile delom nacionaloslobodilačkog karaktera u pravcu vraćanja nacionalnog ponosa, nezavisne politike, podizanje borbene gotovosti, pokretanje razvoja, delimična nacionalizacija i odustajanje od denacionalizacije itd. Rešavanje klasno-socijalnih zbog odnosa snaga u zemlji i svetu moguće je delimično.
Usled ekspanzije politike Velike Albanije nije isključen ni oružani sukob narednih decenija kao lokalni rat niskog intenziteta.
Preporuke:
28
3
53
petak, 19 oktobar 2012 15:22
Sofronije
Siptari su pola silom pola novcem izbacili Srpsko stanovnistvo sa Kosova i Metohije. Anglosaksonci ne menjaju tim koji dobija. Znaci, kod Srba se sve moze postici pola batinom pola korupcijom. Zato Germanski narodi jednostavno sire svoj zivotni prostor malo bombardovanjem, malo korupcijom Srpskih politicara (a i Srpskog naroda). Srbi su glasali za ljude koji su prodali svoga oca - Seselja (o kome ja, da budem iskren, ne mislim najbolje). Pa sta sada ocekuju. Nije im valjao Kostunica jer je hteo da uvede red i postavi osnove za rad i stvaralastvo. Srbi bi one koji im "daju sansu" da se obogate za jednu noc. Zato su u Srbiji popularni "Rambo" politicari, "zestoki momci" i ostale ikone velikih prevaranata, ulicnih stosova i "bezkompromisnih" razbojnika. "Obilici" su obilici da tuku pedere ali se slikaju sa Americkim vojnicima ispred F16.
Preporuke:
39
1
54
petak, 19 oktobar 2012 15:27
Dušan komunista
@albanopolis
Predstavlja provokaciju na koju i dalje treba tako odgovarati, jer je u funkciji neofašističke politike albanske vlasti koja kompromituje albanski narod i obmanjujega da je u pitanju nezavisna država, a reč je o NATO koloniji usmerenoj protiv Albanaca i Srba.
@ Tito
Provokacija, koja svojim stavovima ne teži da reši problem već da ga održi. A kad je reč o pozivanju na Tita, onda bi trebalo znati da je Titova politika protiv interesnih sfera kojima bi pripala Srbija SAD i EU, kao i drugi narodi, protiv agresije i secesionizma, a ako je bila poznata u svetu po nečemu to je poštovanje teritorijalne celovitosti i integriteta, a protiv uplitanja u unutrašnje stvari jedne zemlje. Titova politika nije da u Makedoniji, Srbiji, KiM, BiH, Crnoj Gori,...cveta kriminal nego privreda. O ovakvom stanju svi bi trebalo da razmisle kome ide u prilog.
Preporuke:
9
7
55
petak, 19 oktobar 2012 15:38
Mač i oganj
Tržili ste- dobili ste. Tako ste glasali na majskim izborima. Ali, nije u tome suština. Mnogi ,,komentatori'' nikako da shvate: nije u pitanju dilema Kosovo ili EU. Ako se odreknemo ulaska u EU Kosovo nam neće vratiti. Sa ulaskom u EU ili odustajanjem, stvari oko Kosova se bitnije ne manjaju. Kvazi- patriote tamburaju jednu te istu priču ne razumevajući suštinu stvari. Nikako da shvatimo da su pravda i istina na strani jačega. To je univerzalni princip danas u svetu.
Preporuke:
6
33
56
petak, 19 oktobar 2012 15:52
Zoran
O.K. Sad smo elaborirali gde su sve problemi. Osim jednog. Niko ne moze da predlozi resenje jer ni jedan moderator to ne bi pustio. Znaci prvo treba resiti problem slobodnog prezentovanja misljenja. Da bi se doslo do ideja za spas Srbije mora se spreciti da plutokratska imperija lepi etikete fasizma, terorizma, nacionalizma, komunizma i da zbog toga zatvara medije, hapsi i zlostavlja ljude. Ako se ovaj narod hitno ne oslobodi plutokratskih okova doci ce opet "neki spasioci" kao u Libiji ili Siriji koji ce mu ponuditi "vise slobode". Tamo sa Zapada a ovde sa Istoka. Treceg nema.
Preporuke:
12
0
57
petak, 19 oktobar 2012 16:01
saša r.
Die beste, herr Vučić, die beste, nemačka ambasada je najbolja na svetu :)
Vec sam ranije komentirao da od bivsih komunista Srbija nece imati fajde; samo steta. Ovom treba dati nogu u pantalone cak i prije nego je moguce, a ne sto prije.
Preporuke:
29
2
59
petak, 19 oktobar 2012 16:05
au mile
Imajući u vidu salto mortale koji su izveli Vučić i Nikolić, kao i onaj njihov, sad već čuveni "slučajni" susret sa Milom Đukanovićem usred jednog pariskog restorana u vreme raskida sa SRS i formiranja SNS, ova Vučićeva izjava najočiglednije odgovara na pitanje odakle im naprasna podrška EU.
Vučić će i dalje nastaviti sa hapšenjima kao najvećim spinom da se sakrije sramna uloga koju SNS igra po pitanju Kosova.Usput mu dobro dođe da još više oslabi kompromitovanu i već grogi protivnika i time obezbedi apsolutnu vlast.
Preporuke:
37
0
60
petak, 19 oktobar 2012 16:07
mladen
Tri dana nakon atomske bombe na Hirosimu, amerikanci su bacili i sledecu na Nagasaki, posledice znamo svi. Iako prva bomba nije pomerila staniste vlade, nakon druge se oglasio japanski Kralj i, zaista mudro, ali veoma bolno, objasnio da Japan mora da izabere put mira i bezuslovno kapitulira, bez obzira na SVE posledice koje taj cin sa sobom nosi, u protivnom postoji velika, realna, opasnost da japanski narod bude izbrisan sa lica zemlje. Najupecatljivija recenica je bila:"Ne dozvolite emocijama da vas na bilo koji nacin ometaju u ovoj situaciji!" Mislim da se nasa zemlja nalazi u istoj situaciji, naravno u malo izmenjenom kontekstu. Ali, zar mi vec nismo na putu unistenja, zasto nase "patrite" ne shvate da su danas dolari i evri atomske bombe, da se njima kupuju i razaraju politicari, gradovi, drzave. Cini mi se da, ma koliko bolelo, a boli, da postoje samo dve opcije, ZIVOT ili SMRT. Ja sam u svoje, i u ime nase dece za ZIVOT!
Zašto g.Vučić ne bude iskren i kaže narodu da Zapadu puče pertla za bilo kakve autonomije koje nudimo šiptarima, da su oni već odlučili da nam otmu, ali vi niste odlučili da im ne date?!
Preporuke:
38
0
62
petak, 19 oktobar 2012 16:33
Zoran
@Mladen
da su danas dolari i evri atomske bombe, da se njima kupuju i razaraju politicari, gradovi, drzave. Cini mi se da, ma koliko bolelo, a boli, da postoje samo dve opcije, ZIVOT ili SMRT. Ja sam u svoje, i u ime nase dece za ZIVOT!
Mozes li da nam objasnis sta ti ustvari biras. Ako su dolari i evri atomske bombe a ti biras zivot, jel to znaci da ti odbacujes dolare i evre ili ih biras. Onda ne biras zivot.
Za mene je mnogo problematicniji prvi deo Vuciceve recenice nego drugi. Ma kakvo resenje Kosova bilo ne zelim da ni jedna para mog poreza ide Evropskoj birokratiji i da ona taj novac poklanja Srpskim Tajkunima sto je i jedina svrha EU. Nece EU da pomogne srpskom narodu i industriji nego Srpskim Tajkunima - trgovcima i bankarima. Takodje i Arijevskim (Nemackim, Holandskim, Svedskim itd) firmama u Srbiji. Pa cak i Hrvatskim. Srbi ce raditi za 100€ mesecno kod tih firmi. Tu nema zivota Mladene. Sada nije u pitanju samo Kosovo nego moja i tvoja deca.
Preporuke:
30
0
63
petak, 19 oktobar 2012 16:37
taras buljba
nista ljudi,samo da se cita BLIC.oni ZNAJU pravu istinu o svemu.nikako drugcije.
Preporuke:
16
2
64
petak, 19 oktobar 2012 16:41
BOGOJE
hvala sto ste nas ubedili da ima gorih od zutih,iskrenost cenim a za izdajstvo se zna sta sleduje,pa vi ste samo prvi podpredsednik i produkt Rakica i Sapera,sudbina ds vam nije pouka,pucate ekonomski uskoro a onda cete na politicko istorijsko djubriste gde vam je i mesto!
Preporuke:
47
0
65
petak, 19 oktobar 2012 16:45
Sofronije
@Mladen
Mladene znam jednu srpsku porodicu sa KIM koja hoce da zameni kucu sa nekim u centralnoj Srbiji. Hoces li da izaberes (zajedno sa svojom decom)zivot na "Kosova".
Preporuke:
6
18
66
petak, 19 oktobar 2012 16:54
GIJA
Sto ne pozoves Nebojsu Covica,iskusniji je od tebe i on zna dobro da se brani i vraca ogromne dugove!Vas dvojica nista necete dozvoliti,sto vam ne kazu!!!!
Preporuke:
20
0
67
petak, 19 oktobar 2012 17:09
Neverovatno
Prosto je neverovatno šta je Vučić izjavio. Izgleda da mu je podrška NATO agresora važnija od narodne volje, važnija od prava naroda.
Preporuke:
29
1
68
petak, 19 oktobar 2012 17:42
Aleksandar
Blic je vrlo pouzdana novina!
Preporuke:
19
1
69
petak, 19 oktobar 2012 18:09
Gojko Mrnjavčević
Nemojte se igrati, vodite čoveka kod lekara.
Preporuke:
47
0
70
petak, 19 oktobar 2012 18:21
srba
ja tvrdim odavno da je i on sorosev djak, a mene pravili ludim.
Preporuke:
33
1
71
petak, 19 oktobar 2012 18:39
Tito
živeo Ja!vi ste svi trube...ne znate ni ovce da čuvate,a vladali biste drugim narodima...
Preporuke:
2
18
72
petak, 19 oktobar 2012 19:04
Miloš
Kad je izdao Seselja zasto ne bi izdao i Kosovo?!Vuk dlaku menja a cud nikada.
Preporuke:
28
0
73
petak, 19 oktobar 2012 19:09
Peter RV
Ako je ova Vuciceva izjava vjerodostojna, onda je Vucic, ili k...en ili Nato-agent.
U ovom slucaju, nadajmo se da je ovo -prvo.
(Naravno da ovo moze vrlo lako bit-jedno tendenciozno izopaceno tumacenje ovog Sorosevog glasila)
Preporuke:
28
1
74
petak, 19 oktobar 2012 19:10
MUSA
Vučiću,sada uhapsi samoga sebe zbog izdaje!
Preporuke:
35
0
75
petak, 19 oktobar 2012 19:12
Stefan Nemanja
Izdaja, narode moj! Izdaja!
Ovo je sramota! IZDAJA!
Preporuke:
30
0
76
petak, 19 oktobar 2012 19:19
Aca
Ko jednom uvek 'e.
Preporuke:
18
0
77
petak, 19 oktobar 2012 19:22
Ne klepeći nanulama
Tito iz Dubokog Potoka !
Kako ne znamo vladati kad smo ti dali 26%, šta se buniš, ti bi begovluka sa tuđih leđa, traži iz Istambula !!! Nije 100% nego 26% , mašala babo !
Preporuke:
11
1
78
petak, 19 oktobar 2012 19:26
nezavisni DS analiticar
Jel ovaj Neven Cvetićanin onaj isti koji se godinama na RTS, B92, Danasu, Politici, Blicu lazno predstavljao sepskoj javnosti kao "nezavisni analiticar"?! Crna prevarena Srbijo i "intelektualci" koji se prodaju za saku vlasti i privilegija!!!!
Preporuke:
22
1
79
petak, 19 oktobar 2012 20:00
Petar Bec
@petak, 19 oktobar 2012 19:26
nezavisni DS analiticar
Neven se razume u politicku analizuu,skoro kao Basara u knjizevnost.
Preporuke:
15
1
80
petak, 19 oktobar 2012 20:19
Danilo
@ Zoran,Igor i ostali,
Gospodo draga,svi vi koji koji mislite da je Vucic izdajnik i da je SNS antipatriotska stranka,grdno se varate i pokazujete koliko vam je politika strana,koliko ne vidite sta pise izmedju redova,koliko vam nedostaje mudrosti i koliko vam je kratak fitilj.Polako,zaboga.
Vi ne shvatate,ili necete da shvatite,da je Srbija u katastrofalnoj situaciji,da se budzetske plate i penzije dijele od kredita,da Vlada cini sve da dovede investitore kako bi se otvorilo koje radno mjesto i kako bi se dobio kredit za puteve i fabrike.
Srbija mora da brani svoj suverenitet,a da,u istom mementu,od tih istih drzava trazi kredite i investicije.
Reci cete imamo Rusiju,jeste i hvala Bogu,ali ne moze Rusija sama hraniti sedam miliona Srba.
Dakle,Nikolic i Dacic,po pitanju KosMeta i EU,nastupaju ostrije,dok Vucic igra igru pomirljivog politicara i eurofanatika i tako se odrzava politicka ravnoteza u odnosu na EU i SAD.
Svi cete,jednog dana,reci da sam ja bio u pravu.
Preporuke:
3
17
81
petak, 19 oktobar 2012 20:43
Decko iz B.
@Danilo
A šta ako niste u pravu? Ja lično imam dosta od Politike "verujte mi na reč". Ja bi želeo da Vlast u kojoj je ušla i SNS kaže kako će da reformiše Srbiju da nemroa više da visi o finansiskoj igli stranaca! Ja uopšte neću više zaduživanje Države, pogotovo u inostranstvu! Srbija ima devizne rezerve i Zlato zašto ne isplati 2/3 stranog duga da nam skinu bar visoke kamate sa buđeta? Vi kažete da hoću da mame investitore. Pa kako to žele sa protivrečnim izgovorima! Danas biće puta do vašeg industrijskog kompleksa, sutra nećemo moći to da gradimo moramo plaćati kamate, vidićemo sutra. Juče nema predaje Kosova, danas rukovanje sa g. Tačija!
Do danas ne razumem kako možete mrtav hladan da čekate na viziju/Strategiju Srbije. O konkretnim delovanja Vlasti u tom pravcu da ne pričam! A najgore je da do sada niko nije izašao na ulicu da se prošeta malo do Skupštine. Da pita ona dva Konja ispred kako dalje. Poštovanje!
Preporuke:
11
1
82
petak, 19 oktobar 2012 21:07
Decko iz B.
@mladenNeverovatno! Sada nisu ni više dosta poređenja Srba sa Naci-Nemaca koji su palili po Evropi i Africi, sada smo i došli do Japanaca 2. sv Rata! Kakav smo mi jak Narod ovoliki kakvi smo da nas upoređujete stim Nacijama! Neznam dali sam vas dobor razumeo. Vi znači hoćete da kažete da ću nas Ameri bacati A-Bombe preko glave. Nije im dosta osiromašeni Uranijum, "može to još", jel tako?Neznam gde vi živite, ali ako vi imate već strah za vašu Decu, Familiju, Rodbinu šta mislite koliko straha već moraju da imaju Srbi i lojalni Građani na KiM? A tamo su "štićeni" od zapadnih svetaca. Koliko se Srbi plaše u celoj BiH, u HR, Crnoj Gori kojima se preti svakodnevno od miroljubivh NVO organizacija u Beogradu koje sole pamet da svi ti naši "regijonalci" moraju priznati nove glavne Gradove, ili...! Znači gde je ta linija koja se neće gaziti, pošto su sve već pregazili sve šta vredi!
Preporuke:
9
0
83
petak, 19 oktobar 2012 21:42
Turas
Vučić nikada nije hrabro istupio.Setite se da su ga tražili nedeljama kada je Toma pokrao mandate i rasturio(uz dogovor sa EU)Radikalnu Stranku,takođe"hrabro"jer je Šešelj u Hagu.Zašto se komentatori čude daljem kontinuitetu izdaje?Srbima moramo priznati,izdaje se dešavaju uvek kada je država u krizi.Kada je narod u političkoj konfuziji,Ali Vučić i Dačić trebalo bi da se plaše.Život je čudo.
Preporuke:
18
1
84
petak, 19 oktobar 2012 21:57
Lana
Vostani Serbie! Vostani carice!
I daj čedom tvojim videt tvoje lice.
Obrati serca ih i očesa na se,
I daj njima čuti slatke tvoje glase.
Vostani Serbie!
Davno si zaspala,
U mraku ležala
Sada se probudi
I Serblje vozbudi!
Ti vozdigni tvoju carsku glavu gore,
Da te opet pozna i zemlja i more.
Pokaži Evropi tvoje krasno lice,
Svetlo i veselo, kako vid Danice.
Vostani Serbie!
Davno si zaspala,
U mraku ležala
Sada se probudi
I Serblje vozbudi!
Bosna Sestra tvoja na tebe gleda
i ne želi tebi nikakova vreda.
Ko tebe nenavidi, ne boji se Boga
Od kojeg tebi ide pomoć mnoga.
Vostani Serbie!
Davno si zaspala,
U mraku ležala
Sada se probudi
I Serblje vozbudi!
Hercegova zemlja i Černaja Gora
Daleke države i ostrovi mora -
svi tebi pomoć nebesnu žele,
Sve dobre duše tebi se vesele.
Vostani Serbie!
Davno si zaspala,
U mraku ležala
Sada se probudi
I Serblje vozbudi!
Preporuke:
31
0
85
petak, 19 oktobar 2012 22:00
žiko
Rekoh i ne porekoh. Sami sebi smo najgori. Imam utisak kada bi nam iz cijelog svijeta ponudili da urdimo sa Kosovom šta hoćemo, prvo bismo se medjusobno poubijali dok nebismo odlučili šta ćemo...a i tada bi vjerovatno opet uradili neku izdaju.
Preporuke:
15
4
86
petak, 19 oktobar 2012 23:00
Kosmet je Srbija
E pa neka, i treba nam ovako! Ako je g. Vučić izrekao navedeno u naslovu teksta, onda je potrebno samo da se uhvatimo za glavu i čupamo kosu, što nismo poslušali Vojislava Šešelja! Lepo nam je čovek iz Haga rekao šta i kako će uraditi tandem Vučić-Nikolić, kad dođu na vlast, ali mi Srbi naivni nismo slušali! Pogledajte snimke Šešeljevog suđenja na Jutjubu, pa će vam sve biti jasno! Samo da napomenem da nisam član SRS-a, da ne bude da podmećem neku radikalsku retoriku po sajtu! Ovo su vam jednostavno činjenice, od kojih se ne može pobeći! Toliko! Kosmet je Srbija! Dogodine u Prizrenu, a onda iduće u Kninu!
Preporuke:
18
2
87
petak, 19 oktobar 2012 23:03
Omorika
Borise, vratiiiii se. Srbija je ugrožena.
Preporuke:
4
6
88
petak, 19 oktobar 2012 23:26
roadrunner
Mladene,
Da bi ste pravili istorijske paralele, morate prvo znati istoriju(vidim da i ovi koji odgvoraju ne poznaju)
1.Japan ne bio nestao posle Nagaskija, jerAmeri nisu više imali bombi(i Japanci su znali da više od 2-3 bombe nemaju)
2.Razlog zbog koga je Japan kapitulirao je spektakulano zauzimanje Mandžurije od strane Crvene Armije(u njoj se skoro milion i po Japanske vojske utvrdjivalo skoro 10 godina,a sa druge strane je Sibir,i danas a narocito tad nemoguće za koncentraciju i snadvevanje trupa).Ovo naravno nema
3.Ovo naćete "naučiti" "učeći" Diskovery istoriju,al promakne i zapadnjacima da snime nešto na tu temu. Odličan dokumentarac za brzi kurs-http://www.youtube.com/watch?v=9bwdZvjJlMg
4.Japan sigurno ne bi kapitulirao, da su uslovi predaje bili da se Kinezima da stara prestonica Kjoto(i čitav region oko),odakle bi proterali svo Japansko stanovništvo i porušili drevne hramove.Pre bi kolektivni harakiri izvršili nego to potpisali
Preporuke:
17
1
89
petak, 19 oktobar 2012 23:46
Svetislav Kostić
@ olga vladivostok!? Zloupotrebljavajući za pseudonim grad Vladivostok, rugate se našoj ruskoj braći. Krajnje drsko i provokativno.
Preporuke:
22
0
90
subota, 20 oktobar 2012 00:10
DEZINTEGRACIJU SRBIJE Vucic prodaje kao EVROPSKE INTEGRACIJE
Ne bih ulazio u "lik i delo" A. Vucica, o kojem je pisao i Milovan Brkic u "Tabloidu", procitajte, da ne navodim po cemu su Vucic i Tadic braca! Ali, o kakvim on to evropskim integracijama govori?! To niko od zvanicnika EU ne spominje, oni Srbiju eventualno vide u EU u dalekoj buducnosti, ako i tada! Sve sto je Tadic cinio za svoje EU gazde, a sto nastavlja i Vucic, jeste RASTAKANJE i dezintegracija Srbije! Uime maglovite buducnosti u kojoj bi Srbija mogla biti u EU, ako se pre toga odrekne sebe: svoje duhovnosti, svojih teritorija! Svih ovih godina - i jos dugo bi tako bilo, ako ne prestanemo s ovom sramotom i ovim ludilom - EU dozvoljava Srbiji samo jedno: da viri kroz zeleznu ogradu EU, i da je spremna da za to virkanje dozvoli i da se gace skinu sa nje! Ponavljam: ono sto se Srbiji ne nudi nego namece jeste DEZINTEGRACIJA DRZAVE uime apstraktnih "evropskih integracija"! Kacin Jelko je personifikacija tih "integracija", koje su Vucicu vaznije od Kosova!?!
Preporuke:
8
0
91
subota, 20 oktobar 2012 03:22
Svetislav Kostić
@ Danilo!? Čuj ti njega: "Gospodo draga"!, valjda da da gospoda (i dame) lakše proutaju popovanje iz Tadićeve pogašene kuhinje. Drugmister Danilo prenebregsava da bi od onog dana kada bi vlada Srbije i predsjednik države u jednom uvjerljivom i kategoričnom tonu evrobsko fašiostičkoj uniji dali jasno i nedvosmisleno na znanje da je Srbiji već preko glave briselsko vašingtonske diktature i ponižavanja Srbije i njenih građana, posebno Srba, ako ne čak isključivo - već slijedećeg dana bi Rusija i Kina Srbiju preplavili atraktivnim investicijama i kreditima sa niskim kamatnim stopama.
Preporuke:
3
0
92
subota, 20 oktobar 2012 09:13
Moravac
Valjda je sada svima jasno da Blic nisu javno glasilo vec Biten DS i EUnijata.
Preporuke:
3
0
93
subota, 20 oktobar 2012 10:34
MarkoSNS
Jedan od razloga zasto sam iz LDP-a presao u SNS!
Bravo Vucicu!
Preporuke:
2
2
94
subota, 20 oktobar 2012 12:41
Svetislav Kostić
@ MarkoSNS, Prelivoda prelivodi ruku mije a prelivodski obraz obadvije. Po srpski, Marko(SNS) ocjenio kako ima zla od gorega, stoga jednom već dokazanom LDP zlu okrenuo leđa, i pridružio se novom zlu u oličenju Vučića koje daleko veće jer se Vučić napinje iz petnih žila da vašingtonskim fašistima i briselsko berlinskim nacistima dokaže da je on, Vučić u potpunosti po njihovom ukusu i mjeri.
Preporuke:
2
0
95
subota, 20 oktobar 2012 12:50
Dragoljub Savic NIS
@ Marko SNS =znaci Vi ste OSTALI u LDP!!!
IZBORI i IZABRANI od naroda Srbije, pokazuju uvek ito lice:
Srbi su po mentalitetu spremni na IZDAJU, MRZE SAMI SEBE, NEOBRAZOVANI -
PODMITLJIVI, oni nisu naivni,NE,vec su jednostavno GLUPI, ZABORAVLJAJU lako
samo ako im to donosi PROFIT, PODREPASI i za novac spremni na SVE!
E,pa pokusajte da mi kazete da nemam pravo,pokusajte da opovrgnete celu -
nasu istoriju, IZDAJSTVA, BRATOUBISTAVA, KORISTOLJUBLJA, PONIZNOSTI prema JACEM itd...itd...bas sam radoznao!?
Preporuke:
1
0
96
subota, 20 oktobar 2012 15:06
Dragoslavić
A šta sa Srbima na Kosovu? Hoće li ih Vučić pustiti niz vodu?
Preporuke:
1
0
97
subota, 20 oktobar 2012 15:29
Dušan komunista
@Mač i oganj
Kvazi- patriote tamburaju jednu te istu priču ne razumevajući suštinu stvari. Nikako da shvatimo da su pravda i istina na strani jačega. To je univerzalni princip danas u svetu
Probali smo i to, da uđemo u interesnu sferu ili koloniju velike sile, kao u vreme Drugog svetskog rata ili SSSR ili EU i NATO-a. I šta smo dobili. Nastavak razbijanja SRJ, Srbije, tretiranje kao poražene snage, a ne kao ravnopravnog partnera.
Pristajanje na neravnopravni status, je pristajanje na, konsekventno i dugoročno rečeno, krizu, unutrašnje nemire i možda rat.
Ko se usprotivi nezavisnosti Kosova odmah optužiti za korupciju i kriminal.
Seca li se Vucic kao i zasto je pobedila njegova stranka ili vlas nema alternativu!? Nece dugo na ovaj nacin!
Nego, putuj ti tvojim putem u bescasce.
Posle Br....., prirodno , dolazi v....
narod je za sns i eu
SNS je upravo prevario sve svoje birace, treba raspisati nove izbore odmah ! Maske su pale i sad je valjda jasno i onim slepima i gluvima koji su glasali za SNS sta se ovde ustvari radi.
Narod treba izaci na ulice i oterati ovu briselsku bandu, evo danas Ivica ce da se grli i ljubi sa teroristom (premijer sa "premijerom") ovaj najavljuje da ga nista nece spreciti u ispunjavanju naloga iz Brisela, narode sta cekas ???
Aleksandra Vucica uhapsiti i procesuirati zbog grubog narusavanja teritorijalnog integriteta ove drzave, zbog krsenja Ustava Srbije.
Dakle, ako Vucic izdejstvuje predaju Kosmeta, a zapeo je kao niko pre njega, ne bi to bio prvi put da nasi politicari urade nesto sto je i nemoralno i nezakonito! Uvek me je interesovalo za sta su glasali ti silni ljudi, za sta, kad se SNS ama ni o cemu nije jasno opredelio! Za sve je njihov odgovor bio "Sacekajte da budemo na vlasti, pa cete videti". I dobili izbore!!!
Jovanovic je barem dosledan, i svi znaju jasno kakve stavove zastupa (zato ga glasa samo familija). Ovaj Vucic, ne samo sto je isto sto i Jovanovic po pitanju dobronamernosti prema svom narodu, nego je jos i lazov.
Vucicu,Pa koje evropske integracije ces ti ocuvati? Rekli su javno;
1.Kosovo priznati kao nezavisnu i susednu drzavu....
2.Kosovo priznati kao nezavisnu i susednu drzavu....
3.Kosovo priznati kao nezavisnu i susednu drzavu....
Sta sad volis;da si zavisan od Evrope koja amputira deo srpskog tela,ili da budes nezavisan od reci koje dajes i nemaju tezinu?
Vucicu,nije tesko razmisliti. Evropa i Kosovo su laz i paralaz B.T. Nisi valjda postao vec M.Rakic...
Kako moze biti dobro za nas da poklanjamo delove teritorije?! I to ljudima koji su nas ubijali i zivima vadili organe da ih preprodaju?! Kako?! Sta cemo da radimo kad sledeci 'prorok' otcepi sledeci deo Srbije?! Da se poklonimo i da mu damo to sto hoce?! Da ne treba mozda i nesto prvi da ponudimo? Da ne cekamo da nam se zatrazi?! Je li, Vucicu? Ima li jos neki deo srpske teritorije koji ti je trn u oku? Ima li jos neki Srbin koga zelis da raskomadas? Ima li jos neki srpski zivot koji ti smeta, koga bi jos da eliminises? Koliko nas je, bre, visak?!?!?!
Koliko je to drugačije od situacije sa Kosovom. Stanovništvo se toliko namnoži u delu jedne države a pritom nije matično stanovništvo te države već susedne pa onda ,prvo traži autonomiju a onda i otcepljenje i pripajanje susednoj državi ...i kakve sad to ima dodirne tačke ? Vreme u ovom slučaju ne radi u srpsku korist OSIM AKO NE OSTANEMO DOSLEDNI I NE INSISTIRAMO NA PRAVDI ZA SEBE I SOPSTVENU DRŽAVU !
Ustani Srbijo ! Probudi se narode !
Živela slobodna Srbija, dole okupator i njegove sluge u Beogradu !
Vucic je u stvari maleni Vuk.
Mislim... dali su mu manje...
ali se jednako nalozio....
Vucko ...
kontrolisi se bre ..nisi mocan da dajes Kosovo i
Metohiju
...
imam samo jedan komentar za malenoga Vuka
jel se tvoja Dana preziva Merkel?
EU, EU, EU.... e u...
1.nemaj validan Dokumenta
2.učestvovali u bilo kojim oblikom u naorućanoj pobuni
3.da izplate decenijske dugovanje poreza sa kamatom, ko nemože biće mu izbrišen dug čim ode iz Srbije
Navedite sami dalje tačke! Zapad podržava već taj "Plan" a ostali će novog prihvatiti kada ga Srbija predlaže!
U našem slučaju zaista treba ogromne VERE i lične HRABROSTI.Ko toga nema, neka ne čini ništa i neka ide.
MANjE JE ZLO, NEGO NAVLAČITI BEDU NA SEBE I POKOLjENjA.
Dakle, prvo Srbija i iznad svega. Ostalo, kasnije.
PS.
Za početak -
1. prekinuti sve diplomatske i ekonomske odnose sa SVIMA koji su priznali otimanje dela Srbije, i da traje, dok god ne promene svoje odluke.
2. KosMet ne damo, a oni neka rade, šta god im volja.
Dakle spoljne granice su ingerencije države Srbije, stolica u UN, samouprava Srbima na KiM , eventualno valuta. Šta da mi pomažemo Šiptarima, molim vas kad nemate kompetencije u vezi horizontalne i vertikalne organizacije država, da ne komentarišete tu materiju, jer vez uvrede, to što ste napisali je jedan arhaični diletantizam.Lep pozdrav.
@megaaljbanjoprolivs: Sad ste u vrhu svoje snage. Laj, i blati i uživaj sa svojima i sličnima dok još uvek možeš. Jer...
Nećeš još dugo moći...
Posle vrhunca, dolazi pad, nama je noć najcrnja sada, danas, a znamo da je nacrnje uoči svitanja.
Kad sunce sine, vampiri idu u raku gde im je i mesto.
Smislite bolje neki lep epitaf, dok imate hardver za razmišljanje na ramenima...
Vučić je i minista odbrane,policije,vrši pritisak na pravosuđe i kontroliše sve bezbedonosne službe,gde to ima da tolika vlast bude skoncentrisana u rukama jednog čoveka.Naravno njegovi planovi o koaliciji sa DS-om će se izjaloviti,jel je on luzer i gubitnik,njegov SNS će doživeti fijasko,očigledno ništa nije naučio,kako su njegovi glasači odreagovali na Montgomerija tako će odreagovati na njegovu novu politiku.Srbija nije prćija ovog mračnog,sujetnog,teatralnog tipa,to nije njegova prćija i nema on šta da odlučuje i donosi zaključke,neka počisti đubre prvo u svom stranačkom dvorištu pa neka se onda pravi pametan.
Vrh...eliot nes je i premijer, i predsednik, i opet eliot nes...eliot nesu, polako, znao si da kazes da se nikog ne plasis, pa sta sad ti mislis, da smo mi svi napunili gace kad smo te videli...
tadic ih je uveo u parlament bez izbora, zapad je sns-u rekao, gde je tadic stao, vi produzite...samo veoma brzo....zar ne primecujete od kada je sns seo na vlast, kako nemci diktiraju i forsiraju tempo..
Jasna*, Danilo...znam da vam je tesko, ali mislim da sada vidite o cemu se radi i ko je sns...:)
hitno dovesti kostunicu na vlast!!!
Ko je sledeći ?
Ovo stanje u zemlji vodi ka dubokim društvenim promenama ali je neizvesno da li će do toga doći jer nema na vidiku političke snage koja bi izvršila radikalne ili suštinske promene. One bi u ovom trenutku bile delom nacionaloslobodilačkog karaktera u pravcu vraćanja nacionalnog ponosa, nezavisne politike, podizanje borbene gotovosti, pokretanje razvoja, delimična nacionalizacija i odustajanje od denacionalizacije itd. Rešavanje klasno-socijalnih zbog odnosa snaga u zemlji i svetu moguće je delimično.
Usled ekspanzije politike Velike Albanije nije isključen ni oružani sukob narednih decenija kao lokalni rat niskog intenziteta.
Predstavlja provokaciju na koju i dalje treba tako odgovarati, jer je u funkciji neofašističke politike albanske vlasti koja kompromituje albanski narod i obmanjujega da je u pitanju nezavisna država, a reč je o NATO koloniji usmerenoj protiv Albanaca i Srba.
@ Tito
Provokacija, koja svojim stavovima ne teži da reši problem već da ga održi. A kad je reč o pozivanju na Tita, onda bi trebalo znati da je Titova politika protiv interesnih sfera kojima bi pripala Srbija SAD i EU, kao i drugi narodi, protiv agresije i secesionizma, a ako je bila poznata u svetu po nečemu to je poštovanje teritorijalne celovitosti i integriteta, a protiv uplitanja u unutrašnje stvari jedne zemlje. Titova politika nije da u Makedoniji, Srbiji, KiM, BiH, Crnoj Gori,...cveta kriminal nego privreda. O ovakvom stanju svi bi trebalo da razmisle kome ide u prilog.
http://www.youtube.com/watch?v=_BmneE3AcFM&feature=related
Vučić će i dalje nastaviti sa hapšenjima kao najvećim spinom da se sakrije sramna uloga koju SNS igra po pitanju Kosova.Usput mu dobro dođe da još više oslabi kompromitovanu i već grogi protivnika i time obezbedi apsolutnu vlast.
da su danas dolari i evri atomske bombe, da se njima kupuju i razaraju politicari, gradovi, drzave. Cini mi se da, ma koliko bolelo, a boli, da postoje samo dve opcije, ZIVOT ili SMRT. Ja sam u svoje, i u ime nase dece za ZIVOT!
Mozes li da nam objasnis sta ti ustvari biras. Ako su dolari i evri atomske bombe a ti biras zivot, jel to znaci da ti odbacujes dolare i evre ili ih biras. Onda ne biras zivot.
Za mene je mnogo problematicniji prvi deo Vuciceve recenice nego drugi. Ma kakvo resenje Kosova bilo ne zelim da ni jedna para mog poreza ide Evropskoj birokratiji i da ona taj novac poklanja Srpskim Tajkunima sto je i jedina svrha EU. Nece EU da pomogne srpskom narodu i industriji nego Srpskim Tajkunima - trgovcima i bankarima. Takodje i Arijevskim (Nemackim, Holandskim, Svedskim itd) firmama u Srbiji. Pa cak i Hrvatskim. Srbi ce raditi za 100€ mesecno kod tih firmi. Tu nema zivota Mladene. Sada nije u pitanju samo Kosovo nego moja i tvoja deca.
Mladene znam jednu srpsku porodicu sa KIM koja hoce da zameni kucu sa nekim u centralnoj Srbiji. Hoces li da izaberes (zajedno sa svojom decom)zivot na "Kosova".
U ovom slucaju, nadajmo se da je ovo -prvo.
(Naravno da ovo moze vrlo lako bit-jedno tendenciozno izopaceno tumacenje ovog Sorosevog glasila)
Ovo je sramota! IZDAJA!
Kako ne znamo vladati kad smo ti dali 26%, šta se buniš, ti bi begovluka sa tuđih leđa, traži iz Istambula !!! Nije 100% nego 26% , mašala babo !
nezavisni DS analiticar
Neven se razume u politicku analizuu,skoro kao Basara u knjizevnost.
Gospodo draga,svi vi koji koji mislite da je Vucic izdajnik i da je SNS antipatriotska stranka,grdno se varate i pokazujete koliko vam je politika strana,koliko ne vidite sta pise izmedju redova,koliko vam nedostaje mudrosti i koliko vam je kratak fitilj.Polako,zaboga.
Vi ne shvatate,ili necete da shvatite,da je Srbija u katastrofalnoj situaciji,da se budzetske plate i penzije dijele od kredita,da Vlada cini sve da dovede investitore kako bi se otvorilo koje radno mjesto i kako bi se dobio kredit za puteve i fabrike.
Srbija mora da brani svoj suverenitet,a da,u istom mementu,od tih istih drzava trazi kredite i investicije.
Reci cete imamo Rusiju,jeste i hvala Bogu,ali ne moze Rusija sama hraniti sedam miliona Srba.
Dakle,Nikolic i Dacic,po pitanju KosMeta i EU,nastupaju ostrije,dok Vucic igra igru pomirljivog politicara i eurofanatika i tako se odrzava politicka ravnoteza u odnosu na EU i SAD.
Svi cete,jednog dana,reci da sam ja bio u pravu.
A šta ako niste u pravu? Ja lično imam dosta od Politike "verujte mi na reč". Ja bi želeo da Vlast u kojoj je ušla i SNS kaže kako će da reformiše Srbiju da nemroa više da visi o finansiskoj igli stranaca! Ja uopšte neću više zaduživanje Države, pogotovo u inostranstvu! Srbija ima devizne rezerve i Zlato zašto ne isplati 2/3 stranog duga da nam skinu bar visoke kamate sa buđeta? Vi kažete da hoću da mame investitore. Pa kako to žele sa protivrečnim izgovorima! Danas biće puta do vašeg industrijskog kompleksa, sutra nećemo moći to da gradimo moramo plaćati kamate, vidićemo sutra. Juče nema predaje Kosova, danas rukovanje sa g. Tačija!
Do danas ne razumem kako možete mrtav hladan da čekate na viziju/Strategiju Srbije. O konkretnim delovanja Vlasti u tom pravcu da ne pričam! A najgore je da do sada niko nije izašao na ulicu da se prošeta malo do Skupštine. Da pita ona dva Konja ispred kako dalje. Poštovanje!
I daj čedom tvojim videt tvoje lice.
Obrati serca ih i očesa na se,
I daj njima čuti slatke tvoje glase.
Vostani Serbie!
Davno si zaspala,
U mraku ležala
Sada se probudi
I Serblje vozbudi!
Ti vozdigni tvoju carsku glavu gore,
Da te opet pozna i zemlja i more.
Pokaži Evropi tvoje krasno lice,
Svetlo i veselo, kako vid Danice.
Vostani Serbie!
Davno si zaspala,
U mraku ležala
Sada se probudi
I Serblje vozbudi!
Bosna Sestra tvoja na tebe gleda
i ne želi tebi nikakova vreda.
Ko tebe nenavidi, ne boji se Boga
Od kojeg tebi ide pomoć mnoga.
Vostani Serbie!
Davno si zaspala,
U mraku ležala
Sada se probudi
I Serblje vozbudi!
Hercegova zemlja i Černaja Gora
Daleke države i ostrovi mora -
svi tebi pomoć nebesnu žele,
Sve dobre duše tebi se vesele.
Vostani Serbie!
Davno si zaspala,
U mraku ležala
Sada se probudi
I Serblje vozbudi!
Da bi ste pravili istorijske paralele, morate prvo znati istoriju(vidim da i ovi koji odgvoraju ne poznaju)
1.Japan ne bio nestao posle Nagaskija, jerAmeri nisu više imali bombi(i Japanci su znali da više od 2-3 bombe nemaju)
2.Razlog zbog koga je Japan kapitulirao je spektakulano zauzimanje Mandžurije od strane Crvene Armije(u njoj se skoro milion i po Japanske vojske utvrdjivalo skoro 10 godina,a sa druge strane je Sibir,i danas a narocito tad nemoguće za koncentraciju i snadvevanje trupa).Ovo naravno nema
3.Ovo naćete "naučiti" "učeći" Diskovery istoriju,al promakne i zapadnjacima da snime nešto na tu temu. Odličan dokumentarac za brzi kurs-http://www.youtube.com/watch?v=9bwdZvjJlMg
4.Japan sigurno ne bi kapitulirao, da su uslovi predaje bili da se Kinezima da stara prestonica Kjoto(i čitav region oko),odakle bi proterali svo Japansko stanovništvo i porušili drevne hramove.Pre bi kolektivni harakiri izvršili nego to potpisali
Bravo Vucicu!
IZBORI i IZABRANI od naroda Srbije, pokazuju uvek ito lice:
Srbi su po mentalitetu spremni na IZDAJU, MRZE SAMI SEBE, NEOBRAZOVANI -
PODMITLJIVI, oni nisu naivni,NE,vec su jednostavno GLUPI, ZABORAVLJAJU lako
samo ako im to donosi PROFIT, PODREPASI i za novac spremni na SVE!
E,pa pokusajte da mi kazete da nemam pravo,pokusajte da opovrgnete celu -
nasu istoriju, IZDAJSTVA, BRATOUBISTAVA, KORISTOLJUBLJA, PONIZNOSTI prema JACEM itd...itd...bas sam radoznao!?
Kvazi- patriote tamburaju jednu te istu priču ne razumevajući suštinu stvari. Nikako da shvatimo da su pravda i istina na strani jačega. To je univerzalni princip danas u svetu
Probali smo i to, da uđemo u interesnu sferu ili koloniju velike sile, kao u vreme Drugog svetskog rata ili SSSR ili EU i NATO-a. I šta smo dobili. Nastavak razbijanja SRJ, Srbije, tretiranje kao poražene snage, a ne kao ravnopravnog partnera.
Pristajanje na neravnopravni status, je pristajanje na, konsekventno i dugoročno rečeno, krizu, unutrašnje nemire i možda rat.