понедељак, 12. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђорђе Вукадиновић: Последња је прилика да се ЕУ каже „Не, хвала“

Kоментари (91) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 18 октобар 2012 12:13
Игор
Браво Ђорђе! Стоп малтретирању народа и државе са ЕУ пропагандом. Ово већ постаје ноћна мора...
Препоруке:
226
7
2 четвртак, 18 октобар 2012 12:25
Aтила бич божји
O stavu g-dina Đorđa ni dodati ni oduzeti ali ovaj Dereta.Svako ko pristaje na ultimatume, nasilje i povlači se pred siledžijama nema druge osim da bude rob i poslušnik.Znam ja da Dereta ima dobre odnose sa čuvarima konclogora zvanog Srbija ali bi mu baš zato primer trebao da bude kraj drugog velikog rata u kome su glavne siledžije prošle kako su i zaslužile.Nama ostaje da lepo ljubazno kažemo NE hvala EU ipak smo mi slobodan narod i sve pakosti koje nam spremate od vraćanja viza, pritisaka ,traženja vraćanja pozajmljenih ili ti doniranih sredstava (kako su nas ubeđivale ove bivši DOSmanlije)i drugih "demokratskih" sredstava koje će te osmisliti kako bi nas ubedili da grešimo (prava demokrtaija EU tipa)NEĆE nas pokolebati.Mi iznad svega volimo slobodu i pravdu i naše Kosovo i Metohiju i zato dogodine u Prizrenu!A i kriza nam dobro dođe da nas ojača i rešimo se Vaših poslušnika i najzad krenemo samostalno ka oporavku i boljitku.Znamo neće biti lako, ometaće nas svi ovi Vaši lopovi.
Препоруке:
144
5
3 четвртак, 18 октобар 2012 12:28
О Миљенкоооо
Ено ти примера Бугарске и Румуније које су у ЕУ па остадоше празне скоро, само старци остадоше. Толико о томе "да нам омладина не одлази из ЕУ Србије". Ово што Миљенко прича није ни бајка, то је виц!
Препоруке:
170
6
4 четвртак, 18 октобар 2012 12:36
Биљана Николић
Наравно да треба рећи "Не, хвала".

Да одговорим и Дерети шта ће се десити после тога -

1.Престаћемо да прихватамо уцене око КОСМЕТа, што је
најважније.

2. Престаће финансирање НВО јер нису добро одрадиле посао (што највише брине Дерету)

3. Престаћемо да будемо покусни кунић - како направити заслужне џелате од недужних жртава.
Препоруке:
191
5
5 четвртак, 18 октобар 2012 12:37
мирјана
Крајње је време да се донесу неке чврсте одлуке. Народ може да трпи беду али слуђивање не може. Доста је било.
Препоруке:
132
5
6 четвртак, 18 октобар 2012 12:38
Коста
Хоћемо референдум.
Препоруке:
115
13
7 четвртак, 18 октобар 2012 12:43
srbinbanjaluka
Davno je to Srbija trebala reći, ali nikad nije kasno !


Znate, to je čak i teško reći kad imate narod koji ništa ne govori, srpski narod u Srbiji je letargičan. Gdje su, sta rade, gdje su ulice, bili ste na njima kad ste spostvenu zemlju rusili 5. oktobra, pa zar ne možete i zbog ovog ponižavanja?

Pozdrav.
Препоруке:
117
10
8 четвртак, 18 октобар 2012 12:46
Др
Ђорђе је у емисији објаснио како се третирају пропагандисти са Б92...
Препоруке:
130
4
9 четвртак, 18 октобар 2012 12:56
olga Vladivostok
Sasvim je sve jedno šta će Srbija da kaže.Srbiju i njene političare ne uvažva više niko ni na istoku ni na zapadu jedino u nekim treće razrednim zemljama sveta.Jednostavno svi oni gledaju svoje interese,a problem je srba što oni i nema ju više koga da izaberu jer to su ljudi koji gledaju isključivo sopstveni interes i rade za onoga ko više plati.Srbiji bi manju štetu naneo okupator od samih srpskih političara koje su građani birali.Jednostavno ulično rečeno Srbija može da ugasi svetlo i proglasi fajront.tu je problem u narodu,a ne u nikome sa strane.Dok ceo svet štrajkuje zbog ekonomske situacije srbi čekaju da im neko plati da bi izašli na ulicu,a na samom su dnu.E,dragi moji sunarodnici bojim se da ubrzo ne će biti ni kazana i da će te svoj karakter i moral debelo platiti.
Препоруке:
65
10
10 четвртак, 18 октобар 2012 13:03
subotičanin
Visoko uvažavam stavove gospodina Vukadinovića, i sa pažnjom ih pratim. Međutim, današnjoj Srbiji, ovakva kakva je, jedini spas je u EU. Istina, to znači i odricanje od Kosova, ali ono je i onako u očima 92 zemlje nezavisno. Sa druge strane, većina građana Srbije nikada u svome životu nije ni posetilo ovu bivše srpsku pokrajinu, tako da je priča o Kosovu samo alibi da se i dalje vodi politika samoizolacije, a iz čega pojedini moćnici (neki su i van zemlje) i te kako imaju finansijske i svake druge koristi. Priznajmo realnost, ponašajmo se racionalno, i možemo i te kako biti zadovoljni sa preostalom teritorijom, koja za evropske uslove i nije mala. Priča o Kosovu je prazna, ispričana priča, to je svima jasno.
Препоруке:
6
154
11 четвртак, 18 октобар 2012 13:06
@Коста
Нико нема право да постави тако питање, нико нема право да ставља Космет и неку тамо ЕУ у исту раван па да ми бирамо између та два. Не могу само они који су тренутно присутни да одлучују о Србији, питају се и они који су своје животе дали за Србију и Космет као њен саставни део.

Референдум је одржан још 1389 године. И ту се завршава свака прича.
Препоруке:
111
5
12 четвртак, 18 октобар 2012 13:08
Sve nase bastilje
Cestitke Djordje sto se niste dali i sto niste dozvolili da vas manipulisu tako sto ce goropadna voditeljka naloziti o cemu mozete , a o cemu ne mozete da govorite. Rekoste vi sve sto je trebalo, a najbolje od svega da im neko u lice konacno kaze, da mediji u Srbiji nisu nista drugo nego propagatori EU. To je sramna istina sa kojom ce Srbija morati da se suoci. Mediji su postali isposostave nasih kolonizatora, a cini mi se poslednjih dana, RTS im je postao perjanica. I pritom jos zahtevaju od drzave da im omoguci ubiranje pretplate. Bastilja nije srusena. A bez toga nema slobode Srbiji.
Препоруке:
92
3
13 четвртак, 18 октобар 2012 13:14
Decko iz B.
Сигурно није на мени да саветујем Г. Вукадиновићу. Али шта је очекивао када иде код те "Певаљке" у емисију која је схватила да неможе сама да се носи са њим и звала другога који бар мало више може да даје друго Српску контру!Мислим да је било исхитрен потез,да се уђе у ту емисију од 25 минута у којој неће имати могућност да да прецизне одговоре који мало трају.Сада је "испало" да Г. Вукадиновић троши време г. Дерету који је добио стиме могућност да се мало профилише.А Модераторкиња нек се бави "Културом" јер у томе ваљда и може да каже нешто. Али у све друго она испада као Певаљка!

Г. Вукадиновићу, било би боље да следећи пут процените дали је уопште вредно да одете у "неку" Емисију! Ви имате већ тај капацитет/углед да неморате више да узмете сваке глупе понуде да ширите ваше, по мени одличне анализе, већој публици! Слободно ви реците услове када би се вратили у тај Студио. Јер она добро зна да 2. Српске истомишљенике нико више неће да гледа, поготово ако она ћаска сњим, без везе!
Препоруке:
76
7
14 четвртак, 18 октобар 2012 13:16
Jelena
U svakom slucaju,treba se ovim siledzijama zahvaliti na maglovito zajednistvo,prosto jer nas nisu dostojni,samo su mocni.Ta moc je posledica svakojakih bombardovanja,sankcija,otimanja.Nas put je na drugoj strani i sa onima koji nas nikada nisu bombardovali,
Препоруке:
65
3
15 четвртак, 18 октобар 2012 13:17
Јовиша Видић од Рудина
Ето и то је могуће. Српски премијер - уз то и министар полиције - Дачић Ивица, односе свој говор на увид немачком амбасадору и онда као да се ништа није догодило.

Ако је већ тако, онда по своје мишљење, могао је отићи на време, код поменутог амбасадора.
На крају крајева - рекли би циници - министри нам нису ни потрсбни, кад већ имамо стране амбасадоре са све послугом.

Упитајмо се: кад ће се Срби ратосиљати раинског менталитета?
Препоруке:
84
3
16 четвртак, 18 октобар 2012 13:21
BOGOJE
DJV,svaka cast a odereta,bice i u Srbiji zakona i sudova,nebi bilo da budu preki,mnogi se nebi glave nanosili!
Препоруке:
51
3
17 четвртак, 18 октобар 2012 13:31
Boza Kec
Bravo Djordje,govoris glasom vecine naroda.
Препоруке:
55
3
18 четвртак, 18 октобар 2012 13:33
Игор
После "издајничке инсценације" још једно понижење које је Ђорђе приредио деведесетдвојци! Свака част!
Препоруке:
72
3
19 четвртак, 18 октобар 2012 13:33
Karadjordje
Bravo Djordje!Jedno uctivo "Ne, hvala" ne bi izazvalo nikakvu katastrofu pod uslovom da u zemlji postignemo cosenzus oko minimalnih nacionalnih interesa koji bi podrazumevao da otrcana parola "Evropa nema alternativu" bude zamenjena sa "(Jedinstvena) Srbija nema alternativu".A onda poceti raditi na njenom jacanju, polako, vredno, sistematski, uz pomoc nasih istinskih prijatelja. Pokazimo da smo dostojni nasih slavnih predaka iz 1914. Tada je situacija bila MNOGO teza a oni su ipak rekli NE i uspeli su...Samo napred, hrabro, dostojanstveno i odlucno Srbijo. Nisi sama!
Препоруке:
62
3
20 четвртак, 18 октобар 2012 13:33
kaca
Hvala Vam gosp. Vukadinovicu za svaku izgovorenu rec. Moram priemtiti da i retorika M. Derete nije vise bila tako ostrascenja kao ranije iako je i dalje Evrofanatik .
Srbiju , PONAVLJM , treba da gradimo kao pravno i demokratski uredjenu drzavu obrazovanih gradjana koji VOLE I POSTUJU svoju zemlju ,odrzavaju je cistom i bez korupcije NE ZBOG BILO KOGA DRUGO VEC ZBOG NAS SAMIH .ONA JE NAMA POTREBNA !!!!!!!!!
Hvala EU i njenim politicarima sto su pokazala svoje pravo lice jer smo mi u mogucnosti da bez oklevanja i ma kakve zadrske kazem HVALA SAD IMAMO PRECA POSLE ,!
Препоруке:
52
3
21 четвртак, 18 октобар 2012 13:34
Светислав Костић
@ Коста,не трабуњај којешта. Да си способан, као и они што ти подарише плусеве, сва та осморица плусодараваоца заједно с тобом смећете с ума да би Уставни суд морао најпре да побрише преамбулу о Косову и Метохији као саставном дијелу Србије. Или референдум распише, преамбулу укинути или не. Иначе, сасвим могуће да "Коста" није никакав Коста, него један јефтини провокатор којем осморица политичких аналфабета насјела.
Препоруке:
32
7
22 четвртак, 18 октобар 2012 13:35
Brane2
Ovde mi se Vukadinovićev nastup nije baš najbolje svideo.

Voli da bude opširan, a ovo je kratka emisija.

Voditeljka je morala da ga prekida i usmerava, da ne bi svojim vremenom "pojeo" celu emisiju.
Препоруке:
7
68
23 четвртак, 18 октобар 2012 13:38
supersrbin
Ništa više ne znam!Biće kako Gospod hoće!A jesmo li mi bez greha?
Препоруке:
9
49
24 четвртак, 18 октобар 2012 13:41
Decko iz B.
@subotičanin
Господине, 101 Земље нису признали Косово*. И будите љубазни да објасните како ће Србији бити боље после предаје Покрајине! И несећам се да сам икада био у Суботици, Пироту и доста других дестинација у Србији, али због тога остаје то све у Србији! Па реалност је та да неће нама нити Србима на отвореној окупираној Покрајини бити боље ни у оваквом стању ни у признатом Косову*.
Значи ако хоћете да солите памет то молим вас радите са аргументима, и не са причама о изолацији Србије од стране цивилизацијске ЕУ која би кршили (опет) међународне законе да нам увале било које санкције. Али ви реците слободно које би то санкције биле, и ко би се 100% придуржио у нашем окружењу! Нема више пара да се субвенише такве глупости. Нема више ни пара за ЕУ фондове. Нећи ни бити ЕУ!
Препоруке:
74
4
25 четвртак, 18 октобар 2012 13:45
Jedino ...
.... sto mogu da kazem je : - BRAVO Djordje!-. Telo mi oblije neka toplina kad vidim da ima Srba koji vole i kojima je stalo do Srbije.
Препоруке:
47
4
26 четвртак, 18 октобар 2012 13:49
AntiNWO
Све и да Косово и Метохија нису умешани у целу причу, улазак у ЕУ је веома штетан и води у сигурну пропаст. Дакле једно велико НЕ је једини исправан одговор.
Препоруке:
66
4
27 четвртак, 18 октобар 2012 13:51
Слободан
"Да ли је могуће да ми мислимо да је могуће успоставити било какав облик власти на Косову, а која би била у било којој, да тако кажем, директној комуникацији у зависности од Београда?"
Мислим да су питања другачија: Шта г.Дерета мисли да треба учинити, рећи да за почетак ЕУ прихвати да примењује Резолуцију 1244? Шта треба да буде одговор носиоцима (домаћим и страним) дефетистичких и понижавајућих порука? Како третирати оне који очигледно "навијају" против на пр. примене Резолуције 1244 и против су интегритета државе Србије, те са у томе слажу са непријатељима Србије?
Наравно да сам одговор "Хвала, не!" упркос "инсајдерима".
Кад поменух "инсајдер", да питам зашто се дерете не запитају ко се и чиме побринуо за скоро милион избеглих и прогнаних, осим Србије!?
Препоруке:
36
3
28 четвртак, 18 октобар 2012 14:00
Цмок Торонто
Утврдити коју је штету Европа нанела Србији за задњих 20 год.
Утврдити коју је штету Србији нанео режим Тадића.
Повуци црту,сабери одузми и једнако је ...?
Препоруке:
43
4
29 четвртак, 18 октобар 2012 14:04
subotičanin@Decko iz B
Srbiji ne može da bude bolje bez dolaska stranog kapitala. Privlačenje stranih investicija je najznačajniji zadatak svake, pa i aktuelne Vlade, i to ona svakodnevno i čini, ili se barem trudi u tome. Srbija, sve dok ne uđe u NATO i sve dok nema jasne granice (granice jesu jasne ali se Beograd pravi nevešt), neće biti zemlja bezbedna za inostrani kapital. Ulaganje Kine i najava Rusije (ali samo najava) jesu pre svega "političke igre" da se pokažu da se i oni nešto pitaju u ovom delu sveta. A to što je Subotica ušla u sastav Južnoslovenske države treba pre svega da zahvalite Slovenima katoličke veroispovesti (tj. Hrvatima), mada je i sam Pašić bio protiv pripajanja teritorija severno od Srbobrana (tvrdeće da tamo ima i previše katolika). A i Pirot mi nekako deluje Bugarski ...
Препоруке:
5
72
30 четвртак, 18 октобар 2012 14:07
Vladimir
@Светислав Костић za @Kosta,

Sramota je da čovek u osmoj ili devetoj deceniji nekome kaže "не трабуњај којешта", a naročito ako do sveg svog elokventnog patriotizma ne vidi dalje od monitora. Veliki borac izgubljenih ratova i godina koje su pojeli razni nacionalizmi treba da zna koliko je, a nije, preambula obavezujuća.

Nije zato što je Preambula sve ono između naslova akta i njegovog normativnog dela. Znači da je van normativnog dela.

Nije zapovest sve što Koštunica izjavi.

Ajmo sada, ko pre lupi minus zato što mu se istina ne sviđa - pobednik!
Препоруке:
7
59
31 четвртак, 18 октобар 2012 14:08
Dragan
То такође показује да ЕУ не почива суштински на демократији и поштовању људских права већ то ради само декларативно док се у ствари руководи својим политичким интересима и моћи.


Od svoga početka, demokratija je na zapadu bila samo instrument ostvarenja političkih interesa zapadnih zemalja. Nikada to nije bila istinska demokratija i ona demokratija koja se javno promovisala.
Препоруке:
35
3
32 четвртак, 18 октобар 2012 14:22
A.Č.
ĐORĐE VUKADINOVIĆ JE REKAO :
"Ја мислим да је то погубно и не само да ЕУ има алтернативу него се плашим и да ЕУ за Србију данас уопште није алтернатива", закључио је он.


TAČNO ĐORĐE, MISLIMO ISTO.

EU je već odavno pokvarena roba, u fazi truhljenja i samoraspadanja.
Препоруке:
58
3
33 четвртак, 18 октобар 2012 14:25
саша р.
Ау, г-дине Вукадиновићу, па немојте одма' с неба па у ребра, стрефиће шлог неког из СНС-а, а млад човек, греота је да се потреса због Ваших изјава.
Препоруке:
33
5
34 четвртак, 18 октобар 2012 14:26
Биљана Николић@subotičanin
Мислите ли да се патриотизам стиче шпартањем по целој територији државе? Онда становници великих држава нису никакве патриоте јер немају никакве шансе да обиђу све делове своје земље. А Кинези, Индуси, Руси, Американци... па они би требало да разделе делове својих држава само тако!

Тражите политички азил у некој од западних земаља са овим вашим територијално-туристичким приступом, па да видимо шта ће бити.
Препоруке:
43
3
35 четвртак, 18 октобар 2012 14:32
A.Č.
Zaista već jednom srpski političari trebaju slijediti primjer pozitivnog srpskog nacionalizma te u tom smislu zaista mogu mnogo naučiti od Đorđa Vukadinovća i NSPM.
Vratite ljudi taj pozitivni nacionalni duh koji se karakteriše nacionalnim i ljudskim ponosom i vjerom u sebe a ne samo zaglupljivati se pričom o nekoj tamo zemlji "meda i kajmaka" EU koja će riješti sve srpske probleme.
Koliko se priča o ljepoti te " prostitutke " pomislio bih da će ljude učiniti besmrtnim u smislu da će vječno živjeti na zemlji.
Dosta je više obmana, okrenimo se stvarnosti a sve bajke o EU ostavimo iza sebe i krupnim koracima krenimo prema Rusiji i Rusko-balkanskim integracijama.
Препоруке:
25
3
36 четвртак, 18 октобар 2012 14:35
Decko iz B.
@subotičanin
Занимљиво, пропагирате значи да се преда Косово* да се знају границе Србије, а на моје два неведена примера ви изгледа кажете да не припадају баш Србији, јел тако!?
Па већ г. Ђинђић је пропагирао да је најбитније да Србија нађе инвеститоре и да Статусна питања (не само КиМ него и Срби у Регјону) може се решити "касније". Изгледа да је та Политика пропала, као и доста других глупости пропагираних из тих времена. Значи због решења проблема се слажемо, али ту треба већа дискусија. Да се прво види где Србија хоће. У којим границама! Ако жели РС заједно снамо или хоћу они сами са дорбим суседним односима! Сва та питања су брисано са стола, да смо дошли до тога да ето морамо предати и КиМ, Суботицу и Пирот и ко зна шта још, само даби линкови ко ви били задовољни! Нема више "ЕУ и киМ" него мора бити "Србија, (Српски) Регијон и Привреда" онда ћемо стићи негде! Јер Инвеститори долазе већ сада. Пример Бош. Само што они долазе зато што Србија њих субвенише и не због"Ратне кривице"
Препоруке:
28
3
37 четвртак, 18 октобар 2012 14:46
zeljko
Bravo Djordje.
Препоруке:
22
3
38 четвртак, 18 октобар 2012 14:46
Decko iz B.
@Vladimir
Па има доста из те друге Србије којима изгледа није толико битно било који закон, бар ако су они у питању! Имамо ту оног из другог Српског табора који је противзаконито предао Слободана Милошевића Хагу.
Ако је ДОС у то време био толико моћан, што нису мењали закон и после тога правилно га издали/предали у тај циркус трибунале?
Значи ни преамбула вам не ваља нити да је Статут "Војводине" противправан и доста других ствари. А такви као ви сте најгласнији када желите у уређену Европску унију!!! А та иста ЕУ нема ни реч због кршење права Г. Шешеља (не волим га, али има и он права) и других у тој "институцији" али бране Тимошенкову која има проблема са леђима и због тога не може да учествује у суђењу и која је изгледа умешана у убиство "бизнис партнера"! Изгледа да сви пљачкаши овог континета имају упориште у тој ЕУ!
Препоруке:
22
3
39 четвртак, 18 октобар 2012 14:50
Давид Новаковић@subotičanin
То да ли је неко посетио Косово или није, представља песудоаргумент. Питање Косова је показатељ да уласком у ЕУ суверенитет једне земље постаје питање владајуће елите, народима Европе остаје само да се покоравају. Од неким се захтева мање, као што је слање трупа, јер су НАТО и ЕУ инхерентни појмови, од други више, као што је давање територије, односно њених ресурса.

Док неолиберализам пуца, чак и у најразвијенијим земљама, а са друге стране постаје фашистички корпоратизам тамо где опстаје, као што је Кина, и док се цео свет диже против таквог нехуманог система Ви заговарате успостављање истог у нашој земљи?

Са Косовом или без њега, Србија не треба да уђе у Европску унију, из до сада добр образложених економских и моралних разлога који се тичу ње саме (да не говоримо у злочиним и о империјалистичкој политици Еу ван Европе).

Досадања политика је издаја народа, не из некаквих митских и верских разлога, већ из чињеница да смо у протеклих 12 година постали економски робови.
Препоруке:
33
4
40 четвртак, 18 октобар 2012 14:52
Лав
Господине Вукадиновићу " ризикујете" да сада будете у режимским медијима и НВО испоставама, третирани као српски националиста, конзервативац, аналитичар Ђорђе Вукадиновић, мада за то нема никакве аргументације.
Поклањати територије( то траже) због виртуелног чланства у ЕУ је чиста глупост, за сваког нормалног човека.
Суботичанин, јеси ли ти Морић, твој навод да многи и нису били на КиМ а залажу се за ту територију је логика ноја, већина Американаца никада није била на Аљасци ни Калифорнији, него шта има ново у твојој љепој о томе нам пиши !
Препоруке:
29
2
41 четвртак, 18 октобар 2012 14:54
Sova
Miljenko Dereta je zena u crnom .
Kako se danas (u krizna vremena) b92 uopste izdrzava uzev u obzir da tradicionalniji zapadnjacki mediji propadaju ? Hmmmm .
Препоруке:
36
3
42 четвртак, 18 октобар 2012 14:59
@Светислав Костић od Косте
Господине Светиславе, као прво, нисам ја са вама овце чувао да ми говорите 'не трабуњај којешта'. Друго, да сте ви способни да размишљате, схватили бисте да ја мислим на референдум не о Космету, него о чланству у ЕУ. Треће, да читате иоле пажљивије коментаре других људи, знали бисте из свих мојих претходних коментара да су они без изутека доследно патриотски. С обзиром да се били новинар, могли бисте бити мало опрезнији у олаким изјавама. Поздрав од Косте.
Препоруке:
30
5
43 четвртак, 18 октобар 2012 15:02
Žalost
Šta će oni ako mi zapretimo da nećemo u EU? Da ne počmu plakati ?
Препоруке:
14
25
44 четвртак, 18 октобар 2012 15:17
BBCode
Господин Вукадиновић је изнио мишљење већинске Србије. Ако се то не допада Дерети и Б92, то је њихов проблем.

@subotičanin

У ранијим коментарима сте се залагали за независност Војводине.
Залагање за "безалтернативни пут" одустајања од КиМ се не може протумачити другачије него (у пренесеном значењу) - "не лаје кера због села, него због себе"...

Остали коментатори, који покушавају да вам објасне како је независност КиМ неприхватљива за Србију, очигледно не знају са киме расправљају.
Препоруке:
42
4
45 четвртак, 18 октобар 2012 15:37
Vladimir
@Decko iz B,

Nikada nisam napisao da mi smeta preambula, da bih predao KiM, da bih dao sve za EU. Samo kažem da treba biti informisan, preambula kao takva nije deo normativnog dela Ustava. To je sve.

O patriotizmu iz fotelje mislim sve najgore. Ne slažem se sa pozivima na vojnu akciju, ali više cenim takve komentatore nego gospodu u godinama koji čak radikalnije pozivaju na akcije u kojima ne bi oni sami učestvovali već bi drugi stradali za njihove zanose.

Lepo zvuči vratićemo celu teritoriju za par dana. Slažem se. A šta onda? Misliš da će NATO nemo posmatrati? Opet da stradamo? Dokle?

Ajmo ljudi biti realni. Glasao sam ranije za promene i kretanje ka EU, sada pak mislim da treba malo usporiti, previše smo reagovali na pritiske. Ali isto tako treba biti svestan da EU jeste naj najvažniji ekonomski partner i da je nerealno trgovati sa Brazilom i Kinom. Predaleko su i već proizvode sve što i mi, samo bolje. Poljoprivreda je u redu, ali nije dovoljna.

Moramo biti mudri!
Препоруке:
2
20
46 четвртак, 18 октобар 2012 15:41
Vladimir
@Decko iz B,

Nikada nisam napisao da mi smeta preambula, da bih predao KiM, da bih dao sve za EU. Samo kažem da treba biti informisan, preambula kao takva nije deo normativnog dela Ustava. To je sve.

O patriotizmu iz fotelje mislim sve najgore. Ne slažem se sa pozivima na vojnu akciju, ali više cenim takve komentatore nego gospodu u godinama koji čak radikalnije pozivaju na akcije u kojima ne bi oni sami učestvovali već bi drugi stradali za njihove zanose.

Lepo zvuči vratićemo celu teritoriju za par dana. Slažem se. A šta onda? Misliš da će NATO nemo posmatrati? Opet da stradamo? Dokle?

Ajmo ljudi biti realni. Glasao sam ranije za promene i kretanje ka EU, sada pak mislim da treba malo usporiti, previše smo reagovali na pritiske. Ali isto tako treba biti svestan da EU jeste naj najvažniji ekonomski partner i da je nerealno trgovati sa Brazilom i Kinom. Predaleko su i već proizvode sve što i mi, samo bolje. Poljoprivreda je u redu, ali nije dovoljna.

Moramo biti mudri!
Препоруке:
2
13
47 четвртак, 18 октобар 2012 15:46
Gordana
Bravo Djordje!Pokusavala sam da uhvatim sta to ima da predlozi dereta i nista nisam saznala. Kao i njegovi istomisljenici iz NVO NEMAJU NIJEDAN, makar i los, PREDLOG.Doduse znamo sta oni misle ali nemogu da prevale, cak ni oni, to preko usta.
Sto se stranih investicija tice, kada se nasi politicari konacno opredele i IZJASNE, investicije STVARNE, KONKRETNE i VEOMA VREDNE ce sasvim sigurno doci ,jer nije EU iSAD ceo svet. Pametni, korektni i dobronamerni ljudi pokusavaju vec godinama da nam pomognu a mi dajemo elektro privredu, jedino vredno u danasnjoj Srbiji nemcima!?ZASTO?????
Препоруке:
15
3
48 четвртак, 18 октобар 2012 15:51
Stanić Milan1
Jedno retoričko pitanje autoru teksta:Šta posle "Ne hvala"?Čudno da niko neće da shvati notornu činjenicu, da je Srbija ostala potpuno usamljena(preko 20 god) u turbulentnom vremenu,gde događaji dobivaju na ubrzanju i pretiču jedne druge.Da li Srbija može ostati(i opstati) van magistralnog puta razvoja EU?Neverovatno,da se ne uzima prilikom razmene mišljenja geostrateški i geopolitički značaj Srbije u nekom futuru II.Do tog vremena treba voditi mudru politiku(korak po korak)pa tako i po pitanju AP KiM.A, da bi se napravio bilo kakav iskorak u tom pravcu treba hitno srediti vlastito dvorište,podići ekonomiju,težište u infrastrukturi baciti na Koridor 10 i 11( 1 km puta,2 km u budućnost),reformisati kompletan agrar kao izrazitu komparativnu prednost Srbije nad zemljama okruženja,a ne a priori prihvatiti"horsko pevanje" D.Pak i Jelka Kacina.U svojim pisanijama ističam 2 krucijalna problema (pored desetina drugih) vezanih za KiM(nastavak)
Препоруке:
9
3
49 четвртак, 18 октобар 2012 16:08
Decko iz B.
@Vladimir
Добро, прихватам. Сада би могао и да питам, због чега доживљавамо ЕУ као брана Права, а Чланови газе највеће/најбитније међународне уговоре овог Регијона. Мислим на Дејтон и РБ 1244. Али није фер то вама пребацивати, него је то суштинско питање! А друго ја нисам ратни хушкач него сам забринут због целе Ситуацији, и неверујем да је можемо решити овако! За мене није питање дали ће Србија (или Срби)у војне акције ући него шта ћемо радити ако било ко опет крене на лојалне Српске грађана (било где)? Па има у Србији значи неких који би пребили од стране Полиције цео Београд због "Параде" а ако Шиптари навале на немоћ нико неће да брани (чак ни КФОР)!Да недужим причу. Написао сам пар коментара шта све по мени мора да су узме у обзир пре даљих поклона Приштини. У тексту:

"Ивица Дачић: Подела Косова једино реално и могуће решење"

Од 22:41 часа можете наћи моје виђење ситуације у Регјону и могуће последице! Ако можете додајете или критикујете! Али Друштво мора да прича о томе!
Препоруке:
4
1
50 четвртак, 18 октобар 2012 16:12
Stanić Milan 2
(nastavak)
a)Kako se odreći KiM i kakvi bi to uslovi bili za celokupni srpski narod?
b)Kako Albance integrisati u državnopravni sistem Srbije?
Puzeća agresija,koja traje decenijama(najpre protiv SFRJ,a onda fokusirana na Srbiju)sa povremenim egzarcerbacijama neće tako lako prestati.Šengen,kojekakve parade,NVO,ljudska prava,pitanje manjina,Vojvodina i dozirani pritisak na teritorijalnu autonomiju sa odlikama državnosti ,MMF,Narodna banka,organizovani kriminal,sve je to iz arsenala specijalnog rata koji se decenijama vodi na ovim prostorima.Srbija vodi II Balkanski rat da bi dobila izlaz na more,mora se vratiti na početne pozicije na intervenciju Rusije, dobiva ga(more) formiranjem zajedničke države u Versaju,ali to ukida Đukanović uz frenetičan aplauz zajapurenih Cetinjana koji na košarkaškoj utakmici skandiraju:"Srbe na vrbe".Sve to traži uključenje nauke,a ne naturščika iz politike.Ipak,( na našu žalost) Rusija je daleko,a Bog visoko.
Препоруке:
4
7
51 четвртак, 18 октобар 2012 16:12
Ђура
За Суботичанина
Priča o Kosovu je prazna, ispričana priča, to je svima jasno.


Ево, мени није јасно. Не мислим да је тако и знам још људи који исто тако мисле. И шта сад предлажеш?
Препоруке:
32
2
52 четвртак, 18 октобар 2012 16:14
Никола Петковић
Не мислим да се правдам Светиславу Костићу, јер сам и ја један од осморице (49-орице) који је Костин коментар оценио плусем. Костин позив на референдум сам разумео као позив на референдум: ЕУ да или не? Свакако да сам против питања на евентуалном референдуму: или Косово и Метохија или ЕУ.
Препоруке:
18
2
53 четвртак, 18 октобар 2012 16:23
Миле Бре
Г.Вукадиновићу!
Имам утисак, да нисте у емисији рекли све до краја. Међутим, морам признати, да Вам није ни пружена могућност, а и временски сте били ограничени. Ваша је дилема: о поступцима и изјавама г.Дачића, па да то може збуњивати јавност. Стиче се утисак да наша влада у преговорима, нема стратегију и неможе да предвиди следећи "противников" потез (да не говоримо о пет-шест могућих наредних потеза). Једноставно се исчекује потез, па ћемо онда размишљати о нашем наредном. Без стратегије! Да ли је то тако? Да ли су наши политичари без идеја, када су "добили"(?) изборе управо бринући се о националним интересима Србије? Налазе ли се г.Дачић и г.Николић и даље у предизборној кампањи па траже подршку јавности?
Пре бих рекао да је у питању нешто друго, а то је оно "болно". Зар би иначе губили време на овом "ремизирању" и вечитом шаху, сад кад је прилика да се врати питање "Косова"(КосМета) у УН. Траба искористити позицију Вашег "штићеника" у тој институцији.
Препоруке:
18
3
54 четвртак, 18 октобар 2012 16:30
The Tao of Groove
Svaka cast Djordju kada ima zivaca da razgovara u drustvu jednog KOMPLEKSASA kojeg ne mogu gledati a ne sedeti pored njega.
Препоруке:
23
3
55 четвртак, 18 октобар 2012 16:35
Лола
Изузетно ценим анализе и ставове господина Вукадиновића, веома често могу да се сложим са њим али га поштујем пре свега због моралног интегритета и истрајности.
Морам да се осврнем на наступ у овој емисији и то не само на изјаве, већ на саму ситуација у студију, која је метафора онога што нам се у медијима па и у држави догађа.
Вукадиновић је позван да каже оно што водитељка жели да чује онда када она то жели да чује, при том је грубо прекидан на шта је он стрпљиво и духовито одреаговао. Али ни то није било довољно. Да је уместо њега тамо био неки мио гост вероватно би дочек био потпуно другачији. И зато поздрављам јасну и гласну реакцију господина Вукадиновића на такво понашање и на јасно навијачко уређивање програма.
Прећуткивање, омаловажавање, блаћење, убијање елементарне логике и достојанства су свеприсутни у највећем броју наших медија али што је још горе и од стране оних који нам воде државу!
Иначе изузетна анализа у претходном тексту, опомена и последњи позив на разум.
Препоруке:
19
3
56 четвртак, 18 октобар 2012 16:52
Starac Milija
Svaka cast g.Vukadinovicu. "Dvojica" na jednog ,to je osnovni utisak. G-dju Odalovic ste nazvali pravim imenom i hvala vam.
Izvinite,ali volim kad se naljutite,jer tada ste najopasniji po protivnika.
Jos jednom,odlicno i hvala.
Препоруке:
21
3
57 четвртак, 18 октобар 2012 16:54
Konobar
Gospodin Vukadinović ne treba da se napreže kada razgovara sa osobamaa iz ešalona NVO već bi trebalo da ima na umu narodnu izreku - pametnome savet ne treba, a budalu ne vredi savetovati. Merkelova je jasno rekla da ulaskom Hrvatske u EU nastaje ponovo istorijska granica interesa Evrope i Osmanske imperije za jedan DUŽI period. Srbija ne samo da treba da kaže NE toj nakazi od EU zajednice nego pod hitno treba da kaže DA braći Rusima. Kada se Nemci i Francuzi prisete kozačkog čelika proći će ih brzo volja od pritisaka na malenu i usamljenu Srbiju pa će poštovati srspki Ustav više nego lokalna ekipa.
Препоруке:
17
2
58 четвртак, 18 октобар 2012 17:31
Луди Ванко све луђи и луђи на куб
"Не,хвала" није само љубазност,нит апстрактна љубав према неутралности,То је реалн осећај да нам у ЕУ прете многе неизвсности.Оне исте које су срушиле Грчку, које запљускују Италију,које до колапса тресу Шпанију,Португалију.Све јужне земље Европе.Само се Турска спасила јер је нису примили.Да јесу и она би.А Дерета гусла "било би кобно" а ево зашто:
"Он се запитао и шта после "Не, хвала", односно шта ми то предузимамо у односу на Косово што би променило досадашњу ситуацију. Ми не можемо ништа јер треба да тражимо дозволе за све, па и да пређемо административни прелаз".
И не схвата да је то што ништа не смемо неслобода.Чија ?Зар треба рећи - тога ЕУ режима.Не само што су окупирали Косово, него не дају да се примени споразум по коме смо им ту окупацију одобрили.Не дају нашу полицију.Споразум је подразумева они је укидају.И већ ту је требало рећи "Не хвала".А то да смо слаби је којешта.Шиптари су слабији па могу.Ствар није у слабости, него у начину.Али џабе -Одоше "карактери"
Препоруке:
22
2
59 четвртак, 18 октобар 2012 17:31
Miloš Kikić
@ Joviša Vidić od Rudina: Mogli smo da vidimo na TV kako se Vensan Dežer i strani ambasadori iskidaše od smeha na neke Dačićeve šale, o grljenju i ljubljenju i da ne govorimo. A onda, kada Dačić sigurno pomisli kako ih je vešto pridobio za našu stvar, iz Brisela i njihovih centrala u njihovim državama sutradan dođe neki novi hladan tuš. I plavuše su to već ukapirale.
Препоруке:
14
4
60 четвртак, 18 октобар 2012 17:37
zvonimir
E pa dosta mi je ove slobode i demokratije ! Hoću otvorenu okupaciju pa ćemo da guslamo i spremamo se za ustanak.Ionako smo najbolji kada se zlopatimo. A ovi koji nosaju papire bar bi mogli da budu otvoreno domaći izdajnici. Imali bi nove paćenike, nove političke zatvorenike ali u ime demokratije.
Uglavnom, bar bi imali čim da se bavimo. A i na strani ovih NVO ( koji bi se pretvorili u Ljotićevce i Nedićevce, ups, pardon u Biserčiće, Deretiće i Kandićeviće ) bilo bi patnje kad im Tihi i Prle ups, pardon, Vule veliki i Vule mali , zbibere požar u garaži.
Препоруке:
11
2
61 четвртак, 18 октобар 2012 17:55
A.Č.
U vezi sa temom i mojim prethhodnim komentarom .
Predlažem redakciji NSPM da naprave peticiju za sve Srbe u regionu i svijetu (u Republici Srbiji, Republici Srpskoj, Cenoj Gori i drugdje u svijetu), da li su za ulazak u Evropsku uniju.
Potpisivat ćemo se imenom i prezimenom, matičnim brojem i mjestom življenja sa kontakt informacijama (telefon,e-mail i dr.)..
Hajde nek se to odradi.Pa onda pravac prema Skupštini Srbije, Srspke i Crne Gore.Neka se čuje srpski glas.
Препоруке:
14
1
62 четвртак, 18 октобар 2012 18:21
Милојевић др Милоје
Тачно тако, Господине Вукадиновићи !!! Милиони нас мисле тако, али немамо шансу да кажемо то на медијима у "европској Србији".
Коме треба да троши време и снагу на несувисле приче ЕУ-НАТО пропагатора, од којих је Дерета само један??? Не треба никоме ко мисли на Државу Србију, ко мисли на будућност наше деце. ДВАНАЕСТ година власти ЕУ НАТО емисара, комесара и намесника је више него довољно да се схвати шта хоће и чему тежи ЕУ. Ја сам то схватио 1991. године и свих каснијих година се то потврдило.
Препоруке:
14
1
63 четвртак, 18 октобар 2012 18:30
Slavomir Srpski
@Vladimir: "O patriotizmu iz fotelje mislim sve najgore." Ne razumem, da li vam smeta fotelja ili patriotizam ili oboje. Da li vam je dobar recimo patriotizam iz djacke klupe? Ili patriotizam iz bracnog kreveta? Da li ta fotelja na koju se pozivate moze da bude zuto-palve boje, ili nema veze? Meni brate ne smeta ni jedan jedini patriotizam, pa ni mog dede koji je nepokretan u krevetu, i rodjaka u djackim jaslicama. Smetaju mi oni koji patriotizam nemaju ni u fotelji a ni pod foteljom, cak je nemaju ni u kucnim papucama. Sve najbolje.
Препоруке:
17
3
64 четвртак, 18 октобар 2012 18:31
Бели Орао
""Милош Кикић. По Вама Дачић је требао да их напуца и пошаље тамо одакле су дошли. Милоше, показали сте се на квизу.

...Питање гласи: Шта ми имамо од тога?-рече Грк Зорба.
Препоруке:
6
2
65 четвртак, 18 октобар 2012 18:36
Slavomir Srpski
Izgleda da Dereti nedostaju pare i donacije "gradjanskim inicijativama", pa sada platu prima od srpskog parlamenta i naroda po LDP plastom. Jeste da koristi drzavni novac umesto stranih NVO investitora, ali je mlogo bolje da ga vidimo ono sto jeste: LDP politikanac a ne tkzv. demokrata gradjanskih inicijativa. Nestale pare pa maske spale. A u dijalogu sa Vukadinovicem nema sta da kaze osim da kuka da je Srbija zadnja rupa pa mora da svakome lize noge, i jacim i slabijim od sebe. A zleo bi da nas sve snizi na takve njegove "standarde". Brine me njegova intelektualna nemoc da zamisli Srbiju bez EU. Tu pokazuje intelektualnu zaostalost u inteligenciji.
Препоруке:
14
1
66 четвртак, 18 октобар 2012 18:42
Slavomir Srpski
@Suboticanin:" Istina, to znači i odricanje od Kosova, ali ono je i onako u očima 92 zemlje nezavisno. Sa druge strane, većina građana Srbije nikada u svome životu nije ni posetilo ovu bivše srpsku pokrajinu,.."

Znam, ali cekamo cas kada otkuca da tamo lepo pojurimo svi odjednom, sve do Prizrena, i da nadoknadimo tolike izgubljene godine. Da li ce vam iz Subotice to biti jako daleko?
Препоруке:
16
1
67 четвртак, 18 октобар 2012 18:45
EU logoteti
sve što ste rekli-u pravu ste;mediji su okupirani od 5.oktobra,javnost je leš.
na tom lešu su,sa ciničnom grimasom,radili nato službenici a taj splin je prihvatila celokupna krem-šljam elita a nama koji smo odrasli u evropskoj kulturi i kroz evropsku istoriju ogadili su,svojim prostaklukom,evropsku uniju,ne evropu,ali,eto toliko su primitivni i nekulturni,ma barabe!(lopovi,kriminalci,moralni kusur)EU-logoteti.
Препоруке:
11
3
68 четвртак, 18 октобар 2012 19:52
mari
@Stanić Milan

Ajde dosta više s tim izlizanim frazama sa NGO kurseva o "dekontaminiranju Srbije" i "liberalizmu za početnike". Amerika je još dalje od Rusije, pa vidiš šta nam rade - pored ostalog plaćaju tebe i slične da međ Srbljem šire defetizam i ulizištvo moćnima!
Препоруке:
9
4
69 четвртак, 18 октобар 2012 20:08
au mile
Љубазно НЕ Европској унији.

Ја бих прецизније рекао љубазно НЕ чланству Србије у ЕУ, зато што су услови који се постављају пред Србију немогући.
Али Србија јесте тамо где јеста, и Србија је упућена на ЕУ у смислу економских односа, трговине, трансфера знања. Једноставно, Србија треба да задржи најбоље односе са ЕУ колико је то могуће. А то је могуће и без признавања Косова.
А то је начин и да Србију више цене него до сада.
Препоруке:
10
2
70 четвртак, 18 октобар 2012 20:53
Petrovgrad, bivsi Zrenjanin
Nas je cilj da hibernira stanje na Kosovu i Metohiji sve dok nam se namesti za povratak. To je najvise deset godina.
Препоруке:
13
2
71 четвртак, 18 октобар 2012 21:14
Ружичасти пантер
Независно од Косова, независно од услова који се постављају пред Србију, Европска унија није никаква алтернатива за нас (нити за било кога).Могли бисмо евентуално да размислимо о чланству под условом да претходно све земље Уније које су признале Косово као самосталну државу, повуку то признање. Само у том случају бисмо могли да се жртвујемо и постанемо део те пропадајуће организације.Јер чланство у ЕУ је велика жртва за земље Источне Европе и велика корист за земље "старе Европе", посебно Немачку. Проширење 2004. је успорило кризу која је избила 2008.(а не обрнуто) а сада им је потребна нова трансфузија (Хрватска, Србија) коју гледају да добију што јефтиније.
Како успевају да убеде толике земље у своју "пожељност"? Врло једноставно. Играјући на људску сујету (дакле глупост) баш као и онај преварант Медоф.Моћан маркетинг створи мит да само изузетни могу да уплате у Медофов фонд тј. да постану чланови ЕУ. И посао је завршен. Овце се отимају да буду ошишане.
Препоруке:
12
0
72 четвртак, 18 октобар 2012 21:17
Турас
Можда Еу и жели да Србија каже хвала на "гостопримству".Побпљшање односа са Косметом је природно,што Дерета не спомену,ако се споразумемо претходно око усвајање резолуције 1244.Овде Дерета се тобоже чуди са чиме би се онда "натезали"ако одустанемо од ЕУ.Што рече"ау миле"око начина сарадње и узајамном партнерству.Јер Србији није госн.Дерета циљ да прекине односе са Маћехом Европом,већ коректна сарадња без УСЛОВЉАВАЊА.
Препоруке:
6
0
73 четвртак, 18 октобар 2012 21:52
Danilo
A,sta ima normalnije i ispravnije nego EU reci,"ne,hvala"?Nista.
To,"ne,hvala" je sastavni dio Ustava Srbije,koji svak mora postovati,a,Rez.SB.1244 je to potvrdjeno na planu medjunarodnog prava,to "ne,hvala" izrazava srpski nacionalni interes.

Jasno je da EU i SAD,za tkz.drzavu Kosovo,trebaju srpsku saglasnost jer nemaju pravnih argumenata,a silom vise ne smiju.
A,Srbija ima Rusiju kao alternativu,sto Zapad dobro zna i cega se boji kao guje ljute.

Sto se tice referenduma,zelim reci da je apsolutno nepotreban.

Prvo,Ustav Srbije kaze da je KosMet dio Srbije.

Drugo,kako rekose @ Srbinbanjaluka i @ S.Kostic,narod Srbije se,po pitanju ocuvanja KosMeta,pokazao krajnje nezainteresovano i neozbiljno,da ne kazem tezu rijec i to bi uzrokovalo vrlo malu izlaznost i sa mogucim manipulacijama "europejaca".
Sjetimo se kako je Kostunica,za donosenje posljednjg Ustava,dva dana "nagonio" narod da izidje i da potvrdi da je KosMet Srbija.

Dogodine u Prizrenu i u Evroazijskoj uniji.
Препоруке:
14
4
74 четвртак, 18 октобар 2012 22:14
Tanin
Neverovatno kako je voditeljica emisije bila antagonisticna protiv g. Vukadinovica. Imali su plan da ga diskreditiraju, ali, na njihovu zalost, on je za dva koplja iznad njih. Steta sto u Srbiji nema vise takvih (nezavisnih i ne korumpiranih) intelektualaca.
Препоруке:
19
1
75 четвртак, 18 октобар 2012 22:51
Milan
Istorijsko "NE,HVALA". Kao: bolje grob nego rob! Opet smo na toj liniji! Kometari čitalaca najbolje odražavaju odnos Srba prema svojoj Otadžbini! Gospođa Olga Vladivostok ,je bez mnogo filozofije kazala suštinu stanja u kome se nalazimo. Složno braćo: NE bez hvala- istorijskim neprijateljima!
Препоруке:
10
1
76 четвртак, 18 октобар 2012 23:13
A.Č.
Сазрело време за споразум о стратешком партнерству са Русијом?
Да ли ће Томислав Николић и Владимир Путин ставити свој потпис на овај документ што није пошло за руком Борису Тадићу и Дмитрију Медведеву..

http://www.politika.rs/rubrike/tema-dana/Sazrelo-vreme-za-sporazum-o-strateskom-partnerstvu-sa-Rusijom.sr.html
Препоруке:
14
1
77 четвртак, 18 октобар 2012 23:28
Рин о-о то
Није овде питање да ли Србија жели или не жели у ЕУ? И није битно да ли ће она постати члан или неће. Битно је како се ЕУ овим једносмерним „преговорима“ (диктатима) односи према Србији већ две деценије. А односи се као сила која поставља ултиматуме и помоћу њих демонтира једну државу и реваншистички се односи према српском народу супротно историјским достигнућима и потврдама овог народа у борби против фашизма. На српским земљама створене су нове „државе“. И не само да су створене него им је услов за то стварање био да антисрпски коалиционо, једногласно, наступају. ЕУ ремоделује Балкан на антисрпској основи и то нико не може да оспори. Једној сили, која себе тако схвата, можете да кажете шта год хоћете она ће наставити да делује инерцијом. Битно је шта ми себи кажемо, како се односимо према себи и да ли препознајемо егзистенцијално. ЕУ не жели Србију у чланство. ЕУ хоће тоталну капитулацију Србије.
Препоруке:
18
1
78 петак, 19 октобар 2012 05:53
#
"dragi" miljenko je vec dugo ozenjen dubravkom velat. koga ne mrzi, nek' gugla!
Препоруке:
3
0
79 петак, 19 октобар 2012 08:03
revolucionar
Djordje ovo je emisija za primer, potpuno ste ih razbili. Samo tako nastavite.

Srbija je sa vama !
Препоруке:
7
2
80 петак, 19 октобар 2012 08:29
брм
"Референдум је одржан још 1389 године. И ту се завршава свака прича."
оћемо и на Скопље, Валону, Скадар, Солун и Дубровник..а да вратимо Мађарима њихов крунски град и целу Војводину
Препоруке:
4
24
81 петак, 19 октобар 2012 08:32
брм
Vladimir
@Светислав Костић za @Kosta,

"Sramota je da čovek u osmoj ili devetoj deceniji nekome kaže "не трабуњај којешта","
ајде Владимире не тупи, код костића ти је брате једноставно - ил трабуњаш ил си издајник ил проволатор или говориш што си сви Турци па си велики патриЈота ..нема расправе у комитејима ћелијама
Препоруке:
3
6
82 петак, 19 октобар 2012 08:34
брм
"Dogodine u Prizrenu i u Evroazijskoj uniji."
пет из географиеј.. а може и у пацифичкој унији и Латинској АМерици ...реалност изнад свега
Препоруке:
3
22
83 петак, 19 октобар 2012 09:10
Вукадин
Гледао сам јуче дуел. Вукадиновић је успео да скрене Деретино питање "а шта ми добијамо", тако да није био на губитку (наравно, и идеја опстанка Србије), али можда је могао искористити прилику. Ђорђе је углавном "политички неутралан", барем није члан нити повезан са влашћу, па је могао отворено рећи да је нама одговарала ситуација тзв. замрзнутог конфликта (мада сада, после низа пристанака бивше власти то је већ питање). Дакле, да се не лажемо, попуштало зарад ЕУропске шаргарепе. А шта би се добило да се остало на замрзнотом конфликту.
- Нема "слободног кретања људи, роба, капитала..." ерго Шипци могу са документима Србије чији су грађани или никако. Или би можда неко хтео да купују фирме и посебно земљу у Србији!?
- Док је то питање отворено, не отварају се друга, барем не свом силом - Рашка, север Србије...
- Ако Приштина уопште жели озбиљну организацију, мора да преговара о статусу. Ако не жели, шта онда можемо с њима...
Дакле, у ЕУ као Кипар или никако. Ово друго није лоше.
Препоруке:
9
1
84 петак, 19 октобар 2012 12:15
au mile
@vukadin
Добро сте запазили тактичку димензију антисрпског деловања запада према Србији.
Никада не отварају све фронтове одједном, већ један по један.
Што пре "решимо" (на начин на који то запад жели, да се Србија практично одрекне Косова као своје територије, зато што је то "реалност") косовски проблем, отвориће се проблем Рашке, Војводине, Прешевске области.
Од почетка кризе Запад је систематски управљао кризом, увек против српских интереса.
Сукоби у Словенији, Хрватској,Босни,Косову, па низ услова у току процеса прикључења ЕУ, то показују.
Најбоља парадигма западне политике према Србији последњих 20 година је епизода која се десила између Ворена Кристофера и Слободана Милошевића у Дејтону 1995. Тада је Милошевић дао Ворену Кристоферу парче папира да испише све захтеве које Запад има према Србији. Ворен му је вратио папир и рекао да нема коначних услова за Србију. То значи да ће борба против "малих Руса" бити настављена без прекида , до свођења Србије у предкумановске границе.
Препоруке:
6
1
85 петак, 19 октобар 2012 12:18
xyw
Gospodo, smatrate li da ako kazemo Evropskoj uniji ,,ne, hvala'' da ce nam od toga biti lakse i da cemo sacuvati Kosovo? Pa to samo naivni mogu da misle.Postavljace na i sto drugih uslova, mucice nas, kinjiti, jer im se, nazalost, tako moze. Nasi rukovodioci su toga svesni samo ne sme niko javno da kaze. Otuda i prebacivanje ,,vruceg krompira'' sa jedne licnosti na drugu. Nasavsi se u bezizlaznoj situaciji oko Kosova, sada se pokusava da se steknu poeni u isforsiranoj borbi protiv korupcije. Velika briga u pojedinim sredinama je i prekomponovanje vlasti.Ima mnogo Kurta koji bi uzjahali na mesto Murta. To je nasa sudbina. A sto se tice ,,demokratske Evrope'' pa ona odavno to nije. To sto je Dacic licno nosio svoj govor nemackom ambasadoru smatram ponizavajucim gestom. Time je samo dokazao da smo u krajnje podrdjenom polozaju i da mogu da nas motaju kako im se prohte. A zbog poltronstva toliko se zameralo ,,zutima''.
Препоруке:
1
8
86 петак, 19 октобар 2012 12:27
Вукадин
@брм
Просто питање за тебе: Да ли ти се свиђају или не Венсан Дежер, Јелко Кацин, Мирослав Лајчак и остали наши пријатељи? Не мораш ту очитавати нека ... значења ... мада је то сад модерно, рецимо само да ли за или против ових "политичких величина".
Ако си против, све и да сматраш Косово изгубљеним, требало би да ти одговара "патриЈотска прича", јер нас удаљава од таквих. Рекли тако на "Пешчанику", ја се одавно цинично сложио...
п.с. И за остале: Ако крене да се по Србији тумба и опет се делимо, није безначајно што је у низ локалних власти ушао ДСС. Дакле зависи понешто и од оних који су доказани евроскептици и заговорници очувања Србије.
Препоруке:
6
0
87 петак, 19 октобар 2012 12:35
Vera Sobat
Vi komentatori, koji biste sto pre da POKLONITE KiM za dobijanje pregovora i
ko zna kada ulazak u taj klub nasih neprijatelja,treba da se zapitata:

DALI BI DANAS BILO SRBIJE i SRPSKOG NARODA, DA SU SVIH VEKOVA IZA NAS -
LJUDI RAZMISLJALI KAO VI ?????

LAKO "POKLANJATE" gospodo (?), LAKO SE PRODAJETE gospodo (?) i to SAMO -
DA BISTE NA ZAPADU BILI ONO STO STE ZA NJIH UVEK I BILI =NIZA VRSTA!!!

"NIKADA kapitalisticko-katolicko-protestantske zemlje Srbe NISU DRUGACIJE -
ocenjivali sem kao NIZU RASU !!

Pa eto, izgleda je RAJINSKI i PAORSKI karakter jos uvek prisutan kod vas!

Svaka vam cast!!!
Препоруке:
10
2
88 петак, 19 октобар 2012 17:32
taras buljba
kako su ovi danasnji novinari nekulturni totalno.
Препоруке:
4
0
89 петак, 19 октобар 2012 17:32
Пер
Сорош-Ђорђе 0:5
Препоруке:
6
1
90 петак, 19 октобар 2012 19:21
brm
Да ли ти се свиђају или не Венсан Дежер, Јелко Кацин, Мирослав Лајчак и остали наши пријатељи?

moji nisu ako su vassi..ne svidjaju mi se.. . znam da to nije politiccki korektno ali musskarci mi se generalno ne svidjaju ... mozzda sam i zato evroskeptik ....
a Silvija kristel, jedna od krivaca za moje opredelejnje umrla jucce... umiru lagano zvevde pubertet
Препоруке:
2
1
91 субота, 20 октобар 2012 10:42
Влајко
Питам ја вас? Кад се ми на селу договарамо о неком заједничком послу ми знамо после тога шта је обавеза једне а шта друге стране. Које је обавезе преузела европска унија, питам ја Вас? Ни једну кажем ја. Значи све што је договорено уствари је диктат. Е па молим лепо одговор је јеасан неће они нас тамо....
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер