Vučiću, greška ti je što misliš da ćeš mekanim izjavama odobrovoljiti dželata!!
Gradi snažnu državu i spremaj vojsku za oslobađanje Srbije, tako je uvek bilo kroz celu našu istoriju, isti neprijatelji, isti metodi, isti ratovi, i isti način dolaska do slobode. Dok Rusi ne grunu sa Istoka treba čekati i trpeti. Ništa se promenilo nije, iako su prošle hiljade godina, to ti tvrdim mojom glavom.
Preporuke:
76
3
2
ponedeljak, 15 oktobar 2012 14:53
Konobar
Problem i jeste da niko ne planira da Srbiju vodi suprotno od EU. Isti problem imaju zalutali u pustinji koji idu prema fatamorgani do kolapsa. Sa druge strane naši "prijatelji" iz EU vredno rade na realizaciji plana za mir na Balkanu po programu Oto fon Habzburga - "Mir na Balkanu će biti moguć jedino kada Srbija bude od Vranja do Dunava". Strah od Haga deluje bolje nego podmićivanje žutih, a i jevtinije je za Habzburgovce. Nego,otkud čestitka iz EU na 3 sata pred kraj izbora, je l' se to njima u glavi javlja tačan rezultat ili oni javljaju ovamo tačan rezultat da ne bi neko ovde prijavio krađu svojih glasova.
Preporuke:
58
1
3
ponedeljak, 15 oktobar 2012 14:57
Srbin
VUCIC + DACIC = TADIC + ZUTI !!!!
Opet je ozivela MANTRA = EU NEMA ALTERNATIVU !!!
UZAS.......UZAS...........DOKLE CETE NAS PONIZAVATI ????
Preporuke:
68
5
4
ponedeljak, 15 oktobar 2012 14:58
Jelena
Vucicu ,zar ti to ozbiljno?
Preporuke:
60
2
5
ponedeljak, 15 oktobar 2012 15:40
saša r.
Jel ovo neka mantra? Sačuvaj me Bože ovakvog ministra odbrane i njegovih prethodnika na tom položaju. Da li je posao ministra odbrane da ponavlja mantre o EU ili da podiže borbenu gotovost svojih jedinica? Da li si Ti Vučiću ispitao rad svojih prethodnika u armiji? Sudeći po tome da ništa ne govoriš po tom pitanju, stanje u vojsci je odlično, Ti si zadovoljan sa ovih 220 tenkova, avioni i PVO nam po Tebi nisu potrebni, a 15000 vojnika je dovoljan broj da pokrije granice, jer su oko nas u komšiluku sve sami prijatelji. "Bravo" Tebi!
Preporuke:
53
1
6
ponedeljak, 15 oktobar 2012 16:11
Svetislav Kostić
Koliki latentni EU-fanatik mora da bude jedan Vučić kada za svo vrijeme "službovanja" Šešelju kao zmija noge krio svoje oduševljenje za EU koja mu rodnu otadžbinu Srbiju bjesomučno bombardovala i narod iz sigurnih visina masakrirao. Tadića je sada zamijenio drugi EU ekstremist.
Preporuke:
46
4
7
ponedeljak, 15 oktobar 2012 16:13
ime
A, što majstore ne probaš ( probate) sa referendumom ? Pitanje bi bilo prosto , da prostije ne može . Jeste li za ulazak Srbije u EU ?Da se više ne zamajavamo i da nas ne tretirate kao ovce .Jedino opravdanje može da bude kupovina vremena dok se ne "ustoličite" i tamo gde je neophodno promenite političke janjičare.Ako je to u pitanju , onda svaka čast , a ako nije neka o vašim postupcima sudi jedini pravedni sud !
Preporuke:
47
1
8
ponedeljak, 15 oktobar 2012 16:31
nebitan
Vucic bi morao da 'popravi' ono sto je kod radikala bilo krajnje lose, a to je spoljna politika ?!... A djavoli, mada se ponekad medjusobno trve - ipak su, u krajnjem slucaju - uvek protiv ljudi ?! I moralo bi da se shvati da je 'EU' samo - interesna zajednica, da bi se izbegla pogubna idolatrijska revnost ?!
Preporuke:
10
2
9
ponedeljak, 15 oktobar 2012 17:34
jojo
Šta li je Vučić ručao onomad u Nemačkoj? Bojim se da mu nisu servirali ludare.
Od radikala do Šunatovca. Veliki put za kratko vreme.
Ma pitali ko Srbe hoće li u tu EU, koja prolazi kroz fazu raspada?
Preporuke:
32
1
10
ponedeljak, 15 oktobar 2012 17:52
Nikola Petković
Kada će već jednom u Srbiji da Premijer vodi politiku Vlade? Za mandata Cvetkovića politiku Vlade je vidio Tadić. Sada Vučić to isto radi sa ovom Vladom. Šta se ovo događa u zemlji Srbiji? Dačiću, ako je već tako kupi prnje i odlazi sa tog mesta. Za ovo kratko vreme otkada vodite državu narodu je dojadilo vaše nesuglasje.
Preporuke:
20
1
11
ponedeljak, 15 oktobar 2012 18:07
A.Č.
Samo tako, pametno to radite ljudi.Javno im pričajte priču da ste za EU a u stvarnoj politici (na terenu) Srbiju vodite prema Rusiji.
Odlično, treba ih varati u EU.
Preporuke:
10
15
12
ponedeljak, 15 oktobar 2012 18:18
Turas
Jedino primetljivo da se posle žutih ništa na bolje ne primećuje.Pardon,priča je drugačija.
Preporuke:
20
2
13
ponedeljak, 15 oktobar 2012 18:18
Vsevolod
Iako se može pomisliti da Vučič samo praznim ponavljanjem mantre želi da zavara neprijatelja i da za Srbiju izdeistvuje bolju situaciju, na njegovom licu i u pogledu je vidljiv trag straha, pa ček i ispreplašenosti. Pritisak germanskih evrokomesara je veliki, verovatno postioje i životne pretnje. S druge strane uhranjenost je isto jako sve vidljivija. Oboje je rezultat batine i šargarepe, neke jako kalorične, a možda i zatrovane. Treba imati malo razumevanja za njega, ali ne suviše. Njegova neodlučnost i uplašenost govore da treba što pre da ode.
Preporuke:
16
2
14
ponedeljak, 15 oktobar 2012 18:43
supersrbin
Ma ljudi,kad će da svatimo da treba da postanemo časni i iskorenimo kriminal i korupciju?!Na Nemce ne možemo da utičemo,a bogami ni na Kosovo pa da rešavamo bar ono šta možemo da rešimo? Ili više ništa ne možemo da rešimo?
Preporuke:
6
14
15
ponedeljak, 15 oktobar 2012 18:53
Igor
Ova čestitka Đukanoviću mnogo toga govori. Radi se o režimu koji maltretira tamošnjih 30% Srba i priređuje im šikaniranje kakvo su samo Jevreji doživljavali u nacističkoj Nemačkoj. Međutim, naprednjaci su očigledno uz Milovu i Canetovu materijalnu pomoć došli na vlast i zato se tako odnose prema ovoj antisrpskoj mafijaškoj državi.
Preporuke:
24
2
16
ponedeljak, 15 oktobar 2012 19:00
antialah
Nažalost,i SNS je prozapadnjačka stranka,tako da su i oni bili lažovi pred izbore,lepo je Šešelj to govorio iz haga,ali eto,neko im je poverovao pa su dobili 4 godine da nastave zbližavanje sa eu.
Ali što ne kažu ZAŠTO varijanta bez eu nije realna???
Da li su korumpirani i oni?
Da li ne smeju da kažu istinu da im švabe prete da će zatvoriti Srbiju vizama i kočiti izvoz i uvoz na granicama? A što ne kažu;boje se jer su im švabe rekle da to nikako ne pričaju jer Srbi ne smeju znati kakvo je pravo lice naših vekovnih "prijatelja" iz eu?
I gde su sada one priče iz kampanje da eu ionako propada i da se treba približiti zemljama koje prosperiraju,zemljama BRIKS-a, Rusiji pre svega?
Neću doći u Srbiju niti ću tražiti državljanstvo dokle god bude vođena od ovih kukavica i prodanih duša.
Preporuke:
22
1
17
ponedeljak, 15 oktobar 2012 19:15
Beli Orao
"A.Č. Tako je brate.
@antialah. Da li bi Ti sa Muhamedom sedeo za stolom?
Da li bi sedeo sa Budom?
Preporuke:
5
2
18
ponedeljak, 15 oktobar 2012 19:27
Ludi Vanko sve luđi i luđi na kub
Baš me zanimaju razlozi zašto voditi Srbiju izvan EU nije realno.Šta je realno ono da nas bombarduju.Kasetne bombe i danas ubijaju i to stručnjake za demontažu ne obične građane.Kreditirani narodi sa juga EU svi od reda su u dužničkoj krizi.Neki kaoGrčka, deset puta bogatija od Srbije na prosjačkom štapu.Italija jedva perživljava,Španiju potresaju traume štrajkova, čak i robotizovani Slovenci koji dođu ovde i osećaju se kao u raju,kriju da su bankrotirali.Da im izbacimo Gorenje iz Srbije otišli bi pod led.A mi slušamo Kacina i ne umemo da ih sredimo dok tetoše Šiptare koje ne bi kao Rome trpeli u svojoj Deželi ali ih nama, o vrat na svaki način teže da obese.Ajde da ne idemo dalje.Šta nas to opseda da ne tražimo izlaze u širokom svetu.Tito,koga ja ne mogu da smilsim, je to odmah učiniio.Kažu bile druge prilike .Za spososbne sve su prilike dobre i sva vremena podibna,Uzimaju Kosovo i mi ne smemo da pisnemo.Gde su ti razlozi zbog kojih ne možemo da uteknemo iz njivovog lavljeg zagrljaja
Preporuke:
23
0
19
ponedeljak, 15 oktobar 2012 19:53
antialah
I još nešto:
Upravo čitam kako Swoboda doslovno kaže u onoj izjavi da će Srbija pre ulaska u eu ipak MORATI da prizna Kosovo, ali ovo sad je i bitnije: "...ali,neprestalni flert s Rusijom, kao znak da eu nije za Srbiju JEDINI partner,nije baš od pomoći".
Dakle,oni su toliko bezobrazni da traže da prekinemo sve odnose sa Rusijom (po kakvom to međunarodnom pravu uopšte mogu da zamisle da traže?),tako da nas oni vrate u kameno doba i nesmetano dokosure pljačkalizacijama po neoliberalnom metodu i otimanjem vojvođanske zemlje sutra kao dopunski uslov za ulazak,a samo Rusija može da nam obezbedi energente za industriju i investicije kakav je Južni tok,železnice itd.Naravno da eu ne želi da imamo industriju nego da nas i šiptari prešišaju ko što su omogućili da nejač poput hrvata može da se hvali većim BDP-om.
Rešenje je da Rusija vodi našu vanjsku politiku. Na taj način bi oni Rusiji a ne nama morali da objasne zašto "prijateljska" eu Rusiji otima vanjsko-trgovinske partener
Preporuke:
20
0
20
ponedeljak, 15 oktobar 2012 20:02
antialah
@Beli Orao
A što to tebe zanima? Ako si fan SNS-a, Bude i Muhameda bavi se njima na drugim mestima. Srbima sve to troje što si nabrojao nije pomoglo ni u 1. ni u 2. sv. ratu pa ni sada to neće da upali. Mi smo premali za zapad i treba nam zaštita od jakoga a to je jedino Rusija,sve ostalo samo će da završi na našu glavu.
Preporuke:
11
3
21
ponedeljak, 15 oktobar 2012 20:04
Danilo
Odnose izmedju Srbije i C.Gore,a i same odnose unutar C,Gore,treba posmatrati iz mnogo sire perspektive.
Jedno je jasno,C.Gora je,za Srbiju i Srpsku, jedini izlaz u svijet,kao i jedini put kojim Rusija moze uci u srpske zemlje.
I zato Srbiji nije u interesu da C.Gora udje u NATO i EU,sto Milo uporno obecava,ali jos upornije odbija,prvo iz licnih interesa,vezane za optuznice za sverc,a drugo,sto se C.Gora nikada nije vezala za jednog saveznika,uvijek su pruzali ruku na sve cetiri strane.
Milova politika jeste antisrpska,ali ni opozicija sa Medojevicem (PZP) i Lekicem nije nista bolja za srpske interese,a mozda je i gora.
Mene samo ljuti sto se Srbi u C.Gori ne udruze u jednu partiju.
Jasno je da izmedju Vucica i Mila nema ljubavi, postoje samo obostrani interesi.
Nova srpska vlast ce odugovlaciti sa jasnim izjasnjavanjem o KosMetu i clanstvu u EU sve dok se cvrsce ne poveze sa Rusijom,zato Nikolic i Dacic loze,a Vucic gasi,a svi isto misle,to je ocito i tako i treba.
Preporuke:
2
15
22
ponedeljak, 15 oktobar 2012 20:11
Slavomir Srpski
Vucicu, preterao si svojim zutim pragmatizmom. Postoje drzave u Evropi koje nisy u EU, Norveska, Svajcarska, Ukrajina, Belorusija, i ogromna, najveca drzava na svetu: Rusija. Vucicu, i Rusija je drzava u Evropi, sve do Urala, ako su te ucili u skoli. Pa sada nemojte da Srbije ne moze bez EU!! Pa do sada smo vec toliko dugo bez te umiruce tvorevine, i mozemo i dalje bez nje, samo malo bolje da razmislimo o tome koliko mozemo robe da plasiramo u Rusiju. A ova cestitka Milu je najbolje sto ste odvalili: pokazao je Milo da ce duze da vladuje ponosnim Crnogorcima ne samo od njihovog bivseg kralja Nikole, vec i od faraona Broza.
Preporuke:
19
1
23
ponedeljak, 15 oktobar 2012 20:14
Igor naprednjaku Danilu
Jasno je da izmedju Vucica i Mila nema ljubavi, postoje samo obostrani interesi.
Smešna je vaša apologija naprednjačke izdajničke politike, koja u nekim sferama poput Kosova čak prevazilazi i žutu izdaju. Da naprednjačka vlast iole brine o Srbima u CG pružila bi svu logističku podršku opoziciji i pomogla joj da svrgne ovaj antisrpski Đukanovićev režim.
Preporuke:
23
1
24
ponedeljak, 15 oktobar 2012 21:11
Beograđanin
Najpre, nije tačno da 'niko ne planira da vodi Srbiju suprotno od Unije'. To žele nezanemarljive političke snage, od DSS, preko SRS-a do nezanemarivih krila SPS-a, SNS-a, SPC-a. Uostalom, pitajte narod. Zar se bojite referenduma? Ili možda želite, kako vas tome uče belosvetski lažovi i prevarnati, da nas prevedete žedne preko vode pod providnim geslom da 'preuzimate odgovornost'? Nema odgovornosti koja bi bila izvan ustava Srbije i volje građana iskazane na referendumu. Ne farbajte nas, Vučiću, i pokažite malo poštovanja prema stvarnoj volji narodnoj i više realizma i širine u političkoj proceni. Ako sve što umete jeste to da se kako kakav stari škripavi tramvaj vozite po istim Tadićevim izlizanim evropskim šinama - kog smo vas ćavola uopšte birali? To je onda totalno promašena politička investicija.
Preporuke:
12
0
25
ponedeljak, 15 oktobar 2012 21:15
@ime
Slažem se vašom idejom o referendumu. Ja bih referendumsko pitanje ipak postavio ovako: 'Da li ste zato da Srbija prizna nezavisnost i teritorijalni integritet Kosova u zamenu za dobijanje datuma otpočinjanja pristupnih pregovora u EU?' DA - NE.
Preporuke:
18
1
26
ponedeljak, 15 oktobar 2012 21:17
Karan
Vucicu,ako su nam iz Evrope,direktno i indirektno porucili da u Evropu nemozemo uci dok ne priznamo"Kosovo**** to znaci da si ovom izjavom priznao KiM kao samostalnu drzavu.Ja ipak mislim da Srbija uz (samo malo)postenije politicare ima alternativu.
Preporuke:
16
1
27
ponedeljak, 15 oktobar 2012 21:35
Danilo
@ Igor,
G-dine,dao sam vam plus da ne bi mislili da imam nesto ptotiv vas i vaseg misljenja.
Vi ste jedan od onih ljudi koji priznaju samo svoje misljenje,a ne respektujete druge.
Mnogi su meni ovdje davali minuse pa su kasnije priznavali da sam bio u pravu,pa cete i vi tako.
Ja nisam clan SNS ali sam siguran da su na pravom putu,tj.na putu zastite srpskih interesa,sto se svakodnevno pokazuje.
Procitajte malo zapdnu stampu pa vidite sta se pise o SNS,Nikolicu,narocito,znate li zasto hoce da Srbiji ponovo uvedu vize,ne znate,naravno da ne znate.
Evo,ne prestaju pisati kako se Srbija veze sa Rusijom,hvata ih bijes i panika zbog toga.
Cijeli Zapad se podigao na SNS i Nikolica,a vi meni tu pricate da su izdajnici i poredite ih sa DS i Tadicem.
Stvarno,nemam vise rijeci,ma,nisam ja zaduzen da vama otvaram oci i usi,a da me uz to jos i napadate.Necu vam vise odgovarati.
Srdacan pozdrav.
Preporuke:
3
12
28
ponedeljak, 15 oktobar 2012 22:02
@ Danilo*
Mnogi su meni ovdje davali minuse pa su kasnije priznavali da sam bio u pravu,pa cete i vi tako.
Ne zanosite se svojom SNS zaljubljenošću. Mnogo je više onih koji Vam i dalje opravdano daju samo minuse.
Šta god da pišu zapadne novine, primena sporazuma sa Prištinom je u toku, - to je izdaja interesa Srbije.
Kad su već na prvom koraku popustili, naravno da će EU ići dalje sa pritiscima - valjda je to i vrapcima jasno.
Gde je strategija o KOSMETu? Šta se čeka, da nas obaveste kako je spašen beli šengen, a mi ćemo strategiju doneti u nekom pogodijem trenutku?
Ajde malo više vodite politiku u RS, a manje u Srbiji.
Preporuke:
17
1
29
ponedeljak, 15 oktobar 2012 22:18
Milica
''Niko ne planira da Srbiju vodi suprotno od EU''.
Naravno, Boki.
Preporuke:
9
0
30
ponedeljak, 15 oktobar 2012 23:29
Danilo
@ Danilo,
A,tu si,znaci,smeta ti sto sam iz Republike Srpske.
E,pa decko,moram ti reci da si ti opasniji za srpstvo nego Siptari i ustase zajedno.
Za njih znam da su mi dusmani,a na tebe bih se oslonio............
A,za SNS cemo se opet cuti,samo napisi vise svoje ime,ako ga imas,da se ne obracam sam sebi.
Preporuke:
3
5
31
ponedeljak, 15 oktobar 2012 23:31
Beli Orao
@antialah. To je osnovno pitanje svakom verniku. Batice naučićeš.
Preporuke:
0
1
32
ponedeljak, 15 oktobar 2012 23:56
@ Danilo*
E Danilo*, Danilo*, osim tih ličnih etiketa (da sam gori od ustaša...) i samohvalospeva da će svi doći na tvoje, čime još možeš da odgovoriš na tačne i ispravne navode u mom komentaru.
Da li je sprovođenje sporazume sa Prištinom dobro ili loše za Srbiju? Kakva je vlada koja sprovodi takve sporazume?
Šta se čeka sa strategijom o KOSMETu, da se sprovedu dogovori?
Ti na mene možeš da se osloniš, ali ne možeš da mi popuješ poput Kacina. On je za DS, ti si za SNS, a ja sam za Srbiju jer nemam ni druge ni bolje otadžbine.
Preporuke:
10
1
33
utorak, 16 oktobar 2012 08:56
BBCode
"Prvi potpredsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da je cilj Vlade Srbije da što pre dobije datum za početak pregovora i da istovremeno očuva nacionalni integritet i suverenitet."
Ama, Vučiću, ministre odbrane, šta ti sad znači to očuvanje "nacionalnog integriteta i suvereniteta"?
Pa zar si odustao od teritorijalnog integriteta???
Da li na svijetu, osim tebe, postoji i jedan ministar odbrane koji ne brani teritorijalni integritet svoje zemlje?
Ti ne samo da ga ne želiš braniti, nego ne smiješ čak ni da izgovoriš...
Preporuke:
8
0
34
utorak, 16 oktobar 2012 10:40
@ Danilo*
Procitajte malo zapdnu stampu pa vidite sta se pise o SNS,Nikolicu,narocito,znate li zasto hoce da Srbiji ponovo uvedu vize,ne znate,naravno da ne znate.
Evo,ne prestaju pisati kako se Srbija veze sa Rusijom,hvata ih bijes i panika zbog toga.
Mene hvata bes i panika kad vidim da Nikolić koga sam zaokružio da se ne sprovedu dogovori sa Prištinom, sprovodi dogovore sa Prištinom.
Naravno da će zapadne štampa da pojača pritisak kad je SNS startovao sa dokazivanjem da EU sa Nemačkom NEMA alternativu. E ako nema, onda će da traže i više nego što su mislili, a kao podstrek uzeće i viznu lizalici.
Preporuke:
3
0
35
utorak, 16 oktobar 2012 11:16
Ludi Vanko sve luđi i luđi
Razbijeni smo kao onaj slikarev KRČAG.Niko više ne računa povod, svi računaju da su u prvu kad je reč o ishodu.Minusi, bože moj.Dobijam ih povremeno a nisam iz Republike Srpske.Ne slažemo se , ne vidimo isto.Šta da činimo.I to je neki način da se sporazumemo.A mi se oko svega pa i oko minusa delimo na krajeve, na podneblja, na Srbe odovud i Srbe odonud.Umesto da se razlikujemo po idejama.Argumenti nas mogu učiniti složnijim ali ako pogledamo način na koji se ovde razdvajamo - mrka kapa.Znate zašto zato što smo u sporovima zagubili tamu o kojoj razgovaramo;hoćemo li u EU ili nećemo.Moramo znati da se može dogoditi ono Nikolićevo za sada hipotetično da zbog uslova da Kosovo priznamo kao državu , u Eu nećemo.Ima nas koji mislimo da u Eu ne treba ići ne samo zbog toga nego zbog mnogo čega drugoga.Tu treba da nađemo odgovor .Rferendum prelažemo odavno, pa Vučiću kad dođe dotle narod mora da odluči a ne ni Eu ni naša vlada .Narod.
Preporuke:
4
0
36
utorak, 16 oktobar 2012 13:11
Patriota
Gledam Vucica kako se uozbiljio, isprsio i kako ide ispred postrojenog stroja koji ima zadatak da njemu ministru vojnom da pocasni pozdrav. Dodje mi da se slatko nasmijem. Kako neko ko je pred TV kamerama podnosio na desetke krivicnih prijava i od toga pravio sou moze da bude ozbiljan politicar. Posle svih njegovih lazi i obmana, posle svih njegovih zaboravljenih glupih ijava da ga ja sada smatram za zrelog politicara. Kad bi to moglo, onda bi se ja ponasao kao beba i balavi klinac.Njegov govor i njegovi planovi izgledaju ovako: moze da bude ali ne mora da znaci. Tako on nama prioca o politici prema kosovu. Do sada su krili plan za kosovo od DS da im ne ukradu ideje a od kogaa to sada kriju taj plan i zasto je to neki tajni plan. Da li to znaci kad nam predoce plan niko vise ne moze da ga pobije vec svi imaju samo da se ravnaju po njemu. Bilo bi mi potrebno 100 stranica najmanje da napisem sta su sve obecali a uradili drugacije. Rekao je da je zakon jednak za sve pa kad je jednak kako
Preporuke:
2
0
37
utorak, 16 oktobar 2012 13:26
Krivda i pravda
Vucicu, Sutanovac "ore a drugi su nadrljali"...Dokle vise,Vucicu,aman?
Da,Covic,da.Zasto Mihajlovic NE? Zasto Sutanovac NE? Zasto (NI SLUCAJNO) Palama NE? Zasto,Dinkic NE?.....Zasto,zasto,zasto??????
Izem ti takvu pravdu;jedan u bukagije za mnogo manje od onoga koji ne zna sta sve ima....E,to ce te "ubiti",moj Vucicu.
Poceo si dobro,ali si se "zapleo kao pile u kucine"
Preporuke:
3
0
38
utorak, 16 oktobar 2012 14:56
Agent
Prvi potpredsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da je cilj Vlade Srbije da što pre dobije datum za početak pregovora i da istovremeno očuva nacionalni integritet i suverenitet.
Ovo mu ga dođe isto kao i parola i eu i kosovo.
Preporuke:
2
0
39
utorak, 16 oktobar 2012 14:57
Agent
Prvi potpredsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da je cilj Vlade Srbije da što pre dobije datum za početak pregovora i da istovremeno očuva nacionalni integritet i suverenitet.
Ovo mu ga dođe isto kao i parola i eu i kosovo.
Preporuke:
0
0
40
utorak, 16 oktobar 2012 15:03
Raka Zabac
@Danilo
Sad ce EU da polako podgrejava Vojvodinu i Sandzak,pa ce otici Kosovo i sve uz njega.
A Rusija ce i dalje gledati svoj interes u Srbiji i tako ce Srbija biti odrana od svih.
Nikolic je magistar za biznis. Bice da sam ja nedorastao da dokucim daljinu njegovih pogleda. Daj Boze da nije slep kod ociju....A ti,Danil(uska)o,neces omastiti brk i ako se poturas i nudis za dzabe,imaju oni dosta svojih...
Gradi snažnu državu i spremaj vojsku za oslobađanje Srbije, tako je uvek bilo kroz celu našu istoriju, isti neprijatelji, isti metodi, isti ratovi, i isti način dolaska do slobode. Dok Rusi ne grunu sa Istoka treba čekati i trpeti. Ništa se promenilo nije, iako su prošle hiljade godina, to ti tvrdim mojom glavom.
Opet je ozivela MANTRA = EU NEMA ALTERNATIVU !!!
UZAS.......UZAS...........DOKLE CETE NAS PONIZAVATI ????
Od radikala do Šunatovca. Veliki put za kratko vreme.
Ma pitali ko Srbe hoće li u tu EU, koja prolazi kroz fazu raspada?
Odlično, treba ih varati u EU.
Ali što ne kažu ZAŠTO varijanta bez eu nije realna???
Da li su korumpirani i oni?
Da li ne smeju da kažu istinu da im švabe prete da će zatvoriti Srbiju vizama i kočiti izvoz i uvoz na granicama? A što ne kažu;boje se jer su im švabe rekle da to nikako ne pričaju jer Srbi ne smeju znati kakvo je pravo lice naših vekovnih "prijatelja" iz eu?
I gde su sada one priče iz kampanje da eu ionako propada i da se treba približiti zemljama koje prosperiraju,zemljama BRIKS-a, Rusiji pre svega?
Neću doći u Srbiju niti ću tražiti državljanstvo dokle god bude vođena od ovih kukavica i prodanih duša.
@antialah. Da li bi Ti sa Muhamedom sedeo za stolom?
Da li bi sedeo sa Budom?
Upravo čitam kako Swoboda doslovno kaže u onoj izjavi da će Srbija pre ulaska u eu ipak MORATI da prizna Kosovo, ali ovo sad je i bitnije: "...ali,neprestalni flert s Rusijom, kao znak da eu nije za Srbiju JEDINI partner,nije baš od pomoći".
Dakle,oni su toliko bezobrazni da traže da prekinemo sve odnose sa Rusijom (po kakvom to međunarodnom pravu uopšte mogu da zamisle da traže?),tako da nas oni vrate u kameno doba i nesmetano dokosure pljačkalizacijama po neoliberalnom metodu i otimanjem vojvođanske zemlje sutra kao dopunski uslov za ulazak,a samo Rusija može da nam obezbedi energente za industriju i investicije kakav je Južni tok,železnice itd.Naravno da eu ne želi da imamo industriju nego da nas i šiptari prešišaju ko što su omogućili da nejač poput hrvata može da se hvali većim BDP-om.
Rešenje je da Rusija vodi našu vanjsku politiku. Na taj način bi oni Rusiji a ne nama morali da objasne zašto "prijateljska" eu Rusiji otima vanjsko-trgovinske partener
A što to tebe zanima? Ako si fan SNS-a, Bude i Muhameda bavi se njima na drugim mestima. Srbima sve to troje što si nabrojao nije pomoglo ni u 1. ni u 2. sv. ratu pa ni sada to neće da upali. Mi smo premali za zapad i treba nam zaštita od jakoga a to je jedino Rusija,sve ostalo samo će da završi na našu glavu.
Jedno je jasno,C.Gora je,za Srbiju i Srpsku, jedini izlaz u svijet,kao i jedini put kojim Rusija moze uci u srpske zemlje.
I zato Srbiji nije u interesu da C.Gora udje u NATO i EU,sto Milo uporno obecava,ali jos upornije odbija,prvo iz licnih interesa,vezane za optuznice za sverc,a drugo,sto se C.Gora nikada nije vezala za jednog saveznika,uvijek su pruzali ruku na sve cetiri strane.
Milova politika jeste antisrpska,ali ni opozicija sa Medojevicem (PZP) i Lekicem nije nista bolja za srpske interese,a mozda je i gora.
Mene samo ljuti sto se Srbi u C.Gori ne udruze u jednu partiju.
Jasno je da izmedju Vucica i Mila nema ljubavi, postoje samo obostrani interesi.
Nova srpska vlast ce odugovlaciti sa jasnim izjasnjavanjem o KosMetu i clanstvu u EU sve dok se cvrsce ne poveze sa Rusijom,zato Nikolic i Dacic loze,a Vucic gasi,a svi isto misle,to je ocito i tako i treba.
Smešna je vaša apologija naprednjačke izdajničke politike, koja u nekim sferama poput Kosova čak prevazilazi i žutu izdaju. Da naprednjačka vlast iole brine o Srbima u CG pružila bi svu logističku podršku opoziciji i pomogla joj da svrgne ovaj antisrpski Đukanovićev režim.
G-dine,dao sam vam plus da ne bi mislili da imam nesto ptotiv vas i vaseg misljenja.
Vi ste jedan od onih ljudi koji priznaju samo svoje misljenje,a ne respektujete druge.
Mnogi su meni ovdje davali minuse pa su kasnije priznavali da sam bio u pravu,pa cete i vi tako.
Ja nisam clan SNS ali sam siguran da su na pravom putu,tj.na putu zastite srpskih interesa,sto se svakodnevno pokazuje.
Procitajte malo zapdnu stampu pa vidite sta se pise o SNS,Nikolicu,narocito,znate li zasto hoce da Srbiji ponovo uvedu vize,ne znate,naravno da ne znate.
Evo,ne prestaju pisati kako se Srbija veze sa Rusijom,hvata ih bijes i panika zbog toga.
Cijeli Zapad se podigao na SNS i Nikolica,a vi meni tu pricate da su izdajnici i poredite ih sa DS i Tadicem.
Stvarno,nemam vise rijeci,ma,nisam ja zaduzen da vama otvaram oci i usi,a da me uz to jos i napadate.Necu vam vise odgovarati.
Srdacan pozdrav.
Ne zanosite se svojom SNS zaljubljenošću. Mnogo je više onih koji Vam i dalje opravdano daju samo minuse.
Šta god da pišu zapadne novine, primena sporazuma sa Prištinom je u toku, - to je izdaja interesa Srbije.
Kad su već na prvom koraku popustili, naravno da će EU ići dalje sa pritiscima - valjda je to i vrapcima jasno.
Gde je strategija o KOSMETu? Šta se čeka, da nas obaveste kako je spašen beli šengen, a mi ćemo strategiju doneti u nekom pogodijem trenutku?
Ajde malo više vodite politiku u RS, a manje u Srbiji.
Naravno, Boki.
A,tu si,znaci,smeta ti sto sam iz Republike Srpske.
E,pa decko,moram ti reci da si ti opasniji za srpstvo nego Siptari i ustase zajedno.
Za njih znam da su mi dusmani,a na tebe bih se oslonio............
A,za SNS cemo se opet cuti,samo napisi vise svoje ime,ako ga imas,da se ne obracam sam sebi.
Da li je sprovođenje sporazume sa Prištinom dobro ili loše za Srbiju? Kakva je vlada koja sprovodi takve sporazume?
Šta se čeka sa strategijom o KOSMETu, da se sprovedu dogovori?
Ti na mene možeš da se osloniš, ali ne možeš da mi popuješ poput Kacina. On je za DS, ti si za SNS, a ja sam za Srbiju jer nemam ni druge ni bolje otadžbine.
Ama, Vučiću, ministre odbrane, šta ti sad znači to očuvanje "nacionalnog integriteta i suvereniteta"?
Pa zar si odustao od teritorijalnog integriteta???
Da li na svijetu, osim tebe, postoji i jedan ministar odbrane koji ne brani teritorijalni integritet svoje zemlje?
Ti ne samo da ga ne želiš braniti, nego ne smiješ čak ni da izgovoriš...
Evo,ne prestaju pisati kako se Srbija veze sa Rusijom,hvata ih bijes i panika zbog toga.
Mene hvata bes i panika kad vidim da Nikolić koga sam zaokružio da se ne sprovedu dogovori sa Prištinom, sprovodi dogovore sa Prištinom.
Naravno da će zapadne štampa da pojača pritisak kad je SNS startovao sa dokazivanjem da EU sa Nemačkom NEMA alternativu. E ako nema, onda će da traže i više nego što su mislili, a kao podstrek uzeće i viznu lizalici.
Da,Covic,da.Zasto Mihajlovic NE? Zasto Sutanovac NE? Zasto (NI SLUCAJNO) Palama NE? Zasto,Dinkic NE?.....Zasto,zasto,zasto??????
Izem ti takvu pravdu;jedan u bukagije za mnogo manje od onoga koji ne zna sta sve ima....E,to ce te "ubiti",moj Vucicu.
Poceo si dobro,ali si se "zapleo kao pile u kucine"
Ovo mu ga dođe isto kao i parola i eu i kosovo.
Ovo mu ga dođe isto kao i parola i eu i kosovo.
Sad ce EU da polako podgrejava Vojvodinu i Sandzak,pa ce otici Kosovo i sve uz njega.
A Rusija ce i dalje gledati svoj interes u Srbiji i tako ce Srbija biti odrana od svih.
Nikolic je magistar za biznis. Bice da sam ja nedorastao da dokucim daljinu njegovih pogleda. Daj Boze da nije slep kod ociju....A ti,Danil(uska)o,neces omastiti brk i ako se poturas i nudis za dzabe,imaju oni dosta svojih...