Вучићу, грешка ти је што мислиш да ћеш меканим изјавама одобровољити џелата!!
Гради снажну државу и спремај војску за ослобађање Србије, тако је увек било кроз целу нашу историју, исти непријатељи, исти методи, исти ратови, и исти начин доласка до слободе. Док Руси не груну са Истока треба чекати и трпети. Ништа се променило није, иако су прошле хиљаде година, то ти тврдим мојом главом.
Препоруке:
76
3
2
понедељак, 15 октобар 2012 14:53
Konobar
Problem i jeste da niko ne planira da Srbiju vodi suprotno od EU. Isti problem imaju zalutali u pustinji koji idu prema fatamorgani do kolapsa. Sa druge strane naši "prijatelji" iz EU vredno rade na realizaciji plana za mir na Balkanu po programu Oto fon Habzburga - "Mir na Balkanu će biti moguć jedino kada Srbija bude od Vranja do Dunava". Strah od Haga deluje bolje nego podmićivanje žutih, a i jevtinije je za Habzburgovce. Nego,otkud čestitka iz EU na 3 sata pred kraj izbora, je l' se to njima u glavi javlja tačan rezultat ili oni javljaju ovamo tačan rezultat da ne bi neko ovde prijavio krađu svojih glasova.
Препоруке:
58
1
3
понедељак, 15 октобар 2012 14:57
Srbin
VUCIC + DACIC = TADIC + ZUTI !!!!
Opet je ozivela MANTRA = EU NEMA ALTERNATIVU !!!
UZAS.......UZAS...........DOKLE CETE NAS PONIZAVATI ????
Препоруке:
68
5
4
понедељак, 15 октобар 2012 14:58
Jelena
Vucicu ,zar ti to ozbiljno?
Препоруке:
60
2
5
понедељак, 15 октобар 2012 15:40
саша р.
Јел ово нека мантра? Сачувај ме Боже оваквог министра одбране и његових претходника на том положају. Да ли је посао министра одбране да понавља мантре о ЕУ или да подиже борбену готовост својих јединица? Да ли си Ти Вучићу испитао рад својих претходника у армији? Судећи по томе да ништа не говориш по том питању, стање у војсци је одлично, Ти си задовољан са ових 220 тенкова, авиони и ПВО нам по Теби нису потребни, а 15000 војника је довољан број да покрије границе, јер су око нас у комшилуку све сами пријатељи. "Браво" Теби!
Препоруке:
53
1
6
понедељак, 15 октобар 2012 16:11
Светислав Костић
Колики латентни ЕУ-фанатик мора да буде један Вучић када за сво вријеме "службовања" Шешељу као змија ноге крио своје одушевљење за ЕУ која му родну отаџбину Србију бјесомучно бомбардовала и народ из сигурних висина масакрирао. Тадића је сада замијенио други ЕУ екстремист.
Препоруке:
46
4
7
понедељак, 15 октобар 2012 16:13
ime
A, što majstore ne probaš ( probate) sa referendumom ? Pitanje bi bilo prosto , da prostije ne može . Jeste li za ulazak Srbije u EU ?Da se više ne zamajavamo i da nas ne tretirate kao ovce .Jedino opravdanje može da bude kupovina vremena dok se ne "ustoličite" i tamo gde je neophodno promenite političke janjičare.Ako je to u pitanju , onda svaka čast , a ako nije neka o vašim postupcima sudi jedini pravedni sud !
Препоруке:
47
1
8
понедељак, 15 октобар 2012 16:31
nebitan
Vucic bi morao da 'popravi' ono sto je kod radikala bilo krajnje lose, a to je spoljna politika ?!... A djavoli, mada se ponekad medjusobno trve - ipak su, u krajnjem slucaju - uvek protiv ljudi ?! I moralo bi da se shvati da je 'EU' samo - interesna zajednica, da bi se izbegla pogubna idolatrijska revnost ?!
Препоруке:
10
2
9
понедељак, 15 октобар 2012 17:34
jojo
Šta li je Vučić ručao onomad u Nemačkoj? Bojim se da mu nisu servirali ludare.
Od radikala do Šunatovca. Veliki put za kratko vreme.
Ma pitali ko Srbe hoće li u tu EU, koja prolazi kroz fazu raspada?
Препоруке:
32
1
10
понедељак, 15 октобар 2012 17:52
Никола Петковић
Када ће већ једном у Србији да Премијер води политику Владе? За мандата Цветковића политику Владе је видио Тадић. Сада Вучић то исто ради са овом Владом. Шта се ово догађа у земљи Србији? Дачићу, ако је већ тако купи прње и одлази са тог места. За ово кратко време откада водите државу народу је дојадило ваше несугласје.
Препоруке:
20
1
11
понедељак, 15 октобар 2012 18:07
A.Č.
Samo tako, pametno to radite ljudi.Javno im pričajte priču da ste za EU a u stvarnoj politici (na terenu) Srbiju vodite prema Rusiji.
Odlično, treba ih varati u EU.
Препоруке:
10
15
12
понедељак, 15 октобар 2012 18:18
Турас
Једино приметљиво да се после жутих ништа на боље не примећује.Пардон,прича је другачија.
Препоруке:
20
2
13
понедељак, 15 октобар 2012 18:18
Всеволод
Иако се може помислити да Вучич само празним понављањем мантре жели да завара непријатеља и да за Србију издеиствује бољу ситуацију, на његовом лицу и у погледу је видљив траг страха, па чек и испреплашености. Притисак германских еврокомесара је велики, вероватно постиоје и животне претње. С друге стране ухрањеност је исто јако све видљивија. Обоје је резултат батине и шаргарепе, неке јако калоричне, а можда и затроване. Треба имати мало разумевања за њега, али не сувише. Његова неодлучност и уплашеност говоре да треба што пре да оде.
Препоруке:
16
2
14
понедељак, 15 октобар 2012 18:43
supersrbin
Ma ljudi,kad će da svatimo da treba da postanemo časni i iskorenimo kriminal i korupciju?!Na Nemce ne možemo da utičemo,a bogami ni na Kosovo pa da rešavamo bar ono šta možemo da rešimo? Ili više ništa ne možemo da rešimo?
Препоруке:
6
14
15
понедељак, 15 октобар 2012 18:53
Игор
Ова честитка Ђукановићу много тога говори. Ради се о режиму који малтретира тамошњих 30% Срба и приређује им шиканирање какво су само Јевреји доживљавали у нацистичкој Немачкој. Међутим, напредњаци су очигледно уз Милову и Цанетову материјалну помоћ дошли на власт и зато се тако односе према овој антисрпској мафијашкој држави.
Препоруке:
24
2
16
понедељак, 15 октобар 2012 19:00
antialah
Nažalost,i SNS je prozapadnjačka stranka,tako da su i oni bili lažovi pred izbore,lepo je Šešelj to govorio iz haga,ali eto,neko im je poverovao pa su dobili 4 godine da nastave zbližavanje sa eu.
Ali što ne kažu ZAŠTO varijanta bez eu nije realna???
Da li su korumpirani i oni?
Da li ne smeju da kažu istinu da im švabe prete da će zatvoriti Srbiju vizama i kočiti izvoz i uvoz na granicama? A što ne kažu;boje se jer su im švabe rekle da to nikako ne pričaju jer Srbi ne smeju znati kakvo je pravo lice naših vekovnih "prijatelja" iz eu?
I gde su sada one priče iz kampanje da eu ionako propada i da se treba približiti zemljama koje prosperiraju,zemljama BRIKS-a, Rusiji pre svega?
Neću doći u Srbiju niti ću tražiti državljanstvo dokle god bude vođena od ovih kukavica i prodanih duša.
Препоруке:
22
1
17
понедељак, 15 октобар 2012 19:15
Бели Орао
"А.Ч. Тако је брате.
@антиалах. Да ли би Ти са Мухамедом седео за столом?
Да ли би седео са Будом?
Препоруке:
5
2
18
понедељак, 15 октобар 2012 19:27
Луди Ванко све луђи и луђи на куб
Баш ме занимају разлози зашто водити Србију изван ЕУ није реално.Шта је реално оно да нас бомбардују.Касетне бомбе и данас убијају и то стручњаке за демонтажу не обичне грађане.Кредитирани народи са југа ЕУ сви од реда су у дужничкој кризи.Неки каоГрчка, десет пута богатија од Србије на просјачком штапу.Италија једва перживљава,Шпанију потресају трауме штрајкова, чак и роботизовани Словенци који дођу овде и осећају се као у рају,крију да су банкротирали.Да им избацимо Горење из Србије отишли би под лед.А ми слушамо Кацина и не умемо да их средимо док тетоше Шиптаре које не би као Роме трпели у својој Дежели али их нама, о врат на сваки начин теже да обесе.Ајде да не идемо даље.Шта нас то опседа да не тражимо излазе у широком свету.Тито,кога ја не могу да смилсим, је то одмах учиниио.Кажу биле друге прилике .За спососбне све су прилике добре и сва времена подибна,Узимају Косово и ми не смемо да писнемо.Где су ти разлози због којих не можемо да утекнемо из њивовог лављег загрљаја
Препоруке:
23
0
19
понедељак, 15 октобар 2012 19:53
antialah
I još nešto:
Upravo čitam kako Swoboda doslovno kaže u onoj izjavi da će Srbija pre ulaska u eu ipak MORATI da prizna Kosovo, ali ovo sad je i bitnije: "...ali,neprestalni flert s Rusijom, kao znak da eu nije za Srbiju JEDINI partner,nije baš od pomoći".
Dakle,oni su toliko bezobrazni da traže da prekinemo sve odnose sa Rusijom (po kakvom to međunarodnom pravu uopšte mogu da zamisle da traže?),tako da nas oni vrate u kameno doba i nesmetano dokosure pljačkalizacijama po neoliberalnom metodu i otimanjem vojvođanske zemlje sutra kao dopunski uslov za ulazak,a samo Rusija može da nam obezbedi energente za industriju i investicije kakav je Južni tok,železnice itd.Naravno da eu ne želi da imamo industriju nego da nas i šiptari prešišaju ko što su omogućili da nejač poput hrvata može da se hvali većim BDP-om.
Rešenje je da Rusija vodi našu vanjsku politiku. Na taj način bi oni Rusiji a ne nama morali da objasne zašto "prijateljska" eu Rusiji otima vanjsko-trgovinske partener
Препоруке:
20
0
20
понедељак, 15 октобар 2012 20:02
antialah
@Beli Orao
A što to tebe zanima? Ako si fan SNS-a, Bude i Muhameda bavi se njima na drugim mestima. Srbima sve to troje što si nabrojao nije pomoglo ni u 1. ni u 2. sv. ratu pa ni sada to neće da upali. Mi smo premali za zapad i treba nam zaštita od jakoga a to je jedino Rusija,sve ostalo samo će da završi na našu glavu.
Препоруке:
11
3
21
понедељак, 15 октобар 2012 20:04
Danilo
Odnose izmedju Srbije i C.Gore,a i same odnose unutar C,Gore,treba posmatrati iz mnogo sire perspektive.
Jedno je jasno,C.Gora je,za Srbiju i Srpsku, jedini izlaz u svijet,kao i jedini put kojim Rusija moze uci u srpske zemlje.
I zato Srbiji nije u interesu da C.Gora udje u NATO i EU,sto Milo uporno obecava,ali jos upornije odbija,prvo iz licnih interesa,vezane za optuznice za sverc,a drugo,sto se C.Gora nikada nije vezala za jednog saveznika,uvijek su pruzali ruku na sve cetiri strane.
Milova politika jeste antisrpska,ali ni opozicija sa Medojevicem (PZP) i Lekicem nije nista bolja za srpske interese,a mozda je i gora.
Mene samo ljuti sto se Srbi u C.Gori ne udruze u jednu partiju.
Jasno je da izmedju Vucica i Mila nema ljubavi, postoje samo obostrani interesi.
Nova srpska vlast ce odugovlaciti sa jasnim izjasnjavanjem o KosMetu i clanstvu u EU sve dok se cvrsce ne poveze sa Rusijom,zato Nikolic i Dacic loze,a Vucic gasi,a svi isto misle,to je ocito i tako i treba.
Препоруке:
2
15
22
понедељак, 15 октобар 2012 20:11
Slavomir Srpski
Vucicu, preterao si svojim zutim pragmatizmom. Postoje drzave u Evropi koje nisy u EU, Norveska, Svajcarska, Ukrajina, Belorusija, i ogromna, najveca drzava na svetu: Rusija. Vucicu, i Rusija je drzava u Evropi, sve do Urala, ako su te ucili u skoli. Pa sada nemojte da Srbije ne moze bez EU!! Pa do sada smo vec toliko dugo bez te umiruce tvorevine, i mozemo i dalje bez nje, samo malo bolje da razmislimo o tome koliko mozemo robe da plasiramo u Rusiju. A ova cestitka Milu je najbolje sto ste odvalili: pokazao je Milo da ce duze da vladuje ponosnim Crnogorcima ne samo od njihovog bivseg kralja Nikole, vec i od faraona Broza.
Препоруке:
19
1
23
понедељак, 15 октобар 2012 20:14
Игор напредњаку Данилу
Jasno je da izmedju Vucica i Mila nema ljubavi, postoje samo obostrani interesi.
Смешна је ваша апологија напредњачке издајничке политике, која у неким сферама попут Косова чак превазилази и жуту издају. Да напредњачка власт иоле брине о Србима у ЦГ пружила би сву логистичку подршку опозицији и помогла јој да свргне овај антисрпски Ђукановићев режим.
Препоруке:
23
1
24
понедељак, 15 октобар 2012 21:11
Београђанин
Најпре, није тачно да 'нико не планира да води Србију супротно од Уније'. То желе незанемарљиве политичке снаге, од ДСС, преко СРС-а до незанемаривих крила СПС-а, СНС-а, СПЦ-а. Уосталом, питајте народ. Зар се бојите референдума? Или можда желите, како вас томе уче белосветски лажови и преварнати, да нас преведете жедне преко воде под провидним геслом да 'преузимате одговорност'? Нема одговорности која би била изван устава Србије и воље грађана исказане на референдуму. Не фарбајте нас, Вучићу, и покажите мало поштовања према стварној вољи народној и више реализма и ширине у политичкој процени. Ако све што умете јесте то да се како какав стари шкрипави трамвај возите по истим Тадићевим излизаним европским шинама - ког смо вас ћавола уопште бирали? То је онда тотално промашена политичка инвестиција.
Препоруке:
12
0
25
понедељак, 15 октобар 2012 21:15
@ime
Слажем се вашом идејом о референдуму. Ја бих референдумско питање ипак поставио овако: 'Да ли сте зато да Србија призна независност и територијални интегритет Косова у замену за добијање датума отпочињања приступних преговора у ЕУ?' ДА - НЕ.
Препоруке:
18
1
26
понедељак, 15 октобар 2012 21:17
Karan
Vucicu,ako su nam iz Evrope,direktno i indirektno porucili da u Evropu nemozemo uci dok ne priznamo"Kosovo**** to znaci da si ovom izjavom priznao KiM kao samostalnu drzavu.Ja ipak mislim da Srbija uz (samo malo)postenije politicare ima alternativu.
Препоруке:
16
1
27
понедељак, 15 октобар 2012 21:35
Danilo
@ Igor,
G-dine,dao sam vam plus da ne bi mislili da imam nesto ptotiv vas i vaseg misljenja.
Vi ste jedan od onih ljudi koji priznaju samo svoje misljenje,a ne respektujete druge.
Mnogi su meni ovdje davali minuse pa su kasnije priznavali da sam bio u pravu,pa cete i vi tako.
Ja nisam clan SNS ali sam siguran da su na pravom putu,tj.na putu zastite srpskih interesa,sto se svakodnevno pokazuje.
Procitajte malo zapdnu stampu pa vidite sta se pise o SNS,Nikolicu,narocito,znate li zasto hoce da Srbiji ponovo uvedu vize,ne znate,naravno da ne znate.
Evo,ne prestaju pisati kako se Srbija veze sa Rusijom,hvata ih bijes i panika zbog toga.
Cijeli Zapad se podigao na SNS i Nikolica,a vi meni tu pricate da su izdajnici i poredite ih sa DS i Tadicem.
Stvarno,nemam vise rijeci,ma,nisam ja zaduzen da vama otvaram oci i usi,a da me uz to jos i napadate.Necu vam vise odgovarati.
Srdacan pozdrav.
Препоруке:
3
12
28
понедељак, 15 октобар 2012 22:02
@ Danilo*
Mnogi su meni ovdje davali minuse pa su kasnije priznavali da sam bio u pravu,pa cete i vi tako.
Не заносите се својом СНС заљубљеношћу. Много је више оних који Вам и даље оправдано дају само минусе.
Шта год да пишу западне новине, примена споразума са Приштином је у току, - то је издаја интереса Србије.
Кад су већ на првом кораку попустили, наравно да ће ЕУ ићи даље са притисцима - ваљда је то и врапцима јасно.
Где је стратегија о КОСМЕТу? Шта се чека, да нас обавесте како је спашен бели шенген, а ми ћемо стратегију донети у неком погодијем тренутку?
Ајде мало више водите политику у РС, а мање у Србији.
Препоруке:
17
1
29
понедељак, 15 октобар 2012 22:18
Milica
''Нико не планира да Србију води супротно од ЕУ''.
Naravno, Boki.
Препоруке:
9
0
30
понедељак, 15 октобар 2012 23:29
Danilo
@ Danilo,
A,tu si,znaci,smeta ti sto sam iz Republike Srpske.
E,pa decko,moram ti reci da si ti opasniji za srpstvo nego Siptari i ustase zajedno.
Za njih znam da su mi dusmani,a na tebe bih se oslonio............
A,za SNS cemo se opet cuti,samo napisi vise svoje ime,ako ga imas,da se ne obracam sam sebi.
Препоруке:
3
5
31
понедељак, 15 октобар 2012 23:31
Бели Орао
@антиалах. То је основно питање сваком вернику. Батице научићеш.
Препоруке:
0
1
32
понедељак, 15 октобар 2012 23:56
@ Danilo*
Е Danilo*, Danilo*, осим тих личних етикета (да сам гори од усташа...) и самохвалоспева да ће сви доћи на твоје, чиме још можеш да одговориш на тачне и исправне наводе у мом коментару.
Да ли је спровођење споразуме са Приштином добро или лоше за Србију? Каква је влада која спроводи такве споразуме?
Шта се чека са стратегијом о КОСМЕТу, да се спроведу договори?
Ти на мене можеш да се ослониш, али не можеш да ми попујеш попут Кацина. Он је за ДС, ти си за СНС, а ја сам за Србију јер немам ни друге ни боље отаџбине.
Препоруке:
10
1
33
уторак, 16 октобар 2012 08:56
BBCode
"Први потпредседник Владе Србије Александар Вучић изјавио је данас да је циљ Владе Србије да што пре добије датум за почетак преговора и да истовремено очува национални интегритет и суверенитет."
Ама, Вучићу, министре одбране, шта ти сад значи то очување "националног интегритета и суверенитета"?
Па зар си одустао од територијалног интегритета???
Да ли на свијету, осим тебе, постоји и један министар одбране који не брани територијални интегритет своје земље?
Ти не само да га не желиш бранити, него не смијеш чак ни да изговориш...
Препоруке:
8
0
34
уторак, 16 октобар 2012 10:40
@ Danilo*
Procitajte malo zapdnu stampu pa vidite sta se pise o SNS,Nikolicu,narocito,znate li zasto hoce da Srbiji ponovo uvedu vize,ne znate,naravno da ne znate.
Evo,ne prestaju pisati kako se Srbija veze sa Rusijom,hvata ih bijes i panika zbog toga.
Мене хвата бес и паника кад видим да Николић кога сам заокружио да се не спроведу договори са Приштином, спроводи договоре са Приштином.
Наравно да ће западне штампа да појача притисак кад је СНС стартовао са доказивањем да ЕУ са Немачком НЕМА алтернативу. Е ако нема, онда ће да траже и више него што су мислили, а као подстрек узеће и визну лизалици.
Препоруке:
3
0
35
уторак, 16 октобар 2012 11:16
Луди Ванко све луђи и луђи
Разбијени смо као онај сликарев КРЧАГ.Нико више не рачуна повод, сви рачунају да су у прву кад је реч о исходу.Минуси, боже мој.Добијам их повремено а нисам из Републике Српске.Не слажемо се , не видимо исто.Шта да чинимо.И то је неки начин да се споразумемо.А ми се око свега па и око минуса делимо на крајеве, на поднебља, на Србе одовуд и Србе одонуд.Уместо да се разликујемо по идејама.Аргументи нас могу учинити сложнијим али ако погледамо начин на који се овде раздвајамо - мрка капа.Знате зашто зато што смо у споровима загубили таму о којој разговарамо;хоћемо ли у ЕУ или нећемо.Морамо знати да се може догодити оно Николићево за сада хипотетично да због услова да Косово признамо као државу , у Еу нећемо.Има нас који мислимо да у Еу не треба ићи не само због тога него због много чега другога.Ту треба да нађемо одговор .Рферендум прелажемо одавно, па Вучићу кад дође дотле народ мора да одлучи а не ни Еу ни наша влада .Народ.
Препоруке:
4
0
36
уторак, 16 октобар 2012 13:11
Patriota
Gledam Vucica kako se uozbiljio, isprsio i kako ide ispred postrojenog stroja koji ima zadatak da njemu ministru vojnom da pocasni pozdrav. Dodje mi da se slatko nasmijem. Kako neko ko je pred TV kamerama podnosio na desetke krivicnih prijava i od toga pravio sou moze da bude ozbiljan politicar. Posle svih njegovih lazi i obmana, posle svih njegovih zaboravljenih glupih ijava da ga ja sada smatram za zrelog politicara. Kad bi to moglo, onda bi se ja ponasao kao beba i balavi klinac.Njegov govor i njegovi planovi izgledaju ovako: moze da bude ali ne mora da znaci. Tako on nama prioca o politici prema kosovu. Do sada su krili plan za kosovo od DS da im ne ukradu ideje a od kogaa to sada kriju taj plan i zasto je to neki tajni plan. Da li to znaci kad nam predoce plan niko vise ne moze da ga pobije vec svi imaju samo da se ravnaju po njemu. Bilo bi mi potrebno 100 stranica najmanje da napisem sta su sve obecali a uradili drugacije. Rekao je da je zakon jednak za sve pa kad je jednak kako
Препоруке:
2
0
37
уторак, 16 октобар 2012 13:26
Krivda i pravda
Vucicu, Sutanovac "ore a drugi su nadrljali"...Dokle vise,Vucicu,aman?
Da,Covic,da.Zasto Mihajlovic NE? Zasto Sutanovac NE? Zasto (NI SLUCAJNO) Palama NE? Zasto,Dinkic NE?.....Zasto,zasto,zasto??????
Izem ti takvu pravdu;jedan u bukagije za mnogo manje od onoga koji ne zna sta sve ima....E,to ce te "ubiti",moj Vucicu.
Poceo si dobro,ali si se "zapleo kao pile u kucine"
Препоруке:
3
0
38
уторак, 16 октобар 2012 14:56
Агент
Први потпредседник Владе Србије Александар Вучић изјавио је данас да је циљ Владе Србије да што пре добије датум за почетак преговора и да истовремено очува национални интегритет и суверенитет.
Ово му га дође исто као и парола и еу и косово.
Препоруке:
2
0
39
уторак, 16 октобар 2012 14:57
Агент
Први потпредседник Владе Србије Александар Вучић изјавио је данас да је циљ Владе Србије да што пре добије датум за почетак преговора и да истовремено очува национални интегритет и суверенитет.
Ово му га дође исто као и парола и еу и косово.
Препоруке:
0
0
40
уторак, 16 октобар 2012 15:03
Raka Zabac
@Danilo
Sad ce EU da polako podgrejava Vojvodinu i Sandzak,pa ce otici Kosovo i sve uz njega.
A Rusija ce i dalje gledati svoj interes u Srbiji i tako ce Srbija biti odrana od svih.
Nikolic je magistar za biznis. Bice da sam ja nedorastao da dokucim daljinu njegovih pogleda. Daj Boze da nije slep kod ociju....A ti,Danil(uska)o,neces omastiti brk i ako se poturas i nudis za dzabe,imaju oni dosta svojih...
Гради снажну државу и спремај војску за ослобађање Србије, тако је увек било кроз целу нашу историју, исти непријатељи, исти методи, исти ратови, и исти начин доласка до слободе. Док Руси не груну са Истока треба чекати и трпети. Ништа се променило није, иако су прошле хиљаде година, то ти тврдим мојом главом.
Opet je ozivela MANTRA = EU NEMA ALTERNATIVU !!!
UZAS.......UZAS...........DOKLE CETE NAS PONIZAVATI ????
Od radikala do Šunatovca. Veliki put za kratko vreme.
Ma pitali ko Srbe hoće li u tu EU, koja prolazi kroz fazu raspada?
Odlično, treba ih varati u EU.
Ali što ne kažu ZAŠTO varijanta bez eu nije realna???
Da li su korumpirani i oni?
Da li ne smeju da kažu istinu da im švabe prete da će zatvoriti Srbiju vizama i kočiti izvoz i uvoz na granicama? A što ne kažu;boje se jer su im švabe rekle da to nikako ne pričaju jer Srbi ne smeju znati kakvo je pravo lice naših vekovnih "prijatelja" iz eu?
I gde su sada one priče iz kampanje da eu ionako propada i da se treba približiti zemljama koje prosperiraju,zemljama BRIKS-a, Rusiji pre svega?
Neću doći u Srbiju niti ću tražiti državljanstvo dokle god bude vođena od ovih kukavica i prodanih duša.
@антиалах. Да ли би Ти са Мухамедом седео за столом?
Да ли би седео са Будом?
Upravo čitam kako Swoboda doslovno kaže u onoj izjavi da će Srbija pre ulaska u eu ipak MORATI da prizna Kosovo, ali ovo sad je i bitnije: "...ali,neprestalni flert s Rusijom, kao znak da eu nije za Srbiju JEDINI partner,nije baš od pomoći".
Dakle,oni su toliko bezobrazni da traže da prekinemo sve odnose sa Rusijom (po kakvom to međunarodnom pravu uopšte mogu da zamisle da traže?),tako da nas oni vrate u kameno doba i nesmetano dokosure pljačkalizacijama po neoliberalnom metodu i otimanjem vojvođanske zemlje sutra kao dopunski uslov za ulazak,a samo Rusija može da nam obezbedi energente za industriju i investicije kakav je Južni tok,železnice itd.Naravno da eu ne želi da imamo industriju nego da nas i šiptari prešišaju ko što su omogućili da nejač poput hrvata može da se hvali većim BDP-om.
Rešenje je da Rusija vodi našu vanjsku politiku. Na taj način bi oni Rusiji a ne nama morali da objasne zašto "prijateljska" eu Rusiji otima vanjsko-trgovinske partener
A što to tebe zanima? Ako si fan SNS-a, Bude i Muhameda bavi se njima na drugim mestima. Srbima sve to troje što si nabrojao nije pomoglo ni u 1. ni u 2. sv. ratu pa ni sada to neće da upali. Mi smo premali za zapad i treba nam zaštita od jakoga a to je jedino Rusija,sve ostalo samo će da završi na našu glavu.
Jedno je jasno,C.Gora je,za Srbiju i Srpsku, jedini izlaz u svijet,kao i jedini put kojim Rusija moze uci u srpske zemlje.
I zato Srbiji nije u interesu da C.Gora udje u NATO i EU,sto Milo uporno obecava,ali jos upornije odbija,prvo iz licnih interesa,vezane za optuznice za sverc,a drugo,sto se C.Gora nikada nije vezala za jednog saveznika,uvijek su pruzali ruku na sve cetiri strane.
Milova politika jeste antisrpska,ali ni opozicija sa Medojevicem (PZP) i Lekicem nije nista bolja za srpske interese,a mozda je i gora.
Mene samo ljuti sto se Srbi u C.Gori ne udruze u jednu partiju.
Jasno je da izmedju Vucica i Mila nema ljubavi, postoje samo obostrani interesi.
Nova srpska vlast ce odugovlaciti sa jasnim izjasnjavanjem o KosMetu i clanstvu u EU sve dok se cvrsce ne poveze sa Rusijom,zato Nikolic i Dacic loze,a Vucic gasi,a svi isto misle,to je ocito i tako i treba.
Смешна је ваша апологија напредњачке издајничке политике, која у неким сферама попут Косова чак превазилази и жуту издају. Да напредњачка власт иоле брине о Србима у ЦГ пружила би сву логистичку подршку опозицији и помогла јој да свргне овај антисрпски Ђукановићев режим.
G-dine,dao sam vam plus da ne bi mislili da imam nesto ptotiv vas i vaseg misljenja.
Vi ste jedan od onih ljudi koji priznaju samo svoje misljenje,a ne respektujete druge.
Mnogi su meni ovdje davali minuse pa su kasnije priznavali da sam bio u pravu,pa cete i vi tako.
Ja nisam clan SNS ali sam siguran da su na pravom putu,tj.na putu zastite srpskih interesa,sto se svakodnevno pokazuje.
Procitajte malo zapdnu stampu pa vidite sta se pise o SNS,Nikolicu,narocito,znate li zasto hoce da Srbiji ponovo uvedu vize,ne znate,naravno da ne znate.
Evo,ne prestaju pisati kako se Srbija veze sa Rusijom,hvata ih bijes i panika zbog toga.
Cijeli Zapad se podigao na SNS i Nikolica,a vi meni tu pricate da su izdajnici i poredite ih sa DS i Tadicem.
Stvarno,nemam vise rijeci,ma,nisam ja zaduzen da vama otvaram oci i usi,a da me uz to jos i napadate.Necu vam vise odgovarati.
Srdacan pozdrav.
Не заносите се својом СНС заљубљеношћу. Много је више оних који Вам и даље оправдано дају само минусе.
Шта год да пишу западне новине, примена споразума са Приштином је у току, - то је издаја интереса Србије.
Кад су већ на првом кораку попустили, наравно да ће ЕУ ићи даље са притисцима - ваљда је то и врапцима јасно.
Где је стратегија о КОСМЕТу? Шта се чека, да нас обавесте како је спашен бели шенген, а ми ћемо стратегију донети у неком погодијем тренутку?
Ајде мало више водите политику у РС, а мање у Србији.
Naravno, Boki.
A,tu si,znaci,smeta ti sto sam iz Republike Srpske.
E,pa decko,moram ti reci da si ti opasniji za srpstvo nego Siptari i ustase zajedno.
Za njih znam da su mi dusmani,a na tebe bih se oslonio............
A,za SNS cemo se opet cuti,samo napisi vise svoje ime,ako ga imas,da se ne obracam sam sebi.
Да ли је спровођење споразуме са Приштином добро или лоше за Србију? Каква је влада која спроводи такве споразуме?
Шта се чека са стратегијом о КОСМЕТу, да се спроведу договори?
Ти на мене можеш да се ослониш, али не можеш да ми попујеш попут Кацина. Он је за ДС, ти си за СНС, а ја сам за Србију јер немам ни друге ни боље отаџбине.
Ама, Вучићу, министре одбране, шта ти сад значи то очување "националног интегритета и суверенитета"?
Па зар си одустао од територијалног интегритета???
Да ли на свијету, осим тебе, постоји и један министар одбране који не брани територијални интегритет своје земље?
Ти не само да га не желиш бранити, него не смијеш чак ни да изговориш...
Evo,ne prestaju pisati kako se Srbija veze sa Rusijom,hvata ih bijes i panika zbog toga.
Мене хвата бес и паника кад видим да Николић кога сам заокружио да се не спроведу договори са Приштином, спроводи договоре са Приштином.
Наравно да ће западне штампа да појача притисак кад је СНС стартовао са доказивањем да ЕУ са Немачком НЕМА алтернативу. Е ако нема, онда ће да траже и више него што су мислили, а као подстрек узеће и визну лизалици.
Da,Covic,da.Zasto Mihajlovic NE? Zasto Sutanovac NE? Zasto (NI SLUCAJNO) Palama NE? Zasto,Dinkic NE?.....Zasto,zasto,zasto??????
Izem ti takvu pravdu;jedan u bukagije za mnogo manje od onoga koji ne zna sta sve ima....E,to ce te "ubiti",moj Vucicu.
Poceo si dobro,ali si se "zapleo kao pile u kucine"
Ово му га дође исто као и парола и еу и косово.
Ово му га дође исто као и парола и еу и косово.
Sad ce EU da polako podgrejava Vojvodinu i Sandzak,pa ce otici Kosovo i sve uz njega.
A Rusija ce i dalje gledati svoj interes u Srbiji i tako ce Srbija biti odrana od svih.
Nikolic je magistar za biznis. Bice da sam ja nedorastao da dokucim daljinu njegovih pogleda. Daj Boze da nije slep kod ociju....A ti,Danil(uska)o,neces omastiti brk i ako se poturas i nudis za dzabe,imaju oni dosta svojih...