четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Вече сећања на Че Гевару у Руском дому

Kоментари (127) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 09 октобар 2012 21:54
Misa
Vece secanja na Ce Cevaru odrzano u kulturnom centru najkapitalisticke, a sada i teoloske drzave. Mora da se Ce prevrce u grobu.
Препоруке:
13
72
2 уторак, 09 октобар 2012 22:08
BobbyZee
Вече сећања на Че Гевару у Руском дому

Pa gde drugo :)? Da cujem paktiste, hitleroljube i ogorcene antisovjete koji onako neiskreno 'vole Rusiju', da nam objasne kako su se u Ruskom domu ustvari prevarili i da su vece posveceno uspomeni na velikog El Comandante-a ustvari zamislili kao omaz spahijama, grofovima i sampionima u kandzijanju muzika i trosenju narodnog novca po kazinima Monaka i kuplerajima Napulja
Препоруке:
44
3
3 уторак, 09 октобар 2012 22:14
BobbyZee
@ Misa


Cudno da Vam kapitalizam i 'teologija' ne smetaju kad dodju iz zemlje na kojoj izbore dobijaju sumnuti fundamentalisticki prizivaci kraja sveta, i koja se izgradila i izgradjuje na ROBLJU. Juce africkom a danas globalnom.

Govorim o Americi.

U 'kapitalistickoj' Rusiji je skolovanje i zdravstvo BESPLATNO. Mozete postati astrofizicar na NAJBOLJOJ svetskoj katedri te vrste (ili oftalmolog ili helenista na departmanima jednakog prestiza) potpuno dzabe. U Americi ni solidnu osnovnu skolu ne mozete da pohadjate bez para.

U 'teoloskoj' Rusiji mozete da ne krocite u crkvu (sinagogu, dzamiju) U ZIVOTU ako vam se ne ide tamo. U Americi ne mozete jer ce vas sredina izopstiti (pogotovo ako zivite u nekom manjem mestu udaljenijem od Istocne obale).

E sad, u Rusiji su i dostojanstvo i pravo VERNIKA zasticeni, pa ako Vam to ne odgovara, sta da Vam radim.


Bice da Vam ipak Rusija smeta jer je Rusija, a ne zato jer je komunisticka/kapitalisticka/sekularna/teoloska
Препоруке:
77
3
4 уторак, 09 октобар 2012 22:33
Давид Новаковић
Емпатија је једно од најузвишенијих осећања које човек може да осети. Управо је због тога Че одабрао такав животни пут видевши муку и патању других људи. Како је Жан Пол Сартр рекао, био је ''најкомплетније људско биће'' тога доба.

¡Hasta siempre, Comandante!
Препоруке:
57
1
5 уторак, 09 октобар 2012 22:38
Србин агностик
Хвала Марио!
Препоруке:
31
3
6 среда, 10 октобар 2012 06:15
Austrijanac iz Yuge
"Budimo realni i pokusajmo nemoguce"
" Oni hoce da poberu svo cvece ali prolece nece moci da zaustave"
" Revolucija se nalazi nakraju puscane cevi"
Препоруке:
25
1
7 среда, 10 октобар 2012 09:02
Србин црнац, атеиста, муслиман, католик, комуниста...
Веома је симболично то што се у руском дому обележавава смрти и живот једног великог и суштинског револуционара који је симбол победе једне унутрашње борбе над самим собом и симбол једне дубинске трансформације целог друштва из друштва које једино служи транснационалним лихварима у друштво које пре свега другога брине о добробити својих житеља. Мислим да је одабир ове симболике једна порука Русије српском друштву и све само не пуки случај. Ко може сигурно ће схватити.
Препоруке:
26
7
8 среда, 10 октобар 2012 12:18
Робеспијер
Упоређивати Че Гевару са Путином, човека који се борио против свега шта Путин представља и оличава - капиталистичко-теократску клику, у најмању руку је неумесно.

Да је жив, и да је којим случајем у Русији, већ одавно би се подигла нова револуција, под његовим вођством.
Препоруке:
11
46
9 среда, 10 октобар 2012 21:58
Зоран
Против њега су били они који и сада држе исти систем. То су пре свега Амери. Русија била некад оно о чему је Че причао, или се трудила да буде то, али је на крају то напустила и сада још има образ да велича Че-а.
Препоруке:
5
23
10 среда, 10 октобар 2012 22:17
Φιλοσοφία
Дивно, утјешно, охрабрујуће!
Препоруке:
21
2
11 среда, 10 октобар 2012 22:19
Турас
На овоме све више грешноме свету,све мање има људи који следе идеје човека,кога Бог поклони човечанству.
Препоруке:
16
1
12 среда, 10 октобар 2012 23:04
Kurjački
Bravo Davide Novakoviću, biće od tebe filozof i
čovek.
Препоруке:
6
4
13 среда, 10 октобар 2012 23:24
Marko Gay
Ne verujemo da postoji zadovoljavajuca alternativa kapitalizmu.

Koja recimo?
Препоруке:
2
25
14 среда, 10 октобар 2012 23:59
Бели Орао
""Робеспјер. О каквој Ви револуцији у Русији говорите. Малопре сам оном "#"Миси само у другом чланку рекао да у Дарвина ни Дарвин није веровао.
Препоруке:
5
10
15 четвртак, 11 октобар 2012 01:15
@Marko Gay
Пошто је капитализам у терминалној фази онда вероватно првобитна заједница. Шта фали?
Препоруке:
9
4
16 четвртак, 11 октобар 2012 01:22
Цмок Торонто
Понадао сам се да ћу угледати видео али нема..па ако неко има нека објави.
Препоруке:
1
1
17 четвртак, 11 октобар 2012 07:40
socijalista
@Бели орао

To što se vi pščuđavate kada je reč o revoluciji samo je mržnja i predrasuda o stvarnim istorijskim zbivanjima. Darvin nije verovao ili neverovao kako vi to podmećete već je dokazao evoluciju organskog sveta baš kako je, kako to reče Engels, i Marks dokazap i pokazao evoluciju razvoja društva. I kada se piše o evoluciji govori se ne o jednakom, pravolinijskom kretanju već o nejednakom evolutivnom ritmu i tempu u kretanju društvenih odnosa. Dosadašnja istorija je puna takvih zbivanja a samo slepac ne vidi ono što je oligledno. Dakle, i Oktobarska revolucija u Rusiji predstavljala je jednu burnu fazu u evoluciji razvoja ljudskog društva a sasvim je izvesno da će se to i ubuduće zbivati. Evolucija u vašem tumačenju predstavlja samo banalizaciju relativno kratkih istorijskih perioda kojima želite uticati na tuđa shvatanja pripisujući bukvalno svakom zbivanju atribut nečeg pasivnog što se događa bez ljudske volje i motiva. Drugim rečima, priomarno određenje dajete božanskoj
Препоруке:
11
7
18 четвртак, 11 октобар 2012 07:50
socijalista
@Бели орао

...volji i potivima oduzimajući živom čoveku njegove razloge za dellovanje. To je opasna ideologija prepuštanja sopstvene sudbine "višem biću" i prihvatanja postojećeg stanja bez borbe i afirmacije klasne svesti. To ne može da prođe ni kod jednog naroda koji ima svest o svojoj istoriji, svojoj misiji i perspektivi. Vaša ideologija je mračnjaštvo, poziv na nesuprotstavljanje zlu i na progon svake napredne misli. Ona se rađa iz osećanja nemoći i poraza. Takva ideologij ne vidi izlaz, ne veruje u sopstvene snage i moći. Njoj je svaki rad beskoristan, ona veruje u "božje proviđenje" ali i u snagu molitve a ne borbe i aktivizma. Ovo možete braniti samo floskulama da Darvin nije verovao ni u sopstveno učenje. Borba je osnovni izvor života na zemlji i afirmacija čovekove ličnosti a sve kroz njegov aktivan otpor postojećoj stvarnosti. Vi želite to da prigušite pod teretom sosptvenog razočaranja.
Препоруке:
8
7
19 четвртак, 11 октобар 2012 08:04
Vladimir Djurdjevic
@Marko Gay

Pitate za alternativu kapitalizmu?Pa socijalizam, za pocetak! Sad cete Vi verovatno o istorijskim iskustvima. A da bismo predupredili raspravu, odmah cu Vam reci: da, za mene je svaki socijalizam, pa i onaju staljinisticki, bolji od svakog kapitalizma, pa i onom "humanog".
Препоруке:
15
4
20 четвртак, 11 октобар 2012 09:07
Бели Орао
""Социјалиста. Пријатељу, то што ти данас учиш ја сам писао са Енгелсом заједно и слатко смо се смејали. Додуше залепио сам му пар шамара када је лоше писао о нама Србима.
Дакле, каква еволуција људског бића, то синовац не постоји. Реци ми шта знаш о историји пре 30.000 година? Вероватно се Рахан(то је онај што иде усправно) тада по вама еволуционарима усправио.
Људска врста је нечији покус на планети, а како ћемо га звати то је друго питање.
Основна варијанта је ГСП-гледај своја посла и ради,
а инсекте, Бигл и остала замлаћивања остави замлаћивачима.
П.С.
Да ме неби погрешно схватио Че је у мом срцу исто као и Кастро,Гадафи, Чавез...Револуција у Русији је увежена вагоном исто као што је и 27.март плаћен од Енглеске, што су нам набили на нос у фазону "шта хоћете били сте плаћени".То је истина.Крај.
Препоруке:
10
10
21 четвртак, 11 октобар 2012 10:21
Stanić Milan
Če Gevara.Najlepša ikona 20-og veka,lekar,romantični revolucionar po profesiji,kniževnik,idol moje mladosti(ali i svih komunista sveta)-za obespravljeni narod Latinske Amerike savremeni Isus, koji umesto krvavog čaršava na telu nosi pončo,beretku sa jarko crvenom petokrakom- simbolom slobode i pušku,umesto krsta.
Veliki Borhes posvećuje mu jednu od najlepših priča"Evanđelje po Marku" u liku studenta medicine Baltazara Espinose.
"Tragedija života nije smrt,već ono što je u nama umrlo dok smo živeli"...
Препоруке:
16
1
22 четвртак, 11 октобар 2012 10:42
Vladimir Djurdjevic
@Бели Орао

Kada bih te pitao gde je to Engels lose pisao o Srebima, ti ne bi znao da kazes, jer si o tome citao samo u zutoj stampi. Iz tog razloga necu ni da pokusam da te u blio sta ubedjujem. Tebi je sve jasno, i sam kazes "tako je bilo i kraj". A tu vise nema dijaloga. Ostaje, kako ti to kazes, samo lupanje samara.
Препоруке:
12
3
23 четвртак, 11 октобар 2012 13:41
Impuls
Hasta la victoria para siempre! Če je govorio da je pobeda u Zalivu svinja samo jedna mala bitka, koja je donela oslobodjenje Kubanskom narodu, ali da bi to treba da postane simbol otpora svih potlačenih. Niko od govornika na ovom skupu nije pričao o razočarenju Kubanskog rukovodstva u rusku braću. Veće nade su polagali u kineski komunizam, no u sovjetski socijalizam. Naime, prilikom jedne posete tada SSSR, Če ih je pitao kako to da oni, misleći na vladajuće elite, žive kao crveni baroni, dok narod radi u fabrici. Nisu mu odgovorili. Danas je Če još značajniji, kao borac koji je prvi ustao protiv velikih kompanija. To su vladajuće elite našeg doba, oni su porobljivači i istrebitelji našeg doba. Če je na svom primeru pokazao kako menjanje svesti je teži posao od same oružane borbe. Pozdrav
Препоруке:
10
0
24 четвртак, 11 октобар 2012 13:56
socijalista
Moj Beli orlu preterao si sa bežanjem od samog sebe. I ti pripadaš ljudskoj vrsti te ti otuda i ne daje pravo da pripadniku iste vrste ovako sa božanskih visina pripovedaš "večite istine". Par tvojih pitanja su obična "igra zavođenja" bez pretenzija na neku mudrost. Zato i nema potrebe na njih odgovarati. A vaše tvrdnje o 27. martu ili Oktobarskoj revoluciji su varijacije vašeg razočaranja. U njima nema soli da ih se kusalo. Kao i svaka banalnost. Spavajte u vašem miru. Izvinite na smetnji.
Препоруке:
6
2
25 четвртак, 11 октобар 2012 14:31
Давид Новаковић@Бели Орао
Дакле, каква еволуција људског бића, то синовац не постоји.


Господине теорија еволуције је научно доказана чињеница, потврђена кроз многе породично сродне дисиплине као што су генетика, еволуционарна биологија, биолошка морфологија, да не набрајам даље.

Итекако се зна историја развитка на основу фосила, који се за дивно чудо не помињу у ''светим'' књигама, а чија се старост утврђује емпиријском методом (датирање угљениковим изотопом 14С).

Наука и разум су ослобдили човека догми и подигли су вео незнања, омогућили су нам да спознамо основе нашег света без уплитања паранорланог у једначину. Очигледно да сте прескочили часове средњошколске биологије...
Препоруке:
9
8
26 четвртак, 11 октобар 2012 14:46
Вукадин
Vece secanja na Ce Cevaru odrzano u kulturnom centru najkapitalisticke, a sada i teoloske drzave. Mora da se Ce prevrce u grobu.


Не знам који су били ставови Чеа према религији, можда је био атеиста. Но Фидел се одавно измирио са вером, тачније католичком црквом, којој Куба некако "припада". Друг Чавез такође не бежи од религије, а добар другар му је... погоди ко - Ахмединеџад, председник званичне теократије!
Руски дом је идеално место за сусрете антиглобалиста. Владимир Путин - лидер слободних народа света.
Препоруке:
4
5
27 четвртак, 11 октобар 2012 15:22
socijalista
Zanimljiva je logika Belog Orla ali i njemu sličnih. Pa, dobro ako je Oktobarska revolucija bila uvezena spolja jednim železničkim vagonom/što je glupost svoje vrste/ ali ko je onda izazvao revolucionarno vrenje u jednoj mađarskoj gde je formirana proleterska vlast na čelu sa Belom Kunom/možda je i on ubačeni agent/ ili makar nakratko na severu nemačke/u Kilu/. Šta je onda predstavljala republikanska Španija. Zar to sve nije bio deo revolucionarnog procesa izazvanog ratom, bedom i nezaposlenošću? A Ako je tako onda je malo čudno da je samo u Rusiju ubačen strani agent Lenjin. Šta je sa ostalim stranim agentima? I kako to da jedan čovek može izazvati takvo nezadovoljstvo? Glupost do gluposti. I sve se to emituje danas ne bi li se narod obeshrabrio da protestuje pa i da menja vlast koja ne odgovara njegovim interesima. ja bih pre rekao da neko uporno pokušava da razbije i obeshrabri svaki potencijalni protest a da takav radi za interes kapitala i vlasti. Zar to nije logičnije.
Препоруке:
13
4
28 четвртак, 11 октобар 2012 15:29
socijalista
Nije stvar u Belom Orlu već u tome da se on i njemu slični uvek pojavljuju "pravovremeno" kao po nečijoj porudžbini kako bi ohladili i obeshrabrili potencijalno nezadovoljstvo i uopšte stvaranje duha otpora ovakvom tretmanu države i naroda. Tu su, izgleda, najefikasniji metodi borbe unošenje sumnje u svaki eventualni pokušaj promene ili ponašanja koja bi mogla odapeti i neki oziljniji scenario javnog nezadovoljstva. Ali, želeli oni to da spreče ili ne nezadovoljstvo nije nešto što se može kontrolisati. Ono narasta u skladu sa neuspehom da se nađu prava rešenja. Otuda i takve, u stilu Belog orla i ostalih, bezvezarije o ranijim istorijskim zbivanjima. Oni računaju na strah, narod na pobunu i otpor. Njih ne bi trebalo uzimati previše ozbiljno.
Препоруке:
8
3
29 четвртак, 11 октобар 2012 15:42
Вукадин
Ја бих се вратио на сукоб између две левице који постоји у Србији. Национално свесне (и породично свесне, што видесмо ових дана, чак природно свесне) левице и оне несвесне, бесловесне левице, неки би рекли антисрпске. Тај сукоб постојао је раније, више извен Србије, но да не дужимо...
А сукоб су најбоље описали, веровали или не, у најави "Пешчаника". Кажу "Ми бисмо комунизам, али посрбљен"... Не знам које "ми" постоји између мене и "Пешчаника", али су у праву, можда ни сами не знају колико.
Постоје широм света национално свесни левичари, ево Чавез поново победио. И њима, по правилу не смета Русија.
А што се тиче друга Чеа, ионако је постао "икона", ерго (зло)употребљава га ко како стигне. Па кад може да носи његову слику билмез који под заштитом 6.000 пандура носи транспарент СМРТ ДРЖАВИ, што не би могло и у Руском дому.
И ко је данас против империјализма, ми или они!?
Препоруке:
8
1
30 четвртак, 11 октобар 2012 16:14
прекипело ми је
Вечита Мила Алечковић ,по потреби и левица и десница; Ивана Жигон која је претплаћена на све руске приредбе које се хонораришу и Денисов, тотално дезорјентисан у времену и простору, промовишу комунисту Че Гевару у Руском дому грађеном од новчаних прилога руских избеглица након грађанског рата и револуције.
Која животна иронија!
Препоруке:
13
15
31 четвртак, 11 октобар 2012 16:40
Stanić Milan
Koliko vredi posetiti ovaj sajt?Svakako vredi,jer se svaki put nešto korisno "nauči".Evo,po teoriji "Belog Orla" revolucije se mogu uvesti vagonima(trebao je samo dodati još veliko slovo G i stvar je gotova.Poštovani Orle,na revolucije kao velike društvene promene ne gleda se optikom uličnog meteža i buna, a najmanje uvoza, vagonima,nego unutrašnjim preobražajem društvenih odnosa.Ako ste mislili na Lenjina i njegovo putešestvije kroz Nemačku i Finsku do Sankt Peterburga,verujte mi na reč da su se Nemci odmah, grdno pokajali.Berđajev još 1905.predviđa boljševičku revoluciju u carskoj Rusiji.
Препоруке:
7
4
32 четвртак, 11 октобар 2012 17:25
Beli orao ili istina
Bilo bi lepo kada bi ste malo odmorili jer vi zamarate. Ma i sve da je istina što odalamiste dosadno je. A ništa istinitije od onog što pleni pažnju. Čovek je napravljen tako da ga privlače samo suštinske vrednosti. One privlače kao magnet. Sve drugo umara. Glupost najviše. Vi niste ni glupi ni neznalica. Ali vi ste mediokritet. A to nije prijatno posebno ako ste nezapaženi. I otuda vaše egzibicije.
Препоруке:
3
2
33 четвртак, 11 октобар 2012 17:56
Бели Орао
@Давид Новаковић. Чудим се од Вас. Деда Мраз је доказан исто као што је и Ч.Д. доказао "Порекло Врста". Пријатељу, па да ли СТВАРНО верујете да је човек постао од мајмуна?
Појавио се неки лик пре 200 година и то наклепетао, нанулама. Па да има неко сада да подржи неког Чарлса, могао би да напише нешто сличније. Какви научни докази, где су? Узео пар бубица и написао причу. Погледајте како су га нацртали у Хорнету. Па и тада је било озбиљних људи, а ја Вас стављам у озбиљне. Оставите се ликова из науке средње школе. Она је лепа због неких других ствари, а не због науке. Наука је нешто друго.

П.С.

каоhttp://sr.wikipedia.org/sr/%D0%A7%D0%B0%D1%80%D0%BB%D1%81_%D0%94%D0%B0%D1%80%D0%B2%D0%B8%D0%BD
Препоруке:
6
5
34 четвртак, 11 октобар 2012 18:01
Бели Орао
""социјалиста. И поред краја.
О чему бре ти причаШ. Ја сам био у Сунгапуру, када ти ниси ни знао да он постоји. Замисли моје незадовољство, неписменко. Ти Орла, Пауновићу, ниси ни видео, а ја сам са њим летео.
Препоруке:
1
7
35 четвртак, 11 октобар 2012 18:12
РОВС @ прекипело ми је
Наравно да сте лепо приметили. Годишњица смрти генерала Јуденича или Че-а питање је сад?! У галерији на насловној страни сајта осим пажње комуно-кубисте Маљевича у галерији историје руске ратне славе изостају и руска збивања из Другог Отаџбинског рата, па после 1812, стиже нам филмована ретроспектива совјетског ратног успеха 1943г. Е , мој руски доме!
Препоруке:
10
7
36 четвртак, 11 октобар 2012 18:27
Бели Орао
@Владимир Ђурђевић. Тако Вам се име пише ћирилично, или Вам је деда застарео. Ево Вам линк, а Ви шпартајте даље.

http://www.youtube.com/watch?v=yZmHjXpS3LE

""Милан Станић.
Земљаче, из ТС, или грешим, сви смо се ми грохотом смејали распаду СФРЈ-ота седамдесетих и пЈевали пЈесмице.
Све је намештено и теорија завере постоји само ви наивчине мислите обратно. Кад порастеш рећиће ти се само.
Препоруке:
6
4
37 четвртак, 11 октобар 2012 18:59
socijalista
@Бели орао из Сингапура

Bili ste tamo gde me ama baš ništa ne privlači. I to, valjda, smatrate mojim nedostatkom. Samo rekoh da ostavljate utisak mediokriteta. A možda ste bili i na Mesecu. Ja to ne znam već se pouzdajem u reči jednog mediokriteta. Ne razumem kakve to veze ima sa vašim uvidima. Da vas možda Li Kuan Ju nije nečemu pametnom naučio? Ne vidim da je to promenilo mišljenje o vama. Vi ste skloni površnom koloritu i neočekivanim efektima. U skladu sa vašom efemernošću. Nirno spite i bez ljutnje Orlu beli sneveseli. Ja i pored vašeg Singapura ostah običan socijalista.
Препоруке:
8
2
38 четвртак, 11 октобар 2012 19:14
Бели Орао
@Социјалисти уз "литле биг врљиковац".
Остани испред продавнице. Томас Станфорд Рафлес је далеко од тебе. Читај.
Препоруке:
2
7
39 четвртак, 11 октобар 2012 19:27
socijalista
@Орлић раширених крила

On je leteo. I tu je sve stalo. Zamisli Srbina ko bačvu ppijanog vina. Letenje radi letenja. Svejedno, mediokritet!
Препоруке:
4
1
40 четвртак, 11 октобар 2012 20:03
Давид Новаковић@Бели Орао
...да је човек постао од мајмуна?


Као што сам рекао, без икакве надмености, Ви господине не знате неке основне појмове. Дарвин не тврди да је човек настао од мајмуна, већ да су човек и мајмун настали од заједничког претка. То је велика разлика коју многи критичари теорије еволуције не увиђају.

Немам овде могућности нити намере да Вама излажем доказе, ево једниог баналног примера који показују механизме:

Имате мољце беле и црне боје. У областима великог загађења (где кора дрвећа потамни) та мутација, као што је црна боја, долази до изражаја јер омогућава бољу камуфлацију те у таквим условима просперирају црни мољци, што значи да се та карактеристика преноси, док се у не загађеним срединама чешће могу срести они беле боје.

Да не говорим о фосилама људских предака, поклапању ДНК кода и прегршту других доказа који потврђују Дарвинову теорију. Одбацивати теорију еволуције у 21. веку је у рангу тврђења да је Земља равна.
Препоруке:
9
2
41 четвртак, 11 октобар 2012 21:14
Stanić Milan
Stanić M.-Beli orao
Svaki čovek je put ka samom sebi.Nisam mogao upoznati(lično) daleke krajeve i svetove kao što ste to Vi bili u prilici.Nisam zbog toga nesrećan,pošto sam kompenzaciju našao u brdu pročitanih knjiga upoznavajući ljude,događaje i daleke svetove na taj način.U nedostatku argumenata da nešto objasni,čovek poput Vas prelazi na lični prizeman teren vređajući ličnost,umesto da se posluži argumentima.Nagledao sam se Vaših kopija u Otadžbinskom ratu i zla koja su radili.Na Vašem mestu,jednostavno bi zaćutao.Čovek mora uvek znati što jest,da bi znao ono što nije.Želim Vam svako dobro.
Препоруке:
10
2
42 четвртак, 11 октобар 2012 22:01
Турас
"Бели Оро"Господине дали ви увиђате да смо ми на овој страни НСПМ потучени-знанственички.Ја као поштен саборац,упозоравам Вас од интелектуалаца који су се острвили на странице НСПМ.Све их је више.Измислише,неки нови Дарвинизам(стари је научно оборен).Почели су што није колегијално Вас,а и мене поред Вас да вређају,да смо постали од мајмуна.Ако је од "социјалиста"и неких књишких мољаца,млого је Господине да се предамо?Ја гласам против.Не, префарбаним комунистима и књишким мољцима који су били сиви па еволуираше у црнце.Поздрав и пишите,немојте да Вас поколебају.Ми смо Срби.
Препоруке:
10
9
43 четвртак, 11 октобар 2012 23:02
Давид Новаковић@Турас
То што сте ''Срби'' Вас не изузима из теорије еволуције. Можда се Ви држите онога ''прво су настале амебе па Срби'', али наука је неумољива.
Препоруке:
8
6
44 петак, 12 октобар 2012 00:03
Бели Орао
""Турас. Пријатељу, таквих сам се нагледао и нажалост их и сада гледам око себе, али воле кајмак, али волим га и ја и њима га баш не дам. Поделићу га са пријатељима, а вечеру остављам њима.

""М. Станић. Очигледно нисте разумели. Где год сам био, вратио сам се светла образа.
Не хвалим се ја што сам био, него што сад не могу ни до Пирота да одем. То је проблем. То су нам пресвучени од овога ниже направили.

""Социјалиста. Марјане, Марјане...замало. Био сам и ја такав, али године чине своје. Скојевац схватићеш.
Прави комунисти су остали на Сутјесци и на Сремском фронту.

""Давид Новаковић. Настави са Дарвином. Добар је, кад нема друго.
Енде за неки дан.
Препоруке:
7
8
45 петак, 12 октобар 2012 07:24
Istoricar
Sutra ce biti dodeljena nobelova nagrada za mir. Nadam se da nece imati nikakvr veze sa Rusijom. Znate one fore o ljudskim pravima...
Препоруке:
4
1
46 петак, 12 октобар 2012 08:12
S.Ristic
Beli orao je tek posao u skolu. Nije dovoljno ni pismen ni uzucen, Ima zelju da svoje prve korake pokaze svima. Ako je mlad treba ga ohrabriti, mada nije posten. Ako je star treba mu progledati kroz prste jer bolje ne ume.
Препоруке:
5
4
47 петак, 12 октобар 2012 09:47
socijalista
@бели орао

Preokupirani ste svojim razočaranjem. Nisam skojevac i nisam komunista. Potpisujem se socijalistom jer socijalizam napadaju bez razloga. Imam dovoljno godina, možda i za vas. A još više sam i video i razumeo. Nikada nisam bio član SK ali se i nikada nisam razočarao u ideju humanosti. Vi ste je pod teretom zbivanja i razočaranja duboko potisnuli u sebe što se da razumeti. Opravdati, to ne znam. Mogu pisati samo o sebi. Nema razloga da nikoga ponižavate. U tome se oseća vaša nemoć. Čitam mnogo zanimljivije knjige od onih koje ste mi preporučili. Ja to neću činiti vama. Svako bira svoje društvo, molim!
Препоруке:
7
9
48 петак, 12 октобар 2012 10:58
PREKIPELI
Za pocetak bi mogao da procitas Miline (Mila Aleckovic) brojne tekstove o hipokriziji danasnje levice i desnice
Препоруке:
4
12
49 петак, 12 октобар 2012 16:52
једнорог
Пошто сте отели Руски дом - који је градило руско племство својим парама, вечери посвећене Кастру, Мау, Лењину, Титу, Полу Поту, Ким ил Сунг-џунг-бунг-лунг... свим тим борцима за праведнији свет, одржите у Патријаршији, Белом двору, храму Светог Саве... Кад отимате - отимајте до краја, поштени левичари. А учеснице, попут ових честитих другарица, из кампање социјалистичког радничког покрета "Двери" већ имате. Цијена (хонорар)? Права ситница, што би рекао један од ваших напредних вођа.
Препоруке:
8
7
50 петак, 12 октобар 2012 18:59
vera verujuca
te drugarice o kojima pricas pol pote malo bolje znaju rusku istoriju od tebe, tanja olujic koja je svirala je ruskinja po majci, a mila aleckovic po ocevim precima. ostali sigurno vise vole rusiju nego vi amerikanofili
Препоруке:
5
6
51 петак, 12 октобар 2012 19:02
socijalista
@једнорог

Pošzo misliš kako misliš a misliš da su u pitanju pare ruskog plemstva a pošto i moji preci predstavljaju izvorno srpsko plemstvo sa direktnom linijom od Nemanjića moram ti neke stvari objasniti. Nisu to nikakve pare ruskog plemstva jer su stečene putem privilegija i neradom kakav je karakterisao to rusko plemstvo. To je opljačkani novac koji su "beli" preneli u zemlje u koje su izbegli. Naravno, ovde su dobijali privilegovan status jer je i Srbija, odnosno Jugoslavija bila u sistemu "sanitarnog koridora" uspostavljenog prema SSSR-u, sve sa ciljem rušenja takvog poretka i sistema. Ti verovatno smatraš da je to bilo u skladu sa tadašnjim međunarodnim normama iako ke takva politika i fovela do potonjih turbulencija pa i II svetskog rata. Status građevine je posle rata promenjen u skladu sa promenom sistema u DFJ. A Ako insistirate na obeštećenju jednako takvo pravo bi onda trebalo da imaju i proterani folksdojčeri iz Vojvodine, zar ne.
Препоруке:
5
9
52 петак, 12 октобар 2012 19:40
једнорог
@Vera verujuća, socijalista
Све је тако како кажете. Ја управо и предлажем да у складу са уверењима и праксом поштених левичара-револуционара (небројено пута палих за боље сутра) узмете још, а навео сам и шта. То и јесте у духу ваше борбе за праведни свет и једина ваша привредна реформа која је дала резултате. Додуше, само вама лично. Чак ни покојног, поглавицу комуниста не могу да помере са Дедиња, које су неки зли експлоататори саградили, а он поштено отео. И обавезно да потаманите све на које тамо наиђете, немојте да ме разочарате.
Управо сам и мислио да су Немањићи завршили у СКЈ, хвала на потврђеним претпоставкама. Нема Чкаље, нема Мије, Љубе Мољца - још сте само ви леви остали да ме увесељавате!
Препоруке:
6
7
53 петак, 12 октобар 2012 20:11
Турас
"социјалиста"За вас избегли руси од друга Стаљина у чика Перину Србију,који махом беху интелектуалци(за вас ми је сумњиво)који су Србију подигли у томе смислу,исто су као и војвођански фолксдојчери који су 41г.гурали србски народ под лед Дунава.Ако сте шваба онда се много извињавамо.
Препоруке:
10
8
54 петак, 12 октобар 2012 23:24
Cunga Lunga
Sta je sa Podrigom ?
Препоруке:
5
1
55 субота, 13 октобар 2012 00:36
Zakržljali roščić
@једнорог

Šta ti uopšte znaš o privredi i privrednoj reformi? Kako se usuđuješ da izgovaraš ono što jedva i natucaš? U sred svetskog privrednog kala našao se jednorog da promuca nešto o ekonomiji. Veseli karusel bezbrižnog gluparenja.
Препоруке:
4
7
56 субота, 13 октобар 2012 00:41
socijalista
@једнорог

Mora da MENSA stoji iza ove parade kokodakanja! Kvocijent I na nivou pevca.
Препоруке:
5
6
57 субота, 13 октобар 2012 08:31
једнорог
Све сте у праву. Остаје, међутим, чињеница да сте се вече Че Гевари одржали у дому које је избегло руско ПЛЕМСТВО подигло 1933, по пројекту белог, ЦАРСКОГ архитекте Баумгартена, уз велику помоћ КРАЉА Александра, ПАТРИЈАРХА Варнаве и члана Српске КРАЉЕВСКЕ академије Белића. Зграда је отета 1945, а ко је претекао рат и страхоте, а није побегао од надолазећег раја, ликвидиран је од ослободилаца. Толико о хуманзиму и поштењу бораца за боље сутра.
Учеснице (Жигон, Алечковић-Николић),су трговци патриотизмом и то су небројено пута доказале. А ви сте понизили Че Гевару када сте дозволили да вам оне држе банку. Мила А-Н је била у кампањи Двери, који се залажу за МОНАРХИЈУ и породичне, традиционалне вредности (за разлику од слободног брака и сличних левичарских вреднота). Па, или је двострука личност, или је трговац. Ја тврдим ово друго.
Толико о моралу. Или опет купујете време, као Стаљин кад је лајковао свог германског клона?
Препоруке:
9
4
58 субота, 13 октобар 2012 11:45
socijalista
@jednorog

Služite se klevetama i izmišljotinama. Niti sam bio na večeri posvećenoj Če Gevari niti sam znao da se tako šta održava. Valjda nisam ni mogao učestvovati u organizaciji svega za šta me prozivate. Ako nekoga optužujete morate imati čvrste a ne "drvene" dokaze. O svemu sam saznao sa sajta NSPM-a. I vi kao "častan čovek" koji optužuje druge za krađe, prevare i "trgovačke radnje" služite se takvim i još gorim stvarima. Javno prozivate gospodina koji ima samo jasan i razložan a vama suprotstavljen stav. I to je, izgleda, dovoljno da me zaspete gomilom laži i podmetanja. Pa još uz to solite sa Hitlerom, Staljinom. Ako su takve kao vi razvlašćivali te 1944. godine ja im sa ove distance odajem puno priznanje i zahvalnost. Valjda bi i vi trebalo da odgovarate za ovakvo nepočinstvo, makar pred sopstvenom savešću, ako je uopšte imate. U to savršeno sumnjam. Ovo što ste napisali normalnom i moralnom čoveku ne pristoji. Razmislite šta ste napisali o meni a da me uopšte ne poznajete.
Препоруке:
5
8
59 субота, 13 октобар 2012 13:02
vera verujuca
gospodine,
nedostaje vam solidno obrazovanje sta je levica a sta desnica u 19. veku, a sta je levo/desno zbrka u 21. veku. Ideje levice imao je recimo ruski plemic Tolstoj, i veliki broj ljudi pravog plemstva , ne trgovaca svinjama nego plemstva. Sve su oni to objasnili i ostavili zapise, ali to je proslo mimo vas.
Ali, ako spadate u one koji na ovom sajtu moraju po zadatku da napadaju odredjene ljude, onda ne vredi da se trudite. Vi brkate vase licne smetnje sa istorijim covecanstva tako da ovde vama nije mesto. Svet pokrecu nainteligentniji ljudi koji dobijaju podrsku masa.
A vi osnujte sajt na kome cete se zalagati za to da deca rade nocu po 24 casa bez pauze za jelo i san, za to da se godisnji odmor radnicima ne plati, za to da amerikanci kupe sva nacionalna bogatstva latinske amerike i srbije, za to da banke udare jos vece kamate, za to da miskovic ima jos jaci monopol u srbiji. Branite te ideje na vasem privatnom sajtu
Препоруке:
4
6
60 субота, 13 октобар 2012 13:15
једнорог
@Socijalista
Да још једном поновим: све сте у праву, а ја сам највеће зло у космосу. Пошто сам то признао - сад да видимо који су принципи важећи. Елем, један од најгласнијих заговорника властитих универзалних вредности и властитог доживљаја антифашизма на овом сајту, заузео је принцип да су сви који не деле његова (самозваноуниверзална) схватања - фашисти, пактисти и сл. Има тих коментара и уз овај текст. Тако и ја најгори, по том принципу дођох на списак фашиста, пактиста, иако са тим немам никакве везе, нити ме тај свет интересује. Али, принцип је принцип. Пошто је вече одржано у отетом објекту, нису криви само они који су га украли, већ и они који томе тапшу. То што не поседујете довољно знања вас (као људе који припадају и верују у одређени систем вредности) не ослобађа. Не кажем Вас, него вас (колектив). Уз ВЕЛИКО ПОШТОВАЊЕ према човеку који је дао СВОЈ живот за уверења, тврдим да је учешће дотичних другарица понижење личности и дела Че Геваре. Потпуни блам, амигоси.
Препоруке:
6
4
61 субота, 13 октобар 2012 13:23
srdjardja@obrazovni.rs
Citat iz govora Mile aleckovic sa Kolarcevog Univerziteta koji treba da upamtimo:
'postoje samo ljudi koji teze sublimaciji i visini i oni drugi koji mrze, svete se i iz kojih govori pagansko bice. sve politicke podele su povrsne, a psiholoske dubinske podele jedine su istinite. Bog, homo religiosus, arhetip spasa u coveku, nije ni levo ni desno, nego gore u visinama'
Препоруке:
2
6
62 субота, 13 октобар 2012 13:30
vera verujuca
ne gospodine, vi niste u pravu, i nemojte se dodvoravati recima amigosi. vi ne znate ni sta te reci znace.
Sramota je sto mi ne znamo ko ste vi, ali zato znamo ko je mila aleckovic. i sramota je sto niste citali knjige jedne od najumnijih srpskinja.
zato se vise ne dodvoravajte nego priznajte da vas je neko zaduzio da pisete protiv .
Препоруке:
4
5
63 субота, 13 октобар 2012 13:53
једнорог
@vera verujuca
Све сте у праву. Не само да сам најгори, већ сам и најглупљи, а радим за Цију и Абвер. Има само један проблем: кућу сте ви отели, а учеснице би за исти рачун надахунто беседиле и о најновијем моделу "Форда". А ви томе тапшете. Мој злочин, глупост и шпијунска делатност огледају се само у томе што сам вам показао да су вам морални принципи...такви какви су. "Праведни", као и свет који сте нам оставили, па и Мишковић, кога сад мени уваљујете, а из вашег је шињела: комунистички директор, па СПС-ов потпредседник Владе Србије. Уместо да на првом наредном бријунском пленуму исправите своја лијева скретања - окривисте мене. Ваљда је то у складу са вашим прогресивним катехизмом. А сад одох у Берлин да поднесем извештај Абверу. Адиос!
Препоруке:
7
3
64 субота, 13 октобар 2012 14:15
vera verujuca
ipak vam savetuem da citate jer ce to smanjiti vasu nabujalu mrznju (mozda prema samom sebi)u roku od nekoliko minuta oscilirali ste od 'amigosi' ka neosnovanim napadima i vredjanjima, a to su tehnike provokatora. ili ste mozda bas vi dvostruka licnost.
Препоруке:
4
7
65 субота, 13 октобар 2012 15:38
socijalista
@једнорогVrlo ste vešti sebe da branite tako što izmišljate, klevećete, lažete. I o tome što ovde izvaliste ni reči ali zato sami sebe proglasiste ne znam kakvim špijunom ili agentom. Sebe možeš nazivati kako hoćeš ma da za to nemaš potrebe jer ti si samo sklon klevetanju. Traži se samo da drugoga ne klevećeš i naprosto da se ne služiš lažima što su osnovne moralne norme. Ali, ti bi da za sebe prisvojiš status neke vrste disidenta. Za to su potrebne druge reference kojih ti nemaš. Naprosto ih ne poseduješ. To je tvoja nesreća zbog koje bi, valjda, mi trebalo da se osećamo krivim. Nema potrebe o tebi više pisati.
Препоруке:
5
6
66 субота, 13 октобар 2012 17:11
прекипело ми је
Комунисти, пролетери, и директни наследници Немањића,
а ште је то Једнорог слагао?
Набројте таксативно!
Пре ће бити да вас истина боли па не знате где да се чешете.
А што се тиче Миле Алечковић Николић није реч о мржњи. Само ви то не разумете јер сте исти ,, интелектиалци''.
Препоруке:
7
5
67 субота, 13 октобар 2012 18:28
srdjardja obrazovni
svako predavanje profesorke za mene je otkrovenje. I opet ponovljam njene reci: Bog, homo religiozus u coveku, arhetip spasa, nije ni levo ni desno, nego gore u visinama.'
Препоруке:
3
6
68 субота, 13 октобар 2012 18:44
socijalista
@прекипело ми је

Reci šta da ti kažem? Jer ti si toliko neinspirativan da prosto ne izazivaš nikakvu pažnju. Pa, ne može bečito ista pesma i na njoj da ti neko ubaciuje u šeširić. Moraš u međuvremenu i da naučiš nešto drugo, atraktivnije. Ovde raspravljamo o kompleksnijim stvarima a ne o kojekakvim glupaijama. Ti to ne razumeš pa otuda jed. Sam ćeš sebe pojesti.
Препоруке:
3
6
69 субота, 13 октобар 2012 18:47
прекипело ми је
Срђарђа образовни, слажем се!

"Професорка" је веома оригинална! Можемо ли сазнати где то она држи катедру?Сачувај нас Боже, таквих.
Препоруке:
5
3
70 субота, 13 октобар 2012 18:50
socijalista
@прекипело ми је

A jel' te dira to poreklo Nemanjića. Vidiš, ne pripadam tvojoj klasi a ti bi se u moju rado upisao. Ja mogu da biram a ti ne! Kako je to nepravedno, zar ne?. Božje delo, šta ćeš! Teško je nositi teret jednog otroka celog života. Shvatam te. Ali ti mene ne. Zavidiš mi. No, no, takve Bog ne ljubi.
Препоруке:
4
7
71 субота, 13 октобар 2012 18:56
socijalista
@прекипело ми је

Lepi moj, i Če je bio plemićke krvi. Daleko od tebe i tvojih otroka. Ima nešto kod plemstva nepodnošljivo za obične smrtnike. To rađa bolesnu zavist. I to je razumljivo. Za tebe ima nade da shvatiš gde i čemu pripadaš. Čovek nalazi svoj mir u skladu sa svojim poslanjem. Tebi je dodeljen pretposlednji red sa strane. Tu nađi svoj duševni mir.
Препоруке:
5
8
72 субота, 13 октобар 2012 19:21
прекипело ми је за директног потомка Немањића
Ево инспирације!
Кажи ми шта није тачно рецимо о: Мили Алечковић, Титовом пиониру који је почео каријеру у француском обданишту (за шта је имала обезбеђеног возача и државну лимузину), а сада је у кампањи Двери, брани Че Гевару , са дипломом јоге и почасним докторатом на непознату тему,те предаје на "Академији" за безбедност о којој се слободно сам информиши. Просветлиће те. Можда постанеш и хомо религиосус.
Препоруке:
7
5
73 субота, 13 октобар 2012 19:26
прекипело ми је за племенитог социјалисту, директног потомка Немањића
Ој Племенити,
боле ли те ране?
Препоруке:
6
3
74 субота, 13 октобар 2012 22:47
srdjardja obrazovni
obavesti se sam, poznate licnosti nista ne kriju, pronadji profesorkine knjige pa ih citaj.Ali prethodno nauci strane jezike.Ja boljeg profesora nisam imao, a za tebe je ionako sve kasno.Da si rodjen pre pedeset godina i ti bi bio titov pionir.A limuzine imate vi deca americkih neoliberala, a ne generacije rusofila. Limuzine su vasa matra. Otud ti se i otelo Ford, a ne Volga, na primer. Izdao si se sam!
Препоруке:
2
9
75 субота, 13 октобар 2012 22:52
vera verujuca
mislim da treba da pustite tog iskompleksiranog coveka koji se uvlaci na sve sajtove da piskara. Valda ga udba placa na sat. Ti koji najvise napadaju su najsumljiviji. Vidite , pokusao je da nas dobije recju amigosi. Kad je video da nije uspelo, onda su mu u sluzbi rekli da dalje pljuje. Ali, neka kaze on koja limuzina njega vozi, da li db ili cia i ciji je on pionir da li klintonov ili busov
Препоруке:
4
7
76 субота, 13 октобар 2012 23:10
miodrag vucic yahoo.es
vera
Posto citam sve tekstove na nspm, a posebno tekstove mile aleckovic koju smatram izvanrednom damom nase dijaspore sada u srbiji, primetio sam da se u svim komentarima na te tekstove uvek pojavljuje jedan koji kritikuje i uvek koristi iste stvari, napr tu karakteristicnu recenicu vezanu za obdaniste ili tako nesto sto je skroz bez veze, ali u pravu ste, ima tu necega, mislim da je to isti covek verovatno bez lica .zaduzen da nesto obavlja. nije njega tesko uhvatiti.
Autor Mario kalik je napisao odlican prikaz dogadjaja.
Препоруке:
3
7
77 субота, 13 октобар 2012 23:51
Турас
Латинични коментатори су,част ретким изузецима,обично провокатори на НСПМ страницама.Што ће рећи да их требамо "игнорирати"!?
Препоруке:
8
6
78 недеља, 14 октобар 2012 01:52
The Jack
Onima koji jos zive u budji europejskih definicija, daje se na znanje, da postoji bitna ,sustinska razlika izmedju Bolivarijanskih ideja i onoga sta se smatra "socijalistickim" u evropi. U Bolivarijanskon drzavama se zivi tesko, ali imaju poptpunu nezavisnost i niko se ne usudjuje da napadne ni jednu clanicu Alijanse. O "spcijalisticko-kapitalistickim" europejskim drzavama ne treba trositi reci Svako moze biti sravnjen u sekundi.

Fidel Kastro,
Vladimir Putin,
Mahmut Ahmadinedzad,
Aleksandar Lukasenko,
Rafael Korea,
Basar Asad ....

Kada vidimo na ovoj listi ime srpskog predesnika onda mozemo biti sigurni da imamo DRZAVNIKA!!!
Препоруке:
1
6
79 недеља, 14 октобар 2012 06:33
једнорог
Нисам ПРЕКИПЕЛИ, мада његове ставове углавном подржавам и код других текстова. Али, мислите шта хоћете. Не сметају ми ваша левичарска уверења, то је ваше право. Али, ви сте лицемери и бездушни! Причате о праведном свету и равноправности, а прво што урадите је да се уселите у дворце и палате, пре тога побивши њихове власнике. И тако почиње боље сутра, социјализам, комунизам. Рушите цркве, убијате попове, а крадете иконе и путире. Радници, сељаци и поштена интелигенција вам кличу, јер је "школство бесплатно", али се број неписмених не смањује, јер сте побили, протерали и затворили све писмене и паметне. Вече посвећено Че Гевари је највидљивији пример вашег лицемерја. Прочитајте шта пише на спомен-плочи на улазу у Руски дом. Али, сви ви, самозвани борци за праведни свет, патите за дворцима и палатама, зато сте тамо и били, а не у неком радничком дому. Ви сте против капитализма, само зато што нисте власници. О актерима фарсе више нећу. То је ваш понос и дика! А и права слика онога шта сте.
Препоруке:
6
4
80 недеља, 14 октобар 2012 07:07
једнорог 2
Кад вас ваша совјетска браћа, лажно се представљајући као Руси позову на неку сличну приредбу, реците им да прекрију спомен-плочу. Ако и ви и они, "бесплатно школовани" уопште знате шта тамо пише.
Турас
Једно време сам их игнорисао. Али, све је више текстова у којима се афирмише тзв левица. Чак се иде тако далеко да се прича о "патриотској левици". Мислио сам да смо дошли себи, а видим да се релативизују гулази и голи отоци, петољетке, чупање бркова и отимање имовине, пасија гробља и одвратно понижавање Срба. Следећа је вероватно жал за Југославијом и жвака о "хрватској браћи". Патриотска левица не постоји, јер је левица интернационална, а не национална. Ако је национална, онда је то социјализам који је водио онај молер са брчићима, или ћелави италијански новинар-социјалиста. Трећи је монструм из Грузије, или од сифилиса крепали Лењин. Та врста инжењеринга, "спина" је оно што ме плаши, а не коментатори - Чворовићи из "Балканског шпијуна".
Препоруке:
7
4
81 недеља, 14 октобар 2012 08:27
једнорог 3
Обожаваоцима лика и дела М А/Н
Није спорна памет (знање) уважене психијатресе А/Н (једно презиме мамино, једно татино, ни једно мужево). Да нема знања, не би ни могла да манипулише чак ни вама, "бесплатно и најбоље школованима". Споран је њен морал, спорно је то што у суштини нема никаквих уверења, сем потребе за личном користи. Јер, да није тако: или не би могла да буде у кампањи "Двери", или не би могла да изиграва Ла пасионарију. Нешто од та два не бива. Али, да завршим: сад ће револуција, па сви заједно јуриш на Дедиње.
Препоруке:
6
4
82 недеља, 14 октобар 2012 08:40
Miloš
Žao mi je što više komenntara nije posvećeno ovvom tekstu i samom događaju koji je bio izvanredan, nego se kao i obično svodi na zapadnjačka ili proruska prepucavanja bez ikakve ozbiljne polemike i razgovora. Nadam se da će gospodin Kalik češće pisati za NSPM, posebno ovakve priloge koji su odlični.
Препоруке:
3
7
83 недеља, 14 октобар 2012 08:41
socijalista
Antikomunisti... Trebalo bi ih zaobilaziti. Oni obavljaju povereni zadatak. Na njih ne bi trebalo obraćati pažnju. Pozor! Takvi su "прекипело ми је", "Турас" i slični. Preskočimo smeće!
Препоруке:
5
7
84 недеља, 14 октобар 2012 08:52
Miloš
Održavanje ovakvog skupa u Ruskom domu u Beogradu ne predstavlja zvaničan stav ruske politike niti je reč o političkom događaju, nego o sećanju na jednu istaknutu istorijsku ličnost, čije su veze sa SSSR-om ble snažne (a za takve pokrete sudbonosne) i te istorijske veze, savezništvo i prijateljstvo sa Kubom su sasvim dovoljan povod da baš Ruski dom ugosti jedno ovakvo dešavanje. Takođe reč je pre svega o umetnički inspirisanim nastupima povodom Če Geveranog života u delu, a ne pokušaju da se njegove ideološke pozicije nekritički reaktuelizuju. U ovakvom svetu tako nešto je malo verovatno, a levica će svakako morati da traži nove puteve ako želi da bude aktuelna u današnjem vremenu. Če može da bude inspiracije ali njegova rešenja se ne mogu prepisivati. Uostalom SSSR kao najvažniji činilac komunističke ideologije više ne postoji a bez SSSR-a ortodoksni levi sistemi ne mogu da se održe u ''neprijateljskom okruženju''.
Препоруке:
1
7
85 недеља, 14 октобар 2012 12:10
socijalista
@једнорогPišete o otetim dvorcima kao da su ih sagradile plemićke ruke i glave. Recite za početak kako se je to obogatio jedan Milan Stojadinović, obezvredivši državne obveznice pa ih potom brzo kupujući, dirigujući i manipulišući njihovom vrednošću. Tako se krade mnogo rafiniranijim metodima nego upadom u vile. Ekonomija poznaje ko stvara vrednost i kako se obrazuje kapital kao i na čemu civilizacija stoji. Stoji na goloj pljački, otimanjima i kolonizacijom tuđih imanja i teritorija. Ko je to izveo? Komunisti ili grofovi, plemići i krstaši? Zašto to prećutkujete? No, verovatno i niste dovoljno obrazovani da bi ste ulazili u takve finese. Ajde, objasnite kako se to stvara vrednost koja je i podloga onoga o čemu pricate. Dosta je ovakvih prepakovanih mudrosti. Malo ko na njih još može da padne. Ali, pre toga, niste se setili da odgovorite zašto klevećete i podmećete, drugim rečima, masno lažete? Nije vas stid da to radite pred svima javno. Bez trunke savesti i odgovornosti.
Препоруке:
4
8
86 недеља, 14 октобар 2012 12:14
socijalista
@Miloš

Ne ratuju države nego klase! Rat između država je samo klasni rat podignut na enti stepen. Neprijateljsko okruženje ne postoji već deć deluje jače ili slabije a ponekada i samo od sebe presahne. Dakle, to je uveliko imaginaran pojam. Vi, možda, zapažate stanja, ne i procese a jedino ovi poslednji konstituišu pravo "stanje stvari".
Препоруке:
4
7
87 недеља, 14 октобар 2012 12:50
Бели Орао
""Једнорог и пријатељи.
Јаки су на речима, а не можеш да их истераш ни кесе око зграде да очисте. О подруму и да не причам.
Препоруке:
8
3
88 недеља, 14 октобар 2012 14:46
Ivan wanadoo
bravo The Jack, za to sto si rekao. A kako ja vidim, najinteligentniji ljudi danas upravo odbijaju da se svrstaju levo ili desno i profesorka mila je tu potpuno u pravu. Ona je verovatno samo nesto inteligentnija od vas jer je pronasla ono sto je valjalo i na jednoj i na drugoj strani. gresite takodje, jer prava levica je uvek nacionalna, Che se borio da oslobodi narod a ne neke pojedince koji ce postati usa potrosaci

Upravo je desnica najcesce internacionalna jer su multinacionalne kompanije po definiciji internacionalne. tako da su te kao fol nacionalne price pogazene bas od strane multi desnice a ona danas pravi sve druge desnice po svetu.

Ko god zivi na zapadu taj to odmah shvati, pa je tako i profesorka to videla pre vas. Ljudi koji najvise preziru nacije na zapadu su bas 'desnicari. Za njih postoji samo Rokfeler.
Najpametniji ljudi u svetu vide da je la pasionaria slicnija Hristosu nego svi oni. i zato mislim da je ovaj moralni stav ispravan. reko bih dalekovid
Препоруке:
1
3
89 недеља, 14 октобар 2012 15:20
zeljko, srpsko/ruski 'nasi'
e, to je prava tema.stav profesorke mile je savrseno koherentan jer je levica nekada bila internacionalna, a desnica nacionalna dok je danas upravo obrnuto slucaj.
Препоруке:
1
3
90 недеља, 14 октобар 2012 16:19
прекипело ми је
Левичари су извршили атак на моју личност и увредили ме!
Ја нисам никог вређао лично, чак имам дубоке симпатије за све комунисте, пролетере,социјалисте, директне наследнике Немањића - по правој и кривој линији, СКЈ, КПЈ, АФЖ, пропале песнике, философе и интелектуалце, чак и оне који од све филологије познају само "говеђи језик у сосу од рена" и сл.
ПРОЛЕТРИ СВИХ ЗЕМАЉА УЈЕДИНИТЕ СЕ!
Препоруке:
7
5
91 недеља, 14 октобар 2012 18:14
zeljko nasi
bravo prekipelo, ujedini se sa onima kojima je sve prekipelo, pa ces videti da su to dobri govornici, dobri pesnici, dobri ljudi , inteligentni ljudi i dobri stratezi U svakom slucaju bolji od onih kojima nije prekipelo
Препоруке:
4
3
92 недеља, 14 октобар 2012 20:22
оцијалиста
@прекипело ми је

Пролетери се ујединјују, зар ниси приметио? Погледај само резултате избора. Добро, ти имаш диоптрију мало јачу па разумем. Србију међутим заобилазе у широком кругу јер овде се налазе све сами лјубителји капитала док им празилук из дупета вири.
Препоруке:
4
6
93 недеља, 14 октобар 2012 22:43
radničko dete
@socijalista. Milan Stojadinivić je mala maca za vaše novodresirane. O kojim proleterima pričate kad proleterijat u Srbiji ne postoji.
Препоруке:
7
4
94 понедељак, 15 октобар 2012 08:34
socijalista
@radnicko dete

Prestanite sa tim podmetanjima. Kakvo radničko dete ako proletarijat u Srbiji ne postoji? Onda mora da ste stranac koji dobro govori i piše na srpskom jeziku. Upadate u zamku sopstvenih besmislica. Valjda mislite da je to najefikasniji način da opovrgnete nečije stanovište. Providno do banalnosti. Radnicko dete bi valjda trebalo da zastupa interese radnika, šta li? Šta ste hteli time da napišete? kakva mentalna degradacija! I da vas naučim pnome što ne znate a trebalo bi ste znati makar kao radnicko dete. Proleter je svako onaj ko prodaje svoju radnu snagu kapitalu i ko ne ne živi od svoje imovine sem pomenute. No, za ovo "usavršavanje" znanja postoje i škole kojih je bar u socijalizmu bilo mnogo i koje su uz to bile i besplatne.
Препоруке:
4
6
95 понедељак, 15 октобар 2012 08:40
socijalista
@radnicko dete

I nije samo Milan Stojadinović. Među političarima ih je bilo koliko hoćete. Na primer, jedan Nikola Pašić, pa njegov sin, Rade pa predsednik vlade, Tanasije Uzunović itd. No, čemu nabrajanje onome ko ne zna i neće da misli ili da shvati. Ko slepom orijentisanje. Jugoslavija pod kraljem je daleko pre početka rata izgubila svoju vlast zahvaljujući takvima kao što je bio i taj Stojadinović koji je kasnije čak korespondirao i samsamim Pavelićem. Bez ikakvog srama to podmećete partizanima. Radničko dete, mama ga ljubi!
Препоруке:
4
6
96 понедељак, 15 октобар 2012 09:36
@једнорог, прекипело ми, бели орао
БРАВО!!! Посебно за једнорога и његов оправдан страх од нових грабљивица левичара (Грдића из серије Цват липе на Балкану), који код социјализма, за себе највише воле висок положај, махање из блиндираног аута и школе у којима бесплатно учиш о њиховој величини.
Препоруке:
7
5
97 понедељак, 15 октобар 2012 12:09
Aleksandar Ber
‚‚Socijalista'' je primer novog postmodernističkog srpskog kvaziintelektualca.
Tolika količina nebuloza,primitivizma,ličnih kompleksa i gluposti izgovorena na jednom mestu postidela bi svakog, osim pravog socijaliste.
Ovakvi likovi su tipičan primer savremenog srpskog društva nastalog dugogodišnjim negativnom selekcijom.Nažalost, tačno je da sve što je u ovoj zemlji vredelo, pobijeno je. Da bi se oformio intelektualac potrebno je da prodje više generacija. To je civilizacijska tekovina.Za taj proces nesretna Srbija nikada nema vremena i tu nauku levičari nikako da savladaju.
Čitam tekstove socijaliste i sličnih i ne mogu da verujem na sta je ova zemlja spala.
Препоруке:
5
4
98 понедељак, 15 октобар 2012 12:10
Aleksandar Ber
‚‚Socijalista'' je primer novog postmodernističkog srpskog kvaziintelektualca.
Tolika količina nebuloza,primitivizma,ličnih kompleksa i gluposti izgovorena na jednom mestu postidela bi svakog, osim pravog socijaliste.
Ovakvi likovi su tipičan primer savremenog srpskog društva nastalog dugogodišnjim negativnom selekcijom.Nažalost, tačno je da sve što je u ovoj zemlji vredelo, pobijeno je. Da bi se oformio intelektualac potrebno je da prodje više generacija. To je civilizacijska tekovina.Za taj proces nesretna Srbija nikada nema vremena i tu nauku levičari nikako da savladaju.
Čitam tekstove socijaliste i sličnih i ne mogu da verujem na sta je ova zemlja spala.
Препоруке:
6
4
99 понедељак, 15 октобар 2012 12:19
socijalista
@Aleksandar Ber

Zar vas neko podgurkuje da čitate moje priloge. Ja sam poslednji koji bi to uradio. Vi ste komponovani od predrasuda. Tako i doživljavate ovaj svet. Umesto mojih priloga predlažem da posmatrate svet oko sebe a ne u svojoj glavi. Nikoga nećete oneraspoložiti. Naprotiv, pojačavam iznesene utiske. To vas čini nesrećnim. Nije mi to bio cilj,
iskreno vaš
Препоруке:
4
5
100 понедељак, 15 октобар 2012 13:18
socijalista
@Aleksandar Ber

Budući da trubite o postmodernizmu ajde baš da vidim ko je to kvaziintelektualac. Navedite bar nekolicinu autora iz tog miljea i ukratko ispričajte na čemu stoji postomernistička dogma ili teza.
Препоруке:
3
6
101 понедељак, 15 октобар 2012 19:24
radničko dete
@socijalista. Nemojte vi meni da pričate o radničkoj klasi jer vi ne znate šta je radnik. Nije to onaj Broz sa nakrivljenim kačketom koga vi držite u mislima. On je štrajkbrejker. Randik je čovek koji radi za strugom ili glodalicom, koju taj nije ni video sem na slikanju. Vi jedva da znate šta je brusilica-to nije šmirgla.
Radnička klasa danas u Srbiji ne postoji. Vaši su ih uništili.
Препоруке:
3
3
102 уторак, 16 октобар 2012 10:08
socijalista
@radničko dete

Očigledno je da vi niste na nivou koji ovakva diskusija zahteva. Otkuda vam ideja da ne znam šta je radnik. Onda utvrdiste da ne znam ni šta je brusilica, misleći da je šmirgla. Ovakve izmotancije ostavite za svoje prijatelje i one koji vas razumeju. I zapamtite, makar za vašu radničku klasu. Radnika ima sve dok ima i onih koji koriste njihov rad. jedno bez drugog ne ide. To morate znati ako ste uopšte i pohađali neku školu. Radnik proizvodi vrednost, robu, razmensku vrednost. Ovo poslednje je novac. Pa, dok njega ima biće i radnika. A ono moji i vaši ostavite za neke neobaveznije razgovore, ljubi te majka.
Препоруке:
3
1
103 уторак, 16 октобар 2012 10:11
socijalista
@Aleksandar Ber

Šta je, Ber, trokirao si. Zaribao....pa, dešava se to kada prebrzo pališ a kasno kapiraš! Kažeš primitivizam....zanš ti to bolje od mene, zar ne?
Препоруке:
4
2
104 уторак, 16 октобар 2012 10:14
socijalista
@radničko dete

I još nešto. Radničku klasu nisu uništili Brozovi i "moji" već roboti i automatizacija. Razumeš li ti šta od ovoga?
Препоруке:
3
1
105 уторак, 16 октобар 2012 16:41
radničko dete
@socijalista. Pa što onda ne budete Džon Lud i ponovo aktivirate njegov pokret. Ili jeste? Mislim Džon da ne kažem...
Препоруке:
0
2
106 среда, 17 октобар 2012 09:08
socijalista
@radničko dete

Nisam ja lupao po mašinama da bih bio to što mi sugerišete. Pre to bi pristajalo vama, ako je baš do logike koju ste potegli i koja ovaj put ne ide u vašu korist. Razmislite šta ste napisali. Moderna tehonlogija je istisla fabričkog radnika a tako isto istiskuje i tzv. "srednju klasu". Otuda su uzaludne žalopojke o njenom navodnom uništenju pod režimom ovog ili onog. To je prirodan proces u društvu u kakvom živimo. Vi to, izgleda jedva razumete. Oni nestaju zato što nestaje potreba za njihovim posredovanjem u proizvodnji roba i znanja. U tu srednju klasu ulaze profesori, advokati, novinari, razne vrste trgovačkih posredniika, brojni administrativni službenici u državnim, javnim ili privrednim ustanovama, čak i jedna vrsta lekarskog osoblja. Za to vreme kreiraju se nove profesije sa mnogo više stvaralačkog karaktera kakvi su umetnici, negovatelji, dizajneri, itd. Orbita novih profesija je, dakako, daleko bogatija od onoga što navedoh. Mrtvi rad potiskuje živi rad.
Препоруке:
2
0
107 среда, 17 октобар 2012 09:12
socijalista
A živi rad dobija stvaralački karakter i u tom smislu on je sve manje rad a sve više stvaralačka delatnost. Rad nestaje a kreacija pobeđuje. I taj revolucionarni pproces je nezaustavljiv a tu ne pomažu nikakve vaše žalopojke i kuknjava da je "srednju klasu" uništio ovaj ili onaj. Dete, vama nedostaje širi horizont razmišljanja da bi ste razumeli ovako složene procese. Otuda vi i jeste "radničko dete" što znači i da ste daleki rođak pomenutog Neda Luda. Roboti vam došli glave kao i svojevremeno njemu. O, tempora mutantur!
Препоруке:
2
0
108 среда, 17 октобар 2012 22:47
radničko dete
@socijalista. Prijatelju da nebi polemisali, ja sam stvarno radničko dete i strug me je othranio, a ti se u radništvo ne razumeš. Nisu Rakovicu uništile nove automatizovane mašine nego tvoje presvučene komunjare. Tačka.
Препоруке:
0
2
109 среда, 17 октобар 2012 23:11
BobbyZee
jednorog


Ако је национална, онда је то социјализам који је водио онај молер са брчићима, или ћелави италијански новинар-социјалиста.



A, pa necemo tako (prenosimo,onda, pricu s prethodnog suceljavanja stavova). Moler s brcicima je iz Vaseg zanra (a i celavi 'socjalista'). Posto su vecina ovih koje citirate i kojima se divite zavrsili ili kod jednog ili kod drugog (Evola kod obojice).Nazivati tu dvojicu levicarima, isto je sto nazvati ljudozdere gurmanima.

A oko podilazenja 'hrvatskoj braci' pa i to je teren ovih Vasih iz zanra (sakrivajte klavir, gdjo Nikolajevic, milijarde Licana ce u njemu da gaje koze).

Naravno da postoji patriotska levica, takva je ginula i u srpskim ratovima od 1870-ih nadalje. Banovinu Hrvatsku (pretecu NDH) su stvorili upravo fini antikomunisti (i to oni koji su svojim sektaskim antikomunizmom narodu tokom okupacije POTPUNO zaprzili corbu jer su drzavu lisili sovjetske podrske, posto su prethodno iz nje sramno pobegli)
Препоруке:
3
1
110 среда, 17 октобар 2012 23:29
Турас
"А.Бер,радничко дете итд"Ко има памет једна му је доста.Господо,"социјалисти"очито није. Пустите човека нека живи у убеђењу да је интелектуалац.Када би ове стрељали он би погинуо невин.Рече Конфуције:Ја знам да ништа незнам.Онај ко мисли да зна оно што незна болесног је духа.
Препоруке:
1
2
111 четвртак, 18 октобар 2012 06:50
socijalista
@Турас

Ti mu dođeš, otprilike, ko reprezentant nesalomive odomaćene gluposti. Kucaš kao i uvek na pogrešna vrata, bolesni ljubomorko. Ko nema šta reći može mu uvek "pamet preteći". Srbijanska učmalost duha. Izađi malo iz te ustajale barice i prošetaj da bi razigrao usnule neurone.
Препоруке:
2
1
112 четвртак, 18 октобар 2012 06:57
socijalista
@radničko dete

Postao si radnik samo zahvaljujući tome što su te komunisti, tebe ili tvoga tatu, doveli sa oranice pa nahranili, školovali i odnegovali da bi danas mogao da laješ. I dalje tražiš ruku da te neko vodi. Žalosno. Živeli ste po deset u jednoj sobi dok vas komunisti nisu snabedeli stanovima. Danas ih optužuju da su krali. Da bi podizali takve kao što ste ti i tvoj tata da bi ste se bacali kamnjem na one koji su od vas napravili ljude, dali vam hleb u ruke. Kakav odvratan šljam. Lumpenproleteri srušili sopstvene snove.
Препоруке:
2
0
113 четвртак, 18 октобар 2012 07:15
socijalista
@Турас

Kada lupetate razmislite o posledicama/Konfućije/
Препоруке:
2
1
114 четвртак, 18 октобар 2012 09:29
radničko dete
@socijalista. I posle kraja kraj.
Vidiš kako si nevaspitan. Jedini način tvoga obraćanja je tipa gubljenja živaca. To je svojstveno ljudima po sistemu "jel` znaš bre ti ko sam ja". Nisi shvatio. Mene je strug othranio dok nisam završio škole, a posle sam se hranio sam.
Čak i da smo došli sa oranice(da li si nekad mirisao salo?) što u kompletnoj Srbiji nije daleko od istine mi se svojih opanaka ne stidimo, mada ih lično nisam nosio. To o čemu pričaš je nemoguća misija jer su povampirene snage dosta uništile-nema mašina. Ostalo je još malo duha u maksimalno 3% ljudi, ali i to je dosta da se okrenu stvari.
Doviđenja i vidimo se u nekom drugom članku. Piši.

P.S.
Volim napumpanima da kažem da je moj mali grad imao komlet asvalt pre ~70-te i bioskop kakvog i danas nema u BG, a grad mog kuma bazen pre Taša. To je bila industrija dok je Kristifor Li i njegove snage nisu rasturile.
Препоруке:
1
2
115 четвртак, 18 октобар 2012 09:52
socijalista
@radni;ko dete

Smatraš pristojnošću kada lupetaš i buncaš pa još utvrdiš da gubim živce. Polemiši argumentima a ne kletvama i lažima. Ali, šta to tebi znači kada se ponaaš kao i svaki Srbijanac. Prvo pljuneš drugoga pa ga onda ubeđuješ argumentima. Kada ste imali sve to što kažete što se i nisi vratio odakle ti je poreklo nego ste pohrlili u grad i na kurseve pa brže-bolje u partiju i onda, naravno, veća plata. I toga se naravno ne stidiš, bedniče. A to dok naučiš da ti nije strug donosio hleb već onaj ko te je stavio za njega proći će još puno vremena. Znaš i moja je majka imala klavir u osnovnoj školi pa iz toga ne izvodim nebulozne zaključke kao ti. Išao si u školu a nisi naučio ni da napišeš jednu reč pravilno. Ne piše se asvalt već asfalt. Toliko o živcima ako i znaš šta je to, lumpenproleteru.
Препоруке:
1
1
116 четвртак, 18 октобар 2012 09:59
socijalista
@radničko dete

Nije stvar u opancima. Ti, uostalom ni ne znaš odakle dolazi ta reč a njima se ponosiš. To je germanizam u srpskom jeziku. Problem je što nosiš opanke a glava ti je bez kape pa ti je ono unutra nje nazeblo i nisi u stanju dobro da razumeš šta to poručuje moderan svet. Praziluk ti još viri iz dupeta, gedžoslave a hteo bi platu evropskog radnika. E, onda moraš i da imaš njegova znanja a ne pola na njivi a pola na "asvaltu".
Препоруке:
1
1
117 четвртак, 18 октобар 2012 18:12
radničko dete
@socijalista. Stvarno ti se ne bih obraćao, ali pošto nisi iz Srbije, preporuči mi neki sajt tamo kod vas da malo pričamo. Ostavi se tih prazilukovskih portalskih fazona jer su ovde fini ljudi.
P.S.
Molim te pređi na neku drugu temu.
Препоруке:
1
1
118 четвртак, 18 октобар 2012 18:28
socijalista
@radničko dete

Srceparajući nik kojim se obraćaš publici u meni koji preko 60 godina živi u Beogradu a tu se, na tvoju žalost i rodih, ne izaziva kod mene baš simpatiju prema tvojim primitivnim predrasudama ko je odakle. Gadim se takvog ljudskog šljama izraslog i odškolovanog na radničkim kursevima i tečajevima. I s kojom ti to strugovskom reputacijom nekome nalažeš da pređe na drugu temu? Sirovino neobrađena i neučešljana žališ za prljavom Rakovicom i prazilukovskim sindikatima kojima je podmazivana politička podobnost kojom ste "zavaravali" moderna vremena kojima već odavno niste pristali. Vrati se šugava i prodana seljačka olupino tamo gde ti je oduvek bilo i mesto. Ti si tzv. radničko dete koje je zarađivalo hleb kupujući simpatije političkog i sindikalnog rukovodstva kojima si verno služio do poslednjeg dana a onda su te odbacili ko poslednju krpu. Nisi ni zaslužio bolje!
Препоруке:
1
2
119 четвртак, 18 октобар 2012 20:03
radničko dete
@socijalista. Beograđanin se ne izražava sa Srbijanac, poluintelektualče.
Ti nikad nisi ušao u fabričku halu, a o rudarskom oknu i da ne pričamo. Ja sam tamo išao da bih to mirisao i video, isto kao što sam i dedi pomagao na selu. O kakvim kursevima pričaš. Totalno si promašio temu. Ja sam dete radnika kome su nemački i češki majstori u IKL-u bili učitelji. Onog istog IKL-a koga ste zapalili i upropastili. Tvoje uličarsko izražavanje je tipa tog da od škole imaš 200 metra i veliki odmor. Lako je pričati o radništvu i radničkoj klasi i sedeti u svili i kadifi kruga dvojke,mada ti ne verujm da si iz BG. Treba osetiti tvrdo.Ti nikad nisi video modernu digitalizovanu japansku mašinu kojih je firma moga tate(otišao da diže industriju u centru-poslao ga Šeks lično. Ko li to beše?) imala pod istim krovom više nego cela Austrija, a pričaš o modernizaciji(ja pričam o sedamdesetim koje ste vi razorili,mada ih još malo jedemo) tako da moramo da se vratimo na nikl, alo bre nesrećniče).
Препоруке:
1
1
120 четвртак, 18 октобар 2012 20:12
radničko dete
@socijalista.Ti nisi socijalista nego klasična komunjara koja je izgubila kompas jer ti je u neko vreme bilo lepo, a sada si tipa Vučo. Nema privilegija, nema džabana. Vidim da si se iznervirao jer ko spominje to što ti spominješ u pitanju su kompleksi. Ne moraš da mi veruješ meni je radništvo u srcu,tebi nije.
Препоруке:
2
1
121 петак, 19 октобар 2012 05:50
socijalista
@radnićko dete

"i nisi socijalista nego klasična komunjara koja je izgubila kompas jer ti je u neko vreme bilo lepo, a sada si tipa Vučo. Nema privilegija, nema džabana. Vidim da si se iznervirao jer ko spominje to što ti spominješ u pitanju su kompleksi. Ne moraš da mi veruješ meni je radništvo u srcu,tebi nije". Znači, tako je kako kaže ofucana "rdnička drtina" i schlus.! Nema pogovora, nema zbora. Prošla su ta vremena, usijana glavo. Nema više komandujućih poslovođa uz čije si skute odrastao i poprimio njihove primitivne i prljave navike pa misliš da ih kod drugog primenjuješ. Danas se traži ne samo znalac nego još više kulturan i civilizovan radnik. Zar je kultura drugog klevetati i izmišljati? Eto, čime se služiš u "pravednom gnevu. Kada sam ti nagazio "background" onda te je zabolelo pa si našao za shodno da vređaš za šta si do sada navikao da nikome ne odgovaraš po dobrom starom srbijanskom običaju. Da psuješ mater i oko sebe prosipaš bljuvotine. Takvi nikome nisu potrebni.
Препоруке:
0
0
122 петак, 19 октобар 2012 05:59
socijalista
@radničko dete

E, sada da ti nešto objasnim što nisi znao i što tako bezobrazno i gejačko-srbijanski primitivno podmećeš. Kada je već reč o IKL-u da te upozorim da mi je ujak MIlan Ćalić neposredno posle rata bio šef proizvodnje u toj istoj fabrici i da je radio sa ocem dojučerašnjeg vrhovnika, Vladimira Šeksa, za koga je ispričao da je bio istinski komunista. I da me je kao takvog i upoznao sa tim fabričkim ambijentom, na tvoje iznenađenje i da sam od njega mogao mnogo šta naučiti. Čak mnogo više nego ti od tvog tate. E, taj moj isti ujak se i takmičio na trkama oko kalemegdana kada si ti još trčkarao po travi na srbijanskim livadama. Kako te samo nije sramota da, ne znajući to, klevećeš i drugoga nabeđuješ. Sada ti pokazujem da se služiš lažima i podmetanjima i da je to izraz tvog seljačkog i novodođokog mentaliteta kojih je Srbija puna i prepuna. Žalosno je da te otac nije naučio, pored svih čeških i nemačkih majstora pa, verovatno i pored mog ujaka kao šefa proizvodnje, kulturi
Препоруке:
0
0
123 петак, 19 октобар 2012 06:09
socijalista
@radničko dete

...i ophođenju nego si ostao primitivan i strugarski nedoškolovan. Ti da držiš nekome bukvice o socijalizmu i komunjarstvu! Ostao si na nivou "mašinskog priključka" i "dodvoračkog mentaliteta" sindikalističke provenijencije kao i masa tih arivista pristiglih iz srbijanskih zabiti da ovde u Beogradu držite slovo građanstvu. Pa, koristiš još i nacionalističku retoriku prizivajući nesimpatiju prema onima koji nisu odavde. Više njušiš nego što kužiš. Kao svaki dobar pas. To je tvoj civilizacijski nivo. I kako te nije sramota da pričaš o tome da je nekom koga uopšte ne poznaješ "bilo lepo". Da, onda kada sam dobijao otkaze navodeći lopovluke tih istih dođoša kojima po duhu i mentalitetu pripadaš. O takvim lopurdama mi je pričao i ujak iz IKL jer je bio šef proizvodnje i jer je mogao iz neposredne prakse gledati kako takvi lupeži, dobivši posao, odnos kući bez pardona materijal iz fabrike. Nisu oni bili "pravi lopovi" već su robovali navikama donetim iz svojih zabiti
Препоруке:
0
0
124 петак, 19 октобар 2012 06:17
socijalista
@radničko dete

....iz srbijanske provincije gde su krali iz tuđih kuća. Pokušaj odvikavanja od takve prakse očigledno nije uspeo mada ih je moj ujak masovno otpuštao sa posla zbog takvih radnji. E, time se i ti danas služiš u odnosu na ovo što ti poručujem. Zato je i sociijalizam propao jer nije bio u stanju razbiti "tvrdoglavost i primitivizam srbijanskih dođoša" koji se nisu mogli navići na moderan i civilizovan način rada i poslovanja. Sve ste opljačkali a na kraju ste čak i izmislili termin "komunjara" da bi svoje lopovske karakteristike pripisivali drugome. Mislili ste d će te i u novim vremenima moći nastaviti sa lažima i obmanjivanjima. Pošto ste neuki u drugim disciplinama prevarili ste se i tako vam je novo doba došlo glave pa ostadoste na ulici. Sada više nema ko da vas vodi za ruku kao moj ujak pa tražite pomoć gde stignete. I, naravno, za to optužujete, izmišljajući i klevećući gde stignete kao i ti ovde, druge. Pa, tako i ja dođoh na red, primitivni dođošu.
Препоруке:
0
0
125 петак, 19 октобар 2012 06:32
"Kako se kalio čelik"
@radničko dete

...."Ti nikad nisi video modernu digitalizovanu japansku mašinu kojih je firma moga tate(otišao da diže industriju u centru-poslao ga Šeks lično. Ko li to beše?) imala pod istim krovom više nego cela Austrija, a pričaš o modernizaciji(ja pričam o sedamdesetim koje ste vi razorili,mada ih još malo jedemo)....Nesrećniče, putovao sam u Rusiju sa MIhajlom Vukobratovićem/tvorac robotskih sistema/ i prvi se upoznavao sa CAD/CAM sistemima o čemu ti nisi imao ni blagog pojma. Zato i možeš ovako masno da lažeš i druge da obmanjuješ svojim srbijanskim pričicama i sitnim podvalama kojima si se privikavao pored svog struga i sindikalnih i partijskih funkcionera.Imam pametnija posla nego da doučavam neošišane polupijane srbijanske dođoše. Njiva zove, o "asvaltu" se ne brini, ima njega ko da "uzore". Ne zaboravi da poneseš i svoj strug. Trebaće ti kao uspomena na tvoj "radničko-seljački doprinos izgradnji "jugoslovenskog burazerskog socijalizma". POzdravlja te Pavle Korčagin!
Препоруке:
0
0
126 петак, 19 октобар 2012 21:25
radničko dete
@socijalista. Batice ti si definitivno prolupao. Tata mi za tvog ujaka nije pričao(poštujem ujaka), ali mi je pričao za profesora Kapčicu i naravno o Šeksu, Otmaru Cofmanu i majstor Draganu-Čehu i njegovoj tetka Vukici.Sve najlepše. Ne kapiraš uporno.Možda i nije sve tako crno kao što ti gledaš, a o digitalizovanim Japankama nemoj da mi pričaš. Nema potrebe za romanima, jer ko ponavlja dosadan je.P.S.Savet starih majstora-za sve. Kad se udariš čekićem po noktu i kad nokat hoće da eksplodira, uzmi žilet i lagano iseci nokat oko 3mm dužine i koju desetu širine, tako da napraviš odušak. Nokat neće poplaviti i neće otpasti (nije šala).
Препоруке:
0
0
127 понедељак, 22 октобар 2012 18:16
Давид Новаковић@socijalista
Свака Вам част на духовитим, али оштрим коментарима којима сечете ову малограђанштину.

Све мудраци пуни откровења, без иједне чињенице. Немају представу о основим принципима по којим свет функционише. Интелектуално нису прерасли бајке и митови са антропоморфин природним силама. Када су сатерани у ћошак почну да клевећу, лажу и подмећу.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер