Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Hrvoje Klasić: Ne znam zašto je Dilan spomenuo Hrvate uz rasiste i naciste

Komentari (59) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 28 septembar 2012 15:32
AV
A ja znam, stavio vas je tamo gde spadate. Vi ste kudikamo gori od onih na koje se sada vadite. Nema više tita, Bakarića i onih ustašo-partizana koji mogu da vaše zločine drže pod tepihom.
Preporuke:
106
5
2 petak, 28 septembar 2012 15:35
Miloš Obilić
Dalje kaže kako ne zna koliko Dilan poznaje ono što se ovde događalo i kakvi su odnosi Hrvata i Srba u istoriji.


Biće da Dilan dovoljno poznaje itoriju. Nisu svi učili itoriju preko svetskih medija 90-ih.

NDH nikad ne spava.
Preporuke:
102
1
3 petak, 28 septembar 2012 15:38
komentator
Ko o čemu hrvat o relativizaciji ustaških i četničkih zločina. Žao mi je gospodo hrvati ali istina o vama dolazi na videlo, skoro su i italijani prezentovali neke vaše zločine. Ma koliko se neki trudili da unište tragove uločina oni su i dalje neizbrisivi i ma koliko im se geoplotičički interesi uklapaju sa vašim toliko ste bili svirepi u ostvarivanju etnički čiste hrvatske da se to gadi normalnom svetu.
Preporuke:
95
1
4 petak, 28 septembar 2012 15:39
Darko Strait
Ne, Dilan nije mislio na Četnike, bio je jasan u svojoj izjavi i u kom kontekstu je koga stavio. A ovaj lik misli da će spominjanjem četnika izmanipulisati narod i izvrnuti izjavu. Daj da generalizujemo, 'Rvati su najhrabriji jer se ne stide :)
Preporuke:
110
1
5 petak, 28 septembar 2012 15:46
prekipelo mi je
Mani me, Hrvoje, tvoga komentara!
Ja bih, lično, Dilanu organizovao koncert u Srbiji, da ti sam lepo objasni. A još bilje - u HRVATSKOJ!
E, za ovo bih rado platio i porez i doprinos!
Preporuke:
67
1
6 petak, 28 septembar 2012 15:46
GORAN SYDNEY
kao sto jevreji nanjuse naciste ili srbi (nanjuse) hrvate. nakon ovoga silni povjesnicar ne razume ko je ko. nakon 70 godina nacizam u evropi polako pobedjuje, a to i dilan dobro vidi
Preporuke:
71
1
7 petak, 28 septembar 2012 15:51
Dilan...
... ocigledno poznaje jako dobro sta se ovde desavalo i desava. Divno je da ima intelektualnih ljudi sto se trude da saznaju pravu istinu iz drugih izvora a ne samo iz medija, koje su vecinom propagandne sadrzine.
Preporuke:
64
1
8 petak, 28 septembar 2012 15:53
Vujnović
Baš kao što Jevreji mogu da nanjuše naciste, ili Srbi - Hrvate.
Pa dobro,omaklo mu se.Treba mu reći da ubuduće umesto
hrvat kaže ustaša,a oni neka vide da li su svi hrvati ustaše ili domobrani.Što se nas tiče isto nam je-nanjušićemo i jedne i druge.
Preporuke:
67
2
9 petak, 28 septembar 2012 15:54
siniša
Nije gospodin dobro razumeo šta Dilan kaže. Ne pominje on Srbe i Hrvate u kontekstu zločona koje su činili četnici i ustaše.
Pogotovo ne dovodi u istu ravan antifašiste četnike i fašiste ustaše, to su dva sveta.
On govori o UGNjETAVANjU koji Hrvati konstantno rade i koje i on i Srbi umeju da prepoznaju.

Ugnjetavanje o kome govori Dilan je širi pojam od ustaških aktivnosti.

Ugnjetavanje je vršeno i posle Drugog svetskog rata. Zar Tito i Herljević nisu bili Hrvati i zar nisu ugnjetavali Srbe. Ugnjetavanja ima i danas, osim ako gospodin ne misli da danas Srbi nisu ugnjetavani od Hrvata, danas, ne u Drugom i ne u Prvom svetskom ratu, i ne u "domovinskom" ratu.

Ono što Dilan ne zna, to je da su Hrvati ugnjetavali Srbe kao oružje u rukama agresora, uglavnom Nemaca. Nemci narede Hrvataima kakav odnos da imaju sa Srbima i oni to ispunjavaju. Ugnjetavanje Srba od strane Hrvata je proces koji nije ni počeo ni završio ni Jasenovcem, ni Lorom ni Olujom.

O ugnjetavanju je reč.
Preporuke:
58
1
10 petak, 28 septembar 2012 16:12
iz Čikaga
Hrvoje, neznam ni ja. Mora da se nešto zbunio ili Srbi kontrolišu medija i finansije i u Americi, kao što reče Kerum. pa su ga Srbi indoktrinirali!
Preporuke:
80
1
11 petak, 28 septembar 2012 16:18
Deda jedan
Pravi jezuita,hocu reci pravi franjevac kao stvarni sledbenik jezuita.
Preporuke:
38
1
12 petak, 28 septembar 2012 16:30
BobbyZee
Sad ce da gnjave coveka dok ne pocne da im se objasnjava i biva politicki korektan. Kad Hrvoje okupi dilanovce iz ZG (koje cenim da je ovo mnogo zabolelo) a pridruze se franjevci iz Kanade i SAD. Pa krenu da zatrpavaju Dilanov menadzment mejlovima i gnjave sa udrugama dragovoljaca

S tim sto nesto mislim da Bobija briga za politicku korektnost. Rece covek sta mu na srcu, a ocito Balkan poznaje bolje nego sto bi Hrvoju bilo drago
Preporuke:
56
1
13 petak, 28 septembar 2012 16:38
boban
"niti su svi Hrvati odgovorni za Jasenovac,"
nisu svi odgovorni ali sloro svi su ga podrzavali i opet bi to uradili.
Jedino ne razumem Srbe koji su ostali da zive u Hrvatskoj sa zlotvorima u okruzenju.
Preporuke:
48
4
14 petak, 28 septembar 2012 16:38
dada
Bob Dylan: 'Crnci mogu osetiti ko je rasista baš kao što Jevreji mogu nanjušiti naciste, a Srbi - Hrvate!'
To je rekao Bob Dylan a ovaj portal je to propustio da objavi. To pokazuje da Bob Dylan mnogo bolje razume i povezuje svetske događaje nego li naša kulturna elita.
Preporuke:
44
1
15 petak, 28 septembar 2012 16:40
nebitan
a da nije procitao natpis sa jedne nemacke katedrale (dom), od pre par vekova ???
Preporuke:
35
1
16 petak, 28 septembar 2012 16:43
Milovan
Očigledno da dobro poznaje situaciju u ex.yu...I dao je dobru usporedbu, srbi iz šumadije ili iz vojvodine možda nemaju sposobnost za to, ali mi srbi iz Republike Srpske ili sa prostora današnje hrvatske možemo i znamo osjetiti ustaše među hrvatima...a, puno ih je - previše!!!
Preporuke:
44
2
17 petak, 28 septembar 2012 16:46
stradija
Moguće da je B.Dilan pored Jasenovca mislio i na oluju,ipak je to skoriji događaj.
Preporuke:
44
1
18 petak, 28 septembar 2012 16:59
Maestro
Boli, pece......bez obzira koliko malo savesti bilo.......
Preporuke:
40
1
19 petak, 28 septembar 2012 17:09
vozi misko
Zbog Jasenovca.
Preporuke:
26
1
20 petak, 28 septembar 2012 17:16
Spetcnaz
E Hrvoje , Hrvoje kako se samo praviš nevešt ...
Provalio vas Dilan još onomad ....
Preporuke:
46
1
21 petak, 28 septembar 2012 17:22
mirjana
Ali mi zato znamo.
Preporuke:
35
1
22 petak, 28 septembar 2012 17:37
Dragon
Dalje kaže kako ne zna koliko Dilan poznaje ono što se ovde događalo i kakvi su odnosi Hrvata i Srba u istoriji.


Očigledno je da su samo Hrvati "neobavešteni" kako se kotiraju u svetu još od HVII veka.
Preporuke:
54
1
23 petak, 28 septembar 2012 17:49
MR
Mora da mu je neko rekao da Hrvati sebe smatraju arijevcima, tj. višom rasom.
Preporuke:
27
1
24 petak, 28 septembar 2012 18:22
Kole
A zapazite jedan detalj, Dilanov novi album se zove Tempest ("Oluja"). Ironija, slucajnost, sta li je. Mozda je stvarno citao o nasoj istoriji.
Preporuke:
34
1
25 petak, 28 septembar 2012 18:41
Vera Sobat
Hrvoje Klasic...

GENOCID u JASENOVCU = 700.000 pobijenih Srba,Jevreja i Roma!!!!

STARA GRADISKA = 72.000 pobijene SRPSKE DECE !!!!

JAD VASHEM u Jerusalimu PUN je DOKUMENATA o JASENOVACKIM LOGORIMA!!!

Vi Kroati stvarno nemate STIDA...o zlocinima devedesetih, o tome ako se -
javis jos jednom...a onaj vas KERUM je slika i prilika tih kao onih u JASENOVCU!!

NISTA se u vama nije promenilo......
Preporuke:
48
2
26 petak, 28 septembar 2012 18:53
Ernan Kortes
Znaš, znaš!
Preporuke:
32
1
27 petak, 28 septembar 2012 19:15
Ivan Aleksić
@dada
To je rekao Bob Dylan a ovaj portal je to propustio da objavi.


http://www.nspm.rs/hronika/bob-dilan-u-sad-crnci-prepoznaju-rasisticke-belce-kao-sto-srbi-prepoznaju-hrvate.html

Obratite pažnju malo i vi šta pišete ovde
Preporuke:
19
1
28 petak, 28 septembar 2012 19:16
mirjana
Krasan narod, nema šta...

http://www.huknet.hr/?p=4897
Preporuke:
21
1
29 petak, 28 septembar 2012 20:14
Dragan
Hrvoje Klasić: Ne znam zašto je Dilan spomenuo Hrvate uz rasiste i naciste


Znam ja, kao đto to znaju svi koji nisu i koji se ne prave da su Hrvoje.
Preporuke:
26
1
30 petak, 28 septembar 2012 21:20
Vlada, Srbija
Da, nisu svi Hrvati odgovorni za Jasenovac, ali ima odgovornih i za Jadovno, i za Gradišku, ...
Preporuke:
28
1
31 petak, 28 septembar 2012 22:34
Miki BG
Ne samo Dilan, već svi ljudi dobre volje i namere, znaju istinu. Dilan je jasno rekao, a Hrvatima to nije jasno zato što je ustaška ideologija, na žalost, kod njih duboko ukorenjena u svesti većine. To pokazuju i ankete koje sami Hrvati sprovode, a što zbog ostvarenja viševekovnog hrvatskog sna - nezavisne države Hrvatske, to ni danas neće da prihvate, već zločinačku akciju Oluja slave kao nacionalni praznik, za ceo svest je jasan pokazatelj koji je kratkim uporedjenjem najbolje odslikao Bob Dilan. Politika, medjutim, ume mnogo šta da ljudima predstavi naopačke, ali humanim ljudima, vrhunskim umetnicima, koji razmišljaju svojom glavom, kao što je i Dilan, medijska podvala ne prolazi. Bravo za Dilana!!! Mene, medjutim, interesuje šta je sa našim novinarima, zašto smo do ovog podatka došli preko yagrebačkog Jutarn jeg, a ne preko naših navodno nezavisnih medija.
Preporuke:
21
1
32 petak, 28 septembar 2012 22:43
Bravo za Dilana!
Čuveni Bob Dilan je već nekoliko puta bio u Srbiji. Poslednji koncert održao je u junu 2010. godine u prepunoj Areni. A Zagreb, nekako, uvek preskoči.

Dobro zna, čovek, šta radi i govori.
Preporuke:
35
1
33 petak, 28 septembar 2012 22:49
kaca
Dilana je obrazovan i misleći čovek , nije se koristio izvorima falsifikovane istorije i medijskog spina Ruder Fina .
Otuda i čudjenje Hrvata odkud sad to a toliko smo ulozili da stvari predstavimo drugačije.
Kod Dilana ne pali psudologija fantastika.
Preporuke:
30
1
34 petak, 28 septembar 2012 23:01
mirjana
Bob Dilan zabranjen na Radio Splitu. Ja ne znam kako će on prevazići taj udarac.
Preporuke:
34
1
35 petak, 28 septembar 2012 23:11
BobbyZee
@ Bravo za Dilana!Svirao je u Zagrebu vece posle Beograda 2010. Ali, u Beogradu je odsvirao i Masters of War (a nju ne svira uvek, a ORGINALNIM tempom SKORO NIKAD, a ovde ju je odsvirao tako da sam se ostao nem slusajuci ono "I'll watch while you're lowered, down to your deathbed, and I'll stand o'er your grave 'till I'm sure that you're dead", kaze Dilan gospodarima rata. U BG je zavrsio koncert sa Blowin' in the Wind (sto JAKO retko radi i TEK kad mu se publika JAKO svidi). U Zagrebu nije, nego je bio primetno uzdrzan
Preporuke:
25
1
36 petak, 28 septembar 2012 23:55
Alexander X
“Pola miliona ljudi je poginulo da bi se ukinulo ropstvo. Mnogo ubijanja, razaranja. Država je i dan danas sje... zbog boje kože njenih stanovnika. To koči, skreće pažnju ljudi. Ljudi se hvataju za vrat, ubijaju samo zbog boje kože. To vam je vrhunac ludila koje će kočiti svaku zemlju, svako susedstvo u procesu napretka.


Hrvoje ne znam ni ja ako je u celoj Americi pola miliona, Jasenovac je progutao preko 700,000 samo Srba ako se uporedi cak i sa Amerikom broj je jeziv.

Ako mislite da nemacki projekat na prostorima bivse YU u izjednacavanju zrtava i kasapa NDH je uspeo, reci cu vam posteno nije. Srbi cute i gutaju ali vrlo mali stepenik tolerancije je ostao dragi Hrvoje.

Hrvatska zlodela u WWII su jeziva nikada nece biti izbrisana i nikada se nece zaboraviti.
Preporuke:
30
1
37 subota, 29 septembar 2012 00:15
Turas
Sramota je gosn.Klasiću da na NSPM stranicama iznosite neistine i to istoriske Npr."znamo iz istorije"šta je istina između "nacija"Srba i Hrvata.Pa vi imate"nacionalnu" državu,doduše marionetsku,zahvaljujući dogovoru velikih sila.A istoriju,povjest Klasiću,i danas učite po fašističko-ustaškom ideologu Ante Starčeviću,koga i danas slavite.Takođe znate da je on jedan od stvaraoca,pored Pavelića,Stepinca i dr,osnove za genocid nad srbima ne samo u drugome ratu,već i u ovom "domovinskom".I na kraju da vam kažem da današnji rvati su v e ć i n a srbske nacionalnosti koji se odrekoše srbstva,na to je mislio Bob Dilan.Zato vas mi srbi vrlo lako prepoznajemo.Većinom se sami ofirate kao Vi sada.
Preporuke:
11
1
38 subota, 29 septembar 2012 00:17
The Jack
Dva Roberta. Jedan Fiser, a drugi Zimerman - njima dvojici naklon do zemlje, jer su svojim zivotom i radom zaduzili covecanstvo.

Inace oni spadaju u grupu jevreja obelezenih kao "losi", zajedno sa jos nekim javnim radnicima i intelektualcima kao sto je Naom Comski. Pitam se samo, kada ce ih - jevreje po majci i ocu proglasiti za antisemite?

Ja sam Boba Dilana otkrio kada je bio "tek" dvadeset godina na sceni, a sada kada je zaokruzio pet decenija umetnickog rada, shvatam da sam i ja malko omatorio.
Preporuke:
18
2
39 subota, 29 septembar 2012 07:48
Stari Vuk
Procitajte ovaj clanak na hr Indexu. Pogledajte komentare. Ovaj portal se racuna kao umjereni.
Preporuke:
10
1
40 subota, 29 septembar 2012 09:42
D.J
Hrvoje, Hrvoje....Istina boli?
Preporuke:
12
1
41 subota, 29 septembar 2012 10:10
Lav
Hrvati se brane Brozovom dogmom, egalizacijom zločina i genocida, ne ide kod homo menzure !
Preporuke:
12
1
42 subota, 29 septembar 2012 10:15
@Boban
Razumem zasto Tadic ide u Hrvatsku da se odmori, ne razumem srpske turiste koji idu tamo da ih prebijaju i da se izivljavaju nad njima...
Preporuke:
17
1
43 subota, 29 septembar 2012 10:19
Dragan
Zlodela hrvatskih ustaša teško da imaju premca u svetu. Bilo je masovnijih pokolja ali većeg sadizma, i patološke mržnje teško da je moguće naći od onih koji behu u koji su kod ustaša. Svakako da nisu svi Hrvati zločinci, ali ta patologija mržnje koja se tamo gaji i brižljivo neguje na državnom nivou, koja se javno i otvoreno propagira i manifestuje, retko koga od hrvata da zaobiđe, makar u nekoj meri. zagađenost tom patologijom mržnje prema srbima je postala manje-više, opšta u Hrvata.
Preporuke:
18
1
44 subota, 29 septembar 2012 10:32
Miloje
Hteo bi Hrvat Hrvoje da Hrvate ustaše, Hitlerove saborce, strpa u isti koš sa Srbima četnicima koji su se borili protiv Hitlerovog fašizma i Hitlerovih vojnika u Jugoslaviji.
Nacisti i borci protiv nacizma ne mogu u isti koš, moralo bi to konačno Hrvoju biti jasno. USTAŠE SU BILE. JESU I BIĆE ULTRAFAŠISTI.
Preporuke:
15
1
45 subota, 29 septembar 2012 10:46
žiko
Ovaj Klasić likuje. Pa ova nova Hrvatska je postavljenima isključivo na temeljima NDH koja je bila saradnik nacista. On misli da svi Amerikanci podržavaju ono što im servira njihov javni servis. Ova izjava samo potvrdjuje da politika Hrvatske nije različita ni milimetar od one iz doba Pavelića. Naprotiv još je gora obzirom da je podržava Amerika kao zaštitnica ljudskih prava...ali ako bi se šalili. Pa Amerika je do prije nekoliko godina bila zemlja aparthejda, pa pogledajte koja su prava imali crnici u njoj i kako su ih tretirali. Danas ta zemlja vojno nasrće na sve male zemlje u cilju njihovog ponovnog porobljavanja. Kada se stvari na svjetskoj političkoj sceni promjene, a hoće, onda će se pokazati Hrvatskoj državi ko je i šta je.
Preporuke:
9
1
46 subota, 29 septembar 2012 11:19
BobbyZee
@ The Jack

Dilan nikako ne spada u grupu 'losih Jevreja', covek ne krije ko je i sta je (zasto bi?), ne stidi se svog jevrejstva, svojoj tradiciji daje duzan respekt (ide u sinagogu i slavi praznike: pritom je Dilan verovatno najduhovnija osoba u rokenrolu, jer osim Tore jako dobro poznaje i Novi zavet. Uopste mozete primetiti u njegovim intervjuima (da o pesmama i ne govorim) respekt veliki prema veri kao takvoj, bez obzira o kojoj veri je rec. Govorio je o tome kako ceni SVAKU istinsku duhovnost koja sluzi tome da covek bude bolji (pored judaizma i hriscanstva, pomenuo je i islam i budizam... on mnogo cita i poznaje razlicite duhovne osnove).


Sto se jevrejskog aktivizma tice, Dilan je pocetkom 1970ih bio aktivista JDL, jevrejske ptriotske organizacije koju su u SAD proglasili 'ekstremistickom'.
Preporuke:
12
1
47 subota, 29 septembar 2012 11:25
BobbyZee
Ta organizacija je dala, izmedju ostalih, i legendarnog Irva Rubina, coveka koji se verovatno najhrabrije borio protiv americkih nacista (bio je ukljucen i u lociranje Artukovica). Bukvalno je sa preko 50 godina isao da LICNO rastura nacisticke skupove u SAD, i neverrovatnom hrabroscu ulazio u nacisticke falange, unosio se svkom u lice i govorio "evo ja sam Jevrej, bitango, sta ces da uradis?". Ima snimaka na Yuotube. Rubina su ubili neonacisti 2001, a tokom ratova 1990-ih, bio je OSVEDOCENI i GLASNI srpski prijatelj. Njegova supuga (Seli Rubin) i danas pomaze srpskim organizacijama u SAD i govori protiv terora i zlocina koje SAD sponzorisu na Kosovu.


Sad, ne znam koliko je (i da li) Dilan to pratio, ali eto... jedno vreme u zivotu je pripadao zestoko patriotskoj jevrejskoj organizaciji koja je i prema srpskom narodu (mnogo kasnije) pokazala retku solidarnost, u vreme kada u SAD niko nista lepo nije hteo da ucini za Srbe, JDL jeste.
Preporuke:
17
1
48 subota, 29 septembar 2012 11:43
Igor
I još nešto četnički zločini iz Drugog svetskog rata su na nivou statističke greške u poređenju sa zločinama ustaša prema Srbima.
Preporuke:
16
1
49 subota, 29 septembar 2012 11:56
Saša S.
Jeste li primetili da na ovoj temi nema našeg Alkara? Kao da je (ne daj Bože) u zemlju propao?
Preporuke:
15
1
50 subota, 29 septembar 2012 15:33
Ružičasti panter
Sukob četnici/partizani je bio sukob dve ideologije u okviru ISTOG naroda dok su ustaška zlodela bila usmerena protiv SRBA isključivo zato što su pripadnici DRUGOG naroda. Zato je svako poređenje ustaša i četnika potpuno besmisleno.
Preporuke:
8
1
51 subota, 29 septembar 2012 16:52
alkar@saša s
hvala na vasoj brizi za mene ,ne nisan u zemlju propa,mozda bi i " u zemlju propa "da me se vasa vojska dokopala 91-95,al eto nije..i da odma rasčistimo,nista danasnja hrvatska nema sa jesenovcem,kao ni sta vi danasnji srbi nemate nista sa 50 000 pobijenih muslimana od strane četnika u podrinju i sj crnoj gori i hercegovini 1941-44.mi dansnje generacije smo odgovorni za svoja djela a ne za tuđa.dobro van je poznat moj stav da nisu svi srbi četnici niti su svi hrvati ustase,imate i vi putra na glavi ali s jasenovcem se nista usporedit nemoze-najgnjusniji zločin protiv čovječnosti na nasim područjima,u ime kao nekakve drzave koja nije bila ni drzava ni hrvatska ni nezavisna nego djubre od drzave koja na pravdi boga pobi nevini srpski,jevrejski,romski narod i antifasiste.samo je pšroblem u brojkama,vi to politikantski napuhavate a VAS JOVAN MIRKOVIĆ NA OVOM NSPM-U IZNESE TVRDNJU DA JE ZNANSTVENO PO IMENIMA UTVRĐENA BROJKA U JASENOVCU OKO 90 000.ne umanjujem zločin ali ako vasi to tvrde..
Preporuke:
1
11
52 subota, 29 septembar 2012 16:57
alkar
ja san fan boba dilana i nisan zna da nas hrvate ovako percepira,mozda je u pravu ali on sigurno nezna povijesne okolnosti naseg i vaseg uzajamnog odnosa i mrznje.ne slazen se s njin ,ali dajen mu za pravo da ima stav.samo nezna on da zbog vasih zločina u svim ratovima na području balkana "njušimo"i mi nesrbi vas srbe..sami procijenite da li ste i koliko zločina napravili,znan rećete da niste i da je to junastvo i obrana srpstva i da mi nesrbi nemamo pravo vas "nanjusit"ka jevreji nijemce,crnci bijelce ili srbi hrvate.
Preporuke:
1
15
53 subota, 29 septembar 2012 17:28
au mile
Interesentan je nastavak ovog intervjua gde Dilana pitaju o američkim izborima. Dilan (u ironičnom tonu) odgovara kako mu se sviđaju ukusi pojedinih kandidata i slične trivijalije. Ni jednu reč nije spomenuo o programima, ciljevima, odnosno samoj politici kojih praktično i nema u izbornoj kampanji. Na ovoj način, indirektno, Dilan iskzuje svoj stav o vladi, politici i medijima. Takve stavove ima recimo i jedan Noam Čomski.
Ovo hoću reći radi primedbe jednog komentatora da je Dilan pomešao ulogu Srba i Hrvata i da je njemu to verovatno sve isto.
Mislim da je Dilan jedan od najznačajnijih ljudi pop - kulture u dvadesetom veku. Ne samo zato što se je njegova pesma Like lolling stone" proglašena najboljom u dvadesetom veku. Hoću reći da se može naslutiti da Dilan nije mediokritet tipa Bono Voksa čije spoznaje o životu počivaju na petominutnim propagandističkim reportažama Kristijan Ananpur, već na intelektualnom radu koji podrazumeva mnogo truda.
I zato mislim da njegove reći imaju težinu.
Preporuke:
13
1
54 subota, 29 septembar 2012 19:14
marin
srbima je svaki hrvat koji je za samostalnu hrvatsku automatski ustaša.isto tako svakoga tko im smeta u njihovim velikosrpskim snovima etiketiraju ustašom,sjetite se apsurda kao alijine ustaše.papa ustaša,mesić ustaša,josipović ustaša,jovanović ustaša.pa jeste li vi normalni.....
Preporuke:
2
9
55 subota, 29 septembar 2012 22:18
Nikola
Kaze hrvoje,nisi svi nemci bili nacisti...pa nisu,hrvoje.Na zadnjim demokratskim izborima u vajmarskoj republici,nacisticka NSDAP je imala "samo"43,19%.Na tim izborima je izlaznost bila oko 88%!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/09/NSDAP_Wahl_1933.png

Nisu svi,ali...
Preporuke:
5
1
56 nedelja, 30 septembar 2012 00:10
The Jack
@ BobbyZee

Naravno da Bobi ne spada u bilo koju grupu losih. Ja nikada nisam upotrebio rec "SVI" kada sam govorio o jevrejima. Koren problema uopste jeste usadjivanje u njihovu svest da ih niko ne voli i veoma prenapregnutog mita o holokaustu, a uporno zaboravljanje da postoje i drugi ljudi i njihove patnje.

Bob Dilan je jevrejin, jeste COVEK, koji je uspeo da kaze i sebi, a smogao hrabrosti da kaze i svome narodu - ima i drugioh koji su stradali i propatili. Taj gest je pozdravljen sirom planete, osim u ostalih jevreja, iz njima samo znanih razloga.

Ja sam i pomalo sveta video, a Bogu hvala sto ovde u SAD imam dva veoma dobra prijatelja jevreja sa kojima je veoma plodno suceliti misljenja.

Najbitnije od svega jeste potpuno razdvojiti cionobangeteraj i hazarstinu od Jevrejstva. Protiv sam prve dve stavke, ali trecu cu da branim svim raspolozivim sredstvima.
Preporuke:
0
4
57 nedelja, 30 septembar 2012 01:05
DRAGAN
taman pomislih .kako to da se niko nije "usudio" da kritikuje Dilana kad ono dežurni Alkar se javi i kaže kako "vaša vojska", nije to bila "naša vojska" nego vojska države u kojoj si i ti živeo i ta vojska je imala svo pravo da reaguje na napad separatista i terorista koji nisu smeli da se mirnim putem dogovore sa Srbima oko razlaza ,pa da uzmu iz te Juge ono što su 1918 uneli ,Hrvatima su bile potrebne oružane bande i separatizam ..da uzmu ono što nije njihovo i što nikada nisu imali
Preporuke:
2
2
58 nedelja, 30 septembar 2012 13:41
alkar@dragan
ma nisan ja ratova protiv jna,i sam san bio primjeran vojnik,nego protiv četničkih formacija s kokardom.jna je stavila kokarde odma i brzo postala srpska,"vasa" vojska.protiv petokrake i "SVOJE" vojske ja nisan ratova.a sta se tiče ostalih vasih navoda znajte da san ja prof povijesti pa zato ne pričajte ono sta neznate nego politizirate i ognjistarite...
Preporuke:
1
3
59 nedelja, 30 septembar 2012 15:39
BobbyZee
@Jack

Holokaust nije "mit" (da je "mit'' to tvrde i negatori Jasenovca) nego istorijska cinjenica koju jevrejski narod (kao ni ostale zrtve nacizma, recimo Rusi) ne zaboravljaju, niti treba da zaborave. Pustite te Vase americke mitologije o Hazarima i slicno. Sta vi to imate protiv cionizma (jevrejski nacionalni pokret iz XIX veka, slican nasem)? Dakle osporite ljudima POREKLo i pravo na SLOBODU, ali cete da 'branite Jevrejstvo' posto ste mu osporili osnovna prava. Pustite to. Tako i Tudjmanova Hrvatska 'brani' preostale Srbe koji joj sluze kao ikebana (Pupovac i drustvo). Povlacim se iz dalje diskusije, to sa 'hazarima' i 'cionistima' kao nekakvim konspiroloskim entitetima Vam je nsjbobicniji antisemitizam. Ne da Vam JA to kazem, nego se tako ZOVE.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li mislite da će zgrada Generalštaba biti srušena i na njenom mestu sagrađen hotel?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner