Ovi baš hoće da dokusure sve što je zdravo i normalno u Srbiji. Ne shvataju da iz odnosa muškarca sa ženom se rađa život, a kad su u pitanju samo muškarci...
Препоруке:
92
13
2
четвртак, 20 септембар 2012 18:51
ivan
ako je 95 posto srba za sns i vucica a vucic kaze da je sns evropska stranka normalno je da bude parade u beogradu
izdrzi vucicu sve pritiske
Препоруке:
18
112
3
четвртак, 20 септембар 2012 18:52
ОД АТОМА
Од атома до најситније честице,од муве до слона, од воде до ватре, важи основни закон природе:једнаки се набоји увек одбијају, а различити привлаче. Кад би се једнаки привлачили, све би несрало:Месец се не би обртао око Земље него би пао,исто тако Земља око Сунца, свет би полудео, а живот би престао. Ако природа хоће право, не скрећи ни лево ни десно, ако нећеш да имаш последице.
Препоруке:
95
12
4
четвртак, 20 септембар 2012 18:58
Konobar
Jednostavno rečeno, teror manjine nad većinom u prisustvu vlasti koju je birala većina. Biće loma. Ali nije šala, dolaze Klintonova i Eštonova treba prineti ljudsku žrtvu kao Molohu. Sreća da će uskoro izbori, kola su krenula niza stranu svakako. Koštunice spasi Srbiju iz ludnice, i oprosti nam.
Препоруке:
127
9
5
четвртак, 20 септембар 2012 19:08
ime
Nije , dragi moji komentatori , poenta u podržavanju ili ne homoseksualizma .Ko normalan ima nešto protiv da se ljudi , na osnovu svojih sklonosti, uverenja , znanja i vaspitanja , ponašaju kako im je volja , uz uslov da ne vređaju, povređuju i ometaju druge.Tako da protiv homoseksualaca , niko normalan ne bi trebalo da ima išta protiv , dok ne počnu da se ponašaju agresivno i izlaze van konteksta privatnosti.Ali , druge su stvari u Srbiji nenormalne i one, kadaje reč o Paradi , razuljivo rađaju revolt. Reč je o promovisanju pederastije i to iritira normalne koji bi da to zaustave. S pravom! Promoteri homoseksualizma su problem i njih bi trebalo "uhvatiti za vrat" i tražiti odgovor na pitanje , zađto to rade ? Odgovor je svima poznat , ali niko da ga jasno kaže . ONI TO RADE ZA PARE i to je kraj. Promociju pederastije ne bi nikako trebalo dozvoliti , a sa homoseksualcima bi čovek trebalo da se ponaša kao sa svakim , sve dok oni ne pređu granicu normalnog ponašanja.
Препоруке:
89
7
6
четвртак, 20 септембар 2012 19:10
Григорије Цамблак
6. Октобра су Задушнице .Докле ће ова мањинска
група са прљавим политичким циљевима, да терорише
већинску, паметнију,моралнију,духовнију и здравију
Србију. Уместо да 6.Октобра изађу на гробља, пале
освештане свеће, и полажу најлепше цвеће својим
мртвим ( па ваљда је и њих неко родио ),они су
чврсто решени да провоцирају, и то не само 1 дан,
него 6 дана.Испашће да је Београд, у ономе што је
негативно, већи "запад" од запада, а да су
београђани већи хомосексуалци, него Американци,јер
су тамо ове смешне манифестације дозвољене само у
8(словима:осам), од 50 Држава.У Србији, Земљи апсурда, се појављује нови проблем - како заштитити
интересе већине, од терора мањина каквог нема ни у
једној другој Земљи?
Препоруке:
108
6
7
четвртак, 20 септембар 2012 19:24
Ljuba
Sta je tu za ponos?
Препоруке:
94
11
8
четвртак, 20 септембар 2012 19:38
Веља
Представници Организационог одбора рекли су на конференцији за новинаре да се очекује учешће око 30 посланика Скупштине Србије и да су ове године добили знатно већу подршку него прошле када је држава, како кажу, забранила одржавање Параде.
Ма нема везе што ова власт даје већу подршку тзв паради, битно је да нису жути на власти.
Код нас је једну лошу власт могуће скинути, једино ако ћемо довести још гору. Другачије изгледа јок.
Препоруке:
36
7
9
четвртак, 20 септембар 2012 19:43
Brane2
@OD ATOMA:
Od atoma do najsitnije čestice,od muve do slona, od vode do vatre, važi osnovni zakon prirode:jednaki se naboji uvek odbijaju, a različiti privlače.
Pravoslavna fizika me uvek zapanjuje.
A i vaše znanje iste je za pohvalu.
Kažite mi, a kako po toj vašj verziji fizike postoji bilo koji element osim vodonika ?
Helij recimo ima u jezgri vrlo kompaktno upakovana DVA PROTONA (proton je pozitivna čestica).Ostali elementi imaju još više protona u jezgri.
I zašto po toj teoriji negativni elektron kruži oko pozitivne jezgre a ne pada u nju ?
Препоруке:
14
79
10
четвртак, 20 септембар 2012 20:05
Всеволод
Не поносе се они тиме што су настрани, већ тиме што их неко подржава и уздиже високо изнад масе коју могу провоцировати. У томе је више њихова настраност,и утолико је већа.
Препоруке:
57
6
11
четвртак, 20 септембар 2012 20:05
Невски
@Григорије
Да не заборавимо да '' манифестација'' почиње 30. септембра, дан светитељки Вере, Наде и Љубави и да се, гле случајности, баш тако зове почетак обележавања њихове накарадности. Више него јасна провакација, упућена СПЦ и њеним верницима а прича о њиховим правима је само параван иза кога стоји сатанистичка идеологија која повезује и Pussy Riot и ''Фемен'' и разноразне НВО. Погледајте само коју заставу користе содомисти, дугине боје, које означавају завет између човека и Бога, док код '' парадера'' представља најчистије богохуљење.
'' Кто верует в Бога, тот не победим! ''
Препоруке:
61
7
12
четвртак, 20 септембар 2012 20:21
Marko Gay
Praznik nase Imperije je varijabilan i u Srbiji se slavi na dan odrzavanja gay parade.
Sad pred najveci praznik je ispala velika guzva na srpskom nebu: cak i ja moram u Beograd. A cim budem ispario iz Srbije (pre parade) -- stize vam Ms Rodham -- takode pravim pravcatim avionom, a ne na metli.
Iskreno, ide mi na zivce sto ste toliko homofobicni, a znate koliko se plasim aviona i mrzim Srbiju: da niste tako tvrdoglavi, mogao sam lepo sedeti kod svoje kuce, citati novine i naci neke siromasne mladice -- sve to daleko od vas.
Препоруке:
8
75
13
четвртак, 20 септембар 2012 20:21
Змај од Ноћаја
1. Хомосексуализам је настраност и упражњава га мали постотак популације, ма да има и оних који то чине и из радозналости или обести.
2. Док поступају по својим нагонима А НЕ ИСТИЧУ ИХ, ни по` бриге.
3. Кад почну да промовишу ту настраност они раде против интереса већине, тј. и против интереса државе (раде на нестанку популације). У том случају би требало да осете строгост државног апарата. Ако њихови хушкачи кажу да је то репресија, нека је онда прво укину у већини држава САД-а, нама за пример.
4. Због очигледности да из таквих веза не може произаћи ни порески обавезник, ни уплатилац социјалног доприноса, требало би им наметнути одговарајуће даџбине, како би бар новчано надокнадили штету, коју чине (само онима, који промовишу и поносе се).
Посланици, који би им се 6. октобра придружили постали би са њима противници државе, па ако нико други, ми бирачи би требало да их казнимо на следећим изборима.
Препоруке:
67
6
14
четвртак, 20 септембар 2012 20:31
Слободан
Њима је битно да се покажу, да буду виђени. Зато треба буквално опустети трасу којом имају дозволу да се крећу. И добро опрати по томе.
Препоруке:
42
3
15
четвртак, 20 септембар 2012 20:36
Драган
Helij recimo ima u jezgri vrlo kompaktno upakovana DVA PROTONA (proton je pozitivna čestica).Ostali elementi imaju još više protona u jezgri.
И како то побија ово што рече "ОД АТОМА" ?! - да се исти полови у природи одбијају а различити привлаче?
По физици све честице у језгри имају протоне (и неутроне). Контратежа позитивном неалектрисању језгра су негативни електрони, они заједно чине атом. Сви елементи имају позитивне (протоне) и негативне (електроне) и већина има и неутроне (само водиник нема неутроне)
А хомиосексуалност нигде у природи не постоји сама по себи. Хомосексуалност настаје само од хетеросексуалности, те она (хомосексуалност) не постоји без хетеросексуалности (сама по себи), док хетеросексуалност постоји сасвим независно од хомосексуалности - сама по себи.
Препоруке:
44
3
16
четвртак, 20 септембар 2012 20:37
Nebojša Beatović
Zašto mediji,pa i NSPM,uopšte pridaju toliki značaj paradi ponosa?
Препоруке:
43
6
17
четвртак, 20 септембар 2012 20:41
Драган
Под хитно забранити, законом. Надам се да овима на власти не пада на памет да овим пусте да оргијају по Београду, него само траже добар изговор да им ударе кајлу.
Пусте ли их, од мене гласа никад неће добити на изборима. Дајем пуну подршку демонстрацијама уколико се власт усуди да их пусти да оргијају по Београду са својим срамом.
Препоруке:
55
7
18
четвртак, 20 септембар 2012 20:47
Шећерко
Незнам ко ће, и колико посланика присуствовати,али то немења ствар,знам само да странка из које буду присутни губи гласове моје породице.Предпостављам да једна ртв неће моћи да им да подршку јер води акцију за бебе а од педера и лезбејки то ненастаје.
Препоруке:
39
4
19
четвртак, 20 септембар 2012 20:50
Jovan
Srbija da prenese odredbe serijatskog prava u svoj zakon o zabrani homoseksualnosti i pedorastije.
Skoro svaki homoseksulac to postaje agresivnim vrbovanjem u mladosti od strane odraslog pedofila-pedera. Po objektivnim istrazivanjima,u skoro 95 posto slucajeva,uzrok homoseksualne orijentacije je trauma iz detinjstva vezana za seksualno uznemiravanje od strane odraslih pervertita-pederasta. Svaki peder je i potencijalni pedofil.
Sa eticke strane,Gej Prajd je razoran za svako tradicionalno drustvo,za svaku narodnu zajednicu.
A nasa "drzava" je vec ozbiljno uzdrmana narkomanijom,pornografijom,nemastinom,javaslukom,nasiljem svake vrste...
Препоруке:
48
4
20
четвртак, 20 септембар 2012 20:51
Mile
A Parada u Novom Pazaru,Presevu,Bujanovcu?
Препоруке:
62
3
21
четвртак, 20 септембар 2012 20:54
Робеспијер
Господо из организације ''Параде поноса'', до победе!
Препоруке:
11
72
22
четвртак, 20 септембар 2012 21:06
Sova
Obuka "EU standardima" se nastavlja ; silovanje javnosti evroatlanskim post-kultoroloskim u zapaljivom trenutku predstavlja opasnos' po vladajucu kastu , rekao bih ...
Препоруке:
36
5
23
четвртак, 20 септембар 2012 21:13
Григорије Цамблак
& Невски
Каква коинциденција - баш сам синоћ завршио читање
"Невским Проспектом", приче руских класика
(од Пушкина до Набокова),издање ГРАМАТИК,Подгорица
2002., дакле у време док је Црна Гора још била
природна.
Више сте него у праву. Тек сам сада погледао у
Календар- 30.септембар- Свете мученице Вера, Нада
и Љубав и мајка им Софија.
Какво дрско посезање ових политичких манипуланата
за узвишеном српском духовношћу,како би својим
баханалијама, што више испровоцирали исконску
Христову Цркву, каквом мало ко у Свету може да се
похвали, као Српска Православна Црква.Они некако
више воле деривате, изгледају им оригиналнији.
Каква беда.
Препоруке:
34
4
24
четвртак, 20 септембар 2012 21:13
Драган
Brane2
Kažite mi, a kako po toj vašj verziji fizike postoji bilo koji element osim vodonika ?
Helij recimo ima u jezgri vrlo kompaktno upakovana DVA PROTONA (proton je pozitivna čestica).Ostali elementi imaju još više protona u jezgri.
Затим. Протони као позитивне честице се налазе на окупу у језгру атома не на основу силе привлачности између самих протона (јер између њих постоји само одбојна сила, а никако привлачна!) већ на основу јаке нуклеарне силе (то је најјача сила у природи позната физици).
Некад су у школама девојчице и дечаци били строго одвојени. Па си могао видети груписане девојчице на једну страну и груписане дечаке на другу страну. Јел то значи да су они били груписани на основу међусобне привлачности, коју ви предпостављате!? Не, спољна сила, мимо њих самих их је држала тако груписане - иначе по природи девојчице и дечаци се међусобно привлаче. Свака друга привлачност је неприродна.
Препоруке:
42
5
25
четвртак, 20 септембар 2012 21:17
Драган
Робеспијер
Господо из организације ''Параде поноса'', до победе!
То се у земљи Србији неће десити. Ово и овакво, да простите, натезање са педерима ће трајати докле траје и окупација Србије, после ослобођење од западне окупације, следи Руски сценарио.
Србија има историјску шансу да прва у Европи потпуно забрани и криминализује свако јавно промовисање педерастије и злоупотребу идеологије људских права које то прати.
Препоруке:
43
7
27
четвртак, 20 септембар 2012 21:33
Dragan Katun
Kakve suto osobe koje svoju intimu objavljuju na talambase?
Ima li ovo drustvo snage da ovu pojavu skrajne u tisinu intimnosti gde joj je jedino mesto?
Препоруке:
41
6
28
четвртак, 20 септембар 2012 22:15
Peter RV
Samo trideset homoseksualca u nasoj skupstini? Bas smo neka ne-civilizovana zemlja.
Препоруке:
34
2
29
четвртак, 20 септембар 2012 22:22
Григорије Цамблак
На потезу је СПЦ. Треба отворено да од Владе затражи З А Б Р А Н У одржавања Геј баханалија,због флагрантног кршења људских права верника,манифестованог смештањем свог ... Поноса,између два духовна догађаја- Свете мученице Вера,Нада и Љубав( што су узели за гесло свог...чина )- 30.септембар почетак баханалија, и 6.октобра, Задушница,њихов завршетакЊихова очигледна провокација, не може се ничимоправдати, а таквим приземним средствима не служисе ниједна Геј заједница на свету.Дачићу, Вучићу и Николићу, налетели су вам правона волеј.Бићете, ако забраните у овом случају ... чин, ни криви ни дужни.И придобићете наклоност паметног српског Народа.
Препоруке:
35
6
30
четвртак, 20 септембар 2012 23:03
old fashion Србин
Очекујете да вам се српска скупштина баци под ноге? Па, свако сања што му је мило. И хашим тачи је сањао да му 100 земаља призна Косово, па је једва намакао неких 89 уз силне притиске, претње и подмићивање од стране америке. Гле чуда, и ова братија користи сличне методе, притиске, претње европском унијом и њеним диктаторским методама...
Препоруке:
28
2
31
четвртак, 20 септембар 2012 23:24
Zoran
Za Marka Gay-a: Verujem da se ogromna vecina gradjana Srbije ne boji homoseksualaca, dakle nije homofobicna nego im se homoseksualizam kao pojava gadi, mada smatraju da svako svoju intimu treba da drzi upravo onim sto ona jeste: nesto sto se ne iznosi na ulicu i cime se ne paradira. To sto narod i pored nasilnog nametanja Zapada ne prihvata homoseksualizam kao civilizacijsko dostignuce vec gleda na pojavu sa moralnom indignacijom sugerise da jos uvek kod Srbalja u mnogome preovladava kolektivna svest o normalnom i prirodnom, sto je za svaku pohvalu. Zasto ne idete na B92, Pescanik i E-novine i ne pridruzite se Vasim istomisljenicima posto ste na ove stranice ocigledno zalutali, a nas ovde postedite svog paradiranja homoseksualizmom? Tamo ce Vas podrzati brojni umetnici, profesorka na FDU, izdavac knjiga, vodja partije koji nema ni dana radnog staza i studirao je 13 godina a ponasa se kao da sve zna bolje od svih drugih...Ovde nece skoro niko
Препоруке:
44
4
32
четвртак, 20 септембар 2012 23:45
Impuls
Hvala vam na obaveštenju. Što se mene tiče, žeilm vam, da se na paradu odazovu onoliko ljudi koliko ih je na ovoj slici. Hoću da znam ko vam je dao podršku? Poimenice. Treba li to da znači da 30 poslanika podržava vas u vašim težnjama.Tražim da budžetske pijavice jasno kažu zbog čega podržavaju ovu "manifestaciju". Gradjani Srbije glasno se upitajte ko nas zastupa, koga plaćamo? Ko ste vi gospodo? Kladim se da nemate hrabrosti ni da javno kažete. To bi bar ljudski bilo. To je ozbiljna grupa poslanika, pošto nam se podmeće da mi "klerofašisti" pokrećemo poluge u ovom društvu. NE paradi!
Препоруке:
23
1
33
петак, 21 септембар 2012 00:10
cist bezobrazluk
Posebno iritira pocetak i kraj ove "parade ponosa"(cime se ponose to valjda samo oni znaju)jer su namerno izabrani da se poklope sa verskim praznicima pravoslavnih Srba.
Препоруке:
11
0
34
петак, 21 септембар 2012 00:38
Marko Gay
@ Zoran
im se homoseksualizam kao pojava gadi, mada smatraju da svako svoju intimu treba da drzi upravo onim sto ona jeste: nesto sto se ne iznosi na ulicu i cime se ne paradira.
To bi bilo kao kad bih ja rekao da mi se invalidi gade: ne bojim ih se, ali bi ih najljubaznije zamolio da ostanu u svoja cetiri zida jer ne zelim da ih vidam kako setaju po ulici i zaista ne mogu to deci da objasnim.
Vi ne razumete da je sve to sto pricate u nasoj kulturi potpuna sablazan. Uostalom, rado prevodim komentare citalaca ovog sajta na gay teme kad god hocu nekog da preplasim Srbijom.
Takode, od drveca (rat oko termina, je li strah ili prezir, ocigledno ne shvatate da je prezir jos gora stvar) uopste ne vidite sumu:
1) Gradani Srbije nemaju bar jedno elementarno ljudsko prava, konkretno pravo na izrazavanje politickog misljenja putem javnog okupljanja.
(nastavak u sledecoj poruci)
Препоруке:
1
20
35
петак, 21 септембар 2012 00:55
Protiv promocije homoseksualizma - @Ime
Pravo u centar! Komentar pod imenom "Ime" ukazuje na sustinu: nije problem u postojanju homoseksualaca, kojih je uvek bilo (i bice), nego u promociji homoseksualizma (pederastije), kojom se ovoj formi nastranosti siroko otvaraju vrata i u njenu korist se vrsi otvorena propaganda! I to u zemlji kojoj preti "bela smrt"! Na kraju, cime se oni to pa "ponose"? Stvaraju li nesto, donose li novi zivot?
Препоруке:
10
2
36
петак, 21 септембар 2012 01:04
Marko Gay
@ Zoran
(nastavak)
2) Nepostojanje pravne drzave, tj krsenje ustava od strane vlade kao u Titovo vreme. Ustav srbije dopusta ogranicenje javnih skupova ako njihova FORMA narusava javni moral (recimo svi ucesnici su goli ili vode seks na otvorenom). Ali ako to nije slucaj, forma je pristojna, ljudi samo pricaju, ali je SADRZINA njihove poruke moralno neprihvatljiva vecini – to je politicko misljenje koje je u svim civilizovanim zemljama zasticeno -- pa cak i u Srbiji, i to ustavom.
Ne mozete uskratiti pravo na govor samo zato sto se ne slazete s porukom (ili vam se te poruke ili ti ljudi gade).
3) odsustvo medusobnog postovanja i solidarnosti gradana Srbije medusobno (od kojih se mnogi gade homica i preziru ih, gotovo kao crnce nekad).
Zasto ne idete na B92
Odgovornost je individualna. Zna se ko je zabranio gay paradu i prekrsio ustav Srbije. To nisu mediji koje ste nabrojali. Prema tome, sta bih u poseti Srbiji pricao s njima?
Препоруке:
2
16
37
петак, 21 септембар 2012 01:08
Dragan Katun
@ Marko G..komentar neocekivano tanak, bedan...Zasto trpas Mrs Rodham Klinton.Da nas zaplasis?
Препоруке:
12
0
38
петак, 21 септембар 2012 01:47
Светислав Костић
@ Marko Gay, неко си се вријеме "испарио". Да ниси промјене ради посјетио грчко острво Лесбос и од тамошњег измјешаног становништва протјеран у....?
Препоруке:
10
3
39
петак, 21 септембар 2012 02:49
plitko oranje
Nisam cuo da u USA organizatori parada traze prijem kod ministara ili ne daj Boze Hilari Klinton.Poslati ih kod zamjenika policijske stanice Vidikovac da sa njima pregovara.Daje im se pristup ljudima na vaznim polozajima .Greska
Препоруке:
12
1
40
петак, 21 септембар 2012 03:02
Gordana
Aman, prestanite vise da nas maltretirate!Koga briga za vasu seksualnost?!Radite sta vas volja iza zatvorenih vrata. Kao clanovi drustva, pod uslovom da nikome ne gurate pod nos svoja sksualna opredelenja, nemate u Srbiji nikakav problem.Pa ni ostali clanovi drustva ne dave svojom seksualnoscu. Zasto bi smo vas trpeli?!A sada o stvarnim razlozima vasih provokacija: Dobili ste zadatak, instruiraju vas i placaju vas kako bi nas dodatno blatili kao "divljake", "necivilizovane", "verski, i ko zna kako jos, zatucane",...Kako vas nije sramota da se sluzite takvim mizernim nacinima da dodjete do neke pare. Homoseksualnost nemora da znaci i moralnu ljigavost.Postoje u istoriji veoma casni ljudi koji su bili homoseksualci ali nikoga time nisu MALTRETIRALI , niti na tome zaradjivali.Razmislite o sebi i angazmanu koji ste prihvatili.
Препоруке:
20
2
41
петак, 21 септембар 2012 06:50
Турас
Сада,да видимо Дачића.Ко финансира немире у Србији,по систему људских права и тиме на сву ову социјалну беду ствара заокрет у држави на бизарне токове деловања власти.Русија ово успешно решава.Требамо само да прекопирамо.
Препоруке:
20
1
42
петак, 21 септембар 2012 08:03
Највећа
Највећа је срамота не стидети се своје срамоте.
Препоруке:
22
3
43
петак, 21 септембар 2012 08:24
rade
da li ste svesni da ovaj Marko G samo troluje i bukvalno svaki put izazove bar 4-5 komentara na racun svog komentara?? naucite vec jednom... btw, voleo bih da Dacic zabrani 'Paradu'.
Препоруке:
13
2
44
петак, 21 септембар 2012 08:54
Svetozar D.
@ivan
Ivane, sve stranke u Evropi su evropske a ne juznoamericke, te paradu "ponosa" po tom osnovu nije moguce povezati sa evropskim vrednostima. Uostalom, homoseksualizam nigde na svetu nije vrednost kojoj treba teziti.
'To bi bilo kao kad bih ja rekao da mi se invalidi gade'. Па слажем се. Инвалидност може бити физичка, ментална и социјална.
Препоруке:
12
0
49
петак, 21 септембар 2012 09:50
@ име
Имате потпуно право. И ја немам ништа против хомосексуалаца, нити већина људи које ја лично знам, чак имам и неке познанике који су то, и не смата ни мени ни њима, постоји толеранција. То су обични хомосексуалци према којима Београд није никада био нешто нетолерантан. Али постоје ови 'елитни' хомосексуалци који се не боре ни за какву једнакост, заправо већ за привилеговану позицију у друштву, они се осећају изнад других, они нормалне (не, не стидим се да кажем: нормалне) посматрају као ненормалне, заостале, примитивне, што се лако види из коментара овог несрећника под псеудонимом Марко Геј.
Препоруке:
21
2
50
петак, 21 септембар 2012 10:02
Шарло Бодлер, Цвеће зла, песма 'Проклетнице'
...
Та груба јаловост вашег уживања
сву вам кожу крути и љуту жеђ ствара,
а на дивљем ветру чулног лудовања
пуцкара вам месо ко застава стара.
Блудне, осуђене од света,
јурите пустињом ко што зверад бежи;
разуздане душе, коб вас прати клета,
бежите из пакла што у вама лежи.
Препоруке:
15
1
51
петак, 21 септембар 2012 10:30
Луди Ванко све луђи и луђи
Шта вам је бре људи? Шат ће вам парада и да ли заиста осећате понос кад се на улицама у групама појавите?Зашто?зашто вам је то потребно?Да ми ја да неко напише, онако искрено, шта вам то надокнађује.Непотребна је и зебња, нити сумња, нити страх.Човек се тако роди.Не може да бира.И нема смисла за сексс онако како већина има.Не може да има пород.И молим.Али зашто то другима набијати на нос.Што вам је важно да сви знају и да сви виде.А онда намерно изазивате оне који вас не раззумеју .,, или не схватају,., или се ирационално, због нечега противу ваше параде буне-Зашто сукоби.Нико вам ништа не смета, нико вас не осуђује.Живите како вам је бог дао.Зашто хоћете не улице.Зашто забога стварате муку и себи и другима.Зар нам је мало свега овога?
Препоруке:
12
0
52
петак, 21 септембар 2012 12:06
Lija
Ovo je susta sustina strategije NATO Pakta - razbijanje svih pravoslavnih,slovenskih drustava u paramparcad!
Putem sveopsteg razvrata,korupcije,nasilja...
Препоруке:
9
2
53
петак, 21 септембар 2012 12:57
Impuls
Marko Gay
Zašto vi branite toliko ustav Srbije kad ste izneli da vam se ta ista Srbija gadi. Zašto vi ljude plašite Srbijom? To što ste vi ubedjeni da je Srbija "carstvo mraka" ne znači da je to zaista tako. Smejete se svojoj zemlji, a pozivate se na ustavne slobode te iste države.Vaši komentari o invalidima nisu dostojni nikakvog odgovora. Vi ste dragi gospodina homoseksualac, jeli to činjenica? Vi imate pravo da se borite za svoj sistem vrednosti. Podržava vas bar 30 poslanika, to znači da su instrumenti vašeg delovanja u najvišoj zakonodavnoj instituciji, skupštini republike Srbije.Da ne pričamo o medijima, gde se drugačiji stav, odnosno stav protiv gay parade, najstrašnije žigoše. Deplasirano je govoriti o ugroženosti pored takve podrške. Da bar kojim slučajem invalidi imaju takvu podršku, pa da barem jedan od tih "ljubitelja paradiranja", da svoju podršku njima. Zato prestanite se više pozivati na ugroženost, kad ste zaštićeni kao beli medved. Pozdrav.
Препоруке:
11
1
54
петак, 21 септембар 2012 14:28
Dečki bi malo rušili
Na fejsbuku se Azdejković zalaže za rušenje svih crkava i džamija, sinagoge ne pominje, kao ni budističke hramove.
I to bi rušio one sa najvećim kutlrunim značajem.
I za NVO on nije ukzradesničar.
on nije fašista.
Fašisti su samo "Obraz", "Naši" i ostali.
Ima li u ovoj zemlji javni tužilac?
Tadić čuti.
Ćuti Čanak.
Luković.
Basara.
b92.
Studio B.
Azdejksoivćev citat:
Молим вернике који не могу да издрже моју МРЖНЈУ ПРЕМА БОГУ да се сами избришу и да престану да ме смарају, јер ја сам од оних који сматрају да све цркве, џамије,храмове треба срушити и то прво оне који имају највећу културну вредност и који су стари неколико стотина година и то моје мишљење се никада неће променити и о томе не желим да расправљам!!!“
Препоруке:
8
0
55
петак, 21 септембар 2012 14:37
Evo i dokaza o Azdejkoviću
Da ne bude da su to "Naši" falsikovali:
http://www.facebook.com/azdejkovic.predrag
Препоруке:
6
2
56
петак, 21 септембар 2012 14:45
Робеспијер
@ Биљана Николић
До победе - чега и чије?
До победе права човека да буде оно што јесте, да каже оно у шта верује, да живи у складу са оним што га чини срећним и задовољним... а да га у томе не спречавају силе мрака и насиља.
Шта је победа?
Победа је еманципација човекове личности, који ће друге прихватати са свим њиховим различитостима. Победа је љубав, истина, правда, слобода, честитост...
Препоруке:
4
6
57
петак, 21 септембар 2012 15:06
Робеспијер
@ Луди Ванко све луђи и луђи
Нико вам ништа не смета, нико вас не осуђује.Живите како вам је бог дао.
Каква вешта инверзија. Постоји само један ''мали'' проблем. Те параде не би ни било, да је тако како кажете.
Ево, ја ћу се први сагласити да параде не буде, под следећим условима, које морате гарантовати Ви и Вама слични:
- хомосексуалци да се не називају погрдним именима;
- да хомосексуалци не добијају отказ на послу, ако се сазна њихова оријентација;
- да не буду предмет јавног шиканирања околине;
- да не буду предмет физичког насиља;
- да могу да се слободно крећу и окупљају на местима које сматрају адекватним;
- да могу јавно да изнесу своје мишљење и баве се питањима од њиховог значаја;
- да имају адекватан медијски третман;
- да могу слободно да ступају у брачне заједнице...
Хоћете ли се сложити?
Препоруке:
5
11
58
петак, 21 септембар 2012 15:27
Dečki bi malo rušili @ Робеспијер
A je li pobeda da sruŠite crkve i džamije?
I to one najstarije?
Kulturno najvrednije?
Lakva je to pobeda?
To nisu sile mraka i bezumlja. je li tako?
A šta je sa piramidama, one su najstarije?
Sa hramovima u Indiji i Kini?
Sa sinagogama, Jerusalimom?
Hajde, krenite u vašu rušilačku "misiju". Počnite od Gračanice. Peduhitrite šiptare.
Препоруке:
11
4
59
петак, 21 септембар 2012 16:48
SM.
Ne sumnjam da će im Vučić i Dačić pomoći u oganizaciji i realizaciji,parade.
Препоруке:
1
2
60
петак, 21 септембар 2012 18:30
Маринко
Робеспијер
Онај ко истерује правду на улици обично добије по глави. Бар ја тако видим на западним медијима. Наравно, изузетак су они које држава организује ради спровођења одређене политике.
- хомосексуалци да се не називају погрдним именима;
Изласком на политичке манифестације се то неће решити, напротив.Како да забраните народни језик? Можда ћете забранити народ.
- да хомосексуалци не добијају отказ на послу, ако се сазна њихова оријентација;
Има заштитник људских права. Чему он служи? Колико се таквих пријавило за угрожавање права?
- да не буду предмет јавног шиканирања околине;
Лоше је што уопштаваш најобичнију лаж.
- да не буду предмет физичког насиља;
Сигурно насиља нема више него према другима. Возачи ГСП-а су више физички угрожени.
Препоруке:
1
3
61
петак, 21 септембар 2012 18:33
Маринко
- да могу да се слободно крећу и окупљају на местима које сматрају адекватним;
Па нека се окупљају, као нпр. продавачице љубави. По чему су они бољи од "продавачица љубави"?
- да могу јавно да изнесу своје мишљење и баве се питањима од њиховог значаја;
Нека организују партију и уђу у скупштину као странка. А, осим тога има и посланика који у парламенту заступају њихово мишљење. Таквих има више него оних који бране инвалиде.
- да имају адекватан медијски третман;
Има их више на ТВ-еима него научника или професора.
- да могу слободно да ступају у брачне заједнице...
Па нека ступају. Колико има невенчаних бракова, и имају иста права као и венчани. Кад добију дете, ви им честитајте.
Препоруке:
1
2
62
петак, 21 септембар 2012 19:04
Aseksualac
У потпуности ћу се сложити са Вашим таксативно наведеним захтевима, поштовани господине Робеспјер, уколико се и Ви реципроцитетно обавежете да свим манифестантним репрезентима копулативног алоеротизма спрам лешева, као такође легитимних објеката амплектационе тежње, обезбедите:
- да се некрофили не називају погрдним именима;
- да некрофили не добијају отказ на послу, ако се сазна њихова оријентација;
- да некрофили не буду предмет јавног шиканирања околине;
- да некрофили не буду предмет физичког насиља;
- да некрофили могу да се слободно крећу и окупљају на местима које сматрају адекватним;
- да некрофили могу јавно да изнесу своје мишљење и баве се питањима од њиховог значаја;
- да некрофили имају адекватан медијски третман;
- да некрофили могу слободно да ступају у брачне заједнице уз обезбеђење валидног доказа о постојању воље Тестатора за ступање у брачну заједницу у својству брачног друга.
Надам се да ћете се и Ви сложити са овом савршено валидном молбом.
Препоруке:
5
2
63
петак, 21 септембар 2012 19:21
Григорије Цамблак
Предлажем Аздејковићу да своју ајдучију започне са
рушењем Нотр Дам де Пари.
Препоруке:
3
1
64
петак, 21 септембар 2012 19:59
Бели Орао
Ови су стварно погубили компас.
Препоруке:
2
1
65
петак, 21 септембар 2012 20:18
Impuls
Srbija je parlamentarne država- 30 poslanika podržavca homoseksualce.
Otkaz će homoseksualci ili svi drugi ljudi dobiti kad se zbog nekog razloga, ili neke svoje greške, ne svidjaju vlasniku firme. Ako bilo koji čovek, bez obzira koje proviencije bio donosi vlasniku firme dobit, ko bi pomislio da ga otpusti.
Na sve vrste omalovažavanja, 30 odabranih i jedini legitimni gospodar sile( naravno policija), je dokaz besmislice ovog pitanja. Da ne govorimo o sudskom epilogu, svakog vređanja.
Naravno policija garantuje sigurnost svima nama, pa tako i homoseksualcima.
Neka se okupljaju gde i kako hoće,ali neka samo objasnre smisao.
Pa debelo već iznose njihova pitanja, javna glasila su prenela utiske sa njihove pred paradne konferencije
Medijski tretman.... nemam komentar
Po važećem brtačnom zakoniku, zajednica muškarca i žene ima se za smatrati brakom. Ali 30 budžetskih pijavica mogu nešto uraditi po tom pitanju. Slažem se sa svim iznesenim. Pozdrav.
Препоруке:
0
2
66
петак, 21 септембар 2012 20:31
Marko Gay
@ Impuls
Zašto vi branite toliko ustav Srbije kad ste izneli da vam se ta ista Srbija gadi.
Branim srpske homice, jer dobro razlikujem stvarnost od "pricimbe" i znam da su potlaceni, obespravljeni i potpuno bezopasni.
Zašto vi ljude plašite Srbijom?
Jer sam odlucan da po svaku cenu sprecim Srbe da ugroze nasu dominaciju, u sta ste vec imali prilike da se uverite i tek cete imati.
Ako bi Srbi i njima slicni narodi zavladali svetom -- sto nije nerealno posto ste brojcano nadmocniji -- homici bi SVUDA bili diskriminisani kao u Srbiji. Zar to nije opravdan razlog za OGROMAN strah?
Smejete se svojoj zemlji, a pozivate se na ustavne slobode te iste države.
Srbija nije moja zemlja. Mnogi stranci dobro govore srpski. Ne zivim u Srbiji, nisam roden u njoj, niti imam njeno drzavljanstvo...
Podržava vas 30 poslanika.
Srpski homoseksualci treba da znaju, da je NATO na njihovoj strani.
Препоруке:
0
0
67
петак, 21 септембар 2012 23:17
Impuls
Marko Gay
A jel vi znate ili nagadjate, da su oni stvarno potlačeni? Da vam se ne pričinjava? Dobro, prihvatam da želite da sprečite "dominaciju" nad vašom marginalnom grupom, ali u čemu je vaš interes? Kažete da nemate srpsko državljanstvo. Jesu li sve vaše težnje medjunarodne? Zar vi tako ne namećete srpskom narodu vaše vrednosti? Nije razlog za ogronam stah, jer su vaše težnje institucionalizovane, to jest imate podršku poslanika skupštine republike Srbije.Pa jel vi to konačno priznajete da vam novac za vaše kampanje dolaze od Nato pakta? Zašto od Nato-a kad je to vojni savez? Vi hoćete da kažete da Nato pakt podržava homoseksualce u Srbiji? Ako tvrdite da je nato na "strani" homoseksualaca u Srbiji, i pri tom to tvrdite i poučavate vaše saborce, objasnite nam motive Nato-a za to? Pozdrav.
Препоруке:
0
0
68
субота, 22 септембар 2012 03:08
Marko Gay
@ Impuls
Ako tvrdite da je nato na "strani" homoseksualaca u Srbiji, i pri tom to tvrdite i poučavate vaše saborce, objasnite nam motive Nato-a za to?
NATO smo re-definisali kao instrument za pobedu post-moderne kulture u svetu.
Kljucni aspekt post-moderne kulture je upravo prihvatanje homoseksualnosti kao normalne.
Zato se nasi ciljevi i ciljevi srpskih homoseksualaca poklapaju.
Препоруке:
0
0
69
субота, 22 септембар 2012 18:41
Impuls
Marko Gay
Vi Nato možete definisati kako god hoćete, ali je ta organizacija strogo vojnog karaktera. E sad, druga je činjenica da Nato širi "ljudska prava", avionima i krstarećim raketama. Ali to su te civilizaciske vrednosti.Nego ja bi vas nešto drugo pitao, zašto vi paradirate? Evo vi ste homoseksualac, pa ste u neku ruku legitmni da vas to pitam. Šta vi novo i revolucinarno donosite, što mi već ne znamo? Kakav kvaltativni pomak će se desiti? Hoće li većina ljudi u Srbiji živeti bolje? Hoće li se nivo svesti podići na višu stepenicu? Ili je vama bitno da opravdate grant? Čujem da jedino za ovu tematiku, trenutno daju pare na zapadu. Sve pa i komentari na nspm-u se vrednuje. Pozdrav
izdrzi vucicu sve pritiske
група са прљавим политичким циљевима, да терорише
већинску, паметнију,моралнију,духовнију и здравију
Србију. Уместо да 6.Октобра изађу на гробља, пале
освештане свеће, и полажу најлепше цвеће својим
мртвим ( па ваљда је и њих неко родио ),они су
чврсто решени да провоцирају, и то не само 1 дан,
него 6 дана.Испашће да је Београд, у ономе што је
негативно, већи "запад" од запада, а да су
београђани већи хомосексуалци, него Американци,јер
су тамо ове смешне манифестације дозвољене само у
8(словима:осам), од 50 Држава.У Србији, Земљи апсурда, се појављује нови проблем - како заштитити
интересе већине, од терора мањина каквог нема ни у
једној другој Земљи?
Ма нема везе што ова власт даје већу подршку тзв паради, битно је да нису жути на власти.
Код нас је једну лошу власт могуће скинути, једино ако ћемо довести још гору. Другачије изгледа јок.
Od atoma do najsitnije čestice,od muve do slona, od vode do vatre, važi osnovni zakon prirode:jednaki se naboji uvek odbijaju, a različiti privlače.
Pravoslavna fizika me uvek zapanjuje.
A i vaše znanje iste je za pohvalu.
Kažite mi, a kako po toj vašj verziji fizike postoji bilo koji element osim vodonika ?
Helij recimo ima u jezgri vrlo kompaktno upakovana DVA PROTONA (proton je pozitivna čestica).Ostali elementi imaju još više protona u jezgri.
I zašto po toj teoriji negativni elektron kruži oko pozitivne jezgre a ne pada u nju ?
Да не заборавимо да '' манифестација'' почиње 30. септембра, дан светитељки Вере, Наде и Љубави и да се, гле случајности, баш тако зове почетак обележавања њихове накарадности. Више него јасна провакација, упућена СПЦ и њеним верницима а прича о њиховим правима је само параван иза кога стоји сатанистичка идеологија која повезује и Pussy Riot и ''Фемен'' и разноразне НВО. Погледајте само коју заставу користе содомисти, дугине боје, које означавају завет између човека и Бога, док код '' парадера'' представља најчистије богохуљење.
'' Кто верует в Бога, тот не победим! ''
Sad pred najveci praznik je ispala velika guzva na srpskom nebu: cak i ja moram u Beograd. A cim budem ispario iz Srbije (pre parade) -- stize vam Ms Rodham -- takode pravim pravcatim avionom, a ne na metli.
Iskreno, ide mi na zivce sto ste toliko homofobicni, a znate koliko se plasim aviona i mrzim Srbiju: da niste tako tvrdoglavi, mogao sam lepo sedeti kod svoje kuce, citati novine i naci neke siromasne mladice -- sve to daleko od vas.
2. Док поступају по својим нагонима А НЕ ИСТИЧУ ИХ, ни по` бриге.
3. Кад почну да промовишу ту настраност они раде против интереса већине, тј. и против интереса државе (раде на нестанку популације). У том случају би требало да осете строгост државног апарата. Ако њихови хушкачи кажу да је то репресија, нека је онда прво укину у већини држава САД-а, нама за пример.
4. Због очигледности да из таквих веза не може произаћи ни порески обавезник, ни уплатилац социјалног доприноса, требало би им наметнути одговарајуће даџбине, како би бар новчано надокнадили штету, коју чине (само онима, који промовишу и поносе се).
Посланици, који би им се 6. октобра придружили постали би са њима противници државе, па ако нико други, ми бирачи би требало да их казнимо на следећим изборима.
И како то побија ово што рече "ОД АТОМА" ?! - да се исти полови у природи одбијају а различити привлаче?
По физици све честице у језгри имају протоне (и неутроне). Контратежа позитивном неалектрисању језгра су негативни електрони, они заједно чине атом. Сви елементи имају позитивне (протоне) и негативне (електроне) и већина има и неутроне (само водиник нема неутроне)
А хомиосексуалност нигде у природи не постоји сама по себи. Хомосексуалност настаје само од хетеросексуалности, те она (хомосексуалност) не постоји без хетеросексуалности (сама по себи), док хетеросексуалност постоји сасвим независно од хомосексуалности - сама по себи.
Пусте ли их, од мене гласа никад неће добити на изборима. Дајем пуну подршку демонстрацијама уколико се власт усуди да их пусти да оргијају по Београду са својим срамом.
Skoro svaki homoseksulac to postaje agresivnim vrbovanjem u mladosti od strane odraslog pedofila-pedera. Po objektivnim istrazivanjima,u skoro 95 posto slucajeva,uzrok homoseksualne orijentacije je trauma iz detinjstva vezana za seksualno uznemiravanje od strane odraslih pervertita-pederasta. Svaki peder je i potencijalni pedofil.
Sa eticke strane,Gej Prajd je razoran za svako tradicionalno drustvo,za svaku narodnu zajednicu.
A nasa "drzava" je vec ozbiljno uzdrmana narkomanijom,pornografijom,nemastinom,javaslukom,nasiljem svake vrste...
Каква коинциденција - баш сам синоћ завршио читање
"Невским Проспектом", приче руских класика
(од Пушкина до Набокова),издање ГРАМАТИК,Подгорица
2002., дакле у време док је Црна Гора још била
природна.
Више сте него у праву. Тек сам сада погледао у
Календар- 30.септембар- Свете мученице Вера, Нада
и Љубав и мајка им Софија.
Какво дрско посезање ових политичких манипуланата
за узвишеном српском духовношћу,како би својим
баханалијама, што више испровоцирали исконску
Христову Цркву, каквом мало ко у Свету може да се
похвали, као Српска Православна Црква.Они некако
више воле деривате, изгледају им оригиналнији.
Каква беда.
Kažite mi, a kako po toj vašj verziji fizike postoji bilo koji element osim vodonika ?
Helij recimo ima u jezgri vrlo kompaktno upakovana DVA PROTONA (proton je pozitivna čestica).Ostali elementi imaju još više protona u jezgri.
Затим. Протони као позитивне честице се налазе на окупу у језгру атома не на основу силе привлачности између самих протона (јер између њих постоји само одбојна сила, а никако привлачна!) већ на основу јаке нуклеарне силе (то је најјача сила у природи позната физици).
Некад су у школама девојчице и дечаци били строго одвојени. Па си могао видети груписане девојчице на једну страну и груписане дечаке на другу страну. Јел то значи да су они били груписани на основу међусобне привлачности, коју ви предпостављате!? Не, спољна сила, мимо њих самих их је држала тако груписане - иначе по природи девојчице и дечаци се међусобно привлаче. Свака друга привлачност је неприродна.
Господо из организације ''Параде поноса'', до победе!
То се у земљи Србији неће десити. Ово и овакво, да простите, натезање са педерима ће трајати докле траје и окупација Србије, после ослобођење од западне окупације, следи Руски сценарио.
Ima li ovo drustvo snage da ovu pojavu skrajne u tisinu intimnosti gde joj je jedino mesto?
To bi bilo kao kad bih ja rekao da mi se invalidi gade: ne bojim ih se, ali bi ih najljubaznije zamolio da ostanu u svoja cetiri zida jer ne zelim da ih vidam kako setaju po ulici i zaista ne mogu to deci da objasnim.
Vi ne razumete da je sve to sto pricate u nasoj kulturi potpuna sablazan. Uostalom, rado prevodim komentare citalaca ovog sajta na gay teme kad god hocu nekog da preplasim Srbijom.
Takode, od drveca (rat oko termina, je li strah ili prezir, ocigledno ne shvatate da je prezir jos gora stvar) uopste ne vidite sumu:
1) Gradani Srbije nemaju bar jedno elementarno ljudsko prava, konkretno pravo na izrazavanje politickog misljenja putem javnog okupljanja.
(nastavak u sledecoj poruci)
(nastavak)
2) Nepostojanje pravne drzave, tj krsenje ustava od strane vlade kao u Titovo vreme. Ustav srbije dopusta ogranicenje javnih skupova ako njihova FORMA narusava javni moral (recimo svi ucesnici su goli ili vode seks na otvorenom). Ali ako to nije slucaj, forma je pristojna, ljudi samo pricaju, ali je SADRZINA njihove poruke moralno neprihvatljiva vecini – to je politicko misljenje koje je u svim civilizovanim zemljama zasticeno -- pa cak i u Srbiji, i to ustavom.
Ne mozete uskratiti pravo na govor samo zato sto se ne slazete s porukom (ili vam se te poruke ili ti ljudi gade).
3) odsustvo medusobnog postovanja i solidarnosti gradana Srbije medusobno (od kojih se mnogi gade homica i preziru ih, gotovo kao crnce nekad).
Odgovornost je individualna. Zna se ko je zabranio gay paradu i prekrsio ustav Srbije. To nisu mediji koje ste nabrojali. Prema tome, sta bih u poseti Srbiji pricao s njima?
Ivane, sve stranke u Evropi su evropske a ne juznoamericke, te paradu "ponosa" po tom osnovu nije moguce povezati sa evropskim vrednostima. Uostalom, homoseksualizam nigde na svetu nije vrednost kojoj treba teziti.
http://srb.fondsk.ru/news/2012/09/21/da-li-ie-srbiii-od-ponosa-iedino-pre-ostala-gei-parada.html
До победе - чега и чије? Стотинак плаћених активиста, дилера хомосексуалности као "уживање" вредније од основног принципа постојања.
Шта је победа, да прихватање хомосексуалног општења постане вредност а одбијање клерофашизам?
Шта је победа, промоција сурогат мајки и неприродне породице (неприродне по начину настанка потомства)?
Шта је победа, господе из организације "Парада поноса"?
http://www.021.rs/Info/Srbija/Deo-gej-populacije-za-bojkot-Parade-ponosa.html
Та груба јаловост вашег уживања
сву вам кожу крути и љуту жеђ ствара,
а на дивљем ветру чулног лудовања
пуцкара вам месо ко застава стара.
Блудне, осуђене од света,
јурите пустињом ко што зверад бежи;
разуздане душе, коб вас прати клета,
бежите из пакла што у вама лежи.
Putem sveopsteg razvrata,korupcije,nasilja...
Zašto vi branite toliko ustav Srbije kad ste izneli da vam se ta ista Srbija gadi. Zašto vi ljude plašite Srbijom? To što ste vi ubedjeni da je Srbija "carstvo mraka" ne znači da je to zaista tako. Smejete se svojoj zemlji, a pozivate se na ustavne slobode te iste države.Vaši komentari o invalidima nisu dostojni nikakvog odgovora. Vi ste dragi gospodina homoseksualac, jeli to činjenica? Vi imate pravo da se borite za svoj sistem vrednosti. Podržava vas bar 30 poslanika, to znači da su instrumenti vašeg delovanja u najvišoj zakonodavnoj instituciji, skupštini republike Srbije.Da ne pričamo o medijima, gde se drugačiji stav, odnosno stav protiv gay parade, najstrašnije žigoše. Deplasirano je govoriti o ugroženosti pored takve podrške. Da bar kojim slučajem invalidi imaju takvu podršku, pa da barem jedan od tih "ljubitelja paradiranja", da svoju podršku njima. Zato prestanite se više pozivati na ugroženost, kad ste zaštićeni kao beli medved. Pozdrav.
I to bi rušio one sa najvećim kutlrunim značajem.
I za NVO on nije ukzradesničar.
on nije fašista.
Fašisti su samo "Obraz", "Naši" i ostali.
Ima li u ovoj zemlji javni tužilac?
http://nasisrbija.org/index.php/2012/09/21/gej-aktivista-poziva-na-rusenje-crkava-i-dzamija/
Tadić čuti.
Ćuti Čanak.
Luković.
Basara.
b92.
Studio B.
Azdejksoivćev citat:
http://www.facebook.com/azdejkovic.predrag
До победе права човека да буде оно што јесте, да каже оно у шта верује, да живи у складу са оним што га чини срећним и задовољним... а да га у томе не спречавају силе мрака и насиља.
Победа је еманципација човекове личности, који ће друге прихватати са свим њиховим различитостима. Победа је љубав, истина, правда, слобода, честитост...
Каква вешта инверзија. Постоји само један ''мали'' проблем. Те параде не би ни било, да је тако како кажете.
Ево, ја ћу се први сагласити да параде не буде, под следећим условима, које морате гарантовати Ви и Вама слични:
- хомосексуалци да се не називају погрдним именима;
- да хомосексуалци не добијају отказ на послу, ако се сазна њихова оријентација;
- да не буду предмет јавног шиканирања околине;
- да не буду предмет физичког насиља;
- да могу да се слободно крећу и окупљају на местима које сматрају адекватним;
- да могу јавно да изнесу своје мишљење и баве се питањима од њиховог значаја;
- да имају адекватан медијски третман;
- да могу слободно да ступају у брачне заједнице...
Хоћете ли се сложити?
I to one najstarije?
Kulturno najvrednije?
Lakva je to pobeda?
To nisu sile mraka i bezumlja. je li tako?
A šta je sa piramidama, one su najstarije?
Sa hramovima u Indiji i Kini?
Sa sinagogama, Jerusalimom?
Hajde, krenite u vašu rušilačku "misiju". Počnite od Gračanice. Peduhitrite šiptare.
Онај ко истерује правду на улици обично добије по глави. Бар ја тако видим на западним медијима. Наравно, изузетак су они које држава организује ради спровођења одређене политике.
Изласком на политичке манифестације се то неће решити, напротив.Како да забраните народни језик? Можда ћете забранити народ.
Има заштитник људских права. Чему он служи? Колико се таквих пријавило за угрожавање права?
Лоше је што уопштаваш најобичнију лаж.
Сигурно насиља нема више него према другима. Возачи ГСП-а су више физички угрожени.
Па нека се окупљају, као нпр. продавачице љубави. По чему су они бољи од "продавачица љубави"?
Нека организују партију и уђу у скупштину као странка. А, осим тога има и посланика који у парламенту заступају њихово мишљење. Таквих има више него оних који бране инвалиде.
Има их више на ТВ-еима него научника или професора.
Па нека ступају. Колико има невенчаних бракова, и имају иста права као и венчани. Кад добију дете, ви им честитајте.
- да се некрофили не називају погрдним именима;
- да некрофили не добијају отказ на послу, ако се сазна њихова оријентација;
- да некрофили не буду предмет јавног шиканирања околине;
- да некрофили не буду предмет физичког насиља;
- да некрофили могу да се слободно крећу и окупљају на местима које сматрају адекватним;
- да некрофили могу јавно да изнесу своје мишљење и баве се питањима од њиховог значаја;
- да некрофили имају адекватан медијски третман;
- да некрофили могу слободно да ступају у брачне заједнице уз обезбеђење валидног доказа о постојању воље Тестатора за ступање у брачну заједницу у својству брачног друга.
Надам се да ћете се и Ви сложити са овом савршено валидном молбом.
рушењем Нотр Дам де Пари.
Otkaz će homoseksualci ili svi drugi ljudi dobiti kad se zbog nekog razloga, ili neke svoje greške, ne svidjaju vlasniku firme. Ako bilo koji čovek, bez obzira koje proviencije bio donosi vlasniku firme dobit, ko bi pomislio da ga otpusti.
Na sve vrste omalovažavanja, 30 odabranih i jedini legitimni gospodar sile( naravno policija), je dokaz besmislice ovog pitanja. Da ne govorimo o sudskom epilogu, svakog vređanja.
Naravno policija garantuje sigurnost svima nama, pa tako i homoseksualcima.
Neka se okupljaju gde i kako hoće,ali neka samo objasnre smisao.
Pa debelo već iznose njihova pitanja, javna glasila su prenela utiske sa njihove pred paradne konferencije
Medijski tretman.... nemam komentar
Po važećem brtačnom zakoniku, zajednica muškarca i žene ima se za smatrati brakom. Ali 30 budžetskih pijavica mogu nešto uraditi po tom pitanju. Slažem se sa svim iznesenim. Pozdrav.
Branim srpske homice, jer dobro razlikujem stvarnost od "pricimbe" i znam da su potlaceni, obespravljeni i potpuno bezopasni.
Jer sam odlucan da po svaku cenu sprecim Srbe da ugroze nasu dominaciju, u sta ste vec imali prilike da se uverite i tek cete imati.
Ako bi Srbi i njima slicni narodi zavladali svetom -- sto nije nerealno posto ste brojcano nadmocniji -- homici bi SVUDA bili diskriminisani kao u Srbiji. Zar to nije opravdan razlog za OGROMAN strah?
Srbija nije moja zemlja. Mnogi stranci dobro govore srpski. Ne zivim u Srbiji, nisam roden u njoj, niti imam njeno drzavljanstvo...
Srpski homoseksualci treba da znaju, da je NATO na njihovoj strani.
A jel vi znate ili nagadjate, da su oni stvarno potlačeni? Da vam se ne pričinjava? Dobro, prihvatam da želite da sprečite "dominaciju" nad vašom marginalnom grupom, ali u čemu je vaš interes? Kažete da nemate srpsko državljanstvo. Jesu li sve vaše težnje medjunarodne? Zar vi tako ne namećete srpskom narodu vaše vrednosti? Nije razlog za ogronam stah, jer su vaše težnje institucionalizovane, to jest imate podršku poslanika skupštine republike Srbije.Pa jel vi to konačno priznajete da vam novac za vaše kampanje dolaze od Nato pakta? Zašto od Nato-a kad je to vojni savez? Vi hoćete da kažete da Nato pakt podržava homoseksualce u Srbiji? Ako tvrdite da je nato na "strani" homoseksualaca u Srbiji, i pri tom to tvrdite i poučavate vaše saborce, objasnite nam motive Nato-a za to? Pozdrav.
NATO smo re-definisali kao instrument za pobedu post-moderne kulture u svetu.
Kljucni aspekt post-moderne kulture je upravo prihvatanje homoseksualnosti kao normalne.
Zato se nasi ciljevi i ciljevi srpskih homoseksualaca poklapaju.
Vi Nato možete definisati kako god hoćete, ali je ta organizacija strogo vojnog karaktera. E sad, druga je činjenica da Nato širi "ljudska prava", avionima i krstarećim raketama. Ali to su te civilizaciske vrednosti.Nego ja bi vas nešto drugo pitao, zašto vi paradirate? Evo vi ste homoseksualac, pa ste u neku ruku legitmni da vas to pitam. Šta vi novo i revolucinarno donosite, što mi već ne znamo? Kakav kvaltativni pomak će se desiti? Hoće li većina ljudi u Srbiji živeti bolje? Hoće li se nivo svesti podići na višu stepenicu? Ili je vama bitno da opravdate grant? Čujem da jedino za ovu tematiku, trenutno daju pare na zapadu. Sve pa i komentari na nspm-u se vrednuje. Pozdrav