Da se malo i Amerima osveti savez i dovođenje ekstremnih islamista na vlast gde god mogu.
Preporuke:
142
3
2
sreda, 12 septembar 2012 14:58
Miroslav Anđelković
U prvi mah pomislih da je ovo ona stravična fotografija linčovanog Gadafija!
Kad ono, međutim!
Ej Hilari, Hilari, jedan naš visokoumni Srbin je još davno rekao: ''Ćud je ženska smiješna rabota!''
Preporuke:
137
5
3
sreda, 12 septembar 2012 15:12
Gavrilo
Malecki nesporazum medju partnerima i saveznicima koji terorishu ostatak sveta.
Preporuke:
116
3
4
sreda, 12 septembar 2012 15:16
s.p.Lajković
Kada su ovako čerečili Gadafija - svetskog vodju to je bilo nekako, normalno .Sada treba da nas ova slika potrese?
Preporuke:
158
3
5
sreda, 12 septembar 2012 15:17
kaca
Jos jedna "ljubavna prica" se zavrsava sa tragedijom .
Preporuke:
115
1
6
sreda, 12 septembar 2012 15:19
Gavrilo
"SAD su protiv svih pokušaja vređanja tuđih verskih osećanja, svi se jednoglasno moramo usprotiviti besmislenom nasilju koje je uzelo u danak ljudske živote", naveo je Obama u saopštenju.
Selektivni moraliteti i "kulture" zhivota.
Nije ovo rekao kada su sa ochiglednim uzhivanjem gledali ubistvo bin Ladena, Gadafija i milione drugih shirom planete.
Preporuke:
97
2
7
sreda, 12 septembar 2012 15:45
stradija
Moguće da su ovi postali nervozni zbog izostanka obećanog nato bombardovanja Sirije ili još verovatnije ameri žrtvuju svog čoveka na terenu da bi se više umešali u tamošnje poslove?!
Preporuke:
80
2
8
sreda, 12 septembar 2012 15:54
saša r.
Ne mogu da se otmem utisku da iza ovog ubistva ne stoji lično Veliki Brat! Suviše su američke obaveštajne strukture zaposele Libiju, i u ovome vidim baš njihove prste! Ako su 11. septembra mogli da žrtvuju 3000 svojih sugrađana, zašto sada zarad svog cilja ne bi žrtvovali i svog ambasadora?!?
A cilj je jednostavan i monstruozan, uvođenje potpune strahovlade i državnog terora nad građanima Libije!
Preporuke:
116
4
9
sreda, 12 septembar 2012 16:13
ilija bakic
Gospodine Andjelkovicu, Njegos nije nikad bio Srbin! Ne prisvajajte tudje!
Preporuke:
11
143
10
sreda, 12 septembar 2012 16:14
prekipelo mi je
I ja mislim kao Saša R. Ovo smo gledali bar hiljadu puta od Perl Harbora pa do Kula bliznakinja.Sprema se nekakav obračun ili sa Libijcima ili sa muslimanima ,generalno. Scenario već viđen, a iz iskustva znamo da fenomen ,,spontanog pokreta širokih narodnih masa'' ne postoji, nego je uvek vođen, na žalost, iz istog centra.
Što bi gospođa Hilari Klinton doslovno rekla: ,, Vau!''(slobodan prevod).
Preporuke:
47
0
11
sreda, 12 septembar 2012 16:17
Dimitrije
Radikalni Američka država je svrgla i ubila Gadafija eto sada ode ambasador u večna lovišta.
Preporuke:
47
1
12
sreda, 12 septembar 2012 16:22
Konobar
A gde su sada "Foke" koje su ubile onog starca na spavanju u Abotabadu ? Znali su i onda da akcijama Al Kaide u stvari rukovodi Al Zavahiri iz Egipta i da je Osama bivši. Trebao im Al Zavahiri da ruši Mubaraka i Gadafija pa mu ojačali poziciju, a sada se čedo razgoropadilo pa izmaklo kontroli kao Frankenštajn. Neka se pripreme Britanci i Francuzi i oni su nešto sumnjivo imali protiv Muhameda.
Preporuke:
60
0
13
sreda, 12 septembar 2012 16:23
Gordana
IJJJU!Otkud to?Pa sve vreme ste nas ubedjivali da su to ustvari nezadovoljni, napredni, demokratski orjentisani gradjani Libije, kao i svih ostalih arapskih zemalja koje usreciste "arapskim prolecem" tako da kamen na kamenu nije ostao.
Stvarno su to nezahvalne "demokrate".
Preporuke:
49
1
14
sreda, 12 septembar 2012 16:23
MR
Islam je ogranak hrišćanstva, a hrišćani su bili još gori kroz celu svoju istoriju. U ime nekog boga poubijali su više ljudi nego Hitler i Staljin zajedno. A evo, sad ujedaju i ruku (američku) koja ih hrani. Amerika sa NATO zemljama im je donela demokratiju.
Preporuke:
4
71
15
sreda, 12 septembar 2012 16:25
Boban.
Taman se libijci navikoše na demokratiju a ono strada ambasador.Neće Libija biti još dugo država ali će zato moće nesmetano da se eksploatiše nafta.Ambasadori su kolateralna šteta.Nas ganaju zbog paljenja ambasade šta će tek njima da rade za ubistvo ambasadora(Ode nafta za džabe).Mi smo još i dobro prošli da se to nama desilio (ubistvo ambasadora) ni Putin nam ne bi pomogao.
Preporuke:
44
0
16
sreda, 12 septembar 2012 16:34
Ambasador
Američki ambasador Kristofer Stivens je bio aktivni učesnik i koordinator "pobunjenika" u Bengaziju za vreme prevrata protiv Gadafija. Kao nagradu dobio je postavljenje na mesto ambasadora. Neki izvori su čak pomenuli da su ga možda ubili i Gadafijevi lojalisti. Možda i Slobodan Milošević ima nešto sa time, a možda i Draža, i Gavrilo Princip... Ko zna?
Preporuke:
79
1
17
sreda, 12 septembar 2012 16:36
Aleksandar
Amerikanci su jako dobro znali da su anti-gadafijevske "snage" iz Bengazija sve sami primitivci i divljaci. I sta su mislili, da se nece okrenuti i protiv njih? Video sam te divljake iz Libije proslog leta u Tunisu i sami Tunizani su samo okretali glavu i nadali se da ce uskoro otici iz zemlje.
Preporuke:
44
0
18
sreda, 12 septembar 2012 16:42
pukovnik
Hrabri Amerikanci koje smo izgubili oličenje su izuzetne službe i žrtve koju naši civili podnose svakog dana širom sveta, a sve u korist raznih Rotšilda, Rokfelera, penzionisanih generala-milijardera, itd...., dodao je Obama.
Preporuke:
45
0
19
sreda, 12 septembar 2012 16:43
old fashion Srbin
Amerikancima želim da se što pre povuku na svoj kontinent. Tako će najviše doprineti miru u svetu jer sva ova agresija i terorizam širom sveta su direktan proizvod američke "kulturne" matrice.
Preporuke:
40
0
20
sreda, 12 septembar 2012 16:47
Aleksandar
Zanima da li su ove prodemokratske snage i gosn ambasadoru kao Gadafiju zabili i zavrteli noz u zadnjicu?
Preporuke:
38
0
21
sreda, 12 septembar 2012 16:58
Student
Mislim da Amerikanci treba dobro da se zamisle nad ovom slikom jer dolazi vreme kada će takve scene postati njihova svakodnevica kako u svetu, tako i kod kuće. Imperija im se urušava.
Preporuke:
44
0
22
sreda, 12 septembar 2012 17:02
Decko iz B.
Moj utisak je da se "zapadni svet" sprema za zadnji i radilkalni potez. Tepih bombardovanje sa nuklearkama na celmo bliskom istoku i šire gde zapad gubi bitku za uticaj i resurse. Možda da sam u zadnje vreme suviše paranoičan ali mislim da ću tako da se reše dobrog dela masovne populacije i stime zgrabiti resurse u tom pojasu za duže vreme. KiM su već otrovali od zračnih bomba a izgleda da nije dosta nego mora "to još", kako vole da kažu Atlantičari! Zbog toga pare u projekte tipa PRO i sličnih stvari. Negde sam čitao da Ameri (g. Hileri Klinton) već plaćaju za povećanje civilnog društva u tim zemljama. I kako se to završilo to u Srbiji i "regijonu" znamo dobro!
Preporuke:
33
1
23
sreda, 12 septembar 2012 17:19
dragan
Šta bi.Mislim da je Gadafi ovo napravio.Živela demokratija(Američka).
Preporuke:
34
0
24
sreda, 12 septembar 2012 17:21
David Novaković
@saša r.
Nema potrebe za teorijama zavere. Ovo je posledica rušenja, sekularnih, umerenih diktatora zarad otvaranja novih žarišta. Mnogi ljudi iz zemalja u kojima se odigralo Arapsko proleće su razočarani, jer umesto demokratije i više slobode dobijaju ekstremističke stranke.
Čak je i profesor Čomski, oštri kritičar američke administracije i politike Izraela, nazvao optužbe da su SAD organizovale jedanaesti septembar apsurdnim.
Preporuke:
17
20
25
sreda, 12 septembar 2012 17:24
miroslav
Po obrascu primenjenom u drugim zemljama sada bi SAD trebalo da bombarduju Libiju ,svrgnu postojeci rezim...Ali zar ih oni nisu i doveli na vlast u jednom drugom bombardovanju...?
Preporuke:
33
0
26
sreda, 12 septembar 2012 17:36
Zoran Đorđević
Dozvoliću sebi da skrenem sa glavne teme.
Kad u Srbiji naprave antisrpski film (da ih ne ređam, ima ih mnogo), i to ne stranci, nego Srbi, mi ćutimo. Nešto tu nije u redu.
Preporuke:
57
1
27
sreda, 12 septembar 2012 17:57
Rade Petrović
Gospodine Alija Bakiću, molim vas lepo da mi pošaljete vašu adresu kako bih vam mogao dostaviti knjigu Gorski vijenac.
Vama ostavljam da prebrojite koliko se puta u tekstu pominje Srpstvo i srpsko ime.
No kako ovo delo još nije prevedeno na novo-crnogorski oprostićete mi što će primerak biti na engleskom jer vi montenegrini ovaj jezik razumete bolje nego onaj kojim govore Crnogorci.
S poštovanjem,
Rade Petrović
Preporuke:
99
0
28
sreda, 12 septembar 2012 19:34
Bok
Čuo sam da su zapravo već preveli Gorski Vijenac na crnogorska slova ( u najmanju ruku ) sa novim slovima sj i žj. Da li su šta brisali ne znam. Shvataju pravi Crnogorci da Njegoš nije njihov, i ne insistiraju puno na njemu, makar ne još u ovoj fazi dok im se nacija još ne ustabili.
Preporuke:
39
0
29
sreda, 12 septembar 2012 19:45
Nikola Petković
Ooooooooo Ilijo Bakiću. Njegoš je rođen kao Srbin, vladao je kao Srbin i umro je kao Srbin. To vi montenegrini NIKADA ne možete osporiti.
Preporuke:
51
0
30
sreda, 12 septembar 2012 19:55
posejali smrt, sad je žanju
Kako seju, tako žanju.
Ima Boga i više pravde - iako, s druge strane, šteta je za svako ljudsko ljudsko biće koje nasilno izgubi život.
Preporuke:
19
1
31
sreda, 12 septembar 2012 20:16
Zoran
Zna li neko da mi objasni zasto su ovi ljudi zbog loseg prikaza Muhameda ubili americkog ambasadora. Sto nisu ubili nekog rezisera, pisca scenarija, glumca, urednika, novinara, moderatora internet strane ili bar portira u nekoj informativnoj agenciji. Nije valjda da je americki ambasador surfovao po internetu i pisao komentare na tom sajtu. Doduse ima ambasadora (i to visoko razvijenih zemalja) koji gledaju "Farmu" i reaguju na izjave polupijanih pevaca i pevacica ali to valjda ne radi americki ambasador. Zasto nije ubijen ni Ruski ni Kineski ni Indijski ni Brazilski ambasador. Ni oni nisu muslimani.
A mozda i americki pretsednik nije bas dobro obavesten kada objasnjenje za ovakav akt nalazi u pogrdnom prikazu Muhameda.
Preporuke:
25
0
32
sreda, 12 septembar 2012 20:22
Sofronije
@ Decko iz B
To sto si paranoican ne znaci da nisi u pravu.
Preporuke:
15
0
33
sreda, 12 septembar 2012 20:27
seljak bezemljaš
&Alija Bakić
Kada si ga optuživao za etničko čišćenje,zbog istrage poturica,onda ti je bio Srbin.
Preporuke:
46
0
34
sreda, 12 septembar 2012 20:52
Dr
radi se o sledecem :
http://www.youtube.com/watch?v=qmodVun16Q4&feature=related
... netso kao Srdjan Dragojevic i Parada .
Preporuke:
6
0
35
sreda, 12 septembar 2012 22:29
milo
Kad gledam ovu sliku stalno mi pred očima kako su ovako vucali tjelo ubijenog Gadafija
To što misliš drugome poželi i sebi da te kletva sudbine nikad stigla ne bi!!!
Preporuke:
14
0
36
sreda, 12 septembar 2012 22:31
predviđanje
Ubeđen sam da će ovako za koju godinu biti na Kosmetu, ako ostane u vlasti Šiptara i pod američkim dobročinitelnim patronatom koji će im postati vlasnici zemlje, vode, ruda, telefonije, ...
Preporuke:
14
0
37
sreda, 12 septembar 2012 23:13
Beli Orao
Ljudi pustite se ""Bakića. Pa taj Njegoša ni na latinici ne zna da čita.
Libija. Braćo čuvajte se.
Preporuke:
17
0
38
četvrtak, 13 septembar 2012 00:19
Lav
Klepili ga Osmanovi naslednici !
Preporuke:
6
0
39
četvrtak, 13 septembar 2012 05:22
Srboljub Savic
Fotografija: Obama i Hilari Klinton
Naredili (Hilari direktno, pred TV kamerama)
ubistvo Gadafija (zatim Bin Ladena)i povukli
vezu do "okdaca" i ubistva svog ambasadora i
jos trojice.Prica o "filmu", "reziseru"-
"Jevrejinu", jos mutna.
Ambasador, "kolateralna steta", a korisna.
Medjutim, ne sme se iskljuciti provokacija,
sa ciljem da se izazove sukob Izraela sa svima
oko njih.
Ni ideja, ni akteri "konacnog resenja jevrejsog
pitanja" nisu proslost.
Jevreje koje nisu unistili u zemljama Istocne
Evrope i SSSR, "namamili" su u Izrael. Od "kuca",
poneli su i sav novac, talente, znanja, mladost,
veru, ...
Umesto gasnih komora, namenjen im je prljav,
neravnopravan rat sa celim muslimanskim svetom.
"Americka konjica" "ujahace", kao i 1945, da
izmiri mrtve i iskoristi jos vise nafte i rada
zivih Arapa, Iranaca, ...
S. Savic
Preporuke:
8
0
40
četvrtak, 13 septembar 2012 08:54
Vuk
Libija i Egipat to su one zemlje sto su im Amerikanci u "arapskom prolecu" uveli demokratiju.Jeste,jeste to su te.E pa onda iskali ste evo vam ga.
Preporuke:
5
0
41
četvrtak, 13 septembar 2012 09:12
Radamila
Što se velikog Njegoša i «Gorskog vijenca» tiče, čitala sam ga na ruskom. Odličan prevod. Mislim da crnogorski jezik još mlad (2-3 godine), da još ne postoji, da je tek u formiranju, da ga niko nije naučio, zato nije toliko bogat da remek delo mogu da se prevedu.
Imam izvanredan prevod Andrićevog epa "Na drini ćuprija» (Die Brücke über die Drina). Zašto pominjem nemački? Crnogorci mogu za svoj jezik da obogate nemačkim iskustvom. Za glas «Č» nemci imaju četiri znaka (tsch). Latinski prilično znam, napr 1. Deklinacija: terra,terae, a 5 - res, rei, rei, rem. res, re - res, rerum, rebus, res res, rebus tj (in medias res) ili his, hec, hoc, horum.... Vatikanski ne znam, ali Crnogorci kod njih mogu da dobiju savet, da neki glas napišu sa 5-6 znakova, napr. da za glas dz, da ukradu pet znakova - ὣ҂ҀȢȸѬ. Ili da za sve glasove izmisle potpuno nove znake, šta će im srpski. Mogu da idu tolikonapred da promene glasove, da malo treniraju, to bi bilo u njihovom stilu.
Preporuke:
8
0
42
četvrtak, 13 septembar 2012 09:16
Radmila
NastavakŠto se Amerike tiče - sve im se polagacko vraća.Ko prvi izvadi mač, otseče mu glavu.Pomagač u agresiji i uvođenju demokratije u Libiji (i šire) zaslužio je nagradu. Predlažem da SB UN u misiju upute Aj Sarija (tur. aj = sveti) i Vokera, sa Natašom i Sonjom da ispitaju slučaj. Oni se razumeju u zločine nad srbima. Možda je ubica onaj isti koji je streljao, a zatim zapalio našeg momka u njihovoj ambadsadi u Beogradu.Da je živ Milošević,šta bi im radio?
Preporuke:
4
0
43
četvrtak, 13 septembar 2012 09:23
Baša Mrkalj
Kratak je put od demonstranata do radikalnih islamista.
A neka se svi mediji koji su bez razmišljanja prevodili američke vesti i zvali ih demonstrantima sada zapitaju.
Preporuke:
4
0
44
četvrtak, 13 septembar 2012 10:27
Pirmate se kao pelcer
Dobili su džaba anftu.
Dobili da zapsole svoje propale firme na "rekosntrukciji" LIbije.
I šta sad njima znači par života, nekih konzula, boranije...
Ne bi me čudilo da su znali za taj napad ali ga nisu sprečili...
Kad ono, međutim!
Ej Hilari, Hilari, jedan naš visokoumni Srbin je još davno rekao: ''Ćud je ženska smiješna rabota!''
Selektivni moraliteti i "kulture" zhivota.
Nije ovo rekao kada su sa ochiglednim uzhivanjem gledali ubistvo bin Ladena, Gadafija i milione drugih shirom planete.
A cilj je jednostavan i monstruozan, uvođenje potpune strahovlade i državnog terora nad građanima Libije!
Što bi gospođa Hilari Klinton doslovno rekla: ,, Vau!''(slobodan prevod).
Stvarno su to nezahvalne "demokrate".
Nema potrebe za teorijama zavere. Ovo je posledica rušenja, sekularnih, umerenih diktatora zarad otvaranja novih žarišta. Mnogi ljudi iz zemalja u kojima se odigralo Arapsko proleće su razočarani, jer umesto demokratije i više slobode dobijaju ekstremističke stranke.
Čak je i profesor Čomski, oštri kritičar američke administracije i politike Izraela, nazvao optužbe da su SAD organizovale jedanaesti septembar apsurdnim.
Kad u Srbiji naprave antisrpski film (da ih ne ređam, ima ih mnogo), i to ne stranci, nego Srbi, mi ćutimo. Nešto tu nije u redu.
Vama ostavljam da prebrojite koliko se puta u tekstu pominje Srpstvo i srpsko ime.
No kako ovo delo još nije prevedeno na novo-crnogorski oprostićete mi što će primerak biti na engleskom jer vi montenegrini ovaj jezik razumete bolje nego onaj kojim govore Crnogorci.
S poštovanjem,
Rade Petrović
Ima Boga i više pravde - iako, s druge strane, šteta je za svako ljudsko ljudsko biće koje nasilno izgubi život.
A mozda i americki pretsednik nije bas dobro obavesten kada objasnjenje za ovakav akt nalazi u pogrdnom prikazu Muhameda.
To sto si paranoican ne znaci da nisi u pravu.
Kada si ga optuživao za etničko čišćenje,zbog istrage poturica,onda ti je bio Srbin.
http://www.youtube.com/watch?v=qmodVun16Q4&feature=related
... netso kao Srdjan Dragojevic i Parada .
To što misliš drugome poželi i sebi da te kletva sudbine nikad stigla ne bi!!!
Libija. Braćo čuvajte se.
Naredili (Hilari direktno, pred TV kamerama)
ubistvo Gadafija (zatim Bin Ladena)i povukli
vezu do "okdaca" i ubistva svog ambasadora i
jos trojice.Prica o "filmu", "reziseru"-
"Jevrejinu", jos mutna.
Ambasador, "kolateralna steta", a korisna.
Medjutim, ne sme se iskljuciti provokacija,
sa ciljem da se izazove sukob Izraela sa svima
oko njih.
Ni ideja, ni akteri "konacnog resenja jevrejsog
pitanja" nisu proslost.
Jevreje koje nisu unistili u zemljama Istocne
Evrope i SSSR, "namamili" su u Izrael. Od "kuca",
poneli su i sav novac, talente, znanja, mladost,
veru, ...
Umesto gasnih komora, namenjen im je prljav,
neravnopravan rat sa celim muslimanskim svetom.
"Americka konjica" "ujahace", kao i 1945, da
izmiri mrtve i iskoristi jos vise nafte i rada
zivih Arapa, Iranaca, ...
S. Savic
Imam izvanredan prevod Andrićevog epa "Na drini ćuprija» (Die Brücke über die Drina). Zašto pominjem nemački? Crnogorci mogu za svoj jezik da obogate nemačkim iskustvom. Za glas «Č» nemci imaju četiri znaka (tsch). Latinski prilično znam, napr 1. Deklinacija: terra,terae, a 5 - res, rei, rei, rem. res, re - res, rerum, rebus, res res, rebus tj (in medias res) ili his, hec, hoc, horum.... Vatikanski ne znam, ali Crnogorci kod njih mogu da dobiju savet, da neki glas napišu sa 5-6 znakova, napr. da za glas dz, da ukradu pet znakova - ὣ҂ҀȢȸѬ. Ili da za sve glasove izmisle potpuno nove znake, šta će im srpski. Mogu da idu tolikonapred da promene glasove, da malo treniraju, to bi bilo u njihovom stilu.
A neka se svi mediji koji su bez razmišljanja prevodili američke vesti i zvali ih demonstrantima sada zapitaju.
Dobili da zapsole svoje propale firme na "rekosntrukciji" LIbije.
I šta sad njima znači par života, nekih konzula, boranije...
Ne bi me čudilo da su znali za taj napad ali ga nisu sprečili...