A cela EU elita sedi danas kod Tacija, Tadic (bivsi predsednik republike srbije) se sa njim licno rukovao, piter fejt lepo prica sa dacicem i tomom, a ovi nas ubedjuju da je EU spas za srbiju...po ovome navedenom, ja sam totalno lud a ovi sto se rukuju i hoce da pregovaraju sa Tacijem su pametni i spadaju u politicku elitu...
setite se samo progona porodice ratka mladica...ali smo morali da ga uhapsimo radi nas i EU....taj isiti EU ide u goste i podrzava coveka koji je komandovao vadjenju organa zivim ljudima, a mi se spremamo da sa njim pregovaramo i da pravimo bolne ustupke (tako kaze vucic)....ili mozda nije sve to tako, nego ja pogresno vidim, cujem i razumem.
Preporuke:
133
3
3
ponedeljak, 10 septembar 2012 20:48
DRagan
Samo treba biti oprezan i paziti da svedok nije podmetnut. Da se neko ne nasanka kao onda "pametni" Vuk Drašković na stan Mile Štule.
Preporuke:
68
3
4
ponedeljak, 10 septembar 2012 20:49
Nije nego
Malo ste pogrešili. Nije ,,stravično svedočenje zaštićenog svedoka o trgovini organima OVK'', nego valjda svedočenje o stravičnim zločinima... Nije svedočenje stravično, nego su stravični zločini.
Preporuke:
145
2
5
ponedeljak, 10 septembar 2012 21:53
Svedok
Da su žuti, sa svojim "vođom", na vlasti, ovog svedočenja na RTS ne bi bilo. Umesto toga imali bismo emisiju neke "Olje" il tursku seriju, ili neku šund predstavu.
Preporuke:
94
3
6
ponedeljak, 10 septembar 2012 21:57
Saša
I ovaj svedok će izvršiti "samoubistvo iz zasede" kao i mnogi drugi. Dovoljno je da ga samo vidi američki tužilac Vilijamson (a moraće), i njegov identitet će biti provaljen. A Šiptari nisu mi. Oni surovo kažnjavaju izdaju nacionalnih interesa.
Preporuke:
108
3
7
ponedeljak, 10 septembar 2012 22:29
Leteća Srpska Cokula
Teško državi i narodu u kojoj on isterava pravdu.
Preporuke:
44
2
8
ponedeljak, 10 septembar 2012 22:34
taras buljba
zalosno je sta se desava.samo mi nije jasno kako gopoda sa zapada mogu da velikaju tzv republiku kosovo posle ovog dogadjaja???
Preporuke:
52
2
9
ponedeljak, 10 septembar 2012 22:45
Mokranjac
Do nedavno, Vukčević i Vekarić su se veoma uporno i u kontinuitetu bavili uglavnom "srpskom stranom" rata i u pretkrivičnom postupkunavodnim ratno-huškaškim angažmanom srpskih novinara. Čak su u njihovoj režiji i knjigu objavili o tome o trošku jedne nemačke fondacije. Vekarić je našao vremena da inspiriše i autore filma "Ustanička ulica" o riѕicima njegove profesije u otkrivanju ratnih ѕločina. Sada su iskopali ovog svedoka apsolutno u cilju neutraliѕacije njihovog dosadašnjeg rada i preporuke novim vlastima u Srbiji!
Preporuke:
55
2
10
ponedeljak, 10 septembar 2012 22:49
Miki BG
Kamo sreće da ovo nešto pomogne. Bar da krene istraga sa mrtve tačke. Sumnjam, na žalost, da će se to dogoditi. Svedok kao svedok i nije neki veliki materijalni dokaz, ali jeste dobar putokaz za dalju istragu. Kako je, medjutim, svetska javnost do sada gledala na sve ovo, nisam baš uveren da će sve tio imati odjeka. Kao i vreme kada su naši izašli u javnost sa ovim svedokom. Stiče se utisak da je to kontra ukidanju nadgledane nezavisnosti. Ili je trebalo ranije ili kasnije. Nikako baš danas, jer se info o tome izgubila ne samo u Prištini, već i u Briselu, a tako će biti - plašim se - i na drugim mestima gde se odlučuje o nezavisnosti Kosova i istrazi o trgovini organima Srba i nealbanaca na Kosmetu i u Albaniji. Zašto niko od naših najviših zvaničnika nije jasno politički osudio zahtev Kosova da dobije pozivni broj Albanije? Zar to nije najbolji dokaz o namerama da se osnuje Velika Albanija? Zašto ćuti predsednik Nikolić? Zašto se nije oglasio i povodom godišnjice Oluje?
Preporuke:
48
1
11
ponedeljak, 10 septembar 2012 23:11
Zoran Đorđević
Zašto ćuti predsednik Nikolić? Zašto se nije oglasio i povodom godišnjice Oluje?
Sačekajmo da se vrati iz Moskve.
Preporuke:
45
3
12
ponedeljak, 10 septembar 2012 23:31
Nadgledac
Ovi sto su do juce nadgledali nekakvu "nezavisnost" su isto tako nadgledali i ove "operacije" nad zarobljenim Srbima. I dokle god Srbija i ova vlast hrli u zagrljaj ovim nasim "prijateljima" sto vole da nas nadgledaju (kako umiremo) ovom narodu i drzavi dobro biti nece...
Preporuke:
58
1
13
ponedeljak, 10 septembar 2012 23:38
Miladin Zeković
Sva ova priča je ŠARENA LAŽA
Preporuke:
7
71
14
utorak, 11 septembar 2012 00:08
Miladin Zeković
Mislim DA ĆE SE TO SVE PRETVOTITI U ŠARENU LAŽU.Ne verujem da će iko ikad odgovarati za zločine nad Srbima. Ti zločini su dozvoljeni. Nažalost.
Preporuke:
31
0
15
utorak, 11 septembar 2012 00:11
Jovan Nenad
Nadam se da tuzilastvo (to jest ljudi iz sluzbe sa nase strane) imaju promisljenu dugorocniju startegiju. Ovo je svakako potresno ( i najverovatnije istinito) ali za sada pravno tanko, mora se pokazati cvrst dokaz. I ja mogu izjaviti na TV da sam
spasavao zirafe od aktiviranog vulkana...
Preporuke:
4
12
16
utorak, 11 septembar 2012 00:25
Rin o-o to
Rat i mir deli zavesa svesti. Kada se tom svešću kooordinisano, masovno (najvećim svetskim medijima, upregnutim) propagandno manipuliše u saldu se dobije obavezni srpski poraz. Ono što je nepojmljivo u miru, do animalnog, dešava se u ratu. Kada se ta zavesa pomeri, iz ugla mira onda se otvara pogled u pakao. ZAŠTO JE 20 GODINA POMERANA SAMO SRPSKA ZAVESA? Šta je poenta zločina prema srpskom narodu i poenta antisrpske propagande ( što je zajedno imalo za cilj sakaćenje srpskog naroda i srpske države i posledično stvaranje fantomskih antisrpski udruženih novotvorina, udruženih i danas)?
Preporuke:
14
0
17
utorak, 11 septembar 2012 00:26
Rin o-o to
... Propagandni paroksizam o samo srpskim zločinima (POMERANjE SAMO SRPSKE ZAVESE u zadatoj jedinici vremena , koncentrovano – 10 godina) , dakle selektivan, imao je za cilj stvaranje arteficijalnog ambijenta koji znači apsolutnu srpsku krivicu i propagandni linč protiv čitavog jednog naroda što je značilo afirmaciju zločina protiv spskog naroda na terenu ali i otimanje srpskih teritorija u političkom smislu. U međuvremenu, nastale su karikaturne države i sporadična i opet selektivna priča o zločinima drugih protiv Srba koja po intenzitetu nema onaj značaj strateškog tipa jer je genocidni posao protiv srpskog naroda već završen i institucionalizovan (nastankom fantom država). Cela ova prevara ne može biti istorijski verifikovana već će biti oborena i ispravljena, ne zbog Srba nego zbog svih drugih koji su srpskom narodu naneli egzistencijalnu štetu. U to ne treba sumnjati. Pitanje je vremena!
Preporuke:
14
0
18
utorak, 11 septembar 2012 00:45
Zoran
Saša
I ovaj svedok će izvršiti "samoubistvo iz zasede" kao i mnogi drugi. Dovoljno je da ga samo vidi američki tužilac Vilijamson (a moraće), i njegov identitet će biti provaljen. A Šiptari nisu mi. Oni surovo kažnjavaju izdaju nacionalnih interesa.
/////////
Da damo Rusima da ga čuvaju?
Preporuke:
20
0
19
utorak, 11 septembar 2012 00:58
stradija
Ako su mnogi Srbi zaboravili Jasenovac,Oluju,jer se jelte nije njima ili nekom njima bliskom desila(o),ovo će im biti tek jednovečernja trenutna senzacija.
Preporuke:
20
1
20
utorak, 11 septembar 2012 01:44
micky
Odmah da se svedok prosledi Taciju ili Briselu da oni "ispitaju" slucaj Obradovace NATO-fasiste
Preporuke:
3
5
21
utorak, 11 septembar 2012 02:28
Anonimna Srpkinja
@taras buljba
Zato sto tom gospodom vlada bog novca, to jest znamo vec ko je njihov bog. Zato sto je sve danas roba pa cak i ljudsko telo za takvu gospodu. Zato sto ta gospoda smatraju da mi narodi starog kova sa tradicijom i verom u jednoga Boga sa tri lica netreba vise da postojimo, jer smo pretnja njihovom poretku.
Preporuke:
13
0
22
utorak, 11 septembar 2012 05:09
Srboljub Savic
Cemu i kome sluzi opis "operacije"?
Izvestaj Dika Marina nije "knjizevni rad", vec vrlo
ozbiljan i odgovoran izvestaj.
Istraga i detalji su za strucne-policju, lekare, ...
Nasilno uzimanje organa, uz ubijanja zrtava-Srba je
niz zlocina. Inspiracija i komercijalizacija je dosla
sa druge strane. Ta strana je mocna medjunarodna
grupa, gde su i oni koji su polozili zakletvu, kao
svi lekari. Iz Indije, Pakistana, Bangladesa, ...
dolaze price i pokazuju se jasno vidljivi oziljci,
nesrecnika koji su preziveli. Hiljade dece, kojima
su uzete oci, nisu ostavleni da pricaju-svedoce.
Kod nas, ti, predvodjeni poznatim, koji "ne poznaje
granice", organizovao je "bolji biznis". Albanci
"operisu" i ubijaju "neprijatelje" a on dobija
jeftino a prodaje (kanali odavno postoje)skupo.
Medjutim, ni pokusaja da se dobiju podaci o letovima
spec. aviona-odakle/gde (kao sto su utvrdjeni
svi letovi za CIA). Nije tesko doci do podataka o bolnicama, hirurzima, falsh dok., pacijentima.
S. Savic
Preporuke:
21
0
23
utorak, 11 septembar 2012 06:54
Hoce vuci da trag vucji zametnu!
Sta, poceli Vekaric i Vukcevic da rade svoj posao?
Preporuke:
14
1
24
utorak, 11 septembar 2012 08:21
imali nekoga
U Francuskoj da najzad pita Yann Gozlana i njegove glumce kako i zasto su napravili film Captifs 2009 u jeku otkrivanja trgovine organima?
Preporuke:
15
0
25
utorak, 11 septembar 2012 08:57
Brane2
Ne sumnjam da se neko u Hagu potrudio da "izgubi" priložene materiale i nije mi teško da poverujem u takvo nešto.
Ali ovaj svedok...
Slažem se sa onima koji misle da je namešten.
Totalno čudna priča. Koja bi se to organizacija pobrinula za sve ( transport itd) a vađenje organa poverila nepismenom i ne baš inteligentnom poluvojniku ?
Da stvar bude neverovatnija, tip sve potrebno savladava na "šnelkursu" i obavlja na praktički bilo gde, bilo kada i bez posebnih alata !
Ne verujem da je za vađenje organa dosta i mesar. Ipak nije svejedno kome je taj organ uzet ( njegova istorija i podaci), sterilnost uslova i način oduzimanja.
Jako "jednostavna" priča.
Preporuke:
9
26
26
utorak, 11 septembar 2012 09:08
vojvoda
Ok,recimo da je ovo istinit svedok.Sad kamere u ruke i trk kod Kandicke i u ostale NVO da nam objasne sta se desava...
Preporuke:
15
1
27
utorak, 11 septembar 2012 09:19
Brane2
A što se tajminga "kako baš sad" tiče, ne čini mi se posebno sporan.
Isto tako je izašlo i priznanje nemačke ekipe, koja je snimila materiale upotrebljene kao razlog za početak NATO napada.
Priznanje je izašlo skoro na dan kad je Jahjaga počela da pravi probleme a saopštilo to, da su bili snimci nameran falsifikat.
To, da su snimci bili očigledno upotrebljeni kao "odgojna mera" im nije umanjilo vrednost.
Preporuke:
2
22
28
utorak, 11 septembar 2012 09:28
jednostavno@Brane2
Pitate zašto bi poverili polupismenom čoveku takvu operaciju? Zato što su imali tržište organa, kulturne naručioce(imali su informatiku u školi, što bi vi rekli)koji nisu želeli da prljaju ruke i najvažnije - neiscrpan izvor besplatnih tela zamorčića tj. Srba. Pravi doktori kojih nisu imali mnogo, trebali su im za njihove ranjenike. Njih nisu mogli da ubijaju ako odbiju da rade ovo što je radio polupismeni vojnik, jer lekari su im trebali. Da ne pominjem koliko je (i u svetu) uzak krug kardiohirurga stvarno obučenih za stručno vađenje srca donora.
Sa vaše strane je neshvatljivo jednostavna dilema - do koje granice ide BOLESTAN UM koji u ratnim uslovima živim osobama uzima organe i da li mu je cilj da žrtva preživi. Postavljati pitanja STANDARDA (higijene i stručnosti)kod takvih monstruma, krajnje je naivno, da ne kažem nešto teže.
Preporuke:
18
1
29
utorak, 11 septembar 2012 09:39
Milijana Kovačević
- Ne želimo politizaciju ovog slučaja. Mislim da je svakom u interesu da se ovaj zločin trgovine ljudskim organima istraži do kraja. Nadam se da ćemo za to imati podršku tužioca Klinta Vilijamsona i EULEKS-a - naveo je Vekarić. Vađenje organa zarobljenim Srbima na živo jeste zločinčka politika Evropske Unije i Sjedinjenih Američkih Država u cilju zastrašivanja i prooterivalja Srba sa Kosmeta. Braćo Srbi i sestre Srpkinje vreme je za ustanak ukoliko se odmah ne prekinu svi pregovori sa ѕlikovcima iz Prištine,EU i SAD.
Preporuke:
7
0
30
utorak, 11 septembar 2012 09:45
ANTA
Da li se neko seca, pre par godina, taj isti Vekaric je izjavio da je pronadjena masovna grobnica sa stotinama tela ubijenih Albanaca kod Novog Pazara... posle se ispostavilo da tek treba da kopaju tu grobnicu... a posle par meseci je stiglo i saopstenje da zapravo ta grobnica i nije nadjena... Plasim se da je i ova akcija Vekarica u tom pravcu..odnosno da se radi o namestaljki koja treba da prikrije prave dokaze...
Preporuke:
13
0
31
utorak, 11 septembar 2012 09:53
Kosovar
Ko veruje u ovu pricu neka pokusa da izvadi srce od neanestezirane kokoske ili svinje.
Preporuke:
4
18
32
utorak, 11 septembar 2012 09:56
Brane2
@jednostavno:
Pravi organi se koriste za rpave stvari. Srce pumpa krv, mozak obrađuje informacije a pozadina je podloga za kičmu.
Pokušajte da za razmišljanje locirate i koristite pravi alat, mada je neki drugi možda prijatniji.
Prvo, "izvor zamorčića" je bio daleko od neicrpnog i čak i po najžešćim verzijama možda tamo negde oko onoga, što je krišom zakopano Albanaca samo na području Batajnice.
Drugo, ne razumem kako bi korišćenjem totalnog analfabete to neko mogao da ima "čiste ruke". Pa njega pokušavaju sad da iskoriste kao svedoka !
I ne znam kako može neko da organizuje sve, ali da mu eto nestane "pravih doktora". Srce se ne daje džabe i ako ima para za sve ostalo, što naručioc ne bi platio i nekog recimo pakistanskog doktora baš za to ?
Doktor na bojnom polju sigurno nije isto što i kirurg za presađivanje ( makar i "samo" oduzimanje) organa.
Preporuke:
1
18
33
utorak, 11 septembar 2012 10:01
brane2
@jednostavno:
Ne postavljam ja pitanje higiene zbog žrtve, nego zbog naručioca. Jasno mi je da u toj situaciji niko nije mario za zdravlje žrtve.
Ali ako je recimo neko platio za srce, valjda mu je u interesu nezaraženo i zdravo srce ?
Preporuke:
4
15
34
utorak, 11 septembar 2012 10:07
Peter RV
Nikakva ozbiljna istraga nije moguca.
. Pogledajte situaciju.
Bernard Kusner bi trebao da sjedne na optuzenicku klupu sa turskim i izraelskim doktorima koji su presadjivali organe (a da ne govorimo o 'ministrima' postovane Pristine gdje se nalazi spomenik Bilu Klintonu!)
Uvrijedit toliko licnosti i drzava, zbog cega ili koga? Pripadnika jedne nacije koja je vec ozloglasena kao nacisticka,genocidna,' bez prava na sopstvenu drzavu'?
Radi se samo na tome da se stvari toliko zagade sa laznim svjedocima da ce se sve zavrsit sa -smijehom.
Preporuke:
12
2
35
utorak, 11 septembar 2012 10:07
@Kosovar
Može i drugačije, ko veruje u dobrotu šiptara, neka se preseli u srpske enklave.
Preporuke:
20
0
36
utorak, 11 septembar 2012 10:40
jednostavno@Brane2
E kad ne bi upleli grobnicu kod Batajnice (iako je iz drugog svetskog rata),ne bi bili Brane2.
Opet Vi jedan sulud zločin pokušavate da sagledate kroz norme.
1. DIREKTNI naručio apsolutno zna koji je legalan put da se dođe do organa - lista čekanja. Čim je odustao od nje i krenuo u samostalnu potragu za organom, uz to višestruko jeftinijem, pristao je na lov u mutnom. Ne kažem da je pristao i da na ovakav način spasi svoj život, ali ga je nesvesno omogućio.
2. Presađivanje organa, čak i u svim propisanim uslovima, prati visok stepen rizika od infekcija. Eto pokrića za neuspeh polupismenog vojnika kome je od stručnosti bio potreban samo JAK ŽELUDAC.
3. Kao dete vojnog lica, znate da se nekada za zaboravljenu generalovu šapku išlo avionom.
Zato organizacija transporta u armijama koje imaju para, i nije neki problem, osim ako verujete da se u avionu nalazio putni nalog za preuzimanje organa iz stručne bolnice u Tirani.
4.Odrastite Brane2, vreme vam je.
Preporuke:
13
0
37
utorak, 11 septembar 2012 10:40
Brane2
@PeterRV:
I meni se čini, da bi tu moglo da se radi samo o manevru, da se srpska strana navuče u neke "hrabre" tvrdnje, koje bi se onda opovrgle zajedno sa ostalim slučajevima, koji možda još nisu otkriveni ili su prikriveni ali imaju možda bitno solidniju osnovu.
Cela priča kao da je rađena za film i "kalibrirana" baš za što veći i emocionalniji odziv srspke javnosti.
Recimo to, da žrtva nije uspavana pa se eto budi baš nasred operacije bar meni deluje ko naručeno za film.
Ima svakakvih psihopata ali zašto bi neko slao praktički neobučenog poluvojnika da seče živog i svesnog čoveka ?
Niko iole racionalan, ko drži do nekog stanja morala u svojim jedinicama ne bi uradio takvo nešto.
Zašto zamarati neko "topovsko meso" takvim stvarima, koje još uz to može ladno da ode i svedoči kasnije ?
Zašto to ne poveriti nekome ko je za takve stvari debelo plaćen ? I zašto bi taj operisao svesne ljude ?
Pored svih para uloženih u taj pothvat eto nema para za anestetik ?
Preporuke:
1
14
38
utorak, 11 septembar 2012 11:06
Brane2
@jednostavno:
4.Odrastite Brane2, vreme vam je.
kad smo već kod odrastanja, mogli biste da prestanete da dajete pluseve SAMI SEBI.
Ne priliči onaniranje i to još na javnom mestu u pravoslavnom svetu.
Nije da marim za te stvari, meni su plus/minus/ići totalno bez smisla, ali kod vas to nisam mogao a da ne primetim.
Totalno svež post a već ga je neko "odobrio".
Rekoh ajde možda je slučajno, kad ono nije, nego u pravilu.
Preporuke:
2
14
39
utorak, 11 septembar 2012 11:48
jednostavno@Brane2
Oko brzih pluseva, slažem se da je čudno. Da li ih stavlja neki uamljenik kome je interesantna naša prepiska ili ja, ostavljam vama da odlučite, šanse su 50%-50%.
Ostavite sujetu po strani (ako možete) i razmislite o
našoj prepisci i argumentaciji.
Preporuke:
12
0
40
utorak, 11 septembar 2012 12:17
Brane2
@jednostavno:
Ukratko:
AD1: in/Direktni naručioc zna (bar nešto) o prirodi posla ali ko kaže da se slaže sa "turskom robom" ?
Da ja treba da iskeširam brdo para za srce, složio bih se možda sa ilegalnošću posla (zato ga i plaćam na kraju krajeva) ali sigurno se ne bi složio sa robom koju je eto tamo nekom izvadio neki mesar a kuriri švercovali u vlastitim gaćama.
AD2: Ne vidim to pokriće. Ako debelo plaćam nešto onda sigurno ne pristajem na "ako radi, radi" princip. SIGURNO bi me zanimali poreklo i kvalitet i materiala i usluge.
Iz toga proizlazi da uz sve rizike izvođaču poslova se ne bi isplatilo da upošljava baš slučajne prolaznike.
AD3: Išlo se po šapku avionom. Ali baš zbog toga se to zna. Ima ljudi koji pričaju. Da li ste sigurni da bi kao dobavljač izabrali baš taj kanal "odlapelih generala" ?
Preporuke:
0
11
41
utorak, 11 septembar 2012 12:46
crno beli Brane2
OPET VI TERATE SVOJE!
Ajmo unazad, da li su generali pričali o šapki ili sitna boranija? Naravno sitna boranija kojoj većina nije verovala, jer gde će general da bude tako bahat i kako je moguće jednostavno "upaliti" avion i poleteti, gde je najava leta, gde su službe... pa nije to fića.
Direktni naručio NEMA VREMENA za ta vaša razmišljanja jer ga brza smrt čeka u svakom slučaju. Bez organa umire, na listi čekanja je ali mnogo ih je pre njega... Direktni naručilac nema šta da izgubi, može samo da dobije.
A onaj ko nabavlja organ - e njega zanimaju PARE, kao i narko dilera, trgovca robljem i td...
A OVK ZANIMA NESTANAK SRBA UZ ZARADU.
Preporuke:
5
0
42
utorak, 11 septembar 2012 12:54
zverstvo
I POČEO je prvi rez. Otprilike iznad grkljana na prednjoj strani grudnog koša. D. mi je sve vreme pričao, a i tada je rekao: "Pazi da bude precizno!" Zatvorenik se, kada sam ga ubo prvi put da ga rasečem, jako mrdnuo i jako počeo da urla i da vrišti. Dozivao je Boga stravičnim kricima. Ja to nekada ne mogu da zaboravim. Sanjam to i zlo mi je od toga!
ovo je navod iz Novosti, dok "Politika" pomenuto zverstvo navodi danas, kao spordan događaj...
inače da sam na mestu Šiptara (sa KiM), ne bih bio baš "spokojan" !
nema veze što su "morali" da izvše narenj. tako su se pravdali i nacstičke vođe u Nirnbergu.
Preporuke:
7
0
43
utorak, 11 septembar 2012 13:04
Brane2
@crno beli:
Ajmo unazad, da li su generali pričali o šapki ili sitna boranija?
A to je u ovom slučaju važno kako tačno ? Ako se bavite time, vama je u uinteresu da se to ne sazna.
A sigurno niste u poziciji generala, koji je toliko iznad boranije, da mu je to svejedno.
Direktni naručio NEMA VREMENA za ta vaša razmišljanja jer ga brza smrt čeka u svakom slučaju.
Opet gluposti. Masa ljudi se odlučuje za mirnu smrt pre rezanja u bolnici, naročito ako to može da bude povezano s teškim patnjama. A naročito oni koji bi da to plate.
Direktni naručilac može itekako da izgubi. Operacije nisu bezbolne i bez opasnosti. A onaj ko bi to platio, sigurno nije naivan i blesav.
Preporuke:
0
6
44
utorak, 11 septembar 2012 13:09
Brane2
@crno beli:
I mnogo ste pametni po tehničkim pitanjima.
Da li možete nešto od toga da name demonstrirate ?
Evo, ako imate laptop, da li možete recimo da ga svako jutro eto recimo u sledeća tri dana rastavite do poslednjeg šarafa, sastavite i normalno koristite tokom dana ?
A da li to možete s pozajmljenim, bez bitnog straha od nekakvog za**ba ?
Vama su te stvari mnogo jednostavno. Srce se uzima maltene na javnom klozetu slučajnim prolaznicima - i to obično tako da ni ne primete, a očigledno da očekujete i ugradnju sličnu zameni baterija...
Preporuke:
0
8
45
utorak, 11 septembar 2012 13:19
Brane2
@zverstvo:
nema veze što su "morali" da izvše narenj. tako su se pravdali i nacstičke vođe u Nirnbergu.
Pa tako se pravdao između ostalih i Franci Kos.
Da je u Srebrenici pobio 150 ljudi po naređenju srpskog "sveca, heroja i junaka". I da je dobio 10 DEM za svakog.
On se očigledno specializovao za količinske popuste.
Ali to naravno, u ovom slučaju ne važi, samo ne znam još tačno iz kog razloga, pa molim za objašnjenje.
Jer Ratko je naravno, nedodirljiv, jedan i jedini itd...
Preporuke:
1
6
46
utorak, 11 septembar 2012 13:35
@Brane2
Brane sa B92, u svom komentaru na jedan drugi tekst napisao si da "meni nije problem da majci kažem da je tretiram kao kravu...."
Tebi ništa nije problem, pa ni da se kao trol praviš glup, prost, naivan (nadam se da se samo praviš) jer tako dižeš sebi vrednost. Izgleda da je trolovanje za tebe vrhunac informatike!
Napisano sa tvoje i moje strane ostaje, neko će pročitati, to je najvažnije.
Preporuke:
6
0
47
utorak, 11 septembar 2012 13:57
zverstva
a "agencija" BETA, koliko mogu da vidim- uopšte danas ni ne pominje taj "događaj"!
Preporuke:
4
0
48
utorak, 11 septembar 2012 14:20
zverstva
@Brane2
samo vi nastavite sa vašpljom šupljm tehnikom manipulacija, relativizacija,...
ali ja vam ponavljam. ne bih bio baš spokojan na mestu ...
Preporuke:
6
0
49
utorak, 11 septembar 2012 14:36
Mile
ne znam ali izuzetno mi je nategnuto ovo. Da organizacija umesto hirurga daje neukom vojniku da vrsi operaciju, pa jos da se zrtva ne anestezira i tako riskira da se od pomernja 'osteti' organ.
Na kraju jos da strogo zasticeni svedok bas daje intervju za srpsku televiziju. Bas zasticeni svedok nema sta.
Moguce je sto neko od komentatora kaze, da se natera srpska javnost na emotivnu reakciju pa da se onda otkrije da je svedocenje lazno i tako ucutka javnost i zataskaju neke druge stvari koje su se desavale.
Preporuke:
3
3
50
utorak, 11 septembar 2012 14:38
Brane2
Tebi ništa nije problem, pa ni da se kao trol praviš glup, prost, naivan (nadam se da se samo praviš) jer tako dižeš sebi vrednost. Izgleda da je trolovanje za tebe vrhunac informatike!
Dosadašnje iskutvo me je naučilo da uvek kada neko insistira na "uglađenosti" i "ljubaznosti" i konformaciji, to je zato što hoće nešto da sakrije ali ne može u potpunosti, pa mu trebaju poslušne ovce.
Mene to ne zanima. Život je ionako kratak a dok živim hoću da vidim stvari onakvima kakve su a ne iskrivljeno.
Ja ne samo da mogu nego i znam da uvek praktično sigurno negde grešim.
Ali to je osnova učenja. Kritički preispituješ stvari, nalaziš greške i ispravljaš ih. Svaki dan.
A to je mnogima ovde nedostižan nivo.
I bez brige za B92. Na e-novinama me izbaciše pa jedno 50 puta. Sad mi tamo više ne pomaže ni promena emaila...
Preporuke:
0
5
51
utorak, 11 septembar 2012 15:28
cile za Mile
Da se sinoć kao zaštićeni svedok pojavio doktor sa svedočenjem da su organi vađenji stručno kao u svakoj bolnici - opet bi bilo neverice samo u drugom pravcu.
POENTA i jeste da se zločini OVK I TRGOVINE ORGANIMA UČINE NEVEROVATNIM.
Zločini ustaša takođe su neverovatni, ali ŠIPTARI KORISTE SLIKE IZ JASENOVCA KAO DOKAZ ZLOČINA SRBA ZA VREME BOMBARDOVANJA 1999.
Po Vama, koji scenario ne bi bio "nategnut" kad je ovakav zločin u pitanju?
Preporuke:
6
0
52
utorak, 11 septembar 2012 16:15
za @Cile
kad bi se konkretno nasao trag zlocina. To je prevelika operacija da prodje u tisini i bez tragova. Sta rade srpske tajne sluzbe. Zasto ne nadju svedoke, tragove, imena, kome su organi presadjivani, podatke kontrole leta o letovima iz Tirane u to vreme. Ima sasvim mnogo mogucnosti da se ovo istrazi. Jer istinu je tesko sakriti.
Ovakva pojedina i ustvari naivna svedocenja nece nista postici. Samo kontraefekat
Preporuke:
4
1
53
utorak, 11 septembar 2012 16:24
Beli Orao
Brane 2. Ovo je suviše pristojno mesto za tebe.
Nađi neki drugi program, da li si učip programiranje.
Preporuke:
3
0
54
utorak, 11 septembar 2012 16:48
alkar
ne kazen da je svidok u pravu a niti ne tvrdin da nije ,naravno da se i ja zblaznjavan ako je istina,to je necivilizacijski -ali da vas pitan-jeste li ikad pokazali i zrnce ljubopiljivosti za slučaj tri hrvatska policajca,moja susjeda, koje je major radulović osobno ubio u hrvacama 1991.u zaseoku radani,na guvnu i to motornom pilom?postoji i sudski proces koji to dokumentira ali vi to nikad nebi spomenuli sve da ste i znali.jeli to civilizirano ili nije?
Preporuke:
1
8
55
utorak, 11 septembar 2012 16:54
@za @Cile
kad bi se konkretno nasao trag zlocina. To je prevelika operacija da prodje u tisini i bez tragova. Sta rade srpske tajne sluzbe
Evo šta rade (bar od 2000 naovamo):
Jure srpkse borce za slobodu i predaju ih Hagu,
snimaju i gledaju ko je protiv žutih,
spremaju "jeziv odgovor" svima koji poštuju tardiciju, veru, porodicu,
ucenjuju ljude da rade za žute,
Eto pta su radili...
Ne može se to brzo promeniti...
Preporuke:
4
0
56
utorak, 11 septembar 2012 17:11
zverstva
utorak, 11 septembar 2012 14:36
Mile
ne znam ali izuzetno mi je nategnuto ovo. Da organizacija umesto hirurga daje neukom vojniku da vrsi operaciju, pa jos da se zrtva ne anestezira i tako riskira da se od pomernja 'osteti' organ.
a i da hipotetiki jese, znači oni pod anestezijom su onda prava "sitnica"?!
ne znam ali izuzetno mi je nategnuto ovo. Da organizacija umesto hirurga daje neukom vojniku da vrsi operaciju
pa i "predsednik" vam je "vojnik", il šta već...
a šta ćemo sa zverstvima Gnjilanske grupe?!
a za onog što mi tu navodi izjave stranih plaćenika kao "primer", stvarno je više groteskno (uprkos čak nekolicini stotina njih, koje su steljali ovi "Srbi")-toliko se to naime perverzno zloupotrebljava.
Znamo kako su masakri "pobunjenika" u Siriji pripisivani vladinim trupama.
Preporuke:
4
0
57
utorak, 11 septembar 2012 19:48
Brane2
Baš sad sam odgledao Vulina u "Kažiprstu".
Dobar nastup, argumentovan, racionalan.
To nije jedini svedok, ako mu je verovati.
Zvuči ubedljivo, bez plakanja.
Šteta što toga nije bilo pre.
Preporuke:
0
4
58
utorak, 11 septembar 2012 20:11
Beli Orao
@@Brane 2.
utorak, 11 septembar 2012 08:57
Kako te bre nije sramota da uopšte nešto napišeš posle onoga gore? Sad kao Vulin je razložan. Bar malo prati sebe.
Preporuke:
3
0
59
utorak, 11 septembar 2012 20:44
Brane2
@Beli Orao:
Nije me sramota pošto koristim logiku. Sramota tu nema šta da traži.
To sa korištenjem osećaja srama za svoje ciljeve je jeftin trik za "navođenje ovaca".
Bre.
Preporuke:
0
5
60
utorak, 11 septembar 2012 20:45
@ alkar
zrnce ljubopiljivosti za slučaj tri hrvatska policajca,moja susjeda, koje je major radulović osobno ubio u hrvacama 1991.u zaseoku radani,na guvnu i to motornom pilom?postoji i sudski proces koji to dokumentira
ako to nije montiran proces, ako se to stvarno desilo, mada je malo verovatno, sablažnjavamo se kao i ti u slučaju trgovine organa i ovog svedoka. Zadovoljan? Nego, ako su to bili tvoji susedi, kako si ti pretekao, da ih nisi cinkario za 10 evra?
Preporuke:
4
0
61
utorak, 11 septembar 2012 20:46
David Novaković
Strašno, jako potresno svedočenje. Sličnih sam godina kao mladić, kao pripadnik iste etničke grupe, jako mi je lako da se u potpunosti indetifikujem sa nesrećnom žrtvvom zbog čega je utisak mnogo jači. Ovakav zločin je nezabeležen još od Mengela i nacista. Ovo se mora ispitati do kraja.
Optužbe da je ovo podmetnuto su smešne. Tajming kao tajming, uvek postoji poltika, možda se čekao dobar trenutak da se obelodani postojanje svedoka, ali sigurno da njegova priča nije izmišljenja kako pojedinci srmano tvrde.
Preporuke:
7
0
62
utorak, 11 septembar 2012 21:12
Beli Orao
""Brane 2.
Prati breo, šta pišeš, jer gore pišeš jedno, a dole drugo. Ako to radiš namerno onda je Dučić u pravu.
Pa da li misliš da možete da farbate do veka? Ne možete. 21. vek je vek povratka Srba samima sebi.
Preporuke:
2
0
63
utorak, 11 septembar 2012 21:20
Beli Orao
@@alkar.
Prijatelju pa ti da ideš da se boksuješ sa Kličkom.
`alal ti ćufte.
Preporuke:
2
0
64
utorak, 11 septembar 2012 21:41
Brane2
@Beli Orao:
Šta ti sad nije jasno. Ima razlike u tome šta ti "znaš" i tome šta možeš da dokažeš drugima.
Vulin kaže da to _po_njegovom_saznanju_ nije sve što ima Srbija da pokaže, nego samo vrh ledenog brega.
Isto tako, ako si pratio pažljivo, on ne nastupa u stilu "Drma mi se na šubari cveće", koji tako često preovlađuje ovde, nego "mi potpuno poštujemo moderne zapadne vrednosti, a tražimo da ih poštuju i drugi, ništa više".
On nikada nije ni fingirao ništa u stilu "Eto, dolaze braća Rusi,sad ćemo vam se na**ti keve."
_Svakom_ svojom rečenicom insistira na primeni jednakih pravila za sve. A to za klub obožavalaca Ratka Mladića nosi loše vesti.
Dopada mi se njegov racionalan, argumentovan, moderan, pravni pristup.
Bez "Kraljevića Marka", "Kosovog Polja" i ostalih junačkih tekovina. vladavina prava, DOGOVOR ( znači ne nužno "gurnućemo ih s Kosova" ) itd itd.
Masa tih stvari odgovara lokalnom Klingonskom Veću samo ponekad. Na primer, kad je u slabijem položaju.
Preporuke:
0
3
65
utorak, 11 septembar 2012 22:17
Beli Orao
Brane2. Kako breo ne shvataš? Ja znam šta je Vulin rekao i pratim fabulu radnje, ali ti ne pratiš.Lepo sam ti napisao šta si rekao skroz gore, tj., da je svedok podmetnut, a sad kao dobar ti Vulin.Zmači pišeš kontradiktorno. Alo breo.
Preporuke:
2
0
66
utorak, 11 septembar 2012 22:28
Brane2
@Belo Orao:
A ja sam ti lepo rekao da IMAM TAJ UTISAK na osnovu viđenog.
Ne mogu da znam šta imaju spremljeno i još neobjavljeno naravno.
Šta je sad tu kontradiktorno ?
Da se pojavio svedok tog "kvaliteta", eto priznaj pošteno, šta bi izjavilo ovdašnje Klingonsko Veće o njegovom "svedočenju" ?
Ismejali bi ga.
A to, ako si ga iole pažljivo slušao, neće moći.
Po "istim, zapadnim pravilima za sve" Ratku se loše piše, a Vulin će ovde postati novi "Balija" čim se bude izjasnio o tome.
Preporuke:
0
3
67
utorak, 11 septembar 2012 22:41
Brane2
@Beli orao:
Da se pojavio svedok tog "kvaliteta", eto priznaj pošteno, šta bi izjavilo ovdašnje Klingonsko Veće o njegovom "svedočenju" ?
Eto sekund nepažnje i pobeže mi Ratko.
Bilo je mišljeno kao:
Da se pojavio svedok tog "kvaliteta" i teretio na sudu Ratka, eto priznaj pošteno, šta bi izjavilo ovdašnje Klingonsko Veće o njegovom "svedočenju" ?
Preporuke:
0
1
68
utorak, 11 septembar 2012 23:01
@Brane2
Da se pojavio svedok... pojavio se svedok šiptar na suđenju Miloševiću koji je tvrdio da su ga gađali minibacačem iz neposredne blizine, sa ramena srpskog vojnika, da je preživeo i evo svedoči. Sudija Mej je pitao da li je dobro razumeo ili da li je dobar prevod. Odgovor je bio "po,po".
Znaš, "drma mi se na šubari cveće" je komunistička obrada, ako hoćeš da čuješ pravu četničku pesmu ukucaj "zašto ćutiš, ćutiš, Srbine brate", poslušaj i Tamo daleko, Kreće se lađa francuska, jer ti i takvi Srbi i njihovi sinovi su 1941 pošli za Dražom Mihajlovićem (školovani oficir sa najviše odlikovanja). Mani se komunističke istorije, osim kursa programiranja, pročitaj još nešto.
Preporuke:
2
0
69
utorak, 11 septembar 2012 23:12
Beli Orao
""Brane 2. Tvoji fini europski maniri i pisanja ne mogu ovde nikog da ubede da si dobronameran. Pa rekao sam da ne znaš da plivaš u Z.Moravi za koju postoji tzv. zapadnomoravski stil. I Čavić zna za njega.
Tebi su Klingonci osnovica i jedne i druge strane. Zašto ne gledaš recimo filmove Čarlija Čaplina. Ujutru. Pročitaj neki dobar vic. Ostavi se Klingonaca i bićeš dobronameran.
Preporuke:
1
0
70
utorak, 11 septembar 2012 23:25
Brane2
a se pojavio svedok... pojavio se svedok šiptar na suđenju Miloševiću koji je tvrdio da su ga gađali minibacačem iz neposredne blizine, sa ramena srpskog vojnika, da je preživeo i evo svedoči.
I taj svedok je naravno relevantan za ovu priču i biće od krucialnog značaja za buduće deljenej pravde na Kosovu ?
Suđenje Miloševiću je bilo očigledna farsa. I ne samo njemu.
Ali ako misliš da obrađuješ sve nepravde, koje su se desile _nekim_ Srbima kod arbitraže odnosa na Kosovu ubuduće, bojim se da neće biti baš mnogo publike za to.
Što će iznenaditi mnoge Klingone ovde je,da za to nema interesa čak ni na ruskoj strani.
A to se da dosta dobro naslutiti iz Vulinovog držanja.
Nije bilo ni u jednom trenu "Ja ne priznajem ovaj sud.", naprotiv...
Preporuke:
0
0
71
sreda, 12 septembar 2012 00:20
Brane2
@Beli orao:
Tebi su Klingonci osnovica i jedne i druge strane. Zašto ne gledaš recimo filmove Čarlija Čaplina.
A što ti nipodaštavaš stvari koje ne poznaješ ?
Odgledaj "Deep Space 9". Govori praktično tačno o Kosovu. Možda naučiš nešto.
Preporuke:
0
0
72
sreda, 12 septembar 2012 00:44
@Brane2
Ili ti je zakazala logika, ili je pobedio bezobrazluk. Dok ti tražiš "razum" kod šiptarskih zlikovaca i objašnjavaš nelogičnosti zločina(?!), ja ti dajem primer kako izgleda pravo lažno svedočenje haškog svedoka. Ujedno, takva svedočenja, da si logičan, poslužila bi ti da shvatiš stepen ostrašćenosti kod šiptara i stepen zaštite koju imaju. Kad tome dodaš da su svi dokazi oko trgovine organima "greškom" uništeni u Hagu, jasno je da postoji nedvosmislena želja da ovi zločini ostanu "srpska imišljotina". Jasno je da i ti na tome insistiraš. Kao, nije ti dovoljno ubedljivo. Šteta što te nisu zvali da posmatraš, ali ni tad ne bi verovao svojim očima.
Preporuke:
1
0
73
sreda, 12 septembar 2012 00:56
Dragan Katun
Sta se raspravljate kao tetke na pijaci?
Uzasna prica, nezabelezena u novijoj svetskoj istoriji, a vi bi da je relativizujete, inhibirani egotripovci. Sramota!
setite se samo progona porodice ratka mladica...ali smo morali da ga uhapsimo radi nas i EU....taj isiti EU ide u goste i podrzava coveka koji je komandovao vadjenju organa zivim ljudima, a mi se spremamo da sa njim pregovaramo i da pravimo bolne ustupke (tako kaze vucic)....ili mozda nije sve to tako, nego ja pogresno vidim, cujem i razumem.
spasavao zirafe od aktiviranog vulkana...
I ovaj svedok će izvršiti "samoubistvo iz zasede" kao i mnogi drugi. Dovoljno je da ga samo vidi američki tužilac Vilijamson (a moraće), i njegov identitet će biti provaljen. A Šiptari nisu mi. Oni surovo kažnjavaju izdaju nacionalnih interesa.
/////////
Da damo Rusima da ga čuvaju?
Zato sto tom gospodom vlada bog novca, to jest znamo vec ko je njihov bog. Zato sto je sve danas roba pa cak i ljudsko telo za takvu gospodu. Zato sto ta gospoda smatraju da mi narodi starog kova sa tradicijom i verom u jednoga Boga sa tri lica netreba vise da postojimo, jer smo pretnja njihovom poretku.
Izvestaj Dika Marina nije "knjizevni rad", vec vrlo
ozbiljan i odgovoran izvestaj.
Istraga i detalji su za strucne-policju, lekare, ...
Nasilno uzimanje organa, uz ubijanja zrtava-Srba je
niz zlocina. Inspiracija i komercijalizacija je dosla
sa druge strane. Ta strana je mocna medjunarodna
grupa, gde su i oni koji su polozili zakletvu, kao
svi lekari. Iz Indije, Pakistana, Bangladesa, ...
dolaze price i pokazuju se jasno vidljivi oziljci,
nesrecnika koji su preziveli. Hiljade dece, kojima
su uzete oci, nisu ostavleni da pricaju-svedoce.
Kod nas, ti, predvodjeni poznatim, koji "ne poznaje
granice", organizovao je "bolji biznis". Albanci
"operisu" i ubijaju "neprijatelje" a on dobija
jeftino a prodaje (kanali odavno postoje)skupo.
Medjutim, ni pokusaja da se dobiju podaci o letovima
spec. aviona-odakle/gde (kao sto su utvrdjeni
svi letovi za CIA). Nije tesko doci do podataka o bolnicama, hirurzima, falsh dok., pacijentima.
S. Savic
Ali ovaj svedok...
Slažem se sa onima koji misle da je namešten.
Totalno čudna priča. Koja bi se to organizacija pobrinula za sve ( transport itd) a vađenje organa poverila nepismenom i ne baš inteligentnom poluvojniku ?
Da stvar bude neverovatnija, tip sve potrebno savladava na "šnelkursu" i obavlja na praktički bilo gde, bilo kada i bez posebnih alata !
Ne verujem da je za vađenje organa dosta i mesar. Ipak nije svejedno kome je taj organ uzet ( njegova istorija i podaci), sterilnost uslova i način oduzimanja.
Jako "jednostavna" priča.
Isto tako je izašlo i priznanje nemačke ekipe, koja je snimila materiale upotrebljene kao razlog za početak NATO napada.
Priznanje je izašlo skoro na dan kad je Jahjaga počela da pravi probleme a saopštilo to, da su bili snimci nameran falsifikat.
To, da su snimci bili očigledno upotrebljeni kao "odgojna mera" im nije umanjilo vrednost.
Sa vaše strane je neshvatljivo jednostavna dilema - do koje granice ide BOLESTAN UM koji u ratnim uslovima živim osobama uzima organe i da li mu je cilj da žrtva preživi. Postavljati pitanja STANDARDA (higijene i stručnosti)kod takvih monstruma, krajnje je naivno, da ne kažem nešto teže.
Pravi organi se koriste za rpave stvari. Srce pumpa krv, mozak obrađuje informacije a pozadina je podloga za kičmu.
Pokušajte da za razmišljanje locirate i koristite pravi alat, mada je neki drugi možda prijatniji.
Prvo, "izvor zamorčića" je bio daleko od neicrpnog i čak i po najžešćim verzijama možda tamo negde oko onoga, što je krišom zakopano Albanaca samo na području Batajnice.
Drugo, ne razumem kako bi korišćenjem totalnog analfabete to neko mogao da ima "čiste ruke". Pa njega pokušavaju sad da iskoriste kao svedoka !
I ne znam kako može neko da organizuje sve, ali da mu eto nestane "pravih doktora". Srce se ne daje džabe i ako ima para za sve ostalo, što naručioc ne bi platio i nekog recimo pakistanskog doktora baš za to ?
Doktor na bojnom polju sigurno nije isto što i kirurg za presađivanje ( makar i "samo" oduzimanje) organa.
Ne postavljam ja pitanje higiene zbog žrtve, nego zbog naručioca. Jasno mi je da u toj situaciji niko nije mario za zdravlje žrtve.
Ali ako je recimo neko platio za srce, valjda mu je u interesu nezaraženo i zdravo srce ?
. Pogledajte situaciju.
Bernard Kusner bi trebao da sjedne na optuzenicku klupu sa turskim i izraelskim doktorima koji su presadjivali organe (a da ne govorimo o 'ministrima' postovane Pristine gdje se nalazi spomenik Bilu Klintonu!)
Uvrijedit toliko licnosti i drzava, zbog cega ili koga? Pripadnika jedne nacije koja je vec ozloglasena kao nacisticka,genocidna,' bez prava na sopstvenu drzavu'?
Radi se samo na tome da se stvari toliko zagade sa laznim svjedocima da ce se sve zavrsit sa -smijehom.
Opet Vi jedan sulud zločin pokušavate da sagledate kroz norme.
1. DIREKTNI naručio apsolutno zna koji je legalan put da se dođe do organa - lista čekanja. Čim je odustao od nje i krenuo u samostalnu potragu za organom, uz to višestruko jeftinijem, pristao je na lov u mutnom. Ne kažem da je pristao i da na ovakav način spasi svoj život, ali ga je nesvesno omogućio.
2. Presađivanje organa, čak i u svim propisanim uslovima, prati visok stepen rizika od infekcija. Eto pokrića za neuspeh polupismenog vojnika kome je od stručnosti bio potreban samo JAK ŽELUDAC.
3. Kao dete vojnog lica, znate da se nekada za zaboravljenu generalovu šapku išlo avionom.
Zato organizacija transporta u armijama koje imaju para, i nije neki problem, osim ako verujete da se u avionu nalazio putni nalog za preuzimanje organa iz stručne bolnice u Tirani.
4.Odrastite Brane2, vreme vam je.
I meni se čini, da bi tu moglo da se radi samo o manevru, da se srpska strana navuče u neke "hrabre" tvrdnje, koje bi se onda opovrgle zajedno sa ostalim slučajevima, koji možda još nisu otkriveni ili su prikriveni ali imaju možda bitno solidniju osnovu.
Cela priča kao da je rađena za film i "kalibrirana" baš za što veći i emocionalniji odziv srspke javnosti.
Recimo to, da žrtva nije uspavana pa se eto budi baš nasred operacije bar meni deluje ko naručeno za film.
Ima svakakvih psihopata ali zašto bi neko slao praktički neobučenog poluvojnika da seče živog i svesnog čoveka ?
Niko iole racionalan, ko drži do nekog stanja morala u svojim jedinicama ne bi uradio takvo nešto.
Zašto zamarati neko "topovsko meso" takvim stvarima, koje još uz to može ladno da ode i svedoči kasnije ?
Zašto to ne poveriti nekome ko je za takve stvari debelo plaćen ? I zašto bi taj operisao svesne ljude ?
Pored svih para uloženih u taj pothvat eto nema para za anestetik ?
kad smo već kod odrastanja, mogli biste da prestanete da dajete pluseve SAMI SEBI.
Ne priliči onaniranje i to još na javnom mestu u pravoslavnom svetu.
Nije da marim za te stvari, meni su plus/minus/ići totalno bez smisla, ali kod vas to nisam mogao a da ne primetim.
Totalno svež post a već ga je neko "odobrio".
Rekoh ajde možda je slučajno, kad ono nije, nego u pravilu.
Ostavite sujetu po strani (ako možete) i razmislite o
našoj prepisci i argumentaciji.
Ukratko:
AD1: in/Direktni naručioc zna (bar nešto) o prirodi posla ali ko kaže da se slaže sa "turskom robom" ?
Da ja treba da iskeširam brdo para za srce, složio bih se možda sa ilegalnošću posla (zato ga i plaćam na kraju krajeva) ali sigurno se ne bi složio sa robom koju je eto tamo nekom izvadio neki mesar a kuriri švercovali u vlastitim gaćama.
AD2: Ne vidim to pokriće. Ako debelo plaćam nešto onda sigurno ne pristajem na "ako radi, radi" princip. SIGURNO bi me zanimali poreklo i kvalitet i materiala i usluge.
Iz toga proizlazi da uz sve rizike izvođaču poslova se ne bi isplatilo da upošljava baš slučajne prolaznike.
AD3: Išlo se po šapku avionom. Ali baš zbog toga se to zna. Ima ljudi koji pričaju. Da li ste sigurni da bi kao dobavljač izabrali baš taj kanal "odlapelih generala" ?
Ajmo unazad, da li su generali pričali o šapki ili sitna boranija? Naravno sitna boranija kojoj većina nije verovala, jer gde će general da bude tako bahat i kako je moguće jednostavno "upaliti" avion i poleteti, gde je najava leta, gde su službe... pa nije to fića.
Direktni naručio NEMA VREMENA za ta vaša razmišljanja jer ga brza smrt čeka u svakom slučaju. Bez organa umire, na listi čekanja je ali mnogo ih je pre njega... Direktni naručilac nema šta da izgubi, može samo da dobije.
A onaj ko nabavlja organ - e njega zanimaju PARE, kao i narko dilera, trgovca robljem i td...
A OVK ZANIMA NESTANAK SRBA UZ ZARADU.
ovo je navod iz Novosti, dok "Politika" pomenuto zverstvo navodi danas, kao spordan događaj...
inače da sam na mestu Šiptara (sa KiM), ne bih bio baš "spokojan" !
nema veze što su "morali" da izvše narenj. tako su se pravdali i nacstičke vođe u Nirnbergu.
A to je u ovom slučaju važno kako tačno ? Ako se bavite time, vama je u uinteresu da se to ne sazna.
A sigurno niste u poziciji generala, koji je toliko iznad boranije, da mu je to svejedno.
Opet gluposti. Masa ljudi se odlučuje za mirnu smrt pre rezanja u bolnici, naročito ako to može da bude povezano s teškim patnjama. A naročito oni koji bi da to plate.
Direktni naručilac može itekako da izgubi. Operacije nisu bezbolne i bez opasnosti. A onaj ko bi to platio, sigurno nije naivan i blesav.
I mnogo ste pametni po tehničkim pitanjima.
Da li možete nešto od toga da name demonstrirate ?
Evo, ako imate laptop, da li možete recimo da ga svako jutro eto recimo u sledeća tri dana rastavite do poslednjeg šarafa, sastavite i normalno koristite tokom dana ?
A da li to možete s pozajmljenim, bez bitnog straha od nekakvog za**ba ?
Vama su te stvari mnogo jednostavno. Srce se uzima maltene na javnom klozetu slučajnim prolaznicima - i to obično tako da ni ne primete, a očigledno da očekujete i ugradnju sličnu zameni baterija...
nema veze što su "morali" da izvše narenj. tako su se pravdali i nacstičke vođe u Nirnbergu.
Pa tako se pravdao između ostalih i Franci Kos.
Da je u Srebrenici pobio 150 ljudi po naređenju srpskog "sveca, heroja i junaka". I da je dobio 10 DEM za svakog.
On se očigledno specializovao za količinske popuste.
Ali to naravno, u ovom slučaju ne važi, samo ne znam još tačno iz kog razloga, pa molim za objašnjenje.
Jer Ratko je naravno, nedodirljiv, jedan i jedini itd...
Tebi ništa nije problem, pa ni da se kao trol praviš glup, prost, naivan (nadam se da se samo praviš) jer tako dižeš sebi vrednost. Izgleda da je trolovanje za tebe vrhunac informatike!
Napisano sa tvoje i moje strane ostaje, neko će pročitati, to je najvažnije.
samo vi nastavite sa vašpljom šupljm tehnikom manipulacija, relativizacija,...
ali ja vam ponavljam. ne bih bio baš spokojan na mestu ...
Na kraju jos da strogo zasticeni svedok bas daje intervju za srpsku televiziju. Bas zasticeni svedok nema sta.
Moguce je sto neko od komentatora kaze, da se natera srpska javnost na emotivnu reakciju pa da se onda otkrije da je svedocenje lazno i tako ucutka javnost i zataskaju neke druge stvari koje su se desavale.
Dosadašnje iskutvo me je naučilo da uvek kada neko insistira na "uglađenosti" i "ljubaznosti" i konformaciji, to je zato što hoće nešto da sakrije ali ne može u potpunosti, pa mu trebaju poslušne ovce.
Mene to ne zanima. Život je ionako kratak a dok živim hoću da vidim stvari onakvima kakve su a ne iskrivljeno.
Ja ne samo da mogu nego i znam da uvek praktično sigurno negde grešim.
Ali to je osnova učenja. Kritički preispituješ stvari, nalaziš greške i ispravljaš ih. Svaki dan.
A to je mnogima ovde nedostižan nivo.
I bez brige za B92. Na e-novinama me izbaciše pa jedno 50 puta. Sad mi tamo više ne pomaže ni promena emaila...
POENTA i jeste da se zločini OVK I TRGOVINE ORGANIMA UČINE NEVEROVATNIM.
Zločini ustaša takođe su neverovatni, ali ŠIPTARI KORISTE SLIKE IZ JASENOVCA KAO DOKAZ ZLOČINA SRBA ZA VREME BOMBARDOVANJA 1999.
Po Vama, koji scenario ne bi bio "nategnut" kad je ovakav zločin u pitanju?
Ovakva pojedina i ustvari naivna svedocenja nece nista postici. Samo kontraefekat
Nađi neki drugi program, da li si učip programiranje.
Evo šta rade (bar od 2000 naovamo):
Jure srpkse borce za slobodu i predaju ih Hagu,
snimaju i gledaju ko je protiv žutih,
spremaju "jeziv odgovor" svima koji poštuju tardiciju, veru, porodicu,
ucenjuju ljude da rade za žute,
Eto pta su radili...
Ne može se to brzo promeniti...
Mile
ne znam ali izuzetno mi je nategnuto ovo. Da organizacija umesto hirurga daje neukom vojniku da vrsi operaciju, pa jos da se zrtva ne anestezira i tako riskira da se od pomernja 'osteti' organ.
a i da hipotetiki jese, znači oni pod anestezijom su onda prava "sitnica"?!
pa i "predsednik" vam je "vojnik", il šta već...
a šta ćemo sa zverstvima Gnjilanske grupe?!
a za onog što mi tu navodi izjave stranih plaćenika kao "primer", stvarno je više groteskno (uprkos čak nekolicini stotina njih, koje su steljali ovi "Srbi")-toliko se to naime perverzno zloupotrebljava.
Znamo kako su masakri "pobunjenika" u Siriji pripisivani vladinim trupama.
Dobar nastup, argumentovan, racionalan.
To nije jedini svedok, ako mu je verovati.
Zvuči ubedljivo, bez plakanja.
Šteta što toga nije bilo pre.
utorak, 11 septembar 2012 08:57
Kako te bre nije sramota da uopšte nešto napišeš posle onoga gore? Sad kao Vulin je razložan. Bar malo prati sebe.
Nije me sramota pošto koristim logiku. Sramota tu nema šta da traži.
To sa korištenjem osećaja srama za svoje ciljeve je jeftin trik za "navođenje ovaca".
Bre.
ako to nije montiran proces, ako se to stvarno desilo, mada je malo verovatno, sablažnjavamo se kao i ti u slučaju trgovine organa i ovog svedoka. Zadovoljan? Nego, ako su to bili tvoji susedi, kako si ti pretekao, da ih nisi cinkario za 10 evra?
Optužbe da je ovo podmetnuto su smešne. Tajming kao tajming, uvek postoji poltika, možda se čekao dobar trenutak da se obelodani postojanje svedoka, ali sigurno da njegova priča nije izmišljenja kako pojedinci srmano tvrde.
Prati breo, šta pišeš, jer gore pišeš jedno, a dole drugo. Ako to radiš namerno onda je Dučić u pravu.
Pa da li misliš da možete da farbate do veka? Ne možete. 21. vek je vek povratka Srba samima sebi.
Prijatelju pa ti da ideš da se boksuješ sa Kličkom.
`alal ti ćufte.
Šta ti sad nije jasno. Ima razlike u tome šta ti "znaš" i tome šta možeš da dokažeš drugima.
Vulin kaže da to _po_njegovom_saznanju_ nije sve što ima Srbija da pokaže, nego samo vrh ledenog brega.
Isto tako, ako si pratio pažljivo, on ne nastupa u stilu "Drma mi se na šubari cveće", koji tako često preovlađuje ovde, nego "mi potpuno poštujemo moderne zapadne vrednosti, a tražimo da ih poštuju i drugi, ništa više".
On nikada nije ni fingirao ništa u stilu "Eto, dolaze braća Rusi,sad ćemo vam se na**ti keve."
_Svakom_ svojom rečenicom insistira na primeni jednakih pravila za sve. A to za klub obožavalaca Ratka Mladića nosi loše vesti.
Dopada mi se njegov racionalan, argumentovan, moderan, pravni pristup.
Bez "Kraljevića Marka", "Kosovog Polja" i ostalih junačkih tekovina. vladavina prava, DOGOVOR ( znači ne nužno "gurnućemo ih s Kosova" ) itd itd.
Masa tih stvari odgovara lokalnom Klingonskom Veću samo ponekad. Na primer, kad je u slabijem položaju.
A ja sam ti lepo rekao da IMAM TAJ UTISAK na osnovu viđenog.
Ne mogu da znam šta imaju spremljeno i još neobjavljeno naravno.
Šta je sad tu kontradiktorno ?
Da se pojavio svedok tog "kvaliteta", eto priznaj pošteno, šta bi izjavilo ovdašnje Klingonsko Veće o njegovom "svedočenju" ?
Ismejali bi ga.
A to, ako si ga iole pažljivo slušao, neće moći.
Po "istim, zapadnim pravilima za sve" Ratku se loše piše, a Vulin će ovde postati novi "Balija" čim se bude izjasnio o tome.
Eto sekund nepažnje i pobeže mi Ratko.
Bilo je mišljeno kao:
Da se pojavio svedok tog "kvaliteta" i teretio na sudu Ratka, eto priznaj pošteno, šta bi izjavilo ovdašnje Klingonsko Veće o njegovom "svedočenju" ?
Znaš, "drma mi se na šubari cveće" je komunistička obrada, ako hoćeš da čuješ pravu četničku pesmu ukucaj "zašto ćutiš, ćutiš, Srbine brate", poslušaj i Tamo daleko, Kreće se lađa francuska, jer ti i takvi Srbi i njihovi sinovi su 1941 pošli za Dražom Mihajlovićem (školovani oficir sa najviše odlikovanja). Mani se komunističke istorije, osim kursa programiranja, pročitaj još nešto.
Tebi su Klingonci osnovica i jedne i druge strane. Zašto ne gledaš recimo filmove Čarlija Čaplina. Ujutru. Pročitaj neki dobar vic. Ostavi se Klingonaca i bićeš dobronameran.
I taj svedok je naravno relevantan za ovu priču i biće od krucialnog značaja za buduće deljenej pravde na Kosovu ?
Suđenje Miloševiću je bilo očigledna farsa. I ne samo njemu.
Ali ako misliš da obrađuješ sve nepravde, koje su se desile _nekim_ Srbima kod arbitraže odnosa na Kosovu ubuduće, bojim se da neće biti baš mnogo publike za to.
Što će iznenaditi mnoge Klingone ovde je,da za to nema interesa čak ni na ruskoj strani.
A to se da dosta dobro naslutiti iz Vulinovog držanja.
Nije bilo ni u jednom trenu "Ja ne priznajem ovaj sud.", naprotiv...
Tebi su Klingonci osnovica i jedne i druge strane. Zašto ne gledaš recimo filmove Čarlija Čaplina.
A što ti nipodaštavaš stvari koje ne poznaješ ?
Odgledaj "Deep Space 9". Govori praktično tačno o Kosovu. Možda naučiš nešto.
Uzasna prica, nezabelezena u novijoj svetskoj istoriji, a vi bi da je relativizujete, inhibirani egotripovci. Sramota!
@ David N.
Ljudski. Posteno!