Преговоре треба прекинути, то је губљење времена. Србија неће у ЕУ. Аутономију Војводине треба укинути.
Препоруке:
203
11
2
недеља, 05 август 2012 08:57
Лиман
Овај шлосер тражи да се укине Уставни суд Србије и пресели у Брисел.
Толико су провидни да и нас треба да буде срамота.
Рекао сам да ће да почне сценарио Пајтић.
Зато хитно треба посрбити Војводину. У Војводини мањине имају већа права од срба, већа него игде у Европи.
Овај сека персин је син велике регије и аусртроугарске уније може да се слика за немачки "Дневник" и ништа више.
Немојте случајно да овакве Војвођанере пуштате у Србију да нам гаде територију.
Препоруке:
149
8
3
недеља, 05 август 2012 08:57
Саша
Преговори се са наше стране морају успорити док се ЕУ јасно не одреди према Косову и према хрватској акцији "Олуја". Ово друго посебно, јер се ради о скорој чланици ЕУ која је починила геноцид. А што се Војводине тиче, ето им Чанка па нека се забављају с њим.
Препоруке:
126
5
4
недеља, 05 август 2012 09:00
мирјана
Страшно смо се потресли што ће се преговори са ЕУ успорити. Не блефирајте више непостојећим картама.
Препоруке:
126
5
5
недеља, 05 август 2012 09:00
Žika ch
Opet ovaj vodi tuđu brigu.
Svi ste isti vi koji se borite za neka ljudska prava.
fašisti i zločinci.
Препоруке:
103
5
6
недеља, 05 август 2012 09:01
Dalje usenjivanje
Franc Šausberger: Pregovori sa EU se mogu usporiti zbog Vojvodine... eee bravo, baš to sam hteo da čujem. Nikad kraja, nikad ccc...
Препоруке:
100
4
7
недеља, 05 август 2012 09:16
Милан Сомбор
Замислите шта су аустроугари измислили? Основали "Институт европских региона" да би одузели и припојили Војводину. "Институт европских региона" вероватно има једног члана. Нећу да кажем који је. Директор те европске институције за Србију је прирепак крвничког Хашког суда.
"Институт европских региона" има канцеларију при Амбасади Србије у Бриселу? Затворити пожутелу амбасаду, нека ради само Институт.
Окренимо хитно леђа Европи, није касно. Успоримо воз који је почео да се захуктава у мрачни тунел без краја, из кога нема излаза.
Шта нуди Европа, шта нам нуди овај Евродиректор?Видите ли како су поробили стару Еладу?
Препоруке:
99
4
8
недеља, 05 август 2012 09:25
Паланка Буљкес
Браво Шлоссер Бауер. Хоћете и Војводину на тањиру. Успорите мало, оде ваш воз. Чанак је већ пензионер, његовом брату Пајти Бодрумџији измиче се фотеља.Ваш Дневник ће купити неки србин, вратиће га као Политику.Можете само да вечите као печени јарчеви.Срам и срамота бије из вас.
Препоруке:
87
6
9
недеља, 05 август 2012 10:07
Драган
Франц Шаусбергер: Преговори са ЕУ се могу успорити због Војводине
Надам се да хоће, ако има још нешто да можемо учинити да те преговоре успоримо или још горе обуставимо - и то би требало учинити.
Препоруке:
70
4
10
недеља, 05 август 2012 10:34
једнорог
Слажем се са г. Шаусбергером. Да сам на његовом месту, ја бих преговоре потпуно обуставио. Ми укидамо аутономију, они укидају преговоре и 2:0 за нас.
Препоруке:
98
5
11
недеља, 05 август 2012 10:39
Cisto prijateljski...
...bas nas briga.
Препоруке:
67
5
12
недеља, 05 август 2012 10:54
зоћо
Па ми нећемо у ЕУ, господине!
Препоруке:
81
3
13
недеља, 05 август 2012 11:02
Student
Kapiram ljude kosu bili za Evropsku uniju tamo negde 4.oktobra 2000. godine,soroševi mediji,CIA agenti su im isprali mozak.Ali,biti za Evropsku uniju 5.avgusta 2012. godine je po meni čist mazohizam.
Препоруке:
89
5
14
недеља, 05 август 2012 11:06
Decko iz B.
Човек лаје! То надам се је свима јасно. Нека иде у ХР и каже да су смањена права Српског народа са првом одредбом у тој "Држави". Није "касно". Још није ратификовано од свих Држава приступ ХР. Београд треба сада да тражи враћање на старо пошто су смањење права тог Народа у суседној "земљи". Имају савезника у гсп. Шаусбергер.
Ево пример из Немачке. Овде је пре пар Месеца Уставни суд рекао да садашњи бирачка метода фаворизује једну политичку опцију и да то више неможе. А тако се ишсло у изборе већ деценијама.Е сада ћу сигурно бити смањени "права" фаворизованих. И гсп. Шаусбергер ће сигурно да интервенише у тајној дипломатији да то тако неможе.Што се тиче пресуде УСС која је донета две годние после статута. Па свако ко потпише уговор у коме стоје тачке које се косе са законом те тачке немора да испуни. Не разумем шта је ту спорно?! Када ћу људи у Србији да почну расправу шта то значи ући у ЕУ? Које обавезе преузимамо и које користи та Држава има!Па онда да се види дали су уцене вредне
Препоруке:
53
4
15
недеља, 05 август 2012 11:18
Лав
Шаусбергер би желео Војводину са парадржавним прерогативима, е Шаци, књиго моја прочитана, какав црни Милошевић, садашња генерација Срба би " појела" те сепаратисте!
Препоруке:
60
5
16
недеља, 05 август 2012 11:23
Kokoshka
Господине Фрањо Шаусбергеру, преговори са ЕУ су прекинути, само то Ви не видите. Немамо ми о чеме да преговарамо. Због Војводине ће се са вама потучемо - ако нас изазовете на тучу. Имате ли неку другу понуду за нас осим да преговарамо? Незвабне госте и њихове поруке не узимамо за озбиљно. Изем ти тизулу Директора региона. Нисте ваљда и директор Србије.
Препоруке:
49
5
17
недеља, 05 август 2012 11:27
Јордан
Можда Србија треба да расветли ко је донео одлуку о протеривању подунавских Немаца. Колико знам највећи број их је био са територије данашње Војводине, а било их је и у Хрватској. Иако је вероватно Тито дао налог, изгледа да Немачка сматра Србе кривцима за поратно страдање и прогон Немаца. Око 500.000 њих је протерано а неколико десетина хиљада је помрло по логорима. То вероватно ствара реваншистичка осећања. Можда је потребна већа пажња овом питању, сарадња у одржавању и подизању споменика и придобијање немачког и аустријског јавног мнења. Отварање архива и лоцирање одговорности, вероватно на нивоу одлуке КП и Тита, а не на нивоу односа међу народима. Направити напоре за обостран опрост и помирење. Иначе, сличан прогон се догодио и у осталим земљама источне Европе. По мени је то била грешка, јер је Србију ускратила за веома вредан део становништва.
Препоруке:
5
49
18
недеља, 05 август 2012 11:29
???
Ista stvar kao sa madjarima sta se njih tice unutrasnje uredjenje Srbije. Laz je da je samo Vojvodina multietnicka, cela Srbija je to.
Препоруке:
49
4
19
недеља, 05 август 2012 11:36
дозлогрдило
Какав је то институт и ко их под богом милим изашта пита? О чему одлучују и каквом силом располажу? Неко ће рећи, он говори оно што Европска унија мисли. Јесте, а зашто ЕУ не проговори преко својих функционера? Ни њима није лако да овако обилно ниште свако поштење. То је пробни балон, да мало навикну јавно мњење на своју ЗЛИКОВАЧКУ ПОЛИТИКУ. Узвратити им треба, јасно, гласно да им одзвања у грешној души ако уопште имају душу а не накав андроидни софвер.
Препоруке:
44
4
20
недеља, 05 август 2012 11:54
ДС = СНС
Да на власти није тројански коњ који форсира приступање ЕУ, овакве изјаве биле би потпуно беспредметне. Овако, све док се води политика "ЕУ нема алтернативу", цео народ ће бити њен талац. Уценама неће бити краја. ЕУ нам не треба, а аутономију Војводине одмах треба укинути, нису је имале ни Лика, Банија, Кордун, Славонија и толике друге области. Прича о аутономији је антисрпска и усмерења на слабљење Србије. Међутим, ова власт ће наставити слугерањски однос према Западу.
Препоруке:
44
5
21
недеља, 05 август 2012 11:56
Давид Новаковић
Ово је чист империјализам, који ова земља потпомаже преговорима са ЕУ.
Шта је крајњи циљ ЕУ него стварање европске супердржаве где би земље, као што је Србија, изгубиле своју слободу и биле асимиловане. Ако на то додамо либерални капитализам који тада националне државе никако не бих могле да контролишу, јер не би постојале, нити да угрозе његову снагу (као нпр. нереди и успех Сризие у Грчкој, или нова одлука Оланда о опрезивању) очекује нас немилосрдно експлоатисање, како људи тако и земље (а Војводина има свој геостратешки потенцијал због плодне земље, као што Косово има због руда и нафте).
Живимо у 21. веку, нека фундаментална питања су остала нерешна тј. иста, али се многе ствари мењају, еволуирају. Тако је дошло и до еволуције ратовања после открића атомске бомбе, више се територије не освајају војно, ако ако се то деси то више нису освајачки ратови, већ ''увођене демократије'' и ''хуманитарне интервенције''. Ово је само наставак освајачке политике великих сила.
Препоруке:
41
3
22
недеља, 05 август 2012 12:02
Милоје прави
Госн Шаусбергер, не рекосте ништа о регионима која су била мултиетничка па су сада чисто етничка, после прогона Срба. Ево Вам региона: Книн, Лика, Кордун, Банија, Западна Славонија, Славонија, Западни Срем, Барања. Сада су тамо САМО ваши љубимци ХРВАТИ, са понеким икебана Србином, заробљеним, ОПЉАЧКАНИМ, ОБЕСПРАВЉЕНИМ И УЦЕЊЕНИМ. ИЗЈАСНИТЕ СЕ ГОСПОДИНЕ, БЕЗ ТОГА СВАКА ВАША ПРИЧА И КРИТИКА О "МУЛТИ" ЈЕ ЛИЦЕМЕРНА. Знамо ми то, али, изјасните се. Што се тиче ЕУ, па она је ових 20 година АПСОЛУТНО АНТИСРПСКА И ДУБОКО НЕПРАВЕДНА ПРЕМА СРБИМА, ДА НЕ ПОМИЊЕМ 19. И 20. ВЕКТАКО, МЕНЕ ШТО СЕ ТИЧЕ, УСПОРИТЕ И ПРЕКИБИТЕ ПУТ СРБИЈЕ И СРБА У ТАКВУ ЕУ. Ова ЕУ је УСТАШКА према Србима.
Препоруке:
47
3
23
недеља, 05 август 2012 12:19
kaća
Dosta više! Sve sto sada govorite je kontraproduktivno . Neverovatno koliko brinu o multietničkoj AP Vojvodini ,u kojoj je vecinsko stanovnistvo Srpsko , i to Nemci , koji tako zdusno podrzavaju etnički čistu Hrvatsku .
Kad god vi "brinete " o nama , nama se se dobro ne piše , sto nas upućuje da pregovore trebamo odložiti.
Препоруке:
41
3
24
недеља, 05 август 2012 12:20
Само вас гледамо
Да видим да господин коментарише одлуку Уставног суда Немачке из 2009. о Лисабонском споразуму која каже да ЕУ пати од демократског дефицита и да ништа из Брисела не може заменити националне институције попут Вундестага у њиховој надлежности.
Препоруке:
38
2
25
недеља, 05 август 2012 12:41
au mile
Силовање Србије се наставља.
"Европа је посебно заинтересована за Војводину као посебан мултиетнички регион."
Србија је после свих ратова једина остала мултиетничка држава.
Немачка (ЕУ) и Америка су подржале етничко чишћење Хрватске, БиХ федерације, Косова, Црне Горе од Срба. За тај подухват све те бивше републике добиле су награду у виду приступања ЕУ.
Испада да је Србија једина кажњена што је задржала мултиетничност и то јој се свети кроз дестабилизовање државе Србије инструментализацијом националних мањина.
Како нас Европа третира најбоље показује начин на који се Србији саопштавају овакве понижавајуће оцене и квалификације. По правилу то су људи из петог ешелона Бриселске номенклатуре.
Толико о третману који Србија има у Европи.
За Србију приоритет мора бити очување територија, а то се може у садашњем свету уз војну помоћ Русије. То ће бити фактор одваћања од даљег цепања Србије.
Фукара се не боји Бога већ батине.
Препоруке:
42
4
26
недеља, 05 август 2012 12:50
Kiril
ONI nikada nece izgovoriti(javno)ili napisati recenicu koja je osnovni cilj njihovog delovanja...PRIMICEMO VAS U -EU-SAMO U DELOVIMA....(Kao kada kola nista ne vrede i prodaje se"u delovima"")...TAKVI PRIJATELJI NAM NE TREBAJU......JER.....SRBIJA VREDI!!!
Препоруке:
32
4
27
недеља, 05 август 2012 12:59
Kiril
Da"Ne vredi"....ZAR BI SE ZAPADNA BAGRA TRUDILA OKO NAS DA NAS (SRBE) RAZBIJE U STO VISE DELOVA VEC 20 GODINA (I pre,cak od osnivanja srpske drzave posle oslobodjenja od turaka.....STARU SRPSKU DRZAVU,NISU RAZBIJALI JER ONI(BAGRA)TADA NISU POSTOJALI KAO ORGANIZOVAN NAROD!)
Препоруке:
33
2
28
недеља, 05 август 2012 13:10
rodina
Ha, ha, ha...od danas važi nova kletva : Dabogda se rodio kao Srbin!
Koja smo mi luzerska nacija, šta nam sve rade, kako nas zafrkavaju a mi vičemo još, još nije nam ništa, idemo u EU!
Jao čoveče pa ovo jos nije viđeno u istoriji civilizacije!
Препоруке:
36
4
29
недеља, 05 август 2012 13:17
саша р.
@Јордан
Јордане, о каквом то реваншизму говорите?!
По Вама ми треба да се посипамо пепелом зато што су Немци протерани из Војводине?! Превиђате да је под Кајзеровом палицом истребљена 1/3 српског становништва, под Фиреровом у НДХ преко 1.000.000 Срба, углавном нејачи, у Србији стрељања 100 за једног. Даље, помињете источну Европу. Да ли је Вама познато шта су радили Немци на источном фронту? Сатирали су све што је руско; жене, децу, старце, живе су их спаљивали по селима, побили око 27-28.000.000 људи. Шта очекујете после таквих ствари, да се њиховим сународницима поделе станови, да уђу у министарства?!
Слажем се с Вама да су Немци изузетно вредни, али Ви превиђате да је огроман број есесоваца у Југославији био баш из редова војвођанских фолксдојчера, сходно томе су и протерани после рата.
Препоруке:
46
3
30
недеља, 05 август 2012 13:21
Baster
Franjo ako hoces kavgu ja sam za. Treci put i Bog pomaze, dva put smo vam da li fore, nema vise !
Препоруке:
30
3
31
недеља, 05 август 2012 14:16
Андро Лутак
Најзад добра вест из Еуробије!
Препоруке:
28
2
32
недеља, 05 август 2012 15:02
раја
Сви Срби са простора Југославије хтели су да живе у заједничкој држави и зато су платили огромну цену. Колико су страдали они из Крајине, па из Републике Српске, колико трпе Срби у Ц. Гори, а да не говоримо колико пате и страдају Срби на Космету да би опстали у својој држави Србији. Једино Срби северне Србије не желе да буду заједно са Србима јужне Србије. Да није тако неби дозволили да им некакви типови као што су Чанак и слични разбијају државу. Овде је на месту она упитна руског амбасадора: "Има ли овде(тамо) Срба"?
Препоруке:
30
2
33
недеља, 05 август 2012 15:07
abvgd
Treba sto pre okrenuti ledja EU, njihovim ucenama, politickom i financiskom uticaju i ostalim ponizenjima.
Препоруке:
30
1
34
недеља, 05 август 2012 15:15
Sremac
Nije nista kasno da mi jednom za sve vremena zavrsimo pricu sa Vojvodstvom Srbija. Sremci i Banacani glasali su za novi Ustav Srbije a u novom Ustavu stoji da se postijece Autonomije mogu prekrajati evo Sremci mogu da imaju svoj Region kao i Banacani sa malom administracijom koja bi se bavila iskljucivo regionalnim poslovima koja su dodeljena od Republike Srbije a izmisljene akademije koje plackaju gradjane i ne donesu nikakav prihod gradjanima netrebaju da uopste postoje jer te institucije samo sluze da se rusi Srbija i da tako deluju deca laznih Partizana kao sto su Kostres ,Canak koji su iz ustaske kosulje preobukli koslju Partizana da bi na taj nacin unistili Srbiju. Zato Ravnopravne Autonomne Pokrajne (Regione) Srem ,Sumadija,Podrinje,Banat,Macva,Hiska oblast Juzna Vojvodina,Backa neka bude sever Vojvodina napravi se ravnoteza Srbija sa Regionalnim Vojvodstvima. Srbija bi mogla da ima od 12 do 16 regionalnih pokrajna.
Препоруке:
22
2
35
недеља, 05 август 2012 15:23
Ivan
nekako sam znao da će do ovog doći kad tad. Neće germani zaboraviti stotine hiljada protjeranih foklsdojčera i preko 100.000 pobijenih. Ne zaboravljaju ni njihovu zemlju koja je oteta i podijeljena koloniziranim Srbima.
Sve dolazi na naplatu, sa Vojvodinom će po meni biti još gadnijih problema nego sa Kosovom jer do Kosova nije nikom bilo stalo sem Amerima iz strateškog razloga. A uz Vojvodinu su germani emotivno vezani. Možda netko ne zna sasvim dosta poslanika u Bundestagu je porijeklom od folksdojčera iz Vojvodine. Oni čekaju svoju priliku
Препоруке:
3
40
36
недеља, 05 август 2012 15:26
Sremac
Svaka pokrajna bi imala nadleznosti kao sto to imaju Zupanije u Crobatskoj,Madjarskoj,Slovackoj, itako dalje kao i Regioni u Finskoj ,Austriji,Norveskoj. U Austriji neke pokrajne nemaju regionalne skupstine poslanike nego taj poso resavaju gradonacalnici i opstinske uprave evo mi bio bili jos demokraticniji i dali bi regionalna veca svakoj pokrajni nazvacemo ih pokrajnama jer ako ih nazovemo Regionima ili Okruzima onda Canak ustasija koji je bio na Srijem Hrvatskoj moze da dize prasinu oko naziva pa opet pokvari sve. Nije kasno Sremci su 90% za uredjenje Srbije po novom ustavu isto tako i Banacani i tako porazimo to Ustasku Infeciju Canka. Jer ako Sremci glasaju za svoj Region(Pokrajnu)i Banacani onda je sve demokratski uradjeno pa bi i Sumadija,Macva,NIs Juzna Vojvodina,Podunavlje svi imali jednaka prava kao i Backa Sever Vojvodina opstine bi se brinule o jezicima a regionalna predstavnistva o komunalijama kao sto je to u Slovackoj,Hrvatskoj,Madjarskoj i zavrsili bi ovu pricu za svgd.
Препоруке:
18
1
37
недеља, 05 август 2012 15:29
Бели Орао
""Цар Душан. Преговоре не треба прекинути. Треба их једноставно заобилазити. Занте оно оно кад нећете неког да видите.
Те нисам кући, те заузет сам, те долазим тада и тада,видећемо, размислићемо, урадићемо све да буде тако и тако, а овамо терати своје.
То су њихове простачке форе. Са простацима треба бити још гори простак јер они једино такав језик разумеју.
Препоруке:
31
2
38
недеља, 05 август 2012 15:32
Јордан
Саша.р.
Видите да је и Русија напустила ригидне позиције. Уосталом Горбачов се сагласио на уједињење Немачке, а Путин економски сарађује са Немцима. Не може немачки народ бити вечити кривац, као ни српски којем се то намеће. Мислим да треба ствар сагледати и из угла оног другога. Немци неће тражити имања, али сигурно ће имати позитивнији став према Србима, ако виде да се њихова стратишта поштују и обележавају. То што су Фолксдојчери били махом у Принц Еуген дивизији није значило да их све треба после рата сатрти. Већина их је служила војску тамо где су распоређени. Екстремни ставови и искључивост нису на цени у ЕУ. Срби су чинили мања зла него што им се приписују, а својим понекад задртим ставовима само потврђују неистину о себи. Није занемариво и да је културно поднебље Војводине другачије, и по мени оно треба да повуче остали део Србије у развој и већи ред и рад, а мањак јавашлука и корупције.
Препоруке:
4
38
39
недеља, 05 август 2012 15:45
Јордан
Саша.р.
Још мислим да Србија и нова српска власт треба да направе сваки могући напор да изграде стратешко партнерство са Немачком. И да за све оно што направе као уступке најзад добију и корист и признање. А не да Србу служе као плашило, а да на њихов рачун аванзују Хрвати, Албанци и други. Треба се служити памећу, кад се већ не поседује довољно снаге и моћи.
Препоруке:
4
32
40
недеља, 05 август 2012 16:03
vojvoda
Na zalost nismo u situaciji da ih jednim potezom referenduma ili bilo kog demokratskog oruzija skinemo sa grbace.Ovi prethodnici su nas uvalili u ..... do guse.Uzeli su ogromne kredite od EU i MMFa.Treba lagano pustati kapital iz Azije i Rusije(nedavna ponuda Kineza za gradnju autoputa ka CG),pustiti banke sa istoka u sto vecoj meri i samim tim saterati zapadne banke na normalniji nacin poslovanja i pospesiti izvoz ka Rusiji poljoprivrednim proizvodima.Boriti se na nacin kojim se oni bore u Istocnoj Evropi i rezultata ce biti veoma brzo.Nisam ni ocekivao da ce ikada odustati od Vojvodine jer nebi Pajtic,Canak i sl. graktali tako smelo da to neko nije platio a taj sto placa i ocekuje da mu se investicija isplati.Niko ne baca pare uzalud!I manjine u Vojvodini polako shvataju da su zloupotrebljene(pljackaju ih natenane)i da ce isto kao i Srbi ostati na cedilu.Znaju i oni za onu nasu narodnu izreku"Daleko od ociju,daleko od srca".Tu lezi snaga Srbije i trebala bi to da iskoristi...
Препоруке:
24
2
41
недеља, 05 август 2012 17:04
Osijek@Ivan
Neka traže od vas sve do Belog Manastira je bila nemačka većina u Baranji, pogledajte groblje hrvatsko i nemačko u Osijeku , većina stanovništva u Osijeku su bili Nemci, ali ustaše su stavile petokrake i pobile i protereale Nemce, ono što je ostalo je pohrvačeno, npr. Vladimir Šeks, cela familija je nemačkom groblju.
Препоруке:
30
1
42
недеља, 05 август 2012 18:00
саша р.
1/2
Знате шта Јордане, Ваше идеје нису лоше, имају логике, али сматрам да су неизводиве, како по питању Србије, тако и Русије. Нисам ја ригидан уопште, али се бојим да су бивши нацисти и њихови потомци изузетно ригидни и осветљиви. Погледајте понашање Немачке и Геншера према Србији почетком 90-тих, а и дан данас. Није Србија наоружавала и подржавала сецесионисте на немачкој територији, већ је управо Геншер омогућио да се оружје из Источне Немачке пребаци Шпегељу, и тиме започне оружана побуна против ЈНА. Управо су Немци жељни освете, како према Србији, тако и према Русији, а они су ти који су у оба рата чинили стравичне ствари. Колико Немачка поштује Русију, најбоље се види по наци парадама у Летонији, Естонији и Литванији. Немци се наводно боре против буђења нацизма тако што јурцају за неким изманипулисаним ћелавцима, а нацизам срачунато клија управо по парламентима земаља ЕУ. Тренутно сарађују с Русима, свесни су да морају, али је питање докле, и када ће да покажу право лице.
Препоруке:
20
1
43
недеља, 05 август 2012 18:02
саша р.
2/2
Што се тиче Тита, ствари су дискутабилне. Нисам баш приметио да се у СФРЈ стварала антинемачка атмосфера. Колико се сећам, није било здраво стварати проруску атмосферу, остало се толерисало. Примера ради, људи који су затварани због СССР били су максимално понижавани и тортурисани, док су затвореници по питању западних земаља имали прилично луксузне затворске собе, а углавном им је препоручивано да емигрирају, што код русофила није био случај.
Друго, у СФРЈ је било лансирано прегршт вицева који су исмевали искључиво Русе и Јевреје, али не и Немце. Напротив, вицеви су били на конто страдања Јевреја у концентрационим логорима, и ником длака није фалила с главе због тога, јер је Тито водио антиизраелску политику. Такође је био исмеван СССР на сваки могући начин, то је чак било препоручљиво. Ваљда је то Титов начин захвалности што су нас ослободили. Немци никада нису исмевани у вицевима, сем кад се нађу са неким Југовићем, који им вешто доскочи, јер је шатро мудар и препаметан.
Препоруке:
17
1
44
недеља, 05 август 2012 19:43
БањалукаКрајина
Како се само јављају режисери, ово је стварно постало смијешно. Ове швабе треба начепити причом о одштети за све оно што су нам урадили, сваку причу са њима почети са ријечима Јасеновац, геноцид, одштета, Јевреји, па да видите како стока липше, али не зна то Србин.
Препоруке:
22
1
45
недеља, 05 август 2012 19:47
s.p.Lajković
Šta još treba da se desi da bi oterali EU tamo gde i pripada DODJAVOLA !
jel ,možda treba da se formira neka oslobodilačka vojska ?
Препоруке:
19
1
46
недеља, 05 август 2012 21:50
Драган
На потезу је Влада србије. Треба јасно и гласно да осуди сва мешања у унутрашње ствари Србије.
Препоруке:
11
2
47
недеља, 05 август 2012 22:11
Бели Орао
@ЈОРДАН.
Држи се ти Бугара, не мешај се где ти није место.
Препоруке:
16
2
48
недеља, 05 август 2012 22:37
Јордан
Саша.р
Видите, нисам ни ја против Русије. Али српски народ је жестоко пострадао у два светска рата, највише од Немаца и Аустријанаца. Ако је епопеја Ослободилачких ратова 1912-1918 и донела ослобођење и уједињење, шта је са нељудски огромним губицима у Другом светском рату? Србију, одн Краљевину Југославију, је гурнула у рат британска обавештајна служба преко Земљорадниче странке и шпијуна у авијацији. А ето, после 50 година Немачка се ујединила и срушила Југославију, а савезници су Србима окренули леђа! Па велим, ако је Бог високо, а Русија далеко, зашто се не договорити са бившим непријатељем? Видети шта је немачки интерес и покушати преклопити српски интерес са њим. Користити еврореторику, ако то већ раде Бугари, Хрвати, Мађари,.. Модернизовати се, што су остали бољи од Срба? Сачувати земљу и покољења. Не мора се увек срљати у судар са јачим. Придружите му се. Сигурно задатак није ни лак ни једноставан, али вреди пробати.
Препоруке:
2
15
49
недеља, 05 август 2012 22:45
Јордан
Бели Орао,
У чему је проблем? Зар недостатак аргумената компензирате тако што неком запушите уста?
Препоруке:
5
1
50
понедељак, 06 август 2012 00:19
Давид Новаковић
@Јордан
Такви као Ви су заговарали сарадњу са нацистима током окупације Југославије. Перфидно покушавате да обрнете улоге и агресора представите као жртву, исто као и данашњи евроатлантисти, којима је Милошевић крив за бомбардовање, а не НАТО пакт. Борили се или не, Срби би као ''нижа раса'' страдали у огрмном броју током окупације, зато је борба тада,као и сада једина алтернатива ропству.
Наша је морална обавеза, као људи који се рађају на простору једног специфичног историјског простора да не сарађује са талачитељима било кога. Та Ваша сарадађа са Немица подразумева убијање цивила по земљама као што су Либија, Сирија, Вијетнам итд., односно потпуно покоравање захтевима Вашингтона. Те, рекао бих, расистичке теорије о Немица као ''бољим'' људима баците у води, Немачка је васкрснула због потребе САД-а у борби портив Својета и комунизма. Исто као и Јапан. Исто као и земље у окружењу, које су примење у ЕУ да би се овај простор очистио од социјализма и ставио у службу новог поретка.
Препоруке:
12
1
51
понедељак, 06 август 2012 01:52
ах немци
Не може, Јордане, немачки народ заувек бити крив, али немачки народ бира власт која и дан данас, и у овом часу, ради против Србије. Е у том светлашцету, може се потегнути немачка старија историја како би се разумела немачка данашња политика. То је континуитет.
Препоруке:
7
1
52
понедељак, 06 август 2012 07:53
Лиман
Фрањо, да ли сте чули за Шумарице, Десанку Максимовић и Крваву бајку?Да ли знате шта значи 100 за једнога?То је ваша мултиетичност и специфика.
Препоруке:
6
1
53
понедељак, 06 август 2012 07:59
Јордан
Давид Новаковић:
Видите мој коментар одмах изнад вашех и видећете да не подржавам немачку агресију, понајмање нацизам. Ни отворено, ни перфидно. Точак историје се покренуо напред и размишљао сам, ако се заговара Европска Унија, и ако континент треба да живи у миру, ко је ту највећи и најважнији, коме се обратити? Очигледно, сви хоће да постављају услове онима који још нису чланови: Србији вероватно Мађари, па после можда и Хрвати и Бугари. Знам да је то понижавајућу положај, али велим како приближити своје ставове осталим чланицама, а највише најважијим као Немачка. Превазићи старе стереотипе, са обе стране. Из потребе и нужде. Лако је бусати се у груди и претити у ваздух, а онда добити још неко понижење у виду "мониторинга", интернационализације, санкција, ...
Препоруке:
2
6
54
понедељак, 06 август 2012 08:15
Јордан
ах немци:
Можда треба променити тактику. Чему служи ако сви углас псујемо и грдимо "душмане"? Бити обавештен, образован и познавати историју, у реду - али то користити у одлучивању. Како су Енглези перфидни, притворни и успешни лицемери - увек наведу друге да се бију за њихове интересе? Треба ли се потсетити како су издали ЈВУО и стали на страну комуниста, иако су цело време бајаги подржавали краљевску Владу у избеглиштву? Добрица Ћосић је рекао да Србија иѕгуби у миру оно што добије у рату. Може ли бити да добије у миру оно што није добила ратом? Или да барем не изгуби нешто што већ има?
Препоруке:
3
3
55
понедељак, 06 август 2012 08:48
Митар Карапанџа први део
`... Ако би она постала кризно жариште, утицало би то на мир читаве Европе, а да и не говорим о томе колико би то било штетно за приближавање Србије Европској унији - рекао је он у интервјуу за недељно издање новосадског "Дневника".`
За оне Србе који су мало `заборавни` ево мало историје не би ли се подсетили како то они раде:
`Најкасније после другог балканског рата, мађарска влада је имала своје виђење како да се реши проблем са Србијом; а то је да је треба умањити тако што би јој веће територије узели њени суседи, а остатак би остао само привидно независан пошто би био лишен привредних услова за самосталан живот и стављен под хегемонију или чак протекторат Аустро-Угарске.`
Препоруке:
6
1
56
понедељак, 06 август 2012 08:50
Митар Карапанџа други део
`..на седници Заједничког министарског савета Аустро-Угарске од 07.јула 1914,на којој је било одлучено да ће ``одмах по отпочињању рата бити најављено осталим силама да Монархија не води освајачки рат``,али с тим да ове одлуке никако ``не искључују стратегијски нужне исправке граница (у корист Аустро-Угарске),као ни смањивање Србије у корист других држава``.Из анализа меродавних гледишта министара под видом ``стратегијски нужне исправке граница`` намеравано је да се изврши анексија Мачве и Београда са околином,односно вероватно целог србијанског Посавља.Из рада царско-краљевске дипломатије види се да су значајне територије Србије нуђене Румунији,Бугарској, Грчкој и Црној Гори под условом да се оне понашају у складу са аустроугарским потребама. Стварни циљ је,дакле био да се умањи Србија и на тај начин униште основе њене независности.
Препоруке:
7
1
57
понедељак, 06 август 2012 10:11
Зоран Ђорђевић
Докле више та фраза:
Ако нова влада смањи постојећу аутономију Војводине, онда се она у овом питању недвосмислено налази на путу назад, у Милошевићеву еру - указао је он.
Свима су пуна уста те синтагме, али нико не каже јасно шта је то "Милошевићева ера"? И зашто је лоша.
Препоруке:
9
0
58
понедељак, 06 август 2012 10:32
ах немци
@ Јордан Европска унија је, пре свега и изнад свега, пут да се овлашћења влада националних држава пренесу на Европску комисију, једно отуђено тело и центар моћи у којем се глас малих држава не чује. Ако Србију условаљају данас, па шта ће радити кад им добровољно предамо полуге власти? Крајње је време да се магла замени адекватном диоптријом, то јест да се ЕУ не гледа као прва љубав, него као реална претња слободи и националниом интересима. Приче о помирењу Француске и Немачке само су делимично валидне.ЕУ с тим нема везе. Мир о којем причате зависи и даље од равнотеже страха од нуклеарног оружја између САД и Русије.
Препоруке:
6
0
59
понедељак, 06 август 2012 10:36
Mирослав Ђукић
У цивилизованом свету (а ЕУ је део тога), одлуке судова, ако су правоснажне, се извршавају, без поговора. Одлуке Уставног судова - одмах! Могу да се неком не свиђају, али да се не изврше, е то не бива! Све политичко-шићарџијске калкулације ту отпадају.
Препоруке:
5
0
60
понедељак, 06 август 2012 12:06
Луди Ванко све луђи и луђи
Елем ако све преведемо на народни језик, ти као Немац,навијаш за Чанка и Берисављевића и они за тебе.Та спрега је толико очевидна да се види из авиона.Али о томе се пита народ Војводине.Ја се не бих либио да га на референдуму питам је ли за то да буде у Србији или за неку аутономију која му отвара могућност да буде и Немачка, или Аустррија, па ако се тај народ тако изјасни ,нек иде.
Препоруке:
9
0
61
понедељак, 06 август 2012 13:01
exp
pojma nisam imao ko je ovaj, a prvo mi je, ne znam zasto, palo na pamet da je austrijanac. zato iz principa okrenem vikipediju i gle, stvarno, covek austrijanac. i meni sve jasno.
Препоруке:
3
0
62
понедељак, 06 август 2012 13:57
mila w.
nikada oni, mislim na Austrujance, nece zaboraviti reci francuskog premijera, Zorza Clemancoa u St. Germenu 10 septembra 1919.
OSTATAK JE AUSTRIJA.
Kakva sramota za ovaj svet, vi koji ste poslali Hitlera da ubija i osvaja svet, nalazite za shodno da se ponovo drznete i izgovorite ovakve jadne i bedne reci.
Ovo je cist AUSTROFASIZAM
Препоруке:
5
0
63
понедељак, 06 август 2012 14:06
Јордан
@Joрдан
Ја сам онај ранији Јордан(прави). Када сам пре једно двадесетак месеци приметио да су се појавили некакви нови Јордани у коментарима на НСПМ помислих да нам се придружила НБА звезда Мајкл Џордан! Има право новији Јордан на своју пропаганду, али предлажем да се потписује са Дѕордан, да му ја не бих мутио воду и пропаганду!
Препоруке:
2
0
64
понедељак, 06 август 2012 14:15
саша р.
@Јордан
Управо се и трудим да Вам објасним да је то немогућа мисија. Немци, као и Амери и Енглези, једноставно не желе договор, погледајте само шта раде по свету, погледајте понашање немачког контингента на КиМ, погледајте овог Аустријанца. Никад нисмо пружили више уступака него за време Тадићеве владавине, а максимално смо понижени. А сетите се натписа из немачких новина током рата у Босни, како су немачка деца била одушевљена генералом Младићем и његовим војницима, сви су желели да буду као Срби. Наравно, то се њиховим дедама и прадедама нимало није допало, како то да један Србин буде идол германској деци.
Ми смо само у доба Стефана Дечанског и Стефана Душана имали праву сарадњу са Германима, чак су Душана чували германски гардисти са витезом Палманом Брахтом на челу. Али, то су давна времена, и тешко да ће се икада поновити.
Ми само у савезу с Русима можемо да се подигнемо из пепела. Сада бар имамо наклоност Путина, који има снагу и вољу, али потребна је и наша челична воља.
Препоруке:
4
0
65
понедељак, 06 август 2012 15:01
Јордан
Јордан:
Хахаха слатко сам се насмејао. Нисам знао да имам двојника! И то ни више ни мање до свог "оригинала"!? А, руку на срце, нешто и нисам приметио ваше коментаре. Шта се може, НСПМ не предвиђа регистрацију корисника.
Препоруке:
0
0
66
понедељак, 06 август 2012 15:14
Јордан
Саша.р.
Ето, ја сам рекао своје, а ви ваше. Ја ипак верујем да је могућ договор, и превазилажење неспоразума. И ја бих се радовао успостави морала и поштовања у међународним односима. Дотад, реалност неће бити ружичаста. Волим Русе и Русију, али они још дуго неће играти озбиљњију улогу изан граница бившег СССР. И, напокон, шта ако (не дао Бог) Путина замени неки Каспаров или Њемцов? Врло лако ће се променити руска спољња политика, која ионако не иде даље од економске сарадње и апела амбасадора Конузина. Видећемо какву ће способност и мудрост показати председник Николић и министар спољњих послова Мркић. Дали ће бити дорасли свим изазовима који стоје пред њима?
Толико су провидни да и нас треба да буде срамота.
Рекао сам да ће да почне сценарио Пајтић.
Зато хитно треба посрбити Војводину. У Војводини мањине имају већа права од срба, већа него игде у Европи.
Овај сека персин је син велике регије и аусртроугарске уније може да се слика за немачки "Дневник" и ништа више.
Немојте случајно да овакве Војвођанере пуштате у Србију да нам гаде територију.
Svi ste isti vi koji se borite za neka ljudska prava.
fašisti i zločinci.
"Институт европских региона" има канцеларију при Амбасади Србије у Бриселу? Затворити пожутелу амбасаду, нека ради само Институт.
Окренимо хитно леђа Европи, није касно. Успоримо воз који је почео да се захуктава у мрачни тунел без краја, из кога нема излаза.
Шта нуди Европа, шта нам нуди овај Евродиректор?Видите ли како су поробили стару Еладу?
Надам се да хоће, ако има још нешто да можемо учинити да те преговоре успоримо или још горе обуставимо - и то би требало учинити.
Ево пример из Немачке. Овде је пре пар Месеца Уставни суд рекао да садашњи бирачка метода фаворизује једну политичку опцију и да то више неможе. А тако се ишсло у изборе већ деценијама.Е сада ћу сигурно бити смањени "права" фаворизованих. И гсп. Шаусбергер ће сигурно да интервенише у тајној дипломатији да то тако неможе.Што се тиче пресуде УСС која је донета две годние после статута. Па свако ко потпише уговор у коме стоје тачке које се косе са законом те тачке немора да испуни. Не разумем шта је ту спорно?! Када ћу људи у Србији да почну расправу шта то значи ући у ЕУ? Које обавезе преузимамо и које користи та Држава има!Па онда да се види дали су уцене вредне
Шта је крајњи циљ ЕУ него стварање европске супердржаве где би земље, као што је Србија, изгубиле своју слободу и биле асимиловане. Ако на то додамо либерални капитализам који тада националне државе никако не бих могле да контролишу, јер не би постојале, нити да угрозе његову снагу (као нпр. нереди и успех Сризие у Грчкој, или нова одлука Оланда о опрезивању) очекује нас немилосрдно експлоатисање, како људи тако и земље (а Војводина има свој геостратешки потенцијал због плодне земље, као што Косово има због руда и нафте).
Живимо у 21. веку, нека фундаментална питања су остала нерешна тј. иста, али се многе ствари мењају, еволуирају. Тако је дошло и до еволуције ратовања после открића атомске бомбе, више се територије не освајају војно, ако ако се то деси то више нису освајачки ратови, већ ''увођене демократије'' и ''хуманитарне интервенције''. Ово је само наставак освајачке политике великих сила.
Што се тиче ЕУ, па она је ових 20 година АПСОЛУТНО АНТИСРПСКА И ДУБОКО НЕПРАВЕДНА ПРЕМА СРБИМА, ДА НЕ ПОМИЊЕМ 19. И 20. ВЕКТАКО, МЕНЕ ШТО СЕ ТИЧЕ, УСПОРИТЕ И ПРЕКИБИТЕ ПУТ СРБИЈЕ И СРБА У ТАКВУ ЕУ. Ова ЕУ је УСТАШКА према Србима.
Kad god vi "brinete " o nama , nama se se dobro ne piše , sto nas upućuje da pregovore trebamo odložiti.
"Европа је посебно заинтересована за Војводину као посебан мултиетнички регион."
Србија је после свих ратова једина остала мултиетничка држава.
Немачка (ЕУ) и Америка су подржале етничко чишћење Хрватске, БиХ федерације, Косова, Црне Горе од Срба. За тај подухват све те бивше републике добиле су награду у виду приступања ЕУ.
Испада да је Србија једина кажњена што је задржала мултиетничност и то јој се свети кроз дестабилизовање државе Србије инструментализацијом националних мањина.
Како нас Европа третира најбоље показује начин на који се Србији саопштавају овакве понижавајуће оцене и квалификације. По правилу то су људи из петог ешелона Бриселске номенклатуре.
Толико о третману који Србија има у Европи.
За Србију приоритет мора бити очување територија, а то се може у садашњем свету уз војну помоћ Русије. То ће бити фактор одваћања од даљег цепања Србије.
Фукара се не боји Бога већ батине.
Koja smo mi luzerska nacija, šta nam sve rade, kako nas zafrkavaju a mi vičemo još, još nije nam ništa, idemo u EU!
Jao čoveče pa ovo jos nije viđeno u istoriji civilizacije!
Јордане, о каквом то реваншизму говорите?!
По Вама ми треба да се посипамо пепелом зато што су Немци протерани из Војводине?! Превиђате да је под Кајзеровом палицом истребљена 1/3 српског становништва, под Фиреровом у НДХ преко 1.000.000 Срба, углавном нејачи, у Србији стрељања 100 за једног. Даље, помињете источну Европу. Да ли је Вама познато шта су радили Немци на источном фронту? Сатирали су све што је руско; жене, децу, старце, живе су их спаљивали по селима, побили око 27-28.000.000 људи. Шта очекујете после таквих ствари, да се њиховим сународницима поделе станови, да уђу у министарства?!
Слажем се с Вама да су Немци изузетно вредни, али Ви превиђате да је огроман број есесоваца у Југославији био баш из редова војвођанских фолксдојчера, сходно томе су и протерани после рата.
Sve dolazi na naplatu, sa Vojvodinom će po meni biti još gadnijih problema nego sa Kosovom jer do Kosova nije nikom bilo stalo sem Amerima iz strateškog razloga. A uz Vojvodinu su germani emotivno vezani. Možda netko ne zna sasvim dosta poslanika u Bundestagu je porijeklom od folksdojčera iz Vojvodine. Oni čekaju svoju priliku
Те нисам кући, те заузет сам, те долазим тада и тада,видећемо, размислићемо, урадићемо све да буде тако и тако, а овамо терати своје.
То су њихове простачке форе. Са простацима треба бити још гори простак јер они једино такав језик разумеју.
Видите да је и Русија напустила ригидне позиције. Уосталом Горбачов се сагласио на уједињење Немачке, а Путин економски сарађује са Немцима. Не може немачки народ бити вечити кривац, као ни српски којем се то намеће. Мислим да треба ствар сагледати и из угла оног другога. Немци неће тражити имања, али сигурно ће имати позитивнији став према Србима, ако виде да се њихова стратишта поштују и обележавају. То што су Фолксдојчери били махом у Принц Еуген дивизији није значило да их све треба после рата сатрти. Већина их је служила војску тамо где су распоређени. Екстремни ставови и искључивост нису на цени у ЕУ. Срби су чинили мања зла него што им се приписују, а својим понекад задртим ставовима само потврђују неистину о себи. Није занемариво и да је културно поднебље Војводине другачије, и по мени оно треба да повуче остали део Србије у развој и већи ред и рад, а мањак јавашлука и корупције.
Још мислим да Србија и нова српска власт треба да направе сваки могући напор да изграде стратешко партнерство са Немачком. И да за све оно што направе као уступке најзад добију и корист и признање. А не да Србу служе као плашило, а да на њихов рачун аванзују Хрвати, Албанци и други. Треба се служити памећу, кад се већ не поседује довољно снаге и моћи.
Знате шта Јордане, Ваше идеје нису лоше, имају логике, али сматрам да су неизводиве, како по питању Србије, тако и Русије. Нисам ја ригидан уопште, али се бојим да су бивши нацисти и њихови потомци изузетно ригидни и осветљиви. Погледајте понашање Немачке и Геншера према Србији почетком 90-тих, а и дан данас. Није Србија наоружавала и подржавала сецесионисте на немачкој територији, већ је управо Геншер омогућио да се оружје из Источне Немачке пребаци Шпегељу, и тиме започне оружана побуна против ЈНА. Управо су Немци жељни освете, како према Србији, тако и према Русији, а они су ти који су у оба рата чинили стравичне ствари. Колико Немачка поштује Русију, најбоље се види по наци парадама у Летонији, Естонији и Литванији. Немци се наводно боре против буђења нацизма тако што јурцају за неким изманипулисаним ћелавцима, а нацизам срачунато клија управо по парламентима земаља ЕУ. Тренутно сарађују с Русима, свесни су да морају, али је питање докле, и када ће да покажу право лице.
Што се тиче Тита, ствари су дискутабилне. Нисам баш приметио да се у СФРЈ стварала антинемачка атмосфера. Колико се сећам, није било здраво стварати проруску атмосферу, остало се толерисало. Примера ради, људи који су затварани због СССР били су максимално понижавани и тортурисани, док су затвореници по питању западних земаља имали прилично луксузне затворске собе, а углавном им је препоручивано да емигрирају, што код русофила није био случај.
Друго, у СФРЈ је било лансирано прегршт вицева који су исмевали искључиво Русе и Јевреје, али не и Немце. Напротив, вицеви су били на конто страдања Јевреја у концентрационим логорима, и ником длака није фалила с главе због тога, јер је Тито водио антиизраелску политику. Такође је био исмеван СССР на сваки могући начин, то је чак било препоручљиво. Ваљда је то Титов начин захвалности што су нас ослободили. Немци никада нису исмевани у вицевима, сем кад се нађу са неким Југовићем, који им вешто доскочи, јер је шатро мудар и препаметан.
jel ,možda treba da se formira neka oslobodilačka vojska ?
Држи се ти Бугара, не мешај се где ти није место.
Видите, нисам ни ја против Русије. Али српски народ је жестоко пострадао у два светска рата, највише од Немаца и Аустријанаца. Ако је епопеја Ослободилачких ратова 1912-1918 и донела ослобођење и уједињење, шта је са нељудски огромним губицима у Другом светском рату? Србију, одн Краљевину Југославију, је гурнула у рат британска обавештајна служба преко Земљорадниче странке и шпијуна у авијацији. А ето, после 50 година Немачка се ујединила и срушила Југославију, а савезници су Србима окренули леђа! Па велим, ако је Бог високо, а Русија далеко, зашто се не договорити са бившим непријатељем? Видети шта је немачки интерес и покушати преклопити српски интерес са њим. Користити еврореторику, ако то већ раде Бугари, Хрвати, Мађари,.. Модернизовати се, што су остали бољи од Срба? Сачувати земљу и покољења. Не мора се увек срљати у судар са јачим. Придружите му се. Сигурно задатак није ни лак ни једноставан, али вреди пробати.
У чему је проблем? Зар недостатак аргумената компензирате тако што неком запушите уста?
Такви као Ви су заговарали сарадњу са нацистима током окупације Југославије. Перфидно покушавате да обрнете улоге и агресора представите као жртву, исто као и данашњи евроатлантисти, којима је Милошевић крив за бомбардовање, а не НАТО пакт. Борили се или не, Срби би као ''нижа раса'' страдали у огрмном броју током окупације, зато је борба тада,као и сада једина алтернатива ропству.
Наша је морална обавеза, као људи који се рађају на простору једног специфичног историјског простора да не сарађује са талачитељима било кога. Та Ваша сарадађа са Немица подразумева убијање цивила по земљама као што су Либија, Сирија, Вијетнам итд., односно потпуно покоравање захтевима Вашингтона. Те, рекао бих, расистичке теорије о Немица као ''бољим'' људима баците у води, Немачка је васкрснула због потребе САД-а у борби портив Својета и комунизма. Исто као и Јапан. Исто као и земље у окружењу, које су примење у ЕУ да би се овај простор очистио од социјализма и ставио у службу новог поретка.
Видите мој коментар одмах изнад вашех и видећете да не подржавам немачку агресију, понајмање нацизам. Ни отворено, ни перфидно. Точак историје се покренуо напред и размишљао сам, ако се заговара Европска Унија, и ако континент треба да живи у миру, ко је ту највећи и најважнији, коме се обратити? Очигледно, сви хоће да постављају услове онима који још нису чланови: Србији вероватно Мађари, па после можда и Хрвати и Бугари. Знам да је то понижавајућу положај, али велим како приближити своје ставове осталим чланицама, а највише најважијим као Немачка. Превазићи старе стереотипе, са обе стране. Из потребе и нужде. Лако је бусати се у груди и претити у ваздух, а онда добити још неко понижење у виду "мониторинга", интернационализације, санкција, ...
Можда треба променити тактику. Чему служи ако сви углас псујемо и грдимо "душмане"? Бити обавештен, образован и познавати историју, у реду - али то користити у одлучивању. Како су Енглези перфидни, притворни и успешни лицемери - увек наведу друге да се бију за њихове интересе? Треба ли се потсетити како су издали ЈВУО и стали на страну комуниста, иако су цело време бајаги подржавали краљевску Владу у избеглиштву? Добрица Ћосић је рекао да Србија иѕгуби у миру оно што добије у рату. Може ли бити да добије у миру оно што није добила ратом? Или да барем не изгуби нешто што већ има?
За оне Србе који су мало `заборавни` ево мало историје не би ли се подсетили како то они раде:
`Најкасније после другог балканског рата, мађарска влада је имала своје виђење како да се реши проблем са Србијом; а то је да је треба умањити тако што би јој веће територије узели њени суседи, а остатак би остао само привидно независан пошто би био лишен привредних услова за самосталан живот и стављен под хегемонију или чак протекторат Аустро-Угарске.`
OSTATAK JE AUSTRIJA.
Kakva sramota za ovaj svet, vi koji ste poslali Hitlera da ubija i osvaja svet, nalazite za shodno da se ponovo drznete i izgovorite ovakve jadne i bedne reci.
Ovo je cist AUSTROFASIZAM
Ја сам онај ранији Јордан(прави). Када сам пре једно двадесетак месеци приметио да су се појавили некакви нови Јордани у коментарима на НСПМ помислих да нам се придружила НБА звезда Мајкл Џордан! Има право новији Јордан на своју пропаганду, али предлажем да се потписује са Дѕордан, да му ја не бих мутио воду и пропаганду!
Управо се и трудим да Вам објасним да је то немогућа мисија. Немци, као и Амери и Енглези, једноставно не желе договор, погледајте само шта раде по свету, погледајте понашање немачког контингента на КиМ, погледајте овог Аустријанца. Никад нисмо пружили више уступака него за време Тадићеве владавине, а максимално смо понижени. А сетите се натписа из немачких новина током рата у Босни, како су немачка деца била одушевљена генералом Младићем и његовим војницима, сви су желели да буду као Срби. Наравно, то се њиховим дедама и прадедама нимало није допало, како то да један Србин буде идол германској деци.
Ми смо само у доба Стефана Дечанског и Стефана Душана имали праву сарадњу са Германима, чак су Душана чували германски гардисти са витезом Палманом Брахтом на челу. Али, то су давна времена, и тешко да ће се икада поновити.
Ми само у савезу с Русима можемо да се подигнемо из пепела. Сада бар имамо наклоност Путина, који има снагу и вољу, али потребна је и наша челична воља.
Хахаха слатко сам се насмејао. Нисам знао да имам двојника! И то ни више ни мање до свог "оригинала"!? А, руку на срце, нешто и нисам приметио ваше коментаре. Шта се може, НСПМ не предвиђа регистрацију корисника.
Ето, ја сам рекао своје, а ви ваше. Ја ипак верујем да је могућ договор, и превазилажење неспоразума. И ја бих се радовао успостави морала и поштовања у међународним односима. Дотад, реалност неће бити ружичаста. Волим Русе и Русију, али они још дуго неће играти озбиљњију улогу изан граница бившег СССР. И, напокон, шта ако (не дао Бог) Путина замени неки Каспаров или Њемцов? Врло лако ће се променити руска спољња политика, која ионако не иде даље од економске сарадње и апела амбасадора Конузина. Видећемо какву ће способност и мудрост показати председник Николић и министар спољњих послова Мркић. Дали ће бити дорасли свим изазовима који стоје пред њима?